Als jungler ben je vrijwel verplicht om andere lanes te helpen snowballen
Tenzij je als jungler zelf veel farm nodig hebt. Denk aan Jax.
[ Voor 14% gewijzigd door josshem op 01-07-2013 20:33 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Als jungler ben je vrijwel verplicht om andere lanes te helpen snowballen
[ Voor 14% gewijzigd door josshem op 01-07-2013 20:33 ]
Dat gedrag zie ik ook in diamond dus jah dat zal blijven bestaan.Vicarious schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:53:
[...]
Als je echt wilt stijgen moet je zodra je de lane wint ook andere lanes gaan helpen, objectives halen etc. Alleen je lane winnen en dan huilen dat de rest van je team kut is is typisch bronzie-gedrag.
wrm zou je hier lurken? ga naar /r/leagueoflegends of doe wat nutig en probeer wat advies te gegeven aan mede tweakers en bespreek de game.Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:31:
Lol nee, ik had dit account al langer, nooit iets op forum gepost. Doe alleen mee aan prijsvragen normaal, maar sinds ik lol speel lurk ik hier beetje om te lachen.
Draft mode lijk mij idd de beste optie. vaak lees ik de skills van een champ en doe ik 1-2 games ermee en ga ik gewoon SOLO qeueu in en blijf ik de champ regelmaat spelen tot ik hem master of erg goed beheers.mingooski schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:23:
Wat voor gamemodes spelen jullie als je een andere role/champ wilt leren?
Zit nu in Normal games op 651 wins en 618 losses maar 80% van mij games is als ADC (ben begonnen met ashe en eigenlijk blijven hangen bij haar) en zo'n 17% als supp en 3% de overige roles.
Het probleem nu is wanneer ik andere roles speel in Normal ik zwaar onder de maat speel ivm wanneer ik ADC of Supp speel.
Met als gevolg reports en flames spams in de chat. (niet echt motiverend maar misshien ben ik te gevoelig voor dat)
Ik heb wat bot games gedaan met jungle, mid en top champs maar krijg niet het idee dat dat helpt. (Totaal niet vergelijkbaar met spelen tegen echte spelers)
Tips zijn heel erg welkom
[ Voor 28% gewijzigd door Xzito op 01-07-2013 20:44 ]
LOL EU: InXzitoWeTrust
[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 01-07-2013 20:56 ]
Congratz, zeker niet slechtFanatic_FS schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:53:
Klaar met placements 8/2
[afbeelding]
Gold 4, ik ben blij
[ Voor 69% gewijzigd door Fanatic_FS op 01-07-2013 21:17 ]
Ah ik heb er 275 wins in normals, 211 losses volgens LoLKing. Ben benieuwd waar ik uitkom, Silver moet zeker lukken.Fanatic_FS schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:13:
Lolking is niet helemaal up-to-date zie ik, ingame geeft die 681 wins/673 losses
Op mijn NA account was ik 7/3 gegaan en kwam ik in Silver III uit, eerste win daarin gaf me iets van 26~28 punten en de eerste loss -13, wat aangeeft dat het systeem vindt dat je moet stijgen wat ik begreep.
Als ik eerlijk ben vond ik het niveau van mijn eerste ranked games een stuk lager dan bij normals, had bijvoorbeeld een potje waarin ik 11/0/x ging
Dit ben ik ook al een paar keer tegen gekomen, andere spelers die gewoon dit soort acties uithalen. Of gewoon mensen die gaan lopen trollen. Lekker in het begin 3 man top gaan staan, je lane verknallen en dan gaan lopen afk'en. Zeer iritant dit soort mensen ook meteen reporten want met dat soort mensen wil ik niet samen spelen.Ricmaniac schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:55:
WAT EEN KUT COMMUNITY VAAK JONGEN!
Ik elke game vaak mid opgeven omdat ik late pick ben.
Ik blij dat ik eindelijk first pick ben. dus ik mid (nidalee) pakt onze 4th pick alsnog ahri en gaat mid met mijgewoon volhouden en mid blijven. keihard verloren natuurlijk.. wat valt je op aan die screen (bovenste team) ?
[afbeelding]
Gewoon geen ADC! wat een mensen heb je in bronze jongen niet normaal
Ik vind het nog sneuer voor die tariq in botlane, tegen een blitz en draven haha... Ik denk dat je met je nidalee in botlane nog best wat had kunnen klaarspelen hoor.Ricmaniac schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:55:
WAT EEN KUT COMMUNITY VAAK JONGEN!
