[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:49
Ricmaniac schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:04:
[...]

dat gebeurd vaak omdat die gene die level 30 is dan duo queued met iemand die laag is. bijvoorbeeld als ik met jou meespeel kom ik ook tegen mensen van 25 bijvoorbeeld terwijl ik al meer dan 2000 games total heb
Leuk te misbruiken ja :X Heb wel eens gespeeld tegen een gozer van 30 met 1500+ wins en dan 2 smurfs van onder level 10. Leuk joh

Edit: was 3 on 3 met lvl 11 en dan 2 rond de 20

[ Voor 5% gewijzigd door Terranova op 04-07-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thormodo schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:02:
Ik vind dat altijd zo'n apart argument. "Het is maar een normal, dus ik doe mijn best niet/ik ga lekker lopen trollen." Alsof het dan opeens wel oké is om vier anderen te irriteren met je gedrag. Vaak wordt dat ook nog eens gezegd nadat iemand als een malle aan het feeden geslagen is. Blind Pick oké, dat is één grote chaos, die al in de champion select begint.

Maar het verschil tussen Normal Draft en Ranked is al veel kleiner, omdat in Normal Draft over het algemeen al een stuk normaler wordt gedaan dan in Blind Pick (zo is de champion select geen chaos). Bovendien kan het best dat je op Normals met/tegen betere spelers speelt dan in Ranked (zeker zo in mijn geval). Mijn Ranked games (Silver 1) zijn momenteel minder leuk dan Draft Normals (Gold+).
Als ye-roon ranked gaat spelen, en in Bronze moet beginnen zal hij de dingen in zijn verhaal ook mee gaan maken. Dus ik weet niet of je het nu over Blind Pick of Draft had ye-roon? Maar als het blind pick was zou ik sowieso Draft gaan spelen als je wat serieuzere games wil.
En uiteraard als je zin hebt kun je Ranked gaan spelen, maar verwacht niet dat het dan opeens gelijk beter wordt.
Ik vind het ook een stom argument, maar het gebeurt wel. Bovendien is het de enige manier om nieuwe champions enigszins uit te testen, want die bots zijn om te huilen zo slecht.

Of hij in bronze moet beginnen zal van de placement matches afhangen. Wie weet komt hij wel in silver terecht, daar is het al een stukje minder erg.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ArgantosNL schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:56:
[...]

lijkt is inderdaad het tover woord, zodra 1 persoon veel meer ervaring heeft dat het hele team waar het tegen speeld en het niet balanced en is het gewoon niet eerlijk. Dit is trouwens ook niet eens de eerste keer dat zo iets gebeurt 2 van de 3 potjes loopt er minimaal 1 level 30 rond soms zelfs 2. Waarom proppen ze niet al die level 30's bij elkaar. Want iemand die sinds season 2 al ranked speeld heeft toch niks te zoeken tegen spelers die nog net een maandje spelen.
Alle level 30's komen ook bij elkaar normaal gesproken, op basis van een hidden matchmaking rating. Echter bij duo queues e.d. wordt het al een stuk lastiger. Wat als een level 15 met een level 30 duo't?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Vicarious schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:10:
[...]

Alle level 30's komen ook bij elkaar normaal gesproken, op basis van een hidden matchmaking rating. Echter bij duo queues e.d. wordt het al een stuk lastiger. Wat als een level 15 met een level 30 duo't?
ik heb even gekeken en inderdaad die kerel zat met 4 andere gequeued. En ik denk ook de reden weet waarom hij alleen normals in zijn game history heeft staan en dat is dat hij faald in ranked matches. 66% losses en de games die hij in normal verliest is omdat er een level 30 in het andere team staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Ik speel normals ja. Ik heb atm nog niet genoeg champs voor ranked. Kheb wel 15k ip :D

Maar ik ga zodra die Udyr er is even wat IP halen, dan een runepage bundle en Udyr. (en misschien frost queen Janna (Shiva <3)) En dan gewoon wat el cheapo champs en die eerst 1 of 2 games testen tegen bots om de muscle memory te trainen en daarna wat normals om tegen menselijke tegenstanders verder te trainen. En dan idd maar draft games doen. Al kom ik de laatste tijd wel steeds minder bij instalockers en steeds meer bij mensen die nadenken over team comp. Tuurlijk er zijn van die mensen die direct claimen ik wil dit, ik wil dat. Maar over het algemeen wel een aantal mensen die nadenken en waarmee ik overleg over wat te doen, en welke champ etc.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind persoonlijk in normals alles kunnen. Nieuwe heroes, rare builds, rare comps.
Dat is toch gewoon juist leuk zolang je maar probeert te winnen.
Heb zelf bijvoorbeeld laatst alle energy regen runes gekocht om tanky/ap shen te spelen, dat was best leuk maar totaal niet viable wel de game gewonnen.
Of bijvoorbeeld een paar games heimer achter elkaar spelen terwijl ik slecht met hem ben en uberhaupt weinig mid speel.
Een hoop spelers worden daar alleen zo boos om wat ik echt onbegrijpelijk vind.
Ik word niet voor niks in normals met silver max gold spelers gematched terwijl ik zelf plat ben.
Tuurlijk kan ik elke game tryharden en voorlopig misschien 60-70% van mijn normals winnen maar waarom zou ik? Als ik beter wil worden speel ik wel ranked. Als ik gewoon wil derpen speel ik normals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:29:
Ik vind persoonlijk in normals alles kunnen. Nieuwe heroes, rare builds, rare comps.
Dat is toch gewoon juist leuk zolang je maar probeert te winnen.
Heb zelf bijvoorbeeld laatst alle energy regen runes gekocht om tanky/ap shen te spelen, dat was best leuk maar totaal niet viable wel de game gewonnen.
Of bijvoorbeeld een paar games heimer achter elkaar spelen terwijl ik slecht met hem ben en uberhaupt weinig mid speel.
Een hoop spelers worden daar alleen zo boos om wat ik echt onbegrijpelijk vind.
Ik word niet voor niks in normals met silver max gold spelers gematched terwijl ik zelf plat ben.
Tuurlijk kan ik elke game tryharden en voorlopig misschien 60-70% van mijn normals winnen maar waarom zou ik? Als ik beter wil worden speel ik wel ranked. Als ik gewoon wil derpen speel ik normals.
Nieuwe builds en champs uitproberen etc. is wat mij betreft ook geen probleem. Alleen doelbewust trollen en de game verzieken voor andere mensen vind ik een ander verhaal. Daar heeft niemand wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:34:
[...]

Nieuwe builds en champs uitproberen etc. is wat mij betreft ook geen probleem. Alleen doelbewust trollen en de game verzieken voor andere mensen vind ik een ander verhaal. Daar heeft niemand wat aan.
Is nogal moeilijk te bepalen wanneer iets doelbewust trollen is.
Ging laatst 2 games ipv support alleen maar counterjunglen met AP shaco.
Dus een buff jatten en dan de jungler van de tegenstander opwachten in die bush.
De 1e game lukte de steal killde ik de jungler en lokte ik nog 2 laners de jungle in die best veel tijd wasten maar me niet killden. Die game snowballde ik best hard en pakte ik de hele tijd kills met boxen in de jungle.
Dan hoor je helemaal niemand klagen.
Vervolgens deed ik het een tijdje later nog een keer maar ik werd geinterrupt tijdens het stelen van de buff en daarna toen ik hem nog een keer probeerde te pakken gekilled. En dan is het alleen maar ggwp report shaco x9 gezeur in de chat.
Beide games wilde ik gewoon wat proberen en de ene game is het dan geen probleem en de andere game ben ik zogenaamd de meest toxic gebooste lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:44:
[...]

als je als zeer ervaren level 30'er samen met level 15's gaat spelen ben je bewust de game ervaring aan het verpesten van je tegenstander. De broer van een vriend van mij is ook level 30 en speelt nooit met ons omdat het niet leuk is voor de tegenstander en het is te makkelijk voor hem. Hij wil waarschijnlijk alleen zijn vriendjes lopen boosten waarna je uiteidelijk 4 level 30's hebt die voor altijd is brons blijven hangen omdat ze nooit hebben leren spelen als een team. Een level 30 zeker een jungle of carry zal geen bewuste hulp nodig hebben van zijn teammates want daar kan hij prima op inspelen.

