[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 17:21
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:15:
[...]

Je kan beter je ban spenderen aan Kassadin als je een soloq stomper wil elimineren.
Heb zelf nooit problemen met Kassa eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breakskater schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:15:
[...]

Heb zelf nooit problemen met Kassa eigenlijk.
Dan ben je nog geen goede tegengekomen ;). Hij is wat lastiger te spelen dan een champ zoals Akali, omdat je iets meer moet doen dan je gezicht over je qwer rollen. Akali hardcountered amper champs. Je ziet in guides bijvoorbeeld dat Lux een easy lane is, maar een goede Lux zal nooit binnen het bereik van Akali komen en als Lux 1 q raakt is Akali gewoon dood. Kas is gewoon 9 pots of dat refill ding met hp/mana en nog wat pots starten en en zodra je level 6 bent gewoon als een gek snowballen. Probeer ook altijd warmogs op kas te krijgen icm met roa heb je dan 3400 hp, regen je hp na fights en heb je meer aan je passive.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 16:06

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:15:
[...]

Je kan beter je ban spenderen aan Kassadin als je een soloq stomper wil elimineren.
ja pure haat aan kassadin, zeker als je eigen midlaner een champ is die niet zo gemakkelijk kan roamen :/
Als ik zie dat de enemy een kassdin pakt ik meestal TF of Ryze met teleport, zodat ik hem iig kan volgen :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:19:
[...]

Dan ben je nog geen goede tegengekomen ;). Hij is wat lastiger te spelen dan een champ zoals Akali, omdat je iets meer moet doen dan je gezicht over je qwer rollen. Akali hardcountered amper champs. Je ziet in guides bijvoorbeeld dat Lux een easy lane is, maar een goede Lux zal nooit binnen het bereik van Akali komen en als Lux 1 q raakt is Akali gewoon dood. Kas is gewoon 9 pots of dat refill ding met hp/mana en nog wat pots starten en en zodra je level 6 bent gewoon als een gek snowballen. Probeer ook altijd warmogs op kas te krijgen icm met roa heb je dan 3400 hp, regen je hp na fights en heb je meer aan je passive.
Je moet sowieso niet denken in termen van lanecounters maar in het grotere geheel. Akali is een van de champs die in ieder geval op een enemy ADC kan blijven in teamfights en daarna nog door kan snowballen. Ze is hierin een van de weinigen die ook een tristana / ezreal / vayne kan bijhouden in termen van mobility.

Dat gezegt , er zijn inderdaad teamsetups waar ze het gewoon superslecht tegen doet. Akali counter je met je team, niet alleen in je lane. Je kan wel Darius / Garen gaan en je lane stompen, als je team voor de rest bestaat uit 4 squishies zonder escapes of CC pakt ze alsnog jouw ADC voordat jij bij die van hun komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:37:
[...]

Je moet sowieso niet denken in termen van lanecounters maar in het grotere geheel. Akali is een van de champs die in ieder geval op een enemy ADC kan blijven in teamfights en daarna nog door kan snowballen. Ze is hierin een van de weinigen die ook een tristana / ezreal / vayne kan bijhouden in termen van mobility.

Dat gezegt , er zijn inderdaad teamsetups waar ze het gewoon superslecht tegen doet. Akali counter je met je team, niet alleen in je lane. Je kan wel Darius / Garen gaan en je lane stompen, als je team voor de rest bestaat uit 4 squishies zonder escapes of CC pakt ze alsnog jouw ADC voordat jij bij die van hun komt.
Ja, met een Renekton op haar reet doet ze dat dus niet. Daarom pak je ook geen Darius of Garen. Als je direct naar de ADC van de tegenstander dived snap ik dat je verliest. Met een Lux doet ze dat ook niet trouwens. En tegen vayne ligt het 100% aan de situatie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Kassadin valt best mee, een ad mid zoals kha of panth werkt het al aardig tegen en later in de game is kassadin ook niet per se heel sterk, twisted fate bijvoorbeeld roamed een stuk harder en kan ook safe blijven terwijl hij zn damage doet.

Tegen een lux speelt akali niet eens om de kills, gewoon farmen en safe blijven met je shroud, alleen bij ganks of een echte mogelijkheid zal akali killen, akali is later in de game moeilijk omdat ze op een carry kan springen en die ook echt dood krijgen, ook al staan er andere om heen, een slimme akali weet heel goed welk moment ze springt en wanneer een carry net niet helemaal safe is.
Ophet moment dat kassadin voor een kill wilt gaan zal die toch moeten springen en dan alleen de flash overhouden om nog iets te kunnen qua movement, is alsnog een hele goede cleanup maar in een essentieel teamfight toch niet even handig.

Het is ook een beetje de ontwikkeling van bruisers die akali bijvoorbeeld heel makkelijk kan omzeilen met 2 jumps, waar kassadin een sitting duck kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 14:55

Meneer iCy

swarma

Ik vind het spelen met swain tegenover akali erg handig, ook in de teamfights. Probeer akali te snaren ze is gewoon gone :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:08:
Kassadin valt best mee, een ad mid zoals kha of panth werkt het al aardig tegen en later in de game is kassadin ook niet per se heel sterk, twisted fate bijvoorbeeld roamed een stuk harder en kan ook safe blijven terwijl hij zn damage doet.

Tegen een lux speelt akali niet eens om de kills, gewoon farmen en safe blijven met je shroud, alleen bij ganks of een echte mogelijkheid zal akali killen, akali is later in de game moeilijk omdat ze op een carry kan springen en die ook echt dood krijgen, ook al staan er andere om heen, een slimme akali weet heel goed welk moment ze springt en wanneer een carry net niet helemaal safe is.
Ophet moment dat kassadin voor een kill wilt gaan zal die toch moeten springen en dan alleen de flash overhouden om nog iets te kunnen qua movement, is alsnog een hele goede cleanup maar in een essentieel teamfight toch niet even handig.

Het is ook een beetje de ontwikkeling van bruisers die akali bijvoorbeeld heel makkelijk kan omzeilen met 2 jumps, waar kassadin een sitting duck kan zijn.
Je vergeet de silence, dat is echt HUGE. 2.6 seconden dat de vijandelijk APC niets kan doen. Een Kha zal in een team fight ook voor clean-ups gaan, net zoals Kassadin. Een Kha moet ook diven en is net zo squishy. Kha is echt alleen een lane counter en niet een echte counter in teamfights. Kas drukt op Q, en Kha wordt opgeblazen in een TF. Pant is in dat opzicht beter door de stun (die kan je off krijgen voordat de Q raakt en Kas zal je sowieso niet focussen), maar dan zal het team met de Pant wel goed gebruik moeten maken van de sterke early game van pant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind Akali en Kassadin nou niet echt een probleem in solo que. Ze zijn prima te counteren in lane. En in teamfights is Kassa wel lastig maar Akali is vrijwel altijd instant dood. Heb zelf altijd meer last van Lux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:22

Qon

Ik speel meestal Morgana tegen Lux, weet nog geeneens of dit een counter is, maar wat kun je Lux goed pakken met Morgana. Enige champions die echt lastig zijn met Morgana (die ik tot nu toe ben tegen gekomen) zijn een goede fizz en een goede akali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 17:20

UTADDICT

NERF

Fizz is echt mijn favo champ. Hij is alleen early game (voor 6) vrij lastig. Of lastig, gevaarlijk. E redt je wel uit veel situaties, maar ik ben ook wel eens te enthousiast.. ;-)

Vanaf 6 is het lang leve de lol echter.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Qon schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:39:
[...]

Misschien heb ik je verkeerd begrepen. Wanneer je na mijn tips/reactie het volgende zegt:

[...]

Dat vat ik dus op dat het over mijn opmerking gaat. Maar nogmaals, misschien dat ik het fout interpreteer.
De tips die jij geeft vind ik twijfelachtig door de door mij aangegeven punten, gewoon opgesomd en onderbouwd, niks kinderachtigs aan.

Hierbij mijn toelichting op bovenstaande opmerking, ik zal er niet verder op ingaan in dit topic.
Er zat ook nog een andere post tussen met tips en ik zag er nog wel meer aankomen, was dus niet specifiek op jou gericht. Dan alsnog vind ik het een beetje lame om dan op je teentjes getrapt te zijn als ik het niet met je eens ben. Ook mijn post was prima onderbouwd (hell, er was zelfs iemand die het met mee eens was!) overigens, net als die daarna. Let's agree to disagree dan maar.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Battlechaser
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 05:52
Ik speel graag met Brand. Zojuist een normal game gedaan aangezien ik dus nog geen ranked speel.
Wordt onze jungler gefocussed en staan er 3 man van de tegenstander letterlijk op elkaars tenen.