Ik elke game vaak mid opgeven omdat ik late pick ben.
Ik blij dat ik eindelijk first pick ben. dus ik mid (nidalee) pakt onze 4th pick alsnog ahri en gaat mid met mijgewoon volhouden en mid blijven. keihard verloren natuurlijk.. wat valt je op aan die screen (bovenste team) ?
[afbeelding]
Gewoon geen ADC! wat een mensen heb je in bronze jongen niet normaal
Met Ahri ook wel. Eerst die charm + Q hitten, dan een taric stun, ult activeren en nog een Q erdoorheen rammen. En dat terwijl de Ahri niet al te veel armor hoeft te hebben door Taric zijn W.Qon schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 08:57:
[...]
Ik vind het nog sneuer voor die tariq in botlane, tegen een blitz en draven haha... Ik denk dat je met je nidalee in botlane nog best wat had kunnen klaarspelen hoor.
Vicariously I live while the whole world dies
Dat is absoluut niet het geval. In normals speelde ik altijd tegen Gold2/3/4/5 en Silver 1/2 spelers in 5v5 Normal Draft pick. Zelf had ik 760W/660L en ik dacht, ja kan wel weer eens ranked gaan proberen.Satangel schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:01:
[...]
En het is toch zo dat je in normals en in ranked eigenlijk tegen zelfde niveau spelers speelt hé? Normals heb ik de afgelopen 10 games er 8 van gewonnen. Ranked 2 van de 3. (ik ben supp, met premade ADC)
heb ik toen ook gedaan. toen we katarina tegen ons hadden gedood mid toen heb ik toch maar weer overgegeven en bot gegaan en ging niet eens zo verkeerd. maarja ik liepe toen al achter op xp en farm en draven farmde erg goed. naja die had op een gegeven moment gewoon ziekveel damage en wij niet. dus verlorenQon schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 08:57:
[...]
Ik vind het nog sneuer voor die tariq in botlane, tegen een blitz en draven haha... Ik denk dat je met je nidalee in botlane nog best wat had kunnen klaarspelen hoor.
Ja, iedere speler die na binnenkomst in de lobby binnen 0,01 seconde "mid or feed" roept heeft gewoon meteen mijn respectmingooski schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:14:
Plus als je een Role called in Normal verwachte mensen dat je daar ook goed in bent.
Surfin' paradise!
dit soort mensen zou je dus in de lobby al willen reporten. Ik doe ook wel eens een rolecall maar dan ben ik meestal met 2 of 3 man aan het spelen en hebben we al posities afgesproken. We doen niet meteen een lock in want je moet nog een beetje afstellen op de rest van het team.Snappie88 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:08:
[...]
Ja, iedere speler die na binnenkomst in de lobby binnen 0,01 seconde "mid or feed" roept heeft gewoon meteen mijn respect
Ow, ik doe het eigenlijk standaard in normals. Maar dan heb ik net een hero gekocht en wil ik deze uittesten. Maandje geleden Elise en Kha'Zix gekocht, lekker hard falen op top en mid ermee.ArgantosNL schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:15:
[...]
dit soort mensen zou je dus in de lobby al willen reporten. Ik doe ook wel eens een rolecall maar dan ben ik meestal met 2 of 3 man aan het spelen en hebben we al posities afgesproken. We doen niet meteen een lock in want je moet nog een beetje afstellen op de rest van het team.
[ Voor 3% gewijzigd door Snappie88 op 02-07-2013 12:20 ]
Surfin' paradise!
Mooie score hobbyneuker!Snappie88 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:17:
[...]
Ow, ik doe het eigenlijk standaard in normals. Maar dan heb ik net een hero gekocht en wil ik deze uittesten. Maandje geleden Elise en Kha'Zix gekocht, lekker hard falen op top en mid ermee.
Overigens ga ik in ranked tegenwoordig expres voor Jungle rollen, aangezien deze relatief weinig gecalled worden maar toch nog een redelijke invloed op het spel uit kunnen oefenen. Ter illustratie, al mijn Kayle games op mijn profiel zijn jungle (met uitzondering van een aantal), en een groot gedeelte is daar gewonnen door mijn spelinzicht, en niet door dom geluk.
Wil je zeggen dat ik dat doe? snap je reply niet echt.Snappie88 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:08:
[...]
