[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:18:
[...]

Je zegt het zelf al, het is niet representatief. Wat geeft de LoL ladder momenteel weer? Een niet representatieve lijst van spelers die "misschien" niet eens thuishoren op de plek waar ze nu staan. Dus vanwaar de moeite doen om zogenaamd te stijgen? Laat ik het vergelijken met de Nederlandse competitie, Ajax leent wat spelers uit aan Emmen en die promoveert naar de Eredivisie. Maar omdat het systeem zo werkt dat je niet meer kunt degraderen speelt Emmen voor altijd nu Eredivisie. Ze verliezen al hun wedstrijden maar het maakt niet uit want ze hebben hun doel bereikt. Wat geeft dat voor beeld aan de buitenwereld omtrent de Nederlandse competitie?

Met het kijken binnen divisies bedoel ik, match daadwerkelijk eens mensen binnen die divisie, dan krijg je een degelijke competitie ipv dat ik ineens met Jantje uit Amumu's hillbillies speel vs Pietje uit Brand's flamers.
Even advocaat van de duivel spelen, want ik ben WEL voor het degraderen uit divisions:
Je vergelijking gaat niet op. In het geval van LoL zit je nog wel in de eredivisie, maar doordat de matchmaking rating van Emmen daalt door alle losses worden ze gematcht met teams uit de eerste divisie en de topklasse ;)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:25
Vicarious schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:13:
[...]

Ik kan daar niet zien wat je rune inventory is, wat je in totaal allemaal hebt dus... Bijvoorbeeld:
- 9x flat AD marks
- 9x ArPen marks
- 9x flat Armor seals
- 9x Mana regen seals
- 9x Flat MR glyphs
- 9x Scaling MR glyphs
- 3x AP quints
- 3x AD quints
- 3x movespeed quints

Zodra ik weet wat je tot je beschikking hebt kan ik aangeven hoe ik met de beschikbare runes mijn pages zou indelen met de champions die jij speelt.
Die ik daar gebruik is wat ik heb.
Maar ik ga nu sparen voor runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:31:
[...]

Even advocaat van de duivel spelen, want ik ben WEL voor het degraderen uit divisions:
Je vergelijking gaat niet op. In het geval van LoL zit je nog wel in de eredivisie, maar doordat de matchmaking rating van Emmen daalt door alle losses worden ze gematcht met teams uit de eerste divisie en de topklasse ;)
Je hebt gelijk, maar het gaat mij met name om de "vervuiling" van een competitie. En die is momenteel in LoL sterk aanwezig, Silver V, Gold V, Plat V, Diamond V. Tuurlijk alles daarboven is wel mooi maar waarom moeten er afvalemmers per divisie zijn? Laat de rommel nou maar gewoon naar beneden vallen daar is waar het hoort. Want je maakt mij niet wijs dat het eerlijk is voor iemand in zijn Promo's van Bronze I, Silver I, Gold I of Plat I, dat het maar prima is dat hij de kans heeft met een stel leaguevervuilers een game te moeten spelen om zijn kans op promotion mis te lopen.

En hou er rekening mee dat het huidige MMR systeem al mensen behoorlijk tegenhoud om te promoveren, daar hebben ze echt niet nog eens een stel trollen voor nodig uit een V divisie. Demotiveren van spelers is nog nooit een plus geweest in geen enkel spel.

[ Voor 11% gewijzigd door Damien op 10-07-2013 13:40 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
CrimpyRex schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:47:
Heeft er iemand tips om uit Bronze te komen? Ik heb de volgende dingen in acht genomen:

* Groupchat uitgeschakeld om niet afgeleid te worden.
* Geen discussies aangaan over wie welke role neemt; ik pak datgene wat er nodig is
* Per role 3 verschillende champs optimaal kunnen spelen
* Niet cursen op andere spelers
* Niet feeden (duh!)

Wil zoo graag naar Silver.. Maar zit voorlopig nog wel ff in Bronze (III).....
Misschien deed je dit al maar zelf ben ik veel vooruit gegaan door smartcast te gebruiken en wat meer ADC te beginnen spelen + deze role (semi-agressive) te spelen. Ook is het belangrijk om nooit vergeten te farmen, meestal haal je veel meer uit enkele last hits dan skills missen op een enemy champ.

Morgana is een easy to play hero om in Bronze te spelen. Wordt ook nooit gebanned, healt door damage en is makkelijk om mee te farmen + nuttig in teamfights later. + sterke combo Zhonyas+ult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Uiteindelijk kan je met elke Top, mid of adc (en zelfs jungle) wel een game carryen als je gewoon fed bent. Hier heb je niet specifiek een bepaalde champ voor nodig imo. Als jij gewoon 10kills voorloopt op de tegenstander dan scheelt dat gewoon heel veel.
Als ik dan toch een aantal spelers moet noemen waar ik dan "slechte" ervaringen mee heb die erg sterk kunnen worden zijn dat Akali en Katarina voor mid (en uiteraard AP Yi en Teemo). Vayne voor bot. Top bijv Fiora of Pantheon. Voor de jungle Evelynn, Lee Sin en Jarvin.
Maarja, als ze niet fed zijn dan zullen ze ook niet veel potten breken.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:24

Qon

Ik kan met morgana dus echt nooit een game carrien hè. Ik heb al eens gehad dat ik in de laning phase 6 om 0 sta, met zhonya's en deathcap aan de teamfights begin, maar dat je gewoon geen dmg meer op de carries kunt doen omdat er een tank voor staat te wiebelen heel de teamfight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
  • Laatst online: 09-10 15:03
Vicarious schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:10:
[...]

Neehoor, dit is gewoon iemand die op een andere account speelt die in Bronze IV zit. Als een bronze speler hier zijn account aan Speedzor 'leent' kun je het zo nadoen ;)
Dat snap ik :).

Wat ik wil zeggen met dat filmpje is dat als je 40-0 een game wint, je MMR waarschijnlijk zo hard omhoog schiet, dat je best tegen een speler uit diamond kan komen te staan in je volgende game. Dit vanwege het MMR systeem.

ok, diamond is misschien een extreem voorbeeld, maar gold/platinum moet zeker haalbaar zijn

In het voorstel van Damienx2 is dit dus allemaal niet mogelijk, omdat er geen MMR systeem is. Het enige wat hier wordt bepaald, is of je wel/niet beter bent dan je huidige niveau. Bij gebruik van een MMR systeem wordt er ook bepaald hoeveel je wel/niet beter bent dan je huidige niveau.

Het hele MMR systeem is, volgens mij, gemaakt om een speler zo snel mogelijk tussen spelers van zijn eigen niveau te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

llovesoccerx7 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:34:
[...]

Die ik daar gebruik is wat ik heb.
Maar ik ga nu sparen voor runes.
Ik zou de volgende pages maken met de champions die jij opgeeft en de runes die je hebt (tussen haakjes staan alternatieven die je nog niet in je bezit hebt):

Page 1: AD jungle (voor junglers als Lee Sin etc. die geen baat hebben bij AS)

6x Flat AD marks
3x Arpen marks
9x armor seals
9x mr glyphs
3x AD quints

Toelichting: je wilt 10 armorpen hebben om de armor van jungle monsters teniet te doen. Verder AD voor de scaling op de AD spells en extra damage op jungle monsters

Page 2: AP jungle (voor junglers als Eve, Cho, Maokai etc)

9x Magicpen marks / 9x AS marks
9x armor seals
9x mr glyphs
3x movespeed quints

Toelichting: Magicpen helpt je niet in je jungle clear (jungle camps hebben geen MR), maar wel bij je ganks. Kiezen welke je wilt afhankelijk van de AP jungler(s) die je speelt. In mijn geval is dat Eve, en dan wil ik de Magicpen. Als je Maokai speelt zou ik voor AS gaan.

Page 3: AS jungle (voor junglers als Nocturne, Xin etc. die baat hebben bij attack speed)

9x Attack speed marks
9x armor seals
9x mr glyphs
3x AD quints

Page 4: Support

9x flat AD marks (BETER: armor, maar die heb je niet)
9x armor seals
9x mr glyphs
3x movespeed (BETER: armor of Gold per 10)

Page 5: AD carry

9x Flat AD marks
9x armor seals
9x mr glyphs
3x AD quints (BETER: 3x lifesteal quints)

Page 6: AP carry

9x magicpen marks
9x armor seals
9x AP glyphs (BETER: scaling AP glyphs)
3x AP quints

Page 7: AD top (ook Shen!)

9x armorpen marks
9x armor seals
9x MR glyphs
3x Flat AD / Movespeed quints, afhankelijk van voorkeur)

Page 8: AP top (Cho, Rumble etc.)

