[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jax is nadat zn counterstrike over is ook free kitevoer. Alle autoattack dependant champions zijn iets te kiteable of nukeable. Vooral met de huidige meta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Qon schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:45:
[...]

Riot zou eigenlijk een item moeten invoegen, alleen te gebruiken door melee champions, waardoor je 1 seconde spell immune wordt ofzo. Dan ben je tenminste nog een beetje viable als melee carry... Of in ieder geval een andere oplossing om zo melee adc's meer viable te maken in ranked matches...
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Mercurial_Scimitar Zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 20:07
Vicarious schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:22:
[...]

Yi moet je eigenlijk alleen picken als ze in hun eerste paar picks heel weinig CC hebben. Als een team veel CC heeft dan wordt het als AD Yi een heel frustrerende game.
Ja dat sowieso, maar ik pick Yi sowieso alleen in normals.. Zoals ik al zei vind ik AD Yi niet erg viable voor ranked.. Beetje zelfde als full AP Zilean; leuk voor een fun potje, maar zwak in ranked. Er zijn simpelweg champs die veel en veel beter functioneren..
Masuchievo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:42:
[...]

Olaf. Tryn is tof, maar als je toch al ruim 2 seconden niet kan aanvallen ben je nog niet zo heel nuttig.
Al wordt er van een Olaf verwacht dat hij tanky gaat. De easy auto-attack melee champs zijn er niet echt meer. Jax is misschien dan de enige echte optie?
Ik heb een haat liefde verhouding met Olaf, ik vind het echt een stoere champ en zou hem graag goed kunnen spelen.. Echter wijzen mijn statistieken met hem in de totaal tegenovergestelde richting..
Jax is zonder meer viable; hij heeft de mogelijkheid met z'n leap om op targets te sticken en zijn stun geeft goede utility.. Een Jax met goede farm en enkele kills wordt algauw eng..

Tryndamere is mij te situationeel; als het enemy team haar CC/summoner spells goed gebruikt ben je waardeloos; ondanks je ultimate.. Wat overigens niet wegneemt dat een goede Trydnamere wel degelijk games kan winnen, just not my pick..

Tot slot mijn favoriete "easy auto-attack" champion (zoals je omschrijft) is toch wel Xin Zhao.. Geweldig tanky en toch significante damage en utility (knockup en ultimate).. Daarnaast met zijn W een redelijke sustain..
[...]

Riot zou eigenlijk een item moeten invoegen, alleen te gebruiken door melee champions, waardoor je 1 seconde spell immune wordt ofzo. Dan ben je tenminste nog een beetje viable als melee carry... Of in ieder geval een andere oplossing om zo melee adc's meer viable te maken in ranked matches...
Ik zie de noodzaak hiertoe niet zo erg.. Het is gewoon een kwestie van ervaring; kunnen timen wanneer je er wel en niet in kunt vliegen.. Overigens is Quicksilver Sash (of de volledige versie: Scimitar) enigszins soortgelijk aan wat je schrijft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Laatst online: 10-10 20:14

Masuchievo

Cpt. Average

JapieTalent schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:22:
[...]
Verhaal met zinnige dingen.
Ik heb exact hetzelfde met Olaf, ik ben echt ruk met die baardman.
Ook zou ik heeeeeel graag draven kunnen spelen, echter die spinning blades blijven erg verraderlijk.
Ik ben eigenlijk te ver vastgeroest op mijn adc. Langzaam aan ben ik ook weer mid aan het spelen, maar kon dat niet zo goed ivm kleine champ pool. Nu met mijn merge maar een enkele champ niet in mijn bezit.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Olaf heeft momenteel zo'n beetje de laagste winrate op lolking. Er zijn er dus meer waarbij het niet lukt ;)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:23

Steef

GoT's Most Eaten

Het is spijtig, Olaf was voorheen een force to be rockoned with. Inmiddels word hij in minder dan 2% van games gekozen. De games die hij speelt wint hij 38% van, ruim onder het te verwachten gemiddelde.

Champion balance is schijnbaar een lastige opgave, al vermoed ik dat het samen hangt met de LoL community. men kijkt minder naar de nummertjes en meer naar de hivemind.

Streamer: "omfg they made olaf so baaad fml"

Community: lol olaf sux.

Tot een random pro hem weer actief gaat spelen. Stel schapen zijn we toch ;)

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
ThaRabbit schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:02:
Het is spijtig, Olaf was voorheen een force to be rockoned with. Inmiddels word hij in minder dan 2% van games gekozen. De games die hij speelt wint hij 38% van, ruim onder het te verwachten gemiddelde.

Champion balance is schijnbaar een lastige opgave, al vermoed ik dat het samen hangt met de LoL community. men kijkt minder naar de nummertjes en meer naar de hivemind.

Streamer: "omfg they made olaf so baaad fml"

Community: lol olaf sux.

Tot een random pro hem weer actief gaat spelen. Stel schapen zijn we toch ;)
Er is natuurlijk een bijkomende reden waardoor een champion (in dit geval Olaf, maar ook een Karma, Heimerdinger) niet worden gespeeld; het werkt gewoon om een of andere reden niet..

Meest treffende voorbeeld vind ik toch wel Nunu top; je zag het vrijwel nooit, totdat een of andere streamer het met succes uitvoerde. -> vervolgens zie je het in games op elk elo, maar het werkt gewoon niet structureel. Ja je bent irritant en door je sustain 1v1 zo goed als unkillable, maar daar tegenover staat ook dat je niet een dusdanige force bent als, ik noem een Irelia.. En vervolgens zie je het niet meer terug.. Althans dat is mijn ervaring met Nunu top..

Wat je zegt over kuddedieren klopt zonder meer, maar het is niet allesbepalend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 11:33
Let wel dat Olaf zowat een 100% pick/ban rate had in tournaments na S3. Ze voeren wel degelijk nerfs uit op basis van de "community" en de "pro's".

Heel plat gezegd is Olaf een "pro" nerf. Hij was met een goed team te sterk, gewoon een letterlijk niet te stoppen tanky-damager. In soloqueue was zijn winrate alsnog tussen de 50-55%. Waarom? Omdat je hier erin rent, alleen, en alsnog dood gaat omdat je team geen follow-up doet (terecht of niet).

Dan heb je champions als Akali en Garen. Deze zien weinig speeltijd in tournooien, maar worden vaak in soloqueue gezien als OP. Garen is absoluut geen leuke lane, en in teamfights als AD of AP carry doet hij gemeen veel pijn met zijn spin-2-win en SKILLED ult. Akali steamrolled weer games door haar hoge burst en gebrek aan teamplay om haar goed te kunnen counteren.

Maar ja, zoals bij ieder spel volg je de pro's. Zij weten vaak toch beter wat wel werkt en wat niet. In teamgames heb je wel het bijkomende effect van je teamplay, maar dat hindert niet. Zoals de post over Season 1 op Reddit wel liet blijken waren Ezreal en Lee in de ogen van de community veel te slap, maar nu zijn ze zelfs na tig nerfs nog steeds ontzettend sterk.

Ach, houdt het allemaal weer een beetje leuk toch. Vind zelf dat Olaf inderdaad iets te hard generfed is. Karma weet ik niet, dat lijkt me ook voor Riot een pijnlijk mislukte remake en ik denk dat ze er nu vanaf blijven. Toch worden ze wel beter erin, zie Trundle/Sejuani. Hoop dat het zo blijft, vond deze manier van releasen wel gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan het ook anders zien ik heb best wel een aantal potjes nunu top gespeeld voordat hij in de LCS werd gepikt enzo. Maar op dat moment word je keihard voor troll uitgemaakt en speelt je team niet serieus meer.
Word hij gepicked in een pro match die mensen zien word wel gezegd dat je een pro na-aapt maar heb je in ieder geval geen troll reports aan je broek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem met Olaf is dat je nu lategame terechtkomt in de volgende situaties:

- tanky zonder goede damage
- damage zonder tanky

Aangezien je doel is om op carries te duiken kan een carry je nu gewoon zelf bursten samen met zn team, aangezien je damage niet genoeg is om echt iets te doen. Vooral met de carrier die nu veel worden gebruikt.

