Waarom zijn randoms altijd zo slecht in ss roepen/pingen.
gister een potje met kata op mid, tegenover een fizz, top word redelijk onder de turret geduwt, ik push fizz een beetje poke hem gewoon een beetje, en tot 5 keer toe komt darius van top gewoon ganken, (okey ik had ook kunnen warden en had ik ook moeten doen maar met een simple ss je van top hadden ze me gewoon gered, nu moest ik met een achterstand van 0/3 beginnen en hebben we het potje ook hard verloren.
potje daarna was wel leuk, met lux op mid, tegenover een heimer, ik weet op lvl 6 heimer te killen en ga met 3/5 health terug naar me turret om te farmen, zie ik wukong vanaf top ganken, die doet bij mij veel damage maar wilt turret diven, zet ik hem in mijn turret range vast met mijn snare, double kill

, enemies helemaal op mijn ragen omdat ik zei via de all chat: double fail, terwijl ik het bedoelde van als jullie het slim gespeeld hadden dan had een van jullie 1 kill en ik niks, maar goed potje ging weer verder na wat getier en geouwehoer, ik blijf lekker killen en zo, keertje top geholpen en dan weer terug naar mid en zo turret destroyed paar kills opgepakt, weer enemies ragen, uit eindelijk toen ik 11/0 stond, maakte ik een klein foutje waardoor ik dood ging, enemie gelijk via all chat lachen en zo, ik lachtte gezellig mee want vond het ook wel grappig en 3 min later was hun nexus down waarbij ik nog een kill pakte uit eindelijk: 12-1/* weet niet hoeveel assisten ik had.
onze renekton was wel enorm gefed: 28/3/*
EDIT: had ook nog een potje met kog'maw, maar ik speel normaal geen adc, maar ging wel goed alleen had weer een bar slecht team waardoor we verloren uit eindelijk 13/11 geeindigd ofzo omdat ik in me eentje niet 3 tanks en 1 draven aan kan en niemand hielp
[
Voor 7% gewijzigd door
Martin0 op 25-01-2013 09:09
]