[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Mja ik jungle regelmatig met J4. En gedurende de game vordert, check ik altijd de enemy jungle of de buffs er nog zijn. En waar ik kan steel ik hem. En laat 1 minion leven ^^ Maar ook als ik niet aan het junglen ben probeer ik de enemy buffs te checken en waar mogelijk af te pakken. Het verbaasd me hoe weinig mensen opletten en map awereness hebben.

Ik had gister een potje als support, met een Varus ADC. En toen ik hem vroeg waarom hij 2 sure kills niet pakte (waardoor ik dood ging) kwam het antwoord: i'm a passive player. FFS DUDE, DO NOT PLAY ADC THEN! En het was nog een nederlander ook :( Echt het is dat ze premade maatje snoeihard steamrollde als Annie, en ze andere maatje het ook redelijk goed deed als shyvana. Anders hadden we echt hard verloren. Uiteindelijk stond die gast 4/5/8 of zo. En dan claim je adc. Zo frustrerend. Adc is zelf niet mijn favoriete rol, maar damn, sommige mensen snappen het echt niet :s

In ander nieuws, deze week zac, irelia, karma, lux en ryze maar is wat vaker proberen te spelen om te chekcen of daar wat bij zit. evt Maokai.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:09

Wootlock

Evilution

Have fun vs een nunu als Lee sin ;)

Gisteren begonnen aan me promo matches richting silver 3: Match 1 gewonnen, we waren first pick en ik wilde graag amumu spelen (80% banrate is silver) dus ban Shen / Blitz / Kha'zix en first pick amumu.
Was een beetje bang voor een invade bij mijn red gezien de enemy lee sin had. Dit waren ze gelukkig niet van plan en vannuit de jungle redelijk makkelijk onze mid (Kassadin) kunnen snowballen.
Wel grappig dat je het verschil goed kunt merken tussen medium silver spelers en low bronze spelers (Bronze 3 en lager)
Heb die match maar 1 bandage toss gemist, en die was toen ik dragon wilde raken :'(
Silver spelers proberen de bandage toss te juken daar waar bronze spelers lekker in een rechte lijn weglopen.
Enemy surrenderd op 23min, ik heb mijn eerste promo match gewonnen, ik blij, team blij en +3 teamwork voor mij _/-\o_

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mano
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-09 21:17
Wootlock schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 09:16:
[...]

Gisteren begonnen aan me promo matches richting silver 3: Match 1 gewonnen, we waren first pick en ik wilde graag amumu spelen (80% banrate is silver) dus ban Shen / Blitz / Kha'zix en first pick amumu.
Was een beetje bang voor een invade bij mijn red gezien de enemy lee sin had. Dit waren ze gelukkig niet van plan en vannuit de jungle redelijk makkelijk onze mid (Kassadin) kunnen snowballen.
Wel grappig dat je het verschil goed kunt merken tussen medium silver spelers en low bronze spelers (Bronze 3 en lager)
Heb die match maar 1 bandage toss gemist, en die was toen ik dragon wilde raken :'(
Silver spelers proberen de bandage toss te juken daar waar bronze spelers lekker in een rechte lijn weglopen.
Enemy surrenderd op 23min, ik heb mijn eerste promo match gewonnen, ik blij, team blij en +3 teamwork voor mij _/-\o_
Ik snap hem, maar er is meer in het spel dan rechtoe rechtaan kracht van champs of clear times in de jungle. Ik wist in gold 2 nog steeds makkelijk angst in te boezemen met een Lee Sin waar goed van gebruikt werd. Mobility is the key ;)
En er is niets beters dan mid-laners die niet onder hun turret vandaan durven komen om te famen omdat ze bang zijn voor een q-tje op het gezicht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 15:03
Ik heb gister nog even de OGN finale 2013 afgekeken. Wat die Koreanen met Lee Sin doen is echt niet normaal.

@Pr0mano, vergeet niet de wards ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wootlock schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 09:16:
[...]

Kan prima. Je hebt de keuze om snel je eigen red te protecten en pakken zodat nunu die ward niet kan plaatsen en je red niet kan jatten nadat hij zelf blue heeft gehaald. Ook kun je ervoor kiezen om je eigen red ook te warden, blue te starten en je team op de hoogte stellen dat Nunu waarschijnlijk komt invaden. Als hij dan komt knijpen bot en mid hem af en heb je een easy kill. Als laatste kun je simpelweg beginnen bij de red van nunu, die is waarschijnlijk niet of slecht gecoverd omdat men hem gaat helpen bij blue.

In een 1v1 in de jungle kun je nunu niet killen als hij niet low health is, maar andersom ook niet. Bovendien is Lee early game een sterkere ganker door zijn hogere damage. Mid en late zijn ze vergelijkbaar: vooral bruikbaar voor de utility en het beschermen van je AD carry. Daarin is Nunu naar mijn mening iets sterker dan Lee Sin.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Geniaal op aram: teammate op volibear, ik op singed (bij toeval dus).
Hij sprint en gooit iemand achteruit van onder de toren weg. Ik loop beetje achter hem en gooi hem meteen nog een slag verder. Champ staat nu tussen onze 3 damage dealers en sterft meteen.
Totaal niet afgesproken hadden we dit trucje meteen onder de knie. Eerste keer toevallig, en daarna gewoon telkens met opzet. Echt heel hard gelachen. Op het einde stonden hun twee adc's gewoon zo ver naar achter dat ze nog amper iets konden raken. Echt grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe er nog thresh urgot en blitzcrank bovenop en het is helemaal fun (alistar, lee sin en tristana zijn ook opties)

op aram moet zo'n team gewoon de hel zijn voor de tegenstander, eenmaal ze iemand te pakken hebben is die wel gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Orianna geeft haar bal aan Malphite. Malphite knalt er met zijn ult in en doet vervolgens zijn E. Op het moment dat enemy-team weer op de grond staat doet Orianna haar ult en vervolgens haar W. Miss Fortune komt vanaf de flank en knalt vol haar ult over de tegenstanders. Thresh is midden in het gevecht gelopen (of hooked iemand om er iets sneller te zijn) om zijn ult te doen en zeker te zijn dat niemand de dans ontspringt, waarna Kha'Zix nog even erin springt om de alles af te maken.

Ace >:)

Iemand anders nog een leuke team-combo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor.. Mijn vrienden hebben iOS en hebben hierop een app waardoor je tegenstanders statistieken kan zien matches gespeeld etccc.. Weten jullie een dergelijk app voor android?
Mijn eigen zoek kunsten hebben niets opgeleverd!

