[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.732 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 06:45
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:24:
Probeer ook eerst wat volume te maken in games. Zie heel veel mensen het opgeven om ranked te spelen omdat er in 2 van de 3 potjes een AFK speler was. Dit is een te kleine sample om echt over te oordelen, zelfde met slechte spelers (ik kom zo nooooit uit silver met alle feeders) en trolls (ik krijg aleeeeeen maar trolls). Speel 25+ potjes , ga dan kijken waar je staat met een goede dosis zelfreflectie. Laat je sowieso niet afschrikken door trolls/feeders/noobs
Vooral die zelfreflectie is belangrijk.. Ook terugkijken van eigen matches kan zo ontzettend waardevol zijn..
Vind 25 potjes nog mager om eerlijk te zijn, ga eens een paar maand spelen en trek dan conclusies ipv na een paar dagen/week

Neemt niet weg dat mensen die het spel "minder serieus nemen als jij" (om alle trolls/feeders/afk'ers maar op een nette manier te generaliseren) ontzettend frustrerend kunnen zijn (en zeker van invloed kunnen zijn op jou spel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
Probleem is je komt altijd net de troll/feeder/akers tegen als jij in je promotions series zit.

De eerste 5 promotions had ik de eerste twee games trolls en afker. Pas bij promotion 6 had ik een normaal team en verloren we de game maar het was een leuk potje , daarna 2 gewoonen oh wat was ik blij toen.

[ Voor 52% gewijzigd door Xzito op 02-04-2013 16:14 ]

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 06:45
Xzito schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:13:
Probleem is je komt altijd net de troll/feeder/akers tegen als jij in je promotions series zit.
Ik heb dit vanochtend in een andere post ook beschreven. Ik loop in de "normale" ranked matches redelijk makkelijk door de games, ook aanzienlijke minder "bijzondere" mensen dan in de promotion games.

Het lijkt dan ook dat matchmaking voor promotion games anders gaat.. Aan de ene kant een onwaarschijnlijke gedachte, maar ik hoor meer mensen met dezelfde ervaringen.. Iemand hier die hier meer over weet of is het toch dom toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee , matchmaking games worden exact hetzelfde behandeld. Immers, jou normale match kan iemand anders zijn promotionmatch zijn.
Losses in promotions tellen ook hetzelfde, je valt terug naar hoeveel punten je verloren zou hebben in een normal match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-10 11:41
jaja het word mogelijk, en is nu al mogelijk op PBE om je eigen item builds te maken in je LoL client. :D

Balance Changes
These numbers are relative to the numbers currently on the live server.

Champions
Akali

Mark of the Assassin ( Q ) intial damage lowered to 35/55/75/95/115 from 45/70/95/120/145.
Mark of the Assassin ( Q ) consumed mark damage AP ratio increased to .55 from .4

Corki

Missile Barrage's ( R ) Big One now triggers after every THIRD missile cast down from every FOURTH.

Nautilus

Base armor increased to 16 from 12.
Titan's Wrath ( W ) cooldown decreased to 22/21/20/19/18 from 26/24/22/20/18.

Nunu

Absolute Zero ( R ) mana cost reduced to 100 at all ranks from 150 at all ranks
Absolute Zero ( R ) cooldown decreased to 110/100/90 from 150/120/90.

Morgana

Dark Binding ( Q ) mana cost reduced to 60/70/80/90/100 from 60/75/90/105/120.
Soul Shackles ( R ) mana cost reduced to 100 at all ranks from 100/150/200.

Nami

Tidal Wave ( R ) cost reduced to 100 at all ranks from 100/150/200.
Tidal Wave ( R ) cooldown reduced to 120/110/100 from 140/120/100.

Udyr

Tiger Stance's ( Q ) Passive effect now grants bonus damage ( ~.1 AD ) on auto attacks instead of attack speed.
Tiger Stance's ( Q ) activated attack speed bonus increased to 30/40/50/60/70% for 5 seconds from 15/20/25/30/35%.
Tiger Stance's (Q ) bonus damage strike now deals 80/140/200/260/320 ( +2.5 bonus AD ) physical damage instead of 30/80/130/180/230 ( +1.5 AD ) magic damage.

Items:

Spirit of the Ancient Golem

Now has 10% cooldown reduction instead of 30 armor.
Now builds out of a Kindle Gem instead of a Giants Belt.
Total Cost reduced to 2000 gold from 2300.

Spirit of the Lizard Elder

Attack damage reduced to 40 from 50.
Total cost reduced to 2000 gold from 2300.

[ Voor 89% gewijzigd door dr34m3dd op 02-04-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mensen dat actief gaan gebruiken ga je een leuke spike zien in lvl1 teamfights :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
En hoezo dat? Omdat mensen sneller hun items op level 1 hebben gekocht? Dat is nu al geen probleem naar mijn mening, alleen de spelers die de eerste paar seconden/minuten AFK zijn, zijn op dit moment een probleem. En die ga je met deze aanpassing niet sneller items laten kopen, immers zijn ze toch AFK.

Maar Ik ben er wel blij mee =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige mensen blijven het lastig vinden optijd hun items te kopen, die kunnen nu sneller als 1 blok met 5 man ergens heen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:54:
Sommige mensen blijven het lastig vinden optijd hun items te kopen, die kunnen nu sneller als 1 blok met 5 man ergens heen lopen.
ik durf zo te zeggen dat mensen die het lastig vinden om snel hun items te kopen niet de benodigde teamskills hebben om als 1 blok ergens heen te gaan, laat staan een succesvol lvl1 teamfights te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

De reden waarom ik wel eens laat mn items koop is vooral omdat er dan weer eentje tussen zit met een pc uit de tijd dat de lucht nog schoon en sex vies was en het een half uur duurt om de game te laden. Dan alttab ik altijd even en ik hoor niet altijd aan het geluid dat de game al begonnen is. Welcome to Summoners Rift komt ook pas na 30 sec. geloof ik.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vicarious schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:01:
De reden waarom ik wel eens laat mn items koop is vooral omdat er dan weer eentje tussen zit met een pc uit de tijd dat de lucht nog schoon en sex vies was en het een half uur duurt om de game te laden. Dan alttab ik altijd even en ik hoor niet altijd aan het geluid dat de game al begonnen is. Welcome to Summoners Rift komt ook pas na 30 sec. geloof ik.
Begrijp mij niet verkeerd hoor, ik heb er niets tegen (mensen zoals) jou. Maar dit is nou een voorbeeld waarbij de nieuwe custom item tabs (?) niets zullen helpen met level 1 teamfights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik report mensen die alt-tabbed zijn en daardoor laat spelen altijd, of ik nou win of verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:32:
Ik report mensen die alt-tabbed zijn en daardoor laat spelen altijd, of ik nou win of verlies.
8)7 Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat die mensen je team al vanaf minuut 1 je op een achterstand zetten door gebrek aan mapcontrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:03:
[...]

Omdat die mensen je team al vanaf minuut 1 je op een achterstand zetten door gebrek aan mapcontrol.
Je realiseert je dat het nutteloos is en niemand op de punish knop gaat drukken omdat volgens mij niemand zich hier druk om maakt behalve jijzelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:07:
[...]

Je realiseert je dat het nutteloos is en niemand op de punish knop gaat drukken omdat volgens mij niemand zich hier druk om maakt behalve jijzelf?
Oh, maar het maakt wel uit. Aangezien tribunal niet kijkt naar # reports per game, maar aantal # reports over x games. Met een beetje geluk komen ze er gewoon tussen en hebben ze een warning of een timeban daardoor en zijn er weer een paar toxic players minder. Het troll niveau is sowieso hoog in silver, aangezien je toch vaak nog met bronze spelers zit opgescheept en die kunnen werkelijk niets anders dan gewoon trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:12:
[...]