Olaf is nog steeds een pubstomp however :) lvl1 Q, bushcampen en rammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Olaf zou ik altijd tanky bouwen omdat je met zijn true damage op zijn E altijd wel relevante damage doet. Neemt niet weg dat hij redelijk kapotgenerft is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Vicarious schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:21:
Olaf zou ik altijd tanky bouwen omdat je met zijn true damage op zijn E altijd wel relevante damage doet. Neemt niet weg dat hij redelijk kapotgenerft is.
sinds de trend om warmogs, frozen mallet of randuims te bouwen op een ADC is dat ook niet meer zo waar als voor de olaf nerf (niet gerelateerd, maar wel ongeveer dezelfde timing)
HP countered true damage (tenzij het een vayne is :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Vicarious schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:22:
[...]

Yi moet je eigenlijk alleen picken als ze in hun eerste paar picks heel weinig CC hebben. Als een team veel CC heeft dan wordt het als AD Yi een heel frustrerende game.
Ik speel nog regelmatig yi in Jungle als AD yi in ranked (wel bronze dus CC raken ze 9/10 keer toch niet:P)

Ik heb de grootste lol met die ult + yanimosho blade (spelling?) + hoge attack speed en boots. De ADC is vaak door voordat hij zijn flash kan gebruiken zo snel gaat het :D

Late game in teamfights is wel ruk... Zodra je erin duikt wordt je gefoccused en ben je eraan. Maarja je kan splitpushen bijvoorbeeld.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

themac1983 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:47:
[...]

Ik speel nog regelmatig yi in Jungle als AD yi in ranked (wel bronze dus CC raken ze 9/10 keer toch niet:P)

Ik heb de grootste lol met die ult + yanimosho blade (spelling?) + hoge attack speed en boots. De ADC is vaak door voordat hij zijn flash kan gebruiken zo snel gaat het :D

Late game in teamfights is wel ruk... Zodra je erin duikt wordt je gefoccused en ben je eraan. Maarja je kan splitpushen bijvoorbeeld.
Youmuu's Ghostblade bedoel je? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:50:
[...]

Youmuu's Ghostblade bedoel je? :z
Die ja :P Man ik zit ook op mijn werk. wist nog dat het met een Y begon :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02:33
Trouwens even voor master YI AD.
Voorheen deed ik nog wel eens 2 bloodthirst met dat 2 attackspeed dingen(naam kwijt).
Ik zie steeds meer Ghostblade naar voren komen. Waarom zou ik deze nemen IPV 2 bloodthirst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

thebeast12 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:26:
Voorheen deed ik nog wel eens 2 bloodthirst met dat 2 attackspeed dingen(naam kwijt).
Ik zie steeds meer Ghostblade naar voren komen. Waarom zou ik deze nemen IPV 2 bloodthirst?
Dan wordt je niet meteen gecountered door armour. (magic dmg) verder is het behoorlijk sterk tegen hp pupkes (%dmg) en att speed+je overige ad items= shitload aan dmg output.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
De active is echt heel goed om een ADC mee neer te halen voordat hij iets terug kan doen. Dus heel hoge burst. en dan wegrennen voor je leven :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02:33
Ok omdat namelijk de lifesteal van bloodthirst wel beter is dan Ghostblade.
Maar dat verklaart het wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ik snap ook wel dat je niet precies dat bedoeld. Maar een item met soortgelijke rol bestaat dus al, zeker omdat melee ook nog eens 50% extra movement speed krijgen voor 1 seconde.
Bedenk maar eens hoe sterk zo´n item zou zijn op bijvoorbeeld Renekton. Om elke melee een mini Olaf ultimate te geven lijkt me wat veel van het goede.
En juist het feit dat ze te disablen zijn maken champions zoals tryndamere balanced.

[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 15-05-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:45

Qon

Thormodo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:01:
[...]

Om elke melee een mini Olaf ultimate te geven lijkt me wat veel van het goede.
Daar ben ik het mee eens, echter was mijn opmerking meer bedoelt om een oplossing te vinden om melee carries meer viable te maken. Je zou ze ook standaard ipv 340-355 movementspeed gewoon 370 base movementspeed kunnen geven, of andere hogere base stats. In mijn ogen moet er iets veranderd worden waardoor melee champs beter worden op hoog niveau, elke oplossing die ik kan bedenken is echter of 'te' OP of zou de mechanics van zo'n champion totaal veranderen.

Ik vraag me af waardoor deze champions in season 1 en 2 zo meer viable waren, misschien kan een veteraan dit aan me vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 23:05
Omdat de meeste nu wel weten hoe je de melee adc moet counteren.
Vergelijk het met Morgana, je zag haar vroeger altijd en was altijd stront vervelend en de meeste wisten niet hoe je met haar moest dealen. Nu zie je haar bijna nooit meer omdat de meeste wel weten wat ze tegen der kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Qon schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:07:
[...]

Daar ben ik het mee eens, echter was mijn opmerking meer bedoelt om een oplossing te vinden om melee carries meer viable te maken. Je zou ze ook standaard ipv 340-355 movementspeed gewoon 370 base movementspeed kunnen geven, of andere hogere base stats. In mijn ogen moet er iets veranderd worden waardoor melee champs beter worden op hoog niveau, elke oplossing die ik kan bedenken is echter of 'te' OP of zou de mechanics van zo'n champion totaal veranderen.

Ik vraag me af waardoor deze champions in season 1 en 2 zo meer viable waren, misschien kan een veteraan dit aan me vertellen?
De dodge stat. Sinds die verdwenen is zie je minder admc. Toch zijn er nog enkele admc die viable zijn, niet door het AA maar door de skills. Eve, eeeh eeeh ik weet er zo even niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bouw op Yi als ik jungle na mijn wriggles altijd eerst een Phantom Dancer.
Die crit en attack speed scalen supergoed met je E daarmee doe je een stuk meer damage dan met een BT.
En die lifesteal is wel aardig maar op zon squishy champ kill ik liever mijn doel wat sneller.
Als ik dan Phantom Dancer heb ga ik meestal voor IE maar je moet wel snowballen anders is dat onbetaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
[...]

Ik zie niet in waarom melee champions niet viable zouden zijn.. In mijn beleving worden ze ook niet minder gespeeld als voorheen, integendeel.. Kha Zix is juist een melee champ die in veel games gebanned of gepicked wordt (en die is toch echt melee)..

Ze zijn in ieder geval niet meer of minder viable dan in het verleden.. De truc met melee champions is om te weten wanneer je wel en niet kunt engagen en wanneer je de aftocht moet inzetten om het grapje te overleven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

JapieTalent schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:23:
[...]

Ik zie niet in waarom melee champions niet viable zouden zijn.. In mijn beleving worden ze ook niet minder gespeeld als voorheen, integendeel.. Kha Zix is juist een melee champ die in veel games gebanned of gepicked wordt (en die is toch echt melee)..

Ze zijn in ieder geval niet meer of minder viable dan in het verleden.. De truc met melee champions is om te weten wanneer je wel en niet kunt engagen en wanneer je de aftocht moet inzetten om het grapje te overleven..
Ander soort admc. Snipend door het team heen is niet echt meer AA. Zed, Talon, zitten allemaal in het assassin snipe hoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

JapieTalent schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:23:
[...]

Ik heb geen ervaring als Kha'zix speler, maar Kha is toch geen carry? Ik bedoel zegmaar de melee champions die je hier ziet waar dan ook 'Carry' bij staat.

Kha'zix is meer een champion van, jump erin > gebruik skills om carry te killen > jump eruit (maw assasin), ja toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Masuchievo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:30:
[...]

Ander soort admc. Snipend door het team heen is niet echt meer AA. Zed, Talon, zitten allemaal in het assassin snipe hoekje.
Qon schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:31:
[...]

