[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 23:05
martcor schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:00:
[...]

lee sin is echt wel hard to master. je moet echt heel precies weten wat elke skill doet.
maar het idee van assasins is toch gewoon keihard bursten en weer wegwezen voordat je dmg krijgt?
Jup, vandaar ook QQ > AA> EE>AA >W combo, zo heerlijk om CQ dmg te doen en voordat hij ook maar iets kan doen weer weg te vliegen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:05

Masuchievo

Cpt. Average

martcor schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:00:
[...]

lee sin is echt wel hard to master. je moet echt heel precies weten wat elke skill doet.
maar het idee van assasins is toch gewoon keihard bursten en weer wegwezen voordat je dmg krijgt?
Lee sin kan sin style spelen, maar kan ook prima dienen als slow+dmg+defence (go go shieldje). Bijv. een cho slowen en dmg dealen terwijl je eigen lanemate de main dmg doet.

Dus hij is niet zoals akali die de lane in knalt, naar de tegenstander vliegt, en dan alle dmg die ze heeft er op knalt in de hoop dat ie neer gaat.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martcor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-10 16:18
Masuchievo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:05:
[...]

Lee sin kan sin style spelen, maar kan ook prima dienen als slow+dmg+defence (go go shieldje). Bijv. een cho slowen en dmg dealen terwijl je eigen lanemate de main dmg doet.

Dus hij is niet zoals akali die de lane in knalt, naar de tegenstander vliegt, en dan alle dmg die ze heeft er op knalt in de hoop dat ie neer gaat.
het blijft leuk dat alle champs uniek zijn :)
is er trouwens ook een forum of iets cools waar je teams kan vinden? (nederlands)

MJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-10 14:25
Op bepaalde camps, vooral level 1, is het beter om te double tappen met E. Op Wraiths level 1 en volgens mij ook Wolves level 1 doe je dan meer/neem je minder damage. Dus gelijk de slow applyen.

Ik speel eigenlijk geen Lee meer. Vind hem erg leuk, maar ik kan er zelf niet zo veel mee lategame. Meestal moet ik aardig tanky, wat ganken lastig maakt door lagere damage. Daarnaast biedt je weinig CC. Om echt goed met hem te zijn moet je zo goed zijn mobility/displacement kunnen gebruiken - en op dat niveau zit ik zeker niet. Met een Udyr, Xin, Amumu of Singed doe ik het dan veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

martcor schreef op woensdag 17 april 2013 @ 14:11:
[...]

het blijft leuk dat alle champs uniek zijn :)
is er trouwens ook een forum of iets cools waar je teams kan vinden? (nederlands)
Clanbase en esl zijn sites waar je terecht kunt. Ik weet niet of je daar teams kan vinden, maar daar zijn vaak wel een helehoop mensen met teams op het forum. Verder kan je altijd op de LoLsite mensen vinden die een team of teammember zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10 14:16
Jaaa zit nu eindelijk op EUW server. Als iemand zin heeft in een potje: Mister Cho Gath is mijn naam.
Dag dag rating

[ Voor 7% gewijzigd door dr34m3dd op 17-04-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Tips gevraagd;

Ik zit momenteel in BRONZE 4( :') ).

Dit doordat ik gewoon keihard level 30 ben gerushed met xp boosts en kut champions zoals bijvoorbeeld Teemo, Veigar en Yi.

Op zich was ik wel redelijk maar niet zulke type spellen gewend doordat ik eigenlijk alleen maar fps games deed, strategy en al die andere shit trok me totaal niet. maar goed, op level 30 gelijk als een bezetene die placement matches gerushed met als resultaat, 2 wins, 8 losses :F. Dus, bronze 4, wat een gekut man, 4 of 5x al promotionals gedaan en in al die keren geen potje gewonnen, serieus. Ik weet dat het makkelijk is om te stellen dat het aan teammates ligt, maar eigenlijks is dat wel zo :').

Begonnen met Graves ADC, gaat op zich goed maar nog kan ik niet hard genoeg teammates te compenseren. natuurlijk heb ik af en toe ook wel is een slechte game, maar ik zak nooit zo ver door het ijs als anderen.

Heb momenteel 70% winrate met graves(10 games gedaan) met een gemiddelde van: Kills 8.9/game, Deaths 3.4/game, assists 6.8/game en CS; 208.1/game.

Nu vraag ik me af, moet ik doorgaan als adc of is het misschien beter met een champion te spelen als bijvoorbeeld Orianna? Meer utility waardoor je misschien bepalender kan zijn binnen het potje? Ik heb haar pas geunlocked maar nog niet gespeeld in ranked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Eerste potje EUW gelijk penta kill Kha Zix :D

Mid lane: Je wint alles als je gefeed bent op mid game
adc: Late game ben jij diegene die alleen nog damage heeft.
Het ligt allemaal aan jou.
Jungle kan je het beste mee carryten though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

StevenzeN schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:17:
Tips gevraagd;

Dit doordat ik gewoon keihard level 30 ben gerushed met xp boosts en kut champions zoals bijvoorbeeld Teemo, Veigar en Yi.

Op zich was ik wel redelijk maar niet zulke type spellen gewend doordat ik eigenlijk alleen maar fps games deed, strategy en al die andere shit trok me totaal niet. maar goed, op level 30 gelijk als een bezetene die placement matches gerushed met als resultaat, 2 wins, 8 losses :F. Dus, bronze 4, wat een gekut man, 4 of 5x al promotionals gedaan en in al die keren geen potje gewonnen, serieus. Ik weet dat het makkelijk is om te stellen dat het aan teammates ligt, maar eigenlijks is dat wel zo :').

Begonnen met Graves ADC, gaat op zich goed maar nog kan ik niet hard genoeg teammates te compenseren. natuurlijk heb ik af en toe ook wel is een slechte game, maar ik zak nooit zo ver door het ijs als anderen.

Heb momenteel 70% winrate met graves(10 games gedaan) met een gemiddelde van: Kills 8.9/game, Deaths 3.4/game, assists 6.8/game en CS; 208.1/game.

