[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Iusedto schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:59:
[...]

Ok :?

Ik dacht dat om LoL te leren het handiger was om te focussen om 1 a 2 champs en die dan goed leren en als ik alles een beetje door ( aka meer ervaring heb) dan de champs uitbreiden.

Maar ik ga wel een ander spelletje spelen |:(
mijn eerste zin was wellicht wat te negatief, het was meer bedoelt als "dat gaat niet werken; je moet een wat andere instelling hebben voor LoL"
LoL win je namelijk niet als je niet weet wat champs doen, inclusief degenen die je niet speelt, 1 of 2 champs leren werkt niet dus

om te winnen moet je de kennis hebben, de mechanics en vooral de juiste decision making
de eerste 2 kan iedereen leren en is niet moeilijk (wel hard nodig) en de derde is wat het verschil maakt tussen een goede speler en een geweldige speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 14:39

psyy138

blackbulls.nl

na mijn potje is lol opeens afgesloten en nu kom ik er niet meer in ... the server is currently busy

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:08
Klopt kan ook geen potje meer starten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Is de afgelopen dagen al vaker.

Als je login spammed bij begin kan je wel iets van een queue bereiken, maar nu werkt dat ook al niet meer. Vaak werkt de lobby enzo dan ook echt verrekte slecht.
Kwestie van wachten weer. Gister & eergsiter was het ook rond dit tijdstip problemen, zal wel weer zo blijven tot vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 14:39

psyy138

blackbulls.nl

ik kan er nu ook weer in

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Kassadin zo OP :P
Solo ranked (silver). Ik ben kassadin, onze adc is dc'd in het begin van het potje en toen hij lvl 6 was dc'de hij weer voor de rest vd game. Dus het was 4v5, toch gewonnen ;-)
Afbeeldingslocatie: http://img856.imageshack.us/img856/23/kassaop.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:08
Zit al 15min in queue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
godofal schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:55:
[...]
om te winnen moet je de kennis hebben, de mechanics en vooral de juiste decision making
de eerste 2 kan iedereen leren en is niet moeilijk (wel hard nodig) en de derde is wat het verschil maakt tussen een goede speler en een geweldige speler
Bedankt :)

Speel nu gewoon wat champs om wat gevoel te krijgen van LoL etc.
Tot nu toe vind ik Darius wel erg leuk spelen.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

questarey schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:33:
Solo ranked (silver). Ik ben kassadin, onze adc is dc'd in het begin van het potje en toen hij lvl 6 was dc'de hij weer voor de rest vd game. Dus het was 4v5, toch gewonnen ;-)
[afbeelding]
20 min. surrender zo te zien?
late game hadden ze zwaar gewonnen :p kwestie van tijd rekken, haha.
Stom dat ze surrenderden dus.

Overigens was jij niet de enigste die z'n lane aan het winnen was, wat natuurlijk ook wel lekker is! Anders was het natuurlijk een stuk lastiger geweest.

Neemt niet weg dat het wel lekker voor jou is natuurlijk :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2013 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

questarey schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:33:
[afbeelding]
Lekker hoor. Maar aan de andere kant: die tegenstanders :o. Brand met een dorans blade en Nasus die Warmogs rushed? Interessant =P.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

nog maar een keer opscheppen :+
heb blijkbaar een vrij OP combo voor AP kog'maw op ARAM gevonden: liandrys+rylai's
liandry's gerushed na athene's unholy grail (beter dan tear imo) en daarna rylai's (op zich bekende combo, maar dit is de eerste keer dat ik er zó veel damage van zie...)
ben gestopt met naar KDA te kijken de laatste paar weken en meer op damage done/taken gaan letten, dit is toch met áfstand de grootste uitschieter die ik tot nu toe gezien heb, ARAM, 5v5 of 3v3

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/crFy7zY.jpg

punchline: lux zei in de lobby dat ik AD moest gaan, zou beter zijn voor het team :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ja, als iemand je aanraad om AD Kog´maw te gaan met ARAM dan zou ik diegene vriendelijk negeren.
AP Kog´maw is op ARAM zo ontzettend sterk. Je hebt nieteens attack speed items nodig want als je je Q hebt dan krijg je meer dan genoeg. Je Q en E doen erg veel damage. En dan heb je nog nieteens je ult gebruikt om enemies die bijna dood zijn te snipen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Rordarok schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:20:
[...]

Lekker hoor. Maar aan de andere kant: die tegenstanders :o. Brand met een dorans blade en Nasus die Warmogs rushed? Interessant =P.
Ja die nasus heb ik niet zo veel van meegekregen :p die brand weet ik niet zo goed waarom die dat deed. in principe was die tot lvl 7 best irritant voor mij, maar zodra ik ging roamen was het gg :p
achja, dem silver 4 plays :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 11:33
godofal schreef op maandag 20 mei 2013 @ 23:04:
nog maar een keer opscheppen :+
heb blijkbaar een vrij OP combo voor AP kog'maw op ARAM gevonden: liandrys+rylai's
liandry's gerushed na athene's unholy grail (beter dan tear imo) en daarna rylai's (op zich bekende combo, maar dit is de eerste keer dat ik er zó veel damage van zie...)
ben gestopt met naar KDA te kijken de laatste paar weken en meer op damage done/taken gaan letten, dit is toch met áfstand de grootste uitschieter die ik tot nu toe gezien heb, ARAM, 5v5 of 3v3

[afbeelding]

punchline: lux zei in de lobby dat ik AD moest gaan, zou beter zijn voor het team :+
Ik zie maar 1 groot gemis in je build en dat is Lichbane. Eigenlijk ook Zhonya's tegen Zed/Morde. Ik heb AP Kog ook wel eens in normals gedaan, waar een tear wel degelijk core is, zeker met de lekkere shield en extra AP van Archangels. Het grootste zwaktepunt van Kog'maw, die je zo te zien ook hebt mogen ondervinden, is hoe squishy je bent als ze eenmaal op je zitten.

Ik ben zelf ook groter voorstander van AD Kog'maw in ARAM. Vooral omdat als er een lategame is AD Kog'maw iedereen (niemand aan dat team zal tank gaan) dood krijgt voordat ze bij hem komen. Echter zie ik wel je punt om in deze omstandigheden AP te gaan. Mordekaiser met een AD Kog'maw ghost :'(

Nouja, hoe ik het waarschijnlijk had gebouwd is: Archangel, Lichbane, Deathcap, Void Staff (core), en dan twijfelen tussen Zhonya / Rylais.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

(jarig!)
Gisteren voor het eerst in 10 potjes verloren met blue ezreal en dat ondanks ik toch positief stond.
Kwam vooral omdat Draven veel sterker early game was en ik een mindere support bij me had. Hij werd namelijk twee keer makkelijk geganked door hecarim ook al pingden wij een aantal keer. Hierdoor werd Draven te sterk en kon hij onze AP carry bijna oneshotten. Dus helaas verloren maar wel goede zaken gedaan en bijna richting silver 2.

Ik heb trouwens gehoord dat sommige mensen ook meerdere divisies skippen, bijvoorbeeld van silver 3 naar silver 1. Is dit mogelijk? Zo ja hoe?

Ik speel zelf vaak tegen silver 1 en goud 4/5 dus mijn MMR ligt waarschijnlijk hoger dan silver 2 maar zou ik ook echt een extra divisie omhoog kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:09

Wootlock

Evilution

Awaken1 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:18:
Gisteren voor het eerst in 10 potjes verloren met blue ezreal en dat ondanks ik toch positief stond.
Kwam vooral omdat Draven veel sterker early game was en ik een mindere support bij me had. Hij werd namelijk twee keer makkelijk geganked door hecarim ook al pingden wij een aantal keer. Hierdoor werd Draven te sterk en kon hij onze AP carry bijna oneshotten. Dus helaas verloren maar wel goede zaken gedaan en bijna richting silver 2.