Oh, maar het maakt wel uit. Aangezien tribunal niet kijkt naar # reports per game, maar aantal # reports over x games. Met een beetje geluk komen ze er gewoon tussen en hebben ze een warning of een timeban daardoor en zijn er weer een paar toxic players minder. Het troll niveau is sowieso hoog in silver, aangezien je toch vaak nog met bronze spelers zit opgescheept en die kunnen werkelijk niets anders dan gewoon trollen.
Om een warning of timeban te krijgen moeten mensen ook op punish drukken. En dat zie ik echt niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:16:
[...]

Om een warning of timeban te krijgen moeten mensen ook op punish drukken. En dat zie ik echt niet gebeuren.
Niemand leest de reports in het tribunal systeem. Heb wel eens voor de lol gewoon 20 cases (of wat het maximum is op een dag) op Punish gedrukt. Was toch een mooie 20 juiste verdicts streak :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:17:
[...]

Niemand leest de reports in het tribunal systeem. Heb wel eens voor de lol gewoon 20 cases (of wat het maximum is op een dag) op Punish gedrukt. Was toch een mooie 20 juiste verdicts streak :).
Mensen die in het tribunal komen moeten op zich al een hoop verkeerd gedaan hebben dus het is logisch dat het overgrote deel gepunished wordt. Dit is een non-argument.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:18:
[...]

Mensen die in het tribunal komen moeten op zich al een hoop verkeerd gedaan hebben dus het is logisch dat het overgrote deel gepunished wordt. Dit is een non-argument.
Dit. Mijn ervaring is dat in het overgrote deel de reports wel gelezen worden en men mensen die gereport worden voor intentional feededen terwijl het niet intentional was wel maar ze gewoon een slechte game hadden gewoon een pardon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:18:
[...]

Natuurlijk, maar het is gewoon een extra reden. Als het daadwerkelijk een toxic player hij sneller in het tribunal verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:24:
[...]

Natuurlijk, maar het is gewoon een extra reden. Als het daadwerkelijk een toxic player hij sneller in het tribunal verschijnen.
je vergeet een ding:
als jij constant mensen report voor dat ene ding die behalve jij niemand echt boeit dan zullen zoals je zegt alleen de zoiezo toxic players in de tribunal komen
maw: je report een hoop onschuldige spelers
het systeem is zo gemaakt dat als je onschuldige spelers report dat jouw reports minder waarde hebben

uiteindelijk heb je niks voor elkaar gekregen en zijn je reports op de juiste personen niks meer waard en heb je jezelf dus tegengewerkt

naast dat vind ik het eerlijk gezegd een belachelijke manier/reden van reporten
tenzij je in plat zit ga je geen verschil merken door een klein beetje map control verlies en zelfs in plat gaat het geen games bepalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nukidin247
  • Laatst online: 29-09 10:55
Er wordt momenteel ge-vote voor de All-stars team voor EU, en ik vind het nu al belachelijk.
Je kunt meerdere keren stemmen voor één persoon, en de spelers die nu op nr. 1 staan, zouden sowieso nooit tegen de aziatische teams winnen. Het is meer een popularity contest nu, en sinds TSM en EG zo'n grote fanbase hebben, zal het waarschijnlijk 3/5 EG vs 3/5 TSM worden. Blegh, dat wordt dus een extra spot in de wereldkampioenschap voor Azië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nukidin247 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:32:
Er wordt momenteel ge-vote voor de All-stars team voor EU, en ik vind het nu al belachelijk.
Je kunt meerdere keren stemmen voor één persoon, en de spelers die nu op nr. 1 staan, zouden sowieso nooit tegen de aziatische teams winnen. Het is meer een popularity contest nu, en sinds TSM en EG zo'n grote fanbase hebben, zal het waarschijnlijk 3/5 EG vs 3/5 TSM worden. Blegh, dat wordt dus een extra spot in de wereldkampioenschap voor Azië.
Vindt je het logisch als er boven staat. Stem op je Favoriete lol player. EG/TSM hebben duidelijk de meeste fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

tsja, zo werkt de wereld helaas; niet de beste/slimste/sterkste winnen, maar de meest populaire
ook logisch dat riot er een populariteits gedeelte bij doet, dat levert immers meer geld op dan een extra tournament oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Anderzijds: een team met grote cohesie gaat veel beter spelen dan een team met afzonderlijke spelers. Teams die veel fans hebben zijn vaak ook teams die de top van de top zijn.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

De huidige standings in NA geven het volgende team:
Voyboy
StVicious
Scarra
Xpecial
Doublelift

Volgens mij is dit wel zo'n beetje terecht. Ik zie maar 1 TSM member, 2 van curse, 1 van CLG en 1 van DIG. Laten dat toevallig ook net de top4 teams zijn in LCS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Doublelift die 0-3 ging in de lcs helaas,

Helaas was apromohoo support gegaan in clg dit seisoen anders was hij vast de AD allstar.

Heb voor de ad carry van mrn gestemd. Supppry aphormoo en mid scarra , top voor kiwikid. Jungler laudemortis ookal vind ik saint vic overral een sterke speler.

Gisteren een namechange gedaan ik en wat vrieden hadden onze naam verandert naar Lic naam echter spellen hun bar weinig nu en schaam ik me vaak voor hun gedrag in lol. En gezien ze geen ranked team games doen. Achterafhad ik toch beter die nidalee skin kunnen hallen. :o

[ Voor 86% gewijzigd door Xzito op 03-04-2013 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso is Doublelift overrated. Zeikt overal over en kan alleen met een team compleet om hem heen gemaakt iets voor mekaar krijgen. Als hij nou echt consistent was en zn championpool eens reviewed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:21
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 21:20:
[...]

Dit. Mijn ervaring is dat in het overgrote deel de reports wel gelezen worden en men mensen die gereport worden voor intentional feededen terwijl het niet intentional was wel maar ze gewoon een slechte game hadden gewoon een pardon krijgen.
Dit is niet helemaal waar. Als iemand gereport wordt voor intentional feeding en hij eindigt op 20/0/20 (als voorbeeld) maar hij flamed de hele pot dan is het de bedoeling dat je op punish drukt. Het maakt niet uit waar de persoon voor gereport wordt, als hij zich misdraagt (de regels overtreed) moet je op punish drukken.
Dit betekend dus dat het wel degelijk nut heeft, namelijk als deze persoon meerdere keren gereport wordt kan die ene report net zorgen dat hij wel in de tribunal komt. Als hij zich dan misdraagt in zelfs maar 1 van de cases wordt hij alsnog gebanned/gewarned.
Tenminste dat is hoe de tribunal bedoeld is, ik moet eerlijk zeggen dat inderdaad tegenwoordig gigantisch veel mensen gewoon op punish drukken zonder te lezen. Heb vaak genoeg iemand gepunished zien worden terwijl hij de regels niet overtrad en ik dus pardon koos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:06

Wootlock

Evilution

Xzito schreef op woensdag 03 april 2013 @ 07:01:
Doublelift die 0-3 ging in de lcs helaas,

Helaas was apromohoo support gegaan in clg dit seisoen anders was hij vast de AD allstar.

