[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noooooo last van clamping :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 23:05
naarden 4ever schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 08:05:
Een juist gebouwde Garen is tanky, maar doet ook flinke damage.

Die spin is leuk, maar niet de main damage. Die doe je nadat je AA -> Q -> AA hebt gedaan, waar je de hoogste dmg output mee hebt. Zeker ook gezien het feit dat de movement speed (volgens mij, is mij verteld door een Garen-verslaafde vriend van mij) ook nog wordt verlaagd, moet het niet heel moeilijk zijn om uit die spin te lopen en in de tegenaanval te gaan.

Zijn Q heeft echt een hele vervelende movement speed buff, waardoor hij in lane je gewoon achtervolgt tot de buff is afgelopen. Dan kan Garen inderdaad heel vervelend worden.

Als ik tegen een Garen moet, pak ik Shen. Garen kan niet in range komen, want dan krijgt hij een Q en een E op zijn hoofd. soms kom je er beter uit met de Q van Shen dan dat je erin gaat. Daarnaast kun je constant de passive uithouden van Garen door de hele tijd Q te gooien.
Voor zover ik weet heeft garen geen slow, zal het is opzoeken als ik thuis ben.
Tegen shen heb ik persoonlijk nooit problemen gehad met garen, gewoon eerst je shield maxen zodat die poke minder wordt en zodra hij poked meteen je shield aan gooien.

Je kan tegen garen beter een Cho of een jayce pakken, Cho vanwege zijn eigen sustain + E dmg zodat je garen makkelijker kan pokken om zijn passive te counteren en jayce vanwege ze auto attack poke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 08:26:
[...]

Op zich leuk, maar daar kun je niet vanuit gaan. Ten eerste is Shen vaak geband of al eerder gepickt, ten tweede kan het ook zijn dat hij NA jou zijn pick doet. Je kan Garen dus niet altijd counterpicken.
Beste counterpick voor garen is zorgen dat je game 25minuten of langer duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 16:12
Ik zit ondertussen al een aardige tijd vast op bronze 3. Zondag was ook weer een league dagje voor mij. Enigste probleem is dat het constant win/loss/win/loss/win/loss/win is. Vaak haal ik zelf nog wel een goede score maar of er leaved iemand of we hebben een 1/14 ADC of wat dan ook. Ik zoek eigenlijk mensen om mee te duo queuen. Ik speel zelf het liefste jungle of support. Wil graag eens weg uit bronze en solo duurt het te lang door het troll gehalte. Mijn lolking is als volgt:

http://www.lolking.net/summoner/euw/24253418#history

Als iemand zin heeft om een keer een potje te spelen, add me! Ik vind niet dat ik in bronze thuis hoor, ben zelf ook een echte teamplayer en vooral anti flamers. Ik hoop hier wat mensen te vinden die zelf ook graag weg willen uit bronze en goede teamplayers zijn die vooral niet beginnen te flamen na 5 minuten. Wat ik merk is dat vooral flamen de game voor je team verliest.

In bronze zijn 9 van de 10 keer je tegenstanders ook slecht, maar omdat je team vooral tegen zichzelf begint te vechten verlies je vaak de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In al je games is je CS behoorlijk aan de lage kant, dat is sowieso iets waar je al veel winst uit kan halen. Probeer ook wat meer hard-carries te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:20
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:37:
In al je games is je CS behoorlijk aan de lage kant, dat is sowieso iets waar je al veel winst uit kan halen. Probeer ook wat meer hard-carries te spelen.
Hoe kan je dan beter "leren" farmer?...Je probeert zoveel mogelijk te last hitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
Wat versta je onder hard carries dan. Als ik jungle heb ga ik het liefste met volibear omdat ik het gevoel heb dat die degene is die nog wel een sterke invloed op je team kan hebben met zijn damage en flips.

Zou ik meer ADC/Mid moeten gaan spelen zodat ik zelf meer van invloed ben op de damage die mijn team doet om mezelf uit bronze te trekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn volledig terechte ban gisteren weer voor het eerst twee potjes gespeeld.
De eerste met TF tegen Brand. Ik won mijn lane best overtuigend maar de rest van de lane verloor allemaal. Dan ben je toch blij met die TF pick :). Hard gecarried en zelf nog een "Misaya" uitgehaald. (Ulted in het enemy team en zonya dan).

Twede potje met Draven/Leone tegen Mf/Sona. Ik had zowaar eens een goede support die heerlijk warden en zijn skillshots raakte. Binnen 30 minuten lach de nexus :).

Wel jammer dat je na een ban op 0 leaquepoints begint waardoor ik er nu pas 34 heb :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Omisys schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:44:
Wat versta je onder hard carries dan. Als ik jungle heb ga ik het liefste met volibear omdat ik het gevoel heb dat die degene is die nog wel een sterke invloed op je team kan hebben met zijn damage en flips.

Zou ik meer ADC/Mid moeten gaan spelen zodat ik zelf meer van invloed ben op de damage die mijn team doet om mezelf uit bronze te trekken?
Over zijn opmerking met CS ben ik het niet eens, al is het maar omdat je dat domweg niet kunt zeggen zonder de games te hebben gezien. Verder zijn het alleen maar supports/junglers die je in ranked hebt gespeeld.
Maximale mogelijke CS is makkelijker gezegd dan gedaan. In pro games zijn ze veel aan het farmen, waardoor hun CS vaak erg hoog is (en ze missen natuurlijk erg weinig CS). Terwijl je in Bronze daar misschien amper de tijd voor hebt, omdat je constant aan het vechten met champions bent.

Als je in gold+ komt zou je met junglers het meeste invloed moeten kunnen uitoefenen op het spel, omdat je alle lanes kunt beïnvloeden. Echter dan moet je er wel van uit kunnen gaan dat je teammates hun lane kunnen gelijkspelen.

Dus voor Bronze zou ik voor mids gaan. Als je daarmee je lane keihard wint, kun je bovendien makkelijk de andere lanes helpen winnen.

[ Voor 14% gewijzigd door Thormodo op 16-04-2013 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:40:
[...]
Hoe kan je dan beter "leren" farmer?...Je probeert zoveel mogelijk te last hitten?
Ga in een custom , alleen of met iemand anders en doe niets anders dan lasthitten. Kijk hoeveel je kan scoren binnen een kwartier. Stel jezelf de regel dat je 2x naar base moet om te kopen en kijk hoe goed je je cs kan maximaliseren hiermee (lane pushen of juist niet etc). Probeer dit tegen iemand die hetzelfde wil bereiken voor meeste result, kan je mekaar nog herassen. Eerst zal je niet boven de 100 cs uitkomen in 15min, daarna haal je steeds vaken steeds meer.

