[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josshem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11:29
MrVegeta schreef op maandag 01 juli 2013 @ 16:16:
[...]

Gaat lastig als support/jungler ;).
Als jungler ben je vrijwel verplicht om andere lanes te helpen snowballen
Tenzij je als jungler zelf veel farm nodig hebt. Denk aan Jax.

[ Voor 14% gewijzigd door josshem op 01-07-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
Vicarious schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:53:
[...]

Als je echt wilt stijgen moet je zodra je de lane wint ook andere lanes gaan helpen, objectives halen etc. Alleen je lane winnen en dan huilen dat de rest van je team kut is is typisch bronzie-gedrag.
Dat gedrag zie ik ook in diamond dus jah dat zal blijven bestaan.
Echter her verschil is bronze is vaak als jouw teamgenoten de lane verliezen doen ze dat zo erg dat je niet vaak kan helpen.
Het enigen in mijn ogen is vaak de push doorzetten zodat ze mensen naar jouw lane sturen.
Als bot lane verliest wordt het gelijk een stuk moeilijker om de dragon te pakken.

Vaak zie je de jungle van 1 team campen bij een lane en jouw jungler de farm doorzetten in bronze zelf als je ward ga je toch een keer dood of verlies je zoveel farm
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:31:
Lol nee, ik had dit account al langer, nooit iets op forum gepost. Doe alleen mee aan prijsvragen normaal, maar sinds ik lol speel lurk ik hier beetje om te lachen.
wrm zou je hier lurken? ga naar /r/leagueoflegends of doe wat nutig en probeer wat advies te gegeven aan mede tweakers en bespreek de game.
mingooski schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:23:
Wat voor gamemodes spelen jullie als je een andere role/champ wilt leren?

Zit nu in Normal games op 651 wins en 618 losses maar 80% van mij games is als ADC (ben begonnen met ashe en eigenlijk blijven hangen bij haar) en zo'n 17% als supp en 3% de overige roles.

Het probleem nu is wanneer ik andere roles speel in Normal ik zwaar onder de maat speel ivm wanneer ik ADC of Supp speel.
Met als gevolg reports en flames spams in de chat. (niet echt motiverend maar misshien ben ik te gevoelig voor dat :) )

Ik heb wat bot games gedaan met jungle, mid en top champs maar krijg niet het idee dat dat helpt. (Totaal niet vergelijkbaar met spelen tegen echte spelers)
Tips zijn heel erg welkom :)
Draft mode lijk mij idd de beste optie. vaak lees ik de skills van een champ en doe ik 1-2 games ermee en ga ik gewoon SOLO qeueu in en blijf ik de champ regelmaat spelen tot ik hem master of erg goed beheers.

[ Voor 28% gewijzigd door Xzito op 01-07-2013 20:44 ]

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:03

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Klaar met placements 8/2 :D
Afbeeldingslocatie: http://img844.imageshack.us/img844/3130/c1jt.jpg

Gold 4, ik ben blij :D

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

WAT EEN KUT COMMUNITY VAAK JONGEN!

Ik elke game vaak mid opgeven omdat ik late pick ben.
Ik blij dat ik eindelijk first pick ben. dus ik mid (nidalee) pakt onze 4th pick alsnog ahri en gaat mid met mij :/ gewoon volhouden en mid blijven. keihard verloren natuurlijk.. wat valt je op aan die screen (bovenste team) ?

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/s3hl4k.png

Gewoon geen ADC! wat een mensen heb je in bronze jongen niet normaal

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 01-07-2013 20:56 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 12:35
Fanatic_FS schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:53:
Klaar met placements 8/2 :D
[afbeelding]

Gold 4, ik ben blij :D
Congratz, zeker niet slecht :o Hoeveel normal wins heb jij?

Heb nu 6 qualification games gespeeld, 4 gewonnen. Laatste game wel ingemaakt door Silver 5/4/3/2/1 spelers, gisteren 2 games gewonnen tegen zo'n spelers.
Vraag mij af waar ik geplaatst ga worden? Ik zou toch minstens Bronze helemaal willen skippen.

En het is toch zo dat je in normals en in ranked eigenlijk tegen zelfde niveau spelers speelt hé? Normals heb ik de afgelopen 10 games er 8 van gewonnen. Ranked 2 van de 3. (ik ben supp, met premade ADC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Lolking is niet helemaal up-to-date zie ik, ingame geeft die 681 wins/673 losses
Op mijn NA account was ik 7/3 gegaan en kwam ik in Silver III uit, eerste win daarin gaf me iets van 26~28 punten en de eerste loss -13, wat aangeeft dat het systeem vindt dat je moet stijgen wat ik begreep.

Als ik eerlijk ben vond ik het niveau van mijn eerste ranked games een stuk lager dan bij normals, had bijvoorbeeld een potje waarin ik 11/0/x ging :S

[ Voor 69% gewijzigd door Fanatic_FS op 01-07-2013 21:17 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

in game is die bij mij juist altijd incorrect. ik heb er meer gespeeld dan dat die ingame aangeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-10 12:35
Fanatic_FS schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:13:
Lolking is niet helemaal up-to-date zie ik, ingame geeft die 681 wins/673 losses
Op mijn NA account was ik 7/3 gegaan en kwam ik in Silver III uit, eerste win daarin gaf me iets van 26~28 punten en de eerste loss -13, wat aangeeft dat het systeem vindt dat je moet stijgen wat ik begreep.

Als ik eerlijk ben vond ik het niveau van mijn eerste ranked games een stuk lager dan bij normals, had bijvoorbeeld een potje waarin ik 11/0/x ging :S
Ah ik heb er 275 wins in normals, 211 losses volgens LoLKing. Ben benieuwd waar ik uitkom, Silver moet zeker lukken.

Jammer dat er geen manier is om te zien hoeveel games/tijd je effectief gespeeld hebt, van Riot zelf. Zou het wel eens willen weten, hoeveel uren ik al gespeeld heb :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

eindelijk, me lage punten per match zijn gestopt denk ik. net gewonnen en kreeg er 25 bij ipv 6 tot 8 =p nu maar even gauw weer naar silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43
Ricmaniac schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:55:

Ik blij dat ik eindelijk first pick ben. dus ik mid (nidalee) pakt onze 4th pick alsnog ahri en gaat mid met mij :/ gewoon volhouden en mid blijven. keihard verloren natuurlijk.. wat valt je op aan die screen (bovenste team) ?

[afbeelding]

Dit ben ik ook al een paar keer tegen gekomen, andere spelers die gewoon dit soort acties uithalen. Of gewoon mensen die gaan lopen trollen. Lekker in het begin 3 man top gaan staan, je lane verknallen en dan gaan lopen afk'en. Zeer iritant dit soort mensen ook meteen reporten want met dat soort mensen wil ik niet samen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:51

Qon

Ricmaniac schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:55:

[afbeelding]

Ik vind het nog sneuer voor die tariq in botlane, tegen een blitz en draven haha... Ik denk dat je met je nidalee in botlane nog best wat had kunnen klaarspelen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Qon schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 08:57:
[...]