Ik heb trouwens gehoord dat sommige mensen ook meerdere divisies skippen, bijvoorbeeld van silver 3 naar silver 1. Is dit mogelijk? Zo ja hoe?

Ik speel zelf vaak tegen silver 1 en goud 4/5 dus mijn MMR ligt waarschijnlijk hoger dan silver 2 maar zou ik ook echt een extra divisie omhoog kunnen gaan?
Divisies skippen kan als je MMR behoorlijk hoger ligt dan de gemiddelde persoon in jou divisie

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Awaken1 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:18:

Gewoon door zo veel meer MMR (bijv. hele hoge wins/loss ratio) te hebben dan de divisie waar je in zit. Ik heb er bijvoorbeeld één geskipped toen ik ~16/4 stond.

Maar silver 1 kun je uiteraard niet overslaan.

Aatrox: YouTube: Pre-Release Teaser - Justicar Aatrox Skin - League of Legends

[ Voor 9% gewijzigd door Thormodo op 21-05-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaah wat is blue ezreal toch heerlijk broken in mijn regio :) Eindelijk weer zorgeloos mezelf omhoog carryen met OP meuk ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 20:14

Masuchievo

Cpt. Average

Gisteren een tof potje met draven gespeeld(Normal). Voorheen vond ik Draven maar niks, ik kon er echt niet mee overweg. Toch doorgeploeterd (nogsteeds niet optimaal). Earlygame botlane compleet doormidden geramd. Die ezreal had samen met zijn supp niks te vertellen. Mijn thresh support hookte goed, en met lantern was Heca in notime in lane.

Ik werd daarna fijn gefocussed door LB, maar het mocht niet baten. Ik 2 shotte de support, 5 shotte de trundle, en de ezreal was in 3 schoten weggevaagd. Geen idee wat de score was voor mij uiteindelijk maar het was denk ik 27-8-#.

Nu nog goed presteren in ranked en ik ben een blij man, maar eerst nogmeer oefenen met Draven.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het geen Ashe? :) goede treshsupports zijn zo fijn, dat er ineens een hecarim of nasus in je lane staat, fucking scary, vooral als purple side kan je em zo mooi naar je tribush gooien , heeeerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Wat een drama weekend. Had eindelijk een weekend helemaal niets te doen en dan vervolgens 3 dagen lang niets anders dan problemen met de EUW server. Heb een totaal van 4 ranked games kunnen spelen waarvan ik er 3 gewonnen heb en 1 verloren. Alleen al die games had ik last van een vreemde lagspike om de zoveel minuten, waardoor het heel irritant was om agressief te spelen. Dus dan maar proberen rustig te farmen en hopen dat de rest van de lanes wel winnenn.

Ik heb na de 4 games maar pingtests uitgevoerd en inderdaad hier kwam weer hetzelfde naar voren. Om de zoveel pings zat er 1 bij met een flinke delay. Nu weet ik niet zeker of het aan mijn ISP ligt of dat het bij Riot ligt aangezien het hele weekend de servers vrij slecht functioneerden, maar dit weerhoud mij er dus wel van om nog ranked te gaan spelen. Kijk ik vindt een loss geen probleem, maar dit is ook een loss voor 4 anderen dankzij mij. En ik weet hoe irritant ik hetzelf vindt als ik iemand in mijn team heb met continu lag. Dus hopelijk gaan de pingtests vanavond beter, anders toch maar eens Ziggo opbellen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:48:
Was het geen Ashe? :) goede treshsupports zijn zo fijn, dat er ineens een hecarim of nasus in je lane staat, fucking scary, vooral als purple side kan je em zo mooi naar je tribush gooien , heeeerlijk
Eeeh kan best wel zijn eigenijk. Slugger trundle top. Dus het kan zo zijn dat ik jou afgetrapt heb? Sweet.

[ Voor 6% gewijzigd door Masuchievo op 21-05-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:55:
Wat een drama weekend. Had eindelijk een weekend helemaal niets te doen en dan vervolgens 3 dagen lang niets anders dan problemen met de EUW server. Heb een totaal van 4 ranked games kunnen spelen waarvan ik er 3 gewonnen heb en 1 verloren. Alleen al die games had ik last van een vreemde lagspike om de zoveel minuten, waardoor het heel irritant was om agressief te spelen. Dus dan maar proberen rustig te farmen en hopen dat de rest van de lanes wel winnenn.

Ik heb na de 4 games maar pingtests uitgevoerd en inderdaad hier kwam weer hetzelfde naar voren. Om de zoveel pings zat er 1 bij met een flinke delay. Nu weet ik niet zeker of het aan mijn ISP ligt of dat het bij Riot ligt aangezien het hele weekend de servers vrij slecht functioneerden, maar dit weerhoud mij er dus wel van om nog ranked te gaan spelen. Kijk ik vindt een loss geen probleem, maar dit is ook een loss voor 4 anderen dankzij mij. En ik weet hoe irritant ik hetzelf vindt als ik iemand in mijn team heb met continu lag. Dus hopelijk gaan de pingtests vanavond beter, anders toch maar eens Ziggo opbellen.
Ligt aan Riot. Hebben laatste tijd problemen met de servers waar ze de oorzaak nog niet van hebben gevonden. Daarom zijn de ranked queues redelijk snel uitgeschakeld om iedereen dit soort problemen te helpen voorkomen. Gek genoeg is het voornamelijk begin van de middag dat de boel eruit ligt ipv savonds wanneer ze de playerspike hebben...

Achja, kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer terug in Baksteen V 0 Punten... _/-\o_ <3

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:11
Ik ben wel gedemote van Bronze 1 naar Bronze 2 :(
Daarna gelijk weer een potje dik gewonnen en 20 punten gekregen, maar niet weer gepromote...

Er is vast meer voor nodig :P

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:19:
[...]

Ligt aan Riot. Hebben laatste tijd problemen met de servers waar ze de oorzaak nog niet van hebben gevonden. Daarom zijn de ranked queues redelijk snel uitgeschakeld om iedereen dit soort problemen te helpen voorkomen. Gek genoeg is het voornamelijk begin van de middag dat de boel eruit ligt ipv savonds wanneer ze de playerspike hebben...

Achja, kan gebeuren.
Als hij pingtests doet en daar komen ook lagspikes in voor ligt het toch bij hem?
Ik heb namelijk ook het hele weekend gespeeld en behalve dat ranked vaak disabled was heb ik geen enkele keer last gehad van lag.

Problemen met de server houd zich vooral op de queue voor inloggen.
Deze wordt heel snel heel hoog omdat niemand kan inloggen en daardoor hebben mensen in ranked last van mensen die gedisconnect waren en nu niet meer konden inloggen.
Bron
FireDrunk schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:21:
Ik ben wel gedemote van Bronze 1 naar Bronze 2 :(
Daarna gelijk weer een potje dik gewonnen en 20 punten gekregen, maar niet weer gepromote...

Er is vast meer voor nodig :P
Je moet 100 LP hebben om in de promotion matches te komen. Hiervan moet je 2 van de 3 potjes winnen en je bent weer gepromote.
Kijk dus even hoeveel punten je nu hebt. Sta je op 100, dan moet je dus nog 2 van de 3 volgende potjes winnen.

[ Voor 19% gewijzigd door Awaken1 op 21-05-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

(jarig!)
Dubbelpost.

[ Voor 96% gewijzigd door Awaken1 op 21-05-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awaken1 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:32:
[...]

Als hij pingtests doet en daar komen ook lagspikes in voor ligt het toch bij hem?
Ik heb namelijk ook het hele weekend gespeeld en behalve dat ranked vaak disabled was heb ik geen enkele keer last gehad van lag.