Lasthitten is nog niet altijd zo makkelijk als je denkt. Je moet je autoattacks afwisselen met poke, kijken op je map, teamfights, objectives, lanefreezen, leashing, basen etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Laatst online: 13:23

Masuchievo

Cpt. Average

Als je mid gaat spelen en je hebt een beetje brein, kan je zonder al teveel moeite hard winnen als je Lux of TF speelt. Lux win je iedere teambattle en heb je redelijke ganks (learn to skillshot and you are fine) en TF heeft gewoon sterke ganks en prima dmg en je hebt ook nog eens de kans dat je iedereen laat zien aan je teammates (ping dan, die apen hebben het anders echt niet door).

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:49:
[...]

Over zijn opmerking met CS ben ik het niet eens, al is het maar omdat je dat domweg niet kunt zeggen zonder de games te hebben gezien. Verder zijn het alleen maar supports/junglers die je in ranked hebt gespeeld.
De gametime / CS verhouding is zelfs voor een jungler (support neem ik hier idd niet in mee) ook laag. De builds zijn goed maar CS was gewoon laag, ookal heb ik de games niet gezien, je moet al met al toch aan een bepaald minimum kunnen komen hoe de game ook uitspeeld, vooral de sample die ik zo kan terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
Ik denk dat de jungle CS wel mee valt, als ik kijk naar bijv stvicious of oddone wijkt die cs niet bijzonder veel af.

http://www.lolking.net/summoner/na/138243#history
http://www.lolking.net/summoner/na/60783#history

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:54:
[...]

De gametime / CS verhouding is zelfs voor een jungler (support neem ik hier idd niet in mee) ook laag. De builds zijn goed maar CS was gewoon laag, ookal heb ik de games niet gezien, je moet al met al toch aan een bepaald minimum kunnen komen hoe de game ook uitspeeld, vooral de sample die ik zo kan terugvinden.
Het hangt compleet van de jungler af en hoe de game loopt. Met een udyr haal ik geregeld meer CS dan de mid of top laner, maar met bijv. J4 blijft mijn CS daar flink bij achter, puur omdat hij niet zo snel cleart. Bovendien zijn die junglers betere gankers, daar probeeer je ook meer gebruik van te maken, en in die tijd kun je dus niet cs'en. Het belangrijkste is dat je als jungler in levels bijblijft met de rest, of je dat nou met ganks (kills en assists geven ook XP) doet of door te farmen maakt op zich niet zoveel uit, maar als je zwaar underleveled een teamfight ingaat heeft je team niets aan je.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 16:06

Wootlock

Evilution

Gisteren weer eens sinds een lange tijd mid kunnen spelen in een ranked match.
Ik was second pick en de rest had al ingevuld wat ze wilde spelen (ik kan op iedere positie spelen maar prefereer Jungle / Support / ADC)
Enemy had nog geen mid gepickt dus ik waagde de gok: Karthus.
Nog geen minuut later zie ik dat de enemy Kassadin pakt... mijn gedachte: Shit dit gaat moeilijk worden.
Maar net op het laatste moment switcht de enemy mid speler naar Gragas :)
Mensen blijven het raar vinden dat je als mid speler exhaust meeneemt ipv Ignite maar ik geef aan dat ik vrij fragile ben in de early lvl's.
Dit pakte vrij goed uit, ik kon Gragas netjes bijhouden in CS en ook blijven harassen met Q
Na een goede jungle gank van Vi (onze jungler) een kill kunnen pakken en vannuit daar eigenlijk gaan snowballen.
Uiteindelijk geeïndigt met een score van 7-0-2 :)

Tijd om ranked weer een beetje op te pakken en Silver 3 te gaan verlaten.
In het begin van het nieuwe jaar heb ik een goed voornemen gedaan (:')) om minstens gold te halen in season 3
Voorals nog ben ik goed op koers (begonnen in Bronze 1)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:08

Qon

Kan toevallig iemand die ervaring heeft met Gold, Platinum of Diamond mij vertellen hoe daar de champion selects normaal gesproken gaan?

In Silver II gaat het elke keer eigenlijk nogsteeds; MID! TOP! ADC!
En dat zeggen dan bv nummertje 3, 4 en 5 in het rijtje.

Ik verwacht dat wanneer je hoger speelt, dit veranderd. Hoe gaat dit in z'n werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De meesten geven een voorkeur aan, maar lopen niet te bitchen als ze die niet krijgen. Gaat dus meer op pickorder ipv wie snelst typt. Hoop dat ik vanavond in plat kan komen, als die clamping er snel weer af is, kijken hoe daar de champselect gaat :) Maar in gold tot zover ist altijd heel netjes eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:33:
De meesten geven een voorkeur aan, maar lopen niet te bitchen als ze die niet krijgen. Gaat dus meer op pickorder ipv wie snelst typt. Hoop dat ik vanavond in plat kan komen, als die clamping er snel weer af is, kijken hoe daar de champselect gaat :) Maar in gold tot zover ist altijd heel netjes eigenlijk.
Dan snel die matches winnen en op naar gold! Wordt hier wel een beetje ziek van.
Ik heb nu 14 matches gespeeld, waarvan ik er 11 jungle of support moest spelen, ookal ben ik vaak eerste of tweede pick. Wat meer vrijheid bij het kiezen zou fijn zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Qon schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:48:
[...]

Dan snel die matches winnen en op naar gold! Wordt hier wel een beetje ziek van.
Ik heb nu 14 matches gespeeld, waarvan ik er 11 jungle of support moest spelen, ookal ben ik vaak eerste of tweede pick. Wat meer vrijheid bij het kiezen zou fijn zijn...
Gewoon altijd gaan voor je favoriete positie, doe ik ook altijd.
Meteen zeggen wat je wil je doen en als die positie vrij is dan neem je gewoon die positie.

Neemt iemand anders die positie of ben je niet snel genoeg met typen dan moet je ook niet zeuren dat je die positie niet krijgt. Ik speel zelf graag Top, jungle of support en ik krijg bijna altijd wel waar ik zin in heb. En soms, moet je gewoon een beetje schijt hebben aan wat de andere willen als jij gewoon eerste keus hebt. Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Xanthian schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:55:
[...]

Gewoon altijd gaan voor je favoriete positie, doe ik ook altijd.
Meteen zeggen wat je wil je doen en als die positie vrij is dan neem je gewoon die positie.

Neemt iemand anders die positie of ben je niet snel genoeg met typen dan moet je ook niet zeuren dat je die positie niet krijgt. Ik speel zelf graag Top, jungle of support en ik krijg bijna altijd wel waar ik zin in heb. En soms, moet je gewoon een beetje schijt hebben aan wat de andere willen als jij gewoon eerste keus hebt. Klaar.
Ik ben dan altijd bang dat die dombo's dan gewoon dezelfde lane als mij pakken en dan zeggen, BUT I WAS FIRST! terwijl dat niet zo was etc. game ruined.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Qon schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 11:58:
[...]

