[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Vicarious schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:40:
[...]

Een league game is geen league game als er niet al na 2 minuten in allchat om een report geroepen wordt. Gister nog zo'n game: wij hadden een jungle renekton. Enemy Cho'gath ging in zn eentje bij ons scouten bij red omdat hij daar waarschijnlijk zou beginnen. Hij werd geraakt door wat skills van ons maar kwam zonder problemen gewoon weer weg. Gevolg: hij moet back (moest hij toch al, want hij was top laner) en enemy Sivir in allchat: REPORT CHOGATH PLEASE. Toen moesten de minions nog gespawnd worden...

Anyway, halverwege de game kijk ik eens naar de score en zie ik dat cho'gath 3/4 staat met de hoogste CS van zijn team terwijl Sivir iets van 2/7 staat met 50 minder CS dan cho. Zo zie je maar weer: die report-huilies zijn meestal de slechtste en meest trieste mensen in de game.
Soms krijg ik zin om de chat blok weer op te zetten. Dan kan je moeilijk iets chatten met je team.
Dit is eigenlijk ook erg sommige speler's kijken alleen , maar naar hun STATS in plaats van eerst eens te focussen op farmen en tower te verdedigen. Zelf's een ward plaatsen is moeilijk!!.

[quote]

quote:
Deefje85 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:40:
Altijd gezellig en dan komen de woordjes I GONNA REPORT you are banned yes yes you are.
Het is alleen erg jammer dat 9 van de 10 potjes op die manier gaan!

Heb gister een aantal games gespeeld en volgens mij maar één of twee waar iedereen elkaar op een normale manier aansprak.. zelf nog iemand die zei dat ik het als jungler goed deed met een negatieve score (2 deaths meer dan kills, wel genoeg assist). Normaal gesproken heb ik dan al 10 minuten geflame over me heen gehad!

Gister ook, voor het eerst, een match bewust AFK gegaan. Top, jungle en midlane waren vanaf champ select al verschrikkelijk irritant bezig en na de eerste twee kills tegen ging het flamen los. Ik speelde op botlane lekker als ADC en heb me hier de eerste 20 minuten niet met het flamen bemoeid. Na die 20 minuten begon mij support ook heerlijk mee te flamen.. heb toen maar is op een normale manier gevraagd of iedereen niet gewoon is normaal tegen elkaar kon doen en dat het flamen toch geen zin heeft. Guess what, ik kreeg het geflame over me heen omdat ik dat vroeg ..werd toen meteen voor alles en nog wat uitgemaakt. Heb ze toen gewaarschuwd en toen ze dat negeerde ben ik AFK gegaan en was de match vlot afgelopen.

Kies in zo'n geval liever voor -20 dan zulke gasten aan een win te helpen.
Erg jammer dit soort irritante kinderen binnen de LOL community...[qoute]

Inderdaad.
Als je dan iet's zegt krijg je alles naar jou KOP gegooid hoor. Beter dat je dan zwijgt dan :)
Ik zoek wat speler's die rustig spelen die elkaar helpen en elkaar niet gaan zitten verwijten als je eens een potje slecht speelt. Die irritante kinderen verpeste echt alles hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 23:05
Waar ik me het meest aan erger is dat iedereen nog steeds denkt dat alleen de Sup moet warden..
En als je dan tegen ze zegt dat ze zelf ook wards kunnen kopen en plaatsten beginen ze te trippen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04-2022
Beukerz schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:23:
Waar ik me het meest aan erger is dat iedereen nog steeds denkt dat alleen de Sup moet warden..
En als je dan tegen ze zegt dat ze zelf ook wards kunnen kopen en plaatsten beginen ze te trippen ...
Ben toch benieuwd in welke League je speelt, over het algemeen zitten in mijn potjes 3 teammates die met mij mee warden..

http://twitch.tv/theviewingexperience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jungle, dan ward ik zeer actief tijdens laning fase en als ik top speel dan wil ik wel altijd een ward hebben in de bush tijdens laning fase. Moet zeggen dat mid-/endgame ik minder actief aan het warden ben, maar dat heeft meer als reden dat ik geen inventory space heb. In Bronze zie je overigens zelden dat er naast support goed geward wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Ik herken hetzelfde als Beukerz. Echter ik heb nog niet genoeg champs voor ranked dus ik merk dat in normal games. Maar is nog steeds een notie dat men denkt dat ik in me Remi de map af ga om wards te plaatsen. En als ze heeeeeel hard gaan zeiken, dan ga ik het nog doen ook in de hoop dat ik keihard ge-oneshot word door het enemy team. Dan kan ik ze namelijk vertellen dat alleen warden niet echt slim is :).

Maja, ik ben nu meer AP mid champs aant leren omdat Support spelen er niet voor zorgt dat je games wint, maar er vaak alleen voor zorgt dat je games langzamer verliest. Zodra ik ranked de soloque in ga, ga ik wel een ADC partner zoeken of zo. En anders AP of Top spelen. Je bent namelijk zo afhankelijk van je ADC en 9 van de 10 keer is het een retard kiddie die alleen maar "dps" kan zeggen, zien en dromen. En er vanuit gaat de je als support in 8 S-bochten gaat liggen om hem maar levend te houden terwijl hij initiate.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
ye-roon schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:52:
Maja, ik ben nu meer AP mid champs aant leren omdat Support spelen er niet voor zorgt dat je games wint, maar er vaak alleen voor zorgt dat je games langzamer verliest. Zodra ik ranked de soloque in ga, ga ik wel een ADC partner zoeken of zo. En anders AP of Top spelen. Je bent namelijk zo afhankelijk van je ADC en 9 van de 10 keer is het een retard kiddie die alleen maar "dps" kan zeggen, zien en dromen. En er vanuit gaat de je als support in 8 S-bochten gaat liggen om hem maar levend te houden terwijl hij initiate.
De mentaliteit dat je als support geen games kan winnen is net zoveel bullshit als mensen die beweren dat je als AD Carry niet mee zou moeten warden in mid/lategame.

Support heeft vaak als enige de beste tools om een teamfight of gank te laten werken, met slim spelen en goede wards kan een support praktisch elke game winnen zolang je andere lanes/jungle even of met een miniem verschil verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Ik had gister een potje dat werkelijk alles sloeg qua elohell.

Firstpick/Secondpick kon Malphite kiezen (enemy had toen firstpick ADC). Kiest de secondpick adc en de firstpick eerst malph en kiest 1 seconde voor het voorbij is Ezreal. Daarna pakt de tirth en de fourth pick ook maar een ADC om de Firstpick te trollen.. Nou, ik kan dan wel leaven of een andere champ nemen, maar ik moest van 2,3,4 ook als ADC gaan of ze gingen mij ook reporten. Ben toen maar met de meute meegegaan en heb lulu AD gekozen voor een beetje CC (ult).

Uiteraard verloren, maar we hebben ons kranig geweerd. Ik denk als we een tank met CC hadden dat ze dan hadden verloren.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:40

Masuchievo

Cpt. Average

iCy schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:31:
Ik had gister een potje dat werkelijk alles sloeg qua elohell.

Firstpick/Secondpick kon Malphite kiezen (enemy had toen firstpick ADC). Kiest de secondpick adc en de firstpick eerst malph en kiest 1 seconde voor het voorbij is Ezreal. Daarna pakt de tirth en de fourth pick ook maar een ADC om de Firstpick te trollen.. Nou, ik kan dan wel leaven of een andere champ nemen, maar ik moest van 2,3,4 ook als ADC gaan of ze gingen mij ook reporten. Ben toen maar met de meute meegegaan en heb lulu AD gekozen voor een beetje CC (ult).

Uiteraard verloren, maar we hebben ons kranig geweerd. Ik denk als we een tank met CC hadden dat ze dan hadden verloren.
1. Third niet thirth
2. Malph is niet insta win
3. Jammer, maar kan gebeuren. Hoop niet dat dit tijdens placement was.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 15:32
Dit topic toch maar weer even gebookmarkt.

