[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.728 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb trouwens laatst Nautiles gekocht, een hero die je niet veel ziet, op zich niet heel gek, hij blijkt niet echt uit in de skillset, heeft weinig combo power en z'n skills zijn best lastig binnen teamfights optimaal in te zetten.

Speel hem vaak voor de fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:50
Mag schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:59:
[...]

Ja maar dan max je dus haar Q ipv haar E ofzo? Want als je je E maxed is het beter om nashor en/of rageblade en/of malady te rushen denk ik?
ik doe altijd:

Q > E > Q > W > Q > R > Q > E > Q > E > E > R > W > E > W > R > W > W

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Viper® schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:02:
Ik heb trouwens laatst Nautiles gekocht, een hero die je niet veel ziet, op zich niet heel gek, hij blijkt niet echt uit in de skillset, heeft weinig combo power en z'n skills zijn best lastig binnen teamfights optimaal in te zetten.

Speel hem vaak voor de fun.
Je zag hem juist heel vaak, maar hij is beetje hard generfed halverwege S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Mag schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:02:
[...]

Je zag hem juist heel vaak, maar hij is beetje hard generfed halverwege S2
Even gezocht: http://lol-patch.com/nautilus.html
v1.0.0.142 - 2012-07-06
•Dredge Line
◦Damage reduced at earlier ranks to 60/105/150/195/240 from 80/120/160/200/240
◦Cooldown increased at earlier ranks to 18/16/14/12/10 seconds from 14/13/12/11/10 seconds
•Depth Charge
◦Primary target damage reduced at earlier ranks to 200/325/450 from 250/350/450
◦Cooldown increased at earlier ranks to 140/110/80 seconds from 120/100/80 seconds
v1.0.0.140b - 2012-06-05
•Titan's Wrath damage reduced at later ranks to 30/55/80/105/130 from 30/60/90/120/150
v1.0.0.140a - 2012-05-23
•Fixed a bug where Riptide would continue to deal full damage on subsequent hits to slow immune targets
v1.0.0.140 - 2012-06-23
•Titan's Wrath damage reduced at later ranks to 30/55/80/105/130 from 30/60/90/120/150
Nerf nerf nerf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 18:10
Nautilus is echt fun om te spelen maar hij is inderdaad een beetje uit de boot gevallen. Heb hem eens AP mid gespeeld en das echt 100% plezier (als je niet geflamed wordt). jungle zie je hem wel af en toe passeren door zijn geweldige CC's, maar zijn cleartime is in het begin echt traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-10 16:25

Wootlock

Evilution

Martin0 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:21:
[...]

aangezien je met karthus vrij wel kan zonen en de ander onder de turret kan drukken ben je ver van jou turret vandaan en als je gegankt wordt dan kan je niet escapen, miss met flash maar als ze dan bij je komen ben je alsnog het bokje
Daarom neem je als karthus op mid ook altijd exhaust mee i.p.v ignite :)
Dan ben je in combi met je wall en flash redelijk veilig.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Gisteren nog een aantal games Tresh support gespeeld, heerlijk poppetje en goed voor het opzetten van ganks, enige nadeel is dat er slechts enkele mensen zijn die weten hoe ze moeten omgaan met je lantern... Gelukkig gisteren nog 2 mensen ermee weten te redden, 1 in dragonpit die net de enemy jungler had gekilled en achterna werd gezeten door mid en botlane, en later nog onze jungler nadat hij baron had gestolen.

Goed poppetje, en ik verwacht dat als men eenmaal doorheeft wat de bedoeling is omtrent zijn skills dat er meer mensen gered kunnen worden ;). Souls collecten gaat over het algemeen ook wel goed.

Speel hem overigens wel met 3g/10 quints, armor marks/seals en mr glyphs. Wil hem niet squishier maken dan hij al is.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-10 20:17
Damienx2 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:22:
Goed poppetje, en ik verwacht dat als men eenmaal doorheeft wat de bedoeling is omtrent zijn skills dat er meer mensen gered kunnen worden ;). Souls collecten gaat over het algemeen ook wel goed.
Ik had gister een Tresh bij me als support, ik als Varus gingen we met zn 2en naar Baron toe waar het hele enemy team Baron probeerde te vermoorden, wij hadden daar natuurlijk een ward. Ik flashde over de muur en kilde Baron en Tresh gooide direct zn lantaarn in de Baron pit waardoor ik ook direct weer weg was, je had die tegenstanders moeten zien haha.

Ik weet zelf ook nog niet altijd wat zn skills nou precies doen maar goed hij is natuurlijk nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Waarom zijn randoms altijd zo slecht in ss roepen/pingen.

gister een potje met kata op mid, tegenover een fizz, top word redelijk onder de turret geduwt, ik push fizz een beetje poke hem gewoon een beetje, en tot 5 keer toe komt darius van top gewoon ganken, (okey ik had ook kunnen warden en had ik ook moeten doen maar met een simple ss je van top hadden ze me gewoon gered, nu moest ik met een achterstand van 0/3 beginnen en hebben we het potje ook hard verloren.

potje daarna was wel leuk, met lux op mid, tegenover een heimer, ik weet op lvl 6 heimer te killen en ga met 3/5 health terug naar me turret om te farmen, zie ik wukong vanaf top ganken, die doet bij mij veel damage maar wilt turret diven, zet ik hem in mijn turret range vast met mijn snare, double kill :D, enemies helemaal op mijn ragen omdat ik zei via de all chat: double fail, terwijl ik het bedoelde van als jullie het slim gespeeld hadden dan had een van jullie 1 kill en ik niks, maar goed potje ging weer verder na wat getier en geouwehoer, ik blijf lekker killen en zo, keertje top geholpen en dan weer terug naar mid en zo turret destroyed paar kills opgepakt, weer enemies ragen, uit eindelijk toen ik 11/0 stond, maakte ik een klein foutje waardoor ik dood ging, enemie gelijk via all chat lachen en zo, ik lachtte gezellig mee want vond het ook wel grappig en 3 min later was hun nexus down waarbij ik nog een kill pakte uit eindelijk: 12-1/* weet niet hoeveel assisten ik had.
onze renekton was wel enorm gefed: 28/3/*

EDIT: had ook nog een potje met kog'maw, maar ik speel normaal geen adc, maar ging wel goed alleen had weer een bar slecht team waardoor we verloren uit eindelijk 13/11 geeindigd ofzo omdat ik in me eentje niet 3 tanks en 1 draven aan kan en niemand hielp

[ Voor 7% gewijzigd door Martin0 op 25-01-2013 09:09 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
Martin0 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:05:
Waarom zijn randoms altijd zo slecht in ss roepen/pingen.

gister een potje met kata op mid, tegenover een fizz, top word redelijk onder de turret geduwt, ik push fizz een beetje poke hem gewoon een beetje, en tot 5 keer toe komt darius van top gewoon ganken, (okey ik had ook kunnen warden en had ik ook moeten doen maar met een simple ss je van top hadden ze me gewoon gered, nu moest ik met een achterstand van 0/3 beginnen en hebben we het potje ook hard verloren.
Je kunt natuurlijk je teammates blamen maar daar ligt niet 100% het probleem:

- Jij had geen wards
- Jij kunt zelf ook op de minimap letten, het is echt de grootste onzin dat dit niet kan, als je dit niet kunt moet je ook geen League of Legends spelen. Gewoon voordat je een dikke poke o.i.d. doet even op de minimap kijken waar de enemy champions uithangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ik vergeet ook nog wel eens ss te roepen of zelf elke minuut te kijken waar alle champs zich bevinden. Wel roep ik vaak ss en dan ping ik een v op de 2 andere lanes.
Maar goed, dan nog vaak genoeg gezien dat mensen niet reageren en niet back gaan.
Early ganks zijn echt vervelend. Je levert waardevolle exp, gold en vooral het feit dat je team bijna altijd gaat lopen zeuren, dus je teamplay wordt ook al niet bevorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Dylan93 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 09:48:
[...]

