[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:08
Ik zal je zeggen ik heb dus al jaren lang de gewone router van de providers. eerste zonnet en daarna tele 2 en nu telfort. Totaal geen problemen. Met geen 1. Routers van de providers zijn zo slecht nog niet.

Maar ook back to the topic!!!!:P:D. :Leaque of legends!!!!!! kan niet wachten op vanavond!!!!:D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:46

steel123

Cryman9

Qon schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:16:
Ik game vanaf m'n laptop en kan het eenvoudig bedraad doen. Alleen dan zit m'n vriendin zonder internet (pak ik de kabel van de vaste pc). De uitval is heel onregelmatig en voor mij niet traceerbaar (vaak lijkt het er aan te liggen wanneer de mobiele telefoon gegevens ontvangt via wifi). Ik gebruik nu zo'n sitecom draadloos routertje dat lijkt het beste te werken (met gemiddeld één keer in de week uitval, soms dus 5 keer per week, soms twee maanden niet). Met de kennis die ik bezit kan ik het niet oplossen in ieder geval (ik kom dan ook niet veel verder dan het veranderen van het kanaal of het openzetten van een poort en toewijzen van een mac adres).

Ik wil dit ook niet verder met ziggo oplossen want op die uitval na, heb ik gewoon goede producten van hun. Ik heb al twee keer een vrije dag op moeten nemen van m'n werk zodat ik aanwezig kan zijn voor zo'n monteur. Dat gaat me op de lange rit dus teveel kosten om zegmaar 'een spelletje te spelen'.
Dus je wilt gewoon vrijuit elke week een potje LoL voor 9 man verpesten? Als je 50+ matches per week speelt(je bent student :+ ), dan is dat niet zo'n ramp. Maar tegenwoordig werk ik ook ruim 40 uur in de week en als je nog een beetje een sociaal leven hebt, dan is dan niet echt haalbaar. En dan is het gewoon extra zuur als je kostbare vrije tijd verpest word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:32

Qon

steel123 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:03:
[...]

Dus je wilt gewoon vrijuit elke week een potje LoL voor 9 man verpesten? Als je 50+ matches per week speelt(je bent student :+ ), dan is dat niet zo'n ramp. Maar tegenwoordig werk ik ook ruim 40 uur in de week en als je nog een beetje een sociaal leven hebt, dan is dan niet echt haalbaar. En dan is het gewoon extra zuur als je kostbare vrije tijd verpest word.
Ja ik verpest liever een potje voor 9 man, dan dat ik m'n eigen plezier bederf.

Ik snap je redenatie niet echt, ik kan er gewoon niks aan doen en "niet spelen" is geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DominoNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:02

DominoNL

Professioneel Azijnzeiker

Ja ik verpest liever een potje voor 9 man, dan dat ik m'n eigen plezier bederf.

Ik snap je redenatie niet echt, ik kan er gewoon niks aan doen en "niet spelen" is geen optie.
Ik kan me toch lastig voorstellen dat je zelf veel plezier haalt uit de potjes die je "leaved" of verliest door je crappy internet. Het lijkt me echter wel eerlijk om alle spelers met jouw mentaliteit gewoon in een leaver-league te zetten en de mensen die wel gewoon honderden potjes zonder of met een enkele leave spelen in een serieuzere categorie.

[ Voor 24% gewijzigd door DominoNL op 07-05-2013 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

oke... dit is bést wel geniaal :+

heb het nog niet eerder gezien, vreemd dat niemand dit eerder heeft bedacht
heeft best wel een bestaansrecht deze tactiek volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woot woot mn eerste penta met teemo :)
juist voor het einde van de game
stond in het begin tegen een darius die ik volledig wegspeelde
ergens in het midden van deze toch wel lange game haalt enemy mf een penta
en ook hun lissandra en daarna een quadra ace van onze cait en op het einde een penta van mij
yippekaye mofos
spannend spelletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Qon schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:29:
[...]

Ik heb elke week wel, zonder dat ik er iets aan kan doen (ik heb al 2 keer een nieuwe modem gehad van ziggo, ik heb al 2 andere wireless routers gekocht) uitval van mijn internet zonder enige reden. Ik kan de oorzaak niet achterhalen. Heel soms valt mijn internet dus uit tijdens één van mijn potjes LOL.

Voorderest van mijn potjes ben ik eigenlijk vrijwel altijd een goede aanwinst voor het team, plaats wards en houd me aan de summoners code. Denk je dat die straffen die jij voorstelt nu nog rechtvaardig zijn?
[...]
Ja. Waarom moeten al die andere mensen waar jij tijdens die leaves mee samenspeelde de dupe zijn van jouw brakke internetverbinding? Als jij in een maand 4x een uitval hebt tijdens een LoL potje heb je dus al 36 spelers een kutgame aan de broek gesmeerd.

Wat betreft de oplossing: toch maar eens fatsoenlijk debuggen, eventueel de helpdesk bellen tijdens zo'n uitval zodat ze live kunnen kijken wat er aan de hand is.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister Laningface gehad in ranked tegen een Draven thresh. (Als Cait Janna). UGH, early game is zo verneukt zeg -.-. Ben gewoon maar erg veel gaan farmen. Had 300 farm in de 34e minuut ofzo. En uiteindelijk 14 kills. Cait lategame damage is te ziek. Echt een aanrader als adc. Maar laatst kwam ik een renekton tegen die z'n skills niet maxte als eerste, maar helemaal balancede, lvl 11 was die en hij had Q3 W3 E3 R2 Maar DAMN, wat is zijn skillset sterk. Armor debuff als je er heen jumpt. W voor een massive damage stun. Q voor sustain. Mhm, wat haat ik renek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Kijk en dit is dus eigelijk zo`n voorbeeld van mensen met een slechte internetverbinding.
Gister eerste game.
Ik yorick top tegen warwick. Niet zo spannend ze hadden alleen Jax als jungler dus moes heel erg oppassen.
Mid hadden we fizz staan en als jungler trundle en bot caitlyn en sona.
Bot lane was niet zo aan de winnende hand maar het kon erger. vervolgens 4 of 5 keer in 1 game zie je fizz disconnected worden en na 3 minuten weer connection maken en dan krijg je te horen ja sorry mijn internet.
Laat je vervolgens nog je ulti los op caitlyn zodat ze nog even damage kan doen. Nee rent ze weg terwijl ze al dood was. maarja dat was mijn eerste game van mijn series voor promotie.

Tweede game eigelijk zo`n beetje het zelfde.
Ik was dit keer mid en we hadden een jungler jax en top lane nasus. Bot weet ik even niet meer.
Bot en mid waren vol aan het winnen. Maar top had dus telkens disconnected en na 3 minuten weer terug. Jax werd ik top lane gecounterd maarja iemand moet hem toch beschermen. Vervolgens jax 3 keer dood. tja vervolgens tijdens de teamfight midden in een teamfight heeft nasus opeens een disconnect en ga zo maar door. en toen waren mijn series weer voorbij en blijf ik weer lekker handen in mijn huidige leaque. maarja volgende keer beter maar zo kan je zien hoe belangrijk het eigelijk wel niet kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:08

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Als je Caits lategame damage al te ziek vind moet je eens Kog, Vayne, Trist spelen, dan heb je pas echt lategame power :)

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:57:
Als je Caits lategame damage al te ziek vind moet je eens Kog, Vayne, Trist spelen, dan heb je pas echt lategame power :)
Kog is meh geworden, omdat hij niet echt mobile is. Vayne is super sterk dat klopt maar zo easy to counter. Trist is super sterk dat klopt. Maar ik ga toch liever voor cait. Ook dr skillset. Q longrange herass. W TRAPZ EVEWYWHEIR, E Die caliber net is goed voor wegkomen van bruisers/jump champs. Ult goed om te finishen of extra damage te doen op champs die aan het vluchten zijn. Dusjah, mn pref gaat toch naar cait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Gisteren potje ranked duoQ gedaan met TheAgonist. Wouden samen bot maar plannen werden veranderd dat ik top moest (eerste potje ranked ooit met een solo top xD) tegen Shen. Had geluk dat die shen niet zo super goed was dat ik hem outfarmde en door goed warden ben ik maar 1 keer geganked door Xin Zhao.
4/4/10 geëindigd en Agonist had nog een mooie pentakill bij de fight rond baron :) hij eindigde 10/2/4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis maar net wat je speelstijl is en hoe goed je kan lasthitten met bepaalde champs. Sommigen kunnen absoluut niet met de explosive shot van trist omgaan of de lage base van Kogmaw. Ik ben een waardeloze kogspeler daar door. Cait is wat meer forgiving voor fouten die je maakt. De heatshot is easy farm, de Q is een waveclear en je hebt je netshot mocht je toch fout staan. Trist heeft dat al een stuk minder, bij kog en vayne heb je nog kleinere foutmarge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defqonwolf schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:27:
Gisteren potje ranked duoQ gedaan met TheAgonist. Wouden samen bot maar plannen werden veranderd dat ik top moest (eerste potje ranked ooit met een solo top xD) tegen Shen. Had geluk dat die shen niet zo super goed was dat ik hem outfarmde en door goed warden ben ik maar 1 keer geganked door Xin Zhao.
4/4/10 geëindigd en Agonist had nog een mooie pentakill bij de fight rond baron :) hij eindigde 10/2/4 :)
was idd een leuke match, spannend tot de pentakill :P, volgende keer maar eens samen botlane proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Vicarious schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:41:
[...]