Ik heb geen ervaring als Kha'zix speler, maar Kha is toch geen carry? Ik bedoel zegmaar de melee champions die je hier ziet waar dan ook 'Carry' bij staat.

Kha'zix is meer een champion van, jump erin > gebruik skills om carry te killen > jump eruit (maw assasin), ja toch?
Ja Kha Zix is een assassin, net als Talon/Zed; maar dat was toch niet de kwestie? Al deze genoemde champions zijn melee champions.. Leona en Taric zijn supports, maar nog steeds melee champions..

Kha is inderdaad een champion die erin springt, bij voorkeur op de enemy ADC.. Maar dan geldt toch precies het punt wat ik net maakte? Om het te overleven, zoals je zelf ook zegt; moet je weten wanneer je er wel in kunt springen en wanneer je weer de plaat moet poetsen..

Daarnaast is KhaZix zelfs in meerdere roles viable (top, jungle en mid)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:47:
[...]

Daarnaast is KhaZix zelfs in meerdere roles viable (top, jungle en mid)..
Meerdere lanes bedoel je. Zijn rol blijft altijd hetzelfde. Het blijft een AD based melee carry. Andere builds zijn er niet voor Kha, je bent carry of je bent carry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Khazix is een AD caster de meeste damage komt uit spells.
Wat een speelstijl met zich meebrengt die totaal niet lijkt op die van een melee ADC

Yi, Tryndamere en Fiora zijn melee ADC ze hebben gigantische steroids en zijn voornamelijk auto attack based.
En die zijn allemaal nou niet geheel viable, omdat ze heel veel farm nodig hebben. En in teamfights niet echt uit de verf komen omdat je als squishy melee veel te makkelijk word opgeblazen gezien je niet kan kiten. Dat kiten is net wat een ranged carry in leven houd in teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

[...]

Dan ben je tenminste nog een beetje viable als melee carry... Of in ieder geval een andere oplossing om zo melee adc's meer viable te maken in ranked matches...
[...]

Daar ben ik het mee eens, echter was mijn opmerking meer bedoelt om een oplossing te vinden om melee carries meer viable te maken.
JapieTalent schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 15:47:
[...]

[...]

Ja Kha Zix is een assassin, net als Talon/Zed; maar dat was toch niet de kwestie? Al deze genoemde champions zijn melee champions.. Leona en Taric zijn supports, maar nog steeds melee champions..
Hier begrijp je me verkeerd ;). De ("mijn") kwestie ging namelijk om 'melee carries'. Denk hierbij aan: Fiora, Master Yi, Tryndamere en Gangplank (blijkbaar, dat wist ik niet) (volgens mij zijn ze dit allemaal). Deze melee champions zijn eigenlijk bedoelt om met Auto Attacks gruwelijke damage te doen. En die champions zijn nu eigenlijk vaak niet viable omdat ze met een klein beetje CC niet in range zijn om damage te doen én te weinig armor/sustain hebben om in leven te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:24:
[...]

Meerdere lanes bedoel je. Zijn rol blijft altijd hetzelfde. Het blijft een AD based melee carry. Andere builds zijn er niet voor Kha, je bent carry of je bent carry.
Excuus; dat was een typfoutje; meerdere lanes inderdaad.. Mea culpa..
Qon schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:04:
[...]

[...]

[...]

Hier begrijp je me verkeerd ;). De ("mijn") kwestie ging namelijk om 'melee carries'. Denk hierbij aan: Fiora, Master Yi, Tryndamere en Gangplank (blijkbaar, dat wist ik niet) (volgens mij zijn ze dit allemaal). Deze melee champions zijn eigenlijk bedoelt om met Auto Attacks gruwelijke damage te doen. En die champions zijn nu eigenlijk vaak niet viable omdat ze met een klein beetje CC niet in range zijn om damage te doen én te weinig armor/sustain hebben om in leven te blijven.
Dat idee kreeg ik al nu ik zojuist mijn laatste comment opnieuw doorlas.. Ik dacht al; "maar wat is nu eigenlijk zijn vraag/probleem?"

Anyhow ik denk dat Lord Ronddraai het inderdaad prima heeft verwoord in zijn bijdrage hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Ik weet niet met hoeveel mensen we hier al zitten (heb google document zelf nog niet getekent) maar is het misschien een idee om een GoT tournamentje te houden ? (Afkijkend van het Dota 2 tournament topic)
Ik heb er zelf helaas de tijd niet voor om dit te regelen maar ik zou er wel aan mee willen doen (al dan niet met een eigen team/vrienden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Beukerz schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:45:
Ik weet niet met hoeveel mensen we hier al zitten (heb google document zelf nog niet getekent) maar is het misschien een idee om een GoT tournamentje te houden ? (Afkijkend van het Dota 2 tournament topic)
Ik heb er zelf helaas de tijd niet voor om dit te regelen maar ik zou er wel aan mee willen doen (al dan niet met een eigen team/vrienden)
Is al een paar keer voorgesteld. Iemand heeft zelfs een keer een opzetje gemaakt, maar er is vervolgens ondanks wat inschrijvingen niks meer van gekomen. Het is gewoon behoorlijk wat regelwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan 5v5 of 1v1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

1v1 lijkt me niet de meest gezellige manier van spelen. 5v5 geeft denk ik meer een 'community' gevoel.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ik had gisteren trouwens een potje, was best bizar. Ik was als Heca Jungler lekker aan het farmen op level 1 t/m 4, en op level 4 kijk ik naar de CS. Hier zie ik dat onze irelia top tegen olaf minder dan 1/3 had, en de bot had ook een stuk minder.

Op dat moment worden ineens alle drie de lanes gepushed, ik loop dus naar de toplane voor de gank, maar irelia heeft niks in de gaten, twee keer gepingd, geen reactie... Dus ik gank maar in m'n eentje en krijg olaf tot zo'n 30-40% hp zodat hij vervolgens naar zijn tower rent.

Vervolgens ga ik naar mid, waarbij ook deze player niet in de gaten heeft dat ik ga ganken, ping ping ping i'm going to gank, please back me up. Maar nee, ook dit mocht niet baten, behalve dat ook deze mid champ weer op 25% hp onder z'n tower gaat staan (ik ben inmiddels op 60% van m'n hp).

Hierna even wolves en wraiths, maar ondertussen staat heel m'n scherm vol met pings want de botlane is gepushed tot de tower, en onze vayne kon niet onder z'n tower farmen. Ik dus weer volle vaart naar beneden, voordat ik er ben gaat lieve vayne vol in de aanval, waardoor dat zodra ik er ben, de enemy jungler (nasus) er inmiddels ook was, en we 1v1 in kills uitkomen (beide adc dood, hun leona de kill, onze vayne de andere kill).

Op het moment dat ik op low hp nog eventjes de wraiths aan het farmen ben, wordt onze irelia onder zijn toren gekilled 1v1 (met een CS achterstand van 60 terwijl enemy olaf 94 cs heeft), ik probeer de lane te holden en moet vervolgens toch echt een keertje recallen. Terwijl ik sta te recallen wordt onze midlane 1v1 gekilled onder zijn toren.

Items kopen en ik loop terug naar de botlane, want deze was 'alweer' tot aan de toren gepushed, maar voordat ik ook maar iets kan doen, worden ze getowerdived en gaan beide dood, met alleen de enemy nasus op 60% (de rest 100%).

Alle lanes verloren, wie krijgt de schuld... Jazeker, onze Heca.

Uiteindelijk na 34 minuten kei en dan ook keihard verloren. Uiteindelijke score:

Orianna: 3/9/1
irelia: 1/10/1
Taric: 0/15/5
Graves: 2/7/1
Ik: 5/10/3 (waarbij de laatste 9 deaths allemaal binnen onze basis plaatsvonden)

Dat was een frusterend potje :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Ja dat gebeurt wel eens als je jungler speelt dat je overal moet zijn, en overal te laat komt, terwijl de andere jungler overal op tijd opduikt.
Nu is het al wat makkelijker met de "ik kom er aan" ping, zodat nu soms toch iemand zijn recall stopzet om even mee te vechten bij een gank, of toch al doorheeft dat je aan het vechten bent zodat hij even moet stoppen met minions farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Beukerz schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:45:
Als je al meer dan 5 teams gaat halen, zit je met te grote level verschillen. Tenzij je een elo cap gaat instellen, maar wie bepaalt dan waar dat is?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Bah.
mid or afk
Wat een slappe zak. Als je ranked speelt, moet je minimaal wat meer dan alleen mid kennen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outerspace schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:11:
Bah.

