[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03:55

Qon

MrVegeta schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:10:
[...]

Poosje geleden eindelijk opgeklommen naar Bronze II maar ben nu weer in Bronze IV, zucht.
Ik probeer mezelf nu ook omhoog te krikken en wat bij mij nu goed lijkt te werken is dit; kies één of twee champions uit die meerdere rollen kan vervullen en probeer elke match deze champion te spelen. Oefen eerst in normals net zolang totdat je je confortabel voelt met die champ. (Bij mij zijn dit nu Katarina en Hecarim, zo heb ik top, mid en jungle roles geoefend). Helemaal in lagere tiers maken counterpicks weinig verschil tussen betere skills.

Dat lijkt voor mij te helpen. Elke match met Heca of Katarina lijkt goed te gaan, en lijken we te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:33:
[...]

In dit geval zijn de vijfde divisies van alle tiers het ergste. Daar komen uiteindelijk alle baddies, trolls en mensen die een account gekocht hebben terecht omdat ze niet meer een tier naar beneden kunnen zakken.
Dit is een beetje een rare opvatting. Als je hard gaat trollen terwijl je in de 5e divisie zit word je gematched met mensen die op een gegeven moment misschien wel silver zijn terwijl jij plat bent. Maar dus sowieso niet tegen andere divisie 5 gasten want die hebben niet zon crap MMR.
Heb dat zelf ook gehad toen ik een hele dikke losing streak had. En allemaal van die baddies die dan zeggen dat je account gekocht is op ebay. Volgens mij gebeurt dat echt vrijwel niet.

Als je gewoon een average divisie 5 speler bent word je gewoon gematched met divisie 4 spelers van een hogere tier en divisie 1 spelers van een lager tier. Daar zitten echt geen grote verschillen tussen hoor.
Een divisie is geloof ik maar 50 elo denk dat je pas vanaf 200 of meer elo echt verschil gaat merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik wil weer beetje beginnen met LoL te spelen (na half jaar eruit te zijn geweest) maar het is echt super veel veranderd..
Iemand nog tips voor goede champs + builds? Ik speelde vooral veel AD Ezreal alleen weet niet of hij nog goed is als adc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 14:58:
[...]

Dit is een beetje een rare opvatting. Als je hard gaat trollen terwijl je in de 5e divisie zit word je gematched met mensen die op een gegeven moment misschien wel silver zijn terwijl jij plat bent. Maar dus sowieso niet tegen andere divisie 5 gasten want die hebben niet zon crap MMR.
Heb dat zelf ook gehad toen ik een hele dikke losing streak had. En allemaal van die baddies die dan zeggen dat je account gekocht is op ebay. Volgens mij gebeurt dat echt vrijwel niet.

Als je gewoon een average divisie 5 speler bent word je gewoon gematched met divisie 4 spelers van een hogere tier en divisie 1 spelers van een lager tier. Daar zitten echt geen grote verschillen tussen hoor.
Een divisie is geloof ik maar 50 elo denk dat je pas vanaf 200 of meer elo echt verschil gaat merken.
Dat is de theorie ja. Echter duurt het een behoorlijk aantal matches voordat je zo laag terecht komt, zeker als je je bedenkt dat zelfs die baddies wel eens gecarried worden naar een overwinning. Ondertussen heb je dan al voor behoorlijk wat spelers die daadwerkelijk in die tier thuishoren hun games verneukt.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-10 15:35

Masuchievo

Cpt. Average

Defqonwolf schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:20:
Ik wil weer beetje beginnen met LoL te spelen (na half jaar eruit te zijn geweest) maar het is echt super veel veranderd..
Iemand nog tips voor goede champs + builds? Ik speelde vooral veel AD Ezreal alleen weet niet of hij nog goed is als adc.
Zeker nog wel nuttig.

Build is ongeveer nog hetzelfde als een half jaar geleden, het kan alleen zo zijn dat er een blade of the ruined king er tussendoor gemaakt wordt tegen armour/hp heavy teams.

Kijk op de main build sites en daar vind je dan wel redelijke builds. Het blijft eenmaal een spelletje van eigen speelstijl vermengt met metagame.

MF, Draven, Trist, Varus, Cait zie je voortaan ietsjes meer dan Ezreal. Al hoort Ez nogsteeds in het rijtje thuis.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Masuchievo schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:28:
[...]

Zeker nog wel nuttig.

Build is ongeveer nog hetzelfde als een half jaar geleden, het kan alleen zo zijn dat er een blade of the ruined king er tussendoor gemaakt wordt tegen armour/hp heavy teams.

Kijk op de main build sites en daar vind je dan wel redelijke builds. Het blijft eenmaal een spelletje van eigen speelstijl vermengt met metagame.

MF, Draven, Trist, Varus, Cait zie je voortaan ietsjes meer dan Ezreal. Al hoort Ez nogsteeds in het rijtje thuis.
Vayne zie je toch ook nog vaak genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Masuchievo schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:28:
[...]

Zeker nog wel nuttig.

ez kán nuttig zijn, maar niet standaard
ez is geweldig als ze flinke divers/assasins (zed, jax) hebben en de rest van je team ook flink schade heeft (!)
als je team niet genoeg schade hebt heb je niet veel aan ez

build is trouwens wel flink veranderd; in season 2 was het standaard om triforce op hem te bouwen, tegenwoordig zie je meer traditional builds (BoTRK, BT, PD, IE etc) voordat je aan de ez specific (iceborn, shiv) gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Thnx alvast voor de tips.
Ik ga vanavond nog eens potje spelen, wat zijn de meest gebruikte junglers dezer dagen?
WW wordt niet veel meer gebruikt volgens mij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

godofal schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:38:
[...]

ez kán nuttig zijn, maar niet standaard
ez is geweldig als ze flinke divers/assasins (zed, jax) hebben en de rest van je team ook flink schade heeft (!)
als je team niet genoeg schade hebt heb je niet veel aan ez

build is trouwens wel flink veranderd; in season 2 was het standaard om triforce op hem te bouwen, tegenwoordig zie je meer traditional builds (BoTRK, BT, PD, IE etc) voordat je aan de ez specific (iceborn, shiv) gaat
"flink" BotRK ipv triforce. Valt wel mee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Warwick wordt al 2 jaar amper gebruikt in de jungle, maar het kan nog steeds werken. Er zijn op hem 2 mogelijke builds:
- Ga voor Cooldown Reduction en Attack speed (core items: wits end, spirit visage, frozen heart, magicpen boots)
- Ga voor tank/utility items als Raduins en Locket (de standaard items voor junglers) en neem daar een Blade of the Ruined King bij als enige offensive item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 09:02

psyy138

blackbulls.nl

Wil er iemand met mij duoqen? eventueel vast als het goed gaat.
ik support de laatste tijd veel maar krijg altijd z''n idiote ADC bij me :(.
zit zelf zo vast in silver 1 dat ik elke keer maar 4-6 punten krijg, liefst een adc uit gold 2-4

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Masuchievo schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:43:
[...]