Ja. Waarom moeten al die andere mensen waar jij tijdens die leaves mee samenspeelde de dupe zijn van jouw brakke internetverbinding? Als jij in een maand 4x een uitval hebt tijdens een LoL potje heb je dus al 36 spelers een kutgame aan de broek gesmeerd.

Wat betreft de oplossing: toch maar eens fatsoenlijk debuggen, eventueel de helpdesk bellen tijdens zo'n uitval zodat ze live kunnen kijken wat er aan de hand is.
Misschien dat je me opweg kunt helpen met het 'debuggen' van de router. Ik heb zo'n ubee ding van ziggo, maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen, en daarnaast zou ik dus ook niet weten waaraan ik kan zien in de resultaten of er iets mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:28
Tijdens het gamen, zet je 4 pings open. 1 naar je router, 1 naar de default gateway van Ziggo (die je router via DHCP krijgt), 1 naar google dns (8.8.8.8) en 1 naar de LoL servers.

Zodra je problemen hebt, doe je alt-tab en kijk je welke weg is.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Qon schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:03:
[...]

Misschien dat je me opweg kunt helpen met het 'debuggen' van de router. Ik heb zo'n ubee ding van ziggo, maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen, en daarnaast zou ik dus ook niet weten waaraan ik kan zien in de resultaten of er iets mis is.
Ik denk dat je een brakke Ubee hebt of de verbinding tussen de modem en je contactdoos of contactdoos is niet bepaald goed meer. Ik heb geen enkele probleem met een standaard ingestelde ubee modem en ik game zelf ook draadloos.

Ik ken je probleem wel, heb toen alles in huis vervangen en achteraf bleek de kabel van de woning tot aan de patchkast van ziggo verrot te zijn. Deze is vervangen door ziggo toendertijd.

Zoek anders eens het ziggo topic op, want dit gaat over LoL :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 08-05-2013 10:14 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:52:
[...]

was idd een leuke match, spannend tot de pentakill :P, volgende keer maar eens samen botlane proberen
Ja tot de pentakill ging het redelijk gelijk op :)
Is goed, moet alleen nog kijken wanneer dat zal zijn misschien vanavond maar dan wel na 10u pas online waarschijnlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Heren als jullie willen kan ik vanavond ook wel mee doen met jullie ben ook pas na 10 uur beschikbaar. Defqonwolf heeft me al toegevoegd:D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
thebeast12 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:31:
Heren als jullie willen kan ik vanavond ook wel mee doen met jullie ben ook pas na 10 uur beschikbaar. Defqonwolf heeft me al toegevoegd:D.
Is goed, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch. We hebben gisteren skype gebruikt om te praten dus weet niet of je dat geïnstalleerd hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
ja dat heb ik dus geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Hoelaat ik er precies ben weet ik niet zeker omdat ik eerst nog even moet bowlen voor de vereniging:P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
thebeast12 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:34:
Hoelaat ik er precies ben weet ik niet zeker omdat ik eerst nog even moet bowlen voor de vereniging:P.
Maakt niet uit weet ik ook niet, woensdag is het de avond dat ik naar mijn vriendin ga (voor nu dan nog want over paar weken wonen we samen en weet ik niet wanneer ik dan allemaal online kan zijn :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben vanavond ook weer van de partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
hahaha ik ga tegen het zelfde probleem aan lopen wanneer ik dan weer online ben. bijna alles is getekend voor het huis namelijk en 14 juni naar de notaris voor het tekenen dusja. we zitten in het zelfde schuitje. Maar het kan best zijn dat ik na een week alweer online ben aangezien het allemaal niet zo veel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
thebeast12 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:38:
hahaha ik ga tegen het zelfde probleem aan lopen wanneer ik dan weer online ben. bijna alles is getekend voor het huis namelijk en 14 juni naar de notaris voor het tekenen dusja. we zitten in het zelfde schuitje. Maar het kan best zijn dat ik na een week alweer online ben aangezien het allemaal niet zo veel is.
Ja wij zijn al vanaf december in bezig. Badkamer en keuken nieuw de rest allemaal verfje en nieuw spul op de vloer en we gaan waarschijnlijk 1 juni over.

On:
We kijken vanavond dan wel als we online zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er vanmiddag even tijd? Haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Qon schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:03:
[...]

Firedruk geeft een goede tip. Stukje toelichting daarop: omdat je zowel je lokale router als enkele servers op het internet pingt kun je zien waar het probleem zit:
- Vallen ALLE pings weg dan is er een probleem met je draadloze signaal of je router
- Vallen alle externe pings weg en gaat alleen die van je router goed dan is er een probleem met je lijn (kan zowel in het stukje tussen je modem en de wandcontactdoos zitten als daarachter tot aan de provider)
- Vallen alle externe pings behalve de default gateway van je router weg dan is er een (routerings)probleem bij Ziggo intern in hun netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Over de discussie van leavers / AFK-ers.
Zou het geen idee zijn om AFK-ers na 3 minuten automatisch te kicken en leavers die langer dan 3 (of 2) minuten weg zijn (tijd genoeg om PC te rebooten en opnieuw te connecten, want dat kan altijd gebeuren natuurlijk) te vervangen.

Dus simpelweg dat je in het matchmaking systeem kan aangeven dat je als 'replacement' que'd? Dan krijg je gewoon de champ die op dat moment gekozen is, met gold en items zoals hij/zij ervoor stond.
Dat krijg je als 'replacement' ook games die binnen 10 minuten afgelopen zijn, waardoor je heel snel IP binnen kan slepen, wat dan weer de beloning is voor het replacen (misschien 300-500 bonus gold geven?).

Ik denk dat er zat mensen zijn die de uitdaging zien van het kantelen van een game met een totaal random champ (die heeft een ander immers gekozen).
Daarnaast blijven de 4 die nog wel in game zijn gemotiveerd tot het verdedigen van de base, omdat ze weten dat 3 minuten volhouden (of 2 minuten) genoeg is om de game wellicht te kantelen.

+ overblijvers zijn gemotiveerder
+ leaver krijgt geen IP/XP meer omdat dit naar de replacer gaat
+ extra uitdaging voor de mensen die dit zoeken om als replacer te que'en
+ Als replacer que'en zorgt ervoor dat je veel meer champions leert spelen

- geen idee, zeggen jullie het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:33
Ik speels sinds kort ook op EUW na alle transfer-drama (wel gratis gekregen) als Hybr1dth.
Speel geen ranked, in normals zit ik vooral tussen gold-diamond.

Laatst nog met Snoopeh gespeeld, maar hij zat thuis en met stream aan, dus eerste 5 minuten kon hij niks door de plezante bezigheden van Virgin, waardoor we uiteindelijk wel verloren. Toch wel gaaf met bekende spelers te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Ja daarom. Nou ik ben nu sinds begin april bezig met dit huis voor de aankoop en het gaat echt snel. Beetje te snel vindt ik allemaal maarja dat komt door het stomme papierwerk. Ben zelf zo iemand van laat mij me ding maar doen en doen jullie je ding en klaar:P. Zo gaat het bij mij werk ook namelijk:p. val me niet te veel lastig A.U.B. maarja dat moet wel met het aankoop van een huis he:P;)
Defqonwolf schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:46:
[...]

Ja wij zijn al vanaf december in bezig. Badkamer en keuken nieuw de rest allemaal verfje en nieuw spul op de vloer en we gaan waarschijnlijk 1 juni over.