- Jij had geen wards
- Jij kunt zelf ook op de minimap letten, het is echt de grootste onzin dat dit niet kan, als je dit niet kunt moet je ook geen League of Legends spelen. Gewoon voordat je een dikke poke o.i.d. doet even op de minimap kijken waar de enemy champions uithangen.
Ik ben het met je eens, maar gisteren heb ik ook nog wat games als jungler en top gespeeld. Maar had af en toe echt het gevoel dat het 1vs9 was. Onze mid, zat te klagen dat onze jungler (Lee Sin) de 2e blue van de game pakte. Ik stond zelf in toplane, ik zeg in chat, ok let's get their blue. Dus ik beweeg me rustig richting hun blue. Ik ping nog een paar keer voor de zekerheid dat het duidelijk is dat zij ook die kant op bewegen. Ik zie op dat moment Trundle bezig met hun blue, probeer hem wat af te leiden zodat hij hem niet gelijk kan pakken zodat mijn team er ook bij kan komen. Ik kijk op de map en ik zie Lux en Lee Sin al bij de river. Waarna ik denk, prima ik ga er nu vol voor ze zullen er binnen enkele momenten zijn. Blue was gereset inmiddels en ik sta op Trundle in te hakken, waarna Darius vanuit top naar mij toekomt, ik wordt door hun Ryze geshackled en verwacht elk moment een safeguard van Lee. Ik val dood neer, ik zie vervolgens Lee en Lux nog steeds in de river staan.

Zelfde gisteren met Baron, ik speelde Vi jungle. We staan met 4 man in enemy bottom jungle, waarna mijn teammates Ezreal bot zien staan, en ze willen Baron doen. Terwijl we richting Baron lopen zijn we waarschijnlijk over een ward gelopen want ik zie Ezreal ineens snel richting Baron bewegen. Waarop typ in chat, don't go for Baron, let's ambush them. Ik ping het bosje waar we kunnen gaan staan. Geen reactie en ze staan vervolgens met z'n 4en op Baron in te hakken, waarna het enemy team eraan komt. Ik besluit dat de enige uitweg die we nog hebben is maar het gevecht aan te gaan, ik initiate, vervolgens zie ik mijn team via de bovenkant van de map weglopen terwijl ze 1 voor 1 worden afgeslacht.

Soms kun je wel warden, pingen weet ik veel wat, maar die games ga je nooit winnen. En ja op mid als je de hele tijd het slachtoffer van ganks bent ga je warden, maar zelfs die ward zal je niet altijd redden. Want als hij zijn kant van de jungle ward, kan Darius via river komen, doet hij het in de river dan kan Darius via jungle komen. Maw hij kan de kans verkleinen maar als je top niet ward heeft het verdomd weinig zin, want je zult toch enigsinds ook een ward in bot river moeten hebben om niet vanaf de andere kant door de enemy jungler geraped te worden. En je kunt niet van je mid verwachten elke keer dat hij naar zijn lane komt 3 wards bij zich te hebben, anders kun je ook wel vergeten dat hij nog een item afmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
[...]

- Jij had geen wards
ik zei toch al dat ik zelf ook moest warden, dat is mijn fout, maar ik kan niet constant op de map kijken waar enemies zijn, ik pokte fizz niet eens, ik farmde gewoon, maar met alleen een ss had top mij kunnen redden waardoor ik ook iets beter in de match kwam en daardoor hadden we betere kansen gehad.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
Damienx2 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:15:
[...]
Soms kun je wel warden, pingen weet ik veel wat, maar die games ga je nooit winnen. En ja op mid als je de hele tijd het slachtoffer van ganks bent ga je warden, maar zelfs die ward zal je niet altijd redden. Want als hij zijn kant van de jungle ward, kan Darius via river komen, doet hij het in de river dan kan Darius via jungle komen. Maw hij kan de kans verkleinen maar als je top niet ward heeft het verdomd weinig zin, want je zult toch enigsinds ook een ward in bot river moeten hebben om niet vanaf de andere kant door de enemy jungler geraped te worden. En je kunt niet van je mid verwachten elke keer dat hij naar zijn lane komt 3 wards bij zich te hebben, anders kun je ook wel vergeten dat hij nog een item afmaakt.
Je kunt ook gewoon op de minimap kijken voordat je een belangrijke actie uitvoert:

- Ik wil poken of proberen om te killen -> Check positie van enemy champions of er niet 1 mist -> allemaal in hun lane ? -> Probeer je actie uit te voeren, niet in lane ? Mogelijk een gank -> Niet de actie uitvoeren, doe je het dan toch moet je ook niet gaan huilen dat je vervolgens gekilled word, mensen zijn te greedy in dit spel wat voor een groot deel zorgt dat ze zelf dood gaan.
ik zei toch al dat ik zelf ook moest warden, dat is mijn fout, maar ik kan niet constant op de map kijken waar enemies zijn, ik pokte fizz niet eens, ik farmde gewoon, maar met alleen een ss had top mij kunnen redden waardoor ik ook iets beter in de match kwam en daardoor hadden we betere kansen gehad.
Oftewel het volgende probleem -> Jij hebt je eigen creep wave te ver gepushed waardoor je kwetsbaar was voor een gank.

[ Voor 14% gewijzigd door Dylan93 op 25-01-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Hoevaak ik dat al wel niet gezien heb ik games, let's go baron.

Mijn richtlijnen zijn

- Don't do baron if the entire enemy team is up
- Don't do baron if you haven't warded around the highground etc.
- Don't do baron if you haven't checked for enemy wards
- Don't do baron unless you're sure it's safe

menig game van 30+ min gehad waarbij mijn team ineens besluit baron te doen. Tja je loopt automatisch maar mee en vaak genoeg wordt de baron gestolen of na baron word je compleet afgemaakt.
Tactics people

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Dylan93 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:21:

[...]

Oftewel het volgende probleem -> Jij hebt je eigen creep wave te ver gepushed waardoor je kwetsbaar was voor een gank.
mij hoef je niet te leren hoe ik dit spel speel of wat ik fout deed, dat weet ik zelf ook wel, maar mijn post ging er meer over dat de communitie over het algemeen niet samenwerkt, elkaar gewoon niet op de hoogte houd wat er in hun laan gebeurt of wat dan ook.
en dat ik dat potje dan ook hardstikke hard verloren heb, zowel eigen fouten als fouten van andere.
daarnaast het was een normal game, geen ranked, ik moet nog veel leren voor ranked(sowieso champions masteren) voordat ik ranked ga spelen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
Martin0 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:31:
[...]
mij hoef je niet te leren hoe ik dit spel speel of wat ik fout deed, dat weet ik zelf ook wel, maar mijn post ging er meer over dat de communitie over het algemeen niet samenwerkt, elkaar gewoon niet op de hoogte houd wat er in hun laan gebeurt of wat dan ook.
en dat ik dat potje dan ook hardstikke hard verloren heb, zowel eigen fouten als fouten van andere.
daarnaast het was een normal game, geen ranked, ik moet nog veel leren voor ranked(sowieso champions masteren) voordat ik ranked ga spelen.
Blijkbaar toch wel enigszins anders had je de fouten niet gemaakt he :)
Je kunt inderdaad sowieso niet echt verwachten dat je in een random normal game communicatie krijgt, dus je kunt het beste safe voor jezelf spelen ipv 3 keer dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Je weet wat je fout deed, je weet wat je beter had kunnen doen en TOCH is het je teammates hun schuld. Het is mooi als iemand SS roept of even pingt oid, maar je kunt hier nooit vanuit gaan. Ook je top laner kan een foutje maken en het niet doorhebben. Maar als jij 0/3 gaat door top ganks is het echt jouw eigen fout.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:23
Nautilus vind ik erg leuk om te spelen. De dredge line is handig om een enemy uit het team te trekken tijdens een teamfight. De W slowt behoorlijk veel, een goede CC. Verder is zijn ult perfect om vluchtende vijanden te stoppen.