9x magicpen marks
9x armor seals
9x MR glyphs
3x Movespeed

Page 9: over

ALGEMEEN:
Ik zou scaling MR glyphs kopen omdat die in de meeste gevallen, vooral in de jungle, sterker zijn. Tevens zou ik lifesteal quints kopen voor AD carries voor lane sustain als je een non-sustain support bij je hebt. Ook bij support staan een aantal alternatieven genoemd die handig kunnen zijn om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

blackmage2v schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:12:
[...]

Wat ik wil zeggen met dat filmpje is dat als je 40-0 een game wint, je MMR waarschijnlijk zo hard omhoog schiet, dat je best tegen een speler uit diamond kan komen te staan in je volgende game. Dit vanwege het MMR systeem.

ok, diamond is misschien een extreem voorbeeld, maar gold/platinum moet zeker haalbaar zijn

In het voorstel van Damienx2 is dit dus allemaal niet mogelijk, omdat er geen MMR systeem is. Het enige wat hier wordt bepaald, is of je wel/niet beter bent dan je huidige niveau. Bij gebruik van een MMR systeem wordt er ook bepaald hoeveel je wel/niet beter bent dan je huidige niveau.

Het hele MMR systeem is, volgens mij, gemaakt om een speler zo snel mogelijk tussen spelers van zijn eigen niveau te krijgen.
Volgens mij wordt een KDA niet meegenomen in de MMR berekening. Puur hoeveel de MMR afwijkt van de tegenstanders etc. Als jij onder de MMR van de tegenstander zit als team krijg je er meer MMR bij omdat het systeem 'verwachtte' dat jij zou verliezen. Daar heeft je KDA niets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

blackmage2v schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:12:
[...]

Hier heb je helemaal gelijk in. En misschien is mijn statement om een "hidden elo" er helemaal uit te halen vrijwel onmogelijk en wat over de top. Maar ik ben geen voorstander van buffers in een league, waar je gewoon kunt blijven zitten en ongestraft kunt lopen kloten. "Vervuiling" van een league moet simpelweg niet mogelijk zijn. Door het huidige systeem heb je dat wel en dat is niet bevordelijk voor het gehele "competitie-gevoel". En tevens zoals ik al aangaf wek je hier een hoop irritatie mee. Niet vanwege het aangezicht dat iemand in Diamond V zit, maar wel dat deze blijft zitten waar hij zit. Maar ondertussen door een lage MMR rating wel in promo matches komt van bijv iemand die in Gold I zit richting Plat V. Moet diegene gestraft worden omdat het systeem simpelweg niet straft?

Overigens het filmpje wat je hebt laten zien, bevat een Diamond I speler die een account had gekregen van een vriend die in Bronze zat. Ik gok dat als je Speedzor een account geeft wat in Bronze zit, dat hij vrijwel hetzelfde zal presteren. Dit heeft dus niets met MMR te maken maar is gewoon wat een Diamond speler in Bronze kan doen. Maar dezelfde speler heeft ook een aantal keren moeten toegeven dat sommige matches simpelweg niet waren te winnen ondanks dat hij in Diamond zit. Deze jongen geeft ook duidelijk aan waar de zwakke punten bij de Bronze spelers zitten waartegen hij speelt. Dit filmpje was dus ook niet bedoeld als showoff/pubstomper (ondanks dat hij Akali gebruikt) maar om aan te tonen waar de verbeterpunten zitten en wat mensen kunnen doen om uit Bronze te komen.

[ Voor 18% gewijzigd door Damien op 10-07-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Vicarious schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:23:
[...]

Volgens mij wordt een KDA niet meegenomen in de MMR berekening. Puur hoeveel de MMR afwijkt van de tegenstanders etc. Als jij onder de MMR van de tegenstander zit als team krijg je er meer MMR bij omdat het systeem 'verwachtte' dat jij zou verliezen. Daar heeft je KDA niets mee te maken.
Ik denk dat KDA voor een klein gedeelte wel wordt meegenomen in de MMR berekening :+
Damienx2 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:23:
[...]

Hier heb je helemaal gelijk in. En misschien is mijn statement om een "hidden elo" er helemaal uit te halen vrijwel onmogelijk en wat over de top. Maar ik ben geen voorstander van buffers in een league, waar je gewoon kunt blijven zitten en ongestraft kunt lopen kloten. "Vervuiling" van een league moet simpelweg niet mogelijk zijn. Door het huidige systeem heb je dat wel en dat is niet bevordelijk voor het gehele "competitie-gevoel". En tevens zoals ik al aangaf wek je hier een hoop irritatie mee. Niet vanwege het aangezicht dat iemand in Diamond V zit, maar wel dat deze blijft zitten waar hij zit. Maar ondertussen door een lage MMR rating wel in promo matches komt van bijv iemand die in Gold I zit richting Plat V. Moet diegene gestraft worden omdat het systeem simpelweg niet straft?
Ben ik het volkomen mee eens. Zoals ik al eerder aangaf snap ik niet waarom RIOT heeft besloten, dat het niet mogelijk is om terug te vallen naar een lager niveau.
Overigens het filmpje wat je hebt laten zien, bevat een Diamond I speler die een account had gekregen van een vriend die in Bronze zat. Ik gok dat als je Speedzor een account geeft wat in Bronze zit, dat hij vrijwel hetzelfde zal presteren. Dit heeft dus niets met MMR te maken maar is gewoon wat een Diamond speler in Bronze kan doen. Maar dezelfde speler heeft ook een aantal keren moeten toegeven dat sommige matches simpelweg niet waren te winnen ondanks dat hij in Diamond zit. Deze jongen geeft ook duidelijk aan waar de zwakke punten bij de Bronze spelers zitten waartegen hij speelt. Dit filmpje was dus ook niet bedoeld als showoff/pubstomper (ondanks dat hij Akali gebruikt) maar om aan te tonen waar de verbeterpunten zitten en wat mensen kunnen doen om uit Bronze te komen.
Zie een eerdere reactie van mij wat ik met dit filmpje bedoelde.

Misschien ook handig om dit filmpje als standaard reactie te gebruiken wanneer iemand vraagt "Hoe uit Bronze te komen?" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

blackmage2v schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:40:
[...]

Ik denk dat KDA voor een klein gedeelte wel wordt meegenomen in de MMR berekening :+
Ik weet met 99% zekerheid dat dat niet het geval is. Google het maar: league of legends mmr kda ratio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Zou ook niet eerlijk zijn tov bijvoorbeeld een support. Je kan als supp een enorm goede ronde hebben gehad met 1-4-39. Je hebt dus een KDR van 0.25 en zou daarom dus minder snel mogen stijgen dan de adc met zijn 13-4-20 score. Ook al heeft die enkel deze score kunnen halen door jouw goede engages in de lane-phase.
Er wordt enkel gekeken naar verschil in MMR en of het een win of loss was lijkt me. Met dan nog wel wat getweak adhv het aantal gespeelde matches je al hebt gespeeld enzovoort om je in het begin sneller richting de juiste "elo" te duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naccer
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
Lointje schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:00:
Zou ook niet eerlijk zijn tov bijvoorbeeld een support. Je kan als supp een enorm goede ronde hebben gehad met 1-4-39. Je hebt dus een KDR van 0.25 en zou daarom dus minder snel mogen stijgen dan de adc met zijn 13-4-20 score. Ook al heeft die enkel deze score kunnen halen door jouw goede engages in de lane-phase.
Er wordt enkel gekeken naar verschil in MMR en of het een win of loss was lijkt me. Met dan nog wel wat getweak adhv het aantal gespeelde matches je al hebt gespeeld enzovoort om je in het begin sneller richting de juiste "elo" te duwen.
We hebben het over KDA niet KDR, Want anders zou het inderdaad oneerlijk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Ja, idd. Ik zit ook net te denken aan een verhaal van een vriend van mij. Die speelde tijdens zijn placement games een aantal keer met Sona, waarbij hij meerdere malen een perfecte ult plaatste wat resulteerde in een overwinning. Dit kun je idd niet meten en het is dan oneerlijk dat een ADC die hier, bijv. een quadra maakt dan een hogere MMR krijgt dan de support.

Ok, jullie hebben me overtuigd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Lointje, LoL gebruikt geen KDR, maar KDA. Kill Death Assist. Dat wordt alsvolgt berekend:

(Kills + Assists)/Deaths = KDA

Dus met een 1-4-39 heb je een KDA van 10. ((39+1)/4=10).

