[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03:04
Ben ik het mee eens. Heb al een paar keer kayle gespeeld tegen darius maar geen echt groot succes.
Rann schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:14:
Ook staat Kayle als counter tegen Darius... Nou dat is hij naar mijn weten toch zeker niet, vooral niet early game.. Kayle's Q heeft net IETSIE meer range, dan Darius's grab, 100 miliseconden delay en darius grabbed je en heeft Kayle pijn...

Late game maakt een goede Kayle die darius af dat wel uiteraard.. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Waarom zou je Kayle met Q starten als je tegen Darius staat?
Zou liever E willen hebben op dat moment...

E > W > Q in mijn optiek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, Darius op ARAM kan toch wel erg leuk zijn, 4x dunk erop en winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04-2022
3xNix schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:29:
Waarom zou je Kayle met Q starten als je tegen Darius staat?
Zou liever E willen hebben op dat moment...

E > W > Q in mijn optiek...
E > Q > W, als je W neemt voor Q in early game kan je niet traden met Darius. De sustain die W geeft is verre van genoeg om de trade gelijk te kunnen houden danwel te winnen, echter is de damage increase van Q (Plus gewoon de damage zelf van de Q) wel een manier om te kunnen traden. Ook neemt de Q een deel van de toch al lage mobility van Darius weg en geeft je dus de mogelijkheid, bij een early gank, om Darius op z'n minst z'n Flash te laten burnen danwel een kill te forcen.

http://twitch.tv/theviewingexperience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Exspire schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:40:
[...]

E > Q > W, als je W neemt voor Q in early game kan je niet traden met Darius. De sustain die W geeft is verre van genoeg om de trade gelijk te kunnen houden danwel te winnen, echter is de damage increase van Q (Plus gewoon de damage zelf van de Q) wel een manier om te kunnen traden. Ook neemt de Q een deel van de toch al lage mobility van Darius weg en geeft je dus de mogelijkheid, bij een early gank, om Darius op z'n minst z'n Flash te laten burnen danwel een kill te forcen.
als je vol AP kayle gaat en hem Q spammed win je ook wel lane, is wel riskant vs junglers want je hebt geen goede escape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:05:
er wordt teveel vastgehouden aan een bepaalde "meta" en vanaf als je daar van af wijkt wordt er op je kop gezeten

ik zie de laatste veel zed, talon, jayce, khazix opduiken op mid niet echt de typische ap mid en soms wordt dit opgevangen door teemo, rumble, vlad, ryze op top maar soms is het gewoon een volle ad team comp, als je ziet dat de pro's soms ook met onconventionele zaken afkomen is het ook teken dat ze experimenteren
AD mid is al bijna 2 jaar een gekend alternatief voor AP mid, hier is niets nieuws aan.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal met season 3, je ziet bijna meer AD dan AP mids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
Baristo schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:42:
[...]

als je vol AP kayle gaat en hem Q spammed win je ook wel lane, is wel riskant vs junglers want je hebt geen goede escape.
Je hebt als Kayle, op je Flash na, zowiezo geen escape. Het enige voordeel dat W je geeft in een gank situatie is dat je een tikkeltje makkelijker wegkomt na je Flash, aangezien je niet twee mensen tegelijkertijd kan hitten met je Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:34:
[...]

De meesten weten zich niet echt een houding tegen een Darius. Sowieso zijn 'outfarm' en 'zorg dat je afstand kan houden' 2 dingen die je niet altijd tegelijk kan doen :)

Maar wil je wel een potje toplanen 4 rollz zullen we maar zeggen :)

Maargoed, all jokes aside, het ging om 'leuk te spelen' niet persé viable :)
Nee dat klopt. Maar je had het ook over Snowballen in SoloQ enzo.. Dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
klopt omdat deze toch counters zijn van de ene en daarnaast ook weer beter ergens tegen kunnen.

Gister 2 potjes ranked gedaan om weer een tier omhoog te komen.
Ik zag dus 3 tanks komen bij de tegenstanders( cho, garen en nunu).
Cho ging mid ik Fizz mid. Geen enkel probleem gehad met cho.
Uiteindelijk naar 20 min de enemy surrender met als eindscore 7/0/4.
Was geen uitweg meer mogelijk voor ze aangezien dat ze nog 0 kills hadden.
Daarnaast tristana gegaan. deze ook naar 20 min gewonnen met ik solo bot VS draven en leona.
eindscore 4/0/5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:54:
[...]

Nee dat klopt. Maar je had het ook over Snowballen in SoloQ enzo.. Dus vandaar.
YoloQ vind ik over het algemeen maar saai. Ik doe altijd DuoQ of ranked teams. Misschien de reden dat ik niet uit silver V kom. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:56:
[...]

YoloQ vind ik over het algemeen maar saai. Ik doe altijd DuoQ of ranked teams. Misschien de reden dat ik niet uit silver V kom. :P
Haha, ik zit zelf gold 1 atm. Ben meer met andere games bezig atm tho. Maarja haha. Ik heb in de afgelopen 15 games 0x darius gezien. Renekton vindt ik wel belachelijk sterk zeg.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 23:05
dr34m3dd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:06:
Blitz kan ook grabben wegflashen, hij neemt m helemaal mee. Waarschijnlijk werkt t ook met een thresh lantarn
Werkt :), staat op youtube een filmpje over dat ze dat doen in aram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Exspire schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:40:
[...]

Snap deze opmerking wel, maar zal denk ik aan speelstijl liggen...