Ik heb bijna een jaar niet gespeeld ondertussen levelde een maat van me mij account zodra hij weer eens een x gebannt was .. Ben inmiddels weer lvl 30. Maar het is toch weer wennen om goed te kunnen spelen, vooral map awareness is weer even een probleem eventjes niet opletten en al die nieuwe items en champions etc

(had eerst een amerkaanse account nu EU west)

[ Voor 6% gewijzigd door Pannekoek_NL op 31-05-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Masuchievo schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:34:
[...]
2. Malph is niet insta win
3. Jammer, maar kan gebeuren. Hoop niet dat dit tijdens placement was.
2. Klopt, maar malph is alsnog zeer krachtig en Ezreal mid is niet bepaald goed, helemaal niet als de enemy nog kan picken. 2x ADC is toch funest.
3. Klopt, maar dan kan het alsnog je eerste placement zijn :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-10 20:46

steel123

Cryman9

Ik vind Malphite, Shen en Amumu vaak niet eens heel goed en toch worden ze nagenoeg altijd gebanned.
Alledrie zijn ze subpar in de jungle. Een beetje jungler kan erg goed tegen ze invaden, want ze zijn vrij langzaam(shen) of geen duelling skills(Amumu). Hierdoor zullen ze achter lopen op de jungler van de tegenstander.
Amumu kan al niet top en ik ben ook geen fan van Malphite en Shen top. Ja ze worden allebei een muur die niet dood kan. Maar verder hebben ze ook niet veel damage die een bruiser wel kan brengen. En die bruiser is ook nog tanky genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Ze worden ook vaak meer gebanned omdat iedereen dat doet.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
steel123 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:45:
Ik vind Malphite, Shen en Amumu vaak niet eens heel goed en toch worden ze nagenoeg altijd gebanned.
Alledrie zijn ze subpar in de jungle. Een beetje jungler kan erg goed tegen ze invaden, want ze zijn vrij langzaam(shen) of geen duelling skills(Amumu). Hierdoor zullen ze achter lopen op de jungler van de tegenstander.
Amumu kan al niet top en ik ben ook geen fan van Malphite en Shen top. Ja ze worden allebei een muur die niet dood kan. Maar verder hebben ze ook niet veel damage die een bruiser wel kan brengen. En die bruiser is ook nog tanky genoeg.
Amumu kan wel degelijk top lane, als je hem AP speelt. Dit werkt tegen sommige teamcomps (hoge HP enemies zoals Sejuani+Renekton oid) verbazingwekkend goed.
Shen toplane is een van de meest vervelende dingen om tegen te spelen aangezien zijn global ultimate hem de mogelijkheid geeft om 90% van de tijd niet bij zijn teammates te zijn en in die tijd te splitpushen. Deze tactic is iets waar heel veel teams op stuk gaan omdat ze niet efficient op kunnen treden tegen een splitpush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Laatst online: 11-10 17:18
Voor de mensen die het interesseert, CJ Blaze vs CJ Frost is bezig, best of 5, leuke games. http://www.twitch.tv/ongamenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Wie kan er helpen voor goeie runes te bouwen voor ap, adc,support, tank,jungle??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Deefje85 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:40:
Wie kan er helpen voor goeie runes te bouwen voor ap, adc,support, tank,jungle??
Deze link heeft mij toen erg geholpen :-)
http://www.squidoo.com/le...ges-guide#module155812446

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 31-05-2013 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Dank je wel.
Ga dat eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Exspire schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 12:09:
[...]

Amumu kan wel degelijk top lane, als je hem AP speelt. Dit werkt tegen sommige teamcomps (hoge HP enemies zoals Sejuani+Renekton oid) verbazingwekkend goed.
Shen toplane is een van de meest vervelende dingen om tegen te spelen aangezien zijn global ultimate hem de mogelijkheid geeft om 90% van de tijd niet bij zijn teammates te zijn en in die tijd te splitpushen. Deze tactic is iets waar heel veel teams op stuk gaan omdat ze niet efficient op kunnen treden tegen een splitpush.
amumu kan niet als toplane; je hebt 0 sustain, geen harass, weinig DPS/burst early en lasthitten is een ramp
elke toplaner maakt hem af door of te outsustainen (trundle, singed, cho) of door te harassen (jarvan, kennen, jayce) of door te outbursten/out DPSen (riven, jax)
dat je iets een paar keer hebt laten werken betekent niet dat het goed/viable is; hooguit dat de tegenstanders niet weten hoe ze ermee om moeten gaan

shen toplane is niet zo vervelend, tenzij je in een goed gecoördineerd teem zit
het grote probleem van shen is dat mensen (de normale spelers, niet pro's dus) niet op de shen ult vertrouwen; te veel ervaring met slechte shens die niet ulten bijvoorbeeld
daarnaast zijn er veel mensen die de shen ult niet goed gebruiken; ze ulten terwijl er hard CC in de buurt is, of de ontvanger rent te ver weg zodat shen niks kan zodra hij aankomt
daarnaast kunnen soloQers vaak niet goed omgaan met het splitpushen; ze blijven alsnog agressief doen of disengagen niet ipv tijd te rekken zodat shen geen turrets kan pakken met het splitpushen

shen is geen slechte champ, en zeker banbaar in ranked 5V5 teams, maar solo/duoQ? niet ban-waardig simpelweg omdat er weinig goede shens zijn en nog veel minder goede teammaten die met een shen in het team om kunnen gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-10 23:17
Exspire schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 11:19:
[...]

De mentaliteit dat je als support geen games kan winnen is net zoveel bullshit als mensen die beweren dat je als AD Carry niet mee zou moeten warden in mid/lategame.

Support heeft vaak als enige de beste tools om een teamfight of gank te laten werken, met slim spelen en goede wards kan een support praktisch elke game winnen zolang je andere lanes/jungle even of met een miniem verschil verliezen.
Hmm en AD Carry is dus juist de enige rol waar je zelf geen wards hoeft te kopen en elk voordeel nodig is om gewoon je lane te stampen. Elke lane koop je wards, mid standaard 2, jungle gewoon ook wards top heeft wards maar de AD carry heeft een support die dat doet, alleen wanneer deze geen wards kan kopen koopt de AD ze zelf maar anders nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Jasper 99 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:56:
[...]

Hmm en AD Carry is dus juist de enige rol waar je zelf geen wards hoeft te kopen en elk voordeel nodig is om gewoon je lane te stampen. Elke lane koop je wards, mid standaard 2, jungle gewoon ook wards top heeft wards maar de AD carry heeft een support die dat doet, alleen wanneer deze geen wards kan kopen koopt de AD ze zelf maar anders nooit.
Als de support nog in lane hangt en geen wards meer overheeft is het soms best handig als de AD carry eventjes een ward meepakt om de river te warden. Na de lanephase zou iedereen afen toe een ward mee moeten nemen. Zeker de AD carry zou dit in zijn budget niet al te hard moeten merken als hij fatsoenlijk farmt.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb onlangs een spel gehad waar ik als adc geen support had maar wel een duo top lane :| en dan maar wriggles gerushed :)

-lol check our adc he has a wriggles
-yeah i had to compensate for no support
-ow that's not dumb actually

en dan maar het spel gecarried :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Deefje85 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:40:
Ik heb wel een aardig setje runes tegenwoordig (en in tegenstelling tot 99% v.d. community heb ik mijn rune pages gewoon logische namen gegeven :P).
http://www.lolking.net/summoner/euw/19558997#runes
Maar uiteraard ligt niks 100% vast en zijn dit niet de "perfecte" runes. Wel zijn ze zijn relatief goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
Jasper 99 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 13:56:
[...]Hmm en AD Carry is dus juist de enige rol waar je zelf geen wards hoeft te kopen en elk voordeel nodig is om gewoon je lane te stampen. Elke lane koop je wards, mid standaard 2, jungle gewoon ook wards top heeft wards maar de AD carry heeft een support die dat doet, alleen wanneer deze geen wards kan kopen koopt de AD ze zelf maar anders nooit.
AD Carry is JUIST de rol waarbij je in mid/late game een ward of twee mee moet pakken, ervan uitgaande dat je een goede laning phase hebt gehad. Als jij als AD Carry net even 150 gold meer uitgeeft aan wards stel je je support in de mogelijkheid om bijvoorbeeld een shurelya's te finishen ipv weer x amount of gold te kort te schieten, de items die een support koopt dragen bij aan het hele team (shurelya, aegis, locket etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exspire schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:37:
[...]

