[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:00:
[...]

Begrijp het maar toch erg jammer, als je het nog niets wilt weten, ook al is het geen tv serie of film of boek, het haalt dan toch een beetje de spanning weg.

Waarom wordt er niet een apart (tijdelijk) live stream topic van gemaakt voor de mensen die live zitten te kijken en willen reageren met andere mensen. Is dat niet een optie? Ik ga er niet over en wil geen discussie starten erover ofzo maar klinkt alleen lullig om te zeggen van 'live streams zijn bezig dus je moet maar weg blijven van de algemene LoL topic als je niets te weten wilt komen over de matches'
Op een forum speciaal voor LoL zou je het kunnen doen, maar Tweakers heeft slechts 1 LoL topic.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Bij diablo3 heb je toch ook aparte tradingtopics etc. Gezien de grote hoeveelheid championships in lol, zeker vanaf seizoen 3, zou een draadje voor zulke dingen niet misstaan. Of je kan een e-sports draad maken, hoewel het dan lastig wordt als je een starcraft2 & LoL tournament tegelijk hebt :)
Deze behouden voor eigen play en ééntje voor professional play lijkt me op zich een goede oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 23:05
ye-roon schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:18:
Hoe ging het met de wedstrijd bij de EU, ik zag de uitslag, maar geen idee hoe de wedstrijd gegaan is.
Heb alleen de eerste match gezien, early game was EU iets sterker. Maar na een paar hele goeie plays van Korea hebben ze die match verloren.

Damn die Leesin Q + Ward + W + R combo op die varus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex speelde behoorlijk waardeloos in beide matches, weet niet wat hij probeerde maar het kwam er totaal niet uit. Normaal is hij zo sterk door zn mappressure en duelling, maar nu faalde hij overal mee :/

En dat Zed global ban was hielp ook niet, net die ene ban die ze misten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Zijn die koreaanse en chinese teams ook een mix van region teams? Of zijn dat al bestaande op elkaar ingespeelde teams? Als dat het laatste is lijkt het me namelijk a tad bit unfair :)

En waarom was dat ene team al automatisch door de voorronden heen?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ye-roon schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:23:
Zijn die koreaanse en chinese teams ook een mix van region teams? Of zijn dat al bestaande op elkaar ingespeelde teams? Als dat het laatste is lijkt het me namelijk a tad bit unfair :)

En waarom was dat ene team al automatisch door de voorronden heen?
Het zijn allemaal gemixte allstar teams met max 3 spelers van 1 team. Dat team dat door de voorronde heen was, was omdat die regio het Season 2 championship had gewonnen (Taipei Assassins, ofwel South East Asia).

@ihasakarot: ik snap ook niet waarom we niet xPeke gestuurd hebben. Alex Ich is een goede mid, maar alleen echt indrukwekkend op Kha'Zix en af en toe Zed. xPeke is veel veelzijdiger en ik denk dat hij ook sterkere mechanics heeft. Zelfde geldt voor YoloPete. Ook daarvoor waren veel betere alternatieven beschikbaar.

[ Voor 21% gewijzigd door Vicarious op 24-05-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 10:51:
bah, misschien even een spoiler alert? wilde vanavond of morgen naar de matches kijken.
Waar kijk je de matches eigenlijk zonder eerst spoilers tegen te komen? Vaak als ik er naar google, krijg ik al meteen uitslagen te zien voordat ik ook maar iets van de game heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Voor Starcraft is er ook een apart toernooien topic, inmiddels is LoL Starcraft voorbij gevlogen qua populariteit en viewers.

Ik vind dat LoL er dan ook een apart topic voor mag hebben.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:46:
[...]

Het zijn allemaal gemixte allstar teams met max 3 spelers van 1 team. Dat team dat door de voorronde heen was, was omdat die regio het Season 2 championship had gewonnen (Taipei Assassins, ofwel South East Asia).

@ihasakarot: ik snap ook niet waarom we niet xPeke gestuurd hebben. Alex Ich is een goede mid, maar alleen echt indrukwekkend op Kha'Zix en af en toe Zed. xPeke is veel veelzijdiger en ik denk dat hij ook sterkere mechanics heeft. Zelfde geldt voor YoloPete. Ook daarvoor waren veel betere alternatieven beschikbaar.
Alex is in principe prima, zeker een van de betere mids helemaal met jungler en shotcaller ook van gambit. Maar wat hij vandaag liet zien is zeker niet zn beste play. Yolopete pick je voor consistent damage en gamekennis, weet niet of er een betere pick was geweest die consistent is (yerrostar candypanda) en niet leunt op zn team alleen (genja)

Maarja potato potatoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch .. en nee ik wil geen flamewar starten, vind ik LoL leuk om te spelen maar heel saai om te kijken. Dan vind ik SC2 kwa E-sports toch wat meer bieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 18:05:
Toch .. en nee ik wil geen flamewar starten, vind ik LoL leuk om te spelen maar heel saai om te kijken. Dan vind ik SC2 kwa E-sports toch wat meer bieden :)
Ze hebben beide potentie denk ik. Het voordeel van LoL is denk ik wel dat je er makkelijker inrolt. Het spel is eenvoudig te begrijpen en je kunt vrij eenvoudig zien wie er 'voor' staat en de voortgang van een game volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fissure
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2024
Kaas schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:53:
[...]

Waar kijk je de matches eigenlijk zonder eerst spoilers tegen te komen? Vaak als ik er naar google, krijg ik al meteen uitslagen te zien voordat ik ook maar iets van de game heb gezien.
Surrenderat20 heeft altijd links naar de streams. Pak de youtube stream en speel vanaf het begin af, kijk niet bij de comments en je bent spoiler free. Zo kijk ik ook altijd als live niet gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Kaas schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:53:
[...]

Op het Twitch kanaal van Riot: http://www.twitch.tv/riotgames/ dan hoef je ook niet moeilijk te doen met geen comments lezen e.d.
http://www.twitch.tv/riotgames/b/407482411 dit zijn die van vandaag.

[ Voor 13% gewijzigd door Thormodo op 24-05-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Vicarious schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:06:
[...]

Ze hebben beide potentie denk ik. Het voordeel van LoL is denk ik wel dat je er makkelijker inrolt. Het spel is eenvoudig te begrijpen en je kunt vrij eenvoudig zien wie er 'voor' staat en de voortgang van een game volgen.
niet echt mee eens; er zijn een hoop situaties waarbij gold/objective/kill lead niet bepalend voor een match is, meestal als er een lategame of teamfight comp gebouwd is die niet heel lekker in de lane werkt
spoiler allstars ( :+ ) coming:
vandaag NA VS LPL 2de match geloof ik; NA had een dikke voorsprong van kills (14-4 ofzo?) een aantal turrets, alle drakes en een hoop gold; lijkt duidelijk op een win voor NA
maar goed, ik als ervaren speler zag dat LPL een lategame team had en heel goed zat af te wachten en tijd te rekken (klinkt beetje superieur, niet zo bedoeld) en zag dat NA niet goed om kon gaan met de situatie
dat ze daarna *hard* verloren kon je dus heel goed aan zien komen, maar niet als je het spelletje niet begrijpt
/spoilers

ik kijk soms wel eens stukjes van een starcraft II tournament als dat op twitch bezig is en zie als onervaren (lees: campaign doorlopen, geen PVP ervaring) toeschouwer best dat een bepaald persoon de betere speler is en weet dankzij de commentators vrij precies wat er gebeurt

dat laatste is ook belangrijk trouwens; als je niet weet hoe skills heten ga je niks begrijpen tijdens een teamfight behalve dat er een hoop explodeert en een hoop kleurtjes overal heen gaan
zerglings en marines klinken net wat intuitiever dan the equalizer en ace in the hole zeg maar