In mijn optiek hoef ik niet te kunnen traden met een Darius, als ik maar niet TE ver achter loop op CS.
Met W heb ik dat kleine beetje sustain met extra movespeed in het geval dat ik hem wil chasen of zelf weg wil komen.
Als ik de creep dicht bij m'n tower laat komen opent dat weer een window voor m'n jungler om te komen ganken, laat Darius maar in de waan dat hij de lane kan winnen...
Speel Kayle ook meestal met Exhaust/Flash, kan ik later ook indien nodig 2 mensen vertragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:46:
[...]

AD mid is al bijna 2 jaar een gekend alternatief voor AP mid, hier is niets nieuws aan.
heb ook wel een paar maand stilgelegen in lol
en ik wist wel dat sommige ad mid konden al een tijd geleden maar nu is er meer variatie en zie ik het ook meer gebeuren alhoewel er nog veel mensen zijn die hier niet op inspelen in champ select en enkel beginnen flamen omg we dont have any ap
nuja ik zit ook wel op een veel lagere mmr dan jou :) en bepaalde zaken komen soms maar traag door in bronze was oorspronkelijk silver maar ja elo decay na enkele maanden maakt precies wel iets uit
ik zal al geluk moeten hebben om in gold terecht te komen, ik zal ook nooit beweren dat ik een echt goeie speler ben, eerder een gematigde average maar mocht ik meer met/tegen goeie spelers spelen dan weet ik wel zeker dat ik nog marge heb om verder te groeien

ik ben eraan aan het denken om mn account van NA te transfereren naar EU om dan meer met tweakers te kunnen spelen en eventueel nog wel wat bij te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

nee, armor countered armorpen; HP countered AD harder dan armor meestal (en true damage)
tegen darius wil je dus HP stacken, niet armor

[ Voor 5% gewijzigd door godofal op 28-05-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 15:03
godofal schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:38:
[...]

niet dus, armor countered armorpen; HP countered AD harder dan armor meestal (en true damage)
Een vriend van zei me een tijdje terug dat hij in Trundle ook een counter had gevonden tegen Darius. Vanwege zijn HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-10 20:46

steel123

Cryman9

Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:21:
heb ook wel een paar maand stilgelegen in lol
en ik wist wel dat sommige ad mid konden al een tijd geleden maar nu is er meer variatie en zie ik het ook meer gebeuren alhoewel er nog veel mensen zijn die hier niet op inspelen in champ select en enkel beginnen flamen omg we dont have any ap
nuja ik zit ook wel op een veel lagere mmr dan jou :) en bepaalde zaken komen soms maar traag door in bronze was oorspronkelijk silver maar ja elo decay na enkele maanden maakt precies wel iets uit
Als je mid een AD champ pakt, dan probleer ik meestal ervoor te zorgen dat top of jungle meer AP heeft. Zoals Rumble, Cho, Singed, Elise of Zac, enz.

Zelf ben ik ook weer helemaal in het spel aan het komen, ik heb tijdens season 2 helemaal niet gespeeld en in season 1 niet veel ranked. Ben nu ongeveen 1.5 maand weer begonnen, maar er was voor mij echt superveel veranderd. En megaveel nieuwe champs.
Het scheelt dat ik wel al zo'n beetje alle runes had en heel veel 'oude' champs omdat ik toch al zo'n 1500 normal games gespeeld had voor en tijdens season 1.
Ben ook wat nieuwe vrienden aan het zoeken, want van mijn oude friendlist(de mensen die nog spelen iig) is iedereen diamond of platinum en dat niveau is momenteel toch nog iets te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
3xNix schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:31:
[...]In mijn optiek hoef ik niet te kunnen traden met een Darius, als ik maar niet TE ver achter loop op CS.
Met W heb ik dat kleine beetje sustain met extra movespeed in het geval dat ik hem wil chasen of zelf weg wil komen.
Als ik de creep dicht bij m'n tower laat komen opent dat weer een window voor m'n jungler om te komen ganken, laat Darius maar in de waan dat hij de lane kan winnen...
Speel Kayle ook meestal met Exhaust/Flash, kan ik later ook indien nodig 2 mensen vertragen.
Niet hoeven traden met een Darius als Kayle zijnde is de foute uitgangspositie, Kayle heeft juist immens goede tradingtools met haar Q > E combo (En daarbij ook nog de passive shred) en zou dus eigenlijk nooit passive moeten spelen.
Kayle's Q is juist uitmunted in chase situaties omdat het 1. de enemy slowed 2. damage doet 3. damage verhogend werkt, haar W daarintegen levert in principe geen enkele kill potential aangezien je geen offensive utility eruit krijgt. Het kleine beetje sustain dat het geeft is het het niet waard aangezien deze kostbare mana (Early game heeft Kayle toch nog best problemen met mana) aanzienlijk veel effectiever kan worden gebruikt om te harassen/traden.
Als laatste noem je het punt van jungle ganks, wederom is Kayle's Q in deze situatie zeker tien keer meer waardevol dan haar W. De slow geeft jou en je jungler tijd om afstand te overbruggen en bied jou weer een hogere damage output. Zeker tegen een Darius, in een jungle gank situatie, is Q onmeetbaar veel meer waard aangezien Darius geen inherent escape heeft en dus veel meer last heeft van de slow, aangezien twee mensen hem dan makkelijker chasen, dan dat Kayle baat heeft bij de movement speed van W aangezien dit altijd maar één persoon helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

blackmage2v schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:40:
[...]

Een vriend van zei me een tijdje terug dat hij in Trundle ook een counter had gevonden tegen Darius. Vanwege zijn HP.
trundle countered darius dankzij z'n ult, gebruik die tegen een tank darius en je wint altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
zojuist maar eens een paar cases in het tribunal gedaan.
Wat je daar af en toe voorbij ziet komen niet normaal wat betreft flaming.
Dan heeft een heel team bijvoorbeeld iemand gereported omdat hij slecht speelt op dat moment maar voor de rest gewoon netjes gedraagd enzo. Maarja zo gaat het af en toe.

