ik stond dinsdag met darius op tot 2 vs 1, ik als darius tegenover een garen en een olaf, normal is dat ook al game over.
maar potje begint, ik weet dat ik under the tower moet farmen.
jungler helpt mid, geeft enemy kata gelijk een double kill, en toen was potje sowieso over.
ik heb in het gehele potje 2 ganks gehad van onze jungler, en daarmee pakte hij ook nog die kills af want hij had de meeste kills(was een shyvana btw), maar ik weet uit eindelijk olaf 3 keer te killen en wordt ook een paar keer gepakt door enemy kata + garen, sta dus 3/3 en teamfights beginnen en ze beginnen allemaal op mij te ragen, vladimir die op mid stond die feedde kata, stond 5/9 ofzo aan het eind, ashe stond 3/14, shyvana stond 10/6 aan het einde van het potje stond ik 6/7 want ik kon ook niks doen want ze pakte mij telkens 2/3vs1, wordt ik telkens ook uitgemaakt voor killstealer terwijl ik alle 6 de kills zonder hulp gemaakt heb

.
op een gegeven moment ook, ashe en ik lopen op mid, ik ping en zeg nog dat ze daar in de bosjes zitten, ashe gaat facechecken

daardoor wordt ze 3 vs 1 aangevallen, ik loop er naar toe en pak 1 kill op en vlucht want ashe was bijna dood en ik had ook veel damage, en ik wou hun niet 2 kills geven, wordt er gezegt van ja je had ashe kunnen redden en blah blah blah, zeg ik terug dude 3 vs 2 waarbij ashe bijna instakilled wordt, hoe moet ik me dan redden als 3 vs1(ik bouw darius vrij tanky), maar wel gelachen met enemy olaf omdat ik hem 3 keer achter elkaar killde waarbij 1 keer door de bleed, hij heel droog: Dat bleed xD