On:
We kijken vanavond dan wel als we online zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
thebeast12 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:56:
Ja daarom. Nou ik ben nu sinds begin april bezig met dit huis voor de aankoop en het gaat echt snel. Beetje te snel vindt ik allemaal maarja dat komt door het stomme papierwerk. Ben zelf zo iemand van laat mij me ding maar doen en doen jullie je ding en klaar:P. Zo gaat het bij mij werk ook namelijk:p. val me niet te veel lastig A.U.B. maarja dat moet wel met het aankoop van een huis he:P;)

[...]
Wij hebben begin december hebt huis gezien stond 2 dagen te koop en week later hadden we al voorlopig koopcontract getekend. Een voordeel was dat het niet via makelaar ging maar dat die mensen het particulier verkochten en dus best wat onder de WOZ waarde.
Zijn eind december begonnen met verbouwen en nu is het eindelijk bijna klaar. De laatste loodjes wegen het zwaarst.
Maar laten we terug ontopic gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Duidelijk. ja we gaan weer terug ontopic.

Welke lane speelt iedereen? ik heb namelijk voor vanavond als het gaat lukken de preff op top of jungle. en natuurlijk hopen dat ik last pick heb:Phaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ranked kan je niet met zn 3e doen. Je moet 1/2 of 5. Ik main adc/mid btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thebeast12 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:08:

Welke lane speelt iedereen? ik heb namelijk voor vanavond als het gaat lukken de preff op top of jungle. en natuurlijk hopen dat ik last pick heb:Phaha
top is idd wel fijn counteren als je last pick hebt. ik speel het meeste adc en dan ligt het eraan wie ik tegenover me heb, heb ik first pick, dan is het vaak MF, Ez of Ashe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik main ADC, en sub main Support en Jungle :)
Top kan ik ook nog wel, maar mid is echt hopeloos, APC is niet mijn ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jungle hoeft niet gecounterpicked te worden dus waste niet last pick aan jungle xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
ADC vooral en Support (alleen moet ik leona nog wat onder de knie krijgen)
Kan eigenlijk ook wel redelijk jungle.
Ik zou beter ook mid en top eens wat meer moeten spelen maar ik focus me nu meer op ADC om die eerst het beste onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Is dit echt zo? dit wist ik namelijk niet omdat ik voornamelijk alleen maar het duoQ heb gedaan.
nog nooit een derde of 4de man erbij gehad.
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:11:
Ranked kan je niet met zn 3e doen. Je moet 1/2 of 5. Ik main adc/mid btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thebeast12 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:23:
Is dit echt zo? dit wist ik namelijk niet omdat ik voornamelijk alleen maar het duoQ heb gedaan.

[...]
Dat klopt inderdaad. Wat je wel kan doen is een ranked team aanmaken dan kan je 3 vs 3 of 5 vs 5 ranked doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
als je ranked 5vs5 wil doen kan je alleen maar solo of duo que'en, met een derde persoon erbij ben je niet instaat het spel te starten. Je kan natuurlijk wel 3vs3 ranked spelen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Je kan natuurlijk wel met 3/4 man in normals spelen :)
Daar maakt het niet uit, maar idd voor ranked is het enkel SoloQ, DuoQ of Ranked team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:26:
[...]

Je kan natuurlijk wel met 3/4 man in normals spelen :)
Daar maakt het niet uit, maar idd voor ranked is het enkel SoloQ, DuoQ of Ranked team :)
ah das eigenlijk wel jammer dat dat niet kan :(
moet toch nog mijn 9 potjes ranked gaan spelen voor ik geranked wordt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defqonwolf schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:29:
[...]

ah das eigenlijk wel jammer dat dat niet kan :(
moet toch nog mijn 9 potjes ranked gaan spelen voor ik geranked wordt xD
ik heb een tijdje geleden opgezocht hoe het word bepaald in welke league/divisie je word geplaatst na het spelen van 10 ranked games...
allemaal wel afhankelijk van je prestaties in de game, ook al win je ze nog allemaal maar ben je als bijvoorbeeld adc niet instaat om een kill te maken zal je niet in Gold geplaatst worden.

9 of 10 van de 10 games gewonnen, zoals ik al zei, afhankelijk van je prestaties, is er een mogelijk dat je in gold geplaatst word.
7 of 8 van de 10 games gewonnen, dan word je vaak in zilver geplaatst.
en bij 6 of minder van de 10 gewonnen games word je in brons geplaatst.Dan verschilt het van divisie I tm/V

in mijn geval: ik had er 8 van de 10 gewonnen, speelde voornamelijk ADC en had die role goed vervuld in de games, uiteindelijk ben ik in Silver II geplaatst.

Het klopt dat veel mensen in brons worden geplaatst, ook al win je 6 matches, dus 60% wat in mijn ogen niet slecht is word je in de laagste tier gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Ero-Sensei schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:52:
Over de discussie van leavers / AFK-ers.
Zou het geen idee zijn om AFK-ers na 3 minuten automatisch te kicken en leavers die langer dan 3 (of 2) minuten weg zijn (tijd genoeg om PC te rebooten en opnieuw te connecten, want dat kan altijd gebeuren natuurlijk) te vervangen.
ideeën zoals deze (leavers meer straffen/team loss forgiven oid) zijn al veel vaker voorgesteld
het grootste probleem ermee is dat je leaven/AFK in de hand speelt; als je een systeem hebt om je team op te vangen dan is er geen "druk" meer om te blijven spelen
als mensen leaven dan is dat een flink negatief iets voor zijn team, iets waar veel (de meeste) spelers liever niet doen

hoeveel leavers er ook zijn, er zijn véél meer trouwe/positieve spelers, ga je een systeem zoals dit creëren dan voelen die mensen ook minder druk om te blijven spelen en krijg je meer leavers ipv minder

leavers meer straffen heeft ook geen zin; er zijn genoeg mensen die AFK zijn door iets waar ze niks aan kunnen doen (zoals je ziet in dit topic; vage router/ISP/andere zaken) waarbij het niet vaak voorkomt, maar strengere maatregelen zou dit soort false positives ook raken

specifiek op deze oplossing zie ik nog andere problemen:
- hoe ga je het regelen als de replacement de champ niet heeft? laat je replacers alleen iemand vervangen als ze de champ hebben?
- hoe regel je het met runes/masteries? als je de runes/masteries van de oude gebruikt heeft de nieuwe mss de verkeerde stijl, of als je de runes/masteries van de nieuwe gebruikt heb je mss de verkeerde items voor die stijl
- hoe regel je reports op de replacement? hij staat flink achter, speelt een champ die hij wellicht niet kent met runes/masteries/items die hij niet heeft gekozen, dus de kans is groot dat hij gaat falen
een leave en dan een noob als replacement kan nog demotiverender werken dan alleen een leaver waardoor de replacement flink gefrustreerd kan raken door falen/flames op hem, waardoor hij heel goed reported kan raken
- hoe regel je het met de matchmaking en reward/loss? 3 minuten afk kan een behoorlijke invloed zijn (zeker early) waardoor replacers veel grotere kans hebben om te verliezen, zou niet eerlijk zijn om die dan dezelfde elo loss (en dus ook reward) te geven als de rest van het team

dat laatste is ook gelijk de doodsteek voor deze oplossing; als replacement heb je een véél kleinere kans om te winnen waardoor het minder aantrekkelijk wordt om je ervoor te queën; geen replacers, geen werkend systeem (plus nóg gedemotiveerdere spelers omdat ze geen replacement krijgen zoals het systeem heeft "belooft")

[ Voor 8% gewijzigd door godofal op 08-05-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik wil wel een normal meedoen. Ik speel eigenlijk alles, behalve ADC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
specifiek op deze oplossing zie ik nog andere problemen:
- hoe ga je het regelen als de replacement de champ niet heeft? laat je replacers alleen iemand vervangen als ze de champ hebben?
Mijn idee was juist dat je dan tóch met die champ gaat spelen, mensen die vaker replacement spelen krijgen zo een voorsprong qua champ-knowledge.
- hoe regel je het met runes/masteries? als je de runes/masteries van de oude gebruikt heeft de nieuwe mss de verkeerde stijl, of als je de runes/masteries van de nieuwe gebruikt heb je mss de verkeerde items voor die stijl
Dat is de uitdaging
- hoe regel je reports op de replacement? hij staat flink achter, speelt een champ die hij wellicht niet kent met runes/masteries/items die hij niet heeft gekozen, dus de kans is groot dat hij gaat falen
een leave en dan een noob als replacement kan nog demotiverender werken dan alleen een leaver waardoor de replacement flink gefrustreerd kan raken door falen/flames op hem, waardoor hij heel goed reported kan raken
Geen idee eigenlijk, wellicht alleen reportable voor flame/harrasment. Sowieso snap ik niet dat je gereport kan worden op een slechte score, alsof het een misdaad is om slechter te zijn dan degene waar je tegen laned bijvoorbeeld. Er moet er nu eenmaal altijd 1 de slechtste zijn.
- hoe regel je het met de matchmaking en reward/loss? 3 minuten afk kan een behoorlijke invloed zijn (zeker early) waardoor replacers veel grotere kans hebben om te verliezen, zou niet eerlijk zijn om die dan dezelfde elo loss (en dus ook reward) te geven als de rest van het team
Je zou kunnen kiezen voor een systeem van 125% bij win en 75% bij loss bijvoorbeeld. Dan mag je voor een win/loss ratio van 1:2 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 12:14:
Ik zit te denken om Rumble te kopen.