Bij voorbaat dank

Btw: Heb lvl 30 gehit :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:50:
Even een vraagje tussendoor.. Mijn vrienden hebben iOS en hebben hierop een app waardoor je tegenstanders statistieken kan zien matches gespeeld etccc.. Weten jullie een dergelijk app voor android?

Bij voorbaat dank

als je toch in een game zit ga dan naar lolking.net of lolnexus.com
Tik de summonername in en je hebt de statistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-10 21:35
blackmage2v schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:45:
Orianna geeft haar bal aan Malphite. Malphite knalt er met zijn ult in en doet vervolgens zijn E. Op het moment dat enemy-team weer op de grond staat doet Orianna haar ult en vervolgens haar W. Miss Fortune komt vanaf de flank en knalt vol haar ult over de tegenstanders. Thresh is midden in het gevecht gelopen (of hooked iemand om er iets sneller te zijn) om zijn ult te doen en zeker te zijn dat niemand de dans ontspringt, waarna Kha'Zix nog even erin springt om de alles af te maken.

Malph, Orianna, Zac, Lulu, Varus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darf schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:07:
[...]

Malph, Orianna, Zac, Lulu, Varus
oompf the cc
blackmage2v schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:45:

aram of sr?

Op ARAM moet deze wel leuk zijn voor de fun: The Undead Team
Anivia
Karthus
Yorick
Kayle
Zilean

het draait gewoon om karthus in hun team te krijgen die samen met anivia allebei hun walls kunnen gebruiken om ze dicht te houden, Karth met defile en Ani met ult die damage doen
en ze hebben natuurlijk allebei zhonya's en om echt te trollen guardian angels
en dan de slows van de andere drie om het vijandig team toch dicht te houden en hun ults om ani en karth te laten blijven damage dealen
Ani heeft nog haar egg en karth zn passive

lijkt me echt pijnlijk, zelfs al krijg je geen ultiem scenario, als de andere drie ook guardian angels en zhonya's halen (zhonya mss niet op yorick :)) dan is het volledig van de pot gerukt om er ook maar 1 nog dood te krijgen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:52:
[...]

als je toch in een game zit ga dan naar lolking.net of lolnexus.com
Tik de summonername in en je hebt de statistieken.
Ja daar was ik mij bewust van maar het lijkt mij juist leuk er een app voor te hebben! (ik kan geen alt-tab doen ingame, want door mumble crashed mijn lolclient)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:09:

aram of sr?

Anivia
Karthus
Yorick
Kayle
Zilean

het draait gewoon om karthus in hun team te krijgen die samen met anivia allebei hun walls kunnen gebruiken om ze dicht te houden, Karth met defile en Ani met ult die damage doen
en dan de slows van de andere drie om het vijandig team toch dicht te houden en hun ults om ani en karth te laten blijven damage dealen

lijkt me echt pijnlijk, zelfs al krijg je geen ultiem scenario, als de andere drie ook guardian angels en zhonya's halen (zhonya mss niet op yorick :)) dan is het volledig van de pot gerukt om er ook maar 1 nog dood te krijgen
Aram :)

Je kan in dat team ipv Zilean ook Aatrox/Tryndamere gebruiken, om er flink op los te hakken ;)

Verder lijkt me deze ook leuk:

Xin
Zed
Akali
Kha'Zix
LeBlanc

Xin knalt erin, spreidt iedereen met z'n ult. Vervolgens kiest iedereen zijn/haar target uit en het is klaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-10 21:23

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 15:50:

Bij voorbaat dank

mag ik vragen welke app dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 11:21
Download gewoon LSI.

https://www.facebook.com/LeagueLSI

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
nog maar een leuke show off wat in vdaag en gister heb beleefd.

Vayne: 12-2-4
Quinn mid: 9-3-8
Draven: 12-1-6
Vayne: 16-8-11
Vayne: 8-4-7
Varus 13-0-6

god, iedereen dacht continue dat ik een smurf was lawl
Komt waarschijnlijk ook door de naam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

WishmasterNL schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 18:37:
[...]

Of ga gewoon naar lolnexus.com, zet het op EUW, typ je eigen summoner name in. druk op enter en je krijgt je actuele game. (de game moet wel al gestart zijn, dus niet in champ select screen zitten). Werkt erg handig, en is vooral makkelijk omdat je kan zien of er mensen duo, tripple, of quadra queuen.

Zelf doe ik alleen nog maar normals en daar is het bij binnen komst: MID, ADC, JUNGLE, TOP! en dan mensen die FIRST, I WAS FIRST etc. En als je dan mensen hebt van dezelfde premade die zeggen altijd dat hun team mate eerst was met het claimen van de rol. En zo kan je ze "ontmaskeren". Sowieso, dat lompe geclaim de hele tijd. Bouw gewoon een team, ga niet insta locken en kijk wie wat kan en wil spelen.

Al is het vooral de mid positie waar men het hardst om vecht. Daarna adc. Waarschijnlijk willen die mensen aan de wereld laten zien hoe groot hun e-peen is door: i can make loads of kills, i am awesome. En de meeste mensen die daar om vechten zuigen snoei hard en dan ben ik blij met een goede top of jungle :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WishmasterNL schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 18:37:
[...]

LoL Connect geloof ik?

Edit: Android app gevonden via LoL forum voor de geinteresseerde:
Google Play: LoLSummoners League of Legends

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2013 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 23:05
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:09:
[...]

oompf the cc

[...]

aram of sr?

Anivia
Karthus
Yorick
Kayle
Zilean

zhonya's op aram op yorick kan wel hoor, je W is toch je main dmg skill in aram en die scaled op AP :)
En dat beetje extra armor is ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:32
Zo hadden we gister ook een heerlijk potje die we gewoon KEIHARD gewonnen hebben.

