Soms krijg ik zin om de chat blok weer op te zetten. Dan kan je moeilijk iets chatten met je team.Vicarious schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:40:
[...]
Een league game is geen league game als er niet al na 2 minuten in allchat om een report geroepen wordt. Gister nog zo'n game: wij hadden een jungle renekton. Enemy Cho'gath ging in zn eentje bij ons scouten bij red omdat hij daar waarschijnlijk zou beginnen. Hij werd geraakt door wat skills van ons maar kwam zonder problemen gewoon weer weg. Gevolg: hij moet back (moest hij toch al, want hij was top laner) en enemy Sivir in allchat: REPORT CHOGATH PLEASE. Toen moesten de minions nog gespawnd worden...
Anyway, halverwege de game kijk ik eens naar de score en zie ik dat cho'gath 3/4 staat met de hoogste CS van zijn team terwijl Sivir iets van 2/7 staat met 50 minder CS dan cho. Zo zie je maar weer: die report-huilies zijn meestal de slechtste en meest trieste mensen in de game.
Dit is eigenlijk ook erg sommige speler's kijken alleen , maar naar hun STATS in plaats van eerst eens te focussen op farmen en tower te verdedigen. Zelf's een ward plaatsen is moeilijk!!.
[quote]
quote:
Deefje85 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:40:
Altijd gezellig en dan komen de woordjes I GONNA REPORT you are banned yes yes you are.
Het is alleen erg jammer dat 9 van de 10 potjes op die manier gaan!
Heb gister een aantal games gespeeld en volgens mij maar één of twee waar iedereen elkaar op een normale manier aansprak.. zelf nog iemand die zei dat ik het als jungler goed deed met een negatieve score (2 deaths meer dan kills, wel genoeg assist). Normaal gesproken heb ik dan al 10 minuten geflame over me heen gehad!
Gister ook, voor het eerst, een match bewust AFK gegaan. Top, jungle en midlane waren vanaf champ select al verschrikkelijk irritant bezig en na de eerste twee kills tegen ging het flamen los. Ik speelde op botlane lekker als ADC en heb me hier de eerste 20 minuten niet met het flamen bemoeid. Na die 20 minuten begon mij support ook heerlijk mee te flamen.. heb toen maar is op een normale manier gevraagd of iedereen niet gewoon is normaal tegen elkaar kon doen en dat het flamen toch geen zin heeft. Guess what, ik kreeg het geflame over me heen omdat ik dat vroeg ..werd toen meteen voor alles en nog wat uitgemaakt. Heb ze toen gewaarschuwd en toen ze dat negeerde ben ik AFK gegaan en was de match vlot afgelopen.
Kies in zo'n geval liever voor -20 dan zulke gasten aan een win te helpen.
Erg jammer dit soort irritante kinderen binnen de LOL community...[qoute]
Inderdaad.
Als je dan iet's zegt krijg je alles naar jou KOP gegooid hoor. Beter dat je dan zwijgt dan
Ik zoek wat speler's die rustig spelen die elkaar helpen en elkaar niet gaan zitten verwijten als je eens een potje slecht speelt. Die irritante kinderen verpeste echt alles hoor.