Iemand hier enige ervaring mee? Is het een aanrader?
Ik speel top lane (bijna) altijd met Rumble, sinds ik hem heb. Rumble is wel een lastige champ ja, maar eentje die zeer onderschat wordt. Zijn damage is best hoog early-mid game waardoor je vrij makkelijk kunt harassen. Zijn Ulti heeft een hele lange range en kan ook tegenstanders uitschakelen die met 200HP proberen weg te rennen.
Ik speel m met veel defensive masteries en wat defensive runes. Zelf speel ik niet echt ranked dus ik weet niet hoe goed ie het daar zal doen. De lastigste champ om tegen te spelen met Rumble vind ik Yorick en Mordekaiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 23:05
Yorick is met bijna iedereen wel een probleem. Minste moeite heb ik tegen hem met Cho :)
Morde counter je door een champ te picken die een hoge DPS heeft om zijn shield zo snel mogelijk neer te krijgen en door niet in de buurt van jou minions te gaan staan. Op die manier zal hij iig met zijn cone al moten kiezen of hij gaat farmen of you gaat harassen.

Hebben jullie nog tips om in toplane Nasus farm te kunnen denyen ?

[ Voor 8% gewijzigd door Beukerz op 08-05-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:06
Ben niet zo'n expert op top, maar volgens mij kan je nasus wel counterpicken door een riven te pakken. Met zijn dash+shield, stun en triple slash kan je hem snel neerhouwen. Eens hij op laag health is zal hij het veel moeilijker hebben om zijn skill te farmen.
Of met andere woorden. Agressief spelen en harrassen zodat hij zo weinig mogelijk kan farmen. Je shield en stun moeten er voor zorgen dat je telkens wint qua effectieve dmg received.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke early game champion is een goede pick tegen nasus om er even een paar te noemen: Riven, Pantheon, xin zhao ect. maar tegen dat soort champions kan hij makkelijk een full armour page halen en beginnen met cloth en daarmee de early game overleven ( tip als je nasus speelt )
Wat mischien een rare counterpick is voor nasus die ik veel gebruik namelijk: Singed
Ik probeer even uitleggen waarom: Nasus q heeft een hoge CD voor dat hij CDR en wat levels in zijn q krijgt en dat wil je abusen!!!
Als singed wil je beginnen met die regroth pendant 5 health potions 1 mana potion en een ward. de items daarna zijn Tear ( oneindig pushen ) Raylais ( kiten ) Omen ( nogmeer kite ) Boots of swiftness ( voor zijn op slow ) riandry ( voor reteveel dmg scaled op max hp ).
het tactiek gaat als volgt: zet die ward neer op 2 minuten en begin te pushen als een Mad Chemist als je nasus eenmaal onder zijn toren hebt kan hij early alleen maar misschien 2 minions per wave pakken met zijn q ( CD weet je nog :P ) . terwijl je je posion onder jou minions gooit en hem af en toe weggooit ( pas op je mana en zijn slow onder zijn toren ) of je gewoon tussen de torens gaat farmen met deze tactiek force je de tegenstanders om naar jou toe waardoor je team het wat makkelijker heeft. maar zorg wel dat de wave onder nasus zn toren is als hij zijn lane freezed loop weer normaal de lane in en begin weer opnieuw met de wave pushen onder zijn toren. in de lategame ben je als singed misschien nog wel beter als nasus ( niet kwa dmg maar kwa utility en tanyness ) fling nasus weg van je carries en gooi je slow neer voor de carries want nasus is redelijk makkelijk te kiten in teamfights.

Dingen die je moet onthouden:
- zorg dat je weet waar de jungler is en of je je ghost/ult hebt als je tussen towerens farmt
- zeg tegen je team dat ze dragon moeten pakken als de jungler bij jou is
- Voor je tear heb je niet zoveel mana dus probeer je posion zo effectief mogelijk te gebruiken met het pushen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Ik wilde dit verhaaltje over LoL even met jullie delen. Mocht je willen weten hoe je challenger wil worden, lees dit: So i finally got challenger and decided to help

Ik heb er veel plezier aan gehad.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fizz raped Nasus ook top trouwens, je bent totaal niet autoattack afhankelijk aangezien je Q ook je W procced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:07
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:05:
Leuk verhaaltje over Singed vs Nasus.
Mooi verhaal, maar wel heel erg algemeen en uitgaand van een Nasus / enemy team die dom zijn. Jij kan wel mooi de lane naar mijn turret pushen / tussen mijn torens gaan staan farmen maar dan roep ik mid/jungle en eens zien wie er dan lacht.. Zoals ik zei vind ik je verhaal vrij algemeen, in de zin van; "zorg dat je beter speelt dan Nasus en hij maakt je niets"..

Beste advies, naar mijn idee, tegen een Nasus is houdt 'm bezig.. Dit kan zijn door middel van ganks, door middel van harass maar zelfs al een simpele voorwaartse aggressieve (schijn)beweging naar hem toe wanneer hij wil last hitten en dus moet kiezen tussen de last hit en dmg nemen..

Passief zijn tegen Nasus (en hem dus vrij laten farmen) is dodelijk, dan wordt hij errug sterk..
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:16:
Fizz raped Nasus ook top trouwens, je bent totaal niet autoattack afhankelijk aangezien je Q ook je W procced.
Die pick is mij te situationeel en zeker niet logisch in soloQ.. In theorie klopt het wel, maar door Fizz top te zetten ben je afhankelijk van de rest van je team om het gemis van tankyness die je normaliter top zet op te vangen; en als ik iets heb geleerd in soloQ is om niet te blind te vertrouwen op je team.. Daarbij is Q+W vrij mana intensief om te harassen, zeker als je bedenkt dat je dan voor Nasus' neus staat en dus ook zelf damage moet nemen of de plaat poetsen dmv je E (wat ook weer mana kost)..

Ik zou eerder een Vladimir of Riven picken tegen Nasus --> constant harass en geen mana issues, waarbij Vladimir ook nog en heerlijke sustain heeft..

[ Voor 32% gewijzigd door Jaap. op 08-05-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:15:
Ik wilde dit verhaaltje over LoL even met jullie delen. Mocht je willen weten hoe je challenger wil worden, lees dit: So i finally got challenger and decided to help

Ik heb er veel plezier aan gehad.......
Haha, epic blog post! So true :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Server offline? Typ gewoon even thereisnourflevel en je kan gewoon inloggen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JapieTalent schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:19:
[...]

Mooi verhaal, maar wel heel erg algemeen en uitgaand van een Nasus / enemy team die dom zijn. Jij kan wel mooi de lane naar mijn turret pushen / tussen mijn torens gaan staan farmen maar dan roep ik mid/jungle en eens zien wie er dan lacht.. Zoals ik zei vind ik je verhaal vrij algemeen, in de zin van; "zorg dat je beter speelt dan Nasus en hij maakt je niets"..

Beste advies, naar mijn idee, tegen een Nasus is houdt 'm bezig.. Dit kan zijn door middel van ganks, door middel van harass maar zelfs al een simpele voorwaartse aggressieve (schijn)beweging naar hem toe wanneer hij wil last hitten en dus moet kiezen tussen de last hit en dmg nemen..

Passief zijn tegen Nasus (en hem dus vrij laten farmen) is dodelijk, dan wordt hij errug sterk..

[...]