[...]

Wat een slappe zak. Als je ranked speelt, moet je minimaal wat meer dan alleen mid kennen.
Dat ga je nog veel tegenkomen in ranked hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog game gehad waarbij onze Anivia mid niets anders deed als bij zn tower staan en typen hoe slecht wij allemaal wel niet waren. De reden dat hij dat zei : Khazix kon overal roamen aangezien Anivia toch alleen maar bij haar tower stond te typen hoe slecht wij waren... and you can repeat that untill you are bored.

In plaats van dat hij Kha achterna gaat, of gaat pushen, of zelf gaat roamen... Veeeel efficienter om te zeiken op je team en niets meer te doen. Pro plays gold 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eig een vraag ivm matchmaking in ranked games.
Toen ik SI was werd ik gematched met S2 - GIV, nu ik in GV zit word ik gematched met S3 - GV.

Ik vind het echt op niets slagen.. Ik zou net denken dat ik gematched zou worden met S1 - GIII ofzo.
Maar nee, dit wal wel iets te maken hebben met de MMR zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:04:
Ik heb eig een vraag ivm matchmaking in ranked games.
Toen ik SI was werd ik gematched met S2 - GIV, nu ik in GV zit word ik gematched met S3 - GV.

Ik vind het echt op niets slagen.. Ik zou net denken dat ik gematched zou worden met S1 - GIII ofzo.
Maar nee, dit wal wel iets te maken hebben met de MMR zeker?
Dat klopt, zo kom je ook wel eens platinum V spelers tegen en heel soms ook diamond V spelers in Silver of lager. Allemaal vanwege de matchmaking en het nieuwe ranked systeem, wat ervoor zorgt dat je geen tier omlaag kan. Waardoor je dus (zolang je minimaal ééns per maand ranked speelt) nooit lager dan de laagste divisie van je tier kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:10:
[...]

Dat klopt, zo kom je ook wel eens platinum V spelers tegen en heel soms ook diamond V spelers in Silver of lager. Allemaal vanwege de matchmaking en het nieuwe ranked systeem, wat ervoor zorgt dat je geen tier omlaag kan. Waardoor je dus (zolang je minimaal ééns per maand ranked speelt) nooit lager dan de laagste divisie van je tier kan komen.
Dus eigenlijk is het theoretisch ook mogelijk om in Challenger te zitten, maar wel tegen Bronze players gematched wordt?

Aangezien je als challenger ook MMR kan verliezen door veel matches op een rij te verliezen, waardoor je op den duur met een MMR van Bronze players zou kunnen zitten? Dat is wel een beetje fucked up :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Jup, en daarom werkt dit systeem ook gewoon niet goed, de division cap zouden ze eraf moeten halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beukerz schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:50:
Jup, en daarom werkt dit systeem ook gewoon niet goed, de division cap zouden ze eraf moeten halen..
Haha, epic :D Well played Riot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
speedzor schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:03:
[...]

Als je al meer dan 5 teams gaat halen, zit je met te grote level verschillen. Tenzij je een elo cap gaat instellen, maar wie bepaalt dan waar dat is?
Of misschien maak je je daar niet druk om omdat je het toernooi speelt omdat het leuk is met een groep tweakers tegen een andere groep tweakers te spelen.
Gewoon voor bragging rights en juist om de nieuwere of mindere goden op weg te helpen met higher level strategy.

Het is zo maar een idee ;)

@Beukerz:
Ik hoop dat jullie het bij LoL ook van de grond kunnen krijgen. Bij Dota2 zijn die tweakers tooernooien namelijk zeer leuk om te doen. (Elke game word gecast door tweakers om het wat meer flair te geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 18:28
Dat casten klinkt idd ook leuk... Overdag kan ik wel casts meeluisteren, maar spelen opt werk is uiteraard uit den boze ;)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:14:
[...]

Dus eigenlijk is het theoretisch ook mogelijk om in Challenger te zitten, maar wel tegen Bronze players gematched wordt?

Aangezien je als challenger ook MMR kan verliezen door veel matches op een rij te verliezen, waardoor je op den duur met een MMR van Bronze players zou kunnen zitten? Dat is wel een beetje fucked up :P
Challenger kun je uitgeknikkerd worden als je de hoogste in diamond je vooruit streeft. dus dat gebeurt ook regelmatig met mensen die 200 oid lp hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-10 15:05
Soms vergeet ik waarom ik ADC zo'n geweldige rol vind. Een game als vandaag herinnert me er dan weer aan. ;)

In champion select was er een goede sfeer; iedereen kreeg zijn gewenste rol (zelfs support werd gecalled i.p.v. een gevalletje "dan moet het maar"), mijn support had Nami gelocked en mijn enemies hadden nog niets gepicked in de botlane. Ik wilde voor een safe pick gaan met MF/Varus/Ashe/Caitlyn, maar aangezien ik deze week van de 12 potjes Vayne er 10 had gewonnen, lockte ik gewoon Vayne in. #yolo

De enemy pakt Graves en Leona. Ik heb makkelijkere matchups gespeeld, maar het moest maar.

Eenmaal in game draaide het verhaal om. De ene killing spree van Rumble/Zed/Fiddlesticks na de ander vloog je om de oren, tot het moment dat het 6-14 staat. Ai... En in bot nog geen bloed gezien.

Op dat moment realiseer ik me dat het team nu wel op mijj schouders rust. Nami voelde mij echter perfect aan en op het moment dat ik level 6 wordt ga ik ham. Graves loopt met 16 HP weg, maar Leona is mijn eerste kill. Drie minuten later zet ik een gank om in twee kills voor mij en één voor Nami, die in de fight doodgaat. Langzaam maar zeker raak ik gefed en weet ik het tij te keren van de game. De 4 man bot sieges bleven mij om de oren vliegen, maar ik callde dat er een countergank gemaakt moest worden en we winnen drie sieges op een rij. Het stond op een gegeven moment zelfs 28-24, ik ben geeindigd met een score van 15-3-12. Ik kreeg van alle teammaten bedankjes en honors voor het carrien en de moed in de game houden (carry this to late game, we got better comp, Cassiopeia + Jarvan IV is awesome, etc). Aan Nami heb ik een goede support in mijn friends list overgehouden, en heb ik een goede duopartner voor de botlane.

Soms begint LoL te vervelen, maar als je een game op zo'n manier naar je eigen hand kan zetten, ben ik weer voor een paar weken gereserveerd in de botlane. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL is echt prima. Maar als ik nu 9 ranked games in bronze achter elkaar win en een duidelijke bijdrage lever en de laatste 3 games +0 LP krijg dan vraag ik me wel af of het systeem nou wel werkt.

De game is afhankelijk van omstandigheden, afk/leave/noobs, en als dit het tempo is. Ik heb 99 punten en kom gewoon niet verder.

http://www.lolking.net/summoner/euw/24289329#history

Als iemand in Silver up is voor af en toe te duo'qen, Lets try sometime :)

Summoner: Lenterie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05:52
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:55:
LoL is echt prima. Maar als ik nu 9 ranked games in bronze achter elkaar win en een duidelijke bijdrage lever en de laatste 3 games +0 LP krijg dan vraag ik me wel af of het systeem nou wel werkt.

De game is afhankelijk van omstandigheden, afk/leave/noobs, en als dit het tempo is. Ik heb 99 punten en kom gewoon niet verder.

