[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:00
Wellicht interessant om te lezen dat de situatie in Korea niet te vergelijken is met die van EUW.

http://www.reddit.com/r/l...for_euw_20_win_ip/caccg6b

Daarbij ben ik het eens met wat ye-roon zegt, het is en blijft een free2play game en Riot heeft uiteindelijk netjes een compensatie en excuses aangeboden. Al die mensen die nu lopen te roepen dat ze meer compensatie willen etc. moeten zich niet zo aanstellen, er is meer in dit leven dan LoL. Down-time is een uitgelezen kans om eens (verplicht) wat anders te doen dan naar je beeldscherm gaan zitten staren :P Kom je ook nog eens buiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik hoef niet per se compensatie. Maar een 20 win ip boost is wel heel schraal geef dan niks.
Heb zelf al 100k ip over en ik heb ook echt al veel runes die ik niet eens gebruik.
Denk aan alle crit damage runes die zijn echt totaal useless maar kosten wel veel IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 15:03
Jammer dat je die IP boost niet kan doneren. Anders had je mij er wel blij mee kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:17:
Ach ik hoef niet per se compensatie. Maar een 20 win ip boost is wel heel schraal geef dan niks.
Heb zelf al 100k ip over en ik heb ook echt al veel runes die ik niet eens gebruik.
Denk aan alle crit damage runes die zijn echt totaal useless maar kosten wel veel IP.
Ga hier lekker gelijk dan maar opscheppen man. Wees blij dat je iets krijgt. Het is een gratis spel en je krijgt iets waar je normaal voor moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:07
Geen problemen met een 20 win ip boost. ik heb weinig tot geen problemen ondervonden, wat lag 1 of 2 dc's en 2 games verdwenen uit mijn history, maar mijn smurfs vinden al deze extra ip absoluut niet erg xD

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Ik speel trouwens over het algemeen blind pick (mede omdat ik nog niet genoeg champs heb voor ranked). Maar moet je voor Draft ook genoeg champs hebben, net als bij ranked? En hoe zijn de IP gains bij blindpick in vergelijk tot draft? Is dat hetzelfde? of zijn er verschillen?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:17:
vanuit jouw standpunt versta ik het wel, maar voor veel mensen is dit wel aangenaam
niet iedereen beschikt over 100K overschot IP
wat voor jou wel leuk zou zijn mocht je IP kunnen ruilen voor RP
dan zou je wat leuke skins kunnen kopen
je kan het altijd eens proberen :) wie niet waagt blijft maagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-10 20:46

steel123

Cryman9

ye-roon schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:29:
Ik speel trouwens over het algemeen blind pick (mede omdat ik nog niet genoeg champs heb voor ranked). Maar moet je voor Draft ook genoeg champs hebben, net als bij ranked? En hoe zijn de IP gains bij blindpick in vergelijk tot draft? Is dat hetzelfde? of zijn er verschillen?
Voor draft moet je net zoveel champions hebben als voor ranked. Er zijn immers evenveel bans en evenveel spelers.

En volgens mij zijn de IP gains gelijk bij blindpick of draft.
Wel lijkt het dat draft iets serieuzer is dan blindpick.

Toch zou ik niet gelijk aan ranked beginnen als ik jou zo hoor. Het is beter om eerst genoeg runepages/variatie aan champions te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

steel123 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:46:
[...]

Voor draft moet je net zoveel champions hebben als voor ranked. Er zijn immers evenveel bans en evenveel spelers.

En volgens mij zijn de IP gains gelijk bij blindpick of draft.
Wel lijkt het dat draft iets serieuzer is dan blindpick.

Toch zou ik niet gelijk aan ranked beginnen als ik jou zo hoor. Het is beter om eerst genoeg runepages/variatie aan champions te hebben.
Ben ik ook mee bezig. Ik denk alleen dat ik zo'n runepage bundel ga kopen. Om naast runes ook nog 6300 per pagina te gaan lappen vind ik een beetje te. En die Damsels who cause distress bundel is ook wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Bij draft tellen ook de free 2 play champs mee. Ik kan me niet herinneren of dit in ranked ook zo is. Uiteindelijk hoef je er dus niet zoveel te hebben, en met een paar 450 IP champs ben je er zo.

IP boost is voor mij handig, maar vond het altijd wel irritant dat ook bot & custom games hiervoor tellen. Speel je even vlug een beginner bot potje voor first win, heb je zo'n magere dubbel omdat je niet doorhebt dat je double IP bonus.
Vond het ook eerst matig, maar lees nu ook wel dat de Korea rewards een eigen leven waren gaan leiden, op de skin na.

En ik heb 2 runepages bij gekocht bij de 2 voor de prijs van 1 deal. Dus 6300 ip voor 2 pages. Nog altijd veel maar toch. Als je toch RP hebt, is het geen slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:22:
[...]

Ga hier lekker gelijk dan maar opscheppen man. Wees blij dat je iets krijgt. Het is een gratis spel en je krijgt iets waar je normaal voor moet betalen.
Ik geeft toch al aan dat compensatie van mij niet hoeft. Ik betaal geen fuck voor dit spel en ik heb er al 3-4 jaar plezier aan.
Maar als ze het dan doen kom dan met iets waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt. Bijvoorbeeld 250 RP er zijn tegenwoordig niet eens meer ward skins waar ik mijn ip aan kan verspillen. Zou leuk zijn als je bijvoorbeeld voor 2x zoveel ip als normaal champions of runes kan doneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
ye-roon schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:51:
[...]

Ben ik ook mee bezig. Ik denk alleen dat ik zo'n runepage bundel ga kopen. Om naast runes ook nog 6300 per pagina te gaan lappen vind ik een beetje te. En die Damsels who cause distress bundel is ook wel leuk :)
Ik kan het je aanraden. Ik heb tijdens de actie 2 halen 1 betalen ook 4 pages erbij gehaald. Ik kan me hierdoor ook meer focussen op het verzamelen van runes. Ik heb nu (bijna) 4 standaard runpages compleet: AD/AP/Support/Jungle. Daarnaast heb ik nog 2 pages voor 2 champions die ik veel speel en nog 1 over om mee te experimenteren qua runes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:01:
[...]

Ik geeft toch al aan dat compensatie van mij niet hoeft. Ik betaal geen fuck voor dit spel en ik heb er al 3-4 jaar plezier aan.
Maar als ze het dan doen kom dan met iets waar je ook daadwerkelijk wat aan hebt. Bijvoorbeeld 250 RP er zijn tegenwoordig niet eens meer ward skins waar ik mijn ip aan kan verspillen. Zou leuk zijn als je bijvoorbeeld voor 2x zoveel ip als normaal champions of runes kan doneren.
Waarom zouden ze jou iets moeten geven wat hun vorm van inkomsten is, terwijl jij al 3-4 jaar gratis de vruchten plukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

[...]

ze komen met iets waar bijna iedereen iets aan heeft en het grote gedeelte van de community goed kan gebruiken
er zijn weinig mensen die zoals jij alle champs/runes/etc al hebben, voor 99% van de playerbase is deze boost dus wél nuttig
vanuit riots oogpunt is het dus gewoon niet logisch om RP uit te delen om een enorme minderheid van de spelers ook gelukkig te maken

trouwens, als ze voor die 1% RP uitdelen gaat de 99% weer klagen; waarom krijgen wij geen RP en zij wel? ik heb geen interesse in meer IP!!!

jouw klacht zou er dus in resulteren dat honderdduizenden spelers niks krijgen omdat jij er niks aan hebt... beetje egoïstische instelling imo

IP ruilen/schenken gaat nooit geimplementeerd worden trouwens; dat speelt alleen maar illegaal IP verkopen in de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:51

Qon

[...]