Die broer van die vrind van mij heeft 2 keer een potje mee gedaan en kwam elke keer perfect als geroepen zonder te roepen. Van dat soort potje leer je dus ook niet communiceren want dat soort figuren kom je ook regelmatig tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:43

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

naja het is imo niet altijd meteen verzieken. stel jij bent een goeie vriend van me, dan vind ik het toch gewoon erg leuk om met jou samen te spelen ;p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ricmaniac schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:58:
naja het is imo niet altijd meteen verzieken. stel jij bent een goeie vriend van me, dan vind ik het toch gewoon erg leuk om met jou samen te spelen ;p
Vind je alleen maar te makkelijke potjes leuk dan? en ik heb denk ik niet veel plezier als de tegenstanders zelf allemaal een stuk beter zijn dan ik en ik aan een stuk jou moet inschakelen om maar te overleven.

Als jij mij dan helpt tot level 30 kan ik me gaan inschrijven voor een huisje in Bronze V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf laatst ook gewoon een game gespeeld met een 5 man premade waarvan 2 van ons denk ik samen misschien wel 8000 games hebben en 2 andere samen misschien 10 games. Tuurlijk liggen de verhoudingen dan vrij scheef maar dat wil niet zeggen dat het niet leuk kan zijn. We spelen tenslotte voor de lol niet voor wins.
Wij hadden in elk geval super veel lol toen we probeerden te enden maar hun 6 item thresh maakte gewoon een legit penta op ons en verloor daarna omdat hij de supercreeps niet kreeg weggepusht.
Zelf bijvoorbeeld uit die game geleerd dat Yi maar amper Thresh outscaled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 15:03
ArgantosNL schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:03:
[...]

Als jij mij dan helpt tot level 30 kan ik me gaan inschrijven voor een huisje in Bronze V
Dan hoor je daar ook thuis en heb je niks geleerd van de games die je hebt gespeeld tot lvl 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:44:
[...]

Ging laatst 2 games ipv support alleen maar counterjunglen met AP shaco.
Dus een buff jatten en dan de jungler van de tegenstander opwachten in die bush.
De 1e game lukte de steal killde ik de jungler en lokte ik nog 2 laners de jungle in die best veel tijd wasten maar me niet killden. Die game snowballde ik best hard en pakte ik de hele tijd kills met boxen in de jungle.
Dan hoor je helemaal niemand klagen.
Vervolgens deed ik het een tijdje later nog een keer maar ik werd geinterrupt tijdens het stelen van de buff en daarna toen ik hem nog een keer probeerde te pakken gekilled. En dan is het alleen maar ggwp report shaco x9 gezeur in de chat.
Beide games wilde ik gewoon wat proberen en de ene game is het dan geen probleem en de andere game ben ik zogenaamd de meest toxic gebooste lul.
Voor mij is doelbewust trollen vrij simpel. Dan praat ik echt over acties als
- express feeden door continue te towerdiven, continue 1v2/3/4/5's opzoeken of steeds all-in te gaan tegen een fed tegenstander.
- 2x doodgaan in lane, in allchat ragen op je jungler en dan AFK gaan
- Zeggen dat je bot AD carry gaat, een mid character picken en dan de mid van je eigen team in de weg gaan lopen
etc.

Jij probeerde gewoon een alternatieve strategie die niet zo lekker uitpakte. Shit happens. Zal ik je in ieder geval nooit voor reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ArgantosNL schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:53:
[...]

als je als zeer ervaren level 30'er samen met level 15's gaat spelen ben je bewust de game ervaring aan het verpesten van je tegenstander. De broer van een vriend van mij is ook level 30 en speelt nooit met ons omdat het niet leuk is voor de tegenstander en het is te makkelijk voor hem. Hij wil waarschijnlijk alleen zijn vriendjes lopen boosten waarna je uiteidelijk 4 level 30's hebt die voor altijd is brons blijven hangen omdat ze nooit hebben leren spelen als een team. Een level 30 zeker een jungle of carry zal geen bewuste hulp nodig hebben van zijn teammates want daar kan hij prima op inspelen.

Die broer van die vrind van mij heeft 2 keer een potje mee gedaan en kwam elke keer perfect als geroepen zonder te roepen. Van dat soort potje leer je dus ook niet communiceren want dat soort figuren kom je ook regelmatig tegen.
Hier ben ik het dus niet mee eens. Matchmaking houdt rekening met het feit dat er level 30's in een game zitten. Over het algemeen zit er dan bij de tegenstander ook eentje. Er wordt gezorgd dat de hidden matchmaking rating van de teams enigszins overeen komt.

Een game is in eerste instantie bedoeld voor de lol, en wat is er nou leuker dan spelen met je vrienden. Het zou een beetje sneu zijn als dat niet meer mag omdat iemand anders dan misschien eens zijn lane verliest omdat hij als level 15 tegen een level 30 moet lanen.

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 04-07-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Vicarious schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:20:
[...]

Hier ben ik het dus niet mee eens. Matchmaking houdt rekening met het feit dat er level 30's in een game zitten. Over het algemeen zit er dan bij de tegenstander ook eentje. Er wordt gezorgd dat de hidden matchmaking rating van de teams enigszins overeen komt.

Een game is in eerste instantie bedoeld voor de lol, en wat is er nou leuker dan spelen met je vrienden. Het zou een beetje sneu zijn als dat niet meer mag omdat iemand anders dan misschien eens zijn lane verliest omdat hij als level 15 tegen een level 30 moet lanen.
matchmaking kijkt alleen maar naar de levels en niet naar het aantal gespeelde partijen, zou hij dat wel doen dan zou het goed zijn ja. En jij zegt dat normal voor de lol is, maar veel lol zie ik niet in potjes waar alleen de level 30 zwaar in de plus staat en de rest in de min. Zet de groepen met een level 30 tegen een groep met een level 30 dan is er balans maar 1 persoon met 1000 wins tegen een groep die misschien 200 bij elkaar heeft is geen balans. De matchmaking is gewoon niet helemaal lekker in balans zodra een level 30 bij een groep low levels zit.

Bijna alle PvP potjes die wij samen hebben verloren komt alleen maar doordat er een level 30 tussen zat, Ik denk dat dan wel duidelijk is dat er iets mis is aan team balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ArgantosNL schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:03:
[...]

Vind je alleen maar te makkelijke potjes leuk dan? en ik heb denk ik niet veel plezier als de tegenstanders zelf allemaal een stuk beter zijn dan ik en ik aan een stuk jou moet inschakelen om maar te overleven.

Niet met je eens. 3 en een half jaar geleden ofzo toen ik begon was net na de zomervakantie toen waren de meeste vrienden van mij al 3 weken aan het spelen. (sowieso was het toen allemaal anders qua jungle, top, mid, ad en support enzo) maar toen kwam ik dus als constant laag level tegen hoge mensen waardoor ik al heel snel veel beter leerde spelen dan de meeste mensen van mijn level. als ik dan solo potjes deed roflstompte ik zelf mensen ook. ik zie het positieve erin. het probleem is inderdaad dat er mensen zijn die er niet mee om kunnen gaan die dan bijvoorbeeld in je team zitten. maarja ik verkies met plezier vrienden spelen boven hoe eerlijk mijn matchmaking is.

soms is het nu nog hetzelfde. ik keek heel vaak mee met streams van diamond mensen en ook wel is met een vriend die in diamond zit (Xzito op dit forum) en ja daar leer je echt wel veel van hoor.

maargoed, meningen verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
  • Laatst online: 09-10 15:03
ArgantosNL schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:30:
[...]

matchmaking kijkt alleen maar naar de levels en niet naar het aantal gespeelde partijen, zou hij dat wel doen dan zou het goed zijn ja.
Dat klopt niet. Er wordt wel zeker gekeken naar het aantal gespeelde partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

blackmage2v schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:36:
[...]

Er wordt gewoon gekeken naar een hidden matchmaking rating. Hoe die precies berekend wordt weet alleen Riot, maar dat zal vergelijkbaar zijn met hoe Elo in ranked werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

het probleem is ook soms dat je gewoon een slecht begin heb of je tegenstander gewoon echt een keer beter is.

Want jullie zagen die winstreak van mij, vervolgens deed ik een normal game maar werd ik 2 keer door 3 getowerdived vanaf level 3 terwijl toplane geen miss callde. of pingde. Alsnog krijg ik dan gelijk van alles om me oren met report this nidalee ffs. what a noob. nidalee is bad, bad champion pick blablabla ik kan dan alleen niet rustig blijven en ga ook boos terug doenl (in dit geval was dat niet het geval omdat het maar een normal game was en ik 100% zeker was van me gelijk maar toch) wat ik probeer te zeggen is dat je altijd gelijk gezeik heb als je slecht gaat ongeacht of je super goed bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ricmaniac schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:36:
[...]