2 legers die tegen elkaar opbotsen waarbij er 1 steeds minder word is ook duiderlijker dan 10 verschillende karakters waarbij 1 of 2 samen sterker zijn dan 2 of 3 van de tegenstander (ADC en APC VS supp, top en jungle bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

godofal schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:11:
[...]

niet echt mee eens; er zijn een hoop situaties waarbij gold/objective/kill lead niet bepalend voor een match is, meestal als er een lategame of teamfight comp gebouwd is die niet heel lekker in de lane werkt
spoiler allstars ( :+ ) coming:
vandaag NA VS LPL 2de match geloof ik; NA had een dikke voorsprong van kills (14-4 ofzo?) een aantal turrets, alle drakes en een hoop gold; lijkt duidelijk op een win voor NA
maar goed, ik als ervaren speler zag dat LPL een lategame team had en heel goed zat af te wachten en tijd te rekken (klinkt beetje superieur, niet zo bedoeld) en zag dat NA niet goed om kon gaan met de situatie
dat ze daarna *hard* verloren kon je dus heel goed aan zien komen, maar niet als je het spelletje niet begrijpt
/spoilers

ik kijk soms wel eens stukjes van een starcraft II tournament als dat op twitch bezig is en zie als onervaren (lees: campaign doorlopen, geen PVP ervaring) toeschouwer best dat een bepaald persoon de betere speler is en weet dankzij de commentators vrij precies wat er gebeurt

dat laatste is ook belangrijk trouwens; als je niet weet hoe skills heten ga je niks begrijpen tijdens een teamfight behalve dat er een hoop explodeert en een hoop kleurtjes overal heen gaan
zerglings en marines klinken net wat intuitiever dan the equalizer en ace in the hole zeg maar

2 legers die tegen elkaar opbotsen waarbij er 1 steeds minder word is ook duiderlijker dan 10 verschillende karakters waarbij 1 of 2 samen sterker zijn dan 2 of 3 van de tegenstander (ADC en APC VS supp, top en jungle bijvoorbeeld)
Starcraft heeft iets van 100 verschillende units met elk hun eigen capaciteiten, je gaat mij echt niet vertellen dat die legers overzichtelijker zijn dan 10 champions die met elkaar vechten :D

Overigens, NA stond gewoon echt heel dik voor. Dat ze dat throwen door een foute smite en vervolgens een towerdive doen tegen een tegenstander met baron en veel AoE CC... tja.... dat doet niets af aan het feit dat ze echt ver voor stonden. Heel ver voor staan is echter geen garantie voor een overwinning (gelukkig, houdt het wel zo leuk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 10:43
Resultaten waren zoals verwacht. Helaas toch nog wat controversie door een bug:
http://www.reddit.com/r/l..._game_1_allstar_china_vs/

Door een bug kreeg Misaya (Zed) regelmatig assists terwijl hij niet betrokken was geweest bij de kills. Hierdoor kreeg hij meer (assist) gold/XP dan hij eigenlijk had moeten hebben. Zeker wel een voordeel, maar ik geloof dat Misaya al 2/0 was voordat hij zijn eerste bug assist kreeg. Scarra had sowieso niet kunnen winnen tegen Misaya, en ik twijfel ten zeerst dat dit ook enigszins een factor had gespeeld in de win voor China.

Het blijft natuurlijk jammer dat dit was gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Ik heb iets nieuws ontdekt voor mijn pony wat nog behoorlijk goed werkt.

Spirit of the Elder Lizard
B of Mobility
Trinity Force
Zephyr
Statikk Shiv

Als je dan met je E erin ramt en heb je geregeld direct een critted en hoge ad Shiv, wat best pijn doet.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 13:27

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

en smelt je zodra je erin bent?
Enige non-tanky item dat hecarim nodig heft is spirit of the leder lizard, rest moet je gewoon tanky bouwen, frozen fist, sunfire, spirit visage, locket/aegis, boots

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Fanatic_FS schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 00:57:
en smelt je zodra je erin bent?
Enige non-tanky item dat hecarim nodig heft is spirit of the leder lizard, rest moet je gewoon tanky bouwen, frozen fist, sunfire, spirit visage, locket/aegis, boots
Valt nog reuze mee hoe erg je smelt. Het is ook zeer afhankelijk van de enemy team, had gisteren hier bijna een penta mee. Het is verre van mijn standaard build hoor, maar wou gewoon eens wat anders proberen en ik was snel gefeed.

Ik denk trouwens dat deze build in hogere klasse van silver en daarboven echt niet meer gaat werken.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 13:27

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

iCy schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 09:30:
[...]
Het is verre van mijn standaard build hoor, maar wou gewoon eens wat anders proberen en ik was snel gefeed.

Ik denk trouwens dat deze build in hogere klasse van silver en daarboven echt niet meer gaat werken.
Ah ok, daar kan ik mee leven ;)

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Modbreak:Als je iets wilt verkopen is het niet de bedoeling dat je dit via het forum doet. Daarvoor is er Vraag & Aanbod.

Daarnaast wil ik je er op wijzen dat verkoop van dergelijke accounts niet is toegestaan volgens Terms of Use van League of Legends.

[ Voor 90% gewijzigd door Ultraman op 27-05-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoyingmouse
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-03 11:37
Ik neem aan dat er geen topic bestaat hier op tweakters waar je ranked team kan zoeken?

Ik speel al 1200+ normal/draft games en 200+ ranked games, allemaal solo. En ik blijf maar op dezelfde ello/pl zitten omdat telkens als ik punten heb, krijg ik die mensen in de team die niks van het spel snapt. En dat gaat dan hele tijd herhalen...

Dus mocht er iemand(die een beetje goed is in dit spel, hoef niet super goed of zo en ook geen beginner) een ranked teammate zoekt dan hoor ik het graag!

In game naam is XinGuo (kan opzoeken op lolking)
Speelt meestal mid/top (ja solo)
kan ook jungle/support/adc, maar mid/top heeft mijn voorkeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
Wat voor runes gebruiken jullie het meest voor een jungler ?? en bij sommige runes pagina's zie ik dan bepaalde runes rood aangeven en andere geel?? iet's raar's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
All Stars afgelopen; zaten goede games bij. Had alleen niet verwacht dat de laatste series zo een stomp ging worden.