Vanuit het oogpunt van Riot denk ik dat ze met dit gift de spelers proberen te stimuleren meer te spelen. Wanneer je gewoon een x aantal Riot points had gekregen dan geeft dit minder motivatie om te blijven spelen (let op) bij het meerendeel van de spelers. Althans, dat denk ik.

Ze hebben nu een gift gegeven waar zowel Riot als de gamers profijt uit kunnen halen.

Dus je hebt gelijk dat voor jou de beloning relatief gezien niet zo groot is als voor iemand die geen +100k IP points heeft. Maar ik vind het toch een goed gebaar van Riot om spelers te compenseren voor iets waar ze eigenlijk geen recht op hebben. Dat is ook een van de redenen dat ik vind dat je in dit geval, een gegeven paard niet in de bek moet kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:53
godofal schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:09:
[...]

ze komen met iets waar bijna iedereen iets aan heeft en het grote gedeelte van de community goed kan gebruiken
er zijn weinig mensen die zoals jij alle champs/runes/etc al hebben, voor 99% van de playerbase is deze boost dus wél nuttig
vanuit riots oogpunt is het dus gewoon niet logisch om RP uit te delen om een enorme minderheid van de spelers ook gelukkig te maken

trouwens, als ze voor die 1% RP uitdelen gaat de 99% weer klagen; waarom krijgen wij geen RP en zij wel? ik heb geen interesse in meer IP!!!

jouw klacht zou er dus in resulteren dat honderdduizenden spelers niks krijgen omdat jij er niks aan hebt... beetje egoïstische instelling imo
Hij bedoelt natuurlijk RP weggeven i.p.v. IP. Dus dan heeft 100% van de spelers er wat aan i.p.v. 99%. (Zolang ze niet 200 RP of zo doen, waar je uiteindelijk nog niks mee kan kopen.)

Maar inderdaad wat Qon zegt. Ze geven IP boosts weg om mensen aan het spelen te houden. Anders hadden ze net zo goed ~3k IP weg kunnen geven, als het hun alleen maar op de IP ging. Ik vraag me af hoeveel mensen ze kopen, maar in theorie is een 20-win IP boost ook 1250 RP waard.
Persoonlijk heb ik liever een IP boost, dan zeg 400 RP, wat ik zelf ook makkelijk kan kopen. Het is natuurlijk irritant voor de mensen (zoals Ronddraai) die alles al met IP gekocht hebben. Maar om te zeggen dat je niks hoeft, en vervolgens te stellen dat je het "schraal" vind is natuurlijk nogal tegenstrijdig.

Overigens heb ik amper wat gemerkt tussen 18 mei en 30 mei, dus ik was sowieso verbaasd dat we zo'n grote boost kregen. Bij, in mijn ogen, ergere downtime etc. gaven ze de afgelopen keren 4-wins IP boosts weg.

[ Voor 27% gewijzigd door Thormodo op 05-06-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:40

Masuchievo

Cpt. Average

Enige waar ik aan dacht was. Sweet 20 Ip boosts. Dat is meer dan wat we de vorige keer kregen.

Ik heb nog niet alle champs maar wel 8K ip over, gewoon omdat ik niet weet welke champ ik wilde.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:16

Lapras

Ice beam

Ik vind het al een hele uitdaging om 20 games te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Lapras schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:42:
Ik vind het al een hele uitdaging om 20 games te winnen.
Haha inderdaad, daar ben ik ook een week of 3 mee bezig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( NA player here this sucks you guys are getting free stuff and we are not

:) troll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Waarom speel je eigenlijk op NA server? Heb je dan niet 200 ping ofzo?
Mij lijkt dat echt onspeelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

speedzor schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:42:
http://www.reddit.com/r/l...for_euw_20_win_ip/cacaymr

Even de misverstanden uit de weg halen. Aub geen circlejerk over hoe Riot NA liever heeft dan EUW.
Het enige wat ik ze kwalijk neem is de gebrekkige communicatie. Als er op NA problemen zijn is er altijd vrij snel een red post met wat er aan de hand is en wat er gaat gebeuren, als er op EU problemen zijn hult Riot zich in stilzwijgen.

Verder is het natuurlijk een onwijs lompe actie van Riot Korea om skins en RP uit te gaan delen. Het probleem bij dat soort acties is dat je een precedent schept waardoor je eigenlijk iedere keer bij grote problemen direct je portemonnee kan trekken. En dat terwijl het een free to play game is en andere bedrijven zelfs bij een betaalde game geen reet doen om de users te compenseren.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt wel mee en al mijn vrienden hebben een account op NA
ik ben wel aan het denken om hem te laten transfereren
maarja een account met veel runes en 105 champs laat je niet zomaar vallen
en transfereren kan ook nog niet zo heel lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

steel123 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:50:
Waarom speel je eigenlijk op NA server? Heb je dan niet 200 ping ofzo?
Mij lijkt dat echt onspeelbaar?
Ik heb ruim een jaar(mss wel mee) op NA gespeeld. Het went, en het is best wel sneu dat je met die delay wel kan lasthitten.

Net na de switch miste ik veel lasthits omdat ik stelselmatig te vroeg was.

Aaah the good times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
Mijn 1e account was ook op NA omdat ik met wat vrienden speelde waarbij 1 iemand in Nieuw-Zeeland woont.. Na verloop van tijd toch maar een EU aangemaakt wat een stukje fijner speelt. Verschil is niet zo heel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
ik heb wel is op NA gespeeld omdat een vriend daar een account had. daar kwam ik nooit onder de 130 ping en dat was zeer frustrerend als je de 30 ping van EUW gewend was!!
rechtermuisknop om te lopen bijv en dan merk je gewoon echt de delay, niet te beginnen over de delay op je skills en lasthits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, was ik voor de tweede keer puntje voor puntje naar de 99 punten gekropen, verlies ik weer een game.. Ik balen omdat ik dacht weer 4-5 punten zou verliezen.. en dus weer 4-5 games zou moeten winnen...
Is de schade nog veel groter..
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/33f9cso.jpg

En nu niet beginnen over win/verlies ratio, ik heb bijna 20% meer winst dan verlies.