Niet met je eens. 3 en een half jaar geleden ofzo toen ik begon was net na de zomervakantie toen waren de meeste vrienden van mij al 3 weken aan het spelen. (sowieso was het toen allemaal anders qua jungle, top, mid, ad en support enzo) maar toen kwam ik dus als constant laag level tegen hoge mensen waardoor ik al heel snel veel beter leerde spelen dan de meeste mensen van mijn level. als ik dan solo potjes deed roflstompte ik zelf mensen ook. ik zie het positieve erin. het probleem is inderdaad dat er mensen zijn die er niet mee om kunnen gaan die dan bijvoorbeeld in je team zitten. maarja ik verkies met plezier vrienden spelen boven hoe eerlijk mijn matchmaking is.

soms is het nu nog hetzelfde. ik keek heel vaak mee met streams van diamond mensen en ook wel is met een vriend die in diamond zit (Xzito op dit forum) en ja daar leer je echt wel veel van hoor.

maargoed, meningen verschillen
Jij hebt het tegenover gestelde meegemaakt waar jij als enige een laag level hebt en tegenover betere spelers staat. Daar leer je inderdaad van, maar als allemaal op 1 na een laag level heeft leren die lage levels niet veel van want die level 30 maakt alles af zonder dat de rest kans heeft om te leren.

En dat jij nog leert van naar diamond matches kijken is te begrijpen daar kan ik ook val leren, maar een paar mensen op level 15 die niet eens de basics goed door hebben en een lvl 30 die voor iedereen compenseert waardoor die level 15 niet afgestraft word voor fouten omdat die 30 zijn kont komt redden leren ze niks van.
blackmage2v schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:36:
[...]

nog niet veel van gemerkt, het lijkt er meer op dat er niets anders gedaan wordt dan een optel som van de levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ArgantosNL schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:30:
[...]

Jij hebt het tegenover gestelde meegemaakt waar jij als enige een laag level hebt en tegenover betere spelers staat. Daar leer je inderdaad van, maar als allemaal op 1 na een laag level heeft leren die lage levels niet veel van want die level 30 maakt alles af zonder dat de rest kans heeft om te leren.

En dat jij nog leert van naar diamond matches kijken is te begrijpen daar kan ik ook val leren, maar een paar mensen op level 15 die niet eens de basics goed door hebben en een lvl 30 die voor iedereen
Ja oke daar kan ik niet tegen ingaan nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Udyr is een echte baas. Vind hem erg leuk om te spelen. Had ik hem maar eerder voor die 1350 ip geunlocked.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
lhjlu schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 23:10:
Leuk dit hoor, denk ik in de vakantie fftjes uit bronze te spelen.... denk mijn laptop harddisk, kom laat ik een error geven met opstartherstel en smart error predicted. Kan dus nu niet gamen (geen vervangende pc die games kan draaien). Toch jammer dat ik dan zo' n leuke chamion rotation mis.

Heeft iemand nog tips voor een leuke midlaner, ik kan inmiddels een redelijk TF spelen, ook teemo is erg leuk(roamen met je shrooms). Kassadin heb ik geprobeerd maar kan ik niks mee, karma is ook wel erg leuk om te spelen maar lategame is ze gwn te slap, te weinig damage output en weinig hp.
Harddisk vervagen is niet zoveel werk. internet cafe :P?.

TF is erg leuke mid maar ok sterk in SOLO queue , daarnast zou ik eens Nidalee,Kayle,Jayce,Zed,Ahri,Oriana.
Oriana is erg leuk maar mis je ulti kan je teamfight zo verpesten raak je hem ander verhaal :P.
Kayle is mijn fav die ulti is zo handig van haar,

hehe eindelijk uit mijn lossing streak kunnen gaan altijd als ik op 80 points kom in diamond 3 verlies ik weer 5 games ofzo en dan weer opnieuw naar 80 punten.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Xzito schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 01:07:
[...]

hehe eindelijk uit mijn lossing streak kunnen gaan altijd als ik op 80 points kom in diamond 3 verlies ik weer 5 games ofzo en dan weer opnieuw naar 80 punten.
it's a hardknock life............ for diamond players

[ Voor 32% gewijzigd door Ricmaniac op 05-07-2013 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:04
[...]

TF is erg leuke mid maar ok sterk in SOLO queue , daarnast zou ik eens Nidalee,Kayle,Jayce,Zed,Ahri,Oriana.
Oriana is erg leuk maar mis je ulti kan je teamfight zo verpesten raak je hem ander verhaal :P.

Bedankt voor je tips, ik ga al vandaag een nieuwe pc bestellen dus ik kan weer gaan gamen :D
Ik zat zelf ook al te kijken naar ahri, maar ik vond ahri wel lekker spelen, maar niet super sterk, kayle is echt leuk, speelde haar weleens jungle. Nidalee heb ik vaker te horen gekregen, dus dat word maar sparen voor ahri en nidalee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

[...]

Fizz is ook heel erg gaaf op mid. de eerste paar levels is het even pittig lanen omdat je melee bent, maar zodra je 6 bent, kan de fun beginnen!
als je iets later je lich bane af hebt, kun je full hp AD carry's redelijk easy snipen... ult erop, spring met je E erop, en met Q weer terug... thats all :)

mid game kan je op die manier een hoop kills oppakken als je een beetje kan roamen, alleen lategame valt hij een beetje af. (je kunt niet poken, en hebt geen bijzondere aoe skills)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Hmmm, ik las net dat de bonus RP als je grotere packes koopt verdubbelt is op het moment. Nou wilde ik toch al voor iets van 35 euries RP halen. Nu krijg ik daar dus nog extra 850 rp van bij :D best netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 11:33
Ugh ik wil echt niet aan ranked beginnen, maar ben wel benieuwd hoe ver ik kan komen :( In normals hou ik stabiel ~55-56% winrate aan, in ARAM/Dominion 75%, en kan me vaak goed meten met gold/lager platinum spelers die ik in SR tegen kom. Gold zou haalbaar moeten zijn denk ik :/

Ik was silver vorig seizoen (10 games gedaan), maar ben van EUNE naar EUW getransfered. Ik heb vaak gezien dat dan je ELO omlaag getrokken wordt en ben bang dat ik in Bronze terecht kom. Cliché als het klinkt, daar vind ik mezelf niet thuis horen en heb eerlijk gezegd ook geen zin om uit Silver 5 pit te klimmen.

Vind het een takke systeem geworden. Waarom zijn die eerste 10 matches zo veel zwaarder dan de rest :( Moet eigenlijk iemand vinden die "even goed" is om mijn kansen wat te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Wel het is logisch dat de tien eerste matches mogelijk moeilijker zijn. Het systeem weet nog niet waar je thuishoort en probeert je dus te plaatsen. Als je de eerste twee wint, gaat hij er van uit dat je hoger moet zitten en neemt hij wat moeilijkere tegenstanders. Verlies je tegen een hoop zilver spelers, word je de ronde erna tegen brons gematched, ... Na de tien matches maakt hij een analyse en plaatst hij je waar je ongeveer thuishoort.

Ideaal is het niet, maar dit systeem werkt wel op de lange duur. Als je 200 matches speelt ranked, zit je normaal altijd ongeveer waar je thuishoort. Behalve missch als je bottom tier V van een divisie zit omdat je niet kan demoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Zebby schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:59:
Vind het een takke systeem geworden. Waarom zijn die eerste 10 matches zo veel zwaarder dan de rest :( Moet eigenlijk iemand vinden die "even goed" is om mijn kansen wat te vergroten.
Dat was altijd al zo. Met het elo systeem waren de eerste 10 potjes ook 50 elo per stuk waard.
Overigens als je goed bent moet het vrij eenvoudig zijn om van silver 4/5 naar silver 1 te komen. De stap van bronze 1 naar silver 5 is groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05:29
blackmage2v schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:06:
[...]

