die chat is geweldig:P. haha.
Om een rij toe te voegen, gebruik gewoon tab... Net als in Word...
Even niets...
Verwijderd
Ja, dat is ook mogelijk, maar rechtermuisklik was makkelijker uit te leggenFireDrunk schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:39:
Om een rij toe te voegen, gebruik gewoon tab... Net als in Word...
Ik ga toch eens proberen te junglen met Blitz.
De potentie ligt er toch wel met Wriggle's, veel attack speed dankzij skills en een grab + knock up.
En als je een sheen hebt of beter zelfs een Iceborn Gauntlet dan doe je volgens mij 400% dmg?
2x van Sheen + 2x voor de knockup?
Misschien niet de meest ideale keuze maar dit lijkt mij echt super leuk. Bovendien heb ik de Runes toch al.
De potentie ligt er toch wel met Wriggle's, veel attack speed dankzij skills en een grab + knock up.
En als je een sheen hebt of beter zelfs een Iceborn Gauntlet dan doe je volgens mij 400% dmg?
Misschien niet de meest ideale keuze maar dit lijkt mij echt super leuk. Bovendien heb ik de Runes toch al.
ik wil ranked spelen maar ben pas level 14, wel zoek ik mensen die graag samen willen spelen met mij.... die zijn er vast hier.
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
Ranked kan pas op level 30
Heb mezelf ook maar even toegevoegd in het ranked document. Moet nog door de 10 matches heen komen maar ik ga er langzaam maar zeker aan beginnen.
Als mensen mij willen toevoegen, mijn IGN is Expressions ^^
http://www.lolking.net/summoner/euw/27684994
nee, nog niet eens 300%Xanthian schreef op maandag 06 mei 2013 @ 14:45:
sheen doet namelijk niet 100% over je complete AD, maar 100% over je base AD
base AD is het AD wat een champ van zichzelf heeft, geen items/runes/masteries dus
blitz heeft 55.66 base AD + 3.5 per level
al heb je een BF sword waardoor je ~100 AD hebt, de sheen telt alleen die 55.66 (+3.5/lvl)
bovendien tel je je eigen AA nu dubbel; een sheen enhanced je volgende basic attack (net zoals power fist) maar verandert hem niet; sheen+powerfist betekent dus niet 2x AA (dus 300%, niet 400%)
iceborn is hetzelfde verhaal als sheen: het gaat om je base AD, niet total
de iceborn doet dus 125% van je base AD
op lvl18 doet de iceborn 148.33 damage aan iedereen die in dat veld staat (op blitz)
sheen+powerfist op blitz doet dus je normale AA schade (links onder ingame) + nog 's die schade dankzij powerfist + je base AD door de sheen
wss is het dus ongeveer 250% van wat er in je champ stats staat
dit is trouwens iets waar veel nieuwe spelers overheen lezen: in skill/item tooltips staat vaak "75% bonus AD" of "100% total AD" of "50% base AD" oid als het gaat om de extra damage die je bij een skill op telt
bonus AD = alle AD die je uit items, runes en masteries haalt (geen base AD dus)
base AD = AD van je champion zónder runes, masteries of items. de laagste is karthus met 45.5 op lvl1 en de hoogste is maokai met 61.3 op lvl1, scheelt vrij veel dus
total AD = wat er links onder staat, een optelling van een champ's base AD, items, runes en masteries dus
klein verschil in de tooltip, groot verschil in betekenis
Ik raad je aan om eerst op z'n minst volledige runepages te hebben. Zoals ik nu in je profile zie, zie ik dat je nog maar een paar runes hebt, anders begin je al met een disadvantage.Elcappucino schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:02:
Heb mezelf ook maar even toegevoegd in het ranked document. Moet nog door de 10 matches heen komen maar ik ga er langzaam maar zeker aan beginnen.
Thx voor de uitleg! Echt heel stom, maar dit wist ik dus ook niet haha...godofal schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:03:
[...]
nee, nog niet eens 300%
sheen doet namelijk niet 100% over je complete AD, maar 100% over je base AD
base AD is het AD wat een champ van zichzelf heeft, geen items/runes/masteries dus
blitz heeft 55.66 base AD + 3.5 per level
al heb je een BF sword waardoor je ~100 AD hebt, de sheen telt alleen die 55.66 (+3.5/lvl)
bovendien tel je je eigen AA nu dubbel; een sheen enhanced je volgende basic attack (net zoals power fist) maar verandert hem niet; sheen+powerfist betekent dus niet 2x AA (dus 300%, niet 400%)
iceborn is hetzelfde verhaal als sheen: het gaat om je base AD, niet total
de iceborn doet dus 125% van je base AD
op lvl18 doet de iceborn 148.33 damage aan iedereen die in dat veld staat (op blitz)
sheen+powerfist op blitz doet dus je normale AA schade (links onder ingame) + nog 's die schade dankzij powerfist + je base AD door de sheen
wss is het dus ongeveer 250% van wat er in je champ stats staat
dit is trouwens iets waar veel nieuwe spelers overheen lezen: in skill/item tooltips staat vaak "75% bonus AD" of "100% total AD" of "50% base AD" oid als het gaat om de extra damage die je bij een skill op telt
bonus AD = alle AD die je uit items, runes en masteries haalt (geen base AD dus)
base AD = AD van je champion zónder runes, masteries of items. de laagste is karthus met 45.5 op lvl1 en de hoogste is maokai met 61.3 op lvl1, scheelt vrij veel dus
total AD = wat er links onder staat, een optelling van een champ's base AD, items, runes en masteries dus
klein verschil in de tooltip, groot verschil in betekenis
Dat was ik ook van plan, maar ze brengen elke keer van die leuke champions uitQon schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:12:
Ik raad je aan om eerst op z'n minst volledige runepages te hebben. Zoals ik nu in je profile zie, zie ik dat je nog maar een paar runes hebt, anders begin je al met een disadvantage.
2k crits met gangplanks blijven gewoon leuk
runes zijn belangrijker als nieuwe leuke champs denk eraan. heb inmiddels al 11 runes pages vol (http://www.lolking.net/summoner/euw/287456) en nog een hoop runes die ik niet meer gebruik (wat als test was)Elcappucino schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:17:
[...]
Dat was ik ook van plan, maar ze brengen elke keer van die leuke champions uit
O.R.C. Black Bulls Rugby
Dat komt omdat degene die het organiseert en het team maakt wel eventjes initiatief moet nemen om een game te plannen. Als dat niet gebeurt, gebeurt er niets. Simpel zat. Heb er destijds zelfs nog iets over gepost op tweakers, maar zelfs aan de hand daarvan is niets gebeurd.Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:44:
[...]
Dat was een tijd geleden ook. Toen hebben we een GoT team gemaakt. Maar daar is behalve dat het gemaakt is nog weinig mee gebeurd. Ik heb er wel nog steeds interesse in
edit: ik sta erbij in het lijstje.
edit2: Ik zou in het lijstje trouwens een kolom preferred roles toevoegen.
[ Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 06-05-2013 15:52 ]
Vicariously I live while the whole world dies
ik heb ook net de bundle van 7 page's gekocht. Alleen geen idee van runes wat ik moet kopen geen verstand van
ik zou zowiezo voor ap, ad , tank , jungle , support, gaan... daarna gewoon lekker customizen voor bepaalde champions.llovesoccerx7 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:23:
ik heb ook net de bundle van 7 page's gekocht. Alleen geen idee van runes wat ik moet kopen geen verstand van
O.R.C. Black Bulls Rugby
Datsnap ik.. Was ik ook van plan maar welke runes enzopsyy138 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:30:
[...]
ik zou zowiezo voor ap, ad , tank , jungle , support, gaan... daarna gewoon lekker customizen voor bepaalde champions.
standaard is eigenlijk (volgorde van rood , geel , blauw , paars runes ) teminste hier ben ik ongeveer mee begonnenllovesoccerx7 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:31:
[...]