Ik snap echt niks meer van dit systeem.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:29:
tja jammer maar ik snap de frustratie zeker wel
dit weekend was de situatie als volgt ik zit in bronze 1 en heb 8 opeenvolgende wins en win slechts paar LP tot ik op 97LP kom dan maar 1LP
98 => 99 en dan paar trolls en dodge ik -3; 97 => 98 => 99 en dan loss door weer een troll
-12
no stress .. eventually :)
lol en nu een win en heb mn bo5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 21:56:
Oke, was ik voor de tweede keer puntje voor puntje naar de 99 punten gekropen, verlies ik weer een game.. Ik balen omdat ik dacht weer 4-5 punten zou verliezen.. en dus weer 4-5 games zou moeten winnen...
Is de schade nog veel groter..
[afbeelding]

En nu niet beginnen over win/verlies ratio, ik heb bijna 20% meer winst dan verlies.

Ik snap echt niks meer van dit systeem.. :?
Als je daarna weer wint, krijg je gelijk je promotion matches. Want t systeem rekent jou dan op 100 LP. Je moet je LP gain negeren en gewoon meer winnen dan verliezen, uiteindelijk krijg je dan vanzelf meer LP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 23:44:
[...]

lol en nu een win en heb mn bo5
Ik heb gisteren exact hetzelfde gehad. IK SNAP HET NIET!

Eerst wordt ik clamped, dan verlies ik 24LP en met 1 win krijg ik ineens 25LP :S

Ik vind het prima dat ik in mijn BO5 zit, maar het systeem wordt er niet helderder door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

De eerste game van gister, oh man wat een troll. Een blind pick game. Direct bij binnenkomst, 2 gasten ADC! en een 3de had als Ashe instalocked. Vervolgens zei ik, dan ga ik wel top. En jawel een 4de locked draven voor een top. Nou goed ik pas me summoner aan naar smite en zeg dat ik wel de jungle in ga, maar nee, 1 van de ADC gaat vayne jungle :s En vlak voor het einde gaat de laatste adc alsnog gewoon voor Ezrael. Zaten we daar met 5 AD characters. Die vayne hadden we niks aan, na elk camp moet ze recallen. Die draven dude was wel goed en ik ging zelf ook maar tanky/bruiser om er nog proberen iets van te maken. Maar met 3 squishies, waar van er 2 nog niet aanvielen in team fights en de ashe pas op lvl 15 haar eerste damage item kocht (daarvoor alleen attack speed), niet 1 ult raak schoot etc.

Kortom een heerlijke troll game, ik heb me wel vermaakt. Tuurlijk, wel verloren, maar who cares, al die gasten int spaans/portugees met elkaar lullen en dik falen. Heerlijk om te zien. En ik kon aanzich wel initiaten, en we hadden wel wat kills, maar op een gegven moment ging die draven die vet tanky was solo proberen 1 kill te maken, we hadden het misschien wel kunnen winnen als we bij elkaar gebleven waren. Maar ach, dit was ook leuk.

2de game, ik speel janna, heb een varus als adc mee. Het leek of die gast ze verkeerde rune pages had of zo. Bijna geen +ad op ze stats. Maar ach. Hij was totaal niet aggressief, wat resulteerde in dat we achter stonden. Uiteindelijk was die pot gewoon niet te winnen omdat mensen gewoon 1 vs 4 dachten te kunnen winnen. Ook hier weer een ez (die was mid) en hij begon: we hebben meer wards nodig. Dus ik zeg, je kan ze ook zelf kopen.. Ma goed, bij de laatste team fight, ik split het enemy team met me ult, ze hoeven alleen maar te focussen op de 2 dichtbij. Maar nee, ze gaan met 2 champs op de hielen, proberen door 2 champs heen te lopen om die support te pakken met low HP voor de kill. Waardoor ze dus snoeihard door alle skills geraakt werden. Goed, de support gaat wel dood, en ik ben ook gewoon mee aant attacken en me whirlwind was gecast. En die killed de adc van het enemy team. Nou je moest me Varus horen, helemaal flippen dat ik aan het kill stealen was en dat ik geen kills moet maken en zo.

Ach kheb me wel vermaakt :D

Daarna nog even een co-op vs AI voor de 150IP ^^ En ik had nog niet die 20xIP bonus aan me account. Is dat al toegekend en heb ik het dus niet gehad? Of is dat nog niet toegekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
nav post hierboven, volgens mij word er extreem veel getrolled in normals de laatste tijd :P iK speel heel veel ranked de laatste tijd, maar eergister heb ik even 3 normals gedaan. alle3 trollgames. ene potje zat een heimer support die heel veel feedde, andere game zaten 3 junglers, andere potje leek ik een vol AP team tegen me te hebben maar bleek hun zyra AD te gaan.. weirde shit allemaal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis waar normals laatste tijd meer trolls dan anders

adc thresh en ap blitz bot call in champ select ok whatever ik jungle wel en we maken er het beste van
win
3 bot call in champ select ok whatever ik top wel en we maken er het beste van
win
duojungle call in champ select ok whatever singed top farm farm farm fling toch loss jammergenoeg

heb wel mn fair share gezien van rare comps de laatste week en ook wel echt erbarmelijk niveau van sommige spelers ma soit as long as i'm having fun playing
soms is het gewoon een feedfest en heb je een rager en dan is het minder leuk maar mute helpt echt massaal veel, dat ik dit vroeger niet meer gebruikte ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Ik speel nooit blind pick normals, eigenlijk altijd draft pick normals. En ik moet zeggen dat het daar reuze meevalt, er wordt zelden geflamed. En ook nagenoeg niet getrolled met picks.

Gister ben ik wel een potje 'boos' geworden op onze zed top. Het moet wel zijn eerste keer zijn maargoed. Ik was udyr jungle en had mid geganked voor FB. Daarna gelijk naar boven gerushed om hem te helpen, dus wij proberen zijn Olaf vijand te killen. Zed weet ik niet wat hij deed, maar zowat geen damage. Ik ging dood, olaf had nog 50 hp ofzo. Zed rent achter hem aan naar de turet(als lvl3) krijgt 2 turret hits en een throwing axe van Olaf en dood. Dus hij double kill. Zed gaf zijn lag de schuld(slap waardeloos excuus).

Maargoed, maakt niet uit ik ga gewoon verder de jungle domineren tegen Zac. Had nog 2 keer mid geganked en beide keren een kill. En ook elke keer top moeten helpen, waar ook een keer een kill was. Verder ownde die olaf onze zed keihard, waardoor ik eigenlijk helemaal geen tijd had om bot te ganken. En ook al stond onze mid(TF) ver voor op hun mid(Kat) door mijn ganks. Als ik even niet in mid was ging onze TF bijna dood. Het scheelde dat die Kat wel greedy voor de kills was dus ik kon elke keer gemakkelijk ganken :+

Het potje ging voor mij wel goed, stond op een gegeven moment 8/1/5 en dacht dat ons team er perfect voor stond en we keihard domineerden. Kijk ik naar de teamkills staat het 14-16 voor hun met kills. Ik dacht hoe kan dat nu. Maarja onze zed was dus 0/5/2 want hij zeurde steeds dat Olaf hem counterde, TERWIJL ZED STEEDS DE 1V1 OPZOCHT EN DUS DOODGING. En ook al had ik top al 2 keer succesvol geganked. Dus ik zeg dat Zed moet stoppen met Olaf 1v1 te doen en gewoon passief farmen. Maarja dat snapt niemand :O