Ik ben dan altijd bang dat die dombo's dan gewoon dezelfde lane als mij pakken en dan zeggen, BUT I WAS FIRST! terwijl dat niet zo was etc. game ruined.
Ga ranked in, gebeurd het (iets) minder.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
In ranked gebeurt het ook nog genoeg ;)
Ik ben er zelf mee gestopt te zeggen wat ik wil spelen maar pak gewoon wat ik op dat moment kan pakken.
Ik zeg welke rol ik prefer en als ik die niet kan spelen pak ik iets anders.

[ Voor 70% gewijzigd door Beukerz op 16-04-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Snappie88 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:07:
[...]

Ga ranked in, gebeurd het (iets) minder.
Ik heb het over ranked... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Qon schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:08:
[...]

Ik heb het over ranked... ;-)
Dan is het de rangorde van de picks wat toongevend is. Ik heb in ieder geval schijt eraan als de vierde of vijfde pick beweerd mid te zijn.

Overigens, voor de mensen die menen dat het systeem prima werkt:

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/27wrcs4.png

[ Voor 17% gewijzigd door Snappie88 op 16-04-2013 12:13 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt ook wel mee:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kUOvLrY.jpg

Blijft een momentopname van de laatste X games. Enige keren dat ik niet ADC ben geweest was ik firstpick en had niemand een duidelijke voorkeur voor top en mid en had ik er wel zin an.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het eerlijk gezegd prima werken in Ranked. Heb vrijwel nooit echt problemen om te kunnen spelen wat ik wil.
In normal daarentegen kan ik bijna nooit spelen wat ik wil. 99% van de games zijn mid top en adc al gecalled voordat ik uberhaupt in de chat kom.
Zou het liefst zien dat riot een knopje maakt om een dice te rollen voor een bepaalde rol en dat degene die wint dan die rol neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Dat gaat riot niet doen want die ondersteunt de 'meta' niet ;)
Normals neem ik al niet eens meer serieus gebruik ik meer om dingen uit te proberen, zoals le'blanc + lux bot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Laatst online: 06-10 17:11
Klein vraagje, moet AP mid altijd AP zijn?
Ik speel vaak Kha'Zix mid en die is weer AD. Ook zie je regelmatig Zed in het midden en die is ook AD. Mijn vraag is, is het dan verstandig om een AP top of AP jungler te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xanthian schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:41:
Klein vraagje, moet AP mid altijd AP zijn?
Ik speel vaak Kha'Zix mid en die is weer AD. Ook zie je regelmatig Zed in het midden en die is ook AD. Mijn vraag is, is het dan verstandig om een AP top of AP jungler te hebben?
Het moet niet, het is wel verstandig om het met je team af te stemmen. Als team wil je mixed damage hebben, anders bouwt de tegenstander allemaal een thornmail en wordt het heel lastig om te winnen. Het makkelijkste is dan inderdaad om te zorgen dat je top een AP champion is (Rumble, Vlad, Akali, Elise etc.) zodat ze niet volledig armor kunnen stacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Beukerz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:39:
Dat gaat riot niet doen want die ondersteunt de 'meta' niet ;)
Normals neem ik al niet eens meer serieus gebruik ik meer om dingen uit te proberen, zoals le'blanc + lux bot :+
Laatste tijd speel ik nog wel eens ARAM (om mijn frustraties te luchten), en wat je daar voor prutsers tegenkomt is helemaal lachwekkend. Mensen die AFK gaan om een killsteal... In ARAM! Maargoed, daar kan ik mij gewoonweg niet meer druk over maken (zelfde voor normals) en eigenlijk ondertussen voor ranked ook wel. Dan roflstomp ik maar keer op keer over alles heen, is ook natuurlijk wel lachen. Alleen die ragers... *zucht*

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:25
Vicarious schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:48:
[...]

Het moet niet, het is wel verstandig om het met je team af te stemmen. Als team wil je mixed damage hebben, anders bouwt de tegenstander allemaal een thornmail en wordt het heel lastig om te winnen. Het makkelijkste is dan inderdaad om te zorgen dat je top een AP champion is (Rumble, Vlad, Akali, Elise etc.) zodat ze niet volledig armor kunnen stacken.
Je wilt inderdaad altijd mixed damage hebben. Het is ontzettend slecht om maar 1 soort damage te doen. Je kan overigens ook voor een AP jungle gaan zoals Fiddle/Elise/Cho/Zac.
Laatst een potje ranked 3v3 gehad waarbij de enemy alleen maar AP had, maar ze hadden wel een mooie combo (Nunu, Amumu, Katarina). Vanaf lvl 6 ontzettend veel problemen gehad door de ult combo's.
Toen de call gemaakt door mij om als hele team alleen nog maar MR te gaan stacken. Vervolgens van flinke achterstand keihard gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Jah aram speel ik ook best vaak, meestal dan met 5 man in 1 team heb laatst voor het eerst ez gespeeld haalde bijna een penta, maatje van me was anivia egg aan het slopen en had te laat door dat ik een quadra had ;(

Heb ook vaak genoeg gehad dat we met 5 man volledig AP gingen met squishie champs ( Lux, leblanc,kat etc) en het enemy team bouwde zo'n beetje alleen maar armor 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Beukerz op 16-04-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:50
Ik vind de sfeer in aram net veel relaxter dan in SR (zelfs normals). Soms krijg je wel eens een: omg this team, maar van de laatste 10 aram potjes is dat één van de "ergste" dingen die ik ben tegengekomen.

Enige lastige is wel het oneindig mensen leaven als ze een bepaalde champ niet hebben, speel dan geen aram denk ik dan. Ik kijk dus wel uit naar de aram queue, waar je evt ook 1 of 2maal kunt rerollen als je echt die rotchamp hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg altijd shyvana
Ik heb alle champs
Ik krijg alsnog altijd shyvana
Ik haat shyvana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:55

Meneer iCy

swarma

Beukerz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:08:
Jah aram speel ik ook best vaak, meestal dan met 5 man in 1 team heb laatst voor het eerst ez gespeeld haalde bijna een penta, maatje van me was anivia egg aan het slopen en had te laat door dat ik een quadra had ;(
Zo heb ik dat met lulu gehad :(

Waren met zijn 5en op teamspeak en ik had een quadra en genoeg mana voor een penta. Jat een andere maat de kill van me, terwijl de andere 3 zeiden dat hij hem niet moest pakken.