Deze wordt heel snel heel hoog omdat niemand kan inloggen en daardoor hebben mensen in ranked last van mensen die gedisconnect waren en nu niet meer konden inloggen.
Bron
Nouja er zijn problemen met servers synchroniseren. Ze laten vervolgens maar een handjevol tegelijk toe om niet de load ook nog eens dramatisch te verhogen. De login queues worden puur gecontroleerd door riot zelf en met goede reden. De loginqueues zijn niet het probleem wat er nu is, het is een gevolg van het probleem.

@firedunk, je kan je aantal LP gewoon weer zien, je moet netjes weer je promotions doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Awaken1 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:32:
[...]

Bron
Dit vermoeden had ik dus al, de tracert resultaten gaven ook geen hoge waardes aan richting riot.de maar zodra ik dus de ping test deed: ping riot.de -t, zaten er af en toe hoge spikes tussen. Maar echt 1 op de 100 pings gaf een waarde van ongeveer 2000 aan. Zit te denken om misschien even van wifi af te stappen en te kijken of ik het daarmee oplos. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat het aan mijn router ligt aangezien die nog maar amper een half jaar oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

(jarig!)
Damienx2 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:36:
[...]

Dit vermoeden had ik dus al, de tracert resultaten gaven ook geen hoge waardes aan richting riot.de maar zodra ik dus de ping test deed: ping riot.de -t, zaten er af en toe hoge spikes tussen. Maar echt 1 op de 100 pings gaf een waarde van ongeveer 2000 aan. Zit te denken om misschien even van wifi af te stappen en te kijken of ik het daarmee oplos. Maar ik kan me haast niet voorstellen dat het aan mijn router ligt aangezien die nog maar amper een half jaar oud is.
Via wifi heb ik ook altijd problemen met gamen. Ik heb zo'n standaard ziggo router UBEE nogwat volgens mij.
Hier krijg ik ook om de zoveel seconden een korte lagspike omdat er geen pakketjes worden verzonden.

Sindsdien ben ik overgestapt op kabel en geen problemen meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same hier, ook met ziggo, ook met ubee :) goedkope rommel ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02:33
Zit mijn hele leven al op Wifi en nooit problemen gehad.
Het ligt er ook maar aan hoe je huis gebouwd is.
Koper is een grote verstoring op je WIFI en denk maar verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Hmm ik schijn niet de enige te zijn.

http://euw.leagueoflegend...97731&highlight=lagspikes

En het is inderdaad recentelijk begonnen. Ik heb overigens naast de standaard Ziggo router mijn eigen draadloze router gezet. Puur omdat ik al geen vertrouwen had in die "bruikleen" routers die providers altijd leveren. Iig niet qua draadloos signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 23:05
Er schijnen idd problemen te zijn met LoL/Games en Ziggo. Heb persoonlijk thuis nergens last van (Alles-in-1 hoogste pakket). Wat ik wel had is de 2 weken die ik op UPC heb gezeten (verblijf in ander huis) dat ik elke game wel 1 reconnect issue had maar daarna gewoon zonder problemen weer verder kon spelen.
Internet klapte er daar gewoon uit 1 keer per uur ? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:36:
[...]

Als je die pingresultaten ook hebt als je bijvoorbeeld google pingt weet je dat het probleem in je eigen netwerk zit. Er waren dit weekend inderdaad problemen bij Riot, maar dat waren geen netwerkproblemen. Deze zouden dus amper invloed gehad moeten hebben op jouw pingtests.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Mijn excuses ik had gelogen, ik ben 23-6-5 geindigd. Het was inderdaad een Ashe (Kéiji).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) foei, nu moet je iedereen 900 RP geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:34:
:) foei, nu moet je iedereen 900 RP geven
12000000*900RP=?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enkel aan mij is ook goed

enkele rare potjes gehad dit weekend
Wou eens kassadin testen en had die wel eens gespeeld maar al heel lang geleden en kom uit tegen een lux op mid, die mij volledig outplayed en na goed en wel even er tegen te staan heb ik plots al 0/3/0 aan mn been.
Het was een normal game maar toch begint het gewoonlijke gemekker: is this your first time kass? do a bot game and spare us the waste of time. MUTE :)
uiteindelijk 16/9/7 ofzo geeindigd en gewonnen, niet zo fantastische score maar het voelde wel geweldig om mn team te carryen en elke teamfight een triple kill te halen fots fots boom boom boom, kass zal ik toch nog wat vaker proberen, heerlijk om met 1 combo 3 man op te blazen.

ahri ligt me totaal niet, dat was pijnlijk duidelijk

en dan na zoveel potjes met mn vriendin te spelen toch nog eens een woordenwisseling gehad omdat ze bleef pushen en ik rook de gank komen en ze wou niet luisteren, ben ik dan maar solo ranked gaan spelen
2 loss 3 win
langzaam maar zeker mn weg terug naar silver klauwen

die 2 loss waren wel 2 heel duidelijke loss, in beide mn lane kunnen houden maar ook niet echt winnen en alle andere lanes verliezen op mn team :( bummer maar ik stond toch versteld van wat de tegenstander allemaal deed, echt goede teamplays en dat had ik niet verwacht op bronze 1

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Ben dit weekend begonen met mundo jungle, bevalt me erg goed de sustain :)
3 potjes geloof ik gedaan, eerste potje 7-3 gehaald. 2de potje een schammele 2-6 geloof ik en laatste potje heb ik 2 keer een tripple kill gescored en nog een aantal double's, score weet ik niet meer, geloof rond de 11-2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volledige jungle tierlist staat nu op RoG als je van junglen houdt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Zebby schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 08:22:
[...]

Ik zie maar 1 groot gemis in je build en dat is Lichbane. Eigenlijk ook Zhonya's tegen Zed/Morde. Ik heb AP Kog ook wel eens in normals gedaan, waar een tear wel degelijk core is, zeker met de lekkere shield en extra AP van Archangels. Het grootste zwaktepunt van Kog'maw, die je zo te zien ook hebt mogen ondervinden, is hoe squishy je bent als ze eenmaal op je zitten.
lich bane zou mss een goede zijn geweest, vond de AS wat relaxter aangezien ik meer ADC dan AP speel en dus wat DPS miste

tear is echt een no-go op bijna alle champs in ARAM imo; van de map buff krijg je extra manaregen die enorm versterkt word door chalice. je zit dus nooit zonder mana, en als je het wel voor elkaar krijgt dan wacht je 5 seconden en je hebt weer zat voor poke en burst. dankzij de CDR op athene's en de Mres die je erbij krijgt is het gewoon hét item voor bijna alle AP pokers in ARAM
tear chargen duurt ook lang, zeker op kog'maw early zonder ult
er zijn zeker champs waar tear beter op is (ryze bijvoorbeeld) maar chalice>tear voor bijna alle champs, zeker pokers die niet met mana schalen (TF, gragas, etc)

zed en morde kwamen trouwens niet bij me omdat ik afstand hield en genoeg protection had (team was erg goed daarin) en m'n rylai's was genoeg als defensive, nadat ik die had ging ik eigenlijk alleen dood als ik dat wilde

ARAM is toch veel meer gericht op constante poke en harass ipv burst; teamfights worden meestal bepaalt door de hoeveelheid poke een team kan landen, daarom is liandry's/rylai's een betere optie dan vol AP

en zoals je duidelijk kan zien: de build werkte zeer goed, beter dan ik wie dan ook eerder heb zien doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

godofal schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:14:
[...]

lich bane zou mss een goede zijn geweest, vond de AS wat relaxter aangezien ik meer ADC dan AP speel en dus wat DPS miste

tear is echt een no-go op bijna alle champs in ARAM imo; van de map buff krijg je extra manaregen die enorm versterkt word door chalice. je zit dus nooit zonder mana, en als je het wel voor elkaar krijgt dan wacht je 5 seconden en je hebt weer zat voor poke en burst. dankzij de CDR op athene's en de Mres die je erbij krijgt is het gewoon hét item voor bijna alle AP pokers in ARAM
tear chargen duurt ook lang, zeker op kog'maw early zonder ult
er zijn zeker champs waar tear beter op is (ryze bijvoorbeeld) maar chalice>tear voor bijna alle champs, zeker pokers die niet met mana schalen (TF, gragas, etc)

zed en morde kwamen trouwens niet bij me omdat ik afstand hield en genoeg protection had (team was erg goed daarin) en m'n rylai's was genoeg als defensive, nadat ik die had ging ik eigenlijk alleen dood als ik dat wilde

ARAM is toch veel meer gericht op constante poke en harass ipv burst; teamfights worden meestal bepaalt door de hoeveelheid poke een team kan landen, daarom is liandry's/rylai's een betere optie dan vol AP

en zoals je duidelijk kan zien: de build werkte zeer goed, beter dan ik wie dan ook eerder heb zien doen
Denk echt nooit na over items... koop meestal maar wat op ARAM.
Had 20/x/20 op lux laatst.. wat is dat een ARAM beest zeg.. die magic zone doet veel damage, super range en sommige mensen zien de zone ook niet en stappen er zo op...
Build: Grail Hourglass Sorc shoes voidstaf en Deathfire grasp
Had hier nog deathcap bij willen doen... maar het was al voorbij...