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
@Vic - Lees je mail even voor vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

en toch zijn er situaties waarin ook KDA tekort schiet; een volle tank ali die 5 man tanked met z'n ult, en daardoor een hoop cooldowns bij de tegenstanders verspilt maar dood gaat voor de rest van z'n team erbij komt kan heel goed zorgen voor een ace zonder dat ali ook maar 1 assist krijgt

de enige factor die constant weergeeft of je wel/niet nuttig bent voor een team is de win/loss, speel genoeg potjes en de random factor speelt geen rol meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Nutral schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:30:
Door inactiviteit gezakt naar Gold V, en in de tussentijd in de games wel tegen Plat V zitten. Hooray for me!
Je MMR zakt niet mee met je LP, dus in theorie zou je veel LP per win moeten krijgen :).

Ik was dus gezakt van 96 LP naar 76 LP in silver 1 door inactiviteit, op die 96 LP was ik gekomen door een winstreak van minimaal 3 games (volgens mij 4). Maar de laatste 2 games kreeg ik er maar 2 LP bij, dus ik zag de bui al hangen.

Echter gisteren heb ik maar weer eens een potje ranked gespeeld (met Taric nog wel :P), om niet verder te zakken en die heb ik die gewonnen. Kreeg ik er 24 LP bij waardoor ik in één keer op 100 LP zat 8)7. Dat zal dan wel komen door die winstreak, maar ik vraag me af of ik ook 4 LP erbij had gekregen als ik nog op 96 LP zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:27

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Corki buffs, voelt eindelijk weer een beetje goed aan zoals hij zou horen, ult spammen en W manacost was ook beetje teveel 100 mana pff

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:23:
[...]

Je snap er echt helemaal niets van. Als je in V zit van een divisie en met spelers lager die in divisie 1 van de league eronder word gematched is het verschil in MMR dus bijna niks.
Er word helemaal niemand gestraft in dit geval. Je bent hetzelfde niveau en daarmee uit.
Dit is echt zon kansloze ik zit in elo hell en kan niet carryen post.
Als je beter bent dan waar je zit is promoten echt geen enkel probleem. Dit word ook constant bewezen door streamers en andere goede spelers die met het grootste gemak hun smurfs door de leagues heen knallen.
Dat je jaloers bent op spelers die beter waren dan jij maar die dat op dit moment om welke reden dan ook even niet zijn is jouw probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:26
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 21:37:
[...]

Je snap er echt helemaal niets van. Als je in V zit van een divisie en met spelers lager die in divisie 1 van de league eronder word gematched is het verschil in MMR dus bijna niks.
Er word helemaal niemand gestraft in dit geval. Je bent hetzelfde niveau en daarmee uit.
Als je beter bent dan waar je zit is promoten echt geen enkel probleem. Dit word ook constant bewezen door streamers en andere goede spelers die met het grootste gemak hun smurfs door de leagues heen knallen.
Dat je jaloers bent op spelers die beter waren dan jij maar die dat op dit moment om welke reden dan ook even niet zijn is jouw probleem.
Ik weet niet of jij zijn post wel helemaal begrijpt, want volgens mij heeft hij een punt. Hij heeft het over mensen die in Divisie 5 zitten en gaan lopen kloten omdat ze niet kunnen droppen. Die kunnen potjes goed vernaaien als ze dat willen ja. Als je diamond 5 bent en zoeits hebt van nu ga ik vol trollen wordt nooit te never challanger, waarom niet? Je dropt nooit te nimmer. Maarja denk niet dat veel mensen dat doen maar het is wel mogelijk.

Misschien zit ik fout maar volgens mij is dat wat hij zegt, en hij daarom moeite heeft met van divisie 1 naar 5 komen en niet andersom (correct me if i'm wrong). Ik heb vaak het gevoel dat plat 5 spelers slechter spelen dan gold 1, of dit een gevoel is of echt waar dat weet ik niet zeker. In ieder geval, laten we niet te abrupt reageren, komt namelijk wel een beetje te "grof" over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

[...]

het ging om gold en diamond, plat zit er nog tussen (doe ik ook vaak fout :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel mensen uit Diamond 5 kunnen uberhaupt in een lage league zitten. Ik zie uit zon league distribution kaartje voor Eu dat het ongeveer 7000 spelers zijn. Terwijl er ongeveer 10000 platinum 1 spelers zijn. en 4500 Diamond 4. Dat betekent dat er vrijwel geen spelers zijn in Diamond 5 die veel lager spelen dan die league. Laten het er 500 zijn op de 40000 gold 1 spelers zal dat echt niet zoveel impact zijn gezien een hoop van die gasten niet eens zo laag zullen zitten maar ergens in de platinum elos.

Dan heb je nog het punt waar je zegt dat ze niet eens willen winnen. Ja zo iemand is lastig te carryen maar dat heeft ook geen drol te maken met het feit dat ze in divisie 5 zitten. Hoe vaak zie je in een normal game al iemand expres throwen omdat hij zijn rol niet krijgt of op een andere manier niet zijn zin heeft gekregen.
En dat soort dingen komt even vaak voor bij de tegenstander als bij jou team. Oftewel ik vind het een nieuw soort elo-hell discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 01:03:
Hoeveel mensen uit Diamond 5 kunnen uberhaupt in een lage league zitten. Ik zie uit zon league distribution kaartje voor Eu dat het ongeveer 7000 spelers zijn. Terwijl er ongeveer 10000 platinum 1 spelers zijn. en 4500 Diamond 4. Dat betekent dat er vrijwel geen spelers zijn in Diamond 5 die veel lager spelen dan die league. Laten het er 500 zijn op de 40000 gold 1 spelers zal dat echt niet zoveel impact zijn gezien een hoop van die gasten niet eens zo laag zullen zitten maar ergens in de platinum elos.

Dan heb je nog het punt waar je zegt dat ze niet eens willen winnen. Ja zo iemand is lastig te carryen maar dat heeft ook geen drol te maken met het feit dat ze in divisie 5 zitten. Hoe vaak zie je in een normal game al iemand expres throwen omdat hij zijn rol niet krijgt of op een andere manier niet zijn zin heeft gekregen.
En dat soort dingen komt even vaak voor bij de tegenstander als bij jou team. Oftewel ik vind het een nieuw soort elo-hell discussie.
In Diamond zal het wel meevallen qua aantallen, maar Gold V en Silver V zitten denk ik best vol met mensen die eigenlijk geen gold of silver verdienen. Het is wat mij betreft geen Elo-hell discussie, want de tegenstander heeft meer kans om zo'n iemand in zijn team te krijgen, het gaat er gewoon om dat er nu mensen in divisions zitten die ze eigenlijk niet verdienen. Normaal gesproken degradeer je dan gewoon, maar in LoL kan dat niet, en ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Vicarious schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 08:28:
en ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom niet.
Omdat dat demotiverend kan werken. Kan je lang en kort over discussieren of dat de beste manier is maar zo is dat toen bedacht. Hebben ze dat ook niet bij SC2 zo recent gebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ik heb het ook nog nooit meegemaakt dat ik iemand tegenkom van platinum of hoger (zit zelf in Silver I) die de match keihard zit te trollen. Dus in mijn ogen lijkt me het overbodig om je hier druk om te maken.

Maar als je er veel last van hebt, is het natuurlijk wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

hmmm ik zie dat riven nieuwe art heeft gekregen.

En gister 2 games kunnen doen met Riven. Eerste ging verdomd slecht, maja tegen een gold speler die Rengar waarschijnlijk meer dan eensch gespeeld had, word het best lastig als je een champ voor het eerst speelt. Uiteindelijk geeindigd op 6/10 met een team wat me aan het flamen was dat ik n00b was etc. Vooral de katarina en de trynd. En die stonden op het laatst met 14 en 16 deaths en wat minder kills. En het was natuurlijk mijn fout dat ze in hun eentje het enemy team in gingen. Die Katarina ook: report Riven spammen in chat. Aan het einde heb ik die Kata gereport voor Negative attitude en volgens mij heeft ze een heel lang verhaal over mij getypt, want toen ik het zelfde aan het doen was over onze trynd was ze nog in de game. Dus we gaan wel zien wat de tribunal zegt ^^

2de ging wat beter, vooral omdat ik met rust gelaten werd. Ik zat met een premade van 4. En natuurlijk gingen ze zeiken dat ik tanky moest gaan (daar begonnen ze hellaas mee toen de game op 35 min was en dat was dus blijkbaar de rede dat we verloren hadden in hun ogen). Al had ik netjes van te voren aangegeven dat het de 2de keer was dat ik riven speelde en dat ik graag tips krijg mocht het niet goed gaan. ipv na 35 min dit in chat te lezen: RIVEN GO TANK! ....

Al met al veel geleerd en ik denk dat ik Riven wel zou kunnen masteren, ze ligt me wel, al moet ik wat meer aggressive spelen. Een passive Riven is een dode Riven volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
ye-roon schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:17:
hmmm ik zie dat riven nieuwe art heeft gekregen.

