[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Beukerz schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:28:
Btw ik heb nog een nieuw toetsenbord nodig, alle toetsen aan de linker kant zijn zo'n beetje weggesleten en in somigen zitten zelfs slijtplekken van me vingers :')
Iemand een tip ? max €50 eu.
Apple toetsenbord! Is 50 euro :-)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 15:03
Mebus schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:39:
[...]

Apple toetsenbord! Is 50 euro :-)
Ik gebruik deze ook. Prima toetsenbord om op te typen e.d., maar voor gamen kan ik 'm toch echt niet aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:20
Btw ik heb nog een nieuw toetsenbord nodig, alle toetsen aan de linker kant zijn zo'n beetje weggesleten en in somigen zitten zelfs slijtplekken van me vingers :')
Logitech G110, net iets boven je bedrag maar wel een handig toetsenbord. Dit door de verlichting en door de extra toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:40

Masuchievo

Cpt. Average

Als je een gamingtoetsenbord nodig hebt:
http://www.overclock.net/t/491752/mechanical-keyboard-guide

Ik heb zelf een SteelSeries 6Gv2 Mechanical Gaming Keyboard en bevalt me prima. Oerdegelijk en best wel zwaar in gewicht (best wel handig). In het begin wel wennen met typen, daarna :9~

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reletivity
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-08-2021
of deze :D
https://tweakers.net/pric...-pro-gaming-keyboard.html
is ook iets duurder maarja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 23:05
Nee mebus geen apple producten hier :')

Denk dat het wel die steelseries wordt, was al benieuwd naar hoe een mechanisch toetsenbord zou aanvoelen maar laatste keer dat ik daar naar gezocht heb waren ze nog boven de 100€.

Die andere 2 ogen mij veel te druk en al die extra toetsen ga ik waarschijnlijk toch neit gebruiken :)
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Beukerz schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:38:
Nee mebus geen apple producten hier :')

Denk dat het wel die steelseries wordt, was al benieuwd naar hoe een mechanisch toetsenbord zou aanvoelen maar laatste keer dat ik daar naar gezocht heb waren ze nog boven de 100€.

Die andere 2 ogen mij veel te druk en al die extra toetsen ga ik waarschijnlijk toch neit gebruiken :)
Bedankt :)
Ik heb zelf ook lang gezocht naar een goed gaming toetesenbord. Maar een helehoop toetsenborden hebben allerlei franjes en nutteloos plastic er aan hangen. Razr is wat duur dus viel mijn oog op die steelseries. Geen moment spijt.

20 euro boven je budget, maar het zeker wel waard. Je kan je toetsenbord niet meer de schuld geven (wat ik voorheen wel deed, nu geen last meer van :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:32
Ik zou zeggen, als je weet wat je wilt, V&A of een ander topic, dit is LoL niet Toetsenbord topic ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel lol af en toe ben zwaar slecht -.- dan heb ik een champ die waarmee ik goed kan killen en dan bam niet meer. echt hatelijke...
Mischien moet ik meer lol gaan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:04:
Ik speel lol af en toe ben zwaar slecht -.- dan heb ik een champ die waarmee ik goed kan killen en dan bam niet meer. echt hatelijke...
Mischien moet ik meer lol gaan spelen :P
Ligt net wat voor champ tegen je hebt.. Als je ook niet weet wat een andere champ kan dan ben je vaak al de pineut ja >< Net een Yi tegen me.. Wachten op zn alfa strike en gaan maar, en weer even wachten etc etc..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:20
Die champion die binnenkort komt ziet er ook wel geinig uit. Komt die volgende week of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer mooi topic. Ik ben sinds een weekje ook gaan spelen , en tot nu toe speel ik alleen maar met Garen. Ben nu level 6. Wil je een potje spelen? Voeg Marnio maar toe ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Waarom zijn sommige mensen zo blind :( Echt een cait die to 3 keer toe een target met >5% hp laat weg lopen. En ze miste AL haar piltovers. Echt als we die Brand niet gehad hadden was die match snoeihard verloren :S

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nog wel een handige optie in LoL zou vinden is om aan te kunnen geven dat je echt alleen solo-q wilt doen.. De meeste duo-q die ik tegen kom zijn echt waardeloos (op enkele uitzonder na).

Volgens mij is de penalty die je krijgt gebaseerd dat je echt al lange tijd samen speelt (met voice etc etc), maar zijn de meeste duo-q gewoon spelers die elkaar in het vorige spelletje wel aardig vonden oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-10 23:17
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 21:37:
Wat ik nog wel een handige optie in LoL zou vinden is om aan te kunnen geven dat je echt alleen solo-q wilt doen.. De meeste duo-q die ik tegen kom zijn echt waardeloos (op enkele uitzonder na).

Volgens mij is de penalty die je krijgt gebaseerd dat je echt al lange tijd samen speelt (met voice etc etc), maar zijn de meeste duo-q gewoon spelers die elkaar in het vorige spelletje wel aardig vonden oid.
Dus dit... Vandaag 2 schandalige games gehad met duo que bij mij erbij.... niet te doen je speelt inderdaad tegen hogere opponents. Voor mij geen probleem ik zit nog zwaar onder mijn league, maarja adc en top waren premade wow..... echt moeten huilen bijna 1/8/2 ez 0/5 mumu 2/7/0 trynd top... ja dan sta je daar met je 3/2/5 gewoon ook geen fuck meer kunnen doen, nog een beetje geganked enzo maarja 1-2 kills daar blijft het bij en teamfights :| na 10 minuten zaten ze top al op de inhib te hakken zowat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Lizardz schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:23:
Die champion die binnenkort komt ziet er ook wel geinig uit. Komt die volgende week of?
Hijs is uit en super leuk!
Nog een unofficial penta ermee gemaakt in mn eerste potje, heb m heel veel gespeelt in PTE server dus weet hoe ie speelt;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gister 5 potjes achter elkaar gewonnen (normal) ben ook maar level 27.. Ik speel de rol ADC toevallig kwam ik een support tegen het eerste potje en ik maakte gelijk een penta :D:D
Vervolgens support geadd en volgende potjes ook gewonnen wat kan een support een adc maken en breken! (andersom ook natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister paar potjes gedaan met Beukerz en Mebus enzo was lachen, blijf nog steeds onze shen/eve gank mooi vinden hahaha. Daarna ranked gedaan, gecarried met premade support. 16-4 geeindigd. Maar enemy's blamen op mij, dat ze me zielig vonden dat ik met silver 4 queue. Want ik klaarde die broekies hard xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Gisteren een eind gemaakt aan mijn placement matches. (3 wins in a row :D) Eindelijk Gold 5.

Champ pick. I call adc met optie op jungle. Iemand anders wilde adc. Dan roll ik wel de jungle. Om te zorgen dat het een leuk potje wordt even zeggen dat ze moeten pingen als ze hulp nodig hebben etc.

Onze Irelia top had problemen met Yorick. Onze kennen mid was gelijk met Syndra. Bot(Ez, Zyra vs Draven Janna) was ook even.

Nadat 1st blood op top was gevallen (dive van mao en yorick) naar mid gerend om daar de syndra uit de lane te werken. Vervolgens naar bot doorgelopen en daar geganked, mao kwam net aanzetten. Toch 2 kills opgepakt. En toen ging de bal rollen.

Bot viel niet meer in te halen. Mid gewonnen door ganks van mijn kant en een beetje geluk (kennen 5%hp), top daarna het laatste zetje gegeven en die heeft ook gewonnen. De enemy jungle warden en de buffs oppakken.Mao kon niets, Irelia was aan het steamrollen, Mid kennen poke was genoeg om Syndra kapot te krijgen, Bot was lekker bezig. Ze konden niets. Free dragons, free barons. Alles ging ontzettend goed. Ik was dan wel lvl 13 toen ez 17 was, maar dat boeide niet.

Xin is een no brain jungler, met zo veel presence, dmg, sustain. Nu nog 100% beheersen en dan J4 leren spelen.

Maar wat een lekker potje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masuchievo schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:57:
Gisteren een eind gemaakt aan mijn placement matches. (3 wins in a row :D) Eindelijk Gold 5.

