[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Dr.R schreef op zondag 12 mei 2013 @ 17:12:
[...]

Klopt, maar ik vind het wel jammer dat het nieuwe systeem daar niet zo transparant in is. Omdat je je mmr niet kunt zien worden sommige spelers in het diepe gegooid en weten ze niet waar ze aan toe zijn.
je ziet dat je in silver 1 in zit, je ziet dat je niet snel genoeg punten krijgt om te stijgen en dus kan je concluderen dat het systeem vind dat je niet goed genoeg bent voor gold
maar nee, het systeem is kapot want ik ben veel beter dan silver 1 en ik verlies elk potje omdat mijn teammaten retards zijn

logica jongens, tis niet moeilijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 22:14
godofal schreef op zondag 12 mei 2013 @ 18:48:
[...]

je ziet dat je in silver 1 in zit, je ziet dat je niet snel genoeg punten krijgt om te stijgen en dus kan je concluderen dat het systeem vind dat je niet goed genoeg bent voor gold
maar nee, het systeem is kapot want ik ben veel beter dan silver 1 en ik verlies elk potje omdat mijn teammaten retards zijn

logica jongens, tis niet moeilijk :X
Het systeem werkt, daar twijfel ik niet over. Het is alleen frustrerend voor spelers als ze zeer weinig lp krijgen (soms verlies je zelfs meer lp per loss dan je krijgt voor een win). Op die manier is het lastig om je vooruitgang te zien. Dit komt omdat het systeem daar niet transparant in is, het laat immers je mmr niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 14:39

psyy138

blackbulls.nl

Dr.R schreef op zondag 12 mei 2013 @ 20:37:
[...]

Het systeem werkt, daar twijfel ik niet over. Het is alleen frustrerend voor spelers als ze zeer weinig lp krijgen (soms verlies je zelfs meer lp per loss dan je krijgt voor een win). Op die manier is het lastig om je vooruitgang te zien. Dit komt omdat het systeem daar niet transparant in is, het laat immers je mmr niet zien.
precies, daar heb ik veel last van en dan ben je sterk afhankelijk van je team.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 09:47
Ik vind aram echt een leuke game type maar vandaag heb ik het eindelijk voor elkaar gekregen: een 0 deaths potje! :)

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/1gsosk.png

Ben best wel trots, zeker gezien het andere team...

Overigens, ik zit nog steeds in Bronze 5.. Elke keer als ik een potje win komen er 2 of 3 loses achter aan omdat ik dan weer bij trolls of iets dergelijks zit. Gewoon niet leuk meer :( De hel van bronze :P

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoasteR87 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 21:16:
Ik vind aram echt een leuke game type maar vandaag heb ik het eindelijk voor elkaar gekregen: een 0 deaths potje! :)

[afbeelding]

Overigens, ik zit nog steeds in Bronze 5.. Elke keer als ik een potje win komen er 2 of 3 loses achter aan omdat ik dan weer bij trolls of iets dergelijks zit. Gewoon niet leuk meer :( De hel van bronze :P
Harder carry-en.

Het is praktisch onmogelijk dat alleen jij elke keer trolls in je team krijgt.
En als ze dan in het andere team zitten, daar gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
RoasteR87 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 21:16:

[afbeelding]

Ik had vandaag een game waarbij onze Jayce 22/0/22 8)7

Ikzelf heb nog geen ARAM gehad waarbij ik 0 deaths had hoewel ik er wel een aantal keer 1 of 2 heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb nooit 0 deaths... dan suicide ik wel een keertje. Soms merk je gewoon dat je power tekort komt en wil je items hebben. Is vaak ook beter voor je team.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-10 15:05
ARAM potje met soraka 2-0-30 gespeeld. Mijn heals bleven (ondanks de niet-zo-sterke items) heel significant. :)

Was op een winning spree met Vayne, waarvan twee games zonder deaths. Kom terug van vakantie, speel ik solo nog een potje 13-1 tegen een tristana, dusik denk dit gaat lekker. Speel een potje met wat vrienden: 1-6-1. Lekker dat soort vrienden... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zooo weer terug in gold 1, nu hopen dat ik niet weer eruit lazer :) op naar plat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02:33
Ik snap precies hoe het zit met ranked.
Zit alweer een tijd in Bronze 5:P. telkens 86 punten vervolgens 2 losses dan weer op 45.
En dit is een voorbeeld van een trol game.
we waren goed in communicatie. ik ging top en ander adc en jungler en mid.
1 reageerde niet. vervolgens op het laatste moment gaat hij top zonder dit te melden.
Hij( pantheon VS darius. Je zou denken na dit moet je winnen van Darius.
Nee hoor. Leek wel een first timer with phanteon. In 10 minuten tijd 0/8/0 tegen darius.
Daarna ging darius alle lanes af en tja ik kon er wel uit blijven maar mijn adc was een beetje te gready.
Achja maar zulke dingen maken we dus mee in brons en silver.

Hier schiet je niets mee op.
Dus jongens als je normaal alles kan winnen ga dan pas ranked spelen. Anders zit je net als bij mij vast in brons. normal games is voor mij niets meer aan omdat ik dit telkens wel kan winnen omdat iedereen daar weer normaal doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 20:07
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:06:
zooo weer terug in gold 1, nu hopen dat ik niet weer eruit lazer :) op naar plat!
Gefeliciteerd, zet 'm op!

Ik ben gister gepromoveerd naar Silver 1 en sta na 2 wins aldaar nu op 11 punten.. Toch jammer dat het nu een stukje minder snel gaat qua LP, maar geduld is een schone zaak.. Had na ruim 600 matches in Silver 4 de moed om daar nog uit te geraken enigszins opgegeven; maar het is me de afgelopen weken toch gelukt om op te klimmen.. Op naar gold! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02:33
Nou we gaan hier gewoon stug verder en toch proberen:P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:09

Wootlock

Evilution

JapieTalent schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:28:
[...]

Ik ben gister gepromoveerd naar Silver 1 en sta na 2 wins aldaar nu op 11 punten.. Toch jammer dat het nu een stukje minder snel gaat qua LP, maar geduld is een schone zaak.. Had na ruim 600 matches in Silver 4 de moed om daar nog uit te geraken enigszins opgegeven; maar het is me de afgelopen weken toch gelukt om op te klimmen.. Op naar gold! :)
600 matches in silver 4 ? damn... volgens mij is dat dan toch een goede indicatie dat je wellicht in Silver thuishoort :)
Succes :) hoop dat je idd gold bereikt

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Wootlock schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:22:
[...]

600 matches in silver 4 ? damn... volgens mij is dat dan toch een goede indicatie dat je wellicht in Silver thuishoort :)
Succes :) hoop dat je idd gold bereikt
Gezien het aantal matches een prima conclusie lijkt me.. Vind het ook wel prima, maar je moet toch iets hebben om naar te streven dus vandaar de wens om gold te behalen..

Ach; zolang de matches leuk zijn zonder gezeur/gescheld (lang leve mute) en opzettelijk het potje verzieken maakt het me niet zoveel uit of mijn label nu gold silver of brons is..

Vind het wel weer leuk dat mijn oude main nu weer helemaal hot is --> Nasus.. Hij wordt zelfs regelmatig geband merk ik, dat is dan wel weer minder haha.. Heerlijke champ en icm een competent team na locket/gauntlett bijna unstoppable :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
600 matches ranked -.- jij hebt echt tijd teveel haha :)
Ik heb der nu 2 gespeeld wil er meer spelen maar gaat em komende tijd niet worden.
Komend weekend ga ik samenwonen en wrsch. paar weken geen internet -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JapieTalent schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:43:
[...]
Vind het wel weer leuk dat mijn oude main nu weer helemaal hot is --> Nasus.. Hij wordt zelfs regelmatig geband merk ik, dat is dan wel weer minder haha.. Heerlijke champ en icm een competent team na locket/gauntlett bijna unstoppable :)
Gister weer even Nasus top gespeeld en die PAntheon kon helemaal niets tegen me. Ben voor een iets andere build gegaan (met Frozen heart omdat ze veel AD hadden en Spirit Visage voor de heal op mn ulti en de lifesteal), maar heb de game aardig kunnen domineren met wither-ghost-uliti initiates. Vervolgens het halve team tanken, je team laten opruimen en er levend weer uitkomen. Op een gegeven moment stond ik gewoon 10 seconden lang 1v3 tijdens fights. En dat ondanks die flinke wither nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:28:
[...]