Die pick is mij te situationeel en zeker niet logisch in soloQ.. In theorie klopt het wel, maar door Fizz top te zetten ben je afhankelijk van de rest van je team om het gemis van tankyness die je normaliter top zet op te vangen; en als ik iets heb geleerd in soloQ is om niet te blind te vertrouwen op je team.. Daarbij is Q+W vrij mana intensief om te harassen, zeker als je bedenkt dat je dan voor Nasus' neus staat en dus ook zelf damage moet nemen of de plaat poetsen dmv je E (wat ook weer mana kost)..

Ik zou eerder een Vladimir of Riven picken tegen Nasus --> constant harass en geen mana issues, waarbij Vladimir ook nog en heerlijke sustain heeft..
Teemo, Jayce, Nidalee... alles met een ranged attack wat hem continue kan poken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Ero-Sensei schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:42:
[...]

[...]
Mijn idee was juist dat je dan tóch met die champ gaat spelen, mensen die vaker replacement spelen krijgen zo een voorsprong qua champ-knowledge.
dus je zegt "laat mensen spelen met champs die ze niet hebben zonder dat ze die week gratis zijn"
denk niet dat riot dat akkoord vind, wat de queues verlengt
[...]
Dat is de uitdaging
een uitdaging is leuk, maar het word te willekeurig, zeker als mensen niche dingen doen (AD malz bijvoorbeeld)
bovendien, als iemand echt wilt trollen dan zou iemand dus ff allemaal utility runes/masteries pakken op een ADC en dan AFK gaan, dan sta je daar als replacement met een tristana 0/0/30 en vol magic resist runes...
[...]
Geen idee eigenlijk, wellicht alleen reportable voor flame/harrasment. Sowieso snap ik niet dat je gereport kan worden op een slechte score, alsof het een misdaad is om slechter te zijn dan degene waar je tegen laned bijvoorbeeld. Er moet er nu eenmaal altijd 1 de slechtste zijn.
kan ook eigenlijk niet; intentional feeding is vaak een foute report, je moet dat doen als mensen expres gaan feeden (erop af lopen en laten dood maken om het spelletje sneller te eindigen) en unskiled is niet banneable (reports voor unskilled gaat niet naar tribunal)
mijn punt was dat als je met een champ/stijl staat die je niet kent én je achterstaat, je hóógstwaarschijnlijk gaat falen (=feeden) zonder dat je het wilt waardoor je team gefrustreerd raakt (eerst een AFK en dan een noob) waardoor ze zich op jou zouden kunnen afreageren, wat jou weer irriteert waardoor jij gaat flamen
of korter: je faalt, vind dat het andermans schuld is en flamed die persoon hárd (klopt natuurlijk niet, maar het gebeurt nu al vaak zat)

een report voor offensive language is in zo'n geval gewoon op z'n plaats
dit is ook een belangrijke reden denk ik waardoor dit systeem nooit toegepast gaat worden; het wekt net zoveel (if not more) negativiteit op als dat het oplost
[...]
Je zou kunnen kiezen voor een systeem van 125% bij win en 75% bij loss bijvoorbeeld. Dan mag je voor een win/loss ratio van 1:2 hebben.
waardoor het des te belangrijker wordt voor de replacement om te winnen (immers véél meer beloning) die dus meer gespannen staat en dus eerder gaat flamen bij fouten

mede om deze redenen, maar vooral om de eerste die ik noemde in mijn vorige post, zal een systeem zoals dit niet geintroduceerd worden in LoL
ik heb er ook vaak zat over nagedacht, maar uiteindelijk kom ik op één conclusie uit: de mensen bij riot hebben er véél meer over nagedacht dan wij (en krijgen ervoor betaald) en hebben veel meer data en informatie dan wij
er zijn nog eens miljoenen spelers waarvan er ook een X duizend over dezelfde dingen hebben nagedacht
ik gok dat als er een oplossing voor was, zou er echt wel iemand al iets hebben verzonnen (wie weet is dat ook zo, maar wordt het nog uitgewerkt oid)

en aan het einde van de dag: ik heb echt niet veel last van leavers, zodra je uit de onderste elo regionen komt dan zijn er gewoon veel minder leavers/ragers/andere toxic spelers dan wanneer je net begint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:13

Hu9o

Schokkend

iCy schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:49:
Server offline? Typ gewoon even thereisnourflevel en je kan gewoon inloggen :-)
there is no urf level?

wat is een urf?
laat maar...

[ Voor 4% gewijzigd door Hu9o op 09-05-2013 08:59 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Hu9o schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 08:58:
[...]

there is no urf level?

wat is een urf?
laat maar...
Server gaf gisteren even offline aan, maar de inlogservers waren gewoon up:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 11:21
Beukerz schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 15:07:
Yorick is met bijna iedereen wel een probleem. Minste moeite heb ik tegen hem met Cho :)
Morde counter je door een champ te picken die een hoge DPS heeft om zijn shield zo snel mogelijk neer te krijgen en door niet in de buurt van jou minions te gaan staan. Op die manier zal hij iig met zijn cone al moten kiezen of hij gaat farmen of you gaat harassen.

Hebben jullie nog tips om in toplane Nasus farm te kunnen denyen ?
Pick Rumble. Nasus kan niets vanaf het moment dat je lvl 2 bent. Continu harassen, skills spammen en als hij wither gebruikt, gebruik je je MS op je shield icm harpoons, waardoor hij zelf ook stil staat (helemaal icm een rylais). Flamespitter maakt ook niet al te snel minions dood, waardoor je niet zo erg je lane pushed als bv een singed. Geplaatste harpoons wanneer hij gaat voor cs en volle bak erop.
Rumble is imo een erg sterke pick tegen Nasus, maar ik ben dan ook sowieso gek op Rumble <3

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik een nieuwe favoriet heb :)
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2zel8jq.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Ik ben al geruime tijd lvl30, maar ik heb de stap naar ranked nog niet gemaakt aangezien ik niet het idee heb hier goed genoeg voor te zijn.
Sowieso moet ik eerst maar eens leren om met meer verschillende champions overweg te kunnen.
Iemand nog een advies welke champ ik eens uit zou kunnen proberen?
Ik ben het beste met Jarvan en Amumu, en met Alistar, Soraka en Ziggs kan ik ook aardig overweg. Adc heb ik vaak moeite mee.. Eigenlijk met elke squishy champ :P

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Nieuwe champ revealed: Aartox, toplane champion :) Ik ben erg benieuwd, die eerste screenshots zien er wel vet uit, en hij heeft een health based skill set, altijd leuk! Een van de eerste champs in lange tijd waar ik erg benieuwd naar ben.

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

arjanpvt schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 08:13:
Ik ben al geruime tijd lvl30, maar ik heb de stap naar ranked nog niet gemaakt aangezien ik niet het idee heb hier goed genoeg voor te zijn.
Sowieso moet ik eerst maar eens leren om met meer verschillende champions overweg te kunnen.
Iemand nog een advies welke champ ik eens uit zou kunnen proberen?
Ik ben het beste met Jarvan en Amumu, en met Alistar, Soraka en Ziggs kan ik ook aardig overweg. Adc heb ik vaak moeite mee.. Eigenlijk met elke squishy champ :P
Als je op 3 verschillende rollen 2 champions kan spelen zit je over het algemeen wel goed. Beter weinig champions goed spelen dan veel champions matig. Bovendien kom je met 3 rollen, waarvan 1 support, altijd wel ergens terecht waar je kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Je probeert hier een daar wel wat natuurlijk maar je zal altijd zien dat het meestal wel mis gaat.

Top= Yorick, Vladimir
Mid= Ryze, Fizz, Master Yi
Jungler= Master Yi, Nasus
ADC= Tristiana, Caitlyn
Sup= Lulu, alistar.

Dit speel ik op mijn lanes. Wat betreft master YI build ligt het een beetje aan de tegenstander welke kant ik op ga maar meestal toch AP.
Vicarious schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 09:44:
[...]

Als je op 3 verschillende rollen 2 champions kan spelen zit je over het algemeen wel goed. Beter weinig champions goed spelen dan veel champions matig. Bovendien kom je met 3 rollen, waarvan 1 support, altijd wel ergens terecht waar je kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Probeer eens Leona ook als sup te oefenen. Ik vind haar persoonlijk de beste SUP naast Thresh, maar ik speel zelf Thresh zelden. Moet ik maar eens flink gaan oefenen met normals.