Aantal pagina's terug vroeg ik me ook af waarom iemand 0 LP kreeg voor een win, blijkbaar heet dat clamping. Goed spelen en je komt vanzelf verder! :P

Ben zelf de laatste dagen aardig vooruit gegaan, na een tijd in Silver 5 "vast" te hebben gezeten zit ik nu in Silver 3. Hebben uiteraard genoeg games tussen gezeten waarbij één persoon de boel verziekt, maar door zelf positief te blijven en je eigen lane te domineren merk je toch dat het hele team denkt; ondanks dat geouwehoer gaan we dit toch winnen!

Paar posts terug wat gelezen over iemand die Nasus weer is gaan spelen, ook maar is gaan doen. Heerlijke champ in de jungle en top! Eerste keer Nasus top in Ranked tegen een Kha zix, wat heeft die keren zitten zeiken in de chat.. ninja tabi, iceborn en sunfire vond hij niet zo leuk! :X :*)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

naarden 4ever schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:20:
Soms vergeet ik waarom ik ADC zo'n geweldige rol vind. Een game als vandaag herinnert me er dan weer aan. ;)

In champion select was er een goede sfeer; iedereen kreeg zijn gewenste rol (zelfs support werd gecalled i.p.v. een gevalletje "dan moet het maar"), mijn support had Nami gelocked en mijn enemies hadden nog niets gepicked in de botlane. Ik wilde voor een safe pick gaan met MF/Varus/Ashe/Caitlyn, maar aangezien ik deze week van de 12 potjes Vayne er 10 had gewonnen, lockte ik gewoon Vayne in. #yolo

De enemy pakt Graves en Leona. Ik heb makkelijkere matchups gespeeld, maar het moest maar.

Eenmaal in game draaide het verhaal om. De ene killing spree van Rumble/Zed/Fiddlesticks na de ander vloog je om de oren, tot het moment dat het 6-14 staat. Ai... En in bot nog geen bloed gezien.

Op dat moment realiseer ik me dat het team nu wel op mijj schouders rust. Nami voelde mij echter perfect aan en op het moment dat ik level 6 wordt ga ik ham. Graves loopt met 16 HP weg, maar Leona is mijn eerste kill. Drie minuten later zet ik een gank om in twee kills voor mij en één voor Nami, die in de fight doodgaat. Langzaam maar zeker raak ik gefed en weet ik het tij te keren van de game. De 4 man bot sieges bleven mij om de oren vliegen, maar ik callde dat er een countergank gemaakt moest worden en we winnen drie sieges op een rij. Het stond op een gegeven moment zelfs 28-24, ik ben geeindigd met een score van 15-3-12. Ik kreeg van alle teammaten bedankjes en honors voor het carrien en de moed in de game houden (carry this to late game, we got better comp, Cassiopeia + Jarvan IV is awesome, etc). Aan Nami heb ik een goede support in mijn friends list overgehouden, en heb ik een goede duopartner voor de botlane.

Soms begint LoL te vervelen, maar als je een game op zo'n manier naar je eigen hand kan zetten, ben ik weer voor een paar weken gereserveerd in de botlane. :D
Je voelt jezelf als Vayne ook echt oppermachtig wanneer je fed bent. Zo awesome als je een crit maakt, 20-30% hp van de tank eraf schiet (met zo'n vette beam boven die uit je opponent schiet). Zo had ik gisteren ook een aantal potjes met Tristana, als enige met een 90% CS score, dus na 25 minuten zat ik op zo'n 250-260 terwijl iedereen voorderest onder de 150 zat. Met een bescheiden score van 5/3/8 begonnen aan de teamfights. Maar dan hit je echt als een tank en dan voelt het zo nice als je echt je team aan het carrien bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-10 15:05
Qon schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:19:
[...]

Je voelt jezelf als Vayne ook echt oppermachtig wanneer je fed bent. Zo awesome als je een crit maakt, 20-30% hp van de tank eraf schiet (met zo'n vette beam boven die uit je opponent schiet). Zo had ik gisteren ook een aantal potjes met Tristana, als enige met een 90% CS score, dus na 25 minuten zat ik op zo'n 250-260 terwijl iedereen voorderest onder de 150 zat. Met een bescheiden score van 5/3/8 begonnen aan de teamfights. Maar dan hit je echt als een tank en dan voelt het zo nice als je echt je team aan het carrien bent.
Vayne is echt heerlijk om mee te spelen, als ze fed is is ze een hel om tegen te spelen, want ze heeft zoveel mobility, en tegelijkertijd zoveel damage... Maar ook niet fed is ze heel sterk. Op een gegeven moment heeft ze gewoon een BoRK en attack speed...

Vervelende is wel dat Vayne's games vaak erg lang duren, omdat ze extreem late game is, en early-mid is het gewoon farm-farm-farm... Om vervolgens iedereen late game te melten.

Een aantal vrienden hebben mij altijd gezegd dat een ADC de moeilijkste rol is om een game mee te kunnen turnen, omat een ADC heel erg afhankelijk is van hoe de rest van het team het doet. Het tegendeel is gisteren echter bewezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naarden 4ever schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:07:
[...]

Vayne is echt heerlijk om mee te spelen, als ze fed is is ze een hel om tegen te spelen, want ze heeft zoveel mobility, en tegelijkertijd zoveel damage... Maar ook niet fed is ze heel sterk. Op een gegeven moment heeft ze gewoon een BoRK en attack speed...

Vervelende is wel dat Vayne's games vaak erg lang duren, omdat ze extreem late game is, en early-mid is het gewoon farm-farm-farm... Om vervolgens iedereen late game te melten.

Een aantal vrienden hebben mij altijd gezegd dat een ADC de moeilijkste rol is om een game mee te kunnen turnen, omat een ADC heel erg afhankelijk is van hoe de rest van het team het doet. Het tegendeel is gisteren echter bewezen. :)
Als ADC blijf je altijd afhankelijk van je team, no matter what. Als ze geen idee hebben hoe ze jou moeten protecten, en het andere team jumped op jou zoals een malle, dan ben je de pineut ;)

Als je bv in een team zit met weinig tot geen CC, dan zal je het extreem moeilijk hebben als ADC om levende te blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

naarden 4ever schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:07:
[...]

Ja en nee.

Een ADC kan een game maken of kraken, een slechte ad met shitty focus kan teamfights verliezen. Daarentegen zonder een degelijk team er omheen ontplof je meteen.

Gisteren Draven gespeeld in een normal game. Ik had 10 kills meer dan de andere adc, mijn farm was 100 cs hoger. En toch verloren we iedere teamfight omdat mijn team mij niet kon beschermen. Dit komt echt te vaak voor, ondanks dat mijn placement vaak prima op orde is.[Edit]: en dan gaan lopen knorren dat ik steeds dood ga (bijv. 6-0 uit lane stappen 8-10 eindigen door knullig team)

Ow en Draven is een beest, chasebeer 1e klas met easy cs als je gewent bent aan de blades. Wel lastig tegen een blitz :p.

[ Voor 4% gewijzigd door Masuchievo op 17-05-2013 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:55:

Wordt ik nou gedumpt als duo partner hier? xD

Weinig kunnen spelen deze week door Examens. Een ranked match gespeeld en hard verloren. Dan krijg je first blood als Ahri op yi en dan word vervolgens je lane gecamped. Nou prima dan zou de rest van je team het makkelijk moeten hebben. Nou helaas niet.
71 punten in silver V nu. Dit weekend moet silver III wel te doen zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 10:11

RaseriaN

So much choices..

Sinds 2 dagen een ranked team opgezet met een 4tal andere spelers en gaat tot nu toe best lekker! 4 potjes met elkaar gespeeld en ook 4 potjes gewonnen, maar merk wel dat het nivo toch wel redelijk omhoog aan het gaan is ;) Voordeel is denk ik dat we elkaar allemaal al even kennen (irl en ingame) waardoor je elkaars speelstijl beter kent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masuchievo schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:17:
[...]

Ja en nee.