Ik vind het nog sneuer voor die tariq in botlane, tegen een blitz en draven haha... Ik denk dat je met je nidalee in botlane nog best wat had kunnen klaarspelen hoor.
Met Ahri ook wel. Eerst die charm + Q hitten, dan een taric stun, ult activeren en nog een Q erdoorheen rammen. En dat terwijl de Ahri niet al te veel armor hoeft te hebben door Taric zijn W.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-10 20:46

steel123

Cryman9

Satangel schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:01:
[...]
En het is toch zo dat je in normals en in ranked eigenlijk tegen zelfde niveau spelers speelt hé? Normals heb ik de afgelopen 10 games er 8 van gewonnen. Ranked 2 van de 3. (ik ben supp, met premade ADC)
Dat is absoluut niet het geval. In normals speelde ik altijd tegen Gold2/3/4/5 en Silver 1/2 spelers in 5v5 Normal Draft pick. Zelf had ik 760W/660L en ik dacht, ja kan wel weer eens ranked gaan proberen.

Heb 5 promotion matches gedaan en 6 spelers hadden vaak 100 5v5 Normal wins, 2 spelers 250 normal wins en 1 speler ook vaak iets van 600 wins.
Nou het niveau was echt bedroevend laag, dus na die 5 promo's ben ik ook gewoon gestopt met LoL. Sommige matches dik gewonnen en sommige zo hard verloren.

Spelers met 100 wins gaan gewoon te vaak all in en zeggen achteraf sorry had ik niet moeten doen. Ok geen probleem niks aan de hand gewoon farmen en verder ;)
Maar nee, 1 minuut later gaan ze weer all in en verliezen ze weer(logisch die andere had meer geld van de eerste kill) en weer sorry zal het niet meer doen. Weer 2 minuten later proberen ze de vijand weer solo all in te gaan |:(

Ik raakte gewoon te erg gefrustreerd ervan, had geen zin om in bronze terecht te komen terwijl ik in normal 5v5s gewoon met die golds kan carrien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Qon schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 08:57:
[...]

heb ik toen ook gedaan. toen we katarina tegen ons hadden gedood mid toen heb ik toch maar weer overgegeven en bot gegaan en ging niet eens zo verkeerd. maarja ik liepe toen al achter op xp en farm en draven farmde erg goed. naja die had op een gegeven moment gewoon ziekveel damage en wij niet. dus verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

mingooski schreef op maandag 01 juli 2013 @ 18:14:
Plus als je een Role called in Normal verwachte mensen dat je daar ook goed in bent.
Ja, iedere speler die na binnenkomst in de lobby binnen 0,01 seconde "mid or feed" roept heeft gewoon meteen mijn respect :')

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Snappie88 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:08:
[...]

Ja, iedere speler die na binnenkomst in de lobby binnen 0,01 seconde "mid or feed" roept heeft gewoon meteen mijn respect :')
dit soort mensen zou je dus in de lobby al willen reporten. Ik doe ook wel eens een rolecall maar dan ben ik meestal met 2 of 3 man aan het spelen en hebben we al posities afgesproken. We doen niet meteen een lock in want je moet nog een beetje afstellen op de rest van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

ArgantosNL schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:15:
[...]

dit soort mensen zou je dus in de lobby al willen reporten. Ik doe ook wel eens een rolecall maar dan ben ik meestal met 2 of 3 man aan het spelen en hebben we al posities afgesproken. We doen niet meteen een lock in want je moet nog een beetje afstellen op de rest van het team.
Ow, ik doe het eigenlijk standaard in normals. Maar dan heb ik net een hero gekocht en wil ik deze uittesten. Maandje geleden Elise en Kha'Zix gekocht, lekker hard falen op top en mid ermee.

Overigens ga ik in ranked tegenwoordig expres voor Jungle rollen, aangezien deze relatief weinig gecalled worden maar toch nog een redelijke invloed op het spel uit kunnen oefenen. Ter illustratie, al mijn Kayle games op mijn profiel zijn jungle (met uitzondering van een aantal), en een groot gedeelte is daar gewonnen door mijn spelinzicht, en niet door dom geluk.

[ Voor 3% gewijzigd door Snappie88 op 02-07-2013 12:20 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Snappie88 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:17:
[...]

Ow, ik doe het eigenlijk standaard in normals. Maar dan heb ik net een hero gekocht en wil ik deze uittesten. Maandje geleden Elise en Kha'Zix gekocht, lekker hard falen op top en mid ermee.

Overigens ga ik in ranked tegenwoordig expres voor Jungle rollen, aangezien deze relatief weinig gecalled worden maar toch nog een redelijke invloed op het spel uit kunnen oefenen. Ter illustratie, al mijn Kayle games op mijn profiel zijn jungle (met uitzondering van een aantal), en een groot gedeelte is daar gewonnen door mijn spelinzicht, en niet door dom geluk.
Mooie score hobbyneuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 20:07
Snappie88 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:08:
[...]

Wil je zeggen dat ik dat doe? snap je reply niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Is er trouwens een maximale tijd dat een persoon er over mag doen in de "loading screen"...
Word er echt moe van dat sommige lol spelen op een 286... 5-10 minuten loading screen is echt niet normaal.. ok, snel een bakkie koffie maken oid kan handig zijn...

Is er een petitie die ik kan tekenen om deze mensen te weren oid?
Kunnen deze mensen niet bij elkaar gezet worden in een slow-load competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

mingooski schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:11:
[...]

Wil je zeggen dat ik dat doe? snap je reply niet echt.
Hij bedoelt dat mensen die instalocken vaak juist 'niet' goed zijn en dus geen respect verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond maar weer eens kijken of de GoT-chat wat actiever is. Ik moet nog 9 potjes voor mijn ranking. Als support (Aggro-Sona, Soraka etc.) moet er toch wel een team te vinden zijn.
3xNix schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:25:
5-10 minuten loading screen is echt niet normaal.. ok, snel een bakkie koffie maken oid kan handig zijn...
Ik pak die tijd altijd om in Lolnexus te kijken naar de tegenstanders, hun runes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:09

Wootlock

Evilution

3xNix schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:25:
Is er trouwens een maximale tijd dat een persoon er over mag doen in de "loading screen"...
Word er echt moe van dat sommige lol spelen op een 286... 5-10 minuten loading screen is echt niet normaal.. ok, snel een bakkie koffie maken oid kan handig zijn...

Is er een petitie die ik kan tekenen om deze mensen te weren oid?
Kunnen deze mensen niet bij elkaar gezet worden in een slow-load competitie?
Ach in de tijd gewoon je tegenstanders checken op diverse sites.
En geduld is een schone zaak :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

in de meeste gevallen lijkt het me dat iedereen wel een beetje verstand heb van de runes etc. gewoon er altijd vannuit gaan dat iemand de goeie runes heeft. het zal niet vaak gebeuren onder platinum dat je iemand tegen komt met super gekke builds die je niet ziet aan komen. (rune wise dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ric
Platinum snap ik, maar ik speel nu unranked en dat is runewise af en toe best een eh... verrassing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:14:
@Ric
Platinum snap ik, maar ik speel nu unranked en dat is runewise af en toe best een eh... verrassing ;)
Lang niet iedereen die level 30 is heeft al zijn runes al voor al zijn lievelings champs. Ik zelf ben nu level 26 en ik bijna mijn runes voor akali bij elkaar en daarna ga ik voor runes voor volibear denk ik.