<bandwagon>
Ik denk dat ik jungle Gragas ga proberen. Lijkt mij sowieso wel een leuke kampioen :) En Rumble is ook veel sterker dan ik had verwacht.
</bandwagon>

[ Voor 42% gewijzigd door CutePuppy op 26-05-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
Rumble is zekers een sterke champ vooral als je hem top speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 15:03
Deefje85 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:14:
Wat voor runes gebruiken jullie het meest voor een jungler ?? en bij sommige runes pagina's zie ik dan bepaalde runes rood aangeven en andere geel?? iet's raar's
Je weet dat er 4 soorten runes zijn? Quints, marks, seals en glyphs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axed92
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-10 14:28
Loop al weken hard te werken en goed te spelen om in Gold te komen. Gaat opzich goed win namelijk meer dan ik lose. Gister avond op 96LP denk yes ben er bijna. Ok verlies ik prima hoort erbij krijg ik -19 pijnlijk aangezien ik begon met 81LP 5 keer gewonnen en 2 keer verloren had en nu minder lp had dan voorheen. Vandaag verlies ik weer 2 games beide -19 nu op 39LP. Daar loop ik dan weken elke +3 tot +9 voor te halen. Eerder verloor ik ongeveer -3 tot -10. Loop je weken te werken tot 96lp en in 3 games is het allemaal weg. Ik ben zo gefrustreerd man heb echt geen zin meer...

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn naam is: i axed u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Vicarious schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:53:
[...]
Starcraft heeft iets van 100 verschillende units met elk hun eigen capaciteiten, je gaat mij echt niet vertellen dat die legers overzichtelijker zijn dan 10 champions die met elkaar vechten :D

Overigens, NA stond gewoon echt heel dik voor. Dat ze dat throwen door een foute smite en vervolgens een towerdive doen tegen een tegenstander met baron en veel AoE CC... tja.... dat doet niets af aan het feit dat ze echt ver voor stonden. Heel ver voor staan is echter geen garantie voor een overwinning (gelukkig, houdt het wel zo leuk!)
Om ook even een duit in het zakje te doen (als voornamelijke SC2 speler).

Persoonlijk vind ik SC2 leuker om te kijken. Het kijkt makkelijker, want je hoeft niet alles te kennen. Ik speel gewoon niet genoeg LoL om bij te blijven met meta en champions en patches. Bij SC2 heb je weliswaar +/-100 units maar er zijn meestal niet meer dan 7 soorten units tegelijk bij elkaar. Daarnaast geeft de visuele representatie van de unit geeft ook weer hoe het speelt. Grootte geeft HP aan, bulkiness geeft snelheid aan. Daarnaast zijn de attacks van verschillende units ook makkelijk te onderscheiden (denk aan het zuur van de roaches of tankshots van de tanks) en is het ook makkelijk om te zien waar het sterk tegen is. Daarnaast kun je inprincipe de basics uit leggen met dit plaatje.

Bij LoL zijn er meer dan 130 champions (dacht ik) die allemaal net wat verschillend zijn. Daarnaast geeft de champion zelf minder aan over hoe hij speelt. Van gragas zou ik meer HP verwachten, zelfde voor graves. Ze zijn relatief bulky, maar spelen niet zo, terwijl het bij bijvoorbeeld elise omgekeerd is. Ook is het zo elke champ 4 visuele effecten heeft (voor elke ability 1), waarvan het niet altijd duidelijk is wat ze doen en waar er in een full teamfight dus minimaal 30 worden gebruikt. Probeer dat maar eens uit te leggen in een teamfight zonder de namen te gebruiken. Ook vind ik het moeilijk om aan nieuwe mensen uit te leggen hoe het werkt. Ik ben 5 minuten bezig voor ze basics een beetje snappen en dan heb je het nog niet over CS of wat dan ook gehad.

Maar goed, dat ben ik persoonlijk, misschien dat andere mensen er anders over denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-10 17:18
axed92 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:09:
Loop al weken hard te werken en goed te spelen om in Gold te komen. Gaat opzich goed win namelijk meer dan ik lose. Gister avond op 96LP denk yes ben er bijna. Ok verlies ik prima hoort erbij krijg ik -19 pijnlijk aangezien ik begon met 81LP 5 keer gewonnen en 2 keer verloren had en nu minder lp had dan voorheen. Vandaag verlies ik weer 2 games beide -19 nu op 39LP. Daar loop ik dan weken elke +3 tot +9 voor te halen. Eerder verloor ik ongeveer -3 tot -10. Loop je weken te werken tot 96lp en in 3 games is het allemaal weg. Ik ben zo gefrustreerd man heb echt geen zin meer...

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn naam is: i axed u
Maak jezelf niet druk man :) het gaat juist goed nu. Je kreeg weinig LP per win omdat je MMR te laag was om te advancen. als je nu wint ga je meer LP krijgen aangezien je meer wins heb gehad als losses de laatste tijd. Matchmaking probeert je gewoon te balancen. Ik begrijp dat het frustrerend is, het hele League systeem is ook onwijs frustrerend aangezien LP vrijwel nietszeggend zijn.

Ik zal eventjes het hele plaatje schetsen van hoe het league systeem werkt.

1.Je doet je placement matches (eerste 10 matches) en daardoor word je MMR bepaald(die is hidden)
2.Je word dan in een League geplaatst met een divisie.
3.Je speelt meer en wint( dan gaat je hidden MMR omhoog en matchmaking gaat je met sterkere spelers plaatsen) of je verliest en je hidden MMR gaat omlaag en je moet jezelf omhoog vechten.

Dat zijn de basics. heel simpel. Maar... er zijn wat maars.

Is je mmr te laag om naar een hogere divisie of league te gaan dan verdien je minder LP omdat matchmaking je nog niet geschikt acht om in die hogere league en met die sterkere spelers te spelen, dat lijkt heel frustrerend maar zie het meer als een soort van zelfbescherming. ook al verlies je league points als je wint gaat je MMR omhoog en uiteindelijk zal matchmaking niet meer met je gaan lopen kloten en besluiten dat je er klaar voor bent. Dan zal je dus vanzelf meer LP's gaan verdienen en sneller stijgen.

(op mijn nieuwe account ben ik 10-0 gegaan in mijn placements en daarna een heel stel verloren. ik was gold 5 geplaatst en daarna kreeg ik maar 2-3 lp's toen ik bijna bij de promotion series was, en als ik verloor was het vrolijk -25 LP omdat mijn MMR silver 4 ofzo was geworden) Na een bak games trok ik dat weer recht en besloot matchmaking dat ik ready was en begon ik weer +15LP te krijgen, nu zit die account op Gold 3 omdat mijn MMR zo hard omhoog was geschoten dat ik een divisie over kon slaan.

Ik hoop dat dit het een beetje verklaard.

Met vriendelijke groet blamauci

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht......... Gister een game gehad van 82 minuten lang !!! langste voor mij tot nu toe :P

Komt er weer zown pannenkoek Jax met een full build waarvan je zegt... hmmpff... niet helemaal duidelijk!
De status van beide basissen,

is alleen nog de buitenste inhibitor Towers + Inhibitor, en mid towers + inhibitor neer !