Jammer maar genoeg geen lulu penta :(
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:27:
Ik krijg altijd shyvana
Ik heb alle champs
Ik haat shyvana
Ik krijg met grote regelmaat Poppy, maar inmiddels bij neergelegd en geoefend met normals en nu weet ik hoe ik met poppy moet spelen :9
Beukerz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:08:
In ranked gebeurt het ook nog genoeg ;)
Ik ben er zelf mee gestopt te zeggen wat ik wil spelen maar pak gewoon wat ik op dat moment kan pakken.
Ik zeg welke rol ik prefer en als ik die niet kan spelen pak ik iets anders.
Het gebeurd in Brons 2 waar ik nu in zit enorm vaak. In Brons 4 en 5 had ik dit bijna niet. Hopen dat ik snel naar zilver ben. Gisteren dreigede een duoQ mij dat ik verplicht support moest als secondpick, terwijl ik hun MID wilde counteren, want die hadden ze al gepicked. Had een mooie counter, maar alsnog maar support gegaan en degene die lastpick had counterde zichzelf... :?

[ Voor 50% gewijzigd door Meneer iCy op 16-04-2013 13:43 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:27:
Ik krijg altijd shyvana
Ik heb alle champs
Ik haat shyvana
Ik krijg meestal Udyr of Nasus in ARAM :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd Tryndamere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Niet laten intimideren door duoq'ers, als ze je al reporten telt hun report samen maar als 1 ipv 2 losse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Beukerz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:50:
Niet laten intimideren door duoq'ers, als ze je al reporten telt hun report samen maar als 1 ipv 2 losse ;)
Ah OK, dat wist ik niet. Maar goed, teamsfeer is direct verpest en heel toevallig zat ik met 4 franse gasten in de Que.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Hoe begin je een ARAM match? Lijkt mij toch gewoon in custom games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breakskater schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:07:
[...]

Je wilt inderdaad altijd mixed damage hebben. Het is ontzettend slecht om maar 1 soort damage te doen. Je kan overigens ook voor een AP jungle gaan zoals Fiddle/Elise/Cho/Zac.
Laatst een potje ranked 3v3 gehad waarbij de enemy alleen maar AP had, maar ze hadden wel een mooie combo (Nunu, Amumu, Katarina). Vanaf lvl 6 ontzettend veel problemen gehad door de ult combo's.
Toen de call gemaakt door mij om als hele team alleen nog maar MR te gaan stacken. Vervolgens van flinke achterstand keihard gewonnen.
Dit vind ik eerlijk gezegd echt onzin. Een full ad team kan prima werken als je zorgt dat je black cleaver in je team hebt en mannetjes met een goede armor shred. Zoals renekton xin nasus taric + adc.
En een full magic team kan het ook prima doen als je Mr debuffs stacked met abyssal en bijvoorbeeld amumu fiddle ryze, soraka morg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Qon schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:52:
Hoe begin je een ARAM match? Lijkt mij toch gewoon in custom games?
Je vraag is je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Inderdaad: custom game joinen, even filteren op aram (iedereen zet dat wel in zijn titel).
Zorgen dat er geen summoner rift staat of blind pick en gaan :)

Heel binnenkort wordt het wel een officiele modus, met eigen queue. Mensen zullen dus minder skippen, maar ze hebben wel een reroll functie ingebouwd, per 2-3 spellen krijg je er eentje bij, en als je dus een champ hebt die je dan niet wil spelen, kan je een andere random kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waarom kun je trouwens bij custom games niet filteren op map type, of mode.
En waarom games laten zien met 10/10 sloten.

Daar is dan toch weer slecht over nagedacht denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 14:14:
Waarom kun je trouwens bij custom games niet filteren op map type, of mode.
En waarom games laten zien met 10/10 sloten.

Daar is dan toch weer slecht over nagedacht denk ik dan.
10/10 betekend niet direct dat de game al begonnen is op dat punt. Als jij echt die game moet joinen kan je er in als de host een plekkie vrij maakt. Zodra de game echt is begonnen is de 10/10 ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-10 11:22
iCy schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 13:37:

Ik krijg met grote regelmaat Poppy, maar inmiddels bij neergelegd en geoefend met normals en nu weet ik hoe ik met poppy moet spelen :9
Poppy is ook gewoon prima champ in Aram. Ik haal meestal wel iets van 2x-x. Zeer makkelijk om mensen in muren te beuken en kills mee te maken. Wanneer je je ulti hebt wordt het helemaal een makkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Poppy is bij ons een soort van cult held, zodra iemand ook maar poppy ziet of zegt hoor je iedereen POPPEHH roepen over skype :F :D

Heb in aram meestal niet dezelfde champs, heb wel aantal keer gehad dat ik telkens dezelfde champ had nadat er mensen waren geleaved :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Gisteren een leuk aram potje. 5 man arranged. Zodara 1 van ons dood ging MOEST iedereen zichzelf dood maken, met of zonder kills maken. Iedereen moest dezelfde hoeveelheid deaths hebben. Hierdoor hebben we het potje wel verloren, maar wat een lol :P.

Daarvoor nog een potje op SR. Zelfde mensen. Denk je in een kennen, gevolgd door een shen, lux en een udyr, dwars door hun jungle heen en op teamspeak alleen maar: KOM HIERRRR KENNEN!!! Ults en teleports om maar bij de kennen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Laatst online: 07-10 16:04
Beukerz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:01:
[...]

Voor zover ik weet heeft garen geen slow, zal het is opzoeken als ik thuis ben.
Tegen shen heb ik persoonlijk nooit problemen gehad met garen, gewoon eerst je shield maxen zodat die poke minder wordt en zodra hij poked meteen je shield aan gooien.

Je kan tegen garen beter een Cho of een jayce pakken, Cho vanwege zijn eigen sustain + E dmg zodat je garen makkelijker kan pokken om zijn passive te counteren en jayce vanwege ze auto attack poke :)
Het is een debuff, voor hemzelf. De movement speed van Garen verlaagd wanneer hij zijn E doet. Daarom wil je ook Q activeren voordat je E doet, zodat je de extra movement speed van Q nog even hebt terwijl je E aan hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
naarden 4ever schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:47:
[...]