Denk dat dit soort "sneaky" casters toch al snel teveel damage kunnen doen in ARAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

3xNix schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:02:
[...]

Denk echt nooit na over items... koop meestal maar wat op ARAM.
Had 20/x/20 op lux laatst.. wat is dat een ARAM beest zeg.. die magic zone doet veel damage, super range en sommige mensen zien de zone ook niet en stappen er zo op...
Build: Grail Hourglass Sorc shoes voidstaf en Deathfire grasp
Had hier nog deathcap bij willen doen... maar het was al voorbij...

Denk dat dit soort "sneaky" casters toch al snel teveel damage kunnen doen in ARAM
1 woord: Poke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Als ik in ARAM een Nidalee in het enemy team zie weet ik dat we gaan verliezen, lijkt wel een wedstrijd wie de speren terug kan koppen

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Heb ook geen idee hoe ik een champ zoals Pantheon usefull kan krijgen in ARAM...

Kon alleen maar reageren op een dive van de enemy bruiser... als ik 2 stappen naar voren zetten was ik al gelijk de klos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Panth in ARAM speel ik altijd MAN-MODE , vaak de eerste erin of ult achter enemy, speel vaak gewoon het psychologisch spel xD werkt niet altijd en kan altijd pech hebben dat hen/jouw team-comp niet lekker werkt ;)

Panth blijft MAN-MODE :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:13:
Panth in ARAM speel ik altijd MAN-MODE , vaak de eerste erin of ult achter enemy, speel vaak gewoon het psychologisch spel xD werkt niet altijd en kan altijd pech hebben dat hen/jouw team-comp niet lekker werkt ;)

Panth blijft MAN-MODE :D
Tegen een Cait / MF / Garen(die overigens altijd in het enemy team zit) / Amumu / Veigar ... hoe werkt dan de MAN-MODE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:24

Qon

Viktor is ARAM is ook altijd leuk.. Stun/slow op de enemy bushes + lasers... zo heerlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Useless champs in aram (zoals pant) bouw ik gewoon aura tank zodat het team er nog wat aan heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3xNix schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:22:
[...]

Tegen een Cait / MF / Garen(die overigens altijd in het enemy team zit) / Amumu / Veigar ... hoe werkt dan de MAN-MODE ?
als ik tegen een Amumu of Veigar spel neem ik al snel mijn "get-out-of-jail" item om uit hen stuns te komen, blijft lastig enkel wat ik probeer is panth ze passive up te krijgen, dan vol erin en op hen ADC jumpen, vaak is er dan dikke paniek en kan mijn team hen aanvallen, vaak overleef ik het ook niet maar winnen we wel de teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
*O* W00t w00t

Heb een Riot warning te pakken. Schijnbaar is mijn sociale en opbeurende taal geen positief effect op reports :P

Wat heb ik hier van geleerd, de chat totaal negeren. Er wordt naar mijn inziens niet echt gekeken naar gameplay, build etc, maar puur naar wat er in de chat voorbij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Viper® schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:33:
*O* W00t w00t

Heb een Riot warning te pakken. Schijnbaar is mijn sociale en opbeurende taal geen positief effect op reports :P

Wat heb ik hier van geleerd, de chat totaal negeren. Er wordt naar mijn inziens niet echt gekeken naar gameplay, build etc, maar puur naar wat er in de chat voorbij komt.
Wat ook heel erg helpt (ik zeg niet dat je het doet) maar geen 'gg, easy' of iets in die trend zeggen. Mensen onthouden meestal toch alleen de laatste 2 minuten van de match, als je elke match nog even kritiek gaat uitoefenen op het laatste moment, dan krijg je heel snel reports.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Beukerz schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:30:
Useless champs in aram (zoals pant) bouw ik gewoon aura tank zodat het team er nog wat aan heeft :)
precies, douw zoveel mogelijk defensive stats en aura's erop; runic bulwark, HP en CDR stacken en dan of je ADC's (als je die hebt) verdedigen of manmode diven en afleiden

er zijn een paar champs die wel echt helemaal nutteloos zijn imo en fiora is nog de ergste :+ (zonder ult is ze gewoon kamikaze)

grappig hoe verschillend het spelletje word zodra je de map/algemene gameplay aanpast; ARAM, TT en SR zijn echt 3 verschillende spelletjes met compleet eigen sterke champs en items
heimer is bijvoorbeeld best wel sterk op ARAM maar compleet nutteloos op TT en SR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

godofal schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:43:
[...]

precies, douw zoveel mogelijk defensive stats en aura's erop; runic bulwark, HP en CDR stacken en dan of je ADC's (als je die hebt) verdedigen of manmode diven en afleiden

er zijn een paar champs die wel echt helemaal nutteloos zijn imo en fiora is nog de ergste :+ (zonder ult is ze gewoon kamikaze)

grappig hoe verschillend het spelletje word zodra je de map/algemene gameplay aanpast; ARAM, TT en SR zijn echt 3 verschillende spelletjes met compleet eigen sterke champs en items
heimer is bijvoorbeeld best wel sterk op ARAM maar compleet nutteloos op TT en SR
Fiora is tof op ARAM, mits je een half competent team hebt. Gisteren een crit att speed build en je ramt door skarners heen. Je ult is ook zeer handig. Maar ik moet toegeven er zijn betere champs voor op ARAM.

Heimer nutteloos? Ga eens op rocket grenade focussen ipv turrets en kom dan eens terug. Hij is niet ideaal, maar nutteloos? Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 10-10 20:07
Viper® schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:33:
*O* W00t w00t

Je kunt, net als iemand hierboven al aangaf, het beste de chat negeren. Ik heb er zelfs een 3 day ban voor gekregen.. Geenszins harde flame, maar meer (al dan niet sarcastisch) wijzen op fouten/verbeterpunten..
Wat ik heb geleerd is dat dit niet wordt gewaardeerd en ook kun je sarcasme beter mijden..

Ik ben echt geen heilig boontje, maar vond de ban al met al zwaar overtrokken.. Mja goed; ik chat gewoon niet meer mee, ook prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je gezegt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

(jarig!)
Masuchievo schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:51:
[...]

Fiora is tof op ARAM, mits je een half competent team hebt. Gisteren een crit att speed build en je ramt door skarners heen. Je ult is ook zeer handig. Maar ik moet toegeven er zijn betere champs voor op ARAM.

Heimer nutteloos? Ga eens op rocket grenade focussen ipv turrets en kom dan eens terug. Hij is niet ideaal, maar nutteloos? Nope.
Ik heb 2 keer heimer gekregen en 2 keer makkelijk gecarried in ARAM.
Vooral de rocket grenade harass. De stun is ook heel goed voor die tegenstanders met gap closers.
Ik heb trouwens ook al blitz 2 keer gekregen in ARAM.
Volgens mij krijg ik telkens dezelfde champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
Ik speel al een aantal jaar en nog nooit een waarschuwing gehad, ik denk dat je toch iets van toxic gedrag vertoond wil je dat krijgen, misschien dat je het zelf niet geheel door hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zei ook iets in de trend van "Teemo you know putting 4 shrooms together is fucking useless".