Jungle clear speed is laag, maar niet veel lager dan bv Amumu.

Het is geen solo champ, en earlygame is hij erg slap, met weinig damage. Daarom speel ik hem het liefste jungle, tegen een vijand delf je wel snel het onderspit. Endgame kun je dan vervolgens je slag slaan, omdat je dan zeer tanky bent. Dat is m.i. ook de enige juiste manier om hem te bouwen. Qua AP en AD scaled hij niet echt goed.

[ Voor 5% gewijzigd door fonsoy op 25-01-2013 10:39 ]

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:55
Martin0 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:21:
[...]

Als je naar ss kan kijken in de chat heb je ook wel naar de minimap kijken. Zo niet dan maak je die.
Werp bijvoorbeeld om de 5 seconden een vluchtige blik op de minimap
Als je dat niet kan moet je dat gaan leren. Map awareness in een grote must in deze game.
Ik zou dat eerst goed leren want als je ranked solo que net binnenkomt of je daalt dan moet je zelf veel awareness hebben gezien je de situatie die je beschrijft veel tegen gaat komen.\

Als je er vanuit gaat dat je met vier complete debielen inzit die niet kunnen communiceren en/of spelen dan kan het alleen maar meevallen.

[ Voor 4% gewijzigd door snoos op 25-01-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04:23
[...]

Het maakt niet uit met wie en op welk niveau je speelt. Een ward kost 75g, en dat is hij meestal dubbel en dwars waard. Het maakt voor mij niet uit welke rol ik speel, ik koop altijd wards. Zelfs als ADC op botlane. In de meeste gevallen weet je ook niet waar hun jungler is, dus ook je minimap is niet altijd zaligmakend (m.u.v. als de jungler net een lane gankt).

Bij mid ward ik meestal 1 van de twee sidebrushes, en als ik extend doe ik dat via die kant. Een gank kan je zo (bijna) altijd zien aankomen.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Vicarious schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:34:
[...]

Je weet wat je fout deed, je weet wat je beter had kunnen doen en TOCH is het je teammates hun schuld. Het is mooi als iemand SS roept of even pingt oid, maar je kunt hier nooit vanuit gaan. Ook je top laner kan een foutje maken en het niet doorhebben. Maar als jij 0/3 gaat door top ganks is het echt jouw eigen fout.
okey ik moet je dit mee geven, ik ben misschien te voorbarig geweest met het beschuldigen van me teammates.
snoos schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:36:
[...]

Als je naar ss kan kijken in de chat heb je ook wel naar de minimap kijken. Zo niet dan maak je die.
Werp bijvoorbeeld om de 5 seconden een vluchtige blik op de minimap
Als je dat niet kan moet je dat gaan leren. Map awareness in een grote must in deze game.
Ik zou dat eerst goed leren want als je ranked solo que net binnenkomt of je daalt dan moet je zelf veel awareness hebben gezien je de situatie die je beschrijft veel tegen gaat komen.\

Als je er vanuit gaat dat je met vier complete debielen inzit die niet kunnen communiceren en/of spelen dan kan het alleen maar meevallen.
ik heb wel map awareness alleen ik kan ook niet constant de map in de gaten houden, okey me mapawareness is niet geweldig en ik zie ook niet alles,

even over het ss gedeelte, wat ik meestal doe is: ik zeg ss top/bot/mid aantal en daarna ping ik ook nog
en ik verwacht altijd van mijn teammaten dat ze dat ook doen, zeker aangezien ik nu regelmatig met lvl 30's speel(ookal zijn ze randoms), was ik nou lvl 14 dan was dat anders, speel je ook tegen en met mensen die het spel amper begrijpen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Ook op lvl 30 kun je dat niet verwachten van je team.

Wat trouwens kan helpen is in de interface je chat boven je map te zetten. Als er iets gezegd wordt, zie je automatisch ook je map.

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik fijn vind is dat mensen de enemy jungler pingen. Als ik bv top ben en de jungler wordt bottom gepinged dat weet ik dat ik voorlopig veilig ben en kan engagen of buff stealen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

[...]
Dit inderdaad. Ik heb zelf Starcraft 2 heel lang gespeeld in Masters League waar je jezelf aanwent elke sec op je minimap te kijken. Dus dat in LOL, waar je slechts 5 relevante units hebt van de tegenstander, serieus moet aangeven dat je iets mist ipv dat ze zelf op de minimap kijken vond ik echt heel erg merkwaardig. Gelukkig als je wat hogere ELO komt hebben mensen wel weer een fatsoenlijke map awareness en dan hoeft het niet echt meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
ydegart schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:55:
Ook op lvl 30 kun je dat niet verwachten van je team.

Wat trouwens kan helpen is in de interface je chat boven je map te zetten. Als er iets gezegd wordt, zie je automatisch ook je map.
teach me your secret master ?
Hoe stel je dat in.
Martin0 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:52:
[...]

ik heb wel map awareness alleen ik kan ook niet constant de map in de gaten houden, okey me mapawareness is niet geweldig en ik zie ook niet alles,
Het is ook geen aanval op jou maar ik merk dat veel mensen gelijk hun teammates de schuld geven als er iets fout gaat.Terwijl je zelf het ook had kunnen aanzien komen ( ik betrap mij er zelf ook nog wel eens op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
snoos schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:04:
[...]

Hoe stel je dat in.

[...]

Het is ook geen aanval op jou maar ik merk dat veel mensen gelijk hun teammates de schuld geven als er iets fout gaat.Terwijl je zelf het ook had kunnen aanzien komen ( ik betrap mij er zelf ook nog wel eens op)
ik weet dat het geen aanval is :P maar ik beschuldig normaal niet gelijk mijn teammates, maar na de eerste gank(was nog niet gerecalled) vroeg ik aan top van: Top why no ss? en zo blijf ik het telkens vragen, ik beschuldig niet concreet ik vraag het waarom ze niks zeiden/pingen en als ik dan geen reactie krijg begin ik wel een beetje te koken van binnen van zeg dan iets L*L(heb het gecensureerd), teamplay is het hele spelletje.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Als ik op top onder me tower word gepushed door 2 champs, ga ik ook niet elke keer pingen als ik 1 van de 2 champs mis... tenzij ik het vermoeden heb dat hij gaat roamen...
(2vs1 situatie)

in 2v2 op top zie je dat veel sneller... omdat de ander zich dan terug laat vallen tot onder zijn tower...

[ Voor 26% gewijzigd door 3xNix op 25-01-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-10 13:44
Tja iedereen mist het wel al eens. Soms heb je ook van die champs zoals evelyn tegenover je staan. Als je dan elke keer ss moet zeggen als je ze niet meer ziet, ben je ook wel even bezig.
Maar je moet inderdaad wel proberen om ss te zeggen of even te pingen als iemand weg is.

Sterker nog, als je het ziet op de minimap van een andere lane, kan je ook even pingen of "ss top" zeggen, ook al sta je op bot.

Martino, jij was nog geen lvl 30 zeker? Probeer volgende keer eens: "can you type ss when the champ is missing please" ipv "top, why no ss". Sommige spelers weten nu eenmaal niet wat ss is, zelfs op lvl 20+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Lointje schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:23:
Tja iedereen mist het wel al eens. Soms heb je ook van die champs zoals evelyn tegenover je staan. Als je dan elke keer ss moet zeggen als je ze niet meer ziet, ben je ook wel even bezig.
Maar je moet inderdaad wel proberen om ss te zeggen of even te pingen als iemand weg is.
Als je tegen Eve staat dan moet sowieso iedereen daar rekening mee houden, en jij moet gewoon zorgen dat je je lane nonstop pushed zodat ze eigenlijk geen tijd heeft om te roamen.
Het is ook wel handig als je teleport neemt vs Eve zodat als ze ergens komt ganken je er gelijk naar toe kan teleporten, ze is vaak redelijk squishy dus makkelijke counter gank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Lointje schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:23:

Sterker nog, als je het ziet op de minimap van een andere lane, kan je ook even pingen of "ss top" zeggen, ook al sta je op bot.