"flink" BotRK ipv triforce. Valt wel mee hoor.
is toch een duidelijk verschil; met triforce ga je veel meer voor het kiten (sheen proc, phage proc, zeal movementspeed) en kan je vrij ver weg blijven en nog steeds schade doen met Q+E
met een BoTRK móet je wel AA'en; je Q doet veel minder schade

de complete speelstijl is dus anders, ik noem dat een flinke verandering

[ Voor 3% gewijzigd door godofal op 02-05-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

godofal schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:47:
[...]

is toch een duidelijk verschil; met triforce ga je veel meer voor het kiten (sheen proc, phage proc, zeal movementspeed) en kan je vrij ver weg blijven en nog steeds schade doen met Q+E
met een BoTRK móet je wel AA'en; je Q doet veel minder schade

de complete speelstijl is dus anders, ik noem dat een flinke verandering
Mijn speelstijl was met tri niet veel anders. Beetje poke (BoTRK kan dit ook wel prima) en dan ram er in en ALLES raken.
Auto attacking deed je toch wel.

Mijn speelstijl is niet (veel) anders geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Kan iemand mij trouwens even uitleggen hoe dat 'shift+a' en/of'shift + right click' werkt en wat het exact doet? Ik gebruik tot dusver eigenlijk alleen maar 'rightclick' om mensen aan te vallen, maar ik las nu ergens dat om te 'orbwalken'(nooit van gehoord?) of bij het kiten het erg handig is om 'Shift+a' te gebruiken.

Ik snap natuurlijk wel dat de 'a' toets wordt gebruikt om te je dichtstbijzijnde target aan te vallen, maar dat zou toch geen verschil moeten maken wanneer je 'right clicked' op champions/minions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Qon schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 16:29:
Kan iemand mij trouwens even uitleggen hoe dat 'shift+a' en/of'shift + right click' werkt en wat het exact doet? Ik gebruik tot dusver eigenlijk alleen maar 'rightclick' om mensen aan te vallen, maar ik las nu ergens dat om te 'orbwalken'(nooit van gehoord?) of bij het kiten het erg handig is om 'Shift+a' te gebruiken.

Ik snap natuurlijk wel dat de 'a' toets wordt gebruikt om te je dichtstbijzijnde target aan te vallen, maar dat zou toch geen verschil moeten maken wanneer je 'right clicked' op champions/minions?
In DotA en HoN queue je dan je acties(met shift)(als het goed is). Ik weet niet of dit ook in LoL zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

shift+rechtermuisknop geeft een attack move command
dat houd in dat je naar die postie loopt en zodra je character iets kán aanvallen doet ie dat meteen
is dat target dood dan gaat hij weer verder naar waar je klikte (of valt een ander target aan als er een is)

is erg handig als je een AA champ bent en de tegenstander de bosjes gebruikt om te juken; je doet een attack move in de bosjes en op het moment dat je de tegenstander ziet val je automatisch aan
of als je aan het kiten bent; je kan gewoon weg kliken met shiftclick waardoor je aanvalt en gelijk een move command erachteraan zonder je muis te bewegen (dus je hoeft niet eerst te klikken waar je heen wilt, dan muis naar je tegenstander draggen om aan te vallen en dan weer terug naar 1ste positie)

het bespaart allemaal een tiende of een honderdste van een seconde, maar het kan heel goed het verschil tussen leven en dood betekenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Haha, ik heb een chat restrictie :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Nu nog een speel restrictie.. :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:32
MrVegeta schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 18:16:
Haha, ik heb een chat restrictie :p.
Vind het niet zo gek ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik zat eigenlijk meer op een tijdelijk ban te azen want ik word soms zo moe van de game. Maar blijf het spelen ;).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

godofal schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 17:43:

of als je aan het kiten bent; je kan gewoon weg kliken met shiftclick waardoor je aanvalt en gelijk een move command erachteraan zonder je muis te bewegen (dus je hoeft niet eerst te klikken waar je heen wilt, dan muis naar je tegenstander draggen om aan te vallen en dan weer terug naar 1ste positie)

het bespaart allemaal een tiende of een honderdste van een seconde, maar het kan heel goed het verschil tussen leven en dood betekenen
Dus als ik het goed begrijp. Stel ik (ik noem bijvoorbeeld 'vayne') word achtervolgd door een (ik noem bijvoorbeeld) Alitstar.

<-x<- (ik +shiftclick). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . <=X<= (alitsar)

Hier ga ik er even van uit dat er geen minions of andere champs in de buurt zijn. Hierbij is de range groter dan 550, echter zodra Alistar binnen mijn 550 range komt, sta ik even stil en ga ik automatisch auto attacken, totdat ik weer klik zonder shift (of alistar gedood heb)?

x (ik +shiftclick) - - - - - - - - - - -»☻<=X<= (alitsar)

[ Voor 4% gewijzigd door Qon op 03-05-2013 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 12:27

steel123

Cryman9

Defqonwolf schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:20:
Haha, dat valt nog reuze mee. Ik ben nu sinds 2 weken weer begonnen na 2 jaar niet gespeeld te hebben. En een half jaar daarvoor alleen op USA server(studeerde in USA), dan is er pas veel veranderd :P
Ik heb geen 6300 champ want die bestonden allemaal nog niet toen ik nog speelde. Alle 6300 van toen zijn nu 4800 of minder haha.

Maargoed ik ben weer begonnen met normal 5v5's. Alleen doordat ik zo lang inactief geweest ben(was nog tijdens begin Season 1) is mijn hidden elo erg laag of gewoon gereset ofzo. Wat wel logisch is uiteraard, maar het is wel vervelend. In de meeste 5v5 matches word ik gewoon gematched met mensen die 150-300 total wins hebben. En dit is toch wel een groot verschil met mijn 720 wins, ook al was dit van 2,5 jaar geleden.