Mijn mains:

Top=Yorick, Singed, Cho Gath, Elise (en onlangs ook Nunu)
Mid=Gragas, Swain, Malzahar, Lux (oud main: Anivia en Fiddle, maar anivia ga ik weer wat meer spelen)
Jungle=Hecarim, Jarvan, Cho Gath, Nunu
ADC= Speel ik zelden, geen mains maar voorkeur gaat uit naar Tristana/Miss Fortune
Support= Leona, Taric, Blitz
thebeast12 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 09:52:
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Je probeert hier een daar wel wat natuurlijk maar je zal altijd zien dat het meestal wel mis gaat.

Top= Yorick, Vladimir
Mid= Ryze, Fizz, Master Yi
Jungler= Master Yi, Nasus
ADC= Tristiana, Caitlyn
Sup= Lulu, alistar.

Dit speel ik op mijn lanes. Wat betreft master YI build ligt het een beetje aan de tegenstander welke kant ik op ga maar meestal toch AP.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

het nadeel van leona is toch wel dat het een all-in champ is
je kan niks zonder er midden in te staan en je hebt geen escapes
als je achter staat in de lane dan ben je dus vrijwel nutteloos (al blijf je wel nuttig in teamfights)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

godofal schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:57:
het nadeel van leona is toch wel dat het een all-in champ is
je kan niks zonder er midden in te staan en je hebt geen escapes
als je achter staat in de lane dan ben je dus vrijwel nutteloos (al blijf je wel nuttig in teamfights)
Vaak als je in een TF je ult gebruikt, shield aan zet, de ad carry lipt en nogmaals stunned dan overleef je het vaak wel. Tenminste als je team goed reageert ;-)

De ult kan je ook gebruiken om je team te laten overleven als men wegrent, dus de escape zit er degelijk wel in ;-)

Qua afstands damage, nee dat heeft ze niet. Maar dat heeft taric en alistar als tanky supports zijnde ook niet :-)

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 10-05-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

iCy schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:20:
[...]

Vaak als je in een TF je ult gebruikt, shield aan zet, de ad carry lipt en nogmaals stunned dan overleef je het vaak wel. Tenminste als je team goed reageert ;-)

De ult kan je ook gebruiken om je team te laten overleven als men wegrent, dus de escape zit er degelijk wel in ;-)

Qua afstands damage, nee dat heeft ze niet. Maar dat heeft taric en alistar als tanky supports zijnde ook niet :-)
ik had het over de lanephase, niet teamfight fase
als je eerste all in mislukt, of de tegenstander op een andere manier voor komt te liggen, heeft leona verder geen nut
taric heeft altijd z'n ranged stun, z'n heal en z'n armor buff
ali heeft altijd het peel vermogen en z'n heal

leona kan echt alleen maar erin springen om te stunnen en via passive wat damage doen, ze kan niet peelen tijdens een gank zonder haarzelf in een vervelende situatie te stoppen of te healen voor sustain

je kan je ADC dus niet echt helpen een lastige lanefase te overleven zoals een taric en ali wel kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:33
Zat laatst met Nasus tegen Trundle top. Hij ging damage (BotRK etc). Traden ging niet, hij won hard met Q en uiteindelijk R. Ook met ult verloor ik hard. Hij pushte aardig rap de turret, maar ik had met teleport al een aardig aantal assists/kills opgespaard waardoor ik niet ver achter liep. Na ik eindelijk wat armor duurde het te lang voor hem om me aan te kunnen waardoor hij altijd ganked werd. Na die deaths in lane phase niet meer dood gegaan, want ja, lategame Nasus... Liep op gegeven moment ergens in midgame naar dragon, waren er 3 bezig op middel/lage hp, liep weg met een dragon en 2 kills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacifix
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-08 18:14
Er zijn schijnbaar problemen met Ziggo & LoL op dit moment, ik kan helaas geen game meer joinen, meer mensen met Ziggo problemen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:59
Jep. Sommige games wel, sommige niet. Helaas 3 ranked games verloren. Hetzelfde probleem trad ongeveer 3 dagen geleden tussen 02:00 en 06:00 op. Nu al heel de ochtend (sinds ongeveer 08:00).

Melden bij Riot via support en Ziggo via tel/webcare om het zo snel mogelijk opgelost te krijgen.

topic op forums: http://euw.leagueoflegend.../showthread.php?t=1178885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Gisteren een game gehad: Ik Blitz bot, samen met een Darius. Misschien vreemd Darius op bot, maar dan kwam doordat een duoq toplane ging, en Darius natuurlijk instalocked.
Nu ben ik waarschijnlijk noob te noemen (ben pas lvl 20) maar ik werdt helemaal kapot geflamed door die Darius.

Start van de game zegt hij "I build full damage" nou ja prima, ik grab wel, kill maar raak. Dus ik zeg "I build a bit hybrid" oftewel Manumara (zoiets) voor wat dmg door de mana, en HP. Maar ik speel op mijn niveau nog niet 'full support' omdat er teveel bot laners zijn die de helft van de CS missen, en dan pak ik die maar graag op. Daarnaast komt je tevaak 1vs2 te staan, en dan doe ik graag wat extra dmg zodat ik ook wat kan doen.

Maargoed, grabben ging prima met Blitz, een E erover heen en enemy heeft nog 10 healt over. Ik praat nu over early early game. Maar wat doet die Darius steeds, vliegt achter de escaper aan, en wordt vervolgens afgemaakt door de turret+2nd bot.

Na 10/15 minuten staat die gast 0-6-2 ofso en ik sta 5-0-1 (assist door een gank van mid). Die Darius flames mij helemaal kapot dat ik hem onderhand eens moet volgen wanneer hij voor de kill gaat, waarop ik zeg dat hij alleen maar zelfmoord pleegt. Wanneer we samen gaan, plegen we allebei zelfmoord, met als enige verschil dat we er 1tje gekilled hebben.

Doe ik het echt fout? Moeten we dan maar steeds voor die kill gaan, in de hoop dat 1 van ons 2 overleeft? Het lijk mij van niet, laat die tegenstander met 10% hp lekker recallen, en sta gewoon de hele laningfase met full hp tegen slechts 1 tegenstander. Wat boeit die kill nou als je er een ander een kill mee teruggeeft.

Uiteindelijk denk ik dat hij het niet zo snapte; ik grab een enemy, we slaan hem af tot ongeveer 30% tot dat hij out of range was. Ondertussen hebben we geen damage taken. Enemy staat in de brush te wachten, samen met een full hp 2e botlaner. Wij hebben zich op ze door mijn ward.
Typt die Darius meteen "Now Blitz go!" en vliegt erin, ik ernaar toe rennen maar voordat ik in range was: Darius dood. "WTF Blitz NOOOOOOOBBBB!! Why no grab omgomg"
Ik: "dude, I have cooldown you know, just play more relax"

Haha wat een mensen spelen dit toch, die kerel was level 30 en snapte er nog niks van. Of doe ik iets totaal fout?
Ach ja, uiteindelijk lane wel gewonnen, omdat die twee tegenstanders constand zonder bescherming van minions stonden, en alle grabs raak waren. Onze mid won zijn lane keihard, dus die kwam bij iedere Darius death even helpen. Constant dus :)

edit: sorry voor het lange verhaal, typte zo lekker weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ero-Sensei schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:47:
Gisteren een game gehad: Ik Blitz bot, samen met een Darius. Misschien vreemd Darius op bot, maar dan kwam doordat een duoq toplane ging, en Darius natuurlijk instalocked.
Nu ben ik waarschijnlijk noob te noemen (ben pas lvl 20) maar ik werdt helemaal kapot geflamed door die Darius.

Start van de game zegt hij "I build full damage" nou ja prima, ik grab wel, kill maar raak. Dus ik zeg "I build a bit hybrid" oftewel Manumara (zoiets) voor wat dmg door de mana, en HP. Maar ik speel op mijn niveau nog niet 'full support' omdat er teveel bot laners zijn die de helft van de CS missen, en dan pak ik die maar graag op. Daarnaast komt je tevaak 1vs2 te staan, en dan doe ik graag wat extra dmg zodat ik ook wat kan doen.

Maargoed, grabben ging prima met Blitz, een E erover heen en enemy heeft nog 10 healt over. Ik praat nu over early early game. Maar wat doet die Darius steeds, vliegt achter de escaper aan, en wordt vervolgens afgemaakt door de turret+2nd bot.