Wij behalen een uncontested baron buff, omdat ik met Ezreal bot aan het pushen ben en hun team daarop reageert, ik sprint als een malle naar baron maar me team heeft hem al :)

Vervolgens gaan we mid pushen om zo naar de win te komen, Besluit onze EINDBAAS jax eens... om eens lekker even hun top lane te pushen terwijl wij met ze 4en al op de Nexus turrets staan te hammeren, je voelt het aankomen 5v4 under turret!! geen goed idee....
Jax gaat vervolgens B wij roepen hem nog om hulp, maar hij vind het beter om 1v4 te staan bij onze nexus ! Zo jammer dit...

moet ff me ei kwijt, maar soms kan ik me echt kapot ergeren aan mensen die NIET zien wat de prioriteiten op dat moment zijn, dezelfde jax die na een Acce besluit om dragon te pakken ipv mid lane te pushen... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03:04
Ach dat maak je mee.
Ik maak telkens mee dat ik tussen brons 4 en 5 blijf zitten omdat in 5 alles goed gaat en in 4 zijn er weer 2 afk of heb je te maken met trollers. Ik zit hier al ruim een maand mee dus ik ga aannemen dat ik er niet meer uit kom maar ik doe nogsteeds me best:D:D:D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 23:05
Gister nog een potje als wukong, stond tegen jayce en kon niet lekker traden te tegen hem, lane phase uitgekomen met 3/3.
Daarna mijn turret ging neer en wou mid helpen (bot turret en mid turret waren ook al neer) en onze cho begint te rage tegen mij dat ik niet weet hoe ik wukong moet spelen (heb hem heel lang gemaind:)) omdat ik er niet in ging 3vs4 onder onze turret waarbij ik de enigste was met vol hp en de andere 2 uit mijn team minder dan 1/3 hadden...

Had toen zoiets van laat maar we verliezen al dus ben in me eentje heel de toplane tot en met hun inhib gaan door pushen terwijl mijn team mid beschermde tegen 5 enemy's, uit eindelijk inhib voor inhib en nog 2 kills voor onze kant :)

Nog een aantal team fights waarbij 1 keer tegen standers de baron hadden en wij hun ace'de en nog een team fight waarvoor ik eerst moetst omlopen om er bij te kunnen waardoor er 1 iemand van ons dood ging maar ik wel een quadra kill haalde met me ult :D

Uit eindelijk gewonnen met 12/6 geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 20:14

Masuchievo

Cpt. Average

Dit weekend 2 potjes ranked gespeeld en beide gewonnen, ik stond op 96 punten.
Ik heb al meer dan 100 potjes in S1, nooit uitgekomen omdat ik wel eens met een vriend speel en die is S3 (maar ik denk eigenlijk lager).

Ik dacht bij mijn eerste potje dat ik wel 4LP zou krijgen en dan kon beginnen aan mijn placement matches voor Gold. Maar nee ik krijg vrolijk 2LP, zucht maar vooruit ik zal nog maar een potje spelen.

2e potje, als een beest huisgehouden als cait, ze hadden niets te vertellen tegen mij en mijn shen protector (die kerel was een held). Ik denk YES ik ga eindelijk weer placement matches spelen. NOPE 1LP! Ik wil gewoon Elo weer terug, dan voelt het tenminste dat ik iets bereikt heb.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:14:
standaard jungle rune page

rood : attack speed
geel : armor
blauw : magic resist/lvl
quint : movement speed

je tweede vraag snap ik niet zo goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 18:05:
Ik heb precies hetzelfde, ik speel LoL op dit moment veel meer, maar als spectator sport vind ik SC2 veel sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als echte eSports fan heb ik genoten van zowel China - Korea als MVP - Stephano :)

Tis geen wedstrijdje onderling, esports wins!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:51:
[...]

standaard jungle rune page

rood : attack speed
geel : armor
blauw : magic resist/lvl
quint : movement speed

je tweede vraag snap ik niet zo goed
Hij bedoelt denk ik dat hij geen primary runes in die slots gebruikt heeft. Als je Attack Speed runes als blauwe runes neemt dan krijg je dat... daar zijn ze secondary. Houdt gewoon in dat ze niet de optimale stats geven.

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 27-05-2013 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Euphanasia schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:51:
[...]

Ik heb precies hetzelfde, ik speel LoL op dit moment veel meer, maar als spectator sport vind ik SC2 veel sterker.
Mwah, SC2 is 1 vs 1 nogal simpel om te kijken.
Persoonlijk vind ik hier niets aan, commentaar is meestal ook iets van:
Oooh persoon A gaat voor strategie 1, en persoon B voor strategie 3, als dat maar goed gaat....

Juist de eerste 20 minuten van LoL zijn fantastisch om naar te kijken.
Invade... ganks... en dan de executie hiervan zijn soms adembenemend...
Vooral champs zoals Janna, hoe random die "whirlwinds" soms lijken... maar dan toch precies het verloop bepalen.

Vooral de 3 (eigen)games erna... dat ik dat ook probeer op Janna en dan hopeloos de plank mis sla...
Dan merk je pas hoe onwijs goed die gasten spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Helemaal mee eens.
Daarnaast ben ik zelf ook SC2 fanaat maar speel ik toch veel meer LOL in verband met teamplay en tja ben er gewoon verslaafd aan.
Dit omdat je het speel helemaal naar je toe kan trekken als je het goed doet. Al staat de enemy goed voor een feeded kan je hier toch nog verandering in brengen.

Bij SC2 is het van je moet het meteen goed doen en anders ben je verloren.
Dat maakt het grote verschil tussen LOL en SC2.
3xNix schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:26:
[...]

Oooh persoon A gaat voor strategie 1, en persoon B voor strategie 3, als dat maar goed gaat....

Vooral champs zoals Janna, hoe random die "whirlwinds" soms lijken... maar dan toch precies het verloop bepalen.

Vooral de 3 (eigen)games erna... dat ik dat ook probeer op Janna en dan hopeloos de plank mis sla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
3xNix schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:26:
[...]

Dat blijft nog altijd een mening, ik vind LoL hardstikke leuk om te spelen maar kijken vind ik fraai saai. Er zijn vaak momenten waar er niks gebeurd en waar je kijkt hoe mensen een beetje aan het farmen zijn en team fights kunnen vaak chaotisch zijn.

Bij SC2 zijn er vanaf de eerste seconde al mindgames aan de gang en je hebt bijna nooit een moment waar er niks gebeurt. Ik vind het multitasken wat 1 persoon kan doen fantastisch om te zien, maarja dit blijft allemaal natuurlijk persoonlijk.

Zo vind ik voetbal leuk om naar te kijken maar tennis geen bal aan, verschilt per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voetbal is retesaai :)
wat ventjes die achter een balletje aan huppelen

SC2 tja teveel micromanagement voor mij

LOL zalig om naar te kijken maar dan wel enkel als je het zelf speelt want je moet het kennen om te weten wat er gebeurt.
5v5 massaal veel actie, positionering, combo's, itembuilds, ganks, big objectives, teamwork die veel uitmaakt...
zelfs die pro's maken inschattingsfouten en dat is het mooie eraan hoe sommige spelers zich kunnen aanpassen of bepaalde groepstactieken uitlokken om er gebruik van te maken, technische skills van individuele spelers, ...
eu vs korea in allstars die lee sin move waar het toch wel allemaal ontieglijk snel gebeurt, zn kick op de adc ernaartoe jumpen, ward erachter plaatsen en zn defensive jump naar de ward om dan met zn ultkick de adc in zn team te stampen. Tactisch geniaal en gewoon ontzettend snel en goed uitgevoerd.

