[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 168 Laatste
Acties:
  • 322.630 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Inrage schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:29:
De range van die Katarina ult is nu ook niet echt bijzonder groot en die kan ook vrij makkelijk interrupted worden. Dus er zijn al 2 manieren om dit te counteren. Als de tegenstander daar niet in slaagt vind ik het wel normaal dat die ult veel damage doet.
Niet alleen veel damage, maar ook nog eens die reset. Als ze hem dus als cleanup gebruikt heel eenvoudig alle runners oppikken in combinatie met shunpo.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 493866 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 13:54:
@Inrage

Ik heb inderdaad leona ook ee ntijdje terug gekocht ! ze is idd heeeerlijk om te spelen imo =D

Het is idd wel zo dat je niet achter moet raken, ik weet niet wat jij doet maar ik ga meestal ;

- Philo stone (rushen)
- Sight Stone
-Giants belt
-Boots

en zo verder bouwen, kortom zo snel mogelijk een Giants belt zien te krijgen!

in mijn mening werkt dit voor mij het lekkerst, en die Giants belt maak ik dan weer een Sunfire van

de Shureylas enzo vind ik bij haar wat minder effectief, heb liever de extra HP
dit omdat je met je ult ze toch hard slowt /stunned dusjah :)
Ik begin meestal met 2 hp regen beans, 1 daarvan kan je gebruiken voor een philo. Daarna haal ik er nog 1 extra. Die andere 2 gebruik ik meestal voor warmog en locket.
start: 2 beans, 1 ward + 1 hp pot, meestal althans.

Voordeel hiervan vind ik dat het een betere investering is dan hp pots. Hoe langer je in de lane blijft, hoe meer profijt je ervan hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Viper® op 21-01-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 12:20
Ja Locket haal ik ook soms, die extra CD reduction is wel handig, maar ik vergeet nog teveel de actives van items te gebruiken. Dus soms heb ik Shurylas+Randuins+Locket en in een hectic teamfight blijkt het dat ik er geen enkele gebruikt heb :) Dan ben ik beter af met Sunfire & Warmogs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 493866

@Viper

Ja is idd ook wel een goeie, ik hou er echter meer van om heel snel, ''heel'' Fatt te worden, om zo de dmg die de ADC (meestal al na een BFSword) doet te kunnen incasseren. maar dat is natuurlijk maar net waar je naar toe bouwt ! omdat ik voor Sunfire vaak eerst ga, pak ik liever de HP dan de armor, dit ook om de poke e.d. van eventuele support te kunnen pakken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trouwens iemand nu ook problemen met inloggen?

hij geeft bij mij aan server status: Undefined en ik kan dus niets, echter zie ik server status op lol site als online.

iemand anders hetzelfde?

omg ik lees gewoon ergens dat je met dit probleem

zonder spaties thereisnourflevel moet typen, en het werkt gewoon !

kan iemand mij zeggen is dit een hack of ? WTF ? :P het werkte gewoon XD

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 493866 op 21-01-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 20:39
Anoniem: 493866 schreef op maandag 21 januari 2013 @ 19:30:
Trouwens iemand nu ook problemen met inloggen?

hij geeft bij mij aan server status: Undefined en ik kan dus niets, echter zie ik server status op lol site als online.

iemand anders hetzelfde?

omg ik lees gewoon ergens dat je met dit probleem

zonder spaties thereisnourflevel moet typen, en het werkt gewoon !

kan iemand mij zeggen is dit een hack of ? WTF ? :P het werkte gewoon XD
hmm had het zelfde.. en inderdaad ik denk laat ik dat maar typen en het werkt... wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Meer mensen die deze email hebben gehad?
Afbeeldingslocatie: http://s8.postimage.org/482qp741x/Capture.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379932

Crysania schreef op maandag 21 januari 2013 @ 20:04:
[...]

hmm had het zelfde.. en inderdaad ik denk laat ik dat maar typen en het werkt... wtf
Dat mag wel eens in de Op intussen. Dat is een manier voor Riot medewerkers om in te loggen indien het op de normale wijze niet werkt. Is eigenlijk niet bedoelt voor ons.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 379932 op 21-01-2013 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok lol

@the angel ik denk dat het spam of iets is ??

ja maja nix anders werkte dusja .... dan ga je zoeke he :P hahaha

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 493866 op 21-01-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Als ik er op klik , verwijst het me wel door naar:

http://addressconfirm.leagueoflegends.com/

Met nog een signid erachter :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454778

Is er iet mis met ranked? in de game type staat ranked bij mij niet vermeld....

Alleen normal and draft pick zijn aangegeven

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 454778 op 21-01-2013 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geen idee, eerst is checke of andere hem hebbe ?

miss lol forum ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454778

ik heb de forums nagekeken maar geen melding...dafuq?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ogen open doen en linksboven in de client naar de melding kijken die zegt dat ranked down is terwijl ze onderzoeken waarom alles zo traag gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-04 14:53
Kort vraagje, wat is er eigenlijk mis met Lux mid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

PietjeP89 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 01:43:
Kort vraagje, wat is er eigenlijk mis met Lux mid?
Weinig. Misschien iets te weinig damage endgame (ze word tegenwoordig vaak als Support gespeeld) maar voor de rest een prima champion.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 11:50

Wootlock

Evilution

Snappie88 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 02:37:
[...]

Weinig. Misschien iets te weinig damage endgame (ze word tegenwoordig vaak als Support gespeeld) maar voor de rest een prima champion.
Lol,

Zie meer Lux spelers mid dan als support.
Met haar combo kan ze iemand goed opblazen ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:38
Idd, lux is een beest! Blijft toch een toppertje! rabadon, archangel, lichbane, voidstaff enz erop, en dan combo op een vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 11:50

Wootlock

Evilution

nvm het was vroeg ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Wootlock op 22-01-2013 09:08 ]

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrManuel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-05 16:24

MrManuel

The impossible is easy...

Hierbij nogmaals een verzoek om een 'Ranked'(maar ook normaal) Team op te zetten om mee te spelen in de avonduren en weekenden.
Waarom? Om uit de ergernis van leavende/griefende noobs weg te komen!

Op dit moment mijn profiel: http://www.lolking.net/summoner/euw/22299503
Jep het is niet het beste elo wat er is.. maar ik probeer het wel omhoog te halen en sta in voor tips/verbeterpunten!

[ Voor 33% gewijzigd door MrManuel op 22-01-2013 11:00 ]

ManuelBijen.nl - Fotografie - Senior Applicatiebeheerder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 12:20
Uch, placement matches gingen goed, 8wins 2 losses. 1414elo en daarna nog eens gewonnen jippee!
Maar sindsdien 6keer op rij kansloos verloren en ik had de indruk dat ik steeds bij de slechtste spelers van het team zat.

