[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Mebus schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 08:34:
@thewizard2006, als je een stun van 1 seconde niet genoeg vind moet je eens fiddlesticks support proberen :-) Fiddle is niet echt mana hungry en je kan daarom dus vaak je Q en E blijven spammen..
Volgens mij heb ik die ook wel ja (initieel voor jungle toendertijd). Lastige is wel met Fiddle dat hij een stukje squeesier is volgens mij maar zijn Fear is wel leuk ja en zijn ult kan best nuttig zijn. Al zal je het daar ook niet van moeten hebben omdat je als support fiddle weinig AP zal hebben toch? Maar zeker de armor aura van Taric is volgens mij wel erg nuttig voor de botlande ivm de adc dmg. Ik level eerst de fear 1x, dan de heal 1x, dan alles in de armor zover dat mogelijk is.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Taric is supersimpel om te spelen en nog steeds een van de sterkere supports. Onbegrijpelijk dat niemand in de LCS hem speelt eigenlijk. Ik heb, terwijl ik echt geen fantastische support ben, denk ik een winstpercentage van 66 met hem. Met andere supports haal ik net iets meer dan 50. Janna is mn tweede favoriet.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
@thewizard2006, ik gebruik dan inderdaad geen ap runes.. Zelfs als het erg goed gaat koop ik eigenlijk geen ap items :-) Je zal er vrijwel nooit genoeg gold voor hebben en als je dat wel hebt gaat het wel ten koste van iets anders... Gebruik fiddlesticks alleen niet met ezreal (vooral niet als ie blue build gaat).

Een andere sterke support is Soraka vind ik.. Hoewel sommige mensen zeggen dat ie erg slap is kan je er je team vaak mee redden (vooral als je bijv een karthus tegen je hebt) en de lane sustain zo goed (probeer maar eens met caitlyn). Ook de silence is best sterk en in teamfights gooi je je Q erin als dat kan zodat je apc geen last heeft van magic resist :-)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:17:
Taric is supersimpel om te spelen en nog steeds een van de sterkere supports. Onbegrijpelijk dat niemand in de LCS hem speelt eigenlijk. Ik heb, terwijl ik echt geen fantastische support ben, denk ik een winstpercentage van 66 met hem. Met andere supports haal ik net iets meer dan 50. Janna is mn tweede favoriet.
Ik denk dat dat voornamelijk komt doordat Taric weinig extra's bied in een teamfight. Hij kan maar 1 persoon stunnen (waar bijv Leona meerdere enemies kan locken) en een armor debuff kan worden opgevuld door meer dan genoeg bruisers. Voor zijn heal hoef je het ook niet te doen want daarin streeft Soraka hem ook voorbij. Simpelweg gezegd, Taric biedt idd veel opties maar deze kunnen door bijna alle andere supports makkelijk opgepakt worden en zelfs worden verbeterd.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Ik heb vroeger ook redelijk veel met soraka gespeeld. Zet die bij een goede sivir of ezreal en vijandelijke botlane heeft toch een probleem. Junglers worden gesilenced, je kan wat agressiever spelen als adc omdat bij een slechte trade je health toch weer maxed is in een minuutje en met de free mana kan je als sivir of ezreal echt wel veel skills gebruiken waar je anders normaal zonder mana komt te zitten.
Ook de bonus armour (dacht ik) bij heals wordt wel eens onderschat, en de MR van starcall is ook niet slecht in teamfights.
Het enige probleem daarbij is dat je jezelf heel gevaarlijk moet positioneren om die starcall wel degelijk te kunnen gebruiken, en late game is de damage burst zo hoog op je adc en ap dat ze nog op tijd healen niet altijd even eenvoudig is. Dan wordt eigenlijk vooral je silence je beste skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Ik heb zelf nog nooit samen met een soraka gespeeld op een lane. Maar ik heb wel eens tegen een soraka + ADC gespeeld. Je krijgt ze dan echt niet uit de lane gepushed, ze worden te snel weer bij gehealed en zelf had ik geen healer bij dit was dus niet echt een succes en hierdoor had ik een hele slechte lane phase gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:34:
[...]

Ik denk dat dat voornamelijk komt doordat Taric weinig extra's bied in een teamfight. Hij kan maar 1 persoon stunnen (waar bijv Leona meerdere enemies kan locken) en een armor debuff kan worden opgevuld door meer dan genoeg bruisers. Voor zijn heal hoef je het ook niet te doen want daarin streeft Soraka hem ook voorbij. Simpelweg gezegd, Taric biedt idd veel opties maar deze kunnen door bijna alle andere supports makkelijk opgepakt worden en zelfs worden verbeterd.
Maar zijn armor aura is ook nog eens behoorlijk en hij heeft een single target NIET TE MISSEN stun met een redelijk lage cooldown waardoor je hem vaak 2 a 3x in een fight kan gebruiken. Ook zijn ult die al zijn teammates 35 AP + 35 AP geeft op level 16 is best nuttig in teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Vicarious schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 10:17:
Taric is supersimpel om te spelen en nog steeds een van de sterkere supports. Onbegrijpelijk dat niemand in de LCS hem speelt eigenlijk.
Ik denk dat daar de crux zit. Hij is nogal low risk, low reward vergeleken met bijvoorbeeld Leona.
Mis je met Leona je Solar Flare (R) en Zenith Blade (E), dan ben je nutteloos. Maar als je beide wel goed weet te plaatsen kun je mensen veel langer stunlocken dan Taric.
Verder is zijn kit nogal meh buiten de laning phase. Want in teamfights loopt hij er vooral een beetje bij, terwijl hij wat buffs geeft (zijn heal is dan imo ook amper de moeite waard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

Thormodo schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:34:
[...]
Want in teamfights loopt hij er vooral een beetje bij, terwijl hij wat buffs geeft (zijn heal is dan imo ook amper de moeite waard).
Enige manier dat Taric nog wat waarde heeft is als hij een turbo-tank built heeft, dan is hij perfect om te engagen in teamfights.

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Oooh riven is f2p. Toch maar is wat games wel: TOP schreeuwen deze week :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Ik moet wel zeggen dat ik behoorlijk de teamfights in dook nadat ik er een stun uit had gegooid. Dan je Shatter (W) en dan je R. Mocht ik een exhaust hebben dan kon die er ook wel uit maar daarna proberen zsm weer uit de clutch te rennen :P. Had hem zoiezo wel behoorlijk tanky gebouwd met bulwark, die 25MR boots (had beter de armor boots kunnen kiezen denk ik ivm de W), frozen heart en shuraila's oh en de upgraded sightstone.