Pillar of fire erop en mn ult, hopla 3 man dood :P, onze jungler helaas ook. Eerste keer dat ik er 3 in 1 keer sloop. leuke reacties van het team ook :)

Born to Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
Qon schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:35:
Ik speel meestal Morgana tegen Lux, weet nog geeneens of dit een counter is, maar wat kun je Lux goed pakken met Morgana. Enige champions die echt lastig zijn met Morgana (die ik tot nu toe ben tegen gekomen) zijn een goede fizz en een goede akali.
Ook die zijn weer goed op te vangen door je E als eerste op max te brengen. Je blockt er genoeg damage mee en bijv. een knock-up van een Xin als jungle heeft geen effect :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

schaapiej schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 07:58:
[...]

Ook die zijn weer goed op te vangen door je E als eerste op max te brengen. Je blockt er genoeg damage mee en bijv. een knock-up van een Xin als jungle heeft geen effect :)
Dat is een goede tip! Ik vind het trouwens wel apart dat je Morgana niet vaak ziet (ik heb nu 5 ranked potjes gedaan, en heb 'r 0 keer gezien behalve de potjes die ik zelf speel). Maar ook in normals zie ik haar niet vaak. Jammer dat mid vaak geclaimed wordt.

Gisteren trouwens twee potjes ranked gedaan (nogsteeds placement matches) eerste game verloren. Ik speelde met Blitz, mijn draven was hard aan het snowballen met 6/0/2 binnen no time, jammer dat mid en top beide iets underfarmed waren en achter stonden in kills. Net nadat de teamfights beginnen op mid, krijgt draven internet problemen... Mijn grabs halen niks meer uit, en zelfs wanneer ik de enemy Teemo pak, nuken ze ons nog neer, helaas een loss.

Tweede game heerlijk gespeeld met Janna, we verliezen vrijwel alle lanes en alle outer turrets zijn kapot, totdat de teamfights beginnen, en we ze hard afmaken keer op keer. Mits je een goede AD carry hebt, is Janna zo leuk om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Qon schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:25:
[...]

Gisteren trouwens twee potjes ranked gedaan (nogsteeds placement matches) eerste game verloren. Ik speelde met Blitz, mijn draven was hard aan het snowballen met 6/0/2 binnen no time, jammer dat mid en top beide iets underfarmed waren en achter stonden in kills. Net nadat de teamfights beginnen op mid, krijgt draven internet problemen... Mijn grabs halen niks meer uit, en zelfs wanneer ik de enemy Teemo pak, nuken ze ons nog neer, helaas een loss.
Ik speelde gister ook praktisch een 4v5 omdat er eentje 'internetproblemen' had. Ik denk echter dat het in de EUW servers zat, er was namelijk ook een reddit topic over van meer mensen die problemen hadden, en de spectator mode stond uitgeschakeld omdat daar vermoedelijk een probleem in zat. Ik was in ieder geval blij dat ik op normal draft had geklikt ipv op ranked.

En Janna is voor mij inderdaad de leukste support (ik heb thresh niet), alhoewel Taric voor mij een veiligere pick is.

[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 09-04-2013 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Vicarious schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:41:
[...]

Ik speelde gister ook praktisch een 4v5 omdat er eentje 'internetproblemen' had. Ik denk echter dat het in de EUW servers zat, er was namelijk ook een reddit topic over van meer mensen die problemen hadden, en de spectator mode stond uitgeschakeld omdat daar vermoedelijk een probleem in zat. Ik was in ieder geval blij dat ik op normal draft had geklikt ipv op ranked.
Ik speel wel op de EUNE servers. Maar ik had ook rare lags tijdens dat potje, zomaar ineens pings van 360 een paar keer binnen een paar minuten, gelukkig tijdens laning phase, en dat ik lekker in de bosjes stond te campen, hopend op een foute positie van de tegenstanders. Jammer dat het bij Draven elke keer midden in de teamfights was. Zie je van ons team iedereen backuppen, staat draven daar nog niks te doen... Ja dan kun je pingen wat je wilt :P maar lopen deed hij niet haha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Qon schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:45:
[...]

Ik speel wel op de EUNE servers. Maar ik had ook rare lags tijdens dat potje, zomaar ineens pings van 360 een paar keer binnen een paar minuten, gelukkig tijdens laning phase, en dat ik lekker in de bosjes stond te campen, hopend op een foute positie van de tegenstanders. Jammer dat het bij Draven elke keer midden in de teamfights was. Zie je van ons team iedereen backuppen, staat draven daar nog niks te doen... Ja dan kun je pingen wat je wilt :P maar lopen deed hij niet haha...
Waarom speel je op EUNE dan? :o Poolse vriendin? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Vicarious schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:45:
[...]

Waarom speel je op EUNE dan? :o Poolse vriendin? :+
Nee m'n vrienden spelen daar. Aan de ene kant jammer dat je geen landgenoten tegenkomt, aan de andere kant fijn, omdat ze meestal flamen in hun eigen taal :P, dat begrijp ik toch niet, en hun mij ook niet, dus kan ik ook lekker schelden in het nederlands als m'n frustraties oplopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sajuut! Je moeder kan ook al geen badkamers tegelen! Weet je waar je die kitspuit kan laten?!

Zoiets? Zit je niet met pingissues op EUNA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Haha, dat bedenk ik er zelf ook altijd bij ja :P...

Maar nee, ping is prima, ligt altijd op 26, prima om mee te spelen, volgens mij laat mijn internet verbinding zelf geen lagere ping toe. Ook queue times zijn erg laag. Het komt zelden voor dat ik langer dan 50 seconden moet wachten op een game.

[ Voor 22% gewijzigd door Qon op 09-04-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:19:
[...]

Iets te kinderachtig om te zeggen dat ik dan geen goede tegengekomen ben, misschien, maar de kit van Kassa is sterk maar snowballed niet zo hard als Akali. Heb nog met geen enkele mid champ echt harde problemen met Kassa gehad, niet zoals met Akali. Bij Kassadin kan je ook nog wegflashen voor een survival terwijl dat bij Akali veelal hopeloos is.
Over Lux en Akali, het is niet zo dat als je 1 keer je Q raakt ze dood is. Ja je hebt je range en als je lux goed speelt hoef je nooit in range te komen voor haar jump (tenzij je under tower staat). Echter als je je Q raakt en dichterbij komt om je combo te doen jumpt ze sowieso op jou en aangezien lux zo'n beetje de laagste base health heeft uit de game heeft en jij je Q net gebruikt hebt zal je het toch echt af moeten leggen.
Wat wel zo is, is dat voor level 6 lux zo'n beetje de hard counter van Akali is en je haar al haar farm kan afnemen door goed met je E en je passive om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:42

Lapras

Ice beam

Gister had ik een aardige game. Let wel, dit is nog niet level 30. Ik was Rengar in bot lane (tja, de meta bestaat nog amper voor lvl 30, heb ik het idee) met een Kayle support. We stonden tegen een Teemo en Kayle support. Uiteindelijk win ik de lane met 8/1/4. De andere lanes verliezen licht, maar staan er nog redelijk voor.

Vervolgens komt de groepsfase waarin ik vrijwel niks klaarspeel. Het team vecht niet als een team, ik word gefocused, ik heb nog enkele keren dat ik een squishy van hen kan bespringen en instagibben, maar we verliezen na een pijnlijke kwartier toch nog. Het probleem leek te zijn dat zij wel een tank hadden en wij niet. Ik bouw mijn Rengar vrijwel pure damage, wat prima is voor de laning phase, maar daarna slecht werkt.

Een open vraag: what to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Lapras schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:20:
Gister had ik een aardige game. Let wel, dit is nog niet level 30. Ik was Rengar in bot lane (tja, de meta bestaat nog amper voor lvl 30, heb ik het idee) met een Kayle support. We stonden tegen een Teemo en Kayle support. Uiteindelijk win ik de lane met 8/1/4. De andere lanes verliezen licht, maar staan er nog redelijk voor.

