thebeast12 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:46:
Ik had de ward iets voor de bush geplaatst en 1 in de bush van de river.
maar de fout was ook met shen om te hard the pushen. dus was de eerste keer ook een fout van mij.
maar zijn tossen waren ook echt allemaal raak dusja.
Maarja alle lanes verloren door Ammu dus we waren allemaal niet goed bezig.
top hangt af van welke zijde je speelt
purple team: heeft hier een voordeel lijkt me
ward in river ter hoogte van blue entry en je ziet 95% vd ganks heel lang op voorhand komen (op low elo)
als je river bush ward en je bent aan het pushen dan kan een amumu je het leven wel heel lastig maken want zn bandage toss heeft een grote range en de kans dat je nog wegkomt is veel kleiner dan dat je hem ziet komen van aan blue
als je mid/jungler ter hoogte van purple wraith ward dan kunnen ze je ook niet via je eigen jungle verrassen maar op low elo zou ik me daar niet zo druk in maken
blue team:
2 opties
of je ward de enemy tribush
en ter hoogte van blue
of je ward net voorbij de river bush en wat naar tribush toe en je pusht enkel en alleen na kills

lasthitten, zonen, lane freezen kunnen echt wonderen doen ik moet het ook nog wat onder de knie krijgen want ik heb meestal het geduld er niet voor maar de keren dat ik het heb gedaan heb ik wel de vloer aangeveegd met mn tegenstander
specifieke amumu tips:
-je zou kunnen je team er op afstellen bvb janna, alistar, lee sin, tristana, vayne .. alles dat kan disengagen
-zoals tegen elke jungler is goed warden al een goed begin
-sta je top en zie je hem bot opduiken voor een gank en je jungler is in de buurt, rape zn jungle met je tweetjes
-banshees veil / quicksilver sash indien nodig

kan zowiezo al echt handig zijn als ze veel cc hebben
-wat tenacity kan ook altijd handig zijn
-in teamfights altijd goed opletten als je denkt dat mumu zn ult heeft, bait hem of blijf niet te dicht opeen gepakt staan
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 22-05-2013 11:42
]