En in deze tussentijd heb ik Zed nog steeds niet geflamed(applaus voor mij!) Totdat hij in onze jungle de elder lizard ging killen terwijl ik onze wraiths eerst pakte. Ik zei nog dat ik Lizard wilde en pingde, maar nee hij pakte die gewoon greedy zelf. Terwijl Zed nog steeds 0/6 stond, dus ik zei nog redelijk kalm. Waarom pakte je de lizard buff nu? Je gaat veel te vaak dood om hem safe te houden. Dus Zed zegt dat ik mijn kop moest houden, nou ja goed :+

Uiteindelijk hebben we de game wel gewonnen na veel moeite. Maar die Zed was echt schandalig slecht, hij bouwde super glass cannon terwijl hij echt ver achter lag. Ik pingde ook steeds grote creep waves die hij moest gaan farmen bij top of bot, maar nee. Hij deed liever een jungle camp om daarna random door hun jungle te lopen. Ik heb hem zelfs een keer gered toen Zed+Alistar pushte en een bot turret pakte. Niks mis mee, goede tactiek. Maarja die Zed vond het daarna nodig om de overgebleven 6 creeps van de vijand nog te pakken. Terwijl ik al pingde dat hij terug moest gaan en je zag ook al 2 mensen naar hem komen door een ward. Dus hij ging veel en veel te laat weg, maar gelukkig was superhero Udyr er nog. Ik dive in 5 man en ik weet niet meer hoe, maar we hebben het beide overleefd en konden wegrennen.
Zelf ben ik nog geëindigd met 13/6/20, want ik moest wel een paar keer keihard all in diven op hun backline(vooral caitlyn) om de teamfights te winnen. De Zed was geëindigd met 2/9/15 en een glass build.

TL;DR Udyr carried keihard in de jungle, je kan overal zijn zodat je zelfs de grootste feeders kan carrien.

Wat vinden jullie het beste in de jungle? Ik speel vooral bruiser/duelists zoals Udyr. Omdat ik veel counter jungle en het haat om gecounterjungled te worden. En niemand durft udyr te counter junglen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik vind Udyr een waardeloze champion omdat iedereen en zn moeder een gapcloser of escape hebt en je daarna continue wordt gekite door alle slows en CC dat je vrijwel nooit op tijd bij iemand in de buurt komt. Bovendien zijn zijn ganks matig op zijn best. Udyr was in season 1 mn beste jungler, maar met al die nieuwe champs die erbij zijn gekomen is hij steeds slechter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
steel123 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:05:

Verhaal...

TL;DR Udyr carried keihard in de jungle, je kan overal zijn zodat je zelfs de grootste feeders kan carrien.

Wat vinden jullie het beste in de jungle? Ik speel vooral bruiser/duelists zoals Udyr. Omdat ik veel counter jungle en het haat om gecounterjungled te worden. En niemand durft udyr te counter junglen.
Ik speel ook vooral jungle. De champions die ik veel gebruik, bouw ik vooral richting tank/support. Favorieten zijn Xin, Maokai en Nautilus.

Ben op dit moment ook bezig met Malphite jungle. Gaat wel redelijk. De volgende projecten die ik wil doen zijn Nunu en Poppy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reletivity
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-08-2021
blackmage2v schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:40:
Ik speel ook vooral jungle. De champions die ik veel gebruik, bouw ik vooral richting tank/support. Favorieten zijn Xin, Maokai en Nautilus.

Ben op dit moment ook bezig met Malphite jungle. Gaat wel redelijk. De volgende projecten die ik wil doen zijn Nunu en Poppy.
ik vind persoonlijk tanky junglers ook chiller, is heerlijk in teamfights :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
reletivity schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:47:
[...]

ik vind persoonlijk tanky junglers ook chiller, is heerlijk in teamfights :p
Welke jungle-champs gebruik jij veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Ik ben geen super ervaren of goede LoL speler, maar ik ben groot fan van Amumu in de jungle. De stuns van q en vooral de ult zijn fantastisch. Heerlijk om er vol in te vliegen in een teamfight!
Verder ben ik fan van Jarvan, ook als jungler.. Maar hier is vast niet iedereen het mee eens.

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reletivity
blackmage2v schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:50:
[...]

speel weinig jungle laatste tijd maar amumu, nunu, malphite zijn heerlijke aoe tanky junglers imo
edit: of gewoon cho natuurlijk :D

[ Voor 6% gewijzigd door reletivity op 06-06-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
reletivity schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:54:
[...]

speel weinig jungle laatste tijd maar amumu, nunu, malphite zijn heerlijke aoe tanky junglers imo
edit: of gewoon cho natuurlijk :D
Alleen jammer dat Amumu en Malphite tegenwoordig voor 99% van de tijd gebanned worden in ranked.
Speel tegenwoordig veel Hecarim jungle, lekker steam rollen :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reletivity
ja klopt :(
ben een beetje overgestapt naar mid en dan bijna alleen maar cho of zed :D
cho is gewoon in het team flashen en de adc neerhalen en zed blijft gewoon baas imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

blackmage2v schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:50:
[...]

Ik ben net begonnen met Jungle als Sejuani, en dat gaat echt supergoed. Tanky build veel ganken en iniaten op teamfights heerlijk.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Vicarious schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 10:37:
Ik vind Udyr een waardeloze champion omdat iedereen en zn moeder een gapcloser of escape hebt en je daarna continue wordt gekite door alle slows en CC dat je vrijwel nooit op tijd bij iemand in de buurt komt. Bovendien zijn zijn ganks matig op zijn best. Udyr was in season 1 mn beste jungler, maar met al die nieuwe champs die erbij zijn gekomen is hij steeds slechter geworden.
Je hebt nog altijd je E movement speed en ik gebruik ook shurelia's revery en later iceborn gauntlet. Maar je kan zo ontzettend goed counter junglen en door je E kun je ook overal zijn en counter ganken.
Het kiten vind ik wel lastig, als de tegenstanders ez lockt dan pak ik ook meestal iets anders.
Maar je kan als udyr zo agressief spelen wat echt mijn stijl is.

Tanky junglers speel ik ook ooit, maar als je dan Udyr/Lee Sin of iets dergelijks tegen je hebt. Dan zeg maar dag tegen je buffs en jungle.
Die counteren je zo hard, daarom ban ik Amumu liever niet als ik zelf jungle. Ja de ganks van tanky junglers zijn vaak iets beter, maar als er dan tegelijk een udyr of Lee aankomt dan is tripple voor de vijand.
En de tanky junglers kunnen vaak veel minder goed de objectives controleren.

Ik pak vooral Udyr als de mid/top melee is bijvoorbeeld. Als die beide melee zijn dan is Udyr de god in teamfights.