Tnx :) Ik zat eerder al in gold 1 , maar door clamping (0 lp krijgen op 99lp) kwam ik niet in promotions, daarna door geklooi en dom spelen teruggevallen. Nu de draad weer oppikken :)

600 matches in silver in season 3 of totaal? das nog best veel daayumn ik sta op 150 games ofzo s3 :) moet maar meer spelen it seems ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-10 14:12
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:57:
[...]

Tnx :) Ik zat eerder al in gold 1 , maar door clamping (0 lp krijgen op 99lp) kwam ik niet in promotions, daarna door geklooi en dom spelen teruggevallen. Nu de draad weer oppikken :)

600 matches in silver in season 3 of totaal? das nog best veel daayumn ik sta op 150 games ofzo s3 :) moet maar meer spelen it seems ^_^
Hoe krijg je het voor elkaar om 0 punten te krijgen bij een win? :/

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:50:
[...]

Gister weer even Nasus top gespeeld en die PAntheon kon helemaal niets tegen me. Ben voor een iets andere build gegaan (met Frozen heart omdat ze veel AD hadden en Spirit Visage voor de heal op mn ulti en de lifesteal), maar heb de game aardig kunnen domineren met wither-ghost-uliti initiates. Vervolgens het halve team tanken, je team laten opruimen en er levend weer uitkomen. Op een gegeven moment stond ik gewoon 10 seconden lang 1v3 tijdens fights. En dat ondanks die flinke wither nerf.
nasus met tanky build + ult dan kan die wel degelijk indien fed gewoon 1v5 tanken en als q goed gestacked is zelfs nog penta halen zonder hulp

ik ben na een tijdje (begin preseason 3) nu terug beginnen spelen en heb weer de smaak te pakken ook al speel ik nu ook wel wat planetside 2.
er zijn precies wel een paar items een beetje veranderd zoals blade of the ruined king die ik nu echt wel een toffe item vind en ik ben dan ook een beetje aan het klooien met wat builds van mn favo champs

kheb een leuke voor teemo top maar die kan waarschijnlijk wel wat beter
runes AS en AP masteries 9/21/0 die 9 in offense zitten in de AD tak en 21 in defense voor een bedrieglijk tanky teemotje
dorans blade , berserkers greaves, phage, malady, frozen mallet, zephyr, black cleaver, sell dorans, blade of the ruined king
goeie mix lijkt me, genoeg HP om de global taunt passive van teemo intressant te maken, wat cdr (shrooms), ms, tenacity, damage, mr en armor reducing effects en veel attack speed, onlangs nog een penta mee gehaald
mocht iemand een voorstel hebben om iets te verbeteren laat het maar weten

en ik was ook nog wat aan het klooien met mn oude jungle fizz build, nog steeds staan er mensen versteld dat ik hem ad bruiser bouw, en 20/5/10 ga en hem dan nog steeds gimmicky noemen
oude build: wriggles, berserker greaves, trinity force, atma's impaler, wit's end, warmogs
zoiets was het idee soms ook wel banshees veil ipv wits end, tanky en toch behoorlijk wat damage of iets meer fun build en atma's vervangen door madreds bloodrazor (+ wits end + trinity + w passive)

nieuwe build: wriggles, berserker greaves, trinity force, ...
en hier weet ik het nu niet zo goed meer ga zelf nog wat proberen te kijken wat me het meeste bevalt maar ik heb wel een oogje op blade of the ruined king , suggesties zijn altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:50:
[...]

Herkenbaar; ik heb de laatste 7 games met Nasus alleen maar gewonnen.. Een van deze games had het enemy team een akali mid die ontzettend snowballde; tot 15 2 10 oid.. Wither er op, pink ward droppen en bye bye, zwaai zwaai.. Lategame is Nasus zo ontzettend sterk en bijna niet neer te krijgen..

Enkele reacties hierboven gaf iemand aan dat Rumble een vervelende counter is; dit klopt, hij maakt het heel veel lastiger om te farmen.. Maar ook tegen Rumble heb ik gewonnen, al moet ik hier ook zeker credits geven aan onze zeer capabele jungler.. Na 2 geslaagde ganks voelde Rumble de bui al hangen als hij zijn flamethrower excessief gebruikte, dus werd hij voorzichtiger en dus kon ik wel farmen..
Defqonwolf schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:50:
600 matches ranked -.- jij hebt echt tijd teveel haha :)
Ik heb der nu 2 gespeeld wil er meer spelen maar gaat em komende tijd niet worden.
Komend weekend ga ik samenwonen en wrsch. paar weken geen internet -.-
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:57:
[...]
Ik heb volgens lolking.net op dit moment in Season 3 398 wins en 377 losses.. Hoeveel ik speel valt op zich nog wel mee; Ik speel praktisch alleen maar 's avonds en dan 1 a 2 potjes.. Ik werk en doe ernaast een duale universitaire opleiding die vrij veel tijd kost.. Op studiedagen wil ik tussen het studeren door nog wel eens een potje spelen ter afleiding, maar dat is het dan ook wel..

De grootste reden dat ik zoveel ranked matches heb is omdat ik enkel ranked speel; vind normal een te hoog "het is maar normal dus wat maakt het uit" karakter hebben --> niet competitief genoeg.. (overigens maak ik mijzelf hier ook schuldig aan in het zeldzame geval dat ik wel normal speel; als we 3 of 4 man hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:00:
[...]

Hoe krijg je het voor elkaar om 0 punten te krijgen bij een win? :/
Clamping heet het. Soort van qualitycheck van matchmaking, ze houden je op ~99LP om te kijken of je wel het niveau kan houden wat je dat moment hebt. Ze kijken zeg maar of je wel echt klaar bent voor de volgende tier. Clamping gebeurd ook alleen in gold 1, silver 1, plat 1 etc. kan 2 games duren, kan 20 games duren. Bij mij was het 5 wins met 0lp en daarna faalde ik zelf. Nu krijg ik wel weer netjes 25LP per win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 23:05
Gister 3 potjes ranked gespeeld waarvan 2 verloren.
Eerste potje was ik mid met gragas vs diana, ging goed, top ging ook goed alleen onze botlane ging bar en bar slecht.
Zelfs na een aantal ganks van mij en de jungler samen en daarmee meestal wel 2 of meerder kills eruit te halen (hun jungler kwam meestal ook dan naar bot en hun mid) was hun adc al zo gefeed dat hij ons gewoon kon face rollen (ezreal) heb hem 2x 1vs1 kunnen uitschakelen maar in teamfights daarna ging het gewoon kut.

Tweede potje was ik taric support, Onze top ging feede nadat onze jungler werd gekilled toen hij door hun top en jungler werd gekilled in onze jungle(red). Hij blamde onze jungler toen meteen van feede en dat hij toplane niet meer zou winnen (wat ook niet gebeurde).
Mid was de eerste 5 min afk, laade van onze mid duurde ook al veel en veel te lang en ging ook klote.
En onze carry bleef telkens gewoon in lane staan terwijl hun jungler er aan kwam, maakte niet uit hoe vaak ik pingde hij bleef creeps pakken en pas op laatste moment begon hij te rennen. Bleef de hele tijd achter hem lopen en de carry van hun te stunnen maar dat hielp niet...

Laatste potje de laatste 2 picks werden het er niet over eens wie er ADC moest en wie sup dus gingen ze beide maar adc (MF en Varus) en die 2 ownde bot raar genoeg hard, ik kon stond top met wukong, ging eerst behoorlijk kut tegen hun olaf (ik stond 0-3 lane fase) en uiteindelijk geëindig met 9-4-13 ofzo en legendary geweest tot ik mezelf op offerde om 2 inhibs neer te maaien :)

Raare vond ik alleen, eerste potje verloor ik 22 punten, 2de potje verloor ik er 14 en laatste potje won ik er 16 ?

[ Voor 3% gewijzigd door Beukerz op 13-05-2013 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:45

Qon

Beukerz schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:58:
Gister 3 potjes ranked gespeeld waarvan 2 verloren.
Eerste potje was ik mid met gragas vs diana, ging goed, top ging ook goed alleen onze botlane ging bar en bar slecht.
Zelfs na een aantal ganks van mij en de jungler samen en daarmee meestal wel 2 of meerder kills eruit te halen (hun jungler kwam meestal ook dan naar bot en hun mid) was hun adc al zo gefeed dat hij ons gewoon kon face rollen (ezreal) heb hem 2x 1vs1 kunnen uitschakelen maar in teamfights daarna ging het gewoon kut.

