Vicarious schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:50:
[...]
Gister weer even Nasus top gespeeld en die PAntheon kon helemaal niets tegen me. Ben voor een iets andere build gegaan (met Frozen heart omdat ze veel AD hadden en Spirit Visage voor de heal op mn ulti en de lifesteal), maar heb de game aardig kunnen domineren met wither-ghost-uliti initiates. Vervolgens het halve team tanken, je team laten opruimen en er levend weer uitkomen. Op een gegeven moment stond ik gewoon 10 seconden lang 1v3 tijdens fights. En dat ondanks die flinke wither nerf.
nasus met tanky build + ult dan kan die wel degelijk indien fed gewoon 1v5 tanken en als q goed gestacked is zelfs nog penta halen zonder hulp
ik ben na een tijdje (begin preseason 3) nu terug beginnen spelen en heb weer de smaak te pakken ook al speel ik nu ook wel wat planetside 2.
er zijn precies wel een paar items een beetje veranderd zoals blade of the ruined king die ik nu echt wel een toffe item vind en ik ben dan ook een beetje aan het klooien met wat builds van mn favo champs
kheb een leuke voor teemo top maar die kan waarschijnlijk wel wat beter
runes AS en AP masteries 9/21/0 die 9 in offense zitten in de AD tak en 21 in defense voor een bedrieglijk tanky teemotje
dorans blade , berserkers greaves, phage, malady, frozen mallet, zephyr, black cleaver, sell dorans, blade of the ruined king
goeie mix lijkt me, genoeg HP om de global taunt passive van teemo intressant te maken, wat cdr (shrooms), ms, tenacity, damage, mr en armor reducing effects en veel attack speed, onlangs nog een penta mee gehaald
mocht iemand een voorstel hebben om iets te verbeteren laat het maar weten
en ik was ook nog wat aan het klooien met mn oude jungle fizz build, nog steeds staan er mensen versteld dat ik hem ad bruiser bouw, en 20/5/10 ga en hem dan nog steeds gimmicky noemen
oude build: wriggles, berserker greaves, trinity force, atma's impaler, wit's end, warmogs
zoiets was het idee soms ook wel banshees veil ipv wits end, tanky en toch behoorlijk wat damage of iets meer fun build en atma's vervangen door madreds bloodrazor (+ wits end + trinity + w passive)
nieuwe build: wriggles, berserker greaves, trinity force, ...
en hier weet ik het nu niet zo goed meer ga zelf nog wat proberen te kijken wat me het meeste bevalt maar ik heb wel een oogje op blade of the ruined king , suggesties zijn altijd welkom