Dan hoor je daar ook thuis en heb je niks geleerd van de games die je hebt gespeeld tot lvl 30.
boelshit iemand die net lv 30 is moet zeker voor de eerste 200 games zoiezo geen ranked gaan spelen.
mensen onder de 400 wins zie ik liever niet op ranked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gaat het wel prima nu eindelijk naar plat 2 gepromoveerd. 9 wins uit 10 games kreeg nu ook gelijk 32 punten voor een win. Speel nu zelf eigenlijk elke game een andere champ dat houd me een beetje scherp heb ik het idee. Als ik constant hetzelfde mannetje speelt ga ik er toch iets te makkelijk over denken waardoor ik fouten maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxjj4
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-08 19:39
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 23:24:
Bij mij gaat het wel prima nu eindelijk naar plat 2 gepromoveerd. 9 wins uit 10 games kreeg nu ook gelijk 32 punten voor een win. Speel nu zelf eigenlijk elke game een andere champ dat houd me een beetje scherp heb ik het idee. Als ik constant hetzelfde mannetje speelt ga ik er toch iets te makkelijk over denken waardoor ik fouten maak.
En fijn voor je teammates. Als je maar een champ (en dus ook een lane) kan spelen is dat ook niet fijn voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Lointje schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:24:

Ideaal is het niet, maar dit systeem werkt wel op de lange duur. Als je 200 matches speelt ranked, zit je normaal altijd ongeveer waar je thuishoort. Behalve missch als je bottom tier V van een divisie zit omdat je niet kan demoten.
Ik ben serieus met pijn en moeite bij brons 1 gekomen. Heb al een keer een winningstreak van 15 gehad en dit teniet gedaan door een maat (4 games) van me in combinatie met de andere teammates. Ik speel vrij solide mijn lanes. Net ook weer een potje, een Vladimir die het gewoon verziekt.

Het is lastig om uit brons V naar silver te gaan. Ik speel als Brons 1 en 2 zijnde op het moment alleen maar met silver spelers.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 23:24:
Zelfde hier, speel zelfde dezelfde champ vaak achter elkaar. Soms 2 keer, maar dat gebeurd niet vaak.
Laatste week van alles uitgeprobeerd, Sona als support, Aatrox als top en jungle. Caitlin (maar dat is ADC ofc). En afgelopen free play champs ook maokai geprobeerd.
Mijn win/loss is momenteel niet briljant, maar we leren dan ook nog steeds, level 20 en counting.

Ik heb alleen niet altijd evenveel geluk met de teams. Gisteren zo'n voorbeeld gehad van een team wat ik niets vind:
Iedereen had een lane gepicked voor mij (ik had geen haast). Top bleef over (de rest had gekozen+locked) dus ik kies Jax, zet alles goed, vraag het nog een keer of dat goed is, krijg ok terug en lock dan dus ook maar in. Net nadat ik lock gaan ze ineens lanes lopen wisselen en komt Mundo ineens top en gaat er iemand anders bot (ok Mundo is een toplaner, maar kies dan geen bot). Nadeel is dat ik dan liever jungle was gegaan met aatrox, want we hadden nu geen jungler meer. Pot grandioos verloren, omdat bot en mid zich keer op keer lieten ganken door de enemy jungler Renkar, ondanks het plaatsen van wards.

De pot erna ging gelukkig lekkerder, niemand koos champ en lockte meteen, was wat overleg en ik kwam uit op Aatrox jungle. Prima, andere team hogere levels, wat ranked en en volledig premade... uhoh dachten wij nog. Maar uiteindelijk ging het junglen wel aardig, blue gepakt, wolves afgemaakt en gelijk Soraka mid geprobeerd te ganken, die kwam met minimale hp weg door flash. Ondertussen probeerde Kha'zix bot te ganken maar ging er zelf aan onderdoor :+ en zo langzamerhand bleek de teamplay voor een volledig premade team toch echt dramatisch slecht. Rest van de game bleef in dezelfde stijl door gaan, ons team goede communicatie en vooral blitz deed prachtige pulls, waar ik en Wukong als een bezetene af en toe teamfights aantrokken.
Heerlijk potje, waar ik met shoppen vooral nog wel eens te laat was :P
badboyqxy schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 23:21:
[...]

boelshit iemand die net lv 30 is moet zeker voor de eerste 200 games zoiezo geen ranked gaan spelen.
mensen onder de 400 wins zie ik liever niet op ranked
Er zijn er verschrikkelijk veel onder de 400 wins :P

[ Voor 7% gewijzigd door Suicyder op 06-07-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Okay, ik dodge één match en moet meteen een half uur wachten :/. In plaats van dat je in de queue al lui kan reporten wordt je als normale speler keihard gestraft.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Suicyder schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 09:27:
[...]

Er zijn er verschrikkelijk veel onder de 400 wins :P
En er zijn er verschrikkelijk veel onder de 400 wins die het beter doen als mensen met 600+ wins.

200 wins vind ik zelf wel de minimum. Rond de 100 wins ben je pas net level 30 waardoor je met 200 wins al een heel stuk meer ervaring hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52
Och zover ben ik nog lang niet, sta nu 44/39 :P ( Zie ook hier )

Maar begin de lol erin te krijgen, waar ik eerder alleen maar coop deed doe ik dat nu af en toe om win of the day snel te halen als ik weinig tijd heb.
Eerder kon ik niet meekomen in PvP, maar dat gaat nu redelijk, al is er nog VEEL te leren en is mijn reactie soms traag/verkeerd :P

We komen ooit wel @ level 30!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

MrVegeta schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 11:00:
Okay, ik dodge één match en moet meteen een half uur wachten :/. In plaats van dat je in de queue al lui kan reporten wordt je als normale speler keihard gestraft.
Je verliest overigens wel LP als je dodget in een ranked... in een normal dodgen kost je maar 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Als je veel dodged in een periode (dan heb ik het dus over meerdere dagen/(weken), dan worden je wachttijden steeds langer. Ook al heb je nog niet eerder die dag gedodged. Dat geldt volgens mij ook voor normals.

[ Voor 48% gewijzigd door Thormodo op 06-07-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ooh zo, ik dacht dat dat na een poosje wel resette. Beetje jammer, anyway weer terug in bronze II :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Laatst online: 21-09 21:11
Vicarious schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 14:01:
[...]

Je verliest overigens wel LP als je dodget in een ranked... in een normal dodgen kost je maar 5 minuten.
yep 3lp eerte dodge , dodje je volgende game ook 10 punten.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 10/10 placements wint, kom je in gold 4 heb ik zojuist ervaren. Bij m'n tiende match kwam in tegen twee plat 5 en drie gold 3's. Dus ik had wel hoger verwacht, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-10 17:18
Verwijderd schreef op zondag 07 juli 2013 @ 15:11:
Als je 10/10 placements wint, kom je in gold 4 heb ik zojuist ervaren. Bij m'n tiende match kwam in tegen twee plat 5 en drie gold 3's. Dus ik had wel hoger verwacht, maar helaas.
NOPE iedereen word anders geplaatst

Lemme explain:

het ligt er puur aan met welke teammates je geplaatst word in je placements in welke mmr die zitten hoeveel mmr je krijgt dus da kan voor iedereen anders zijn.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op zondag 07 juli 2013 @ 15:11:
Je kunt niet hoger dan laag goud eindigen na de placements*, als je niet nog een hoge rating over had van vorige seizoen, maar als je nu pas placements doet zal dat dan al richting de 1200 elo (minimum) zijn gedecayde.
Als je 10 v.d. 10 wint heb je in ieder geval ontzettende mazzel gehad dat je niet één keer met een team vol met trollen hebt hoeven te spelen, dus ik snap niet dat je alsnog "zeurt".

*Beetje afhankelijk van je teammates/medespeler, zoals blamauci al zei

[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 07-07-2013 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah, "trolls in je team" vind ik altijd zo'n slap excuus, helemaal als je carry role speelt en duoqueued, ik heb gewoon alle 10 games hard gecarried (http://www.lolking.net/summoner/euw/41675967#ranked-stats) :) Ik heb dus wel alles geduoqueed met een maat, ik adc hij support. We zijn beide plat op onze main dus t was wel gepland om 10 /10 te winnen. Maar we wouden vooral zien hoe hoog je komt na 10/10 games.

Gold 4 dus in geval van een verse account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Trolls is je team is geen "slap excuus" als je naar de eerste paar games van de 10 promo games kijkt. Aangezien iedereen met "0" mmr begint is de kans dat je in één van de eerste games met mensen terecht komt die bar slecht zijn vrij groot. Ook moet je nog maar het geluk hebben dat ze je steeds een carry laten spelen. Hoewel zo halverwege het seizoen er misschien wel veel meer smurf accounts beginnen aan ranked dan aan het begin.
Maar goed je hebt dus geduoqued met een goede bekende, wat bovenstaande al heel wat minder relevant (al dan niet irrelevant) maakt. Ik kan iedereen dus ook alleen maar aanraden om dat te doen :P.