Champ pick. I call adc met optie op jungle. Iemand anders wilde adc. Dan roll ik wel de jungle. Om te zorgen dat het een leuk potje wordt even zeggen dat ze moeten pingen als ze hulp nodig hebben etc.

Onze Irelia top had problemen met Yorick. Onze kennen mid was gelijk met Syndra. Bot(Ez, Zyra vs Draven Janna) was ook even.

Nadat 1st blood op top was gevallen (dive van mao en yorick) naar mid gerend om daar de syndra uit de lane te werken. Vervolgens naar bot doorgelopen en daar geganked, mao kwam net aanzetten. Toch 2 kills opgepakt. En toen ging de bal rollen.

Bot viel niet meer in te halen. Mid gewonnen door ganks van mijn kant en een beetje geluk (kennen 5%hp), top daarna het laatste zetje gegeven en die heeft ook gewonnen. De enemy jungle warden en de buffs oppakken.Mao kon niets, Irelia was aan het steamrollen, Mid kennen poke was genoeg om Syndra kapot te krijgen, Bot was lekker bezig. Ze konden niets. Free dragons, free barons. Alles ging ontzettend goed. Ik was dan wel lvl 13 toen ez 17 was, maar dat boeide niet.

Xin is een no brain jungler, met zo veel presence, dmg, sustain. Nu nog 100% beheersen en dan J4 leren spelen.

Maar wat een lekker potje.
Imo is xin overrated zo goed is die niet als je zorgt dat hij zn gapcloser te vroeg gebruikt. Vaak die je alle xins zn ult doen voor damage, als ik een keer xin jungle speel dash ik achter een minion van hem, Ult ik zodat hij bij me teammate is. Dan heb je genoeg tijd voor Je 3x Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Gisteren ook wel een vreemd potje op aram. Ik kreeg amumu. Verder hadden we janna, nunu, sona en lux. Of met andere woorden CC alom.
Zij hadden een tristana, graves, akali, nocturne en evelynn. Dus niets tanky en zo goed als geen cc. Dus na enkele minuten en 4/0 voor ons en een hoop frustraties van hun in /all geven ze het eigenlijk al op en proberen ze allemaal zo ver mogelijk tot op onze fountain te lopen langs de torens die nog rechtstaan etc. Dus ja, gewoon een hitje op doen en de toren maakt het wel af. Na 9 minuten staat het dus 35-3, heb ik 6700 gold en enkel mijn beginitem vanwege 0 deaths en is het game over voor hun.

Ik snap wel dat je in aram soms een slechte teamcomp hebt, maar doe dan op zijn minst toch moeite. De eerste drie minuten waren leuk, daarna was het echt wel saai. Enkel graves probeerde nog even maar 1vs5 is natuurlijk ook geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:36:
[...]

Imo is xin overrated zo goed is die niet als je zorgt dat hij zn gapcloser te vroeg gebruikt. Vaak die je alle xins zn ult doen voor damage, als ik een keer xin jungle speel dash ik achter een minion van hem, Ult ik zodat hij bij me teammate is. Dan heb je genoeg tijd voor Je 3x Q
Ik heb nooit het idee gehad om de ult als echte dmg skill te gebruiken, is die te nuttig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-10 23:17
[...]

Je moet eens eve jungle proberen ik ben haar nu aan het oefenen. Nog geen potje verloren, pinks zijn makkelijk te omzijlen en moeilijk te placen op earlier levels (in top en mid) je damage is pretty insane en je wordt nog best tanky. Ik ben haar aan het oefenen voor ranked, jungle is de rol als je difference wil maken en wil carryen.

Begin: Hunter machette + 5 pots --> boots + upgrade naar spirit of lizard elder
dan naar liandry's torment en upgraded boots. Als het potje dan niet al voorbij is dingen zoals rylai's etc.

Het is best hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]

Ik heb het zelf persoonlijk nog niet gebruikt maar technisch gezien zou je ook nog met je E de hero kunnen targetten, i.c.m. met je W en Q heb je een slow en knockup. Als je vervolgens 1 auto attack op de creep doet zou je als nog je ulti kunnen gebruiken om de hero naar je team te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:13

Flapmo

and back is gigi!

Net teveel lol gehad als Pantheon in ARAM. We verloren duidelijk, dus op het eind ging ik voor de fun met me ult over hun heen jumpen als ze bij onze base stonden. Zo ver mogelijk naar hun basis en dan gewoon de torens tanken en naar nexus. Het werkte zo hilarisch goed dat tegenpartij de lol er ook wel van inzag. Misschien volgende keer dat ik hem krijg maar is een totale trollgame spelen --> max APS + beetje dmg. Dan steeds /ignore enemy en bash tower trolling :D.

Het werkt best als je het op momenten doet waar je 5v5 staat, beide niet willen engagen, en je aan jouw kant van de map bent. Tegenstander was zo verward dat ze gingen teruglopen (jeej, backstabb!!). Kost tijd. Doodgaan is ook niet slim omdat je dan ineens een rush tegen krijgt. Enige optie is gewoon en-mass de 5v4 winnen, maar zonder coordinatie kan je 4v5 best stallen, en dan kan je pantheon zich uitleven daar xD.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:21:
Gister paar potjes gedaan met Beukerz en Mebus enzo was lachen, blijf nog steeds onze shen/eve gank mooi vinden hahaha. Daarna ranked gedaan, gecarried met premade support. 16-4 geeindigd. Maar enemy's blamen op mij, dat ze me zielig vonden dat ik met silver 4 queue. Want ik klaarde die broekies hard xD.
Was zeker een geniale gank! Nooit aan gedacht ook :) Heel erg bedankt voor de 2 potjes!

@Jasper 99, als je met Evelynn jungle gaat zorg er dan voor dat je support pinks countered, en dan is het vrijwel altijd GG.. En als je normaal met haar speelt, verruil dan eens spirit voor een mura, doet veel meer dmg! (zelfs bij mensen met 200 armor).

En is de nieuwe champ te op? Of valt het wel mee? :-)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:15:
[...]

Was zeker een geniale gank! Nooit aan gedacht ook :) Heel erg bedankt voor de 2 potjes!

@Jasper 99, als je met Evelynn jungle gaat zorg er dan voor dat je support pinks countered, en dan is het vrijwel altijd GG.. En als je normaal met haar speelt, verruil dan eens spirit voor een mura, doet veel meer dmg! (zelfs bij mensen met 200 armor).

Is altijd zo met shen ult, op een ivi char ulten en je kan niks. Haha, was gezellig ja! Misschien straks nog ff weer (: Ik heb gister geprobeerd en ik moet zeggen dat de passive wel echt belachelijk is.. De korte cd is sick ;/ + de sustain, maar met cc gaat hij easy dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Yadeion, en ook naast die geniale gank was de rest van de game ook erg goed! Ik ben ondertussen weer op LoL :-) Shen lijkt me ook een erg leuke champ, net zoals lee sin.. Die ga ik dus maar eens kopen.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:24:
@Yadeion, en ook naast die geniale gank was de rest van de game ook erg goed! Ik ben ondertussen weer op LoL :-) Shen lijkt me ook een erg leuke champ, net zoals lee sin.. Die ga ik dus maar eens kopen.
Ja ik was ozo pro gister met lee, vooral die 1v1 met kha xD Zo leuk gister :3 maarja, nu zie je hoe ik beetje speel enzo. Ook niet echt heel goed hoor maar ach :p. Was gezellig (;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:30:
[...]

Ja ik was ozo pro gister met lee, vooral die 1v1 met kha xD Zo leuk gister :3 maarja, nu zie je hoe ik beetje speel enzo. Ook niet echt heel goed hoor maar ach :p. Was gezellig (;
De escape op top lane vond ik anders wel geniaal, net die last hit op je proberen te geven maar gewoon zo hard falen >< Dat vond ik wel tof! Nu eens lee sin uitproberen maar en misschien dat ik er nu wel een beetje goed mee ben....

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:32:
[...]