Iemand anders reageerde nog met "he's right"
Maarja, zie zien fucking en dan ben je de sigaar hè :D

Laatst had ik nog een Aram potje met een Sona en nog een AP based hero die beide AD gingen.

Tegenwoordig vind ik alles best. Ik werk alleen nog met pings en negeer opmerkingen en dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 15:03
idd, had "Fucking" weggelaten en er was niks aan de hand geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Exact weet ik het niet meer uit mijn hoofd, moet ik straks na werk even de case opzoeken in mijn mail.. Hij dateert van een aantal maanden terug..

Ik heb enorm de neiging sarcastisch te worden tegen mensen die in champion select groot praten en vervolgens binnen 10 minuten de lane hebben verloren en de jungler de schuld geven..

Bijvoorbeeld tegen een top die binnen 10 minuten 0 - 4 staat: "really nice performance up top.. wards r overrated right?."

Nu snap ik dat dit ook geen wenselijk gedrag is, zoals ik zei ben ik echt geen heilig boontje.. Maar dit ten opzichte van de keiharde flame over ziektes die ik heb en het aantal nachtelijke bezoekers die mijn moeder heeft, vind ik niet echt in verhouding staan..
Euphanasia schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:10:
Ik speel al een aantal jaar en nog nooit een waarschuwing gehad, ik denk dat je toch iets van toxic gedrag vertoond wil je dat krijgen, misschien dat je het zelf niet geheel door hebt.
Nou ja mijn voorgaande alinea dus..

[ Voor 16% gewijzigd door Jaap. op 21-05-2013 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
JapieTalent schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:13:
[...]

Exact weet ik het niet meer uit mijn hoofd, moet ik straks na werk even de case opzoeken in mijn mail.. Hij dateert van een aantal maanden terug..

Ik heb enorm de neiging sarcastisch te worden tegen mensen die in champion select groot praten en vervolgens binnen 10 minuten de lane hebben verloren en de jungler de schuld geven..

Bijvoorbeeld tegen een top die binnen 10 minuten 0 - 4 staat: "really nice performance up top.. wards r overrated right?."

Nu snap ik dat dit ook geen wenselijk gedrag is, zoals ik zei ben ik echt geen heilig boontje.. Maar dit ten opzichte van de keiharde flame over ziektes die ik heb en het aantal nachtelijke bezoekers die mijn moeder heeft, vind ik niet echt in verhouding staan..

[...]

Nou ja mijn voorgaande alinea dus..
Ja maar zulke opmerkingen die je maakt lokken wel reacties over ziektes en je moeder uit, dus ik vind wel dat dit in verhouding staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Probeer het om te draaien, cmon man what are you doing up top? Try to get some wards. Wees een beetje constructief en het kan door de beugel. Ik heb genoeg potjes gewonnen door het niet op te geven en te gaan "kankeren" en een positief geluid te geven.+ je gaat er zelf ook veel minder gefrustreerd door raken. En dat is mss wel het grootste voordeel. (MINDER, dus niet helemaal weg(soms wel though))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Ook wel waar, maar als iemand altijd op een poeslief toontje hoort dat hij het godsonmogelijk slecht doet gaat hij misschien nooit eens achter zijn oren krabben...

Eigenlijk zou je een report moeten hebben voor "Seriously bad use of a hero", en dat in het Tribunal iemand een warning kan krijgen dat hij een hero echt heel slecht speelt. Als straf kan je iemand een ban op een hero geven bijvoorbeeld...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier 2 mensen die mij ff kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Euphanasia schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:22:
[...]

Ja maar zulke opmerkingen die je maakt lokken wel reacties over ziektes en je moeder uit, dus ik vind wel dat dit in verhouding staat.
Ja en nee.. Je hebt gelijk dat dergelijke opmerking niet goed te keuren zijn (en daar ben ik me wel van bewust hoor), maar het staat naar mijn idee absoluut niet in verhouding..

Voorbeeld: ik ga voor jou rijden en rijd 65 km/h waar je 80 km/h mag.. Dit irriteert en lokt inhaalgedrag uit (ervan uitgaande dat dat mag op de betreffende weg) --> jij haalt mij in en wordt al doende geflitst door de politie --> bekeuring.. In jou redenatie verdien ik dan ook een bekeuring voor 65 km/h rijden?
Masuchievo schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:27:
Probeer het om te draaien, cmon man what are you doing up top? Try to get some wards. Wees een beetje constructief en het kan door de beugel. Ik heb genoeg potjes gewonnen door het niet op te geven en te gaan "kankeren" en een positief geluid te geven.+ je gaat er zelf ook veel minder gefrustreerd door raken. En dat is mss wel het grootste voordeel. (MINDER, dus niet helemaal weg(soms wel though))
Nou ja goed, iemand die in champion select groot praat over hoe goed hij wel niet is, vervolgens zijn lane knetter hard verliest (prima dat kan gebeuren), maar vervolgens anderen de schuld gaat geven.. Ja sorry, maar daar heb ik niet zoveel geduld en respect voor..

Wat je zegt dat attitude (zeker op lager elo) belangrijk is, naar mijn idee soms nog wel bepalender dan skill, onderschrijf ik volledig hoor! Heb dergelijke matches ook meermaals meegemaakt..

[ Voor 39% gewijzigd door Jaap. op 21-05-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
[quote]JapieTalent schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:13:
[...]

[...]
JapieTalent schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:29:
[...]

Ja en nee.. Je hebt gelijk dat dergelijke opmerking niet goed te keuren zijn (en daar ben ik me wel van bewust hoor), maar het staat naar mijn idee absoluut niet in verhouding..

Voorbeeld: ik ga voor jou rijden en rijd 65 km/h waar je 80 km/h mag.. Dit irriteert en lokt inhaalgedrag uit (ervan uitgaande dat dat mag op de betreffende weg) --> jij haalt mij in en wordt al doende geflitst door de politie --> bekeuring.. In jou redenatie verdien ik dan ook een bekeuring voor 65 km/h rijden?
Heb jij dan wel of geen middelvinger opgestoken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

FireDrunk schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:27:
Ook wel waar, maar als iemand altijd op een poeslief toontje hoort dat hij het godsonmogelijk slecht doet gaat hij misschien nooit eens achter zijn oren krabben...

Eigenlijk zou je een report moeten hebben voor "Seriously bad use of a hero", en dat in het Tribunal iemand een warning kan krijgen dat hij een hero echt heel slecht speelt. Als straf kan je iemand een ban op een hero geven bijvoorbeeld...
CHAMPIONS. ARE YOU A DOTA RETARD?!

Krijg ik soms te horen als ik dota speel (als je dan naar champ refereerd)

Smileyface.

Soms zijn mensen echt uber crap maar krijgen wel kills (1 lucky lasthit etc)

Gisteren was ik nami supp, ik had op een bepaald moment 4-4-4 de beste k/d/a ratio op mijn team. 2 knullige lasthits (jammer) en 2 echte kills die niemand anders kon krijgen. Raad eens wat er gebeurt? Iedereen massieve rage. Mijn ezreal was ook boos, hij ging steeds niet mee. Ik ben in lane best wel agressief en een adc is gewoon een lanebitch voor de supp. Als hij mee was gegaan hadden we de lane hard gewonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
blackmage2v schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:32:
[...]

Heb jij dan wel of geen middelvinger opgestoken?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
JapieTalent schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:29:
[...]

In praktijk in jouw voorbeeld niet maar al trek ik de vergelijking door naar LoL zie ik het zo; Als jij nooit 65 had gereden, had ik nooit hoeven inhalen met 80 en was ik nooit geflitst.