Voor de rest kunnen de cases nog echt moeilijk zijn af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
godofal schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:38:
[...]

nee, armor countered armorpen; HP countered AD harder dan armor meestal (en true damage)
Nee, HP countered AP, niet AD. De extra survivability die je krijgt van meer HP, heeft als uitwerking dat de AD carry enkele keren meer moet slaan en dus in feite weinig nut heeft. Bij een AP carry zorgt het ervoor dat de AP carry zijn combo nog eens gaat moeten uitvoeren wat op zijn beurt dan weer gelimiteerd is door cooldowns en mana cost. Om die reden is HP dan ook een heel goede keuze tegen AP carries.

Tegen true damage hangt het er van af of het een % van het HP afdoet of niet. Bij Darius is dit niet het geval => HP kopen dus. De extra HP zorgt ervoor dat de procentuele impact van zijn true damage minder groot is dan zonder en aangezien het slechts 1x kan gecast worden kun je de gedachtentrekking van eerder bij AP vs HP volgen.

Bij %HP true damage (vayne W) moet je de damage beperken met een attack speed reduce, aka frozen heart/randuins omen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso is het niet zo even te zeggen, verschillende champs hebben verschillende beginvalues en armor / hp per level. Per champ is de lijn armor/hp en armorpen/damage anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

klopt, ik zei het iets te algemeen, bedoelde het meer specifiek op darius
vayne W's zijn idd niet tegen te houden, alleen wat te vertragen (en niet eens zo heel veel)
vayne W is ook de enige max % HP based true damage in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 10:47
Hallo!

Is al weer even geleden, maar hebben hier meer mensen van ingame lag in LoL? Het valt mij op dat als ik bijvoorbeeld BF3 speel ik nergens last van heb, maar als ik 's avonds LoL speel wil het af en toe gaan laggen, hierbij is het dan steeds "normaal" ~25ms waarna het naar boven schiet ~180ms en weer terug naar ~70 en daar steeds tussen wisselt.
Nu reset ik vaak de router en is het soms opgelost maar andere keren blijft het door gaan. Ik twijfel een beetje of het bij m'n provider (UPC) of aan LoL / m'n PC ligt. Ook 720p streams willen soms niet helemaal lekker vloeiend door lopen terwijl dat wel zou moeten met 60Mbit.

Toch eens bij UPC aan de bel trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Heb ik ook wel eens last van. Dan restart ik mijn computer en is het gewoon weer weg. Misschien toch is een herinstal van mij systeem doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Mooi gold 2 bereikt. Van silver 4 naar gold 2 binnen 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:00
Netjes! Nog specifieke manier gehad van spelen?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Jazeker. Ik noem het: Carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Wat speel je vooral?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
ADC, ik vertrouw bot lane eigg nooit maar speel zelf ook in een ranked team en daar ben ik ook adc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Dit kan ik helemaal begrijpen.
Maar hier spelen toch ook wat meer factoren in mee.
Als je een goeie jungler hebt die ganked is het 9 van de 10 keer ook al gedaan.
Daarom speel ik of jungler of adc. daarnaast ook wel mid omdat hij ook veel kan bepalen.
Deze factoren spelen allemaal mee om het goed te laten lopen.
dr34m3dd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:46:
ADC, ik vertrouw bot lane eigg nooit maar speel zelf ook in een ranked team en daar ben ik ook adc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

In elke rol heb je een behoorlijke invloed op de uitslag van een game. Zelfs als support. Wat ik wel eens zie gebeuren is dat een support door het winnen van de lane behoorlijk wat gold heeft en heel snel probeert allerlei support items (soms zelfs AP!) te halen. Dat kun je doen, maar ik zou eerder extra veel wards halen en de halve map af warden. Dit zorgt ervoor dat je zo vaak iemand uit positie in de jungle kan pakken en zoveel ganks kan vermijden dat je team uiteindelijk sterker de teamfights in gaat.

Als top moet je gewoon zorgen dat je je lane wint als je invloed wilt hebben op het verloop van de game. Als je je lane alleen maar gelijk houdt heb je gewoon een 50% kans op winst en ligt het volledig in handen van de tegenstander.

Als mid laner kun je meer invloed op het spel uitoefenen door geregeld de sidelanes te ganken. Dit werkt nog beter als je het afstemt met je jungler. Het kan zijn dat je de enemy mid niet kan killen maar wel kills/assists kan ophalen in andere lanes. Dit zorgt voor extra gold voor jou en geeft de andere lanes een makkelijkere laning phase waardoor je team weer sterker de teamfights in gaat.