Verklaring:
1. Gewoon een slechte dag + veel pech... maar vanavond ga ik als een beest: PANTHEON MAN DROP !!
2. Ik heb geluk gehad met de placement matches of de matchmaking daarin is compleet anders... Nu ga ik in vrije val naar elo -800...
3. Volgende keer games tegen een Kha'Zix dodgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Inrage, dat beschrijft precies wat mij overkwam tijdens de placements hoor. Tijdens je placements wordt je (naar mijn weten) meestal bij andere mensen neergezet die ook weinig games hebben gehad. Zodra je dan uit je placements komt met een bak mazzel dan moet je opeens tegen mensen van dat daadwerkelijke Elo die veel meer ervaring hebben. En dan ga je zakken omdat je eigenlijk op een lager Elo hoort doordat je ervaring mist.

Misschien dat ik het natuurlijk helemaal mis heb maar het is ongeveer precies wat mij overkwam toen ik van 1400 naar 1100 dropte direct na mijn placements. Daar hoorde ik ook gewoon.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-05 08:00
Inrage schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:08:

3. Volgende keer games tegen een Kha'Zix dodgen...
Of je vraagt om hem te bannen? Shen & Khazix is bijna altijd een ban in de drafts die ik speel. (of je team heeft first pick en hoopt dat de tegenstander ze ook niet bant :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gister omdat shen altijd gebanned wordt maar weerus een normaltje met hem gedaan !

Hoe bruut is dat :) gewoon 4 man in je taunt te krijgen XD en dan heb je een Miss Fortune in je team die heerlijke DMG doet, hun typen in all ok we surrender

was niet nodig, 18minuten en 40 seconden Nexus down :) haha

(p.s. shen is zo heerlijk ganken op bot :) ward maar ! kom wel met me ult :P )

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 493866 op 22-01-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-04 14:53
Snappie88 schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 02:37:
[...]

Dat dacht ik dus ook , maar de laatste 3 potjes kreeg ik er telkens "klachten" over dat ik haar mid wou spelen..

http://www.lolking.net/summoner/euw/24167876#history

Zoals je kan zien ging het die 3 potjes helemaal niet slecht :p

Maar viel me gewoon op dat ik dat wel vaker hoor, dat lux niet mid hoort ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04 15:55

SHEePYTaGGeRNeP

EUW: Dragon Hodor

Waarschijnlijk zijn gaan ( DoubleDutchDragons DragonNest team genaamd SHEeP Carries Galter ( zal binnekort wel verandern :( ) naar Frag-O-Matic =).
Dan kan ik al mijn Tweakers fans ontmoeten. :D :D :D :D

[ Voor 16% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 22-01-2013 13:41 ]

EUW: Dragon Sheepy | Doubledutchdragons.nl | Diamond II - updated 29-11-2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Speel veel met Lux, inderdaad of mid of bot support.

Late game weinig dmg ?
Valt mee hoor, je spells scalen best aardig met AP

Mijn endbuild zit rond de 700 AP
magic boots, Archangel staff, mejai's, Morellonomicon, Rabadon's Deathcap, Seraph's Embrace
Afhankelijk van het team, de heroes en de lineup/team battles neem ik ook nog wel eens hourglass / Rylai's / Deathfire / Lichbane

Rush meestal een mejai's soulstealer. 20 AP + 8 x 20 charges + CD
voor 1200+ gold een zeer interessant item, zeker met Lux welke vrij goede ranged skills heeft.

Nadeel van Mejai is, doodgaan = 20 > 15 charges. Maar over het algemeen loop je lategame met het hele team bij elkaar. De skillset van Lux is effectief genoeg om bijna altijd wel alle heroes te raken, dus charges krijg is niet zo lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die mail die je had ontvangen, @ The angel

nog wat leuks voor gekregen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366730

@ hierboven

Ik wil dat ook wel graag weten. Zag op het forum dat het echt om voorbeeldige spelers en streamers ging. Je moet dus echt je best hebben gedaan:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik zag het idd ook staan, gaat om mensen die veel streamen en de Community ten goede doen.

dus ik vraag mij heel stiekem af wat jij de afgelopen tijd hebt lopen doen....

slijmen bij de baas huh ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04 10:44

Damien

-iwnl-

Ik heb ook zo'n e-mail gekregen, en tja voorbeeldig gedragen? Ik kan niet zeggen dat ik elke game een engeltje ben. Al probeer ik mijn comments tegen medespelers meestal aardig te verbloemen zodat het in de minste vorm op flame lijkt.

Bijvoorbeeld onze mid die binnen 5 minuten op 0/3 staat terwijl hij roept een counter te zijn van de enemy. Mijn reactie in zo'n geval zou zijn: "gj, I like a challenge!" Een jungler die mijn enemy op toplane 2 keer dived binnen 5 minuten waardoor ik tegenover een 2/0 enemy sta. "You are pretty special mate".

Je zult me niet zien roepen dat iemand een retard is of volledig in caps. Gooien ze insults naar me is het reageren met een simpele: "ok". Dreigen ze met reporten? "Ok you got me internetpolice!"

En de trolls in dit spelletje zijn helemaal geweldig. Bij champselect zo snel mogelijk roepen waar ze willen staan, maar als ze dan onder mij staan dan pak ik toch echt de rol die ik wil spelen. Waarna ze meestal alsnog het poppetje pakken waar ze op die positie mee willen spelen. Vind het prima. Geef er dan nog even als opmerking bij dat dit toch wel de manier is voor worlddomination! Vervolgens na 20 min feeden willen ze dan surrenderen, maar nee hoor :) helaas vote ik dan niet mee, en gaan we vervolgens over op het trollen van de troll. Enemy zo lang mogelijk weghouden van de Nexus en voor de rest alle surrendervotes no voten. Zo heeft onze troll in tegenstelling tot zijn 20 min verwachting ineens een game van 40 min aan zijn broek. Toch ineens een stuk minder leuk ;) En voor mij maakt het persoonlijk niets uit, ik probeer toch de champion uit die ik al een keer heb willen testen en een minuut meer of minder boeit me niet zo.

Dus nee, ik denk niet dat het alleen gestuurd is naar mensen die zich voorbeeldig gedragen. Don't get me wrong, ik speel serieus als mijn team het ook doet. En tuurlijk kan 1 iemand zijn lane verliezen, you can't win them all. Maar opzettelijk lopen trollen resulteert in een lange game als je bij mij in komt ;).