[ Voor 7% gewijzigd door thewizard2006 op 09-07-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
neliz schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:44:
[...]

Enige manier dat Taric nog wat waarde heeft is als hij een turbo-tank built heeft, dan is hij perfect om te engagen in teamfights.
Taric kan niet engagen in teamfights want hij heeft geen echte engage skills (of je moet flash+dazzle daar onder rekenen).

@Xzito, in laning phase doet dat nog veel schade en is zijn stun/heal nuttig (daar hadden we het dan ook niet over). Maar in teamfights is die damage al bijna verwaarloosbaar. Zeker omdat je shatter niet (vroeg) wilt gebruiken, want dan verdwijnt je armor buff.
En dan blijft de vraag over of die 2 buffs + zijn 1s single target stun de moeite waard zijn t.o.v. andere supports. (Voor LCS spelers.)

[ Voor 45% gewijzigd door Thormodo op 09-07-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
Shatter ( W) + ulti van taric erg hooge burst hoor vooral net in lane doe je zon 60% van de dmg als taric met die combo. daarnaast de bonus stats die bij biet zijn gelijk aan baron bijna op lvl 18.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

ye-roon schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:55:
Oooh riven is f2p. Toch maar is wat games wel: TOP schreeuwen deze week :)
Of de Jungle claimen, ze heeft redelijk leuke cleartimes en kan alleraardigst ganken met haar AoE stun en Knock-up. In top lane vind ik haar niet bijzonder goed, ze heeft geen sustain en niet echt de beste poke, want daarvoor moet je jezelf in gevaar brengen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Net even een kennen in ranked (top lane) goed kwaad weten te maken met een Evelynn :-) En dan vaak genoeg denken dat het eigenlijk wel een counter zou moeten zijn tegen Evelynn..

Top lane singed is trouwens ook erg leuk :-)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nazanir schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:07:
[...]

Of de Jungle claimen, ze heeft redelijk leuke cleartimes en kan alleraardigst ganken met haar AoE stun en Knock-up. In top lane vind ik haar niet bijzonder goed, ze heeft geen sustain en niet echt de beste poke, want daarvoor moet je jezelf in gevaar brengen.
Ze heeft de beste all-in van alle solo tops. Je moet met Riven gewoon super aggressief spelen, dan pest je bijna iedereen de lane uit. Alleen ranged tops met een disengage (elise, Kennen, Yorick bijv.) zijn lastig voor een Riven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:15:
[...]

Ze heeft de beste all-in van alle solo tops. Je moet met Riven gewoon super aggressief spelen, dan pest je bijna iedereen de lane uit. Alleen ranged tops met een disengage (elise, Kennen, Yorick bijv.) zijn lastig voor een Riven.
En met een goede sustain, Garen. Tanky champs zoals Malphite / Singed / Cho'gath hebben ook weinig last van Riven, tenzij je tegen een Boxbox of BRNA speelt misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:31:
[...]

En met een goede sustain, Garen. Tanky champs zoals Malphite / Singed / Cho'gath hebben ook weinig last van Riven, tenzij je tegen een Boxbox of BRNA speelt misschien.
Cho is nog wel lastig denk ik, maar Malphite en Singed zijn echt superzwak early game. Malphite wordt vanaf level 6 iets gevaarlijker door zijn ult, maar Singed wordt pas midgame een beetje gevaarlijk. Voor die tijd hak je ze ondanks hun tankyness zo in de pan bij gelijke skill. En nee, ik kan dat niet, ik ben waardeloos met riven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-10 15:05

Ryceck

Constants and Variables

Ah Leona free; daar zat ik op te wachten :)
Die maar eens proberen om mijn support-rijtje (Nami, Sona) uit te breiden met een tankier char.
En Wuko ook free, wellicht een leuk als invulling voor solotop.

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Ryceck schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:22:
Ah Leona free; daar zat ik op te wachten :)
Die maar eens proberen om mijn support-rijtje (Nami, Sona) uit te breiden met een tankier char.
En Wuko ook free, wellicht een leuk als invulling voor solotop.
Leona is zeer sterk. Speel haar als mijn main sup.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thormodo schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:34:
[...]

Ik denk dat daar de crux zit. Hij is nogal low risk, low reward vergeleken met bijvoorbeeld Leona.
Mis je met Leona je Solar Flare (R) en Zenith Blade (E), dan ben je nutteloos. Maar als je beide wel goed weet te plaatsen kun je mensen veel langer stunlocken dan Taric.
Verder is zijn kit nogal meh buiten de laning phase. Want in teamfights loopt hij er vooral een beetje bij, terwijl hij wat buffs geeft (zijn heal is dan imo ook amper de moeite waard).
Zijn heal is inderdaad buiten de laning om niet zo boeiend. 220 op max level zonder AP, en als het goed is haal je als support taric geen AP. Echter de armor bonus die je aan al je allies geeft is wel leuk, evenals de bonussen van je ulti. 2 behoorlijk sterke aura's en een targeted stun maken hem voor mij in teamfights nog best een nuttige toevoeging. Bovendien heb je hopelijk door hun ad carry te zonen en die van jou te feeden natuurlijk al VOOR de teamfights een groot deel van je bijdrage geleverd ;)

Wel denk ik dat hij op hogere niveau's (gold en hoger) minder goed zal zijn omdat mensen minder positioning foutjes maken en je dus niet snel iemand offguard kan stunnen en met je hele team kan verkrachten. Bovendien zul je in lane niet zo snel kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 10:05
Mecha Kha'zix skin on sale! ya! toch goed geweest om even af te wachten op een mogelijke sale. en dat is dus goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naccer
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
Caitlin on sale :) en dan heb je precies 438 RP -.-

Wel promoted naar Silver 3, sta met kassadin nu 13-2 in ranked :) gaat wel lekker.

Heeft er iemand ervaring met quinn? het lijkt me een leuke champ maar niet helemaal werken, ik zie hem ook meestal alleen maar feeden, dus ben bang om hem aan te schaffen. ( puur omdat je vaak in melee range staat als adc :S )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Naccer schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:35:

Wel promoted naar Silver 3, sta met kassadin nu 13-2 in ranked :) gaat wel lekker.