Als jungler kun je sowieso alle lanes helpen. Je kan ervoor kiezen om lanes die al winnen hard te laten snowballen, of je kunt lanes die verliezen permaganken. Voor beide strategieën valt iets te zeggen, maar veel hangt samen met hoe succesvol je ganks zijn. Je hebt als jungler wel af en toe een kill of assist nodig om bij te blijven in XP en gold. Anders vervalt je rol in teamfights toch vooral in initieren en proberen zoveel mogelijk damage te soaken voor je doodgaat.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:12:
In elke rol heb je een behoorlijke invloed op de uitslag van een game. Zelfs als support. Wat ik wel eens zie gebeuren is dat een support door het winnen van de lane behoorlijk wat gold heeft en heel snel probeert allerlei support items (soms zelfs AP!) te halen. Dat kun je doen, maar ik zou eerder extra veel wards halen en de halve map af warden. Dit zorgt ervoor dat je zo vaak iemand uit positie in de jungle kan pakken en zoveel ganks kan vermijden dat je team uiteindelijk sterker de teamfights in gaat.
dit!
early game gold items en ruby sightstone rushen zodat je al free wards hebt
mid game heel veel pink wards kopen en op alle strategische ward plaatsen pinks neerpoefen om hun wards op te kuisen (sedert dat ze oracles gewijzigd hebben weet ik niet als die nog zo hard de moeite is, iemand die hier meer over weet?)
ik overdrijf ook meestal met pink wards (elke back gewoon 5 pinks) omdat op mijn elo bar weinig wards gehaald worden naast de support
je haalt hierdoor consistent meer map coverage dan de vijand en dat levert aardig wat voordeel op
end game haal ik nog aura items om wat extra gewicht in teamfights te hebben
Vicarious schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:12:
Als jungler kun je sowieso alle lanes helpen. Je kan ervoor kiezen om lanes die al winnen hard te laten snowballen, of je kunt lanes die verliezen permaganken. Voor beide strategieën valt iets te zeggen, maar veel hangt samen met hoe succesvol je ganks zijn. Je hebt als jungler wel af en toe een kill of assist nodig om bij te blijven in XP en gold. Anders vervalt je rol in teamfights toch vooral in initieren en proberen zoveel mogelijk damage te soaken voor je doodgaat.
als jungler haal ik ook regelmatig pink wards, zeker omdat ik al in de gaten hou waar er geward word door de enemy support en botlane is me meestal wel dankbaar als ik die wards opkuis om dan iets later te komen ganken
en na het zien van de allstars ga ik toch nog eens lee sin afstoffen, en er ook een ruby sightstone op proberen daar zie ik wel wat voordeel van in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:46:
ben om exact dezelfde reden adc gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:28:
[...]

dit!
early game gold items en ruby sightstone rushen zodat je al free wards hebt
mid game heel veel pink wards kopen en op alle strategische ward plaatsen pinks neerpoefen om hun wards op te kuisen (sedert dat ze oracles gewijzigd hebben weet ik niet als die nog zo hard de moeite is, iemand die hier meer over weet?)
ik overdrijf ook meestal met pink wards (elke back gewoon 5 pinks) omdat op mijn elo bar weinig wards gehaald worden naast de support
je haalt hierdoor consistent meer map coverage dan de vijand en dat levert aardig wat voordeel op
end game haal ik nog aura items om wat extra gewicht in teamfights te hebben

[...]

als jungler haal ik ook regelmatig pink wards, zeker omdat ik al in de gaten hou waar er geward word door de enemy support en botlane is me meestal wel dankbaar als ik die wards opkuis om dan iets later te komen ganken
en na het zien van de allstars ga ik toch nog eens lee sin afstoffen, en er ook een ruby sightstone op proberen daar zie ik wel wat voordeel van in
Dit ligt heel erg aan de situatie en aan de champion die je speelt. Als tanky support a la blitz/taric/leona kan je dan na verloop van tijd beter een oracle halen, haal je veel meer bang for the buck uit.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Gisteren een paar potjes met ziggs gedaan op me smurf. ZOMG die is tof om te spelen. Wel enorm snel OOM. Maar wel een leuke champ. Misschien is er toch nog hoop voor mij en AP champs :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:40

Masuchievo

Cpt. Average

ye-roon schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:52:
Gisteren een paar potjes met ziggs gedaan op me smurf. ZOMG die is tof om te spelen. Wel enorm snel OOM. Maar wel een leuke champ. Misschien is er toch nog hoop voor mij en AP champs :)
Ziggs is een feest om mee te spelen. Zijn CC is prima en zijn dmg is ook niet onaardig. Er zijn betere AP carries, maar deze is gewoon tof.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maknoon verlaat Sword, nog geen bericht over nieuw team waar hij gaat spelen.

Over 2 uurtjes SKT2 vs MVPozone en Frost vs Blaze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-10 21:35
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:33:
[...]

ben om exact dezelfde reden adc gaan spelen :)
Als ADC heb je uiteindelijk wel de meeste invloed op de uitkomst. Als een game langer dan 25 minuten duurt, is de meest bepalende rol over het algemeen de ADC.

Voor die tijd ben je sterk afhankelijk van hoe goed het enemy team is en van je eigen support. Ik heb echt een hekel aan van die supports die gaan kutten, bijv. niet warden, gewoon ap gaan, of jouw CS stealen. Had er gister weer eentje.

Daarnaast vaak genoeg voorgekomen, dat je constant getowerdived wordt 4vs2, dan is het gewoon game over als jouw jungle, mid & top er geen voordeel uithalen. Meestal kan een team dan gelijk dragon eruit slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Hoe speelt Ezreal? Weet dat je de skillshots goed moet mikken, maar speel met aardig wat mid champs/support en die hebben juist ook skillshots ;-)

Ik zal dus wel veel moeten oefenen in normals voordat ik hem ranked ga proberen ;P

Heb hem geunlocked, want ik wou de TPA pack voor de 4 andere skins, en 4 losse skins is duurder dan de pack. (4x750=3000, pack is 2835)

[ Voor 13% gewijzigd door Meneer iCy op 29-05-2013 10:49 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ezreal speelt tegenwoordig (blue build) anders als alle andere ADCs, enige wat je doet is backwards kiten met je QE tot ze zaten van je worden waarna je juist chased met QE. Verawcht geen grote burstcrits, het gaat puur om CDR en je items die proccen op een QE hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Ezreal is wel leuk. Zijn ingebouwde flash skilll biedt extra mogelijkheden (zowel offensief als defensief). Voor de rest zijn het inderdaad allemaal skillshots, dus je moet er wel mee overweg kunnen. De ult op long range gebruiken is ook niet altijd even eenvoudig, maar van relatief dichtbij ideaal om iemand die onder zijn toren geraakt nog neer te halen.
Ik vind hem wel meer skill-dependant dan een klassieke adc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De skillshots zijn inderdaad lastiger als een point en klik adc , maar je E maakt je fouten wat meer forgiving door je er een extra flash bij te geven. Ezreal op dit moment is niet echt een ADC meer, meer een catergorie op zichzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Masuchievo schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 09:57:
[...]