Als je dan kijkt hebben die mensen ook nog amper runepages. Ik had er nog 5 en kan wel 10 verschillende vullen denk ik met de hoeveelheid runes die ik altijd kocht. Zelf heb ik ook 50 champions, maarja dit zijn dus wel alle 'oude'. Als ik zo even gekeken heb is Nocturne mijn nieuwste champion :o

Ben nog rustig aan het opbouwen om weer op het oude niveau te komen en ken nu ook alweer bijna alle items uit mijn hoofd. Heb gelukkig meer dan genoeg runes voor alle rollen. Weet nu ook alweer bijna wat alle champions precies doen. Alleen sommige van de minder populaire is het lastig. Ik weet nog steeds niet wat Talon, Riven, Viktor, Lulu of Syndra doen. Dat soort dingen zijn nog echt wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Qon schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 09:51:
[...]

Dus als ik het goed begrijp. Stel ik (ik noem bijvoorbeeld 'vayne') word achtervolgd door een (ik noem bijvoorbeeld) Alitstar.

<-x<- (ik +shiftclick). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . <=X<= (alitsar)

Hier ga ik er even van uit dat er geen minions of andere champs in de buurt zijn. Hierbij is de range groter dan 550, echter zodra Alistar binnen mijn 550 range komt, sta ik even stil en ga ik automatisch auto attacken, totdat ik weer klik zonder shift (of alistar gedood heb)?

x (ik +shiftclick) - - - - - - - - - - -»☻<=X<= (alitsar)
als alistar binnen je 550 range is op het moment dat je shiftclicked dan val je gelijk aan, is hij dat niet dan val je niet aan tot hij wél binnen die range is (bijvoorbeeld snellere movementspeed, flash of gapcloser)
als je wel binnen range bent blijft je char idd stilstaand aanvallen totdat je een ander command geeft of dat ali dood is (waarna je doorgaat naar de positie die je eerder aangaf)

ik raad je aan om op youtube wat vid's te bekijken over staggerstep en kiten, er is een hoop wat je niet kan weten als iemand het je niet uitlegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

godofal schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:21:
[...]

als alistar binnen je 550 range is op het moment dat je shiftclicked dan val je gelijk aan, is hij dat niet dan val je niet aan tot hij wél binnen die range is (bijvoorbeeld snellere movementspeed, flash of gapcloser)
als je wel binnen range bent blijft je char idd stilstaand aanvallen totdat je een ander command geeft of dat ali dood is (waarna je doorgaat naar de positie die je eerder aangaf)

ik raad je aan om op youtube wat vid's te bekijken over staggerstep en kiten, er is een hoop wat je niet kan weten als iemand het je niet uitlegt
Dankje, dat ga ik uit werk maar eens doen dan. Ik faal op dit moment erg vaak als ADC, vaak omdat ik misclick of fout positioneer. Dit zal me zeker gaan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan iedereen, als iemand een vraag heeft over Ranked, wat goed is. Hoe je moet spelen en hoe je hoger moet komen, DM me dan even. Dan kunnen we praten :). Ik ben zelf van silver 4 naar gold 3 gegaan in een weekje. Alleen door goede picks voor champs. Ik hoor het graag. Greetz, Yadeion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Qon schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:33:
[...]

Dankje, dat ga ik uit werk maar eens doen dan. Ik faal op dit moment erg vaak als ADC, vaak omdat ik misclick of fout positioneer. Dit zal me zeker gaan helpen!
positioneren lijkt erg lastig, maar op lagere niveaus is het vrij gemakkelijk: blijft gewoon uit de buurt van het gevecht voor de eerste ~2 seconde
ja je doet dan geen schade, maar iedereen verspilt z'n gapclosers toch wel waardoor je daarna free reign hebt

het is net touwtjespringen; op het juiste manier instappen anders krijg je het touw in je gezicht :+
en op dezelfde manier leer je jezelf positioneren; eerst gaat het traag (wacht je 3 swings voordat je instapt) maar na een tijdje leer je de ritmes herkennen en stap je zonder problemen in tijdens de eerste mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

godofal schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:39:
[...]

positioneren lijkt erg lastig, maar op lagere niveaus is het vrij gemakkelijk: blijft gewoon uit de buurt van het gevecht voor de eerste ~2 seconde
ja je doet dan geen schade, maar iedereen verspilt z'n gapclosers toch wel waardoor je daarna free reign hebt

het is net touwtjespringen; op het juiste manier instappen anders krijg je het touw in je gezicht :+
en op dezelfde manier leer je jezelf positioneren; eerst gaat het traag (wacht je 3 swings voordat je instapt) maar na een tijdje leer je de ritmes herkennen en stap je zonder problemen in tijdens de eerste mogelijkheid
hahaha, geweldige vergelijking _/-\o_

Ligt ook wel een beetje aan het vertrouwen hebben in je support, want die kunnen een game voor je maken of breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:38:
Aan iedereen, als iemand een vraag heeft over Ranked, wat goed is. Hoe je moet spelen en hoe je hoger moet komen, DM me dan even. Dan kunnen we praten :). Ik ben zelf van silver 4 naar gold 3 gegaan in een weekje. Alleen door goede picks voor champs. Ik hoor het graag. Greetz, Yadeion
Lol, waarom post je dat dan niet gewoon hier dan... dan hoef je het niet iedere keer opnieuw uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Vicarious schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:46:
[...]

Lol, waarom post je dat dan niet gewoon hier dan... dan hoef je het niet iedere keer opnieuw uit te leggen.
Ik dacht net hetzelfde :p

Ben ik ook wel benieuwd naar. Als je dus een succesverhaal hebt rondom het picken van champions, do share!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:38:
ja share!!!

zit zelf echt vast in silver 1, al vanaf het begin zo erg dat ik maar 4-6 punten per match krijg.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou kijk, je hebt een aantal sterke champs in solo queue. Kha'zix, Zed en Caitlyn. Die worden ook bijna elke game gepicked. het eerste zorg dat je weet hoe je ermee en hoe je ertegen moet spelen. Als je dat weet dan kan je een advantage early game krijgen, bijvoorbeeld je enemy picked Zed mid. Pak bijvoorbeeld Kayle. Hij kan je dan nog zo hard wegbursten maar als je je ult goed timed, heeft ie geen damage met zijn ult. Tegen kha moet je bijvoorbeeld early game heel agressief spelen. Zorgen dat je hem farm denied. Maar zorg ook dat je genoeg sustain op lane hebt. Bijvoorbeeld Crysteline flask + HP pot en ward. Zorg dat je bij hun wraiths altijd ward als midlaner, als toplaner moet je altijd de river geward houden en wat leuk is de enemy blue/red. Zodat je met je team dat kan ganken.