maar ja ieder zn ding e, veel mensen die voetbal enorm leuk vinden om te kijken, ik val ervan in slaap

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Ben het eigenlijk met beide kanten eens. De enige reden waarom ik nu prefereer LoL te kijken is dat ik het spel begrijp. SCII heb ik 15 potjes gespeeld 2 jaar geleken en verder niet gekeken en dan heb je echt geen idee wat er allemaal gebeurd. Ook al zou ik SCII wel liever kijken als ik het zou snappen ^^.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Rordarok schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:23:
Ben het eigenlijk met beide kanten eens. De enige reden waarom ik nu prefereer LoL te kijken is dat ik het spel begrijp. SCII heb ik 15 potjes gespeeld 2 jaar geleken en verder niet gekeken en dan heb je echt geen idee wat er allemaal gebeurd. Ook al zou ik SCII wel liever kijken als ik het zou snappen ^^.
Ik ben begonnen met Esports kijken door een vriend van mij, die liet plays zien uit SC2 en ik vond dat wel tof. Ik ben toen meer en meer gaan kijken, en heb uiteindelijk het spel gekocht. Tactics bekijken, zelf proberen, falen en halen etc. Ondertussen speelde ik ook gewoon LoL. En ik ben sinds kort pas echt actief LoL esports aan het kijken(mainly eu omdat die op schappelijke tijden komen), puur om mijzelf beter te maken, kijken naar de posities, wat wel en niet te doen.

Ik kijk allebei de streams, het is echter waar je voor kijkt. Ga je voor het zelf verbeteren of ga je voor de korte tactische steekspellen, wil je een roflstomp zien (DB last season, ze gingen niet lekker), verkneukelen over hoe goed bjergsen mid aan het spelen was, plays van Hosan, White-ra special tactics. Voor iedereen is er wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

http://clgaming.net/news/464-clg-roster-changes

Samengevat:
CLG gooit zijn roster om. Hotshot stopt met professioneel gamen en gaat zich bezighouden met coaching en management. Eventueel zou hij nog kunnen subben. Chauster gaat van jungle naar support. BigfatLP, voorheen AP mid voor CLG, wordt de nieuwe jungler. Nientonsoh, die normaal AP mid of AD carry speelt, wordt nu top en Aphromoo verlaat CLG

Thoughts? Ik vind het maar vreemd allemaal. Nientonsoh is AD carry of mid speler en moet nu top gaan leren. Waarom vragen ze niet Megazero voor top? Nu hebben ze die alleen als sub gevraagd, waar hij nee tegen gezegd heeft. Verder snap ik BigfatLP als jungler niet, die gozer is een prima mid speler (beter dan Link als hij goed traint denk ik). De move van Chauster naar support is wel prima. Aphromoo deed het aardig als support, maar Chauster vond ik de betere support speler. Bovendien vond ik Chauster in de jungle niet zo supersterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Niet verkeerd. Alleen Nientonsoh als top.. tja. Die begrijp ik inderdaad niet.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nien is een allround speler, heeft een hele tijd top gespeeld voor diverse teams. Ik snap eerder Jiji in de jungle niet, die heeft nog nooit in een professioneel teamverband gejungeld... Maarja, iig HSGG eruit, EINDELIJK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Waarom maken ze Aphromoo niet de ADC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:43:
heeft een hele tijd top gespeeld voor diverse teams.
oh? Voor wie dan? Weet wel dat hij zowel AD carry als mid gespeeld heeft, maar heb hem nog nooit top zien spelen in een professioneel team. En Jiji in de jungle snap ik ook niet, dat zei ik al :D

@hierboven: de AD carry is doublelift, een van de beste, zo niet de beste, ad carry in NA.

[ Voor 11% gewijzigd door Vicarious op 27-05-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
blackmage2v schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:45:
Waarom maken ze Aphromoo niet de ADC?
Omdat Doublelift > Aphromoo imho.

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Greenpearl schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:12:
[...]

Omdat Doublelift > Aphromoo imho.
Oja, die is er ook nog.

(damn those mondays... :F )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 15:16

Lapras

Ice beam

Wel aardige discussie over LoL vs SC2 als toeschouwer.

Zelf heb ik beide een tijd gevolgd, al ben ik gestopt met SC2 te kijken. De character select van LoL is leuk en het level 1 gedeelte ook. Het farmen daarna is vaak niet heel bijzonder en de team fights zijn ronduit chaotisch. Ook ingame kan ik die totaal niet volgen. Niet omdat ik niet weet wat de skills doen, maar omdat het gewoon te veel is. SC2 is daarin beter te behappen, behalve als er aanvallen over meerdere fronten worden uitgevoerd. De teamfights van LoL zijn nog altijd wel op één scherm te volgen en vaak is er nog wel tijd voor een replay, aangezien de timers vaak toch hoog genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 10-10 16:09

Wootlock

Evilution

Euphanasia schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:51:
[...]

Dat blijft nog altijd een mening, ik vind LoL hardstikke leuk om te spelen maar kijken vind ik fraai saai. Er zijn vaak momenten waar er niks gebeurd en waar je kijkt hoe mensen een beetje aan het farmen zijn en team fights kunnen vaak chaotisch zijn.

Bij SC2 zijn er vanaf de eerste seconde al mindgames aan de gang en je hebt bijna nooit een moment waar er niks gebeurt. Ik vind het multitasken wat 1 persoon kan doen fantastisch om te zien, maarja dit blijft allemaal natuurlijk persoonlijk.

Zo vind ik voetbal leuk om naar te kijken maar tennis geen bal aan, verschilt per persoon.
Iedere keer als ik een SC2 stream kijk gebeurd er hetzelfde in de eerste 10min :O bouw een scout, scout de enemy stel je unit-plan bij n.a.v de scout die voor jou zijn basis checkt.

Ben het met je eens dat LoL de eerste 20min relatief saai kunnen zijn, hier heb ik een tip voor je, check wat chinese / koreaanse toernooien ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
Wootlock schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:55:
[...]

Iedere keer als ik een SC2 stream kijk gebeurd er hetzelfde in de eerste 10min :O bouw een scout, scout de enemy stel je unit-plan bij n.a.v de scout die voor jou zijn basis checkt.

Ben het met je eens dat LoL de eerste 20min relatief saai kunnen zijn, hier heb ik een tip voor je, check wat chinese / koreaanse toernooien ;)
Ja zo kan je alles wel versimpelen, eerste 10 minuten LoL kies een team, niet of wel invade mensen gaan in lanes en de jungle junglet, zit veel meer achter en zo is dat ook bij SC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Wootlock schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:55:
[...]

Volledig mee eens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 22:18
Euphanasia schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:07:
[...]

Ja zo kan je alles wel versimpelen, eerste 10 minuten LoL kies een team, niet of wel invade mensen gaan in lanes en de jungle junglet, zit veel meer achter en zo is dat ook bij SC2
Inderdaad, zo heeft elke game zijn/haar plus en minpunten..