Tweede potje was ik taric support, Onze top ging feede nadat onze jungler werd gekilled toen hij door hun top en jungler werd gekilled in onze jungle(red). Hij blamde onze jungler toen meteen van feede en dat hij toplane niet meer zou winnen (wat ook niet gebeurde).
Mid was de eerste 5 min afk, laade van onze mid duurde ook al veel en veel te lang en ging ook klote.
En onze carry bleef telkens gewoon in lane staan terwijl hun jungler er aan kwam, maakte niet uit hoe vaak ik pingde hij bleef creeps pakken en pas op laatste moment begon hij te rennen. Bleef de hele tijd achter hem lopen en de carry van hun te stunnen maar dat hielp niet...

Laatste potje de laatste 2 picks werden het er niet over eens wie er ADC moest en wie sup dus gingen ze beide maar adc (MF en Varus) en die 2 ownde bot raar genoeg hard, ik kon stond top met wukong, ging eerst behoorlijk kut tegen hun olaf (ik stond 0-3 lane fase) en uiteindelijk geëindig met 9-4-13 ofzo en legendary geweest tot ik mezelf op offerde om 2 inhibs neer te maaien :)

Raare vond ik alleen, eerste potje verloor ik 22 punten, 2de potje verloor ik er 14 en laatste potje won ik er 16 ?
Volgens mij hangt dat van best veel variabelen af. De matchmaking van je tegenstanders en jou team, de streak waar je in zit, wat jou persoonlijke score ingame was. En misschien vergeet ik nog wel een aantal factoren.

Kan iemand mij trouwens vertellen op welk niveau je ongeveer speelt als je in teamfights vaak, zo niet altijd, doorhebt wanneer de tegenstanders en jou team elke skill heeft gebruikt en hoe lang de cooldown daar ongeveer op moet zijn?

Ik weet in ieder geval zeker dat dit op Silver I niet het geval is, want ik let daar niet op, en ik merk mijn teammates ook niet. Echter denk ik wel dat dit een van mijn verbeterpunten is als ik hogerop wil komen. Vandaar dat ik graag wil weten of ik beter eerst op iets minder ingewikkels kan focussen, of dat player in gold dit al in de smiezen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:14:
[...]

Kan iemand mij trouwens vertellen op welk niveau je ongeveer speelt als je in teamfights vaak, zo niet altijd, doorhebt wanneer de tegenstanders en jou team elke skill heeft gebruikt en hoe lang de cooldown daar ongeveer op moet zijn?

Ik weet in ieder geval zeker dat dit op Silver I niet het geval is, want ik let daar niet op, en ik merk mijn teammates ook niet. Echter denk ik wel dat dit een van mijn verbeterpunten is als ik hogerop wil komen. Vandaar dat ik graag wil weten of ik beter eerst op iets minder ingewikkels kan focussen, of dat player in gold dit al in de smiezen hebben...
Ik zit in Gold V en daar is het ook niet het geval ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is vaak iets waar je zelf invloed op kan uitoefenen. Leer sowieso voor jezelf aan dat je belangrijke dingen gaat timen. Begin met Baron/Dragon, daarna blue/red , ults van tegenstanders en summonerspells.

Meldt dit aan je team. Bijvoorbeeld bij een lvl1 teamfight, registreer voor je hele team welke summoners down zijn bij de enemys en dat bijvoorbeeld een midgank makkelijker moet zijn doordat hun mid flash heeft gebruikt of je voor 2 minuten botlane wat passiever moet spelen ivm geen barrier op je carry.

Zorg dat je goed en optijd communiceerd. Geef bijvoorbeeld een minuut voor drake aan dat drake komt, dan kan iedereen pushen / resetten, shoppen en daarheen lopen.

Maarja je teamgenoten kan je niet altijd uitkiezen en je kan ze niet forceren om chats te lezen er erop te acteren. Doen ze dit niet? Hou hier rekening mee dat niet iedereen blind op je lead afgaat.

In gold merk ik dat ongeveer driekwart van de mensen de meeste timings wel doorhebben, maar dat er maar een handjevol iets mee doen. Een topgank door purple jungler rond 7:10 moet direct een signaal zijn om hun blue te invaden, maar bijna niemand legt direct deze verbinding ook echt ingame. Dan is het achteraf van 'we should have .... ' etc. Communiceren is enige wat je kan doen, al zet je het maar in chat voor jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Objectives time ik inderdaad altijd wel, ik zeg het inderdaad ook altijd wanneer 1 van de enemies een summoner heeft gebruik.

Maar die summoner spells die time ik niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:31:
[...]

Objectives time ik inderdaad altijd wel, ik zeg het inderdaad ook altijd wanneer 1 van de enemies een summoner heeft gebruik.

Maar die summoner spells die time ik niet echt :)
Heb eens zitten zoeken, ik ga toch eens zo een timer gaan gebruiken.. is wel makkelijker voor de jungle minions in de gaten te kunnen houden. Meestal let ik er niet op maar misschien nu wel dan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yIhNY0G.jpg

Placement matches, most fun times ever :). Prima voorbeeld van een game die simpelweg niet meer te winnen viel. Overigens was de botlane natuurlijk een premade. Nou ja vanavond nog 3 games op dat account en dan hoop ik dat het in silver beland, dan kan ik namelijk gelijk verder met het volgende account.

Ben sinds kort gestart om alle accounts die ik ooit heb gemaakt allemaal per divisie omhoog te brengen. Begin om ze allemaal in silver te krijgen vanuit daar richting gold en dan kijken of ik het in mij heb om hoger te raken zo niet vind ik het ook best. Momenteel 3 van de 5 accounts in silver.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt je niet helemaal moe van silver met 3 accounts? Heb er nu dus eentje in gold 1 en een smurf in gold 5, maar ga eerst maar es met die in gold 1 zit in plat proberen te komen, weet niet of ik uberhaupt nog op mn smurf speel daarna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:39:
Wordt je niet helemaal moe van silver met 3 accounts? Heb er nu dus eentje in gold 1 en een smurf in gold 5, maar ga eerst maar es met die in gold 1 zit in plat proberen te komen, weet niet of ik uberhaupt nog op mn smurf speel daarna :)
Nou ja, opzich niet. Ik vind LoL een vrij leuke game om te spelen, enige waar ik vrij wat moeite mee had was de bronze games op 1 account. Het vele getrol en gewhine per game maakt de game een stuk minder leuk, maar opzich als je dan richting de promotion komt is het wel een hele opluchting :). De game hierboven was opzich wel eentje van vermoeiend niveau. Ik had Jayce zo goed als in de pocket en was bijna zo ver dat ik mijn lane kon verlaten om de andere lanes te helpen, maar ja dan zie je Varus die op dat moment al 0/6 stond en Alistar die 1/7 stond en nog een jungler die tijdens champselect heel pro door zijn champions heen zit te scrollen alsof hij weet wat hij doet en aan het einde 0/14 staat :P.

Dat zijn wel de momenten idd waarop je denkt, waarom zoveel moeite voor 5 accounts terwijl je je ook gewoon op 1 kunt focussen :).