De meeste rare builds zullen vast noodzaak zijn vanwege rune tekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ja oke dat is ook zo.. daar denk ik vaak niet aan omdat ik al een tijdje 30 was toen ik met ranked begon. want dat is al bijna 4 jaar geleden en toen dacht ik van wtf heb ik aan ranked ;p tot seizoen 1 toernooi via twitch eraan kwam ;p toen dacht ik : oooh cool. toen heb k wel bronze gehaald in seizoen 1 (dat was anders dan nu bronze) en ik spaarde van 20 tot 30 all me IP al speciaal voor runes. dus dat heeft toen ook wel geholpen ja. ik fixte eerst een AP page en toen Ad. maar toen was het sowieso heel anders.
net als dat je zelfs om level 30 soms gewoon geen jungle had XD en gewoon 2 AD bot enzo haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik loop nu ook rond met volibear met hybrid pen, hp en AP runes rond. Gelukkig werkt dat met kog'maw ook prima andere favoriet om mee te spelen.

Als je tegen AI speeld zie je ze kog een AD build terwijl ik altijd een AP build doe. Persoonlijk vind ik Kog'Maw te fragile om een AD build te doen. Ik ben meer van het nuke'n op afstand en ik weet mensen meestal wel behoorlijk bang van mij te maken met de zieke range die Kog heeft.

Altijd grappig als je 2 man ziet omdraaien zodra jij ergens staat, Laatst leuk potje gehad, einde van de game had ik 900+ AP en 20+ kills. De tegenstanders hadden geen tank en hadden voornamelijk tegen AD gebuild vanwege mijn teammates die allemaal AD waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 23:05
Van de week nog geprobeerd met me vriendin, ik met Wukong en zij met Zyra op bot lane tegen een Ezreal en Alistar geloof ik.

Vanaf lvl 2 is het zo heerlijk traden met Wukong en helemaal leuk als Zyra ze telkens vast zet. Misschien dat het geluk was maar botlane (en het potje) hadden we zwaar gewonnen.
Moet dit maar is vaker gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
je hoeft maar een paar core runes te hebben voor de meeste champs.

Flat - armor yellow
Flat - mr blue
Red - armor pen
Red - magic pen

Daarnaast een paar quinteses bijv Movementspeed of health zijn op elke champ wel prima en kan je alle roles gewoon prima doen.

haha kawm net tegein op reddit

YouTube: Instalok - Get LP (Daft Punk - Get Lucky ft. Pharrell Williams PARODY)

[ Voor 24% gewijzigd door Xzito op 02-07-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

precies. armor pen & magic pen + armor zijn de standaard runes die ik altijd heb in elke page. heb wel 1 page erbij met red armor pen en de rest fully flat AD is best geinig in arams en/of normals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xzito schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 16:14:
je hoeft maar een paar core runes te hebben voor de meeste champs.

Flat - armor yellow
Flat - mr blue
Red - armor pen
Red - magic pen

Daarnaast een paar quinteses bijv Movementspeed of health zijn op elke champ wel prima en kan je alle roles gewoon prima doen.
Als reds zou ik voor flat AD gaan aangezien die op AD champions ook goed helpen met het lasthitten en scalen met AD based abilities. Verder ga ik meestal voor scaling MR runes omdat je ze early game vaak nog niet nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

nee als Red will je echt armor pen. Ad haal je makkelijk uit items Armor pen niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Vicarious schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 16:29:
[...]
Als reds zou ik voor flat AD gaan aangezien die op AD champions ook goed helpen met het lasthitten en scalen met AD based abilities. Verder ga ik meestal voor scaling MR runes omdat je ze early game vaak nog niet nodig hebt.
De Runes waar ik het overhad zijn meer globall en werke op elke champion prima als nieuwe lvl 30. Jij hebt het nu meer over specifieke runes.

De reden achter flat MR is dat de support doet mestaal magic dmg doet en vaak het poken aan hem/haar is. Lulu,sona,Jenna,

Daarnast zou je ook zonder extra AD prima moeten lasthitten anders even oefenen.
Ricmaniac schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 16:38:
nee als Red will je echt armor pen. Ad haal je makkelijk uit items Armor pen niet altijd
Op een ad acarry is vaak je 3rde item rond de 25-30 min mark een lastwhisper
Vaak gebruik ik 90% van de tijd 21/6/3 mastries en daarnaast
Lifestealquintesses als mijn support geen heal heeft anders.

Quintess : AD flat,
Red : AD Flat
Geel: Armor flat
Bleu: MR flat

Met lifesteal quintesses Rush ik IE>PD>LW>Bloodthister
Met ad quinteses IE-Zeal-Vampsepter->PD->LW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

weer zo'n extreem goed potje :)

wat valt je op aan mijn team? (ik nida mid onderste team)

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/351z3uf.jpg

Juist! gewoon 2 supports >_>!! alleen in bronze plays kom je dat tegen eerlijk waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

je geloof het of niet. maar gewoon gewonnen door me carry nida mid ;p blijft zo'n leuke champ. maar wel met geluk want die 2 support was doordat die soraka eigenlijk tristana had. wilde ze barrier selecteren deed ze een missclick en pickte ze soraka :/ echt zo dom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
In 3 minuten tijd ben je van de loading screen naar een win gegaan. Dat vind ik erg knap.

Tevens moet je gewoon de 'Wijzig' of 'Edit' knop gebruiken in plaats van double-posts maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ja kan moeilijk de tijd voor die post nemen als ik in game zit. en dat van die edit knop was ik te laat mee.. tweakers moet gewoon een delete post knop inbouwen. gelijk die haters altijd op tweakers he >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-10 17:18
Ricmaniac schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 18:36:
ja kan moeilijk de tijd voor die post nemen als ik in game zit. en dat van die edit knop was ik te laat mee.. tweakers moet gewoon een delete post knop inbouwen. gelijk die haters altijd op tweakers he >_>
Moeilijk he aangesproken worden op simpele gedragsregeltjes?

Gelijk haters? nee man je word ergens op aangesproken jou reactie geeft mensen wel een reden om je te haten. Hoop dat je snapt wat ik bedoel

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ik was zelf ook half sarcastisch. maar laat maar, vergeet vaak dat als je iemand niet kent het via tekst in de meeste gevallen niet goed overkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:10
Leuke lijst free champs deze week.

Aatrox
Orianna
Swain
Miss Fortune
Sona
Dr. Mundo
Master Yi
Morgana
Ezreal
Akali

Hier als eerste Sona geprobeerd, laning ging voor mij en ashe prima, maar mid en top gingen best vaak dood. Midfase gingen Kayle en Yorick steeds alleen op pad om vervolgens geganked te kunnen worden, omdat ik de enige was die wards plaatste. Eindigde 3/5/4.... en daarmee had ik meeste kills ongemerkt, 2x met geluk Q finish kunnen doen om te proberen iemand te saven na een heal te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-10 21:49
Sona is echt geniaal op aram, net 57 assists :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Snappie88 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:17:
[...]

Welke runes/masteries gebruik je met kayle in the jungle? Ik probeer haar ook te jungelen, maar er staan geen goede guides online :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Eindelijk me promotion games gehaald.. duurde eeuwen doordat ik steeds maar 6-8 punten per win kreeg.

Lekkere mid win streak al zeg ik het zelf :)

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/nd8u4l.png

morgen kijken of we naar volgende division kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
ye-roon schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 22:54:
[...]