Ja, iedere speler die na binnenkomst in de lobby binnen 0,01 seconde "mid or feed" roept heeft gewoon meteen mijn respect
Hij bedoelt dat mensen die instalocken vaak juist 'niet' goed zijn en dus geen respect verdienen.mingooski schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:11:
[...]
Wil je zeggen dat ik dat doe? snap je reply niet echt.
Verwijderd
Ik pak die tijd altijd om in Lolnexus te kijken naar de tegenstanders, hun runes etc.3xNix schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:25:
5-10 minuten loading screen is echt niet normaal.. ok, snel een bakkie koffie maken oid kan handig zijn...
Ach in de tijd gewoon je tegenstanders checken op diverse sites.3xNix schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:25:
Is er trouwens een maximale tijd dat een persoon er over mag doen in de "loading screen"...
Word er echt moe van dat sommige lol spelen op een 286... 5-10 minuten loading screen is echt niet normaal.. ok, snel een bakkie koffie maken oid kan handig zijn...
Is er een petitie die ik kan tekenen om deze mensen te weren oid?
Kunnen deze mensen niet bij elkaar gezet worden in een slow-load competitie?
"Don't let your dreams be memes"
Verwijderd
Lang niet iedereen die level 30 is heeft al zijn runes al voor al zijn lievelings champs. Ik zelf ben nu level 26 en ik bijna mijn runes voor akali bij elkaar en daarna ga ik voor runes voor volibear denk ik.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:14:
@Ric
Platinum snap ik, maar ik speel nu unranked en dat is runewise af en toe best een eh... verrassing
[ Voor 24% gewijzigd door Xzito op 02-07-2013 16:20 ]
Als reds zou ik voor flat AD gaan aangezien die op AD champions ook goed helpen met het lasthitten en scalen met AD based abilities. Verder ga ik meestal voor scaling MR runes omdat je ze early game vaak nog niet nodig hebt.Xzito schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 16:14:
je hoeft maar een paar core runes te hebben voor de meeste champs.
Flat - armor yellow
Flat - mr blue
Red - armor pen
Red - magic pen
Daarnaast een paar quinteses bijv Movementspeed of health zijn op elke champ wel prima en kan je alle roles gewoon prima doen.
De Runes waar ik het overhad zijn meer globall en werke op elke champion prima als nieuwe lvl 30. Jij hebt het nu meer over specifieke runes.Vicarious schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 16:29:
[...]
Als reds zou ik voor flat AD gaan aangezien die op AD champions ook goed helpen met het lasthitten en scalen met AD based abilities. Verder ga ik meestal voor scaling MR runes omdat je ze early game vaak nog niet nodig hebt.
Op een ad acarry is vaak je 3rde item rond de 25-30 min mark een lastwhisperRicmaniac schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 16:38:
nee als Red will je echt armor pen. Ad haal je makkelijk uit items Armor pen niet altijd
Moeilijk he aangesproken worden op simpele gedragsregeltjes?Ricmaniac schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 18:36:
ja kan moeilijk de tijd voor die post nemen als ik in game zit. en dat van die edit knop was ik te laat mee.. tweakers moet gewoon een delete post knop inbouwen. gelijk die haters altijd op tweakers he >_>
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Welke runes/masteries gebruik je met kayle in the jungle? Ik probeer haar ook te jungelen, maar er staan geen goede guides onlineSnappie88 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:17:
[...]
Ow, ik doe het eigenlijk standaard in normals. Maar dan heb ik net een hero gekocht en wil ik deze uittesten. Maandje geleden Elise en Kha'Zix gekocht, lekker hard falen op top en mid ermee.
Overigens ga ik in ranked tegenwoordig expres voor Jungle rollen, aangezien deze relatief weinig gecalled worden maar toch nog een redelijke invloed op het spel uit kunnen oefenen. Ter illustratie, al mijn Kayle games op mijn profiel zijn jungle (met uitzondering van een aantal), en een groot gedeelte is daar gewonnen door mijn spelinzicht, en niet door dom geluk.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Niet? http://www.lolpro.com/gui...uide-jungle-by-iwdominateye-roon schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 22:54:
[...]