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) hehe herkenbaar ^_^

Nog wel mn makkelijkste ranked gewonnen gisteren. Wij duoq Varus / Lulu tegen een duoq Cait / Sona. We zagen op lolnexus dat ze waren vergeten te swappen (cait met mpen/gp5, sona met ad) en ze hadden er daarna geen zin meer in, gingen afk en 6 minuten laten free win ;) Toch lekker zo'n game in je promotions

edit: game erna was een cait die constant disconnecte tegen ons. Onze mid zoog hard dus we pakten mooi die kills op bot als ze er half wel/niet was. begonnen ze ook nog te zeuren over blabla report for killing dc etc. Met zon mid (0/6 op 15m) ga ik geen risico nemen. maarja wie ben ik

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:50:
:) hehe herkenbaar ^_^

Nog wel mn makkelijkste ranked gewonnen gisteren. Wij duoq Varus / Lulu tegen een duoq Cait / Sona. We zagen op lolnexus dat ze waren vergeten te swappen (cait met mpen/gp5, sona met ad) en ze hadden er daarna geen zin meer in, gingen afk en 6 minuten laten free win ;) Toch lekker zo'n game in je promotions

edit: game erna was een cait die constant disconnecte tegen ons. Onze mid zoog hard dus we pakten mooi die kills op bot als ze er half wel/niet was. begonnen ze ook nog te zeuren over blabla report for killing dc etc. Met zon mid (0/6 op 15m) ga ik geen risico nemen. maarja wie ben ik
Dikke pech, ik doe het ook gewoon. Niet mijn probleem dat iemand dc't. Ook wel eens gehad dat iemand als lvl 1 jungler een lane in kwam lopen nadat ik hun top gekilld had. Die dacht even gratis farm te pakken. ECHT NIET! Doe mij die 300 gold voor de kill maar, en bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad :) Speel nog wel eens met mn eten in normals, maar ranked is het sowieso BAM kills pakken. Geen gezeik, sowieso die het meeste zeuren zouden het zelf ook doen...

Hoe gaat het met jouw ranked escapades dan purv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ik zie het heel vaak ook andersom gebeuren, dat mensen iemand die de eerste 3-4 minuten afk was continu proberen te towerdiven. Da's erg leuk als jij diegene bent, ga je gewoon towerhuggen en zodra iedereen rond de level 12 is, ben jij ook weer level 12 alleen dan met een leuk aantal kills en dikke items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:46:
Inderdaad :) Speel nog wel eens met mn eten in normals, maar ranked is het sowieso BAM kills pakken. Geen gezeik, sowieso die het meeste zeuren zouden het zelf ook doen...

Hoe gaat het met jouw ranked escapades dan purv?
Ik speel weinig ranked momenteel omdat mn wireless raar doet en ik veel lags heb. In een normal vind ik dat niet zo'n probleem (alhoewel ik in de nasus game die ik eerder noemde zeker 20 Q-charges gemist heb daardoor), maar ranked vind ik het een te groot risico. Ik zit nog steeds in Silver 3 en heb daarin nu 53 leaguepoints. Afgelopen week 2 ranked games gespeeld, 1 win en 1 loss dus netto weinig opgeschoten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Vicarious schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:23:
[...]

Dikke pech, ik doe het ook gewoon. Niet mijn probleem dat iemand dc't. Ook wel eens gehad dat iemand als lvl 1 jungler een lane in kwam lopen nadat ik hun top gekilld had. Die dacht even gratis farm te pakken. ECHT NIET! Doe mij die 300 gold voor de kill maar, en bedankt :P
blijkbaar ben ik bijna de enige die dat dus niet doet
als iemand later het potje joined dan ga ik ze niet afmaken ofzo; ik laat hun met rust en push gewoon
gaan ze mij aanvallen dan val ik ff terug aan maar ga niet dik voor een kill

voordeel heb je toch wel; pushen zorgt ervoor dat ze niet genoeg farm krijgen om makkelijk terug te komen, maar wel genoeg om de mogelijkheid te hebben
als hun team van zo'n achterstand nog terug weet te komen vind ik dat ze de win gewoon verdient hebben

van de andere kant maak ik het ook wel eens mee, wat erg leuk is (en dikke honor is voor die persoon :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
godofal schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:43:
[...]

als iemand later het potje joined dan ga ik ze niet afmaken ofzo; ik laat hun met rust en push gewoon

voordeel heb je toch wel; pushen zorgt ervoor dat ze niet genoeg farm krijgen om makkelijk terug te komen, maar wel genoeg om de mogelijkheid te hebben
als hun team van zo'n achterstand nog terug weet te komen vind ik dat ze de win gewoon verdient hebben

van de andere kant maak ik het ook wel eens mee, wat erg leuk is (en dikke honor is voor die persoon :) )
Mwah, op zich kan ik je verhaal wel volgen, maar je speelt toch om te winnen? Jij kunt er toch niets aan doen dat diegene later connected is? (In sommige gevallen hij ook niet, maar dat is dan pech voor hem..)

In de Formule 1 ga je in de laatste ronde toch ook niet op de laatste auto wachten omdat hij minder snel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Ik ga gewoon voor de kill hoor, ik speel om te winnen, maakt me niet uit hoe.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

JapieTalent schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:03:
[...]

Mwah, op zich kan ik je verhaal wel volgen, maar je speelt toch om te winnen? Jij kunt er toch niets aan doen dat diegene later connected is? (In sommige gevallen hij ook niet, maar dat is dan pech voor hem..)

In de Formule 1 ga je in de laatste ronde toch ook niet op de laatste auto wachten omdat hij minder snel is?
ik zou het eerder vergelijken met een auto die niet start
en dat is net wat anders; dat is enorm competief waar dikke teams ervoor zorgen dat die auto rijd, doet ie dat niet dan is er iets verkeerd gegaan en heeft mijn team het beter gedaan dan die van hun, dan verdien je de win gewoon (of je team eigenlijk)

bij een DC is het (meestal) anders; ik gok dat het grootste gedeelte van de spelers wel eens last heeft van randome dingen; bugsplats, een ISP/router probleem, PC crash oid waar ze niks aan kunnen doen (behalve een bak geld ertegenaan smijten of PC opnieuw instaleren oid)

ik wil niet winnen omdat iemand niet een dikke gamebak heeft, een draadloze muis met lege batterijen, een slechte ISP of een willekeurige crash
ik wil winnen omdat ik de betere speler ben

(mocht ik ooit in een competief pro team zitten dan is het weer anders natuurlijk; dan moet je als team gewoon zorgen voor goede PC's en internet enzo, zelfde als een team monteurs bij de F1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Je word (even hele hoge elo uitgesloten) normaliter niet meerdere keren gematched met dezelfde personen (ikzelf heb dit echt enkel dat ik eenzelfde speler meermaals zie) dus hoe kan je beredeneren wat de reden is dat iemand niet connect/later connect.. Daarnaast zijn random occurrences ook niet structureel en schaar ik dit onder het eerder genoemde kopje "pech."

Zo heb ik vorig jaar een game geleaved omdat bouwvakkers die met de straat aan het afgraven waren door een electriciteitskabel waren gegaan. Gevolg: enkele uren zonder stroom.. Dat is enorm ongelukkig, maar het kan gebeuren.. Dan kan ik toch niet verwachten dat 5 enemies eerst eens gaan vergaderen over de reden van mijn vertrek, of ik nog terug ga komen etc.. Dat is gewoon domme pech; deal with it..

Om toch de gebruikte metafoor er nogmaals bij te pakken: Ik ga er in ieder geval vanuit dat wanneer iemand een game wil spelen / race wil rijden, zijn/haar faciliteiten (pc/auto) op orde heeft anders doe je jezelf te kort en kun je je eigen falen (later connecten / langzamer rijden) niet op anderen projecteren.

En nu hoef je helemaal geen dikke gamebak te hebben om fatsoelijk LoL te kunnen spelen, integendeel het loopt ook prima op mijn 4 jaar oude beestje..
Euphanasia schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:05:
Ik ga gewoon voor de kill hoor, ik speel om te winnen, maakt me niet uit hoe.
^ Zo zie ik het dus ook..

[ Voor 14% gewijzigd door Jaap. op 13-05-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nouja je kunt er niet altijd wat aan doen, soms crasht lol gewoon. Dan alsnog: dikke pech, gebeurt bij mij ook wel eens.

En het is dan zo arbitrair om te bepalen wanneer ik dan wel voor de kill mag gaan etc. Mag ik hem wel killen als ik 5 ben en hij 3? Of ik 11 en hij 9? Had ik misschien ook zonder DC allang kills op hem gehaald omdat ik hem ook al gecounterpickt had of een early game champion had?

Bovendien heb ik ook wel eens meegemaakt dat ik NIET voor de kill ging, hun jungler aankwam en mij kapot gankte samen met de CC van de laner die later connecte en vervolgens een tijdje kon freefarmen en zelfs een voorsprong op mij had, terwijl hij toch echt degene was met een DC en niet ik. Dat kan nooit de bedoeling zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Laatst online: 20:14

Masuchievo

Cpt. Average

Ranked: Jammer joh, RAM!
Normals/custom: Jammer, maar ik laat je leven.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

godofal schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:43:
[...]