Welke runes/masteries gebruik je met kayle in the jungle? Ik probeer haar ook te jungelen, maar er staan geen goede guides online :)
Niet? http://www.lolpro.com/gui...uide-jungle-by-iwdominate

Overigens is mijn LP inmiddels aan het decayen geslagen, te lang geen tijd/zin voor ranked gehad :(. Zat op 96 LP in silver 1, nu weer op 76.

[ Voor 18% gewijzigd door Thormodo op 03-07-2013 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

als ik jou was zal ik toch ff een potje spelen.. ik heb echt spijt dat ik dat niet gedaan heb toen en gezakt was 4 divisions.. kwam heel lang niet meer uit bronze toen

1 ranked per 28 dagen is genoeg om niet te zakken in punten

[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 03-07-2013 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:16

Lapras

Ice beam

Ricmaniac schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 00:52:
Eindelijk me promotion games gehaald.. duurde eeuwen doordat ik steeds maar 6-8 punten per win kreeg.

Lekkere mid win streak al zeg ik het zelf :)

morgen kijken of we naar volgende division kunnen :)
Ik lees verschillende verhalen over het bouwen van tear op Nidalee. Wat doet jou besluiten het wel te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 22:18
Lapras schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:19:
[...]

Ik lees verschillende verhalen over het bouwen van tear op Nidalee. Wat doet jou besluiten het wel te doen?
Grotere manapool (en dus mana regen) waardoor je kan blijven harassen met spears en meer traps neer kan leggen op belangrijke plekken tegen een relatief lage gold cost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lapras schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 09:19:
[...]

het spammen van skills. door de hoeveelheid mana regen en sowieso de hoeveelheid max mana na het stacken hier van kan ik gewoon continue speren gooien en mij of me teamgenoten healen. tevens is het als nidalee erg makkelijk om de tear te stacken, want in tigerform kan je je W en E skill vrij veel spammen wat helemaal 0 mana kost en dus wel een tick erbij geeft op je tear. zodra die bijna gestackt is heb ik ook vaak genoeg geld om hem te upgraden naar die archangels staff waarmee door de hoeveelheid mana ook je hoeveelheid AP flink stijgt en dan nog eens exta stijgt door de rabadons deathcap die ik in de meeste gevallen rush als eerste item.

Wat ik ook zo extreem mooi blijf vinden met nidalee is de hoeveelheid damage op een longrange speer.. af en toe ward ik de enemy blue en als ik zie dat ze bezig zijn ren ik er snel heen en gooi ik een speer op max range die doet soms bijna netzoveel damage als een smite en steel ik hem uit de enemy jungle. dit geeft ook weer een big advantage van onze jungler tegenover enemy's jungler

[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 03-07-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Laatst online: 09:40

Masuchievo

Cpt. Average

Ik ben zelf vrij agressief, en wanneer ik mid sta haal ik vaak een chalice. Ik pak deze vaak wel alleen als ik tegen een AP champ sta. De MR en ManaR zorgt ervoor dat ik als een idioot skills kan blijven gooien.

Je moet dan wel goed overleggen met je jungler. De kans is groot dat je vaak geganked wordt.

Andere keren haal ik tear, en moet ik iets minder hard er in gaan.

Maar je ziet mij vaak bot als adc, en mid is niet mijn sterkste spot :P.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ja ik ben dus echt een 100% mid speler. ik vind dat ook echt het leukst altijd. chalice haal ik ook vaak met sommige champs om vervolgens Athene's unholy grale te maken maar met nidalee is dat totaal niet nodig. als ik MR nodig heb haal ik vaak gewoon abyssal scepter of in geval van nidalee spirit visage.

in de meeste gevallen domineer ik me mid lane waardoor mr niet nodig is omdat ik zelf veel meer damage doe dan de tegenstander. en door de hoeveelheid AP met nidalee drop je ook zieke heals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ricmaniac schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:12:
in de meeste gevallen domineer ik me mid lane waardoor mr niet nodig is omdat ik zelf veel meer damage doe dan de tegenstander. en door de hoeveelheid AP met nidalee drop je ook zieke heals
Toch blijf ik Nidalee mid in SoloQ te situational vinden. Wanneer de enemy mid enigszins capabel is heb jij geen kans om te snowballen en bij teamfights ben je te afhankelijk van je team (die 4 tegen 5 moeten kunnen overleven zonder direct neergeburst te worden) omdat jij vanaf de zijkant hun carries probeert te snipen.

Ik vind Nidalee vooral erg leuk om te spelen, maar in ranked heb prefereer ik toch andere mid's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

snipen is nergen voor nodig. dat is alleen voor de poke voordat het gevecht begint of om mensen te chasen die bijna wegkomen als ze bijna dood zijn. in teamfights vind je mij als tijger tussen de enemies en iedereen dood swipen :p switch ik even naar human form > heal > trap > Q > en weer tiger form > pounce > Q > E etc etc. dan zijn ze al allemaal dood voordat ik dat ook maar 1 volledige keer kan doen =p

nee natuurlijk heb je gelijk dat het niet altijd zo goed kan gaan en ik ben ook niet 100%nidalee als je die screenshot bekijkt zie je ook dat ik 2 games TF mid had. en bijvoorbeeld als ik fizz tegenover me heb neem ik geen nidalee want dat heeft totaal geen zin. dan neem ik vaak een tanky character of ryze bijvoorbeeld. maar op de elo waar ik nu nog zit is het met nidalee heel goed te doen.

[ Voor 32% gewijzigd door Ricmaniac op 03-07-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 11:21
Ricmaniac schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:31:
snipen is nergen voor nodig. dat is alleen voor de poke voordat het gevecht begint of om mensen te chasen die bijna wegkomen als ze bijna dood zijn. in teamfights vind je mij als tijger tussen de enemies en iedereen dood swipen :p switch ik even naar human form > heal > trap > Q > en weer tiger form > pounce > Q > E etc etc. dan zijn ze al allemaal dood voordat ik dat ook maar 1 volledige keer kan doen =p

nee natuurlijk heb je gelijk dat het niet altijd zo goed kan gaan en ik ben ook niet 100%nidalee als je die screenshot bekijkt zie je ook dat ik 2 games TF mid had. en bijvoorbeeld als ik fizz tegenover me heb neem ik geen nidalee want dat heeft totaal geen zin. dan neem ik vaak een tanky character of ryze bijvoorbeeld. maar op de elo waar ik nu nog zit is het met nidalee heel goed te doen.
Bronze level plays? :p
No offence, maar welk team haalt nou niet als eerste een carry neer? Een AP Carry zonder def items (tenminste ik neem aan dat je volle bak AP gaat als mid) die middenin het enemy team springt is gewoon dood.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
.... in teamfights vind je mij als tijger tussen de enemies en iedereen dood swipen :p ....
Ik neem aan dat enemy teams dan de moeite nemen om jou als ap carry te focussen dus dit lijkt me niet ideaal, zeker niet met de build die je hebt in je screenshots..
maar op de elo waar ik nu nog zit is het met nidalee heel goed te doen.
Zeker waar, maar in de onderste regionen (brons/zilver) zijn de verschillen over het algemeen niet zo heel groot.

[ Voor 38% gewijzigd door Jaap. op 03-07-2013 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 15:03
Een tank focussen is toch een veel grotere uitdaging _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xzito schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:10:
[...]