En gister 2 games kunnen doen met Riven. Eerste ging verdomd slecht, maja tegen een gold speler die Rengar waarschijnlijk meer dan eensch gespeeld had, word het best lastig als je een champ voor het eerst speelt. Uiteindelijk geeindigd op 6/10 met een team wat me aan het flamen was dat ik n00b was etc. Vooral de katarina en de trynd. En die stonden op het laatst met 14 en 16 deaths en wat minder kills. En het was natuurlijk mijn fout dat ze in hun eentje het enemy team in gingen. Die Katarina ook: report Riven spammen in chat. Aan het einde heb ik die Kata gereport voor Negative attitude en volgens mij heeft ze een heel lang verhaal over mij getypt, want toen ik het zelfde aan het doen was over onze trynd was ze nog in de game. Dus we gaan wel zien wat de tribunal zegt ^^

2de ging wat beter, vooral omdat ik met rust gelaten werd. Ik zat met een premade van 4. En natuurlijk gingen ze zeiken dat ik tanky moest gaan (daar begonnen ze hellaas mee toen de game op 35 min was en dat was dus blijkbaar de rede dat we verloren hadden in hun ogen). Al had ik netjes van te voren aangegeven dat het de 2de keer was dat ik riven speelde en dat ik graag tips krijg mocht het niet goed gaan. ipv na 35 min dit in chat te lezen: RIVEN GO TANK! ....

Al met al veel geleerd en ik denk dat ik Riven wel zou kunnen masteren, ze ligt me wel, al moet ik wat meer aggressive spelen. Een passive Riven is een dode Riven volgens mij.
Vanaf level 3 heb je eigenlijk een free poke met Riven. Waar je rekening mee moet houden: niet 3x je Q achter elkaar gebruiken. Altijd een AA ertussen (je krijgt per Q een dmg boost namelijk). wat ik early game altijd doe: op lvl 3 mijn Q, W en E 1 punt erin. Dan engage ik met E (dash+shield +1 charge), dan 1 Q (+1 charge).
Tegenstander doet ook 1 AA/skill: weg shield.
Dan W (stun), AA, 2e Q, AA, 3e Q, AA. Tegen de meeste champs kun je daarna rustig teruglopen aangezien jij nog 80% hp hebt, en hij 20%.
Dat betekend freefarm :). Als je tegenstander niet wegloopt heb je nog 2 charges over van 25% extra dmg (passive,).

Vanaf level 6 kan je het vaak nog afmaken door je ult.

Dit is geschreven door een lvl29, dus misschien is het allemaal gelogen en werkt het alleen bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Gister een pot gehad waarbij ik Kennen aan het uitproberen was, maar iemand had een hele aparte maar Riven.... maar zo verschrikkelijk OP toch : 3x Bloodthirster + Berserker's Greaves + Last Whisper..... en was bezig met Guardian Angel vermoed ik.

Man man, je kon niet in de buurt komen of er lagen alweer 3 of 4 tegenstanders om. Ik kon alleen met Kennen af en toe een kill er tussendoor persen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

[...]

Ik vindt jouw reacties altijd wel behoorlijk zwart/wit en ook heerlijk onderuitschoppend. Ten eerste is er geen vorm van jaloersheid aanwezig. Ten tweede als het een V divisie betreft hoeft het niet direct te betekenen dat ik de eerste volgende I divisie bedoel. Voorbeeld Athene, Diamond V, vs Silver I. Dus nogmaals een afvalemmer van Diamond V hoeft het niet te verzieken voor een speler uit Silver I die op dat moment bezig is te promoten. Ik praat momenteel voor anderen en niet voor mijzelf.

Het is jammer dat je zo'n kortzichtig persoon bent dat je probeert overal zout op te strooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Vicarious schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 08:28:
[...]

Normaal gesproken degradeer je dan gewoon, maar in LoL kan dat niet, en ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom niet.
De reden is vrij simpel, omdat de barrière om van bijv. silver naar gold te komen nu een stuk hoger is dan bij het elo systeem. Daar was het verschil letterlijk 1 elo. Als je nu zou droppen moet je eerst weer naar 100 LP (nog wel het lastigste gedeelte) en daarna moet je nog 3 v.d. 5 winnen.

Ze willen mensen niet ontmoedigen om bijna geen potjes meer te spelen, om maar niet uit hun league te vallen. De andere kant daarvan is dat je waarschijnlijk veel minder geneigd bent om te proberen om naar tier 4 etc. te komen.
Why can’t we drop tiers? Won’t the higher level tiers eventually overpopulate?
The core reason you can’t drop tiers by losing is to combat “ladder anxiety.” If you were able to drop tiers you might be uncomfortable playing after reaching the next tier. We want you to immediately set your sights on the next tier and work towards that goal with the confidence that the system won’t demote you if you hit a losing streak.

Right now we’re not too worried about the upper tiers getting overpopulated. As the veterans improve and move on to new tiers of competition, new players will constantly be filling in the lower leagues. We will, however, be monitoring the population levels to ensure they’re still supporting a positive player experience. In the event that higher tiers do start getting crowded, we can always make falling into a lower tier a consequence of losing.
http://competitive.na.leagueoflegends.com/season-3-faq
Suicyder schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:59:
Gister een pot gehad waarbij ik Kennen aan het uitproberen was, maar iemand had een hele aparte maar Riven.... maar zo verschrikkelijk OP toch : 3x Bloodthirster + Berserker's Greaves + Last Whisper..... en was bezig met Guardian Angel vermoed ik.
Elke hero die zo erg fed is dat hij 3 Bloodthirsters kan kopen is "OP" ;) , hoewel Riven wel heel hard schaalt met goud.
Overigens vind ik het nieuwe Riven portrait niet bepaald een verbetering t.o.v. de oude :X.

[ Voor 19% gewijzigd door Thormodo op 11-07-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:38
Weet iemand of pick order sinds een bepaalde tijd random is in ranked games? Ik dacht altijd dat dit based op je rating was maar laatst zat ik tijdens het picken in een game als first pick. toen dropte iemand waardoor we weer in de queue kwamen en daarna zat ik met een aantal dezelfde spelers in de game maar was ik niet first pick en iemand die vorige game onder mij stond wel.

sidenote:
grr gisteren promo naar silver 3 zwaar mislukt doordat bepaalde mensen wat leuke dingen wilde proberen. de bot lane riep voor de minion spawn "lane swap" en ging top. onze malphite moest dus naar bot. Ik speelde nunu jungle en kreeg ten eerste door deze slechte communicatie bijna geen hulp at blue omdat iedereen naar top gelopen was en malphite nog niet in de buurt was om te helpen.. dus ik was veel te laat om de enemies red te gaan stelen.

daarna werd het alleen maar erger want door de lane swap viel bijna niet te ganken. Malphite stond met zijn rug tegen de toren gedrukt maar er was natuurlijk goed geward waardoor de adc+support elke keer weg waren voordat ik goed en wel in de lane was. onze top adc+support pushte ook helemaal richting toren omdat ze natuurlijk ook 2v1 stonden (en warden ho maar). bij top kon ik dus ook al niet ganken maar moest ik wel vaak langs gaan om de enemy jungler te pakken als die wel een geslaagde gank kon opzetten omdat er geen wards waren. uiteindelijk verloren en krijg ik het verwijt dat ik niet genoeg geganked heb :( sigh. 2e promo game gewoon heel heel hard verloren omdat een premade gastje perse jungle amumu wilde terwijl dit clearly z'n eerste keer was ofzo. 2v5 engage etc dik geraped :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Thormodo schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:48:
[...]

De reden is vrij simpel, omdat de barrière om van bijv. silver naar gold te komen nu een stuk hoger is dan bij het elo systeem. Daar was het verschil letterlijk 1 elo. Als je nu zou droppen moet je eerst weer naar 100 LP (nog wel het lastigste gedeelte) en daarna moet je nog 3 v.d. 5 winnen.

Ze willen mensen niet ontmoedigen om bijna geen potjes meer te spelen, om maar niet uit hun league te vallen. De andere kant daarvan is dat je waarschijnlijk veel minder geneigd bent om te proberen om naar tier 4 etc. te komen. Of mensen die constant op 0 LP zitten niet zouden moeten droppen is natuurlijk een andere vraag.

[...]

http://competitive.na.leagueoflegends.com/season-3-faq

[...]

Elke hero die zo erg fed is dat hij 3 Bloodthirsters kan kopen is "OP" ;) , hoewel Riven wel heel hard schaalt met goud.
Overigens vind ik het nieuwe Riven portrait niet bepaald een verbetering t.o.v. de oude :X.
Zo heeft elk voordeel ook zijn nadeel. Maar goed einde van de discussie, het was een keuze van Riot waar iets voor te zeggen valt. Het is alleen jammer dat er een (kleine) populatie is die van dit systeem simpelweg misbruikt maakt.