Ik doe het ook niet hoor. Wanneer je tegenstander AFK gaat, gewoon lane pushen en roamen. Maarja ik heb dan ook al een aantal keren een uitval gehad, dat scheelt misschien. Kijk in ranked is het een ander verhaal, maar het komt bij mij ook zelden voor dat iemand een DC krijgt en vervolgens nog in range is om aangevallen te worden. Je champion rent automatisch terug zodra je geen verbinding meer hebt, waardoor je eigenlijk niets anders beters kunt doen dan pushen & roamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:01
Meh ik zie het zo, hoe vaak heb jij wel niet een dc in je team die daarna vernederd wordt... als het dan eens andersom is gewoon gelijk misbruik maken van de situatie.

Ranked is spelen om te winnen niets anders.
Normals en customs een ander verhaal ja dan kan je nog wel eens denken van ach ik doe rustig aan.

Trouwens de helft van de tijd zeggen mensen ook ik lag dit en dat terwijl er volgens mij niks aan het handje is. (uiteraard is het verschil vaak wel duidelijk te zien maarja :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Jasper 99 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:52:
Trouwens de helft van de tijd zeggen mensen ook ik lag dit en dat terwijl er volgens mij niks aan het handje is. (uiteraard is het verschil vaak wel duidelijk te zien maarja :P )
zo vaak gezien dit
gaat gewoon overextenden of maakt gewoon een domme beslissing (als lvl3 ADC diven) gevolgd door "LAG GG"

anyway, het is mij nog niet gebeurt dat een jungler m'n lane campt na een DC in die lane en ik daardoor de lane verlies; meestal is het dan gewoon een double kill voor mij (ik ga niet rustig spelen als ze mij aanvallen, dan word ik ook aggresief :P ) aangezien het eigenlijk niet echt een 1v2 is; ze hebben 1 flink underfed champ die binnen een halve burst dood is en dus niet écht mee kan vechten en een jungler die vaak een tankier champ is of ook underfed (in verhouding met een lane champ)

daarbij speel ik eigenlijk vooral bruisers die geschikt zijn voor 1V2's waardoor ik eigenlijk gewoon een dik voordeel heb in zo'n situatie
JapieTalent schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:19:
[...]
Zo heb ik vorig jaar een game geleaved omdat bouwvakkers die met de straat aan het afgraven waren door een electriciteitskabel waren gegaan. Gevolg: enkele uren zonder stroom.. Dat is enorm ongelukkig, maar het kan gebeuren.. Dan kan ik toch niet verwachten dat 5 enemies eerst eens gaan vergaderen over de reden van mijn vertrek, of ik nog terug ga komen etc.. Dat is gewoon domme pech; deal with it..
andere situatie; jij bent gewoon weg, niet een teruggekeerde DC
in een 5v4 situatie heb je gewoon verloren (zeer zeldzaam om te winnen iig) en ik maak me daar ook niet druk om als ik zo'n situatie win
het gaat mij puur om de situatie waarin jij weer stroom zou krijgen en terug komt; ik zou je niet de lane uit bullyen/killen zolang je mij met rust laat
Om toch de gebruikte metafoor er nogmaals bij te pakken: Ik ga er in ieder geval vanuit dat wanneer iemand een game wil spelen / race wil rijden, zijn/haar faciliteiten (pc/auto) op orde heeft anders doe je jezelf te kort en kun je je eigen falen (later connecten / langzamer rijden) niet op anderen projecteren.

En nu hoef je helemaal geen dikke gamebak te hebben om fatsoelijk LoL te kunnen spelen, integendeel het loopt ook prima op mijn 4 jaar oude beestje..
dat snap ik, maar LoL is, ongeacht van de competieve sfeer van de community, grotendeels een game om te ontspannen en te relaxen
ik vind niet dat iemand anders zwaar de grond in gestompt moet worden zodat ik wat plezier kan hebben; ik heb best plezier in het spel zónder dat te doen (voelt namelijk best kut; eerst DC en dan gestompt worden)

mijn punt over de gamebak was meer gericht op dingetjes zoals oververhitten of een crash door slecht onderhoud, iets wat niet iedereen kan (weet te) voorkomen, veel mensen zijn geen tweaker en spelen LoL vrij casual

als laatste wil ik nog ff zeggen dat ik maar 1 potje heb verloren in een situatie zoals ik hem beschreef, en die zouden we vrijwel zeker net zo goed verloren hebben als ik mijn tegenstander had gestomped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ach, ergens heb je ook wel gelijk hoor.. Echter laat ikzelf in ranked niets aan het toeval over, en aangezien ik enkel ranked speel... afijn; het is wel duidelijk lijkt me :)..

On a side note: ik heb weer 2 wins mogen bijschrijven, 1 met Nasus <3 en 1 met Nami als support.. Beide +4 LP dus ik zit op 19 atm ;) Potje met Nami was wel een van de vreemdste ooit; het ging super gelijk op en op het moment dat we ze acen tussen hun mid inhib en nexus besluit mijn team Baron te doen ipv finishen |:( Een van de vele rare call's in dat potje, maar ja als support doe je er weinig tegen.. In ieder geval gewonnen, dus dikke prima d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ik had gisteren ook weer een verschikkelijke win op ranked. Drie members van mijn team begonnen weer met een hoop gevloek en gescheld omdat de laatste in het rijtje mid callde en duo queue was. Dus degene de derde in het rijtje pakte Anivia, en de laatste pakte TF, de andere van de duo queue pakte ashe bot. Na een hoop gezeik ging anivia na een aantal minuten dan toch maar bot (niet support natuurlijk).

Onze botlane ging verschikkelijk. Na 15 minuten stond ashe op 0/7 en anivia op 2/4 ofzo. Het gevloek en gescheld ging door. Heel de game door heb ik, als vi jungler, heel de map geward, waardoor ik wat gold miste (ook dit kreeg ik naar mijn hoofd gesmeten toen ik nog geen goede items had na 4 kills en 0 deaths). Maar goed, na een kleine 30 minuten kregen ze het door dat er toch nog een kans was dat we konden winnen. De focus was heerlijk en bij elk teamfight was de ADC en de APC binnen de kortste keren dood, waardoor we toch de match wonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom maar niet uit brons xD
Misschien toch maar iets agressiever spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Gisteren een tof potje. Ik was samen met een vriend van mij bot gegaan, omdat iemand graag mid wilde hebben ondanks de call in champ select. Ik op trist, hij op taric. Bot was redelijk even, ondanks mijn falende cs. Maar we werden te pas en te onpas geganked door J4 en elise(hun mid). Onze mid ging al heel snel 0/4 door ganks en niet opletten. Top ging al snel 0/3. Bot gingen we 0/1 door de ganks (dus nog binnen de perken). Door niet meteen te gaan mopperen op het team, en niet op te geven langzaam terug gekomen. 2 Goede dragonfights, en een trist die niet dood ging maar wel kills pakte (klopje op eigen schouder en die van mijn taric) ging het steeds beter, 1 ace gevolgd door een baron tipte het helemaal om. Uiteindelijk het andere team flink afgestampt en het potje gewonnen.

Van 0-11 naar 4-11 naar een dikke winst (ik weet de score niet meer)
Fijn weer 6LP bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gisteren 2 games gespeeld, 2x een 4v5 :( Eentje in mijn voordeel, eentje in mijn nadeel. HEt vreemde was dat ik de game dat ik zelf in het team van 4 zat leuker vond, vooral ook omdat we vrij lang flink voor hebben gestaan. Alsnog wel jammer dat de twee games waar ik dan tijd voor heb op een dag beide een 4v5 waren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Gisteren paar potjes ARAM gespeeld.
De nieuwe matchmaking daarvoor is echt leuker dan een costum aanmaken waar iedereen leaved als ze de gewenste champ niet leuk vinden :)
Een van de potjes reroll gedaan en bam wat een geluk ik kreeg Kog :) dik gepwned 1st blood in de bosjes + 2e in de eerste minuut :)
uiteindelijk 16-4-14 geëindigd ofzo omdat we ook een OP Master Yi hadden :P
En dan nog een potje met Alistar score 4-9-33 omdat we 3 tanks hadden en 2 AP en ik kon niet rerollen -.- verloren we
En ander potje met Nunu 5-3-42 (assist king xD) gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister had ik blitz in ARAM, blijft toch een van de leukere :)