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee ik betwijfel het ook nu......... aangezien wat jij zegt over je gameplay dat je een dikke ********* bent !

whahahha just kidding :D

maar dan weet ik het niet meer :(

Maar de Hamvraag was ! WAT KREEG JE NOU ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Voor zover ik het weet is er nog niets verstuurd. Dus zodra het binnen is, laat ik het weten als niemand mij voor is. :)

Denk dat er meer is gekeken naar de hoeveelheid games die je gespeeld hebt, of je vaak gereport bent, en hoe actief je de laatste tijd bent.

Maar goed het blijft gokken waar de criteria op liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik hou bij deze op met Flamen ! I LOVEE presents :P hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Ik heb nu weer een paar potjes gedaan sinds een aantal maanden. Was even wennen aan alle nieuwe champions, masteries, items en de jungle.
Maar wat zijn nu tegenwoordig goede champions voor +- 1800? De flavor of the month zeg maar?

Ik kwam erachter dat Ryze met die nieuwe Muramana echt heel sterk is, hoewel die champ in geen van mijn games gebanned werd (en ook volgens lolking.net bijna nooit gebanned wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-05 15:38
Lux is een prima unit, damage is zeker niet laag waarom mensen minder fan van haar zijn is omdat ze toch een skillshot champion is, met redelijk hoge cooldowns op al haar standaard abilities (ult is natuurlijk niet normaal lage cd). Daarom kan je met lux nogal useless zijn als je haar niet goed beheerst. Als je haar goed kan spelen dan kan je vaak gewoon mensen snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bans zijn momenteel veel Malphite/shen/blitzcrank/Kha'zix/evelynn in mijn elo dan

Ik speel meestal gewoon wat ik lekker vind spelen en waar ik bekend mee ben :) bevalt me het beste!

ik ben niet zown Muramana fan.. dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-04 22:58
murafana is echt een geweldig item zeker op ryze, urgot dat soory champions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar dan gebruik je hem hoop ik vooral om de Active?

of ook om de passive van dat ding ?

Muramana
Maps Summoner's Rift
Tier Mythical
Stats +1000 mana
+20 attack damage
+7 mana regen per 5 seconds
Passive Unique Passive - Awe: Gain attack damage equal to 2% of your maximum mana.
Active Toggle: Dealing damage with single target, non-periodic spells or your basic attacks will consume 3% of your current mana to deal 6% of your current mana as magic damage.
Menu N/A
Item cost 2100 (This item cannot be bought)
Sell value 1897
Item code 3042

Kijk de active kan ik me wat bij voorstellen, dikke dmg erbij

maar die AD die je krijgt.... doet dat veel ? aangezien ik het nogal een Late-Game Item vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Anoniem: 493866 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:21:
bans zijn momenteel veel Malphite/shen/blitzcrank/Kha'zix/evelynn in mijn elo dan

Ik speel meestal gewoon wat ik lekker vind spelen en waar ik bekend mee ben :) bevalt me het beste!

ik ben niet zown Muramana fan.. dus
Ja maar aan de bans heb ik juist niets :P
Anoniem: 493866 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:35:
Maar dan gebruik je hem hoop ik vooral om de Active?

of ook om de passive van dat ding ?
Enkel om de Toggle
En die toggle is overigens wel interessant, je kan het dus echt aan of uit zetten, niet enkel een active van een enkele use of een paar seconden ofzo. MAAR de extra damage per shot is gebaseerd op je huidige mana niet op je max mana. Dus als je het aan laat staan ben je snel OOM én doe je minder damage in teamfights. Je moet er dus wel op letten dat je het steeds uit hebt staan en/of zoveel mogelijk AA gebruikt, zodat je in teamfights de toggle aanzet en enorm veel extra damage doet.
Zodra je muramana af is dan koop je direct een nieuwe tear of the goddess zodat je kan gaan sparen voor je 2e set aan 1000 extra mana. Bovendien scaled ryze ietsje beter met AP sinds zijn remake zodat je met de toggle van muramana, de AP van archangel staff én de mana van beide items echt HEEL VEEL damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
effect van de tear is toch de zelfde naam als die van murama en a-staff dus zal toch geen toegoevoegde waarde opleveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@mag

ok die toggle weet ik dus niet egt omdat ik ehm nooit koop ! hahaha

gaat veranderen denk ik nu :) zal hem vanavond eens testen!

Ja op basis van de bans kun je in normals misschien is zien wat voor je werkt :)
Ik ben echter niet echt van picks die op dat moment goed zijn of dergelijke, ik ben meer van het spelen waar ik bekend mee ben ! en op basis daarvan me best doen haha

kijk wel naar nerfs en buffs in patches, maar daar blijft het bij mij wat bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

badboyqxy schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:20:
effect van de tear is toch de zelfde naam als die van murama en a-staff dus zal toch geen toegoevoegde waarde opleveren?
Zodra je je muramana óf seraphs embrace hebt dan kan je een nieuwe tear kopen voor 1000 extra mana.

edit: Die items hebben nml gewoon 1000 mana als base stats, geen onderdeel van een unique passive ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door Mag op 23-01-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja je kan met een tear x3 doen geloof ik :) is wel baas !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
maar als je urgot pakt en je hebt 2k mana dan doet de toggle ca. 133 magic damage exstra maar met 1000 exstra mana is dat 188 en neemt snel af. ik zie de toegevoegde waarde er dan niet zo van in
kun je beter een bloodthirster of on gval van mages deathcap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

badboyqxy schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:23:
maar als je urgot pakt en je hebt 2k mana dan doet de toggle ca. 133 magic damage exstra maar met 1000 exstra mana is dat 188 en neemt snel af. ik zie de toegevoegde waarde er dan niet zo van in
kun je beter een bloodthirster of on gval van mages deathcap
Voor champs die vaak Manalume kochten zoals blitz, urgot, yorick, is het gewoon een lekkere extra dmg boost.
Voor Ryze is het een gevalletje apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 20:39
Mag schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 15:26:
[...]