Heb voor de ad carry van mrn gestemd. Supppry aphormoo en mid scarra , top voor kiwikid. Jungler laudemortis ookal vind ik saint vic overral een sterke speler.
Het is niet Doublelift die 0-3 ging, het is CLG.
Meer teams hebben hier last van gehad, kijk naar bv. TSM

Wat betreft het allstar team die zou voor mij bestaan uit:

Voyboy - Top
Scarra - Mid
Xpecial - Support
Cop - ADC
TheOddOne - Jungle.

Als vind ik St Vicious ook een erg sterke jungler.

/edit

Lees net dat Malunoo voor EG gaat spelen.
Ben ik de enige die Malunoo een waardeloze speler vind ? Echt een speler van "Oh diamondprox jungelt Nasus, dan moet ik dat ook wel doen !!11"
Ongelooflijke try-hard die vaak niets inbrengt.

[ Voor 14% gewijzigd door Wootlock op 03-04-2013 10:39 ]

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-10 11:22
In de EU zal het echt wel mee vallen. Er zijn zat fans voor GG, SK of Fnatic. In de VS heb je nog Curse en CLG die vrij populair zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:37:
[...]
Ben ik de enige die Malunoo een waardeloze speler vind ? Echt een speler van "Oh diamondprox jungelt Nasus, dan moet ik dat ook wel doen !!11"
Dat was deel van de 1 april grap van Snoopeh die zou stoppen om aan het flex spaceprogram mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
[...]
Het is niet Doublelift die 0-3 ging, het is CLG.
Meer teams hebben hier last van gehad, kijk naar bv. TSM

Wat betreft het allstar team die zou voor mij bestaan uit:

Voyboy - Top
Scarra - Mid
Xpecial - Support
Cop - ADC
TheOddOne - Jungle.

Als vind ik St Vicious ook een erg sterke jungler.

/edit

Het probleem met theoddone is vaak als ik zijn steam kijk of lcs/iem/worlcup etc. zodra hij achter komt zijn ze prestaties erg slecht.

Het team CLG verliest dan wel maar vaak zie zijn er enorme foute in de botlane wat niet moet gebeuren bij clg, wat hotshotgg speelt erf defensive en is vaak achter in farm.

Vraag me af of dit probleem ooit nog wordt gefixed.

Greetings Summoner,

I apologize for the inconvenience you are experiencing due to your missing forum icon or title. We are aware of the issue and are diligently working hard to fix the problem. Unfortunately I am unable to provide you with a date or time when the forum icons and titles will be added to player accounts. To avoid confusing or disappointing our players we try to only announce these dates when we are sure we can meet the arrival schedule.
I appreciate your patience and understanding regarding this issue. Please let me know if you have any questions or concerns.

"In the League of Legends, Justice comes on swift wings"

Riot Rhojin
Player Behavior Specialist

[ Voor 27% gewijzigd door Xzito op 03-04-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat CLG tegenwoordig "Doublelift + 4 supports" is. Al de strategieën zijn erop gebaseerd om DL zo veel mogelijk farm te geven en zo snel mogelijk fed te krijgen. Vervolgens hem safe te houden en hem alles te laten rapen. Als DL ook maar één fout maakt heeft het team een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

[...]

Ik heb met Malunoo gewerkt bij Absolute Legends en het is echt een hele goede jungler. Hij houdt vooral van de disruptive junglers zoals naut, shyvana en olaf. Junglers die constant kunnen blijven ganken.
Hij heeft zelfstandig ervoor gezorgd dat Absolute Legends naar de top ging (rest van het Team was niet fantastisch, Youngbuck bijvoorbeeld) en is uiteindelijk opgenomen in Curse.eu als captain.
En ik denk dat vrijwel alle spelers in de LCS wel een idee heeft welke champion sterk is in zijn rol en welke niet. Dat diamondprox eerder was met het in de LCS te spelen hoeft niet te betekenen dat Malunoo slechter is.
Ik denk zelf dat Malunoo beter is dan Snoopeh maar niet zo goed als diamondprox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een kwestie van Wanneer, niet Als. Doublelift maakt geregeld fouten omdat hij teveel wil laten zien wat hij kan. Kijk naar die games met Vayne in week 4 (superweek). Hij tumbeled geregeld in een enemy team of cc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
http://www.reddit.com/r/l...s_champions_spring_kicks/

Net begonnen voor de liefhebbers org finnals, kijk helaas op me telefoon maar de kwailiteit is erg goed van de stream , leuke wedstrijd mpv blue vs najin sword. volop actie roaming tower dives etc. :*)

[ Voor 33% gewijzigd door Xzito op 03-04-2013 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Xzito schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:11:
[...]

Het probleem met theoddone is vaak als ik zijn steam kijk of lcs/iem/worlcup etc. zodra hij achter komt zijn ze prestaties erg slecht.

Het team CLG verliest dan wel maar vaak zie zijn er enorme foute in de botlane wat niet moet gebeuren bij clg, wat hotshotgg speelt erf defensive en is vaak achter in farm.
Ben ik met je eens.
Maar toch, ondanks als hij achterloopt hij toch de meest vermakelijke stream heeft, heerlijk cynisch zo nu en dan toch serieus. :)

@Awaken1

Wat ik zojuist aangeef is puur gebasseerd op hoe ik hem in de LCS zie met Dragonborns.
Zijn shen play is daar met mate echt dramatisch (lees ult te laat / verkeerde persoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Vreemd, afgelopen week 8 van de 10 games verloren. Deze week 8 van de 10 games gewonnen. Lijkt wel of ik eerst alleen maar tegen pros speel en daarna weer 10x tegen noobs. Als je 6 of 7 games achter elkaar verliest ga je toch zeer aan je zelf twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Xanthian schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:06:
Vreemd, afgelopen week 8 van de 10 games verloren. Deze week 8 van de 10 games gewonnen. Lijkt wel of ik eerst alleen maar tegen pros speel en daarna weer 10x tegen noobs. Als je 6 of 7 games achter elkaar verliest ga je toch zeer aan je zelf twijfelen.
Dat heeft MMR :)
Verlies je veel wordt je tegen wat slechtere mensen gezet, win je hierna weer veel kom je tegen iets betere mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Xanthian schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:06:
Is random. Je wordt wel geseed naar mate je speelt (win je veel dan krijg je betere tegenstanders), maar als je de ene week veel verliest en de andere week veel wint is dat nog garantie dat je slecht bent.

het kan natuurlijk wel dat je de ene week een slechte week hebt en zelf onderpresteert, terwijl je de andere week beter speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:53:
[...]

Ben ik met je eens.
Maar toch, ondanks als hij achterloopt hij toch de meest vermakelijke stream heeft, heerlijk cynisch zo nu en dan toch serieus. :)

@Awaken1

Wat ik zojuist aangeef is puur gebasseerd op hoe ik hem in de LCS zie met Dragonborns.
Zijn shen play is daar met mate echt dramatisch (lees ult te laat / verkeerde persoon)
Heb Malunoo altijd wel een goede jungler gevonden hoor. Met Crs.eu en eXtinkt in mid was hij toch wel een van de beste combos van europa. Zijn counterganks zijn ook erg goed hij is alleen niet zo super agressief. Dus past misschien niet zo goed bij DB maarja hun nieuwe combo is van wat ik ervan gezien heb ook slechter dan de oude.