Vervolgens komt de groepsfase waarin ik vrijwel niks klaarspeel. Het team vecht niet als een team, ik word gefocused, ik heb nog enkele keren dat ik een squishy van hen kan bespringen en instagibben, maar we verliezen na een pijnlijke kwartier toch nog. Het probleem leek te zijn dat zij wel een tank hadden en wij niet. Ik bouw mijn Rengar vrijwel pure damage, wat prima is voor de laning phase, maar daarna slecht werkt.

Een open vraag: what to do?
Bouw rengar een beetje tanky :)
Frozenmallet en evt een warmogs doen wonderen :)
Blackcleave -> BT voor de damage, evt een last whisper erin en je bent zo goed als klaar.
Oh ja, guardian angel op Rengar is ook wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij sneller een squishy dood maakt dan hun team heb je een voordeel in damage doordat ze met 1 tank zitten. Maarja, zoals je al zei, voor lvl30 is er niet zoiets als tactiek verder :) Gewoon doen wat je kan en niet teveel erover nadenken. Pas vanaf lvl30 ranked begint het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

De rest van ons team was, zoals zo vaak in een slecht gecoordineerde game, ook erg squishy. Hun tank was Darius die alsnog voldoende damage deed. Oftewel: een ouderwetse roflstomp. En dat terwijl we 10 kills voorstonden.

Misschien al oud, misschien al 100 keer gepost, maar ik heb zitten gniffelen: YouTube: LoL Pick Up Lines - Get Her Number!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Lapras schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:32:
De rest van ons team was, zoals zo vaak in een slecht gecoordineerde game, ook erg squishy. Hun tank was Darius die alsnog voldoende damage deed. Oftewel: een ouderwetse roflstomp. En dat terwijl we 10 kills voorstonden.
Klopt als een bus. Ik had gisteren een soortgelijk geval, verkeerde focus waardoor we een teamfight verliezen, maar gelukkig de game niet verloren. Goede coordinatie is gewoon belangrijk.

Ik stond als jungler damage/tank te rammen op hun support, ap carry en jungler en had ze alle 3 in mijn uppie. De andere 4 stonden te schieten op de tank en ad carry, maar hun focusste uiteraard op de tank. Enemy ad carry had ze daardoor alle 4 en uiteraard daarna inclusief mij :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren had ik weer zo'n game waar het meeste fout ging bij mijzelf (bad game, can happen). Maar ik stond tegen een draven als vayne. Maar jonges, wat is die draven zijn burst hoog. Niet gewoon.

Die spinning axe doet ontzettend veel extra damage. Elke keer als ik tegen een draven speel outdamaged die mij hard tijdens laning phase. Als cait maak ik nog wel makkelijk een kans door mijn range, hetzelfde met varus.

Maar hoe kan je ooit winnen van een draven met een close ranged adc zoals vayne / ashe / corki / MF / ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashe is sowieso niet close ranged. MF kan traden met autoattacks + doubleup. Corki geen idee, speel geen corki meer tot hij wat QoL krijgt. Vayne... ja dan komt het toch meer op je support aan. Je staat uiteindelijk niet alleen in je lane, probeer vooral op draven te initiaten en hem niet vrij zn axes te laten pakken zonder consequenties. Leona, Tresh misschien blitz en lulu zijn champs waarmee je redelijk hard kan terugspelen op draven, zelfs als je vayne bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Vayne tegen draven is gewoon alleen lasthitten van creeps en vragen of je jungler je af en toe helpt de lane te pushen zodat je weer even kunt recallen...

Draven is inderdaad te OP met die spinning axes in de eerste 6 levels..
Althans, ik heb er ook veel moeite mee in botlane.

[ Voor 10% gewijzigd door Qon op 09-04-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Taric is ook relatieve safe pick support vs een draven lane :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergeet niet dat Draven ook moet snowballen om effectief te zijn in mid en late game. Ik heb na 20 minuten liever een vayen in mijn team met 180 CS dan een draven met 200.

Vaak speelt een draven ook met een all-in support als Leona. Ik speel hier graag met een disengager tegen als Janna. Bij blijven in farm en de lane overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laat Dravens vaker pushen zodat ik rustig kan lasthitten onder mn turret. De meeste Dravens willen zo graag traden dat ze toch fouten gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Draven pak ik meestal met leona als sup (speel veel leona) en dan is een vayne tevens retehandig, omdat vayne draven tegen de muur kan drukken voor nog een extra stun. Vayne moet dan wel passive spelen en enkel lasthitten en wachten totdat ik initieer, maar een makkie is het niet tegen draven als draven constant initieert. Belangrijkste is dat draven zijn axe niet kan oppakken, dus stun/slow helpt vaak wel als support zijnde.

Had gister een potje, waarvan het echt elke keer mis ging met leona. Had 3 kills achter elkaar gepakt van de carry met mijn shield... Puur ongeluk en niet bewust, maar voelde me er wel schuldig onder. Als support kan je het dus ook goed onbewust verkloten.

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 09-04-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:59:
Had 3 kills achter elkaar gepakt van de carry met mijn shield... Puur ongeluk en niet bewust, maar voelde me er wel schuldig onder. Als support kan je het dus ook goed onbewust verkloten.
Wel, dat is deels jouw fout, en deels de ADC zijn fout.
1. De ADC moet zijn hits maar timen tussen jouw skills heen / de last hit timen (dit is niet zo makkelijk imo). Hier oefen ik zelf nog op.
2. Jij moet inderdaad goed de enemy zijn HP blijven volgen, zodat je op tijd kan stoppen met aanvallen.
2a. Dit enkel doen als je zeker weet dat je ADC de kill gaat securen (wat niet altijd het geval is)
2b. Soms heb je gewoon pech dat je de enemy last hit in de heat of battle omdat je je ADC wil beschermen. So be it, die ene hit van jou kan het leven van jouw ADC betekenen en de kill denied voor de andere ;)

Het vergt heel veel training om alles perfect te kunnen. LoL is van het principe: "Easy to learn, hard to master"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:59:
Draven pak ik meestal met leona als sup (speel veel leona) en dan is een vayne tevens retehandig, omdat vayne draven tegen de muur kan drukken voor nog een extra stun. Vayne moet dan wel passive spelen en enkel lasthitten en wachten totdat ik initieer, maar een makkie is het niet tegen draven als draven constant initieert.

Had gister een potje, waarvan het echt elke keer mis ging met leona. Had 3 kills achter elkaar gepakt van de carry met mijn shield... Puur ongeluk en niet bewust, maar voelde me er wel schuldig onder. Als support kan je het dus ook goed onbewust verkloten.
Die extra stun is als Vayne best lastig om af te laten gaan, je opponent moet wel heel slecht positioneren in lane wil dat vaak lukken.. Beste wat je kan doen (zoals hierboven aangegeven) is gewoon farmen en het naar late-game schoppen, daar valt Draven behoorlijk af ten opzichte van Vayne.

Wat betreft die 'steals', shit happens, het gebeurd nou eenmaal wel eens. Met Blitz had ik daar ook vaak last van, soms zelfs met een random bolt van je ult. Wat ik meestal doe op het moment dat ik echt veel accidental kills of cleanup kills krijg als support is na je core gewoon damage gaan bouwen. Daardoor ben je in je lane nog meer een terror voor je tegenstanders en compenseer je enigzins voor het feit dat je ADC iets minder damage heeft door de gold loss. Dit kan weliswaar alleen als je echt ver voorstaat maar het is wel degelijk effectief. Op het moment dat ze met geen mogelijkheid meer kunnen traden kan je ze echt heel hard zonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ikzelf, als ADC main, vind het niet erg als mijn support één of meer (zolang het er niet teveel worden) kills krijgt. Het betekend namelijk dat 1. ik assists krijg, 2. de enemy turret kan worden aangevallen (9/10 keer), 3. je Dragon kunt pakken en 4. de enemy ADC en/of Support/Jungler achterstand oploopt vanwege het missen van CS en Exp.

Als ADC zijnde kom je er 9/10 keer toch wel bovenop als je zelf niet slecht speelt want dat is weer een ander verhaal waar je de support de schuld niet van kunt geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Hoe doet Urgoth het trouwens tegen een Draven? Ik zou zeggen dat zijn kit een goede counter is voor 'm. Misschien dat iemand daar ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:10:
[...]