Ryze, Rumble, Heimerdinger, Ashe, Diana

VS

Karma, Tristana, Olaf, Soraka, Lissandra

De AOE damage van Ryze/Rumble en een ashe met hurricane is alleen al te ziek voor woorden... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Op me smurf heb ik gisteren critplank gebouwd (smurf is net lvl 20 geworden dus gelijk maar AD runes gekocht :p) Infinity edge / static shiv / triforce / FM / Warmogs
Heb nog nooit zo snel een Yi dood zien gaan: letterlijk 1 parley crit pakte 90% van zijn leven :')
Op en gegeven moment liep ik er 1vs5 in en ze rende allemaal weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:16

Lapras

Ice beam

Wat is de deal met Trundle? Heb hem gister gekocht. Damage lijkt erg goed en ik kon in de paar games die ik speelde vrij eenvoudig snowballen. Zijn passive is ook vrij nuttig en hij heeft aardig wat cc, al kon ik nog niet optimaal gebruik maken van de pilaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Lapras schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:45:
Wat is de deal met Trundle? Heb hem gister gekocht. Damage lijkt erg goed en ik kon in de paar games die ik speelde vrij eenvoudig snowballen. Zijn passive is ook vrij nuttig en hij heeft aardig wat cc, al kon ik nog niet optimaal gebruik maken van de pilaar.
Hij is makkelijk te kiten en zijn ganks zijn ook niet fantastisch. Iedereen en zn moeder heeft tegenwoordig een jump, blink of andere vorm van escape en dat kun je alleen tegengaan met harde CC (knockup, stun) en dat heeft hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:40

Masuchievo

Cpt. Average

Vicarious schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:39:
[...]

Hij is makkelijk te kiten en zijn ganks zijn ook niet fantastisch. Iedereen en zn moeder heeft tegenwoordig een jump, blink of andere vorm van escape en dat kun je alleen tegengaan met harde CC (knockup, stun) en dat heeft hij niet.
Je vergeet dat zijn clearspeed zeer snel is. Dat je moet communiceren met je lane waar je gaat ganken. Force die flash/jump/etc. En dan pas de lane binnenkomen. Gebruik die pillar goed en je hebt een zeer grote kans om een kill op te pakken.

Trundle is best wel sterk als jungler. Bouw het ding AD en de dmg schiet omhoog.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook eergisteren, gratz. Ik speelde vooral Teemo en heb gisteren Quinn geunlockt.

Eerst speelde ik AP Teemo maar nu speel ik defensive Teemo, dat is veel leuker want je gaat veel minder dood. Op het einde van een potje intermediate bots had ik een score van 29/0 met 4.6k hp. Maar ik speel ook soms online, alleen jammer dat Teemo online niet zo sterk is als sommige andere champs.

Heb ook al 2 rune pages compleet, een voor AP Teemo en een voor defensive Teemo die ik ook kan gebruiken voor adc's, met 6% lifesteal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Zou maar snel andere champs leren spelen, teemo is leuk maar niet handig in team fights

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:55:
[...]

Ik ook eergisteren, gratz. Ik speelde vooral Teemo en heb gisteren Quinn geunlockt.

Eerst speelde ik AP Teemo maar nu speel ik defensive Teemo, dat is veel leuker want je gaat veel minder dood. Op het einde van een potje intermediate bots had ik een score van 29/0 met 4.6k hp. Maar ik speel ook soms online, alleen jammer dat Teemo online niet zo sterk is als sommige andere champs.

Heb ook al 2 rune pages compleet, een voor AP Teemo en een voor defensive Teemo die ik ook kan gebruiken voor adc's, met 6% lifesteal.
Tip: Laat teemo METEEN vallen. Kies een andere range champ en ga je daar op focussen.

Pak teemo alleen als je een troll potje wilt spelen.

Ik neem aan dat je met Online pvp bedoeld. PvE snap ik dat je 29-0 gaat. Is niet zo gek moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:03

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Trundle heeft niet echt een snelle clear, alleen maar singletarget dmg. Hij heeft wel goede sustain en is veilig omdat zijn hp hoog blijft. Enige dmg item dat je op trundle moet bouwen is een BOTRK voor de rest alleen tanky items.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:03

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Masuchievo schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:58:
[...]
Pak teemo alleen als je een troll potje wilt spelen.
TheRainMan #1 troll dus?

Teemo is een goede toplaner hoor, ranged, goede dmg, blind, veilig voor ganks post-6 en hoge movespd om we te komen. Snap niet hoe je bij jouw statement komt, maar Teemo is echt geen trollchamp :S

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:55:
[...]

Maar ik speel ook soms online, alleen jammer dat Teemo online niet zo sterk is als sommige andere champs.
Ik heb alleen maar Online gespeeld haha.. Leer je meer van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Momenteel is de meta zo dat top voornamelijk wat tankier is dan een gemiddelde teemo. En van zodra je hiervan durft afwijken ben je voor 80% van alle Lol-spelers een troll.
Teemo kan een goede top zijn, zeker door zijn range. Sterker nog, er zijn er veel die er moeite mee hebben om er tegen te spelen. Maar dan moet je toch zorgen dat je jungler toch tanky is en kan initiaten (malphite bv). Of bv een Chogath op mid zetten om toch een beetje te compenseren zodat je achteraf in teamfights toch iemand hebt om die cooldowns op te laten gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Wat dacht je van support teemo? Met annoying as hell free wards, een blind, die poison. Free steatlh.

Oh in ander nieuws hebben jullie de nieuwe legendary al gezien: http://promo.leagueoflege...guard-udyr/?ref=en_fb_sgu

Fucking baze skin. Ik wilde udyr sowieso al hebben, misschien dat ik deze gewoon haal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Dank voor het commentaar op Trundle. Klinkt logisch.
ye-roon schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:30:
Wat dacht je van support teemo? Met annoying as hell free wards, een blind, die poison. Free steatlh.

Oh in ander nieuws hebben jullie de nieuwe legendary al gezien: http://promo.leagueoflege...guard-udyr/?ref=en_fb_sgu

Fucking baze skin. Ik wilde udyr sowieso al hebben, misschien dat ik deze gewoon haal :D
Holy shit, dat is gaaf. Die wil ik. Udyr staat nog hoog op mijn 'hard to play' characters. Heb hem wel, speel hem ook graag, maar heel succesvol ben ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Hoe vaak zie je een teemo in ranked?
Wanneer die er is. Hoe vaak is die goed?
Hoeveel problemen heb je met de teemo?