Door jouw toedoen heb je bij mij bewust het agressieve rijgedrag uitgelokt dus in theorie ben jij net zo schuldig. Jij bent de aanstichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Quote die ik kapot gemaakt heb en geen zin heb om te fixen:

Nou ja goed, iemand die in champion select groot praat over hoe goed hij wel niet is, vervolgens zijn lane knetter hard verliest (prima dat kan gebeuren), maar vervolgens anderen de schuld gaat geven.. Ja sorry, maar daar heb ik niet zoveel geduld en respect voor..

Use the dude card. Dude you told us you were really good with (insert champ name), whats wrong? I know that (insert enemy champ) is strong, but I am quite sure that you can have him. Maybe ask the junger to come? Plan and ping.

[ Voor 5% gewijzigd door Masuchievo op 21-05-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Euphanasia schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:33:
[...]

In praktijk in jouw voorbeeld niet maar al trek ik de vergelijking door naar LoL zie ik het zo; Als jij nooit 65 had gereden, had ik nooit hoeven inhalen met 80 en was ik nooit geflitst.

Door jouw toedoen heb je bij mij bewust het agressieve rijgedrag uitgelokt dus in theorie ben jij net zo schuldig.
Ik vind dat een beetje omgekeerd redeneren.. In acht nemende dat het internet (relatief) anoniem is (dus flame away), mag je niets meer zeggen, want dat kan verkeerd geïnterpreteerd worden.. Vind ik onzin.. Dat iets uitgelokt wordt wil niet zeggen dat je er in mee moet gaan..

Daarnaast kan ik het dan ook omdraaien: Als hij niet 0 - 4 was gegaan had ik geen sarcastische opmerking hoeven plaatsten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Dat is dus de meest foute aanname... Iemand die 0-4 speelt is nooit een aanleiding om sarcastisch (op het randje...) te reageren...

Summoners code -> Help noobs?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
JapieTalent schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:40:
[...]

Ik vind dat een beetje omgekeerd redeneren.. In acht nemende dat het internet (relatief) anoniem is (dus flame away), mag je niets meer zeggen, want dat kan verkeerd geïnterpreteerd moeten worden.. Vind ik onzin.. Dat iets uitgelokt wordt wil niet zeggen dat je er in mee moet gaan..

Daarnaast kan ik het dan ook omdraaien: Als hij niet 0 - 4 was gegaan had ik geen sarcastische opmerking hoeven plaatsten..
Als je de LoL community een beetje kent, weet jij dat je bij soort opmerkingen flame kan verwachten, je bent bewust aan het uitlokken want je weet hoe mensen reageren in LoL op dat soort commentaar.

en bij 0-4 hoef je ook geen sarcastische opmerking te maken, mij gebeurt dat ook wel eens.

Ik zal dan niet flamen als iemand iets zegt ik mute diegene, maar ik weet dat 8 op de 10 spelers je uit zal schelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Er zijn echt hele artikelen geschreven over 'hoe toxic players slecht zijn voor de communitie' en wat 'toxic behaviour' is. Het uitlokken van reacties is 'juist' iets waar Riot heel zwaar op straft. Want juist door dit uit te lokken, verpest je het humeur van je tegenspeler, die het volgende potje weer andere mensen 'infecteerd' met z'n negatieve attitude, allemaal omdat jij dan zonodig sarcasitsch moest doen.

(even vanuit Riot's oogpunt gesproken)

Ik maak zelf namelijk ook vaak van zulke opmerkingen, toevallig gisteren nog tegen onze ryze, die nadat ie tegen diana mid stond wilde switchen met top, en wel even darius top zou gaan inmaken. Ik gankte twee maal, waardoor hij 2/0/0 stond, maar darius wist ryze nogsteeds twee keer te slopen. Daarna heb ik een aantal opmerkingen gemaakt over 'hoe hard hij darius wel niet ownde' wat eigenlijk vanuit hem direct leide tot flame, het was namelijk "mijn schuld".

Uiteindelijk heb ik gewoon sorry gezegd tegen ryze, en hem continu aangemoedigd. Net voordat we wonnen, kwam er nog een /all chatje vanuit de tegenstanders; "Ryze, you were the worst, by far", waardoor ik toch even in m'n vuistje moest lachen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Gisteravond de grootste idioot in tijden weer eens meegemaakt, kon wel weer op na 3 potjes met een afk-er erbij..

Meneer ging leona en ging bot. Onze ADC gaf hem wat instructies. Meneer Leona vond dit niet ok, want mensen moesten hem geen opdrachten geven. Hij verliet de botlane en ging naar top, waar ik dus stond met yorick. Meneer gaat elke keer mijn lasthits wegpakken of een poging tot waardoor ik dus aardig wat creeps mist. Ik vroeg aan hem om weg te gaan, deed meneer niet want wou geen orders en mute mij. Jat bewust zelfs 2 kills van me in de lane. Zo ging hij later maar naar mid, waar hij hetzelfde deed.

Uiteindelijk de match ook verloren.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Masuchievo schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:51:
[...]
bedoel je dat hij nuttig is in SR en TT of dat hij in ARAM goed is? in het laatste geval geef ik je gelijk, zoals ik zei in m'n vorige post
in de eerste 2 gevallen toch zeer zeker niet, en om de volgende redenen:

passive is vrij nutteloos en werkt zelfs irritant; je pushed je lane alleen al door in de buurt van je minions te staan en de regen is niet genoeg om je lekker te sustainen (zeker niet tegen bursty champs waar je tegen gaat staan)
je turrets zijn niet nuttig omdat ze lange cooldowns hebben, geen burst doen en vereisen dat tegenstanders in de buurt blijven; zodra ze weg zijn doen ze niks meer, bovendien shcalen ze vrij slecht
W is niet slecht, maar de AP ratio's zijn niet heel geweldig voor een skill met 10 sec CD en net zoals met je passive push je de lane ermee
E is erg lastig te landen en de blind is nutteloos tegen de meeste champs waar je tegen gaat spelen en niet heel erg nuttig tegen sommigen (talon, zed etc) en weer zijn de AP ratio's erg slecht
ult is ook niet heel erg geweldig; betere turrets is niet heel erg nuttig, 5 rockets ipv 3 heeft vrij weinig nut omdat je (als het goed is) niet in de buurt van 5 tegenstanders staat en je E word ook niet echt veel beter

je kit zorgt er dus voor dat je constant aan het pushen bent terwijl een deel van je kit (turrets zijn nou eenmaal vrij belangrijk) vereisen dat de tegenstander naar je toekomt
daarnaast heb je dus geen sustained damage op targets die je wilt en je hebt geen burst, bovendien ben je zo dood
heimer is de meest nutteloze champ die er is op SR en TT

[ Voor 5% gewijzigd door godofal op 21-05-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

godofal schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:55:
[...]

Helemaal mee eens, helemaal als je statistieken erbij pakt zie je dat heimerdinger totaal nutteloos is op hogere rankings. ( http://www.lolking.net/champions/heimerdinger#summoners )

Wat mij trouwens positief verrastte was dat je met Viktor toch jezelf naar diamond kan carrien:

http://www.lolking.net/summoner/na/36762313

Ik vind viktor is een hele vette champion om mee te spelen. Waves clearen gaat super easy, poke is ideaal en als je unholy grail bouwt, je gaat zo namelijk nooit oom + imba CD op je skills. Ik denk dat ik binnenkort zelfs de spellvamp quints ga aanschaffen zodat ik wat meer sustain heb. Daarna ga ik ranked proberen met viktor!

Wat vinden jullie trouwens van Viktor, is hij een beetje viable, wat zijn z'n zwakke punten?
En misschien dat jullie hier een antwoord op weten, hoe versla je een Kassadin of fizz als viktor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Euphanasia schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:45:
[...]