Welke runes/masteries gebruik je met kayle in the jungle? Ik probeer haar ook te jungelen, maar er staan geen goede guides online
[ Voor 18% gewijzigd door Thormodo op 03-07-2013 08:41 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 03-07-2013 09:07 ]
Ik lees verschillende verhalen over het bouwen van tear op Nidalee. Wat doet jou besluiten het wel te doen?Ricmaniac schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 00:52:
Eindelijk me promotion games gehaald.. duurde eeuwen doordat ik steeds maar 6-8 punten per win kreeg.
Lekkere mid win streak al zeg ik het zelf
morgen kijken of we naar volgende division kunnen
Grotere manapool (en dus mana regen) waardoor je kan blijven harassen met spears en meer traps neer kan leggen op belangrijke plekken tegen een relatief lage gold cost..Lapras schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:19:
[...]
Ik lees verschillende verhalen over het bouwen van tear op Nidalee. Wat doet jou besluiten het wel te doen?
het spammen van skills. door de hoeveelheid mana regen en sowieso de hoeveelheid max mana na het stacken hier van kan ik gewoon continue speren gooien en mij of me teamgenoten healen. tevens is het als nidalee erg makkelijk om de tear te stacken, want in tigerform kan je je W en E skill vrij veel spammen wat helemaal 0 mana kost en dus wel een tick erbij geeft op je tear. zodra die bijna gestackt is heb ik ook vaak genoeg geld om hem te upgraden naar die archangels staff waarmee door de hoeveelheid mana ook je hoeveelheid AP flink stijgt en dan nog eens exta stijgt door de rabadons deathcap die ik in de meeste gevallen rush als eerste item.Lapras schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:19:
[...]
Ik lees verschillende verhalen over het bouwen van tear op Nidalee. Wat doet jou besluiten het wel te doen?
[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 03-07-2013 09:43 ]
Te weinig geld voor alle gadgets.
Toch blijf ik Nidalee mid in SoloQ te situational vinden. Wanneer de enemy mid enigszins capabel is heb jij geen kans om te snowballen en bij teamfights ben je te afhankelijk van je team (die 4 tegen 5 moeten kunnen overleven zonder direct neergeburst te worden) omdat jij vanaf de zijkant hun carries probeert te snipen.Ricmaniac schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:12:
in de meeste gevallen domineer ik me mid lane waardoor mr niet nodig is omdat ik zelf veel meer damage doe dan de tegenstander. en door de hoeveelheid AP met nidalee drop je ook zieke heals
[ Voor 32% gewijzigd door Ricmaniac op 03-07-2013 10:33 ]
Bronze level plays?Ricmaniac schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:31:
snipen is nergen voor nodig. dat is alleen voor de poke voordat het gevecht begint of om mensen te chasen die bijna wegkomen als ze bijna dood zijn. in teamfights vind je mij als tijger tussen de enemies en iedereen dood swipenswitch ik even naar human form > heal > trap > Q > en weer tiger form > pounce > Q > E etc etc. dan zijn ze al allemaal dood voordat ik dat ook maar 1 volledige keer kan doen =p
nee natuurlijk heb je gelijk dat het niet altijd zo goed kan gaan en ik ben ook niet 100%nidalee als je die screenshot bekijkt zie je ook dat ik 2 games TF mid had. en bijvoorbeeld als ik fizz tegenover me heb neem ik geen nidalee want dat heeft totaal geen zin. dan neem ik vaak een tanky character of ryze bijvoorbeeld. maar op de elo waar ik nu nog zit is het met nidalee heel goed te doen.
Ignorance Is Bliss
Ik neem aan dat enemy teams dan de moeite nemen om jou als ap carry te focussen dus dit lijkt me niet ideaal, zeker niet met de build die je hebt in je screenshots..Ricmaniac schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:31:
.... in teamfights vind je mij als tijger tussen de enemies en iedereen dood swipen....
Zeker waar, maar in de onderste regionen (brons/zilver) zijn de verschillen over het algemeen niet zo heel groot.Ricmaniac schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:31:
maar op de elo waar ik nu nog zit is het met nidalee heel goed te doen.
[ Voor 38% gewijzigd door Jaap. op 03-07-2013 10:44 ]
Ik heb het juist over algemene runes. Die flat AD werkt ook prima op AD junglers en tops namelijk. Het blijft een kwestie van voorkeur, maar ik hou gewoon van flat AD. Als je er ook maar een paar lasthits extra mee haalt is het al gauw de moeite waard.Xzito schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:10:
[...]
De Runes waar ik het overhad zijn meer globall en werke op elke champion prima als nieuwe lvl 30. Jij hebt het nu meer over specifieke runes.