Heeft er iemand ervaring met quinn? het lijkt me een leuke champ maar niet helemaal werken, ik zie hem ook meestal alleen maar feeden, dus ben bang om hem aan te schaffen. ( puur omdat je vaak in melee range staat als adc :S )
Ik speel haar altijd als mid of top lane. Nooit ADC

Level je E eerst. Begin met een dorans blade>Botrk>LW>PD>IE
Je kan heel agressief met haar spelen als je haar een beetje door hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-10 17:18
Naccer schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:35:

Ervaring met quinn ja. Goede ervaring? Nee. iig niet als AD carry op de botlane. goede ranged counter tegen sommige tops maar verder niet een geweldige champion. en 2. Quinn is geen hij maar een zij dus ervaring met haar ipv hem :)

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naccer
blamauci schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:37:
[...]

Ervaring met quinn ja. Goede ervaring? Nee. iig niet als AD carry op de botlane. goede ranged counter tegen sommige tops maar verder niet een geweldige champion. en 2. Quinn is geen hij maar een zij dus ervaring met haar ipv hem :)
Ahja dat klopt, had ik moeten weten met die sound effects van Quinn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Naccer schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:38:
[...]

Ahja dat klopt, had ik moeten weten met die sound effects van Quinn :P
Quinn is zo erg nog niet. Mijn favoriete mid is Ahri.(als die doodgaat is het net alsof je een hentai film kijkt)
niet dat ik dat erg vind xD wel sexy hoor hahahahha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
blamauci schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:40:
[...]

Quinn is zo erg nog niet. Mijn favoriete mid is Ahri.(als die doodgaat is het net alsof je een hentai film kijkt)
Had je deze al eens gezien dan? :P YouTube: League of Legends : Die Sounds

@Quinn. Ik zou haar persoonlijk pas kopen als één van de allerlaatste heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
[...]

Ahri word vaak ook onderschat :-) Vooral haar Q kan lekker veel dmg doen, zelfs op champs met een tank.. Veigar is ook erg leuk ^^

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar keer Ahri gespeeld bij ARAM. Als je eenmaal door hebt hoe je haar moet spelen, kan je echt leuk slachtingen aanrichten. Natuurlijk wel met een goed team :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Mebus schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:45:
[...]

Ahri word vaak ook onderschat :-) Vooral haar Q kan lekker veel dmg doen, zelfs op champs met een tank.. Veigar is ook erg leuk ^^
Ik ben meestal helemaal een lul als ik tegen een andere AP mid sta ga ik flat MR en dan de hele page vol met die shit. en dan rush ik Athene's unholy grail. Ahri's base damage is vrij hoog en de enemy slaat dan geen deuk in mij vanwege mijn hoge resist. Dan krijg je pas flame van de enemy damn xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 03-10 15:43
Mebus schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:45:
[...]

op de terugweg doet die true damage, dus neem maar lekker alle armor in de wereld mee je krijgt nogsteeds een hoop damage.

Ik heb Ahri ook, leuk om mee te spelen en die charm is ook grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ArgantosNL schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:49:
[...]

op de terugweg doet die true damage, dus neem maar lekker alle armor in de wereld mee je krijgt nogsteeds een hoop damage.

Ik heb Ahri ook, leuk om mee te spelen en die charm is ook grappig.
Ahri doet true damage en Magic damage Armor is dus zoiezo absoluut useless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:48:
[...]

Ik ben meestal helemaal een lul als ik tegen een andere AP mid sta ga ik flat MR en dan de hele page vol met die shit. en dan rush ik Athene's unholy grail. Ahri's base damage is vrij hoog en de enemy slaat dan geen deuk in mij vanwege mijn hoge resist. Dan krijg je pas flame van de enemy damn xD
Bestaat ook zoiets als magic pen. Lijkt me een suboptimale page, en een suboptimale build (gezien Ahri helemaal niet zo spammy is, in elk geval niet genoeg om een Grail te rushen.) Op Ahri kan je beter openen met een Haunting Guise, om zo toch beter gebruik te maken van je best hoge base damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:55:
[...]

Bestaat ook zoiets als magic pen. Lijkt me een suboptimale page, en een suboptimale build (gezien Ahri helemaal niet zo spammy is, in elk geval niet genoeg om een Grail te rushen.) Op Ahri kan je beter openen met een Haunting Guise, om zo toch beter gebruik te maken van je best hoge base damage.
Dude 1. Full flat MR pages zijn absoluut niet suboptimaal geen idee hoe je daarbij komt. In de juiste situatie is het zelfs een betere keuze dan iedere andere page.
2. Ga jij voor de grap is kijken naar de base mana en mana costs van Ahri's spells. Ahri is echt wel
Spammy, Spammy genoeg voor een unholy grail.
3. Magic pen is leuk maar MR runepages(flat dan he) is vooral voor de early game tegen een andere
caster. Lategame heb je met die page zoveel MR dat magicpen leuk klinkt maar niet veel doet
tenzij ze void staff halen.
4. En als laatste jou alternatief werkt prima en is vrij standaard, maar jij hoort 1 item en 1 runepage en
besluit dan vrolijk mijn dingen als suboptimaal te bestempelen. Bro ik speel dit spel sinds beta
weet hoe het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
blamauci schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:11:
[...]

Dude 1. Full flat MR pages zijn absoluut niet suboptimaal geen idee hoe je daarbij komt. In de juiste situatie is het zelfs een betere keuze dan iedere andere page.
2. Ga jij voor de grap is kijken naar de base mana en mana costs van Ahri's spells. Ahri is echt wel
3. Magic pen is leuk maar MR runepages(flat dan he) is vooral voor de early game tegen een andere
caster. Lategame heb je met die page zoveel MR dat magicpen leuk klinkt maar niet veel doet
4. En als laatste jou alternatief werkt prima en is vrij standaard, maar jij hoort 1 item en 1 runepage en
besluit dan vrolijk mijn dingen als suboptimaal te bestempelen. Bro ik speel dit spel sinds beta
weet hoe het werkt.
Oke bro! Maar mijn Evelynn build beat je ass nog steeds hard :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

blamauci schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:11:
[...]

weet hoe het werkt.
Het hangt van je definitie van suboptimaal af denk ik. Het is gewoon een feit dat MR runes in red en yellow slots een stuk minder opbrengen en gold- en statwise gezien deze slots beter met andere runes kunnen worden opgevuld. Neemt niet weg dat het in een bepaalde situatie best goed kan werken en daardoor gezien de situatie weer wel optimaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Vicarious, met Soraka zou het inderdaad nog leuk zijn in teamfights en dan ook alleen tegen een sterk ap team.

[ Voor 3% gewijzigd door Mebus op 09-07-2013 15:35 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
MagPen marks, Armor seals, flat MagRes glyphs en AP quints zijn op praktisch elke AP mid champ het beste. Een full MagRes page is een slecht idee omdat je meer voordeel gaat halen uit een rune die wel bedoelt is voor red/yellow.