Nu vraag ik me af, moet ik doorgaan als adc of is het misschien beter met een champion te spelen als bijvoorbeeld Orianna? Meer utility waardoor je misschien bepalender kan zijn binnen het potje? Ik heb haar pas geunlocked maar nog niet gespeeld in ranked.
Als mid zijnde kan je zoveel meer doen in laning fase. Dus het is in ieder geval al een pre om mid te staan. Daarnaast zijn de champs zoals Oriana en Lux zeer geschikt, omdat die als een malle dmg er uit kunnen pompen en degelijke gank skills hebben. In teamfights kan jij bepalen of je wint of niet.

Vooral belangrijk, praat met die holbewoners en zeg wat ze moeten doen. Ja je krijgt gezever van: stfu this is smurf bla bla bla platinum pro etc. Maar de keren dat ze wel luisteren (tip ga pro matches kijken en kijk naar de handigheidjes, niet meteen de plays die haal je namelijk niet met die apen) weet ik zeker dat jij je potjes wint.

Dus ja, drop adc en roll mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martcor

heb je ook echt een slechte support of gewoon allemaal retards?
als je een support zoekt, add me: kauppapaikka
ik kan ook junglen of top spelen :)

MJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battlechaser
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 05:52
Is het mogelijk om bijvoorbeeld met 2 man samen ranked te spelen in een 5 vs 5?

Born to Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:59

Hu9o

Schokkend

ja, dat heet duo que

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Voor het tweakers ranked team: is het een idee om even een dag en tijd te prikken zodat we kunnen zorgen dat er zoveel mogelijk online zijn en we 1 of meerdere ranked gamepjes kunnen spelen? Vooralsnog gebeurt er helemaal niets terwijl het team al een week of 2 bestaat... Nu ben ik zelf niet heel vaak online vanwege werk, kind, huiswerk etc. maar als er van tevoren een tijd geprikt wordt kan ik daar mn schema vast wel op aanpassen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the Virtual
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2024
Tips gevraagd;

Dit doordat ik gewoon keihard level 30 ben gerushed met xp boosts en kut champions zoals bijvoorbeeld Teemo [...] en Yi.

70% is een prima score, als je die kunt vasthouden, zou ik gewoon Graves blijven spelen.

Als je puur kijkt naar welke rollen het best zijn om low-level games in je eentje te winnen, is AD carry inderdaad meestal niet de beste keus. Een AD carry heb je voornamelijk in je team om hun lategame damage output, maar je kunt er niet vanuit gaan dat je die lategame haalt. Wat dat betreft hebben de twee solo lanes meer te betekenen tijdens early- en midgame. De meeste invloed heb je waarschijnlijk nog met de jungler; niet alleen zullen spelers op dat niveau een stuk minder alert zijn op ganks, ook kun je meerdere lanes helpen. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe goed je ergens mee bent; als iemand voornamelijk support zit te spelen, maar dan opeens Lee Sin in de jungle gaat spelen om 'beter te kunnen carryen', moet diegene niet verwachten opeens meer te gaan winnen.

Houd er ook rekening mee dat aardig wat games op dat niveau niet zozeer worden bepaald door "welk team speelt het best" als wel "welk team raget het minst". Vraagt iemand anders om de rol die jij zelf had willen spelen, dan is het misschien toch beter voor je winstkansen om hem die rol te geven, ook al moet je zelf dan een rol spelen waarmee je minder hard mee meent te kunnen carryen.

Wil je met AD carry blijven doorgaan, overweeg dan champions wiens sterkste punt hun goede early- en/of midgame is. Graves is uitstekend, maar bijvoorbeeld ook types als Draven of Caitlyn. Daarentegen kun je beter lategame hypercarries als Vayne of Kog'Maw uit de weg gaan, tenzij een daarvan nou net je beste champion is.

Tot slot, het blijft natuurlijk een spel. Voel je niet verplicht om iets te veranderen als je dat niet wil. Door gewoon door te blijven spelen krijg je de ervaring die je nog mist. Daar wordt je dan weer beter van, waardoor het vanzelf makkelijker wordt om hogerop te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Pak de champ waar je het beste mee bent, daarmee heb je de grootste kans om te winnen. Het andere team heeft net zulke spelers als de jouwe. Kort gezegd ligt het niet aan je team, maar aan jou.

Voor ad carry raad ik idd wel aan om champs te spelen als ezreal, caitlyn. Vayne is ook mogelijk, puur alleen omdat als je aan de winnende hand bent je erg hard kunt snowballen, maar daarvoor moet je wel eerst een stuk beter zijn dan je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:59

Hu9o

Schokkend

Vicarious schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:45:
Voor het tweakers ranked team: is het een idee om even een dag en tijd te prikken zodat we kunnen zorgen dat er zoveel mogelijk online zijn en we 1 of meerdere ranked gamepjes kunnen spelen? Vooralsnog gebeurt er helemaal niets terwijl het team al een week of 2 bestaat... Nu ben ik zelf niet heel vaak online vanwege werk, kind, huiswerk etc. maar als er van tevoren een tijd geprikt wordt kan ik daar mn schema vast wel op aanpassen.
lijkt me een goed plan.

Morgen 20h dan maar doen?
Dus aanmelden:
Sognare

Neiles
ishasaKAROT
Nelusz
PB
Skittle Colors
Exafighter
en ik :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Thanks voor de info gasten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Vicarious wie ben jij ook alweer ingame Summoner name xD

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat was interessant, eerste potje normals gedaan met het ranked team en teruggekomen van zo'n 15 kills achterstand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

blamauci schreef op woensdag 17 april 2013 @ 21:09:
Vicarious wie ben jij ook alweer ingame Summoner name xD
publicpervert ;) Net even een game met 4 van het ranked team + tweakers gedaan (normal). Leuke comeback na een heel slecht begin. Zelf ging ik gelukkig de hele game wel lekker :D
http://www.lolking.net/summoner/euw/20299705#history

Het is die J4 game bovenaan ;)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Laatst online: 07-10 16:04
Ik was helaas al met vrienden aan het spelen, jammer dat ik er niet bij kon zijn. :-(

Als het een dag van tevoren, misschien via een DM groep op Tweakers, bekend gemaakt kan worden, zou ik tijd vrij kunnen maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Ik had vandaag een 2x omg moment... :o

We waren met 4 man premade en 1 van ons had al mid gepakt en ingelockt, die enne persoon die niet bij ons hoorde pakte ook mid (karma ...) dus de rest van ons pakte onze troll champs ons team bestond toen dus uit Heimerdinger top (ik), rengar jungle, kassadin + karma mid en bot eve.