[ Voor 4% gewijzigd door steel123 op 06-06-2013 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duistere ICTer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 14:02
moet zeggen dat jayce ook geweldig is op mid je rushed gewoon naar tear en je kan blijven poken en hij heeft ook alles wat je nodig hebt (escape, dmg, knockback) alleen niet zoveel sustain...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reletivity
Duistere ICTer schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:04:
moet zeggen dat jayce ook geweldig is op mid je rushed gewoon naar tear en je kan blijven poken en hij heeft ook alles wat je nodig hebt (escape, dmg, knockback) alleen niet zoveel sustain...
daar heb je dus de jungler en tanky support voor :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jungle is mijn vaakst gespeelde role:
fizz, xin, lee sin, jax, hecarim zijn momenteel mn favo top 5

ad fizz is echt fun om te spelen maar raad ik niet aan in ranked of je moet er wel echt goed mee zijn
de andere 4 zijn pretty straightforward

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Zac(amazing clearing speeds), J4(die dmg is echt idioot), Heca(Deathpony duh), Trundle(goede ganks, snel, endgame zelfs met dmg build erg nuttig).

Speel cho op het moment, omdat dat voor mij een safe pick is(wanneer ik jungler moet zijn). Ik ben nog niet zo goed met de andere of ze zijn banned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 23:05
Kha- Snelle clear van de jungle en dankzij zijn burst dmg erg leuk om mid en top (passive) te ganken door extra dmg.

J4- Vooral door zijn utilitys en tankyness

Zedd- Dmg stacken = win

Wukong wil ik binnenkort is gaan proberen, speel hem vaak top maar nog nooit gejungled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Er zijn zoveel viable junglers dat het nu echt op voorkeur aankomt. Mijn persoonlijke favorieten momenteel zijn:
- Warwick: niet omdat het nou zo'n fantastische jungler is, maar vooral omdat het mijn beste character is. Hij is overigens ook niet heel slecht: hij is altijd high health dus kan prima counterjunglen en als hij gecounterjungled wordt win je vrijwel altijd de 1v1 in je eigen jungle. Na lvl 6 zijn je ganks fantastisch en je ult heeft een korte cooldown. En na laning als je een beetje items hebt word je op een gegeven moment gewoon een unkillable tank met al die lifesteal van je Q en je passive waardoor langere teamfights vrijwel altijd in jouw voordeel eindigen
- Lee Sin: Mobile, goede ganks, leuk om te spelen en flinke damage. Bovendien kun je uitstekend je carry beschermen door middel van je shield, je kick en je E. Ik speel Lee Sin dan ook op die manier; niet zozeer hun carry diven, maar meer peelen voor je eigen carry. Levert je wat minder kills op en je valt niet zo op in teamfights, maar je wint zo wel een stuk meer heb ik het idee.
- Nocturne: In alle fasen van de game gevaarlijk en uitstekend geschikt om de enemy carry mee te diven. Deze pak ik vaak als de enemy een AD carry zonder degelijke escapes heeft (Varus, Kog'Maw) en dan blaas ik hem op. Het hangt van de game af of ik hem tanky of als carry bouw. Eerlijk gezegd heb ik het meeste succes als ik een Statik Shiv rush.

Maar er zijn zat andere goede junglers:
Malphite, Amumu, Zac, Jarvan, Cho'gath, Hecarim zijn allemaal junglers waar je een game mee naar je hand kunt zetten en die altijd nuttig zijn voor je team. Het probleem met junglers als Kha'zix en Jax vind ik dat ze teveel farm en kills nodig hebben om nuttig te blijven. Met de drie junglers die ik speel en degenen die ik hiervoor noem ben je door je kit altijd van waarde in teamfights, wat je naar mijn mening een hogere winstkans geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Zijn er ook mensen die met Diana junglelen? If so, wat zijn je ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:09

Wootlock

Evilution

blackmage2v schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 13:54:
Zijn er ook mensen die met Diana junglelen? If so, wat zijn je ervaringen?
Voor alle nerfs was ze nog wel viable.geen snelle clear maar toch redelijke ganks.
Na de nerfs heb ik haar niet meer geprobeerd aangezien er betere junglers zijn

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Ik ben net begonnen met Zed jungle en ik moet zeggen dat het me zeer goed bevalt, damage lijkt in het begin wel heel zwakjes maar dat veranderd snel eens je de ult hebt. Vond hem wel niet zo makkelijk de eerste keer (energie issues enzo).

Verder heb ik nog Naut, zac en j4 op mijn verlanglijstje staan :)

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reletivity
Greenpearl schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 15:33:
Ik ben net begonnen met Zed jungle en ik moet zeggen dat het me zeer goed bevalt, damage lijkt in het begin wel heel zwakjes maar dat veranderd snel eens je de ult hebt. Vond hem wel niet zo makkelijk de eerste keer (energie issues enzo).

Verder heb ik nog Naut, zac en j4 op mijn verlanglijstje staan :)
zed damage is early game ook al aardig hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Ik ben absoluut geen jungler, maar als ik de skillset van Nunu bekijk lijkt me dat ook een perfecte jungler.
- snelle clear
- high mobility
- high sustain

Alleen ganking twijfel ik nog over, maar door zijn slow en buff moet dat ook wel gaan. Vervolgens in teamfights een heerlijke tank, met een mega damage ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Ik ga het vanavond proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Nunu gebruik ik ook wel regelmatig. Vooral als ik zie dat we een poke comp aan het bouwen zijn. Zijn extra movement van W en slow van E zijn daarbij echt handig. Q is handig voor snel te counter junglen en objectives te securen.
Alleen in grote all-in teamfights valt hij een beetje tegen. Maarja daarom zei ik al dat ik hem gebruik in een poke team. Zijn ultimate gaat zelden af in een teamfight, je bent als nunu echt een CC magneet. Daarom bouw je hem ook tank zodat het al iets minder uitmaakt dat je gecc'ed wordt.

EDIT: Ik zag net dat Sejuani on sale komt dit weekend, dus waarschijnlijk koop ik haar en voeg ik haar ook toe aan mijn jungle line-up.

[ Voor 11% gewijzigd door steel123 op 06-06-2013 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind nunu eigenlijk geen doen omdat je zo ongeloofelijk traag jungled en lanes clearen gaat ook niet echt lekker. Daardoor is het best makkelijk om in exp achter te lopen en dat is erg kut op een toch al niet zon lekker scalende champ.

Speel zelf nu vooral sejuani omdat die eigenlijk in elke comp wel past. Daarbij is haar damage ook best wel lekker met wat spellpen. Alleen je early game is wat zwakjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05:29
nunu heeft een zeer hoge sustain wat zijn slowere jungle compenseert (je hoeft minder gauw te recallen)
je hebt voordeel bij dragon/baron buffs want jij hebt 2x smite
Zijn ult doet gigantisch veel damage en is ook leuk als verassing voor in bosjes.
zijn w geeft een leuke buff die in gevechten wel is bepalend kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Gister 1 game gedaan en iedereen was direct alles aan het claimen en jungle bleef over. Dus ik Jarvan gepakt en lekker gaan junglen. Het is niet me meest gespeelde rol, maar het ging me geloof ik wel goed af. Voordat ik kon ganken had trynda mid al de FB op de enemy Zed. En onze Renekton was top aan het winnen tegen Mordekaiser, dus ik ging maar bot ganken. We kregen uiteindelijk 1 persoon neer (Janna). De Kog bleef goed onder ze turret.