Ahri moet een chalice rushen, daarna hangt het van je voorkeur af tussen een Rylai/Zhonyas/Rabadons/Abyssal/Athenes. Als je iets buiten deze 4 kiest dan ben je op de verkeerde weg.

De MagPen die jij in je reds steekt gaat alle MagRes die je tegestander in zijn red + blues steekt teniet doen. Daarbovenop ga je dan nog eens 13 armor bij krijgen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@speedzor, een chaclice rushen zou ik alleen doen als je een champ tegen je hebt die jou makkelijk schade toe kan brengen.. Anders gewoon 1 of 2 doran rings :-) En voor mid champs neem ik meestal scaling armor runes.. Maar dit alles zou ik alleen doen als je je positie een beetje goed kent :-) Daarnaast kan je met Ahri best hard pushen (als het fout gaat gewoon je ult gebruiken).

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Mebus schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:05:
@speedzor, een chaclice rushen zou ik alleen doen als je een champ tegen je hebt die jou makkelijk schade toe kan brengen.. Anders gewoon 1 of 2 doran rings :-) En voor mid champs neem ik meestal scaling armor runes.. Maar dit alles zou ik alleen doen als je je positie een beetje goed kent :-) Daarnaast kan je met Ahri best hard pushen (als het fout gaat gewoon je ult gebruiken).
Flat armor is beter omdat het er om gaat dat je de poke van je tegenstander en de damage van minions minimaliseert. Lategame maakt die paar armor geen verschil meer, runes zijn voor early game bestemd. Eén dorans gaat nog net (wards + flask + boots nemen al 3 plekken in), 2 zorgen ervoor dat je geen items meer kunt samenstellen. Als je stevig harassed in lane ga je een chalice moeten nemen, dorans trekken het niet. En als je niet harassed dan speel je ahri verkeerd.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@speedzor, dat is waar.. Maar als je een Fizz tegen je hebt of een Kassadin zullen er niet zoveel bacis attacks uitgevoerd worden bij je :-) En zelf vind ik het fijner om met teamfights na level 10 net wat meer armor te hebben dan gewoon.. Moet ik zeggen dat ik inderdaad ook vaak Chalice kocht met Ahri, maar ze is nu niet meer mijn main champ.. En ga nu vaak voor dorans ^^

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Mebus schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:13:
@speedzor, dat is waar.. Maar als je een Fizz tegen je hebt of een Kassadin zullen er niet zoveel bacis attacks uitgevoerd worden bij je :-)
Volgens mij verkijk jij je nogal op de schade die minions doen op early levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Thormodo schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:16:
[...]

Volgens mij verkijk jij je nogal op de schade die minions doen op early levels.
Daar had ik inderdaad wel meer last van ja :-) En flat armor kan wel verstandiger zijn als je ook niet weet of je een ad champ tegen je hebt..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flat armor is verstandiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:24

Qon

Ik heb 5 runepages en wissel eigenlijk enkel m'n marks (red) en quints.

Voor AP heb ik MPen red + flat armor yellow + MR / level blue + AP quints
Voor AD heb ik AD red + flat armor yellow + MR / level blue + lifesteal / AD quints (2 pages dus)
Voor Jungler heb ik AS red + flat armor yellow + MR / level blue + MS quints
Voor Support heb ik, flat armor red + flat armor yellow _ MR / level blue + gold / 5 quints

Met deze runepages heb ik eigenlijk voor elke champion in elke rol wel een passende imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Yup, met die runepages ben je heel veelzijdig en heb je vrijwel altijd een (bijna) optimale runepage tot je beschikking. Ik heb iets vergelijkbaars, met als aanvulling nog een paar champion-specifieke pages. Op sommige junglers heb je bijv. weinig aan AS. Als ik Eve jungle wil ik bijvoorbeeld magicpen reds en movespeed quints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

JullIsThaMull: you where against Danes
bobsterpk138: that trsh was good
bobsterpk138: yeah it was very tough
JullIsThaMull: /:
alucardú: ah well
alucardú: reported Taric
JullIsThaMull: feel bad for you
Frøken Forhud: well
alucardú: so yay
bobsterpk138: thabjs
JullIsThaMull: have a nice evening
bobsterpk138: gg
alucardú: now on to bed
alucardú: bb
bobsterpk138: good night
Frøken Forhud: work tomorrow
bobsterpk138: :)
zo kan het dus ook.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Waar kijken we naar?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

blamauci schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:48:
[...]

Ik zou dan eerder gaan voor een Abyssal Scepter. Je hebt aardig wat MR erbij en je haalt 20 mr weg bij de enemy. Ideaal voor je W,

Ahri is en blijft een leuke champ :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Een vriendelijke post-game chat.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DominoNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 11:02

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

- Laat maar, de reacties zijn hier ongeveer van hetzelfde niveau als in de games zelf... -

[ Voor 125% gewijzigd door DominoNL op 10-07-2013 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
DominoNL schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 01:33:
Wat een baggerspel is het ook..

Promotional matches? Okee, daar gaan we...

3 leavers? Nee, gewoon een loss hoor.
2 supports en 3 junglers door trollpicks? Hier is je 2e loss!
19/2/11 adc met full build op 20 minuten? 3e loss! Probeer maar gewoon even opnieuw 100 punten te halen!

Solo/Duo queue ranked heeft echt helemaal 0 met je skills te maken bij alles onder gold 1. Het gaat er puur en alleen om of je een team gematcht krijgt met meer breincellen dan een amoebe, en dat dan liefst minimaal 3 á 4 keer achter elkaar anders donder je weer net zo hard naar beneden in die ranking. Wat nou je promoveert op basis van skill..

Lik m'n hol riot, lik m'n hol.
bro 1 game winnen back in promo. En als je wilt dat riot je hol likt moet je dat niet hier posten. Stuur ze een mailtje @ info@riotgames.com en kijk of ze je verzoek honoreren.(Als ik jou was zou ik mijn summonername er bij vermelden mischien geven ze je een gratis permaban erbij )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
Iemand die mij wil helpen met runes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
llovesoccerx7 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 02:19:
uuuuh zoals op de afgelopen pagina veelvuldig is besproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Gister toch een bizarre game mee gemaakt. Ik kon hellaas niet top om Riven te proberen, maar Jungle J4 is ook nice. Maar onze Garen holy shit. Eerste item wat hij maakte was Atma's en daarna aegis en daarna sunfire. En dat schild met die slow en als laatste had hij thornmail (omdat de enemy trist ziek veel damage deed). Maar damn wat was die gast aan rapen. Hij was gewoon tussen 3-4 enemies aan het wandelen, ze focussen hem hard en hij loopt vrolijk door en maakt een quadra kill. Ik ging nog redelijk hard neer dus ook maar thornmail gemaakt, maar damn.