Datsnap ik.. Was ik ook van plan maar welke runes enzo
ad, ad - armor - mr - ad
ap, magic pen, armor , mr/lvl of ap , ap
tank armor - armor - mr/lvl - hp
jungle as - armor - mr - ms of runes
support armor - gp10 of armor - mr - gp10
O.R.C. Black Bulls Rugby
Uhmm Wacht nog wel even met kopenpsyy138 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:34:
[...]
standaard is eigenlijk (volgorde van rood , geel , blauw , paars runes ) teminste hier ben ik ongeveer mee begonnen
ad, ad - armor - mr - ad
ap, magic pen, armor , mr/lvl of ap , ap
tank armor - armor - mr/lvl - hp
jungle as - armor - mr - ms of runes
support armor - gp10 of armor - mr - gp10
een vriend van me is laatst level 20 geworden en heeft veel ip gespaard ( je kan trouwens ook ip terughalen met het tabblad Purchases bij de shop door champions te verkopen) en heb hem het advies gegeven om meteen runes te kopen en nu heeft hij een heel groot voordeel tegenover de rest die alleen maar champions koopt.
je kan ook het beste beginnen met armor geel, mr of mr per lvl blauw te kopen. deze kun je in princiepe overal gebruiken. als je dan ad rood en magic pen rood koopt en daarna ad paars en ap paars ben je al compleet. dan heb je bij elke champion al een keuze om je ad of ap runes te gebruiken. dan kan je erna verder uitbreiden met jungle top support tank enzo enzo.
succes
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
Jammer, het was goed idee, maar ik zie al weer dat mensen mijn tekst veranderen die ik voor mezelf invul. Blijkbaar is het voor sommigen moeilijk om iemand anders zijn tekst gewoon te laten staan en niet aan te passen. (en nee, de tekst over mijn moeder heb ik niet zelf ingevuldVerwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:55:
[...]
Voor mensen die reeds hun naam willen invullen heb ik al een docje gemaakt, niets speciaals.
Als je denkt dat er nog iets extra in het document moet komen, laat het maar weten
LoL Ranked Players
**EDIT**: Om een rij toe te voegen, rechts klik op de laatste rij, en kies : "Insert row below"
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2013 22:00 ]
Wauw dat is kansloos jammer zulke kindjes... Ik stond in de lijst nu niet meer blijkbaar... kan niet reverten toevallig?Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 21:56:
[...]
Jammer, het was goed idee, maar ik zie al weer dat mensen mijn tekst veranderen die ik voor mezelf invul. Blijkbaar is het voor sommigen moeilijk om iemand anders zijn tekst gewoon te laten staan en niet aan te passen. (en nee, de tekst over mijn moeder heb ik niet zelf ingevuld)
Ik heb nog nooit een boost gekocht, al neig ik soms wel naar een IP boost om runes en pages te kunnen kopen, al betwijfel ik of het niet goedkoper is om gewoon RP te kopen voor champions dan IP boosts of rune pages.UTADDICT schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:43:
Ik had maar eens bedacht dat ik naast Fizz, ook andere champions moest gaan spelen. Laatste tijd focus op Sejuani (jungle) en Ahri.
Goede games.
Kopen jullie trouwens vaak boosts? Gaat zo langzaam!
XP boosts zijn onzin, ik vond van 1-30 niet heel lang (3 maandjes misschien), en het is de bedoeling dat je met je niveau meegroeit. Het heeft weinig zin om een hoog level te zijn, als je het niveau niet hebt.
Ik koop wel regelmatig RP *checkt zijn history* al heb ik meer RP uitgegeven aan gifts voor mijn broertje dan aan mezelf... Voor de champions die ik veel speel wil ik gewoon graag een skin hebben, dus ik heb Heartseeker Vayne, Arclight Varus en Mafia Miss Fortune. Ik geef vooral RP aan champions uit vooralsnog. Draven, Graves, Quinn, Ezreal, Veigar, Vi, Kennen, Thresh, Volibear, Jayce, Darius, Talon, Kha'Zix, Varus en Xin Zhao heb ik allemaal met RP gekocht.
ben maar eens na ~2 jaar spelen aan ranked begonnen met een maat en speedzor, ik snap waarom je zo'n fan bent van janna 
net in m'n laatste promo match (2 win, 2 loss) naar gold janna picked voor het eerst in maanden(jaren? zoiezo niet veel gespeeld)
vreemd hoe gemakkelijk je clutch plays kan maken met alle shields en CC
gewoon zonder problemen een flash, shield, ult, knockup en slow gechained om een teammaat te redden
lang verhaal kort: ik zit in gold V dankzij een champ die ik niet speel
klein beetje gerelateerd: wanneer fixed riot 't nou 's zo dat je niet meer gold verliest op een verkeerd gekocht item? gewoon zó verdomd irritant als je een 2de sightstone koopt ipv naar ruby sightstone upgrade en daardoor dus het geld ervoor verliest
net in m'n laatste promo match (2 win, 2 loss) naar gold janna picked voor het eerst in maanden(jaren? zoiezo niet veel gespeeld)
gewoon zonder problemen een flash, shield, ult, knockup en slow gechained om een teammaat te redden

klein beetje gerelateerd: wanneer fixed riot 't nou 's zo dat je niet meer gold verliest op een verkeerd gekocht item? gewoon zó verdomd irritant als je een 2de sightstone koopt ipv naar ruby sightstone upgrade en daardoor dus het geld ervoor verliest

[ Voor 4% gewijzigd door godofal op 07-05-2013 00:39 ]
Congratz met je promotie ;-) Ik hoop je snel te volgen naar gold V. Janna is echt een heerlijke champion met een goede ADC, en in de teamfights.godofal schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 00:38:
ben maar eens na ~2 jaar spelen aan ranked begonnen met een maat en speedzor, ik snap waarom je zo'n fan bent van janna
En Riot gaat echt geen fix maken voor de fouten die jij als summoner maakt haha. Ik heb mezelf afgeleerd om te 'dubbelklikken' om iets aan te schaffen en klik altijd maar éénmaal op 'buy'. Zo voorkom je het dubbel aanschaffen van items.
Verwijderd
Nee, ik kan de history van dat document jammer genoeg niet bekijkenJasper 99 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:06:
[...]
Wauw dat is kansloos jammer zulke kindjes... Ik stond in de lijst nu niet meer blijkbaar... kan niet reverten toevallig?
Gister in mijn series voor een hoger niveau echt 1 kut game meegemaakt.
Ik was top lane xin tegen een teemo.
Volgens mij had ik de lane een beetje onderschat:P.
1 kill kunnen maken op teemo in het begin alleen teemo ging dus echt volledig AP build zonder attack speed dus zijn mushrooms waren niet normaal.
Maarja uiteindelijk verloren met een eindscore van 1/10/10.
Volgens mij had ik gister de laatste match gewoon even onderschat.
Volgende keer beter.
Ik was top lane xin tegen een teemo.
Volgens mij had ik de lane een beetje onderschat:P.
1 kill kunnen maken op teemo in het begin alleen teemo ging dus echt volledig AP build zonder attack speed dus zijn mushrooms waren niet normaal.
Maarja uiteindelijk verloren met een eindscore van 1/10/10.
Volgens mij had ik gister de laatste match gewoon even onderschat.
Volgende keer beter.
Gister potje ranked gewonnen met gragas 
Stond tegen diana in lane die best gefeed werd (over de 10 kills in 30 minuten) na een tijdje was heel mid weg gevaagd en toen begonnen ze fouten te maken waardoor we van een 20 vs 40 kills achter stand hebben gewonnen met geloof ik 46 vs 45
Daarna toen ik nog een potje ranked wou met een maatje die in promo series zit moeten dodge omdat we 2 adc hadden die instalockde en geen van beide leavde ..
Stond tegen diana in lane die best gefeed werd (over de 10 kills in 30 minuten) na een tijdje was heel mid weg gevaagd en toen begonnen ze fouten te maken waardoor we van een 20 vs 40 kills achter stand hebben gewonnen met geloof ik 46 vs 45
Daarna toen ik nog een potje ranked wou met een maatje die in promo series zit moeten dodge omdat we 2 adc hadden die instalockde en geen van beide leavde ..