De escape op top lane vond ik anders wel geniaal, net die last hit op je proberen te geven maar gewoon zo hard falen >< Dat vond ik wel tof! Nu eens lee sin uitproberen maar en misschien dat ik er nu wel een beetje goed mee ben....
Hahahaha, dat maakt lee zo leuk, ward dash, ward dash, Q Q, Ward dash. Als je het goed doet kan je hem niet bijhouden x) Gl man, bouw een beetje tanky want lee late is meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Net lee even uitgeprobeerd en vind het eigenlijk wel een leuke champ :-) Denk dat ik er alleen wat meer mee moet oefenen..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Mebus schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:15:
[...]
Heb er 1 keer tegen gespeeld maar is behoorlijk sterk.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

iCy schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:59:
[...]

Heb er 1 keer tegen gespeeld maar is behoorlijk sterk.
mja... ik dacht hem 2 x te hebben toen zijn revive op cooldown was (grijs balkje). beide keren op het moment van engagen, komt zn revive van cooldown... :( en dat waren dan 2 kills voor hem.

Ik vind zijn health regen wel erg pittig, poken heeft bijna geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

ik vind hem érg op tryndamere (en fiora) lijken qua viable-heid
als hij fed is is hij erg sterk, is hij dat niet dan is hij compleet nutteloos

een early gank eroverheen en hij kan echt helemaal niks meer

verder is z'n sustain vervelend, maar hij moet wel flink AA'en ervoor waardoor hij flink pushed, waardoor hij erg vatbaar is voor ganks

een goede jungler rekent met hem af waardoor hij nutteloos is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het is echt bizar, elke BO3 ronde kom ik één match tegen waar iemand AFK gaat of double mid/top/adc is. Het is echt bizar. Ik heb nu al 4 x een bo3 moeten doen om naar bronze 3 te gaan, maar het kan gewoon niet :/.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Wat zou voor mij een leuke nieuwe champ zijn, ik speel graag top(solo/duo). Ik wil nog ff wachten met Aatrox, die zal nog wel generved worden. Ik speel nu graag Garen en (meer) Darius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Tumbler schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:42:
Wat zou voor mij een leuke nieuwe champ zijn, ik speel graag top(solo/duo). Ik wil nog ff wachten met Aatrox, die zal nog wel generved worden. Ik speel nu graag Garen en (meer) Darius.
Tanky melee AD bruiser met een groot penisgehalte dus.

Probeer Jax, Renekton en Pantheon eens, die zou ik in dezelfde categorie situeren. Als je wilt toegeven op het penisgehalte dan zou ik eerder naar Irelia kijken. Als je kan leven met champions die wat tankiness inleveren in ruil voor damage, ga dan richting Lee Sin, Jayce, Kha'zix, Riven en Tryndamere.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
Wat versta je onder penisgehalte :P

[ Voor 4% gewijzigd door Tumbler op 15-06-2013 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Tumbler schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:49:
Wat versta je onder penisgehalte :P
Veel mannelijker dan Garen/Darius ga je champions niet vinden. Hun look, feel, etc.

[ Voor 4% gewijzigd door speedzor op 15-06-2013 19:50 ]

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
speedzor schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:50:
[...]

Veel mannelijker dan Garen/Darius ga je champions niet vinden. Hun look, feel, etc.
Owh haha, ik vond ze gewoon lekker spelen toen ik league voor het eerst speelde bij een vriend. Voor de rest maakt het me niet echt uit hoe ze eruit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

MANMODE!

Zo had ik net mijn laatste 2 games van de 20 free IP boost on win :D En na de hele dag met Janna aan de slag geweest te zijn. Mocht ik de laatste 2 met Jarvan MANMODE jungle :D Beide goede scrores gehaald en goede kritiek van me mede spelers. Hellaas hadden we in de laatste game een persoon met connectie issues in het enemy team. En dat maakte het iets makkelijker, maar het was denk wel gelukt al was hij er wel.

En over Aathrox. Tja hij kan heel sterk zijn als hij goed gespeeld word. Maar ik heb er al genoeg mensen mee gezien die denken: me passive is up, DIVE IN ALL THE ENEMIES! Ennnn dood. En als hij goed gespeeld word is het echt een beest en moeilijk dood te krijgen. Maar het is zeker niet onsterfelijk, ik heb ook nog niemand gezien die hem tanky bouwt, en daarom is hij nogal squishy en snel dood.

Morgen maar is wat champs in de Free rotation proberen in bot games. Ik wilde me bonus IP niet opofferen voor bot games. Maar wil wel graag Zyra, Ahri, Kassadin, Shyvana en evt Xin en Rammus spelen :) Dus morgen aardig wat bot games om game mechanics te testen en te zien of ik met die champs overweg kan. Ik zit nu namelijk op 197 wins en 199 losses in de normal games. (dat is inclusief levelen naar 30 toen ik super naap was :p). En de laatste tijd win ik meer dan dat ik verlies. En als ik toch een steady hoeveelheid wins meer heb dan losses(en wat meer champs beheers) ga ik wel ranked proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:08
ye-roon schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:53:
MANMODE!

Zo had ik net mijn laatste 2 games van de 20 free IP boost on win :D En na de hele dag met Janna aan de slag geweest te zijn. Mocht ik de laatste 2 met Jarvan MANMODE jungle :D Beide goede scrores gehaald en goede kritiek van me mede spelers. Hellaas hadden we in de laatste game een persoon met connectie issues in het enemy team. En dat maakte het iets makkelijker, maar het was denk wel gelukt al was hij er wel.

En over Aathrox. Tja hij kan heel sterk zijn als hij goed gespeeld word. Maar ik heb er al genoeg mensen mee gezien die denken: me passive is up, DIVE IN ALL THE ENEMIES! Ennnn dood. En als hij goed gespeeld word is het echt een beest en moeilijk dood te krijgen. Maar het is zeker niet onsterfelijk, ik heb ook nog niemand gezien die hem tanky bouwt, en daarom is hij nogal squishy en snel dood.

Morgen maar is wat champs in de Free rotation proberen in bot games. Ik wilde me bonus IP niet opofferen voor bot games. Maar wil wel graag Zyra, Ahri, Kassadin, Shyvana en evt Xin en Rammus spelen :) Dus morgen aardig wat bot games om game mechanics te testen en te zien of ik met die champs overweg kan. Ik zit nu namelijk op 197 wins en 199 losses in de normal games. (dat is inclusief levelen naar 30 toen ik super naap was :p). En de laatste tijd win ik meer dan dat ik verlies. En als ik toch een steady hoeveelheid wins meer heb dan losses(en wat meer champs beheers) ga ik wel ranked proberen :)
Dan speel je gewoon ongelijke teams, bijvoorbeeld 4 vs 5. Dan telt ie niet mee, en krijg je ook geen IP etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Oh, dat wist ik niet :) Maja is wel weer zo'n hassle om een custom game te maken :p

Anyways, gister een aantal test games gedaan met een aantal van de champs die ik wilde testen. 3 games met Shyvana en dat is wel een champ die thuis past in mijn collectie. Snelle jungle clear. Enige wat een beetje so-so is dat ik moet leren om die dragon form goed te gebruiken. En dat werkt niet tegen bots.

Daarna 2 games met Ahri. Aanzich best leuke champ. Maar ik heb dus geen idee hoe ik een AP champ moet spelen lol. Als ik soms zie hoe iemand met haar van alles en nog wat voor elkaar krijgt, en dat ik zelfs tegen bots moeite heb. Komt ook wel omdat ik geen AP en magic pen runes heb.

Zelfde met Kassasin. Ik mensen soms echt snoeihard rapen met die champ, en dan vooral die blink die mega damage doet, maar bij mij was het alsof die blink de target alleen maar aaide. Ook die silence deed niet heel veel damage.

Daarna 1 game met Zyra. Support getest. Dat kan ik wel. Lekkere champ, wel wennen aan de mechanics, maar dat komt met ervaring. Die zou ik denk ook wel als AP champ kunnen spelen.