Hellaas is lolking nog niet geupdate met de games die ik gisteren gespeeld heb, anders had ik ff een linkje gepost. Maar het was redelijk rare gewaarwording.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ye-roon schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:39:
Gister toch een bizarre game mee gemaakt. Ik kon hellaas niet top om Riven te proberen, maar Jungle J4 is ook nice. Maar onze Garen holy shit. Eerste item wat hij maakte was Atma's en daarna aegis en daarna sunfire. En dat schild met die slow en als laatste had hij thornmail (omdat de enemy trist ziek veel damage deed). Maar damn wat was die gast aan rapen. Hij was gewoon tussen 3-4 enemies aan het wandelen, ze focussen hem hard en hij loopt vrolijk door en maakt een quadra kill. Ik ging nog redelijk hard neer dus ook maar thornmail gemaakt, maar damn.

Hellaas is lolking nog niet geupdate met de games die ik gisteren gespeeld heb, anders had ik ff een linkje gepost. Maar het was redelijk rare gewaarwording.
Raar om eerst Atma's te bouwen, aangezien die scalet met health. Meestal bouw je eerst wat health items voordat je die maakt, anders kun je beter IE of Last Whisper oid halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

DominoNL schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 01:33:
- Laat maar, de reacties zijn hier ongeveer van hetzelfde niveau als in de games zelf... -
Ik snap je frustraties, maar het zal de situatie niet voor je veranderen. Tevens is het simpelweg niet verstandig op wat voor forum ook te posten nadat je zo'n reeks aan games hebt meegemaakt, omdat je simpelweg op dat moment niet voor rede vatbaar zult zijn.

Hoe je het ook went of keert je zult helaas weer richting de 100 punten moeten knokken en het nogmaals proberen. En nee de reacties hier zijn niet hetzelfde niveau als in de games zelf, maar door de uitspraken die je hebt gedaan lok je wel "zulke" reacties uit.

In ieder geval veel succes bij het opnieuw kwalificeren, en veel geluk bij de promo's want dat heb je simpelweg naast skill ook nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

llovesoccerx7 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 02:19:
Sure. Paar vraagjes:
- Welke runes heb je al?
- Hoeveel pages heb je beschikbaar?
- Welke rol(len) speel je meestal?
- Lijstje van champions die je regelmatig speelt (dus niet die ene keer dat je Heimerdinger in een troll normal speelde noemen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:01:
[...]
In ieder geval veel succes bij het opnieuw kwalificeren, en veel geluk bij de promo's want dat heb je simpelweg naast skill ook nodig.
Da's toch wel het grootste nadeel aan dit systeem. Tuurlijk, uiteindelijk staat iedereen waar hij hoort omdat je zelf de constante factor bent. Maar als je een paar keer pech hebt met je promo games blijf je in dezelfde league hangen terwijl promotions matches steeds moeilijker worden omdat je MMR wel stijgt (en dat van je tegenstanders dus ook!). Bij het ouderwetsen Elo systeem had je daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:16

Lapras

Ice beam

Ik had gister een game waarin de Alistair dacht dat zijn skills vooral voor damage waren en de enemies telkens de verkeerde kant op beukte. Het was echt onmogelijk om skill shots te maken (ik speelde Diana) aangezien onze Alistair de tegenstanders telkens redde. Het enemy team bedankte op een gegeven moment de Alistair ook. Licht frustrerend, want we hadden prima kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:11:
[...]

Da's toch wel het grootste nadeel aan dit systeem. Tuurlijk, uiteindelijk staat iedereen waar hij hoort omdat je zelf de constante factor bent. Maar als je een paar keer pech hebt met je promo games blijf je in dezelfde league hangen terwijl promotions matches steeds moeilijker worden omdat je MMR wel stijgt (en dat van je tegenstanders dus ook!). Bij het ouderwetsen Elo systeem had je daar geen last van.
Oh dat ben ik zeker met je eens. Dit systeem heeft zijn voor- maar ook net zo hard zijn nadelen. Het voordeel zijn bijvoorbeeld de mensen die promoten naar een V divisie waar ze simpelweg niet thuis horen maar door een lucky streak zijn gekomen. Al vrij vaak gezien, ik vindt dat er geen "veilige" haven moet zijn in het league systeem. Ben je simpelweg niet goed genoeg, ga dan maar weer terug naar waar je weg kwam. Net als bij Challenger moet er simpelweg maar plek zijn voor zoveel spelers, voldoe je er niet meer aan dan maar weer terug naar waar je weg kwam. En dat dus voor alle leagues. Zit je in Bronze V en je verliest alleen maar? Prima, terug naar normals, 3 wins op rij en je kwalificeert je weer om ranked te mogen spelen.

Klinkt misschien allemaal een beetje hard, maar als je kwaliteit wilt in je ranked systeem zul je wat harder moeten optreden en het niet op de casual tour gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:13
Wie voelt er wat voor om met mijn te duo Q'en? Ik zit in Bronze III en wil heeuuul graag naar Silver..

IGN: CrimpyRex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Door inactiviteit gezakt naar Gold V, en in de tussentijd in de games wel tegen Plat V zitten. Hooray for me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:09

Wootlock

Evilution

Nutral schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:30:
Door inactiviteit gezakt naar Gold V, en in de tussentijd in de games wel tegen Plat V zitten. Hooray for me!
First world problems ;)
Zit in silver 3 en speel ook vrijwel alleen maar tegen silver 1 / gold 5 spelers
lang leven mmr :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Lapras schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:19:
Ik had gister een game waarin de Alistair dacht dat zijn skills vooral voor damage waren en de enemies telkens de verkeerde kant op beukte. Het was echt onmogelijk om skill shots te maken (ik speelde Diana) aangezien onze Alistair de tegenstanders telkens redde. Het enemy team bedankte op een gegeven moment de Alistair ook. Licht frustrerend, want we hadden prima kunnen winnen.
Ook wel vaker mee gemaakt, heb je tegenstander bijna dood en de Alistar denkt dan even snel de kill op te eisen, en beukt hem zonder kill van me af, onder z'n tower ofzo... heel irritant.

Dat zijn meestal mensen die denken dat full AP build heel goed is vanwege "heal-spam"
Want de 3 seconde die ze leven in een gevecht kunnen ze dan toch 1x een 300-400hp heal AoE geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 10:05
3xNix schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:29:
[...]