De reden achter flat MR is dat de support doet mestaal magic dmg doet en vaak het poken aan hem/haar is. Lulu,sona,Jenna,
Daarnast zou je ook zonder extra AD prima moeten lasthitten anders even oefenen.
[ Voor 6% gewijzigd door badboyqxy op 03-07-2013 14:01 ]
ik speelde al vanaf het begin in silver 1, en kreeg op een gegeven moment maar 4-6 punten per match, winnen of verliezen, ik speelde toen eigenlijk van alles en nog wat, zullen we is keer deze spelen of die enz enz. ik wist zelf dat ik een goede zyra (mid) speler ben dus de heletijd zyra gaan spelen, hierdoor steeg ik enorm. na eindelijk de promotie serie gehaald te hebben 1e keer gefaald, 2w 3l. terug naar 90 lp.badboyqxy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:00:
en toch is er een reden dat je in brons zit en niet in zilver. Mensen klagen er altijd wel over maar als je er niet thuis hoort stijg je toch wel.
Ik zelf had bij het begin van seizoen 3 een bug waardoor ik al mijn elo kwijt was geraakt. Kortom ik moest starten op 0 elo (wacht tijden van 45mn!)
naar ongeveer 100 potjes zat ik alweer rond de 1300.
Ik merk zelf wel dat het nieuwe systeem wel een nadeel heeft. Nu heb je je met wat moeite gepropoveerd naar de volgende divisie. Is nog te hoog of door wat voor oorzaak (lose streak kan iedereen gebeuren) demotiveer je weer.
Vervolgens promoveer je weer maar sta je op 0 elo als je nu weer verliest moet je 2 promo + ca. 2 games doen om weer die divisie up te gaan. Dit vind ik zelf een erg zwak punt in het nieuwe systeem.
Ik zelf zou graag zien, dat net als dat je promo matches hebt, je ook demotie matches zou moeten hebben
O.R.C. Black Bulls Rugby
duidelijk lees jij niet genoeg door dit toppic. meerdere malen binnen de laatste pagina gemeld dat ik gedemote ben door innactiviteit. ik kwam na me placement games ook gelijk in silver 3 . ik ben 2 maanden innactief geweest en toen ik weer inlogden was ik in bronze 1. sowieso heb ik nu ranked maar zo'n 50 potjes totaal gedaan. enige reden dat ik klaag is omdat ik het van mezelf dom vind dat ik niet even 1 potje per 28 dagen deed toen ik niet meer zo veel zin in LoL had. ik stijg ook gewoon.. heb nu 8 wins in a row en was met 6 in promotie beland. nu me eerste 2 promotion gewonnen. zometeen nog 1 spelen en als ik die win zit ik weer gewoon in silver.badboyqxy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:00:
en toch is er een reden dat je in brons zit en niet in zilver. Mensen klagen er altijd wel over maar als je er niet thuis hoort stijg je toch wel.
[ Voor 28% gewijzigd door Ricmaniac op 03-07-2013 14:48 ]
[ Voor 48% gewijzigd door Ricmaniac op 03-07-2013 15:54 ]
Hoeveel lp points krijg je nu per win?Ricmaniac schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:46:
BOEM! kon niet wachten haha promotie gehaaldwinstreak van 8 zo in 1 keer achter elkaar me 3 promotions gewonnen. ziet er leuk uit op lolking al die wins haha en allemaal mid.
me laatste was wel echt godse spannend. gewoon 402 minion farms met nidalee haha hou echt van die champ. maar het potje duurde gewoon 1 uur en 14 minuten, nog nooit zo'n lang ranked potje gehad
heb nu alleen een super hoog MRR door die winstreak kom alleen maar bij silver 1 en 2 in de teams en tegen zilver 1 en 2 en zelfs gold V
http://op.gg/mmr/region=EUWEro-Sensei schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:15:
Je kan je MMR / Elo nergens bekijken toch?
[ Voor 15% gewijzigd door psyy138 op 03-07-2013 16:23 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Nee, maar je kunt wel enigszins een oordeel vellen aan de hand van de tegenstanders/players waarmee je gematched wordt. Aangezien hij net gepromoveerd is naar Silver 5 en (zoals hij zegt) met Silver 1/Gold5 spelers speelt geeft dit te denken dat zijn MMR hoger is dan normaal in Silver 5 (anders zou hij wel met Silver 5 mensen gematched worden). Hij zou dan ook (ruim) meer dan 20 LP per win moeten krijgen..Ero-Sensei schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:15:
Je kan je MMR / Elo nergens bekijken toch?