Waren zwaar hard aan het verliezen ze waren bezig onze laatste inhib turret te slopen en opeens surrenderen ze 8)7 _/-\o_ like wtf xD

Daarna nog een potje gehad waar wij vanaf het begin 4vs5 speelde omdat hij dacht dat wij trolde. Potje hebben we ook gewonnen doordat de enemy surrenderen met een kill verschil van 15 kills in ons voordeel
was ons team : Cho top, Ahri mid, rengar jungle en eve bot
Tegen : Thresh top, Ezreal mid, zac jungle, ashe + janna bot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Beukerz schreef op woensdag 17 april 2013 @ 23:16:
Waren zwaar hard aan het verliezen ze waren bezig onze laatste inhib turret te slopen en opeens surrenderen ze 8)7 _/-\o_ like wtf xD
een keer van de andere kant meegemaakt; 5man premade, we waren aan het roflstompen dus speelden niet heel serieus meer (met voicechat erbij, lachen gieren brullen dus)
uiteindelijk kreeg iemand het briljante idee om te surrenderen want: "we hebben dik verloren jongens, dit winnen we niet meer"
natuurlijk roept iemand "ja idd, surrenderen!" en vote yes
vervolgens doen een paar anderen net iets te snel hetzelfde waardoor we ineens 4 surrender votes hebben :+

trouwens, in een gelijke situatie ben ik erachter gekomen dat als je een champion trade declined en de ander doet dat daarna óók, dan kan je daarna niet meer traden (long story short: ik ben geen goede lulu speler en hij was geen goede toplaner :X )

of zo afgeleid door een of ander lulverhaal vérgeten te traden...
sta je dan, met janna top en cho'gath support :+ (hadden ff chaos, dus niet op tijd runes e.d. kunnen switchen)
wel gewonnen toen, janna VS jax en de lane (en pot) gewoon winnen O-)

altijk leuk, 5 man premade+chaos op de voicechat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Tips gevraagd;

Duuuus.

Vanaaf weer promo serie kunnen spelen, verbetering is er want ik heb hem dit keer niet met 3-0 verloren, maar glansrijk ten onder gegaan met 2-1. Laatste potje waar dus alles van af hing werd ik echt met complete debielen in een team getyft.

Ik ging zelf ook niet super, 14-9-13, maar ik deed nog mijn best, de rest van me team was zo fucking slecht dat ze ik de enige was in mijn team die na 25 minuten 100 cs had(ik had iets van 160 ofzo) jungle mumu die er niks van kon, waardeloze Lulu support, echt verschrikkelijk weer.

http://www.lolking.net/summoner/euw/35123742#history

Op zich mag ik niet klagen de afgelopen dagen qua games, alleen echt typerend dat op het moment dat het er om gaat het weer net niet is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Dus lees overal op forums dat skill hoger is dan op NA dus word je lager ingedeelt. Oke, eerste potje gewonnen kom,ik in silver 4.
Nouwhh ik ben nog nooit zo makkelijk met 2 vingers in m'n neus de bot lane kunnen destroyen.
Ezreal had nog double buff op level 2 omdat onze jungle dood ging. Dus hij liep met FB en double buff. Nu dacht hij dat hij almachtig was en een god was ofzo dus ging hij heel agressief spelen tegen een mij(caitlyn)
Was ie zn double buff na 30sec kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:43

Qon

Pff ik had gisteravond een tristana die dacht dat ze op level 3 toen onze Xin (irl maat van me) kwam ganken, wel even een turret dive kon maken toen de Janna tegenstander net op 5% hp geignite was (en dus 100% zeker dood ging). Ver buiten het bereik van iedereen ging ze dood, waarbij Xin de kill kreeg door z'n ignite. En daar ging het hoor, "that's it, @%#^@#% xin! i'm going afk" echt na 5 minuten ofzo dus al.

Ik was zijn support, als kayle. Ik had eigenlijk meteen gewoon lak moeten hebben aan hem, en zijn creeps gaan farmen want.. na 10 minuten ofzo stond hij al 0/3/1, mijn schuld, schuld van mid, en zelfs Xin's schuld (die top aan het ganken was). Keer op keer ging hij ballsdeep tower diven, uiteraard gooi ik mijn ult erop, maar zelfs toen nog twee keer dood gegaan door de tower. En natuurlijk mijn schuld. Wij lachte er maar om, maar echt bizar hoe hard één speler een game kan verknallen voor iedereen. Tegenstander Caithlin stond dus binnen no time voor met 6 kills en ging snowballen. Terwijl de rest van de lanes het prima deden. Ik en tristana waren alleen niks meer waard in de teamfights, en die verloren we keer op keer. Erg jammer, zat in een winning streak. Nu weer 2 potjes winnen voordat ik de promo matches inga voor silver I.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:27

Meneer iCy

swarma

We kunnen wel een keer duoQen, doe het aardig goed als support en goed als jungler zijnde :-)

Zit inmiddels in Brons 1. Denk 4 potjes spelen en dan de promomatches voor zilver 5. Dit behaald in 1,5 week vanaf brons 5 naar brons 1 met voornamelijk jungle (hecarim) en support.

Ja ik ben een hecarim verslaafde. Als je weet hoe je de pony moet temmen, is de pony echt op. Oftewel, weten wanneer je moet engagen en wanneer je de ult moet gebruiken.

Ze stonden gisteren met 4 champs op me te rammen en ik kill er 2 en kon daarna achter leblanc aanrennen. Toen had ik de 3e kill :-) Lizard of de Elder is zo oppermachtig op hecarim.

[ Voor 35% gewijzigd door Meneer iCy op 18-04-2013 09:10 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ik heb er zo de pest in dat als je zegt dat je top gaat en er komt geen commentaar terug dat achteraf twee anderen ook top zijn. Dan moet je opeens met Volibear bot gaan spelen.

Nu kan Volibear wel bot, maar den wel met de juiste masteries en runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:00
Ik heb 5 potjes Voli bot gespeeld als support en allemaal gewonnen. Wel met een maat als ADC.
Geeft dan echt alle creeps. Wat voor runes zijn daar goed voor? Heb nog geen level 2 runes voor Voli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Xanthian schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:14:
Ik heb er zo de pest in dat als je zegt dat je top gaat en er komt geen commentaar terug dat achteraf twee anderen ook top zijn. Dan moet je opeens met Volibear bot gaan spelen.