Feit is natuurlijk ook dat junglers niet echt impact kunnen hebben als hun lanes achterlopen. Gezien ze sowieso achterlopen in levels en gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:43
Ik vind ook dat Doublelift gigantisch overrated is. Hij heeft mooie plays gehad, maar in S3 LCS ben ik in ieder geval nog niet onder de indruk. De laatste game die ik zag was waar hij inderdaad als enige "threat" was, met zijn eigen support en een Nunu jungle. Nou, je zag hoe dat afliep...

Ik kan me ook vinden in Voyboy/Dyrus, Scarra, SV, Cop en alleen support twijfel ik wat over. Xpecial is goed, maar als ik het vergelijk met Edward, of Lustboy/Madlife vind ik het erg matig. Ja, die zijn geen NA, maar ik vind dat NA in deze rol het zwakste is eigenlijk...

EU is voor mij ook wat lastig. Ik heb geen favoriet top, en ook niet in AD. Daarbij zijn veel erg aan elkaar gewaagd.
Top Kev1n, mid Alex (als zie ik Ecco het HEEL goed doen!), jungle Diamond, support Edward en AD... Yellowpete of toch Genja. Eens dat Genja weinig spannends doet in lane, maar die MF ults in teamfights... Heb hem in S3 nog weinig ults fout zien gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Patoy en Heartbeatt zijn de betere NA supports, gek genoeg want Heartbeatt speelde de ADC tot 2 weken terug.

Mid NA toch scarra / ecco
Top Megazero / Dyrus
Jungle SV / Laute / Crumbzz (underrated, balls of steel)
ADC qtpie / cop / brunchu

imo :)

@malunoodiscussie
Hij joined EG niet, 1 april etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:45:
Patoy en Heartbeatt zijn de betere NA supports, gek genoeg want Heartbeatt speelde de ADC tot 2 weken terug.

Mid NA toch scarra / ecco
Top Megazero / Dyrus
Jungle SV / Laute / Crumbzz (underrated, balls of steel)
ADC qtpie / cop / brunchu

imo :)

@malunoodiscussie
Hij joined EG niet, 1 april etc
Zou bij Na zeggen mid Mancloud
Top Megazero
Jungle Crumbz
Sup Patoy
AD Doublelift

Snap niet dat je Laute noemt die vind ik met ClakyeD de slechtste van de amerikaanse junglers.
In die game tegen CLG mist hij denk ik 15/15 Amumu Q's en initiate dus alleen met Flash ult. En dan meestal nog op low hp of op slechte targets.
http://www.twitch.tv/riotgames/b/384900467?t=4h33m40s
Echt extreem fail.

In europa
Top Kevin/Soaz Kevin want die doet het vrijwel altijd goed, Soaz want gigantische champ pool.
Mid Alex/xPeke
Jungle Diamond
ADC Genja/Hosan maar vind bij de AD's in europa bijna niemand speciaal goed of slecht.
Support N-rated of Edward N-rated omdat hij gewoon flash initiate op support enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Over de doublelift discussie: ik denk dat zijn matige presteren ook mede komt door Aphromoo. Hoewel het in het begin allemaal leuk was omdat iedereen Aphromoo zo'n toffe peer vindt kun je toch niet ontkennen dat hij zo'n beetje de slechtste van alle NA supports is in de LCS. Het leek veelbelovend omdat hij met een vrij hoog basisniveau begon (omdat hij de bot lane op zich natuurlijk goed kent), maar hij is nauwelijks gegroeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:42

Lapras

Ice beam

Ben wel benieuwd naar de rework van Sejuani. Ze sprak me sowieso wel aan, maar lijkt nu een iets betere kit te krijgen. Al ben ik wel benieuwd naar haar CDs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol de tribunal is echt zon sneue bedoeling.
http://eune.leagueoflegen...unal/en/case/418329/#nogo
http://euw.leagueoflegends.com/tribunal/en/case/795138/#nogo

Word tijd voor Riot om hun experiment als mislukt te beschouwen en wat player support in te huren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-10 09:04
@Lord-Ronddraai

Die eerste link staat ook hoog op Reddit, maar kom op, als iemand nou 4 keer gepakt wordt omdat ie in zijn eentje aan het ronddwalen is, is hij toch niet een goede speler. En daar kan je ook voor reporten als ik het mij goed herinner. 4 keer een throw kan veel uitmaken, moest hij maar beter opletten. Een hoop gezeur voor niks vind ik. Tweede nog niet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:42:

Word tijd voor Riot om hun experiment als mislukt te beschouwen en wat player support in te huren lijkt me.
Sinds wanneer is een succespercentage boven de 99.x% 'mislukt'?

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:42:

het leuke van dit soort links is dat de helft gewoon report/banwaardig is (niet dat deze dat zijn imo) en dat de andere helft uitzonderingen zijn. er zijn duizenden goede bans voor elke verkeerde
om gelijk te roepen dat het "experiment" is mislukt enzo gaat veels te ver; tribunal doet gewoon goed

er is een hoop kritiek, het is ook geen perfect systeem (kan ook niet) maar het is zeker geen slecht iets en het doet meer goed dan kwaad

in other news:
lissandra, the ice witch revealed
  • Iceborn (Passive): After a brief cooldown, Lissandra's next ability costs no mana. Hitting an enemy with movement impairing abilities reduces Iceborn's cooldown.
  • Ice Shard: Lissandra throws a spear of ice that shatters on contact with the first enemy struck, dealing damage and slowing their movement speed for a short duration. Enemies behind the struck target also take damage.
  • Ring of Frost: Lissandra freezes the area around her, dealing damage to nearby enemies and rooting them for a short duration.
  • Glacial Path: Lissandra casts a slow-moving, long-range ice claw in a line, dealing damage to all enemies in its path. Re-activating Glacial Path teleports Lissandra to the claw's current location.
  • Frozen Tomb (Ultimate):
    On enemy cast: Lissandra freezes an enemy champion, damaging and stunning them briefly. Dark Ice emanates from the target, dealing damage and slowing nearby enemies.
    On self-cast: Lissandra encases herself in ice, rooting herself in place briefly and becoming untargetable and invulnerable. Dark Ice emanates from Lissandra, dealing damage and slowing nearby enemies.
licht het aan mij of zijn er een *hoop* ijs related champs? worden er alsmaar meer en de andere elementen krijgen weinig aandacht...

[ Voor 46% gewijzigd door godofal op 03-04-2013 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Deze ochtend van P1 naar D5 gegaan, zonet van D5 naar D4. Gaat goed vooruit zo :P

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:11:
[...]

Sinds wanneer is een succespercentage boven de 99.x% 'mislukt'?
Hoe kom je hieraan naar mijn weten weigert riot met daadwerkelijke stats te komen.
En de cases die ik post zouden 100% niet banbaar moeten zijn.
Argument dat hij eerder gebanned is gaat niet op want waarom had hij niet al een permaban dan als je toch niet kan veranderen.
Mij lijkt het bijvoorbeeld nogal kut als ik opeens gepermabanned zou worden na 3 jaar spelen voor een slechte streak games dat het even niet meezit en je teammates te hard op je ragen.
Heb liever iets meer ragers die ik kan muten dan een kans op een random permaban.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2013 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:50:
[...]