Naar mijn mening zijn zowel LoL en SC niet erg toegankelijk, vooral door mechanics en vele opties, voor kijkers die niet op de hoogte zijn van de ins en outs van de game.. Een shooter/sportgame is dan toch makkelijker te begrijpen als leek omdat de opzet veel simpeler is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 11:33
Kijk lekker wat je leuk vindt om te kijken? Met VODS kan je prima oudere dingen kijken. Finale Korea vs China was ook wel vermakelijk, 2 korte potjes met heel erg veel mooie plays. Wel heel jammer dat alle games 2-0 zijn :(

Ik vond Syndra heel leuk in free week, maar vind haar niet echt heel goed in teamfights. Buiten je stun/ult doe je niet zo veel. Xerath beviel me ook wel en kan weer wat meer. MEh, ik wil echt te veel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Zebby schreef op maandag 27 mei 2013 @ 15:22:
Kijk lekker wat je leuk vindt om te kijken? Met VODS kan je prima oudere dingen kijken. Finale Korea vs China was ook wel vermakelijk, 2 korte potjes met heel erg veel mooie plays. Wel heel jammer dat alle games 2-0 zijn :(
Ik vond het ook jammer dat alle games 2-0 werden. Zeker bij de finale tussen China en Korea had ik wel 3 games verwacht. Verbaasde me dan ook dat Korea zo makkelijk ook de finale won.

Ben nu ook wel benieuwd of de NA en EU teams tijdens de WC in oktober wel enige weerstand kunnen bieden tegen de Koreanen (of een van de andere Aziatische teams).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blackmage2v schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:08:
[...]

Ik vond het ook jammer dat alle games 2-0 werden. Zeker bij de finale tussen China en Korea had ik wel 3 games verwacht. Verbaasde me dan ook dat Korea zo makkelijk ook de finale won.

Ben nu ook wel benieuwd of de NA en EU teams tijdens de WC in oktober wel enige weerstand kunnen bieden tegen de Koreanen (of een van de andere Aziatische teams).
Ik denk dat het grootste probleem voor het europese team de taal was. Ik heb soaz interviews horen geven maar dat is toch wel even lastig te verstaan. Verder heb ik diamond nog nooit engels horen praten. Ik denk dat gambit/fnatic wel iets kan doen op de WC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:23:
[...]

Ik denk dat het grootste probleem voor het europese team de taal was. Ik heb soaz interviews horen geven maar dat is toch wel even lastig te verstaan. Verder heb ik diamond nog nooit engels horen praten. Ik denk dat gambit/fnatic wel iets kan doen op de WC.
Ik hoop dat CopWolves wat meer naar voren komen in de pro leagues, ik heb echt genoten van hun plays end season. Het team hangt nu iets teveel af van Bjergsen, maar wanneer de overige lanes (junglers was meen ik ook nog best wel prima) het ook iets beter gaan doen kan er nog veel gebeuren.

Om een of andere reden vind ik Fnatic een team van robots, ze spelen behoorlijk consistent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-10 13:24

Qon

Meestal als ik champions koop, koop ik ze niet omdat ik denk dat ze OP zijn, of dat ze goed bij mij passen, maar meestal koop ik ze omdat ze me leuk lijken om te spelen.

Ik heb zojuist Tryndamere aangeschaft op m'n level 6 smurf, en vindt 'm erg tof om te spelen. Je crits, maar vooral die ult maakt het heel grappig af en toe.

Daarnaast vind ik ook Kassadin erg grappig. Vooral als de tegenstander onder z'n tower staat met half health, jij ult hem vanuit de bush raak, + Q & E en ult weer weg. Dan hebben zo echt zoiets van: "WTF just happened :O" (dat zeggen ze ook bijna altijd in de /all xD).

Viktor is ook erg grappig wanneer je eerst je deathfire grasp activeert en vervolgens je lazer hit. Hoe vaak ik zo geen kills heb gekregen. Wellicht weet iemand trouwens ook of die dot ticks dubbel stacken? Dus de 3 ticks van elk 10% van de dmg done. Oftewel, je gebruikt deathcap, vervolgens lazer (laten we even zeggen voor het gemak dat die normaal 400 dmg doet) = 480 dmg + DOT 58 (48 + 20%) dmg > 58 dmg > 58 dmg.

Ook rammus is erg vet, zodra bijvoorbeeld een carry te dicht bij de tower in de buurt komt, taunt + Q richting je basis, zo grappig xD...

Wat vinden jullie de 'most fun' champion om te spelen en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-10 14:11
Elke hero met een long range ulti vind ik cool. En dan niet zo'n luie als Karthus, maar eentje die je moet targeten, zoals Lux of Ezrael.

Je ziet iemand bushes in vluchten, kan hem niet vinden, gokt waar hij ongeveer is, bam dood...

Dat vind ik zo tof :D

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
FireDrunk schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:04:
Elke hero met een long range ulti vind ik cool. En dan niet zo'n luie als Karthus, maar eentje die je moet targeten, zoals Lux of Ezrael.

Je ziet iemand bushes in vluchten, kan hem niet vinden, gokt waar hij ongeveer is, bam dood...

Klopt, ik vind dit nog steeds een hilarisch filmpje

YouTube: Draven, the Obvious Axes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-10 14:11
Euphanasia schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:06:
[...]

Klopt, ik vind dit nog steeds een hilarisch filmpje

YouTube: Draven, the Obvious Axes...
LOOOOOOOOOOOOL .... Ik zit hier hardop te gniffelen :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:03:
Meestal als ik champions koop, koop ik ze niet omdat ik denk dat ze OP zijn, of dat ze goed bij mij passen, maar meestal koop ik ze omdat ze me leuk lijken om te spelen.

Ik heb zojuist Tryndamere aangeschaft op m'n level 6 smurf, en vindt 'm erg tof om te spelen. Je crits, maar vooral die ult maakt het heel grappig af en toe.

Daarnaast vind ik ook Kassadin erg grappig. Vooral als de tegenstander onder z'n tower staat met half health, jij ult hem vanuit de bush raak, + Q & E en ult weer weg. Dan hebben zo echt zoiets van: "WTF just happened :O" (dat zeggen ze ook bijna altijd in de /all xD).

Viktor is ook erg grappig wanneer je eerst je deathfire grasp activeert en vervolgens je lazer hit. Hoe vaak ik zo geen kills heb gekregen. Wellicht weet iemand trouwens ook of die dot ticks dubbel stacken? Dus de 3 ticks van elk 10% van de dmg done. Oftewel, je gebruikt deathcap, vervolgens lazer (laten we even zeggen voor het gemak dat die normaal 400 dmg doet) = 480 dmg + DOT 58 (48 + 20%) dmg > 58 dmg > 58 dmg.

Ook rammus is erg vet, zodra bijvoorbeeld een carry te dicht bij de tower in de buurt komt, taunt + Q richting je basis, zo grappig xD...

Zelf vindt ik mijn "Fun" champion singed.

Er zijn gewoon zoveel grappige dingen die je met dat champion kan doen. :9~ :9~
alleen singed zn e is al de meest grappige ability in de game troll je team door de buffs over de muur te gooien/of zelfs met een beetje training champions over muren waardoor je trololol wegloopt zonder problemen.

er is dan ook een Quote:
als het niet een goed idee is om met een andere champion het te doen DOE HET MET SINGED. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v

Lux in ARAM _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
Iemand anders inlogproblemen met PVP.net?

Ik kom na de launcher wel gewoon op het inlogscherm. Nadat ik mijn gegevens heb ingevoerd blijft het een tijdje hangen op Logging on... en dan een Connection Failure popup.