Nu kan Volibear wel bot, maar den wel met de juiste masteries en runes.
Masteries zijn wel belangrijk, maar tanky runes kan ook goed op bot hoor. Ik speel leona met enkel armor and mr runes en dat speelt behoorlijk lekker. 60 armor en 49 mr in het beginnen. Basic attacks doen vrijwel geeen damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

DJ-Promo schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:20:
Ik heb 5 potjes Voli bot gespeeld als support en allemaal gewonnen. Wel met een maat als ADC.
Geeft dan echt alle creeps. Wat voor runes zijn daar goed voor? Heb nog geen level 2 runes voor Voli.
Botlane moet je early game overleven, dus als supp roll je meestal armour runes (merendeel is ad dmg) en en gold/10 voor de moneyz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Masuchievo schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:31:
[...]

Botlane moet je early game overleven, dus als supp roll je meestal armour runes (merendeel is ad dmg) en en gold/10 voor de moneyz
Dan ook nog de vraag of je flat runes wil of niet. Zelf is mijn voorkeur voor flat runes, want dan kan je snel al agressief spelen namelijk. Zelf tank ik altijd de blue buff voor de jungler, zodat de jungler vol health naar de ghosts/wolves toe kan gaan.

Armor is inderdaad belangrijk, maar afhankelijk van de champ. Je kan je scheel kopen aan armor runes voor bijvoorbeeld sona, maar dat is overbodig. Voor tanky supports zoals Leona, Taric, Nunu, Tresh, Blitz is armor velen malen belangrijker dan voor supports zoals sona, lulu, soraka, janna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
iCy schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:49:
[...]

Dan ook nog de vraag of je flat runes wil of niet. Zelf is mijn voorkeur voor flat runes, want dan kan je snel al agressief spelen namelijk. Zelf tank ik altijd de blue buff voor de jungler, zodat de jungler vol health naar de ghosts/wolves toe kan gaan.

Armor is inderdaad belangrijk, maar afhankelijk van de champ. Je kan je scheel kopen aan armor runes voor bijvoorbeeld sona, maar dat is overbodig. Voor tanky supports zoals Leona, Taric, Nunu, Tresh, Blitz is armor velen malen belangrijker dan voor supports zoals sona, lulu, soraka, janna.
Je kunt ook gewoon eerst met 4 man de wolves doen, zolang de jungler de grote maar krijgt. Daarna kun je met 3 man (+ een aanval of 2 van de mid) verder op blue buff, zodat hij zijn smite daar niet op hoeft te gebruien.

Op Sona e.d. zijn armor runes juist heel belangrijk. Anders kun je minder klappen ontvangen dan een minion...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

iCy schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:49:
[...]

Klopt deels. Soraka kan het wel hebben, evenals janna, echter sona heeft geen zak aan hp of armour. Dat kleine beetje armour meer zorgt er voor dat ze de hits iets meer kan hebben.

Op het moment heb ik maar 3 pages waarvan 2 ingericht zijn op adc (armour, mr, arp/flat ad) en 1 ap page (flat ap en ap/lvl) dus ik roei met de riemen die ik heb.

Vaak zijn er genoeg guides over bepaalde champs die aangeven welke runes handig zijn, lees die eens door en denk daarbij vooral: WAAROM DIE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:15
Iemand anders die dit ook ervaart:

Elke zoveel minuten (random) komt er links boven waar die meldingen staan, dat ik disconnected ben van de servers. Ik blijf wel gewoon in skype, en me internet valt er niet uit.
Heb al LoL opnieuw geinstalleert, en wat dingen gebrpobeert die mensen zeiden op het internet, maar het werkt niet...
Iemand een suggestie? Is namelijk erg irritant, is dat bijvoorbeeld gebeurd dat ik disconnected ben tijdens het accept/decline drukken dan kan ik me LoL opnieuw opstarten, dan gaat hij hem spazen. Zelfde als iemand een premade game probeert te starten terwijl ik disconnected ben. Dan start iedereen maar ik blijf in de lobby hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Thormodo schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:54:
[...]

Je kunt ook gewoon eerst met 4 man de wolves doen, zolang de jungler de grote maar krijgt. Daarna kun je met 3 man (+ een aanval of 2 van de mid) verder op blue buff, zodat hij zijn smite daar niet op hoeft te gebruien.

Op Sona e.d. zijn armor runes juist heel belangrijk. Anders kun je minder klappen ontvangen dan een minion...
Ik bedoel dan dat je bijna alleen maar armor op sona gooit. Elke support moet een beetje armor hebben, maar je hoeft je niet scheel te kopen voor bijvoorbeeld Sona :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
iCy schreef op donderdag 18 april 2013 @ 09:08:
[...]

We kunnen wel een keer duoQen, doe het aardig goed als support en goed als jungler zijnde :-)

Zit inmiddels in Brons 1. Denk 4 potjes spelen en dan de promomatches voor zilver 5. Dit behaald in 1,5 week vanaf brons 5 naar brons 1 met voornamelijk jungle (hecarim) en support.

Ja ik ben een hecarim verslaafde. Als je weet hoe je de pony moet temmen, is de pony echt op. Oftewel, weten wanneer je moet engagen en wanneer je de ult moet gebruiken.

Ze stonden gisteren met 4 champs op me te rammen en ik kill er 2 en kon daarna achter leblanc aanrennen. Toen had ik de 3e kill :-) Lizard of de Elder is zo oppermachtig op hecarim.
Goed plan! Alleen aangezien ik in in bronze 4 zit, kunnen we dan uberhaupt wel duoque doen? Anyway ik heb het eerste potje na mijn promo's wel gewonnen dus zit wederom in mijn promotionals :x

add me anders maar; StevenzeN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

StevenzeN schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:38:
[...]

Goed plan! Alleen aangezien ik in in bronze 4 zit, kunnen we dan uberhaupt wel duoque doen? Anyway ik heb het eerste potje na mijn promo's wel gewonnen dus zit wederom in mijn promotionals :x

add me anders maar; StevenzeN
Je kan bronze 5 zijn en samen met iemand spelen die in de challenger tier zit. Dat je afgestampt wordt is een bijzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Masuchievo schreef op donderdag 18 april 2013 @ 10:40:
[...]