Het is een debuff, voor hemzelf. De movement speed van Garen verlaagd wanneer hij zijn E doet. Daarom wil je ook Q activeren voordat je E doet, zodat je de extra movement speed van Q nog even hebt terwijl je E aan hebt staan.
Die penalty treed alleen in werking als je door minions heen moet/raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Gisteren toevallig meer mensen die 1vs1 gezien tussen Soaz en Wickd ?
in een BO5 gingen ze uitmaken wie er de toplane krijgt voor het Europese Allstar team.
De final match had zelfs 125k vieuwers op de stream van Wickd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Wootlock schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:19:
Gisteren toevallig meer mensen die 1vs1 gezien tussen Soaz en Wickd ?
in een BO5 gingen ze uitmaken wie er de toplane krijgt voor het Europese Allstar team.
De final match had zelfs 125k vieuwers op de stream van Wickd :)
Dan was het vast best spectaculair of niet? Wie heeft er gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Die heb ik ook gezien ja, echt heel erg leuk! Hoopte zo dat Wickd zou winnen, hij maakte erg mooie Riven en Renekton plays, maar helaas won Soaz. En dan ook nog met Draven en Nunu top, erg leuk gedaan. Lekker uit of the box denken :)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Nidhiki schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 16:33:
Die heb ik ook gezien ja, echt heel erg leuk! Hoopte zo dat Wickd zou winnen, hij maakte erg mooie Riven en Renekton plays, maar helaas won Soaz. En dan ook nog met Draven en Nunu top, erg leuk gedaan. Lekker uit of the box denken :)
Inderdaad, vooral tof om te zien hoe heel EG achter hem stond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel die 1 vs 1 sloeg nergens op?
Draven/Nunu top? Net of dat ooit gaat gebeuren in LCS.
Ze konden het beter bij normale picks laten om het realistisch te houden.
Aangezien Soaz de allstar verkiezing erdoor gewonnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:39:
Heel die 1 vs 1 sloeg nergens op?
Draven/Nunu top? Net of dat ooit gaat gebeuren in LCS.
Ze konden het beter bij normale picks laten om het realistisch te houden.
Aangezien Soaz de allstar verkiezing erdoor gewonnen heeft.
Hoezo "realistisch"? Geef 1 goeie reden waarom ze standaard top champions moeten kiezen? Je kiest een top champ omdat hij zo bekeken wordt met verhouding tot de rest van het team en de tegenstander. In een 1v1 gelden al die zaken niet en dan kies je dus beter een champ die solo goed is.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:48:
[...]

Hoezo "realistisch"? Geef 1 goeie reden waarom ze standaard top champions moeten kiezen? Je kiest een top champ omdat hij zo bekeken wordt met verhouding tot de rest van het team en de tegenstander. In een 1v1 gelden al die zaken niet en dan kies je dus beter een champ die solo goed is.
Omdat het theoretisch gezien om de all-star plek ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:20:
[...]

Omdat het theoretisch gezien om de all-star plek ging.
Het ging erom wie individueel de beste speler is. Soaz heeft bewezen dat hij dat op dit moment is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In ieder geval niet door het winnen van een 1v1 nunu tegen jayce. Dat is nou niet echt een eerlijke matchup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 23:07:
In ieder geval niet door het winnen van een 1v1 nunu tegen jayce. Dat is nou niet echt een eerlijke matchup.
champion select is deel van wie de betere speler is
als iemand het besef heeft om de juiste champ voor de juiste situatie te picken, en dus op z'n tegenstander inspeelt, is dat de juiste keus

liever iemand die outside the box denkt en elke mogelijkheid gebruikt om te winnen dan iemand die volgens de meta speelt en daardoor verliest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Beukerz schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:00:
Poppy is bij ons een soort van cult held, zodra iemand ook maar poppy ziet of zegt hoor je iedereen POPPEHH roepen over skype :F :D

Heb in aram meestal niet dezelfde champs, heb wel aantal keer gehad dat ik telkens dezelfde champ had nadat er mensen waren geleaved :D
Poppy is mijn 'ik zie het niet meer zitten' champion. Op het moment dat m'n vrienden zien dat ik Poppy inlock weten ze dat 't mijn laatste potje van de avond is :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Laatst online: 12:27

steel123

Cryman9

Pff, ik wist niet meer dat het levellen zo lang duurde. Ik heb LoL best veel gespeeld(800 wins), maar dat is ook al van 2,5 jaar geleden dat ik op mijn lvl 30 account gespeeld heb.

Tussendoor heb ik een tijdje in America gestudeerd en erna geen echte zin meer gehad om het weer op te pakken. Vooral omdat mijn friendlist nagenoeg gestopt was.

Dus nu bedacht ik mij dat ik weer ga beginnen, maar dan wel met een nieuwe summoner om er weer in te komen. Vooral omdat ik de helft van de champions niet eens meer ken. Vanaf Riven en verder weet ik de skills enzo niet eens van al die champions, wat het toch wel lastig maakt. Van alle champions daarvoor weet ik nog wel alles uit mijn hoofd >:)

Momenteel is mijn summoner lvl 11, maar ik vind nu al dat het zo ontzettend traag gaat. Het liefste zou ik weer op mijn lvl 30 account spelen, maar ik heb nog lang niet het niveau van wat ik toen had. Mijn plan was eigenlijk om een nieuwe account te levellen en dan vanaf lvl 20 met goede runes het junglen fatsoenlijk te leren. Dat was toch wel mijn zwakke punt.

Mijn favoriete game mode was altijd 3v3, maar sinds wanneer is er een nieuwe map? Ik starte gewoon lekker een 3v3 potje en ineens stond ik een andere map. Ik dacht wtf is dit, dus snel even gegoogled haha. Maar ik weet nog niet of die nieuwe map zo cool is.

[ Voor 31% gewijzigd door steel123 op 17-04-2013 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

steel123 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 08:08:
Pff, ik wist niet meer dat het levellen zo lang duurde. Ik heb LoL best veel gespeeld(800 wins), maar dat is ook al van 2,5 jaar geleden dat ik op mijn lvl 30 account gespeeld heb.

Tussendoor heb ik een tijdje in America gestudeerd en erna geen echte zin meer gehad om het weer op te pakken. Vooral omdat mijn friendlist nagenoeg gestopt was.

Dus nu bedacht ik mij dat ik weer ga beginnen, maar dan wel met een nieuwe summoner om er weer in te komen. Vooral omdat ik de helft van de champions niet eens meer ken. Vanaf Riven en verder weet ik de skills enzo niet eens van al die champions, wat het toch wel lastig maakt. Van alle champions daarvoor weet ik nog wel alles uit mijn hoofd >:)

Momenteel is mijn summoner lvl 11, maar ik vind nu al dat het zo ontzettend traag gaat. Het liefste zou ik weer op mijn lvl 30 account spelen, maar ik heb nog lang niet het niveau van wat ik toen had. Mijn plan was eigenlijk om een nieuwe account te levellen en dan vanaf lvl 20 met goede runes het junglen fatsoenlijk te leren. Dat was toch wel mijn zwakke punt.