Martino, jij was nog geen lvl 30 zeker? Probeer volgende keer eens: "can you type ss when the champ is missing please" ipv "top, why no ss". Sommige spelers weten nu eenmaal niet wat ss is, zelfs op lvl 20+.
in mijn signature staat lvl 28 he ;),

maar ik zal het de volgende keer op jouw manier proberen.
meestal als het een beetje loopt bij mij dan probeer ik vaak nog als ik ergens een gank zie om zelf daarna te ganken.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Martin0 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:11:
[...]

ik weet dat het geen aanval is :P maar ik beschuldig normaal niet gelijk mijn teammates, maar na de eerste gank(was nog niet gerecalled) vroeg ik aan top van: Top why no ss? en zo blijf ik het telkens vragen, ik beschuldig niet concreet ik vraag het waarom ze niks zeiden/pingen en als ik dan geen reactie krijg begin ik wel een beetje te koken van binnen van zeg dan iets L*L(heb het gecensureerd), teamplay is het hele spelletje.
Het hangt er ook een beetje vanaf met wie je speelt, als ik met mensen speel die ik ken weet ik dat ze altijd zullen ss'en, in solo queue moet je altijd zelf goed opletten, constant de minimap in de gaten houden gelukkig is mijn map awareness best goed komt denk ik door de vele jaren starcraft spelen.

"Top why no SS" helpt ook niet want je schuift direct de schuld in hun schoenen en waarschijnlijk had hij het gewoon niet gezien en moet hij het ook nog is aan jou gaan verantwoorden.

Je kan beter gewoon zeggen please ss next time.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 23:27
Ik verwacht het nooit van mijn teammates , zelfs als ik met 4 vrienden speel niet.

Zoals Mag heb ik zelf ook lang starcraft 2 gespeeld en heb ik mezelf aangeleerd om op de map te kijken en de dingen in de gaten te houden.

Zo bespaar je je zelf een hoop gezeik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend WEER zown game :(

Ik ben met jax aan het junglen, en me top lane is aan het tower huggen hij speelde Kayle
en de tegenstander Garen, waarbij ik al niet snap dat die zo hard gepwnd wordt maar affijn.

ik zeg ult me when low ok kayle ? sure zegt die

dus ik kom voor gank, ik heb nog 2 bars hp dus ik verwacht zijn ult..... en wat krijg ik.. Garens ult
ik dus de pijp uit, vervolgens healed die METEEN de zelfde seconde hemzelf, rent terug garen dived hem en ult die hemzelf

ik zeg heal on cd? zegt die no i just wanted to make sure i didnt die...........

Dus ik zeg Ok...Fail....

begint die me toch te flamen :P en dat ik een 9x report moet hebben en blablabla!

ik vind het zo heerlijk hoe die Kids je game kapot kunnen maken haha

BTW- Iemand Tresh al gespeeld?
Iemand speelde hem vanochtend als support in enemy team ! hij is wel GAAF hoor, lekkere CC e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:34
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:53:
Vanochtend WEER zown game :(

Ik ben met jax aan het junglen, en me top lane is aan het tower huggen hij speelde Kayle
en de tegenstander Garen, waarbij ik al niet snap dat die zo hard gepwnd wordt maar affijn.

ik zeg ult me when low ok kayle ? sure zegt die

dus ik kom voor gank, ik heb nog 2 bars hp dus ik verwacht zijn ult..... en wat krijg ik.. Garens ult
ik dus de pijp uit, vervolgens healed die METEEN de zelfde seconde hemzelf, rent terug garen dived hem en ult die hemzelf

ik zeg heal on cd? zegt die no i just wanted to make sure i didnt die...........

Dus ik zeg Ok...Fail....

begint die me toch te flamen :P en dat ik een 9x report moet hebben en blablabla!

ik vind het zo heerlijk hoe die Kids je game kapot kunnen maken haha

BTW- Iemand Tresh al gespeeld?
Iemand speelde hem vanochtend als support in enemy team ! hij is wel GAAF hoor, lekkere CC e.d.
Waarom ga je dan ook ganken met 2 bars hp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 13:18
En Garen kan het toch vrij gemakkelijk halen tegen kayle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 11:20
joostmakaay schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:29:
[...]
Waarom ga je dan ook ganken met 2 bars hp
Hij bedoelt waarschijnlijk dat Garen hem terugbrengt tot 2 bars hp en toen een heal verwachtte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Andere spelen bijna altijd anders dan jij zelf zou doen... daarom zeg ik eigenlijk nooit iets als iets mislukt.
De enige die je bestuurd en controle over hebt ben jezelf.. maak daar het beste van.

Speel meestal solo lanes of support, ADC rol ligt me totaal niet.
En altijd wel in dienst van de "ganker".. zelf niet dood gaan of van een team mate vind ik belangrijker dan een kill secure. Of ik offer me op om een ander te redden, omdat ik denk dat ik dan een betere kans heb het alsnog te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd ik ging niet ganken met 2 bars hp hahaha :D lol

maar hij bracht me vies snel terug :)

en als kayle gweoon had geholpen hadden we hem gepakt ! alleen deze gast was zooo passief!
volgens mij wou die Garen gewoon geen pijn doen haha

maar als ik het had record en hier neer gezet had je ook geflamed :p

@3xNix ik zei fail, meer zo van fail gank ... en niet eens zo richting hem :P hij vatte het wel 100% zo op dusja haha

maar ik moet er soms gewoon zo om lachen hoe blind mensen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-10 11:53

Snappie88

Mr. Hollywood

anu schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:16:
[...]

Ik eindigde uiteindelijk met de meeste deaths van ons team, met 1-12-24, is volgens mij mn slechtste score so far met Taric wat betreft deaths, maar toch had ik niet het idee dat het (buiten de laning phase) erg slecht ging. hij bevalt me erg goed als support (en ik heb er nog steeds 100% winrate mee :P, wel in normal blindpick.)
Ugh, dat soort potjes heb ik zo'n haat aan. Had er een eergisteren eentje met Jayce top. Hadden een redelijk degelijk team, maar iedereen was meer bezig met z'n score dan met winnen (op Ranked notabene!), met als gevolg dat ik er maar continue als eerst in moest duiken en zowel Kassa als MF bezig moest houden (had ik ff mazzel dat MF een slechte build had en Kassadin extreem bang voor mij was en meteen defensief bezig was). Resulteerde in een 2/6/18, terwijl de rest van het team allemaal goede scores had. Maar weet zeker dat ik toch echt deze game heb gecarried.

Sowieso, nu ik door mijn scores zit te bladeren merk ik dat ik vaak met dit soort scores eindig. Uit de laatste 10 alleen al: 5/6/10, 2/7/23, 3/6/14, 2/7/8, 2/6/18, 4/4/16, 0/2/15. Vaak ook Support gelukkig hoor :)

Laatst een potje met BC waar ik lekker bezig was, begint Ez te zeuren over mijn score (1/6). Willen ADC's tegenwoordig dat de Supports gaan KS-en :?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Laatst online: 29-09 16:08
Snappie88 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:58:
[...]

Ugh, dat soort potjes heb ik zo'n haat aan. Had er een eergisteren eentje met Jayce top. Hadden een redelijk degelijk team, maar iedereen was meer bezig met z'n score dan met winnen (op Ranked notabene!), met als gevolg dat ik er maar continue als eerst in moest duiken en zowel Kassa als MF bezig moest houden (had ik ff mazzel dat MF een slechte build had en Kassadin extreem bang voor mij was en meteen defensief bezig was). Resulteerde in een 2/6/18, terwijl de rest van het team allemaal goede scores had. Maar weet zeker dat ik toch echt deze game heb gecarried.