Je kan bronze 5 zijn en samen met iemand spelen die in de challenger tier zit. Dat je afgestampt wordt is een bijzaak.
Neem even jou scenario, stel je wint wel. Ga je dan ook sneller omhoog in je leagues als je als brons 5 met diamond spelers speelt?

Trouwens, tegen welke ELO (of league points whatever) level mensen speel je dan? Het gemiddelde van jullie beiden? Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:14
Qon schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:05:
[...]

Neem even jou scenario, stel je wint wel. Ga je dan ook sneller omhoog in je leagues als je als brons 5 met diamond spelers speelt?

Trouwens, tegen welke ELO (of league points whatever) level mensen speel je dan? Het gemiddelde van jullie beiden? Weet iemand dit?
Naar mijn ervaring krijg je niet sneller league points, hangt van je MMR af. je speelt tegen moeilijker dan het gemiddelde dan jullie want je hebt het zogenaamde duo que voordeel.

Kortom elo boosten, met duo que is vaak niet het geval, je kan beter duo queuen met iemand van je eigen league (bronze-bronze) (gold-gold) maar stiekem eigenlijk je eigen MMR. Ben je nou bronze maar speel je alleen tegen gold etc dan zit daar waarschijnlijk je MMR dus is dat een niveau waar je kan bijbenen.

Nog een voorbeeld, ik heb een 3v3 team waar we veel winnen. We zijn nu in ons promotions naar diamond, we spelen tegen vrijwel alleen challanger en diamonds. We winnen rond de 30 punten en verliezen rond de 5 punten puur omdat ons MMR heel hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Jasper 99 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 11:21:
[...]

Naar mijn ervaring krijg je niet sneller league points, hangt van je MMR af. je speelt tegen moeilijker dan het gemiddelde dan jullie want je hebt het zogenaamde duo que voordeel.

Kortom elo boosten, met duo que is vaak niet het geval, je kan beter duo queuen met iemand van je eigen league (bronze-bronze) (gold-gold) maar stiekem eigenlijk je eigen MMR. Ben je nou bronze maar speel je alleen tegen gold etc dan zit daar waarschijnlijk je MMR dus is dat een niveau waar je kan bijbenen.

Nog een voorbeeld, ik heb een 3v3 team waar we veel winnen. We zijn nu in ons promotions naar diamond, we spelen tegen vrijwel alleen challanger en diamonds. We winnen rond de 30 punten en verliezen rond de 5 punten puur omdat ons MMR heel hoog is.
Thx for the info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

EIN-DE-LIJK!

Free Transfer to EU West. Dank u Riot, kan ik eindelijk na bijna 4 jaar met medetweakers spelen :).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Nazanir schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:21:
EIN-DE-LIJK!

Free Transfer to EU West. Dank u Riot, kan ik eindelijk na bijna 4 jaar met medetweakers spelen :).
Ik was ook ontzettend blij, ik speelde vanaf nov 2009 op de us en heb vorig jaar de overstap gemaakt naar EU. De skins die ik daar had wilde ik ook graag op de EU server, maar ik weigerde 2x te betalen. + de UFO corki skin kan je niet kopen en de regifted amumu was een temporary skin. Dadelijk weer een sloot aan IP en een klein beetje RP over. En ik heb nog geluk dat ik niet hoef te betalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Ufo Corki en King Rammus waren voor mij de voornaamste reden niet over te stappen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10 08:50
Masuchievo, vergeet niet dat je voor een merge hun even apart moet contacteren, maar ik vermoed dat je dat wel gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Lointje schreef op donderdag 18 april 2013 @ 12:46:
Masuchievo, vergeet niet dat je voor een merge hun even apart moet contacteren, maar ik vermoed dat je dat wel gedaan hebt.
Yesh!

Ik heb jammergenoeg geen king rammus, was net te laat :C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Vraagje over Volibear wat ik nog niet echt heb kunnen testen.
Zijn ultimate "chains up to 4 nearby enemies". Is dat alleen de extra magic damage of ook zijn Attack Damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Xanthian schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:35:
Vraagje over Volibear wat ik nog niet echt heb kunnen testen.
Zijn ultimate "chains up to 4 nearby enemies". Is dat alleen de extra magic damage of ook zijn Attack Damage?
Er schiet een bliksemschicht weg met de dmg die bij zijn skill staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Masuchievo schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:37:
[...]

Er schiet een bliksemschicht weg met de dmg die bij zijn skill staat.
Volgens mij staat er alleen maar +75/+115/+155.
Maar ik zal er eens op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Xanthian schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:51:
[...]

Volgens mij staat er alleen maar +75/+115/+155.
Maar ik zal er eens op letten.
Dan is dat ook meteen je antwoord :D

Zie het als dat bliksemschicht bow dingetje (ik ben slecht in namen van items).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masuchievo schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:53:
[...]

Dan is dat ook meteen je antwoord :D

Zie het als dat bliksemschicht bow dingetje (ik ben slecht in namen van items).
Ik denk dat je Stattik Shiv bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:55:
[...]

Ik denk dat je Stattik Shiv bedoelt :)
Maybe.... :p

Heeft iemand al kunnen spelen met die nieuwe troela?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Zac ? of bedoel je de rework van karma ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Beukerz schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:09:
Zac ? of bedoel je de rework van karma ?
Dat ijsvrouwtje die (waarschijnlijk) als een malle gaat kiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masuchievo schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:10:
[...]

Dat ijsvrouwtje die (waarschijnlijk) als een malle gaat kiten.
Oh, je bedoelt Lissandra :)
Die is enkel nog maar revealed op NA, nog niet op EUW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:12:
[...]

lissandra, the ice witch, revealed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het over de main page, en niet het forum :) But still my bad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Ik heb haar op PBE gespeeld nog niet echt builds getest enzo maar alleen snel een potje tegen bots.

Haar kit is erg leuk, je hebt een snare, een soort van slow teleport en een free zhonya's in haar ult als je het op jezelf gebruikt.

Haar passive en utility maakt haar buiten mid ook erg viable als solo top.

Als fan van AP champs ga ik haar ook zeker halen.

[ Voor 18% gewijzigd door Euphanasia op 18-04-2013 15:47 ]

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:24:
[...]