En nee het boeit mij niet of ik wel of niet stijg op de ladder. Speel de afgelopen tijd toch weinig ranked gezien ik een gebrek aan tijd heb. Voor ranked moet je simpelweg meer tijd hebben om daadwerkelijk op een stijgende lijn te komen. En ik ben mijn studententijd al inmiddels 4 jaar kwijt :) Dus dan voorlopig het maar met normals doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:01:
[...]
En nee het boeit mij niet of ik wel of niet stijg op de ladder. Speel de afgelopen tijd toch weinig ranked gezien ik een gebrek aan tijd heb. Voor ranked moet je simpelweg meer tijd hebben om daadwerkelijk op een stijgende lijn te komen. En ik ben mijn studententijd al inmiddels 4 jaar kwijt :) Dus dan voorlopig het maar met normals doen.
herkenbaar maar mijn studententijd ligt al 8 jaar achter mij, toch vind ik af en toe nog eens tijd voor een potje ranked
ondertussen uit bronze V door enkele maanden of pak half jaar niet gespeeld te hebben terug opgeklommen naar silver IV ging vrij vlot vind ik met misschien 20-30 spelletjes wel tijdens mn promotion matches naar silver IV vergeten dat ik een afspraak had met de notaris omdat ik een huis heb gekocht en mn eerste maal ooit een game geleaved na 3 min in game
vond mn team niet zo tof en kon ik volledig verstaan, ik haat leavers ook wel hard mja verwacht wel een hoop reports maar denk niet dat ik een ban oploop aangezien 1 leave op 2500 games overall wel kut voor mijn medespelers en tegenstanders
ook kut tijdens mn promotion matches :) maar die andere 2 gewonnen dus .. on to the next
ik wist niet dat je geen tiers kon zakken dus ik zal niet onder silver gaan dit seizoen? cool
op naar gold >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 12:45:
[...]

herkenbaar maar mijn studententijd ligt al 8 jaar achter mij, toch vind ik af en toe nog eens tijd voor een potje ranked
ondertussen uit bronze V door enkele maanden of pak half jaar niet gespeeld te hebben terug opgeklommen naar silver IV ging vrij vlot vind ik met misschien 20-30 spelletjes wel tijdens mn placement matches naar silver IV vergeten dat ik een afspraak had met de notaris omdat ik een huis heb gekocht en mn eerste maal ooit een game geleaved na 3 min in game
vond mn team niet zo tof en kon ik volledig verstaan, ik haat leavers ook wel hard mja verwacht wel een hoop reports maar denk niet dat ik een ban oploop aangezien 1 leave op 2500 games overall wel kut voor mijn medespelers en tegenstanders
ook kut tijdens mn placement matches :) maar die andere 2 gewonnen dus .. on to the next
ik wist niet dat je geen tiers kon zakken dus ik zal niet onder silver gaan dit seizoen? cool
op naar gold >:)
Ik ben eigenlijk niet verder gekomen dan de placement matches op mijn main account (geplaatst in Silver I), uiteindelijk door decay terug naar Silver II, toen nog wat geduoqued met een oud-WoW-guildmate omdat hij met alle geweld Gold wilde halen. En zelf halverwege weer gestopt, omdat ik a.) geen tijd had en b.) flauw werd van zijn eeuwige gerage op teammates als het weer een keer wat minder liep. Speel nu om de dag 1 of 2 games met een andere maat uit mijn CS-tijd. Speelt een stuk relaxter aangezien we vrijwel op 1 lijn zitten qua het idee hoe een game te winnen. Nu kan ik tenminste een loss-spree hebben van 3 of 4 games zonder dat ik ventrilo of skype hoef te muten omdat iemand helemaal uit zijn dak gaat. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Blegh, de Kennen nerfs zijn best wel sterk, maar het blijft een erg sterke champ late game. Net een potje 4v5 gewonnen nadat onze Cho nooit de game is binnengekomen. Dat was wel fijn, ik moest tegen een Fizz wat sowieso een lastige match up is omdat hij vrijwel alles kan dodgen wat Kennen doet, en ik stond ook snel 1-2 (door een gank) achter. Fizz zat steeds wat te trash talken dus snel geignored. Gelukkig hadden we een erg goede botlane, Graves en Sona vs Varus en Bliz die toch wel wat kills pakte. Teemo vs Garen top dus dat ging voor onze Teemo ook wel lekker. Toen ik éénmaal mijn zonya had kon ik Fizz zijn ulti cancelen. Met E er achteraan en wanneer zijn cd's in waren kon ik hem aanvallen. Leuke game :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

MrVegeta schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 12:53:
Blegh, de Kennen nerfs zijn best wel sterk, maar het blijft een erg sterke champ late game. Net een potje 4v5 gewonnen nadat onze Cho nooit de game is binnengekomen. Dat was wel fijn, ik moest tegen een Fizz wat sowieso een lastige match up is omdat hij vrijwel alles kan dodgen wat Kennen doet, en ik stond ook snel 1-2 (door een gank) achter. Fizz zat steeds wat te trash talken dus snel geignored. Gelukkig hadden we een erg goede botlane, Graves en Sona vs Varus en Bliz die toch wel wat kills pakte. Teemo vs Garen top dus dat ging voor onze Teemo ook wel lekker. Toen ik éénmaal mijn zonya had kon ik Fizz zijn ulti cancelen. Met E er achteraan en wanneer zijn cd's in waren kon ik hem aanvallen. Leuke game :).
Met name zijn early game is aangepakt, wat opzich niet slecht is. Kennen was voor mij een beetje de caster-editie van Riven. Eenmaal aan het snowballen nog lastig af te stoppen. Voor de rest blijft Kennen een goede pick, een ult met herkenbare impact als Amumu en beter te positioneren. En natuurlijk lastig te ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Crysania schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:50:
Weet iemand of pick order sinds een bepaalde tijd random is in ranked games? Ik dacht altijd dat dit based op je rating was maar laatst zat ik tijdens het picken in een game als first pick. toen dropte iemand waardoor we weer in de queue kwamen en daarna zat ik met een aantal dezelfde spelers in de game maar was ik niet first pick en iemand die vorige game onder mij stond wel.
Ik ben er zeker van dat dit niet random is, maar het is me toevallig ook wel opgevallen.

Ik was 2nd pick in een lobby, iemand dodged en 2 minuten later in het loading screen van de nieuwe lobby merk ik dat de 1st pick van daarnet nu last pick was. Het is gewoon een matchmaking aanpassing omdat je met andere mensen zat :)

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

speedzor schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:23:
[...]

Ik ben er zeker van dat dit niet random is, maar het is me toevallig ook wel opgevallen.

Ik was 2nd pick in een lobby, iemand dodged en 2 minuten later in het loading screen van de nieuwe lobby merk ik dat de 1st pick van daarnet nu last pick was. Het is gewoon een matchmaking aanpassing omdat je met andere mensen zat :)
Is het niet toevallig door duo-queue? Het kwam bij ons namelijk ook regelmatig voor, je zou verwachten dat de hoogste qua MMR top zou staan maar dat wisselde bij ons regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
In het verleden (een half jaar geleden volgens mij) was het zo dat als je in een duo-queue zat dat de kans dat je first en second pick was hoger was. Dit heeft Riot toen aangepast zodat iedereen nu evenveel kans heeft om first, second, third, fourth en fifth pick te zijn. Ik moet zeggen dat het mij bevalt want soms heb ik 3 games achter elkaar first pick en dan weer een stuk of 20 games niet.

Ik heb het dus niet helemaal goed. Dit geld alleen voor normal games, bij Ranked is er niks veranderd?
http://na.leagueoflegends.com/news/darius-patch-notes

[ Voor 16% gewijzigd door Pimorez op 11-07-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pimorez schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:54:
In het verleden (een half jaar geleden volgens mij) was het zo dat als je in een duo-queue zat dat de kans dat je first en second pick was hoger was. Dit heeft Riot toen aangepast zodat iedereen nu evenveel kans heeft om first, second, third, fourth en fifth pick te zijn. Ik moet zeggen dat het mij bevalt want soms heb ik 3 games achter elkaar first pick en dan weer een stuk of 20 games niet.