Ziggs is een feest om mee te spelen. Zijn CC is prima en zijn dmg is ook niet onaardig. Er zijn betere AP carries, maar deze is gewoon tof.
En die psycho lab-dokter skin (weet even de naam niet meer) is gewoon heel vet :p

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:51

Qon

Gisteren trouwens wel even heerlijk een ziggs afgemaakt met mijn viktor, na laning phase stond ik 6/0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:24:
Maknoon verlaat Sword, nog geen bericht over nieuw team waar hij gaat spelen.

Over 2 uurtjes SKT2 vs MVPozone en Frost vs Blaze
Vraag me af hoe Sword dit verlies op gaat vangen, Maknoon was toch altijd een van de meest prominente factoren in de wins van Sword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

UTADDICT schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:14:
[...]

En die psycho lab-dokter skin (weet even de naam niet meer) is gewoon heel vet :p
Snow Ziggs vind ik wel een stukje mooier :-) Heb ze beide hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exspire schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:32:
[...]

Vraag me af hoe Sword dit verlies op gaat vangen, Maknoon was toch altijd een van de meest prominente factoren in de wins van Sword.
Laatste tijd winnen ze niet meer zo veel, na verloren kwartfinale OGN en zijn niet verkiezing tot allstar heeft maknoon de eer maar aan zichzelf gehouden. Het schijnt dat hij zelf een nieuw team gaat starten en dan één van de hoogste ELO soloQ in korea de toplane bij Shield opvult, de toplane van Shield schuift door naar Sword (naam is me even ontschoten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:39:
[...]

Laatste tijd winnen ze niet meer zo veel, na verloren kwartfinale OGN en zijn niet verkiezing tot allstar heeft maknoon de eer maar aan zichzelf gehouden. Het schijnt dat hij zelf een nieuw team gaat starten en dan één van de hoogste ELO soloQ in korea de toplane bij Shield opvult, de toplane van Shield schuift door naar Sword (naam is me even ontschoten)
Desondanks blijft het zo dat Maknoon een van de drijvende factoren in Sword was, daarnaast was hij als het me goed bij staat ook de captain danwel shotcaller. Deze posities zijn vaak lastiger te vervangen dan een Top laner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

iCy schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:48:
Hoe speelt Ezreal? Weet dat je de skillshots goed moet mikken, maar speel met aardig wat mid champs/support en die hebben juist ook skillshots ;-)

Ik zal dus wel veel moeten oefenen in normals voordat ik hem ranked ga proberen ;P

Heb hem geunlocked, want ik wou de TPA pack voor de 4 andere skins, en 4 losse skins is duurder dan de pack. (4x750=3000, pack is 2835)
Ezreal is mijn favoriete champion, speel hem zowel blue build als normaal.

Focus ligt vooral op je Q, maar bij blue build is het proccen van je Spirit of the Elder lizard zeer belangrijk voor je harass.

Bij normale build (Triforce, bloodthirster, evt. manamune) is Q nog steeds het belangrijkst, maar dan meer om te bursten.

Bij beide builds ga je na het behalen van je Spirit of the elder lizard of Sheen vooral harassen met je Q en EQ combinatie, EQ gebruiken als de tegenstander geen stun heeft en de lane niet gepusht is.

Wat vooral belangrijk is, is nadenken over wanneer het gevaarlijk is om erin te springen met je E, of die te bewaren om weg te komen.
Het positiespel is een beetje als vayne, dus vooral opletten waar je bent en waar je heen kan springen/rollen.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exspire schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:41:
[...]

Desondanks blijft het zo dat Maknoon een van de drijvende factoren in Sword was, daarnaast was hij als het me goed bij staat ook de captain danwel shotcaller. Deze posities zijn vaak lastiger te vervangen dan een Top laner.
In S3 was Cain de shotcaller volgens mij, Maknoon wilde zich meer focussen op zn eigen lane en niet meer de hele map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

iCy schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:36:
[...]

Snow Ziggs vind ik wel een stukje mooier :-) Heb ze beide hoor ;-)
Helemaal eens, maar die is niet meer available ;-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

UTADDICT schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:49:
[...]

Helemaal eens, maar die is niet meer available ;-(
I like my snowman! Als je ooit een trollgame gaat doen, movementspeed build. Een van de betere dingen die ik gedaan heb in LoL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Masuchievo schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:59:
[...]

I like my snowman! Als je ooit een trollgame gaat doen, movementspeed build. Een van de betere dingen die ik gedaan heb in LoL.
Do explain! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ezreal is zoals een paar posts hierboven al stond geen echte ADC meer. Je wilt zo ver mogelijk blijven van mogelijke tegenstanders en in het geval dat hun top/mid/jungler zich als nog op je storten, dan ga je gewoon rennen en schiet je om de seconde de Q van je af. In theorie zouden ze dan niet bij je moeten komen, gebeurt dat wel dan E je weg en ga je weer verder met schieten. Na een tijdje gaan ze dan weer op de rest van je team, dan draai je om en ga je weer spells gooien. Eigenlijk moet je als Ezreal, zeker in het begin van een fight, niet in de range zijn van ook maar iets dat geen support is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Het beestje is nogal klein, en het hobbelt vrolijk rond met al zijn bommetjes. Denk je in een klein bommengooiend monstertje die met een rotgang op je af komt op de meest komische manier. Ik heb zoveel spells gemist door het lachen, 0 regrets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Masuchievo schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:45:
[...]