Ik had het over de main page, en niet het forum :) But still my bad :)
hij heeft op de LoL frontpage gestaan, dat is simpelweg de forum versie ervan (zelfde tekst, iets andere opmaak)
hier staan alle anouncements, degenen die op de frontpage stonden
afaik is er geen directe frontpage history

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:12:
[...]

Je bedoeld PBE en niet op de normal servers ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martcor
Beukerz schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:42:
[...]

Je bedoeld PBE en niet op de normal servers ? ;)
Ik vraag me af of er verschil zit in de tijd van revealen van champions en alles tussen de servers? Zo ja, hoe veel ongeveer?

MJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
martcor schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:45:
[...]

Ik vraag me af of er verschil zit in de tijd van revealen van champions en alles tussen de servers? Zo ja, hoe veel ongeveer?
Soms een uurtje, soms 3 kwartier. Verschilt nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martcor
StevenzeN schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:54:
[...]
Soms een uurtje, soms 3 kwartier. Verschilt nogal.
dankje.
okee, als dat geen dagen verschil zijn, maakt het me niet zo uit.
heeft er nog iemand een PBE account voor me? :+

MJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Laatst online: 05-10 11:22
Ehr, denk het niet. Die zijn nogal gelimiteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martcor
Darf schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:15:
Ehr, denk het niet. Die zijn nogal gelimiteerd.
jammer, ik zou graag een champ spelen voordat ie uit is. dan weet ik of ik 'm direct ga kopen met 7800 IP of rustig wacht tot ik een keer IP over heb.
naja, als ik op iemands account mag, hoor ik het graag (via DM natuurlijk) O-)

MJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Ik heb 3.15k IP nu en ik wil een toplaner aan mn collectie toevoegen. Wat vinden jullie Gangplank of Pantheon? Of doorsparen voor een andere 4.8k champ?

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martcor
Thenotorious schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:48:
Ik heb 3.15k IP nu en ik wil een toplaner aan mn collectie toevoegen. Wat vinden jullie Gangplank of Pantheon? Of doorsparen voor een andere 4.8k champ?
ze zijn beide goed. al speel ik ze zelf allebei niet. pahtheon is altijd super in de late-game. zeker voor ganks maar ook om te defenden. kopen kopen kopen :)
zelf speel ik top eigenlijk alleen maar met darius en kha. net wat je zelf het liefst doet :)

MJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Wat vinden jullie Gangplank of Pantheon?
2 enorm zwakke champions, tenzij je ze heel graag speelt zou ik ze niet kopen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martcor
speedzor schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:23:
[...]
2 enorm zwakke champions, tenzij je ze heel graag speelt zou ik ze niet kopen.
geen 1 champion is zwak. je moet ze alleen op de juiste manier spelen.

Thenotorious, kijk welk soort champion je graag speelt. en probeer gewoon alles wat f2p is! je krijgt vanzelf een voorkeur voor bepaalde champs

MJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

martcor schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:35:
[...]
probeer gewoon alles wat f2p is! je krijgt vanzelf een voorkeur voor bepaalde champs
Dit vooral. Persoonlijk had ik niet verwacht dat ik shen leuk zou vinden. De toolkit leek me nogal saai. Heb hem eens F2P geprobeerd en sindsdien ben ik verkocht. Heb hem dan ook laatst gekocht toen hij in de sale was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
[...]
Vergeleken met alle alternatieven zijn ze heel zwak.
GP heeft geen relevante CC, korte range en op z'n hoogst middelmatige stats.
Pantheon heeft korte range, 1 cc, een ult die niet telt in een 1v1 en ook zijn stats zijn niet super.

Geen van hen heeft een relevante uitblinker. Pantheon passive stelt niets voor, GP z'n slow evenmin. GP z'n W is handig maar met de hoge hoeveelheid CC momenteel wordt dat toch direct terug opgevolgd. Pantheon z'n W is goed, maar hij heeft de damage niet om iemand op te blazen en dan sta je daar. Zeker met de pots/flasks die goed aanvuld worden in het begin, is hun poke niet goed genoeg om een verschil te maken.

Heimerdinger is zwak.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

[...]

Er is een verschil tussen:

- Je kunt met elke champion goed spelen en games winnen (Dat klopt)
- Geen champion is zwak (Dat klopt niet)

Sommige champions zijn gewoon sterker dan anderen. Dat is niet verwonderlijk aangezien het vrijwel onmogelijk is om de game perfect te balancen en sommige champions het in de huidige strategieën die gebruik worden het gewoon beter doen.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thenotorious
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 12:19
Ik ben niet echt fan van normal matches meer dus ik speel ze ook niet meer.
Ik speel momenteel top Garen, Singed, Teemo en af en toe VI en J4. Daarom wil ik een champion die zegmaar de gat kan opvullen die ik heb op mijn toplane champs. Pantheon is vooral een teamchamp heb ik gelezen en gehoort en heb gehoort dat die late game best matig is. Gangplank, tja critplank maar hij lijkt me niet echt fun to play als je hem vergelijkt met Pantheon. Ik kan opzich ook wel Xin kopen oid maar dat zijn net als VI en J4 champs die simpelweg veel beter zijn in de jungle, dus die houd ik ook graag in de jungle.

Maar welke 'echte' toplaners raadden jullie dan aan? Of hebben jullie een goede ervaring mee? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Thenotorious op 18-04-2013 21:47 ]

Im notorious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Cho'gath: een hero met veel sustain en veel cc en ult die true damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Transfer is afgerond, ik ben nu op EUW als Luxollid (Nazanir was al weg).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
  • Laatst online: 22-09 23:10
Thenotorious schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:45:
Ik speel momenteel top Garen, Singed, Teemo en af en toe VI en J4. Daarom wil ik een champion die zegmaar de gat kan opvullen die ik heb op mijn toplane champs. Pantheon is vooral een teamchamp heb ik gelezen en gehoort en heb gehoort dat die late game best matig is. Gangplank, tja critplank maar hij lijkt me niet echt fun to play als je hem vergelijkt met Pantheon. Ik kan opzich ook wel Xin kopen oid maar dat zijn net als VI en J4 champs die simpelweg veel beter zijn in de jungle, dus die houd ik ook graag in de jungle.