Na 8 co-op games had ik wel ff gezien met LoL voor de dag. Vanavond Xin Zhao proberen. Hopen dat die ook bevalt. Zal wel frapant zijn, want dat word dan nog een "damacia" champ die me bevalt dan :) Ik vraag me af op ik Lux zou kunnen spelen, we zien morgen wel of die f2p is dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
.

Sorry, totaal verkeerde topic :P

[ Voor 98% gewijzigd door PvT.Arj op 17-06-2013 09:56 ]

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:09

Wootlock

Evilution

speedzor schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:50:
[...]

Beide gewoon grote lane-bully's
Wil je een darius goed hard trollen zorg dan dat je vrijsnel een QSS hebt, op het moment dat hij 5 stacks op je heeft en hij je wil ulten die QSS gebruiken ;)
Heb nog nooit zo'n boze darius gezien.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ik had dit weekend een gelijkaardige match als iemand anders hier een week of twee geleden gepost heeft.
Dit was wel op aram, we waren aan het verliezen doordat zij betere teamcomp en betere focus hadden. Ik zat op malphite als enige tanky van ons team. Na een ruime tijd hebben ze al onze turrets neer en beginnen ze met de drie overige op de nexus te rammen. Enemy Gragas loopt de fountain in en gaat afk, denkend dat het afgelopen is. Net dan respawnen er 3 van ons en ult ik er maar op die andere twee. We halen alles neer, minions inclusief en de nexus stond op 10 health.
We beginnen terug te pushen en halen 1 turret neer. Net dan komt olaf langs en gebruikt zijn summoner sprint om ons voorbij te hollen. Iedereen er achter als een gek. Hij slaat drie keer op turret en dan duikt iedereen van ons er op. Nexus opnieuw op 10 health :D

We pushen en krijgen hun inhib neer. Volgend teamfight winnen we grotendeels dus 1 van hun nexus turrets kapot. We trekken terug om te hergroeperen. Maar elke teamfight is nu 4vs5 in ons voordeel dus we winnen steeds meer terrein. Ten slotte een ace en halen we hun nexus neer. Ongelooflijk grappig gevoel, het ander team wel aan het roepen om gragas te reporten. Had die dikke bierbuik nu nog 1 extra hit gedaan op de nexus dan was het spel gewoon gewonnen.

Ook nog een normaal potje gespeeld met een vreemde team combo. AD tresh top, aatrox adc en jax support. Malphite jungle (ik) en orianna mid was wel "huidige meta". Het was niet eenvoudig maar uiteindelijk ook gewonnen door goede focus. Aatrox is toch een irritante champ om tegen te spelen ook. Doet vrij veel dmg en zijn passive doet toch veel in teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Tumbler schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:42:
Wukong - Juke meister, early game kan hij het zwaar hebben in lane maar kan op zoveel manieren gebouwd worden. Bouwde hem eerst altijd wat meer tanky maar laatste tijd stack ik eigenlijk gewoon zoveel mogelijk life steal op hem en dan krijg je echt een killer :+

Yorick- Speel hem de laatste tijd best vaak en zeker late game is het een face roller. Wacht niet met je ult te gebruiken als je bijna dood gaat in teamfight maar gewoon zo snel mogelijk activeren. Ik heb al zovaak gehad dat ze de kloon focusde dat die bijna alle dmg in een teamfight opving en wij hun daarna konden afmaken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:16

Lapras

Ice beam

Wat is het verhaal van Poppy? Ik heb haar niet, maar haar passive lijkt me behoorlijk krachtig. Waarom zie je haar nooit gespeeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:15:
Net teveel lol gehad als Pantheon in ARAM. We verloren duidelijk, dus op het eind ging ik voor de fun met me ult over hun heen jumpen als ze bij onze base stonden. Zo ver mogelijk naar hun basis en dan gewoon de torens tanken en naar nexus. Het werkte zo hilarisch goed dat tegenpartij de lol er ook wel van inzag. Misschien volgende keer dat ik hem krijg maar is een totale trollgame spelen --> max APS + beetje dmg. Dan steeds /ignore enemy en bash tower trolling :D.
Haha heerlijk idd. Had zo eens toen we 2 open bases hadden met tf net voor het enemy team gerend en dan geult naar hun base, net buiten hun bereik. De reacties waren prachtig. Ook al een paar keer als twitch invisible er voorbij gerend om te finishen :).

Ben eindelijk aan mn aram account begonnen. Mainaccount heeft alle champs en is niet zo praktisch, helpt toch een pak om geen rammus/udyr/shyvanas meer te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Van de week een compleet AD team tegen me en met simpelweg wat armor bouwen en thornmails hadden we dan ook aardig makkelijk gewonnen :-) Ook sinds gisteren met Fiddlesticks support gaan spelen, en zeker weten dat dat een aanrader is! De fear duurt uiteindelijk 3 seconden en is zoveel betere dan een stun.. En dan heb je ook nog een silence en een W skill voor een redelijke lange lane sustain (je mist alleen wel ap). Vooral samen met een Vayne werkt fiddle goed omdat vayne dan een stuk makkelijk zijn stun kan landen :-)

@ye-roon, ahri is best erg afhankelijk van haar Charm om goede dmg te doen.. En als je je jungler wilt irriteren moet je je charm eens op red/blue golem gooien.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Lapras schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:16:
Wat is het verhaal van Poppy? Ik heb haar niet, maar haar passive lijkt me behoorlijk krachtig. Waarom zie je haar nooit gespeeld worden?
Ze is erg lastig te spelen, en afgezien van haar ult heb je niet zoveel aan haar in een teamfight. Een kayle ult is veel beter voor het team.

@groov, udyr heb ik aantal keer in aram gehad toen hij f2p was maar als je die gewoon tanky build en iedereen alleen maar stunned is hij zeer handig :)

Potje gehad toen tegen enemy TF elke keer als ik zag waar hij ze ult neer plante ging ik er naast staan om hem meteen te stunnen, werkte elke keer :')

[ Voor 28% gewijzigd door Beukerz op 17-06-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:51

Qon

Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:16:
[...]

Haha heerlijk idd. Had zo eens toen we 2 open bases hadden met tf net voor het enemy team gerend en dan geult naar hun base, net buiten hun bereik. De reacties waren prachtig. Ook al een paar keer als twitch invisible er voorbij gerend om te finishen :).

Ben eindelijk aan mn aram account begonnen. Mainaccount heeft alle champs en is niet zo praktisch, helpt toch een pak om geen rammus/udyr/shyvanas meer te hebben.
Ik had gisteren zo'n potje in SR, alleen dan met tryndamere. We verloren een teamfight, net op het moment dat van de tegenstanders iedereen weer revivede. Echter waren enkel beide basissen helemaal zonder turrets. Ik was als tryndamere de enige overlevende en had Mercurial Scimitar gekocht als laatste item.

Kwam dus bij hun basis tegen 2 vijanden die bleven beschermen, langs botlane gerend met Ghost, en vervolgens gewoon in één streep door naar de nexus, ult aan, mercurial scimitar aan en gewonnen. Zo grappig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Pffoee, na zeker een half jaar niet gespeeld te hebben gisteren weer eens een potje gespeeld. Er is een hoop veranderd zeg! Ik heb al portals ontdekt op de 3v3 map, maar geen idee waar ze voor dienen. En aram is nu een standaard mode, vet :) Wat zijn andere grote wijzigingen waar ik vanaf zou moeten weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
SaphuA schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:22:
Pffoee, na zeker een half jaar niet gespeeld te hebben gisteren weer eens een potje gespeeld. Er is een hoop veranderd zeg! Ik heb al portals ontdekt op de 3v3 map, maar geen idee waar ze voor dienen. En aram is nu een standaard modes, vet :) Wat zijn andere grote wijzigingen waar ik vanaf zou moeten weten?
Karma is goed genomen door Riot. Malady passive zit nu op die van Nashor. Kha'zix is nog sterker geworden. Zed is zogenaamd generfd en nog heel veel meer.. Het beste kan je even de patch notes doorlezen :-)

http://na.leagueoflegends.com/news/patch-38-notes-0
http://euw.leagueoflegend.../showthread.php?t=1187510