Na 10/15 minuten staat die gast 0-6-2 ofso en ik sta 5-0-1 (assist door een gank van mid). Die Darius flames mij helemaal kapot dat ik hem onderhand eens moet volgen wanneer hij voor de kill gaat, waarop ik zeg dat hij alleen maar zelfmoord pleegt. Wanneer we samen gaan, plegen we allebei zelfmoord, met als enige verschil dat we er 1tje gekilled hebben.

Doe ik het echt fout? Moeten we dan maar steeds voor die kill gaan, in de hoop dat 1 van ons 2 overleeft? Het lijk mij van niet, laat die tegenstander met 10% hp lekker recallen, en sta gewoon de hele laningfase met full hp tegen slechts 1 tegenstander. Wat boeit die kill nou als je er een ander een kill mee teruggeeft.

Uiteindelijk denk ik dat hij het niet zo snapte; ik grab een enemy, we slaan hem af tot ongeveer 30% tot dat hij out of range was. Ondertussen hebben we geen damage taken. Enemy staat in de brush te wachten, samen met een full hp 2e botlaner. Wij hebben zich op ze door mijn ward.
Typt die Darius meteen "Now Blitz go!" en vliegt erin, ik ernaar toe rennen maar voordat ik in range was: Darius dood. "WTF Blitz NOOOOOOOBBBB!! Why no grab omgomg"
Ik: "dude, I have cooldown you know, just play more relax"

Haha wat een mensen spelen dit toch, die kerel was level 30 en snapte er nog niks van. Of doe ik iets totaal fout?
Ach ja, uiteindelijk lane wel gewonnen, omdat die twee tegenstanders constand zonder bescherming van minions stonden, en alle grabs raak waren. Onze mid won zijn lane keihard, dus die kwam bij iedere Darius death even helpen. Constant dus :)

edit: sorry voor het lange verhaal, typte zo lekker weg
nope jij doet helemaal niets fout.. early game diven heeft geen zin. Zoiezo die Trollpick/instalock Darius zegt al genoeg. Hij rusht er telkens zonder kop in en verwacht dat jij hetzelfde doet. Je moet je er niet teveel van aantrekken als hij gaat flamen.. gewoon niks terug zeggen dan houden ze vanzelf wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:09

Wootlock

Evilution

iCy schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:56:
Probeer eens Leona ook als sup te oefenen. Ik vind haar persoonlijk de beste SUP naast Thresh, maar ik speel zelf Thresh zelden. Moet ik maar eens flink gaan oefenen met normals.

Mijn mains:

Top=Yorick, Singed, Cho Gath, Elise (en onlangs ook Nunu)
Mid=Gragas, Swain, Malzahar, Lux (oud main: Anivia en Fiddle, maar anivia ga ik weer wat meer spelen)
Jungle=Hecarim, Jarvan, Cho Gath, Nunu
ADC= Speel ik zelden, geen mains maar voorkeur gaat uit naar Tristana/Miss Fortune
Support= Leona, Taric, Blitz

[...]
:')

Gisteren wat ARAMS gespeeld, ben blij dat daar voortaan een queu voor is.
Geluk was aan mijn zijde en ik kreeg lux / yi en nid in de potten die ik gespeeld heb O-)
Dat zijn toch wel de champions waar je gratis wins mee kan scoren

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Defqonwolf schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:01:
[...]

nope jij doet helemaal niets fout.. early game diven heeft geen zin. Zoiezo die Trollpick/instalock Darius zegt al genoeg. Hij rusht er telkens zonder kop in en verwacht dat jij hetzelfde doet. Je moet je er niet teveel van aantrekken als hij gaat flamen.. gewoon niks terug zeggen dan houden ze vanzelf wel op.
Ik ga der meestal op in met "Ok", "As you wish" of "Reasonable". :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Beukerz schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:59:
[...]

Ik ga der meestal op in met "Ok", "As you wish" of "Reasonable". :+
Tja erop reageren maakt het eigenlijk alleen maar erger.
Het enige wat zou kunnen helpen is als die mid die zelf erg goed ging wat opbouwende kritiek op hem zou geven. Maar daardoor had hij ook goed AFK kunnen gaan :)

Buiten dit geval om, moeten mensen eens gaan beseffen dat 1 game nu eenmaal niet alles zegt. Er zijn nu eenmaal games dat het gewoon niet lukt, of dat je tegenstander gewoon veel beter is.
Andersom ook, soms eindig je met een score van 19/2/25 en de game erop wordt je feeder genoemt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:39

psyy138

blackbulls.nl

zijn er mensen die al hun helen leven in 1 divisie zitten? krijg 3-6 punten per match O-) |:( 8)7
of te wel ik kom nooit uit silver 1 :'(

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:09

Wootlock

Evilution

psyy138 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:36:
zijn er mensen die al hun helen leven in 1 divisie zitten? krijg 3-6 punten per match O-) |:( 8)7
Ik was geplaatst in Bronze 1 en zonder al te veel moeite (5 matches +- 20 punten gehad) en hier na me 3 promo matches gehaald (1 loss in die serie)
En in silver 3 krijg ik vrijwel altijd 15-20 punten :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Je hebt dan ook al bijna 400 ranked soloque games gespeeld. Dan is het niet zo vreemd dat het systeem er van uit gaat dat je op je huidige niveau thuis hoort.
Bovendien heb je praktisch een 50/50 win/loss ratio.

[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 10-05-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Wootlock schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:13:
[...]

Ik was geplaatst in Bronze 1 en zonder al te veel moeite (5 matches +- 20 punten gehad) en hier na me 3 promo matches gehaald (1 loss in die serie)
En in silver 3 krijg ik vrijwel altijd 15-20 punten :)
ik zit al zo lang in silver 1 dat ik na elke match minder punten krijg. vroeg kreeg ik ook nog 20 punten maar nu nooit meer, heb altijd rond de 80 punten gestaan en toen bij 90 gekomen, 93 , 95 , lose streak van 5 ofzo en toen bleef ik maar rond de 10-20 hangen. en nu blijf ik altijd rond de 40-60 maar kom nooit hoger.. kut systeem is het en ik weet zeker dat ik niet in silver 1 thuis hoor
Thormodo schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:17:
[...]

Je hebt dan ook al bijna 400 ranked soloque games gespeeld. Dan is het niet zo vreemd dat het systeem er van uit gaat dat je op je huidige niveau thuis hoort.
ik support de laatste tijd vaak en win bijna altijd bot lane ( solo que) maar de rest mislukt vaak en als support kan ik er vrijwel nooit iets aan doen of ik krijg z''n idote adc langs me 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door psyy138 op 10-05-2013 16:21 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Ero-Sensei schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:19:
[...]

Tja erop reageren maakt het eigenlijk alleen maar erger.
Waardoor het alleen maar meer reden is voor tribunal om hem te straffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:19:
[...]

ik zit al zo lang in silver 1 dat ik na elke match minder punten krijg. vroeg kreeg ik ook nog 20 punten maar nu nooit meer, heb altijd rond de 80 punten gestaan en toen bij 90 gekomen, 93 , 95 , lose streak van 5 ofzo en toen bleef ik maar rond de 10-20 hangen. en nu blijf ik altijd rond de 40-60 maar kom nooit hoger.. kut systeem is het en ik weet zeker dat ik niet in silver 1 thuis hoor
Je hebt niet genoeg mmr voor gold 5. Win gewoon een zooi games op rij om dat wel het geval te laten zijn en dan je promo. Lukt dat dan hoor je niet in silver 1 thuis lukt dat niet dan hoor je er wel thuis. Simpel zat.
Ik moet zeggen dat het eerst makkelijker te zien was wanneer je gold ging halen = 1500 elo.
Nu kan je niet goed zien hoe ver je er vanaf zit omdat league points niet alles over je mmr zeggen maar het systeem is hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 14:12:
[...]

Je hebt niet genoeg mmr voor gold 5. Win gewoon een zooi games op rij om dat wel het geval te laten zijn en dan je promo. Lukt dat dan hoor je niet in silver 1 thuis lukt dat niet dan hoor je er wel thuis. Simpel zat.
Ik moet zeggen dat het eerst makkelijker te zien was wanneer je gold ging halen = 1500 elo.
Nu kan je niet goed zien hoe ver je er vanaf zit omdat league points niet alles over je mmr zeggen maar het systeem is hetzelfde.
\
mmr?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

matchmaking rating. Het oude Elo zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Vicarious schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 15:42:
[...]
matchmaking rating. Het oude Elo zeg maar.
ik denk dat de games die ik verlies 70-80% niet door mij komt en dat is gewoon bale...