AD Carry is JUIST de rol waarbij je in mid/late game een ward of twee mee moet pakken, ervan uitgaande dat je een goede laning phase hebt gehad. Als jij als AD Carry net even 150 gold meer uitgeeft aan wards stel je je support in de mogelijkheid om bijvoorbeeld een shurelya's te finishen ipv weer x amount of gold te kort te schieten, de items die een support koopt dragen bij aan het hele team (shurelya, aegis, locket etc)
als de support een sightstone heeft hoeft dit helemaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Thormodo schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:09:
[...]

Ik heb wel een aardig setje runes tegenwoordig (en in tegenstelling tot 99% v.d. community heb ik mijn rune pages gewoon logische namen gegeven :P).
http://www.lolking.net/summoner/euw/19558997#runes
Maar uiteraard ligt niks 100% vast en zijn dit niet de "perfecte" runes. Wel zijn ze zijn relatief goedkoop.
Mja wat je logisch noemt... mijn pages heten zo:
AD/AD
AD/ADPen
AP/APPen
AP/AP
Move/AP
Move/AD
(al deze pages met armor en resist per level)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:44:
[...]

Das niet waar. Sightstone geeft maar een beperkte hoeveelheid wards en een flinke investering. Je wilt eigenlijk wel een stuk of 8 wards hebben (2 bij elke ingang van eigen jungle, 1 bij river - baron/dragon - en 2 in beide jungles van enemie). Meer is beter natuurlijk, maar een sightstone lost niet het ward probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Een sightstone geeft een support idd veel te weinig wards... zelfs als ik support speel, haal ik naast mn sightstone ook meestal nog extra (pink) wards....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
ik koop bijna nooit geen sigstone.omdat je maar 4 wards heb en als je ze ergens ander's neerzet dan verdwijnen ze op een andere plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Qualified voor gold 1 GOGOGO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:04:
[...]

Das niet waar. Sightstone geeft maar een beperkte hoeveelheid wards en een flinke investering. Je wilt eigenlijk wel een stuk of 8 wards hebben (2 bij elke ingang van eigen jungle, 1 bij river - baron/dragon - en 2 in beide jungles van enemie). Meer is beter natuurlijk, maar een sightstone lost niet het ward probleem op.
Sight stone gebruike ik altijd op Tanky Sups ivm health en wards. Voor andere supports zoals soraka, sona, lulu, janna koop ik gewoon wards. Dan kan ik er 5 per ronde plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

het zit er gewoon te erg in gebakken bij gamers heb ik het idee; consumables zijn te waardevol
zie je in elke game; een potion wil je zo lang mogelijk bewaren voordat je hem gebruikt, tot aan saves van 10 minuten geleden toe

wards zijn tijdelijk en geven geen stats (meer damage/tank/utility) en worden daarom als minderwaardig gezien

ik zeg niet dat dat zo is, alleen hoe het beschouwd word en waarom mensen niet graag wards kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:04:
[...]
in mijn mening hoeft de ADC daar niet voor op te draaien
1/2 ward top (tribush + blue/baron)
2 wards mid (beide zijdes centraal tov de jungle entrances)
2 wards bot (tribush + blue/dragon)
is al voldoende om ganks te coveren en de jungle entrances te coveren als je ze tenminste op de goeie plaatsen zet en combineert en zolang de support een sightstone heeft hoeft de adc geen wards te kopen

support neemt er 2 of 3 voor zijn rekening afhankelijk sightstone of ruby sightstone (ik koop wel altijd nog pinks naast mn sightstone) en dan mid 1 top 1 en jungler 1 of 2, adc 0

je noemt sightstone een flinke investering maar ze rendeert wel en is meer dan cost efficient
Deefje85 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:25:
ik koop bijna nooit geen sigstone.omdat je maar 4 wards heb en als je ze ergens ander's neerzet dan verdwijnen ze op een andere plaats.
gedurende een periode van 3 minuten kan je er maar 2 of 3 staan hebben van je (ruby)sightstone zelf
dat klopt maar het zijn wel gratis wards om de 3 minuten dus je kan dit 2x doen in 6 minuten en als je backt kan je het herhalen, dit bespaart je 300 of 375 gold per 6 minuten puur theoretisch wat je eigenlijk in 2 of 3 pinks kan investeren

daarnaast koop ik ook pinks als support zodat ik op strategische plekken en objectives onmiddellijk kan checken als de enemy er wards heeft staan en ze opruimen zodat onze jungler zich veel vrijer kan bewegen en meer kans heeft op succesvolle ganks, tevens maakt dit het de enemy support heel lastig want hij investeert in map control maar als je vr de kost van 25 gold telkens zijn wards kan opruimen dan zal hij dat niet leuk vinden en het houdt ze voorzichtig aangezien zij niet kunnen zien wanneer de jungler komt waar jij dat wel kan

dus pinks + sighstone geeft je wel al behoorlijk wat wards als support zijnde

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
3xNix schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:46:
[...]

Mja wat je logisch noemt... mijn pages heten zo:
AD/AD
AD/ADPen
[..]
(al deze pages met armor en resist per level)
En hoe is dat logischer? Hoe kan iemand daar uit opmaken wat je waarvoor gebruikt? Wat is je support page bijvoorbeeld? Opsommen wat elke page bevat heeft nogal weinig nut, want dat kun je zelf ook wel direct zien.
Wat ik i.i.g. bedoelde met "logische namen" is dat veel lui zoiets hebben (gare namen zoals "Inferior Skeelz"): http://www.lolking.net/summoner/euw/35479655#runes

@Het sightstone verhaal. Afgezien van de kostenbesparing die je normaal gesproken hebt is het gewoon heel handig/fijn om gratis wards te kunnen plaatsen.
Bijvoorbeeld voor een dragon fight. Drop 4 wards gratis neer in elk denkbaar bosje (de 4e zodra je de 1e niet meer nodig bent), daarna ga je toch base en heb je je wards weer terug.
Wil je een bush of een rand veilig checken, pleur er een ward neer, het kost je toch niks.
Botlane: een ward in elke onderste bosje als je weet dat je toch binnenkort weer base gaat.
Et cetera.
Had je gewone wards dan had je dit al veel goud gekost. Het geeft gewoon veel meer vrijheid in warden, waardoor je automatisch meer gaat warden. Je kunt altijd nog extra wards kopen. En sowieso kun je het beste "altijd" een pink ward op voorraad hebben.

[ Voor 63% gewijzigd door Thormodo op 31-05-2013 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Voor de verandering nog es aan het streamen ;) Internet is beter & heb een hoop meer tijd om te streamen nu ik in een nieuwe kamer zit.

Link

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:44:
[...]

Helaas bestaat er ook zoiets als counterwarding en oracles, de wards van een support zijn niet oneindig. Als er dragon gepinked wordt en je support heeft zojuist z'n hele sightstone opgemaakt dan is het toch handig dat je als AD een alternatieve ward op Blue ramp oid kan zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Weet iemand misschien een recente LCS game oid waarin Twitch als ADC wordt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, soms hoop je op één puntje extra...