[ Voor 34% gewijzigd door Thormodo op 07-07-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat geldt idd voornamelijk voor soloQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Zou het ook kunnen zijn dat je in placement matches wordt gezet met soortgelijk niveau mensen als je normals voorheen hebt gedaan?

Ik ben deze week lvl 30 geworden en moet aan de placement matches beginnen. Ik merk wel dat iedereen in de normals nu level 30 is (op een enkele 23+'er na) en vaak unranked zijn, of in silver 1-4 bivakeren. Ik had toen ik level 30 een loss streak van 7 ofzo (dat heb je wel eens zeggen we dan :P). Net na die streak waren het ook wat lager level mensen, maar nu het weer wat beter gaat lijkt dat weer iets omhoog gegaan te zijn..

Ik ben dus benieuwd waar ik uit kom, maar waarschijnlijk verwacht ik rond silver. Hopelijk geen bronze, aangezien ik daar nogal slechte verhalen over hoor :P

Kan je eigenlijk duo-queuen met placement matches? Het lijkt me wel erg lijp als je dat doet met mensen van gold/plat.
Dan alsnog lijkt het mij dat er een maximum aan zit op basis van je huidige level..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op zondag 07 juli 2013 @ 16:16:
Ja dat geldt idd voornamelijk voor soloQ.
Niet eens zozeer voor soloQ als geheel, maar vooral als soloQ in de placement matches.
Hans1990 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 16:24:
Zou het ook kunnen zijn dat je in placement matches wordt gezet met soortgelijk niveau mensen als je normals voorheen hebt gedaan?
Nope is volledig apart. Iedereen begint gewoon met een bepaalde ranking en de eerste 10 potjes bepalen waar je uiteindelijk uit komt (tenzij je rating mee neemt van vorig seizoen). Als je bijv. de eerste 5 potjes van de placements op rij wint, zul je je 6e in theorie ook gaan spelen tegen lui die dat ook hebben gedaan.
Hans1990 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 16:24:
Kan je eigenlijk duo-queuen met placement matches? Het lijkt me wel erg lijp als je dat doet met mensen van gold/plat.
Dan alsnog lijkt het mij dat er een maximum aan zit op basis van je huidige level..
Dat kan. Maar als je met gold/plat gaat spelen zul je ook tegen lui met hogere ranking moeten. En gemiddeld genomen is de ranking van een duo team lager dan de ranking van een niet duo team, dit om zogenaamd te compenseren voor duo queue. Dus dan speel je niet tegen alleen maar unranked volk.

[ Voor 58% gewijzigd door Thormodo op 07-07-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-10 17:18
Thormodo schreef op zondag 07 juli 2013 @ 15:56:
Trolls is je team is geen "slap excuus" als je naar de eerste paar games van de 10 promo games kijkt. Aangezien iedereen met "0" mmr begint is de kans dat je in één van de eerste games met mensen terecht komt die bar slecht zijn vrij groot. Ook moet je nog maar het geluk hebben dat ze je steeds een carry laten spelen. Hoewel zo halverwege het seizoen er misschien wel veel meer smurf accounts beginnen aan ranked dan aan het begin.
Maar goed je hebt dus geduoqued met een goede bekende, wat bovenstaande al heel wat minder relevant (al dan niet irrelevant) maakt. Ik kan iedereen dus ook alleen maar aanraden om dat te doen :P.
1200 MMR he thormodo op een vers account(1200 elo start weet je nog xd) op een account wat al meerdere seizoenen meespeeld is het anders maar een verse s3 acc die aan ranked begint start op silver 3 en afhankelijk van je w/l word je in bronze5 tot gold 4 ingedeeld

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Hmm.

Meest bizarre win in tijden. Het beangstigende is dat het nog close was ook, omdat ze om de beurt backdoorden.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/15gbCjYwA63ZGpx1NOC9XGQM/full.jpg

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegenstanders allemaal teleport en revive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:24:
Tegenstanders allemaal teleport en revive?
Klopt.

Ik dacht eerst dat ze aan het trollen waren (mede ook door hun teamcomp) maar het was daadwerkelijk hun strategie.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wolf schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:31:
[...]

Klopt.

Ik dacht eerst dat ze aan het trollen waren (mede ook door hun teamcomp) maar het was daadwerkelijk hun strategie.
Ze hadden nog zac/trynd/kayle oid erbij kunnen nemen. Dan zijn ze helemaal verdomd lastig dood te krijgen met al die revives en immortalities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en karthus :)
met tp revive :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 07-10 21:32
God.. Dan heb je er 1 dood, revived en teleport weer naar de groep... HOOGST irritant;P

Ze moesten ook nog allemaal een GA hebben.. ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

86 kills in 1 match, holy shit :s en dan zelf een aandeel hebben in 44. Dat moet echt een kill fest geweest zijn :S

Gisteren weer een typische 'Sunday Losing Streak' gehad. Uiteindelijk toch nog 1 gewonnen. Tussendoor maar de Jaren 60 VW Bus van Lego gemaakt die ik vorige week voor me verjaardag had gekregen. En na weer 2 potjes verloren maar actief het einde van de etappe in de tour gekeken. Daarna nog 2 games, en de laatste dus gewonnen. Toen maar de rest van The Croods gezien en Fast6.

Echt weer zo'n typische dag. En ik speelde niet eens slecht en de rest van mijn teams ook niet. Alleen er was een hoop rage als weer is iemand iets niet deed, wat de andere dus 'wel' gedaan zou hebben als hij die champ gespeeld had. Maar ach, dat was niet de rede dat we verloren. De andere waren gewoon beter denk. Ik denk dat ik gewoon niet meer ga spelen op zondag. Het is echt altijd verliezen :S

@Rann: 2 hadden een GA zo te zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Wolf schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:31:
[...]

Klopt.

Rare strategie, zeer risicovol ze zijn ook veel dood gegaan en daardoor zijn jullie wel goed gefeed. Hebben jullie vaak ace's gehad of hebben jullie weinig ruimte gekregen van hun ondanks dat ze zo veel dood zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Rann schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:14:
God.. Dan heb je er 1 dood, revived en teleport weer naar de groep... HOOGST irritant;P

Ze moesten ook nog allemaal een GA hebben.. ;D
Inderdaad heel irritant, voornamelijk omdat wij als we ze ace-den vlakbij hun basis waren en elke keer snel weer terug moesten omdat er eentje (omdat er op miraculeuze wijze altijd een ward van hun in onze basis stond) revive-teleportte.
ye-roon schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:23:
86 kills in 1 match, holy shit :s en dan zelf een aandeel hebben in 44. Dat moet echt een kill fest geweest zijn :S
[...]
Voor mij vooral was het inderdaad een kill fest. Ik kon zelfs die Kha'zix gewoon 1v1 hebben en een healing-channelende yi killen. Ik was behoorlijk fed. Alleen op de een of andere manier kregen we het niet goed voor elkaar te pushen, vanwege de backdoors.
ArgantosNL schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:55:
[...]

Rare strategie, zeer risicovol ze zijn ook veel dood gegaan en daardoor zijn jullie wel goed gefeed. Hebben jullie vaak ace's gehad of hebben jullie weinig ruimte gekregen van hun ondanks dat ze zo veel dood zijn gegaan.
Altijd als het op een teamfight aankwam ace-den we ze. We waren als team gewoon zoveel sterker. Alleen omdat er altijd wel eentje plotseling in onze basis stond konden we (zeker als we na een teamfight low waren) niet goed hun inhibitors pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie veel mensen hier zeggen in de afgelope bladzijde haha :P over dat je niet in bronze of dergelijke thuishoort.
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik genoeg games heb gedaan om te kunenn zeggen dat ik redelijk op mijn niveau speel in Bronze I , ik wil alleen zo graag in silver IV/V waarom weet ik niet ;) maarja beetje hoger willen is nooit verkeerde instelling.

Zit ik op een winstreak in bronze I , van iets van 4-5 games, ik ADC als een malle en carry onze teams.
Vervolgens !!!!! 3 !!!!!!! games op een rij onze ap mid afk.