Het beestje is nogal klein, en het hobbelt vrolijk rond met al zijn bommetjes. Denk je in een klein bommengooiend monstertje die met een rotgang op je af komt op de meest komische manier. Ik heb zoveel spells gemist door het lachen, 0 regrets.
Net zoals de wachelende blitz en dan CTRL + 4 met het lachen tussendoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Masuchievo schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:45:
[...]

Haha, hilarisch. Welke items en runes gebruik je hierbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

UTADDICT schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:22:
[...]

Haha, hilarisch. Welke items en runes gebruik je hierbij?
In je masteries zitten er 2 die je nodig hebt. Weet zo even de namen niet en kan die ook niet opzoeken (blokkades etc. dat geneuzel) volgens mij moet je dan wel 0-21-9 gaan maar dat boeit toch niet. Ik heb geen runes maar als je die hebt zijn het enkel de quints die movementspeed geven.

Ingame trek je de tab open met movementspeed: boots of mobi+homeguard dan doe je daar de activational items bij en dan de overige die het meeste geven. Bouw er anders een team omheen, sivir, zil, etc.

Nog nooit zo snel aan de andere kant van de map geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Rammmmuuussss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Maar die is saai in zijn powerball, ziggs waggelt als een malle! WHEEEEEEEEEEEEE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 23:05
Homeguards + teleport :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+ jayce gate
+ zillean buff
+ lulu buff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 16:56:
[...]

+ jayce gate
+ zillean buff
+ lulu buff
+ revive

Dat moet je met hecarim doen, dan heeft ie ineens +1000 AD ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe het met HECARIM

boots of mobility alacrity
shureleya's
youmoo's ghostblade
zephyr
phantom dancer
infinity edge

ghost summoner spell

zilean buff
lulu buff
jayce gate
janna passive
sona buff
er zijn er zeker nog een paar die je kunnen helpen

en dan je al je actives activeren (shureleya+youmoo) + ghost en E doen, je E doet damage naarmate je afstand hebt afgelegd :) en als de squishies dan nog niet dood zijn dan zal je met je crits ze wel rap neer hebben anders
pure fun troll build (Siv HD)

ik heb het ooit eens gedaan en zij stonden met 5 mid en ik kwam van aan de zijkant mn E in de gaten houdend en zolang mogelijk blijven lopen en dan timen dat ik net op tijd nog vanuit de bosjes kwam en op hun ADC sprong en die was gewoon dood zonder te meppen en hij dacht dat die skill critte ;) was helemaal niet maar ik had al de hele river en stuk van de jungle afgelopen met 1 E dus die deed ongelooflijk veel damage en dan met de ult hop weer weg voordat ze mij opblaasden want je hebt 0 tankyness

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:09:
doe het met HECARIM

boots of mobility alacrity
shureleya's
youmoo's ghostblade
zephyr
phantom dancer
infinity edge

ghost summoner spell

zilean buff
lulu buff
jayce gate
janna passive
sona buff
er zijn er zeker nog een paar die je kunnen helpen

en dan je al je actives activeren (shureleya+youmoo) + ghost en E doen, je E doet damage naarmate je afstand hebt afgelegd :) en als de squishies dan nog niet dood zijn dan zal je met je crits ze wel rap neer hebben anders
pure fun troll build (Siv HD)

ik heb het ooit eens gedaan en zij stonden met 5 mid en ik kwam van aan de zijkant mn E in de gaten houdend en zolang mogelijk blijven lopen en dan timen dat ik net op tijd nog vanuit de bosjes kwam en op hun ADC sprong en die was gewoon dood zonder te meppen en hij dacht dat die skill critte ;) was helemaal niet maar ik had al de hele river en stuk van de jungle afgelopen met 1 E dus die deed ongelooflijk veel damage en dan met de ult hop weer weg voordat ze mij opblaasden want je hebt 0 tankyness
Aldus het 'record'

En over dat die E skill zoveel dmg doet... hij is gewoon gecapped op 360 dmg (+1.0 per bonus AD)

[ Voor 9% gewijzigd door Qon op 29-05-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exspire
Qon schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 17:20:
[...]

Aldus het 'record'

En over dat die E skill zoveel dmg doet... hij is gewoon gecapped op 360 dmg (+1.0 per bonus AD)
Het gaat bij Hecarim dan ook niet zo zeer om zijn E maar meer om zijn passive, deze geeft hem op lv18 25% van zijn movement speed als AD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Gister nog even 1 potje snel kunnen doen met ziggs. Hij blijft leuk.

Maar ff over Hecarim, ik zie die in draft pick altijd gebanned worden, waarom is dat?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Record haal je als je 10 personen hebt die botrk hebben en dan vervolgens de attackspeed stelen van de vorige, en dan allemaal zillean/heca/rammus/lulu/janna etc :) stond ergens op reddit een lijst van iemand die dit ook echt had uitgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:44:

Maar ff over Hecarim, ik zie die in draft pick altijd gebanned worden, waarom is dat?
Heca heeft een harde initiate die je niet kunt stoppen, aangezien de meeste mensen in yoloQ niet goed gepositioneerd staan is heca ult om een teamfight te beginnen vaak direct het einde van de enemy ADC/APC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

ye-roon schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 08:44:

Behoorlijk goede ganks heb je met hem. Hij is tanky en toch ook nog aardig wat damage met lizard icm de Q die je spammed om de 2 seconden (wanneer de eerste 6-7 seconden voorbij zijn).