Hoe kom je hieraan naar mijn weten weigert riot met daadwerkelijke stats te komen.
En de cases die ik post zouden 100% niet banbaar moeten zijn.
Argument dat hij eerder gebanned is gaat niet op want waarom had hij niet al een permaban dan als je toch niet kan veranderen.
Mij lijkt het bijvoorbeeld nogal kut als ik opeens gepermabanned zou worden na 3 jaar spelen voor een slechte streak games dat het even niet meezit en je teammates te hard op je ragen.
Heb liever iets meer ragers die ik kan muten dan een kans op een random permaban.
riot heeft vaak zat percentages geplaatst, inclusief een complete infographic een tijd geleden
daarnaast gaat dat argument welzeker op: als hij nu een timeban krijgt heeft hij al eens een warning gekregen
daardoor gok ik dat hij toxic bezig was, dat niet doorhad en een warning kreeg, zichzelf probeerde te verbeteren (wat goed ging) maar stonden er nog genoeg reports in het systeem om een nieuwe tribunal te triggeren, waar hij onjuist een time ban kreeg
ik gók iig dat dat gebeurd is, zeker weten doe ik het niet

je krijgt nooit random een permaban; je moet eerst een warning en een aantal timebans krijgen voordat je in aanmerking komt voor een permaban

en permabans worden áltijd door riot staf nagekeken (!) dus de foutmarge voor een permaban is zo goed als nihil

tribunal wérkt, is zo goed als mogelijk gemaakt en heeft gewoon een dikke positieve invloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

godofal schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:12:
[...]
  • Iceborn (Passive): After a brief cooldown, Lissandra's next ability costs no mana. Hitting an enemy with movement impairing abilities reduces Iceborn's cooldown.
  • Ice Shard: Lissandra throws a spear of ice that shatters on contact with the first enemy struck, dealing damage and slowing their movement speed for a short duration. Enemies behind the struck target also take damage.
  • Ring of Frost: Lissandra freezes the area around her, dealing damage to nearby enemies and rooting them for a short duration.
  • Glacial Path: Lissandra casts a slow-moving, long-range ice claw in a line, dealing damage to all enemies in its path. Re-activating Glacial Path teleports Lissandra to the claw's current location.
  • Frozen Tomb (Ultimate):
    On enemy cast: Lissandra freezes an enemy champion, damaging and stunning them briefly. Dark Ice emanates from the target, dealing damage and slowing nearby enemies.
    On self-cast: Lissandra encases herself in ice, rooting herself in place briefly and becoming untargetable and invulnerable. Dark Ice emanates from Lissandra, dealing damage and slowing nearby enemies.
licht het aan mij of zijn er een *hoop* ijs related champs? worden er alsmaar meer en de andere elementen krijgen weinig aandacht...
Die nieuwe champ doet me denken aan Crystal maiden uit DotA 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godofal schreef op woensdag 03 april 2013 @ 23:20:
[...]

riot heeft vaak zat percentages geplaatst, inclusief een complete infographic een tijd geleden
Bij die infographic staan helemaal geen links naar cases dus ze kunnen welk getal ze maar willen neerzetten.
[...]

je krijgt nooit random een permaban; je moet eerst een warning en een aantal timebans krijgen voordat je in aanmerking komt voor een permaban

en permabans worden áltijd door riot staf nagekeken (!) dus de foutmarge voor een permaban is zo goed als nihil
Dat is een fabel dat zeggen ze omdat het anders een beetje naar klinkt. Ik ben zelf ook een keer gebanned toen ik vroeg waarom kreeg ik gewoon standaardmail op standaardmail heb het maar laten gaan. Dat was nog voor de reform cards dus ik kon ook niet zien waarom ik gereport was.
[...]
tribunal wérkt, is zo goed als mogelijk gemaakt en heeft gewoon een dikke positieve invloed
Hoe merk jij de invloed van tribunal dan? Ik zie nog steeds veel ragers/flamers/blamers en er moeten elke game minstens 2 mensen bij het verliezende team zogenaamd gereport worden.
Ben het verder wel eens dat het wat minder erg is geworden maar dat zou ook zo zijn als ze tribunal gewoon afschaffen en iedereen die er nomaal in zou komen een ban geven. Zie de toegevoegde waarde van tribunal niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 00:05:

Bij die infographic staan helemaal geen links naar cases dus ze kunnen welk getal ze maar willen neerzetten.
ik verwacht nou niet dat ze de tienduizenden (want dat zijn het) cases gaan linken zodat wij het allemaal even kunnen uitpluizen
ik geloof er wel in dat riot de juiste cijfers neerzet
Dat is een fabel dat zeggen ze omdat het anders een beetje naar klinkt. Ik ben zelf ook een keer gebanned toen ik vroeg waarom kreeg ik gewoon standaardmail op standaardmail heb het maar laten gaan. Dat was nog voor de reform cards dus ik kon ook niet zien waarom ik gereport was.
zelfde punt als de vorige, riot heeft meermaals gezegd dat ze alle pérmabans (dus niet temp bans!) nakijken
vaak genoeg dat er nog een mod een permaban nakijkt nadat iemand klaagt en dan gewoon zegt dat het terecht is, samen met een aantal cijfers van hoevaak iemand gereport is e.d. (weer, geen bron maar vertrouwen)
Hoe merk jij de invloed van tribunal dan? Ik zie nog steeds veel ragers/flamers/blamers en er moeten elke game minstens 2 mensen bij het verliezende team zogenaamd gereport worden.
ik merk dat er gewoon helemaal niet zoveel ragers en flamers zijn als de meeste mensen roepen
de reden dat mensen denken dat het grote gedeelte van de community rot is komt door 2 dingen:
de eerste is vrij simpel, je hoort de flamers en de toxic spelers, degenen die gewoon leuk het spel spelen en lekker spelen hoor je niet (heul weinig mensen gaan op fora posten als het goed gaat, itt als het fout gaat)
dat, en het feit dat je negatieve dingen meer onthoud: elke keer dat je 2 flamers in je team hebt zijn er nog steeds 8 die niet flamen
8 man die niet flamen onthoud je niet, de twee die dat wel doet onthoud je wel

de tweede is iets uitgebreider, maar ook vrij simpel; mensen spelen te slecht of reageren of maken het op een andere manier onmogelijk voor ze om buiten de regios te komen waar de rotte appels zitten
als mensen gebanned worden maken ze gewoon een smurf en gaan ze verder ragen, elke nieuwe speler komt word dus gelijk gematched met 9 man die het spel al wél kennen en ook nog eens complete eikels zijn tegen die nieuwe
en omdat zo iemand al verhalen heeft gehoord over de community worden die vooroordelen begestigt, verlaat die speler de community en verspreid hij/zij het verhaal over de k*t community verder (vicieuze cirkel)
daarnaast zijn er gewoon regios (low elo, ook in normal) waar het skillniveau heel erg uiteenloopt: mensen zijn heel goed met 1 of 2 champs en falen met alle anderen (karthus mid or feed karakters) en willen dus niet iets anders spelen
omdat ze natuurlijk niet élk potje hun karakters krijgen gaan ze die potjes lopen trollen, ragen, flamen en op andere manieren de win% verlagen
en omdat ze dus veel verliezen daardoor zijn ze met die champs waar ze wel mee kunnen spelen éxtreem goed (in vergelijking) waardoor ze bozer worden als ze die champ hebben en (in hun ogen) goed spelen maar niet winnen

low elo regionen zitten gevuld met dit soort karakters, als je daar tussen zit ga je een gekleurd beeld krijgen: jij ziet alleen maar dat soort mensen (ragers, flamers en feeders) waardoor je de indruk krijgt dat dat de complete community is
kom je daarentegen op de een of andere manier úit die elo regio, dan ga je een complete andere community tegenkomen, een community die wél leuk speelt en gezellig is