Voor champs die vaak Manalume kochten zoals blitz, urgot, yorick, is het gewoon een lekkere extra dmg boost.
Voor Ryze is het een gevalletje apart
blitz is natuurlijk ook gevalletje apart wegens zijn shield passive op basis van zijn mana als hij dood drijgt te gaan. super grote mana pool is erg dik shield wat leuk is om als bait te fungeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
ter info, tear effect is hetzelfd effect als van manamune/a-staff. Uiteindelijk bij de cap limit van 750 mana (dit was vroeger 1000) wordt het een muramana of sera embrace

Notes:
■If you own both Archangel's Staff and Manamune before reaching 750 bonus mana, Archangel's Staff takes priority and will transform into Seraph's Embrace.
■The transformation drains Mana Charge, leaving the remaining Manamune on 0 bonus mana. This can be recharged, and will transform into Muramana upon completion.
■It is possible to charge a third Tear of the Goddess for a further 750 bonus mana. Note that the Awe and Insight passives of Archangel's and Manamune, and the transformation passives are unique and so further purchases won't provide anything beyond the base stats.

[ Voor 64% gewijzigd door Viper® op 23-01-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja maar je kan wel een Muramana, en Sera embrace hebben

en dan nog een Tear kopen :)

dan is het effect kwa mana ''stacks'' x3 voor de passive/active effects :) denk dat ze dat bedoelen? of zeg ik het nu heel dom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik had net een potje met Kennen top. Moest ik tegen Tyrn en Kyle. 2v1 dus, ik vroeg of supp naar top kon komen, maar dat wilde die niet. Hij zei dat ik maar gewoon moest spelen en dat ik ze er uit zou levelen. Daar klopt natuurlijk niets van want ik kon niet farmen, elke keer als ik in de buurt kwam kreeg ik een slow op mijn kop en bij de turret werd ik gedived. Dus wie zat er in dit geval verkeerd?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
MrVegeta schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:22:
Ik had net een potje met Kennen top. Moest ik tegen Tyrn en Kyle. 2v1 dus, ik vroeg of supp naar top kon komen, maar dat wilde die niet. Hij zei dat ik maar gewoon moest spelen en dat ik ze er uit zou levelen. Daar klopt natuurlijk niets van want ik kon niet farmen, elke keer als ik in de buurt kwam kreeg ik een slow op mijn kop en bij de turret werd ik gedived. Dus wie zat er in dit geval verkeerd?
Jouw executie. In een 2v1 lane kruip je onder je toren en probeer je daar te lasthitten. Je gaat veel cs achterlopen, maar globaal gezien zou dit goed gemaakt moeten worden door het voordeel dat je team krijgt: 2 jungles voor je jungler, geen pressure op de andere lanes, meer buffs voor jullie, minder ward kosten, etc.

De jungler moet er voor zorgen dat je af en toe wat ademruimte krijgt, maar over het algemeen gezien moet je een 2v1 kunnen spelen met weinig deaths.

Een tryn + kayle is een lane die enorm irritant zal zijn door de dubbele invulnerability, maar op zich moet je dit kunnen vermijden door heel passief te spelen (en dus niet onder je toren te blijven staan wanneer tryn op je afstormt.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Bijzonder potje. Enemy team pakt Morde en TF. Dus mijn verwachting was Morde top. Ik pak Garen vanwege de fijne shield op zijn W en zijn silence, waarna het een spin ftw is.

Potje verloopt vervolgens zo:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bluYGAw.jpg?1

Na de game in de chat:

Ch33tor: 2 silent noobs
Pettagedecable: report top and jungle
Pettagedecable: gg bye
Damien: lol
Damien: hahha
wizardkill3r: lol
Ch33tor: noob garen needed help
Damien: you pick morde
Damien: and you cry?
Ch33tor: i was raping you bish
Ch33tor: f noob
Ch33tor: 2 silent gangs
MULATOR: makes no sense:p
Ch33tor: bish
Ch33tor: 2vs1
Ch33tor: 1vs1 i raped you
Damien: nope
Damien: I killed you over and over
Ch33tor: f noob player garen only hug turret
Damien: you didn't get close
Damien: so mad?
MULATOR: did he win?
Ch33tor: go suck it bish
MULATOR: yes he did
MULATOR: did you lose?
MULATOR: yes you did
Damien: you are soooooooo mad :(

Je kunt het ook nooit goed doen in deze game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

speedzor schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:25:
[...]

Jouw executie. In een 2v1 lane kruip je onder je toren en probeer je daar te lasthitten. Je gaat veel cs achterlopen, maar globaal gezien zou dit goed gemaakt moeten worden door het voordeel dat je team krijgt: 2 jungles voor je jungler, geen pressure op de andere lanes, meer buffs voor jullie, minder ward kosten, etc.

De jungler moet er voor zorgen dat je af en toe wat ademruimte krijgt, maar over het algemeen gezien moet je een 2v1 kunnen spelen met weinig deaths.

Een tryn + kayle is een lane die enorm irritant zal zijn door de dubbele invulnerability, maar op zich moet je dit kunnen vermijden door heel passief te spelen (en dus niet onder je toren te blijven staan wanneer tryn op je afstormt.
Tja, kan ik wel onder mijn turret kruipen maar dan wordt ik gehit door Kayle en dan ben ik ook als een muis voor de kat :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-03 16:07

Rordarok

De enige echte

Damienx2 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:56:
Bijzonder potje. Enemy team pakt Morde en TF. Dus mijn verwachting was Morde top. Ik pak Garen vanwege de fijne shield op zijn W en zijn silence, waarna het een spin ftw is.

[afbeelding]

Na de game in de chat:

Ruzie maken met de debielen in de community maakt jezelf spijtig genoeg niet veel beter dan hen, hoewel ik het verder wel met je eens ben. Haters gaan haten.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Enige oplossing. Niks op zeggen. Sowieso blijf ik niet te lang in die chat lobby hangen, omdat ik meestal meteen door ga naar queue voor next match (speel meestal ook premade) :p . Als het de spuiggaten uitloopt report ik ze wel es, zeg niks tegen ze dat ik dat doe en ga direct door naar volgende game. Als je wilt communiceren met dat soort mensen, moet je je verlagen naar hun niveau. En dan verslaan ze je met hun ervaring in 'going full retard' :+ . Het heeft geen zin.

Dat vind ik eerlijk gezegd wel beetje jammer soms. De community. Als je een moeizame start van een game hebt, gaan ze meteen klagen 'reporten die twee, die zijn premade en kunnen niet spelen'. Pff, gimme a break. Je speelt met mensen, en we maken allen wel eens fouten.
Je hoort echter maar zelden wat je fout doet of beter kan doen.

Nog erger; zeggen dat mensen niet kunnen spelen, dat het een kut team is, en vervolgens roepen 'i am afk'. Ironisch. Zo krijg je inderdaad kut teams.