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/303g2eg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peertje schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 13:47:
Weet iemand misschien een recente LCS game oid waarin Twitch als ADC wordt gebruikt?
Bij de Amerikaanse LCS heb ik hem regelmatig gebruikt zien worden. Dontmashme van GGU speelt hem. Zijn verder nog wel wat teams die hem hebben gespeeld waar ik verder even niet op kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Je kunt de games van CLG bekijken, Doublelift speelt Twitch ook regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Of zoek het dichter bij huis in de vorm van Sinners Never Sleep's Tabzz. Hij speelt ook veel Twitch.
http://www.twitch.tv/tabzzhd/b/411151042 (Challenger ranked, vanaf 1:50:00 een Twitch game).
Tijdens de LCS promotion heeft hij volgens mij alleen maar Caitlyn gespeeld though :p.
Maar mij lijkt een stream handiger dan een LCS match als je iets specifieks zoals een champion wil leren :).

[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 01-06-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik weet niet of er streams voor ADC zijn zoals de stream van VoyBoy, maar als je top lane wil spelen dan is die stream wel een aanrader. En voor een Amerikaan geen aso :). Hij is constant aan het praten over ze gedachten gang en waarom hij nu dit doet, waarom hij dat koopt. Waar hij iets beter had kunnen doen, waar het goed ging en waarom. Erg fijn om naar te kijken en het heeft mij wel geholpen om relaxter in de game te zitten als ik top speel. Oh en AD Lulu ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 15:03
En als je een van de meest chille ADC streamers wilt zien: Aphromoo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Ik vind zelf RobertxLee ook wel een goeie ADC om te kijken als je het niet te serieus wilt hebben.

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:09

Wootlock

Evilution

blackmage2v schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:24:
En als je een van de meest chille ADC streamers wilt zien: Aphromoo _/-\o_
Deze inderdaad.
Of de droge humor van TheOddOne, heerlijk om naar te kijken :) vind het dan ook niet gek dat hij zo nu en dan 30-40k viewers heeft.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:53:
[...]

in mijn mening hoeft de ADC daar niet voor op te draaien
1/2 ward top (tribush + blue/baron)
2 wards mid (beide zijdes centraal tov de jungle entrances)
2 wards bot (tribush + blue/dragon)
is al voldoende om ganks te coveren en de jungle entrances te coveren als je ze tenminste op de goeie plaatsen zet en combineert en zolang de support een sightstone heeft hoeft de adc geen wards te kopen

support neemt er 2 of 3 voor zijn rekening afhankelijk sightstone of ruby sightstone (ik koop wel altijd nog pinks naast mn sightstone) en dan mid 1 top 1 en jungler 1 of 2, adc 0

je noemt sightstone een flinke investering maar ze rendeert wel en is meer dan cost efficient

[...]

gedurende een periode van 3 minuten kan je er maar 2 of 3 staan hebben van je (ruby)sightstone zelf
dat klopt maar het zijn wel gratis wards om de 3 minuten dus je kan dit 2x doen in 6 minuten en als je backt kan je het herhalen, dit bespaart je 300 of 375 gold per 6 minuten puur theoretisch wat je eigenlijk in 2 of 3 pinks kan investeren

daarnaast koop ik ook pinks als support zodat ik op strategische plekken en objectives onmiddellijk kan checken als de enemy er wards heeft staan en ze opruimen zodat onze jungler zich veel vrijer kan bewegen en meer kans heeft op succesvolle ganks, tevens maakt dit het de enemy support heel lastig want hij investeert in map control maar als je vr de kost van 25 gold telkens zijn wards kan opruimen dan zal hij dat niet leuk vinden en het houdt ze voorzichtig aangezien zij niet kunnen zien wanneer de jungler komt waar jij dat wel kan

dus pinks + sighstone geeft je wel al behoorlijk wat wards als support zijnde
Een sightstone is ook een flinke investering, laten we eerlijk wezen, een support heeft niet 950 gold zo voor het oprapen. Je hebt de investering pas terug 21 minuten na AANSCHAF van je sightstone (+ als bonus extra health). Dus het is lang niet zo cost efficient als men denkt. Maar dat is het punt niet, het punt was dat een sightstone niet het ward probleem oplost als niet het hele team bijdraagt.
Als support kan je misschien net wat eerder een teambuff item maken die je veel meer voordeel geeft in teamfights dan wanneer je als ADC gold aan het sparen bent voor je 2e BF sword.
Waarom zou je als mid of top meer wards moeten kopen dan als ADC? Je hebt allemaal ongeveer dezelfde CS en late game heb je als ADC vaak meer gold omdat je de kills oppakt. Dan is het toch niet zo lastig om, als je toch naar town gaat en je hebt een paar honderd G over, een paar wards te halen? Ik zeg niet dat je als ADC prioriteit moet geven aan wards als je precies genoeg gold hebt voor je bloodthirster of whatever, maar dat een ADC niet bij hoeft te dragen aan map control vind ik onzin. ADC als Draven, Ashe en Ez hebben juist baat bij een extra ward in enemy jungle om de ulti goed te kunnen timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Laatst online: 08-10 10:05
Greenpearl schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:26:
Ik vind zelf RobertxLee ook wel een goeie ADC om te kijken als je het niet te serieus wilt hebben.
Kijk ook graag naar RObertxLee, vooral omdat hij veel ADC speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:50:
[...]

Een sightstone is ook een flinke investering, laten we eerlijk wezen, een support heeft niet 950 gold zo voor het oprapen. Je hebt de investering pas terug 21 minuten na AANSCHAF van je sightstone (+ als bonus extra health). Dus het is lang niet zo cost efficient als men denkt. Maar dat is het punt niet, het punt was dat een sightstone niet het ward probleem oplost als niet het hele team bijdraagt.
Als support kan je misschien net wat eerder een teambuff item maken die je veel meer voordeel geeft in teamfights dan wanneer je als ADC gold aan het sparen bent voor je 2e BF sword.
Waarom zou je als mid of top meer wards moeten kopen dan als ADC? Je hebt allemaal ongeveer dezelfde CS en late game heb je als ADC vaak meer gold omdat je de kills oppakt. Dan is het toch niet zo lastig om, als je toch naar town gaat en je hebt een paar honderd G over, een paar wards te halen? Ik zeg niet dat je als ADC prioriteit moet geven aan wards als je precies genoeg gold hebt voor je bloodthirster of whatever, maar dat een ADC niet bij hoeft te dragen aan map control vind ik onzin. ADC als Draven, Ashe en Ez hebben juist baat bij een extra ward in enemy jungle om de ulti goed te kunnen timen.
Bij die 21 19 minuten ga je er dus vanuit dat er niks gebeurd met jouw wards. Wanneer er een ward-battle is tussen jou en de andere support, kan ik je verzekeren dat je de investering er zeker wel eerder uithaalt.

Maar ach, het is allemaal situational :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort vraagje, Wie vindt supporten in solo Queue belachelijk en depended aan je ADC liggend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 08:50:
Kort vraagje, Wie vindt supporten in solo Queue belachelijk en depended aan je ADC liggend?
Ik niet. ik speel vaak support in Solo Queue, je moet gewoon je ADC carrien tijdens laning phase :)
Speel heel aggressief, en zorg ervoor dat jouw ADC enkel hoeft te volgen en de kills op te pikken.

Natuurlijk heb je heel soms van die spelers die echt niet weten wat ze moeten doen, dan is het natuurlijk wel heel moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Als support maak jij de lane, hij is jouw "bitch".
Maar om het makkelijk te houden communiceer je vantevoren: passive, agressive etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 08:50:
Dat is de rede dat ik top en mid aan het leren ben.

De meeste adc waar ik bij in het team kom zijn zulke onwijze retards, maar die van het enemy zijn dat gek genoeg bijna nooit. Of ze durven niet aan te vallen, of ze tower diven vanaf level 1.

In het eerste geval heb je er gewoon niets aan, en verlies je omdat hij farm van CS en kills mist. Meestal met het excuus: ja maar ik ben bijna niet dood gegaan dus ik heb het goed gedaan....