Voor het callen dat je lane missing is. Doe dat niet voor je team, doe dat voor je eigen doen. Dat jij niet je advantage verliest. Als hij kills krijgt dan heeft hij 300 gold bonus. Alleen omdat je team niet op zit te letten. Als je vision hebt over de jungle/river kan je goed zien waar je lane heen gaat, zodat je ze kan counterganken. Vaak suprise je ze dat je makkelijk wat kills kan pakken. Maar wordt niet te greedy.

In laningface, zorg dat je enemy back geforced wordt. Dus bijvoorbeeld op 100 hp brengen. Wordt dan niet greedy en denk van ik kill hem, maar farm 15 minions die hij niet kan hebben. 15 minions is ongeveer evenveel als een kill. Als adc, caitlyn laat je support ze een beetje zonen. Jij moet heel veel farmen, zorg dat je in de 15e minuut ongeveer 130-145 farm hebt. Cait is daarin super sterk. Push de turret eruit en ga met je support roamen. Zodat je jou team weer een advantage krijgt. Maar het belangrijkste is, je moet in solo queue iets ego spelen. Early game meer farmen dan helpen. (met uitzonderingen ofc) Zorg dat je altijd meer farm hebt dan jou enemy laner. Dit zorgt ervoor dat je het kan winnen.

Dity is dan mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

Leona is ook o zo sterk in soloque. Je kan harassen en de ADC tot half leven brengen met een volledige combo vanaf level 3 en zelf weglopen met 3kwart leven :-).

Als ik verlies met Leona, ligt het 9 van de 10 keer niet aan mij maar aan de rest van het team. Ik geef de ADC's gewoonweg de kills. Pakt de enemy tresh of blitz, no problem. Pull me maar en ik grijp de enemy ADC en natuurlijk moet de ADC van mijn team ook opletten :-)

Nunu vind ik alleen vreselijk irritant als ik met Leona speel, die irritante slow na de combo kan wel eens funest zijn.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

de makkelijkste manier, als je écht niet thuisshoort in je huidige elo, is nog altijd zorgen dat je eigen team het gemakkelijk heeft
gewoon in de toplane staan met een tank/bruiser die 1v2 kan; renekton, singed, dat soort champs
dan gewoon lane zoveel pressuren dat jungler/mid komt ganken en ze er keihard uit spelen :)
ganks top kan (wil) je hebben, je team kan ganks mid/bot niet hebben is de strategie dus
werkt echt alleen als je precies weet wat je doet, als je dus in gold thuishoort en in bronze zit oid

oh, en shen niet bannen; shen is niet zo sterk in soloQ, zeker in lagere elo's (+ shen kan níks tegen bovenstaande tactiek)

[ Voor 8% gewijzigd door godofal op 03-05-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:05:
de makkelijkste manier, als je écht niet thuisshoort in je huidige elo, is nog altijd zorgen dat je eigen team het gemakkelijk heeft
gewoon in de toplane staan met een tank/bruiser die 1v2 kan; renekton, singed, dat soort champs
dan gewoon lane zoveel pressuren dat jungler/mid komt ganken en ze er keihard uit spelen :)
ganks top kan (wil) je hebben, je team kan ganks mid/bot niet hebben is de strategie dus
werkt echt alleen als je precies weet wat je doet, als je dus in gold thuishoort en in bronze zit oid

oh, en shen niet bannen; shen is niet zo sterk in soloQ, zeker in lagere elo's (+ shen kan níks tegen bovenstaande tactiek)
Jij zegt shen niet helpen, maar je zegt wel dat je je team moet helpen. Mhm Shen is super sterk ivm je ult ;?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Briljante site (via Reddit): http://prololmatchups.com/

Kan je zoeken op jouw champion of choice, en ook de matchup waar je moeite mee hebt. Site wordt steeds verder uitgebreid met plays van pro's!

Heel goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:07:
[...]

Jij zegt shen niet helpen, maar je zegt wel dat je je team moet helpen. Mhm Shen is super sterk ivm je ult ;?
je helpt je team door pressure op je te nemen wetende dat jij die pressure aan kan
je moet dus hyper map awareness hebben en zoveel mogelijk tijd/ganks van de jungler en mid verspillen
constant gepushed naar hun toren dus, en een shen kan daar niks tegen doen; hij kan niet goed terug pushen early en als hij ult dan is hij een toren kwijt

zelfs als hij bot ult en een dubbel kill secured is dat nog een goede trade; 300g*2 voor de kills, 150g*2 voor de assists = 900g voor hun team. 190g*9 is 950g voor jouw team+meer map control

met shen kan je je team pas vanaf lvl6 helpen, en maar beperkt (cooldown en objective loss)
met mijn tactiek het hele spel lang

dat gezegd hebbende; zoals ik zei is shen niet zo sterk in low elo soloQ omdat mensen gewoon niet weten hoe ze met die ult moeten spelen; zowel de shen als de ontvanger moet het snappen
zelf heb ik shen een tijdje geprobeerd maar merkte dat meer dan de helft van de tijd rent de ontvanger weg met 90% van je schild nog intact ipv ff een stukje dichterbij te staan zodat ik kan insta-taunten

shen is dus ook afhankelijk van z'n team, bij mijn tactiek boeit het niet wat ze doen; ik doe mijn ding ongeacht of ze ermee om kunnen gaan en het levert altijd voordeel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:17:
[...]

je helpt je team door pressure op je te nemen wetende dat jij die pressure aan kan
je moet dus hyper map awareness hebben en zoveel mogelijk tijd/ganks van de jungler en mid verspillen
constant gepushed naar hun toren dus, en een shen kan daar niks tegen doen; hij kan niet goed terug pushen early en als hij ult dan is hij een toren kwijt

zelfs als hij bot ult en een dubbel kill secured is dat nog een goede trade; 300g*2 voor de kills, 150g*2 voor de assists = 900g voor hun team. 190g*9 is 950g voor jouw team+meer map control

met shen kan je je team pas vanaf lvl6 helpen, en maar beperkt (cooldown en objective loss)
met mijn tactiek het hele spel lang

dat gezegd hebbende; zoals ik zei is shen niet zo sterk in low elo soloQ omdat mensen gewoon niet weten hoe ze met die ult moeten spelen; zowel de shen als de ontvanger moet het snappen
zelf heb ik shen een tijdje geprobeerd maar merkte dat meer dan de helft van de tijd rent de ontvanger weg met 90% van je schild nog intact ipv ff een stukje dichterbij te staan zodat ik kan insta-taunten

shen is dus ook afhankelijk van z'n team, bij mijn tactiek boeit het niet wat ze doen; ik doe mijn ding ongeacht of ze ermee om kunnen gaan en het levert altijd voordeel op
Daar heb je groot gelijk in. Maar je sprak jezelf een beetje tegen haha. Shen is indd niet zo'n geweldige solo Queue. Welke division zit jij nu btw dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:21:
[...]