[ Voor 21% gewijzigd door Beukerz op 07-05-2013 08:45 ]
Gisteren paar potjes normal gespeeld om ADC Caityn nog wat meer onder de knie te krijgen..
Ging wel lekker 4 potjes gespeeld 3 gewonnen. 3 potjes met Thresh als support, ik moet zeggen dat dat ook een goeie support is.
3 potjes was ik 5-0 en focus all on me xD vanavond denk ik eens een potje ranked gaan proberen
Ging wel lekker 4 potjes gespeeld 3 gewonnen. 3 potjes met Thresh als support, ik moet zeggen dat dat ook een goeie support is.
3 potjes was ik 5-0 en focus all on me xD vanavond denk ik eens een potje ranked gaan proberen
Hier ook... Weten sommigen niet hoe een typeprogramma werkt ofzo ?..Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 21:56:
[...]
Jammer, het was goed idee, maar ik zie al weer dat mensen mijn tekst veranderen die ik voor mezelf invul. Blijkbaar is het voor sommigen moeilijk om iemand anders zijn tekst gewoon te laten staan en niet aan te passen. (en nee, de tekst over mijn moeder heb ik niet zelf ingevuld)
Verwijderd
Weetje wat het is. Ik hoor zovaak laatste tijd op tweakers, laat ik ranked eens proberen. maar dat moet je juist niet doen. Tenzei je ZEKER weet dat je het aan kan. Ga in ranked 2 dingen goed proberen te krijgen. ADC, MID, TOP W/E maakt niet uit. Maar zeggen van ranked lijkt me wel leuk terwijl je 1 nog niet de goeie runes voor hebt. 2 nog niet genoeg ervaring hebt. 3 niet weten hoe je correct dingen kan uitvoeren. CS, Positioning, map awareness map controle, weten wanneer dragon gedaan kan worden etc.
Verwijderd
Zolang er geen armor gehaald wordt wel ja. anders kan je oniks met critplankdr34m3dd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:27:
2k crits met gangplanks blijven gewoon leuk
Ja maar moet er toch ooit aan gaan beginnenVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:12:
Weetje wat het is. Ik hoor zovaak laatste tijd op tweakers, laat ik ranked eens proberen. maar dat moet je juist niet doen. Tenzei je ZEKER weet dat je het aan kan. Ga in ranked 2 dingen goed proberen te krijgen. ADC, MID, TOP W/E maakt niet uit. Maar zeggen van ranked lijkt me wel leuk terwijl je 1 nog niet de goeie runes voor hebt. 2 nog niet genoeg ervaring hebt. 3 niet weten hoe je correct dingen kan uitvoeren. CS, Positioning, map awareness map controle, weten wanneer dragon gedaan kan worden etc.
Hij heeft wel een punt, want wanneer je aan ranked begint als je nog geen runes hebt, en nog niet goed bent bij elke role, zorg je er eigenlijk zelf voor dat je laag geplaatst wordt, waardoor je (als je uiteindelijk alles ingericht en onder de knie hebt) veel meer moeite moet doen om nog een degelijke rank te halen.Defqonwolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:24:
[...]
Ja maar moet er toch ooit aan gaan beginnengeen zin om 50 potjes normal te spelen voor ik met ranked begin..
Voor iemand die 30-50 potjes in de week speelt is dat geen probleem, maar voor mensen die, net als ik, maximaal 10-15 potjes per week kunnen spelen, ben je toch enorm lang bezig voordat je uiteindelijk een tier/division hoger gaat.
Hij reageert erg fel, maar uiteindelijk heb je er vooral zelf voordeel bij als je z'n advies opvolgt.
Ja ik speel indd niet veel per week hooguit 10 potjes denk ik (speel ook nog BF3 heel veel als ik tijd heb)
Heb wel de runes en ADC heb ik altijd al redelijk goed onder de knie gehad. Alleen de andere roles moet ik me meer in verdiepen maar in normals is het call en instalock dat is gewoon niet te doen om dan mid of top te krijgen..
Heb wel de runes en ADC heb ik altijd al redelijk goed onder de knie gehad. Alleen de andere roles moet ik me meer in verdiepen maar in normals is het call en instalock dat is gewoon niet te doen om dan mid of top te krijgen..
Dat ondervindt ik ook in normal. Daarom dus ranked. Wat gewoon belangrijk is bij ranked is dat je de counters weet. Hier schiet je al heel erg mee op als je mid top adc of sup speelt. En je moet natuurlijk wel een beetje weten hoe je jou champ moet gebruiken.
En als je de counters van een bepaalde champ niet weet, http://www.championselect.net weet het vaak ook wel.thebeast12 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:33:
Dat ondervindt ik ook in normal. Daarom dus ranked. Wat gewoon belangrijk is bij ranked is dat je de counters weet. Hier schiet je al heel erg mee op als je mid top adc of sup speelt. En je moet natuurlijk wel een beetje weten hoe je jou champ moet gebruiken.
Is er een app/plugin naast lolrecorder die onthoudt met wie je hebt gespeeld en wat je hebt gescoord? Ik weet dat elophant je snel inzage in je team kan hebben, maar ik weet niet of elophant het een en ander onthoudt.
[ Voor 18% gewijzigd door Meneer iCy op 07-05-2013 10:10 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Vreemd, ziet er vooral uit als een mannelijke MF... We hebben al teveel gunslingers (Gangplank, MF, Vayne, Cait, Jayce)
Als je de vorige ziet (Zac, Lissandra) gaan ze eerder nog een magic hero uitbrengen... Er mag wel weer eens een nieuwe support hero uitkomen...
Als je de vorige ziet (Zac, Lissandra) gaan ze eerder nog een magic hero uitbrengen... Er mag wel weer eens een nieuwe support hero uitkomen...
Even niets...
In theorie geef ik je gelijk; zeker als je voor jezelf een competitief niveau wilt halen is het beter eerst in normals ervaring op te doen en de game en situaties echt beter te begrijpen.Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:12:
Weetje wat het is. Ik hoor zovaak laatste tijd op tweakers, laat ik ranked eens proberen. maar dat moet je juist niet doen.
Ikzelf speel sinds season 1 ranked en speel ook praktisch enkel ranked. De uitzondering is wanneer ik met maten wil spelen en we net 3 of 4 man hebben. Dan willen we wel eens een normal doen, maar het niveau in champion select alleen al is bedroevend (en dat met slechts 1 of 2 van de 5 posities open voor random spelers).. Instalock is meer regel dan uitzondering en wanneer je een pick pakt die niet direct aan de meta voldoet word je kapot geflamed.
Nu zit ik wat betreft ranked ook niet bijzonder hoog, en kom het daar ook wel tegen, maar toch overheerst bij mij het gevoel dat mensen ranked serieuzer nemen en normals lang leve de lol is.
Moraal van het verhaal; je zegt dat je beter eerst ervaring op kan doen in normals, op zich klopt dat, maar anderzijds is mijn ervaring met normals dat mensen het niet serieus nemen en dus is de ervaring die je daar opbouwt ook maar relatief. Runes daarentegen zijn wel belangrijk en essentieel voor de gameplay.
Ik vind hem qua looks juist de mannelijke Fiora, maar dan ranged. De vergelijking met MF slaat enkel op de 2 guns imo..FireDrunk schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:17:
Vreemd, ziet er vooral uit als een mannelijke MF... We hebben al teveel gunslingers (Gangplank, MF, Vayne, Cait, Jayce)
Verder weet ik zijn skillset niet dus kan ik niet helemaal oordelen; hij ziet er wel tof uit in ieder geval..
[ Voor 18% gewijzigd door Jaap. op 07-05-2013 10:27 ]
Verwijderd
Wat mij opvalt, is dat er voornamelijk wordt gekeken naar het aantal kills dat je maakt bij zo'n match. Zelf speel ik veel Xin Zhao, en die is vooral goed voor support. Zelf maakt hij niet bepaald veel kills.