[ Voor 8% gewijzigd door Mebus op 17-06-2013 15:30 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaphuA schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:22:
Pffoee, na zeker een half jaar niet gespeeld te hebben gisteren weer eens een potje gespeeld. Er is een hoop veranderd zeg! Ik heb al portals ontdekt op de 3v3 map, maar geen idee waar ze voor dienen. En aram is nu een standaard mode, vet :) Wat zijn andere grote wijzigingen waar ik vanaf zou moeten weten?
op een half jaar tijd heb je waarschijnlijk wel al behoorlijk wat gemist

summoners rift heeft begin season3 een paar kleine veranderingetjes ondergaan
zoals kleine stukjes wal tussen mid en dragon/baron die zijn weggevallen, volledig nieuwe items? of is dat al langer dan een half jaar geleden?,...

je kan nu ook op je profiel pagina naar tab item sets gaan en je eigen recommended items configureren per champ per map

3v3 portals geven buffs je kan zien wat die doen door over de buff icon te gaan

paar reworks van champs
paar nieuwe champs
en de gewoonlijke buffs en nerfs

jungle op SR alle camps spawnen op 1:55 dus eerst wolves dan blue is iets van het verleden, botlane blue team die golems pakt in het begin is dus ook lastiger geworden
alle small camps respawnen op 50 sec ipv 60 en blue en red geven meer xp
nu kan je gewoon blue + red starten en al lvl3 zijn

er komt een nieuwe map in season 4 waarschijnlijk : magma chamber 1v1 / 2v2 map
met aparte wincondities op de allstars hebben de pro's hem al eens kunnen testen en het zag er best vet uit
kan je checken op youtube

euh wat nog...?
malady bestaat indd niet meer en zn passives zijn verdeeld mits wijzigingen over nashor's tooth en wit's end

de aram standaard mode geeft je rerolls, des te meer champs je hebt des te sneller je ze krijgt (max 2)
om het toch een beetje random te houden maar als je een kutchamp krijgt voor aram je toch een kans te geven dat je een iets betere champ te pakken krijgt

aja op aram is er ook een handige nieuwe startitem voor melee champs ben even de naam kwijt, horn of bravery of zoix :) waardoor er toch een iets betere balans is tussen ranged en melee

je kan nu ook account transfereren tussen EU en NA mits RP tenzij je account heel oud is (2009 ofzo dacht ik) enige wat me weerhoudt om van NA naar EU te gaan is dat mn vrienden ook allemaal zouden moeten omschakelen en 20eur is toch niet mis qua prijs

voor de rest ... raadpleeg het internet want mijn geheugen heeft het lastig met te onderscheiden als het veranderingen van het laatste half jaar zijn of langer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mebus schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:29:
[...]

Karma is goed genomen door Riot. Malady passive zit nu op die van Nashor. Kha'zix is nog sterker geworden. Zed is zogenaamd generfd en nog heel veel meer.. Het beste kan je even de patch notes doorlezen :-)

http://na.leagueoflegends.com/news/patch-38-notes-0
http://euw.leagueoflegend.../showthread.php?t=1187510
Ja, zijn de aanpassingen aan Kha'Zix echt buffs? Hoe ik het las was het meer een verschuiving van zijn power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:58

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Wat valt er "aan" te zetten bij een mercurial scimitar ? Dat ding activeer je pas als je ge cc'd wordt :S

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Beukerz schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:16:
[...]
Yorick- Speel hem de laatste tijd best vaak en zeker late game is het een face roller. Wacht niet met je ult te gebruiken als je bijna dood gaat in teamfight maar gewoon zo snel mogelijk activeren. Ik heb al zovaak gehad dat ze de kloon focusde dat die bijna alle dmg in een teamfight opving en wij hun daarna konden afmaken:)
Hmm, doe je geloof ik iets verkeerds :P Yorick is juist een bully in lane, maar in teamfights is het enige wat Yorick doet een kloon van de ad carry maken. Teminste dat hoor je als Yorick te doen, niet zoals de yorick die ik had in een game, die de gehele game mij als adc welgeteld 1x geult had -.-

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Fanatic_FS schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:18:
Wat valt er "aan" te zetten bij een mercurial scimitar ? Dat ding activeer je pas als je ge cc'd wordt :S
je krijgt ook een movementspeed bonus, als je de teamfight al gewonnen hebt en iemand aan het chasen (of juist aan het wegrennen) bent kan je hem daarvoor gebruiken
voor de movementspeed moet je wel melee zijn trouwens, ranged heeft er niks aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 14:39

psyy138

blackbulls.nl

godofal schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:43:
[...]

je krijgt ook een movementspeed bonus, als je de teamfight al gewonnen hebt en iemand aan het chasen (of juist aan het wegrennen) bent kan je hem daarvoor gebruiken
voor de movementspeed moet je wel melee zijn trouwens, ranged heeft er niks aan
en het item is ontzettend duur, alleen interessant bij 20k gold en als je geld over hebt. _/-\o_

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-10 21:35
Lapras schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:16:
Met poppy is het bijzonder lastig te farmen in Summoner's rift. Vooral door haar kleine manapool en aardig grote manacosts. Passive is niet zo bijzonder krachtig, vaak bugged en werkt eigenlijk alleen goed tegen auto attack champs. Daarnaast is ze door haar e niet zo goed in lane. Maar, als je een paar kills krijgt snowballed ze keihard. Met 1 ult kan je meestal de helft van het enemy team soloen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

De manacosts van poppy zijn nog wel te overzien, probleem is dat je poppy alleen top of jungle kan spelen en dat ze 0 aoe heeft, dus een champ met aoe zal je gewoon naar je turret pushen, river warden en zo zorgen dat hij niet geganked wordt en jij heel veel farm mist en hij kan roamen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

psyy138 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:40:
[...]

en het item is ontzettend duur, alleen interessant bij 20k gold en als je geld over hebt. _/-\o_
Dit item build ik ook alleen op, fiora, master yi of op tryndamere. Als je tegen een team vecht waarbij alle CC's voor jou bewaart worden, dan is dit item een uitkomst.

Daarbij build je ook altijd eerst QSS zodat je inderdaad niet die enorme hoeveelheid gold kwijt bent. Als je lategame fed bent is de upgrade naar mercurial niet zo duur meer.

Het is een leuk item, en omdat niet veel mensen hem kopen kun je de vijand er enorm mee verassen.
Daarnaast is het op tryndamere echt een super goeie als je all-in gaat, je initieert met E, hackt erop los totdat je je ult moet gebruiken. Op dat moment gebruiken te tegenstanders vaak CC omdat je anders massive dmg doet, of zonder consequenties weg kan rennen. Althans dat is mijn ervaring.

Met die mercurial scimitar run je echt HEEL snel weg. 50% ms is echt enorm als je al op de 410 ms zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Fanatic_FS schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:20:
[...]

Hmm, doe je geloof ik iets verkeerds :P Yorick is juist een bully in lane, maar in teamfights is het enige wat Yorick doet een kloon van de ad carry maken. Teminste dat hoor je als Yorick te doen, niet zoals de yorick die ik had in een game, die de gehele game mij als adc welgeteld 1x geult had -.-
Zulke ults werken ook alleen als je premade bent, heb vaak genoeg geprobeerd maar kwam er meestal niet bij in de buurt of hij duikte er vol in.
Dan mezelf maar voor meer tankyness en hopen dat ze de klone focussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Qon schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:46:
[...]

Dit item build ik ook alleen op, fiora, master yi of op tryndamere. Als je tegen een team vecht waarbij alle CC's voor jou bewaart worden, dan is dit item een uitkomst.

Daarbij build je ook altijd eerst QSS zodat je inderdaad niet die enorme hoeveelheid gold kwijt bent. Als je lategame fed bent is de upgrade naar mercurial niet zo duur meer.

Het is een leuk item, en omdat niet veel mensen hem kopen kun je de vijand er enorm mee verassen.
Daarnaast is het op tryndamere echt een super goeie als je all-in gaat, je initieert met E, hackt erop los totdat je je ult moet gebruiken. Op dat moment gebruiken te tegenstanders vaak CC omdat je anders massive dmg doet, of zonder consequenties weg kan rennen. Althans dat is mijn ervaring.