en díe community speel ik dus mee blijkbaar, ik zie mischien 1 eikel per 5 matches, een echt toxic player mischien 1 in de 10
dan zijn er nog de mensen die gewoon een rotdag hebben (baan kwijt oid) en daardoor eigenlijk niet constant toxic zijn maar dat ene potje
alles bij elkaar gok ik dat er minder dan 1% van de spelers die ik tegenkom echt toxic spelers zijn die een ban verdienen

dat laatste is waarom ik die infographics zo geloof: ik zie gewoon niet elk potje 9 flamers, en zo laten mensen het wel overkomen
oh, en riot gaat gewoon goed om met z'n spelers, iets wat vrij zeldzaam aan het worden is helaas
Ben het verder wel eens dat het wat minder erg is geworden maar dat zou ook zo zijn als ze tribunal gewoon afschaffen en iedereen die er nomaal in zou komen een ban geven. Zie de toegevoegde waarde van tribunal niet echt.
omdat er ook false positives in komen (degenen die je linkt bijvoorbeeld) en die worden eerst gefilterd door de community (tribunal leden) en vervolgens bij de permabans nog eens door riot staf
als je de tribunal afschaft gaat het juist de kant op die jij niet wilt: dan kan je dus door een slechte streak een permaban krijgen
en álles laten checken door riot is ondoenbaar, of eigenlijk onbetaalbaar: ze zouden dan waarschijnlijk meer geld uitgeven daaraan dan ontwikkeling van de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

godofal schreef op donderdag 04 april 2013 @ 00:52:
[...]

ik verwacht nou niet dat ze de tienduizenden (want dat zijn het) cases gaan linken zodat wij het allemaal even kunnen uitpluizen
ik geloof er wel in dat riot de juiste cijfers neerzet

[...]

zelfde punt als de vorige, riot heeft meermaals gezegd dat ze alle pérmabans (dus niet temp bans!) nakijken
vaak genoeg dat er nog een mod een permaban nakijkt nadat iemand klaagt en dan gewoon zegt dat het terecht is, samen met een aantal cijfers van hoevaak iemand gereport is e.d. (weer, geen bron maar vertrouwen)

[...]

ik merk dat er gewoon helemaal niet zoveel ragers en flamers zijn als de meeste mensen roepen
de reden dat mensen denken dat het grote gedeelte van de community rot is komt door 2 dingen:
de eerste is vrij simpel, je hoort de flamers en de toxic spelers, degenen die gewoon leuk het spel spelen en lekker spelen hoor je niet (heul weinig mensen gaan op fora posten als het goed gaat, itt als het fout gaat)
dat, en het feit dat je negatieve dingen meer onthoud: elke keer dat je 2 flamers in je team hebt zijn er nog steeds 8 die niet flamen
8 man die niet flamen onthoud je niet, de twee die dat wel doet onthoud je wel

de tweede is iets uitgebreider, maar ook vrij simpel; mensen spelen te slecht of reageren of maken het op een andere manier onmogelijk voor ze om buiten de regios te komen waar de rotte appels zitten
als mensen gebanned worden maken ze gewoon een smurf en gaan ze verder ragen, elke nieuwe speler komt word dus gelijk gematched met 9 man die het spel al wél kennen en ook nog eens complete eikels zijn tegen die nieuwe
en omdat zo iemand al verhalen heeft gehoord over de community worden die vooroordelen begestigt, verlaat die speler de community en verspreid hij/zij het verhaal over de k*t community verder (vicieuze cirkel)
daarnaast zijn er gewoon regios (low elo, ook in normal) waar het skillniveau heel erg uiteenloopt: mensen zijn heel goed met 1 of 2 champs en falen met alle anderen (karthus mid or feed karakters) en willen dus niet iets anders spelen
omdat ze natuurlijk niet élk potje hun karakters krijgen gaan ze die potjes lopen trollen, ragen, flamen en op andere manieren de win% verlagen
en omdat ze dus veel verliezen daardoor zijn ze met die champs waar ze wel mee kunnen spelen éxtreem goed (in vergelijking) waardoor ze bozer worden als ze die champ hebben en (in hun ogen) goed spelen maar niet winnen

low elo regionen zitten gevuld met dit soort karakters, als je daar tussen zit ga je een gekleurd beeld krijgen: jij ziet alleen maar dat soort mensen (ragers, flamers en feeders) waardoor je de indruk krijgt dat dat de complete community is
kom je daarentegen op de een of andere manier úit die elo regio, dan ga je een complete andere community tegenkomen, een community die wél leuk speelt en gezellig is

en díe community speel ik dus mee blijkbaar, ik zie mischien 1 eikel per 5 matches, een echt toxic player mischien 1 in de 10
dan zijn er nog de mensen die gewoon een rotdag hebben (baan kwijt oid) en daardoor eigenlijk niet constant toxic zijn maar dat ene potje
alles bij elkaar gok ik dat er minder dan 1% van de spelers die ik tegenkom echt toxic spelers zijn die een ban verdienen

dat laatste is waarom ik die infographics zo geloof: ik zie gewoon niet elk potje 9 flamers, en zo laten mensen het wel overkomen
oh, en riot gaat gewoon goed om met z'n spelers, iets wat vrij zeldzaam aan het worden is helaas

[...]

omdat er ook false positives in komen (degenen die je linkt bijvoorbeeld) en die worden eerst gefilterd door de community (tribunal leden) en vervolgens bij de permabans nog eens door riot staf
als je de tribunal afschaft gaat het juist de kant op die jij niet wilt: dan kan je dus door een slechte streak een permaban krijgen
en álles laten checken door riot is ondoenbaar, of eigenlijk onbetaalbaar: ze zouden dan waarschijnlijk meer geld uitgeven daaraan dan ontwikkeling van de game
Er goede onderbouwde post :)
Ben het hier volkomen mee eens, en zolang je zelf vriendlijk blijft heb je 60% kan dat je mede teammates dit ook blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:52
speedzor schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:45:
Deze ochtend van P1 naar D5 gegaan, zonet van D5 naar D4. Gaat goed vooruit zo :P
Grats Grats /3

Ik ga zodra Lissandra uitkomt eindelijk Warwick maar eens kopen :+ :
http://euw.leagueoflegends.com/news/champion-price-reduction
For our 4th champion launched in 2013 (after Zac): Skarner will be reduced to 4800 IP / 880 RP and Warwick will be reduced to 450 IP / 260 RP
For our 5th champion launched in 2013: Talon will be reduced to 4800 IP / 880 RP
For our 6th champion launched in 2013: Riven will be reduced to 4800 IP / 880 RP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.surrenderat20....pdate-lissandra.html#more

Hmm die gaat net zo als Zyra ook heel goed Support kunnen heb ik zo'n vermoeden.
Gratis Zonya ook van je ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-10 12:46
Ziet er erg vet uit, 1 van de nieuwe champs die me wel wat lijkt. in tegenstelling van bijv. Zac.
Ook de bloodstone skin imo erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:22

m0nk

16-09-2003 15.15

Gekheid schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:32:
Ziet er erg vet uit, 1 van de nieuwe champs die me wel wat lijkt. in tegenstelling van bijv. Zac.
Ook de bloodstone skin imo erg mooi.
Zac leek me ook niet echt. Maar heb hem gekocht en heb junglen nog nooit zo leuk gevonden :P Die Slingshot en Ult zijn zo cool. Towerdiven, kill scoren en dan net buiten de tower dood gaan en door je ult weer met 50% verder farmen.. Heerlijk!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:58
Is het eenvoudig om zijn 5 blubs kapot te maken als hij "sterft"? Is het gelijkaardig aan anivia's ei, moeilijker, makkelijker?
Het leek mij moeilijker omdat je toch precies AoE nodig hebt, maar misschien zijn die blubs ook wel direct stuk?