Maar welke 'echte' toplaners raadden jullie dan aan? Of hebben jullie een goede ervaring mee? :)
Heb je al eens Kayle top lane geprobeerd? Geheel anders dan je nu in je kit hebt, en lekker cheap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Wellicht Jayce voor poke comps? Of anders Rumble voor AoE comps?

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
Over pantheon trouwens, hij heeft echt een goede early game, en je kan heel leuk met je team coordineren met die champ. Speel hem zelf wel eens. Late game is hij wat zwakker dan de rest, maar als je gebruik maakt van je sterke early zou dit moeten compenseren ;) Verder is een beetje tanky builden ook wel handig als je late game fatsoenlijk wilt overleven.

Vind hem persoonlijk veel leuker dan gangplank/critplank, daar focus je je grotendeels op je parle als dat zo heette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

martcor schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:19:
[...]

ze zijn beide goed. al speel ik ze zelf allebei niet. pahtheon is altijd super in de late-game. zeker voor ganks maar ook om te defenden. kopen kopen kopen :)
zelf speel ik top eigenlijk alleen maar met darius en kha. net wat je zelf het liefst doet :)
pantheon is juist early nuttig, mid/lategame valt hij enorm hard af (tenzij je enorm hebt gesnowballed in de lane)
persoonlijk vind ik panth ook echt geen toevoeging voor een teamcomp; ult is vrij nutteloos, weinig damage als tank en te squishy als damage dealer
vroegãh, toen er nog niet zoveel sustain werd gekocht, kon je met pantheon kont schoppen dankzij de speren
tegenwoordig drinkt iemand een potje of 2 en ben jij je complete manapool kwijt

er zijn gewoon veel betere alternatieven; als lanebully met CC kan je riven pakken bijvoorbeeld, als tank cho'gath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff net een game met riven gehad. Aan beide kanten lag alles open. Hun puchete in en we killen iedereen behalve hec. Wat doet mijn team verpest kostbare tijd door hec te chasen terwijl ze hun basis hadden kunnen slopen. Ik verdedig en de rest van mijn team hit hun nexustorens. Caitlyn telt keurig en is op tijd terug. Maar raad eens Kata die heel de game al uit positie loopt gaat dood en Fiora suicide. Hun pushen door en finishen het.

We wonnen gewoon alle teamfights en zo'n idioot verpest het dan ...

9/5/16 geindigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 00:44:
Pff net een game met riven gehad. Aan beide kanten lag alles open. Hun puchete in en we killen iedereen behalve hec. Wat doet mijn team verpest kostbare tijd door hec te chasen terwijl ze hun basis hadden kunnen slopen. Ik verdedig en de rest van mijn team hit hun nexustorens. Caitlyn telt keurig en is op tijd terug. Maar raad eens Kata die heel de game al uit positie loopt gaat dood en Fiora suicide. Hun pushen door en finishen het.

9/5/16 geindigd
UMAD? :P

Weet precies wat je bedoelt.. Gaat de hele tijd goed en opeens is de teamplay weg of gaat er iemand 10 keer dood zonder een goede reden..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 00:50:
[...]

UMAD? :P

Weet precies wat je bedoelt.. Gaat de hele tijd goed en opeens is de teamplay weg of gaat er iemand 10 keer dood zonder een goede reden..
Jah ik was mad :). Zo iritant 1000 keer pingen en nog. Nouja het waren maar 10 lp. Dit weekend maar de tijd nemen om mezelf eindelijk naar silver te carrien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 00:44:

9/5/16 geindigd
Zeer bekend scenario ^^". Late game kan inderdaad 1 noob alles verpesten. Zeker als het de adc is die niet snapt dat hij niet vooraan moet gaan lopen veranderd het gevecht ineens in een 5 vs 4 zonder de hoge dps. Game over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derlux schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:06:
[...]

Zeer bekend scenario ^^". Late game kan inderdaad 1 noob alles verpesten. Zeker als het de adc is die niet snapt dat hij niet vooraan moet gaan lopen veranderd het gevecht ineens in een 5 vs 4 zonder de hoge dps. Game over...
Ik denk dat ik meer dps had als die Katarina met mijn 541 ad. Triple bloodthirster,blackclever, ga build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Verwijderd schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 08:55:
[...]

Ik denk dat ik meer dps had als die Katarina met mijn 541 ad. Triple bloodthirster,blackclever, ga build :)
541 AD? Ik heb nog nooit zoveel gehad.
Als je de drie BT's met Full Stacks hebt dan heb je geloof ik 45% Life Leach? Dus iets van 250 per hit?

Ik heb zelf met Kha'Zix ooit iets van 450 gehad. Combinatie van Maramune en BT en nog wat andere zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:17:
[...]

541 AD? Ik heb nog nooit zoveel gehad.
Als je de drie BT's met Full Stacks hebt dan heb je geloof ik 45% Life Leach? Dus iets van 250 per hit?

Ik heb zelf met Kha'Zix ooit iets van 450 gehad. Combinatie van Maramune en BT en nog wat andere zooi.
Inderdaad 45%, ze moesten me echt focusen en dan had ik alsnog mijn ga om terug te komen. Meestal een combo + ult en een paar aa's, Maarja als ze mij focusen dan kan cait vrij schieten en als ze het niet doen. Dan sterven ze heel snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 23:42

Lapras

Ice beam

Thenotorious schreef op donderdag 18 april 2013 @ 21:45:

Mijn 3 favoriete champions die het allemaal goed doen in de toplane: Yorick, Jax en Rengar.

Yorick is een enorme tank, waardoor je vrij veel fouten kan maken en redelijk wat 2vs1 gevechten kan winnen als je niet te veel CC tegen je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Yorick moet ik ook nog is halen. Speel op top meestal Cho, Garen of Wukong.
Die laatste blijft toch wel 1 van mijn favorieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Lapras schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:05:
[...]

Mijn 3 favoriete champions die het allemaal goed doen in de toplane: Yorick, Jax en Rengar.