Wel, dat is deels jouw fout, en deels de ADC zijn fout.
1. De ADC moet zijn hits maar timen tussen jouw skills heen / de last hit timen (dit is niet zo makkelijk imo). Hier oefen ik zelf nog op.
2. Jij moet inderdaad goed de enemy zijn HP blijven volgen, zodat je op tijd kan stoppen met aanvallen.
2a. Dit enkel doen als je zeker weet dat je ADC de kill gaat securen (wat niet altijd het geval is)
2b. Soms heb je gewoon pech dat je de enemy last hit in de heat of battle omdat je je ADC wil beschermen. So be it, die ene hit van jou kan het leven van jouw ADC betekenen en de kill denied voor de andere ;)

Het vergt heel veel training om alles perfect te kunnen. LoL is van het principe: "Easy to learn, hard to master"
De W skill ontploft na 3 seconden. Range is ook nog aardig ver van de wskill. Het is niet dat ik hem met een basic attack had namelijk ;-).

Ik kan dan wel stoppen met aanvallen, maar w ontploft gewoon :)

Had laatst wel een champ gevolgd totdat de ignite was afgelopen, en toen had de champ 10 hp over. Pakte ik hem maar, want onze carry was al weg. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:37:
[...]

De W skill ontploft na 3 seconden. Range is ook nog aardig ver van de wskill. Het is niet dat ik hem met een basic attack had namelijk ;-).

Ik kan dan wel stoppen met aanvallen, maar w ontploft gewoon :)

Had laatst wel een champ gevolgd totdat de ignite was afgelopen, en toen had de champ 10 hp over. Pakte ik hem maar, want onze carry was al weg. :-)
Ja, die W skill is inderdaad zeer irritant :p
Daar heb ik ook al verscheidene kills mee gepakt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:12:
Hoe doet Urgoth het trouwens tegen een Draven? Ik zou zeggen dat zijn kit een goede counter is voor 'm. Misschien dat iemand daar ervaring mee heeft?
Sja waar wil je voor gaan, urgot scaled zo raar in de lategame en heeft midgame óf tearstacks óf tankyness óf damage, maar niet alle 3, waar Draven toch alleen damage nodig heeft met zijn speed en burst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Wow Zac is een heerlijke jungler, zeker voor iemand die van junglen houdt.

Zijn clear speeds zijn echt goed, en zijn gank potentieel is enorm, hij heeft de langste non ult dash in de game, hij kan makkelijk over wards en brushes en heeft redelijk wat disrupt/slow potentieel in zich. Groot nadeel is, dat hij in 1v1 duels heel vaak gaat verliezen, dus hij is wel gevoelig voor 1v1 counter jungling. Doch is hij een fantastische initiator met veel oae damage wat hem best gevaarlijk maakt in teamfights.

Qua build ben ik er nog niet uit wat ik graag wil, hij heeft best veel keuzes zie erg goed bij hem passen. Gelukkig is healtstacken een stuk belangrijker/strerker in S3, dus dat geeft je meer ruimte en flexibiliteit. Voor een tanky build, kan je Aegis/Bulwark en Spirit Visage nemen (die werkt overigens erg leuk met je passive) en geven beiden goed wat health. Locket past ook heel goed bij zijn opzet naar mijn idee.

Qua offensievere items, zit je al snel met een Rylais (HP + AP + extra slow) en Haunting Guise/Liadri's. Voor de offensievere build zal ik als jungle item Spectral Wrath nemen, de spellvamp is eigenlijk te goed op hem (eigenlijk net zoals bij een Mordekaiser).

Maar liefst zou ik die items graag combineren, echter komt dat er niet vaak van, want om bij je offensieve build ook nog eens een Spirit Visage te doen, is echt goddelijk. Maar deze jungler geeft mij het meeste fun tot nog toe.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Nazanir schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:13:
Wow Zac is een heerlijke jungler, zeker voor iemand die van junglen houdt.

Zijn clear speeds zijn echt goed, en zijn gank potentieel is enorm, hij heeft de langste non ult dash in de game, hij kan makkelijk over wards en brushes en heeft redelijk wat disrupt/slow potentieel in zich. Groot nadeel is, dat hij in 1v1 duels heel vaak gaat verliezen, dus hij is wel gevoelig voor 1v1 counter jungling. Doch is hij een fantastische initiator met veel oae damage wat hem best gevaarlijk maakt in teamfights.

Qua build ben ik er nog niet uit wat ik graag wil, hij heeft best veel keuzes zie erg goed bij hem passen. Gelukkig is healtstacken een stuk belangrijker/strerker in S3, dus dat geeft je meer ruimte en flexibiliteit. Voor een tanky build, kan je Aegis/Bulwark en Spirit Visage nemen (die werkt overigens erg leuk met je passive) en geven beiden goed wat health. Locket past ook heel goed bij zijn opzet naar mijn idee.

Qua offensievere items, zit je al snel met een Rylais (HP + AP + extra slow) en Haunting Guise/Liadri's. Voor de offensievere build zal ik als jungle item Spectral Wrath nemen, de spellvamp is eigenlijk te goed op hem (eigenlijk net zoals bij een Mordekaiser).

Maar liefst zou ik die items graag combineren, echter komt dat er niet vaak van, want om bij je offensieve build ook nog eens een Spirit Visage te doen, is echt goddelijk. Maar deze jungler geeft mij het meeste fun tot nog toe.
Zelf rush ik Spectral Wrath en Spirit Visage gevolgd door een Kindle gem die ik uitbouw naar een Locket of eerst Aegis/Warmog. Persoonlijk vind ik warmogs ook wel een goede item op Zac. Je bent dan een beetje een meatshield als Mundo maar dan met een veel sterkere initiate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Gisteren voor het eerst sinds lange tijd een leuke (en goede) ranked game gehad.
In het champ select venster was ik first pick en ban de normale champs in Zilver (Shen/Malph/|Blitz) en firstpick Jarvan voor in de jungle.
Krijg gelijk complimenten dat Jarvan een goede first pick is, dus ik dacht: is dit sarcasme of ? de tweede pick gaf aan dat dit geen sarcasme was maar meende dit en de rest was het daar ook mee eens.
Top picked Vladimir en mid pakt Kha'zix, botlane was Lulu / Vayne.
Hierna de game begonnen en ik gank mid en de enemy lux flashed weg en Kha'zix flasht erachteraan en wordt helaas opgepakt door de enemy jungler Hecarim, hij gaf netjes aan dat hij te greedy was en ik dacht nu gaan we een flamefest krijgen van top of bot, maar die blijf uit en ze hadden er begrip voor.
Hierna top geganked en samen met Vlad de enemy Zed doodgemaakt waarna Vlad heel hard snowballde en eigenlijk de game gewonnen heeft. De Jarvan combo met Vlad en Lulu is ook wel erg goed.
Jarvan -> Demacia'ed erin -> Vlad ult in de pit -> Lulu geeft mij haar ult wat zorgt voor nog een knockup.
Heerlijke game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha herkenbaar dat achterdochtige :) Als mensen zeggen 'nice play man' als je iets doet wat goed uitpakt in the end maar de persoon die het zegt gaat dood twijfel ik ook wel eens of het echt zo bedoeld is.

Maarja, koester die games , zovaak kom je ze niet tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:38:
Haha herkenbaar dat achterdochtige :) Als mensen zeggen 'nice play man' als je iets doet wat goed uitpakt in the end maar de persoon die het zegt gaat dood twijfel ik ook wel eens of het echt zo bedoeld is.

Maarja, koester die games , zovaak kom je ze niet tegen
Dat is iets wat ik zeker doe, na de game ook die gasten even bedankt voor een toffe game :) en ze gehonoreerd met teamwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Wootlock schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:29:
-
Krijg gelijk complimenten dat Jarvan een goede first pick is, dus ik dacht: is dit sarcasme of ?
-
Ik had laatst ook een game met Rammus jungle, heel tof team, vrij stil maar goed pingen en communicaten als het nodig was. Maar mijn eerste 4 ganks waren succesvol, alle 3 de ganks op top waren voornamelijk zo dat, enemy wukong 70% hp had, ik gank roll, taunt en ult hem, waardoor hij eigenlijk zo goed als dood was.
En vervolgens renekton net even aankomt lopen alle 3 de kills pakt met net een slice n dice. Waarop ik zeg van, good job! Want ja... wat maakt het uit of Rammus een kill of assist heeft early game.