Kan iemand die er al tegen gespeeld heeft wat duidelijkheid brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:22

m0nk

16-09-2003 15.15

Blobs gaan vrij snel kapot, zijn er 4 overigens. Enige is dat je een stukje moet lopen naar de volgende als je er een kapot hebt gemaakt.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

het is zowel makkelijker als moeilijker, als je flinke AOE hebt gaat het sneller maar ben je heavy single target dan gaat het langzamer (en lastiger)
het is toch een betere passive dan die van anivia vind ik, hij is een stukje chaotischer en lastiger te zien

en vind iemand anders ook dat de lore van lissandra eigenlijk niet echt iets te maken heeft met de league? het is een beetje world domination ofzo zonder een directe link met de league
geen enkele reden waarom ze nou in de league vecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo
  • Laatst online: 13:34

Pablo

Rito pls

zijn er mensen geinterseerd om een GoT Ranked team te maken (broze/Silver ) ?

ik kan het gewoon niet uitstaan dat door de slechte communicatie in Solo Q je end game soms verliest

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R.plas schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:50:

ik kan het gewoon niet uitstaan dat door de slechte communicatie in Solo Q je end game soms verliest
Ik ben wel geïnteresseerd in een ranked team :)
Heb al eens een tijdje in een ranked team gezeten, maar ze waren nooit meer online dus ben er maar uit gegaan :)

Ben wel Gold IV als dat iets uit zou maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

misschien dat je dan wel ver boven mijn niveau zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:53:
[...]

Ik ben wel geïnteresseerd in een ranked team :)
Heb al eens een tijdje in een ranked team gezeten, maar ze waren nooit meer online dus ben er maar uit gegaan :)

Ben wel Gold IV als dat iets uit zou maken
Ik wil ook wel meedoen. Heb trouwens wel met twee vrienden al een ranked team waarmee we een beetje aanklooien in 3v3. Ik ben Silver 1 nu en die andere twee zitten ergens in bronze.
We kunnen een nieuw team aanmaken of jullie toevoegen in "De donzige snor".

In ieder geval ben ik wel op! Specialiseer mijzelf momenteel in mid, maar heb lang jungle gespeeld en ben ook redelijk in top. Alleen niet echt goed in adc of support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Ik speel ADC of Supp
Top en Mid kan ik ook wel spelen zolang ik maar de counter heb gepicked dan lukt het me wel :)
en ik ben geen hele goeie jungle

ik kwam uit Silver V maar ben helemaal terug gezakt naar bronze V :( :O

Maar ik ben wel voor om een nieuw Ranked team te maken ?

Tweakers [GoT] ofzo ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R.plas schreef op donderdag 04 april 2013 @ 13:50:

Ik ben ook wel geintreseerd. Zit in bronze 1.
Speel voornamelijk Jungle/Mid/Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

kom maar op met de jullie ingame namen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:22

Qon

R.plas schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:38:
...

...
Volgens mij kun je, eenmaal in silver, niet lager dan silver, behalve als je lang niet online bent geweest.. wat me niet lijkt, aangezien season 3 net van start is..

Zitten er ook tweakers op de NE europe server? Ik heb wat vrienden die op NE spelen, vandaar dat ik daar een level 30 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

Qon schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:04:
[...]

Volgens mij kun je, eenmaal in silver, niet lager dan silver, behalve als je lang niet online bent geweest.. wat me niet lijkt, aangezien season 3 net van start is..

Zitten er ook tweakers op de NE europe server? Ik heb wat vrienden die op NE spelen, vandaar dat ik daar een level 30 heb.
owjawel hoor :(
genoeg ranked matches verliezen en je dropt terug naar bronze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Mijn ingame naam is Nelusz (echte naam is Nils).
http://www.lolking.net/summoner/euw/29974005

Lux OP? 11 wins 1 loss :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ingame naam is gewoon Arisumi :)
En ik main vooral ADC, 2nd jungle, 3rd supp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

R.plas schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:07:
[...]

owjawel hoor :(
genoeg ranked matches verliezen en je dropt terug naar bronze
DemotionEdit

Demotion happens when your current League Points reach 0 and you lose your next game. When you are demoted you go to one division below your current and get 75 LP in that division e.g. if you are in Gold II and get demoted you will fall to Gold III and have 75LP.

There is also a demotion immunity grace period for several games, in which you can't get demoted to a lower division, which activates when you get promoted to a higher division. This is to make sure you don't fall to your previous division due to bad luck.

You can't be demoted below division V of your tier unless you fallout to a lower tier due to inactivity LP decay.

During server issues losing a game and getting "Loss forgiven" prevents demotion and will not count as a game for Promotion Series - you won't lose them due to that game.

[BRON: wikia league of legends ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

wat is eigenlijk het laagste waar je naar kan decayen?
eerst kon je niet onder de 1400 elo komen maar hoe dat nu zit weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

je hebt geen elo meer ,

je hebt league points :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

ja, hehe :+
wat ik dus bedoel, hoe laag kan je zakken door inactiviteit in de leagues? kan je naar bronze V zakken of zit de limiet ergens rond silver 2 (wat dus eerst rond de 1400 was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo

Pablo

Rito pls

ik ben van silver 5 naar bronze 1 gezakt maar wss dus door inactiviteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja kan toch niet uit silver naar bronze vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:44:
Ja kan toch niet uit silver naar bronze vallen?
Lees mijn post hierboven. Het kan als je 28 dagen geen ranked match hebt gespeeld, wanneer je in de laagste division zit en dan ook nog op het minimale aantal league points staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

godofal schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:42:
ja, hehe :+
wat ik dus bedoel, hoe laag kan je zakken door inactiviteit in de leagues? kan je naar bronze V zakken of zit de limiet ergens rond silver 2 (wat dus eerst rond de 1400 was)
zelf het antwoord gevonden: laagste wat je kan komen door decay is bronze 1
als je 28 dagen inactief bent gaat er een X aantal league points per 7 dagen af, die X aantal word bepaald door de league waar je in zit
in bronze gaan er 0 league points af dus kan je niet dalen door inactiviteit
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

R.plas schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:38:
Ik speel ADC of Supp
Top en Mid kan ik ook wel spelen zolang ik maar de counter heb gepicked dan lukt het me wel :)
en ik ben geen hele goeie jungle

Maar ik ben wel voor om een nieuw Ranked team te maken ?

Tweakers [GoT] ofzo ? :)
Hangt van de speeltijden af. Ik ben voornamelijk wat later online (rond 21.00/22.00 uur), maar ben wel geinteresseerd. Ingame name is publicpervert, zit zelf in Silver III. Mijn beste rollen zijn jungle en solo top, maar support en mid lukken ook nog wel. AD carry alleen als er echt niemand anders is die regelmatig AD carry speelt. Op zich ben ik er niet superslecht in, maar ik kan eigenlijk alleen met Ezreal en Ashe redelijk overweg en die pool is een beetje krap :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Situatie. De game gaat vrij gelijkwaardig op 25-21. Er is een teamfight en hun team pushed de 1e Nexus turret. Dan winnen we een teamfight. Zij zijn allemaal level 18 (wij ook). Wij hebben nog geen base turret van hun neer.

Ik zou Baron doen omdat je dan makkelijker kan pushen en een teamfight kan winnen. Zij wilden pushen, we pushen 1 turret + inhib neer, maar kunnen niet verder en verliezen 3 man waardoor we uiteindelijk de match winnen.