De Runes waar ik het overhad zijn meer globall en werke op elke champion prima als nieuwe lvl 30. Jij hebt het nu meer over specifieke runes.

De reden achter flat MR is dat de support doet mestaal magic dmg doet en vaak het poken aan hem/haar is. Lulu,sona,Jenna,

Daarnast zou je ook zonder extra AD prima moeten lasthitten anders even oefenen.
Ik heb het juist over algemene runes. Die flat AD werkt ook prima op AD junglers en tops namelijk. Het blijft een kwestie van voorkeur, maar ik hou gewoon van flat AD. Als je er ook maar een paar lasthits extra mee haalt is het al gauw de moeite waard.

Zelfde geldt voor MR, ook dat is een kwestie van voorkeur. Ik ben altijd voor scaling gegaan omdat ik deze op top laners en junglers nuttiger vind. Dan heb je die MR early game toch vaak niet nodig, en het duurt vrij kort voordat de scaling MR de flat MR voorbij gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

jah snap ik .. zo speel ik normaal niet als vol AP natuurlijk. maar de bronze plays zijn elke match sterk te zien haha en als je dan dominant bent met damage zijn de focussen vaak te slecht van enemy team. Het is alleen wel zo dat ik het nu echt over nidalee heb he omdat zei bijvoorbeeld die heal heeft. Met een andere AP range character ga ik er natuurlijk niet midden in. maar het fijne aan nidalee is gewoon de mobility. je kan er zo makkelijk inspringen kill maken en weer weg springen.

maar het probleem is dat ik echt niet in bronze thuis hoor. maar die kut innactifiteit jongen :p maar in silver kom je nog hetzelfde tegen >_> alleen toch iets minder noobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05:29
en toch is er een reden dat je in brons zit en niet in zilver. Mensen klagen er altijd wel over maar als je er niet thuis hoort stijg je toch wel.

Ik zelf had bij het begin van seizoen 3 een bug waardoor ik al mijn elo kwijt was geraakt. Kortom ik moest starten op 0 elo (wacht tijden van 45mn!)
naar ongeveer 100 potjes zat ik alweer rond de 1300.

Ik merk zelf wel dat het nieuwe systeem wel een nadeel heeft. Nu heb je je met wat moeite gepropoveerd naar de volgende divisie. Is nog te hoog of door wat voor oorzaak (lose streak kan iedereen gebeuren) demotiveer je weer.

Vervolgens promoveer je weer maar sta je op 0 elo als je nu weer verliest moet je 2 promo + ca. 2 games doen om weer die divisie up te gaan. Dit vind ik zelf een erg zwak punt in het nieuwe systeem.
Ik zelf zou graag zien, dat net als dat je promo matches hebt, je ook demotie matches zou moeten hebben

[ Voor 6% gewijzigd door badboyqxy op 03-07-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Laatst online: 10-10 14:39

psyy138

blackbulls.nl

badboyqxy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:00:
en toch is er een reden dat je in brons zit en niet in zilver. Mensen klagen er altijd wel over maar als je er niet thuis hoort stijg je toch wel.

Ik zelf had bij het begin van seizoen 3 een bug waardoor ik al mijn elo kwijt was geraakt. Kortom ik moest starten op 0 elo (wacht tijden van 45mn!)
naar ongeveer 100 potjes zat ik alweer rond de 1300.

Ik merk zelf wel dat het nieuwe systeem wel een nadeel heeft. Nu heb je je met wat moeite gepropoveerd naar de volgende divisie. Is nog te hoog of door wat voor oorzaak (lose streak kan iedereen gebeuren) demotiveer je weer.

Vervolgens promoveer je weer maar sta je op 0 elo als je nu weer verliest moet je 2 promo + ca. 2 games doen om weer die divisie up te gaan. Dit vind ik zelf een erg zwak punt in het nieuwe systeem.
Ik zelf zou graag zien, dat net als dat je promo matches hebt, je ook demotie matches zou moeten hebben
ik speelde al vanaf het begin in silver 1, en kreeg op een gegeven moment maar 4-6 punten per match, winnen of verliezen, ik speelde toen eigenlijk van alles en nog wat, zullen we is keer deze spelen of die enz enz. ik wist zelf dat ik een goede zyra (mid) speler ben dus de heletijd zyra gaan spelen, hierdoor steeg ik enorm. na eindelijk de promotie serie gehaald te hebben 1e keer gefaald, 2w 3l. terug naar 90 lp.
toen gewonnen en opnieuw promotie serie. toen wel 3w 1l.
dus toen kwam ik in gold 5 terecht, ook weer mijn favo champ zyra mid gespeeld en af en toe support (beste na mid) en 4 games achter elkaar gewonnen en toen promotie naar gold 4. meteen 2 gewonnen en zit nu in gold 4.

of te wel, spele je favo champs en je komt er echt wel uit.
weet welke champs je wel en niet goed kunt spelen 8)

GL _/-\o_

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

badboyqxy schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:00:
duidelijk lees jij niet genoeg door dit toppic. meerdere malen binnen de laatste pagina gemeld dat ik gedemote ben door innactiviteit. ik kwam na me placement games ook gelijk in silver 3 . ik ben 2 maanden innactief geweest en toen ik weer inlogden was ik in bronze 1. sowieso heb ik nu ranked maar zo'n 50 potjes totaal gedaan. enige reden dat ik klaag is omdat ik het van mezelf dom vind dat ik niet even 1 potje per 28 dagen deed toen ik niet meer zo veel zin in LoL had. ik stijg ook gewoon.. heb nu 8 wins in a row en was met 6 in promotie beland. nu me eerste 2 promotion gewonnen. zometeen nog 1 spelen en als ik die win zit ik weer gewoon in silver.

ik speel al vanaf voor seizoen 1. en behoor echt niet in Bronze =p maar ranked kon mij nooit zo boeie tot voor kort. heb seizoen 1 wel nog snel paar ranked gedaan zodat ik die toen nog "coole" medaille kreeg voor bronze en seizoen 2 beetje gespeeld tot zilver voor die border, maar verder intresseerde het me nooit =p nu dit siezoen sinds kort dus wel dus ga me best doen om in ieder voor het einde van Seizoen 3 naar gold 1 te gaan.

Enige probleem is dat het grote mensen leven nu voor mij begonnen is haha dus niet zoveel tijd heb om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Laatst online: 11-10 21:35
Tja, dat is toch wel het nadeel van het nieuwe systeem. Je moet redelijk veel spelen om te stijgen en omdat Bronze toch veel leavers/afkers/trollers heeft, kan je zo de pech hebben dat je een aantal games achter elkaar verliest, ook al heb je zelf er alles aan gedaan om te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ja naja je verliest pas elo in bronze en silver na 28 dagen, dat wist ik toen niet. had ik dat geweten had ik heus wel 1 potje per 28 dagen gedaan haha. Maargoed geeft niet. het was gewoon even bikkelen om weer uit bronze te komen want het verschil van hersendode mensen is echt groot tussen bronze en silver hahah

maar heb nu nog 3 games die ik kan spelen en moet er maar 1 winnen :) heb nu een winstreak van 8 dus moet goed komen. even rust en dan gaan we het vanavond proberen

Haha zie net dat ze in Korea Malzahar picken als counter tegen ryze.

