Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 23:24:
Bij mij gaat het wel prima nu eindelijk naar plat 2 gepromoveerd. 9 wins uit 10 games kreeg nu ook gelijk 32 punten voor een win. Speel nu zelf eigenlijk elke game een andere champ dat houd me een beetje scherp heb ik het idee. Als ik constant hetzelfde mannetje speelt ga ik er toch iets te makkelijk over denken waardoor ik fouten maak.
Zelfde hier, speel zelfde dezelfde champ vaak achter elkaar. Soms 2 keer, maar dat gebeurd niet vaak.
Laatste week van alles uitgeprobeerd, Sona als support, Aatrox als top en jungle. Caitlin (maar dat is ADC ofc). En afgelopen free play champs ook maokai geprobeerd.
Mijn win/loss is momenteel niet briljant, maar we leren dan ook nog steeds, level 20 en counting.
Ik heb alleen niet altijd evenveel geluk met de teams. Gisteren zo'n voorbeeld gehad van een team wat ik niets vind:
Iedereen had een lane gepicked voor mij (ik had geen haast). Top bleef over (de rest had gekozen+locked) dus ik kies Jax, zet alles goed, vraag het nog een keer of dat goed is, krijg ok terug en lock dan dus ook maar in. Net nadat ik lock gaan ze ineens lanes lopen wisselen en komt Mundo ineens top en gaat er iemand anders bot (ok Mundo is een toplaner, maar kies dan geen bot). Nadeel is dat ik dan liever jungle was gegaan met aatrox, want we hadden nu geen jungler meer. Pot grandioos verloren, omdat bot en mid zich keer op keer lieten ganken door de enemy jungler Renkar, ondanks het plaatsen van wards.
De pot erna ging gelukkig lekkerder, niemand koos champ en lockte meteen, was wat overleg en ik kwam uit op Aatrox jungle. Prima, andere team hogere levels, wat ranked en en volledig premade... uhoh dachten wij nog. Maar uiteindelijk ging het junglen wel aardig, blue gepakt, wolves afgemaakt en gelijk Soraka mid geprobeerd te ganken, die kwam met minimale hp weg door flash. Ondertussen probeerde Kha'zix bot te ganken maar ging er zelf aan onderdoor

en zo langzamerhand bleek de teamplay voor een volledig premade team toch echt dramatisch slecht. Rest van de game bleef in dezelfde stijl door gaan, ons team goede communicatie en vooral blitz deed prachtige pulls, waar ik en Wukong als een bezetene af en toe teamfights aantrokken.
Heerlijk potje, waar ik met shoppen vooral nog wel eens te laat was

Er zijn er verschrikkelijk veel onder de 400 wins
[
Voor 7% gewijzigd door
Suicyder op 06-07-2013 09:38
]