95% van de tijd is teemo irritant. Niet meer, niet minder. Die overige 5% is die goed bezig. Dan is die geen troll idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

alweer een teemo discussie? is het alweer een maand geleden sinds de vorige? :+

teemo top is niet sterk, z'n range is maar 500 wat korter of even lang is als de meeste skills (darius grab is 540 bijvoorbeeld)
z'n blind heeft wat meer range (600) maar ook dat is niet waanzinnig veel en niet heel erg nuttig
daarnaast zijn z'n shrooms pas echt nuttig als je er een veld van hebt, en een enkele pink cleared ze gemakkelijk
early (voor de eerste back) is hij vervelend, daarna is elke huidige toplaner wel tanky genoeg om veilig te kunnen lasthitten en terug te traden

teemo support is nog slechter; z'n slow is onbetrouwbaar, de wards erg duur (mana hungry) en de blind duurt meestal te lang voordat ie z'n target bereikt
de poison is nauwelijks het vermelden waard qua damage, en zeker mid/late doet dat echt helemaal niks meer

teemo is een redelijke pick tegen mensen die er niet tegen kunnen spelen, low elo bijvoorbeeld, maar zodra je tegenstander(s) weten wat teemo doet ben je gecountered (champ maakt dan niet eens meer uit)

zoals masuchievo zegt: 95% is hij irritant maar verder niks waard, de overige 5% speelt de teemo tegen iemand die er niet tegen kan spelen

dat neemt niet weg dat het soms erg leuk kan zijn om teemo te spelen trouwens, al zou ik hem niet in ranked pakken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ik heb Teemo tijdje gemained toen ik begonnen was met LoL.
Tryndamere's haten Teemo overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 03-10 15:43
is te begrijpen met die vervelende undying rage. Als ik akali heb haat ik tryndamere, blaas je in een keer zijn HP weg, huppeld hij gewoon weg of ramt mij effe kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Masuchievo schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:54:
[...]

Je vergeet dat zijn clearspeed zeer snel is. Dat je moet communiceren met je lane waar je gaat ganken. Force die flash/jump/etc. En dan pas de lane binnenkomen. Gebruik die pillar goed en je hebt een zeer grote kans om een kill op te pakken.

Trundle is best wel sterk als jungler. Bouw het ding AD en de dmg schiet omhoog.
Zijn clearspeed is matig met alleen single target damage en geen AS steroids. Wel veilig door zijn hoge sustain.

Lekker makkelijk; communiceren en zorgen dat de laner zijn flash al gewaste heeft voordat je komt ganken. Dan kan iedereen wel goed ganken :D Probleem is dat je 5x kan pingen dat je top komt ganken, maar er wordt toch zelfden adequaat gereageerd door de laner. En in die situatie gank ik 10x liever met Lee Sin, Nocturne, Xin Zhao, Nautlilus, Volibear, Eve of een lvl 6 Warwick.

AD bouwen raad ik niet aan op Trundle, dan word je zo opgeblazen. Misschien BotRK, maar voor de rest zou ik vooral tanky bouwen.

[ Voor 40% gewijzigd door Vicarious op 27-06-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:46
Wil je makkelijk ganken? Maokai. Point & click root, wat wil je nog meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zebby schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:19:
Wil je makkelijk ganken? Maokai. Point & click root, wat wil je nog meer!
En als hij onder zn tower flasht of jumpt ga je mee. DAarom ben ik gestopt met MAokai jungle, towers OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Vicarious schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:20:
[...]

En als hij onder zn tower flasht of jumpt ga je mee. DAarom ben ik gestopt met MAokai jungle, towers OP!
Lol, je bent met net voor met reageren. Wel idd even opletten wanneer je je W inzet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
^^

Zelfde verhaal met Lee Sin >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Neuh... de meesten flashen al direct als je de eerste Q raakt. DAn kun je nog kiezen om je tweede Q NIET te doen. Bovendien kan Lee met zijn W vaak nog wel wegkomen. Met Maokai heb je geen weg terug EN geen escapes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Vicarious schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:27:
[...]

Neuh... de meesten flashen al direct als je de eerste Q raakt. DAn kun je nog kiezen om je tweede Q NIET te doen. Bovendien kan Lee met zijn W vaak nog wel wegkomen. Met Maokai heb je geen weg terug EN geen escapes.
Flash en zijn Q ;)
Maar idd, die W is zeker op low lvl, tricky ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-10 20:49

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik heb tamelijk lang gewacht voor ik daadwerkelijk ranked ging doen, omdat ik echt tevreden wou zijn over m'n LoL play voor ik dat zou doen. En nu kom ik echt met de grootste idioten samen (compleet geen map-awareness, compleet geen teamwork). Ik heb nu 6/10 placement matches gedaan en alles verloren. Is dit normaal? En op welk punt ga ik wat betere mensen krijgen om mee te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
apNia schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 00:43:
En op welk punt ga ik wat betere mensen krijgen om mee te spelen?
Niet. En dat is niet eens als grapje bedoeld. In waarschijnlijk 1 van de 6 games ga je een normale leuke game spelen. Verder alleen maar gezeik en qq. Omg this, Noob that, Moron zus, Report dat, L2P daar. HF in ranked :)
Tip: gewoon gelijk iemand blocken die gaat lopen zeiken en de cross chat uitzetten. Wat niet weet wat niet deert zullen we maar zeggen.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-10 20:46

steel123

Cryman9

Ik heb tamelijk lang gewacht voor ik daadwerkelijk ranked ging doen, omdat ik echt tevreden wou zijn over m'n LoL play voor ik dat zou doen. En nu kom ik echt met de grootste idioten samen (compleet geen map-awareness, compleet geen teamwork). Ik heb nu 6/10 placement matches gedaan en alles verloren. Is dit normaal? En op welk punt ga ik wat betere mensen krijgen om mee te spelen?
Ik had hetzelfde probleem.
Heb 750+ normal wins, 640 losses, dus best redelijk. Speel in 5v5 draft normals ook met/tegen allemaal silver+gold ranked spelers. Ga je placement matches doen voor ranked kom je met allemaal mensen die 100-300 wins hebben en spelen alsof ze lvl 15 zijn.
Dan moet je gewoon hopen dat je eigen team minder hard feed dan het enemy team en gewoon mid pakken ook al callen andere mensen dat(omdat je toch altijd first pick bent met zo'n lage win team).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steel123 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 08:01:
[...]

Ik had hetzelfde probleem.
Heb 750+ normal wins, 640 losses, dus best redelijk. Speel in 5v5 draft normals ook met/tegen allemaal silver+gold ranked spelers. Ga je placement matches doen voor ranked kom je met allemaal mensen die 100-300 wins hebben en spelen alsof ze lvl 15 zijn.
Dan moet je gewoon hopen dat je eigen team minder hard feed dan het enemy team en gewoon mid pakken ook al callen andere mensen dat(omdat je toch altijd first pick bent met zo'n lage win team).
Kan je dual queue in placement matches? (ook iemand die zich nog moet plaatsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

215/212! m'n winning steak heeft uitbreiding gehad!