Als ik de link klik dan verwijst het naar een pagina over mogelijke firewall problemen. Dat zou het niet moeten zijn, maar ik heb mijn firewall uitgeschakeld en ik krijg nog precies hetzelfde :(

Edit: Oh laat maar, is al een post over hier: http://euw.leagueoflegend...d.php?p=11705127#11705127

Ik ga dat even doornemen.

Edit 2: Raar, nu werkt het ineens zonder dat ik iets heb gedaan. Oh well, de aanhouder wint.

[ Voor 22% gewijzigd door CutePuppy op 27-05-2013 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:32
Xerath in Aram..> Xerath in summoners... Ik vind hem overal geweldig... Portable siege tank ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
CutePuppy schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:32:
Iemand anders inlogproblemen met PVP.net?

Ik kom na de launcher wel gewoon op het inlogscherm. Nadat ik mijn gegevens heb ingevoerd blijft het een tijdje hangen op Logging on... en dan een Connection Failure popup.

Als ik de link klik dan verwijst het naar een pagina over mogelijke firewall problemen. Dat zou het niet moeten zijn, maar ik heb mijn firewall uitgeschakeld en ik krijg nog precies hetzelfde :(

Edit: Oh laat maar, is al een post over hier: http://euw.leagueoflegend...d.php?p=11705127#11705127

Ik ga dat even doornemen.

Edit 2: Raar, nu werkt het ineens zonder dat ik iets heb gedaan. Oh well, de aanhouder wint.
Ik kan de post op bovenstaand forum niet openen, maar heeft dit niet te maken met de brakke EUW servers op dit moment? Vorige week had ik exact hetzelfde en het probleem is uiteindelijk opgelost door continu proberen in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Qua echt proberen ben ik fan van ADC. Maar als je een trol potje hebt zijn de champs die je eigen team kunnen verkloten het tofste. Singed, trundle, Gragas. Of de global taunt van teemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Rann schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 08:52:
[...]

Xerath in Aram..> Xerath in summoners... Ik vind hem overal geweldig... Portable siege tank ;-)
Ik heb ook een keer met Xerath in ARAM gespeeld. Vond het begin wel lastig, maar daarna... Wat een damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2022
Hey LoL GoT'rs,

Ik ben Baristo, en ik speel al 3 jaar LoL nu. maar ben na de diablo3 release minder gaan spelen (ik speelde heel veel lol en was voornamelijk aan het trollen). Laastste 2 maanden weer LoL gaan spelen, en zit nu weer helemaal in de "meta". imo is de community in game veel beter geworden, en ben ik zelf ook wat betere speler geworden. Ben nu gold IV en zit in me best of 3 for gold III met 3 wins in a row en recently joined this league.

mijn IGN is "my lol account" en zou wel weer eens een GoT 5v5 willen spelen voor de lolz. (ik ben vandaag vrij \o/)

In S1 en S2 was ik een redelijke mid/ADC maar ben nu eigenlijk alleen nog maar jungle of top. toch mooi dat lol zoveel diepgang heeft dat je altijd een "andere" game kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

[...]

Talon!

Ik kan het niet echt verklaren maar ik vind hem geweldig om mee te spelen. Misschien is het de belachelijke damage output op squishies.

Hij past alleen slecht in de huidige meta en is erg situational. Zed doet zijn taak over het algemeen beter. Plus, ik ben er niet zo goed mee. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meest leuke champ in SR vind ik toch Darius. SoloQ dunkmaster alle lanes snowballen :) In ARAM heb ik het liefst Teemo, Ziggs of JarMAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 15:43

Dan vind je Kog'Maw zeker ook wel leuk, speel ik zelf ook veel mee. Die range en damage zijn zo hoog het enige nadelen zijn. Bij een slecht begin (geen gold) ben je de sjaak en je hebt geen escape abilities. Verder is hij wel erg leuk om te spelen zeker als je zijn ult op max heb zitten is de range van die aanval getikt en je kunt het elke 2 seconden nog afvuren ook Hou alleen wel je mana in de gaten want als je die aanval binnen 6 sec nog een keer gebruikt kost het 40 mana extra wat stacked tot 10. Maar verder wel erg leuk als ze veilig achter een toren staan nog steeds ze kan bombarderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op SR heb ik een duidelijke top 3 die voor mij het meest fun zijn:

1) Singed
je laugh spammen en maar rondlopen mensen achter je in je poison cloud smijten en het motto dont chase singed but what to do when singed chases you typen, heerlijk :)

2) Teemo
kleine fucker met shrooms die iedereen haat :) iets voor mij

3) Jungle AD bruiser Fizz
mobility, heerlijke ganks, verrassend degelijk

in season 2 heel veel singed gespeeld en met FoN weg heeft het even geduurd voordat ik mn build wat had aangepast maar gisteren nog een stomp gedaan met hem
stond tegen pantheon en die heeft helemaal niets kunnen doen tegen mij maar is nog goed teruggekomen door de rest van mn team af en toe te killen
in ieder geval was ik zo fed dat ik continu mid en top lane aan het pushen was en hier en daar een kill opraapte
early kwam khazix wel nog paar keer unsuccessful ganken maar met die crystalline flask en teleport heb je eigenlijk gewoon easy laning

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2013 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 09:42:
Meest leuke champ in SR vind ik toch Darius. SoloQ dunkmaster alle lanes snowballen :) In ARAM heb ik het liefst Teemo, Ziggs of JarMAN
Ga maar darius, Darius is niet zo geweldig meer. Hij kan snowballen maar vaak gebeurt het niet, tenzei je vooral in bronze/silver zit, dan is het meer van OMG DARIUS GG.

Outfarm hem, outsustain en zorg dat je afstand kan houden. Laat mij maar tegen een darius en ik maak hem kapot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:01:
[...]

Ga maar darius, Darius is niet zo geweldig meer. Hij kan snowballen maar vaak gebeurt het niet, tenzei je vooral in bronze/silver zit, dan is het meer van OMG DARIUS GG.

Outfarm hem, outsustain en zorg dat je afstand kan houden. Laat mij maar tegen een darius en ik maak hem kapot :P
Welke champ pick je dan tegen darius?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blackmage2v schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:04:
[...]

Ik vindt Jayce heerlijk tegen Darius of Renekton. je bent lekker mobile + sustain (voor jayce dan Ranged farming).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
xin, jax, jarvan, riven, nasus en cho

als je een beetje slim vs darius speelt kan hij vrij weinig. Darius heeft vooral een hele sterke lane tot lvl 9. maar om je te "domineren" in lane moet hij extreem overextenden zonder escape, dus je zou wel je jungler kunnen vragen om hulp

[ Voor 76% gewijzigd door Baristo op 28-05-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

blackmage2v schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:04:
[...]

Alles wat meer sustain heeft. Of dmg kan blokkeren.