Als je de LoL community een beetje kent, weet jij dat je bij soort opmerkingen flame kan verwachten, je bent bewust aan het uitlokken want je weet hoe mensen reageren in LoL op dat soort commentaar.

en bij 0-4 hoef je ook geen sarcastische opmerking te maken, mij gebeurt dat ook wel eens.

Ik zal dan niet flamen als iemand iets zegt ik mute diegene, maar ik weet dat 8 op de 10 spelers je uit zal schelden.
Ervan uitgaande dat jij niet in champ select de stoere bink probeert uit te hangen zal ik dat ook niet doen..
Maar goed het begint nu wel een beetje een "jij begon dus jij bent fout" verhaal te worden en dat was niet mijn insteek..

Ik wil ook niet beweren dat ik niet fout zat, integendeel; ik realiseer me dat mijn gedrag niet wenselijk was/is.. Het was meer een statement dat ik vind dat significant erger gedrag ook wel zwaarder bestraft mag worden..

En wat betreft de community heb je ook gelijk, het was inderdaad een te verwachten reactie als ik dusdanige comments maak.. Maar eerlijk is eerlijk; als ik op dat moment in een game zit die dan verpest wordt, overdenk ik elke comment ook niet 3x voor ik hem plaats..

Daarom laat ik de chat gewoon lekker links liggen en ping ik enkel waar nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
JapieTalent schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:18:
[...]

Ervan uitgaande dat jij niet in champ select de stoere bink probeert uit te hangen zal ik dat ook niet doen..
Maar goed het begint nu wel een beetje een "jij begon dus jij bent fout" verhaal te worden en dat was niet mijn insteek..

Ik wil ook niet beweren dat ik niet fout zat, integendeel; ik realiseer me dat mijn gedrag niet wenselijk was/is.. Het was meer een statement dat ik vind dat significant erger gedrag ook wel zwaarder bestraft mag worden..

En wat betreft de community heb je ook gelijk, het was inderdaad een te verwachten reactie als ik dusdanige comments maak.. Maar eerlijk is eerlijk; als ik op dat moment in een game zit die dan verpest wordt, overdenk ik elke comment ook niet 3x voor ik hem plaats..

Daarom laat ik de chat gewoon lekker links liggen en ping ik enkel waar nodig..
Ja dat is de beste oplossing, ik begrijp je frustratie wel maar wat jij significant erger vindt vind Riot even erg, iets waar jij het niet mee eens bent en ik wel, dat is iets waar meningen over kunnnen verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Euphanasia schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:26:
[...]

Ja dat is de beste oplossing, ik begrijp je frustratie wel maar wat jij significant erger vindt vind Riot even erg, iets waar jij het niet mee eens bent en ik wel, dat is iets waar meningen over kunnnen verschillen.
Zeker waar :) belangrijkste voor mijn geval is (hoe stom ik het op het moment ook vond) ik er wel van geleerd heb en dus nu de chat zo goed als niet gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

In het voorbeeld van JapieTalent doet iemand wel iets wat frustrerend is (65 rijden waar je 80 mag), maar deze begaat geen overtreding. Logisch dus ook dat deze niet bestraft wordt. Dit is echter een makkelijk meetbaar voorbeeld. In het geval van trollen/flamen/sarcasme komt er een stukje interpretatie bij kijken. Als het merendeel er aanstoot aan neemt (Tribunal bepaalt), oordelen zij dus punish.

Verder ben ik het wel met JapieTalent eens dat de straf wel in verhouding moet staan. Iemand die geregeld een sarcastische opmerking maakt hoeft wat mij betreft niet zo zwaar bestraft te worden als iemand die iedereen en zn moeder kanker toewenst. De eerste zou ik (bij de eerste overtreding) een warning geven, de tweede direct een ban van een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
FUUUUUUUUUUUUUU

net een super tof potje ranked, ik op Kayle in jungle, potje ging super gelijk op. Top(singed) verloor langzaam zijn van Kha'Zix omdat hij veel geganked werd door Jax, en ik steeds net niet op tijd was om hem te helpen. Was doorgaans ook zijn eigen schuld. Toch 2 succesvolle ganks samen met mid (Akali) ertegenaan gegooid, dus dat was weer gelijk. Toen verloor bot na eerst toch een kill te hebben gehad, langzaam zijn lane (Varus met Nidalee als support) van Sivir met Soraka. Daar weer ganken, ook weer gelijk.

Na 40 minuten staat het 26-27 gelijk. Heel veel trades, wisselende team fights, en gelijke kansen.
Na 50 minuten krijgen we het voor elkaar om stiekum een Baron te pakken op mijn advies, en hebben we een groot voordeel. Met deze Baron pakken we gelijk 2 torens onder hun neus weg, en staan er nog maar 4 torens overeind.

Wat gebeurt er, tegenstander gaat keurig in defense mode... Alleen met 5 rondwaggelen, perfect sneaky af en toe zich laten zien. Dus ik zeg, jongens, focussen, niet solo rondbanjeren, rustig lanes pushen.

Wat doen ze tot 5 maal toe. Met z'n tweeen vol vooruit pushen mid. Dood... 3 torens van ons.
We winnen weer wat teamfights, komen weer terug.

Pushen met z'n tweeen, en weer dood. Weer 2 torens van ons. Weer winnen we de teamfights. Weer pushen ze met z'n tweeen, weer dood...

Ondertussen heb ik als Kayle een dikke tank build, en de hoogste CS van iedereen.

Ik defend als een malle, maar helaas, 5 vs 2 (omdat de 3 anderen weer eens te hard gepushed hebben en dood zijn) is toch te veel.. En we verliezen met iets van 40-35...

En ik bleef maar roepen: Dont push so hard!! Defend at base!!!

Geen zin...

Bah, verliezen omdat je team te eager is :'(

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
gister weer vreemde ranked game gehad.
Bij de champion ban ging het al mis. onze en hun first picker vergaten dus lekker ammu en Shen te blocken.
Dus hun first pick mocht eerst. Koos Ammu.
Ik was 2de pick snel maar shen gekozen voor top lane.
Eigelijk nooit problemen mee gehad tegen geen enkele champion tot gister.
Had wukong tegen me. Wat kan die vervelend zijn af en toe. Maar daar won ik dus van.
Vervolgens komt ammu der lekker bij met zijn stun en alles hup dood.
En zo ging het dus 3 of 4 keer. En telkens achteraf kwam onze jungler pas.
Warden als een gek maar had geen nut. Door de range die ammu had en de tankie build. Gewoon turrit diven en alles. Alle lanes verloren gewoon doordat ammu niet gebanned was.

Daarna was ik ranked zat( ook omdat ik geen zin had om te degraderen naar Brons 5. Kom er net uit)
Dus ik darius top in een normal game.
Ik stond tegen een volibear en Jarvan V.
Geen enkel probleem gehad.
Ze waren ook zo dom om mij te flippen en vervolgens liep ik terug naar mijn terug en trok ik ze binnen.
HEERLIJK!!!!.
Zo ging het dus tot ik 14/4/10 stond.
Daarna alle lanes pushen en ben de match geëindigd met 30/6/20.
Was een lekkere match.

Maar wat geven jullie voor tips op het eerste verhaal?
Om er van te leren en beter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Jahoor... staar je niet zo blind op Amumu. Op Bronze en Silver wordt hij altijd als zwaar OP gezien, maar er is een reden dat hij in pro games bijna nooit gepickt wordt. Als mensen fatsoenlijk warden raak je namelijk geen enkele bandagetoss en is hij ook niet zo gevaarlijk. De game is dus niet direct verloren omdat de tegenstander Amumu heeft.