Maar het was wel erg grappig dat heel het team elke keer dacht dat ik het sarcastisch bedoelde :P. Continu reacties als "Sorry Rammus, won't happen again" etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Rammus is het je taak om overal "Ok" op te zeggen anyway :)

Ga vanavond kijken of ik weer de promotions naar plat kan halen, op 98 punten en een lossstreak van 5 games ... nooit gehad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:32:
Als Rammus is het je taak om overal "Ok" op te zeggen anyway :)

Ga vanavond kijken of ik weer de promotions naar plat kan halen, op 98 punten en een lossstreak van 5 games ... nooit gehad :/
Moet je is in Silver V gaan spelen, dan zijn die loss streaks niet heel gek! :P

Had gister een 3 of 4 winstreak en dicht tegen de promotion matches aan, vervolgens krijg ik een aantal spelers die geen idee hadden wat ze aan het doen waren (bijv. items kopen om ze vervolgens weer te verkopen, blijven zeuren om ganks terwijl hij door blijft pushen en zijn support ook nog is aangeeft dat hij het verkeerd doet, het wel bekende feeden of AFK zijn) om weer in een 3 loss streak te komen. Weer terug naar de 34 punten in Silver V :/

Ik zal zelf ook wel niet alles even goed doen, maar in solo/duo heb ik vaak de pech zulk soort personen tegen te komen!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Binnenkort maar eens een jungler aanschaffen, Warwick lijkt mij prima om de jungle eens goed onder de knie te krijgen. Met Jax lukt het ook wel, maar volgens mij is WW daar een betere champ voor.

En daarna maar eens starten in ranked.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online
Gisteren wel een leuke aram gehad. Wij waren bijna volledig support team toevallig. Ik Janna, soraka, taric, galio (officieel ook support) en lee sin (nou deze niet echt :D). Het was tegen een vrij balanced enemy team. Tristana, brand, mundo, nunu en Udyr

Echt supergrappig. Met soraka, taric en mijn ult hadden we zoveel heals. Met mijn passive en galio hadden we een lekkere runspeed. AP janna is nog wel goed. Niet de superburst die je bij bv een brand hebt, maar toch redelijk veel damage en een mooie CC. Door AP te gaan wordt dat schild ook nog groot. Met een max tornado op zo'n relatief kleine map kan je ook nog wel wat damage uitdelen.

Uiteindelijk relatief eenvoudig gewonnen, zelfs op late game waren we sterker. Missch moet ik dit eens mid proberen in een normal game ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Outerspace schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:45:
Binnenkort maar eens een jungler aanschaffen, Warwick lijkt mij prima om de jungle eens goed onder de knie te krijgen. Met Jax lukt het ook wel, maar volgens mij is WW daar een betere champ voor.

En daarna maar eens starten in ranked.
Warwick is een makkelijke jungler om mee te starten, maar geen hele sterke. De clears zijn makkelijk doordat hij veel lifesteal heeft, maar niet heel snel. Bovendien worden zijn ganks vanaf lvl 6 pas echt gevaarlijk. Wel een heel goede jungler om mee te starten, maar als je serieus in ranked wilt gaan junglen zou ik toch naar andere junglers als Nocturne, Jarvan IV etc. kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Vicarious schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:07:
[...]

Warwick is een makkelijke jungler om mee te starten, maar geen hele sterke. De clears zijn makkelijk doordat hij veel lifesteal heeft, maar niet heel snel. Bovendien worden zijn ganks vanaf lvl 6 pas echt gevaarlijk. Wel een heel goede jungler om mee te starten, maar als je serieus in ranked wilt gaan junglen zou ik toch naar andere junglers als Nocturne, Jarvan IV etc. kijken.
Laat ik het eerst maar eens goed onder de knie krijgen, voordat ik uberhaupt serieus ranked wil spelen :P Jarvan leek mij ook wel een mooie, even wat IP sparen :+

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

En dan de ult van fiddle en nunu erbij :D

Gisteren had ik ook een leuke combo. Sejuani ult en ik was leona mid (jaja, ik wijk af van de meta) en sejuani klapt zijn ult en spells erin en ik er achteraan met mijn ult en W :-).

Carries en support zijn in notime dood en dan enkel de tanks nog.
Heb gisteren 2x toe de promotion matches gehad en tot 2x niet gehaald vanwege dit soort gebrekkige mensen. Het is lastig, maar helaas van de week nogmaals proberen om naar brons 2 te gaan. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Meneer iCy op 10-04-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:25:
[...]

Moet je is in Silver V gaan spelen, dan zijn die loss streaks niet heel gek! :P

Had gister een 3 of 4 winstreak en dicht tegen de promotion matches aan, vervolgens krijg ik een aantal spelers die geen idee hadden wat ze aan het doen waren (bijv. items kopen om ze vervolgens weer te verkopen, blijven zeuren om ganks terwijl hij door blijft pushen en zijn support ook nog is aangeeft dat hij het verkeerd doet, het wel bekende feeden of AFK zijn) om weer in een 3 loss streak te komen. Weer terug naar de 34 punten in Silver V :/

Ik zal zelf ook wel niet alles even goed doen, maar in solo/duo heb ik vaak de pech zulk soort personen tegen te komen!
Join the club... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Outerspace schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:09:
[...]

Laat ik het eerst maar eens goed onder de knie krijgen, voordat ik uberhaupt serieus ranked wil spelen :P Jarvan leek mij ook wel een mooie, even wat IP sparen :+
Als je warwick wilt kopen, zou ik nog even wachten. Bij de eerstvolgende nieuwe champion (die ice witch champ) worden de kosten verlaagt van 1350 naar 450 ip. Gewoon even een tip... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Qon schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:48:
[...]

Als je warwick wilt kopen, zou ik nog even wachten. Bij de eerstvolgende nieuwe champion (die ice witch champ) worden de kosten verlaagt van 1350 naar 450 ip. Gewoon even een tip... ;)
d:)b
Helemaal vergeten ook, moet je voorstellen dat ik die vraag hier nog wel geplaatst heb (wanneer dat geactiveerd zou worden) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:43
Uiteindelijk is het belangrijker dat je een champion zeer goed leert spelen, in plaats van een FOTM champion te picken. Laatst was er een gozer die met zowat exclusief Warwick jungle Diamond heeft gehaald, dus kan prima. Zo zijn er genoeg Challengers die gewoon Sion, Poppy en Fiddlesticks spelen. En ik las vandaag (geen bronnen check gedaan, maar dit was eerder ook al geconstateerd) dat 3 vd 5 challengers Support main is.

Tuurlijk helpt het als je champion tijdelijk ECHT overpowered is (zoals laatst rework Eve, of na Black Cleaver uberbuff iets van Talon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zebby schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:16:
En ik las vandaag (geen bronnen check gedaan, maar dit was eerder ook al geconstateerd) dat 3 vd 5 challengers Support main is.
Ik denk dat je las dat er 3 tot 5 van de 200 challengers in Amerika en EU server support mains zijn.
Zie alleen Bloodwater en Zekent maar er zullen er misschien nog een paar zijn waarvan ik niet weet dat het support mains zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man, wat heb ik een hekel aan trolls die met troll builds zoals AP Tristana spelen en gewoon niet luisteren naar enig advies. Ja, je haalt 8 kills in de eerste 15 minuten, maar de 20 minuten daarna doe je niets meer en speelt je team 4v5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AP tristana is nauwelijks een troll build. Meer unconventional. En mooi dat je begrijpt dat je dan early de pressure er op moet houden en vroeg moet winnen, door middel van haar ontzettend sterke level 6 in plaats van te roepen dat het troll is en je er niks mee kan.. /sarcasm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 03:41:
AP tristana is nauwelijks een troll build. Meer unconventional. En mooi dat je begrijpt dat je dan early de pressure er op moet houden en vroeg moet winnen, door middel van haar ontzettend sterke level 6 in plaats van te roepen dat het troll is en je er niks mee kan.. /sarcasm.
Ik snap precies wanneer AP Tristana sterk is, ik speel ook Tristana (voornamelijk als ADC). Het probleem is dat je mid en end-game een zwakke burst hebt en 0,0 DPS omdat de cooldowns zo hoog zijn en alleen je E damage doet (Ult cd is veel te lang en in een team springen met RJ? Vergeet dat maar). AP Tristana's kracht zit 'm in de early game. Het is dan ook niet verwonderlijk dat onze mid na de eerste 8 kills de andere 20 minuten 0,0 bijdroeg aan het team. AP Tristana is een L vorm qua kracht, terwijl een AD Tristana een U vorm is. 1 auto attack van een full build ADC Tristana doet bij een crit meer damage dan de ult van een AP Tristana. Aangezien je met een 90% AS steroid en ~75% crit chance er 2+ per seconde uitgooit lijkt mij dat toch wat leuker. Je ult is niets anders dan een disengage end-game.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2013 04:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-10 08:32
Zo gister weer 4 potjes gespeeld 3 gewonnen 1 verloren.
Hierdoor wel devision UP naar silver 3 (alweer).
maar het laatste potje verloren toen ik net devision 3 werd.