Als je de ult goed weet te plaatsen in combo met de E kan je een enemy bijna net zo ver weg duwen als een blitz grab. Ult in een Teamfight is GG, tenminste als je teammates opletten.

Hecarim blijft op het moment toch mijn favoriete jungler /3 <3 /3 <3 /3 <3 /3 <3

[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 30-05-2013 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Heca kan gewoon heel op zijn. Moet je hem natuurlijk wel goed spelen.
Net zoals master YI.

Gister even lekker gesnowballed als jungler Master YI AD.
Eindstand was 15/3/16. Trouwens voor de mensen die misschien intresse hebben.
Heb gister even een andere build gebouwd wat betreft master YI en deze werkt veel beter dan wat er nu allemaal bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Werkt beter in jou league ;).

Gister potje tegen Anivia, wat is dat ook een ramp he :p. 4 keer had ik haar dood, egg. Stond ik 0/4, zo frustrerend.

Wel begin ik te merken dat ik (veel) beter ben dan de meeste spelers (op Bronze IV). Ik ben bijna nooit het verliezende factor en steeds vaker iemand die ganks mid/bot inzet om spelers onder druk te zetten en ik probeer spelers te helpen met towerpush en dragon kills etc. Vaak heb ik nog wel potjes die gewoon niet te redden zijn, maar het begint minder te worden.

Eergister een avond 3 potjes gespeeld 100% verloren (één match keihard getrolled) en gister 3 potjes gespeeld en 100% gewonnen :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zo kom je langzaam maar zeker hogerop, kost je alleen wat tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
MrVegeta schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:37:

Eergister een avond 3 potjes gespeeld 100% verloren (één match keihard getrolled) en gister 3 potjes gespeeld en 100% gewonnen :/
"LoL is like a box of chocolates. You never know what you gonna get..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luitenant Daaaaaaaaaaaaan pull blue pleaaase.... Luitenant Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:18:
En zo kom je langzaam maar zeker hogerop, kost je alleen wat tijd.
Niet helemaal waar natuurlijk, je verliest meer punten dan je wint...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Stupid is as stupid does sir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Ach ik ben er achter gekomen dat ik geclamped ben.... en het voelt best wel sneu aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

MrVegeta schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:37:
Gister potje tegen Anivia, wat is dat ook een ramp he :p. 4 keer had ik haar dood, egg. Stond ik 0/4, zo frustrerend.

Wel begin ik te merken dat ik (veel) beter ben dan de meeste spelers (op Bronze IV). Ik ben bijna nooit het verliezende factor
Spreekt elkaar een beetje tegen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat potje hadden we gewonnen ;) Uiteindelijk was ik sterk genoeg om Anivia haar egg te slopen of haar binnen 3 minuten weer te slopen :). Het hielp ook wel dat ze afk ging op 80% van de pot nadat ik haar een paar keer had verslagen 1v1.

[ Voor 26% gewijzigd door MrVegeta op 30-05-2013 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Met wie speelde je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Speel je eens een paar potjes goed. Sta je in de top 3 voor bronze 2 en dan krijg je natuurlijk all flamer's en noob player's achter elkaar in 2 potjes. zzzzz en dan zeggen ze no IK BEN PRO IN RANK, IK HEB GOLD RANK xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In gold krijg je hetzelfde met I AM A DIAMOND SMURF YOU ALL SUCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

AP kennen (natuurlijk) leuke champ :), maar niet echt burst dus egg neer knallen kan lastig zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door MrVegeta op 30-05-2013 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Altijd gezellig en dan komen de woordjes I GONNA REPORT you are banned yes yes you are.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Deefje85 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:40:
Altijd gezellig en dan komen de woordjes I GONNA REPORT you are banned yes yes you are.
Een league game is geen league game als er niet al na 2 minuten in allchat om een report geroepen wordt. Gister nog zo'n game: wij hadden een jungle renekton. Enemy Cho'gath ging in zn eentje bij ons scouten bij red omdat hij daar waarschijnlijk zou beginnen. Hij werd geraakt door wat skills van ons maar kwam zonder problemen gewoon weer weg. Gevolg: hij moet back (moest hij toch al, want hij was top laner) en enemy Sivir in allchat: REPORT CHOGATH PLEASE. Toen moesten de minions nog gespawnd worden...

Anyway, halverwege de game kijk ik eens naar de score en zie ik dat cho'gath 3/4 staat met de hoogste CS van zijn team terwijl Sivir iets van 2/7 staat met 50 minder CS dan cho. Zo zie je maar weer: die report-huilies zijn meestal de slechtste en meest trieste mensen in de game.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

MrVegeta schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:31:
[...]

Niet helemaal waar natuurlijk, je verliest meer punten dan je wint...
Alleen als je in een hogere league zit dan je MMR 'toestaat', wat bijna nooit het geval is, behalve bij de ELO-hellers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
Deefje85 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:40:
Het is alleen erg jammer dat 9 van de 10 potjes op die manier gaan!

Heb gister een aantal games gespeeld en volgens mij maar één of twee waar iedereen elkaar op een normale manier aansprak.. zelf nog iemand die zei dat ik het als jungler goed deed met een negatieve score (2 deaths meer dan kills, wel genoeg assist). Normaal gesproken heb ik dan al 10 minuten geflame over me heen gehad! :P

Gister ook, voor het eerst, een match bewust AFK gegaan. Top, jungle en midlane waren vanaf champ select al verschrikkelijk irritant bezig en na de eerste twee kills tegen ging het flamen los. Ik speelde op botlane lekker als ADC en heb me hier de eerste 20 minuten niet met het flamen bemoeid. Na die 20 minuten begon mij support ook heerlijk mee te flamen.. heb toen maar is op een normale manier gevraagd of iedereen niet gewoon is normaal tegen elkaar kon doen en dat het flamen toch geen zin heeft. Guess what, ik kreeg het geflame over me heen omdat ik dat vroeg 8)7 ..werd toen meteen voor alles en nog wat uitgemaakt. Heb ze toen gewaarschuwd en toen ze dat negeerde ben ik AFK gegaan en was de match vlot afgelopen.