Vind ik persoonlijk ZO ZO ZO ZO zuur, ga je net een dag lang lekker vol gas door de games, krijg je dat soort dingen. Ik moe wel zeggen, op je niveau zitten .. true !
Maar dat soort dingen verprutse wel je kansen om net dat trapje hoger te komen haha !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Wolf schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:07:
...
[...]

Altijd als het op een teamfight aankwam ace-den we ze. We waren als team gewoon zoveel sterker. Alleen omdat er altijd wel eentje plotseling in onze basis stond konden we (zeker als we na een teamfight low waren) niet goed hun inhibitors pushen.
Misschien was het verstandig geweest om na een ACE de minions te pushen in de lanes, 1 persoon kun je met 2 man makkelijk afmaken en als een grote groep minions heb die zouden te torens voor jullie kunnen slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:13:
Ik zie veel mensen hier zeggen in de afgelope bladzijde haha :P over dat je niet in bronze of dergelijke thuishoort.
Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik genoeg games heb gedaan om te kunenn zeggen dat ik redelijk op mijn niveau speel in Bronze I , ik wil alleen zo graag in silver IV/V waarom weet ik niet ;) maarja beetje hoger willen is nooit verkeerde instelling.

Zit ik op een winstreak in bronze I , van iets van 4-5 games, ik ADC als een malle en carry onze teams.
Vervolgens !!!!! 3 !!!!!!! games op een rij onze ap mid afk.

Vind ik persoonlijk ZO ZO ZO ZO zuur, ga je net een dag lang lekker vol gas door de games, krijg je dat soort dingen. Ik moe wel zeggen, op je niveau zitten .. true !
Maar dat soort dingen verprutse wel je kansen om net dat trapje hoger te komen haha !!
Als het een geruststelling is, Silver is hetzelfde als Bronze op het punt na dat deze mensen iets gelukkiger waren in de promotion series. Ik betrap mijzelf op hetzelfde wat ik vorig seizoen ook al had, de afkeer van ranked games. Waar ik in een normal het nog redelijk kan begrijpen dat mensen niet altijd een topgame zullen hebben aangezien mensen vaak nieuwe dingen uitproberen, kan ik dat in ranked niet waarderen. Ook de rare keuzes die gemaakt worden tijdens de games is iets wat ik in normals verwacht en niet in ranked.

De optie om mid door te pushen nadat het enemy team is geaced en een inhib te pakken wordt gewoon weggegooid om een Baron te killen, waarna iedereen naar huis teleport en vervolgens terug gaat lanes farmen. Schijnt dat soft objectives altijd voorkeur krijgen ten opzichte van hard objectives. Dan heb je vervolgens nog de dragon, schijnbaar als je deze tot 2x toe pinkward en het 100% zeker is dat de enemy er geen tot weinig benul van zal hebben dat je deze doet niet de voorkeur krijgt over een blue buff.

Tevens heeft tank spelen tegenwoordig amper nog meerwaarde want je team heeft blijkbaar nooit de damageoutput om de enemy neer te krijgen, of je krijgt een team met geen enkele tankiness waardoor je elke fight wordt geaced, en men dan maar de schuld geeft aan de AD carry dat deze geen damage doet.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol @ damien , zijn precies mijn ergernissen !!

sta ik mid te pingen als een malle, gaan ze met 3 man Baron proberen, lukt niet , dan maar home-en en maar lanes farmen... dan mag je mij soms wel muten hoor :P hahahah !!

Jaa het is soms gewoon te erg, mensen die geen prioriteiten willen stellen / kunenn stellen, en vervolgens als je ze wat probeert bij te brengen jou gaan Flamen omdat ze het er niet mee eens zijn.

maarja.. iedereen zijn ding :P ik blijf toch lekker proberen om in ieder geval silver in te komen ;)
die laatste promotion games maakt me niet uit wat iedereen doet ik OF ga pwnen, of flamen als een baas hahahahhah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Eigenlijk het enige moment waarop baron handig is om te doen: Als je net een ace gehaald hebt, een inhib gepakt hebt, andere lanes niet voldoende doorgepusht zijn en de tegenstander over ong. 20 seconden weer up komt. In dat geval heb je niet genoeg tijd om NOG een inhib turrent + inhib te pakken, maar wel voldoende tijd om nog even snel de baron te doen (zij moeten immers de super minions uit hun base houden en kunnen je niet echt tegenhouden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Meestal na een Ace ga ik met mijn vrienden altijd eerst mid pushen dat je een inibitor kapot hebt, baron pakken we eigenlijk niet heel erg vaak. Het is eigenlijk ook maar zelfden nodig. Gisteren toevallig een potje waar we de baron hadden gepakt. Maar dat deden we dan ook met 5 man. Het einde was trouwens ook wel grappig want toen we in de basis van de vijand na de baron te pakken stonden waren zij ook onze basis aan het aanvallen. Maar wij waren een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Wat dan ook mooi is dat je weet dat het hard gaat falen als sommige mensen baron willen gaan doen, maar dan toch maar mee gaat omdat iedereen gaat en dan wordt je ge-aced. Ik huil dan soms van binnen.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

persoonlijk doe ik gewoo nniet mee, en speel veel ADC, dan is het pas lache hoe lang ze erover doen :)

ga ik gwoon lekker farmen, als ik nee zeg is het ook nee :P misschien beetje kinderachtig lijkt het, maar ga liever niet dood ! en 4 anderen wel, dan dat ik weet dat er 5 dood gaan en baron ook noggus naar hun gaat ! ! ! ! haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naccer
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:37:
persoonlijk doe ik gewoo nniet mee, en speel veel ADC, dan is het pas lache hoe lang ze erover doen :)

ga ik gwoon lekker farmen, als ik nee zeg is het ook nee :P misschien beetje kinderachtig lijkt het, maar ga liever niet dood ! en 4 anderen wel, dan dat ik weet dat er 5 dood gaan en baron ook noggus naar hun gaat ! ! ! ! haha
En dan ga jij dood want ze pushen met 4/5 man jou base, en dan kan je ook niks doen.

Het is stom aan beide kanten, maar meestal lijkt me het beste idee om gewoon bij de rest van je ( faalend ) team te blijven dan ze in de steek te laten. want zonder jou gaat het helemaal verkeerd.

Zelf vorige week weer league opgepakt, had in het begin van s3 een rage periode waardoor ik teveel geleaved was en dus van S1 naar S5 gepunished was, en probeer weer omhoog te klimmen.

Heb kassadin gekocht, en ben hem direct gaan spelen en sta er nu 12-2 mee in ranked, dus ben best wel tevreden en zit nu in promotion voor S3 alweer :) dus dat gaat redelijk snel

http://www.lolking.net/summoner/euw/20711757#ranked-stats

Hoop dat de hoeveelheid trolls wel wat minder word in S1-G5 als ik daar uiteindelijk geraak natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ach ik speel de laatste tijd gelukkig vaak mijn "beste" positie (toplane), en kies voornamelijk harde splitpushers en win hiermee vaak mijn games. Laatst bijvoorbeeld een game als Tryndamere, ik stond aan het eind 2/3/7 maar had wel 8 Turrets + 2 inhibs neergehaald. Dan boeit mijn score mij niet zoveel meer. Eerst top helemaal doorpushen en vervolgens bot helemaal doorpushen dan ligt mid open om de druk op te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

Gisteren Fnatic versus Team Alternate, laat precies zien waarom je niet voor Baron moet gaan:

Alternate was na een slecht begin op de weg terug, pakte veel kills door Fnatic leden in de lanes te ganken. Ze gaan voor Baron op het moment dat ze denken dat Fnatic teveel angst heeft (door de vele ganks), Fnatic engaged juist niet op het moment dat ze met baron bezig zijn, xPeke laat zich in de andere jungle zien aan hun wards om zo het idee te geven dat ze Baron veilig kunnen pakken.

Alternate slayed Baron, xPeke teleport in, Fnatic Engaged 5vs5 met max health, Alternate wordt keihard, maar dan ook keihard afgeslacht, ge-aced en het is gg.

http://youtu.be/GBHRWzOyIUs?t=4h42m

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baron fails !! verukkelijk.....

zit je top lane, zeg je river warded, komt 30 seconden later je jungler eraan gaat in dat bosje zitten, en zegt why dont you bait ??