[ Voor 13% gewijzigd door Hans1990 op 23-01-2013 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Agreed, ik heb al redelijk vaak een spel gehad waarbij het begin moeizaam ging, de surrender votes begonnen. Maar dan plots beland je in end-game, heb je zo'n veel beter team en loop je er echt over. Vooral op mijn Cho jungle dan, waar het wel even duurt voor ik tanky genoeg ben + 6 stacks heb.

Of wat ook irritant is, zijn van die mensen die als enige hun lane verliezen, en dan constant voor surrender vragen. Ook al staat je team op 30-10, maar omdat hij 1/4 heeft is het spel blijkbaar verloren. Kijk toch even rond man :D

Vorige week ook tijdelijk mijn laatste champ gekocht (heb er nu een 30tal). Het wordt hoog tijd dat ik eens wat meer in runes ga investeren. Heb indertijd op lvl 20 een soort basic set gekocht voor AP (+supp), AD en tanky/jungle. Op elke set ook health quints voor IP te sparen. Dus nu wil ik dit wat uitbreiden om wat meer specifiek te zijn voor de champs waar ik mee speel, en bv gold quints op support om zo toch wat sneller mijn beginitems te kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha @ Damien

Die morde heeft zo heerlijk op ze pleuris gekregen :D als ik hem zou zijn zou ik denk ik ook wel een klein zinnetje kwa flame eruit gooien in die game XD

maar 0.8.0 WTF !!! heeft die nooit van onder tower farm gehoord ? of tower hugg ? hahaha

lekker voor um :)

Heb gister ook effe een game gedaan, even een met Warwick top !
wat sturen ze tegenover me ........ Singed....

kheb um levend verscheurd, en ook hij riep na ongeveer 3 deaths en 0 kills , Why is my team never helping ??

Lees eerst maar is een goeie counter pick maat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-05 11:44
MrVegeta schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 22:56:
[...]

Tja, kan ik wel onder mijn turret kruipen maar dan wordt ik gehit door Kayle en dan ben ik ook als een muis voor de kat :/
ik stond dinsdag met darius op tot 2 vs 1, ik als darius tegenover een garen en een olaf, normal is dat ook al game over.
maar potje begint, ik weet dat ik under the tower moet farmen.
jungler helpt mid, geeft enemy kata gelijk een double kill, en toen was potje sowieso over.
ik heb in het gehele potje 2 ganks gehad van onze jungler, en daarmee pakte hij ook nog die kills af want hij had de meeste kills(was een shyvana btw), maar ik weet uit eindelijk olaf 3 keer te killen en wordt ook een paar keer gepakt door enemy kata + garen, sta dus 3/3 en teamfights beginnen en ze beginnen allemaal op mij te ragen, vladimir die op mid stond die feedde kata, stond 5/9 ofzo aan het eind, ashe stond 3/14, shyvana stond 10/6 aan het einde van het potje stond ik 6/7 want ik kon ook niks doen want ze pakte mij telkens 2/3vs1, wordt ik telkens ook uitgemaakt voor killstealer terwijl ik alle 6 de kills zonder hulp gemaakt heb :S.
op een gegeven moment ook, ashe en ik lopen op mid, ik ping en zeg nog dat ze daar in de bosjes zitten, ashe gaat facechecken :S daardoor wordt ze 3 vs 1 aangevallen, ik loop er naar toe en pak 1 kill op en vlucht want ashe was bijna dood en ik had ook veel damage, en ik wou hun niet 2 kills geven, wordt er gezegt van ja je had ashe kunnen redden en blah blah blah, zeg ik terug dude 3 vs 2 waarbij ashe bijna instakilled wordt, hoe moet ik me dan redden als 3 vs1(ik bouw darius vrij tanky), maar wel gelachen met enemy olaf omdat ik hem 3 keer achter elkaar killde waarbij 1 keer door de bleed, hij heel droog: Dat bleed xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Je moet niet alleen in je eigen turret range bljiven, maar ook echt ACHTER je turret gaan staan. Zodra kayle je dan hit krijgt ze direct ook 1 of 2 turrethits, dan houdt ze vanzelf wel op.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
@saphua, thanks voor het updaten van de begin post qua champions :)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeaMMG
  • Laatst online: 23-04 18:57
Damienx2 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 21:56:

[afbeelding]

Na de game in de chat:

Echt geniaal dit. Ch33tor heb ik ook al eerder tegen gespeeld in ranked geloof ik. Die gozer is zooo slecht en kan alleen maar whinen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeaMMG
[...]

Dan ben je niet echt aan het "Tower huggen" dat betekend dat Kayle genoeg afstand heeft om jou te hitten met haar spell of AA maar zonder dat Kayle gehit word door de Turret. Als je passief speelt is het belangerijk om zo dicht mogelijk te staan bij je turret en de creeps... Daar ga je toch achter op lopen .

Naarmate je meer 2v1 speelt wen je eraan en outlevel je hun keihard. Laatste potje waar ik 2v1 moest liep ik geloof ik 3 levels voor. voor je jungler is het ook heel makkelijk te ganken als jij passief speelt en als hun doorpushen.

Pushen doen ze sowieso wel. Ze zijn met zijn tweeen uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-02 16:54

neliz

GIGABYTE Man

Ik ben een redelijke noob (L14) maar wat is er eigenlijk allemaal aan de hand met top/mid/bot? Is dat gebaseerd op loopsnelheid?

Ik vind het persoonlijk fijn om met Viktor bijvoorbeeld bot te gaan, of is dat echt een no-no als je op een gegeven moment ranked gaat spelen?

Miss you CJ....:'( en nee... ik kan niet aan samples komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
neliz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:44:
Ik ben een redelijke noob (L14) maar wat is er eigenlijk allemaal aan de hand met top/mid/bot? Is dat gebaseerd op loopsnelheid?