Ik recall en clear wat camps en gank top. Daarna naar beneden gelopen, want onze trist+blitz waren wat overmoedig en beide dood gegaan (ze dachten waarschijnlijk, das ging makkelijk met die gank). Uit eindelijk bot nog 2 keer geganked en toen hoorde we van de enemy Zed dat heel bot geleaved was. En gezien we de jungle nog niet 1 keer uit zijn jungle hadden gezien, hij bleek ook afk/left. Uiteindelijk dus in 18min gewonnen. Wel jammer voor de Bonus IP, en voor de game. Het ging namelijk best lekker voor mij. Maar toch tof dat Zed en Morde er nog wat van probeerde te maken. Kheb ze een honorable oponent thumbs gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

ye-roon schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 08:09:
Kheb ze een honorable oponent thumbs gegeven.
Kijk dat is netjes ;) Ik heb ooit een keer een potje gespeeld waarbij we heel de match 5v5 vrij gelijk opgingen tot aan de inhibitors. Vervolgens wonnen de tegenstanders een teamfight en haalde zelfs onze nexus turrets neer waardoor bij ons eigenlijk 3 mensen afk gingen, de tegenstanders werden overmoedig en de adc gooide zich recht in onze respawn spot en ging dood.

Ik was nog over als twitch en met mij een tryndamere, we kregen met geluk een ace, en hebben vervolgens nog gewonnen ook (die tryndamere ult is zo op bij nexus turrets)!

Dat was ook een match waarbij ik 3 x honorable opponent heb gekregen, zeldzaam leuke match...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 10:11

RaseriaN

So much choices..

Jungle is laatste tijd ook mn vaste rol en speel zelf vooral Lee Sin, Hecarim en Trundle. Kan ook wel junglen met Khazix maar die valt zo snel af als je geen kills of supports krijgt en je blijft zo squishy helaas.

Verder probeer ik Jarvan VI, Zac en Elise toe te voegen aan mn junglers, maar blijf moeite houden met AP junglers. Op een of andere manier kom ik niet 'vooruit' en clear ik enorm traag en komen de ganks ook niet lekker uit de verf :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

RaseriaN schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:41:
Jungle is laatste tijd ook mn vaste rol en speel zelf vooral Lee Sin, Hecarim en Trundle. Kan ook wel junglen met Khazix maar die valt zo snel af als je geen kills of supports krijgt en je blijft zo squishy helaas.

Verder probeer ik Jarvan VI, Zac en Elise toe te voegen aan mn junglers, maar blijf moeite houden met AP junglers. Op een of andere manier kom ik niet 'vooruit' en clear ik enorm traag en komen de ganks ook niet lekker uit de verf :/
Dat is toch een mooi lijstje die 6? Ik vind fiddle zelf ook een zeer goede jungler als squishy ap, maar ik ben meer van de tanky junglers op zowel AP als AD.

Mijn lijstje op het moment is:

Hecarim (mijn main jungler eigenlijk <3 /3 <3 /3 ), Jarvan, Fiddlesticks, Nunu, Malphite (99 van de 100 games banned), Amumu (idem dito als malph) en Cho Gath.

Elise heb ik eigenlijk alleen maar op Top gespeeld, maar zal der eens in de jungle gaan uitproberen. Evelyn heb ik in S3 niet vaak meer gespeeld, in S2 na de remake nog wel regelmatig.

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 07-06-2013 11:10 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

iCy schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 11:09:
[...]

Dat is toch een mooi lijstje die 6? Ik vind fiddle zelf ook een zeer goede jungler als squishy ap, maar ik ben meer van de tanky junglers op zowel AP als AD.

Mijn lijstje op het moment is:

Hecarim (mijn main jungler eigenlijk <3 /3 <3 /3 ), Jarvan, Fiddlesticks, Nunu, Malphite (99 van de 100 games banned), Amumu (idem dito als malph) en Cho Gath.

Elise heb ik eigenlijk alleen maar op Top gespeeld, maar zal der eens in de jungle gaan uitproberen. Evelyn heb ik in S3 niet vaak meer gespeeld, in S2 na de remake nog wel regelmatig.
Elise is behoorlijk snel, die spinnetjes helpen zo enorm. Let op de volgorde van je skills en je gaat nog sneller. Let op bij ganken dat alle skills van cd zijn (dus ook die van de andere vorm).

Ze is behoorlijk snel, beetje squishy, prima dmg in combinatie met de lane zelf. En heerlijk tegen Kha, spinnetjes ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperkaas
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-11-2020
Vraagje, ik speel nu sinds kort 3vs3 ben op dit moment nog lvl 21.

Maar krijg je hiervoor nou zefde exp als voor 5vs 5 ? Ik moet zeggen 3vs3 bevalt me erg goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Spelen er hier nog wel is mensen dominion sinds aram queu er is ? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerlijk gezegd, niet echt meer.
wij deden altijd Dominion als we even geen zin meer hadden in 5v5 maar dat is sinds de laatste tijd eigenlijk veranderd in aram queu.

Aram que is toch net wat sneller, geen stress en vooral fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, eindelijk lvl 30 binnen! Nu tijd voor de plaatsingsronde... en het zoeken van mensen om mee te teamen. Volgens mij moet dat niet lastig zijn, ik speel vaak support (eigenlijk alleen maar) en een Sona / Soraka / Blitz / Nami is vaak wel welkom.

Iemand nog tips hoe ik een goed team kan vinden ipv uren te besteden in Solo Queue-hell met trolls en ragequitters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 18:35:
Iemand nog tips hoe ik een goed team kan vinden ipv uren te besteden in Solo Queue-hell met trolls en ragequitters?
door niet met zo'n instelling in ranked te duiken ;)
serieus: het is echt niet zo erg als de meesten laten lijken, zeker als je de kiddie uren spelen (na school-eten-avond, weekenden) kan vermijden
mensen met een negatieve ervaring moeten vaak even hun verhaal kwijt waardoor er heul veul negatieve verhalen rondzwerven op het internet (inclusief hier) terwijl mensen met een positieve ervaring veel minder geneigd zijn dat te delen (ook omdat het opschepperig over kan komen)

ik zou je zoiezo aanraden om niet in ranked te duiken, ik ben nog geen enkele "fresh lvl30" tegen gekomen die er klaar voor was; ga eerst flink oefenen in normal drafts
zelf heb ik eigenlijk bijna geen ranked gespeeld en ben pas na ~1500 normals in ranked gedoken (tijdje terug) waardoor je een enorm voordeel hebt tegenover degenen die niet zoveel ervaring hebben

als je het toch direct wilt: focus op fun ipv winnen, je moet plezier blijven houden ongeacht de situatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 18:48:
zelf heb ik eigenlijk bijna geen ranked gespeeld en ben pas na ~1500 normals in ranked gedoken (tijdje terug) waardoor je een enorm voordeel hebt tegenover degenen die niet zoveel ervaring hebben
1500... _/-\o_ Je hebt wel een punt, ik heb nu alleen ervaring met support/casters en ga altijd gigantisch af met melee als ik ARAM speel. Misschien toch wat meer ervaring op doen. Ik speel ook nog niet zo lang, ben met wat boosts en goede teams snel gestegen, zo'n 150 normals nu. En ARAM is gewoon voor de lol: kijken wie je krijgt en of je er iets mee kan.
godofal schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 18:48:
als je het toch direct wilt: focus op fun ipv winnen, je moet plezier blijven houden ongeacht de situatie
Een spel speel je om te winnen imho, maar fun moet er zeker zijn idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 19:38:
[...]