Daar heb je groot gelijk in. Maar je sprak jezelf een beetje tegen haha. Shen is indd niet zo'n geweldige solo Queue. Welke division zit jij nu btw dan?
nu in silver 1, maar ik speel bijna geen ranked (mss 100 potjes totaal in season 2 en 3)
wel al iemand uit bronze 5 naar bronze 1 getrokken met die tactiek, ik weet dus dat het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Iemand nog suggesties op mijn runepages en masteries? Heb de masteries net nog ff gefinetuned sinds de vorige masteries update, had ze toen direct aangepast maar zag wat andere opties die me beter leken (wel afgekeken op wat algemene builds)

http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168#masteries
http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168#runes
Ik verlies vaak door teamspirit en afk, maar zo nu en dan heb ik ook potjes waarvan ik de boosdoener ben. Eerlijk is eerlijk, als echt goed ben ga je toch sneller naar de top, maar vaak gaat het bij het picken al mis mbt voornamelijk de support rol. Ik kan dan wel eigenwijs een champ pakken die 1v2 aan kan, maar dan heb je alsnog een probleem omdat je dan vaak een troller in het team krijgt of iemand die continue loopt te flamen.
Klopt wat je zegt wat betreft de ontvanger. Als ik shen speel is het 9 van de 10 keer dat de ontvanger wegrent als ik hun ult. Hetzelfde geldt voor de ult van Yorick en Kayle. Speel zelf geen kayle, maar zie vaak genoeg dat men wegrent ipv doorgaan met de attack.

[ Voor 54% gewijzigd door Meneer iCy op 03-05-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
godofal schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 14:04:
[...]

nu in silver 1, maar ik speel bijna geen ranked (mss 100 potjes totaal in season 2 en 3)
wel al iemand uit bronze 5 naar bronze 1 getrokken met die tactiek, ik weet dus dat het werkt :)
Even het verhaal buiten beschouwing gelaten: Bronze 5 naar Bronze 1 is natuurlijk geen goede benchmark. Het verschil tussen de twee op zich is al heel weinig en Bronze stelt in het gehele systeem ook niet veel voor.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

UTADDICT schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 13:09:
Briljante site (via Reddit): http://prololmatchups.com/

Kan je zoeken op jouw champion of choice, en ook de matchup waar je moeite mee hebt. Site wordt steeds verder uitgebreid met plays van pro's!

Heel goed idee!
Thanks!

Dit is echt geniaal, hellaas nu op me werk, maar straks thuis :D

Vooral voor Jarvan vs Lee Sin, zomg wat haat ik Lee Sin :s

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

speedzor schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 15:01:
[...]

Even het verhaal buiten beschouwing gelaten: Bronze 5 naar Bronze 1 is natuurlijk geen goede benchmark. Het verschil tussen de twee op zich is al heel weinig en Bronze stelt in het gehele systeem ook niet veel voor.
tuurlijk wel; het hele punt was juist om een goede tactiek te hebben om uit elohell te komen
als ik zonder problemen iemand uit bronze 5 trek is dat een goede test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je uit 'elohell' wilt komen moet je beter spelen dan de rest van je team, dan kom je er vanzelf. Als je lang vast zit in wat voor jou 'elohell' is, is dat waar je eigenlijk hoort te zitten.

Statistisch gezien zal je altijd blijven stijgen als je beter bent dan de rest van de spelers in de game, in welke league / division je ook zit.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:02:
Als je uit 'elohell' wilt komen moet je beter spelen dan de rest van je team, dan kom je er vanzelf. Als je lang vast zit in wat voor jou 'elohell' is, is dat waar je eigenlijk hoort te zitten.
Ligt er aan, ik had gisteravond 5 potjes gespeeld. 3 ervan had ik een AFK en waarvan een loss en 2 gewonnen. 1 van de afk hadden we kunnen winnen, we waren aan de winnende kant toen teemo het weg moest gaan geven.

Avond daarvoor idem dito 3 losses, waarvan 2 afk en ik had er 1 daarvan zelf verprutst.

Het ging lekker, maar ik merk wel dat het schijnbaar vakantie tijd is ofzo en kindjes moeten gaan slapen als ze net de game starten of de game te lang duurt blijkbaar. Tenminste, ik ga ervan uit dat ze afk gaan met een bepaalde reden maar alsnog.

Van het weekend maar weer eens proberen om toch uit Brons 1 te komen, want ik plak er nu wel behoorlijk een tijdje door dit soort geneuzel.

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 03-05-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 12:27

steel123

Cryman9

Maar iCy, in THEORIE zouden afk'ers niks uit moeten maken. In een game zijn er 9 spelers die eventueel afk zouden kunnen gaan(aangezien je zelf blijft spelen natuurlijk). Daarvan zitten er 5 bij de tegenstander en 4 bij jou team. Dus als je maar genoeg potjes speelt, dan zullen er uiteindelijk meer afk'ers bij je tegenstander zitten dan bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:21:
[...]

Ik kan dan niets maar dan ook niets over staggerstep vinden. Kiten ken ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:45:
[...]