Ook wel vaker mee gemaakt, heb je tegenstander bijna dood en de Alistar denkt dan even snel de kill op te eisen, en beukt hem zonder kill van me af, onder z'n tower ofzo... heel irritant.

Dat zijn meestal mensen die denken dat full AP build heel goed is vanwege "heal-spam"
Want de 3 seconde die ze leven in een gevecht kunnen ze dan toch 1x een 300-400hp heal AoE geven...
AP allistar is alleen leuk in ARAM. net zoals janna en sona ap. erg leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Gekheid schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:41:
[...]

AP Janna is even leuk in ranked!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Gekheid schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:41:
[...]

(Over Alistar)
Ook in ARAM heb ik zo m'n twijfels... dat werkt alleen als je een mega CC of poke team hebt...
Als je tegen een poke team staat kan het ook wel werken...

Normaal gesproken schiet alles in 1 hit net zoveel hp eraf als Alistar kan healen.. dus niet echt effectief imho

Sona en Janna zijn altijd leuk in ARAM, beetje OP soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naccer
Draven nerf's komen eraan :( Jammer is dat zeg, maar wel deels verwacht.

http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=3641809

En proxy singed word ook hard gepakt, daar ben ik opzich wel blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Damienx2 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:29:
[...]

Oh dat ben ik zeker met je eens. Dit systeem heeft zijn voor- maar ook net zo hard zijn nadelen. Het voordeel zijn bijvoorbeeld de mensen die promoten naar een V divisie waar ze simpelweg niet thuis horen maar door een lucky streak zijn gekomen. Al vrij vaak gezien, ik vindt dat er geen "veilige" haven moet zijn in het league systeem. Ben je simpelweg niet goed genoeg, ga dan maar weer terug naar waar je weg kwam. Net als bij Challenger moet er simpelweg maar plek zijn voor zoveel spelers, voldoe je er niet meer aan dan maar weer terug naar waar je weg kwam. En dat dus voor alle leagues. Zit je in Bronze V en je verliest alleen maar? Prima, terug naar normals, 3 wins op rij en je kwalificeert je weer om ranked te mogen spelen.

Klinkt misschien allemaal een beetje hard, maar als je kwaliteit wilt in je ranked systeem zul je wat harder moeten optreden en het niet op de casual tour gooien.
Wait wait... verplichten normals te spelen voordat je ranked gaat doen? Wat is dat nou weer voor idee.
Bronze V is gewoon bottom of the ladder en ben je gewoon wat minder, maar om dan maar verplichten om normals te doen?
Helemaal te bedenken dat je bij normals ook gewoon tegen diamond spelers kan gaan vechten, als je Bronze V zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Oxidda schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:12:
[...]

Wait wait... verplichten normals te spelen voordat je ranked gaat doen? Wat is dat nou weer voor idee.
Bronze V is gewoon bottom of the ladder en ben je gewoon wat minder, maar om dan maar verplichten om normals te doen?
Helemaal te bedenken dat je bij normals ook gewoon tegen diamond spelers kan gaan vechten, als je Bronze V zit.
Je wordt niet minder van normals. Er is een reden waarom je verliest als je onderin Bronze V staat. Schijnbaar ken je toch iets minder van de basics dan van je verwacht wordt voordat je ranked ingaat. Nogmaals ik zei er dus ook bij, als je de kwaliteit van ranked omhoog wilt brengen moet je zorgen dat de veilige havens eruit worden gehaald (harder optreden en de slappe WoW-gedachte opzij zetten dat iedereen een rank moet hebben). En een normal wordt een Bronze V speler echt niet minder van, je zegt zelf al dat hij dan de kans heeft tegen Diamond spelers te spelen. Nou wat een kans om er iets van te leren en daadwerkelijk beter te worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 10-07-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:16:
[...]
je zegt zelf al dat hij dan de kans heeft tegen Diamond spelers te spelen.
Een kans van 0,000000001% misschien, en dan alleen om 4 uur 's nachts na 2 uur queue-tijd omdat er echt niemand anders online is. anders word je door de hidden matchmaking rating nooit bij elkaar gezet.

[ Voor 42% gewijzigd door Vicarious op 10-07-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:23:
[...]

Een kans van 0,000000001% misschien, en dan alleen om 4 uur 's nachts na 2 uur queue-tijd omdat er echt niemand anders online is. anders word je door de hidden matchmaking rating nooit bij elkaar gezet.
Klopt ook, maar ik zie nog steeds niet in waarom mijn idee zo verkeerd zou zijn? Bedoel in de V gedeeltes van de divisies gewoon demotion games zetten, win je niet 2 van de 3 dan ga je een stap naar beneden. En voor Bronze V of nog lagere divisies maken of terug naar normals, win er maar 3 in draftmode en hop je mag weer verder in ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Wat is het probleem? Als ze verliezen dan krijgen ze een lagere MMR, ondanks hun divisie.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
  • Laatst online: 09-10 15:03
Damienx2 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:27:
[...]

Klopt ook, maar ik zie nog steeds niet in waarom mijn idee zo verkeerd zou zijn? Bedoel in de V gedeeltes van de divisies gewoon demotion games zetten, win je niet 2 van de 3 dan ga je een stap naar beneden. En voor Bronze V of nog lagere divisies maken of terug naar normals, win er maar 3 in draftmode en hop je mag weer verder in ranked.
Omdat je met jouw voorstel namelijk bepaald dat Ranked een hoger niveau is dan Normal en dat is niet zo.

Bronze V is gewoon het laagste niveau dat er bestaat. Klaar.

Waar ik het wel met je eens ben, is dat je vanuit Silver V, Gold V oid ook terug moet kunnen vallen naar Bronze I, Silver I. Idd iets dat als je 3x op rij verliest je automatisch in demotion games wordt geplaatst.

Ik weet dat het huidige systeem je wel plaatst met Bronze players, wanneer je in Silver V zit en een lage MMR hebt, maar dan nog begrijp ik de keuze van RIOT niet waarom je niet terug kan naar Bronze I vanuit Silver V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

speedzor schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:38:
Wat is het probleem? Als ze verliezen dan krijgen ze een lagere MMR, ondanks hun divisie.
In dit systeem hoef je simpelweg geen MMR meer te hanteren. Niks hidden elo, gewoon je staat waar je staat en niet op de achtergrond hoger of lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Damienx2 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:43:
[...]