Ik vind het persoonlijk fijn om met Viktor bijvoorbeeld bot te gaan, of is dat echt een no-no als je op een gegeven moment ranked gaat spelen?
het heeft met de meta te maken.
de meta die het meest gebruikt wordt is:

1 top
1 jungle
1 mid
2 bot

daardoor krijg je champions die op meerdere lanen/rol of enkel op 1 lane/rol geschikt zijn.

op top heb je meestal de tanky champions en bruisers
in jungle heb je een champion die snelle cleartime heeft of goed kan ganken, maar ook counterjunglers.
op mid heb je bijna altijd een AP champ of AD caster om AP te counteren.
op bot heb je de AD carry en zijn support maar soms heb je ook 2 ADC's

maar zoals ik eerder al zei dit is een meta niet iedereen houd zich hier aan.
een andere populaire meta is:

2 top
1 mid
2 bot

maar wat ik de laatste tijd ook vaak tegen kom is:

1 bruiser + ADC op top
1 ap mid
1 bruiser/Support + ADC op bot

maar dit is maar net hoe het team inmekaar steekt

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
In theorie kan iedereen overal spelen. In de praktijk is er wel een soort "optimale metagame" ontstaan.
Zo speelt mid meestal de AP carry. Deze loopt dan een level voor op de rest van de map, en kan snel terug veilig onder zijn turret geraken, en gaan roamen met een enorme burstdamage als hij op jouw lane komt helpen.
Eén persoon gaat in de jungle, dit is voornamelijk iemand met veel crowd control (en genoeg tanky om jungle mobs aan te kunnen). Dit is nodig omdat hij af en toe uit de jungle komt en als hij dan de vijand kan vastzetten, kan jouw lane die doden en dus een voordeel behalen.
Eén persoon gaat op top, dit is meestal een AD of AP Bruiser. Dit wil zeggen vrij tanky maar toch nog wat damage ook (denk bv aan garen of darius).
Bot gaan dan de adc (vooral ranged) en een support. Deze staan bot omdat ze na een dual kill evt samen met de jungler snel dragon kunnen doden.

Is dit een goede setup? ja! Is dit de enige goede setup? neen! In de hoogste regionen zie je nu al vaak laneswitches (bv adc + support die top gaat). Vooral op lage levels zie je vaak geen jungler maar 2 top, 1 mid, 2 bot. Moet er een APcarry mid staan? Neen, andere champs gaan ook.
Het grappige is zelfs dat vaak als je iets unusual doet, het enemy team niet echt weet hoe hier op te reageren. Ik ben ooit taric + cho bot gegaan en we hebben de enemy ezreal + nunu echt gewoon opgegeten. Maar evengoed kan je zo outplayed worden. Als jij melee gaat op bot, dan kan die ranged enemy jou wel heel gemakkelijk poken.

Wel is het zo dat je team een beetje balanced moet zijn in type damage, tanky vs dmg, ... Als je alleen mee speelt met randoms (solo ranked bv), wordt het ook meestal niet geapprecieerd als je te hard afwijkt van de 1 - 1 -2 setup zoals hierboven beschreven. Als je met 5 samenspeelt, kan je het gewoon afspreken natuurlijk, maar randoms gaan nogal snel klagen, zeker als je er dan niets van bakt met je unusual choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeaMMG
neliz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:44:

Er zijn nog steeds noobs op level 30 met meer dan 400 wins. Het spel leer je pas echt kennen als je ALLES hebt gespeeld. Alle characters en skills kent van de characters en de combos weet.

Viktor is inderdaad een nono in ranked vanwege de Squishyness van viktor. Viktor word in de meest gespeelde META op midlane gespeeld en word ability power gebouwd. Je kan ook om je spelkennis te vermeerderen guides lezen op bijvoorbeeld solomid's site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 17:31
of op Mobafire.. voorbeeld:http://www.mobafire.com/league-of-legends/ashe-guide kies je bijvoorbeeld de bovenste en kun je zien hoe anderen (in dit geval Ashe) spelen/bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

SeaMMG schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:03:
Viktor is inderdaad een nono in ranked vanwege de Squishyness van viktor. Viktor word in de meest gespeelde META op midlane gespeeld en word ability power gebouwd. Je kan ook om je spelkennis te vermeerderen guides lezen op bijvoorbeeld solomid's site.
Naast Nocturnus (vaak als top) speel ik het mis AP MID inderdaad, Karthus en viktor. Karthus is natuurlijk bizar goed, solo mid is er weinig wat mis kan gaan (Fiddlesticks maybe.) Maar het valt me gewoon op als ik Viktor(AP) bot ga, dat je opponent daar compleet niet op voorbereid is.

Ik kom er wel achter als het level wat hoger wordt.
snowD schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:12:
of op Mobafire.. voorbeeld:http://www.mobafire.com/league-of-legends/ashe-guide kies je bijvoorbeeld de bovenste en kun je zien hoe anderen (in dit geval Ashe) spelen/bouwen
Jup, de meeste guides heb ik open op een ander scherm om een nieuwe champion te leren. sommige wijzen zichzelf (AP) en ik vind Katarina ook erg leuk om mee te "vogelen"

[ Voor 24% gewijzigd door neliz op 24-01-2013 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
neliz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:15:
[...]

Naast Nocturnus (vaak als top) speel ik het mis AP MID inderdaad, Karthus en viktor. Karthus is natuurlijk bizar goed, solo mid is er weinig wat mis kan gaan (Fiddlesticks maybe.) Maar het valt me gewoon op als ik Viktor(AP) bot ga, dat je opponent daar compleet niet op voorbereid is.

karthus is niet bizar goed, zijn ult is vrij op aangezien hij map wide is, maar ook enorm makkelijk te counteren met een banshee of een hourglass

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Martin0 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:18:
[...]

karthus is niet bizar goed, zijn ult is vrij op aangezien hij map wide is, maar ook enorm makkelijk te counteren met een banshee of een hourglass
Ik bouw Mana regen (defile) om Q te spammen op de summoner en minions te last-hitten. Ja dat is veel werk, maar je ziet dat de meeste spelers in unranked games niet de moeite nemen om na 5 minuten nog aandacht te besteden aan mijn Q. Daarna verwacht niemand dat je dichtbij komt met Defile.

[ Voor 3% gewijzigd door neliz op 24-01-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 468960

neliz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:15:
[...]

[...]

Jup, de meeste guides heb ik open op een ander scherm om een nieuwe champion te leren. sommige wijzen zichzelf (AP) en ik vind Katarina ook erg leuk om mee te "vogelen"
Volg dit weekend de Season 3 qualifiers, daar leer je vaak best veel van. Verder leer je het meeste door veel te spelen en guides te lezen, misschien door streams te kijken.

Qua guides raad ik eerder solomid.net of lolpro.com aan. Bij solomid zijn de featured guides (kun je op sorteren) altijd goed, lolpro guides worden gemaakt door high elo/professionele gamers. Beide bevatten ook veel uitleg waarom bepaalde keuzes goed zijn en dat kun je weer gebruiken bij andere champions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
neliz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:27:
[...]