Ik kan dan niets maar dan ook niets over staggerstep vinden. Kiten ken ik wel.
staggerstep is het onderbreken van je autoattack animatie om sneller te lopen en meer AA's te landen
de animatie duurt namelijk langer dan nodig; bij ranged champs is het projectiel al weg ongeveer halverwege de animatie, bij melee is de damage al gedaan op ongeveer hetzelfde moment

je zorgt er dus voor dat je een autoattack animatie doet en op het moment dat het projectiel (pijl, bliksem, kogel/whatever) van je karakter los is klik je waar je heen wilt
op die manier win je met elke AA iets van 1/10de seconde, als je een dikke AS hebt en het perfect doet kan je dus véél beter chasen/kiten omdat je gewoon 10% sneller bent

blijkbaar heet het stutter step 8)7
in deze video kan je het verschil goet zien, 1:03 geeft goed voorbeeld en de rest is een erg goede how-to

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier aan om riot points te komen zonder te betalen? Ik ben te schraal om te betalen voor dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:22:
Is er een manier aan om riot points te komen zonder te betalen? Ik ben te schraal om te betalen voor dat soort dingen.
Doe een gokje.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Als het goed is krijg je tegenwoordig op level 3 400RP gratis :P. Verder hebben ze nog wat weggegeven toen de servers helemaal verrot waren in Season One, maar ik denk niet dat dat ooit nog voorkomt. Tegenwoordig krijg je soms eens een 4 win IP boost gratis als er iets mis is.

Maar RP ben je echt niet nodig om het spel te kunnen spelen. Het enige wat ik ooit met RP heb gekocht wat geen skin was is een dubbele runepage toen die in de aanbieding was.
Hoewel er tegenwoordig wel zo veel champions zijn, dat als je nu begint het ondoenlijk is om die ooit allemaal nog vrij te spelen zonder te betalen. Niet dat dat noodzakelijk is,
Receiving Riot Points
Any summoner will receive 400 RP upon reaching level 3.
On occasion, such as the server issues during Season One rotation week 40, summoners that played that month were compensated with 350 RP.

In December 2011, Riot awarded 450 RP to summoners above level 6, who had never been banned in the prior two months.
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Riot_Points

[ Voor 19% gewijzigd door Thormodo op 03-05-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Thormodo schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 17:32:
[...]

Als het goed is krijg je tegenwoordig op level 3 400RP gratis :P. Verder hebben ze nog wat weggegeven toen de servers helemaal verrot waren in Season One, maar ik denk niet dat dat ooit nog voorkomt. Tegenwoordig krijg je soms eens een 4 win IP boost gratis als er iets mis is.
soms krijg je nog RP als vergoeding als er iets specifieks met je account mis is; iemand die ik kende kreeg wat RP (500 ofzo?) toen z'n normal wins gereset was en later nog eens zo'n hoeveelheid toen z'n naam bugde (hij heette ineens tempname A123 oid)

maar goed, dat komt vrij weinig voor, beste manier is gewoon RP kopen
5 euro voor een skin op een champ die je veel speelt is niet echt heel veel vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

RP is prima te kopen vind ik. Niet eens zo heel duur en dit komt van een vakkenvuller :p.

Wel jammer hoe ik trouwens elke keer als ik een series krijg (win er de hele tijd meteen weer 2 na het falen), een sejuani krijgt die de eerste 5 min AFK is, een chogath top die weigert mias te callen en z'n lane niet volgt en tresh die het presteert om na 10 minuten 0/6 te staan en level 4 is.

Vast gewoon pech (4x keer nu al) maar wel irritant.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 13:36
Schijnbaar is mijn hidden ELO hoog, want ik mag zojuist in mijn 5e ranked game de bans kiezen :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireDrunk schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:48:
Schijnbaar is mijn hidden ELO hoog, want ik mag zojuist in mijn 5e ranked game de bans kiezen :)
Of die van je teamgenoten zijn laag :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Lol, dat kan idd ook... Wel een leuke pot... Je lane houden als Sona samen met Draven tot Draven 4.7k gold heeft ;)

Dan doe je iets goed volgens mij :D

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 23:56
of niet want je had ruimte kunnen crearen om hem eerder terug te laten gaan, voor meer voordeel in lane en presure on drake en jij gold items had kunnen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

er is iets bugged met de friend list of met de leagues bij mij en een paar maten
ik zie maat A in gold V xerath's golems zitten als ik in m'n friendlist over naam hover
maat B zelfde verhaal; gold V xerath's golems

maar zodra ik hun profiel check zegt ie dat maat A in silver 1 evelynn's destiny zit
en B zit in gold 5 maokai's captains

maat A zegt hetzelfde over mij; ik zit in gold V xeraths golems bij de hover, maar in m'n profiel (echte ranking) zit ik in silver 1 popy's army

een 3de die ik check zit wel gewoon in dezelfde van de hover en z'n profiel

iemand die weet of dit een bekend probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 10:11

RaseriaN

So much choices..

Heerlijk potje net, Lee Sin scoort de first blood, gaat terug om te kopen en is AFK. Duurt ruim 25 minuten voor die terug is en zorgt er dus voor dat we hard hebben verloren omdat het constant 4v5 is.

Waarom mensen er met zulke lichte straffen er telkens vanaf komen, geen idee.. maar begin al dat geleave inmiddels echt kotsbeu te worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Iemand nog suggesties op mijn runepages en masteries? Heb de masteries net nog ff gefinetuned sinds de vorige masteries update, had ze toen direct aangepast maar zag wat andere opties die me beter leken (wel afgekeken op wat algemene builds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 11:22:
er is iets bugged met de friend list of met de leagues bij mij en een paar maten
ik zie maat A in gold V xerath's golems zitten als ik in m'n friendlist over naam hover
maat B zelfde verhaal; gold V xerath's golems

maar zodra ik hun profiel check zegt ie dat maat A in silver 1 evelynn's destiny zit
en B zit in gold 5 maokai's captains

maat A zegt hetzelfde over mij; ik zit in gold V xeraths golems bij de hover, maar in m'n profiel (echte ranking) zit ik in silver 1 popy's army

een 3de die ik check zit wel gewoon in dezelfde van de hover en z'n profiel

iemand die weet of dit een bekend probleem is?
Het kan ook de 5v5 team league zijn of 3v3 team league.
Hoeft niet per definitie je soloQ te zijn, showt gewoon de hoogste op je profile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 12:37:

Zou sowieso op je ad runepage je blues swappen voor mr per level of flat mr. 2.5% crit chance is minder waard dan die magic resist imo. Zeker omdat je opties om het te bouwen als ad vrij beperkt zijn alleen banshee/qss

Ook zou ik een runepage maken met lifesteal runes en een masterie page met 19-0-11 met die paginas kan je op de wat langere range carries gewoon de lane in met een dorans blade en hoef je geen vamp scepter te rushen voor IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

4 punten gekregen voor een ranked potje :( terwijl ik zoon mooie score had met lux 9-2-19..
dit is mijn leven in silver 1 8)7

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 18:52:
[...]