En ik ga maar wat riot points halen. En dan een bundle rune pages kopen. En Udyr+legendary skin zodra die uit is :D Ik ben bijna jarig, dus leuk verjaardags kadootje :)

En als ik dan eindelijk al die rune pages heb, dan maar vullen met runes, en daarna wat cheapo champs en ranked in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 08:19:
[...]

Kan je dual queue in placement matches? (ook iemand die zich nog moet plaatsen)
jahoor dat kan. Hou er wel rekening mee dat je over het algemeen moeilijkere teams tegen je krijgt met duo queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Volgens sommige mensen hier bestaat ELO hell niet, maar ik ben het daar niet mee eens. Ik heb vrij weinig games die echt spannend zijn, meeste games is het na 15 minuten wel beslist. Soms zit het je mee, en soms zit het je tegen. Ik merk tegenwoordig dat ik mijn lane toch vaak wel win, maar dat onze jungler hun jungler feed of een pre-made bot lane keihard faalt. Gister ultieme duo-queue, 26 deaths tussen Zil en TF na 20 minuten... Ach ja, hopelijk vandaag wat games winnen want ik zit eindelijk weer in bronze II en wil niet meteen weer naar bronze III.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik heb gisteren Maokai zitten spelen maar wat is dit een lastige champ om te spelen zeg. Zelf doe je bijna geen damage en je moet het volledig van je team hebben want solo kun je niet eens sona dood krijgen op intermidiate als je een tank-build hebt.

Ik heb nog steeds geen tank gevonden die lekker speelbaar is voor mij. Mij favoriete champs zijn op dit moment Akali en Kog'maw daar heb ik het meeste mee gespeeld, echte damage dealers dus. Weten jullie een tank dan dan waarschijnlijk wel geschikt is voor bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-10 20:49

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

offtopic:
Hoi Vegeta oude SC2 compagnion :D

Ik had dat laatst ook, met een buddy van mij die, voor het aantal games dat ie heeft gespeeld echt heel erg goed is bottom lane helemaal scheel geneukt. En toch nog verliezen door gasten die echt de meest idiote shit doen. Het is allemaal verschil in ervaring natuurlijk, weten tot hoe ver je kan lopen, weten waar je vooral niet moet lopen, blijven kijken naar de minimap (2 op bott en 1 op top van hun, dan is jungle ingaan weer iets veiliger etc). Allemaal van dat soort dingen. Maar ik zit non stop met dat soort gasten. En ik ging juist Ranked doen in de hoop wat serieuzere mensen tegen te komen dan in Normals.

Als ELO hell niet bestaat, wat is het counterargument daar dan voor? Hoe kan ik daar uitgewipt worden? Ik beweer niet dat ik nu na 6 games daar in vastzit by any means. Maar mocht het zo door blijven gaan, dan gaat dat wel het geval zijn natuurlijk. Hoe zorgt het ranking systeem dan dat dat je niet overkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
ArgantosNL schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:42:
Ik heb gisteren Maokai zitten spelen maar wat is dit een lastige champ om te spelen zeg. Zelf doe je bijna geen damage en je moet het volledig van je team hebben want solo kun je niet eens sona dood krijgen op intermidiate als je een tank-build hebt.

Ik heb nog steeds geen tank gevonden die lekker speelbaar is voor mij. Mij favoriete champs zijn op dit moment Akali en Kog'maw daar heb ik het meeste mee gespeeld, echte damage dealers dus. Weten jullie een tank dan dan waarschijnlijk wel geschikt is voor bij?
Wat voor een tank zoek je ? Echt iemand die alleen tankt of meer een bruiser die ook dmg kan uitvoeren ?
Als echte tank gebruik ik de laatste tijd Volibear en Mundo, Cho zou opzich ook nog wel kunnen dat is echt een bitch om neer te krijgen.

Voor wat meer bruiser achtige tanks speel ik meer Wukong.
Garen is build afhankelijk, hij kan flink wat dmg doen als je hem dmg build maar het is leuker om vol tank naar de enemy adc te rennen en te gaan irriteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Beukerz schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:49:
[...]

Wat voor een tank zoek je ? Echt iemand die alleen tankt of meer een bruiser die ook dmg kan uitvoeren ?
Als echte tank gebruik ik de laatste tijd Volibear en Mundo, Cho zou opzich ook nog wel kunnen dat is echt een bitch om neer te krijgen.

Voor wat meer bruiser achtige tanks speel ik meer Wukong.
Garen is build afhankelijk, hij kan flink wat dmg doen als je hem dmg build maar het is leuker om vol tank naar de enemy adc te rennen en te gaan irriteren :+
ik wil graag een tank hebben die niet kansloos is in een 1vs1 gevecht, want MaoKai is echt kansloos. Ik heb dus meer een tank nodig ook nog redelijk wat damage kan doen en niet hoeft te vluchten voor sona :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:57:
[...]

ik wil graag een tank hebben die niet kansloos is in een 1vs1 gevecht, want MaoKai is echt kansloos. Ik heb dus meer een tank nodig ook nog redelijk wat damage kan doen en niet hoeft te vluchten voor sona :'(
Darius haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
een maat van mij had die gisteren, liepen we samen op top. samen 2 kills op level 1 :'). toen we op level 4 zaten hadden we allebij al ruim 1500 gold om uit te geven. Maar darius is toch eigenlijk een fighter en niet echt een tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:02:
een maat van mij had die gisteren, liepen we samen op top. samen 2 kills op level 1 :'). toen we op level 4 zaten hadden we allebij al ruim 1500 gold om uit te geven. Maar darius is toch eigenlijk een fighter en niet echt een tank.
Ja ik speel hem bruiser, een beste tank met veel damage :)
Mede spelers houden ook van je ulti :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Jarvan IV kun je ook flink tanky bouwen met enorme damage :)

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-10 20:46

steel123

Cryman9

ArgantosNL schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:57:
[...]
Dan zoek je geen die hard tank, maar meer een bruiser. Echte tanks(maokai, rammus) zijn 1v1 niet echt goed. Maar als je toch bij echte tanks wilt blijven dan kan Sejuani of Zac misschien wel, die tanks doen wel redelijke damage(lees: 1v1 win je nog steeds niet veel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
steel123 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 11:05:
[...]