Een ADC kan een game maken of kraken, een slechte ad met shitty focus kan teamfights verliezen. Daarentegen zonder een degelijk team er omheen ontplof je meteen.
Idd, een slechte ADC kan je hele game verneuken ookal staat iedereen voor. Een godlike ADC kan de hele game voor je winnen ookal staat iedereen dik achter. Het is mijn inziens de rol waar je het minste foutmarge hebt, vooral lategame in teamfights. Elke fout is je dood ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Gister 3 potjes ranked achter elkaar verloren :(

1 daarvan werden we gewoon outplayed.

bij de andere had de ADC connectie problemen die steeds disconnecte.

En bij de laatste begon de ruzie al in het champion select scherm over wie er ging junglen en wie dat het eerst had gecalled. Dat geruzie ging de hele game door en die heb ik dus ook verloren.

[ Voor 8% gewijzigd door Euphanasia op 17-05-2013 10:57 ]

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

met die nieuwe patch hebben ze logitech G-series LCD ondersteuning toegevoegd, super natuurlijk
probleem bij mij alleen is dat elke keer ik een potje start, m'n G510 ineens groene backlight heeft (normaal blauw) en niet eens automatisch switched naar de LoLstats op het LCD

iemand die weet hoe je dat kan fixen? moet nu elke keer ff M2 en dan weer M1 drukken voor de juiste kleur en met het knopje naast het scherm naar de juiste app gaan, beetje gedoe om dat elke keer te moeten doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Riot heeft nu laten weten dat pick order voor call order gaat in ranked. Moet er wel bij zeggen dat ze daarmee bedoelen dat dit enkel geldt als absoluut laatste regel en dat je best wel op voorhand communiceert en toch zo probeert de rollen te verdelen waar iedereen zich in kan vinden. Maar als er geen overeenkomst of deftige communicatie is, is het dus gewoon pickorder.

Nu is het wel zo dat als je daar al ruzie maakt, dat het vaak in game niet beter is. Ik hoop echt dat ze pre en post text aan tribunal toevoegen. Volgens riot ligt daar het probleem niet maar ik wil toch graag een "mid or I go afk" speler met bewijs willen reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-10 14:38
godofal schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:04:
met die nieuwe patch hebben ze logitech G-series LCD ondersteuning toegevoegd, super natuurlijk
probleem bij mij alleen is dat elke keer ik een potje start, m'n G510 ineens groene backlight heeft (normaal blauw) en niet eens automatisch switched naar de LoLstats op het LCD

iemand die weet hoe je dat kan fixen? moet nu elke keer ff M2 en dan weer M1 drukken voor de juiste kleur en met het knopje naast het scherm naar de juiste app gaan, beetje gedoe om dat elke keer te moeten doen...
Bij de instellingen in je software is al het goed is ergens een functie waarmee je kan instellen dat games je tobo mogen gebruiken/controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Gisteren een mooie game gehad. DuoQ met een maat van me. Ik heb ongeveer 110 normals gespeeld, en hij 20. Hij begrijpt het dus nóg minder dan ik allemaal, en komt vooral champions te kort; dus hij had al besloten één van zijn twee tankier champs te pakken: Warwick of Cho. Ik zeg dan proberen we Toplane te gaan (ja op mijn niveau 9/10 keer geen jungler :) ).

We komen in selection screen, en wat denk je: 3 van die ADHD-ers "top" "mid" "top".
Dus we werden 'veroordeeld' tot botlane. Mijn maat goed eigenwijs "ik pak toch gewoon Warwick, anders ga ik alleen maar dood". Ik zeg, fuck META en doe maar, beter dan een ADC die je niet kan, of een dode support.

Ik pick Ashe, omdat ik daar toevallig net een goede game mee had gehad. Zegt onze mid: "Don't worry, I have a level 30account Silver III, we will win easy.". Hij koos Syndra.

Botlane met Warwick ging verrassend goed. Hij gaat na een paar levels niet makkelijk meer dood, wanneer zowel wij als onze tegenstanders level 6 aantikken, staan we alle vier 0-0-0. Ik liep wel wat CS voor (stonden tegen een Draven en Ezreal, zowel zij als wij pakte alle 4 gewoon CS). Onze mid staat ondertussen 1-3-1 en was dus al hard aan het ownen zoals beloofd .. ahum. Mijn eerste kill: met mijn Ashe ultimate de midlaner die als een malle op onze turret staat te hakken, nadat hij Syndra op 1-4-1 heeft gezet.

Heerlijk, lekker blijven CSen en toch een soort gank :).

Vervolgens ging het hard: de ene na de andere kill. Want Warwick kan wel heerlijk supporten door zijn Ult. Eer WW ult afgelopen was, had ik alweer gekilled, en doordat bot nummer2 zijn maat probeerd te helpen ging die ook steeds dood, of bleef over met te weinig HP om in lane te blijven. Syndra kreeg ondertussen goed op de been, en liet zien inderdaad wel het spelletje te snappen.

Doordat onze toplane aardig aan het feeden was (onbewust) kreeg met name mid te veel ganks te verwerken, waardoor hij steeds maar weer terug moest.
WW en in raakte ondertussen aardig fed, en hadden 1 turret neer. Mid had ook 1 turret neer. Ik call "all mid" want ik dacht, voordat toplane volledig gefeed is, zullen we een keer een goede slag moeten slaan. Teamfight (ofja,niet echt want zij kwamen 1 voor 1 aanzetten :) ) werd gewonnen, en daarna nog een paar keer. Uiteindelijk de game gewonnen met een score van 25-7-22 oid (weet niet precies meer). Mijn maat WW had met afstand de 'tweede plaats', en Syndra deed ook redelijk goed mee. De twee toplaners fungeerde eigenlijk puur als afleiding in teamfights.

Leuk dat ik ook eens kon carrien, dus ik dacht zet het hier gauw neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Rendiertje schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:11:
[...]

Bij de instellingen in je software is al het goed is ergens een functie waarmee je kan instellen dat games je tobo mogen gebruiken/controleren.
ik kan het nergens vinden, waar zou dat moeten staan?

edit: logitech heeft een update voor z'n software met een bugfix voor LoL, ik ga die ff instaleren en kijken of dat het fixed

edit2: nope, zelfde probleem; kleur verandert en switched niet automatisch naar LoL stats app
vanmiddag maar 's op LoL forum posten dan

edit3: toch gelukt; in de nieuwe software van logitech staat wél de optie om een game de achtergrond verlichting te laten aanpassen (stond in mijn oudere versie niet) die uitgezet en nu blijft hij mooi blauw <3

[ Voor 44% gewijzigd door godofal op 17-05-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:32:
[...]

Wordt ik nou gedumpt als duo partner hier? xD

Weinig kunnen spelen deze week door Examens. Een ranked match gespeeld en hard verloren. Dan krijg je first blood als Ahri op yi en dan word vervolgens je lane gecamped. Nou prima dan zou de rest van je team het makkelijk moeten hebben. Nou helaas niet.
71 punten in silver V nu. Dit weekend moet silver III wel te doen zijn denk ik.
Ik zou niet durven, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd :*)

Laten we daarvoor gaan, ben benieuwd hoelang dit "clamping" nog duurt. Blijven winnen zonder LP is ook zo wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Zo 4 van de 5 accounts in Silver, denk dat ik nu eerst mijn main naar Gold breng voordat ik op het 5e account de 10 placement matches ga doen. Grootste probleem dat ik tijdens de placement matches opmerk is toch het feit dat je heel veel mensen aantreft die gelijk na level 30 te dingen al ranked gaan spelen.

Tuurlijk moet het voor iedereen toegankelijk zijn om ranked te spelen, alleen blijf ik het jammer vinden dat men niet 1 fatsoenlijke runepage in elkaar heeft gezet. Meest extreme geval wat ik ben tegengekomen was iemand met letterlijk nul runes en een mastery page waar hij maar 20 punten in had gegooid. Het wordt dan erg lastig om deze persoon te carryen als hij dan ook nog eens de gekozen champion niet kan spelen :o.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu dus 9 wins in totaal +23, 1 lose -14 .