Zou sowieso op je ad runepage je blues swappen voor mr per level of flat mr. 2.5% crit chance is minder waard dan die magic resist imo. Zeker omdat je opties om het te bouwen als ad vrij beperkt zijn alleen banshee/qss

Ook zou ik een runepage maken met lifesteal runes en een masterie page met 19-0-11 met die paginas kan je op de wat langere range carries gewoon de lane in met een dorans blade en hoef je geen vamp scepter te rushen voor IE.
Dank je, hier kan ik wat mee. Zal eerst eens flink wat ADC oefenen, want dat is de rol wat ik het minste speel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
5man team gemaakt met allemaal NLers. Hopen dat dit wat gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-10 12:04
Zojuist een potje met Vayne gespeeld, en ik wilde eens wat anders uitproberen wat meer dan redelijk heeft gewerkt. In plaats van PD + IE + BORK, heb ik BT + Zephyr + BORK gekocht. Die extra movement speed is insane om mee te chasen, en met je ult aan waste je bijna geen tijd tussen basic attacks en lopen. 10-0 geeindigd met een surrender.

Wat zeggen jullie, is dit viable? Ik kan me voorstellen dat IE + PD, 55% crits die ook nog eens 250% van de normale damage doen veel sterker is, maar met de extra movement speed wordt je extreem sticky. Bovendien heeft de Zephyr ook nog 25 AD en heb je 30 extra AD van een volle BT, en je hebt 18% meer lifesteal dan wanneer je voor een IE build gaat. Ook tenacity, wat je normaal niet hebt, werkt in je voordeel.

Ik ga zeker meer experimenteren met deze build, ik denk dat er wel wat kracht achter schuilt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/59zlg2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 18:33:
[...]

Het kan ook de 5v5 team league zijn of 3v3 team league.
Hoeft niet per definitie je soloQ te zijn, showt gewoon de hoogste op je profile.
je hebt helemaal gelijk :X
die maat en ik zitten samen in een team die in 3v3 in xeraths golems zit

mistery solved :)
psyy138 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:10:
4 punten gekregen voor een ranked potje :( terwijl ik zoon mooie score had met lux 9-2-19..
dat komt dan omdat je MMR gelijk zit met de league waar je nu in zit
score per game maakt niks uit voor je league point gain/loss

ik heb toch het idee dat (te) veel mensen hierover struikelen met het huidige systeem omdat het niet word uitgelegd (ja, het staat in de forums en wiki, maar is obscuur en ingame staat er helemaal niks over uitgelegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Hmm 4potjes gespeelt en 4 gewonnen met mn ranked teampje. Gaat lekker allemaal! LCS HERE WE COME!

Ik Mister Cho Gath als adc:

And Cho Gath takes the adc bot lane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
naarden 4ever schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 22:49:
Zojuist een potje met Vayne gespeeld, en ik wilde eens wat anders uitproberen wat meer dan redelijk heeft gewerkt. In plaats van PD + IE + BORK, heb ik BT + Zephyr + BORK gekocht. Die extra movement speed is insane om mee te chasen, en met je ult aan waste je bijna geen tijd tussen basic attacks en lopen. 10-0 geeindigd met een surrender.

Wat zeggen jullie, is dit viable? Ik kan me voorstellen dat IE + PD, 55% crits die ook nog eens 250% van de normale damage doen veel sterker is, maar met de extra movement speed wordt je extreem sticky. Bovendien heeft de Zephyr ook nog 25 AD en heb je 30 extra AD van een volle BT, en je hebt 18% meer lifesteal dan wanneer je voor een IE build gaat. Ook tenacity, wat je normaal niet hebt, werkt in je voordeel.

Ik ga zeker meer experimenteren met deze build, ik denk dat er wel wat kracht achter schuilt... :P
Gewoon standaard: BoTRK/Blood thirster > Last whisperer > Guardian angel > IE > PD

Genoeg damage en met je GA kan je mistakes maken en toch teamfights winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
psyy138 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:10:
En waarschijnlijk het driedubbele aan minpunten als je verliest? 8)7

Edit: zo sta je op 50 punten in Silver 4, en dan sta je op 75 punten in Silver 5 omdat je weer een team hebt wat helemaal nergens over gaat.. ik geef de hoop maar op dat ik ooi Silver uit kom en kijk helemaal niet meer naar die LP. :/

[ Voor 27% gewijzigd door schaapiej op 05-05-2013 10:09 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik ben relatief nieuw met LoL, maar ik ben wel verkocht aan de dynamiek van het spel. Ik heb veel DotA gespeeld en dit voelt als een goede opvolger.

Inmiddels ben ik level 30 en heb ik een 120 potjes ranked gespeeld, met ong. 50% win ratio. (Laatste 20 games 17 gewonnen). Toch vind ik het wel zuur om constant een troll tegen te komen die mij in Bronze I houdt.

Ik ben opzoek naar een duo partner voor ranked games Bronze I / Silver V of een 3v3 clan met ambitie. Ik heb in het verleden (2003) call of duty 1 via fnatic de top van esports gezien en lijkt me gaaf om mijn spel in LoL ook een boost te geven en verder te komen. Mijn favo's zijn Zed top, Diana mid of nieuwe Trundle jungle.

Speel vooral in de avonden/weekenden.

Anyone? :)

Add me: Lenterie

Hoor graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
En ik ben ingedeeld in Bronze 1 (geen idee of dat goed is, maar goed... Ik speel 2 tellen ranked ;) )

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 10:54
FireDrunk schreef op zondag 05 mei 2013 @ 15:05:
En ik ben ingedeeld in Bronze 1 (geen idee of dat goed is, maar goed... Ik speel 2 tellen ranked ;) )
Als je in bronze 1 zit zit je al in de top 60% van mensen die ranked spelen, niet zo heel slecht toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Blijkbaar :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

iCy schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 12:37:

Als jungler zou ik zeker +4,5% movement speed quints nemen. Dat scheelt zo veel als je weg moet komen, of de achtervolging ingaat. Dus voor je AP runes, zou ik nog MS quints aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ranked gespeeld, en na me 2e game nogal geragequit.. Ik was anivia en ik ging 2/0/0 in de 5e minuut. Door een gank doublekill :D + firstblood. Altijd lekker. Dan hoor ik 3 keer op botlane, enemy double kill. Jep. Hun adc 6-0... En onze adc was beetje braindead. dusja. 9/4 geeindigd alsnog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 15:36

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:03:
Gister ranked gespeeld, en na me 2e game nogal geragequit.. Ik was anivia en ik ging 2/0/0 in de 5e minuut. Door een gank doublekill :D + firstblood. Altijd lekker. Dan hoor ik 3 keer op botlane, enemy double kill. Jep. Hun adc 6-0... En onze adc was beetje braindead. dusja. 9/4 geeindigd alsnog...
Huh ?
Je ragequit en eindigt toch nog op 9/4 ?
Iets klopt er niet :p

Iemand een idee of MMR ook werkt voor ARAM ?
Ik krijg de laatste tijd veel mensen met een plat/gold randje om hun naam :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:09:
[...]