In het 2de geval: F U SUPPORT! UZ NEEDZ TO KEEPZ MAH ALIVE! I IS DPS! En dan staat hij 0/3/0, komt hij terug als lvl 2 terwijl de enemy level 6 is en denkt dan nog dat hij kan winnen met 4 levels minder en nog geen ult. En dan is het natuurlijk mijn schuld. Meestal probeer ik zo'n gast nog zo lang mogelijk in leven te houden en ga daarna roamen met het team. De schade is dan al gedaan en het beste is dan om met de rest er wat van te maken en die adc in ze eigen soep gaar te laten koken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 14:39

psyy138

blackbulls.nl

ye-roon schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 09:23:
[...]

Dat is de rede dat ik top en mid aan het leren ben.

De meeste adc waar ik bij in het team kom zijn zulke onwijze retards, maar die van het enemy zijn dat gek genoeg bijna nooit. Of ze durven niet aan te vallen, of ze tower diven vanaf level 1.

In het eerste geval heb je er gewoon niets aan, en verlies je omdat hij farm van CS en kills mist. Meestal met het excuus: ja maar ik ben bijna niet dood gegaan dus ik heb het goed gedaan....

In het 2de geval: F U SUPPORT! UZ NEEDZ TO KEEPZ MAH ALIVE! I IS DPS! En dan staat hij 0/3/0, komt hij terug als lvl 2 terwijl de enemy level 6 is en denkt dan nog dat hij kan winnen met 4 levels minder en nog geen ult. En dan is het natuurlijk mijn schuld. Meestal probeer ik zo'n gast nog zo lang mogelijk in leven te houden en ga daarna roamen met het team. De schade is dan al gedaan en het beste is dan om met de rest er wat van te maken en die adc in ze eigen soep gaar te laten koken.
http://www.lolking.net/summoner/euw/287456 support stats

vind supporten ook echt leuk maar de adc verneukt het soms ook echt hard :(
dat is vooral de reden dat ik nog steeds in silver 1 zit, en de laatste tijd speel ik ook vaak mid maar dan is onze bot lane weer zo retard. :'( heb ook meerdere rune pages voor support.
of te wel lol is te veel afhankelijk van andere spelers en soms is dat echt vervelend, maar soms komt het je ook ten goede.

duss... iemand uit gold die met me wil duoqen, speel vooral support, nami leona zyra soraka

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:50:
[...]

+ als bonus extra health ?
als je cost efficientie bekijkt moet je dit wel meerekenen, iedereen betaalt voor zijn stats
wat ervoor zorgt dat zonder wardbattles je je item na 9-10 min hebt terugverdient en als het langer duurt verdien je er alleen nog aan
maar soit laten we het eens op jouw manier bekijken
philo stone hp/mana regen is bonus
700g voor 5g/10 = 23 min na aanschaf brengt het pas op dus niet cost efficient 8)7
niet dus
wat items als philo stone, klp en sightstone doen voor een support is het gebrek aan farm goed maken door of meer gold of gratis wards te genereren, waardoor je gemakkelijker snowballt in je build en aan aura items geraakt zonder dat je hoeft in te leveren op map control of stats naarmate de game vordert

ik zeg niet dat een adc geen wards mag kopen (als mijn support kut is koop ik ook wards) maar voor mij persoonlijk is het wel de enige rol die het niet moet doen, als ik support en ik heb (ruby) sightstone en pinks dan kan ik wel afdoende mijn plan trekken om het belangrijkste te (counter)warden. als ik de afweging moet maken om de support een aura item eerder of mn adc nog gevaarlijker te maken dan zal ik altijd kiezen dat mn adc gevaarlijker wordt uiteindelijk levert mij dit onrechtstreeks meer gold op door assists bvb en zal ik ook sneller mijn aura items kunnen maken dus dubbel winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gisteravond toch League maar gedeinstalled. Heb er echt geen plezier meer in. Ik zit vrij laag, bronze IV en had eergister eindelijk promotie kans. In alle voorgaande potjes was er eigenlijk weinig aan de hand, niemand die keihard trolde, afk ging of disconect. In mijn bo3 had ik 1 potje waar iemand na 3 minuten afk ging. En een ander potje waar iemand niet mid kreeg en ging feeden. What the fuck. Maar potje gewonnen zodat ik vrij snel weer aan mijn 2 bo3 kon beginnen.

Maar ook hier lukte het niet om te winnen. Ik was fijn ap kennen mid/top (maakt niet ui), maar second en third pick doen lekker mid top en zeggen dat ik wel adc kan. Dat potje natuurlijk verloren en daarna één gewonnen dus had ik nog 1 match te gaan. Hier was ik last pick dus support. Maar mijn adc dived de hele tijd en verwacht dat ik hem kan redden met mijn shield (Jana). Begint te ragen en tja, vanaf daar ging het down hill. Komt er op neer, never getting out of bronze.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:06:
Gisteravond toch League maar gedeinstalled. Heb er echt geen plezier meer in. Ik zit vrij laag, bronze IV en had eergister eindelijk promotie kans. In alle voorgaande potjes was er eigenlijk weinig aan de hand, niemand die keihard trolde, afk ging of disconect. In mijn bo3 had ik 1 potje waar iemand na 3 minuten afk ging. En een ander potje waar iemand niet mid kreeg en ging feeden. What the fuck. Maar potje gewonnen zodat ik vrij snel weer aan mijn 2 bo3 kon beginnen.

Maar ook hier lukte het niet om te winnen. Ik was fijn ap kennen mid/top (maakt niet ui), maar second en third pick doen lekker mid top en zeggen dat ik wel adc kan. Dat potje natuurlijk verloren en daarna één gewonnen dus had ik nog 1 match te gaan. Hier was ik last pick dus support. Maar mijn adc dived de hele tijd en verwacht dat ik hem kan redden met mijn shield (Jana). Begint te ragen en tja, vanaf daar ging het down hill. Komt er op neer, never getting out of bronze.
Uit bronze kan je best komen. Maar wat het is, Bijv Janna is een super sterke support. Maar je adc moet je daarop aanpassen. Vaak gebeurt dit niet. In solo queue kan je beter een zeer agressive support. Alis, Tresh Leona w/e. Anders red je het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 11-10 22:18
MrVegeta schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:06:
Gisteravond toch League maar gedeinstalled. Heb er echt geen plezier meer in. Ik zit vrij laag, bronze IV en had eergister eindelijk promotie kans.
Ik snap je wel.. Zit dan wel iets hoger (Silver 1) maar mijn laatste potje dateert ook al weer van een aantal dagen/weken geleden.. Ben er om dezelfde redenen wel klaar mee..

Bij elk potje moet minimaal in champion select al geflamed worden op de picks. Is het niet omdat iemand toevallig de rol pakt die de last pick claimed, dan is het wel omdat de gekozen champion volgens diezelfde last pick uiteraard niets waard is.. Vervolgens ga je vol goede moed de game in en volgt er een tweesprong: enerzijds; firstblood is voor jou team en het geflame, geblame en accusen wordt nog uitgesteld tot iemand wel 2x doodgaat of anderzijds; firstblood voor het enemy team --> unleash the flamewar!
Met als hoogtepunt dat je zelfs voor het onthouden van elke vorm van commentaar een report aan je broek krijgt voor "not communicating."
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:16:
[...]

Uit bronze kan je best komen. Maar wat het is, Bijv Janna is een super sterke support. Maar je adc moet je daarop aanpassen. Vaak gebeurt dit niet. In solo queue kan je beter een zeer agressive support. Alis, Tresh Leona w/e. Anders red je het niet echt.
Geloof mij; het is onwijs moeilijk uit Bronze te komen. Wat je zegt over picks klopt wel, daarover geen commentaar, maar als jij een team hebt waarbij iemand opzettelijk gaat lopen feeden of afk gaat dan kun je nog picken wat je wilt, maar ga je het in de regel niet redden..