Verder kun je Amumu hard counterjunglen. Hij heeft blue buff NODIG, dus zorg voor een sterk invade team. Pak een sterke counterjungler als bijv. Nunu, Lee Sin, Shyvana of Mundo en zorg voor wat CC in je team bij een invade. Pak zn blauw af en ward je eigen blue buff (support).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackmage2v
thebeast12 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:24:
gister weer vreemde ranked game gehad.
Bij de champion ban ging het al mis. onze en hun first picker vergaten dus lekker ammu en Shen te blocken.
Dus hun first pick mocht eerst. Koos Ammu.
Ik was 2de pick snel maar shen gekozen voor top lane.
Eigelijk nooit problemen mee gehad tegen geen enkele champion tot gister.
Had wukong tegen me. Wat kan die vervelend zijn af en toe. Maar daar won ik dus van.
Vervolgens komt ammu der lekker bij met zijn stun en alles hup dood.
En zo ging het dus 3 of 4 keer. En telkens achteraf kwam onze jungler pas.
Warden als een gek maar had geen nut. Door de range die ammu had en de tankie build. Gewoon turrit diven en alles. Alle lanes verloren gewoon doordat ammu niet gebanned was.

Maar wat geven jullie voor tips op het eerste verhaal?
Om er van te leren en beter te worden.
Waar had je een ward geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Vicarious schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:30:
Jahoor... staar je niet zo blind op Amumu. Op Bronze en Silver wordt hij altijd als zwaar OP gezien, maar er is een reden dat hij in pro games bijna nooit gepickt wordt. Als mensen fatsoenlijk warden raak je namelijk geen enkele bandagetoss en is hij ook niet zo gevaarlijk. De game is dus niet direct verloren omdat de tegenstander Amumu heeft.

Verder kun je Amumu hard counterjunglen. Hij heeft blue buff NODIG, dus zorg voor een sterk invade team. Pak een sterke counterjungler als bijv. Nunu, Lee Sin, Shyvana of Mundo en zorg voor wat CC in je team bij een invade. Pak zn blauw af en ward je eigen blue buff (support).
Wat he said+ pas je team een beetje aan (als je niet zo zeker bent). 1 janna en je bent ok. Die ult countered mumu HARD.

Maar het belangrijkste punt is counterjunglen, mumu is traaaaag zonder blue. Haal een wraith weg, kaap een wolf, sloop een golem. mumu is sterk als er niets aan gedaan wordt. Anders is hij meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-10 20:46

steel123

Cryman9

godofal schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:55:
[...]

bedoel je dat hij nuttig is in SR en TT of dat hij in ARAM goed is? in het laatste geval geef ik je gelijk, zoals ik zei in m'n vorige post
in de eerste 2 gevallen toch zeer zeker niet, en om de volgende redenen:

passive is vrij nutteloos en werkt zelfs irritant; je pushed je lane alleen al door in de buurt van je minions te staan en de regen is niet genoeg om je lekker te sustainen (zeker niet tegen bursty champs waar je tegen gaat staan)
je turrets zijn niet nuttig omdat ze lange cooldowns hebben, geen burst doen en vereisen dat tegenstanders in de buurt blijven; zodra ze weg zijn doen ze niks meer, bovendien shcalen ze vrij slecht
W is niet slecht, maar de AP ratio's zijn niet heel geweldig voor een skill met 10 sec CD en net zoals met je passive push je de lane ermee
E is erg lastig te landen en de blind is nutteloos tegen de meeste champs waar je tegen gaat spelen en niet heel erg nuttig tegen sommigen (talon, zed etc) en weer zijn de AP ratio's erg slecht
ult is ook niet heel erg geweldig; betere turrets is niet heel erg nuttig, 5 rockets ipv 3 heeft vrij weinig nut omdat je (als het goed is) niet in de buurt van 5 tegenstanders staat en je E word ook niet echt veel beter

je kit zorgt er dus voor dat je constant aan het pushen bent terwijl een deel van je kit (turrets zijn nou eenmaal vrij belangrijk) vereisen dat de tegenstander naar je toekomt
daarnaast heb je dus geen sustained damage op targets die je wilt en je hebt geen burst, bovendien ben je zo dood
Misschien moeten zijn grenaat weer terug maken zoals hij eerst was? Toen kon je gewoon met turrets je lane pushen met je minions en dan met je grenaat de turret nuken van erg long range. Was gewoon echt super irritant om tegen zo'n heimer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Blijft er dan nog bij dat je alleen wat aan hem hebt in lane phase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Ik had de ward iets voor de bush geplaatst en 1 in de bush van de river.
maar de fout was ook met shen om te hard the pushen. dus was de eerste keer ook een fout van mij.
maar zijn tossen waren ook echt allemaal raak dusja.
Maarja alle lanes verloren door Ammu dus we waren allemaal niet goed bezig.

Misschien een andere vraag. Darius in ranked is dat interessant?
Ik speel in ranked nu veel Yorick top of nasus top. Soms zed.
Aangezien ik in de normal game wel goed bezig was met darius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-10 15:32
Gisteren eendagje vrij dus een dagje LoL. Na aandringen van een maat maar meteen in de ranked gevlogen (ben nog maar van vorige week 30 :P) en 3 vd 5 placements al gewonnen. Maat is wel Gold V, maar ik heb toch het gevoel dat ik me OK kan weren als support. De eerste match zwaar derp met Leona omdat ik haar nog niet veel heb kunnen spelen, maar dat lukt aardig. Thresh is mijn main support, maar die is toch vaak banned of reeds picked (ben altijd last pick).

Is er een gegeven als "win X matches en je zit in Bronze V, win Y matches en je zit in Silver V, ... ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Jormungandr schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:46:
Gisteren eendagje vrij dus een dagje LoL. Na aandringen van een maat maar meteen in de ranked gevlogen (ben nog maar van vorige week 30 :P) en 3 vd 5 placements al gewonnen. Maat is wel Gold V, maar ik heb toch het gevoel dat ik me OK kan weren als support. De eerste match zwaar derp met Leona omdat ik haar nog niet veel heb kunnen spelen, maar dat lukt aardig. Thresh is mijn main support, maar die is toch vaak banned of reeds picked (ben altijd last pick).

Is er een gegeven als "win X matches en je zit in Bronze V, win Y matches en je zit in Silver V, ... ).
Als je zonder ranked rating begint (dus nog nooit in eerdere seasons ranked gedaan) dan kun je tussen Bronze IV en Gold V terecht komen zo'n beetje, afhankelijk van hoeveel games je wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet 9 winnen 1 verliezen of hoger voor Gold 5.

Ik had zelf 8 wins 2 loss en kwam in Silver 1. Maar daarna kreeg ik +30 punten enzo dus ik zat toen in no time in gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ik zat met 8 wins 2 loss in Silver II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:34:
Ik zat met 8 wins 2 loss in Silver II.
Het hangt ook af van je KDA tijdens die games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had je nog een rating van vorig seizoen? Want ik had een soort van verse account met 2 ranked wins in season 2. (niet geplaatst dus)
Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:36:
[...]

Het hangt ook af van je KDA tijdens die games :)
Not really

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Verwijderd schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:37:
Had je nog een rating van vorig seizoen? Want ik had een soort van verse account met 2 ranked wins in season 2. (niet geplaatst dus)

[...]

Not really
Helemaal vers, geen season 2 gespeeld. Waarbij ik meestal als jungler speelde. en met een KDA ratio van (pin me er niet op vast) 4.5 / 4 / 10 zat (iets in die richting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
De tip die altijd gegeven wordt en die ik ook weer geef is ga ranked spelen als je echt 100% zeker bent dat je het aankan. Ik zit nu in brons 4 (sinds vorige week eindelijk uit brons 5 gekomen) en daar komt je toch moeilijk uit. Daarnaast is er natuurlijk dan nog een kans dat je weer afzakt naar brons 5 als het mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Bron?

Ik meende dat dit juist wel meespeelde. Net als met een nieuw ranked team; dan word je in bijvoorbeeld je 4e match toch ook moeilijker gequeued als je je voorgaande matches met grotere cijfers wint?

[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 22-05-2013 10:43 ]

Pagina: 1 ... 37 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.