FUUUUUUUUUUUUUU
net een super tof potje ranked, ik op Kayle in jungle, potje ging super gelijk op. Top(singed) verloor langzaam zijn van Kha'Zix omdat hij veel geganked werd door Jax, en ik steeds net niet op tijd was om hem te helpen. Was doorgaans ook zijn eigen schuld. Toch 2 succesvolle ganks samen met mid (Akali) ertegenaan gegooid, dus dat was weer gelijk. Toen verloor bot na eerst toch een kill te hebben gehad, langzaam zijn lane (Varus met Nidalee als support) van Sivir met Soraka. Daar weer ganken, ook weer gelijk.
Na 40 minuten staat het 26-27 gelijk. Heel veel trades, wisselende team fights, en gelijke kansen.
Na 50 minuten krijgen we het voor elkaar om stiekum een Baron te pakken op mijn advies, en hebben we een groot voordeel. Met deze Baron pakken we gelijk 2 torens onder hun neus weg, en staan er nog maar 4 torens overeind.
Wat gebeurt er, tegenstander gaat keurig in defense mode... Alleen met 5 rondwaggelen, perfect sneaky af en toe zich laten zien. Dus ik zeg, jongens, focussen, niet solo rondbanjeren, rustig lanes pushen.
Wat doen ze tot 5 maal toe. Met z'n tweeen vol vooruit pushen mid. Dood... 3 torens van ons.
We winnen weer wat teamfights, komen weer terug.
Pushen met z'n tweeen, en weer dood. Weer 2 torens van ons. Weer winnen we de teamfights. Weer pushen ze met z'n tweeen, weer dood...
Ondertussen heb ik als Kayle een dikke tank build, en de hoogste CS van iedereen.
Ik defend als een malle, maar helaas, 5 vs 2 (omdat de 3 anderen weer eens te hard gepushed hebben en dood zijn) is toch te veel.. En we verliezen met iets van 40-35...
En ik bleef maar roepen: Dont push so hard!! Defend at base!!!
Geen zin...
Bah, verliezen omdat je team te eager is
Even niets...