Kies in zo'n geval liever voor -20 dan zulke gasten aan een win te helpen.
Erg jammer dit soort irritante kinderen binnen de LOL community...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
schaapiej schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:46:
[...]

Heb gister een aantal games gespeeld en volgens mij maar één of twee waar iedereen elkaar op een normale manier aansprak.. zelf nog iemand die zei dat ik het als jungler goed deed met een negatieve score (2 deaths meer dan kills, wel genoeg assist). Normaal gesproken heb ik dan al 10 minuten geflame over me heen gehad! :P

Gister ook, voor het eerst, een match bewust AFK gegaan. Top, jungle en midlane waren vanaf champ select al verschrikkelijk irritant bezig en na de eerste twee kills tegen ging het flamen los. Ik speelde op botlane lekker als ADC en heb me hier de eerste 20 minuten niet met het flamen bemoeid. Na die 20 minuten begon mij support ook heerlijk mee te flamen.. heb toen maar is op een normale manier gevraagd of iedereen niet gewoon is normaal tegen elkaar kon doen en dat het flamen toch geen zin heeft. Guess what, ik kreeg het geflame over me heen omdat ik dat vroeg 8)7 ..werd toen meteen voor alles en nog wat uitgemaakt. Heb ze toen gewaarschuwd en toen ze dat negeerde ben ik AFK gegaan en was de match vlot afgelopen.

Volgende keer gewoon de mute knop gebruiken en doorspelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
schaapiej schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:46:
[...]

Je moet meer muten maakt het spelen veel relaxter, vroeger ging ik vaak mee in flame als er tegen mij geflamed werd. nu doe ik gelijk mute.

Blijf je zelf rustiger en je komt niet in zo een negatieve spiraal terecht.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Vaak genoeg flame (ubad , noob etc) over mij heen gehad.kerel gemute. Daarna heb ik het potje als een malle gecarried. het voelde alsof ik mijzelf omgedraaid had en een vieze scheet recht in die kerel zijn neus gelaten had. Ik ga potdomme niet verliezen door een kneus die pretendeert alles te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Euphanasia schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:52:
[...]

Je moet meer muten maakt het spelen veel relaxter, vroeger ging ik vaak mee in flame als er tegen mij geflamed werd. nu doe ik gelijk mute.

Eens!

Tot (ongeveer) een maand geleden reageerde ik vrijwel altijd op mensen die flamen, anderen uitschelden, iedereen noob noemde etc. Ik reageerde dan niet defensief maar ik counterde ze altijd door die personen op hun eigen fouten te wijzen. Tegenwoordig doe ik dat niet meer want ondanks dat jij (meestal) gelijk hebt blijven ze flamen, iedereen noob noemen en bedelen dat de tegenstanders iemand (of iedereen) moet reporten. Nu ik niet meer reageer maar alleen maar zeg dat ze niet moeten flamen heb ik minder frustratie tijdens het spel wat het een stuk leuker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 14:39

psyy138

blackbulls.nl

Nami - ezreal .... zoon leuke combo.

wel blue (poke) ezreal en met nami E maxen.
2 ranked potjes gedaan stond met nami 2/0/13 en 0/3/26 en ezreal 12/0/4 en 11/3/11

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Rordarok schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:19:
[...]

Alleen als je in een hogere league zit dan je MMR 'toestaat', wat bijna nooit het geval is, behalve bij de ELO-hellers.
Hm? Ik verlies vaak 20+ punten en win ~16 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

MrVegeta schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:23:
[...]

Hm? Ik verlies vaak 20+ punten en win ~16 punten.
dan is je MMR dus lager dan de league waar je in zit
MMR is wat vroeger elo was, en is nu hidden
1200 elo is nu iets van silver 3 (geloof ik, weet het niet zeker) dus als je in silver 3 zit en je een MMR hebt van 1100 verlies je meer punten dan dat je wint
omgekeerde werkt ook; als je MMR 1300 is en je zit in silver 3 dan win je meer punten dan dat je verliest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

godofal schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:33:
[...]

dan is je MMR dus lager dan de league waar je in zit
MMR is wat vroeger elo was, en is nu hidden
1200 elo is nu iets van silver 3 (geloof ik, weet het niet zeker) dus als je in silver 3 zit en je een MMR hebt van 1100 verlies je meer punten dan dat je wint
omgekeerde werkt ook; als je MMR 1300 is en je zit in silver 3 dan win je meer punten dan dat je verliest
Haha, ik zit in Bronze IV :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

MrVegeta schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:56:
[...]

Haha, ik zit in Bronze IV :p
dan zit je MMR sub 900 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-10 05:52
blackmage2v schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:52:
[...]

Volgende keer gewoon de mute knop gebruiken en doorspelen :).
Euphanasia schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:52:
[...]

Goede tip voor de volgende matches, is inderdaad zo dat je door al dat geouwehoer zelf ook mee wordt getrokken! Vond het al knap dat ik niet op het flamen in ben gegaan, AFK gaan is achteraf gezien ook misschien wat overdreven.. maar vond het op dat moment nodig! :P

<GoT>NightStalker

Pagina: 1 ... 40 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.