Malzahar is mijn favoriete mid maar in veel gevallen niet viable genoeg maar stiekem heb ik dus the korean Meta in me zitten O-) O-) O-)

neem het niet te serieus please

[ Voor 28% gewijzigd door Ricmaniac op 03-07-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ik ben onlangs weer opnieuw begonnen met ranked (het begon weer te kriebelen), nadat ik gezegd had maar eens een periode te stoppen.. Uiteindelijk heb ik dat slechts enkele weken volgehouden :P
Het spelletje blijft toch boeien omdat het divers en snel is..

Key voor mij (en vast ook voor anderen) is om je niet van de wijs te laten brengen door ragende/flamende medespelers/enemies.. Desnoods muten en je eigen ding doen..

Gister even de website doorgekeken en ik ben stiekem toch wel erg enthousiast over die nieuwe Udyr skin, damn.. Iemand al een idee wanneer deze gelanceerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

BOEM! kon niet wachten haha promotie gehaald :) winstreak van 8 zo in 1 keer achter elkaar me 3 promotions gewonnen. ziet er leuk uit op lolking al die wins haha en allemaal mid.

me laatste was wel echt godse spannend. gewoon 402 minion farms met nidalee haha hou echt van die champ. maar het potje duurde gewoon 1 uur en 14 minuten, nog nooit zo'n lang ranked potje gehad

heb nu alleen een super hoog MRR door die winstreak kom alleen maar bij silver 1 en 2 in de teams en tegen zilver 1 en 2 en zelfs gold V

[ Voor 48% gewijzigd door Ricmaniac op 03-07-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ricmaniac schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:46:
BOEM! kon niet wachten haha promotie gehaald :) winstreak van 8 zo in 1 keer achter elkaar me 3 promotions gewonnen. ziet er leuk uit op lolking al die wins haha en allemaal mid.

me laatste was wel echt godse spannend. gewoon 402 minion farms met nidalee haha hou echt van die champ. maar het potje duurde gewoon 1 uur en 14 minuten, nog nooit zo'n lang ranked potje gehad

heb nu alleen een super hoog MRR door die winstreak kom alleen maar bij silver 1 en 2 in de teams en tegen zilver 1 en 2 en zelfs gold V
Hoeveel lp points krijg je nu per win?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Je kan je MMR / Elo nergens bekijken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Champions list in OP is vanaf nu gesorteerd op release date ipv naam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Ero-Sensei schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:15:
http://op.gg/mmr/region=EUW

mijne is

Psyy138
1,591
Gold 4 (0 LP)
Nice! You are beyond this league!

en dat zou betekenen dat mijn elo/mmr hoger is als gold 4

want iemand die ik ken is plat 5 en heeft een elo/mmr van 1660 .. ik word meestal ook gematched met gold 1/2 en plat 5

[ Voor 15% gewijzigd door psyy138 op 03-07-2013 16:23 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ero-Sensei schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:15:
Nee, maar je kunt wel enigszins een oordeel vellen aan de hand van de tegenstanders/players waarmee je gematched wordt. Aangezien hij net gepromoveerd is naar Silver 5 en (zoals hij zegt) met Silver 1/Gold5 spelers speelt geeft dit te denken dat zijn MMR hoger is dan normaal in Silver 5 (anders zou hij wel met Silver 5 mensen gematched worden). Hij zou dan ook (ruim) meer dan 20 LP per win moeten krijgen..

Overigens kun je op www.lolking.net een indicatie krijgen in de vorm van Lolking score, maar hoe accurraat dat is durf ik niet te zeggen..

Edit: wat Psy zegt wist wist ik niet; excuus.

[ Voor 6% gewijzigd door Jaap. op 03-07-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Qon schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:10:
[...]

Hoeveel lp points krijg je nu per win?
ik heb nog geen match in silver gedaan maar kan ik dus niet zeggen.. ik kreeg voor bronze steeds 6-8 punten maar :/ en toen 1 keer 20 en 19 punten en nu in silver weet ik niet.. als ik het weer elke keer moet doen met 6-8 punten gaat het jaren duren voordat ik in gold zit lol :p want met elke lose gingen er wel telken 15-25 af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Ricmaniac schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:33:
[...]

ik heb nog geen match in silver gedaan maar kan ik dus niet zeggen.. ik kreeg voor bronze steeds 6-8 punten maar :/ en toen 1 keer 20 en 19 punten en nu in silver weet ik niet.. als ik het weer elke keer moet doen met 6-8 punten gaat het jaren duren voordat ik in gold zit lol :p want met elke lose gingen er wel telken 15-25 af
als je een goede mmr hebt krijg je als het goed is meer lp als je wint dan als je verliest... tenminste dat heb ik gehoord.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ja ik zit nu in Silver I en verlies 3-4 lp maar krijg er ook maar 5-7 bij per win. Super frustrerend als je maar zo weinig kan spelen als ik. Ik kan nu hooguit 5-10 potjes spelen in een week... Ik had net een winstreak van 4, en was benieuwd wanneer ik ook weer eens 15+ lp per potje ging krijgen...

Geen touw aan vast te knopen als ik op internet ga zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Qon schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:58:
Ja ik zit nu in Silver I en verlies 3-4 lp maar krijg er ook maar 5-7 bij per win. Super frustrerend als je maar zo weinig kan spelen als ik. Ik kan nu hooguit 5-10 potjes spelen in een week... Ik had net een winstreak van 4, en was benieuwd wanneer ik ook weer eens 15+ lp per potje ging krijgen...

Geen touw aan vast te knopen als ik op internet ga zoeken.
Gewoon niet te druk maken over in welke divisie je zit en lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:33:
[...]

Als je meer punten verliest dan dat je wint dan wil dat alleen zeggen dat je Elo (MMR) niet hoog genoeg is voor de divisie waar je zit. Dat is dus het systeem dat besloten heeft dat je eerst moet bewijzen dat je goed genoeg bent om te klimmen, door je kunstmatig wat meer games te laten spelen in de leaugue waar je nu zit. Als jij daadwerkelijk in de regio Gold I thuishoort, dan kom je daar ongeacht dit soort hobbeltjes, en lang zal het dan ook niet duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hoe bedoel je winstreak?

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2zi084w.png

Geslaagde week imo =p

ben klaar met opscheppen nu haha sorry. maar ben blij dat het me mee zit een keer haha

heb ook even gekeken en mijne zegt ook dat ik hoger zit dan wat ik daadwerkelijk speel. en is ook zo want wordt constant met 4 divisions soms zelfs 5 divisons hoger gematchd

Ricmaniac
1,233
Silver 5 (0 LP)
Nice! You are beyond this league!

[ Voor 37% gewijzigd door Ricmaniac op 03-07-2013 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-10 23:04
Leuk dit hoor, denk ik in de vakantie fftjes uit bronze te spelen.... denk mijn laptop harddisk, kom laat ik een error geven met opstartherstel en smart error predicted. Kan dus nu niet gamen (geen vervangende pc die games kan draaien). Toch jammer dat ik dan zo' n leuke chamion rotation mis.

Heeft iemand nog tips voor een leuke midlaner, ik kan inmiddels een redelijk TF spelen, ook teemo is erg leuk(roamen met je shrooms). Kassadin heb ik geprobeerd maar kan ik niks mee, karma is ook wel erg leuk om te spelen maar lategame is ze gwn te slap, te weinig damage output en weinig hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

nidalee, die heeft alleen voor sommige mensen een beste learning curve omdat als je echt goed ermee wilt zijn goed moet kunnen zijn in cat form en in normal form.