Ons team : Amumu, Malphite, Ezreal, Leona, Fizz
Enemy team: Caitlyn, janna, Katarina, Xin zhao, Vladimir

Malphite werd dus gecountered door vladimir, Fizz won op mid onze jungle was redelijk en xin was slecht.
Bot (ik met ezreal) verloren de lane omdat ez gewoon brainless was gewoon erin springen damage opvangen etc gewoon echt te slecht.
Heb hem tips gegeven van blijf terug gewoon farme indien nodig als ik er in ga mee komen.
Dus janna weg ik alles erop ult,e,q,w en ezreal komt dan pas naar 10 seconden aanlopen ja ik kan er niet aan. en die onzin allemaal die vent bleef maar dom rond lopen werd overal gepakt en dan zeggen dat er geen vision is. (in hun jungle waar we nooit kwamen) deze mensen zitten dan in silver 2 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Die zie je erg vaak ja.. hoger dan Silver IV en dan echt bizar slecht.

Gisteren trouwens een bizar potje verloren. 5v3 (wij dus 5) na 2 minuten (dus 1 wave) werd het 5v4.
Hun team: Top Vladimir, Mid Fiora EN Fizz, Bot Alistar. Na 10 minuten staan we 9/0 voor met kills, en iedereen van ons team begint te roamen (ik speel als Vi jungler en heb op dat moment 4 van die kills).

Na 5 minuten ganked hun Fiora 4 keer iemand die in z'n eentje ging roamen in hun jungle en daarna begint het drama. De vijand blijft netjes farmen (itt ons dus) in lane, wij blijven roamen en sterven aan die fiora, totdat deze na een korte tijd op 11 kills staat. Na midgame toe was de Fiora niet meer te killen, Focus Fiora! nog 10% hp over en dan kwam de ult, waar vrijwel iedereen <50% was en wegrende. Niemand stacked armor en blijft maar sterven.

Lang verhaal kort, gisteren gewoon een Match verloren die we dik moesten winnen. Zo vervelend, en als Vi kon ik geen verschil maken. Met een CS van 187 na 40 minuten en 5/7/6 was ik het best gefarmed, de tegenstanders waren allemaal full build en in ons team zaten nog 3 die level 16 waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Gisteren mid gespeeld met Kha'Zix tegen Veigar.
Wonderbaarlijk hoe snel Kha'Zix Veigar omlegt. In 2 seconden dood.
Volgens mij ben als Veigar kansloos tegen Kha'Zix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:22

Masuchievo

Cpt. Average

Xanthian schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:28:
Gisteren mid gespeeld met Kha'Zix tegen Veigar.
Wonderbaarlijk hoe snel Kha'Zix Veigar omlegt. In 2 seconden dood.
Volgens mij ben als Veigar kansloos tegen Kha'Zix.
Als veigar zijn stun niet raakt is hij de sjaak.

Hij heeft geen enkele disengage.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Masuchievo schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:32:
[...]
Als veigar zijn stun niet raakt is hij de sjaak.
Hij heeft geen enkele disengage.
De stun is irritant, maar wat heb je er aan als Kha'Zix met Stealth op je af komt (R), daarna op je springt (E) en op je begint in te hakken met Q en auto? En als je wil wegrennen heb je vaak nog een R over of je gebruikt W, the void spikes. Zolang Kha'Zix de aanval inzet en niet aangevallen wordt zit je goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Xanthian schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:36:
[...]

De stun is irritant, maar wat heb je er aan als Kha'Zix met Stealth op je af komt (R), daarna op je springt (E) en op je begint in te hakken met Q en auto? En als je wil wegrennen heb je vaak nog een R over of je gebruikt W, the void spikes. Zolang Kha'Zix de aanval inzet en niet aangevallen wordt zit je goed.
Ik weet niet op welk elo je speelt, maar op lower hoef je niet veel te verwachten van het mikken met de stun. En op hoger wordt hij niet veel gespeeld, omdat het een 1 trick /3 is. Stun MOET raken anders werkt de rest niet. Er zijn andere champs die veel beter zijn.

Daarnaast is het ook vaak zo dat een ad mid vs ap mid het wint. Talon, pant, zix, xin allemaal een dash en allemaal flinke burst dmg waar sommige een poke hebben.

Gisteren 2 ranked team potjes gespeeld als zyra, nooit eerder gespeeld. Dikke fun! Ze brengt flink wat dmg mee en heeft ook nog een goede cc. Wel wat aan de flimsy kant en heeft een redelijke farm nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar dagen geleden had ik ineens zin om het gamen weer eens op te pakken en ben in eerste instantie uitgekomen bij Heroes of Newerth.

Spelletje beviel me wel, alleen ik had geen flauw idee wat ik moest doen omdat ik nieuw ben in het genre. Nadat mij meermaals vriendelijk werd verzocht om te leaven ben ik me maar een beetje gaan inlezen :P

Uiteindelijk LoL ook geinstalleerd, wat beginners guides gelezen en tutorials en oefen matches gespeeld met Ryza. Dat maakte veel duidelijk, inmiddels een paar gewonnen potjes erop zitten waarin ik goed mee kwam met de rest (niemand heeft me gevraagd te vertrekken in ieder geval ;) ).

Is het nu zo dat je elke week keuze hebt uit 10 nieuwe champions? Ik heb er een paar geprobeerd en Ryze bevalt me wel, maar als dit klopt dan moet ik volgende week weer met een andere champ gaan oefenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras

Lapras

Ice beam

Klopt, er is een bepaald aantal champions beschikbaar per week. Er zit een redenatie achter wat voor champions gekozen worden, maar het is lastig voorspellen welke er beschikbaar zullen zijn.

Nu wil het toeval dat Ryze, Ashe en Garen (de drie met wie je de tutorial kan doorlopen) alle drie prima betaalbaar zijn door een paar potjes te winnen en je IP punten te gebruiken. Ryze is dus binnen handbereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:32:
Een paar dagen geleden had ik ineens zin om het gamen weer eens op te pakken en ben in eerste instantie uitgekomen bij Heroes of Newerth.

Spelletje beviel me wel, alleen ik had geen flauw idee wat ik moest doen omdat ik nieuw ben in het genre. Nadat mij meermaals vriendelijk werd verzocht om te leaven ben ik me maar een beetje gaan inlezen :P

Uiteindelijk LoL ook geinstalleerd, wat beginners guides gelezen en tutorials en oefen matches gespeeld met Ryza. Dat maakte veel duidelijk, inmiddels een paar gewonnen potjes erop zitten waarin ik goed mee kwam met de rest (niemand heeft me gevraagd te vertrekken in ieder geval ;) ).

Is het nu zo dat je elke week keuze hebt uit 10 nieuwe champions? Ik heb er een paar geprobeerd en Ryze bevalt me wel, maar als dit klopt dan moet ik volgende week weer met een andere champ gaan oefenen?
Simpel gezegd, ja. zolang je ze niet aanschaft (met verworven IP of gekochte (echte centjes) RP)
Ze moeten ergens aan verdienen, maar er zijn meer dan genoeg champions van 450 IP, deze kosten mss 5 potjes om te unlocken, en ryze is wss een van die champs die zo goedkoop is.

Probeer wat potjes, ga vrolijk met je vrienden spelen (maakt het vele malen leuker). Laat je niet tegenhouden door wat drijvende drollen die in de community zitten, of de verloren potjes omdat mensen een smurf spelen.

Mocht je vragen hebben. Post ze hier of pm me ingame (zie bottom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masuchievo schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:37:
[...]

Simpel gezegd, ja. zolang je ze niet aanschaft (met verworven IP of gekochte (echte centjes) RP)
Ze moeten ergens aan verdienen, maar er zijn meer dan genoeg champions van 450 IP, deze kosten mss 5 potjes om te unlocken, en ryze is wss een van die champs die zo goedkoop is.

Probeer wat potjes, ga vrolijk met je vrienden spelen (maakt het vele malen leuker). Laat je niet tegenhouden door wat drijvende drollen die in de community zitten, of de verloren potjes omdat mensen een smurf spelen.