NOU GAST !!!!!! omdat er een WARD IS ! loooooooooooool

egt , mega haat komt dan in me op :P het is ook niet omdat ik snel kwaad ben ofzo, maar gewoon die FACEPALM fails :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-10 13:24

Qon

Wat is de policy in dit topic over het 'vragen of iemand een account over heeft' of iets dergelijks?
Ik wil graag iets in die richting vragen, maar kan niet zo snel vinden of het mag ja of nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:56:
Baron fails !! verukkelijk.....

zit je top lane, zeg je river warded, komt 30 seconden later je jungler eraan gaat in dat bosje zitten, en zegt why dont you bait ??

NOU GAST !!!!!! omdat er een WARD IS ! loooooooooooool

egt , mega haat komt dan in me op :P het is ook niet omdat ik snel kwaad ben ofzo, maar gewoon die FACEPALM fails :P
Nou start ik meestal als ik top sta, Rejuv Bead, 4 pots + pink ward. Puur om te voorkomen dat a.) Mijn jungler een fatsoenlijke gank kan opzetten, b.) mijn lane-tegenstander onzeker maak doordat hij het overzicht mist.

Maar ja, dan loop ik ook vaak de kans dat ik er een pink neerzet en vervolgens zie dat mijn lane-tegenstander helemaal niet meer ward :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ja is ook zo zuur, koop je je kapot aan pinks, nergens een ward te vinden haha :)

ook zo met oracle, hele enemy team 0 wards :D

maar ik koop wel voldoende wards, en ik houd ook timers bij, dus ze mogen ook best even een xtje chat lezen als ik zeg : Warded til XX:XX maarja.. blijkbaar werkt dat in bronze niet altijd haha!!

:) lifes a bia.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naccer
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:01:
lol ja is ook zo zuur, koop je je kapot aan pinks, nergens een ward te vinden haha :)

ook zo met oracle, hele enemy team 0 wards :D

maar ik koop wel voldoende wards, en ik houd ook timers bij, dus ze mogen ook best even een xtje chat lezen als ik zeg : Warded til XX:XX maarja.. blijkbaar werkt dat in bronze niet altijd haha!!

:) lifes a bia.....
- Wtf is that?
- Wtf ur talking about
- Who's wards on what time?
- Wards are not needed

Dat is de responds die ik dan altijd terug krijg :P
en dan vooral eerst zeggen dat wards niet nodig zijn, en daarna cry'n omdat ze gekilled worden in hun eige jungle door 4 man die in een bosje staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Qon schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:57:
Wat is de policy in dit topic over het 'vragen of iemand een account over heeft' of iets dergelijks?
Ik wil graag iets in die richting vragen, maar kan niet zo snel vinden of het mag ja of nee.
Ik denk dat de policy dat niet toelaat. Ook al is er opzich niets mis met de vraag, maar de kans is dan vrij snel aanwezig dat dit geen discussieforum meer is maar een ver-edelde marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Damienx2 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:06:
[...]

Ik denk dat de policy dat niet toelaat. Ook al is er opzich niets mis met de vraag, maar de kans is dan vrij snel aanwezig dat dit geen discussieforum meer is maar een ver-edelde marktplaats.
Dan zit er niks anders op dan toch maar een nieuwe summoner te levelen op EUWEST aangezien ik mijn level 30 op EUNE heb staan. Ik wil graag met tweakers kunnen spelen haha.

[ Voor 4% gewijzigd door Qon op 08-07-2013 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Qon schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:39:
[...]

Dan zit er niks anders op dan toch maar een nieuwe summoner te levelen op EUWEST aangezien ik mijn level 30 op EUNE heb staan. Ik wil graag met tweakers kunnen spelen haha.
Je kan hem transferen voor wat RP naar EUW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

dr34m3dd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:42:
[...]

Je kan hem transferen voor wat RP naar EUW
Mja ik heb ook vrienden op EUNE waar ik soms mee speel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Qon schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:39:
[...]

2 opties.

Of zoals bovenstaand al is aangegeven even wat RP aanschaffen en het via die manier afhandelen en anders stuur mij maar een DM :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Qon schreef op maandag 08 juli 2013 @ 12:44:
[...]

Mja ik heb ook vrienden op EUNE waar ik soms mee speel :+
Vrienden? Hoeveel RP kosten die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op maandag 08 juli 2013 @ 13:29:
[...]

Vrienden? Hoeveel RP kosten die?
Niets :) Je mag er een paar van mij hebben. Kan je alleen niet garanderen dat ze een game voor je carryen, maar ze zullen hem zeker moeilijker maken mocht je het nu te makkelijk hebben in je games. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een paar van mij hebben ??

gaat dit nog steeds over een account ? of RP ? want een paar van mij :P wat heb je nu aan meerdere accounts :D haha zo maak je iemand nieuwschierig he, met dit soort vaage omschrijvingen hahaha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 14:00:
een paar van mij hebben ??

gaat dit nog steeds over een account ? of RP ? want een paar van mij :P wat heb je nu aan meerdere accounts :D haha zo maak je iemand nieuwschierig he, met dit soort vaage omschrijvingen hahaha :)
Dit ging over vrienden.

Qua accounts heb ik momenteel 5 accounts (levellen met vrienden die net begonnen) maar doe ik er opzich weinig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh lol, jaa ik denk al even :P hoeveel accounts moet je dan hebben hahaha :D

maar op die manier :) 5 accounts?? pfoee... dan hebje je ook uitgeleefd :D

hoeveel lvl 30 met volledige rune pages vraag ik me dan af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

trouwens in 1 van mijn games van dit weekend iets moois meegemaakt in de trend van het moment: vision en wrong engages. We hadden een game waar het gelijk op ging. De enemy was wat sterker in het begin, we kwamen goed terug en hadden ook al een baron gehaald.

Het ging over het algemeen over en weer, zij ons een keer ge-aced, wij hun etc. Maar op het laatste wonnen we steeds meer, maar door hun team comp moesten we wel voorzichtig blijven. Wij zijn purple.

Ze komen door mid met wat het lijkt het hele team. We hebben wat goede engages, we doen wat goede damage, maar ze backen. (heel verstandig van ze). Een paar van mijn team dacht: w00t free minions mid en misschien wat kills. Dus ik in chat: dont chase, dont go to deep they are waiting. En jawel, ze attacken net voor de river. De verkeerde targets worden gefocussed en omdat het 3 vs 5 was (ik en de andere dude kwamen later er wel bij). Hadden ze dus al het voordeel vanaf het begin. We worden ge-aced en we verliezen.

De rede waarom we hier verloren was omdat we geen vision hadden voorbij de rivier. En de enemy had wel vision omdat ze hun creeps aan het killen waren. Maja, mensen werden dus te overmoedig omdat het aan de betere hand was. En dachten het wel ff te roggelen. Erg jammer dat soort dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ken het probleem idd Ye-roon, vooral als je dan eindelijk beetje goed team-played
en dan 1 iemand top gaat farmen maar dan net dat brush-je te ver :P hahaha

i call it : A brush 2 far :P

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op maandag 08 juli 2013 @ 14:07:
oh lol, jaa ik denk al even :P hoeveel accounts moet je dan hebben hahaha :D

maar op die manier :) 5 accounts?? pfoee... dan hebje je ook uitgeleefd :D

hoeveel lvl 30 met volledige rune pages vraag ik me dan af :P
Alle 5 zijn ze level 30 met minimaal 2 gevulde runepages. En ja ik heb redelijk wat games achter mijn naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:09

Wootlock

Evilution

Eergisteren weer eens een pot ranked gespeeld, Nunu niet gebanned dus ik dacht mooi dat wordt een jungle nunu voor mij.
Vanaf minuut 3 van de game eigenlijk niets anders gedaan als in de enemy jungle rondgelopen en kamp naar kamp gekilled voordat Xin er was :)
Kerel liep op een gegeven moment 4 lvls achter met de rest van zijn team.
Uiteindelijk vrij eenvoudig gewonnen en ik kreeg maar liefst 32 (!!!) LP erbij :D Volgens Riot hoor ik niet thuis in Silver 3 :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Gisteren weer LoL geinstalleerd. Kijken of ik er weer een beetje plezier in kan krijgen. Tijdje aardig wat gespeeld maar door de rotte community dus gestopt. Eigenlijk wil ik als nieuwe strategie proberen om degene die loopt te zeike gelijk te blocken (dat kan toch in het overzichtscherm???). Dan mis ik wellicht wat tactische dingen maar meestal is dat meer uitzondering dan regel bij dit soort zielig gedrag.
Ik kon het dan meestal niet over me heen laten gaan dat iemand lomp deed en dan ga je daar op reageren (want tja, someone is wrong on the internet!).