Sowieso, nu ik door mijn scores zit te bladeren merk ik dat ik vaak met dit soort scores eindig. Uit de laatste 10 alleen al: 5/6/10, 2/7/23, 3/6/14, 2/7/8, 2/6/18, 4/4/16, 0/2/15. Vaak ook Support gelukkig hoor :)

Laatst een potje met BC waar ik lekker bezig was, begint Ez te zeuren over mijn score (1/6). Willen ADC's tegenwoordig dat de Supports gaan KS-en :?
Zeiken om killsteals of score mute ik gelijk

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeaMMG
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-10 19:43
Euphanasia schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:59:
[...]

Zeiken om killsteals of score mute ik gelijk
Beste wat je kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je in-game muten dan ?

zijn namelijk vaak mensen die ik wil muten of *click * ignore !

maar ingame ken ik die optie nie vinde :P heb een hoop instellingen doorgevist, maar die zie ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:03:
Kun je in-game muten dan ?

zijn namelijk vaak mensen die ik wil muten of *click * ignore !

maar ingame ken ik die optie nie vinde :P heb een hoop instellingen doorgevist, maar die zie ik niet
Ja als je op tab drukt, staat er achter hun nickname een icoontje om te muten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
bij scores staat het bij de persoon helemaal rechts

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, hoevaak ik per game niet op tab klik :P

en dat is me nog NOOOIT opgevallen whahah, sinds wanneer is dat ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:06:

Al best lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whaha ik voel me nu egt Noep :D

ik heb idd wel mensen in-game die tegen iemand zeggen ok dude, mute

maar i kd8 altijd ..uhu right ! maar nooit effe doorgezocht :P loool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:06:

Sinds de Varus update van 2012 volgens mij al ? :P
Heb je ook nog nooit de tip gezien tijdens het loading screen dan ? Daar word het ook regelmatig aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik krijg alleen al die rottige percentages te zien over als je flamed hoeveel % er daarvan verliest en bladiebla... en als je nautiluss laat dansen dat die zwemt

dus ik krijg alleen dingen te horen die ik al wist ! hahaha

ik ga vandaag is alles muten wat ik tegenkom :) lekker zoals in een botgame ! haha

maar! als ik iemand mute, zie ik ze pings nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:13:
Nee ik krijg alleen al die rottige percentages te zien over als je flamed hoeveel % er daarvan verliest en bladiebla... en als je nautiluss laat dansen dat die zwemt

dus ik krijg alleen dingen te horen die ik al wist ! hahaha

ik ga vandaag is alles muten wat ik tegenkom :) lekker zoals in een botgame ! haha

maar! als ik iemand mute, zie ik ze pings nog wel?
Nee volgens mij krijg je dan ook geen pings meer, helemaal niks, alles wat betreft communicatie stopt, zelfs de taunts van de spelers hoor je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan misschien nog maarus 2x nadenke voor dat ik dat doe hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Hoe mana hungry is khazix eigenlijk??

Gisteren speelde ik een potje veigar mid, en onze khazix jungle vond dat hij het alleenrecht had op de bluebuff...

Ik vroeg nog netjes of ik de 2e blauw mocht hebben, hij reageert niet, dus ik huppel met khazix naar blauw, maar hij smite hem gewoon op het laatste moment, zodat ik hem niet kreeg...
Dit heeft ie zo'n 3x gedaan, pas rond 45 minuten kreeg ik mijn eerste bluebuff :/

En verder vond hij maar 'veigar useless', omdat hij bij zijn ganks geen kill kon scoren... (maar ondertussen had ik wel een dubbele farm op lux, en stond ik 6-2-1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:08

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Gisteren eindelijk level 30 weten te halen. Ik merk dat ik mij soms teveel bezig houdt om teammates te redden en dat ik dan zelf te snel dood ga (ik speel dan niet een support/tank).. Nu dat nog een beetje aanpassen en dan zou het toch een stuk beter moeten gaan.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Outerspace

ik heb dat ook vaak hoor, als squishy support ren ik er meestal kamikazee in als ik weet dat ik daarmee mijn ADC red, ik heb liever dat ik vaak doodga, dan dat mijn adc 1x dood gaat, hij moet namelijk de tijd en ruimte hebben om te Farmen, en eventueel kills te maken.

ik sta er toch maar naast te wachten, wat xp opvangen, me GP10 af te wachten, en te poken ! dusja :)

Ik heb liever dat ik 10 deaths heb en we winnen, dan dat ik 20-1-20 sta en verliezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
snoos schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:04:
[...]
Hoe stel je dat in.
[...]
Ingame chat verplaatsen:
- Druk up ENTER om de chat te openen
- Houd ingedrukt op de blauwe balk van het chatvenster
- Verplaatsen maar!

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Care
  • Laatst online: 26-09 09:10
RonnieB82 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:03:
Hoe mana hungry is khazix eigenlijk??

Gisteren speelde ik een potje veigar mid, en onze khazix jungle vond dat hij het alleenrecht had op de bluebuff...

Ik vroeg nog netjes of ik de 2e blauw mocht hebben, hij reageert niet, dus ik huppel met khazix naar blauw, maar hij smite hem gewoon op het laatste moment, zodat ik hem niet kreeg...
Dit heeft ie zo'n 3x gedaan, pas rond 45 minuten kreeg ik mijn eerste bluebuff :/

En verder vond hij maar 'veigar useless', omdat hij bij zijn ganks geen kill kon scoren... (maar ondertussen had ik wel een dubbele farm op lux, en stond ik 6-2-1)
Taste Their Fear : 25 mana
Void Spike : 60 / 70 / 80 / 90 / 100 mana
Leap : 50 mana
Void Assault : 100 mana

Mana: 260

als ik dat zo ff snel opzoek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Als je iemand ignored (/ignore of de knop in tab) dan zie je geen pings.
Als je iemand muted (/mute) dan kun je wel nog pings zien.
/mute "summoner name" - will mute all text from a player for the duration of your current game session.
/ignore "summoner name" - will mute a player during this game session and all subsequent game sessions.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
MrVegeta schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 16:44:
Aangezien Riot niet meer bezig gaat met Heimerdinger heb ik maar gekozen om eens een andere champ te gaan mainen. Beetje random, maar het is Kennen geworden! Erg leuk, maar niet echt makkelijk imo. Zijn er hier Kennen spelers die een tip hebben om wat beter te snipen? Vorige potje had ik 3 kills en 21 assists :/
Kennen wordt op het moment als AD gespeeld :)
http://tournaments.league.../s3-eu-qualifiers#youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09 10:55
speedzor schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 17:13:
Als je iemand ignored (/ignore of de knop in tab) dan zie je geen pings.
Als je iemand muted (/mute) dan kun je wel nog pings zien.

[...]
Trouwens, werkt /mute all niet meer ofzo? Er staat dan altijd van dat die gene niet gevonden is oid.
Vond het veel fijner om gelijk /mute all te doen dan 1 voor 1 te klikken op dat chat logo naast iedereen in TAB D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 08:30

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ik heb de grote fout gemaakt alleen me op 1 rol te focussen, namelijk support, en ben nu een tijdje level 30 en kan compleet niet top-lanen/mid-lanen... jungelen al iets beter, maar nog lang niet goed.. is er een goeie (bij voorkeur video-) guide waarin dit beknopt uitgelegd wordt zonder al te veel into the nitty gritty te duiken van elke rol? waar men op moet letten etc...

[ Voor 4% gewijzigd door apNia op 26-01-2013 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
apNia schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 02:37:
ik heb de grote fout gemaakt alleen me op 1 rol te focussen, namelijk support, en ben nu een tijdje level 30 en kan compleet niet top-lanen/mid-lanen... jungelen al iets beter, maar nog lang niet goed.. is er een goeie (bij voorkeur video-) guide waarin dit beknopt uitgelegd wordt zonder al te veel into the nitty gritty te duiken van elke rol? waar men op moet letten etc...

Hij legt veel uit en heeft goed advies. Hij heeft meerdere video's die wat info geven over goed te gebruiken tactics

[ Voor 22% gewijzigd door snoos op 26-01-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 18:10
Dat hele ss verhaald had bij mij weer een grappig kantje een tijdje geleden. Normal blind met een maat aan het spelen en we komen met nog 2 premades ingame. Blijken het landgenoten (BE) te zijn dus dacht ik "lekker, loopt wel los". Gaan die kerels flamen omdat ik mia zeg ipv ss :D.