In dit systeem hoef je simpelweg geen MMR meer te hanteren. Niks hidden elo, gewoon je staat waar je staat en niet op de achtergrond hoger of lager.
Dan gebruik je intervallen van 50 elo om matchups te maken en ga je dus een onnauwkeurigere matchmaking krijgen. Hoe ga je de waarde van een duo berekenen? Toch een waarde aan hun divisie toekennen, die optellen en delen door 2? Of ga je een eigen talstelsel uitvinden waarin je met
code:
1
B3 + P4 / 2
kunt werken?

Hoe zit het met iemand die net challenger is en iemand die al 5 maanden lang in challenger zit en alles wint? Ga je hen beiden even veel kans geven om met een lage diamond gestoken te worden?

[ Voor 14% gewijzigd door speedzor op 10-07-2013 12:48 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Heeft er iemand tips om uit Bronze te komen? Ik heb de volgende dingen in acht genomen:

* Groupchat uitgeschakeld om niet afgeleid te worden.
* Geen discussies aangaan over wie welke role neemt; ik pak datgene wat er nodig is
* Per role 3 verschillende champs optimaal kunnen spelen
* Niet cursen op andere spelers
* Niet feeden (duh!)

Wil zoo graag naar Silver.. Maar zit voorlopig nog wel ff in Bronze (III).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxidda
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

CrimpyRex schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:47:
Heeft er iemand tips om uit Bronze te komen? Ik heb de volgende dingen in acht genomen:

* Geen discussies aangaan over wie welke role neemt; ik pak datgene wat er nodig is

* Niet feeden (duh!)

Sowieso, ondanks dat er veel peop is in de chat, is het ook handig om de chat wel aan te hebben staan. Aangezien men wel eens wat nuttigs verteld mbt een gank oid.

Verder die disucssie niet aangaan is prima, maar dan moet je niet verwachten dat je ook maar een match kan carryen omdat je in een role zit waaribj dat niet mogelijk is. Ik word meestal gepushed naar iets als support en dan is het een kwestie van hopen dat de ADC er wat van kan.

Voor de rest is het gewoon een kwestie van trial and error veel spelen om beter te worden maar VOORAL leren van je fouten. Wat deed je fout (En moet je dus niet nog eens doen). Maar ook onthouden wat je goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naccer
CrimpyRex schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:47:

* Niet feeden (duh!)

Kzou groepschat maar aanlaten, dit is wel een teamgame. en je hebt de rest van je team nodig! ookal zijn ze niet erg goed bezig soms.

Main echt een rol, die je uit je hoofd kent! elke role leren gaat nog goed af.

Speel champion's die makkelijk kunnen snowballen ( Absurd sterk worden na een aantal kills early ) of een groot aandeel zijn in teamfight's ( Malphite / amumu ect )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ik bedoel de /all chat; die heb ik uitgeschakeld. De gewone chat heb ik natuurlijk wel aanstaan :)

Maphite en Amumu worden altijd geband. Ik probeer Tryndamere te spelen, omdat ik denk dat hij een hyper carry is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Naccer schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:52:
[...]

Kzou groepschat maar aanlaten, dit is wel een teamgame. en je hebt de rest van je team nodig! ookal zijn ze niet erg goed bezig soms.

Main echt een rol, die je uit je hoofd kent! elke role leren gaat nog goed af.

Speel champion's die makkelijk kunnen snowballen ( Absurd sterk worden na een aantal kills early ) of een groot aandeel zijn in teamfight's ( Malphite / amumu ect )
Ja, want Malphite en Amumu worden nooit gebanned in Bronze/Silver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

speedzor schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:47:
[...]

Dan gebruik je intervallen van 50 elo om matchups te maken en ga je dus een onnauwkeurigere matchmaking krijgen. Hoe ga je de waarde van een duo berekenen? Toch een waarde aan hun divisie toekennen, die optellen en delen door 2? Of ga je een eigen talstelsel uitvinden waarin je met
code:
1
B3 + P4 / 2
kunt werken?

Hoe zit het met iemand die net challenger is en iemand die al 5 maanden lang in challenger zit en alles wint? Ga je hen beiden even veel kans geven om met een lage diamond gestoken te worden?
Je kunt het oplossen door het binnen de divisies te bekijken. Voor een compleet plaatje komt er uiteraard nog wel wat meer bij kijken. Maar de huidige MMR is ook niet bepaald nauwkeurig om eerlijk te zijn. Het is met name omdat er dus nu geen opties zijn om uit een divisie te "vallen" waardoor je soms met mensen opgescheept zit die het simpelweg niets meer boeit of ze nu winnen of verliezen want ze hebben "hun doel" bereikt.

Goed voorbeeld: Athene. Zijn Diamond vriendjes hebben hem naar Diamond gecarried en inmiddels is zijn MMR zo laag dat hij met silver en gold spelers zit. Waarom moeten die met iemand opgescheept zitten die volgens het systeem in "Diamond" staat? Laat hem lekker daar met Diamond spelers spelen en open de optie tot demote, dan is hij binnen no time waar hij hoort, en is er weer een spot open in Diamond voor iemand die er wel hoort.

[ Voor 16% gewijzigd door Damien op 10-07-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naccer
CrimpyRex schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:53:
Ik bedoel de /all chat; die heb ik uitgeschakeld. De gewone chat heb ik natuurlijk wel aanstaan :)

Maphite en Amumu worden altijd geband. Ik probeer Tryndamere te spelen, omdat ik denk dat hij een hyper carry is.
Tryndamere kan redelijk gecountered / gekite worden, Hij is wel leuk maar er zijn betere snowballs ( Voor mid : Kassadin, Lux ( Lux's ult op low lvl met AP *ouch* ) ( Voor top : Nasus , Renekton, Rengar denk ik? speel bijna nooit top ) )

Het gaat er om dat jij goed speelt! als je goed speelt zul je uiteindelijk games carry'n en zullen wellicht andere mensen het soms ook voor jou doen in games, en dan zul je wel wat league's omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Damienx2 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:54:
[...]

Je kunt het oplossen door het binnen de divisies te bekijken.
Wat bedoel je hier mee?
Voor een compleet plaatje komt er uiteraard nog wel wat meer bij kijken. Maar de huidige MMR is ook niet bepaald nauwkeurig om eerlijk te zijn. Het is met name omdat er dus nu geen opties zijn om uit een divisie te "vallen" waardoor je soms met mensen opgescheept zit die het simpelweg niets meer boeit of ze nu winnen of verliezen want ze hebben "hun doel" bereikt.
Dus aangezien het hen niets meer boeit gaan ze verliezen en wordt hun MMR verlaagt. Wat werkt er hier niet aan? Ok, hun divisie is niet representatief voor hun skill maar wat is het probleem? Ze worden gematched met mensen van een lagere divisie.