Dan zoek je geen die hard tank, maar meer een bruiser. Echte tanks(maokai, rammus) zijn 1v1 niet echt goed. Maar als je toch bij echte tanks wilt blijven dan kan Sejuani of Zac misschien wel, die tanks doen wel redelijke damage(lees: 1v1 win je nog steeds niet veel).
2 vrienden van mij hebben Sejuani dus dat is iets minder handig, misschien dat Zac een goeie is op uit te proberen hij is dit weekend toch nog gratis. Heeft iemand trouwens ervaring met aatrox. Dat is volgensmij ook een hele sterke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Anders zou je Vi kunnen proberen, mede dankzij passive toch wel redelijk tanky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Zac bevalt mij altijd goed als off tank. HP stacken en Mpen runes en je komt een heel eind. Vooral de cc en zijn passive maken dat je de tegenstander lang genoeg kan bezighouden tot de rest van je team reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Lapras schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 13:21:
Zac bevalt mij altijd goed als off tank. HP stacken en Mpen runes en je komt een heel eind. Vooral de cc en zijn passive maken dat je de tegenstander lang genoeg kan bezighouden tot de rest van je team reageert.
Ik ga zac vanavond zeker uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
MrVegeta schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 10:28:
[...]
Volgens sommige mensen hier bestaat ELO hell niet, maar ik ben het daar niet mee eens. Ik heb vrij weinig games die echt spannend zijn, meeste games is het na 15 minuten wel beslist. Soms zit het je mee, en soms zit het je tegen.
Het verhaal in het kort is gewoon dat je niet alle games zal winnen of verliezen. Het duurt gewoon lang om hoger te komen. zie ook mijn profiel:
http://www.lolking.net/summoner/euw/25557905

Ik ben al tijden in silver bezig, en soms drop ik een beetje maar over het algemeen stijg ik langzaam, zit nu bijna tegen gold aan te hikken.

De gouden regel is gewoon. als jij beter bent dan de elo waar je in speeld, ga je automatisch stijgen. zal misschien (waarschijnlijk) niet hard gaan, maar je zal stijgen. Stijg je niet, dan zit je precies waar je hoort want blijkbaar doe je het dan niet beter als de mensen waar je mee of tegen speelt.

M'n broertje speeld net als ik ook League of Legends, hij is bronze 4/5. Ook hij vind dat z'n team helemaal kut is terwijl hij het geweldig doet. Maar als ik dan z'n matches bekijk, en de fouten die hij maakt dan behoort hij daar wel degelijk. Ook als we ooit es een 1v1 doen dan win ik redelijk gemakkelijk van em, en dan maakt het niet eens uit welke champ ik speel tegenover zijn champ.

Maar ja, laat ik vertellen hoe ik er voor zorg dat ik (nog) steeds stijg.

1. zit niet vast aan een rol - ik zelf speel 4 rollen goed, dus het maakt niet heel veel uit wat ik doe, ik prefereer echter ADC, maar als ik dat niet krijg ga ik daar niet moeilijk over doen. Ook al ben ik misschien hogere pick, support kan ook een game carrien ! Zie m'n 5/0/13 sona (3rde match)

2. Leer ELKE champ z'n abilities en passive ! Je hoeft er niet mee te kunnen spelen, maar je moet zeer zeker wel weten wat het doet. Weet of je tegenover een AD of AP champ speelt in lane, dan kan je daar naar bouwen, Weet je dat het andere team een hyper adc gebruikt (kog,vayne,ashe) dan kan je daar op bouwen. Heeft de vijand % health damage, bouw armor/mr. heeft hij flinke armpen of magic pen, bouw health. etc. - Leren hoe champion werkt kan het handigste met een snelle bot custom game, en kijk ook vooral de champ spotlight op youtube.

3. Mute Mute Mute ! zo belangrijk. Mute die spelers in je team en vijandelijke team. Ik ga hier verder niet op in, maar doe het maar gewoon een paar matches. Er gaat een wereld voor je open. Overigens als je helemaal niet gevoelig bent voor abuse/rage dan heeft het geen zin, maar ik geloof niet dat er ook maar iemand is die zo is.

4. Speel champs waarop je je comfortabel voelt, Als je in mijn match history kijkt zie je dat ik de afgelopen tijd alleen sona/cait en yorick heb gespeeld. Counters zijn niet zo belangrijk als een champ door en door kunnen spelen. Met de tijd zal je meer champs gespeeld hebben en fijn vinden, breid dan gerust uit door meer champs te spelen. Overigens zijn deze 3 champs allemaal redelijk veilig met geen echte harde counters, dus je kan rustig je eigen spel spelen.

5. Map awareness - Dit is er 1 die niet offline te leren is, dit zal je moeten leren door VEEL te spelen en oefenen. maar doe je hier je best op dan zal dit zich gaan uit betalen. Als je weet dat de jungler in een andere lane is - dan is hij niet bij jou - dan kan je druk gaan uitoefenen op de tegenstander. als je weet dat die midlaner al even weg is. Dan staat hij waarschijnlijk bij jou in de brush (ga daar maar van uit, dat scheelt veel doodgaan). Ook uiteraard voor de top en mid spelers is het belangrijk wards te plaatsen. Zo vaak scheelt dat gewoon deaths, Als je 1x minder dood gaat levert je dat je wards investering al op !!!!

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

DrFlash schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:07:
[...]

Overigens als je helemaal niet gevoelig bent voor abuse/rage dan heeft het geen zin, maar ik geloof niet dat er ook maar iemand is die zo is.
Nog nooit mute gebruikt, ben ook totaal niet vatbaar voor rage/abuse.
Kan er altijd wel om lachen eigenlijk... zeker als het commentaar op mij is...

Het leven is geweldig zonder stress, kan het iedereen aanbevelen O-)

Begin ARAM nu wel weer moe te worden, maar weer eens op normal games of 3v3 concentreren.
En misschien ook wel ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aram kan wel eens leuk zijn maar uiteindelijk zijn daar enkele champs nog steeds massas op
en als je die hebt win je bijna altijd zoals bvb Jayce massaal OP
knoeiharde poke, chase gate :), snel towers downen en dan nog eens de mogelijkheid om in de bres te springen en champs je team in te slaan pfffff, als ik hem zelf heb weet ik al dat het GG is

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Ik speel voornamelijk Normals maar vindt het leuk om ze te streamen.... check mijn kanaal op twitch "bf_billiam"

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oh Christ, weer terug in Bronze III, ik heb geen enkele match kunnen winnen in Bronze II. Het was verschrikkelijk. Nu moet ik 4 van de 5 matches winnen om terug te komen in Bronze II :'). Kom op zeg.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Vandaag voor het eerst ARAM geprobeerd (ben lvl 19 ook maar). 2/3 win/loss.