Kneuzen toch, die Belgen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:20
Ik snap niets van de elo ratings die je krijgt bij een win/loss

Gisteren duo queue gedaan met een vriend. hij is 1150 en ik 1250. ik dus first pick en hij last. winnen we krijg ik 20 punten en hij 15 wtf??? de laagste zou toch meer punten moeten krijgen?

en bij een loss verloor hij ook al meer punten dan ik. vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:56
premades bij elo verschil zet de hoogste elo meer in (dus bij verlies verliest die meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn chars breid ik heel langzaam uit. Zo speel ik wel veel characters maar ben ik "geoefend" met een aantal van deze. Hieronder vallen Eve (jungle en mid) en Sona (support). Nu ben ik gaan zoeken naar een ADC en nadat ik een aantal gehad heb (Ezreal, Ashe) heb ik nu Draven opgepikt, en ik moet zeggen, die houdt me constant in drang om te spelen. Ik leg me er nu dus op toe om Draven als main ADC op te pikken.

Omdat ik vaak met Sona support heb gespeeld weet ik dus als geen ander te lanen en te supports, en die kennis kan ik omzetten naar de ADC (in vorm van Draven) maar zodra de lane-fase is afgelopen wordt de teamfight omgedraaid en verliezen we de match, en ik voel eigenlijk dat ik daarin de schuldige ben (2x gehad nu, 1x kwam ik 7/1 de lane uit, andere keer 5/2).

De 2e keer kreeg ik wat commentaar op mijn late-game fase, de support van het andere team zei dat ik of te aggressief speel of te ver weg stond. Ik kan daar eigenlijk niet zoveel mee, hebben mensen misschien (algemene) ADC tips of tips voor Draven algemeen? En dan vooral eindfase want lane fase slacht ik iedereen keihard af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

badboyqxy schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 16:49:
premades bij elo verschil zet de hoogste elo meer in (dus bij verlies verliest die meer)
Normaal gesproken wint de hoogste minder en verliest hij meer. Daarom moet je dus wel zeker weten dat als je duo't met iemand die een stuk lager is, dat je wel ruim 60% van de games wint, anders kost het degene met hogere elo puntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:20
Vicarious schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 18:13:
[...]

Normaal gesproken wint de hoogste minder en verliest hij meer. Daarom moet je dus wel zeker weten dat als je duo't met iemand die een stuk lager is, dat je wel ruim 60% van de games wint, anders kost het degene met hogere elo puntjes.
ja dit verwachtte ik ook maar mijn vriend die lager staat als ik kreeg dus minder punten en verloor meer bij verlies.. vreemd toch?

we zagen dit gewoon aan het einde van de game staan. ik +22 hij +18 en bij verlies ik -20 hij -22... vreemd

of kan dit komen als het verschil te groot is bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Dat komt waarschijnlijk omdat jij dan minder games hebt gespeeld dan hij en nog meer punten krijgt per game. Naar mate je meer ranked games speelt krijg je namelijk minder elo winst/verlies per game tot een minimum van 12 (?).

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Slivv schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 19:26:
Dat komt waarschijnlijk omdat jij dan minder games hebt gespeeld dan hij en nog meer punten krijgt per game. Naar mate je meer ranked games speelt krijg je namelijk minder elo winst/verlies per game tot een minimum van 12 (?).
Ik zou hier ook op gokken. Hoeveel games had je beide al gespeeld in soloqueue?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Heeft iemand anders ook problemen met de client? Ik heb nu een paar keer (achter elkaar) dat ik in de champ select geen chat zie en dat alles super traag is. Net kon ik een minuut geen tekst lezen en toen de game weer reageerde had ik opeens Mundo geselecteerd en gelocked :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

MrVegeta schreef op zondag 27 januari 2013 @ 13:08:
Heeft iemand anders ook problemen met de client? Ik heb nu een paar keer (achter elkaar) dat ik in de champ select geen chat zie en dat alles super traag is. Net kon ik een minuut geen tekst lezen en toen de game weer reageerde had ik opeens Mundo geselecteerd en gelocked :/
Gisteravond wel na een match, de client bleef wachten op match results, vervolgens wil ik de client afsluiten, blijft ie hangen op refreshing stats. uiteindelijk gelaarsed met de task manager.

Dit is bovenop de tientallen keren dat de chat er van de week bij mij al is uitgegeaan

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Geen idee wat er door het eten zat van menig LoL-speler dit weekend, maar het was vrij bijzonder. 11 games gespeeld 10 gewonnen, 1 verloren. Elke game ging ook ongeveer hetzelfde, maat van mij speelde Sejuani jungle en ik speelde top of mid. Ik pakte dan een bruiser waarmee je enigsinds nog een game zou kunnen carryen mochten de andere lanes beroerd gaan. En waar wij dan 3 vrij speciale mensen in ons team hadden, had het enemy team er 5. Het ging echt superlekker.

Gisteravond afgesloten met een MF game, waarbij ik een geniale random blitzcrank (naam was volgens mij LtdPattonx) support had. Voor de 5 min stond ik al 5-0. Waarna de game eindigde in een 20 min surrender vote waar ik 11/0/nogwat stond. Maar dit alles mede dankzij een goede Blitzcrank hadden we een vrij makkelijke game. Uiteraard krijg ik als carry alle lof van mijn teammates, maar dit was toch echt de game van de support. Jammer dat er geen optie is voor honorable teammate. Maar ik heb hem iig teamwork gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Laatst online: 04-10 00:38

MrManuel

The impossible is easy...

Meningen over Thres? :D

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik vind tresh best goed hoor ! hem het weekend effe uitgeprobeerd, als support gespeeld maar ik denk dat er best wel een mogelijkheid is om hem goed Mid te spelen

Zijn Ult doet het echt lekker in TF als je een beetje Beefy bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:08:
Ja ik vind tresh best goed hoor ! hem het weekend effe uitgeprobeerd, als support gespeeld maar ik denk dat er best wel een mogelijkheid is om hem goed Mid te spelen

Zijn Ult doet het echt lekker in TF als je een beetje Beefy bent :)
Heb hem getest als support ook inderdaad, maar ook als APer in 3v3 top.
Ga morgen maar eens oefenen met hem mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38

anu

Tresh is leuk! Heb hem tot nu toe alleen nog in een botmatch even gespeeld om zn skills te testen, lijkt me dat hij best leuke plays kan maken, vooral die lantaarn vind ik gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb hem in normal gespeeld, ben echter wel van mening dat je in TF wel wat CC doet e.d.

maar de dmg output heb ik met hem nog niet echt gevoelt, maar kan ook komen omdat ik een SUpport build had, en dus niet ap of dergelijke ben gegaan.

vind dat met die Spirits'' die je moet op pikken wel een leuke nieuwe add bij de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel

MrManuel

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:34:
Ja ik heb hem in normal gespeeld, ben echter wel van mening dat je in TF wel wat CC doet e.d.

maar de dmg output heb ik met hem nog niet echt gevoelt, maar kan ook komen omdat ik een SUpport build had, en dus niet ap of dergelijke ben gegaan.

vind dat met die Spirits'' die je moet op pikken wel een leuke nieuwe add bij de game :)
Is inderdaad weer eens wat nieuws met die spirits :)
Net als dat ik de lantaarn idd ook leuk vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-10 13:18
Damienx2 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 08:30:
Geen idee wat er door het eten zat van menig LoL-speler dit weekend, maar het was vrij bijzonder. 11 games gespeeld 10 gewonnen, 1 verloren. Elke game ging ook ongeveer hetzelfde, maat van mij speelde Sejuani jungle en ik speelde top of mid. Ik pakte dan een bruiser waarmee je enigsinds nog een game zou kunnen carryen mochten de andere lanes beroerd gaan. En waar wij dan 3 vrij speciale mensen in ons team hadden, had het enemy team er 5. Het ging echt superlekker.
...
Heb je geen moeite met sejuani als jungler? Ik vind haar zo traag (letterlijk), en ik kan pas goed ganken aan level 6 met haar ulti.. Ervoor lijken de enemies altijd te ontkomen door haar traagheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-10 13:44
Heb al tegen tresh gestaan als support, hij is toch vrij stevig. Grab duurt lang eer je eruit bent. Dan kan je nog eens achteruit gegooid worden richting hun. En dan gooit hij zijn lantaarn naar voor zodat de carry na de kill of poke direct kan bailen.