Nu krijgen we het gewoonlijke riedeltje met opmerkingen weer: "de kans dat die troll/afk'er in jou team zit is kleiner dan in het andere team, want jij bent de constante factor." Dat klopt wel, en je zult ook potjes winnen op deze manier. Maar mijn ervaring is dat op bronze elo (ya ive been there last season) heb je gewoon praktisch geen normale potjes. Elk potje is wel wat aan de hand, dan wel in jou team of het andere; dus is het ook enorm lastig om net wel die positieve streak te pakken om er uit te komen..

Wat ik nu zelf merk in Silver is dat er zo substantieel minder trolls/afkers zijn dat het potje qua skill niveau redelijk in balans is.. Nu komt skill meer om de hoek kijken t.o.v. bronze.. (hoe dit in hogere elo is weet ik niet want daar heb ik nooit geweest)..

Hetgeen mij echt tegenstaat is dat iedereen meent op internet de held uit te moeten hangen en bij het minste of geringste verwensingen van aller soort de chat in moet sturen.. Dus ik laat de game mooi een tijdje links liggen en ga me wel vermaken met andere bezigheden en ik zie wel of ik er nog eens opnieuw aan begin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 11:21
Gewoon meer spelen. In circa 100 games ben ik van bronze IV naar Silver gekomen. De verhalen over de kans dat er in een ander team meer trollers zitten is groter zijn gewoon waar. Uiteraard zullen er potjes zijn waar ze meteen gaan trollen. Negeren en carry'en. Als je een goede tip wil voor een champ om dat mee te doen: Zac in de jungle. Je kunt overal invloed uitoefenen en voegt enorm veel toe in teamfights. Plus Zac is nogal vergevingsgezind om te spelen met zijn passive en aangezien je vast zit in bronze IV zul je ongetwijfeld nog (te) veel fouten maken (no offence).

Het is echt wel te doen. Mocht je het alleen niet lukken, moet het duo q zéker lukken. Als het dan nog niet lukt, dan hoor je gewoon thuis waar je nu zit. Hoe moeilijk het ook voor je zal zijn om toe te geven.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Of doe voorlopig gewoon even geen ranked. Haal de druk er voor jezelf af, en voor de ambitie: stel jezelf een doel: naar de 1.000 normal wins geraken bijvoorbeeld. Speel een keertje ARAM, speel even normals zonder picks net als pre-30.

Ik ben nog geen level 30, maar ik kan me zo voorstellen dat constant ranked spelen meer druk brengt: je teamgenoten zijn belangrijker voor jou, en je hebt het besef dat dit andersom ook zo is. Een AFK of troll doet dan al meteen 2x zoveel pijn --> 2x zoveel frustratie.

Naja, zie maar :). Have fun installing again O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:16

Lapras

Ice beam

Of doe Twisted Treelines. Veel minder rare mensen, snellere games en prima vermakelijk. Vooral omdat je gewoon bruisers kan spelen zonder veel damage te verliezen in late game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Al die verhalen over flamen in ranked enzo, ik heb eigenlijk niet eens zin om dat te gaan proberen.
Ik wilde ook eerst op mijn oude niveau komen en speel heel veel normal draft pick games.
En over het algemeen valt de sfeer daar reuze mee. Er wordt in elk geval lang niet zo erg geflamed als ik zo hoor van mensen in ranked games. Maar ik heb daar nog wel een vraag over, aangezien ik geen ranked meer gespeeld heb dan in Season 1 een enkele match.

Als ik na een potje normal draft pick op lolking.net kijk en dan bij het profiel van mijn tegenstanders. Dan zie ik altijd dat er 7 van de 9 in silver zitten. Vaak is er nog 1 unranked bij(net als mij) en de laatste is vaak Gold 4/5 or Bronze 1. Is dit dan ook een beetje vergelijkbaar met het niveau van silver league in ranked?
Ik heb zelf ook 760 normal wins en 640 losses. Alleen zijn er 700 wins van voor 30 dec 2010.

En dat hele botlane/support/adc verhaal. Ik kan daar echt nooit carry'en en vooral ADC kan ik echt niet. In teamfights word ik altijd keihard gedived. Als support in de lane win ik ook zelden, vaak doet de tegenstander veel meer damage dan ons. Ik probeer hier wel beter in te worden, maar het is echt lastig.
Vooral omdat ik als main jungle speel en top. Zeker in de jungle roam ik veel en invade ik hun jungle veel, dit werkt erg goed. Maar als ik dan support ben dan wil ik daar ook wel eens rondlopen/warden in vijandelijke jungle. Alleen word ik dan vaak gevonden en meteen gekills :(
Ook merk ik dat je eigen jungler zelden invade en super passief speelt :(

[ Voor 3% gewijzigd door steel123 op 04-06-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Gewoon een paar bedenkingen voor als je jungler nooit komt ganken:
- Sta je niet te ver gepushed met jouw lane. Sommige mensen duwen hun lane vooruit als gek. Als jij onder hun toren staat (of zelfs op hun helft), kom ik als jungler niet ganken. (toch niet low level)
- Kijk je even op de minimap voor je recallt. Hoe vaak ik vroeger wel niet gehad heb dat ik bijna op een lane aankom en dan recalled die kerel net. Nu wel iets beter te managen door de extra pings maar toch.
- Heeft een andere lane de jungler meer nodig. Er zijn van die spellen dat je gewoon top moet babysitten omdat ofwel de enemy jungler daar altijd tevoorschijn komt, of het een 1vs2 lane is, of die persoon een counter heeft en gigantisch in cs etc begint achter te lopen. Vaak doe je dan top - mid - jungle en dan mag je weer top gaan. Heel de map oversteken naar bot is dan niet altijd eenvoudig.
- Heeft jouw team de jungler goed op gang geschoten. Als er niet geholpen wordt met blue (of die gestolen wordt), kan het voor sommige junglers moeilijk worden om nog in te halen en heb je gewoon een paar jungle only rondjes nodig.
- Er zijn 3 lanes en elke lane verwacht dat de jungler bij hem komt helpen.

Soms is het gewoon zo dat de jungler heel passief speelt. Ik doe dat enkel als alle drie lanes pushen en ik gewoon niet kan ganken. Ik probeer dan wel enemy jungler wat te volgen die vrij spel heeft. Sowieso krijg je wel het verwijt dat je nooit ganked maar ja goed. Dat onderwerp is al vaker behandeld. Soms heb je ook gewoon van die spellen dat je overal te laat komt als jungler. Je bent er bijna en jouw teammate of enemy op die lane sterft.
Dus ik wou gewoon even meegeven dat niet-ganken niet altijd aan de jungler ligt maar dat je er misschien zelf onbewust voor zorgt dat er niet geganked wordt. Verder zijn er 3 lanes en een heel grote map te coveren voor 1 jungler dus je kan niet overal zijn. Maar ondanks dat heb je natuurlijk ook gewoon een heleboel slechte junglers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Gisteren ook weer een potje met hersenloze teammates. Roepen er direct twee (waarschijnlijk premade) dat ze mij moesten reporten want ik zou zogenaamd trollen.

Ik moest volgens allen de lane TOP pakken. Enemy had al een overduidelijke mid champ (annie), nocturne en vladimir gepicked. Ik pak als counter Swain. Volgens mijn teammates zou dit een troll moeten zijn...

