Pijnlijk avondje LoL. Had in tijden geen Riven gespeeld dus ik dacht laat ik daar eens mee beginnen. Nou nadat ik totaal geraped vs Irelia de lane uitkwam, was het potje vrij vlot voorbij. Je hebt wel eens van die momenten dat je een trade doet en denkt, shit dit gaat hem echt niet worden of waarom deed ik dat ook alweer? Nou dat was dus in die game bij elke actie het geval. Heel slecht gespeeld van mijn kant en de andere lanes verloren ook nog eens dus was er niemand over om te carryen.
Vervolgens maar een support game gespeeld op Thresh, hooks gingen goed alleen mijn Draven vondt het nodig om een Black Cleaver te rushen. Long story short: Lane hard verloren en net als voorgaande potjes verloren mid en top ook nog eens dus weer een loss erbij.
Potje 3, ik als Diana, ook tijden niet gespeeld dus waarom niet? vs een Orianna. Over het algemeen moet Diana hier een niet al te lastige lane in hebben. Waarschijnlijk ook niet als ik niet had gekozen om op level 6 all in te gaan. Vlakbij haar toren doe ik mijn laatste hit met ult in de hoop haar te killen, zij popt haar ult en ik sta onder de toren en ga dood. Vanaf dat punt kwamen de frustraties helemaal naar boven en was het verder gedaan. Top had zijn lane wel gewonnen maar kon de game verder niet carryen. Bot ging gelijk op maar verloor uiteindelijk door jungle pressence. Game lost, NEXT!
Potje 4, helaas geen top gekregen dus weer mid, ditmaal Zed. Lane ging gelijk op en ik vroeg of ik de 2e blue mocht voor wat CDR. DENIED. Prima doen we het zonder blue. Nunu werdt hard gedenied in zijn eigen jungle door de enemy Shaco en naarmate de game vorderde kon ik nog maar 1 persoon echt neerbursten en dan was ik zelf dood. Another loss in the pocket.
Potje 5, mijn laatste game van de avond. Ik zou koste wat het kost in ieder geval een goede game spelen alvorens ik besloot om af te sluiten. Dan maar een safe-pick waar ik het gevoel bij heb dat ik wel een game kan carryen. Ik op Irelia vs een Ryze. Hele game gaat het aardig goed, maar mijn vrees was al als de game te lang zou duren dat we een probleem zouden hebben. Zij hadden op mid Caitlyn, bot een Twitch en top dus een Ryze. Halverwege sta ik 15/0/0 heb top 3 torens doorgepushed en mid torens zijn ook down. Helaas hebben de overige 2 lanes het moeilijk en probeer ik in ieder geval ze weer terug in de game te brengen, maar waarschijnlijk al te laat. Terwijl ik top probeer de inhib down te krijgen, initiate de overige 4 tot 2x toe een teamfight en worden 2x achter elkaar afgeslacht. Dus ik besluit dan maar bij hun te blijven en hopen dat we dan de teamfights wel winnen. Laatste teamfight ik kill er 2, (Ryze & Twitch) maar Caitlyn maakt het vervolgens af. Game over another loss...
Balans: 5 potjes, 4 zelf zeer slecht gespeeld en 1 redelijk gespeeld maar toch verloren. Misschien de volgende keer toch maar de tip volgen om niet gelijk game na game te doen, maar even breaks tussendoor houden.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.