Zelf ook als jungler met 40hp kunnen ontsnappen omdat tresh zijn lampje over de muur gooide.

Gisteren ook 3 van de 3 rondjes gewonnen. Laatste ging ik malphite jungle (eerste keer ooit). Enemy team invade, first blood op onze AP, en ze pakken blue (enkel de grote golem uiteraard). Dus ja zonder blue dan maar verder clearen. Kom ik aan red met relatief low hp, zit enemy jungler jax daar ook samen met hun mid. Dood, rood gestolen. Zo'n lastig begin als jungler heb ik nog nooit gehad. Uiteindelijk wel nog teruggekomen. Ik had op het einde 4/2/19, dus me wel goed herpakt ^^ Hopelijk binnenkort eens eentje waar ik gewoon kan beginnen met wolves + blue. Zal alles veel eenvoudiger maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 11:20
Damienx2 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 08:30:

Gisteravond afgesloten met een MF game, waarbij ik een geniale random blitzcrank (naam was volgens mij LtdPattonx) support had. Voor de 5 min stond ik al 5-0. Waarna de game eindigde in een 20 min surrender vote waar ik 11/0/nogwat stond. Maar dit alles mede dankzij een goede Blitzcrank hadden we een vrij makkelijke game. Uiteraard krijg ik als carry alle lof van mijn teammates, maar dit was toch echt de game van de support. Jammer dat er geen optie is voor honorable teammate. Maar ik heb hem iig teamwork gegeven.
Support is altijd underrated. Mensen in normal kijken naar je K/D ratio, niemand die om assists maalt. Ik speel enorm graag met Blitz, "the sound of your hook will haunt enemies in their sleep", maar het is zelden dat ik honor krijg van iemand anders dan de carry ... Geeft ook niet, zolang we maar winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38

anu

Hah, en dat terwijl Blitz een support is waarvan de acties nog het duidelijkst zichtbaar zijn, een goeie grab ziet iedereen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

coase schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:15:
[...]

Heb je geen moeite met sejuani als jungler? Ik vind haar zo traag (letterlijk), en ik kan pas goed ganken aan level 6 met haar ulti.. Ervoor lijken de enemies altijd te ontkomen door haar traagheid.
Dat vroeg ik ook aan hem, en inderdaad ze is traag in de beginlevels, maar als ze eenmaal haar eerste item binnenhaalt gaat het vrij vlot. Zijn ganks daarentegen gingen perfect, nu zorgde ik wel dat ik bruisers speelde met hun eigen slow / stun, waardoor de permaslow van Sejuani voldoende is om een kill te securen. Enige nadeel van Sejuani is hetzelfde als die van Khazix... manacosts. Voor de rest is Sejuani een prima jungler met een geweldige ult. Speelde 1 game een bruiser zonder cc (buiten zijn ult om) en dat pakte prima uit met Sejuani's ult, Sejuani ult erin, Wukong ult erachteraan en een MF die vrolijk haar ult schiet.

Dus laat die buffs maar komen voor Sejuani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:39:
[...]

Dat vroeg ik ook aan hem, en inderdaad ze is traag in de beginlevels, maar als ze eenmaal haar eerste item binnenhaalt gaat het vrij vlot. Zijn ganks daarentegen gingen perfect, nu zorgde ik wel dat ik bruisers speelde met hun eigen slow / stun, waardoor de permaslow van Sejuani voldoende is om een kill te securen. Enige nadeel van Sejuani is hetzelfde als die van Khazix... manacosts. Voor de rest is Sejuani een prima jungler met een geweldige ult. Speelde 1 game een bruiser zonder cc (buiten zijn ult om) en dat pakte prima uit met Sejuani's ult, Sejuani ult erin, Wukong ult erachteraan en een MF die vrolijk haar ult schiet.

Dus laat die buffs maar komen voor Sejuani.
Traag in het begin valt op zich mee met die AoE en die nieuwe jungle items passen vrijwel allemaal prima bij haar (vooral spirit of the ancient golem). Het grootste probleem is vooral dat ze een CC-machine is maar weinig damage zelf doet. AP bouwen is de moeite niet omdat de ratio's niet fantastisch zijn en ze dan niet tanky genoeg is voor een melee jungler en AD/armorpen bouwen is gewoon veel te duur en helpt haar kit verder niet heel erg. Maar als je laners voldoende damage en liefst ook een hard CC hebben (pre lvl 6) kan Sejuani uitstekend werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-10 15:17

Lapras

Ice beam

Vicarious schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:47:
[...]

Traag in het begin valt op zich mee met die AoE en die nieuwe jungle items passen vrijwel allemaal prima bij haar (vooral spirit of the ancient golem). Het grootste probleem is vooral dat ze een CC-machine is maar weinig damage zelf doet. AP bouwen is de moeite niet omdat de ratio's niet fantastisch zijn en ze dan niet tanky genoeg is voor een melee jungler en AD/armorpen bouwen is gewoon veel te duur en helpt haar kit verder niet heel erg. Maar als je laners voldoende damage en liefst ook een hard CC hebben (pre lvl 6) kan Sejuani uitstekend werken.
Haar bouwen zoals TheAngryHoneyBadger doet werkt prima voor mij. YouTube: League of Legends - Sejuani Build - with Commentary

Ze is geen gank machine als in dat ze alle damage zelf doet, maar met hulp van de laner, lukt een gank vaak prima. Q - E - W is een prima combinatie, zeker als je ghost hebt. Bouw veel health op haar, maar dat moge duidelijk zijn.

Verder is het mooi om op een grote big rond te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
apNia schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 02:37:
Als je iets meer tijd hebt kan je eens wat streams bekijken. Is wel meestal van een hoge elo dus het spel is wel wat anders maar kom, je kan er toch veel van leren imo. Zelf kijk ik op Twitch TV.

Wickd voor Top lane (geeft veel commentaar maar speelt wel heel erg passief, dus is soms een beetje saai om te volgen...)
Voyboy voor Mid lane (nog maar net aan het volgen, geeft veel commentaar, speelt enorm aggressief, veel roaming, ... leuk!)
Krepo voor support (speelde voor het weekend hele interessante games met Tresh & geeft veel commentaar) + is belg ;)

Voor ADC en Jungle ken ik niet echt streamers die veel commentaar geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Jungle kun je TheOddone wel kijken. Geeft wel regelmatig commentaar erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:47

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Voyboy is eigenlijk wel een toplaner, natuurlijk kan die overal spelen en zul je hem in streams dus niet altijd toplane zien, maar binnen zijn team is die de toplaner :)

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Inrage schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:30:
[...]

Als je iets meer tijd hebt kan je eens wat streams bekijken. Is wel meestal van een hoge elo dus het spel is wel wat anders maar kom, je kan er toch veel van leren imo. Zelf kijk ik op Twitch TV.