Ik zei van begin af aan dat Swain een counter is, maar goed. Deze twee moesten direct in de all chat roepen om mij te reporten. Eind van het verhaal, game verloren maar ik was gefeed. Helaas hadden de twee botlaners de enemy ad carry varus nog meer gefeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

D3ft0n3 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:45:
Gewoon meer spelen. In circa 100 games ben ik van bronze IV naar Silver gekomen.
Dan ben jij een betere speler dan mij. Maar als ik na veel moeite (en veel gewonnen matches, 7 uit 10) eindelijk in mijn bo3 kom en daar speel ik met opmerklijkere slechte spelers dan in de matches er voor waardoor ik mijn bo3 niet win en daarna vrij makkelijk de match win om naar mijn volgende bo3 te gaan en vervolgens weer gegroupt te worden met een aantal simpele zielen, dan is mijn motivatie wel weg. Vandaar de deïnstall. Leuke game, dat wel, maar gewoon teveel gespeeld.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja jammer maar ik snap de frustratie zeker wel
dit weekend was de situatie als volgt ik zit in bronze 1 en heb 8 opeenvolgende wins en win slechts paar LP tot ik op 97LP kom dan maar 1LP
98 => 99 en dan paar trolls en dodge ik -3; 97 => 98 => 99 en dan loss door weer een troll
-12 en hup dan had ik ook even genoeg en speelde nog wat normals checkte nog eens magma chamber op allstars
en ik ga deze week weer proberen in silver te geraken
ik was vorig seizoen silver en weet dat ik daar meer thuishoor dan in bronze maja elo decay van tijdje niet meer te spelen will do that
ik zie continu spelers domme dingen doen en trollen en ... ik weet gewoon dat mijn MMR op het ogenblik in stijgende lijn is dus met genoeg matches zal ik er ooit wel geraken, wat ik wel dom vind is dat ik al meestal tegen silvers speel terwijl ik nog mijn bo5 van bronze moet doen wat ik ook wel wat belachelijk vind
als ik nu weer met +3/+1 naar LP 100 moet om dan nog bo5 te doen dan moet ik ±10 van mijn volgende 12 matchen winnen om in silver te geraken als ik altijd zo'n winrate zou hebben dan ok maar dit is toch een beetje een belachelijk systeem, ik zie een silver IV opduiken die ik gewoon uit lane stamp en mn MMR zou net hoger zijn dan het zijne in lolking maar ik zit in bronze I dus heb ik zoiets van tja die leagues doen er niet zo toe, zolang als ik maar mijn MMR omhoog krijg zal ik er ooit ook wel komen als ik door mn bo5 kom wanneer ik er geraak
no stress .. eventually :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Speel tijdens schooltijden. Nooit last van geflame want alle kinderen zijn weg. Tuurlijk er zijn nog wel ouderen die aggresief zijn maar niet zo erg als de kinderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Waarom wil iedereen dan ook per se ranked spelen?
Wat is er mis met normal draft mode?
Maar dat zal waarschijnlijk ook komen doordat ik al lang lvl 30 was voordat er ranked was(ruim voor season 1).

Ook lijkt mij het verschil tussen bronze en silver niet eens zo groot.
Alleen vaak als mensen op bijv. het officiele LoL forum klagen over bronze elo dan kijk ik op lolking.net.
Als je dan ziet dat mensen klagen dat ze niet in bronze horen en bij hun normal 5v5 stats hebben ze 350 wins 380 losses. Dan denk ik juist, tja het systeem werkt, jij hoort gewoon keihard in bronze...

Edit voor hierboven: Dat is echt een cliche, het zijn echt niet kinderen die zoveel flamen. Ik durf te wedden dat er net zoveel 18-21 of 21-24 jarige zijn die flamen dan 15-18 jarigen.
Het is wel zo dat mensen die buiten 'normale' tijden spelen waarschijnlijk fanatieker zijn. En daardoor serieuzer en waarschijnlijk minder flamen.

[ Voor 21% gewijzigd door steel123 op 04-06-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Idd, of 's nachts. Scheelt ook enorm qua flaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Maar dan is de skill cap heel lag want iedereen is verdomd moe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

dr34m3dd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:42:
Speel tijdens schooltijden. Nooit last van geflame want alle kinderen zijn weg. Tuurlijk er zijn nog wel ouderen die aggresief zijn maar niet zo erg als de kinderen.
Mja, maar schooltijden zijn ook "werk" tijden. En ik ga niet ff een dag vrij nemen om alleen maar LoL te spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Heb ik het daar dan ook over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
ye-roon schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:49:
[...]

Mja, maar schooltijden zijn ook "werk" tijden. En ik ga niet ff een dag vrij nemen om alleen maar LoL te spelen :p
Waarom niet, goeie reden toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

steel123 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:43:
Waarom wil iedereen dan ook per se ranked spelen?
Je wil toch niet altijd alleen maar voetbaltrainen? Je wil toch ook wedstrijden spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Wat zijn normals dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Voetbal training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Speel eigenlijk alleen maar ARAM, maarja ik speel het ook voor de lol... hoef niet perse "ranked" te zijn.

Soms een normal tussendoor als er genoeg vrienden online zijn... en als ik niet al te veel tijd heb op een avond doe ik snel een bot potje voor de IP-bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

:')
... oefenwedstrijden.

[ Voor 37% gewijzigd door MrVegeta op 04-06-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 11-10 22:18
dr34m3dd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:42:
Eigenlijk te zot voor woorden en naar mijn idee compleet de omgekeerde wereld dat je je moet aanpassen naar het gedrag van kinders die menen op internet alles maar te kunnen roepen en maken..
Onvermijdelijk, dat wel; maar ik vind het wel stuitend..

Daarnaast is wat jij zegt (en een medeposter enkele posts onder je) niet voor iedereen mogelijk.. Zoals gezegd zijn schooltijden ook werktijden en ik ga ook niet watchen tot het midden in de nacht is; ik moet de volgende dag weer werken.. Ach goed, ik geef het zoals gezegd gewoon een tijdje rust en dan zien we wel weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Veel plezier dan he. Zo te zien heb ej nog nooit gehoort van 5man teams enzo. Zullen zat mensen hiero zijn die net ragen en rustig met zn 5en willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iaindepian
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-06 10:45
YouTube: How to Prevent Your Deaths in League of Legends dit filmpje heeft me veel geholpen, ik zit nu nog in bronze 2 maar sinds dat filmpje ben ik 5 keer in promotion geweest(alle 5 keer gefaald). ik speel nu veel beter. zelf speel ik veel Singed top in ranked, en anders zilean sup of swain mid. http://www.lolking.net/summoner/euw/33160795#ranked-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:29:
tja jammer maar ik snap de frustratie zeker wel
dit weekend was de situatie als volgt ik zit in bronze 1 en heb 8 opeenvolgende wins en win slechts paar LP tot ik op 97LP kom dan maar 1LP
98 => 99 en dan paar trolls en dodge ik -3; 97 => 98 => 99 en dan loss door weer een troll
-12 en hup dan had ik ook even genoeg en speelde nog wat normals checkte nog eens magma chamber op allstars
Herkenbaar...Ik had eindelijk 99 punten in bronze1, echt puntje voor puntje naar de 99e gegaan op het laatst.. verlies 1 game (iemand in mijn team had last van een bad connection, geeneens opzet).. Baf gelijk 5 punten eraf.. nu sta ik na een flink aantal games weer op 99, maar elke win weer 1 puntje....
Aan win/verlies ratio ligt het niet.. volgens mij 118 win tegen 99 verlies...
Wordt wel een beetje gedemotiveerd van dit systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123

steel123

Cryman9

Misschien dat je normals oefenwedstrijden vind. Maar in draft pick normals hoef ik niet met bronze te spelen. En die silvers gaan op zich wel.
Waarschijnlijk zal ik binnenkort wel eens wat ranked proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

steel123 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 20:55:
Misschien dat je normals oefenwedstrijden vind. Maar in draft pick normals hoef ik niet met bronze te spelen. En die silvers gaan op zich wel.
Waarschijnlijk zal ik binnenkort wel eens wat ranked proberen.
Ik schakel even een team van decoders in om je post te lezen. Ik ben over 3 dagen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Ha! Even een technisch vraagje. Ik heb zojuist (vandaag) mijn GPU geupgrade.
Van een GTX 560 naar een Sapphire Vapor- X OC 7950, en ik run games als bioshock en crysis 3 op ultra prima. :7

Alleen, bij league of legends heb ik enige gehaper als ik met de camera op en neer ga, en hiervoor met mijn oude gpu was dit niet zo. Zelf speel ik alles op high en stable / Vsync on, en dan is het haper erger wanneer ik het op Vsync off en op benchmark speel ipv stable. Ik hoor dan 300 fps te krijgen. Het gehaper van de camera is niet SUPER erg, maar het voelt als lichte hapers met een beetje screen tearing.