Wat is nu een goeie champ die echt een killing machine wordt? Ik zat zelf te denken aan Tryndamere of Wu Kong.
Op zich is supporten ook leuk om te doen, maar ik wil ook wel een keer shinen in de statistieken
Wat is nu een goeie champ die echt een killing machine wordt? Ik zat zelf te denken aan Tryndamere of Wu Kong.
Op zich is supporten ook leuk om te doen, maar ik wil ook wel een keer shinen in de statistieken
Xin zhao is echt een killing machine en zeker geen support.
Altijd leuk om vol att sp en LS te gaan en de ene kil na de ander te halen.
Trynda en Wu zijn ook in staat om dat voor elkaar te krijgen, hangt er meer vanaf wat je wilt spelen. De echte killing machine's zijn toch de adc mits goed gespeeld.
En kijk je niet kapot op dei statistieken
Altijd leuk om vol att sp en LS te gaan en de ene kil na de ander te halen.
Trynda en Wu zijn ook in staat om dat voor elkaar te krijgen, hangt er meer vanaf wat je wilt spelen. De echte killing machine's zijn toch de adc mits goed gespeeld.
En kijk je niet kapot op dei statistieken
Iedere champ kan een killing machine worden.... als je maar genoeg items hebt.
De ene alleen wat sneller als de ander
De ene alleen wat sneller als de ander
"Don't let your dreams be memes"
Verwijderd
Ik wou dat ik die 50 potjes had gewacht. Ik ben in season2 begonnen met ranked en was er gewoon niet klaar voor. Uiteindelijk op 900 elo het seizoen geëindigd. Toen kwam season 3 en werd ik in Bronze VI geplaatst. Nu heb ik me zelf wel opgewerkt naar Silver V maar toch.Defqonwolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:24:
[...]
Ja maar moet er toch ooit aan gaan beginnengeen zin om 50 potjes normal te spelen voor ik met ranked begin..
Ik heb er vaak aan gedacht een nieuw account naar 30 te levelen om opnieuw te beginnen met ranked.
thresh zegt hoiFireDrunk schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:17:
Er mag wel weer eens een nieuwe support hero uitkomen...
Ja maar mij maakt dat niveau helemaal niks uit. Ik speel voor de fun en ranked lijkt me wel leuk om te doen maar als ik nou heel laag zit in Elo maakt het mij echt niet uit..Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:45:
[...]
Ik wou dat ik die 50 potjes had gewacht. Ik ben in season2 begonnen met ranked en was er gewoon niet klaar voor. Uiteindelijk op 900 elo het seizoen geëindigd. Toen kwam season 3 en werd ik in Bronze VI geplaatst. Nu heb ik me zelf wel opgewerkt naar Silver V maar toch.
Ik heb er vaak aan gedacht een nieuw account naar 30 te levelen om opnieuw te beginnen met ranked.
Lol, idd point taken..
Ik vind Thresh wel heel tof, ik zit in mijn hoofd met een Healing Support... Sora en Sona zijn eigenlijk de enige met een echte sustain heal... Taric kan ook wel lekker healen, maar is sneller oom voor mijn gevoel (nooit gespeeld, alleen bij me gehad als ADC).
Alistar ken ik eerlijk gezegd niet goed genoeg om te weten hoe goed die healt.
Even niets...
Verwijderd
Sorry als ik het zo bot bracht. Maar zelf heb ik 1700 normal wins
. Ben pas echt begonnen met ranked toen ik 1000 wins had om eerlijk te zijn. Ik kende alle champs van top tot teen. ik wist hoe ik elke champ moet counteren met zowat elke champ. Zit nu zelf in gold III dan. Maar alsnog. heb ook 20 runepages, alle champs enzo xD en tegen de 80 skins
. Maar wees voorzichtig met ranked. Eenmaal Low Elo wordt het niet leuker, en bijna onmogelijk om eruit te komen. Dus niet denken: LVL 30 ZOMG RANKEDDDD. Nee denk, oh level 30. Ik kan nu volledige rune pages. Main een paar champs en gg. Zelf heb ik dan als main: ADC: Cait, Varus. Mid: Anivia, Orianna, Kayle, Top: Renekton, Irelia. Support: Janna, Sona, Lulu. Jungle: MEH, ben niet zo'n fan van Jungle.
Mid kayle? Cool, hoe speel je dan?
Even niets...
Eens.Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:34:
Wat mij opvalt, is dat er voornamelijk wordt gekeken naar het aantal kills dat je maakt bij zo'n match. Zelf speel ik veel Xin Zhao, en die is vooral goed voor support. Zelf maakt hij niet bepaald veel kills.
Ik was gisteren Ahri support (helaas gelocked voor de trollpicks), nadat de eigenlijke support en de carry (Ashe) elkaar helemaal kapot flamen (don't ask, HELE irritante trollpicks op mid in ons team, om er nog iets van te maken ben ik maar geswitched).
Die Ashe stond inmiddels al 0/6/0.. Janna en Ashe tegen haar. Ik stond 1/0/0 omdat ik trundle top had gesloopt (omg @ Ahri top, anyway).
Uiteindelijk regel ik 4 kills voor Ashe, sta dus 1/4/0, maar Ashe (eindigd 16/4/X ofzo) snowballed daarna de lane en we winnen de game (ook door YOLO Teemo top).
Krijg ik achter af wel allemaal commentaar op mijn score? Hallo? Ik was al support gegaan omdat niemand op zijn plek stond of wilde winnen, regel ik het krijg je nog gejank. Eindigde 4/4/X ofzo.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Verwijderd
AP Kayle, gewoon AP builden met Nashors tooth. Q maxen en damagen en farmen maar!FireDrunk schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:54:
Mid kayle? Cool, hoe speel je dan?
Ben ik nou echt de enige in de wereld die gelooft dat als je in Bronze zit en er niet uit komt je daar thuis hoort? (En ja ik zit in bronzeVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:53:
Sorry als ik het zo bot bracht. Maar zelf heb ik 1700 normal wins. Ben pas echt begonnen met ranked toen ik 1000 wins had om eerlijk te zijn. Ik kende alle champs van top tot teen. ik wist hoe ik elke champ moet counteren met zowat elke champ. Zit nu zelf in gold III dan. Maar alsnog. heb ook 20 runepages, alle champs enzo xD en tegen de 80 skins
. Maar wees voorzichtig met ranked. Eenmaal Low Elo wordt het niet leuker, en bijna onmogelijk om eruit te komen. Dus niet denken: LVL 30 ZOMG RANKEDDDD. Nee denk, oh level 30. Ik kan nu volledige rune pages. Main een paar champs en gg. Zelf heb ik dan als main: ADC: Cait, Varus. Mid: Anivia, Orianna, Kayle, Top: Renekton, Irelia. Support: Janna, Sona, Lulu. Jungle: MEH, ben niet zo'n fan van Jungle.
Even voorbeeldje van mezelf, ik kom van de NA server af waar ik B3 speelde, wordt in EU in B5 geplaatst. Dus "onder" mijn niveau. Dus wat gebeurt er, ik win 15 potjes op rij en ga naar bronze 4. Waar ik nu 10-3 sta ofzo qua wins/losses (jammer dat 2 van de 3 in mijn series voor B3 waren maar ok).
Ik geloof echt niet dat iemand die zich in bronze plaatst en 1 jaar daarna nogsteeds in bronze zit hoger thuishoort dan bronze. Maarja, just an opinion
ik denk dat het meer een AD caster word dan een AD carry, beetje zelfde met quinn zeg maarFireDrunk schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:17:
die 2 pistolen zijn heel duidelijk black/white, daar gaan ze dus iets interessants mee willen doen in de skills (anders is het een beetje overbodige artwork)
ik krijg een beetje een equilibrium gevoel bij deze champ
Verwijderd
Im with ya. ELOhell bestaat niet, 'vastzitten' in een elo betekend dat je daar hoort te zittenthemac1983 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:08:
[...]