Mobilityboots met alacrity, Shurelias, W aan en kijk ze bang wegrennen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
ben op een 16 win streak in ranked. Promoted naar silver 1, kreeg eerst altijd 30-40punten per potje is dat nu opeens naar +6 of +7 gegaan leuk. Me winstreak moet zeker 50+ zijn voordat ik silver uit mag?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Rammus in ARAM :') Dus reroll, krijg ik Udyr :') Wel het potje gewonnen uiteraard, Udyr is ook in ARAM moeilijk stuk te krijgen.
dr34m3dd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:48:
ben op een 16 win streak in ranked. Promoted naar silver 1, kreeg eerst altijd 30-40punten per potje is dat nu opeens naar +6 of +7 gegaan leuk. Me winstreak moet zeker 50+ zijn voordat ik silver uit mag?:P
Yup, behalve de placement matches, daar moet je vijf Diamand spelers verslaan om naar Gold te mogen ;)

[ Voor 62% gewijzigd door Snappie88 op 14-05-2013 09:53 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

[b][message=40236592,noline]
Yup, behalve de placement matches, daar moet je vijf Diamand spelers verslaan om naar Gold te mogen ;)
Met 4 bronze 5. 200 elo scrubs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
dr34m3dd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:48:
Ik weet mijn exacte win streak niet, maar ik verwacht dat mijne ook 15+ is.. Alleen met Nasus al 8 wins..
Ook in Silver 1; +4 per potje.. (gelukkig) nog geen loss, maar ik hoop toch niet dat mocht ik verliezen er 20 afgaat, dat zou wel zuur zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb je 1 van de volgende dingen:
- je zit dicht bij je MMR
- je hebt clamping

In beide gevallen, gewoon doorspelen, je komt vanzelf in gold als je blijft winnen

edit: in geval van clamping kan het zijn dat je +1 lp krijgt en -20 bij een loss, dan weet je dat vast :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:48:
Dan heb je 1 van de volgende dingen:
- je zit dicht bij je MMR
- je hebt clamping

In beide gevallen, gewoon doorspelen, je komt vanzelf in gold als je blijft winnen

edit: in geval van clamping kan het zijn dat je +1 lp krijgt en -20 bij een loss, dan weet je dat vast :)
Doorspelen doe ik sowieso wel, blijf het spelletje te leuk vinden.. Al kan ik me met Football Manager ook prima vermaken (alleen de frustratie om een leuke startclub te vinden 8)7 |:( )

Hadden ze clamping niet gefixt in de laatste grote patch? Daar staat me iets van bij..

Anyhow we gaan het vanzelf zien.. Eerst de werkdag afmaken, studeren en wellicht nog tijd voor een potje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clamping was opzich geen bug, alleen de duur van clamping en de LP loss was af en toe iets té erg (ook gehad, niet leuk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
De verwachte leercurve van dit spel heeft me altijd een beetje afgeschrokken, maar gister toch maar de stoute schoenen aangetrokken en begonnen met het lezen van wat guides en de tutorial en oefenbattle gespeeld. Om het te kunnen spelen viel het allemaal wel mee maar als ik zie waar je je in kan verdiepen dan gaat dit nog wel even duren...

Maargoed dat zal ook wel de charme van dit spel zijn, dat als je je best doet om runes, items, champions, etc te bestuderen dat het je zal helpen :)

Voor mijn eerste oefenpot tegen bots heb ik gekeken wat ik leuk zou vinden om te spelen zodat ik me daar een beetje op kan focussen en ik kwam uit op een beetje jungle/asassin achtige champions uit. Daarna een Kha'zix aangeschaft en wat guides gelezen over hem dus daar zal ik me de komende tijd bezig mee houden. Dat ik nog heel wat moet leren bleek wel in het potje tegen de AI, ik kon redelijk mee farmen, mijn level bleef in de buurt van de rest, ik heb eerst wat gejungled en daarna lanes geholpen, maar ik ging iets te vaak dood... :(

Uiteindelijk hebben we wel gewonnen van de AI maar mijn 1-14-3 was wel een beetje beschamend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Snappie88 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:52:
Rammus in ARAM :') Dus reroll, krijg ik Udyr :') Wel het potje gewonnen uiteraard, Udyr is ook in ARAM moeilijk stuk te krijgen.

[...]

Udyr ook een aantal keer gehad in aram en die potjes allemaal gewonnen. Erg leuk als enemy TF je team in probeert te teleporten en je er naast gaat staan met jou stun :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Delph schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:26:
De verwachte leercurve van dit spel heeft me altijd een beetje afgeschrokken, maar gister toch maar de stoute schoenen aangetrokken en begonnen met het lezen van wat guides en de tutorial en oefenbattle gespeeld. Om het te kunnen spelen viel het allemaal wel mee maar als ik zie waar je je in kan verdiepen dan gaat dit nog wel even duren...

Maargoed dat zal ook wel de charme van dit spel zijn, dat als je je best doet om runes, items, champions, etc te bestuderen dat het je zal helpen :)

Voor mijn eerste oefenpot tegen bots heb ik gekeken wat ik leuk zou vinden om te spelen zodat ik me daar een beetje op kan focussen en ik kwam uit op een beetje jungle/asassin achtige champions uit. Daarna een Kha'zix aangeschaft en wat guides gelezen over hem dus daar zal ik me de komende tijd bezig mee houden. Dat ik nog heel wat moet leren bleek wel in het potje tegen de AI, ik kon redelijk mee farmen, mijn level bleef in de buurt van de rest, ik heb eerst wat gejungled en daarna lanes geholpen, maar ik ging iets te vaak dood... :(

Uiteindelijk hebben we wel gewonnen van de AI maar mijn 1-14-3 was wel een beetje beschamend. :)
Stoppen met AI, je hebt nu de basics. Klik hier en het doet dit. Auw dit niet doen.

Ga tegen mensen spelen. Vraag om tips ingame (gebruik je brein om te bedenken of het nuttig is).En maak plezier. Vraag een paar vrienden mee die het ook willen spelen. DO NOT FORGET IT IS A GAME!!! Veel mensen vergeten dat op low lvl/non ranked (ranked is gewoon meer competitie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Delph schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:26:

Gewoon gaan spelen en je niet al teveel druk maken om strategieën, masteries, runes etc. Let alleen bij het kopen van items even op:
- Als je een ranged AD carry speelt (denk aan Ashe, Varus, Sivir etc.), koop dan vooral items met attack damage, attack speed en/of critical damage. Items met Ability Power kun je negeren.
- Als je een AP carry speelt, koop dan vooral items met Ability power, eventueel gecombineerd met wat defensieve stats . Items met attack damage kun je negeren.
- Als je een tank speelt, koop dan vooral health, armor en magic resist en balanceer dat een beetje
- Als je een bruiser speelt, koop dan vooral offensieve items met wat defensieve stats erbij (bijv. phage die zowel health als AD geeft) en eventueel een tank-item als je te snel doodgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 11:33
Maak het jezelf wel lekker makkelijk om gelijk met een assassin te beginnen ;) Hij doet heel snel, heel veel damage en kan goed 'poken', maar gaat inderdaad erg snel dood. Je wilt proberen mensen alleen te vangen en ze snel dood te maken.

Je maxed Q eerst (je main damage), vervolgens W en daarna E.
Voor je Evolve (je Ultimate, R, laat je een ability sterker maken) doe je eerst W (aoe damage), daarna E (grotere sprong en op kill/assist reset! Heel sterk!) en als laatste over het algemeen R (extra keer Stealth in mogen en in Stealth neem je aanzienlijk minder damage).

Bouw in de richting van Tear of the Goddess (mana stack, je gebruikt erg veel), brutalizer, bloodthirster, last whisper. Daarna kun je brutalizer/Tear upgraden en wat defensive bouwen (Warmogs, Guardian ANgel, Randuins).