Yorick is een enorme tank, waardoor je vrij veel fouten kan maken en redelijk wat 2vs1 gevechten kan winnen als je niet te veel CC tegen je hebt.
Volibear doet het ook goed op top. Je kan zowel DPS als tank bouwen met hem zonder al te veel inleveren DPS. Zeker als je alleen top bent en je moet tegen twee anderen dan kan je je Q gebruiken om ze binnen je bereik van je toren te gooien en zo mooi kills maken. Ik had gisteren het zelfde, stond alleen top, moest tegen Jax en Wukong. Werdt al snel pushed naar mijn turret. En zodra Wukong en Jax te dichtbij komen dan gooi ik ze naar achteren met je Q, 1 á 2 turret hits en je hebt een free kill.

Met frenzy is het ook extreem makkelijk farmen, zeker als de Wriggle's Lantarn hebt o.i.d. (25% op 500 dmg op minions.)

Je moet alleen niet met Volibear tegen Darius vechten, dat win je gewoon niet 1vs1. Ik spreek uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-10 13:46

UTADDICT

NERF

Ik was gisteren dus ook naar Volibear aan het kijken inderdaad. Ik main Fizz, en dat doe ik nu eigenlijk in alle lanes. Werkt overigens ook prima in alle lanes, maar als iemand anders hem kiest of banned is het natuurlijk een beetje jammer.

Heb dan nog wel Ziggs, maar die gebruik ik meer (ja echt) voor support, of hilariteit in de bot lane.

Nog een goede top nodig dus, en junglen moet ik ook ooit leren, Voli kan beide.

Maar.. morgana is ook interessant, als is dat niet echt een uitbreiding van mijn rollen ;-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
UTADDICT schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 10:34:
Ik was gisteren dus ook naar Volibear aan het kijken inderdaad. Ik main Fizz, en dat doe ik nu eigenlijk in alle lanes. Werkt overigens ook prima in alle lanes, maar als iemand anders hem kiest of banned is het natuurlijk een beetje jammer.

Heb dan nog wel Ziggs, maar die gebruik ik meer (ja echt) voor support, of hilariteit in de bot lane.

Nog een goede top nodig dus, en junglen moet ik ook ooit leren, Voli kan beide.

Maar.. morgana is ook interessant, als is dat niet echt een uitbreiding van mijn rollen ;-)
Als ik me niet vergis is Volibear ook nog steeds in de uitverkoop. Iets va 475 RP. Anders 6300 IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

flessuh

Set sail for fail!

Nou, transfer aangevraagd.. ik ben benieuwd. Ik weet namelijk niet zeker wanneer ik mijn account heb aangemaakt, en ik wil wel graag een merge.. ook aangezien mijn nickname op US en EU gelijk is.

als het lukt heb ik in ieder geval meteen weer al mijn favoriete champions er bij, en mis ik er nog maar 5 ofzo :D

best gezellig tenminste vaak met 4 of 5 maten even paar potjes spelen (nee ben niet zo heel erg hardcore, daar heb ik andere games voor)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10 08:50
Gisteren maokai even geprobeerd tegen bots. Na zijn skills te hebben gezien verbaast het mij dat ik hem nooit als support zie. Je hebt degelijke cc, je saplings zijn oké harrass + free vision in bushes en je ult is een -20% dmg shield, wat ook in teamfights niet slecht is.

Als je hem dan wat tanky support maakt, lijkt me dat zeker geen slechte keuze. Enige nadelen dat ik zie is opletten dat je niet te veel cs pikt van je carry (maar als je geen ap stackt zullen die saplings wel geen waves clearen), en misschien niet zo'n geweldige escape (hoewel je met Q normaal wel wat mogelijkheden hebt).

Enig idee waarom niemand maokai supp speelt, zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In lane als maokai zijn cc wil gebruiken is het een 'all-in' support zoals Leona dat is. Leona is alleen een heel stuk meer tanky dan maokai. Ik denk dat de harass die maokai kan doen dat verschil absoluut niet goed maakt.
Zijn ult is inderdaad heel erg goed mits die goed geplaatst is. Niet te onderschatten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Kog Maw maar unlocked nu hij in de sale is, 1 potje mee gedaan en het ging ronduit kut. Heb hem al wat eerder gespeeld bij f2p weken maar vind hem lastig te masteren. Die ult is handig maar toch niet zo bepalend als een MF ult en ook heeft hij geen escape zoals ez/graves/vayne. Positioning is heel belangrijk lijkt me en heeft iemand misschien wat goede tips voor kog?

Ook vind ik het kut dat er geen mods zijn(toch?) om je interface te veranderen. Ik zou me minimap graag linksboven zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

StevenzeN schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:01:
Kog Maw maar unlocked nu hij in de sale is, 1 potje mee gedaan en het ging ronduit kut. Heb hem al wat eerder gespeeld bij f2p weken maar vind hem lastig te masteren. Die ult is handig maar toch niet zo bepalend als een MF ult en ook heeft hij geen escape zoals ez/graves/vayne. Positioning is heel belangrijk lijkt me en heeft iemand misschien wat goede tips voor kog?

Ook vind ik het kut dat er geen mods zijn(toch?) om je interface te veranderen. Ik zou me minimap graag linksboven zien.
Geen mods voor je ui.

En koggy is all positioning and being protected.

Zolang jouw team jou kan verdedigen snijd je door het andere team heen. Jouw escape is je slow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Masuchievo schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:08:
[...]

Geen mods voor je ui.

En koggy is all positioning and being protected.

Zolang jouw team jou kan verdedigen snijd je door het andere team heen. Jouw escape is je slow.
Dus eigenlijk moet je Kog niet eens willen proberen in solo queue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenzeN schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:13:
[...]

Vind het wel meevallen. Met kog moet je tot level 6 gewoon alles farmen. Wat meestal best moet lukken gezien je best veel range hebt om te csen met je W en E.
Vanaf level 6 kan je bijna elke botlane matchup wel verslaan met je ults en range op W.
Teamfights is natuurlijk lastig met hem maar als je uit range van de enemy initiator blijft tot hij zijn skills daarvoor gebruikt heeft kan je daarna je echt uitleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

StevenzeN schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:13:
[...]

Alleen wanneer je zeker van je zaak bent. Caitlin,Ezreal,Tristana,Vayne, eigenlijk alle andere adc hebben een betere escape. Kog is sterk, maar heeft een goed team nodig om echt te excelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
StevenzeN schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:01:
Er zijn mods voor de UI, je moet er maar even op googlen want ik ben de naam van het programma vergeten.

Streaming History

Pagina: 1 ... 27 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.