Ik heb het dus niet helemaal goed. Dit geld alleen voor normal games, bij Ranked is er niks veranderd?
http://na.leagueoflegends.com/news/darius-patch-notes
In ranked zou het op basis van MMR moeten gaan zoals altijd, in Normals is de volgorde volledig random. In custom games is degene die bovenaan staat ook team captain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

Vicarious schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:31:
In ranked zou het op basis van MMR moeten gaan zoals altijd, in Normals is de volgorde volledig random. In custom games is degene die bovenaan staat ook team captain.
Is dit ook zo tijdens de placement matches? Ik kom er achter dat ik de 4 potjes die ik nu gespeeld heb 1 of 2 was tijdens de pick.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vicarious schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:31:
[...]

in Normals is de volgorde volledig random.
Niet helemaal: de maker van een premade groep krijgt een hogere kans om firstpick te zijn naargelang de grootte van zijn premade (3 mensen in de premade = 3 * 20 = 60% kans).

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

speedzor schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:40:
[...]

Niet helemaal: de maker van een premade groep krijgt een hogere kans om firstpick te zijn naargelang de grootte van zijn premade (3 mensen in de premade = 3 * 20 = 60% kans).
De premade groep als geheel heeft een hogere kans om firstpick te zijn omdat ze nu eenmaal 3 van de 5 slots in gebruik nemen. Maar wie binnen die groep de captain is, is volledig random volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Vicarious schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:43:
[...]

De premade groep als geheel heeft een hogere kans om firstpick te zijn omdat ze nu eenmaal 3 van de 5 slots in gebruik nemen. Maar wie binnen die groep de captain is, is volledig random volgens mij.
De captain is altijd diegene die de premade aanmaakt. Als je een ranked team gaat spelen dan is de captain ook steeds firstpick.

Voor zover ik weet heeft de captain ook een hogere fp kans bij normals afhankelijk van de premade grootte, maar dit vind ik niet direct terug. We weten allemaal hoe makkelijk je informatie terug vindt over specifieke zaken in LoL :(

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

hmmm, over dat matchmaking.

Ik verbaas me al een tijdje over het volgende: Als ik de eerste game van de dag top, jungle of support ben. Dan is het bij 9/10 games daarna dat ALLE roles geclaimed worden, behalve de rol die ik dus als eerste die dag gespeeld heb. Alsof die mensen allemala het liefst hun eigen rol spelen en ik dus bij mensen geplaatst word zodat ik de rol die ik speelde of wil spelen kan doen.

het is natuurlijk allemaal random gezien het mensen zijn die zelf die beslissing maken. maar toch, erg vaag toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
speedzor schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:48:
Voor zover ik weet heeft de captain ook een hogere fp kans bij normals afhankelijk van de premade grootte, maar dit vind ik niet direct terug. We weten allemaal hoe makkelijk je informatie terug vindt over specifieke zaken in LoL :(
Staat in de Darius patchnotes die gelinkt waren:
"If players group up before a game, their host absorbs all of their chances, i.e. the host of a 4-man premade has an 80% chance to be captain."

[ Voor 11% gewijzigd door Thormodo op 11-07-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 03-10 15:43
gister een slechte akali gezien met de meest idiote build ooit. Ik kreeg echt het idee dat hij maar wat aan het proberen was. Hij had op een bepaald moment 3 zeals, daarna had hij een 4de gekocht, toen verkocht voor een stinger en daarna die weer verkocht voor een IE. Dit was een game van vrienden van mij die ik aan het spectaten was. Een akali op AS builden is het meest stomme wat je kan doen met akali want je moet haar builden op AP en niks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

ArgantosNL schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:11:
want je moet haar builden op AP en niks anders.
Ik speel alleen AD Akali bijvoorbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verlies je dan niet vrijwel al je burst damage, dat is de kracht van akali. Invliegen, kill maken en wegwezen. Lang rondhangen kost vaak je leven, en des de beter de tegenstander des te erger dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Gisteren een irritante pot gehad in ARAM, ik was Vayne en rest van het team had geen CC o.i.d.
Enemy team had een Jax en een Talon waardoor ik continu besprongen werd, snap niet wat ik hier tegen kan doen...

Stond al ruim achter me teammates te wachten op minions of een assist, als ik te dichtbij kwam sprong Jax of Talon(of allebei) in me nek en was het einde oefening omdat niemand me kon beschermen...
(Pantheon / Rumble / Kha'Zix / Singed)

Kreeg het commentaar NOG verder achteraan te gaan staan, maar dan pak ik helemaal geen minions of kills/assists meer...

Iemand tips voor Vayne in ARAM?
Of gewoon hopen op een beter gebalanceerd team met CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:12
Heuj, batsaap begint ook weer even te spelen na een jaar zo'n beetje zo goed als niet gespeeld te hebben. ben het spelletje blijkbaar nog niet verleerd xD

http://www.lolking.net/summoner/euw/19929127#history

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Eerst en vooral je tumble bijhouden voor zo'n momenten om zoveel mogelijk te ontwijken.
Een jax kan nog wel irritant zijn iets later in het spel, maar die talon zou toch zo opgegeten moeten worden door jouw team als die voorbij de rest springt. Ook zou singed wel iemand moeten kunnen vastnemen en teruggooien.

Als het echt te erg wordt dan moet je je build wat aanpassen en even wat damage inboeten voor een defensive item om dit tegen te gaan. Banshee's bv om jax zijn stunskill te neutraliseren?

Verder zoveel mogelijk de situatie proberen inschatten. Komt jax in spring-afstand, beweeg dan even achteruit. Als hij meevolgt is hij in range van de rest van je team en sterft hij misschien. Zo zou ik het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naccer
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
Intruder schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:51:
Heuj, batsaap begint ook weer even te spelen na een jaar zo'n beetje zo goed als niet gespeeld te hebben. ben het spelletje blijkbaar nog niet verleerd xD

http://www.lolking.net/summoner/euw/19929127#history
Duo'n ?
Met 2'n is leuker en beter te doen, 1 (mogelijke) feeder minder :)

http://www.lolking.net/summoner/euw/20711757

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:11
Heb Varus geprobeerd nu hij Free Champion is. Erg leuke champ om te spelen en bovendien ook erg sterk. Ga ik zeker kopen als hij on sale komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-10 17:18
Ik ben momenteel aan het streamen op de PBE. helaas is de nieuwe champ disabled vanwege bugs op de live server. Ik stream in 1080p en 30FPS met willekeurige jaren 90 muziek.

2 minuten delay. www.twitch.tv/blamauci

1ste game udyr gespeeld dikke win. Dikke carry. sta ik op 99LP in silver 1 naderhand :( ach dan nog maar 1. kijken of ik vandaag nog gold kan halen :)

helaas ik voel een loss aankomen 2 man vechten om top. geen van beide geeft toe helaas. double top solobot tegen caitlyn :(

edit: toch gewonnen in promotion nu

[ Voor 43% gewijzigd door blamauci op 11-07-2013 21:51 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Nu online
Nou vooruit, mijn tekort aan skills dan:
http://www.twitch.tv/suicyder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Je geluid is echt superzacht, of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:34

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Toch wel ziekste LoL cosplay ooit gezien imho

YouTube: ANIME EXPO 2013 EPIC COSPLAY 1-2&

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
League of Draven op.

600 van die stacks gefarmt en bam 1 kill gemaakt. Nou dat is leuke winst ahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

de elise in die vid vond ik niet echt impressive, is ook gewoon een érg lastig costuum lijkt me
trouwens, hoe zit het met bristle? zaten daar 2 man in of 1 op stelten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Nu online
Vicarious schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 22:53:
[...]

Je geluid is echt superzacht, of ligt dat aan mij?
Dat kan idd moment

edit:
naja zoals verwacht toen ik de lineup zag, vet verloren.... wat een feed zeg...

[ Voor 18% gewijzigd door Suicyder op 11-07-2013 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Iemand potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Gisteren 2 potjes gedaan. 1e potje waren we aan het winnen. Bam DC van Jarvin. byebye win. Daarna nog een potje waarin het in het begin behoorlijk lastig ging (had taric). Maar hoe verder de game vorderde hoe beter het ging en uiteindelijk gewonnen. Moet nu gelijk promotion matches spelen. Heb pas 3 potjes weer gespeeld :P Ben erg benieuwd wat het gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Pijnlijk avondje LoL. Had in tijden geen Riven gespeeld dus ik dacht laat ik daar eens mee beginnen. Nou nadat ik totaal geraped vs Irelia de lane uitkwam, was het potje vrij vlot voorbij. Je hebt wel eens van die momenten dat je een trade doet en denkt, shit dit gaat hem echt niet worden of waarom deed ik dat ook alweer? Nou dat was dus in die game bij elke actie het geval. Heel slecht gespeeld van mijn kant en de andere lanes verloren ook nog eens dus was er niemand over om te carryen.