Eigenlijk wil ik denk ik wat meer top lane gaan spelen want dat deed ik eigenlijk nooit. Meestal was het support: Sona, Janna, Blitz, Nunu (in volgorde van favo)
Jungle: Nunu
Mid: Lux (maar daar was ik slecht in)
Top; eigenlijk alleen Garen 1 of 2x gedaan.

Dus nog niet een heel uitgebreid repetoir.
Eigenlijk wil ik switchen naar
support: taric en leona
jungle: Jarvan
Top: jayce, kennen
Mid: Ahri, Orianna, Kayle

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

thewizard2006 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:39:
Gisteren weer LoL geinstalleerd. Kijken of ik er weer een beetje plezier in kan krijgen. Tijdje aardig wat gespeeld maar door de rotte community dus gestopt. Eigenlijk wil ik als nieuwe strategie proberen om degene die loopt te zeike gelijk te blocken (dat kan toch in het overzichtscherm???). Dan mis ik wellicht wat tactische dingen maar meestal is dat meer uitzondering dan regel bij dit soort zielig gedrag.
Ik kon het dan meestal niet over me heen laten gaan dat iemand lomp deed en dan ga je daar op reageren (want tja, someone is wrong on the internet!).

Eigenlijk wil ik denk ik wat meer top lane gaan spelen want dat deed ik eigenlijk nooit. Meestal was het support: Sona, Janna, Blitz, Nunu (in volgorde van favo)
Jungle: Nunu
Mid: Lux (maar daar was ik slecht in)
Top; eigenlijk alleen Garen 1 of 2x gedaan.

Dus nog niet een heel uitgebreid repetoir.
Eigenlijk wil ik switchen naar
support: taric en leona
jungle: Jarvan
Top: jayce, kennen
Mid: Ahri, Orianna, Kayle
Ik weet niet welke divisie etc. je speelt, of wilt spelen, maar als support ben je vaak afhankelijk van je team die de kansen, die jij creëert, weet te benutten. Aangezien mensen in brons en zilver vaak wegrennen in angst als jij met [insert champion name] je [insert initiate skill] raakt, raad ik aan bij soloq om support te vermijden, behalve als je gaat duoQ'en. Vanaf gold kun je als support ook redelijk een game carrien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:09

Wootlock

Evilution

Qon schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:47:
[...]

Ik weet niet welke divisie etc. je speelt, of wilt spelen, maar als support ben je vaak afhankelijk van je team die de kansen, die jij creëert, weet te benutten. Aangezien mensen in brons en zilver vaak wegrennen in angst als jij met [insert champion name] je [insert initiate skill] raakt, raad ik aan bij soloq om support te vermijden, behalve als je gaat duoQ'en. Vanaf gold kun je als support ook redelijk een game carrien.
Nofi, maar dit slaat kant noch wal.
Een beetje persoon weet wat een bepaalde hero kan en zal daarop reageren. Ik heb nog maar zeer weinig mensen gezien die (als ik taric speel) een stun van een enemy die net buiten het team staat negeren.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Wootlock schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:59:
[...]

Nofi, maar dit slaat kant noch wal.
Een beetje persoon weet wat een bepaalde hero kan en zal daarop reageren. Ik heb nog maar zeer weinig mensen gezien die (als ik taric speel) een stun van een enemy die net buiten het team staat negeren.
Wellicht wat overdreven, maar mijn punt is dat mensen in deze leagues jou acties vaak niet of niet goed opvolgen. Hoe vaak ik wel niet een carrie out of position lock, waarna mijn team VOL op de jungler warwick (m'n laatste potje) of op een andere tank gaan.. In mijn optiek komt dit toch wel 'erg' vaak voor als je support bent.

Meerdere malen heb ik gehad dat ik bij de start van een teamfight een nami ult raak, opvolg met een Q (dat vaak 3-5 seconden dat de enemy adc niks kan doen) en dat dan alle ultimates op een garen worden afgevuurd. Imo, als je in de lage regio's sneller omhoog wilt, moet je je lane winnen en doorpushen of gaan roamen. Als support ben je vrijwel altijd afhankelijk van je team, wat je niet wilt in lage elo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Wat Qon aangeeft vind ik nogal apart, want dat heb ik nog weinig mee gemaakt. Zeker aangezien je Garen en een ADC aangeeft. Als men op de AP carry springt kan ik het me nog wel voorstellen.
Wat wél veel voorkomt is dat mensen liggen te slapen. Dus dan zie jij de mogelijkheid om op een ADC te springen met bijv. Leona, maar zijn mensen te traag om het op te volgen.
Verder klopt het natuurlijk wel dat het lastig is om je als support met hele slechte spelers in je team nuttig te maken. Maar in (hoog) silver kun je je best al nuttig maken, zeker als je ook nog tactische beslissingen door geeft (dragons, wards timen, turrets pushen, enemies pingen etc.).

Overigens heeft thewizard2006 het hoogstwaarschijnlijk over normals :p.

[ Voor 126% gewijzigd door Thormodo op 08-07-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

zomg, net zo'n rare game mee gemaakt :S gewoon een normal en ik hoopte voor de avond etappe klaar te zijn. Ik moet adc spelen want de rest is al taken en dat is niet mijn beste rol maaruh. tja.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/skvCc7P.jpg

dan sta je daar 12/0/6 en geeft het enemy team op na 20 min. Die bot lane was zo aant feeden, echt niet normaal. Maar ach, kheb me first win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Thormodo schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:34:
Overigens heeft thewizard2006 het hoogstwaarschijnlijk over normals :p.
Nee ranked.

Van het weekend geinstalleerd dus en gisteren voor het eerst sinds uh februari? weer ingelogd. Werd gedemote naar brons I en toen gelijk zonder iets te doen promoted naar silver V. Geen idee wat dat verder zegt. Hoefde blijkbaar geen placement matches te spelen.

Als support kan je meestal niet zo heel veel omdat er weinig synergy is met de ADC daar ben ik het wel redelijk mee eens. Je kan meer bereiken door een fed top of mid speler te worden. Vandaar dat ik aangaf dat ik wellicht wat meer top wil gaan spelen.

Eerst een potje ARAM gedaan gisteren. Had ik nog nooit gedaan en zag het regelmatig voorbij komen. Kreeg eerst Ezreal toegewezen maar toen heb ik nog eens gerolled en toen kreeg ik Taric. In het begin natuurlijk weer ff wennen maar uiteindelijk na een spannende op en neer match toch gewonnen.

Toen maar gequeued voor mijn eerste potje ranked weer. Kon als support en toen heb ik maar gelijk Taric genomen. Speelde eigenlijk altijd Sona of Janna maar mijn gevoel zegt me toch dat je wat meer kan met een Taric of Leona ivm de stuns. Zat met een MF die er echt helemaal niets van bakte. Echt helemaal niets. Reageerde niet op de stuns, has een slechte farm, ging de lane helemaal pushen als er geen wards meer stonden en ik net terug was naar de base voor wards en items. Aan het einde van het potje de minste gold income (zelfs ik als support had meer). Potje uiteindelijk wel gewonnen door een fed Fiora. Die stond iets van 17-2 op het einde. Zelf had ik 4-5-33 dus daar ben ik dan wel tevreden mee. Vanavond maar weer eens een paar potjes spelen.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:18
Euphanasia schreef op maandag 08 juli 2013 @ 11:35:
Wat dan ook mooi is dat je weet dat het hard gaat falen als sommige mensen baron willen gaan doen, maar dan toch maar mee gaat omdat iedereen gaat en dan wordt je ge-aced. Ik huil dan soms van binnen.
Zo herkenbaar, je typt nog "dit gaat niet goed, waarom zo eigenwijs?" Vervolgens toch maar helpen onder het mom van "snel dan maar, misschien heb ik het wel fout ingeschat", waarna je vervolgens wordt gepakt en het enemy team zowel baron als de ace op pakt.. Je denkt: "Aaargh, ik zei het toch! Dit doe ik dus niet weer!" en dat houdt je dan maximaal 1 of 2 potjes totdat je er weer in trapt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
@thewizard2006, als je een stun van 1 seconde niet genoeg vind moet je eens fiddlesticks support proberen :-) Fiddle is niet echt mana hungry en je kan daarom dus vaak je Q en E blijven spammen..

BABYMETAL LoL - Twitch

Pagina: 1 ... 48 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.