Wickd voor Top lane (geeft veel commentaar maar speelt wel heel erg passief, dus is soms een beetje saai om te volgen...)
Voyboy voor Mid lane (nog maar net aan het volgen, geeft veel commentaar, speelt enorm aggressief, veel roaming, ... leuk!)
Krepo voor support (speelde voor het weekend hele interessante games met Tresh & geeft veel commentaar) + is belg ;)

Voor ADC en Jungle ken ik niet echt streamers die veel commentaar geven...
Wickd speelt niet echt passief, probleem met Wickd is ook zijn kracht. Zoals hij zelf ook zegt: speel top alsof er geen enemy jungler bestaat. Dit zorgt er nogal eens voor dat hij of zijn lane hard wint of ook wel hard verliest. In toernooien speelt hij iets passiever inderdaad, maar in soloqueue gaat hij vaak full in. Wel een goede om te volgen als je inderdaad iets wilt leren hoe te spelen op top. Alleen zou ik zijn builds niet altijd volgen, wat werkt voor Wickd, werkt 9 van de 10x niet op elke andere speler. :)

Wingsofdeathx, nog een speler die goed verteld wat en waarom hij iets koopt of doet. Zal ook vertellen als een actie mislukt waarom. (ook merendeel een toplaner).

Heb een tijdje gekeken of Angush/SOaZ/Voyboy/HotshotGG nuttig waren om naar te kijken qua stream, maar ik vind dat deze allemaal te weinig toevoegen om de stream leerzaam te maken. Hotshot is bijvoorbeeld meer humor dan dat je er iets van leert. "I'm now going to shit on this Rumble", en vervolgens staat Hotshot naar een grijs scherm te staren. Voyboy is ook zo'n geval van liever niet, zeker niet als hij nog eens met vriendin Pooksie duoqueued. Angush reageert alsof de hele wereld tegen hem is. En SOaZ is vaak slecht te verstaan door zijn Franse accent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:52:
[...]

Wickd speelt niet echt passief, probleem met Wickd is ook zijn kracht. Zoals hij zelf ook zegt: speel top alsof er geen enemy jungler bestaat. Dit zorgt er nogal eens voor dat hij of zijn lane hard wint of ook wel hard verliest. In toernooien speelt hij iets passiever inderdaad, maar in soloqueue gaat hij vaak full in. Wel een goede om te volgen als je inderdaad iets wilt leren hoe te spelen op top. Alleen zou ik zijn builds niet altijd volgen, wat werkt voor Wickd, werkt 9 van de 10x niet op elke andere speler. :)

Wingsofdeathx, nog een speler die goed verteld wat en waarom hij iets koopt of doet. Zal ook vertellen als een actie mislukt waarom. (ook merendeel een toplaner).

Heb een tijdje gekeken of Angush/SOaZ/Voyboy/HotshotGG nuttig waren om naar te kijken qua stream, maar ik vind dat deze allemaal te weinig toevoegen om de stream leerzaam te maken. Hotshot is bijvoorbeeld meer humor dan dat je er iets van leert. "I'm now going to shit on this Rumble", en vervolgens staat Hotshot naar een grijs scherm te staren. Voyboy is ook zo'n geval van liever niet, zeker niet als hij nog eens met vriendin Pooksie duoqueued. Angush reageert alsof de hele wereld tegen hem is. En SOaZ is vaak slecht te verstaan door zijn Franse accent.
Naast Wingsofdeathx vind ik Salce ook altijd wel informatief :) Raged niet en is best leerzaam om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
Een andere jungle stream is die van Dan Dinh. Vaak overdag te bekijken, relaxte gast, geen gescheld en redelijk informatief.

http://nl.twitch.tv/dandinh/

[ Voor 20% gewijzigd door ydegart op 28-01-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Dnomaid schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:15:
[...]

Support is altijd underrated. Mensen in normal kijken naar je K/D ratio, niemand die om assists maalt. Ik speel enorm graag met Blitz, "the sound of your hook will haunt enemies in their sleep", maar het is zelden dat ik honor krijg van iemand anders dan de carry ... Geeft ook niet, zolang we maar winnen.
Ik ben ook echt een support speler, hele tijd gespeeld met Leona, Taric en nu Tresh :)
Ik speel eigenlijk alleen maar met mijn persoonlijke carry omdat ik weet hoe ze speeld en zij weet hoe ik speel ;)

Anyway, leuke champ, lamp is erg handig voor je carry om toch nog net op het laatste moment te ontsnappen :D

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

ik heb een paar lolreplays naar iemand gestuurd zodat hij ze kan opnemen en op youtube zetten
het probleem is nu dat hij ze alleen in de recorded view kan zien, terwijl ik ze gewoon in spectator mode kan afspelen

hij mist dus een bestand oid waardoor spectator mode niet mogelijk is (hij heeft alleen de .lrf )
weet iemand wat het probleem is en hoe het op te lossen is?

probleem opgelost: lolreplay record de spectator mode en gewone record apart, pas later voegt hij de spectator mode en normale record bij elkaar
ik heb dus voordat het samengevoegd werd het bestand geupload waardoor de spectator er niet inzat

[ Voor 25% gewijzigd door godofal op 28-01-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verderf schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:17:
[...]

Ik ben ook echt een support speler, hele tijd gespeeld met Leona, Taric en nu Tresh :)
Ik speel eigenlijk alleen maar met mijn persoonlijke carry omdat ik weet hoe ze speeld en zij weet hoe ik speel ;)

Anyway, leuke champ, lamp is erg handig voor je carry om toch nog net op het laatste moment te ontsnappen :D
eerlijk gezegd kan het heel irritant zijn vanwege die lamp ivm champions die geen escape hebben zoals kog'maw, wordt het je toch wel stuk moeilijker gemaakt, voor de rest is tresh wel enorm vet, ook zijn intro song :)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Martin0 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:22:
[...]

eerlijk gezegd kan het heel irritant zijn vanwege die lamp ivm champions die geen escape hebben zoals kog'maw, wordt het je toch wel stuk moeilijker gemaakt, voor de rest is tresh wel enorm vet, ook zijn intro song :)
het is bijna een extra flash wat dat betreft. Het is ook handig om tijdens het vluchten te gebruiken als je carry achter je loopt, lampje neer en hop je carry staat opeens naast je en een stuk verder van de vijand :D

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:59
Ik snap dit spel eigenlijk gewoon niet meer... Krijg bijna het gevoel dat het niet uit maakt wat ik doe.. Blijf constant rond 1700 hangen en maakt gewoon niet uit wat ik doe, Ik speel voornamelijk mid of adc en elke keer goede score's hou mensen goed op de hoogte ward veel ping veel, maak plans en dragon calls + timings etc. Maar het maakt gewoon niet uit... Elke keer blijft het weer 50-50 heb ik feeders dan gg en zo niet dan lukt het wel zolang er niet te erg gefeed wordt...

Duo Que met een vriend van 1900 dan soms ik 5/0/1 in lane met ez denk in de pocket maar nope mensen snappen het spel niet en throwen zo vaak...

Iemand gewoon de magic solo/duo queue units? Waar je het gevoel hebt als je eenmaal fed raakt altijd te winnen?

Ik speel eigenlijk alle ADC en Mids wel, maar voornamelijk Ez/Corki/Graves Kat/Karthus/Diana/(voorheen ook evelynn en cassio etc) Ik heb nog niet super veel potjes maar ik wordt zo hopeloos van die constante stilstand win een paar potjes verlies een paar en nee dit is niet het elo waar ik hoor te zitten.. te vaak afk mensen en flamers, zonder dat zou het al zooooo veeel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Weer zo'n post :) Die flamers, afk'ers zitten ook in het andere team! En als jij zelf niet een van die personen bent is de kans procentueel zelfs groter dat ze in het andere team zitten. Duuuuuus, blijven spelen, als je hoger hoort te zitten kom je er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:59
Inrage schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:35:
Weer zo'n post :) Die flamers, afk'ers zitten ook in het andere team! En als jij zelf niet een van die personen bent is de kans procentueel zelfs groter dat ze in het andere team zitten. Duuuuuus, blijven spelen, als je hoger hoort te zitten kom je er wel.
ookal is de kans op kop en munt 50/50 toch kan het 100 keer munt zijn, blijft tergend. Maar klopt i geuss maarja toch zullen er units zijn die deze wetenschappelijke onderbouwde odds vast wel wat doen veranderen

[ Voor 12% gewijzigd door Jasper 99 op 28-01-2013 20:57 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.