1500... _/-\o_ Je hebt wel een punt, ik heb nu alleen ervaring met support/casters en ga altijd gigantisch af met melee als ik ARAM speel. Misschien toch wat meer ervaring op doen. Ik speel ook nog niet zo lang, ben met wat boosts en goede teams snel gestegen, zo'n 150 normals nu. En ARAM is gewoon voor de lol: kijken wie je krijgt en of je er iets mee kan.

[...]

Een spel speel je om te winnen imho, maar fun moet er zeker zijn idd.
1500 is ook wel extreem veel, geef ik zo toe :P
had nooit zin in ranked omdat de paar keer dat ik het geprobeerd had het zo'n druk/stress gaf, vond ik niet erg leuk spelen (bovendien speelde ik ook vrij slecht)

ARAM moet je trouwens niet teveel op focussen; dat is echt een *compleet* ander spelletje dan summoner's rift; andere dingen zijn sterk en zwak (melee is over het algemeen vrij zwak, dat dat niet lekker gaat is niet heel gek)

je moet zeker spelen om te winnen in ranked, maar mijn ervaring is dat zodra je teveel focussed op het winnen een loss érg frustrerend word (en je zal ruwweg de helft verliezen)
als een loss frustrerend is wil je niet verliezen, als je niet wilt verliezen ga je focussen op fouten van teammaten, als je gaat focussen op fouten van teammaten ga je er op reageren, als je gefrustreerd bent en op de fouten van je team gaat letten ga je niet even rustig uittypen wat ze beter zouden kunnen doen en ga je dus hard flamen
zit je te flamen, sloop je niet alleen de sfeer maar ook het moraal, waardoor je veel sneller verliest (moraal is echt belangrijker dan een 5k gold achterstand in soloQ)

daarom zeg ik dus: focus op de fun ipv het winnen, dan ga je én meer winnen én meer plezier hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 14:39

psyy138

blackbulls.nl

nautilus jungle wat een heerlijke champ,
gewoon full tank build;
spirit of the ancient golem, boots of mobility homeguard, bulwark, locket, randuin, frozen heart.
runes; attack speed, armor, mr/lvl, ms speed
masteries;
0/21/9

nu 3 potjes ranked er mee gespeeld en alle 3 gewonnen.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
Uuuh.. Ik ga nu een pot spelen met 3 solo lanes en 2 junglers. Ik ben benieuwd.. idioten :)

Edit:
Vreemde maar heerlijke pot!
Vanaf het begin gelijk invaden en 2 slapers gesloopt, niet door mij helaas.
Op het laatste moment moest ik van support switchen naar een solo lane champ, dus maar snel Jarvan gekozen. Hoewel ik tegen Ashe en Taric stond, kon ik redelijk mee komen met last hitten. Ashe was slecht en ik kon haar regelmatig slopen. Uiteindelijk na een half uur gewonnen. Toch kan ik 2 junglers niet aanraden, ze bleven nogal achter in lvlen ;)

[ Voor 71% gewijzigd door PvT.Arj op 08-06-2013 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:13

Flapmo

and back is gigi!

Call me ARAM pro ;(.

Afbeeldingslocatie: http://www.bastijn.nl/zooi/arampro.png

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:20
Ik speel nu weer sinds 1,5 jaar. Speel onder andere Tresh en Taric. Welke seals kan ik beter gebruiken, Armor of Gold per 10? Heb nu 4 armor en 5 gold per 10. En dan een andere vraag, zijn de rune pages vaak on sale? Vind ze nu een beetje duur maar kan er eigenlijk wel een paar extra gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11

Snappie88

Mr. Hollywood

Lizardz schreef op zondag 09 juni 2013 @ 17:52:
Welke seals kan ik beter gebruiken
Ik heb een pagina met extra armor (Support Tank) en een pagina met gp5 (Support Jew).
Lizardz schreef op zondag 09 juni 2013 @ 17:52:En dan een andere vraag, zijn de rune pages vaak on sale? Vind ze nu een beetje duur maar kan er eigenlijk wel een paar extra gebruiken.
Heb ze nog niet on sale gezien eigenlijk. Wat ik heb gedaan, is een set van 7 (?) runepages gekocht voor 6300 IP. Het vereist wel een investering in het spel, maar is het imho wel waard (vooral als je iedere rol speelt, zoals ik).

Oh, en Snap is blij, vandaag eindelijk wat tijd vrij kunnen maken om vijf potjes te spelen en het met drie wins netaan gehaald (hoewel een vierde win er ook wel in zat, rest van het team zat alleen te kutten). Nog de tegenstanders een gigantisch throw zien maken, welke ik heel welkom vond. 7 - 1 na een minuut of vijf, onze ADC had 5 CS tegenover 25 of zo, maar gewoon een 180 kunnen maken.

[ Voor 21% gewijzigd door Snappie88 op 09-06-2013 20:09 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:53
Inderdaad het is een kwestie van wat je er mee wilt. Verwacht je een korte game of wil je volle aggressie gaan in je lane, dan kun je beter armor instellen. Terwijl als je een langere/meer passive game verwacht gold seals beter zijn.
Ik heb overigens gewoon 1 support pagina, red/yellow = armor. quints = gold/5 en blue = mr. Het maakt allemaal niet zo veel uit.

En er is i.i.g. al minstens 2 keer een actie geweest met 2 rune pages halen 1 betalen, maar de laatste was nog niet zo lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:20
Thormodo schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:14:
En er is i.i.g. al minstens 2 keer een actie geweest met 2 rune pages halen 1 betalen, maar de laatste was nog niet zo lang geleden.
Ja dat hoorde ik inderdaad. Drie weken geleden was dat dacht ik. Dan zal het wel weer even duren voordat ze weer zo'n actie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:07
Lizardz schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:40:
[...]

Ja dat hoorde ik inderdaad. Drie weken geleden was dat dacht ik. Dan zal het wel weer even duren voordat ze weer zo'n actie doen.
Ja die actie is tot nu toe nog 1 maal per season geweest dus ik denk dat je zeer lang zult moeten wachten.

Het beste wat je kan doen als je Runepages wilt kopen lijkt mij voor 2600RP de 7 Pages bundle kopen. prijs is zeer redelijk

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
krijg je met die bundle er 7 bij, of 7 in totaal?
Ik weet niet of er een max aan zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

arjanpvt schreef op zondag 09 juni 2013 @ 23:44:
krijg je met die bundle er 7 bij, of 7 in totaal?
Ik weet niet of er een max aan zit?
je krijgt er 7 bij, de max is 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

godofal schreef op zondag 09 juni 2013 @ 23:48:
[...]

je krijgt er 7 bij, de max is 20
En voor 6300 IP krijg je '1' runepage. Volgens mij zijn die 7 runepages extra tussen de 2500 en 3500 riot points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Qon schreef op maandag 10 juni 2013 @ 08:15:
[...]