Maar goeie genade dat is even wennen. Puur teamfights met champs waar ik soms nog nooit mee gespeeld heb.

Ronde 1: Veigar, ken ik en mijn team was sterker dan hun.
Ronde 2: Renekton, champ ligt mij niet, andere team veel beter met stuns en we gingen er snel aan.
Ronde 3: Renekton, nee toch niet WEER! Toch wat beter kunnen spelen, maar blijf erbij dat het niet mijn champ is.
Ronde 4: Sivier, owjee, nog nooit gespeeld, 1e deel erg veel doodgegaan, zodra er items kwamen, kwamen er ook kills, best leuke champ om eens mee te klooien denk ik!
Ronde 5: Master Yi geruild voor Karma, geen spijt gehad. yi ligt mij niet en degene die hem kreeg was er briljant mee. Mijn Karma ook niet slecht, gezien ik er nog nooit mee gespeeld had, 10/6/19, vooral de poke is erg leuk.

Al met al ARAM leuke gameplay, beetje leren nuttig zijn in teamfights en champs leren die je nog nooit gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Ik heb zelf ARAM te veel gespeeld de laatste tijd, en nu ben ik Summoner Rift beetje verleerd :p
Wel leuk in ARAM is het random effect. Champ die je niet bevalt? Soms kan je traden, soms willen anderen champs niet weggeven... Tough titties.

Yi is erg sterk in ARAM. Erg overpowered als je die AP bouwt.. ik noem het altijd de schoonmaak dienst. Ik geloof dat ze de gameplay wel willen aanpassen.. nu doe je in ARAM hele tijd niks totdat je 1 kill kan krijgen. Als je de ult kan gebruiken, kan je in theorie penta's halen, maar dan moet je wel erg veel geluk/magic hebben :P

Gisteravond kreeg ik ook Renekton. Bah, beetje tanky gebouwd maar ik vind het helemaal niks.
Kan ook zijn dat ik dat potje niet had moeten spelen, viel beetje in slaap en elke enemy Nidalee speer die gegooid werd was raak 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

MrVegeta schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 22:16:
Oh Christ, weer terug in Bronze III, ik heb geen enkele match kunnen winnen in Bronze II. Het was verschrikkelijk. Nu moet ik 4 van de 5 matches winnen om terug te komen in Bronze II :'). Kom op zeg.
Gelukkig is dat ook weer gelukt :), vrij makkelijk gewonnen zelfs. Hopen dat het nu beter gaat. Eerste game in Bronze II, top singed 06 in een paar minuten, jungler werd steeds gecounterd, botlane had samen 11 deaths. Jup...

[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 29-06-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Het ging zo goed met me 7 win streak. En toen kwam de loss :( http://www.lolking.net/summoner/euw/22840679#history

Maar goed, het ging best lekker :) We hadden geen support omdat de laatste de boel trollde met rengar. Daardoor te weinig wards en te weinig vision waardoor Quinn best wel fed raakte. Ook de ADC wist niet echt hoe hij/zij kills moest maken. Uiteindelijk geeindigt met een hele vage item build en 6/16/39, ik had na oNZE Lissandra de meeste "kills" ik kwam op 45 (kills + assists) en zij op 46. En ik had een mega tanky build en dat was ook nodig. Onze khazix was echt zo ongelofelijk slecht. Hij kocht pas boots op lvl 15 of zo en wist volgens mij niet hoe khazix werkte. Nou weet ik dat ook niet. Maar dit was echt gaar. Uiteindelijk ging het best aardig en kwamen we terug in de match. En toen pakte ze baron. En het team dacht: ENGAGE WHILE THEY HAVE BARON. Goed, een ace en we hadden verloren. Het potje duurde maar een uur of zo... Wel een toffe pot. Jammer dat het mis ging. Ik moest intiaten en daarom 16 deaths. Maar verder lag het iig niet aan mij dat we verloren hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomazlol
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-05 20:24
Na 4x promotion gefaald te hebben, eindelijk een win streak en meteen gesprongen van Diamond 5 naar 3 :))) #genietmomentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Afgelopen weekend ook mee laatste promo match gehaald en dus weer terug in Silver 3.
Ge-duo'ed met een maat (ik speelde maokai jungle, hij lulu support)
Alle lanes waren kansloos aan het verliezen en ik zei op skype: deze tryn, deze toplane tryn gaat het doen voor ons.
Waarna we beide in chat tikte: We believe in you Tryn. Zijn reactie: Uh.. ok I'll do it.
Zijn lane blijven ganken zodat hij vrijwel freefarm had vs een darius.
Enemy werdt keer op keer verrast door onze tryn en voila een win en terug naar silver 3 :)
Kijken of ik in me vakantie naar Gold kan komen, gezien de LP die ik krijg per win (20-28) moet dat wel te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Ik heb van het weekend m'n promotion naar gold gefaald. Na een hele lekkere streak nu een aantal losses achter m'n naam, ach ja. Even hoofd resetten en weer los :-)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Een tijdje geleden ben ik 2 maanden inactief geweest op LoL toen was ik van silver 3 naar Bronze 1 gedemote. ik zit nu al weken vast in Bronze 1 (speel niet elke dag though) maar elke win die ik krijg komen er maat 5-9 punten bij. echt verschrikkelijk want als ik er 1 verlies gaan er weer 15-20 af. in 10 ranked wins maar een total van 46 punten gehad :s en dan 2 loses in a row en mocht weer voorafaan beginnen. soms vind ik dit systeem echt irritant

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wootlock schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:06:
Afgelopen weekend ook mee laatste promo match gehaald en dus weer terug in Silver 3.
Ge-duo'ed met een maat (ik speelde maokai jungle, hij lulu support)
Alle lanes waren kansloos aan het verliezen en ik zei op skype: deze tryn, deze toplane tryn gaat het doen voor ons.
Waarna we beide in chat tikte: We believe in you Tryn. Zijn reactie: Uh.. ok I'll do it.
Zijn lane blijven ganken zodat hij vrijwel freefarm had vs een darius.
Enemy werdt keer op keer verrast door onze tryn en voila een win en terug naar silver 3 :)
Kijken of ik in me vakantie naar Gold kan komen, gezien de LP die ik krijg per win (20-28) moet dat wel te doen zijn.
Welkom terug in Silver III, je bent in goed gezelschap (mij ;) ). We kunnen wel eens duo'en als je zin hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Vicarious schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:52:
[...]

Welkom terug in Silver III, je bent in goed gezelschap (mij ;) ). We kunnen wel eens duo'en als je zin hebt.
It is all good in the silver 3 hood 8)

Wellicht een keer idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het is toch godsonmogelijk, weer terug in Bronze III. Ik word hier zo moe van. Elke keer als ik in Bronze II kom wordt ik met de grootste idioten in de game opgezadeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomazlol schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:38:
Na 4x promotion gefaald te hebben, eindelijk een win streak en meteen gesprongen van Diamond 5 naar 3 :))) #genietmomentje
Eindelijk iemand hier met skill tussen al deze "weeeeh ik ben brons en het is niet mijn schuld" spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:31

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:19:
[...]

Eindelijk iemand hier met skill tussen al deze "weeeeh ik ben brons en het is niet mijn schuld" spelers.
Speciaal clone accountje voor aangemaakt om dit te melden? :z

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

m0nk schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:29:
[...]

Speciaal clone accountje voor aangemaakt om dit te melden? :z
In before "lol noob ik ben <insert plat of hoger> 3" !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol nee, ik had dit account al langer, nooit iets op forum gepost. Doe alleen mee aan prijsvragen normaal, maar sinds ik lol speel lurk ik hier beetje om te lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:31

m0nk

16-09-2003 15.15

Welke league speel je zelf dan? Linkje naar je summoners page? :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:31:
Lol nee, ik had dit account al langer, nooit iets op forum gepost. Doe alleen mee aan prijsvragen normaal, maar sinds ik lol speel lurk ik hier beetje om te lachen.
Tof, de elite komt ons bezoeken!

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd allebij triest. Gewoon at random een of andere dude die hier nog nooit gepost heeft ophemelen.
Maar ook klagen over je teams terwijl je in brons zit.
Brons is niet voor niets het laagste van het laagste natuurlijk is iedereen daar slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:40:
Eerlijk gezegd allebij triest. Gewoon at random een of andere dude die hier nog nooit gepost heeft ophemelen.
Maar ook klagen over je teams terwijl je in brons zit.
Brons is niet voor niets het laagste van het laagste natuurlijk is iedereen daar slecht.
Bronze is toch niet zo slecht ?
60% van de mensen die ranked speelt zijn bronze
20% zijn silver
10% zijn gold
6% zijn plat
3% zijn diamond
1% is challenger

Geloof dat het zoiets was toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

1% plat, diamond en challenger erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier wat info over de verspreiding van de spelers over de leagues http://i.imgur.com/0JArBCj.jpg

zoals je ziet is brons ongeveer 50 % van alle spelers dus brons is zeker niet slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

MrVegeta schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:52:
Het is toch godsonmogelijk, weer terug in Bronze III. Ik word hier zo moe van. Elke keer als ik in Bronze II kom wordt ik met de grootste idioten in de game opgezadeld.
Bekend probleem :P ik sta bijna elke game wel positief en win me lane. Maar meestal faalt er wel weer iemand of gewoon het ergst is zo'n domme trow. dat iemand ineens weg is na 25 min ofzo en je die persoon echt niet kan missen.

Ik baal echt zooo zwaar dat ik niet gewoon even 1 potje per 28 dagen speelde XD (want na 28 dagen verlies je dus pas punten) gewoon ff 1 potje per maand en ik was nog in silver3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ricmaniac schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:24:
[...]

Bekend probleem :P ik sta bijna elke game wel positief en win me lane. Maar meestal faalt er wel weer iemand of gewoon het ergst is zo'n domme trow. dat iemand ineens weg is na 25 min ofzo en je die persoon echt niet kan missen.
Als je echt wilt stijgen moet je zodra je de lane wint ook andere lanes gaan helpen, objectives halen etc. Alleen je lane winnen en dan huilen dat de rest van je team kut is is typisch bronzie-gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vicarious schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:53:
[...]

Als je echt wilt stijgen moet je zodra je de lane wint ook andere lanes gaan helpen, objectives halen etc. Alleen je lane winnen en dan huilen dat de rest van je team kut is is typisch bronzie-gedrag.
ik weet echt wel hoe ik moet spelen hoor. ik ben gedemote doordat ik innactief was. niet doordat ik faalde ;p en ik huil alleen op momenten als je echt onterrecht verliest door Disconnects bijv en door per win maar 6-8 punten te krijgen voor een total van 12wins nu al.

Het is alleen gewoon een feit dat als jij gewoon goed gaat in je lane maar niet extreem gefeed bent maar gewoon je lane alleen wint dan kan jij echt niet hele game carrien als mid bijv terwijl je teammaten het verneuken

[ Voor 15% gewijzigd door Ricmaniac op 01-07-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Vicarious schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:53:
[...]

Gaat lastig als support/jungler ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 20:07
Wat voor gamemodes spelen jullie als je een andere role/champ wilt leren?

Zit nu in Normal games op 651 wins en 618 losses maar 80% van mij games is als ADC (ben begonnen met ashe en eigenlijk blijven hangen bij haar) en zo'n 17% als supp en 3% de overige roles.

Het probleem nu is wanneer ik andere roles speel in Normal ik zwaar onder de maat speel ivm wanneer ik ADC of Supp speel.
Met als gevolg reports en flames spams in de chat. (niet echt motiverend maar misshien ben ik te gevoelig voor dat :) )

Ik heb wat bot games gedaan met jungle, mid en top champs maar krijg niet het idee dat dat helpt. (Totaal niet vergelijkbaar met spelen tegen echte spelers)

Tips zijn heel erg welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon normals als het kan met vrienden. Normal is dé gamemode om dingen uit te testen die je nog nooit hebt geprobeerd. Bots helpt je natuurlijk helemaal niet om een betere speler te worden. Als mensen je flamen uitleggen dat dit niet je normale rol is. Als ze dan doorgaan gewoon muten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mingooski
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 20:07
Ja dat is waar, alleen krijg ik vaak dan de neiging om gewoon te blijven spelen als ADC en Supp waar ik wel goed in ben.
Plus als je een Role called in Normal verwachte mensen dat je daar ook goed in bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

om nieuwe champs te leren gewoon altijd normal games of normal met draft pick. zoals het moest in seizoen 1 toen je niet die domme players vs AI had en aram enzo

Pagina: 1 ... 46 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.