Hadden we dan wel beter baron kunnen doen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:19

Hu9o

Schokkend

Ter welke gelegenheid hebben we de 4x IP boost gekregen?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 08:45
Hu9o schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:43:
Ter welke gelegenheid hebben we de 4x IP boost gekregen?
Volgens mij waren er wat server problemen, ten compensatie van de down time hebben ze IP boosts uitgedeeld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Jimmy_ schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:06:
[...]

Volgens mij waren er wat server problemen, ten compensatie van de down time hebben ze IP boosts uitgedeeld :).
We hadden de afgelopen maanden want problemen en geen compestation.

NA had tijdens de zac patch dat de server 12 uur lang onstabiel was en kregen die dag daarna ip boost.

Echter was er op reddit een heledisccusie dat wij al maanden met problemen zitten en geen compesation dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Toch leuk zo'n IP boost, geeft me volgende week genoeg puntjes om Zac te halen :)
Gisteren even snel twee potjes gedaan, eerste was met J4 jungle, ondanks zijn nerf op zijn flag nog steeds een enorm goede en sterke ganker, zelfs me onze lux op mid die ging feeden omdat ze geen kills kreeg de game nog kunnen winnen.
Hierna een pot met een maat, wij hadden botlane en ik speelde MF hij taric (zeer sterke combi dus ;) ) tegen een draven/nami. Deze hadden niets in te brengen en ik stond vrij snel 7-0, enemy team begon in all chat te vragen om speler X te reporten, dan weet je eigenlijk al dat je de game gewonnen hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Gisteren een raar potje, normal draft, ik begin als teamleader en ban nidalee, lux en blitzcrank.
Ik ban lux en nidalee omdat deze gratis zijn, en elke noob altijd deze characters gaat uitproberen in normals (terwijl ze in mijn ogen dit gewoon in bot games moeten doen). En ik had gelijk, want het eerste getroll begint al bij de keuze van de bans.

Vervolgens selecteer ik Morgana en onze 5de picker roept ineens, NO I AM MID, zodoende een hoop gescheld en getroll en de eerste paar minuten, de 5de player neemt xin zao jungle.

Binnen 15 minuten sta ik 7/1/4 door 3 keer de enemy ziggs te killen en drie keer succesvol bot te ganken.
Binnen deze 15 minuten staat deze Xin Zao 1/6/2 en roept elke keer als ik een kill maak, waar ook op de map, OMG KS MORGANA REPORT!

Na het potje succesvol afgesloten te hebben blijft de xin mij vervelen, totdat we in de groupchat zitten na het potje, hij leaved snel, en 2 van het enemy team zeggen; should we report him?, waarop vervolgens ook 2 mensen uit m'n eigen team hem reporten.

Rechtvaardigheid voelt op zulke momenten heel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quibi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-10 21:12
Qon schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:51:
Gisteren een raar potje, normal draft, ik begin als teamleader en ban nidalee, lux en blitzcrank.
Ik ban lux en nidalee omdat deze gratis zijn, en elke noob altijd deze characters gaat uitproberen in normals (terwijl ze in mijn ogen dit gewoon in bot games moeten doen). En ik had gelijk, want het eerste getroll begint al bij de keuze van de bans.

Vervolgens selecteer ik Morgana en onze 5de picker roept ineens, NO I AM MID, zodoende een hoop gescheld en getroll en de eerste paar minuten, de 5de player neemt xin zao jungle.

Binnen 15 minuten sta ik 7/1/4 door 3 keer de enemy ziggs te killen en drie keer succesvol bot te ganken.
Binnen deze 15 minuten staat deze Xin Zao 1/6/2 en roept elke keer als ik een kill maak, waar ook op de map, OMG KS MORGANA REPORT!

Na het potje succesvol afgesloten te hebben blijft de xin mij vervelen, totdat we in de groupchat zitten na het potje, hij leaved snel, en 2 van het enemy team zeggen; should we report him?, waarop vervolgens ook 2 mensen uit m'n eigen team hem reporten.

Rechtvaardigheid voelt op zulke momenten heel goed!
De muteknop is er niet voor niks ;), anders ga je je er alleen maar aan ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach voeg mij ook maar toe, wel weer leuk met 5 man :)

ihasaKAROT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-10 08:02

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Normals zijn er voor mij juist om champs uit te testen. Wat wil je uittesten tegen bots? een bot gaat niet achter minions staan om skillshots te ontwijken etc, lekkere oefening als je 100% hitrate hebt met je skillshots.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Champ skills testen qua damage doe ik tegen bots, die staan stil en hebben eigenlijk altijd dezelfde stats. Als ik echt de viability wil testen doe ik een paar normals. Maar sowieso lees ik verschillende reviews en kijk ik streams van die champ van wat theorycrafters. In the end its all numbers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:58
MrVegeta schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:28:
Situatie. De game gaat vrij gelijkwaardig op 25-21. Er is een teamfight en hun team pushed de 1e Nexus turret. Dan winnen we een teamfight. Zij zijn allemaal level 18 (wij ook). Wij hebben nog geen base turret van hun neer.

Ik zou Baron doen omdat je dan makkelijker kan pushen en een teamfight kan winnen. Zij wilden pushen, we pushen 1 turret + inhib neer, maar kunnen niet verder en verliezen 3 man waardoor we uiteindelijk de match winnen.

Hadden we dan wel beter baron kunnen doen?
Bedoel je match verliezen of drie man verloren maar de andere twee zijn er in geslaagd om de nexus neer te halen?

Either way, ik zou in die situatie ook wel voor pushen gaan denk ik. Zij hebben een nexus turret neer, wat wil zeggen dat al jouw lanes automatisch gepushed worden. Door één terug te pakken neutraliseer je dat effect weer.
De grootste moeilijkheid is wel om op tijd te retreaten. Als je die inhib neerhebt en ze komen net allemaal uit de fontein, moet je eigenlijk teruglopen en recallen. Soms ook beslissen dat je de inhib niet kan terugnemen en retreaten en later proberen.

Wat niet wil zeggen dat baron nemen ook geen goede keuze is. Heel het team heeft dan buffs en als je het volgende teamfight dan goed wint daardoor, kan je de match winnen.
Het is altijd moeilijk kiezen, maar als je zeker bent dat je een inhib mee kan nemen (de lane is al redelijk gepushed op zich door de minions bv, dan kies ik voor die keuze. Stel dat je een ace bereikt op jouw eigen fountain, heb je geen tijd genoeg om de lane tot bij hun te pushen. Dan is het kwestie van zo snel mogelijk door de jungle te lopen naar baron en die vlug meepakken.

Of in het kort: baron of inhib is situatie afhankelijk. Als je absoluut zeker bent van een inhib, kies ik persoonlijk voor de inhib.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk is het situatie-afhankelijk, maar ik prefereer toch een inhib over een baron. Als je een inhib pakt creëer je mapdomincance, een baron heeft uiteindelijk niet hetzelfde effect uit zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
@Baron vs Inhib: Baron. Uit het verhaal is af te leiden dat je team niet goed gespeeld heeft aangezien er 3 mensen gestorven zijn bij een push (overstayen). Blijkbaar had je hierdoor te weinig tijd om een inhibitor te nemen en dan is baron altijd meer waard. Lategame kan een team met baron in 2 seconden alle outer turrets neerhalen, deze zijn triviaal op dit punt.

Streaming History

Pagina: 1 ... 22 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.