Het feit an sich dat ze zeggen van 'het boeit me niet meer' is ongemakkelijk, maar eerder een zaak voor het player behaviour team.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Naccer schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:57:
[...]

Tryndamere kan redelijk gecountered / gekite worden, Hij is wel leuk maar er zijn betere snowballs ( Voor mid : Kassadin, Lux ( Lux's ult op low lvl met AP *ouch* ) ( Voor top : Nasus , Renekton, Rengar denk ik? speel bijna nooit top ) )

Het gaat er om dat jij goed speelt! als je goed speelt zul je uiteindelijk games carry'n en zullen wellicht andere mensen het soms ook voor jou doen in games, en dan zul je wel wat league's omhoog gaan.
Mja.. Moet er wel bij zeggen dat ik er pas 40 ranked games op heb zitten dus misschien is het niet heel realtistisch om te zeggen dat ik nu al in Silver wil zitten. Maar ik kan zo slecht tegen toxic behavior en trolling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Ik denk dat het enige probleem is met dit systeem, je niet kunt vallen naar een lagere divisie. Ondanks je wel alleen maar speelt tegen spelers uit die lagere divisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naccer
CrimpyRex schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:59:
[...]

Mja.. Moet er wel bij zeggen dat ik er pas 40 ranked games op heb zitten dus misschien is het niet heel realtistisch om te zeggen dat ik nu al in Silver wil zitten. Maar ik kan zo slecht tegen toxic behavior en trolling...
Dat zul je overal hebben, Misschien niet in Diamond / challanger maar je zult er overal wel last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Nja.. Dan gaan we met opgeheven hoofd verder! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Naccer schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:00:
[...]

Misschien niet in Diamond
Toch wel.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:27:
[...]

Niks verkeerds, ik geef alleen aan dat de kans miniem is dat je als Bronze V speler met een Diamond speler gematcht wordt ;) Ik ben er op zich wel voor om mensen ook te laten demoten als ze teveel verliezen in hun division.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Vicarious schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:01:
[...]

Niks verkeerds, ik geef alleen aan dat de kans miniem is dat je als Bronze V speler met een Diamond speler gematcht wordt ;) Ik ben er op zich wel voor om mensen ook te laten demoten als ze teveel verliezen in hun division.
Ook niet als je zo speelt?

YouTube: 40-0 Akali on Bronze Divison IV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik snap niet helemaal wat je wilt zeggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naccer
Challanger alleen dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Vicarious schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:06:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je wilt zeggen....
Ja sorry, zie net dat mijn reactie niet helemaal klopt. Filmpje is meer een voorbeeld wat aantoont dat de kleine kans die jij beschrijft mogelijk bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
Vicarious schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:09:
[...]

Sure. Paar vraagjes:
- Welke runes heb je al?
- Hoeveel pages heb je beschikbaar?
- Welke rol(len) speel je meestal?
- Lijstje van champions die je regelmatig speelt (dus niet die ene keer dat je Heimerdinger in een troll normal speelde noemen :P)
Paar antwoorden :
- Dit is wat ik nu heb. http://www.lolking.net/summoner/euw/29554481#runes
- 9
- Ik speel alle rollen wel.
- TOP : Jayce, Irelia, Garen, Shen, Fiora
- MID: Kennen, Ryze, Orianna. TF, Lux en Malzahar
- BOT ADC: Vayne. Ezreal en Draven
- BOT SUPP: Leona en Taric

Mijn jungle page klopt als goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

blackmage2v schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:09:
[...]

Ja sorry, zie net dat mijn reactie niet helemaal klopt. Filmpje is meer een voorbeeld wat aantoont dat de kleine kans die jij beschrijft mogelijk bestaat.
Neehoor, dit is gewoon iemand die op een andere account speelt die in Bronze IV zit. Als een bronze speler hier zijn account aan Speedzor 'leent' kun je het zo nadoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

llovesoccerx7 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:10:
[...]

Paar antwoorden :
- Dit is wat ik nu heb. http://www.lolking.net/summoner/euw/29554481#runes
- 9
- Ik speel alle rollen wel.
- TOP : Jayce, Irelia, Garen, Shen, Fiora
- MID: Kennen, Ryze, Orianna. TF, Lux en Malzahar
- BOT ADC: Vayne. Ezreal en Draven
- BOT SUPP: Leona en Taric

Mijn jungle page klopt als goed is.
Ik kan daar niet zien wat je rune inventory is, wat je in totaal allemaal hebt dus... Bijvoorbeeld:
- 9x flat AD marks
- 9x ArPen marks
- 9x flat Armor seals
- 9x Mana regen seals
- 9x Flat MR glyphs
- 9x Scaling MR glyphs
- 3x AP quints
- 3x AD quints
- 3x movespeed quints

Zodra ik weet wat je tot je beschikking hebt kan ik aangeven hoe ik met de beschikbare runes mijn pages zou indelen met de champions die jij speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

speedzor schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:57:
[...]

Wat bedoel je hier mee?

[...]

Dus aangezien het hen niets meer boeit gaan ze verliezen en wordt hun MMR verlaagt. Wat werkt er hier niet aan? Ok, hun divisie is niet representatief voor hun skill maar wat is het probleem? Ze worden gematched met mensen van een lagere divisie.

Het feit an sich dat ze zeggen van 'het boeit me niet meer' is ongemakkelijk, maar eerder een zaak voor het player behaviour team.
Je zegt het zelf al, het is niet representatief. Wat geeft de LoL ladder momenteel weer? Een niet representatieve lijst van spelers die "misschien" niet eens thuishoren op de plek waar ze nu staan. Dus vanwaar de moeite doen om zogenaamd te stijgen? Laat ik het vergelijken met de Nederlandse competitie, Ajax leent wat spelers uit aan Emmen en die promoveert naar de Eredivisie. Maar omdat het systeem zo werkt dat je niet meer kunt degraderen speelt Emmen voor altijd nu Eredivisie. Ze verliezen al hun wedstrijden maar het maakt niet uit want ze hebben hun doel bereikt. Wat geeft dat voor beeld aan de buitenwereld omtrent de Nederlandse competitie?

Met het kijken binnen divisies bedoel ik, match daadwerkelijk eens mensen binnen die divisie, dan krijg je een degelijke competitie ipv dat ik ineens met Jantje uit Amumu's hillbillies speel vs Pietje uit Brand's flamers.

Pagina: 1 ... 49 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.