Huh ?
Je ragequit en eindigt toch nog op 9/4 ?
Iets klopt er niet :p

Iemand een idee of MMR ook werkt voor ARAM ?
Ik krijg de laatste tijd veel mensen met een plat/gold randje om hun naam :)
Ugh, ja. Als ik adc ga heb ik 80% winrate. Ga ik mid verlies ik bijna alles. -.- Terwijl mijn laningface gewonnen was.. Maar ach. Braindead teams OP. Oh en met ARAM is het ook random met wie je komt. Ik had laatst een Diamond in me team en een bronze xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:12
Ik heb gisteren nautilus, heca en jarvan gekocht lovely champs :D
Alleen nu even goed leren spelen en de juiste items :D

[ Voor 35% gewijzigd door llovesoccerx7 op 06-05-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ik had maar eens bedacht dat ik naast Fizz, ook andere champions moest gaan spelen. Laatste tijd focus op Sejuani (jungle) en Ahri.

Goede games.

Kopen jullie trouwens vaak boosts? Gaat zo langzaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ik ben weer begonnen met spelen en ik zoek eigenlijk een team waarmee ik wat potjes ranked zou kunnen spelen. Even een opmerking dat ik vorig jaar enkele potjes ranked heb gespeeld en verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01:02
Ben ondertussen een beetje een standaard aan het opbouwen wat betreft champions.

Ik speel tegenwoordig Yorick top en Nasus jungler. 2 hele sterke tanks die ook veel damage kunnen dealen.
ADC speel ik als Caitlyn of MF omdat ik daar gewoon goed en makkelijk mee overweg kan.
Wat betreft mid lane ligt het aan de counter pick. Support is voor mij Nunu of Taric. Wil binnenkort leona gaan proberen alleen nog geen mogelijkheid gehad om deze te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Ik zie wel veel mensen die ranked teams willen maken hier op Tweakers.
Is daar niet wat op te vinden? Een lijst met mensen die een team zoeken?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Ter informatie ik heb mumble/TS3/Ventrilo geinstalleerd staan trouwens.

@FireDrunk denk dat dat wel een goed idee is. Weet niet of er mensen zijn die een team willen maken of waar ik bij in het team kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Misschien moeten we een "pool" maken van mensen van redelijkerwijs hetzelfde kaliber.
Dan voeg je gewoon iedereen als friend toe, en invite je iedereen om ranked te gaan spelen.

Als er genoeg zijn, heb je altijd wel 5 man.

Of willen we het echt zo profi aanpakken om echt 'plaatsen' te gaan vullen als in adc/mid/supp/top/jung.

@Defqon, ik prefereer skype :P

[ Voor 4% gewijzigd door FireDrunk op 06-05-2013 10:26 ]

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Nja zoals ik al zei heb ik nog maar enkele ranked matches gespeeld dus mijn kaliber ligt niet heel hoog :P
Ook zou ik me meer op 1 class/champion moeten richten maar in soloQ is dat best lastig aangezien je altijd met andere mensen speelt..

@ Fire, Heb ik ook account op maar moet em nog terug installeren.
wat is je ingame btw?

[ Voor 16% gewijzigd door Dopiej op 06-05-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Mja, dus organiseren is lastig... Ik speel eigenlijk alles behalve Top...

Zit nu in Bronze 1, en wil ook wel met anderen spelen (via Skype enzo ;) )

Waar is de TS :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireDrunk schreef op maandag 06 mei 2013 @ 10:19:
Ik zie wel veel mensen die ranked teams willen maken hier op Tweakers.
Is daar niet wat op te vinden? Een lijst met mensen die een team zoeken?
Dat was een tijd geleden ook. Toen hebben we een GoT team gemaakt. Maar daar is behalve dat het gemaakt is nog weinig mee gebeurd. Ik heb er wel nog steeds interesse in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Ja hier heb ik dan natuurlijk ook wil interesse in. Zo kan je veel makkelijker georganiseerd spelen en misschien zelfs heel goed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, hier ben ik ook wel in geïnteresseerd, misschien moeten we hiervoor een google doc maken ofzo met een lijst van spelers die wel een ranked team willen hebben.

Met daarbij ook een kolom om te zeggen in welke division + tier je zit :)

Is dit misschien een goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Prima idee! Misschien dat we de Topicstarter aan kunnen spreken om het linkje naar de doc in de Topicstart op te nemen.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook zeker intresse count me in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
mijn ingame is btw defqonwolf als iemand me wil toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-10 21:32
Wat is Gragas een zwaar onderschatte, maar heerlijke AP mid ;-) Deze week in de free gespeeld, en gelijk maar gekocht, wat een games ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireDrunk schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:43:
Prima idee! Misschien dat we de Topicstarter aan kunnen spreken om het linkje naar de doc in de Topicstart op te nemen.
Voor mensen die reeds hun naam willen invullen heb ik al een docje gemaakt, niets speciaals.
Als je denkt dat er nog iets extra in het document moet komen, laat het maar weten :)

LoL Ranked Players

**EDIT**: Om een rij toe te voegen, rechts klik op de laatste rij, en kies : "Insert row below"

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:55:
[...]

Voor mensen die reeds hun naam willen invullen heb ik al een docje gemaakt, niets speciaals.
Als je denkt dat er nog iets extra in het document moet komen, laat het maar weten :)

LoL Ranked Players

**EDIT**: Om een rij toe te voegen, rechts klik op de laatste rij, en kies : "Insert row below"
Haha ja zag het te laat maar je was het al aan het aanpassen :P
goed lijstje man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal ook even de topicstarter contacteren om de link op te nemen in de startpagina :)

**EDIT**: Done.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast12
Waarom wordt nu weer mijn tweakersnaam uit de lijst weggehaald? deze was goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Er was perongeluk kolom verwijderd xD
Zijn het nu als chat aant gebruiken haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oops :3
Pagina: 1 ... 32 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.