Met die mercurial scimitar run je echt HEEL snel weg. 50% ms is echt enorm als je al op de 410 ms zit.
is de 50% ms niet van de basic ms? zonder de boots enzo, zoals bij elk item ? :?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Gister een game vs bots gedaan met Xin en dacht: ooooooh dat kan ik ook we in een normal game....

NOT!

Die normal game faalde ik erg hard. M'n ganks gingen aanzich wel goed, alleen me ult, echt hoe de hell werkt dat ding. Dat word echt leren. Ook team mates die niet wisten hoe ze moesten afmaken, en een Diana die volgens mij ook nog niet vaak met de champ gespeeld had. En toen wilde de Caitlyn op geven, ik had ja gevote, er was niks meer te winnen. En die vote haalt het niet. En ff later is de Cait disconnected. Ze was daar met de support en de top in een premade, en die zeiden: slechte connectie bla bla. Ik heb haar gewoon gereport met de tekst: Either her Surrender failed and she left, or she had a bad connection....

Deze week niet echt champs die ik "moet" proberen. Cait en Jarvan heb ik al en zijn me mains in hun rol. Blitzcrank kan leuk zijn, en Taric, tja... Ik wil Quinn and Valor wel proberen denk. Misschien Xerath en Vladimir. Ik moet echt leren om AP's te spelen, dat is het zwakke punt in mijn spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

ye-roon schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:18:
Gister een game vs bots gedaan met Xin en dacht: ooooooh dat kan ik ook we in een normal game....

NOT!

Die normal game faalde ik erg hard. M'n ganks gingen aanzich wel goed, alleen me ult, echt hoe de hell werkt dat ding. Dat word echt leren. Ook team mates die niet wisten hoe ze moesten afmaken, en een Diana die volgens mij ook nog niet vaak met de champ gespeeld had. En toen wilde de Caitlyn op geven, ik had ja gevote, er was niks meer te winnen. En die vote haalt het niet. En ff later is de Cait disconnected. Ze was daar met de support en de top in een premade, en die zeiden: slechte connectie bla bla. Ik heb haar gewoon gereport met de tekst: Either her Surrender failed and she left, or she had a bad connection....

Deze week niet echt champs die ik "moet" proberen. Cait en Jarvan heb ik al en zijn me mains in hun rol. Blitzcrank kan leuk zijn, en Taric, tja... Ik wil Quinn and Valor wel proberen denk. Misschien Xerath en Vladimir. Ik moet echt leren om AP's te spelen, dat is het zwakke punt in mijn spel.
Xin ult is simpel: val je iemand aan dan krijgt hij een target boven zijn hoofd. Gebruik jij dan je ult dan krijgt hij schade. Staat er iemand naast zonder target: dan wordt hij weggeslagen. Daarom is het soms slim om op een minion te dashen om vervolgens je ult te gebruiken om de tegenstanders terug te slaan.

Gebruik de ult voor displacement, niet voor dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister weer een aantal ranked games gedaan, en ben van 21-39 lp gegaan in 11 potjes.. Gold 1 Met rot MMR is niet leuk T_T. +3 per win en -5 per lose :<. Ach, moet even doorbijten en hopen dat ik met een beetje geluk in Platinum 5 kom. D: Iemand nog iets goeds met ranked gedaan dit weekend/gister?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Gister nog een leuk potje gejungeld met voli, 9-1 al me ganks behalve op bot gingen goed alleen maakte ik alle kills :')
Potje wel gewonnen met surr op 21min, enemy kha leafde ...

Daar voor ook nog een potje met voli jungle, stond 3-6 en onze adc draven begon te zeiken dat ik niet tanky ging (ik bouw altijd eerst razors, berserker greaves en statick shiv voor ik warmog haal) en dat we daardoor aan de verliezende hand waren.
Na dat hij het zei had ik mijn statik shiv en giants belt gehaald en een aantal goeie flips kunnen maken en engages waardoor wij gewonnen hebben, hij heeft achter af nog zijn excuses aangeboden voor zijn gerage :')

En potje lux aram, ging eerst klote (3-7) en 2 in mijn team begonnen te zeiken, daarna heb ik zo'n beetje alle kills gemaakt, geindigd met 14-9-45 , niet de meeste kills wel minste deaths en meeste assists en meeste gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Gisteren grappig rondje op aram. Enemy team had 3 adc (graves, sivir en ezreal), 1 AP (gragas) en kayle. Iemand van hun typt "lol our dmg!"
Klopt maar kayle ging blijkbaar ook een full dmg build. Ik had jax gekregen en was enige potentiele tank. Dus echt gewoon full tank gebouwd, met veel armor en health. Samen met de ult en de E lekker initiaten. Zelfs met zo'n dmg ging ik maar traag neer, en als mijn stun iemand vastzette was die natuurlijk meteen dood. Enkel kayle's ult was soms heel goed geplaatst.
Uiteindelijk relatief eenvoudig gewonnen. Een tank scheelt toch veel, toch als hij gefocust wordt en zeker als hij ook iets van CC heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 10:47
Gisteravond na een goed weekend weer eens ranked gaan spelen omdat ik na die val uit Silver 3 naar Silver 5 toch wel weer op wil klimmen. Had er 3 of 4 achter elkaar gewonnen, 90 LP bij elkaar gesprokkeld. Nou, denk nog 1 voor ik naar bed ga, zit ik in mn promo... niet dus.1tje verloren, terug naar 75LP, dus ik denk, nog eeeentje dan. Maar helaas, ook deze ging weer flink de soep in, wat denk je, voor de zoveelste keer alweer -25LP. Heb je net hard gewerkt om wat punten te krijgen heb je in 2 games weer evenveel als voordat je die avond begon. Ik heb het allemaal aan mezelf te wijten, ik had op punten beter kunnen spelen en ik had een andere champ kunnen spelen maar damn, het is vervelend om zo steeds niet verder te komen... ach, vanavond nogmaals proberen.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:35:
Gister weer een aantal ranked games gedaan, en ben van 21-39 lp gegaan in 11 potjes.. Gold 1 Met rot MMR is niet leuk T_T. +3 per win en -5 per lose :<. Ach, moet even doorbijten en hopen dat ik met een beetje geluk in Platinum 5 kom. D: Iemand nog iets goeds met ranked gedaan dit weekend/gister?
Ik zag inderdaad dat jij qua ranked op zich wel lekker gaat, netjes bezig man ^^ maar MMR is klote, al zou ik liever +3 en -5 hebben. Nu heb ik steeds +15/17 en -25 -_- yay voor duoQ's verliezen met bronze 4/5 vrienden.

[ Voor 29% gewijzigd door Xevoo op 18-06-2013 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:35:
Gisteren totaal 7 ranked potjes gespeeld waarvan 1 samen met een vriend (verloren) nog een andere ook verloren en de rest allemaal gewonnen :-) Redelijk tevreden met het resultaat! Alleen wel zelf een keer geleaved tijdens champion select omdat sommige personen niet aan andere denken als ze lezen dat iemand bar slecht is als adc.. Daardoor heb ik alsnog maar 22 punten -_- Maar wel vanaf 0 punten :-)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

psyy138 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:12:
[...]

is de 50% ms niet van de basic ms? zonder de boots enzo, zoals bij elk item ? :?
Zou ik even moeten testen voor de zekerheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-10 21:35
Fanatic_FS schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:16:
De manacosts van poppy zijn nog wel te overzien, probleem is dat je poppy alleen top of jungle kan spelen en dat ze 0 aoe heeft, dus een champ met aoe zal je gewoon naar je turret pushen, river warden en zo zorgen dat hij niet geganked wordt en jij heel veel farm mist en hij kan roamen.
Mjah, als je je Q kan spammen is onder de tower farmen niet zo'n groot probleem. Helaas moet je daarvoor wel mana items nemen door haar te kleine manapool. Als je eerst voor een tiamat gaat kan je behoorlijk hard farmen/pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Net een potje ranked verloren omdat er een Akali weg moest binnen 10 minuten, begint daardoor ook zomaar te flamen, plaatst geen wards, en geeft gelijk mij de schuld >< Maar dankzij mij had ze wel easy kills omdat ik 3 champs aardig low had gekregen dankzij Singed :-) Dus bij de tweede surrender 4/1 en daardoor dus verloren :( Terwijl het helemaal niet zo slecht ging.. Best jammer dat er wel vaker van zulk soort spelers op LoL zitten, die nog een potje gaan spelen, wetende dat ze over een half uur weg moeten -_-