Mijn favoriete game mode was altijd 3v3, maar sinds wanneer is er een nieuwe map? Ik starte gewoon lekker een 3v3 potje en ineens stond ik een andere map. Ik dacht wtf is dit, dus snel even gegoogled haha. Maar ik weet nog niet of die nieuwe map zo cool is.
Ik ben altijd wel fan geweest van twisted treeline, vroeger(net na de beta) custom games en maar denken dat shaco OP was (HIJ KAN 2x DE DMG DOEN OP OP OP). Nu met de rework past het helemaal bij de speelstijl van mij en mijn vrienden. High paced knokken met objectives, team comps maken die echt achterlijk lijken en toch roflstompen (lux als bait ftw). Het is een stuk anders, maar nogsteeds die overheerlijke feel van SHIT!! 2 seconde geleden was hij nog bij mij in lane!

Lees even wat de map doet, en na een paar potjes merk je dat de map toch net iets lekkerder speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Gisteren zac (f2p) even uitgeprobeerd tegen 3vs3 bots, aangezien ik niet goed wist wat er van te verwachten. Toch wel een leuke champ ^^ Het is vaak kiezen tussen blijven harrasssen, of toch die blubber opnemen om je health weer omhoog te krikken. Heel veel CC en degelijke dmg (op bots wel). Ik stond samen met een ash te spelen en dat ging goed samen.

Heb dus wel een idee van de mechanics nu, in de praktijk zal het allemaal iets minder vlot gaan, maar hij heeft toch enorm potentieel!

En de nieuwe Twisted Treeline is niet slecht, je hebt die altars, kleinere map, kleine jungle. Maar ik heb er niet meer op gespeeld sinds ik een 50 minuten lang spel had tussen twee healthstacking teams. Maar goed dat lag ook wel aan onze champion picks. Botgames doe ik er wle nog eens op om een nieuwe champ uit te proberen of een very quick first win of the day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-10 23:42

Lapras

Ice beam

3v3 vind ik leuker dan 5v5. Vooral door het type mensen dat het speelt. Ik word zelden uitgescholden, geen gezeur in champion select over welke champion je speelt (al vraag ik toch soms vriendelijk of men geen ADC wil spelen) en het gemiddelde niveau lijkt iets hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ik ben nu niet meteen een pro en speel nu niet meteen in gold league.

Maar ligt dat nu aan mij of wordt Victor nooit gekozen? Ook al is hij free to play.

Wat is er juist mis met Victor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Victor is heel moeilijk te spelen, het is een champ waar je echt even tijd in moet steken om te ermee leren om te gaan, niet zoals bijv. garen (is die weer /3 ) die je in een handomdraai weet te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 08:23
Lapras schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:23:
3v3 vind ik leuker dan 5v5. Vooral door het type mensen dat het speelt. Ik word zelden uitgescholden, geen gezeur in champion select over welke champion je speelt (al vraag ik toch soms vriendelijk of men geen ADC wil spelen) en het gemiddelde niveau lijkt iets hoger.
Ik vond 3v3 ook altijd leuker dan 5v5; en vind de nieuwe map nog niet zozeer een minpunt; ook al vond ik de oude map leuker.. Fights around dragon bijvoorbeeld.. De nieuwe is gewoon anders. Maar het feit dat er bij 3v3 een aantal items/wards uit zijn gehaald / nieuwe items zijn ingestopt is wel echt de reden waardoor ik het bijna nooit meer speel..

Wat betreft de vraag omtrent Victor: in mijn optiek is er met Viktor niet zo heel veel mis, maar zijn er gewoon veel champs die hetzelfde als Viktor beter doen en dus een beter pick zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

JapieTalent schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:35:
Ik vond 3v3 ook altijd leuker dan 5v5; en vind de nieuwe map nog niet zozeer een minpunt; ook al vond ik de oude map leuker.. Fights around dragon bijvoorbeeld.. De nieuwe is gewoon anders. Maar het feit dat er bij 3v3 een aantal items/wards uit zijn gehaald / nieuwe items zijn ingestopt is wel echt de reden waardoor ik het bijna nooit meer speel..
Klopt, maar het maakt het spel wel iets eenvoudiger, of in ieder geval wat overzichtelijker. Ik speel graag Rengar, dus het gebrek aan wards maakt hem een stuk sterker. Verder zijn er veel meer bushes dat hem een groter bereik voor zijn passive geeft.

Ik mis alleen de fort pot, maar starten met cloth + long sword + pots is minstens zo prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Rengar, 1 van de weinige champs die ik echt niet kan spelen, ik word altijd spastisch als ik zijn skill combo probeer uit te voeren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josshem
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-10 21:33
Amumu is zeer goed op TT. tot lvl 6 is hij erg zwak (zou ook junglen adviseren) daarna ontsnapt niemand meer. En zijn W (dat huilen) is % dmg. Dus goed voor het shredden van de bruisers. Rylays probeer ik meestal te rushen om zo gruwelijk veel CC te genereren en tankyeness.
Op TT zou ik persoonlijk altijd 2 ad bruisers + 1 ap champion pakken (tanky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
josshem schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:52:
Amumu is zeer goed op TT. tot lvl 6 is hij erg zwak (zou ook junglen adviseren) daarna ontsnapt niemand meer. En zijn W (dat huilen) is % dmg. Dus goed voor het shredden van de bruisers. Rylays probeer ik meestal te rushen om zo gruwelijk veel CC te genereren en tankyeness.
Op TT zou ik persoonlijk altijd 2 ad bruisers + 1 ap champion pakken (tanky)
Iemand die ervaring heeft met Elise top?..Heb der gekocht maar best nog lastig te spelen 1vs1 top vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

JapieTalent schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:35:
[...]

Wat betreft de vraag omtrent Victor: in mijn optiek is er met Viktor niet zo heel veel mis, maar zijn er gewoon veel champs die hetzelfde als Viktor beter doen en dus een beter pick zijn..
Teemo was eerst OP op 3v3 (ja, je hoort het goed OP) totdat dat reveal item op de proppen kwam (op stage kan de naam niet opzoeken ivm blokkades en geneuzel)

Verder zijn wards te sterk ,omdat de map zo ontzettend klein is en 1 ward de halve map kan laten zien.
De kracht van de map zit in de snelle speelstijl, de constante dreiging van ganks en de vaak wat nettere mensen. Je mindset moet anders, dus als je SR denkt ga je het wss niet snel halen/leuk vinden.
llovesoccerx7 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:55:
[...]
Iemand die ervaring heeft met Elise top?..Heb der gekocht maar best nog lastig te spelen 1vs1 top vindt ik.
Je bent snel heen en weer op TT, elise is zelf erg snel. Je harras is sterk, je kan als je wil de jungle snel clearen, en je escape is ook zeer sterk. Begin met boots en een item naar keuze.