Nuff said

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:04:

Nuff said
Tja hou er rekening mee dat het "systeem" zeker wil zijn dat jij niet in die rankings thuishoort. Wat dus inhoud dat als jij tijdens al die wins voornamelijk tegen mensen hebt gespeeld uit je eigen divisie range dat je minder zult krijgen dan dat jij 1 loss hebt tegen een team die bestaat uit mensen die uit iets hogere divisies komen.

Ik had hetzelfde op 1 account dat in bronze I zat. Je wint en krijgt +4, en dan duurt het vrij lang voordat je op die 100 punten zit, maar opzich als je niet daar thuishoort kun je merendeel van de games carryen en kom je er uiteindelijk wel doorheen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Ik heb nu het probleem dat ik nu ongeveer 110 potjes in mijn league heb gespeeld. Ik krijg nu nog maar 4 LP per keer. Ik zit nu al weer even vast aan mijn 1500 elo :C Mijn adc is zeker wel hoger, mijn supp ook ietsjes daarboven, maar jammergenoeg zijn mijn andere lanes nog niet zo goed dat ik boven die 1500 uit kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:04:

Nuff said
Ach vanavond speel je weer met mij en krijg je weer +25 ;).
Even geduld nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masuchievo schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:26:
Ik heb nu het probleem dat ik nu ongeveer 110 potjes in mijn league heb gespeeld. Ik krijg nu nog maar 4 LP per keer. Ik zit nu al weer even vast aan mijn 1500 elo :C Mijn adc is zeker wel hoger, mijn supp ook ietsjes daarboven, maar jammergenoeg zijn mijn andere lanes nog niet zo goed dat ik boven die 1500 uit kom.
Ik had hetzelfde probleem, ik kreeg op een gegeven moment +0 voor games. Gewoon blijven winnen, want opeens kreeg ik +15 en kwam 2 keer achter elkaar in promo.

Zit nu eindelijk in silver 5. Na 6 promotion series.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-10 23:26
Heeft iemand hier ook last van inloggen?

position in queue: 20000
time: 56 min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Watchmano schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:49:

Mensen op Reddit in ieder geval wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Watchmano schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:49:

Time: calculating.

Juuuuuhp

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-10 23:26
iCy schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 18:09:
[...]

Time: calculating.

Juuuuuhp
zelfde hier ging van 40 min meteen naar 1 sec maar nu al 5 min in calculating.

Geweldige reactie op reddit btw:

meanwhile at riot:

[ Voor 20% gewijzigd door Watchmano op 18-05-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Ranked gaat als een trein nu.

Als een 'pubstar' uit HoN in het afgelopen jaar om de zoveel tijd een of twee potjes gedaan met IRLs en zo na een jaartje en een EXP boost level 30 geworden. Na de NA-->EU transfer begonnen met ranked spelen.

Als de 'noob' in ons vriendengroepje de 'HoN' skills omkunnen zetten naar LoL skills zit ik nu na ongeveer 3 weken in Gold IV en ben nog steeds erg snel aan het stijgen. Nr. 1 van het vriendengroepje in ranked op dit moment.

Mwuhaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

even een beetje opscheppen: ben vandaag in 6 matches van gold IV naar gold II gegaan (3 geskipped) en allemaal als support gespeeld :+

best wel triest eigenlijk wat ik in deze leagues nog zie; daarnet een MF gehad die goede mechanics had maar echt minder dan nul map awareness
die heeft 4x gesuicide (zonder te overdrijven) met 100% vision op de tegenstander en meerdere retreat pings

ik dacht altijd dat mensen in gold wel redelijk zouden kunnen spelen, maar dat is blijkbaar niet zo (ook diamond trouwens, kom ik ook geregeld tegen en die zijn zo mogelijk nog slechter)

hoe groot is de handel in LoL accounts/elo boosting eigenlijk? ik heb stérk het vermoeden dat 90% van de diamonds die ik tegenkom niet zichzelf naar diamond getilt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:32
Even niet opscheppen, dikke loose spree, van promotion naar silver 1, nu onderaan silver 3 -_-

Not my 2 days... argh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

godofal schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:45:
even een beetje opscheppen: ben vandaag in 6 matches van gold IV naar gold II gegaan (3 geskipped) en allemaal als support gespeeld :+

best wel triest eigenlijk wat ik in deze leagues nog zie; daarnet een MF gehad die goede mechanics had maar echt minder dan nul map awareness
die heeft 4x gesuicide (zonder te overdrijven) met 100% vision op de tegenstander en meerdere retreat pings

ik dacht altijd dat mensen in gold wel redelijk zouden kunnen spelen, maar dat is blijkbaar niet zo (ook diamond trouwens, kom ik ook geregeld tegen en die zijn zo mogelijk nog slechter)

hoe groot is de handel in LoL accounts/elo boosting eigenlijk? ik heb stérk het vermoeden dat 90% van de diamonds die ik tegenkom niet zichzelf naar diamond getilt hebben
Met diamond bedoel je dan dat ze op dit moment 'huidig' in diamond zitten?

Mijn rule of thumb:

Diamond/Plat/Gold/Silver/Bronze V ---> <30 LP en veel matches --> vaak mensen die puur door de league barrier niet demoten aka horen niet thuis in hun league en zitten daarom onder iemand met Gold (I)V (ik dus) en heb dus nog hoger MMR ook.
Mensen die een Diamond/Plat omlijsting hebben --> Lolking --> Kijken naar stats --> Apply de rule van hierboven --> Waarschijnlijk geboosted (spelen vaak matig).

[ Voor 3% gewijzigd door Rordarok op 19-05-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Rordarok schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:14:
[...]

Met diamond bedoel je dan dat ze op dit moment 'huidig' in diamond zitten?

Mijn rule of thumb:

Diamond/Plat/Gold/Silver/Bronze V ---> <30 LP en veel matches --> vaak mensen die puur door de league barrier niet demoten aka horen niet thuis in hun league en zitten daarom onder iemand met Gold (I)V (ik dus) en heb dus nog hoger MMR ook.
Mensen die een Diamond/Plat omlijsting hebben --> Lolking --> Kijken naar stats --> Apply de rule van hierboven --> Waarschijnlijk geboosted (spelen vaak matig).
platinum bedoelde ik, ik haal die 2 altijd door elkaar om de een of andere reden :X
zijn vaak plat V's idd, maar ik vroeg me dus af hoe groot de markt is voor elo boosting/accounts aangezien er dus zoveel mensen in plat V zitten (huidig, meestal geen omlijsting) omdat ze gewoon slecht zijn; mechanics zijn meestal redelijk maar map awareness/decision making is gruwelijk slecht

betalen mensen dan dat hun account naar plat getilt word of nemen ze een account over of is er een vriend die ze naar plat boost of wat? ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat mensen betalen voor plat zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Hm, gisteravond nog een game gespeeld, ik wil nu inloggen, invalid wachtwoord / username wtf?
Krijg geen mailtje naar me email adres... zijn ze mijn account kwijt ofzo?
Ohja, ook geen support vandaag ><

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:38
Eindelijk kan ik weer spelen voor promo ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05:52
llovesoccerx7 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 16:22:
Eindelijk kan ik weer spelen voor promo ;d
Succes!
Ik ben zojuist naar Silver 2 gegaan! :*)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Grrr! Ik speel (nog) geen ranked, dus speel gewone normal games.
Ik erger me altijd dood aan mensen die, terwijl iemand anders al mid hebben gekozen, gewoon instalocken en mid opeisen. Is daar een report optie voor?

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

arjanpvt schreef op zondag 19 mei 2013 @ 19:47:
Grrr! Ik speel (nog) geen ranked, dus speel gewone normal games.
Ik erger me altijd dood aan mensen die, terwijl iemand anders al mid hebben gekozen, gewoon instalocken en mid opeisen. Is daar een report optie voor?
negeren en een rol spelen die nog beschikbaar is
leer dat nu al; andere rollen spelen, dan heb je een *groot* voordeel in ranked later
na het potje kan je ze evt reporten voor "refusing to communicate with team"
zet dan wel ff in dat tekstvak waar het om gaat, tribunal kan dat namelijk niet zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
schaapiej schreef op zondag 19 mei 2013 @ 17:31:
[...]