Soms zie je een ranged poke er tegenover gezet worden, deze moet enkel uitkijken voor zijn grab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
jayce is geen partij voor darius(althans een goede darius). dit komt omdat jayce geen damage kan dealen.
De ranged van jayce is ook te kort om buiten het bereik van darius te blijven en daarnaast gewoon blijven bewegen en dan komt het allemaal goed. Teemo het zelfde verhaal. Alleen bij teemo moet je uitkijken voor zijn shrooms. Als je op deze stapt ben je wel de lul door de slow die er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

thebeast12 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:21:
[...] dit komt omdat jayce geen damage kan dealen.
[...]
Dit is nieuw voor mij. Kan je dit verklaren? Ik heb namelijk nooit het idee dat de Jayces waar ik tegen sta geen dmg doen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:01:
[...]

De meesten weten zich niet echt een houding tegen een Darius. Sowieso zijn 'outfarm' en 'zorg dat je afstand kan houden' 2 dingen die je niet altijd tegelijk kan doen :)

Maar wil je wel een potje toplanen 4 rollz zullen we maar zeggen :)

Maargoed, all jokes aside, het ging om 'leuk te spelen' niet persé viable :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Laatst online: 08-10 14:16
Armor countert darius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

thebeast12 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:21:
jayce is geen partij voor darius(althans een goede darius). dit komt omdat jayce geen damage kan dealen.
De ranged van jayce is ook te kort om buiten het bereik van darius te blijven en daarnaast gewoon blijven bewegen en dan komt het allemaal goed. Teemo het zelfde verhaal. Alleen bij teemo moet je uitkijken voor zijn shrooms. Als je op deze stapt ben je wel de lul door de slow die er in zit.
Gisteren toevallig als een darius vs een jayce gestaan.
Jij bent melee, hij is ranged dus free shots als je te dichtbij komt.
Grab je hem ? hij switched naar melee form en knockt je back.
Kortom alles wat een beetje ranged of een slow / stun heeft maakt gehakt van Darius :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Ik ga het proberen voor je Wolf.
Jayce is ranged and melee samen.

Ik verzin even een ingame senario jayce VS darius.
Je start alles darius met 1 health regen en aantal potions en 1 sight ward.(potions zijn meestal 3 om 2).
Jayce moet altijd agressief zijn om darius te kunnen outfarmen maar hier ligt dus de fout.
Omdat je de health regen heb gehaald kan je er namelijk voor zorgen dat jayce je poked met zijn rang en daarna ben je eigelijk een soort van Garen. Je krijgt je health weer terug.
Doordat hij hierdoor nog meer agressief gaat zijn gaan er zeker weten fouten worden gemaakt.
Blijf gewoon bewegen als darius en je hebt geen enkel probleem.
Als jayce dichtbij komt grab hem gewoon en huppa ignite erover en je passive zorgt voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Het probleem van jayce daarnaast is is dat hij zoveel mana nodig heeft.
Dit is zijn zwakke punt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Maar Jayce is tegenwoordig ook een mid champion geworden of droom ik altijd die potjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Nou ik weet niet waar jij zit maar ik heb jayce nog nooit in 1 potje mid zien gaan. Dit is vrij uniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jayce vs Darius is imo een skill matchup met een voordeel voor Jayce
thebeast12 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:37:
Ik ga het proberen voor je Wolf.
Jayce is ranged and melee samen.

Ik verzin even een ingame senario jayce VS darius.
Je start alles darius met 1 health regen en aantal potions en 1 sight ward.(potions zijn meestal 3 om 2).
Jayce moet altijd agressief zijn om darius te kunnen outfarmen maar hier ligt dus de fout.
Omdat je de health regen heb gehaald kan je er namelijk voor zorgen dat jayce je poked met zijn rang en daarna ben je eigelijk een soort van Garen. Je krijgt je health weer terug.
Doordat hij hierdoor nog meer agressief gaat zijn gaan er zeker weten fouten worden gemaakt.
Blijf gewoon bewegen als darius en je hebt geen enkel probleem.
Als jayce dichtbij komt grab hem gewoon en huppa ignite erover en je passive zorgt voor de rest.
je verzint een scenario maar houdt enkel rekening met darius beetje kortzichtig

als jayce met crystalline flask en 3 potions begint en darius begint zoals jij omschreven hebt dan kan jayce hem gemakkelijk outsustainen en is zijn early mana probleem voor heavy poke/burst ook al deels opgelost
zoals daarnet al aangehaald is: als darius grabt kan jayce hem wegslaan
thebeast12 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:41:
Nou ik weet niet waar jij zit maar ik heb jayce nog nooit in 1 potje mid zien gaan. Dit is vrij uniek.
allstars eerste game korea vs eu
mid kennen voor eu en mid jayce voor korea
uiteindelijk is die jayce megafed met een murumana black cleaver en nog wat leuks en is hij bijna niet te stoppen

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2013 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-10 20:46

steel123

Cryman9

Zoals in het allstar weekend? Jayce was toen heel vaak mid.

Top of mid maakt eigenlijk niet uit, meestal word er in champ select afgesproken wie je het liefst countered.

En al die theoretische counters, in alles onder diamond league maakt dat bijna niets uit. Daar hangt gewoon alles af van je skill met de champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Ik weet niet welke elo jij zit maar iin mijn laatste KZ potje kwam ik zelfs nog een Jayce mid tegen. Hij rolfstompt zowat iedereen daaro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

dr34m3dd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:40:
Maar Jayce is tegenwoordig ook een mid champion geworden of droom ik altijd die potjes?
Er zijn zo nu en dan wel een aantal jacye's die mid spelen.
Veelal zijn het try-hard mensen die een stream hebben gekeken en/of een toernooi gevolgd hebben :)

Meestal stellen ze niet veel voor omdat ze geen idee hebben hoe bepaalde matchups werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook leuk trouwens, als Darius E doet op het moment dat Jayce in hammerstance ook E doet, kom je als Jayce alleen maar zelf in problemen , je gaat dan dus achter Darius aan die je zelf wegknocked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
lol nog niet meegemaakt:P. Maar dit is dan ook wel toeval als het gebeurd:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde als 2 blitzes elkaar pullen, komen ze op de plek waar de andere stond :) Instant urgotult!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er wordt teveel vastgehouden aan een bepaalde "meta" en vanaf als je daar van af wijkt wordt er op je kop gezeten

ik zie de laatste veel zed, talon, jayce, khazix opduiken op mid niet echt de typische ap mid en soms wordt dit opgevangen door teemo, rumble, vlad, ryze op top maar soms is het gewoon een volle ad team comp, als je ziet dat de pro's soms ook met onconventionele zaken afkomen is het ook teken dat ze experimenteren

wat ik nog te weinig zie zijn laneswaps tussen top en bot en mid en top, wat ik soms wel jammer vind maar ja in soloq is dit moeilijker uit te voeren op low elo dan met gecoordineerde teams van pros veronderstel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Blitz kan ook grabben wegflashen, hij neemt m helemaal mee. Waarschijnlijk werkt t ook met een thresh lantarn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baristo
SoloQ is zo anders dan 5 man premades spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:32
Ook staat Kayle als counter tegen Darius... Nou dat is hij naar mijn weten toch zeker niet, vooral niet early game.. Kayle's Q heeft net IETSIE meer range, dan Darius's grab, 100 miliseconden delay en darius grabbed je en heeft Kayle pijn...

Late game maakt een goede Kayle die darius af dat wel uiteraard.. ;-)
Pagina: 1 ... 39 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.