Malzahar is mijn favoriete mid. maar in teamfights soms ietsje minder viable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ricmaniac schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 23:22:
nidalee, die heeft alleen voor sommige mensen een beste learning curve omdat als je echt goed ermee wilt zijn goed moet kunnen zijn in cat form en in normal form.

Malzahar is mijn favoriete mid. maar in teamfights soms ietsje minder viable
Malzahar is briljant in teamfight. AoE silence, die E die fucking veel damage doet en dan ook nog die pool en die ultimate. Het enige vervelende is dat je tijdens die ult wel beschermd moet worden door je team en je vrij weinig bescherming hebt tegen ganks in de laning phase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Vicarious schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 23:42:
[...]

Malzahar is briljant in teamfight. AoE silence, die E die fucking veel damage doet en dan ook nog die pool en die ultimate. Het enige vervelende is dat je tijdens die ult wel beschermd moet worden door je team en je vrij weinig bescherming hebt tegen ganks in de laning phase.
Inderdaad spaceaids ftw. Heb eens in een ARAM een penta gekregen enkel door de E spell.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Aram is niet te vergelijken. in aram heb ik dat ook wel is gehad ja.

Ik vind malzahar ook geniaal. maar hij is gewoon niet viable genoeg op hoger elo. er zijn teveel andere mid champions die beter zijn dan hem. 1 op 1 heb je wel bijna iedereen neer ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
SaphuA schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:20:
Champions list in OP is vanaf nu gesorteerd op release date ipv naam!
Maar er missen er nog een paar toch? Speel zelf niet meer maar volgens mij zo'n groene blob en een of andere icequeen ofzo. Geen idee wat de namen zijn :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Klopt er zijn er 114 dacht ik en in OP staat 110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Quinn, Zac, Lissandra en Aatrox missen nog. Dat zijn tevens de 4 laatst uitgekomen champions. Er zal wel een reden voor zijn dat deze er nog niet bijstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Gisteren had ik niet een productieve avond en na 2 potjes met mensen gespeeld te hebben zonder hersenen ben ik maar gekapt.

De eerste was ik als Janna en onze ashe ging aanzich nog wel lekker en werd op een gegeven moment echt fed. Onze AP trist deed ook goed der best (Ashe en Trist waren een premade). Maar onze Aatrox top, omg, weer zo'n typische Aatrox. Zo iemand die denkt: me passive is up, ik kan wel in 4 enemies diven! En dan maakt hij er 1 dood, en valt daarna zelf. Zonder dat er iemand van ons in de buurt is. En die jungle jarvan. Ok, hij zei dat hij jarvan voor het eerste speelde. Maar damn wat was hij slecht. Een normale E+Q is instant, bij hem was het: E, 23, 24, Q. En daardoor miste hij al zijn knockups. En hij gebruikte zijn ult om te proberen kills te stealen. Verder was hij net als Aatrox aant feeden. En zonder een echte tank en het feit dat we nooit 5v5 fights hadden totdat syndra al zo fed was dat het te laat was. Verloren.

En daarna mocht ik de jungle in. Zelf met Jarvan. En natuurlijk was het mijn fout dat de Irelia top aan het feeden was, want ik kwam niet ganken. Ze was al dood voordat ik red buff had :( Dus ik help bot, maar dat was ook geen succes, want onze vayne, mja, 1/10 stond ze op gegeven moment. Ze liep contstant solo en werd gewoon geraped :S Maja, een slimme top speler plaatst een ward, en gebruikt poke om de target te hitten en blijft achter creeps. Deze Irelia niet. Elke keer als Wukong maar in de buurt kwam ging ze all in, en vervolgens dood. Of als ik aangaf: hey, ik kom er aan, wacht ff. Ging ze direct aanvallen. En toen kreeg ik het commentaar: je kwam er toch aan!? Dus ik: Ja doos, ik kom er aan, ik loop midden in de map, dat duurt ff, waarom ga je all in tegen een champ die 3 levels en een shit load aan farm hoger is? Ma goed, onze bot lane was een premade, nunu+vayne. Vayne al over gehad. Nunu, mja, hij was aan het spelen of hij AP was, maar dan een hele slechte AP. Ik was samen met kassadin maar aan het warden wat we konden, want hij kocht ze niet. Uiteindelijk ook die match verloren door een Irelia die waarschijnlijk de gedachte had dat ze de match wel even zou snowballen (wat een goede gedacht is, want irelia kan dat). Maar ze had niet de skill om wat meer passive te spelen en te overleven. Dan hadden we een feedende vayne en een nunu die een beetje aan het heen en weer hobbelen was.

Dit zijn dan normal games. En ik doe nog geen ranked. Ik hoor mensen vaak over Elo-Hell. Maar dit soort games zijn volgens mij Elo-Hell. Je speelt met mensen die hun hersenen niet gebruiken, maar vooral, ze spelen niet als team. Ze spelen als: ikke ben de beste, ik ga snowballen. En als ze dan een tegenstander tegen komen die beter is, of die wel inzicht heeft en als team werken. Dan is het de schuld van een ander. Ze passen hun spel dan niet aan. Want immers, "ik weet dat ik op deze manier kan snowballen! Dus dat ga ik nu weer doen!" Ook al werkt dat niet, want net als bij schaken is elke game anders. Het aanpassings vermogen van de spelers is echt om te huilen :(

Anyways, genoeg over dit voor vandaag. Op naar wat mooie games vanavond. Verliezen is niet erg, je kan niet alles winnen. Maar verliezen omdat mensen in je team niet opletten, bleh.

PS: Die J4 uit de eerste game: We spelen tegen Sona, Syndra, AP nidalee, Evelyn en een hele slechte AD cait(met niet hele hoge AS). En wat bouwt meneer: Een randuins. 3 AP champs, en bij bouwt iets wat attack speed van de enemy reduced :( Heerlijk van die alt-tabbers die een guide blind volgen.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Misschien moet je juist eens ranked gaan spelen. In ranked komen de volgende situaties minder vaak voor:
- Iemand speelt een champ voor het eerst
- Iemand is niet bekend met een rol en wil deze oefenen (ik ben een slechte AD, maar soms call ik die rol om te oefenen of een nieuwe champ te proberen)
- Iemand speelt met achterlijk veel risico omdat het 'toch maar een normal is'
- Iemand boeit het niet meer of hij wint want het is veel belangrijker om te zeiken over je team

In ranked tot aan diamond heeft iedereen hetzelfde doel: winnen. In normals varieert dat nogal eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Gisteren even in een custom 1vs2 aatrox uitgeprobeerd. Wat een beest is me dat! Botrk en black cleaver er op en beuken maar :D Nu waren mijn tegenstanders wel niet enorm tanky gebouwd, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie trouwens van Vi? ik heb nu 5 games met haar gespeeld en ze is echt geweldig.
Vrij sterk en nog tankie ook. Goeie ganks, q om weg te komen of er in te gaan en die ult is ook baas.
En een snelle jungle clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:01:
Wat vinden jullie trouwens van Vi? ik heb nu 5 games met haar gespeeld en ze is echt geweldig.
Vrij sterk en nog tankie ook. Goeie ganks, q om weg te komen of er in te gaan en die ult is ook baas.
En een snelle jungle clear.
Als jungler best ok, als top vrij matig. Wel heb ik moeite om bij haar de balans tussen tanky bouwen en damage te vinden. Als je full tank gaat doe je wel erg weinig damage en als je dat niet doet blazen ze je zo op. Persoonlijk geef ik voor de rol van AD damage jungler de voorkeur aan Nocturne