Vervolgens maar een support game gespeeld op Thresh, hooks gingen goed alleen mijn Draven vondt het nodig om een Black Cleaver te rushen. Long story short: Lane hard verloren en net als voorgaande potjes verloren mid en top ook nog eens dus weer een loss erbij.

Potje 3, ik als Diana, ook tijden niet gespeeld dus waarom niet? vs een Orianna. Over het algemeen moet Diana hier een niet al te lastige lane in hebben. Waarschijnlijk ook niet als ik niet had gekozen om op level 6 all in te gaan. Vlakbij haar toren doe ik mijn laatste hit met ult in de hoop haar te killen, zij popt haar ult en ik sta onder de toren en ga dood. Vanaf dat punt kwamen de frustraties helemaal naar boven en was het verder gedaan. Top had zijn lane wel gewonnen maar kon de game verder niet carryen. Bot ging gelijk op maar verloor uiteindelijk door jungle pressence. Game lost, NEXT!

Potje 4, helaas geen top gekregen dus weer mid, ditmaal Zed. Lane ging gelijk op en ik vroeg of ik de 2e blue mocht voor wat CDR. DENIED. Prima doen we het zonder blue. Nunu werdt hard gedenied in zijn eigen jungle door de enemy Shaco en naarmate de game vorderde kon ik nog maar 1 persoon echt neerbursten en dan was ik zelf dood. Another loss in the pocket.

Potje 5, mijn laatste game van de avond. Ik zou koste wat het kost in ieder geval een goede game spelen alvorens ik besloot om af te sluiten. Dan maar een safe-pick waar ik het gevoel bij heb dat ik wel een game kan carryen. Ik op Irelia vs een Ryze. Hele game gaat het aardig goed, maar mijn vrees was al als de game te lang zou duren dat we een probleem zouden hebben. Zij hadden op mid Caitlyn, bot een Twitch en top dus een Ryze. Halverwege sta ik 15/0/0 heb top 3 torens doorgepushed en mid torens zijn ook down. Helaas hebben de overige 2 lanes het moeilijk en probeer ik in ieder geval ze weer terug in de game te brengen, maar waarschijnlijk al te laat. Terwijl ik top probeer de inhib down te krijgen, initiate de overige 4 tot 2x toe een teamfight en worden 2x achter elkaar afgeslacht. Dus ik besluit dan maar bij hun te blijven en hopen dat we dan de teamfights wel winnen. Laatste teamfight ik kill er 2, (Ryze & Twitch) maar Caitlyn maakt het vervolgens af. Game over another loss...

Balans: 5 potjes, 4 zelf zeer slecht gespeeld en 1 redelijk gespeeld maar toch verloren. Misschien de volgende keer toch maar de tip volgen om niet gelijk game na game te doen, maar even breaks tussendoor houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Breaks tussen games moet je met name doen als je, zoals je nu aangeeft, slecht speelt. Als het goed gaat hoeft die break niet zo lang te zijn, als je echt slecht speelt kun je beter even wat anders gaan doen en het later op de avond opnieuw proberen.

Zelf slechts tijd voor 1 game die ik zelf min of meer moest carryen met Lee Sin in de jungle. Ik had top 3x gekilld samen met onze volibear en bot 2 assists opgehaald met een towerdive, maar onze mid (lux) stond op een gegeven moment zelfs 0/8/2 tegen hun Nami. Die raakte werkelijk geen enkele skillshot, echt bizar. Zelf ook nog een keer doodgegaan bij een gank op mid omdat ik die Nami heel low kreeg maar Lux haar ult en snare miste.

De rest van mijn team was gelukkig wel redelijk dus ondanks de rape op mid stonden we in objectives (dragon, towers) wel behoorlijk. Toen hun team vervolgens steeds mij ging focussen in teamfights kwam onze lux los. Op 5 man die op een klompje op mij staat in te hakken kun je je skillshots niet echt missen, dus die begon ineens alle kills te pakken. Vanaf dat moment was het een eitje :P

Wel apart om die Nami mid te zien. Als je een beetje goed met die bubbles om kan gaan is het nog best viable denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Vicarious schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 08:26:

Wel apart om die Nami mid te zien. Als je een beetje goed met die bubbles om kan gaan is het nog best viable denk ik.
Als je een beetje kunt spelen is het dodgen van die bubble vrij simpel, en de CD is vrij hoog. Ik geloof niet dat Nami dan endgame nog vrij viable is. Ook nog door vrij hoge CD's en slechte scaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 08:26:
Breaks tussen games moet je met name doen als je, zoals je nu aangeeft, slecht speelt. Als het goed gaat hoeft die break niet zo lang te zijn, als je echt slecht speelt kun je beter even wat anders gaan doen en het later op de avond opnieuw proberen.

Zelf slechts tijd voor 1 game die ik zelf min of meer moest carryen met Lee Sin in de jungle. Ik had top 3x gekilld samen met onze volibear en bot 2 assists opgehaald met een towerdive, maar onze mid (lux) stond op een gegeven moment zelfs 0/8/2 tegen hun Nami. Die raakte werkelijk geen enkele skillshot, echt bizar. Zelf ook nog een keer doodgegaan bij een gank op mid omdat ik die Nami heel low kreeg maar Lux haar ult en snare miste.

De rest van mijn team was gelukkig wel redelijk dus ondanks de rape op mid stonden we in objectives (dragon, towers) wel behoorlijk. Toen hun team vervolgens steeds mij ging focussen in teamfights kwam onze lux los. Op 5 man die op een klompje op mij staat in te hakken kun je je skillshots niet echt missen, dus die begon ineens alle kills te pakken. Vanaf dat moment was het een eitje :P

Tja ik zie dan toch liever een Janna mid :). Zoals hierboven al wordt aangegeven, de bubbles van Nami zijn vrij goed te dodgen. Ondanks dat ik haar na de laatste buffs toch wel een goede support vindt, zou ik haar niet op mid gebruiken/willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Damienx2 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:12:
[...]

Tja ik zie dan toch liever een Janna mid :). Zoals hierboven al wordt aangegeven, de bubbles van Nami zijn vrij goed te dodgen. Ondanks dat ik haar na de laatste buffs toch wel een goede support vindt, zou ik haar niet op mid gebruiken/willen zien.
zou haar best mid willen zien hoor =p tegenover mij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ricmaniac schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:34:
[...]

zou haar best mid willen zien hoor =p tegenover mij haha
:) Dat is een andere situatie natuurlijk. Maar ik denk gezien mijn prestatie van gisteren dat ik het zelfs tegen een Nami lastig zou hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Damienx2 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:41:
[...]

:) Dat is een andere situatie natuurlijk. Maar ik denk gezien mijn prestatie van gisteren dat ik het zelfs tegen een Nami lastig zou hebben gehad.
Dat is dan inderdaad het moment om gewoon te stoppen, of even een bot potje te doen ofzo haha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Qon schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:21:
[...]

Dat is dan inderdaad het moment om gewoon te stoppen, of even een bot potje te doen ofzo haha :9
Aram is dan ook een goede uitkomst 8)7

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ondanks dat het Jessica Ngiri is. En ondanks dat ze het er om doet. Zou ik toch wel een beschuitje met der willen eten ^^

Ik vond zelf die Sejuani erg tof gedaan. En die fiddle op stelten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

iCy schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:31:
[...]

Aram is dan ook een goede uitkomst 8)7
Heb persoonlijk een beetje afkeer van ARAM. Als ik een game speel, speel ik om te winnen :P dat is schijnbaar niet de gedachte in ARAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

klopt. ARAM gaat niet om winnen. ARAM is gewoon random geluk en beetje hersenloos aanvallen en items kopen =p doe je het wel om te winnen dan heb ik medelijden met die persoon omdat het helemaal de fun weg haald van aram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ricmaniac schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:44:
klopt. ARAM gaat niet om winnen. ARAM is gewoon random geluk en beetje hersenloos aanvallen en items kopen =p doe je het wel om te winnen dan heb ik medelijden met die persoon omdat het helemaal de fun weg haald van aram
Vandaar dat ik die gamemodus ook skip. Als ik dan toch iets anders moet kiezen dan het standaard SR, dan zou het TT of Dominion zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:26
Positieve ranked ervaringen, deze zijn echt heel schaars maaaaarrrr...... 6 wins op een rij van 0 punten gelijk naar volgende division gesprongen! Elke game best hard gespeeld, goede scores maar de key is gewoon dat mensen eindelijk netjes met elkaar omgaan en gewoon rekening houden met elkaars wensen en luisteren naar tips!

Ik vind het wel heel chill om eindelijk even iets sneller naar mijn echte elo te gaan, ik krijg nog braaf 30-35 punten per win dus het schiet aardig op, verschil is ook dat ik altijd gewoon tussen plat 3 spelers zit ipv gold en silver. Het is fijn dat die MMR redelijk werkt zodat je toch buiten je league kan spelen (gold).