[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 03-07-2013 16:25 ]
ik heb nog geen match in silver gedaan maar kan ik dus niet zeggen.. ik kreeg voor bronze steeds 6-8 punten maar
als je een goede mmr hebt krijg je als het goed is meer lp als je wint dan als je verliest... tenminste dat heb ik gehoord.Ricmaniac schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:33:
[...]
ik heb nog geen match in silver gedaan maar kan ik dus niet zeggen.. ik kreeg voor bronze steeds 6-8 punten maaren toen 1 keer 20 en 19 punten en nu in silver weet ik niet.. als ik het weer elke keer moet doen met 6-8 punten gaat het jaren duren voordat ik in gold zit lol
want met elke lose gingen er wel telken 15-25 af
O.R.C. Black Bulls Rugby
Gewoon niet te druk maken over in welke divisie je zit en lekker spelen.Qon schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:58:
Ja ik zit nu in Silver I en verlies 3-4 lp maar krijg er ook maar 5-7 bij per win. Super frustrerend als je maar zo weinig kan spelen als ik. Ik kan nu hooguit 5-10 potjes spelen in een week... Ik had net een winstreak van 4, en was benieuwd wanneer ik ook weer eens 15+ lp per potje ging krijgen...
Geen touw aan vast te knopen als ik op internet ga zoeken.
Verwijderd
Als je meer punten verliest dan dat je wint dan wil dat alleen zeggen dat je Elo (MMR) niet hoog genoeg is voor de divisie waar je zit. Dat is dus het systeem dat besloten heeft dat je eerst moet bewijzen dat je goed genoeg bent om te klimmen, door je kunstmatig wat meer games te laten spelen in de leaugue waar je nu zit. Als jij daadwerkelijk in de regio Gold I thuishoort, dan kom je daar ongeacht dit soort hobbeltjes, en lang zal het dan ook niet duren.Ricmaniac schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:33:
[...]
ik heb nog geen match in silver gedaan maar kan ik dus niet zeggen.. ik kreeg voor bronze steeds 6-8 punten maaren toen 1 keer 20 en 19 punten en nu in silver weet ik niet.. als ik het weer elke keer moet doen met 6-8 punten gaat het jaren duren voordat ik in gold zit lol
want met elke lose gingen er wel telken 15-25 af
[ Voor 37% gewijzigd door Ricmaniac op 03-07-2013 21:45 ]
Malzahar is briljant in teamfight. AoE silence, die E die fucking veel damage doet en dan ook nog die pool en die ultimate. Het enige vervelende is dat je tijdens die ult wel beschermd moet worden door je team en je vrij weinig bescherming hebt tegen ganks in de laning phase.Ricmaniac schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 23:22:
nidalee, die heeft alleen voor sommige mensen een beste learning curve omdat als je echt goed ermee wilt zijn goed moet kunnen zijn in cat form en in normal form.
Malzahar is mijn favoriete mid. maar in teamfights soms ietsje minder viable
Inderdaad spaceaids ftw. Heb eens in een ARAM een penta gekregen enkel door de E spell.Vicarious schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 23:42:
[...]
Malzahar is briljant in teamfight. AoE silence, die E die fucking veel damage doet en dan ook nog die pool en die ultimate. Het enige vervelende is dat je tijdens die ult wel beschermd moet worden door je team en je vrij weinig bescherming hebt tegen ganks in de laning phase.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Maar er missen er nog een paar toch? Speel zelf niet meer maar volgens mij zo'n groene blob en een of andere icequeen ofzo. Geen idee wat de namen zijnSaphuA schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:20:
Champions list in OP is vanaf nu gesorteerd op release date ipv naam!
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Als jungler best ok, als top vrij matig. Wel heb ik moeite om bij haar de balans tussen tanky bouwen en damage te vinden. Als je full tank gaat doe je wel erg weinig damage en als je dat niet doet blazen ze je zo op. Persoonlijk geef ik voor de rol van AD damage jungler de voorkeur aan NocturneVerwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:01:
Wat vinden jullie trouwens van Vi? ik heb nu 5 games met haar gespeeld en ze is echt geweldig.
Vrij sterk en nog tankie ook. Goeie ganks, q om weg te komen of er in te gaan en die ult is ook baas.