[ Voor 15% gewijzigd door Masuchievo op 17-04-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Beukerz schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:34:
Victor is heel moeilijk te spelen, het is een champ waar je echt even tijd in moet steken om te ermee leren om te gaan, niet zoals bijv. garen (is die weer /3 ) die je in een handomdraai weet te spelen :)
Maar kun je er mee "ownen?". Of is die champ gewoon broken? Er moeten toch genoeg mensen zijn die wel leren spelen met Victor?

Ik heb nog nooit tegen een Victor gestaan sinds zijn release en speel toch quasi dagelijks.

Misschien moet ik wel eens Victor leren om de tegenstanders te verrassen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Deetje schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:58:
[...]

Maar kun je er mee "ownen?". Of is die champ gewoon broken? Er moeten toch genoeg mensen zijn die wel leren spelen met Victor?

Ik heb nog nooit tegen een Victor gestaan sinds zijn release en speel toch quasi dagelijks.

Misschien moet ik wel eens Victor leren om de tegenstanders te verrassen ^^.
Victor zal vast erg sterk zijn, maar er zijn champions die net zo sterk zijn maar veel minder moeite moeten doen om die dmg er uit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

llovesoccerx7 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:55:
[...]
Niet zozeer op de TT map, maar in SR is dat totaal geen probleem. Daarnaast lijkt me de korte tijd waarin elise turrets neerhaalt ook ideaal voor TT. Je moet vooral leren afwisselen tussen Spider en Caster form.

Bij laning, blijf je in caster form, en harass je zodra je de mogelijkheid hebt met je AA (let op je cs). zodra je een stun kunt landen is het > in caster form, W (100% raak mits stunned), Q (enorme portie dmg) en daarna spring je naar spiderform, als de tegenstander verder weg is geraakt, gebruik je je E om te chasen, en daarna W (voor heals en dmg) en Q. Zodra je tegenstander dan weer dicht bij zijn tower komt, spring je weer terug naar caster form en probeer je nog een W en Q te raken.

De truc is vooral agressief te spelen, zo ervaar ik het. (mits je die combo's goed kan raken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Deze afkortingen TT SR en AA ?..Wat betekent dat nu zie ik mensen nu ineens ook weer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:11:
Deze afkortingen TT SR en AA ?..Wat betekent dat nu zie ik mensen nu ineens ook weer gebruiken.
TT = Twisted Treeline
AA = Auto Attack
SR = Summoners Rift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 08:23
Masuchievo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:56:
[...]
De kracht van de map zit in de snelle speelstijl, de constante dreiging van ganks en de vaak wat nettere mensen. Je mindset moet anders, dus als je SR denkt ga je het wss niet snel halen/leuk vinden.
Denk dat de grootste pré van 3on3 is dat mensen het zien als een potje voor de lol. Dus ook dat er geen solo queue is. Bij 5on5 wordt over het algemeen door mensen (getracht om) serieuzer te spelen gespeeld en dus worden frustraties eerder geuit. De ranked teams variant is enkel met teams dus dan zit je met je 'eigen' mensen. Denk dat deze mindset vooral de kracht is.

Dat het sneller speelt en meer dreiging is klopt zeer zeker; maar dat is niet veranderd van de oude tov de nieuwe map naar mijn idee. Vind dit ook zeer zeker een sterk punt van de map, maar heb sinds de nieuwe map en de daarbij horende changes minder fun en laat de mode steeds meer links liggen.
Masuchievo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:56:
[...]

Teemo was eerst OP op 3v3 (ja, je hoort het goed OP) totdat dat reveal item op de proppen kwam (op stage kan de naam niet opzoeken ivm blokkades en geneuzel)
Teemo is altijd een goede pick geweest op 3on3, lang leve map awareness. Net als dat bruisers (Jax, Xin) altijd een goede pick zijn geweest; simpelweg omdat je slechts door 3 man gejumped kan worden ipv 5 (zoals op SR).
llovesoccerx7 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:11:
TT = Twisted Treeline (de 3on3 map)
SR = Summoners Rift (de 5on5 map)
AA = Auto Attack.

Edit: zag dat Arisumi me voor was; excusez moi.

[ Voor 10% gewijzigd door Jaap. op 17-04-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Beukerz schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:48:
Rengar, 1 van de weinige champs die ik echt niet kan spelen, ik word altijd spastisch als ik zijn skill combo probeer uit te voeren :'(
Hoewel ik verre van goed ben, lukt hij me toch redelijk.

Het is vooral managen van Ferocity en je cooldowns. Smart casten van je E is daarbij ook wel noodzakelijk. Ik volg de Best Rengar NA build die hem bijna als AD carry bouwt. Je begint met snel je CDR opbouwen (4/4 masteries, CDR quints, brutalizer + kindlegem + random boots als eerste items) zodat je op 30% zit. Dat kan je eventueel naar 40 krijgen door dat je kindlegem naar Spirit Visage te upgraden.

Max E voor harass, max daarna Q of W, ligt aan je build. Je ultimate is bijna altijd een gegarandeerde kill, zeker als de triple Q lukt (YouTube: Rengar Tutorial- Triple Q). Je empowered E is daarnaast ook erg sterk.

Het enige punt is dat hij, zeker op SR, later enigszins verwaarloosbaar wordt. Je melt de AD carry of AP carry, maar daarna ben je zelf ook direct dood. Althans, dat is mijn ervaring. Op TT heb je daar minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:12:
[...]

TT = Twisted Treeline
AA = Auto Attack
SR = Summoners Rift
Aah ik speel elise alleen SR (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Daar speel ik ook alleen elise op ;-), die tips kun je dus vooral daar toepassen. Trouwens lekkere items voor tijdens die combo zijn die Rylai's Crystal Scepter en Liandry's Torment. Daarna ga ik meestal voor defence, armor, magic resistance of health afhankelijk van de situatie. Als je early fed bent, kun je altijd voor een deathcap gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Masuchievo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:04:
[...]