Nogmaals, hij is erg lastig goed te spelen, maar als je echt goed bent met hem (en eenmaal volle runes/masteries hebt) kan je er heel veel schade mee aanrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
Nog een paar extra potjes kan echt geen kwaad tegen AI. Op 1 potje heb je echt de basics nog niet. Waar ik wel mee akkoord ben is dat je relatief snel best tegen andere mensen speelt want eens je de bots wat doorhebt reageren ze redelijk voorspelbaar. Op low level zal je ook nog niet zoveel junglers tgegenkomen, met als gevolg dat jullie top het 1vs2 zal moeten doen. Dus ofwel ga je mee op top, ofwel jungle je maar blijf je daar wel vaak in de buurt :)

1-14 lijkt mij dat je vooral moet inschatten wanneer je wel en wanneer je niet ergens moet induiken. Rule of the thumb: als hij onder een toren staat, ga hem dan niet aanvallen (op hogere levels kan dit wel maar in het begin van de ronde ben je zo dood door turrethits). Als zij met 2 of meer zijn en jij alleen, duik er dan niet in maar zoek veiligheid. Hier is dit opnieuw natuurlijk anders als je enorm voorstaat en ze gemakkelijk aankunt. Als je toch moet vechten, pak dan altijd degene die veel damage doet maar zelf snel dood is. Als je low on health bent, even recallen (B key) naar de fountain voor een snelle heal en om wat items te kopen. Recallen doe je normaal in een bush zodat de enemy niet meteen weet dat je weg bent. Koop in het begin maar de items van de recommended tab, of lees een guide online.

Oh en nog een tip voor khazix: als je via je ult te upgraden één van de vier skills mag upgraden, doe dit op een veilige plaats :D Hij is niet de eenvoudigste champ, maar als je hem nu al leert zal je binnenkort waarschijnlijk enorme wins halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Ik ben ook nog niet zo lang bezig, ben nu level 22.

Heb mijn eerste 50 potjes tegen AI gespeeld. Dit speelt absoluut anders, maar je kunt op die manier 2 dingen leren die je als totale beginneling vaak vergeet / mislukt.
1. Een champion killen is goed, voelt goed en brengt gold op. Echter not at all costs. Dat laatste is wat wij 'noobs' vaak vergeten, en dus een low hp champion als een dolle chasen.
Aangezien je zelf pas een aantal champions hebt gespeeld, ga je je ineens vergissen: Blitz leek bijna dood, maar ineens krijgt hij zijn mana shield. Master Yi leek bijna dood maar gebruikt zijn W onder zijn turret. Warwick leek bijna dood, maar ineens land hij zijn Q op je. Riven leek bijna dood maar ineens gebruikt hij zijn E.
Het punt lijkt me duidelijk, in alle gevallen ga jij dood terwijl je eerder alles beter had gedaan: jij was immers degene die meer hp over hebt gehouden. Het verschil word echter gemaakt op intelligentie en kennis.

2. standaard: last hitten. Tegen bots oefend dit een stuk makkelijker. Wanneer je tegen bots goed kan lasthitten, en je gaan normals spelen, dan leer je héél snel positioneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Low ranks gewoon altijd singed spelen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

kun je in customs en of tegen bots ook summoner levels/exp halen?

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

killbillfast schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:13:
Ja, mits het wel even teams zijn. Leavers tellen niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

twitch.tv/arnevld

I am STREMGN :-) Voor de kantoor mense die zich vervelen :)

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Masuchievo schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:15:
[...]

Ja, mits het wel even teams zijn. Leavers tellen niet mee.
dus ik met 4 bots tegen 5 bots op rift krijg ik gewoon summoner xp na afloop? en ook ip?

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:01
hmm ik vind dat divisions skippen nog wel apart, ik dacht als je duidelijk teveel lp per game krijgt dat je dan eigenlijk altijd wel divisions skipte, met mijn 3v3 team gingen we van plat 5 naar 3 naar 1, en waarschijnlijk in diamond zullen we ook wel weer een division skippen.

Nu in solo queue echter krijg ik elke win 30-35lp elke loss iets van - 7of10 maar net na mijn promo ging ik van 4 naar 3 :( achja 5 potjes verder en ik zit alsnog in 2 als het zo doorgaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10 09:06
killbillfast schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:13:
Tegen bots krijg je tot lvl 10 100% van de xp, tot lvl 20 krijg je op intermediate 100% van de xp.
Op de andere levels krijg je ook xp, maar geen volle 100%.
Customs krijg je ook altijd xp, maar ook minder dan in een gewone pvp denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Arnevld schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:21:
twitch.tv/arnevld

I am STREMGN :-) Voor de kantoor mense die zich vervelen :)
je speelt nu toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Hijs aan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
ik zie alleen logo van SC2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Ik kijk naar me eigen stream en daar doet die het gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Arnevld schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:35:
Rank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Bronze :< ik speel bijna geen ranked :) maar wel normale leuke games ARAM / classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Arnevld schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:35:
raar.. ik zie alleen dat SC2 logo.. of moet ik daaronder klikken op een andere video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld

Arnevld

Warhammer

Als het goed is staat er gewoon in het midden een videovlak

Ik speel net ADC caitlyn, midgame hebben hun een AD trist met 4 items rabadons etc.
Die loopt naar me toe en 1 hit me.

Balance is moeilijk te vinden laatstetijd

[ Voor 58% gewijzigd door Arnevld op 14-05-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Je moet 'm even wat langer laten laden, bij mij duurde het ook een seconden of 20 ofzo. Bij mij hapert de video trouwens wel veel, maar dat ligt denk ik ook aan deze pc, weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arnevld schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:04:

Ik speel net ADC caitlyn, midgame hebben hun een AD trist met 4 items rabadons etc.

Ik mag hopen dat je een grapje maakt over de balance in je voorbeeld? Ik moest iig lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Qon schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:07:
Je moet 'm even wat langer laten laden, bij mij duurde het ook een seconden of 20 ofzo. Bij mij hapert de video trouwens wel veel, maar dat ligt denk ik ook aan deze pc, weet het niet zeker.
Kan de videos wel terug kijken maar denk dat livebeeld hier geblokkeerd is.. zit op werk dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Defqonwolf schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:11:
[...]

Kan de videos wel terug kijken maar denk dat livebeeld hier geblokkeerd is.. zit op werk dus :P
https ipv http kan het fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 16:09

Wootlock

Evilution

Arnevld schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:04:

Wat ?, je praat over balance en je geeft eigenlijk het probleem al weer ( je stond vs een fed AP Tristana)
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:10:
[...]

Ik mag hopen dat je een grapje maakt over de balance in je voorbeeld? Ik moest iig lachen :)
Ik ook :>

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
Ik snap er echt geen hol van. Dan speel ik 4 potjes perfect, waarvan twee flawless met Vayne (13-0 en 8-0), 86 punten, en dan drie games achter elkaar met mensen die gewoon niet in het team willen participeren. Fiddlesticks die een game single-handed weggooit door een blue buff belangrijker te vinden dan een fight, Lissandra die op een ward gaat staan recallen, een Kha'Zix die altijd denkt te kunnen cleanen (en vervolgens rustig doodgaat), een Xin Zhao die, nadat ik met Varus 2-0-1 de turret om push, de 0-1-1 Caitlyn 3 kills geeft...

De puntenaftrek moeten echt meer op de KDA gebaseerd gaan worden. KDA van 0,22? -74 punten! KDA van 17,0? +58!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

naarden 4ever schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:45:.

De puntenaftrek moeten echt meer op de KDA gebaseerd gaan worden. KDA van 0,22? -74 punten! KDA van 17,0? +58!
nee, niet dus
dan krijg je mensen die weigeren risico te nemen omdat het hun LP kost
bovendien benadeel je supports dan enorm; die krijgen geen kills (hoort niet iig) en zullen dan dus wél voor de kills gaan

KDA is *niet* een goede indicator voor je niveau van spelen, zelfs geen ruwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
godofal schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 23:20:
[...]

nee, niet dus
dan krijg je mensen die weigeren risico te nemen omdat het hun LP kost
bovendien benadeel je supports dan enorm; die krijgen geen kills (hoort niet iig) en zullen dan dus wél voor de kills gaan

KDA is *niet* een goede indicator voor je niveau van spelen, zelfs geen ruwe
KD is wel iets anders dan een KDA. Als het goed is heb je als support dezelfde KDA als je ADC (perfect world scenario), je krijgt voor elke kill die je als support voor je ADC opzet een assist. Een KDA van 2.0 is in elke game wel haalbaar (voor elke death een kill en een assist maken). Een Diana met 3/22/7 moet gewoon hard gestraft worden. Een slechte game kan, maar dergelijke scores... Dan doe je je best niet eens om er iets van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

naarden 4ever schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 00:06:
[...]