En een snelle jungle clear.
[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 04-07-2013 10:04 ]
Verwijderd
Ja alle bruisers zijn vrij irritant om tegen te spelen als ADC wanneer niemand voor je peelt.Darf schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:12:
Vi is vrij irritant om tegen te spelen als ADC, vooral als niemand peelt.
[ Voor 8% gewijzigd door ArgantosNL op 04-07-2013 10:32 ]
Verwijderd
Wat ik doe is een Spirit of lizard, cleaver en frozen mallet. Daarna gewoon full tank items. Damage is dan wel genoeg, en kan je meer tank worden. en als je erg snowballed of al een goede tank heb gewoon ful ad.Vicarious schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:02:
[...]
Als jungler best ok, als top vrij matig. Wel heb ik moeite om bij haar de balans tussen tanky bouwen en damage te vinden. Als je full tank gaat doe je wel erg weinig damage en als je dat niet doet blazen ze je zo op. Persoonlijk geef ik voor de rol van AD damage jungler de voorkeur aan Nocturne
Die 3 items samen zijn 2000 + 3000 + 3300 = 8300 gold waard, en dan heb je nog niet eens boots. Daarna heb je vrij weinig ruimte in je budget om nog tank items te bouwen. Dan heb je dus, zeker in het begin, alleen de HP van je black cleaver en dat is wel wat magertjes.Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:32:
[...]
Wat ik doe is een Spirit of lizard, cleaver en frozen mallet. Daarna gewoon full tank items. Damage is dan wel genoeg, en kan je meer tank worden. en als je erg snowballed of al een goede tank heb gewoon ful ad.
Verwijderd
Ja, dat klopt. Ik kijk meestal dat ik het meeste nodig heb. Een spirit pak ik zoizo. En dan kijk ik wat ik nodig heb. Meer tank ga ik eerst voor FM meer dmg een cleaver en tussendoor pak ik boots. Ligt natuurlijk veel aan hoe de game gaat.Vicarious schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:36:
[...]
Die 3 items samen zijn 2000 + 3000 + 3300 = 8300 gold waard, en dan heb je nog niet eens boots. Daarna heb je vrij weinig ruimte in je budget om nog tank items te bouwen. Dan heb je dus, zeker in het begin, alleen de HP van je black cleaver en dat is wel wat magertjes.
Ik zie niet echt wat hier brak aan is, levelverhouding lijkt mij niet oneerlijk.ArgantosNL schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:31:
Wat is die pre-level 30 matchmaking toch vaak brak, Ik speel met vrienden waarvan 1 lvl 15 is en de rest tussen 20 en 26 en wat krijgen we tegen 3 level 15, 1 level 25 en een 30 (met 300+ wins).
lijkt is inderdaad het tover woord, zodra 1 persoon veel meer ervaring heeft dat het hele team waar het tegen speeld en het niet balanced en is het gewoon niet eerlijk. Dit is trouwens ook niet eens de eerste keer dat zo iets gebeurt 2 van de 3 potjes loopt er minimaal 1 level 30 rond soms zelfs 2. Waarom proppen ze niet al die level 30's bij elkaar. Want iemand die sinds season 2 al ranked speeld heeft toch niks te zoeken tegen spelers die nog net een maandje spelen.Fanatic_FS schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:42:
[...]
Ik zie niet echt wat hier brak aan is, levelverhouding lijkt mij niet oneerlijk.
En dat probleem wat je aankaart met teemo, pink wards en oracle.
[ Voor 9% gewijzigd door Thormodo op 04-07-2013 11:08 ]
dat gebeurd vaak omdat die gene die level 30 is dan duo queued met iemand die laag is. bijvoorbeeld als ik met jou meespeel kom ik ook tegen mensen van 25 bijvoorbeeld terwijl ik al meer dan 2000 games total hebArgantosNL schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:56:
[...]
lijkt is inderdaad het tover woord, zodra 1 persoon veel meer ervaring heeft dat het hele team waar het tegen speeld en het niet balanced en is het gewoon niet eerlijk. Dit is trouwens ook niet eens de eerste keer dat zo iets gebeurt 2 van de 3 potjes loopt er minimaal 1 level 30 rond soms zelfs 2. Waarom proppen ze niet al die level 30's bij elkaar. Want iemand die sinds season 2 al ranked speeld heeft toch niks te zoeken tegen spelers die nog net een maandje spelen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq