Ja ik ga sowieso nog heel wat Normals spelen! Mmh altijd lastig een nieuwe champ kiezen.. Ik denk dat Aathrox jungle ook wel goed is, lastig lastiggodofal schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:14:
[...]
ik zou je aanraden toch wat langer normals te blijven spelen, je speelt nu tegen mensen die het spel niet goed kunnen waardoor je je eigen skills waarschijnlijk overschat
offensive junglers zijn vooral champs als shaco, xin, lee sin
dat soort champs vallen meestal wel flink af mid/late, dus je móet early presteren anders heb je wss verloren
Suicide machine is niet de rol van support hoor!ye-roon schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:06:
goed voor het volgende is het belangrijk te weten dat ik met Janna speelde en support was...
Gister de meest bizarre game in tijden gehad. We hadden een AP Ji top, een jungle Kha'zix, ik dus als Janna support, een ADC caitlyn en Xerath Mid. Cait en ik wonnen onze lane redelijk goed, iig in farm. Die khazix was niet echt goed in ganken. En toen hun Voli langs kwam gingen we dood. Maar eenmaal terug in de lane slopen we de Quinn en Leona. Verder kan Cait echt goed doorfarmen, en we worden door 4 man geganked. Even later nog een gank van 4 man en we verliezen de turret.
Die Ji was hard aan het winnen en doordat Katarina bij ons mee kwam ganken kon Xerath de mid toren pakken. Dus er was niet veel verloren. We gingen nu de team fights en het was tijd om te roamen en meuk te killen en towers te pakken. En we hadden een paar team fights echt snoeihard verloren (die ons makkelijk de game hadden kunnen kosten). Dat vooral omdat Khazix dacht een one man army te zijn en dus constant uit positie liep, of in ze eentje ergens was.
Maar vaker was het zo dat je elkaar een beetje aan het aftasten bent als team tot dan ineens de initiate er is en de fight begint. En die Khazix naap was er of niet, of dived midden in de crowd en word geinstagibbed omdat hij geen defensive items had. Als hij er niet was, dan duurde het te lang of zo, en dacht hij: oh farm, needs farm. Dus wij 4 dood. En hij een paar minions.
Dus ik vraag aan waarom hij niet bij ons blijft en minions gaat farmen ipv proberen te game te winnen, komt het antwoord: STFU n00b, with your 0/8! Dus ik vraag of hij weet wat de rol van een support in een game is. En hij blijf maar een beetje kiddie reageren. Op gegeven moment ben ik dood geweest en zijn me wards dus op gegaan. Dus ik ga onderweg naar baron om daar wards te plaatsen. Zit het enemy team in dat ronde bosje voor baron, echt allemaal. Maar meneer Khazix dacht even voor me uit te lopen en word geinstagibbed en ik ga dus niet lang daarna ook neer. En meneer klagen dat er geen wards staan. Maja genoeg over dat.
Daarna team fights over en weer. We pakken op gegven moment 3 inhibs. We gaan allemaal dood in hun basis en ze kunnen mid inhib en beide nexus turrets pakken. Wij pakken hun in onze basis en rennen door. Maken de laatste turret stuk en gaan weer dood, niet allemaal, maar toch. Enemy team weer naar onze basis, we reviven op tijd en kunnen ze van de nexus afhouden. Daarna weer team fight en terwijl we weer dood aan het gaan zijn maken onze minions de nexus stuk.
Echt fucking rare game. Maja, gewonnen en goed wat IP verdient
Maar aan de andere kant moet je soms ook bedenken dat het niet alleen aan hun ligt, voor hetzelfde geld doet hij echt goede engages maar is het team gewoon te slecht om mee te gaan goede follow ups en goede plays te doen. Dat is best frustrerend als assasin, als dan die mensen ook nog gaan zeuren dan is het feest helemaal voorbij
wat ik eerder zei, dat je early moet presteren omdat je anders hard afvalt, geld heel erg voor aatrox: die móet fed worden om waardevol te zijnVerwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:25:
[...]
Ja ik ga sowieso nog heel wat Normals spelen! Mmh altijd lastig een nieuwe champ kiezen.. Ik denk dat Aathrox jungle ook wel goed is, lastig lastig
dus als je een succesvolle gank doet met aatrox dan moet je eigenlijk wel de kill pakken, met de meeste andere junglers kan je beter de kill aan de lane geven
champs als aatrox zijn niet de beste keus voor junglers, simpelweg omdat je je lanes benadeelt op die manier (en die hebben het geld meestal harder nodig)
Inderdaad, hoewel ik gister nog poste wat voor een geweldige jungler ik hem wel niet vond, moet ik ook zeggen dat hij end game geen donder waard is. Dat is in lane overigens ook. Maar zijn ganks zijn dusdanig goed dat je zeker pre-30 (want dat ben ik) games op 20 min kunt beslissen. Gister een potje met hem gejungled en stond in een kwartier 8-0-1, daarnaast konden alle lanes lekker pushen doordat ze steeds geen enemy haddengodofal schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:31:
[...]
wat ik eerder zei, dat je early moet presteren omdat je anders hard afvalt, geld heel erg voor aatrox: die móet fed worden om waardevol te zijn
dus als je een succesvolle gank doet met aatrox dan moet je eigenlijk wel de kill pakken, met de meeste andere junglers kan je beter de kill aan de lane geven
champs als aatrox zijn niet de beste keus voor junglers, simpelweg omdat je je lanes benadeelt op die manier (en die hebben het geld meestal harder nodig)
In zo'n geval wordt er op mijn niveau gewoon op 20 gesurrenderd, omdat de meeste nog niet doorhebben dat wanneer onze tegenstander gewoon zou defenden tot ze klaar waren voor teamfights, dat wij geen schijn van kans hadden gehad. We hadden een Xin top, Yi mid, Ashe en Zyra bot en ik dan.
Xin: moeilijk endgame. Yi: kan ook alleen maar all-in, geen poke.
En als antwoord op nog een leuke jungler zeg ik Jarvan IV. Redelijke damage, redelijke tank, en ook end game van waarde door zijn buff.
Verwijderd
Ja precies zulke Junglers zijn leuk om pre-30 mee te spelen, zoals Rengar in het begin echt heel sterk maar end game kan ik vrij weinig. Kan beter mijn tijd besteden spenderen om Mechanics te leren van betere mid-end game junglers aangezien dit mij belangrijker lijkt in ranked..Ero-Sensei schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:49:
[...]
Inderdaad, hoewel ik gister nog poste wat voor een geweldige jungler ik hem wel niet vond, moet ik ook zeggen dat hij end game geen donder waard is. Dat is in lane overigens ook. Maar zijn ganks zijn dusdanig goed dat je zeker pre-30 (want dat ben ik) games op 20 min kunt beslissen. Gister een potje met hem gejungled en stond in een kwartier 8-0-1, daarnaast konden alle lanes lekker pushen doordat ze steeds geen enemy hadden.
In zo'n geval wordt er op mijn niveau gewoon op 20 gesurrenderd, omdat de meeste nog niet doorhebben dat wanneer onze tegenstander gewoon zou defenden tot ze klaar waren voor teamfights, dat wij geen schijn van kans hadden gehad. We hadden een Xin top, Yi mid, Ashe en Zyra bot en ik dan.
Xin: moeilijk endgame. Yi: kan ook alleen maar all-in, geen poke.
En als antwoord op nog een leuke jungler zeg ik Jarvan IV. Redelijke damage, redelijke tank, en ook end game van waarde door zijn buff.
Yi rework
Kan niet op LoL site kijken (blocked) kan iemand info droppen ?
Bij Xin hangt het ervan af hoe je hem bouwt. Ik bouw Xin altijd tanky i.c.m. cdr, damage doe je toch wel met je standaard armor penetration. Ik heb nog nooit problemen gehad dat ik niet mee kon komen mid/late game. Xin is dacht ik ook een van de weinige champs die gedurende alle fases van het spel sterk blijft.godofal schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:14:
[...]
ik zou je aanraden toch wat langer normals te blijven spelen, je speelt nu tegen mensen die het spel niet goed kunnen waardoor je je eigen skills waarschijnlijk overschat
dat soort champs vallen meestal wel flink af mid/late, dus je móet early presteren anders heb je wss verloren
Naar wat ik begrepen had mixen ze nu het idee achter de AP en AD build wat. Alpha strike enzo scaled nu met AD ipv AP. Zodat je dus iets hebt aan zowel je skills en aan je autoattacks allebei. Ze hebben wel alpha strike en meditation ietwat geminderd vanwege de compensatie in damage op autoattacks zodat je niet onsterfelijk bent. Verder visual upgrade. Skills bleven op het eerste zicht redelijk gelijk. (Ik ken ook alle details niet meer, heb het vanmorgen gelezen)
net weer 2 potjes hard gewonnen en gecarried
(zilver 1)
1
zyra 10/0/12
+4 LP
2
zyra 8/1/7
+3 LP
riot geef mij meer lp
zo kom ik nooit in gold
(zilver 1)
1
zyra 10/0/12
+4 LP
2
zyra 8/1/7
+3 LP
riot geef mij meer lp
O.R.C. Black Bulls Rugby
Krijg het ook niet gekopieerd, maar de passive verandert waardoor die nu wat nuttiger is.
Alpha strike scalet nu 0.8 met AP en 0.4 met AD. Meditate is licht veranderd waardoor het nu ook nuttiger wordt voor AD Yi.
Wuju style geeft iets van magic damage, al weet ik niet of dat eerst ook al zo was. Daarnaast is hij in zijn passive nu ook immune voor attack speed slows.
Alpha strike scalet nu 0.8 met AP en 0.4 met AD. Meditate is licht veranderd waardoor het nu ook nuttiger wordt voor AD Yi.
Wuju style geeft iets van magic damage, al weet ik niet of dat eerst ook al zo was. Daarnaast is hij in zijn passive nu ook immune voor attack speed slows.
Best een hoop, maar als je niet bij de site kan vanwege blokkages hierbij de tekst:Beukerz schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:21:
Yi rework
Link: http://www.reignofgaming....al-upgrade-and-kit-rework
Originally Posted by Riot (View RedTracker Source)
Picture doesn't do new Yi justice. Our relaunch team went bananas on this one!
Ahhhhh finally. Here we go
I hope the skins will be updated too.
They are, and they're siiiickkk.
He kept the seven eyes, the swordboots, the katena, the trenchcoat (sort of), AND those things that I don't know what they are but they look cool?
YIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS!
Believe me, I made sure everybody on the team watched the Pro as Heck guide to Master Yi.
Also, if you don't actually know what they're meant to be on the sword- they're weighted rings. They're animated now!
**** yes sword boots make a triumphant reappearance!
They are essential
will all skins be reworked?
As per usual, yes!
Good job, but I'm sure other champions need this more..
EDIT: Sivir, Poppy, Sion, etc.
Sivir is in progress, Poppy is a challenge, and we've discussed that Sion is a REALLY big challenge!
All in good time.
Good job, but I'm sure other champions need this more..
EDIT: Sivir, Poppy, Sion, etc.
Sivir is in progress, Poppy is a challenge, and we've discussed that Sion is a REALLY big challenge!
All in good time.
I lost really bad against a Yi on ARAM and then I had to get back to work on him. That defeat stung for the rest of the day.
Hope you enjoy his updates!
All in good time.
Throwing in my two cents on this: Master Yi wasn't the worst of the lot, but he still needed a good amount of attention. Yi's VU allows us to push him into a (wuju) style of his own!
For the super high importance things, they generally take a much longer time, because there is a lot more work that needs to happen.
Hi ! I need to mention a detail .. maybe you can fix it now :] ..
The Samurai Yi have the sword in the wrong direction, is facing to yi. I hope this can help a little to rework on yi
Great work on this new Yi btw ! Thank you very much.
All his swords are now held in the correct direction. Funny, you think he'd notice that he was holding it backwards with all those eyes.
I can answer a couple things about the kit in the... 15 or so minutes I have here - sorry there isn't much. Solcrushed, who is handling a lot of the tight-end balance will be around in the afternoon, I think.
Playstyle and Kit
Overall, none of his targetting paradigms have changed - nor have any of the abilities changed in their use case.
The majority of this was scaling, timing, cleanup and a couple minor retouches.
Alpha Strike
For example, Alpha Strike now scales off total Attack Damage, deals physical damage and has some light interactions with critical strike and attack speed.
Hitting an enemy will reduce the cooldown of Alpha Strike - while critical strike will add mini-crits to the skill based on your critical strike chance and damage.
Alpha Strike will have fixed travel time between bounces - so an Alpha Strike on 4 targets will give you a consistent time of untargetability, rather than being proximity based. This also means that your opponents will have a better sense of when you'll fade back in, so good luck on that.
Alpha Strike has lost its AP ratio... for now. We're experimenting with some models here under-the-hood for a pure AP playstyle - unsure how it'll fully pan out.
Alpha Strike now counts as movement for the purposes of items such as Statik Shiv.
Meditate
Meditate has changed from a flat armor / magic resistance boost to a % DR model as penetration was causing really weird damage potentials against what is supposed to be one of Yi's primary defense mechanisms.
It also restores more health the lower health you have - meditating at lower health will provide a bigger damage buffer / health restore in general than meditating at high health.
Wuju Style
Wuju Style has been changed from a flat boost to a % boost in total attack damage. This smooths out his power curve a bit better based on how well he's doing throughout the game, rather than spiking early at around level 9 and then really needing to snowball off a couple kills to remain decent.
Wuju's style's active now deals true damage based on a % of his total attack damage - Master Yi needs to be a threat, regardless of who he's attacking - but the damage difference between destroying squishy targets and piercing high armor targets was getting a bit absurd.
In general, Wuju Style will add less attack damage early but more and more as he builds additional Attack Damage and ranking it. We've compensated some of this early damage loss with an increase in base statistics and survivability.
Highlander
One of the things we noticed from continuous playtests was that the more you made Yi focus on Alpha Strike and Highlander gameplay - the more of a restriction Highlander became.
One of the primary skills a player needs to know while playing Yi is when to engage a fight - but seeing so many opportunities pass by because you were waiting for an apparently unrelated cooldown (Highlander) seemed counter-intuitive for the build.
Highlander now has a passive/active component - the passive restoring basic cooldowns on kills and assists - while the active keeps the speed benefits that the original highlander had. Note, however, that Highlander will not reset itself passively or actively.
Double Strike
Double Strike was operating in a burst paradigm that seemed antithesis to the continuous threat pattern that we wanted to build up - Especially with Alpha Strike becoming a larger part of threat for AD - this spiked his assassin pattern to an unhealthy level.
Double Strike has been retuned as a building-up paradigm. Every 4th attack, Master Yi's next attack will strike twice for 100% damage and 50% on the second hit - but he must use this additional double strike within the next couple of seconds - This also had some neat synergies with the retuned Alpha Strike and Wuju Style.
Xypherious, will Alpha Strike attack range be cleaned up? It is almost impossible to predict what it will or will not strike. Sometimes it hit the champion FAAAAAAARRRR away in the back and sometimes the 5 minions in front of him.
Alpha Strike's bounce range is 600.
Added the UI secondary radius indicator on Alpha Strike.
Alpha Strike will now prioritize the closest target that has not already been hit by Alpha Strike.
So, we'll be able to use AP Yi's farming talents to build up gear and then go late game AD Style basically?
Not particularly - If you ignore proper usage of Alpha Strike, Meditate and Wuju Style - you're going to be in quite a bit of trouble.
Additionally, casting Highlander right at the beginning of the fight is no longer the de facto play.
Will it keep the initial position reset if first target dies during Alpha Strike?
Yes - even if I personally think it's unintuitive - it leads to some interesting lane play, so there's definitely some gameplay gains there.
We should probably expose that at some point in the tooltip now that I think of it.
PLEAsE KEEP HIS VOICE!
We brought back his original voice actor. You're good.
Oh, and someone was asking about the taunt. He's still got it. We wanted to preserve most of the lines people expressed attachment to in addition to expanding the script.
If I'm reading this right, while this might feel better, doesn't it reduce his damage in every situation except for stacked on-hit damage bonuses?
Not really, while pure damage wise it may be a wash, the interactions with Wuju style and Alpha strike make it so this version brings more to the table than just flat damage.
Yi is kind of useless while Highlander is down due to massively lowered DPS and no way to chase, so Highlander not refreshing itself worries me.
How will a glass cannon Yi get into a fight at the opportune moment- his biggest decision- without that speed buff?
It seems like using any element of surprise could make you useless halfway into a fight.
While Highlander does not refresh, it extends the duration if you get a kill or assist while it is active.
so when you guys remove mechanics like highlander resetting, all you really have to do is provide it with a miniscule buff and noone will notice right?
Well - I did point out specifically with a note that Highlander will not reset itself, so I'm not really hiding it. XD
As a squishy player who routinely runs in terror at Yi, even I am looking forward to his update. He looks SO COOL. It will be an honor to be slain by the new Master!
-_-
so why did you guys decide to keep the little swords on the side of his legs?
We have elements on our champions that are very iconic, and very dear to that champion in general. Karma's fans is a very strong example of this that we learned from.
For Master Yi, we saw no reason to remove them. They add a tiny bit of visual clutter, but for the most part, we would be making the champion more generic by removing them. They add to his fantasy, they add to his silhouette, and they add to the thought that this dude has so many swords that he's truly a master of his own style.
Additionally, did you know that the swordboots/bootswords/shoedaggers only appear on Base and Assassin? We kept this the same.
I don't fully understand this...
Does this mean that after Yi's 4th autoattack, he will gain a buff for a couple of seconds that makes his next autoattack a Double Strike? Won't this be the same as the old passive, where people will hold at 3 autoattacks and "unleash" the 4th on enemy champions?
Think Jax R
Actually, quick question, how will the update affect his jungle?
We've taken away the RNG from Alpha bonus proc on non-heroes, his jungle is very consistent now.
Mmmm
What do you feel is the proper usage then?
Is Alpha Strike still his gap close?
Is Meditate still his clutch defense?
Is wuju style still his steroid?
Or has something more been worked in?
He is much more reliant on getting clutch evades with Alpha and Meditate, additionally being mindful of when to proc Wuju will make a difference. He will be dealing less DPS if you just stand and whack people and you need to maximize your skills.
Solcrushed, while you're here - what's up with the Viktor tag change on the PBE? You've got us worried
This is unrelated to anything I've been doing, probably platform ppl trying to clean up outdated descriptions.
@Xypherous
@Solcrushed
Will the bonus true damage on wuju style also crit?
True damage never crits, its TRUE
I'm pretty excited for this update! He's quite shiny
Also, maybe I'll see AD Yi's in ARAM - hopefully less frusterating.
Wait, wait, wait, wait....
Are you saying that removing fans from Karma was a mistake?
Or are you referring to you guys putting the fans in her dance to keep them there?
Sorry about this being off topic, I was just wondering. x:
A little bit of both. We weren't fully aware of how high the attachment was on them. As penance for our mistake, we added the fans back in for the dance after we learned how fond people were of them.
We improved our process after this, and look actively for what people are incredibly attached to on champions through multiple methods. Davin is the coolest dude in the world, and he and his crew bring in super fans of upcoming champions to poll for opinions. We also look at forums, fanart, etc.
We won't keep every attachment to champions, but we do try to keep most. There's a fine difference between "I like this because it's bad" and "I like this because it's unique". Something like... Sivir's run is a great example of the former. Swordboots are a great example of the latter.
And now I must ask the question on EVERY Yi player's mind: Will we still be able to use the taunt while meditating? This is crucial and I absolutely must know!
Well, if it's on eeeevery mind; I just loaded it up. You can still do all emotes while Meditating. The sounds will play, but the animation won't overwrite the meditate one.
We cool?
The only depth in skills I see advertised is an increased importance on using them defensively, but you imply that new play patterns will be important for damage.
Yi is defined by his high speed and peerless damage, so I'm a bit confused here.
Will his late-game, full glass cannon build have the same damage it does now, or was he made more of a AD Caster with the Alpha Strike change?
I'm worried that he will become a stale fighter/bruiser if he can neglect AS/Crit for raw AD.
Alpha can both crit & gets reduced cooldowns with each basic attack. Even with more emphasis on Alpha, AS/Crit does not lose its appeal, while flat AD becomes at least conceivable.
When can we expect these changes to go live?
Definately not 3.9 (next patch) but hopefully not too far off!
The second hit can still crit, right?
Yes, it is an autoattack for all purposes other than dealing half damage
The Ultimate change is exactly the change I always wanted when I played him.
This may end up making old Master Yi the undisputed king of Reset comps :]
My only concern is about the damage reduction on meditate being high enough compared to the current boatload of 300 armor/mr at max rank. One thing that helps Reset Yi keep going in fights is keeping track of when CC is down so you can tank/heal/survive for more resets, so the numbers need to be spot on with levels to keep it from either being a "must level" or a "one point wonder", or even worse, make that part of him fall off a bit too hard endgame if they're too low
The defense number on Meditate is tuned right now so it is relatively similar when you are fighting against people with the % pen masteries. If they don't it will be worse, if they have more pen it will be stronger.
Of course numbers are subject to change but they have been playtesting well.
Is there any chance Alpha Strike could apply on-hits?
No, that is pretty much stealing Fiora's thunder and clunking her on the head with it.
does yi still loses his passive bonus damage on wuju style while the skill is on cooldown?
Yes, we tried it staying on and it made the skill completely mindless while taking away the coolness of the reset happening.
In that case, does the passive bonus stack with the active bonus when a reset occurs?
Not anymore. The passive and actives do completely different things.
One adds a % AD - the other adds on-hit true damage.
The other portion of this is that since the on-hit true damage is based on %AD - you don't lose the passive until the on-hit true damage expires now.
so why did you guys decide to keep the little swords on the side of his legs?
When you understand the sword boots, Yi will have nothing left to teach you.
Well, if it's on eeeevery mind; I just loaded it up. You can still do all emotes while Meditating. The sounds will play, but the animation won't overwrite the meditate one.
We cool?
We also added some nice trolly lines to fire on Meditate casts as well. Adding value!
As I asked and ill ask again, any Olaf rework coming... He needs some help. And a visual upgrade would be baller
He's not nearly as high a priority as other champions.
It doesn't look like he needs it, but just for official confirmation, he's not getting a Traditional skin is he?
Nope. The old model is universally considered to be out of date and not salvageable. We redesigned him along the same lines as his current base but abides by new style and quality guidelines.
Answer to whether or not all skins are being updated
Answering this more clearly (to you because I like how you spelled my name). Yes, ALL skins are being updated. We wouldn't leave people with skins out to dry like that. I know I'd be upset if something I bought was left in the old state.
As people have mentioned, it's relatively new. It's not changing too much (adapted to the new rig and proportions), but it isn't being ignored.
ROOOOOON!
Also, quick question, since you guys are giving some attention to Yi, can you look into fixing the Alpha Strike interaction with jungle camps resetting and gaining health? I enjoy jungling AD Yi quite a bit but at low levels of Alpha Strike sometimes it's a real toss up whether it was worth casting based on the proc rate.
I think they might be looking into this. Even if this doesn't happen- his jungle is MUCH more consistent now. It feels so much better than "I win this early game because I got 3 early procs".
Since this is coming up a bunch, quick fun note on sword boots.
Initially, I didn't put sword boots on him, as they caused some silhouette issues. They also bulked his feet up a little too much and had possible animation concerns.
However, after really digging into Yi, getting an understanding of his psychology and charm, we realized that they in fact were integral to his character. Why? Because that's what defines LoL. Maturity, but identifiability and charm. As we revisit old champions that's our challenge to maintain. Find what's identifiable and why, and try to execute that charm, which might seem a little immature but still valuable, and bring it up to quality. Some things might have to be discarded at times. Depending on how things affect the characters, whether they make noise or cause other technical complications, we might have to scrap something on a character.
Yi's sword boots are a really clear cut example of something we can't discard. Something that, despite its objective silliness, have become something subjectively core to him. We actually now judge a lot of decision making in relation to charming but low fidelity assets. Are they sword boot level of integral? At times something low fidelity might seem like it should be scrapped just because that's the case. But as a team we have to remember that we're in the business of preserving as well.
As always, we're always learning. We've learned with past relaunches about going too narrow, or going to far. I think with Yi we hit a sweet spot and its informing a lot of our decision making going forward.
My only question, has the assassin skin received anything unique about it to set it apart even just alittle, or is it still just a straight color swap?
We've made geometry changes that go a little more Splinter Cell and contemporary with him. We're trying to make even color-swap skins be more interesting on a base level with relaunches. Even geo changes I think add value when we're reinventing color-swaps.
His dance animation - is it going to be changed?
Alpha Strike sound - is it going to be changed (also?)? It may be weird, even for Yi-fan, but I just love this "Whistle of Death"
His dance animation is changed. His old one was a little... special.
However, his "Whistle of Death" is exactly the same. Like, it was so iconic (and communicative!) that I don't even think C3Sound touched it. If he did, not by much.
Question on Double Strike.. How does the mechanic work, are the two attacks taking place at the speed of a single auto attack? If not than it wouldn't it be a hindrance to a Max Attack Speed build, where two maxed out autos deal 100% dmg each attack respectively.
We retimed double strike a couple patches ago - Double strike, for roughly 3 patches, takes the same amount of time as a regular autoattack.
Ionia Yi looks really neat, and the sword is awesome.
But the swordboots aren't there, that makes me sad. Does Ionia Yi have swordboots currently?
Only Base and Assassin have them. I agree that Ionia's blade is awesome!
Met Shaco is dat inderdaad het geval, maar Xin en Lee Sin zijn ook als ze het early game wat minder doen alsnog nuttig voor een team, met als voorwaarde dat je dan tanky aura items bouwt (Aegis, Locket, Raduins etc.) Xin heeft een AoE slow, een knockup en een displacement op zijn ult en levert dus redelijk wat CC in een fight. Lee Sin kan prima de AD carry beschermen door hem te shielden, de tegenstander te slowen en hem weg te kicken met zijn ult.godofal schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:14:
[...]
De beste offensieve junglers zijn momenteel naar mijn mening Nocturne en Lee Sin. Snelle jungle clear tijden, goede ganks en behoorlijke damage. Xin hoorde daar ook bij, maar die is de laatste tijd kapotgenerft en is niet zo goed meer.
Vicariously I live while the whole world dies
Verwijderd
Ik wou Nocturne al halen, bedankt voor het adviesVicarious schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:03:
[...]
Met Shaco is dat inderdaad het geval, maar Xin en Lee Sin zijn ook als ze het early game wat minder doen alsnog nuttig voor een team, met als voorwaarde dat je dan tanky aura items bouwt (Aegis, Locket, Raduins etc.) Xin heeft een AoE slow, een knockup en een displacement op zijn ult en levert dus redelijk wat CC in een fight. Lee Sin kan prima de AD carry beschermen door hem te shielden, de tegenstander te slowen en hem weg te kicken met zijn ult.
De beste offensieve junglers zijn momenteel naar mijn mening Nocturne en Lee Sin. Snelle jungle clear tijden, goede ganks en behoorlijke damage. Xin hoorde daar ook bij, maar die is de laatste tijd kapotgenerft en is niet zo goed meer.
Wie wil er met mij een 5v5 team beginnen? ik zit zelf in zilver IV en speel ongeveer 15 maanden. Interesse? Skype: luckycr0w
Summonername: redcr0w
Adviesje: zorg dat je een groep van een man of 7 hebt met een aantal mensen die meer dan 1 rol kunnen spelen. Met 5 man is er altijd wel eentje die niet kan en dan kun je dus niet spelen. Verder zou ik zorgen dat je een soort 'vaste' avond of tijd afstemt waarop iedereen probeert online te zijn.blackcr0w schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:12:
Wie wil er met mij een 5v5 team beginnen? ik zit zelf in zilver IV en speel ongeveer 15 maanden. Interesse? Skype: luckycr0w
Ik heb namelijk inmiddels in een stuk of 5 verschillende GoT teams gezeten, en met al die teams heb ik misschien 2 games ofzo gespeeld. Er is altijd wel iemand ingame of er zijn te weinig mensen online. Bovendien ken je elkaar niet persoonlijk dus er wordt ook niet zoveel via de chat met elkaar gesproken. Ik denk dat het veel zou helpen als er in zulke teams een soort initiatiefnemer is die organiseert wanneer er gespeeld gaat worden. Maargoed, dat is slechts mijn persoonlijke ervaring
Tenzij je weet hoe je met hem moet spelen/bouwen.Vicarious schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:03:
[...]
....
Xin hoorde daar ook bij, maar die is de laatste tijd kapotgenerft en is niet zo goed meer.
Xin is alles behalve kapot generft. Hij is nu gewoon goed. Voordat hij generft werd, was hij zwaar OP. Games waarin ik 10+/2/20+ haalde waren normaal. Helemaal als je tank ging was je niet kapot te krijgen. Hoe leuk het ook was, het klopte gewoon niet. Ik vind dat ze Xin nu veel beter gebalanceerd is.
Ja hier zat ik zelf ook al aan te denkenVicarious schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:33:
[...]
Adviesje: zorg dat je een groep van een man of 7 hebt met een aantal mensen die meer dan 1 rol kunnen spelen. Met 5 man is er altijd wel eentje die niet kan en dan kun je dus niet spelen. Verder zou ik zorgen dat je een soort 'vaste' avond of tijd afstemt waarop iedereen probeert online te zijn.
Ik heb namelijk inmiddels in een stuk of 5 verschillende GoT teams gezeten, en met al die teams heb ik misschien 2 games ofzo gespeeld. Er is altijd wel iemand ingame of er zijn te weinig mensen online. Bovendien ken je elkaar niet persoonlijk dus er wordt ook niet zoveel via de chat met elkaar gesproken. Ik denk dat het veel zou helpen als er in zulke teams een soort initiatiefnemer is die organiseert wanneer er gespeeld gaat worden. Maargoed, dat is slechts mijn persoonlijke ervaring
Dank voor de games op mijn lvl (nu) 19. 2 wins 1 loss. Heb overigens maar een ADC mastery page gemaakt, wel zo handig hahahah.Mebus schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:08:
[...]
Heb je zojuist toegevoegd :-) Dus als je nog een paar spelletjes wilt spelen
blijkt nu dat ik niet kan spelen met lvl 30's op mijn level 2, flauw!
[ Voor 10% gewijzigd door Suicyder op 19-06-2013 15:43 ]
Ben je ook al aan het sparen voor een standaard AD-runeset? Als je veel ADC speelt is dit wel handig.Suicyder schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 15:42:
[...]
Dank voor de games op mijn lvl (nu) 19. 2 wins 1 loss. Heb overigens maar een ADC mastery page gemaakt, wel zo handig hahahah.
blijkt nu dat ik niet kan spelen met lvl 30's op mijn level 2, flauw!
ik heb al genoeg gespaart heb nog 75342 ip overXD
dat is genoeg voor 6-8 verschillende rune pages, licht eraan hoeveel je er kan want ik heb zelf 12 pagina''s en soms vind ik dat ik er nog steeds te weinig hebtimotimo schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 16:27:
ik heb al genoeg gespaart heb nog 75342 ip overXD
O.R.C. Black Bulls Rugby
Tja ik denk dat ik inmiddels zo'n 50+ Xin games heb gespeeld omdat het lange tijd een van mijn main junglers was, dus ik denk dat ik aardig in de gaten heb hoe je hem moet spelen. Het punt is nu gewoon dat als je tanky gaat, je echt vrijwel geen damage doet. Dan ben je dus gewoon een vervelende tank met een slow en een situational knockup, en daar zijn betere opties voor (Maokai, Rammus, Shen bijv.) Als je niet tanky gaat maar AD bouwt blazen ze je binnen no-time op. Je ultimate doet een whopping 75 damage op level 1 als je nog geen AD gebouwd hebt en je audacious charge scalet niet eens met AD.blackmage2v schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:37:
[...]
Tenzij je weet hoe je met hem moet spelen/bouwen.
Xin is alles behalve kapot generft. Hij is nu gewoon goed. Voordat hij generft werd, was hij zwaar OP. Games waarin ik 10+/2/20+ haalde waren normaal. Helemaal als je tank ging was je niet kapot te krijgen. Hoe leuk het ook was, het klopte gewoon niet. Ik vind dat ze Xin nu veel beter gebalanceerd is.
De reden dat hij nog een redelijke winrate haalt is omdat het een champion is waar ze in bronze en laag silver moeite hebben om tegen te spelen. Als je eenmaal een beetje fed bent kun je gewoon vrijwel niet wegkomen van een Xin en dan snowball je zo door naar de overwinning. Maar in gold en platinum heeft hij een winrate die consistent lager is dan 50%. In premades is dit effect nog duidelijker te zien.
Kortom: een champion die in low elo best lekker kan snowballen en wel aardig is, maar op wat hogere elo's en in premades slechts een matige champion die door alle nerfs moeite heeft om mee te komen.
Ik ben er op zich voor in met als kanttekening dat ik door een fulltime baan + kind niet gek veel online ben. Maar als ik van tevoren weet wanneer we gaan spelen kan ik daar enigszins naartoe plannen. Dinsdagavonden ben ik over het algemeen niet beschikbaar ivm volleybaltraining (nu het seizoen is afgelopen beachvolleybalblackcr0w schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:46:
[...]
Ja hier zat ik zelf ook al aan te denkenVaste avonden sowieso, ik heb inderdaad ook vrienden die het spelen, maar die zitten dan inderdaad weer in game of iets dergelijks. Daarom probeer ik een heel nieuw team te maken en het zou fijn zijn als ik wat mensen kan vinden die daar interesse in hebben.
Ik speel Silver III en ben het beste in jungle en solo top. Champions die ik kan spelen:
Top: Warwick, Nasus, Rumble, Renekton en met een beetje extra oefening waarschijnlijk ook Jayce
Jungle: Nocturne, Warwick en Lee Sin zijn mijn favorieten maar als de situatie erom vraagt kan ik ook bijv. Amumu of Malphite spelen.
ohja: ingame name is PublicPervert
Een tijdje geleden gestopt met LoL voornamelijk vanwege de door en door rotte community. Als ik al die verhalen lees blijf ik lekker nog een tijdje langer weg want het is, ondanks bijv de tribunal, geen steek verbeterd. Kijk nog wel af en toe streams van bijv phantomlord en nog zo'n knakker die het blijkbaar goed doet (diamond level dus) en ook daar is de BM aan de orde van de dag. Maakt dus niets uit waar je speelt overal gezeik. Maar goed, jullie iig veel plezier nog
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Verwijderd
Gister potje normal ik call adc bam 10 seconde later iemand Vayne insta lock... Dus ik zo onvolwassen als wat okay 2 adc... Puur om hem het af te leren.. Ik ging na top lane die vond het niet zo leuk dus nadat ik first blood had en een kill op mid ben ik gaan junglen(met Draven). 14-2 geëindigd en penta gemaakt in me eentje (ze kwamen per 2 of 1 achter elkaar). Ging verbazend goed haha
Verwijderd
Ranked team lijkt me wel gaaf. Maar zoals er al gezegt wordt. Er komt nooit iets van.. Ik zit zelf in een gold team, speel ik als ADC. Gaat vaak wel goed, maar ach. Er is nog niks van Ranked gekomen :< Als iemand echt een team op wil zetten zeg het maar (:
First of all: Gefeliciteerd Yadeion 
Secondly, mijn game van gister. Ik had een cursus en was laat thuis dus had niet zo veel tijd. Ik queue en al "mijn" rollen worden geclaimed. Dus ik zeg: I dont have AP runes and champs, i can play top, jungle, support and adc. De top laner was zo aardig om mid te gaan (Aatrox vs Vladimir). Ik was Jarvan IV en mijn lane oponent was Renekton. Ik was begonnen met 5 health pots, 2 wards, 4 mana pots. In het begin was het lekker farmen. En vanaf level 3 lekker poken met Q. Onze jungle kwam ganken en we maakte de kill.
Even daarna raakte ik wat overmoedig en maakte een foutje en renekton maakte me af. Daarna gewoon weer poken met Q en wachten tot hij low was. E+Q, hit, R, en dode renekton. Ik was op gegeven moment lvl 12 en hij was level 9 en ik liep zwaar voor in minion farm. We stonden wel 2/2/0 beide. Ik zie een team fight mid en Graves die via onze blue side jungle probeerd te ontsnappen, E+Q hem. Daarna een W. En weer een kill voor mij. Ik zag dat we geen echte tank hadden, dus na mijn sunfirecape eerst mijn Black Cleaver afgemaakt. En daarna voor een Frozen Mallet gegaan. Het volgende item op de lijst zou een warmogs zijn geweest, maar de game was al afgelopen.
Uiteindelijk 12/5/10 en ik kan wel zeggen dat een goede hand had in de winst van ons team. Die Aatrox was niet echt goed en de rest speelde wel ok, maar waren een beetje aan het slapen volgens mij.
Wel mooi: Ik heb graves tot 2 keer toe kapot gedueled
Hij had hoge attackspeed en lifesteal. Maar door mijn armor+hp kon hij niks doen. De eerste keer was hij aan het rennen, maar door Frozen Mallet kwam hij niet ver. De tweede keer dacht hij lekker te blijven staan en raggen. Dus mijn flag zorgde voor veel attackspeed aan mijn kant en door ArP heb ik zijn lifessteal overleefd. Echt leuk. Uiteindelijk de meeste farm van me team. Al met al een geslaagde avond. J4
Secondly, mijn game van gister. Ik had een cursus en was laat thuis dus had niet zo veel tijd. Ik queue en al "mijn" rollen worden geclaimed. Dus ik zeg: I dont have AP runes and champs, i can play top, jungle, support and adc. De top laner was zo aardig om mid te gaan (Aatrox vs Vladimir). Ik was Jarvan IV en mijn lane oponent was Renekton. Ik was begonnen met 5 health pots, 2 wards, 4 mana pots. In het begin was het lekker farmen. En vanaf level 3 lekker poken met Q. Onze jungle kwam ganken en we maakte de kill.
Even daarna raakte ik wat overmoedig en maakte een foutje en renekton maakte me af. Daarna gewoon weer poken met Q en wachten tot hij low was. E+Q, hit, R, en dode renekton. Ik was op gegeven moment lvl 12 en hij was level 9 en ik liep zwaar voor in minion farm. We stonden wel 2/2/0 beide. Ik zie een team fight mid en Graves die via onze blue side jungle probeerd te ontsnappen, E+Q hem. Daarna een W. En weer een kill voor mij. Ik zag dat we geen echte tank hadden, dus na mijn sunfirecape eerst mijn Black Cleaver afgemaakt. En daarna voor een Frozen Mallet gegaan. Het volgende item op de lijst zou een warmogs zijn geweest, maar de game was al afgelopen.
Uiteindelijk 12/5/10 en ik kan wel zeggen dat een goede hand had in de winst van ons team. Die Aatrox was niet echt goed en de rest speelde wel ok, maar waren een beetje aan het slapen volgens mij.
Wel mooi: Ik heb graves tot 2 keer toe kapot gedueled

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
wel grappig dat volgens mij best veel mensen prima ranked team willen, enkel dat het op oproep/sociale basis is. (wat logisch is ivm banen en/of sociale verplichtingen, heb ik ookVicarious schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:30:
[...]
Ik ben er op zich voor in met als kanttekening dat ik door een fulltime baan + kind niet gek veel online ben. Maar als ik van tevoren weet wanneer we gaan spelen kan ik daar enigszins naartoe plannen. Dinsdagavonden ben ik over het algemeen niet beschikbaar ivm volleybaltraining (nu het seizoen is afgelopen beachvolleybal)
Ik speel Silver III en ben het beste in jungle en solo top. Champions die ik kan spelen:
Top: Warwick, Nasus, Rumble, Renekton en met een beetje extra oefening waarschijnlijk ook Jayce
Jungle: Nocturne, Warwick en Lee Sin zijn mijn favorieten maar als de situatie erom vraagt kan ik ook bijv. Amumu of Malphite spelen.
ohja: ingame name is PublicPervert
Om het toch te proberen wil ik prima meedraaien in een team, vaak is woensdag/donderdag dat ik wel kan, verder kom ik met regelmaat wel online. Qua rol heb ik wel een "goed --> minder" variatie, maar des gewenst wil ik elke rol wel spelen. Van fijn naar minder speel ik "mid --> top --> jungle --> support --> adc", heb voor elke rol ook genoeg champs dus dat komt wel goed:)
pm maar of add me gerust in game op "shavealot"
Verwijderd
Thanks! Haha. Gister weer iets van 10 lp gestegen.. Mijn MMR is zoo UGHH, Lissandra, Lee en lux. 3 winsye-roon schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 08:57:
First of all: Gefeliciteerd Yadeion
Wel mooi: Ik heb graves tot 2 keer toe kapot gedueledHij had hoge attackspeed en lifesteal. Maar door mijn armor+hp kon hij niks doen. De eerste keer was hij aan het rennen, maar door Frozen Mallet kwam hij niet ver. De tweede keer dacht hij lekker te blijven staan en raggen. Dus mijn flag zorgde voor veel attackspeed aan mijn kant en door ArP heb ik zijn lifessteal overleefd. Echt leuk. Uiteindelijk de meeste farm van me team. Al met al een geslaagde avond. J4
Echter over de ranked games,
Ingame: Yadeion
Division: Gold 1
Roles Good to Bad:
ADC: Cait, Ez, Graves, Corki,
Mid: Lux, Lissandra, Orianna, (Kha, Depends op wat ik tegenover me heb ;P)
Support: JANNA

Jungle: J4, Nunu, Nautilus, Lee Sin.
Top: Irelia, Lee Sin, Singed, Renekton
Khoor het wel :x
Kan opzich ook wel mee doen met 5vs5 ranked, speel te weinig soloq/duoq en laatste tijd wel af en toe TT ranked.
Naam: Beukerz
Division: Bronze 3
Top, Jungle, Support, Mid, Adc
Top: Wukong, Yorick, Jayce, Cho'Gat, J4
Jungle: Voli (laatste tijd erg veel), Kha, Mundo, J4, Cho, Lee
Support: Janna, Taric
Mid: Lux, Gragas, Jayce
Adc: Kog'Maw
Adc speel ik nooit/amper heb nog wel ezreal en tristana maar die speel ik amper.
Naam: Beukerz
Division: Bronze 3
Top, Jungle, Support, Mid, Adc
Top: Wukong, Yorick, Jayce, Cho'Gat, J4
Jungle: Voli (laatste tijd erg veel), Kha, Mundo, J4, Cho, Lee
Support: Janna, Taric
Mid: Lux, Gragas, Jayce
Adc: Kog'Maw
Adc speel ik nooit/amper heb nog wel ezreal en tristana maar die speel ik amper.
Van de week 8 potjes gespeeld, 1 verloren. Vrij snel naar mijn Bronze II promotie matches. En natuurlijk zat ik daar weer met spelers... het was verschrikkelijk. Zo vervelend dat in de promotie matches ik word gegrouped met de slechtste spelers die ik tegenkom. Maar goed, vanavond nog een keer proberen.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nee, doelde op die van MrVegeta.
Maar ga ook eens jouw lolking stats bekijken
Maar ga ook eens jouw lolking stats bekijken
Op zich zou dit mijn lolking moeten zijn, maar het lijkt niet geupdate...
http://www.lolking.net/summoner/euw/30065532#history
Zo te zien ben ik wel weer in elo gestegen
//edit. Nu wel geupdate, zo je kan zien heb ik 8 matches voor mijn promotie gespeeld en één verloren (jungle fiddle ben ik niet goed in, speel het nooit). Rest allemaal duidelijk gewonnen. Daarna in mijn promotie 2 matches gespeeld en daar enorm verloren

//edit. Nu wel geupdate, zo je kan zien heb ik 8 matches voor mijn promotie gespeeld en één verloren (jungle fiddle ben ik niet goed in, speel het nooit). Rest allemaal duidelijk gewonnen. Daarna in mijn promotie 2 matches gespeeld en daar enorm verloren

[ Voor 58% gewijzigd door MrVegeta op 20-06-2013 14:02 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Jongens, even rustig, moet ook nog werken
Verwijderd
Oh joh, werken. Wat is dat nou tegenwoordig heb net ook even een uurtje gemaft in het Magazijn xD
Klopt het dat je username Alucardú is? Denk check het even omdat het nogal afwijkt van MrVegetaMrVegeta schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:44:
Op zich zou dit mijn lolking moeten zijn, maar het lijkt niet geupdate...
Ja dat is hij wel
Hij gebruikt dat ook in andere games. Bf3 volgens mij en GuildWars als ik het goed heb
Ze hebben de retards ook weer losgelaten vanavond... een Aatrox als support die samen met onze ADC lekker de jungler van de enemy aan het feeden is. Daarna nog fijn mijn mid tegenstander op 3-0 laten komen (we gingen allebei base, enemy vanuit base door naar bot). Ik geef in laning phase 2 kills weg, 1 aan mid en 1 aan de jungler (die 6-1 had toen hij me pakte). Drie keer raden wie er voor feeder werd uitgemaakt.. juist; ik
Endgame had bot totaal ongeveer 25 deaths.. altijd leuk die kids
/einde frustratie

Endgame had bot totaal ongeveer 25 deaths.. altijd leuk die kids

/einde frustratie
Zijn er echte GoT 5v5 teams trouwens?
Gewoon uit interesse!
zijn er wel geweest ja, of er nog actief zijn geen ideeThomazlol schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:16:
Zijn er echte GoT 5v5 teams trouwens?Gewoon uit interesse!

O.R.C. Black Bulls Rugby
Zo kolere, als ik een beetje dit topic doorkijk kom ik erachter dat ik nog heeeeeeeeeeel veel te leren heb. Volgens mij is het meer een wetenschap dan een game geworden
Ik speel nu zelf al een tijdje én ben al een tijdje fervent Tweaker. Kwam bij stom toeval dit topic tegenpsyy138 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:26:
[...]
zijn er wel geweest ja, of er nog actief zijn geen idee
Wordt er hier veel samen gespeeld of blijft het vooral bij theorycraften en verslagen posten van matches?

Er is een GoT chat channel maar daar wordt niet zoveel in gezegd. Soms wordt wel een poging gedaan daar om een groepje te vormen. Af en toe heb je ook wel wat mensen die hier samen een ranked team maken, maar meestal dooft dit ook uit na enkele weken omdat ze niet allemaal online kunnen zijn etc...
Het grootste "probleem" is net dat je zelden heel lang in de lobby blijft koekeloeren. Je kijkt welke vrienden online zijn en anders begin je alleen een spelletje. Je kan wel vragen of iemand wil samenspelen, maar al die mensen die ondertussen aan het spelen zijn zullen je bericht gemist hebben.
Wat niet wil zeggen dat het allemaal geen goede initiatieven zijn. Ik zie hier soms ook verslagen voorbij komen van mensen die samen hebben gespeeld en dat lijkt altijd leuk te zijn.
Het grootste "probleem" is net dat je zelden heel lang in de lobby blijft koekeloeren. Je kijkt welke vrienden online zijn en anders begin je alleen een spelletje. Je kan wel vragen of iemand wil samenspelen, maar al die mensen die ondertussen aan het spelen zijn zullen je bericht gemist hebben.
Wat niet wil zeggen dat het allemaal geen goede initiatieven zijn. Ik zie hier soms ook verslagen voorbij komen van mensen die samen hebben gespeeld en dat lijkt altijd leuk te zijn.
Over het algemeen wel, maar niet altijdLointje schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:59:
Nou, als iemand zin heeft om dit weekend te spelen, voeg me maar toe hoor :] Zien we vanzelf of het een leuk verslag waard is. Ik ben geen rager of iets, maar als je niet tegen sarcasme kan kan ik wat lomp uit de hoek komen :x
ign: Thomau5
ign: Thomau5
ik ken het hahaThomazlol schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:19:
Ik ben geen rager of iets, maar als je niet tegen sarcasme kan kan ik wat lomp uit de hoek komen
Dat kloptblackmage2v schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:10:
[...]
Klopt het dat je username Alucardú is? Denk check het even omdat het nogal afwijkt van MrVegeta
Opzich op Steam, Battle.net en wat andere gamesye-roon schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:35:
Ja dat is hij welHij gebruikt dat ook in andere games. Bf3 volgens mij en GuildWars als ik het goed heb
nip vs fnatic
http://euw.lolesports.com/tourney/match/1503
http://euw.lolesports.com/tourney/match/1503
[ Voor 14% gewijzigd door reletivity op 21-06-2013 15:32 ]
ik wil ook wel graag ranked spelen.
zit nu silver 3 maar hier hoor ik totaal niet thuis.
hoor in gold zo heb ik mijn sub acc ook in gold zitten.
ik heb nogal vaak gehad dat er trolers in mijn game zaten en mijn kleine broertje er op speelde en ja dan weer je het wel dan gaat het niet zo lekker.
mijn in game naam is all4timo add me maar en miss kunnen we met de mensen die het willen een leuk team maken en op skype comuliceren want dat gaat een stuk makkelijker in game.
hoor in gold zo heb ik mijn sub acc ook in gold zitten.
ik heb nogal vaak gehad dat er trolers in mijn game zaten en mijn kleine broertje er op speelde en ja dan weer je het wel dan gaat het niet zo lekker.
mijn in game naam is all4timo add me maar en miss kunnen we met de mensen die het willen een leuk team maken en op skype comuliceren want dat gaat een stuk makkelijker in game.
Niemand hoort thuis in de league waar hij in zit uiteraard. De gene met wie je speelt trouwens, die zitten een league te hoog want die zijn altijd bagger. amiright?timotimo schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:16:
ELO hell noemen ze dat. Zelf ook last van, ik blijf maar in Bronze IV hangen terwijl ik met 5v5 premade (normal) bijna altijd win. Ook 5v5 ranked potjes gaan meestal erg goed.thewizard2006 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:48:
[...]
Niemand hoort thuis in de league waar hij in zit uiteraard. De gene met wie je speelt trouwens, die zitten een league te hoog want die zijn altijd bagger. amiright?
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
ELO hell = de plek waar je thuis hoort..
Deze discussie is al zo oud.. en alle klagers blijven dit maar terugbrengen..
Iets met variabelen waar jezelf de enige constante factor in bent...
ps. ik ben stiekem Diamond 2... maar al die slechte mensen in Bronze 4 ....
Deze discussie is al zo oud.. en alle klagers blijven dit maar terugbrengen..
Iets met variabelen waar jezelf de enige constante factor in bent...
ps. ik ben stiekem Diamond 2... maar al die slechte mensen in Bronze 4 ....
Ik zit nu zelf in Silver V dus ik denk dat ik wel iets zinvols kan inbrengen in deze 'discussie'.
ELO hell bestaat niet. Dat klopt voor 100%. Je zult altijd wel trolls, AFK'ers, feeders of mensen die het spel niet aan krijgen (door de client, internet, kapotte computer etc.) maar een echte ELO hell bestaat simpelweg niet.
Dat je niet thuis hoort op de plek waar je op dit moment zit kan echter wel kloppen. Ik heb van de laatste 12 ranked potjes er maar 2 verloren simpelweg omdat ik geluk heb dat ik geen feeders, AFK'ers, trolls etc. in mijn team krijg (hoewel ik wel 1 potje 4 tegen 5 heb gespeeld en toch aardig ruim heb gewonnen
). Naast dat ik geluk heb met de spelers waar ik mee speel probeer ik ook steeds vaker tijdens champion select iedereen aan te moedigen om complimenten te geven of niks te zeggen in plaats van flamen omdat flamen niet helpt. Van flamen worden je teammates niet beter en je gaat er zelf alleen maar slechter van spelen (frustratie, veel typen waardoor je dood gaat/CS verliest etc.). Tegelijkertijd probeer ik tijdens mijn matches mijzelf te analyseren, dat wil zeggen dat ik na elke teamfight, death en objectives (buffs, tower, dragon, baron) bedenk wat ik fout heb gedaan en wat ik dus beter heb kunnen doen. Hierdoor ben ik bijvoorbeeld meer mid lane gaan pushen wanneer ik merk dat mijn enemy gaan roamen is zodat de tower damage krijgt en ik dus eerder hun mid tower neer heb gehaald. Hierna volg ik de enemy en probeer ik de lane welke geganked wordt ook te helpen met behulp van pings.
En buiten dat speel ik maar 1 potje per dag nu. Wanneer ik verlies en nog een potje speel heb ik vaak nog een beetje frustratie van trolls, feeders of mijzelf van het potje ervoor waardoor ik alleen maar slechter presteer.
ELO hell bestaat niet. Dat klopt voor 100%. Je zult altijd wel trolls, AFK'ers, feeders of mensen die het spel niet aan krijgen (door de client, internet, kapotte computer etc.) maar een echte ELO hell bestaat simpelweg niet.
Dat je niet thuis hoort op de plek waar je op dit moment zit kan echter wel kloppen. Ik heb van de laatste 12 ranked potjes er maar 2 verloren simpelweg omdat ik geluk heb dat ik geen feeders, AFK'ers, trolls etc. in mijn team krijg (hoewel ik wel 1 potje 4 tegen 5 heb gespeeld en toch aardig ruim heb gewonnen
En buiten dat speel ik maar 1 potje per dag nu. Wanneer ik verlies en nog een potje speel heb ik vaak nog een beetje frustratie van trolls, feeders of mijzelf van het potje ervoor waardoor ik alleen maar slechter presteer.
ja dat klopt en ik zit met ze op gescheept XDthewizard2006 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 16:48:
[...]
Niemand hoort thuis in de league waar hij in zit uiteraard. De gene met wie je speelt trouwens, die zitten een league te hoog want die zijn altijd bagger. amiright?
MrVegata: deze houding laat duidelijk zien dat je nog in bronze 3 hoort te zitten, je hebt mischien wel wat gamekennis ondertussen maar je legt je blame op je teammates, als je zoveel beter bent als brons dan zou je iedere en dan bedoel ik letterlijk iedere game daarzo moeten carryen.MrVegeta schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:41:
Van de week 8 potjes gespeeld, 1 verloren. Vrij snel naar mijn Bronze II promotie matches. En natuurlijk zat ik daar weer met spelers... het was verschrikkelijk. Zo vervelend dat in de promotie matches ik word gegrouped met de slechtste spelers die ik tegenkom. Maar goed, vanavond nog een keer proberen.
Ga je replays eens bekijken kijk is naar wat je zelf fout doet, wat je anders had kunnen doen, hoe je jezelf kan verbeteren, want als je die houding blijft houden kom je geen steek verder.
Kijk niet naar anderen maar alleen naar jezelf, JIJ BENT DE CONSTANTE FACTOR IN AL JE RANKED GAMES.
Iedereen heeft wel eens een leaver of een feeder, de rager en soms kom ik zelfs in de buurt van ragen,
Wat ik dan doe is het typen en dan op Backspace drukken. ik typ het maar verstuur het niet en speel verder.
Beste advies in brons en silver is kijk vooral naar je eigen fouten.
Edit: Voor de duidelijkheid dit is geen aanval op je. Dit geld voor alle spelers die roepen dat hun teammates het probleem zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door blamauci op 21-06-2013 20:38 ]
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
w0000t. 205 wins, 204 losses
Ik heb eindelijk een positieve normal game win ratio
Het heeft ff geduurd. Maar dan heb je ook wat
Nu kijken of ik een constante hoeveel meer wins kan vast houden ten opzichte van losses
En zodra ik dat heb, champs kopen en beginnen aan ranked 
Ik weet niet of er iets van match making zit in normal games, maar ik ben elke match aant opzoeken op lolnexus en ik kwam er achter dat ik bij silver 5 en hoger speler ingedeeld word ten opzichte van unranked en lage brons. Wat ik zeg ik weet niet of het er mee te maken heeft. Maar ik vind het leuk
Nu alleen nog een Top vinden die echt tof is naast Jarvan. Kheb ook Wukong en Garen, maar Wukong ligt me toch niet zo goed. En Garen is niet echt de meest viable champ.
Ik weet niet of er iets van match making zit in normal games, maar ik ben elke match aant opzoeken op lolnexus en ik kwam er achter dat ik bij silver 5 en hoger speler ingedeeld word ten opzichte van unranked en lage brons. Wat ik zeg ik weet niet of het er mee te maken heeft. Maar ik vind het leuk
Nu alleen nog een Top vinden die echt tof is naast Jarvan. Kheb ook Wukong en Garen, maar Wukong ligt me toch niet zo goed. En Garen is niet echt de meest viable champ.
Ik speel top Nasus, Renekton, Rumble, Warwick en eventueel Irelia. Allemaal viable, goed in lane EN goed in teamfights. Elise en Jayce zijn ook goed maar die speel ik niet.ye-roon schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 21:51:
w0000t. 205 wins, 204 lossesIk heb eindelijk een positieve normal game win ratio
Het heeft ff geduurd. Maar dan heb je ook wat
Nu kijken of ik een constante hoeveel meer wins kan vast houden ten opzichte van losses
En zodra ik dat heb, champs kopen en beginnen aan ranked
Zo ga je in 2 dagen tijd door trollers, leavers, etc van brons 1 naar brons 4 en in 24 uur tijd ga je van brons 4 naar brons 2. Elohell, het is gewoon te makkelijk maar je teammates af en toe. Zit nu op een winningstreak van 15 games.
http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168#history
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Elise, Cho, Trundle, Yorick?ye-roon schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 21:51:
:-)
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ziet er goed uit, al dat groeniCy schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 09:45:
Zo ga je in 2 dagen tijd door trollers, leavers, etc van brons 1 naar brons 4 en in 24 uur tijd ga je van brons 4 naar brons 2. Elohell, het is gewoon te makkelijk maar je teammates af en toe. Zit nu op een winningstreak van 15 games.
Net mijn laatste 3 placement matches gespeeld in NA, 2 verloren doordat teammates ZO slecht waren dat het niet te winnen was, (0/9/2 mid etc) en 1 gewonnen, uiteindlijk Silver 3 geworden met 7-3 waarvan 6 wins met taric 100% winrate
Verwijderd
Lol gisteren gewarned voor offensive language na een potje met een 5 man premade.
We speelden met GP, Ezreal, Ashe, Karthus en Lux en probeerden telkens met onze ults 1 gast te snipen.
Dat ging best ok alleen hun graves typte echt zoiets van dat we teringnoobs waren om 5 ults op hem te wasten. Ik typte U mad? en verder aan het einde van de game ggwp.
Was ook nog is 2-16-17 gegaan en we verloren. Echt totaal triest dat je daarvoor gereport kan worden net alsof je geen enkele lol meer mag maken.
We speelden met GP, Ezreal, Ashe, Karthus en Lux en probeerden telkens met onze ults 1 gast te snipen.
Dat ging best ok alleen hun graves typte echt zoiets van dat we teringnoobs waren om 5 ults op hem te wasten. Ik typte U mad? en verder aan het einde van de game ggwp.
Was ook nog is 2-16-17 gegaan en we verloren. Echt totaal triest dat je daarvoor gereport kan worden net alsof je geen enkele lol meer mag maken.
Ja das altijd irritant, u mad is geen offense gewoon een reactie naar mensen die aan het whinen of QQ'en zijn. Zo verdiend. Ik ben dus benieuwd of je gelijk een warning krijgt nadat je gereport bent.Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 14:54:
Lol gisteren gewarned voor offensive language na een potje met een 5 man premade.
Of dat je deze warning ziet in response op tribunal die je blijkbaar guilty vind. En krijg je deze warning elke keer na 1 report? of pas na meerdere?
Ik kreeg net een Loss Prevented terwijl we echt keihard hadden verloren, en geen disconnects of laggers oid. What's up with that?
http://euw.leagueoflegend.../showthread.php?t=1254061
De servers (internet) hadden weer wat problemen waardoor ze Ranked queues hebben disabled. Meestal is het zo dat alle games welke binnen een bepaald tijdsbestek van de problemen zijn verlogen een loss prevented krijgen (Riot zegt dat ze dit niet handmatig per game kunnen doen maar alleen voor alle games tegelijk).
De servers (internet) hadden weer wat problemen waardoor ze Ranked queues hebben disabled. Meestal is het zo dat alle games welke binnen een bepaald tijdsbestek van de problemen zijn verlogen een loss prevented krijgen (Riot zegt dat ze dit niet handmatig per game kunnen doen maar alleen voor alle games tegelijk).
Verwijderd
Ik heb de afgelopen week denk ik 3x een warning gekregen in de client na het spelen van een normal game. Ik zeg eigenlijk zelden iets, laat staan in all-chat. Maar als je een goede score haalt levert dat blijkbaar zoveel afgunst op dat je gereport word.Jasper 99 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 16:43:
[...]
Ja das altijd irritant, u mad is geen offense gewoon een reactie naar mensen die aan het whinen of QQ'en zijn. Zo verdiend. Ik ben dus benieuwd of je gelijk een warning krijgt nadat je gereport bent.
Of dat je deze warning ziet in response op tribunal die je blijkbaar guilty vind. En krijg je deze warning elke keer na 1 report? of pas na meerdere?
In ranked trouwens geen last van.
Afgelopen weekend ge-demote van Silver 3 naar Silver 4 vanwege inactiviteit.
Start een ranked game met een maat, we joinen de queu in in het champ select screen beginnen gelijk 2 personen te roepen: adc. Dus ik denk dit wordt weer leuk. Gelukkig pakt er één Thresh en de andere gaat toch ADC in de vorm van Tristana. Ik zorg ervoor dat ik de meest OP champion van dit moment in de jungle zet: Nunu.
Ongelooflijk hoe OP hij is. Start met een machete + ward + 2 pots, loop naar de enemy red toe en plant de ward.
Na me blue buff gelijk rushen naar de red van de enemy Naut, in de bosjes wachten totdat hij de red buff aan het killen is en dan doodleuk erin lopen met smite + consume en daarna lekker weghobbelen met bloodboil
Daarna botlane gesnowballed en de game was hiermee eigenlijk gewonnen.
Maar wat is nunu toch stom OP, zeker een Ban / first pick waard in solo q.
Start een ranked game met een maat, we joinen de queu in in het champ select screen beginnen gelijk 2 personen te roepen: adc. Dus ik denk dit wordt weer leuk. Gelukkig pakt er één Thresh en de andere gaat toch ADC in de vorm van Tristana. Ik zorg ervoor dat ik de meest OP champion van dit moment in de jungle zet: Nunu.
Ongelooflijk hoe OP hij is. Start met een machete + ward + 2 pots, loop naar de enemy red toe en plant de ward.
Na me blue buff gelijk rushen naar de red van de enemy Naut, in de bosjes wachten totdat hij de red buff aan het killen is en dan doodleuk erin lopen met smite + consume en daarna lekker weghobbelen met bloodboil
"Don't let your dreams be memes"
Whehe toevallig gister hetzelfde gedaan met Nunu. In een game van 20 minuten 4/0/5 geeindigd voordat de tegenstander surrenderde. Hun jungler liep op dat moment bijna 4 lvls achter op mij. Ben benieuwd wanneer ze hem weer gaan nerfen, want zelfs in games die ik met hem verloor stond ik aardig voor op de andere jungler in zowel score als levels.Wootlock schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:58:
Afgelopen weekend ge-demote van Silver 3 naar Silver 4 vanwege inactiviteit.
Jep ik liep ook 3 lvl's voor op hem.Vicarious schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:04:
[...]
Whehe toevallig gister hetzelfde gedaan met Nunu. In een game van 20 minuten 4/0/5 geeindigd voordat de tegenstander surrenderde. Hun jungler liep op dat moment bijna 4 lvls achter op mij. Ben benieuwd wanneer ze hem weer gaan nerfen, want zelfs in games die ik met hem verloor stond ik aardig voor op de andere jungler in zowel score als levels.
Overigens zit ik na 1 match weer in me promo naar silver 3
Dit weekend een bijzonder goed weekend gehad in LoL. Nog steeds geen lvl 30. Dat duurt echt absurd lang gegeven het aantal games dat ik normaliter per week kan spelen. Dit weekend was een uitzondering daarop. Ik ben 8-2 gegaan, vermoed ik. Zac is op Twisted Treeline bijzonder sterk. De enige keer dat we echt verloren (ander was een afk) was toen Tryndamere en Jax te farmed waren om hen nog te stoppen. Hoe dan ook, mooi spel.
Dit weekend nog eens een potje normal geprobeerd als sona. Vijand had een blitz met echt episch goede grabs. Eerste keer kon ik er nog uitflashen. Tweede keer had hij mij zelfs ondanks dat ik probeerde uit te wijken (ofwel miste hij en had hij me toch) en first blood weggegeven. Ik kom terug in lane. Enemy MF schiet een minion dood en Blitz grabt er meteen door en heeft me weer vast. 0-2.
Op dit moment begint de aatrox, die vanaf 00:00 zei dat we moesten opgeven na hun teamcomp te zien, echt serieus te whinen en weigert nog om bot te komen helpen (niet dat hij er al geweest was). Enemy jungler komt natuurlijk wel regelmatig langs en met het gedacht dat beter ik sterf dan mijn carry omdat ik toch niet zoveel geld waard ben na een paar deaths, probeer ik zo goed mogelijk te supporten. Twee keer halen we het allebei nog onder de turret, maar uiteindelijk kan die jungler ook towerdiven en is het 0-5 voor mij en 0-1 voor caitlyn. Bij elke death begint de aatrox harder te wenen en roepen om reports en dan was het enemy team zo gedegouteerd dat ze zelf in de tegenaanval gingen.
Ze begonnen zelf de situatie te analyseren en zeiden dat hij als jungler nooit was komen helpen, dat die twee eerste deaths gewoon grabs waren die goedgeplaatst waren en mja sona is wel meteen dood na een grab. Daarna kwamen er enkel deaths via de hulp van de jungler, ...
Uiteindelijk starte aatrox een surrender @ 20 en iedereen duwde op yes. Normaal duw ik bijna altijd op nee, maar had er gewoon geen zin meer in. Moet zeggen dat mijn sona-play niet geweldig was dat rondje, maar bah sommige mensen. Wel kudos voor enemy team dat duidelijk wel wat volwassen was. Heb ook de nodige honorable opponents gegeven.
Dan maar terug gaan aram spelen en dat was as usual veel leuker. Ik denk dat ik voorlopig bij deze modus blijf.
Op dit moment begint de aatrox, die vanaf 00:00 zei dat we moesten opgeven na hun teamcomp te zien, echt serieus te whinen en weigert nog om bot te komen helpen (niet dat hij er al geweest was). Enemy jungler komt natuurlijk wel regelmatig langs en met het gedacht dat beter ik sterf dan mijn carry omdat ik toch niet zoveel geld waard ben na een paar deaths, probeer ik zo goed mogelijk te supporten. Twee keer halen we het allebei nog onder de turret, maar uiteindelijk kan die jungler ook towerdiven en is het 0-5 voor mij en 0-1 voor caitlyn. Bij elke death begint de aatrox harder te wenen en roepen om reports en dan was het enemy team zo gedegouteerd dat ze zelf in de tegenaanval gingen.
Ze begonnen zelf de situatie te analyseren en zeiden dat hij als jungler nooit was komen helpen, dat die twee eerste deaths gewoon grabs waren die goedgeplaatst waren en mja sona is wel meteen dood na een grab. Daarna kwamen er enkel deaths via de hulp van de jungler, ...
Uiteindelijk starte aatrox een surrender @ 20 en iedereen duwde op yes. Normaal duw ik bijna altijd op nee, maar had er gewoon geen zin meer in. Moet zeggen dat mijn sona-play niet geweldig was dat rondje, maar bah sommige mensen. Wel kudos voor enemy team dat duidelijk wel wat volwassen was. Heb ook de nodige honorable opponents gegeven.
Dan maar terug gaan aram spelen en dat was as usual veel leuker. Ik denk dat ik voorlopig bij deze modus blijf.
Snap sowieso niet dan mensen kiezen voor Aatrox als jungler.
Er zijn zoveel betere keuzes...
Er zijn zoveel betere keuzes...
Verwijderd
dit weekend ook een paar leuke spelletjesLointje schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:45:herkenbaar verhaal
maar dan speel ik een spel als adc en toegegeven dat is mn slechtste rol, ik word gegrabbed door blitz en sterf waarop mn megapassieve (zoals in amper iets doen) janna begint te whinen if u gonna go and do that i should have adced
maar mij helpen ho maar we zijn blue team en enkel de tribush wordt geward en nooit de river dus worden we plots nog geganked enz... van kwaad naar erger en maar whinen
onze jungler komt nooit terwijl we verschillende malen gedived worden en altijd is het mijn schuld natuurlijk
enemy komt met 3/4 bot en telkens recalled mn janna ja whatever het kon me ook niet veel meer schelen op dat moment
zo'n mensen .... daardoor zou je gewoon willen stoppen met lol spelen
kheb er gewoon het beste van gemaakt maar ons team stierf gewoon overal zwaar dus vrij vroege surrender en daar was ik blij om
ander spelletje zeg ik top maar die chatbox is maar vreemd soms en iemand was me voor hoewel ik het anders zag en ok geen probleem maar ik wil teemo spelen en mag ik adc gaan okelidokeli
gaat wel ok niet superhard ik pak wat kills en ik sterf af en toe maar ik sta wel ver voor in cs en ik sta 4-2 ofzo
onze top staat 0-8
waarop onze jungler (probably premade) begint te whinen dat ik superslecht ben
alles gaat ok tot plots last van attempting to reconnect en ik hang 5 sec vast en sterf waarop zac begint look at dat teemo
kzeg hem dat ik last had van lag en dat ie zn bek moest houden want ie was ook erbarmelijk slecht en dan maar ff opgezocht ie was bronze 3 en dan heb ik eventjes gelachen in mn vuistje
uiteindelijk gewonnen met een funbuild op mn teemo adc en was wel de beslissende carry
hun megafed pantheon was wel een beetje problematisch die wou me echt killen en als ie op mn kop ulte dan stun dan speer dan zn heartseeker dan ignite dan was ik wel vrij low maar kon altijd wegkomen
mn build was berserkers alacrity, frozen mallet , zephyr, nashors tooth, botrk en wou dan nog een black cleaver bouwen maar die laatste heb ik niet kunnen doen want het was al voorbij
is gewoon een funbuild maar speelt wel leuk
geeindigd met 17-8-15 ofzoix
nuja alle andere 10 spelletjes ofzo waren wel helemaal leuk
Nou was ik heel blij met m'n 205/204. Ik zit nu op 210/211
. Gister echt een aantal games gehad die om te huilen waren. Mensen in je team zonder map awereness. Of die denken in hun eentje 4 man dood te kunnen maken. Of een TF die z'n ult gebruikt om 1 kill te maken en zo snoeihard dood voordat hij die kill kan maken. En als je dan in een support role zit is dat best frustrerend 
Gelukkig aan het einde van de avond nog een paar goede games. Waaronder eentje waar ik als ADC 'moest'. Niet mijn beste rol. En vervolgens rollen we over het enemy team heen en sta ik op het einde 12/0/14. En mijn lane buddy, een sona, 7/0/15
Echt wat een game. Dat enemy team moet echt zoiets gehad hebben van: zomg wtf, ik uninstall na deze game, het gaat zo slecht. Maar voor ons wel goed.
Gelukkig aan het einde van de avond nog een paar goede games. Waaronder eentje waar ik als ADC 'moest'. Niet mijn beste rol. En vervolgens rollen we over het enemy team heen en sta ik op het einde 12/0/14. En mijn lane buddy, een sona, 7/0/15
Ik doe bijna alleen maar aram, puur omdat de sfeer hier vaak iets beter is omdat dit meer als 'funplay' gezien wordt.
Misschien ook maar is proberen dat ARAM.
Wat ik voor de laatste paar dagen merk is dat er een groep mensen is die zo'n mentaliteit hebben van: ooooooooh het is toch maar normal, ik word echt niet gebanned als ik ga lopen feeden als een malle.
Maja voor mensen die geen ranked spelen is dit wel een 'serieus potje' die je probeert te winnen. Ok ik kan ook plezier hebben aan een game als ik verlies. Zolang het een goede pot is, waar niemand de wedstrijd vergooit en je verliesd dan, mja so be it. Als je echt outplayed word zonder dat je het feeden kan noemen, mja dan is de tegenstander gewoon beter.
Maar als je zo'n feeder in je team heeft die zoiets heeft van fuck it trolololololol dan, tja. Maak het dan snel af aub enemy team
Wat ik voor de laatste paar dagen merk is dat er een groep mensen is die zo'n mentaliteit hebben van: ooooooooh het is toch maar normal, ik word echt niet gebanned als ik ga lopen feeden als een malle.
Maja voor mensen die geen ranked spelen is dit wel een 'serieus potje' die je probeert te winnen. Ok ik kan ook plezier hebben aan een game als ik verlies. Zolang het een goede pot is, waar niemand de wedstrijd vergooit en je verliesd dan, mja so be it. Als je echt outplayed word zonder dat je het feeden kan noemen, mja dan is de tegenstander gewoon beter.
Maar als je zo'n feeder in je team heeft die zoiets heeft van fuck it trolololololol dan, tja. Maak het dan snel af aub enemy team
Gisteren een rampen PvP potje gehad, iemand gebruikt een champ(singed) dat hij voor het eerste speeld. Een iemand die tegen iedereen liep te schelden en klagen. Ik(Akali) stond met singed top en we stonden tegenover aatrox. In het begin kon ik nog meekomen en op level 3 had ik hem een keer dood gekregen maar toen werd het steed duidelijker dat die singed niet wist wat hij aan het doen was en hoe zijn abilities werkten. Op dit punt was hij al 2 keer dood geweest, een keer ging hij met half leven achter aatrox aan met zijn bloodwell op cooldown aatrox had nog 100 HP over en singed gaat gewoon dood en dit werd het hele potje niet beter. Singed heeft een geweldige ability die kan zorgen dat mensen niet kunnen vluchten, hij gooit de champ dan over zijn hoofd. En wat doet meneer singed hij heeft minimaal 5 keer enemy champs gered door ze uit de team battles te gooien waardoor ze wegkomen.
Wat doe je in een PvP match als je niet eens snapt hoe bepaalde skills werken. Ik weet dat je moet leren hoe je met een nieuwe champ speeld, maar stap niet op een fiets zonder zijwieltjes als je nog nooit op een fiets hebt gezeten en het evenwichtsgevoel hebt van de toren van piza.
(einde rant)
Wat doe je in een PvP match als je niet eens snapt hoe bepaalde skills werken. Ik weet dat je moet leren hoe je met een nieuwe champ speeld, maar stap niet op een fiets zonder zijwieltjes als je nog nooit op een fiets hebt gezeten en het evenwichtsgevoel hebt van de toren van piza.
(einde rant)
Waarom ga je met singed duo top? Weinig rede dat je rant mag houden lijkt me....ArgantosNL schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:41:
Gisteren een rampen PvP potje gehad, iemand gebruikt een champ(singed) dat hij voor het eerste speeld. Een iemand die tegen iedereen liep te schelden en klagen. Ik(Akali) stond met singed top en we stonden tegenover aatrox. In het begin kon ik nog meekomen en op level 3 had ik hem een keer dood gekregen maar toen werd het steed duidelijker dat die singed niet wist wat hij aan het doen was en hoe zijn abilities werkten. Op dit punt was hij al 2 keer dood geweest, een keer ging hij met half leven achter aatrox aan met zijn bloodwell op cooldown aatrox had nog 100 HP over en singed gaat gewoon dood en dit werd het hele potje niet beter. Singed heeft een geweldige ability die kan zorgen dat mensen niet kunnen vluchten, hij gooit de champ dan over zijn hoofd. En wat doet meneer singed hij heeft minimaal 5 keer enemy champs gered door ze uit de team battles te gooien waardoor ze wegkomen.
(einde rant)
Verwijderd
think, waarom zou hij dat doen, waarschijnlijk is zijn summoner level nog bijlange niet 30Lapeno schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:55:
[...]
Waarom ga je met singed duo top? Weinig rede dat je rant mag houden lijkt me....
onder summoner lvl 20 is het al lastig om zonder de juiste masteries en runes te junglen en dan heb je een duo top natuurlijk
zelfs al is het mogelijk om onder lvl 20 te junglen met champs zoals WW of fiddle, het gaat veel te traag om viable te zijn en dan ben je hoogstwaarschijnlijk een smurf die al weet wat hij moet doen, het is gewoon niet aan te raden voor lvl20 erna is het nog steeds lastig maar al beter te doen en alleen al voor de gewennig geen slecht idee
als hij wel al lvl30 is dan is het wel trol een singed is op zn best solotop
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2013 15:45 ]
Gisteren geprobeerd een vriend een paar divisions omhoog te krijgen. Ik heb gemerkt dat het grootste obstakel in de lagere league's de mensen zijn zelf zijn
Voel me af en toe net een kinderjuffrouw; iedereen blij houden, zorgen dat ze elkaar niet willen vermoorden, etc.
Maar gelukkig tot een goed einde gebracht
Allebei de accounts naar silver 1, volgende stap gold 1 natuurlijk!
Maar gelukkig tot een goed einde gebracht
Ik ben nu level 23 en eigenlijk was ik van plan om met een vriend (amumu) van mij top te spelen, we hebben allebij ook gezegt top alleen meneertje singed koos daarna nogsteeds gewoon singed en zegt top en meteen lock in, hij wilde niks anders doen dan top. En deze singed was zo slecht dat hij nog zou verliezen tegen een soraka die zichzelf niet healed verliezen. Ik heb het even opgezocht en hij was level 15, heeft geen runes en in zijn game geschiedenis staat hij bijna alleen maar in de min.Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:45:
[...]
think, waarom zou hij dat doen, waarschijnlijk is zijn summoner level nog bijlange niet 30
onder summoner lvl 20 is het al lastig om zonder de juiste masteries en runes te junglen en dan heb je een duo top natuurlijk
zelfs al is het mogelijk om onder lvl 20 te junglen met champs zoals WW of fiddle, het gaat veel te traag om viable te zijn en dan ben je hoogstwaarschijnlijk een smurf die al weet wat hij moet doen, het is gewoon niet aan te raden voor lvl20 erna is het nog steeds lastig maar al beter te doen en alleen al voor de gewennig geen slecht idee
als hij wel al lvl30 is dan is het wel trol een singed is op zn best solotop
Echt een speler die bijna alleen maar wint als hij 2 goeie mensen het team carry'en
if you are in a promo match and you leave the match, does it count as a lose? because the condition for a lose is multiple leavings
daar leek het niet op en dat heeft hij ook niet gezegt. En het lijkt me ook een hele domme strategie om te gebruiken tegen aatrox....Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:53:
Misschien wou die proxy singed proberen?
Ja, het zijn allebei vrienden van me. Éen daarvan is nu anderhalve maand in het buitenland, dus dan help ik ze even die decay te voorkomenblackmage2v schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:31:
Speel je dan op zijn account?
Ben je iets aan het quoten ofzo?badboyqxy schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:56:
if you are in a promo match and you leave the match, does it count as a lose? because the condition for a lose is multiple leavings
Ja, een promo match dodgen telt als een loss.
Heeft hij een buff gehad? Toen ik Nunu speelde (maand of 5-6 geleden?) was hij nu niet echt super bijzonder. Je had nl alleen die iceball die dmg deed en je ult. Consume is handig voor een extra smite en bloodboil is handig voor je adc. Maar niet dat je nou iedereen ff roflstompte zeg maarWootlock schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:58:
Ik zorg ervoor dat ik de meest OP champion van dit moment in de jungle zet: Nunu.
Ja zijn consume heeft een buff gehad.
Waardoor je nu dus hard kan counter-junglen
Dat truukje wilde ik gisteren ook uithalen.. alleen niemand uit mijn team dacht eraan om onze blue te coveren waardoor ik net nadat ik mijn ward bij hun red had gedropt hun hele team bij onze blue stond precies op het moment dat onze mid en bot daar aan kwamen kakken.. resultaat 3 dood, mijn blue weg en ver van de red..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dat komt niet alleen door die buff, maar ook doordat alles nu op 1.55 spawnt. Daardoor wordt vaak maar 1 kant van de jungle beschermd (namelijk waar de jungler begint) en is het voor counterjunglers sowieso eenvoudiger om te counterjunglen.blackmage2v schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 08:36:
Waardoor je nu dus hard kan counter-junglen
Counterjunglen kon Nunu al, enige verschil sinds laatste buff is dat zijn consume nu 100dmg meer doet en dat je tijdelijke stat bonusses krijgt (bonus hp, on hit dmg) waardoor hij dus sterker is in gevechten waar hij normaal dus niets aan zijn consume had en nu dus die passive bonusses heeft.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.