Mocht je vragen hebben. Post ze hier of pm me ingame (zie bottom)
Top, ik zal ook eens wat tweakers toevoegen. Is inderdaad leuker om met 'bekenden' te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Nu online
En even ter info: het is elke dinsdag dat de free rotation wordt aangepast. Dan heb je weer 10 nieuwe. Ideaal om ze wat uit te testen. Als ze je bevallen, kan je ze kopen.

Er zijn een heleboel goedkope champions van 450 ip. (goedkoop wil trouwens niet zeggen dat ze slecht zijn).

En ik raad ook aan om wel wat IP te sparen voor runes op lvl 20 en dus niet meteen een heel park champions kopen. (enkele kan uiteraard geen kwaad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-10 18:37
Mocht ik je kunnen helpen, add me maar, username op LoL is dezelfde als hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:32:

Ryze kun je voor 450 IP gewoon kopen in de store. Is een prima champion om mee te starten omdat hij niet al te moeilijk is, maar ook als lvl 30 kun je er nog altijd gewoon mee ownen. Sowieso is het aan te raden om als beginner gewoon een aantal 450 IP champions te hebben die je altijd kan spelen als er niets leuks tussen zit in de free week champion pool.

[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 11-04-2013 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ik had gisteren ook zo'n game.

Early wonnen we dik (teemo, ziggs (ik), Ezreal, Xin Zhao, Janna). We stonden zo'n 19-1 voor in kills. We hadden dan ook veel (alleen maar) damage, maargoed.

Daarna pakte de Malhazar van hun team een aantal kills op mensen die random begonnen te roamen (en hun lane vergaten).

Normaal niet heel erg, echter werd iedereen daarom bang voor Malhazar? Echt te bizar. Je zag bij elke volgende push dat men niet doorpakte, en gewoon heen en terug bleef rennen, waardoor ze één voor één werden afgemaakt. Op een gegeven moment gingen er zelfs drie tijdens een push samen in één bosje staan kijken, zucht...

Uitendelijk kwamen ze dus gelijk qua kills. En door de laffe houding van de rest van het team sloopten ze uiteindelijk onze nexus. Ik als aquishy ziggs kon daardoor ook weinig, als ik een champ op 20% kreeg en geen Ult had, sprong er niemand in voor de kill. Ze bleven dus safe.

Duurde nog 55min ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

UTADDICT schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:44:
Ik had gisteren ook zo'n game.

Early wonnen we dik (teemo, ziggs (ik), Ezreal, Xin Zhao, Janna). We stonden zo'n 19-1 voor in kills. We hadden dan ook veel (alleen maar) damage, maargoed.

Daarna pakte de Malhazar van hun team een aantal kills op mensen die random begonnen te roamen (en hun lane vergaten).

Normaal niet heel erg, echter werd iedereen daarom bang voor Malhazar? Echt te bizar. Je zag bij elke volgende push dat men niet doorpakte, en gewoon heen en terug bleef rennen, waardoor ze één voor één werden afgemaakt. Op een gegeven moment gingen er zelfs drie tijdens een push samen in één bosje staan kijken, zucht...

Uitendelijk kwamen ze dus gelijk qua kills. En door de laffe houding van de rest van het team sloopten ze uiteindelijk onze nexus. Ik als aquishy ziggs kon daardoor ook weinig, als ik een champ op 20% kreeg en geen Ult had, sprong er niemand in voor de kill. Ze bleven dus safe.

Duurde nog 55min ook...
Geen ROA en ZH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

ZH wel. ROA was inderdaad een beter plan geweest ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Nu online
Je had natuurlijk niet echt een tanky type om te initieren. Hierdoor vond niemand zich genoodzaakt om er als eerste in te springen. Als zij dat wel hebben en heel jouw team burst hun stuff op de tank, dan maakt de rest jullie wel af.

Als je 19-1 staat, gaat een game normaal niet 55 minuten duren. Je zou dan eigenlijk toch redelijk wat objectives moeten kunnen pushen (torens en liefst een inhib). Eens je dat hebt is het wat druk zetten op andere lanes en defensief genoeg spelen. Enkel bursten als er eentje te ver vooruit loopt, ze maar met 3 zijn ipv 5, ...
Misschien volgende keer proberen ze wat te leiden met pings?

Het is natuurlijk de theorie, in praktijk gaat het zo vaak anders ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Lointje schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:04:
Je had natuurlijk niet echt een tanky type om te initieren. Hierdoor vond niemand zich genoodzaakt om er als eerste in te springen. Als zij dat wel hebben en heel jouw team burst hun stuff op de tank, dan maakt de rest jullie wel af.

Als je 19-1 staat, gaat een game normaal niet 55 minuten duren. Je zou dan eigenlijk toch redelijk wat objectives moeten kunnen pushen (torens en liefst een inhib). Eens je dat hebt is het wat druk zetten op andere lanes en defensief genoeg spelen. Enkel bursten als er eentje te ver vooruit loopt, ze maar met 3 zijn ipv 5, ...
Misschien volgende keer proberen ze wat te leiden met pings?

Het is natuurlijk de theorie, in praktijk gaat het zo vaak anders ^^
In die comp moet je Xin als full tank bouwen. De rest heeft daarna wel genoeg damage om het af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Vicarious schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:10:
[...]

In die comp moet je Xin als full tank bouwen. De rest heeft daarna wel genoeg damage om het af te maken.
Precies, en hij was compleet dmg. En die Teemo had alleen Crit gebouwd ;w

Maargoed, ik pingde en chatte me gek natuurlijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

UTADDICT schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:14:
[...]

Precies, en hij was compleet dmg. En die Teemo had alleen Crit gebouwd ;w

Maargoed, ik pingde en chatte me gek natuurlijk ;-)
Mja daar get al fout.

1. Fucking teemo, fun in aram as usefull as a banana peel in the sahara tijdens normale potjes
2. Pure crit build op teemo
3. FUCKING TEEMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Masuchievo schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:17:
[...]

Mja daar get al fout.

1. Fucking teemo, fun in aram as usefull as a banana peel in the sahara tijdens normale potjes
2. Pure crit build op teemo
3. FUCKING TEEMO
Vooral je laatste punt vind ik het sterkste argument. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teemo is zo slecht nog niet, als je hem kan spelen als een lanebully en splitpusher kan teemo prima viable zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:31:
Teemo is zo slecht nog niet, als je hem kan spelen als een lanebully en splitpusher kan teemo prima viable zijn.
What he said. In lane kan hij je echt wel zonen indien goed gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:31:
Ik heb nog nooit tegen een teemo in lane gestaan zonder hem te ownen. Volgens mij ervaren meer mensen dat, althans hij wordt gezien als trollpick. Het enige weer ik teemo erg vervelend mee vind is wanneer je facecheckt in bushes. Als je fed bent ben je natuurlijk altijd wel een nuisance, maar bij gelijke score is teemo echt appeltje eitje.

Wellicht moet ik eens een goede teemo tegen me krijgen in lane, ik speel trouwens niet zo vaak solo top, (dus kom hem tegen als mid of carry).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Qon schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:34:
[...]

Ik heb nog nooit tegen een teemo in lane gestaan zonder hem te ownen. Volgens mij ervaren meer mensen dat, althans hij wordt gezien als trollpick.
dit
teemo is een pubstomper, net zoiets als nidalee support
teemo/nidalee zijn verdomd vervelend als je net begonnen bent met het spel, je hebt namelijk geen enkel idee hoe je tegen ze moet spelen

maar na een tijdje ga je het gewoon leren, en dan voel je aan wanneer nidalee een speertje gooit en dodge je die voor hij ook maar in de buurt komt
zelfde met teemo: je gaat leren dat je via de bosjes dichtbij kan komen, of dat je niet zo defensive moet spelen (all-in op hem gaan werkt namelijk heel goed) of dat je z'n shrooms kan slopen met een pink ward

hij is irritant, maar zodra je hem kent ga je zien waarom hij nutteloos is: je bent afhankelijk van het feit of je tegenstander tegen hem kan spelen of niet
kan hij dat niet, dan win je
kan hij dat wél, dan verlies je

daarom kan je dus in low elo heel hard met hem carryen maar op hogere niveaus ga je gewoon meer met hem verliezen dan winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
godofal schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:39:
[...]

dit
teemo/nidalee zijn verdomd vervelend als je net begonnen bent met het spel, je hebt namelijk geen enkel idee hoe je tegen ze moet spelen

maar na een tijdje ga je het gewoon leren, en dan voel je aan wanneer nidalee een speertje gooit en dodge je die voor hij ook maar in de buurt komt
zelfde met teemo: je gaat leren dat je via de bosjes dichtbij kan komen, of dat je niet zo defensive moet spelen (all-in op hem gaan werkt namelijk heel goed) of dat je z'n shrooms kan slopen met een pink ward

hij is irritant, maar zodra je hem kent ga je zien waarom hij nutteloos is: je bent afhankelijk van het feit of je tegenstander tegen hem kan spelen of niet

daarom kan je dus in low elo heel hard met hem carryen maar op hogere niveaus ga je gewoon meer met hem verliezen dan winnen
Mijn opmerking was meer voor de grap bedoelt. Maar Teemo is zeker viable, zeker tegen huidige sterke toplanes is hij een behoorlijke counter (indien goed gespeeld). Teemo is bijvoorbeeld heel sterk tegen Garen en Singed die voor de rest bijna van niemand echt last hebben op top.