Ben ik nou echt de enige in de wereld die gelooft dat als je in Bronze zit en er niet uit komt je daar thuis hoort? (En ja ik zit in bronze)
Verwijderd
Klopt ook! Alleen je hebt ook afentoe gezeik met je team. Ik ook in Gold, Maar dat houd je overal!Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:09:
[...]
Im with ya. ELOhell bestaat niet, 'vastzitten' in een elo betekend dat je daar hoort te zitten
Ik zat zelf te denken aan een AP carry, klinkt misschien raar omdat het pistolen zijn, maar de pistolen hebben geen holle loop, een rode en gele gloed op de top van de guns, en geen triggers of mechanische dingen. Er druipt iets magisch van heel dat character af... Ik denk dat dit een nieuwe AP carry gaat worden... Als deze character al uit gaat komen, want zoals ik al zei, het is een unconfirmed leak.godofal schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:08:
[...]
ik denk dat het meer een AD caster word dan een AD carry, beetje zelfde met quinn zeg maar
die 2 pistolen zijn heel duidelijk black/white, daar gaan ze dus iets interessants mee willen doen in de skills (anders is het een beetje overbodige artwork)
ik krijg een beetje een equilibrium gevoel bij deze champ
[ Voor 4% gewijzigd door Qon op 07-05-2013 11:12 ]
Alistar kan best wel snel healen omdat de cd omlaag gaat als er minions bij je in de buurt doodgaan, daarnaast healt hij ook minions om zich heen, manacost was vroeger veel lager maar dat hebben ze wat generfedFireDrunk schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:52:
[...]
Lol, idd point taken..
Ik vind Thresh wel heel tof, ik zit in mijn hoofd met een Healing Support... Sora en Sona zijn eigenlijk de enige met een echte sustain heal... Taric kan ook wel lekker healen, maar is sneller oom voor mijn gevoel (nooit gespeeld, alleen bij me gehad als ADC).
Alistar ken ik eerlijk gezegd niet goed genoeg om te weten hoe goed die healt.
Gun Templar lijkt een beetje op een mix van Blade en Alucard
[ Voor 4% gewijzigd door Fanatic_FS op 07-05-2013 11:19 ]
Ik vindt alistar te gek om als support te hebben.
Daarnaast is de healing en de protection die je krijgt geweldig( helemaal de push die alistar kan leveren).
Je moet alleen oppassen dat je tresh of blitz of leona niet tegen je hebt omdat die natuurlijk kunnen stunnen. Ik vindt trouwens( en dat zie je nog niet veel gebeuren) dat tresh eigelijk ook wel in het rijtje mag van gebande champs. Hij is een soort van blitz namelijk.
Daarnaast is de healing en de protection die je krijgt geweldig( helemaal de push die alistar kan leveren).
Je moet alleen oppassen dat je tresh of blitz of leona niet tegen je hebt omdat die natuurlijk kunnen stunnen. Ik vindt trouwens( en dat zie je nog niet veel gebeuren) dat tresh eigelijk ook wel in het rijtje mag van gebande champs. Hij is een soort van blitz namelijk.
Verwijderd
Ik denk dat de nieuwe een soort ranged topchamp gaat worden, er is laatst al een nieuwe ADC (Quinn) en support (Tresh) uitgebracht, ook junglerhybrid (Zac) en assasin (Zed) zijn nieuw. Dus deze wordt imo een soort Kennen/Ezreal crossover
We zullen zien ik heb echt geen idee hoe of wat. Misschien is het zelfs niets. we wachten gewoon af.
Ik wil als alistar juist wel tegen blitz imo. Laat blitz jou maar pullen, scheelt je het loopwerkthebeast12 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:21:
Ik vindt alistar te gek om als support te hebben.
Maar ik ben het wel eens dat er veel mensen te vroeg beginnen met ranked. Alleen dit kan ook komen dat er nog geen ranked was toen ik begon met spelen. Zelf was mijn eerste ranked ook pas na 600 wins ofzo. Je kent dan alle champs/items/setups/counters uit je hoofd en dat maakt het veel gemakkelijker.
Let wel, dit was in season 1 dus het zal nu ook wel heel anders zijn.
Zelf ben ik nog steeds bezig om er weer fatsoenlijk in te komen. Heb einde season 1 en heel season 2 gemist, doordat ik in Amerika studeerde. Daar had ik geen tijd(vooral ook geen zin/tijd maken) voor LoL.
Ik ben van Brons 5 naar Brons 1 gestegen, maar door aardig wat trolls/afk achterelkaar is mijn LP Winningrate gedaald van 15 punten per gewonnen match naar 3/4. Nu gaat het aardig wat trager, maar er is weer licht in het duisternis nu de schoolvakanties zijn afgelopen. Hopelijk van het weekend de promotions voor silver 5. Ik geef niet op, want ik weet dat ik niet in Brons hoor als support/jungle/mid zijnde. Top laat ik nog wel eens wat steken vallen en ADC heb ik gewoonweg te weinig uur mee gespeeld om goed te kunnen zijn.themac1983 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 11:08:
[...]
Ben ik nou echt de enige in de wereld die gelooft dat als je in Bronze zit en er niet uit komt je daar thuis hoort? (En ja ik zit in bronze)
Even voorbeeldje van mezelf, ik kom van de NA server af waar ik B3 speelde, wordt in EU in B5 geplaatst. Dus "onder" mijn niveau. Dus wat gebeurt er, ik win 15 potjes op rij en ga naar bronze 4. Waar ik nu 10-3 sta ofzo qua wins/losses (jammer dat 2 van de 3 in mijn series voor B3 waren maar ok).
Ik geloof echt niet dat iemand die zich in bronze plaatst en 1 jaar daarna nogsteeds in bronze zit hoger thuishoort dan bronze. Maarja, just an opinion
Het zal vast toeval zijn, maar als er schoolvakanties of het weekend heb ik vaak leavers in een game of trollers :-) (lastpick en dan zeggen mid or troll als zo'n beetje iederen heeft gepicked, ach ik kan er alleen maar om lachen tegenwoordig
Dan ben ik vaak degene die zich opoffert en dan met 1 of andere vage champ ga support, zoals gisteren als Yorick (ging me nog goed af ook) en dag daarvoor Hecarim als support (en dat ging niet goed af
Ik speel zelf s'avonds en heb dan vaak het idee dat een leaver van zijn papa of mama naar bedje toe moet.
Uhm, of je nou ranked of niet speelt, je hebt toch zoiets als Hidden ELO? Of mis ik het nu?
Even niets...
Yeah, maar die vage shit heb je volgens mij op bijna elk niveau wel. De meeste van mijn losses was er ook een Troll, OF een afker.iCy schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:07:
[...]
Ik ben van Brons 5 naar Brons 1 gestegen, maar door aardig wat trolls/afk achterelkaar is mijn LP Winningrate gedaald van 15 punten per gewonnen match naar 3/4. Nu gaat het aardig wat trager, maar er is weer licht in het duisternis nu de schoolvakanties zijn afgelopen. Hopelijk van het weekend de promotions voor silver 5. Ik geef niet op, want ik weet dat ik niet in Brons hoor als support/jungle/mid zijnde. Top laat ik nog wel eens wat steken vallen en ADC heb ik gewoonweg te weinig uur mee gespeeld om goed te kunnen zijn.
Het zal vast toeval zijn, maar als er schoolvakanties of het weekend heb ik vaak leavers in een game of trollers :-) (lastpick en dan zeggen mid or troll als zo'n beetje iederen heeft gepicked, ach ik kan er alleen maar om lachen tegenwoordig).
Dan ben ik vaak degene die zich opoffert en dan met 1 of andere vage champ ga support, zoals gisteren als Yorick (ging me nog goed af ook) en dag daarvoor Hecarim als support (en dat ging niet goed af)
Ik speel zelf s'avonds en heb dan vaak het idee dat een leaver van zijn papa of mama naar bedje toe moet.