Nog even en dan hopelijk de trip naar diamond :P ! Maarja nu natuurlijk de angst dat het ergens moet stoppen en dan opeeeens de dark side tegenkom, ik hoop van niet :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

ye-roon schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:35:
[...]

Ondanks dat het Jessica Ngiri is. En ondanks dat ze het er om doet. Zou ik toch wel een beschuitje met der willen eten ^^

Ik vond zelf die Sejuani erg tof gedaan. En die fiddle op stelten.
Hoezo doet ze het er om?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:16

Lapras

Ice beam

Wel een mooi verhaal op feestjes. "Nee, ik was die achterste gast in die big van Sejuani."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Lapras schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:33:
Wel een mooi verhaal op feestjes. "Nee, ik was die achterste gast in die big van Sejuani."
Zoiets laat je er natuurlijk uit, je zegt gewoon dat ze je bereden heeft :9

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Nu online
Nog maar een game streamen dan, commentaar welkom :P

edit:
tot zover serieuze spel, nu ff first win of the day op NA server

[ Voor 41% gewijzigd door Suicyder op 13-07-2013 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:51

Hu9o

Schokkend

Wat is het loading screen toch lelijk gemaakt zeg :(

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

ik mis die balkjes echt, compleet onduidelijk wie er nu zo'n trage PC heeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
neliz schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 13:58:
ik mis die balkjes echt, compleet onduidelijk wie er nu zo'n trage PC heeft :p
Inderdaad, tegen dat ik gevonden heb hoeveel tijd ik heb om iets anders te doen in de tussentijd begint het spel al :P

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lapras schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:33:
Van wat ik begrepen heb op Reddit is het overigens 1 kerel die in dat Bristle pak zat, haar vriendje. En daarbij is het ook een grappig detail dat ze geloof ik zo'n 13 PC case fans hebben gebruikt om de arme kerel koel te houden in dat pak, want naar het schijnt werd dat enorm warm. Heb wel respect voor mensen die zoveel dedication in een cosplay stoppen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 13:57:
Wat is het loading screen toch lelijk gemaakt zeg :(
Al die icons inderdaad, meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:44:
Vind dat overigens niet helemaal waar. Vind ARAM zeker wel in de eerste plek fun, maar houd ook niet van verliezen. Ik vind het juist wel een sport om in ARAM met een merkbaar slechtere comp toch weten te winnen. Daar haal ik wel genoegen uit. En dat hoeft dan ook helemaal niet te zijn met de conventionele items, of op een tryhard manier, maar dat kan ook op een heel creatieve en leuke manier. Zo heb ik bijvoorbeeld meermaals als tank Fiora toch gewonnen. Maar je mag medelijden hebben met me hoor, ik vond het laatst namelijk heel erg dat mijn full AP rammus toch niet zo leuk werkte als ik hoopte ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wauw, laatste tijd zoveel matches gewonnen <3

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CxHLI1I.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
MrVegeta schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 18:12:
Wauw, laatste tijd zoveel matches gewonnen <3

[afbeelding]
Party at your place? :P.
Ik moet de moed nog eens gaan verzamelen om mijn promo naar Gold te gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-10 17:18
Ik ben momenteel aan het duoQen met Jeffro :) en aan het streamen @ www.twitch.tv/blamauci (mijn stream)
en www.twitch.tv/jeffroiscool (jeffro's channel)

1080p/30FPS met 90s muziek en nederlands gelul tussen jeffro en mij :)

[ Voor 15% gewijzigd door blamauci op 13-07-2013 21:06 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Nu online
ff gekeken, nu tijd om zelf afgemaakt te worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Ik dacht dat normal soms al net een kinderdagverblijf was, maar wat zitten er een huilebalken op ranked zeg.. tsjongejonge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:27

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Wat dacht je dan?
Dat alle 14 jarige die denken the next doublelift te zijn niet ranked gaan proberen om vervolgens de hele wereld te schuld te geven van hun falen? :P

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Afgelopen weekend maar weer eens wat ranked matches gedaan, eerst 4 solo, dat leverde een 2 loss 2 win situatie op, dus was er eigenlijk niets mee opgeschoten. Toen de rest van het weekend met een maat wat normals en wat ranked gespeeld. Aangezien ik iets hoger dan hem sta, stond ik elke keer 1st pick en hij last. Toen hebben we maar besloten om botlane voor onze rekening te nemen ook al is dat niet onze favoriete lane, maar als je communicatie hebt onderling lijkt me dat de beste optie aangezien je als lastpick meestal toch niets anders meer krijgt dan support.

Gelukkig spelen we beide andere supports en andere carries, dus hing het ervanaf wat de enemy ging pakken. Eerste ranked pakt het enemy team een Caitlyn, waarop ik Tristana inlock. Mijn maat pakte Blitzcrank en aan het einde van de game sta ik 17/0/7 en hij 1/0/17 (hij was bij een paar teamfights juist aan het warden :). Game erna enemy kiest Leona, waarna ik Sona kies om Leona low te kunnen poken en mijn maat kiest Ezreal. First blood valt bij de enemy en kort erna ga ik zelf dood door te gaan warden op het verkeerde moment waarop de enemy Amumu een bandage toss raakt en vervolgens Leona op mij duikt waarna het voor MF een eitje is om een lowhealth Sona af te straffen. Game gaat meer en meer richting het enemy team. Enige voordeel wat we hebben is dat de enemy Leona geen GP/10 items aanschaft en daardoor continu maar 1 of 2 wards bij zich heeft. Dus ik ward heel de enemy jungle + de ingangen van onze jungle. We kunnen het enemy team een aantal keren uit positie pakken en langzamerhand pakken we controle over de game en na de zoveelste ace pushen we door en pakken de game. Mijn maat op Ezreal 4/0/16, ik 1/5/15.

De normals die we overigens nog speelden daarna gingen gelijk op 5 wins, 5 losses. En de losses waren merendeels trollgames van mensen die hun positie niet kregen die ze zo hard riepen waardoor ze maar met 3 man naar mid gingen. Voor de rest wel een aardig LoL-weekendje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Wat heb je af en toe toch verschrikkelijke potjes die je onnodig verliest omdat er iemand niet goed samen speelt en in het begin stil staat naast de toren voor 5 minuten(hij zei dat hij klaar stond voor een val, right) daarna gaat hij de hele tijd solo. aan het einde staat het 60-36 en toch verloren omdat je niet goed kon door pushen omdat er een man tekort was. Ik had geQed met 2 vrienden van mij en we krijgen 2 man er bij die samen meer dan de helft van de deaths zijn. Echt soms wordt je echt gek van je teammates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Mooi gedaan vegeta, na het bronze 1-2 jojoen is het je toch gelukt.

Ivm loading times, ik alt tab gewoon en surf wat (meestal opzoeken wat de skills ook weer doen). Met een ssd ben je altijd bij de eerste 2 die laadt, zelfs met een pc van 5 jaar oud ondertussen. (ssd later ingestoken).
Op het moment dat iedereen geladen is, hoor je toch de "wind" blazen en weet je dat je terug in het spel moet gaan. Als je dat niet opmerkt dan hoor je nog wel het welkomsbericht voor SR. Tijd genoeg dus ipv te staren naar het loading screen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
god god god, ik begin nu echt boos te worden he. 2 games in een row word me penta gestolen op letterlijk 100hp...

maar aan de andere kant weer promos voor gold 3 :D
zat op 75lp kreeg +24 dus moest nog 1lp. Zulke potjes dan ook echt haat aan en dan je penta ook nog eens die gestolen word...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Gebruikt iemand Syndra wel eens in ranked? In normals blaas je iedereen op, maar ben benieuwd of ik haar in ranked zou moeten gaan inzetten zodra dat kan..

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

UTADDICT schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:55:
Gebruikt iemand Syndra wel eens in ranked? In normals blaas je iedereen op, maar ben benieuwd of ik haar in ranked zou moeten gaan inzetten zodra dat kan..
Als je goed bent met die champion: waarom niet? Gewoon je beste champions gebruiken waar je goed mee presteert en niet teveel kijken naar wat anderen doen. Je kan beter een champion pakken die competitief niet/weinig gebruikt wordt waar je goed mee bent dan een champion waarvan iedereen schreeuwt dat hij "OP" is terwijl je er eigenlijk helemaal niet goed mee kunt spelen. Goed voorbeeld: veel mensen vinden Shen OP. Als je hem openlaat zul je zien dat de tegenstander vaak Shen firstpickt. In dat geval weet je vaak al dat je de toplane makkelijk kunt winnen :+

Pagina: 1 ... 50 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.