Succes!
Ik ben zojuist naar Silver 2 gegaan! :*)
En weer terug naar Silver :D

Was inactief en zat weer in Brons maar weer back <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 18-09 16:24
Wat is eigenlijk een "goede" champ om deze game te leren ?

Heb ooit eens gespeeld tot lvl 10 ofzo maar heb zeker 1 jaar niet gespeeld.
Wil 1 , max 2 champs leren en dat is het

Vond toen Warwick, Mordekaiser en Singed erg leuk, maar ook Garen en Vlad speelde ik,

Zelf lijken Warwick, Renga, Singed r of Yorik me wel goed om lang te blijven spelen.
Klopt dit of is dit een te simpele conclusie ?

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Iusedto schreef op zondag 19 mei 2013 @ 21:29:
Wat is eigenlijk een "goede" champ om deze game te leren ?

Heb ooit eens gespeeld tot lvl 10 ofzo maar heb zeker 1 jaar niet gespeeld.

Vond toen Warwick, Mordekaiser en Singed erg leuk, maar ook Garen en Vlad speelde ik,

Zelf lijken Warwick, Renga, Singed r of Yorik me wel goed om lang te blijven spelen.
Klopt dit of is dit een te simpele conclusie ?
Dat kan of je moet zeggen dat je 1 bepaalde lane wil leren spelen en dan pak je de champs die daar horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Iusedto schreef op zondag 19 mei 2013 @ 21:29:

no offence, maar dan kan je beter een ander spelletje gaan spelen
LoL is juist zo leuk omdat er een dikke 100 champs zijn die allemaal andere dingen doen, 1 of 2 van die pool leren gaat niet werken simpelweg omdat je dan niet weet wat de overige 100 doen en dus keihard word afgemaakt door mensen die weten wat hun eigen champ kunnen én wat die van jou kan

goede champs om mee te beginnen hebben de tag "recommended"
ga naar je profiel, champions tab en vink recommended aan, dan zie je ze
die champs hebben allemaal vrij eenvoudige skills; druk knop X om schade te doen, druk Y voor een stun, etc
betekent trouwens niet dat het slechte/zwakke champs zijn, alleen maar dat ze makkelijk te begrijpen zijn en dat hun skills niet ingewikkelde combo's hebben zoals bij lastigere champs wel eens het geval is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
godofal schreef op zondag 19 mei 2013 @ 20:32:
[...]

negeren en een rol spelen die nog beschikbaar is
leer dat nu al; andere rollen spelen, dan heb je een *groot* voordeel in ranked later
na het potje kan je ze evt reporten voor "refusing to communicate with team"
zet dan wel ff in dat tekstvak waar het om gaat, tribunal kan dat namelijk niet zien
Ik was supp. Het resulteerde er uiteindelijk in dat we niemand op top hadden en 2 op mid :/
Helaas is er geen echte 'report' optie voor zoiets..

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10 18:28
Refusing to communicate vind ik dan best toepasselijk hoor...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

godofal schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:29:
[...]

LoL is juist zo leuk omdat er een dikke 100 champs zijn die allemaal andere dingen doen, 1 of 2 van die pool leren gaat niet werken simpelweg omdat je dan niet weet wat de overige 100 doen en dus keihard word afgemaakt door mensen die weten wat hun eigen champ kunnen én wat die van jou kan

goede champs om mee te beginnen hebben de tag "recommended"
ga naar je profiel, champions tab en vink recommended aan, dan zie je ze
die champs hebben allemaal vrij eenvoudige skills; druk knop X om schade te doen, druk Y voor een stun, etc
betekent trouwens niet dat het slechte/zwakke champs zijn, alleen maar dat ze makkelijk te begrijpen zijn en dat hun skills niet ingewikkelde combo's hebben zoals bij lastigere champs wel eens het geval is
Tja... ieder zijn ding toch? Er zijn 100 champions, maar er zijn er maximaal 40 of 50 die ik meer dan 1x gespeeld heb. Sommige champions spreken je meer aan dan anderen. Als je zorgt dat je voldoende normal 5v5 ervaring hebt ben je de vaakst voorkomende champions wel tegengekomen en weet je wat ze doen. Ik heb nog NOOIT Kha'Zix gespeeld, maar weet wel ongeveer wat hij kan. Niet iedereen heeft tijd om geregeld alle champions te spelen. Ik in ieder geval niet met mijn ~10-15 games per week.

Wel is het aan te raden om meerdere rollen te spelen. Dat kan met een beperkt aantal champions, maar als je maar wel zorgt dat je met die beperkte champion pool minimaal 3 rollen in kan vullen waarvan eentje jungle of support. Dan heb je in ranked altijd wel een rol die je enigszins aankan, want daar krijg je nou eenmaal niet altijd je favoriete rol.

[ Voor 11% gewijzigd door Vicarious op 20-05-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 18:23
Als je echt maar 1-2 champs wil leren dan zou ik kiezen om sowieso Kayle te leren. Ze kan mid, top, jungle, support en adc.

ADC is dan waarschijnlijk haar zwakste rol (gevolgd door support), maar bij de andere rollen is ze zeker een goede keuze. Hangt natuurlijk ook van de rest van je teamcomp af, maar dit is er wel één die je in meerdere rollen kan spelen en dus handiger is voor jouw preferenties.

Warwick en Singed kan ik niet aanraden. Singed kan alleen top en ww kan top en jungle, maar er zijn momenteel veel betere keuzes voor beide rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 18-09 16:24
godofal schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:29:
[...]
Ok :?

Ik dacht dat om LoL te leren het handiger was om te focussen om 1 a 2 champs en die dan goed leren en als ik alles een beetje door ( aka meer ervaring heb) dan de champs uitbreiden.

Maar ik ga wel een ander spelletje spelen |:(

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Speel gewoon waar je zin in hebt, tenzij je level 30 diamond ranked bent, maakt het toch weinig uit.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Iusedto schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:59:
[...]

Ok :?

Ik dacht dat om LoL te leren het handiger was om te focussen om 1 a 2 champs en die dan goed leren en als ik alles een beetje door ( aka meer ervaring heb) dan de champs uitbreiden.

Maar ik ga wel een ander spelletje spelen |:(
Je stelde het nogal definitief. "Wil 1 , max 2 champs leren en dat is het". Alsof je niet van plan was om daarna ooit nog andere heroes te leren, wat natuurlijk niet heel erg logisch is.

Maar uiteraard is er niks mis met eerst beginnen met 2 champions goed te leren spelen. En daarna je champion pool wat uit te breiden (daar zal godofal het waarschijnlijk ook mee eens zijn.)

[ Voor 16% gewijzigd door Thormodo op 20-05-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:14:
[...]

Je stelde het nogal definitief. "Wil 1 , max 2 champs leren en dat is het". Alsof je niet van plan was om daarna ooit nog andere heroes te leren, wat natuurlijk niet heel erg logisch is.

Maar uiteraard is er niks mis met eerst beginnen met 2 champions goed te leren spelen. En daarna je champion pool wat uit te breiden (daar zal godofal het waarschijnlijk ook mee eens zijn.)
Ben het helemaal met bovenstaande uit. Een spel als LoL vergt gewoon flink tijd om 1 champ te leren spelen. Helemaal veel tijd als je meerdere champs goed wilt leren spelen. Nu is het wel zo dat er duidelijke categorieen champs zijn die globaal hetzelfde spelen maar echt goed wordt je pas als je een champ door en door kent. Zeker omdat je ook moet weten hoe de champ tegenover je werkt. Je moet immers reageren op wat hij/zij doet in het spel. Wil je die tijd niet investeren dan is LoL geen spel voor jou. Zelf speel ik het nu ruim 4 jaar. En nog elke dag vermaak ik me 1 a 2 uur met een paar 5v5 potjes.
Pagina: 1 ... 36 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.