Victor zal vast erg sterk zijn, maar er zijn champions die net zo sterk zijn maar veel minder moeite moeten doen om die dmg er uit te krijgen.
Gister toevallig nog 1 die best aardig speelde en onze veigar afmaakte in lane, maar die veigar was ook niet al te snugger. (met minder dan 200hp in lane blijven meerdere keren en dan afgeslacht worden...)
Maar er zijn betere champ die een zo gezegd minder hoog skill lvl nodig hebben om dezelfde dmg te dealen :)

@lapas, zal ik kijken vanaaf of het me gaat lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Blergh ik haat soms echt die kinderen in dit spel. Dat iemand minder goed doet kan ik meeleven, maar gelijk voor noob en heel veel ziektes uitgescholden worden. Ik was solotop tegen gangplank met Cho, op zich kon ik hem makkelijk hebben maar ongeacht de wards ben ik in 15 minuten 7 keer door jarvan geganked waarvan 2 keer dood, oftewel een babysit. Ik had amper een mogelijkheid om goed te kunnen farmen, maar wordt wel weer direct voor noob en alles uitgescholden. Onze jungler kwam na 20 minuten een keer aankakken en dan niet eens voor een gank, maar om top te protecten en mijn lane te pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Vroegah ging het levelen veel sneller. Ik had een kleine 100 wins nodig om lvl 30 te worden en toen bestonden bot games nog niet eens (ofwel: ik had niet ook nog 300 bot-wins om mijn statistieken te verdraaien ;) ) . Je kreeg ook gemiddeld veel meer IP per game. Dat hebben ze een keer veranderd en sindsdien doe je er ruim anderhalf keer zo lang over om tot lvl 30 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je vind dat het al lang duurt om tot level 11 te komen zou ik maar op je main gaan spelen. Level 11 is pas 9% van de exp die je nodig hebt. Bij level 22 zit je pas op de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf

Dan heb je geluk, want NA>EU account transfers zijn nu beschikbaar, als je voor juli 2010 hebt geregistreerd kan je je account zelfs laten mergen met je EU account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Darf schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:30:
[...]

Dan heb je geluk, want NA>EU account transfers zijn nu beschikbaar, als je voor juli 2010 hebt geregistreerd kan je je account zelfs laten mergen met je EU account.
WAIT WHAT???!!!! Waar staat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steel123
  • Laatst online: 12:27

steel123

Cryman9

Vicarious schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:17:
[...]
Vroegah ging het levelen veel sneller. Ik had een kleine 100 wins nodig om lvl 30 te worden en toen bestonden bot games nog niet eens (ofwel: ik had niet ook nog 300 bot-wins om mijn statistieken te verdraaien ;) ) . Je kreeg ook gemiddeld veel meer IP per game. Dat hebben ze een keer veranderd en sindsdien doe je er ruim anderhalf keer zo lang over om tot lvl 30 te komen.
Hmm, misschien dat het dat is. Er waren toen nog zeker geen bot games. Ja je kon custom games doen met bots erbij, maar het enige wat die deden was lopen en doodgaan.
Darf schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:30:
[...]
Hmm, zal daar eens naar kijken. Maar mijn NA account is zeker niet van voor juli 2010, denk rond jan 2011. Mijn EU account is wel ouder, weet alleen niet hoe ik dat kan zien. Veel zin heeft dat mergen ook niet echt, want mijn NA account is niet max level geworden omdat ik daar niet veel tijd/zin had om LoL te spelen.

Dus mijn 800 wins zijn nog voor 95% van voor dec 2010 :o
Wat gaat de tijd toch snel :P

Maargoed ik zal vanavond wel eens een paar normals spelen op mijn lvl 30 account. En dan maar eens kijken hoe het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Hmm kan deze niet openen hier op stage ivm blokkade en de https:// vervalt en wordt gewoon euw.etc.

Zal het thuis wel even bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-10 20:52
Masuchievo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:05:
[...]

Hmm kan deze niet openen hier op stage ivm blokkade en de https:// vervalt en wordt gewoon euw.etc.

Zal het thuis wel even bekijken.
Starting today, players will be able to skip over the Atlantic and transfer between the North America and EUW or EUNE servers. This upgrade has been a long time coming and we’re stoked that players now have more flexibility to choose where they play!

To purchase a transfer, head to the in-game store and click on the Other tab. Intercontinental transfers are one-way and run 2600RP, so always double check you’re heading to the right server. Additionally, European players who joined the North American server prior to June 1st 2010 and weren’t able to move to the European platform when it opened will receive a free one time transfer token.
http://euw.leagueoflegend.../showthread.php?t=1143629

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 17-04-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Thormodo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:14:
[...]

Starting today, players will be able to skip over the Atlantic and transfer between the North America and EUW or EUNE servers. This upgrade has been a long time coming and we’re stoked that players now have more flexibility to choose where they play!

To purchase a transfer, head to the in-game store and click on the Other tab. Intercontinental transfers are one-way and run 2600RP, so always double check you’re heading to the right server. Additionally, European players who joined the North American server prior to June 1st 2010 and weren’t able to move to the European platform when it opened will receive a free one time transfer token.
http://euw.leagueoflegend.../showthread.php?t=1143629
De token is wel fijn. Mijn account is van november 2009. UFO Corki ftw. En eindelijk mijn regifted Amumu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Vraagje over Lee Sin, Activeert zijn passive ook na elke keer dat je maar eens op zijn skills klikt? m.a.w. krijg je bij zowel 'Tempest' als bij 'Cripple' de attack speed en energy bonus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beukerz
Geloof van wel, blijven 2 aparte skills die je activeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Qon schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:44:
Vraagje over Lee Sin, Activeert zijn passive ook na elke keer dat je maar eens op zijn skills klikt? m.a.w. krijg je bij zowel 'Tempest' als bij 'Cripple' de attack speed en energy bonus?
Ja. Oftewel niet je skills blijven spammen in jungle, maar wachten totdat je die 2(3?) aanvallen geland hebt en dan weer intikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Beukerz schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:48:
Geloof van wel, blijven 2 aparte skills die je activeert.
Dat zal verklaren waarom ik niet snapte waarom in elke guide staat dat Lee Sin een van de snellere cleartijden heeft. Ik spamde al die skills gewoon, en elke keer was m'n energy leeg. Je begint dus AA > E > AA > AA > E > AA > AA > W > etc. etc. in de jungle, en ook wanneer je ganked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Tijdens een gank wil je zo snel mogelijk Tempest > Cripple raken, en als ze flashen er achter aan met je Q ;)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Qon schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:52:
[...]

Dat zal verklaren waarom ik niet snapte waarom in elke guide staat dat Lee Sin een van de snellere cleartijden heeft. Ik spamde al die skills gewoon, en elke keer was m'n energy leeg. Je begint dus AA > E > AA > AA > E > AA > AA > W > etc. etc. in de jungle, en ook wanneer je ganked?
Ligt heel erg aan de de persoon die je ganked. Insta dmg=RAMMEN OP DIE KNOPPEN IN EEN LOGISCHE VOLGORDE. En anders is het tik, AA, tik, AA, tik, AA. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martcor
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 15:29
Masuchievo schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:55:
[...]

Ligt heel erg aan de de persoon die je ganked. Insta dmg=RAMMEN OP DIE KNOPPEN IN EEN LOGISCHE VOLGORDE. En anders is het tik, AA, tik, AA, tik, AA. etc.
lee sin is echt wel hard to master. je moet echt heel precies weten wat elke skill doet.
maar het idee van assasins is toch gewoon keihard bursten en weer wegwezen voordat je dmg krijgt?

MJ

Pagina: 1 ... 26 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.