Alles op low helpt ook niet.

Nu heb ik gegoogled, en ik ben niet de "enige" met een soortgelijke probleem. De laatste update van amd moest het hebben opgelost, maar ik hoorde dus door de laatste patch van league dat het weer terug kwam.
Ikzelf denk dat het een conflict is met de driver en league of legends.

Ik zal vast niet de enige zijn met kleine probleempjes met league, en ook vast niet de enige met een HD 7900 gpu. Iemand die dit ook meemaakt of verholpen heeft? (het kan zijn dat het jullie niet heel erg opvalt natuurlijk, aangezien ik wel een mierenneuker ben af en toe :D )

[ Voor 3% gewijzigd door LikeAKing op 05-06-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

op welke resolutie zit je? crysis 3 lukte mij med-high (1920*1200) met mijn HD7950
anyway, zet de framerate cap eens op 60
meen me te herinneren dat ik ook last had van zoiets met stable/high framerate settings (nu geen last meer van, net gechecked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
godofal schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 00:42:
op welke resolutie zit je? crysis 3 lukte mij med-high (1920*1200) met mijn HD7950
anyway, zet de framerate cap eens op 60
meen me te herinneren dat ik ook last had van zoiets met stable/high framerate settings (nu geen last meer van, net gechecked)
1920x1080 hier.
Framerate op 60 ga ik nu proberen.

Ik hoorde ook dat drivers 13.5 ook stuttering problemen verhelpt. ;)
En ook heb ik het gevoel dat amd niet veel support zal leveren aan league of legends, maar dat ben ik. Eerste HD kaart tho. Kaart is goed in mijn ogen, maar sommige software mag misschien iets beter. Goed nieuws dat amd's drivers wel steeds verbeteren in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Laatst online: 24-09 23:05
Eerste potje gister, 4 man premade en ashe adc
Ik wukong, twitch jungle, eve mid, teemo sup

Twitch begint bij wolves en ik hoor eve kutte op skype bij die wolves dus ik kijk en zie dat hij 1 wolf heeft gejat en ik jat de andere 2, "FU gasten ik ben leren daaaag" en twitch afk :')

Toen met enemy team afgesproken dat als teemo 10 keer dood is gegaan we surrenderen dus die begonnen echt op hem te focussen. Eve nog een penta gescoord en is geeindigd met 33/8 ik met 11/8 en potje gewonnen 4vs5 :D

Daarna 2de potje ik weer met wukong, eve en twitch gingen nu bot met Quin en TF en hecarim jungle.
Bot werd compleet afgemaakt en begonnen alle 2 te rage quiten maar kwamen af en toe nog wel weer terug (ondertussen was het heel stil op skype) ik stond tegen een jax top die ik best wel hard in maakte (Eindigde op 10/1) en jungle ging ook nog wel lekker.

We speelde dus eigenlijk 3,5 vs 5 en op 20min surrenderen de tegenstanders :')

Al met al had ik een leuke avond, daarna nog ene potje aram gedaan met AP Kog, wel goeie score (19/9 geloof ik) maar wel verloren.

Btw nog een bug gevonden, had zhonya's gekocht op Kog maar drukte die net in op het moment dat ik stierf, krijg je dus een gouden kog die niet beweegt maar nog wel rond kan lopen haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

98lp. 99lp CLAMPED crap. ok spelen dan maar. 2 potjes gewonnen still clamped. KUT. Oke nog 1 dan. Loss en daar gaat 23 LP. Alles leuk en aardig maar een drop van 9 elo (tijdens clamped 1499 komt niets bij) is imo geen 23 LP. En dat terwijl je zelf gewoon prima speelt... Het voelt zo knullig dit systeem. Het oude elo systeem voelde uiteindelijk toch beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 14:39

psyy138

blackbulls.nl

Masuchievo schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:13:
98lp. 99lp CLAMPED crap. ok spelen dan maar. 2 potjes gewonnen still clamped. KUT. Oke nog 1 dan. Loss en daar gaat 23 LP. Alles leuk en aardig maar een drop van 9 elo (tijdens clamped 1499 komt niets bij) is imo geen 23 LP. En dat terwijl je zelf gewoon prima speelt... Het voelt zo knullig dit systeem. Het oude elo systeem voelde uiteindelijk toch beter.
ben het totaal met je eens maar ik zit nu op 32 punten in silver 1 en krijg nu al 3-5 punten per match :'(
maar heb nu al een winning streak van 5 dus het gaat de goede kant op 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Gisteren Nami geprobeerd. Zij is wel een champ die ik kan spelen :D Het was ff wennen allemaal, helemaal haar "bounce" attack/heal en om die stun te timen is ook een kunst. Maar die Ult is fantastisch en zorgt voor een heleboel assists :D

Ik zat later ook een filmpje te kijken van iemand die AP Nami speelde, ook wel grappig en nog verbazingwekkend sterk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reletivity
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-08-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duistere ICTer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-10 14:02
lol maar 20 ip boost en korea krijgt een rare skin die niet veel mensen hebben, een champ en 10 ip boosts.......

[ Voor 6% gewijzigd door Duistere ICTer op 05-06-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reletivity
volgens iemand in dat topic kreeg korea een skin, 1000 rp en 10 ip boost jup
en NA kreeg vlgnsmij ook rp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
reletivity schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:34:
volgens iemand in dat topic kreeg korea een skin, 1000 rp en 10 ip boost jup
en NA kreeg vlgnsmij ook rp
Blijkt wel weer hoe belangrijk west Europa voor Riot is :X

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
http://www.reddit.com/r/l...for_euw_20_win_ip/cacaymr

Even de misverstanden uit de weg halen. Aub geen circlejerk over hoe Riot NA liever heeft dan EUW.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reletivity
ik zou maar niet verder naar onderen lezen op reddit dan :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Vannact penta kill gehad met ezreal in ranked. Wohoo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Nice. Welke build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
een of andere rare niet blue build.

http://www.lolking.net/summoner/euw/41527981#history

[ Voor 44% gewijzigd door dr34m3dd op 05-06-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ligt het aan mij of zijn mensen aan het klagen om niets? Volgens mij is het een Free2Play game en ze hadden wat problemen en ze geven je daar compensatie voor terug? Tuurlijk er zijn mensen die geld uitgeven aan skins/champs en ander spul. Maar ik vind het iig een goed gebaar dat ze je iets geven. Ze hoeven dit niet te doen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat voor "veschillende" problemen er waren in verschillende regio's. Maar als het dezelfde problemen, van de zelfde ernst zijn geweest, dan is de beslissing voor verschillende rewards misschien niet de beste. Gezien er mensen zijn die daar om gaan ragen. Hadden de problemen verschillende ernst, mja, lekker houden zo. 20x bonus IP is mooi, ik moet nog een shitload aan runes en dat gaat nu wat sneller :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

reletivity schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:54:
ik zou maar niet verder naar onderen lezen op reddit dan :d
degenen die zitten te klagen, klagen om het klagen
let maar eens op: er zitten nooit mensen tussen met berichten "look at this, NA got X and we got nothing" met een duidelijk voorbeeld (link naar news post) oid
het is allemaal "NA gets lots of stuff and we get nothing" zonder concreet voorbeeld

iedereen is elkaar aan het napraten en aan het versterken; als 10 anderen hetzelfde zeggen als ik moet het kloppen toch?

riot heeft al gezegd dat de skin in korea een fout was; korea team is gewoon nog niet ervaren in dit soort dingen en had niet gekeken naar wat de impact zou zijn op andere gebieden
korea heeft geen 1k RP gekregen naast die skin (of ooit trouwens)

het is simpelweg een geval van "het gras is altijd groener aan de overkant" en circlejerk redenatie
Pagina: 1 ... 41 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.