[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 04-07-2013 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Laatst online: 11-10 21:35
Vi is vrij irritant om tegen te spelen als ADC, vooral als niemand peelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darf schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:12:
Vi is vrij irritant om tegen te spelen als ADC, vooral als niemand peelt.
Ja alle bruisers zijn vrij irritant om tegen te spelen als ADC wanneer niemand voor je peelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Wat is die pre-level 30 matchmaking toch vaak brak, Ik speel met vrienden waarvan 1 lvl 15 is en de rest tussen 20 en 26 en wat krijgen we tegen 3 level 15, 1 level 25 en een 30 (met 300+ wins). Dus wat krijg je weer meteen, een kansloze match die je niet wint omdat die lvl 30 weer een hele sterke champ pakt en al jungler speeld. In dit geval had hij teemo, en die paddo's zijn gewoon te sterk en die poison slaat ook nergens op hoeveel DoT dat doet.

Ga je even warden tegen ganks, resultaat tegen 4 paddo's aan gelopen en je kunt weer terug omdat je nouwelijks hp hebt. Denk je te kunnen ganken, nope paddo staat er weer. Die dingen moeten ze echt nerfen want je wordt er helemaal gek van.

zijn hier mensen die veel non-ranked Normal PvP spelen, en zo ja kom je vaak in potjes terecht waar alleen maar level 30's zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door ArgantosNL op 04-07-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:02:
[...]

Als jungler best ok, als top vrij matig. Wel heb ik moeite om bij haar de balans tussen tanky bouwen en damage te vinden. Als je full tank gaat doe je wel erg weinig damage en als je dat niet doet blazen ze je zo op. Persoonlijk geef ik voor de rol van AD damage jungler de voorkeur aan Nocturne
Wat ik doe is een Spirit of lizard, cleaver en frozen mallet. Daarna gewoon full tank items. Damage is dan wel genoeg, en kan je meer tank worden. en als je erg snowballed of al een goede tank heb gewoon ful ad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:32:
[...]

Wat ik doe is een Spirit of lizard, cleaver en frozen mallet. Daarna gewoon full tank items. Damage is dan wel genoeg, en kan je meer tank worden. en als je erg snowballed of al een goede tank heb gewoon ful ad.
Die 3 items samen zijn 2000 + 3000 + 3300 = 8300 gold waard, en dan heb je nog niet eens boots. Daarna heb je vrij weinig ruimte in je budget om nog tank items te bouwen. Dan heb je dus, zeker in het begin, alleen de HP van je black cleaver en dat is wel wat magertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

@ye-roon ik ben het eens met Vicarious.. misschien moet je gewoon af en toe wat ranked spelen. normaal games zijn voor veel mensen tegenwoordig echt gewoon voor de lol en troll en maakt niks uit wat er gebeurd (voor mij is dat nu ook zo namelijk :p ) als ik een nieuwe champ wil testen doe ik het gewoon in normal games waar ik normaal een custom game maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:36:
[...]

Die 3 items samen zijn 2000 + 3000 + 3300 = 8300 gold waard, en dan heb je nog niet eens boots. Daarna heb je vrij weinig ruimte in je budget om nog tank items te bouwen. Dan heb je dus, zeker in het begin, alleen de HP van je black cleaver en dat is wel wat magertjes.
Ja, dat klopt. Ik kijk meestal dat ik het meeste nodig heb. Een spirit pak ik zoizo. En dan kijk ik wat ik nodig heb. Meer tank ga ik eerst voor FM meer dmg een cleaver en tussendoor pak ik boots. Ligt natuurlijk veel aan hoe de game gaat.

btw een FM geeft ook 700 health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

ArgantosNL schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:31:
Wat is die pre-level 30 matchmaking toch vaak brak, Ik speel met vrienden waarvan 1 lvl 15 is en de rest tussen 20 en 26 en wat krijgen we tegen 3 level 15, 1 level 25 en een 30 (met 300+ wins).
Ik zie niet echt wat hier brak aan is, levelverhouding lijkt mij niet oneerlijk.

En dat probleem wat je aankaart met teemo, pink wards en oracle.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Fanatic_FS schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:42:
[...]

Ik zie niet echt wat hier brak aan is, levelverhouding lijkt mij niet oneerlijk.

En dat probleem wat je aankaart met teemo, pink wards en oracle.
lijkt is inderdaad het tover woord, zodra 1 persoon veel meer ervaring heeft dat het hele team waar het tegen speeld en het niet balanced en is het gewoon niet eerlijk. Dit is trouwens ook niet eens de eerste keer dat zo iets gebeurt 2 van de 3 potjes loopt er minimaal 1 level 30 rond soms zelfs 2. Waarom proppen ze niet al die level 30's bij elkaar. Want iemand die sinds season 2 al ranked speeld heeft toch niks te zoeken tegen spelers die nog net een maandje spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Ik vind dat altijd zo'n apart argument. "Het is maar een normal, dus ik doe mijn best niet/ik ga lekker lopen trollen." Alsof het dan opeens wel oké is om vier anderen te irriteren met je gedrag. Vaak wordt dat ook nog eens gezegd nadat iemand als een malle aan het feeden geslagen is. Blind Pick oké, dat is één grote chaos, die al in de champion select begint.

Maar het verschil tussen Normal Draft en Ranked is al veel kleiner, omdat in Normal Draft over het algemeen al een stuk normaler wordt gedaan dan in Blind Pick (zo is de champion select geen totale chaos meer). Bovendien kan het best dat je op Normals met/tegen betere spelers speelt dan in Ranked (zeker zo in mijn geval). Mijn Ranked games (Silver 1) zijn momenteel minder leuk dan Draft Normals.
Als ye-roon ranked gaat spelen, en in Bronze moet beginnen zal hij de dingen in zijn verhaal ook mee gaan maken. Dus ik weet niet of je het nu over Blind Pick of Draft had ye-roon? Maar als het Blind Pick was zou ik sowieso Draft gaan spelen als je wat serieuzere games wil.
En uiteraard als je zin hebt kun je Ranked gaan spelen, maar verwacht niet dat het dan opeens gelijk beter wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door Thormodo op 04-07-2013 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ArgantosNL schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:56:
[...]

lijkt is inderdaad het tover woord, zodra 1 persoon veel meer ervaring heeft dat het hele team waar het tegen speeld en het niet balanced en is het gewoon niet eerlijk. Dit is trouwens ook niet eens de eerste keer dat zo iets gebeurt 2 van de 3 potjes loopt er minimaal 1 level 30 rond soms zelfs 2. Waarom proppen ze niet al die level 30's bij elkaar. Want iemand die sinds season 2 al ranked speeld heeft toch niks te zoeken tegen spelers die nog net een maandje spelen.
dat gebeurd vaak omdat die gene die level 30 is dan duo queued met iemand die laag is. bijvoorbeeld als ik met jou meespeel kom ik ook tegen mensen van 25 bijvoorbeeld terwijl ik al meer dan 2000 games total heb

Pagina: 1 ... 47 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.