Ik moet btw zeggen dat de EU server volgens mij "volwassener" Is dan de NA server. Daar werdt ik er echt gek van af en toe.
klopt, je hebt in normal games gewoon een elo dat bepaald met/tegen wie je speeltFireDrunk schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:16:
Uhm, of je nou ranked of niet speelt, je hebt toch zoiets als Hidden ELO? Of mis ik het nu?
is veelal wat lager omdat je in normals vaker dingen doet die je in ranked niet zou doen (nieuwe champs etc)
er was vroegah een site waar je je hidden elo kon zien, geen idee of er nog steeds zoiets rondzwerft
Op deze site kun je het min of meer uitrekenen. This is as close as it gets zegmaar.godofal schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:23:
[...]
klopt, je hebt in normal games gewoon een elo dat bepaald met/tegen wie je speelt
is veelal wat lager omdat je in normals vaker dingen doet die je in ranked niet zou doen (nieuwe champs etc)
er was vroegah een site waar je je hidden elo kon zien, geen idee of er nog steeds zoiets rondzwerft
Verwijderd
Of zoek iemand die voor Elobuff betaald xD. Een vriend van me heeft dat. Mijn elo volgens dat is 1345 (Silver V) kan best kloppen aangezien ik op +30 per win zit.Qon schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 12:33:
[...]
Op deze site kun je het min of meer uitrekenen. This is as close as it gets zegmaar.
Whehe die calculator slaat helemaal nergens op, trust me. Al een paar keer mee zitten spelen en ik kreeg ineens meer elo als ik hetzelfde aantal wins liet staan maar meer losses had.
Verwijderd
zijn er mensen die geïntresseerd zijn om een keer te duo que'en? Solo que gaat mij tot dusver wel goed af, maar ik denk dat duo que'en en dan voornamelijk duo bot lane het veel beter doet icm skype, ts3 of wat dan ook. Het liefste speel ik adc en ik kan die role veruit ook het beste vervullen.
speel momenteel in silver I en en promotie naar gold is al 2 keer mislukt, maargoed...ik ga d'r vanuit dat ik daar binnenkort wel in kom. mocht je interesse hebben, voeg me maar toe: Dristroyer
speel momenteel in silver I en en promotie naar gold is al 2 keer mislukt, maargoed...ik ga d'r vanuit dat ik daar binnenkort wel in kom. mocht je interesse hebben, voeg me maar toe: Dristroyer
Kan je eens vergelijken met lolking.net? Daar staat volgens mij ook gewoon je hidden elo.Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:01:
[...]
Of zoek iemand die voor Elobuff betaald xD. Een vriend van me heeft dat. Mijn elo volgens dat is 1345 (Silver V) kan best kloppen aangezien ik op +30 per win zit.
@Agonist, ik ben brons 1, maar zodra ik wat verder ben gekomen wil ik wel met je DuoQen, want nu zal het meer ten nadele van jou zijn dan voordeel. Ik kan een goed potje supporten met Leona/Nunu/Taric/Blitz. Andere sups ook wel, maar ik hou meer van de tanky sups.
[ Voor 26% gewijzigd door Meneer iCy op 07-05-2013 13:10 ]
Dat is lolking score. gold was dus altijd 1500 dus dan doen ze de 5 silver divions gedeelt door 5 en heb je dus 100 per division.Dan nog je punten delen door alles enzo.iCy schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:09:
[...]
Kan je eens vergelijken met lolking.net? Daar staat volgens mij ook gewoon je hidden elo.
Lolking is op dat punt eigenlijk pietje precies.
Verwijderd
het liefste adc, maar solo top en mid gaan ook goed.dr34m3dd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:08:
Welke rolls speel je agonist?
ik probeer zelf als adc bot te counteren, als dat niet lukt door bv first pick dan speel ik vooral met Ezreal en Ashe.
Ik wil wel eens duoQ doen.. speel je ook support?Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:06:
zijn er mensen die geïntresseerd zijn om een keer te duo que'en? Solo que gaat mij tot dusver wel goed af, maar ik denk dat duo que'en en dan voornamelijk duo bot lane het veel beter doet icm skype, ts3 of wat dan ook. Het liefste speel ik adc en ik kan die role veruit ook het beste vervullen.
Verwijderd
Tanky supports zijn idd fijn als je erg agressief speel, zelf vind ik het beter om met een support te speler die ietswat passief is, zoals een Soraka, Sona of Janna.iCy schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:09:
[...]
Kan je eens vergelijken met lolking.net? Daar staat volgens mij ook gewoon je hidden elo.
@Agonist, ik ben brons 1, maar zodra ik wat verder ben gekomen wil ik wel met je DuoQen, want nu zal het meer ten nadele van jou zijn dan voordeel. Ik kan een goed potje supporten met Leona/Nunu/Taric/Blitz. Andere sups ook wel, maar ik hou meer van de tanky sups.
Aahh laat maar dan. Speel zelf ook alleen adc omdat dat toch het makkelijkst is om gold te halen. http://www.lolking.net/summoner/euw/41527981#profileVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:13:
[...]
het liefste adc, maar solo top en mid gaan ook goed.
ik probeer zelf als adc bot te counteren, als dat niet lukt door bv first pick dan speel ik vooral met Ezreal en Ashe.
Verwijderd
jep, zo nu en dan, maar ik zal die role niet opeisen, is het nodig dan kies ik het, ligt er aan met welke adc, maar Janna, Alistar en Soraka zijn m'n favoriete supportsDefqonwolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:14:
[...]
Ik wil wel eens duoQ doen.. speel je ook support?
heb je toegevoegd, kijken vanavond wel of we paar potjes gaan spelen danVerwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:22:
[...]
jep, zo nu en dan, maar ik zal die role niet opeisen, is het nodig dan kies ik het, ligt er aan met welke adc, maar Janna, Alistar en Soraka zijn m'n favoriete supports
ik heb al altijd het idee gehad dat je rond bepaalde tijden veel meer met kids en casual gamers te maken hebt dan op andere tijden.
Als je op een dinsdag avond rond 11 uur nog potje gaat doen of op een vrijdag avond rond de klok van 8 uur maakt volgens mij best wel eens een verschil.
Ik vind dat je soms best stuck in een elo kan zitten. Ik heb een tijdje 3 maanden onder een ander account 1900 elo support gespeeld. Dit ging echt super goed.
Ik kon dat niveau gewoon aan, en ja toen had ik ook altijd "goede" mensen op de andere lanes. Ze wisten iig hoe het spel werkte.
Als je top het zwaar had ging de jungler ook echt daar helpen enzo.
Nu kwam die vriend van mij weer terug (stage in buitenland) en nam hij zijn plek weer terug in zijn team over.
nu wil ik 1900 elo wel een beetje gaan vergelijken met gold 1 of zelfs beter.
denken we dat ik ook maar in de buurt kom van het carrien van de game als support.. dacht het niet.
Ik zwem nu rond op een niveau van silver 2 waarbij ik met fingers crossed achter de pc moet hopen dat ik mensen bij me heb die het spel snappen.
Een goede oplossing voor de strijd tegen te gaan vind ik. als een team een leaver heeft en hierdoor verliest.
of er dan direct in het begin een leaver is of na 30 minuten in de end game fase maakt niet uit.
Gewoon bij het verliezende team geen punten in mindering brengen.
Het is vrij gemakkelijk te zien aan score, geld, farm en items en of tijd of een geleafde speler het spel dusdanig heeft beinvloed dat zijn team nooit meer kon winnen.
Het winnende team gewoon lekker de punten geven, maar de resterende leden van het verliezende team geen extra pijn bezorgen.
Nu worden de teamgenoten van de leaver dubbel gestraft 1x voor het verliezen van de game en een 2de x voor het verliezen van de opgebouwde punten.
Als je op een dinsdag avond rond 11 uur nog potje gaat doen of op een vrijdag avond rond de klok van 8 uur maakt volgens mij best wel eens een verschil.