End-game is hij inderdaad wat minder waardevol maar als je een onderfarmde top-laner hebt en een goed gefarmde Teemo heb je er voordeel aan als team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

godofal schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:39:
[...]

dit

+ er zijn ZOOOO ontzettend veel betere champs die stukken beter zijn. Heimerdinger kan ook echt een beest zijn, maar er zijn andere champs waar je sneller en makkelijker dmg mee kan doen.

+ Teemo speel je niet adc, top is hij goed tegen 1 of 2 champs, en mid tja leuk die ap, maar met een Annie beer op je face doe je toch niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

breakskater schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:04:
[...]

Mijn opmerking was meer voor de grap bedoelt. Maar Teemo is zeker viable, zeker tegen huidige sterke toplanes is hij een behoorlijke counter (indien goed gespeeld). Teemo is bijvoorbeeld heel sterk tegen Garen en Singed die voor de rest bijna van niemand echt last hebben op top.

End-game is hij inderdaad wat minder waardevol maar als je een onderfarmde top-laner hebt en een goed gefarmde Teemo heb je er voordeel aan als team.
Garen kan ik nog in komen, maar singed?

Haal een beetje mr, en een beetje hp. Fling end run. Singed heeft volgens mij de meeste base hp regen van alle champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Masuchievo schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:09:
[...]

Garen kan ik nog in komen, maar singed?

Haal een beetje mr, en een beetje hp. Fling end run. Singed heeft volgens mij de meeste base hp regen van alle champs.
Nou laat je het klinken alsof fling een ranged ability is. En over de MR je kan hetzelfde over Teemo zeggen.
Waar het om gaat is dat Teemo constante poke heeft en je als je geen echte gapcloser hebt hij sowieso ermee weg komt.
Als je het als Teemo dus goed speelt tegen Singed krijgt hij early nauwelijks farm of beter nog, je kan hem zonen. Singed zijn zwakke punt is juist de start, je moet hem de mogelijkheid afnemen om MR en hp te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

breakskater schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:46:
[...]

Nou laat je het klinken alsof fling een ranged ability is. En over de MR je kan hetzelfde over Teemo zeggen.
Waar het om gaat is dat Teemo constante poke heeft en je als je geen echte gapcloser hebt hij sowieso ermee weg komt.
Als je het als Teemo dus goed speelt tegen Singed krijgt hij early nauwelijks farm of beter nog, je kan hem zonen. Singed zijn zwakke punt is juist de start, je moet hem de mogelijkheid afnemen om MR en hp te halen.
Klopt. Het is echter zo dat je niet alleen bent in het potje (als het goed is) en singed zijn kit leent zich zeer goed voor ganks. Kwakje (slow)->fling.

Ja teemo heeft move quick, nee dat is zeker niet genoeg.

En als ik weet dat ik tegen een teemo zit pak ik wat hp regen, en mijn runes en masteries hebben iig al mr en armour.

Een goede teemo kan zeker pijn doen, maar singed blijft toch echt een sterke pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Masuchievo schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:56:
[...]

Klopt. Het is echter zo dat je niet alleen bent in het potje (als het goed is) en singed zijn kit leent zich zeer goed voor ganks. Kwakje (slow)->fling.

Ja teemo heeft move quick, nee dat is zeker niet genoeg.

En als ik weet dat ik tegen een teemo zit pak ik wat hp regen, en mijn runes en masteries hebben iig al mr en armour.

Een goede teemo kan zeker pijn doen, maar singed blijft toch echt een sterke pick.
Je bent niet alleen in een potje maar als de enemy jungler constant top moet komen dan is je missie geslaagd naar mijn mening (vrij spel voor de andere lanes en jouw jungler) maar "Let's agree to disagree".
Singed is en blijft een sterke pick, maar ik zou hem zeker niet tegen Teemo picken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

breakskater schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:14:
[...]

Je bent niet alleen in een potje maar als de enemy jungler constant top moet komen dan is je missie geslaagd naar mijn mening (vrij spel voor de andere lanes en jouw jungler) maar "Let's agree to disagree".
Singed is en blijft een sterke pick, maar ik zou hem zeker niet tegen Teemo picken.
1 kill op teemo en het is done, maar idd singed is niet de optimale pick.

In draft pick, tja teemo is dan echt een klote pick want je kan zo gemakkelijk gecountered worden.

En blind pick moet je als teemo zijnde dus ook geluk hebben met je tegenstander.

En ik merk de laatste tijd dat mensen het steeds minder lastig vinden om lane te swappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-10 11:41
missie van een top teemo:
- Zorgen dat de top laner geirriteerd raakt, hierdoor gaat hij slechter spelen;
- uit de lane proberen te pesten, hierdoor heeft hij nauwelijks CS;
- Shrooms neerzetten over de hele map, die dingen zijn zwaar irritant;
- Split pushen en opeens uit het niets in een teamfight komen;
- aandacht van de jungler proberen te krijgen.
Eenmaal als je die aandacht hebt kan de mid lane en bot lane aggresief spelen. Je hoeft niet echt bang te zijn voor een counter gank als jou jungle eraan komt waggelen.

Door de shrooms van Teemo op juiste plaatsen te zetten is hij bijna niet te ganken. Je hebt vision en een slow. Dit is genoeg samen met je speed boost om rustig weg te waggelen van de gank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Vloek vloek vloek... Potje lekker gespeeld en staan op het punt te winnen (3 inhibs down), BAM 2 man DC. En 3 tegen 5 ga je gewoon niet winnen...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik wil Teemo nog wel een keer tegen komen met Vi of Kha'Zix. Beide kunnen zo hard beuken. Met de ingebouwde slow van Kha'Zix is het sowieso GG tegen Teemo.

Ik speel het nog niet heel lang maar ik zou graag zien dat Rengar weer eens Free to Play wordt. Dan kan ik die quest doen met Kha'Zix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Snappie88 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:20:
Vloek vloek vloek... Potje lekker gespeeld en staan op het punt te winnen (3 inhibs down), BAM 2 man DC. En 3 tegen 5 ga je gewoon niet winnen...
Enige manier hoe je dat nog kan winnen is door te bluffen of te splitpushen/backdooren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-10 11:41
Xanthian schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:21:
Ik wil Teemo nog wel een keer tegen komen met Vi of Kha'Zix. Beide kunnen zo hard beuken. Met de ingebouwde slow van Kha'Zix is het sowieso GG tegen Teemo.

Ik speel het nog niet heel lang maar ik zou graag zien dat Rengar weer eens Free to Play wordt. Dan kan ik die quest doen met Kha'Zix.
Die twee champions zijn inderdaad harde counters tegen teemo. Speel je tegen een tanky teemo: 9-21-0 masteries en bouwt hij wriggle, dorans blade en mallet of iets dergelijks in het begin heb je het zwaar lastig. Je zit top lane dus je bent isolated en Teemo is tanky genoeg om je burst te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

dr34m3dd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:24:
[...]

Die twee champions zijn inderdaad harde counters tegen teemo. Speel je tegen een tanky teemo: 9-21-0 masteries en bouwt hij wriggle, dorans blade en mallet of iets dergelijks in het begin heb je het zwaar lastig. Je zit top lane dus je bent isolated en Teemo is tanky genoeg om je burst te overleven.
Beide champs hebben ook een degelijke poke. Die van Zix is wel iets beter.

Maar ik denk dat we het er over eens zijn dat teemo leuk is op low elo, maar zodra je de 1300 (eerder?) aantikt is het echt een "zwakke" pick.

Pagina: 1 ... 24 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.