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 10:47
En winnen met een half uur kan wel, maar het probleem is dat ze vaak een half uur over hebben als ze in Queue gaan, dan moeten ze daarna nog door de queue heen en champ select en alles. erg vervelend inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Xevoo schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:16:
En winnen met een half uur kan wel, maar het probleem is dat ze vaak een half uur over hebben als ze in Queue gaan, dan moeten ze daarna nog door de queue heen en champ select en alles. erg vervelend inderdaad.
Het kan wel inderdaad.. Maar was nu helaas niet het geval :( Terwijl ik met Singed tegen een Aatrox stond die niet eens zo heel erg veel dmg deed op me :-) Zo zal ik ook wel nog best lang in Silver 5 blijven hangen -_-

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Of van die mensen die in de laatste 10 seconde van champ select toch maar besluiten weg te gaan...
Zo kan de que tijd aardig oplopen....

Gebeurd toch wel erg vaak in ARAM, helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
3xNix schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:29:
Of van die mensen die in de laatste 10 seconde van champ select toch maar besluiten weg te gaan...
Zo kan de que tijd aardig oplopen....

Gebeurd toch wel erg vaak in ARAM, helaas....
Moet ik zeggen dat het lang niet meer zo vaak gebeurd als bij het oude ARAM..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
Mebus schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:19:
[...]

Het kan wel inderdaad.. Maar was nu helaas niet het geval :( Terwijl ik met Singed tegen een Aatrox stond die niet eens zo heel erg veel dmg deed op me :-) Zo zal ik ook wel nog best lang in Silver 5 blijven hangen -_-
Heb tot nu toe alleen nog maar Aatrox spelers gezien die meteen een BOTRK rushen, heb nog niet gezien dat dit een goede score opleverde.. wat is een leuke itemset voor Aatrox? Ik heb hem zelf nog niet gespeeld maar het volgende lijkt me best leuk voor hem op top; cooldown boots, botrk, spirit visage, sunfire cape, guardian angel en warmog. Kan natuurlijk die warmog aanpassen als je wat anders nodig hebt afhankelijk van de enemy..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

zelf lijkt me deze wel leuk voor aatrox:

Beserker, BOTRK, GA, Zephyr, Zhonya, BT

http://www.solomid.net/gu...johnny-aatrox-build-guide

volgens mij ben je dan onsterfelijk. Zonya en je overleefd burst. GA procced eerst en je word weer levend. Ga je weer dood popped je passive waardoor je passive voor meer healed omdat je meer opgebouwd hebt. Hoge attack speed en hoge life steal. Droooool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
5x gua in je team
Anivia, Zac, Zillian, Aatrox en Tryndamere(of Yorick, Morde etc)

Anivia en Zillian kunnen ook nog een Zhonya's halen. Ik zeg veel geluk om dat te killen :')
2x Zhonya's
5x passive
5x gua
5x normale dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reletivity
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-08-2021
Beukerz schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 14:03:
5x gua in je team
Anivia, Zac, Zillian, Aatrox en Tryndamere(of Yorick, Morde etc)

Anivia en Zillian kunnen ook nog een Zhonya's halen. Ik zeg veel geluk om dat te killen :')
2x Zhonya's
5x passive
5x gua
5x normale dood
YouTube: M5 vs EloHell.net, Guardian Angels fight
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

ik weet nog dat ik die match live zat te kijken
gekheid :+

leuk om te zien ook; corki, soraka, heart of gold...
allemaal dingen die niet eens zo heel lang geleden zijn maar toch aanvoelen alsof ze al jaren niet meer in het spel zitten/viable zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
schaapiej schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:47:
[...]

Heb tot nu toe alleen nog maar Aatrox spelers gezien die meteen een BOTRK rushen, heb nog niet gezien dat dit een goede score opleverde.. wat is een leuke itemset voor Aatrox? Ik heb hem zelf nog niet gespeeld maar het volgende lijkt me best leuk voor hem op top; cooldown boots, botrk, spirit visage, sunfire cape, guardian angel en warmog. Kan natuurlijk die warmog aanpassen als je wat anders nodig hebt afhankelijk van de enemy..
Wat mij opvalt is dat heel veel mensen Aatrox solo top spelen. Dat kan ie natuurlijk wel, maar eenmaal een slechte all-in en je wordt gesnowballed. Aatrox jungle is gewoon geweldig, en daar worden echt goede scores mee gehaald. Bloodwell is zo vol als je skills goed gebruikt. Je hebt veel damage door je W. Een geweldige sustain door je w.
Een goede engage door je q, veel damage met je ultimate. Als ze wegrennen met low hp kill je met je E. En door je passive kan je net dat beetje verder gaan als je zeker weet dat je teammate killed na jou dood.
En het mooiste is dat je geen gold hoeft te spenderen aan Health potions na lvl 3 door je W.

Later in de game als je wat meer tanky bent sla je met je ultimate AS buff binnen enkele seconden een turret neer, want hem ook nog eens geschikt maakt voor een snelle backdoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Ero-Sensei schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:13:
[...]

Wat mij opvalt is dat heel veel mensen Aatrox solo top spelen. Dat kan ie natuurlijk wel, maar eenmaal een slechte all-in en je wordt gesnowballed. Aatrox jungle is gewoon geweldig, en daar worden echt goede scores mee gehaald. Bloodwell is zo vol als je skills goed gebruikt. Je hebt veel damage door je W. Een geweldige sustain door je w.
Een goede engage door je q, veel damage met je ultimate. Als ze wegrennen met low hp kill je met je E. En door je passive kan je net dat beetje verder gaan als je zeker weet dat je teammate killed na jou dood.
En het mooiste is dat je geen gold hoeft te spenderen aan Health potions na lvl 3 door je W.

Later in de game als je wat meer tanky bent sla je met je ultimate AS buff binnen enkele seconden een turret neer, want hem ook nog eens geschikt maakt voor een snelle backdoor :)
corki buffs incoming (pbe)

Corki
Valkyrie ( W ) mana cost reduced to 50 at all ranks from 100 at all ranks.
Missile Barrage ( R ) cost reduced to 20 at all ranks from 30/35/40
(http://www.surrenderat20.net/2013/06/617-pbe-update.html)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:29
Na 6 maanden niet gespeeld te hebben weer opgepakt. Nieuw account gemaakt voor PvP, want de oude was A. lvl 18 en B. puur op vs botplay gedaan. Tijd om meer PvP te doen, momenteel gericht op support play, misschien wat jungle hier en daar.

Hoop dat wat mensen mijn summoner op sleeptouw+tips willen nemen/geven :P.
Summoner = Runningwolf

edit:
Enige free support momenteel is echter Taric, denk dat mijn 1e Sona moet gaan worden, even sparen dus.

edit2:
Is deze build nog wel viable? Want ik kan de opening build niet halen bijvoorbeeld, 15 gold tekort.
http://www.lolpro.com/gui...ide-support-by-al-spellsy

edit3:
Anders, ook maar eens bekijken.
http://www.mobafire.com/l...geous-march-update-243829

[ Voor 40% gewijzigd door Suicyder op 18-06-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:53
Suicyder schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:53:
edit2:
Is deze build nog wel viable? Want ik kan de opening build niet halen bijvoorbeeld, 15 gold tekort.
http://www.lolpro.com/gui...ide-support-by-al-spellsy
Das mis je de Wealth mastery in de utility tree, die geeft je 50 extra starting gold. Je kunt zelfs met 2 pots i.p.v. 1 beginnen.
Verder zou je de GoT chat kunnen joinen. Niet dat daar ooit leven is (hoewel er altijd 20+ mensen inzitten), maar ik blijf het proberen :P.