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Als je een game verliest komt het altijd door jezelf.
Je bent dan niet goed genoeg om het te winnen/carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psyy138 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 15:54:
[...]

ik denk dat de games die ik verlies 70-80% niet door mij komt en dat is gewoon bale...
Het is dus allemaal 1 groot complot van Riot om jou laag te houden. Jij bent echt de enige met zoooooooooo veeeeeeeeeeeel pech dat altijd alle slechte teammates bij jou komen en de goede spelers bij de tegenstander. Ik denk dat dat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Gezocht, mensen die net als ik vast zitten in Silver I.... (mensen uit gold en hoger ook welkom :''D ^^)
In bijna alle games zitten wel #$%^$^#^ in. Kwil eindelijk eens naar gold toe, zit hier al sinds begin season 3, en het lukt me maar niet door de promotion series te komen ;_;...
Stuur me een PM als je wil duo queue.

[ Voor 7% gewijzigd door Squishie op 11-05-2013 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 22:14
dr34m3dd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:55:
Niet mee eens, sommige games zijn gewoon niet te winnen. Maar als je echt beter bent dan je league, stijg je vanzelf in ranking omdat je over een groter aantal games meer wint dan verliest. Ik ben het wel eens met de gedachte dat je na een game moet kijken naar wat je zelf beter had kunnen doen. Dat is de enige manier om beter te worden.
Gezocht, mensen die net als ik vast zitten in Silver I.... (mensen uit gold en hoger ook welkom :''D ^^)
In bijna alle games zitten wel #$%^$^#^ in. Kwil eindelijk eens naar gold toe, zit hier al sinds begin season 3, en het lukt me maar niet door de promotion series te komen ;_;...
Stuur me een PM als je wil duo queue.
Ik heb ook weleens het gevoel dat het grootste deel van mijn losses door slechte teammates komt. Maar als ik dan achteraf terugkijk naar die matches komen er toch best wat blunders van mijn kant aan het licht.

Als je denk dat de leavers/feeders/prutsers vaker in jouw team zitten dan in het andere team, dan moet je eens actief gaan bijhouden wanneer het andere team een rotte appel heeft. Want om een of andere reden herinneren mensen (ik ook) de trolls in hun eigen team beter dan de trolls in het andere team.

Statistisch het zeer onwaarschijnlijk (bij een groot aantal games, zelfs onmogelijk) dat je meer last van trolls hebt dan andere spelers. Immers het andere team heeft 5 mogelijke posities om een trol te krijgen en je eigen team maar heeft er maar 4. De enige uitzondering op deze regel is natuurlijk als je zelf een troll bent, of een dusdanig negatieve invloed op je team hebt dat mensen gefrustreerd raken en besluiten te gaan trollen.

[ Voor 57% gewijzigd door Convo op 11-05-2013 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
dr34m3dd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 16:55:
Dat word weleens gezegd ja maar dat klopt dus totaal niet. Dit is éénmaal gezegd door iemand met een relatief hoge ELO/Rating en werd sindsdien alleen maar blindelings overgenomen zonder enige echte goede redenatie.

Als je goed genoeg bent om het voor je team te winnen dan carry je dus. Als je niet goed genoeg bent om het voor je team te winnen en je dus verliest betekend dat niet dat het door jou komt, het komt simpelweg dat het volledige team niet goed genoeg is. Dit heeft vrij weinig met jouw individuele niveau te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pimorez schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 21:57:
[...]

Dat word weleens gezegd ja maar dat klopt dus totaal niet. Dit is éénmaal gezegd door iemand met een relatief hoge ELO/Rating en werd sindsdien alleen maar blindelings overgenomen zonder enige echte goede redenatie.

Als je goed genoeg bent om het voor je team te winnen dan carry je dus. Als je niet goed genoeg bent om het voor je team te winnen en je dus verliest betekend dat niet dat het door jou komt, het komt simpelweg dat het volledige team niet goed genoeg is. Dit heeft vrij weinig met jouw individuele niveau te maken.
Dat heeft er dusdanig mee te maken dat je niet ZO ver onder je niveau zit dat je wel makkelijk eventjes carriet. Waarom denk je dat al die pro's binnen 80 games hun smurfs op Platinum/Diamond niveau hebben? Dat is gewoon omdat ze veel beter zijn dan silver/gold spelers en dus gewoon 80% van hun games winnen puur omdat ze hun lane opponent CRUSHEN en dan andere lanes/objectives gaan helpen.

Verder: als je onder je niveau zit en je wint je lane meestal heb je in ieder geval een GROTERE kans om te winnen dan als je je lane verliest. Als jij 70% van de keren je lane flink wint en je team meehelpt omdat je zo voorstaat kan ik me niet voorstellen dat je minder dan 50% van de games die je speelt wint en dus niet omhoog komt. Dan zou je wel extreem veel pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Pimorez schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 21:57:
[...]

er is elke keer genoeg redenatie gegeven en er word niet zomaar blindelings één persoon gevolgd
het is heel simpel: jij bent mischien niet de reden dat je team verliest, maar je bent ook niet de reden dat je wint
als je ~10 potjes speelt en dan denkt dat het systeem kapot is dan kan dat kloppen; 10 potjes zijn zo weinig dat je met 2~3 early losses je complete ranking verkloot is
speel je ~100 dan gaat het gemiddelde tellen, en het gemiddelde bepaal jij en jij alleen, de rest van je team (4 man) zijn willekeurige factors, jij bent de constante

het is heel simpel: blijf je 50~100 potjes in dezelfde league zitten dan hoor je daar in, mischien 1tje hoger
ja, wiskundig gezien zijn er nog altijd uitzonderingen, maar die zijn zeldzaam en de kans dat jij zo'n uitzondering bent is bijzonder klein en hier op het forum onmogelijk te checken; iedereen denkt dat hij de uitzondering is en niemand kan dat controleren

nog een argument: elke speler die erover klaagt zit in bronze of silver, mensen uit gold/plat/diamond hoor je er nooit over
LoL is echt geen spel waarbij tijd erin gestoken een hoger niveau oplevert; je moet moeite doen en actief dingen leren, doe je dat niet dan word je niet beter en ga je niet stijgen (en nee, guides op mobafire tellen niet :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Tijd om deze posts eens samen te vatten in de OP zodat we er daar naar kunnen verwijzen. Steeds nieuwe mensen die denken dat ze een fout in het systeem gevonden hebben met steeds dezelfde redenatie, waarop steeds dezelfde antwoorden moeten komen.

MMR werkt, leagues werken, tribunal werkt.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

speedzor schreef op zondag 12 mei 2013 @ 01:54:
Tijd om deze posts eens samen te vatten in de OP zodat we er daar naar kunnen verwijzen. Steeds nieuwe mensen die denken dat ze een fout in het systeem gevonden hebben met steeds dezelfde redenatie, waarop steeds dezelfde antwoorden moeten komen.

MMR werkt, leagues werken, tribunal werkt.
Leagues werken, maar ik kan niet echt zeggen dat ik het een verbetering tov regulier Elo vind eigenlijk... Ik snap het systeem en waarom het zo werkt, maar het idee was meer transparantie en meer het gevoel krijgen dat je vooruit komt, maar dat extreme clamping werkt dat een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Als iemand mij een skin cadeau doet, unlock ik dan ook gelijk de bijbehorende champion als ik die dan nog niet heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik kan je de hand schudden. Zit op ~90 punten in Silver I en krijg 3 LP per gewonnen match. Tja, dan duurt het wel even Riot 8)7

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is er nou zo moeilijk aan te snappen dat je gewoon een bepaald minimum nodig hebt om gold te krijgen.
Dat heb je niet dus moet je een X aantal matches winnen voordat je je promotion matches krijgt.
Als je die dan krijgt zul je daarna niet zoveel last meer hebben met lage lp gains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 22:14
Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:01:
Wat is er nou zo moeilijk aan te snappen dat je gewoon een bepaald minimum nodig hebt om gold te krijgen.
Dat heb je niet dus moet je een X aantal matches winnen voordat je je promotion matches krijgt.
Als je die dan krijgt zul je daarna niet zoveel last meer hebben met lage lp gains.
Klopt, maar ik vind het wel jammer dat het nieuwe systeem daar niet zo transparant in is. Omdat je je mmr niet kunt zien worden sommige spelers in het diepe gegooid en weten ze niet waar ze aan toe zijn.
Pagina: 1 ... 34 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.