Ik bouw Mana regen (defile) om Q te spammen op de summoner en minions te last-hitten. Ja dat is veel werk, maar je ziet dat de meeste spelers in unranked games niet de moeite nemen om na 5 minuten nog aandacht te besteden aan mijn Q. Daarna verwacht niemand dat je dichtbij komt met Defile.
dat heeft er meer mee te maken dat je tegen lvl 15's speelt of in die richting, die hebben weinig ervaring, wss ook niet vaak karthus tegen gekomen.

een van de redenen dat ik met talon niet tegen een karthus wil spelen is dankzij de AOE, daarmee kan hij redelijke damage doen als ik mijn burst doe.
maar vaak als ik met talon tegen over een karthus sta, wacht ik tot hij low mana is, daarna kan ik hem zo dood hitten.

maar goed ik speel zelf ook karthus al moet ik nu in season 3 even gaan kijken hoe ik hem moet spelen aangezien ik normaal archangels ging stacken en op het eind er een void staff + deathcap bij gooide, dat is bij lay waste alleen al 1000 damage op minions genot :) en moet je na gaan hoeveel defile dan doen:)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeaMMG
Karthus is wel een leuke om proberen te "masteren" high damage assassins zijn ook wel leuk zoals akali (Top) of Katarina(Mid) Zoals hierboven inderdaad gepost is kan je ook op mobafire kijken. Uit persoonlijke ervaring en mening vind ik mobafire toch iets minder dan solomid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Martin0 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:39:
[...]

een van de redenen dat ik met talon niet tegen een karthus wil spelen is dankzij de AOE, daarmee kan hij redelijke damage doen als ik mijn burst doe.
maar vaak als ik met talon tegen over een karthus sta, wacht ik tot hij low mana is, daarna kan ik hem zo dood hitten.
Als Karthus tegen Talon is het anders huilen met de pet op hoor. Je bent extreem squishy en hebt geen manier om fatsoenlijk terug te traden met hem. Het enige wat je kan doen is farmen (dat doet Karthus tegen elke lane ongeveer), late game erg sterk zijn en ondertussen mapwide kills pakken met je ultimate.

Karthus is nog steeds een uitstekende keus en waarschijnlijk de AP Carry met de meeste damage van allen maar door zijn zwakke laning phase wordt hij niet al te vaak gekozen in solo queue.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeaMMG
Door de wedstrijd van SK gaming word Karthus juist extreem veel gekozen nu :p

Ik weet niet of youtube links mogen of niet maar hier is de link

YouTube: xPeke destroying the nexus - IEM Katowice SK vs Fnatic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
SeaMMG schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:55:
Door de wedstrijd van SK gaming word Karthus juist extreem veel gekozen nu :p

Ik weet niet of youtube links mogen of niet maar hier is de link

YouTube: xPeke destroying the nexus - IEM Katowice SK vs Fnatic
Dat is Kassadin, niet Karthus ;)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Nidhiki schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:56:
[...]
Die éne game heeft van kassadin een held gemaakt, iedereen wil dit huzarenstukje natuurlijk zelf uitvoeren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Slivv schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:53:
[...]

Als Karthus tegen Talon is het anders huilen met de pet op hoor. Je bent extreem squishy en hebt geen manier om fatsoenlijk terug te traden met hem. Het enige wat je kan doen is farmen (dat doet Karthus tegen elke lane ongeveer), late game erg sterk zijn en ondertussen mapwide kills pakken met je ultimate.

Karthus is nog steeds een uitstekende keus en waarschijnlijk de AP Carry met de meeste damage van allen maar door zijn zwakke laning phase wordt hij niet al te vaak gekozen in solo queue.
Karthus is een van de beste farmers die ik ken, ik haal met hem altijd een gigantische CS, met het juist plaatsen van Lay waste kan je iemand zonen.
daarmee haal je al heel veel voordeel,
enige waar je met karthus enorm voor moet oppassen zijn ganks, je hebt totaal geen escape.
maar als ik karthus speel dan win ik meestal wel mijn laan :) dankzij groot CS voordeel en daardoor veel kills kunnen oppakken :)

okey ik moet toegeven weinig AP carry's talon counteren, enkel ap bruisers zoals Cho, en AP assassins(kata en akali) tenzij je talon enorm goed kan snaren/stunnen, anders ben je eigenlijk kansloos.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Martin0 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:03:

enige waar je met karthus enorm voor moet oppassen zijn ganks, je hebt totaal geen escape.
w?
maar als ik karthus speel dan win ik meestal wel mijn laan :) dankzij groot CS voordeel en daardoor veel kills kunnen oppakken :)
Lay Waste is inderdaad de tool om je opponent achter z'n eigen toren toe drukken. Ik ben vaak, zo niet altijd degene met de hoogste damage dealt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
ik vind de keuze van riot om nieuwe mensen op 1200 elo te laten starten echt een domme keuze.

door een bug moest ik op 0 elo beginnen en natuurlijk verliesde je daar we is door afk-ers of door wat dan ook. maar het als iedereen op 0 elo start kun je de games makkelijk carrien en zullen de betere in paar games er uit zijn. de ragers afk-ers die komen gewoon op -0 uit en die zie je voorlopig nooit meer. als je op 1200 laat starten heb je nieuwe ranked spelers in je team zitten, mensen die externe locus of control hebben en eigenlijk zelf geen idee hebben wat ze doen.

het is wel zo dat 1200 50% van de communictie is,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
aangezien je met karthus vrij wel kan zonen en de ander onder de turret kan drukken ben je ver van jou turret vandaan en als je gegankt wordt dan kan je niet escapen, miss met flash maar als ze dan bij je komen ben je alsnog het bokje

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neliz

neliz

GIGABYTE Man

Martin0 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:21:
[...]

aangezien je met karthus vrij wel kan zonen en de ander onder de turret kan drukken ben je ver van jou turret vandaan en als je gegankt wordt dan kan je niet escapen, miss met flash maar als ze dan bij je komen ben je alsnog het bokje
Flash & W samen is enorm veel afstand en als die niet beschikbaar zijn is E het afschrikmiddel. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
neliz schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:23:
[...]