En voor 6300 IP krijg je '1' runepage. Volgens mij zijn die 7 runepages extra tussen de 2500 en 3500 riot points
Om precies te zijn: 7 runepages kosten 2600 riot points :) of inderdaad per stuk 6300 IP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik heb gister wel een productieve LoL dag gehad: http://www.lolking.net/summoner/euw/22840679#history

Gewoon 3 keer ADC "moeten" spelen. 2 keer omdat men alle andere rollen al geclaimed had. En 1 keer omdat ik in een troll team terecht kwam zonder ADC en zonder Support. En als ik dan moet kiezen heb ik liever een ADC. Bij mijn enige loss van gister ging het in het begin echt mega goed, ik stond 3-0 voor op de enemy cait en we waren de lane snoei hard aan het winnen. Maar die Kha'zix jungle faalde hard en katarina dat ze onsterfelijk was en uiteindelijk waren ze allemaal zo erg fed dat ik gewoonweg niets meer kon don.

Ik speel niet vaak en niet graag ADC. Maar het ging me over het algemeen goed af. Vooral die laatste. We hadden geen echte support, omdat de leblanc had aangegeven mid te willen. En Brand instalocked. Dus ik zeg: Ga je dan support spelen, dan pak in een adc. Of anders andersom. Ze zei: ik ga wel support. Bij wat team fights zag ik haar inhouden en zeg: Als je nou een kill kan pakken, doe het, ga niet wachten tot ik de laatste hit heb. Daar was die wel blij mee en we hebben de match gesnowballed. En het leverde me 3 honors op ^^

En mijn, hellaas, enige Jarvan game ging ook echt lekker. Ik had een paar mooie plays en won mijn lane tegen trynd. Het leek of hij geen armor had of zo. Ik kon gewoon blijven bashen en dan vervolgens gewoon baiten zn ult te gebruiken. Ignite er op en een dode trynd. Ik geloof dat ik hem zo 3 keer heb gedood :D En aan het einde van de game waren de Kha'zix en de Fizz blij met me. Die Kha zei zoiets van: first random i've seen that knows how to play Jarvan. En het leverde me ook weer 2 honors op.

Al met al een goede dag, en het laat zien dat als ik rustig blijf dat ik gewoon best goed kan spelen. Ik heb namelijk nogal de neiging om snoeihard te gaan ragen. Maar het lukt me de laatste tijd steeds meer om gewoon het hoofd koel te houden, de situatie in te schatten en te handelen. Zo zou ik voorheen veel sneller all in gegaan zijn op Trynd en dan verloren hebben door zijn ult e.d. Nu hopen dat ik deze plays kan doorzetten tijdens het verzamelen van m'n runes. En dan zodra ik een goede basis aan runes en pages heb. Wat champs aanschaffen en me gaan wagen aan ranked game.

PS: voor het eerst in tijden de sunday-losing-streak doorbroken :D

Edit:
Dit was niet van gister, maar van zaterdag, mijn game met Janna. Aan het einde van de game kreeg ik de complimenten van de enemy Leona. Hij vond dat ik haar goed speelde en dat het een moeilijke champ is om goed te spelen en dat het hem niet lukt. Ook altijd leuk om te horen. Janna is me favoriete champ en ik speel haar het meest, dus ervaring komt met de tijd zeggen we dan. Of Janna ligt me gewoon. Zelfde voor Cait en Jarvan. Die liggen me gewoon :)

[ Voor 9% gewijzigd door ye-roon op 10-06-2013 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Je hebt soms wel is een aanbieding van 2 pages voor de prijs van 1. Al 2 keer gekocht met IP toen, eerste keer samen met me vriendin de hele dag zitten "farmen" om allebij maar genoeg IP binnen te krijgen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk! Speel tegenwoordig ook uitsluitend nog ARAM. Vermaak me prachtig :)

Zit op 215 wins nu met iets van 190 losses.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Goede karma vandaag, ik moet tegen een streamer. Ik weet welke en hij heeft geen delay. Muahahhaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

dr34m3dd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:23:
Goede karma vandaag, ik moet tegen een streamer. Ik weet welke en hij heeft geen delay. Muahahhaa
Ghosting. CHEAP. Dat is dan wel weer het probleem van streamer zijn.
Ik hoor wel hoe je het gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Vind je dat niet een beetje "cheaten"? Ik zou zo niet willen spelen denk. Maakt het minder leuk en je weet niet of je gewonnen hebt doordat je beter was of doordat je zijn map ook kan zien. Dus vooral cheaten naar jezelf zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel humor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Screencheaten en er trots op zijn. Toch wel één van de grootste :') in dit topic.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

ghosten is overrated
heb het een keer geprobeerd en het leid zo enorm af van het spel dat je niet echt beter gaat spelen
ja je hebt meer informatie over de jungler enzo, maar je moet tijd opofferen van lasthitten e.d.

in theorie is het goed mogelijk om er een groot voordeel uit te halen, maar in de praktijk is het erg lastig (tenzij je het vaak doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Beter doe je het zoals wij deden, wij 5 premade + 1 extra die de stream bekeek en belangrijke info door gaf :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Ik speel met 2 schermen, en ik speelde jungle. Jammer genoeg verloren omdat
onze cait gegrabbed werd door nautilus tijdens fight en we er niks aan konden doen.

Waarom zou ik er niet trots op mogen zijn? Het is hun eigen schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Misschien wel iets om pro teams uit te breiden naar 6 man waarvan 1 de shot caller is die het team kan aansturen door het real life spectaten bij het eigen team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Een streamer kan toch (net als elke andere streamer) een delay inregelen. Problems solved.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Tenzij je met xsplit streamt;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

UTADDICT schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:24:
Een streamer kan toch (net als elke andere streamer) een delay inregelen. Problems solved.
Omdat hij dan een delay heeft in de chat, er zijn zat redenen te bedenken.
dr34m3dd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 14:20:
Ik speel met 2 schermen, en ik speelde jungle. Jammer genoeg verloren omdat
onze cait gegrabbed werd door nautilus tijdens fight en we er niks aan konden doen.

Waarom zou ik er niet trots op mogen zijn? Het is hun eigen schuld.
Ik snap jouw logica echt niet, dus je bent er ook nog trots op dat je cheat? En hoe is het hun (de streamers) hun schuld dat jij cheat? Dat zij de mogelijkheid geven betekend niet dat jij er gebruik van moet maken... :')

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:16

Lapras

Ice beam

Het is geen cheaten. Ze geven informatie weg die je normaal niet hebt en op een legale manier verkrijgt - het zou raar zijn om daar geen gebruik van te maken.

Het lijkt mij overigens onhandig spelen, maar ik zou de informatie ook gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Meekijken met games terwijl je er zelf in zit/streamcheaten/gebruik maken van de info die er is. Je kan het op vele manieren benoemen en bediscussiëren. Hetzelfde geldt voor de morele kant van het verhaal. Er zijn goede argumenten voor en tegen, maar kan deze discussie aub stoppen, voor het de verkeerde kant op gaat?
Pagina: 1 ... 42 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.