KD is wel iets anders dan een KDA. Als het goed is heb je als support dezelfde KDA als je ADC (perfect world scenario), je krijgt voor elke kill die je als support voor je ADC opzet een assist. Een KDA van 2.0 is in elke game wel haalbaar (voor elke death een kill en een assist maken). Een Diana met 3/22/7 moet gewoon hard gestraft worden. Een slechte game kan, maar dergelijke scores... Dan doe je je best niet eens om er iets van te maken.
Ik heb als jungler vaak een vrij matige KDA omdat ik mezelf als een van de eersten opoffer door te initiaten terwijl je als jungler vaak ook nog underleveled bent. Dan ga je dus vaak dood, haal je zelden kills en voor de assists ben je afhankelijk of je team ze snel genoeg kan killen. Dat betekent niet dat ik slechter ben... integendeel, dat maakt mij een teamplayer die er mede voor zorgt dat mijn team wint. Dan zou ik daarvoor gestraft worden door mij minder LP te geven? Fuck it dan maar, dan ga ik wel mid mainen, op afstand blijven hangen en af en toe iemand nuken voor de easy kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Vicarious schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 00:24:
[...]

Ik heb als jungler vaak een vrij matige KDA omdat ik mezelf als een van de eersten opoffer door te initiaten terwijl je als jungler vaak ook nog underleveled bent. Dan ga je dus vaak dood, haal je zelden kills en voor de assists ben je afhankelijk of je team ze snel genoeg kan killen. Dat betekent niet dat ik slechter ben... integendeel, dat maakt mij een teamplayer die er mede voor zorgt dat mijn team wint. Dan zou ik daarvoor gestraft worden door mij minder LP te geven? Fuck it dan maar, dan ga ik wel mid mainen, op afstand blijven hangen en af en toe iemand nuken voor de easy kills.
precies, en how about baits? vaak genoeg ben ik een bait geweest zonder dat ik alle enemies kan "taggen" met een AA oid waardoor ik geen assist krijg voor de helft van de kills

en wat doe je met kills/assists? logischerwijs zijn kills meer waard in LP termen; er zijn immers 4 assists per kil mogelijk, maar dan gaan supports dus ook kills pakken om meer LP te krijgen; fuck de win/loss, ik wil LP! en die ADC is zo slecht, extra gold had hem echt niet geholpen om te carryen
dat word de logica van een hoop spelers met zo'n systeem

nee, win/loss is de énige manier om ranking te bepalen; alleen kan je als speler niks negatiefs voor je team beinvloeden om je ranking hoger te krijgen en de enige manier om je ranking omhoog te werken is door daadwerkelijk beter te worden

trouwens; ik ga het nogmaals zeggen: er zijn heul veul mensen die al over dit soort dingen hebben nagedacht en dit idee is dan ook zeker niet nieuw, riot heeft erop gereageerd met exact deze punten

ga je liever focussen op hoe je beter kan worden met het huidige systeem dan nieuwe systemen verzinnen waardoor je beter zou worden, dat is veel productiever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ik heb de laatste tijd veel meer plezier in m'n games, vooral vanwege de mute functie en ook het feit dat ik een stuk minder speel. De keren dat ik speel, probeer ik er echt wat van te maken (warden als een malle als jungler, en vooral proberen te counterganken). Meestal is het op mijn niveau de botlane die het voor iedereen verpest. Of doordat niemand support wilde spelen, of doordat de ADC er niks van bakt, of doordat de mid niet reageert op zijn MIA of natuurlijk ook, wanneer ik als jungler loop te falen.

Mijn eerste gank (op level 3/4) is zowat bijna altijd op top, wards staan er 9 van de 10 keer niet, en wanneer de toplaner een kill krijgt, is het makkelijk om de tegenstander aan te kunnen.

Vervolgens is het vaak vanaf level 5-6 gewoon continu botlane babysitten. Dit werpt z'n vruchten af tot nu toe.

Maar wat het beste helpt is het volgende;
Zodra je niet lekker in je vel zit, of het niet kunt hebben van andere mensen dat ze vervelend doen, dan moet je gewoon even niet spelen. Gewoon serietje kijken tussendoor of even facebooken oid om in een goede mood te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Gister perfect game met lee jungle, was met 2 vrienden aan het spelen en die 2 besloten kata/heimer mid te gaan doen :')
Heimer jatte in het begin mijn rood, dus jungle ging nogal kut. We hadden Zed top die best kut ging tegen darius en draven solo bot vs ezreal en volibear. Nadat draven de eerste keer dood was gegaan bot een paar keer geganked en bij de 2de keer de complete lane weg gevaagd, die 2 konden niks meer zodra draven 3 kills had :')

En voor de mensen die Yi spelen, maatje van me bouwt hem de laatste tijd vol crit (BotRK, PD, Statik shiv, inf edge, en nog iets iig voor laatste item verkoopt hij ze boots) meeste tanks crit hij neer in 3/4 hits en gezien hij met die build ook nog een behoorlijke att sp heeft speelt dat wel lekker :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Beukerz schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:47:
En voor de mensen die Yi spelen, maatje van me bouwt hem de laatste tijd vol crit (BotRK, PD, Statik shiv, inf edge, en nog iets iig voor laatste item verkoopt hij ze boots) meeste tanks crit hij neer in 3/4 hits en gezien hij met die build ook nog een behoorlijke att sp heeft speelt dat wel lekker :')
Als we een keer normal voor de lolz doen wil ik ook nog wel eens AD Yi spelen; blijft leuk.. Al focus ik toch meer op AS/AD/Lifesteal.. BotRK, Bloodthirster, Phantom Dancer, Statik Shiv en bij voorkeur nog een Bloodthirster.. Over het algemeen leef je dan langer dan met een critbuild..

Overigens is dit in Ranked niet aan te raden omdat je vrij snel neergeburst kan worden wanneer ze cc op je gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Najah was wel leuk om te zien hoe het hele enemy team thornmails begon te stacken en dat hij dan alsnog enemy rengar in 3 klappen neer heeft :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JapieTalent schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:53:
[...]

Als we een keer normal voor de lolz doen wil ik ook nog wel eens AD Yi spelen; blijft leuk.. Al focus ik toch meer op AS/AD/Lifesteal.. BotRK, Bloodthirster, Phantom Dancer, Statik Shiv en bij voorkeur nog een Bloodthirster.. Over het algemeen leef je dan langer dan met een critbuild..

Overigens is dit in Ranked niet aan te raden omdat je vrij snel neergeburst kan worden wanneer ze cc op je gebruiken..
Yi moet je eigenlijk alleen picken als ze in hun eerste paar picks heel weinig CC hebben. Als een team veel CC heeft dan wordt het als AD Yi een heel frustrerende game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Vicarious schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:22:
[...]

Yi moet je eigenlijk alleen picken als ze in hun eerste paar picks heel weinig CC hebben. Als een team veel CC heeft dan wordt het als AD Yi een heel frustrerende game.
Naar mijn mening kun je dan ook nog beter tryndamere pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Qon schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:36:
[...]

Dunno... Yi is early game sterker denk ik, en dat is zeker in soloqueue wel een erg grote pre. Bovendien vind ik jungle Tryndamere niet zo sterk... hij krijgt te weinig farm daar om echt knappe items te kopen. Yi doet ook met wat minder items behoorlijke damage door zijn Wuju Style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Qon schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:36:
[...]

Olaf. Tryn is tof, maar als je toch al ruim 2 seconden niet kan aanvallen ben je nog niet zo heel nuttig.
Al wordt er van een Olaf verwacht dat hij tanky gaat. De easy auto-attack melee champs zijn er niet echt meer. Jax is misschien dan de enige echte optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Masuchievo schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:42:
[...]

Olaf. Tryn is tof, maar als je toch al ruim 2 seconden niet kan aanvallen ben je nog niet zo heel nuttig.
Al wordt er van een Olaf verwacht dat hij tanky gaat. De easy auto-attack melee champs zijn er niet echt meer. Jax is misschien dan de enige echte optie?
Riot zou eigenlijk een item moeten invoegen, alleen te gebruiken door melee champions, waardoor je 1 seconde spell immune wordt ofzo. Dan ben je tenminste nog een beetje viable als melee carry... Of in ieder geval een andere oplossing om zo melee adc's meer viable te maken in ranked matches...
Pagina: 1 ... 35 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.