Flash & W samen is enorm veel afstand en als die niet beschikbaar zijn is E het afschrikmiddel. Toch?
ligt eraan tegen over wie je staat + wie je gankt, als ze een gap closer hebben dan ben je sowieso het bokje, daarnaast E werkt goed maar als ze beide op je in staan rammen dan heb je geen schijn van kans, miss als je dood ben dat je ze alle 2 kan killen met je ult + wat lay waste

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Op mid ben je met een flash en W toch wel dicht bij je turret, zelfs al stond je bij zijn turret. Er zijn toch een heleboel ap's waarmee je minder eenvoudig kan ontsnappen dan karthus, lijkt mij.
badboyqxy schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:06:
ik vind de keuze van riot om nieuwe mensen op 1200 elo te laten starten echt een domme keuze.

door een bug moest ik op 0 elo beginnen en natuurlijk verliesde je daar we is door afk-ers of door wat dan ook. maar het als iedereen op 0 elo start kun je de games makkelijk carrien en zullen de betere in paar games er uit zijn. de ragers afk-ers die komen gewoon op -0 uit en die zie je voorlopig nooit meer. als je op 1200 laat starten heb je nieuwe ranked spelers in je team zitten, mensen die externe locus of control hebben en eigenlijk zelf geen idee hebben wat ze doen.

het is wel zo dat 1200 50% van de communictie is,
Het maakt toch niet uit of dit 1200 of 0 is en negatief kunnen gaan. Bij jouw voorstel verschuift iedereen gewoon -1200 van het huidige systeem, waardoor je evengoed nieuwe mensen hebt als je rond de 0 zit.
Het enige voordeel dat dit zou geven is bij een bug zoals bij jou. Maar normaal mag dat niet voorkomen, en voor hetzelfde geld had je met dat systeem ook op -2000 kunnen komen.
Jij hebt gewoon enorm veel pech gehad met die elo = 0 ipv soft reset richting 1200. Beetje jammer dat ze jou daar niet snel mee hebben kunnen helpen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 497848

Iemand hier al de mogelijkheid gehad om Thresh uit te proberen? Zat vanmorgen streampje van Xpecial te kijken, de mogelijkheden voor ranked 5v5 zijn echt gigantisch met die W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Ik hoorde dat in Korea Kayle mid altijd first ban of first pick is. Weet iemand een fatsoenlijke build order daarvoor?

Ik bouw nu altijd iets van; Nashors Tooth, Scepter
& Hextech Revolver, Rageblade, Gunblade, verder ben ik nog niet gekomen, maar dan heb je pas 3 items. Dus daarna Lich Bane, Deathcap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Mag schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:36:
Ik hoorde dat in Korea Kayle mid altijd first ban of first pick is. Weet iemand een fatsoenlijke build order daarvoor?

Ik bouw nu altijd iets van; Nashors Tooth, Scepter
& Hextech Revolver, Rageblade, Gunblade, verder ben ik nog niet gekomen, maar dan heb je pas 3 items. Dus daarna Lich Bane, Deathcap?
ik speel kayle eigenlijk als AD champ met veel AS maar denk dan dat ik haar ga spelen als AS AP champ, veel meer damage met de E ability :)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeaMMG
Nidhiki schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:56:
[...]

Mijn excuus ik haal ze altijd door elkaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
SeaMMG schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:39:
[...]

Mijn excuus ik haal ze altijd door elkaar :p
haha ze lijken toch anders niet op elkaar, de een is zwart met paars en de andere rood met klein beetje zwart :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeaMMG
Martin0 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:10:
[...]

haha ze lijken toch anders niet op elkaar, de een is zwart met paars en de andere rood met klein beetje zwart :P
Klopt maar de namen haal ik door elkaar. Als ik ze ingame zie dan weet ik wel wie wie is zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-05 13:59

anu

Zo'n potje dat verloren lijkt had ik gister ook, early game ging echt slecht, Ahri had het moeilijk tegen Leblanc mid, ik speelde support met Taric, samen met een MF tegen Ezreal en Nidalee, ging ook erg slecht, vooral omdat MF veel netwerkproblemen had en regelmatig een D/C had. De Ganks van onze jungle Vi werden steeds erg goed gecounterd door hun Maokai, resultaat was dat we redelijk snel op 0-7 achterstonden. Eigenlijk alleen onze Wukong kwam redelijk goed door de laningfase. Toen kwamen de teamfights, ik ging nog steeds erg snel dood, maar dit leverde nu opeens wel 4 voor 1, 3 voor 1 en 4 voor 2 exchanges voor ons team. Omdat ze mij redelijk hard focussen, kon ahri en wukong lekker hun gang gaan en hun slopen, aangezien ik geen kills had en een aantal deaths was ik niet zoveel waar dus boeide het niet dat ik degene was die doodging :), de game draaide volledig om en we pakten de winst :). Ik eindigde uiteindelijk met de meeste deaths van ons team, met 1-12-24, is volgens mij mn slechtste score so far met Taric wat betreft deaths, maar toch had ik niet het idee dat het (buiten de laning phase) erg slecht ging. hij bevalt me erg goed als support (en ik heb er nog steeds 100% winrate mee :P, wel in normal blindpick.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-04 18:26
Mag schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:36:
Zoiets http://www.lolpro.com/gui...ide-mid-lane-by-liquid112

[ Voor 22% gewijzigd door Thormodo op 24-01-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ MAG

ik speel Kayle zelf ook wel,

meestal eerst double dorians (hangt af van de lane op mid) Sorceres boots en Rabandons

Daarna ga ik gewoon voor dingen zoals je zegt, Nashors e.d.

maar begin eerst op Full ap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeaMMG
Anoniem: 493866 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:31:
@ MAG

ik speel Kayle zelf ook wel,

meestal eerst double dorians (hangt af van de lane op mid) Sorceres boots en Rabandons

Daarna ga ik gewoon voor dingen zoals je zegt, Nashors e.d.

maar begin eerst op Full ap :)
Ik neem aan dat je Dorans ring bedoeld he ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ik zit er aan te denken om kayle zo te bouwen:
Boots + 3 pots > Stinger > Haunting guise > nashor’s Tooth > Lidraina’s mask > hextech revolver > boots mpen > void staff > gunblade > deathcap

miss dat ik de mask inruil voor de 70% as ranged item

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja Dorans ring beodel ik :)

En idd zijn er natuurlijk veel ander builds in omloop! ik hou er gewoon van om hem full ap te beginnen

dit meestal ook omdat het team Meer AP wil dan hybrid dmg, dusjah

en daarnaast voor de sustain in lane met zijn Heal e.d. vind ik het zeer lekkere HP+DMG met ap erbij :)

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 493866 op 24-01-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Anoniem: 493866 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:45:

En idd zijn er natuurlijk veel ander builds in omloop! ik hou er gewoon van om hem full ap te beginnen

en daarnaast voor de sustain in lane met zijn Heal e.d. vind ik het zeer lekkere HP+DMG met ap erbij :)
even mierenneukerig zijn:

daarnaast voor de sustain in lane met Haar heal e.d .....

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Anoniem: 493866 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:45:

Ja maar dan max je dus haar Q ipv haar E ofzo? Want als je je E maxed is het beter om nashor en/of rageblade en/of malady te rushen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeaMMG
Wat moet je nou met Kayle AP als je Soraka AD <3 kan spelen ? xD
Pagina: 1 ... 3 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.