Ik vind dat je soms best stuck in een elo kan zitten. Ik heb een tijdje 3 maanden onder een ander account 1900 elo support gespeeld. Dit ging echt super goed.
Ik kon dat niveau gewoon aan, en ja toen had ik ook altijd "goede" mensen op de andere lanes. Ze wisten iig hoe het spel werkte.
Nu kwam die vriend van mij weer terug (stage in buitenland) en nam hij zijn plek weer terug in zijn team over.
denken we dat ik ook maar in de buurt kom van het carrien van de game als support.. dacht het niet.
Ik zwem nu rond op een niveau van silver 2 waarbij ik met fingers crossed achter de pc moet hopen dat ik mensen bij me heb die het spel snappen.
Een goede oplossing voor de strijd tegen te gaan vind ik. als een team een leaver heeft en hierdoor verliest.
of er dan direct in het begin een leaver is of na 30 minuten in de end game fase maakt niet uit.
Het is vrij gemakkelijk te zien aan score, geld, farm en items en of tijd of een geleafde speler het spel dusdanig heeft beinvloed dat zijn team nooit meer kon winnen.
Het winnende team gewoon lekker de punten geven, maar de resterende leden van het verliezende team geen extra pijn bezorgen.
Nu worden de teamgenoten van de leaver dubbel gestraft 1x voor het verliezen van de game en een 2de x voor het verliezen van de opgebouwde punten.
Verwijderd
goed, doen we dat!Defqonwolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:27:
[...]
heb je toegevoegd, kijken vanavond wel of we paar potjes gaan spelen dan
Dat is een erg moeilijk uit te werken systeem. Is al vaker over gesproken op het EUW forum. Als je dan duoq'd en denkt te gaan verliezen leaved er gewoon 1 en tada winst.macscot schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:36:
ik heb al altijd het idee gehad dat je rond bepaalde tijden veel meer met kids en casual gamers te maken hebt dan op andere tijden.
Verwijderd
dat is het risico van solo que, heb het ook al vaak zat meegemaakt dat je team verliest omdat er één of twee zijn die het spel gewoon niet snappen en de overige spelers van het team die het wel goed doen er dat voor moeten boeten, maargoed, zoals ik zei dat is solo q. Maar als je wint, hoe vaak zit er wel niet een in het team van de tegenstander die het ook dramatisch doet, kortom, geluk hebben dat je geen slechte teamspelers heb en hopen dat één van tegenstanders het verprutsmacscot schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:36:
Doe dan niet leaver, doe dan AFK... Gewoon een AFK timeout van 3 minuten. Bij 3 x AFK in 1 game, geen punten verlies en zelfs een vote-stop-game...
Even niets...
duo Q is te zien. Als je duo Q speelt krijg je zelfs al een extraatje mee waardoor je tegen betere tegenstanders kan komen te staan.
Bij het leaven van een van de 2 duo Q spelers beide spelers punten af trekken maar alleen de leaver een extra negatieve bonus geven.
Als je zegt dat dit kan gebeuren en gewoon zo, en dat je dit maar moet accepteren. Zeg je tegelijkertijd ook dat je eeuwig en buiten je schuld om in elo hell kan komen en kan blijven!
Dit moet toch niet de bedoeling zijn?
AKF / leaver in actieve spelers bij allemaal zelfde oplossing hanteren!
lijkt mij niet in ieder geval.
Bij het leaven van een van de 2 duo Q spelers beide spelers punten af trekken maar alleen de leaver een extra negatieve bonus geven.
Als je zegt dat dit kan gebeuren en gewoon zo, en dat je dit maar moet accepteren. Zeg je tegelijkertijd ook dat je eeuwig en buiten je schuld om in elo hell kan komen en kan blijven!
Dit moet toch niet de bedoeling zijn?
AKF / leaver in actieve spelers bij allemaal zelfde oplossing hanteren!
Niet echt, het gebeurt gewoon enzo, en je moet het maar accepteren. WANT iedereen heeft hiermee te maken, dus die andere mensen in jouw elo of division ook.macscot schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:36:
(Houdt overigens niet in dat het niet zwaar frustrerend is en zeker als het in een van je serie games gebeurt erg pijnlijk kan zijn, OF dat hier niets aan moet gebeuren, leavers/afkers ruineren de ervaring van anderen.)
Trollers heb ik minder moeite mee, als jij Teemo mid wilt en je bent 1st pick ga je wat mij betreft je gang maar
Teemo trollpicks zijn geweldig. Men raakt daar gewoon in de war van.
Gisteren 3 games waar ook ik helaas meedeed aan de trolls, samen met Teemo top (ik Ahri). Early lastig, maar daarna keihard winnen
Wel warden als een psycho.
Het moet soms ook even hilarisch zijn he!
Gisteren 3 games waar ook ik helaas meedeed aan de trolls, samen met Teemo top (ik Ahri). Early lastig, maar daarna keihard winnen
Het moet soms ook even hilarisch zijn he!
[ Voor 14% gewijzigd door UTADDICT op 07-05-2013 14:53 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Een AFK/Leaver moet men ook niet extreem straffen. Je kan er ook niet altijd wat aan doen namelijk. Onverwacht bezoek, internet uitval, pc uitval, Papa/Mama die niet snappen dat je de game moet afmaken, etc.
Het gebeurt, soms te vaak, maar ze moeten de mensen straffen die bewust gaan leaven vanwege troll, etc.
Dit is lastig om hier een failsafe systeem voor te vinden qua straffen. Qua teammates niet laten straffen, dat is wederom zeer lastig want anders gaat men bewust met een troll eruit zodat de anderen er geen last van hebben?
Het gebeurt, soms te vaak, maar ze moeten de mensen straffen die bewust gaan leaven vanwege troll, etc.
Dit is lastig om hier een failsafe systeem voor te vinden qua straffen. Qua teammates niet laten straffen, dat is wederom zeer lastig want anders gaat men bewust met een troll eruit zodat de anderen er geen last van hebben?
Mjah, het verschil zit hem eigenlijk in "af en toe" dus 1 keer per 50 games ofzo? of VAAK (meer dan dat).iCy schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:12:
Een AFK/Leaver moet men ook niet extreem straffen. Je kan er ook niet altijd wat aan doen namelijk. Onverwacht bezoek, internet uitval, pc uitval, Papa/Mama die niet snappen dat je de game moet afmaken, etc.
Lijkt me niet zo moeilijk zo'n log in te bouwen. Een maat van me heeft bijvoorbeeld een kind van 2. Dus moet af en toe gewoon even iets met dat koter doen
Ik vind juist dat je leavers WEL hard moet straffen. Maar doe het dan bijvoorbeeld gewoon zo:iCy schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:12:
- Eerste leave geen consequenties (behalve je Elo loss van de verloren game)
- Tweede leave een ban van 3 dagen
- Derde leave een ban van een week
- Vierde leave een maand
- Vijfde leave een jaar
En dan na verloop van tijd val je weer terug de boom in waardoor je als je bijvoorbeeld 1x leavet en dan een paar weken niet, je weer gewoon zonder consequenties een leave kan permitteren. De keren dat iemand er ECHT niets aan kan doen zijn namelijk zeer zeldzaam. Meestal is het een kwestie van verkeerd plannen (gaan spelen vlak voor je moet eten etc.)
@hierboven: mee eens. Heb in dezelfde situatie gezeten .
Nou ja, een ban is dan weer onzinnig... Gewoon strafpunten is eerlijker denk ik. Wil je met de besten mee doen en in een hoge league zitten, moet je je vrouw maar thuis houden om voor de kleine te zorgen...
Als je strafpunten krijgt voor afk/leaven kom je vanzelf laag.
(Ik vind het dan ook onzin dat je niet kan degraderen uit een hoge league...)
Je kan als spelmaker inderdaad niet overal rekening mee houden, en het spel mag niet verknoeit worden omdat 1 persoon niet kan... Simple as that...