[ Voor 14% gewijzigd door Thormodo op 18-06-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Hmm okey ik zie het, lastig op level 2, zullen het nu eerst zonder moeten doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fissure
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2024
Dit wordt dankzij de artscow actie mijn nieuwe muismat, ook al speel ik normaal zonder.
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2qbrhxj.jpg
Het is jammer dat ze met een safe area werken en er de kans is dat, dat stukje er bij het maken vanaf gehaald wordt. Anders had ik de art helemaal laten doorlopen tot aan de rand.

Zodra ik hem heb, het eerste potje met Katarina spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Thormodo schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:09:
[...]

Das mis je de Wealth mastery in de utility tree, die geeft je 50 extra starting gold. Je kunt zelfs met 2 pots i.p.v. 1 beginnen.
Verder zou je de GoT chat kunnen joinen. Niet dat daar ooit leven is (hoewel er altijd 20+ mensen inzitten), maar ik blijf het proberen :P.
Ik zit in de chat, kan alleen niks zeggen, locked tot level 5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Suicyder schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 18:00:
[...]

Heb je zojuist toegevoegd :-) Dus als je nog een paar spelletjes wilt spelen ;)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Suicyder schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 18:00:
[...]

Ik herinner me ook dat ik op lvl 2 naar chatchannel "noob" of "help" (of zoiets) was gegaan om wat tips te vragen. Blijkt dat ik zelfs te laag level was om in het noob-channel vragen te stellen ^^
Dan wat potjes gespeeld met vrienden die al lvl 30 waren en zo enorm veel bijgeleerd op korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

goed voor het volgende is het belangrijk te weten dat ik met Janna speelde en support was...

Gister de meest bizarre game in tijden gehad. We hadden een AP Ji top, een jungle Kha'zix, ik dus als Janna support, een ADC caitlyn en Xerath Mid. Cait en ik wonnen onze lane redelijk goed, iig in farm. Die khazix was niet echt goed in ganken. En toen hun Voli langs kwam gingen we dood. Maar eenmaal terug in de lane slopen we de Quinn en Leona. Verder kan Cait echt goed doorfarmen, en we worden door 4 man geganked. Even later nog een gank van 4 man en we verliezen de turret.

Die Ji was hard aan het winnen en doordat Katarina bij ons mee kwam ganken kon Xerath de mid toren pakken. Dus er was niet veel verloren. We gingen nu de team fights en het was tijd om te roamen en meuk te killen en towers te pakken. En we hadden een paar team fights echt snoeihard verloren (die ons makkelijk de game hadden kunnen kosten). Dat vooral omdat Khazix dacht een one man army te zijn en dus constant uit positie liep, of in ze eentje ergens was.

Maar vaker was het zo dat je elkaar een beetje aan het aftasten bent als team tot dan ineens de initiate er is en de fight begint. En die Khazix naap was er of niet, of dived midden in de crowd en word geinstagibbed omdat hij geen defensive items had. Als hij er niet was, dan duurde het te lang of zo, en dacht hij: oh farm, needs farm. Dus wij 4 dood. En hij een paar minions.

Dus ik vraag aan waarom hij niet bij ons blijft en minions gaat farmen ipv proberen te game te winnen, komt het antwoord: STFU n00b, with your 0/8! Dus ik vraag of hij weet wat de rol van een support in een game is. En hij blijf maar een beetje kiddie reageren. Op gegeven moment ben ik dood geweest en zijn me wards dus op gegaan. Dus ik ga onderweg naar baron om daar wards te plaatsen. Zit het enemy team in dat ronde bosje voor baron, echt allemaal. Maar meneer Khazix dacht even voor me uit te lopen en word geinstagibbed en ik ga dus niet lang daarna ook neer. En meneer klagen dat er geen wards staan. Maja genoeg over dat.

Daarna team fights over en weer. We pakken op gegven moment 3 inhibs. We gaan allemaal dood in hun basis en ze kunnen mid inhib en beide nexus turrets pakken. Wij pakken hun in onze basis en rennen door. Maken de laatste turret stuk en gaan weer dood, niet allemaal, maar toch. Enemy team weer naar onze basis, we reviven op tijd en kunnen ze van de nexus afhouden. Daarna weer team fight en terwijl we weer dood aan het gaan zijn maken onze minions de nexus stuk.

Echt fucking rare game. Maja, gewonnen en goed wat IP verdient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 15:03
Gisteravond nog even een potje gespeeld die wel weer de moeite waard is om te vermelden :).

Het begon, zoals gewoonlijk, al in de champion-select. Ik call netjes jungle, iemand top, iemand mid, andere ADC en de laatste figuur instalock Caitlyn. Let the flaming begin!

Afijn, de 2 adc's gingen gezellig bot en de chat werd rijkelijk gevuld met "report dit!, report dat!, NOOB alert!, bla bla bla, etc". Ik zag het niet zitten om bij bot langs te gaan, dus mijn focus ging meer uit naar mid en top.

Na een paar succesvolle ganks bij zowel mid (Zed) en top (Singed), begonnen deze aardig gefeed te raken en wonder boven wonder hield bot het nog aardig vol ondanks de warme woordenwisselingen. Uiteindelijk viel bot tower en begon het einde voor de laningphase te naderen.

Caitlyn kwam gezellig mid en Draven bleef een beetje bot hangen om nog wat te farmen. Op een gegeven moment merkte ik dat er iets niet helemaal goed ging, want al mijn teamgenoten gingen alleen rondlopen en werden uiteraard gepakt. Zed zag het niet meer zitten. Ik zag dat we makkelijk als team konden winnen en maakte even duidelijk dat we de focus op torens moesten gaan leggen. Zo gezegd, zo gedaan. Eerst viel mid, toen pakten we top, draakje tussendoor, even wat loslopende tegenstanders pakken en vervolgens bot tower pakken. Inmiddels was het al een tijdje stil in de chat.

Uiteindelijk wist het enemy-team niet meer wat te doen en waren we niet meer te stoppen. Zowel ik als top kregen nog van Zed de complimenten dat we gewoon serieus bleven doorspelen, wat ons een mooi resultaat opleverde.

Ik heb me prima vermaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@ye-roon, bedoel je Yi? :p

@blackmage2v, bekend verhaal, ik probeer zulk soort mensen dan ook altijd aan te sporen om gewoon alsnog normaal te gaan spelen, wards plaatsen, save/goed spelen en dus stoppen met flamen.. Want het is gewoon waar dat wanneer mensen gaan flamen je daardoor dus een game verliest. Wat ik ook meestal doe/zeg is om zo een persoon te negeren :-) En dat heeft mij al best vaak een game laten winnen!

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog geen level 30 maar ik heb het spelletje al aardig door.. 24 wins 4 losses als adc afgelopen week :D Nog even heel wat normals spelen dan beginnen aan ranked!

http://www.lolking.net/summoner/euw/41569181

Edit:
Zoals te zien speel ik vooral ADC. Jungle vind ik ook heel leuk heeft iemand nog suggesties welke jungler ik kan nemen? Mijn voorkeur gaat uit naar een offensive jungler, dat is echt mijn playstyle veel ganken veel kills/assist maken.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:59:
Ik ben nog geen level 30 maar ik heb het spelletje al aardig door.. 24 wins 4 losses als adc afgelopen week :D Nog even heel wat normals spelen dan beginnen aan ranked!

http://www.lolking.net/summoner/euw/41569181

Edit:
Zoals te zien speel ik vooral ADC. Jungle vind ik ook heel leuk heeft iemand nog suggesties welke jungler ik kan nemen? Mijn voorkeur gaat uit naar een offensive jungler, dat is echt mijn playstyle veel ganken veel kills/assist maken.
ik zou je aanraden toch wat langer normals te blijven spelen, je speelt nu tegen mensen die het spel niet goed kunnen waardoor je je eigen skills waarschijnlijk overschat

offensive junglers zijn vooral champs als shaco, xin, lee sin
dat soort champs vallen meestal wel flink af mid/late, dus je móet early presteren anders heb je wss verloren
Pagina: 1 ... 44 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.