Je kan als spelmaker inderdaad niet overal rekening mee houden, en het spel mag niet verknoeit worden omdat 1 persoon niet kan... Simple as that...
Even niets...
Met strafpunten straf je dus alle mensen die in EEN vijfde divisie zitten, want daar komen de leavers dan terechtFireDrunk schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:24:
Nou ja, een ban is dan weer onzinnig... Gewoon strafpunten is eerlijker denk ik. Wil je met de besten mee doen en in een hoge league zitten, moet je je vrouw maar thuis houden om voor de kleine te zorgen...
Ik heb elke week wel, zonder dat ik er iets aan kan doen (ik heb al 2 keer een nieuwe modem gehad van ziggo, ik heb al 2 andere wireless routers gekocht) uitval van mijn internet zonder enige reden. Ik kan de oorzaak niet achterhalen. Heel soms valt mijn internet dus uit tijdens één van mijn potjes LOL.Vicarious schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:24:
[...]
Ik vind juist dat je leavers WEL hard moet straffen. Maar doe het dan bijvoorbeeld gewoon zo:
- Eerste leave geen consequenties (behalve je Elo loss van de verloren game)
- Tweede leave een ban van 3 dagen
- Derde leave een ban van een week
- Vierde leave een maand
- Vijfde leave een jaar
En dan na verloop van tijd val je weer terug de boom in waardoor je als je bijvoorbeeld 1x leavet en dan een paar weken niet, je weer gewoon zonder consequenties een leave kan permitteren. De keren dat iemand er ECHT niets aan kan doen zijn namelijk zeer zeldzaam. Meestal is het een kwestie van verkeerd plannen (gaan spelen vlak voor je moet eten etc.)
@hierboven: mee eens. Heb in dezelfde situatie gezeten .
Voorderest van mijn potjes ben ik eigenlijk vrijwel altijd een goede aanwinst voor het team, plaats wards en houd me aan de summoners code. Denk je dat die straffen die jij voorstelt nu nog rechtvaardig zijn?
Dat is onzin, want je speelt niet tegen je divisie of tier, je speelt tegen dezelfde matchmaking. Ik zit in Silver I, vaak speel ik tegen gold III en hoger als ik in een winning streak zit. En andersom werkt dit ook. Er is geen elo hell...themac1983 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:28:
[...]
Met strafpunten straf je dus alle mensen die in EEN vijfde divisie zitten, want daar komen de leavers dan terecht
[ Voor 15% gewijzigd door Qon op 07-05-2013 15:31 ]
Misschien even goed debuggen ten tijde van een uitval?
Als het elke week is, en je weet zeker dat het aan Ziggo ligt, even een aangetekende brief sturen dat je mindering van je maandbedrag wil omdat ze in gebreke zijn.... Als ze dan nog niet rennen...
Als het elke week is, en je weet zeker dat het aan Ziggo ligt, even een aangetekende brief sturen dat je mindering van je maandbedrag wil omdat ze in gebreke zijn.... Als ze dan nog niet rennen...
Even niets...
Wellicht zou je een kabel kunnen trekkenQon schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:29:
[...]
Ik heb elke week wel, zonder dat ik er iets aan kan doen (ik heb al 2 keer een nieuwe modem gehad van ziggo, ik heb al 2 andere wireless routers gekocht) uitval van mijn internet zonder enige reden. Ik kan de oorzaak niet achterhalen. Heel soms valt mijn internet dus uit tijdens één van mijn potjes LOL.
Voorderest van mijn potjes ben ik eigenlijk vrijwel altijd een goede aanwinst voor het team, plaats wards en houd me aan de summoners code. Denk je dat die straffen die jij voorstelt nu nog rechtvaardig zijn?
[...]
Dat is onzin, want je speelt niet tegen je divisie of tier, je speelt tegen dezelfde matchmaking. Ik zit in Silver I, vaak speel ik tegen gold III en hoger als ik in een winning streak zit. En andersom werkt dit ook. Er is geen elo hell...
Wireless en gamen zijn twee dingen die namelijk niet goed met elkaar samengaan
[ Voor 12% gewijzigd door Wootlock op 07-05-2013 15:38 ]
"Don't let your dreams be memes"
Ik heb inderdaad ook ondervonden vanaf ik een kabel heb getrokken dat ik geen problemen meer heb met disconnects enzo
edit: Maar dan moet je wel een kabel kunnen trekken, ik woon nu nog thuis en we hebben gat in plafond naar mijn kamer voor tv dus internet kabel kon er mooi bij.
Alleen als ik ga samenwonen in me huis (over paar weken) ga ik mijn internet over het stroomnet doen omdat ik geen kabel kan trekken hier jammer genoeg..
Iemand die daar ervaring mee heeft om internet via stroomnet te gebruiken?
edit: Maar dan moet je wel een kabel kunnen trekken, ik woon nu nog thuis en we hebben gat in plafond naar mijn kamer voor tv dus internet kabel kon er mooi bij.
Alleen als ik ga samenwonen in me huis (over paar weken) ga ik mijn internet over het stroomnet doen omdat ik geen kabel kan trekken hier jammer genoeg..
Iemand die daar ervaring mee heeft om internet via stroomnet te gebruiken?
[ Voor 63% gewijzigd door Dopiej op 07-05-2013 15:44 ]
Dit werkt perfect. Mijn schoonouders hebben het ook en dat werkt gewoon geweldig.
Televisie over de stroom:P haha.
Wat betreft wireless ligt het toch echt wel een beetje aan je zelf als dat niet goed werkt en met kabel wel.
Heb het al jaren zo draaien(wireless) en geen enkel probleem. Dit omdat ik zelf beheer heb over de router. Meestal mag dat niet maar omdat ik vroeger meer de provider hielp dan zij mij heb ik toch maar het admin wachtwoord gekregen van ze.
Televisie over de stroom:P haha.
Wat betreft wireless ligt het toch echt wel een beetje aan je zelf als dat niet goed werkt en met kabel wel.
Heb het al jaren zo draaien(wireless) en geen enkel probleem. Dit omdat ik zelf beheer heb over de router. Meestal mag dat niet maar omdat ik vroeger meer de provider hielp dan zij mij heb ik toch maar het admin wachtwoord gekregen van ze.
jech, en router van de provider...
* FireDrunk is blij met zijn Cisco E3000 met DD-WRT
* FireDrunk is blij met zijn Cisco E3000 met DD-WRT
Even niets...
Ik game vanaf m'n laptop en kan het eenvoudig bedraad doen. Alleen dan zit m'n vriendin zonder internet (pak ik de kabel van de vaste pc). De uitval is heel onregelmatig en voor mij niet traceerbaar (vaak lijkt het er aan te liggen wanneer de mobiele telefoon gegevens ontvangt via wifi). Ik gebruik nu zo'n sitecom draadloos routertje dat lijkt het beste te werken (met gemiddeld één keer in de week uitval, soms dus 5 keer per week, soms twee maanden niet). Met de kennis die ik bezit kan ik het niet oplossen in ieder geval (ik kom dan ook niet veel verder dan het veranderen van het kanaal of het openzetten van een poort en toewijzen van een mac adres).
Ik wil dit ook niet verder met ziggo oplossen want op die uitval na, heb ik gewoon goede producten van hun. Ik heb al twee keer een vrije dag op moeten nemen van m'n werk zodat ik aanwezig kan zijn voor zo'n monteur. Dat gaat me op de lange rit dus teveel kosten om zegmaar 'een spelletje te spelen'.
Ik wil dit ook niet verder met ziggo oplossen want op die uitval na, heb ik gewoon goede producten van hun. Ik heb al twee keer een vrije dag op moeten nemen van m'n werk zodat ik aanwezig kan zijn voor zo'n monteur. Dat gaat me op de lange rit dus teveel kosten om zegmaar 'een spelletje te spelen'.
Verwijderd
Lolking 1170iCy schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:09:
[...]
Elobuff 1345
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.