[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.732 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:06

Wootlock

Evilution

Uhmmie schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:21:
[...]

Misschien dat het niet op alle nivo's werkt en het werkt vast ook niet met alle champs, maar de junglers waar ik het nu op gebruik vind ik mobility boots + zephyr start gewoon echt lekker vooral ook om tussen door snel kampjes te pakken van de tegenstander (-1 kleine zodat niks respawned bij hem) en dus idd meer gold te pakken.. Ook bij ganken merk ik dat movement speed + anti cc (tenacy) het meest belangrijke is.. in 9/10 gevallen begint de tegenstander direct te rennen bij 3vs2 of 2vs1.. Vaak wacht ik dus dat mijn team aanvalt en spring er dan ook in... Dan komt juist die extra snelheid van pas, zodat ik er ook direct op zit..

Tegen de tijd dat de teamfights beginnen heb ik meestal wel al een giant belt of een compleet tanky item af.. Misschien dat ik die zypher moet vertragen maar die mobility boots vind ik echt ideaal en wil echt niet meer zonder op mijn junglers..
Waarom pak je dan geen movementspeed quints ?
Dan kan je het geld wat je normaal in je zephyr stopt bv. in een aegis stoppen.
Je hebt dan toch net dat beetje extra speed en die extra tankyness zorgen ervoor dat zowel jij als de lane waar je voor gankt meer kans hebben om het te overleven bij een eventuele countergank.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:24:
Dus dan ren je snel en je bent lastig te CCen? Prima dan burst ik je gewoon down zonder je tankyness en damage... Het kan werken maar Zephyr kan je echt uit je core build halen, of uberhaupt uit je Vi build.
Sjah ieder zijn eigen keuze ;).. Als jij mij neer kan bursten in 2vs1 of 3vs2 dan helemaal top.. Het is tot nu toe nog bijna niet voor komen dat iemand mij probeerde neer te bursten tijdens een gank (of althans niet succesvol) en op champs als Vi heb je niet veel AD nodig om toch goede damage te doen..

En een gank van de andere jungler op mijn gank.. Is een verhaal van map awareness.. Vaak kan je dan wel voorspellen of hij in de buurt is of niet.. Mjah opnieuw, misschien ligt dat aan het nivo waar ik speel..
Wootlock schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:26:
[...]

Waarom pak je dan geen movementspeed quints ?
Dan kan je het geld wat je normaal in je zephyr stopt bv. in een aegis stoppen.
Je hebt dan toch net dat beetje extra speed en die extra tankyness zorgen ervoor dat zowel jij als de lane waar je voor gankt meer kans hebben om het te overleven bij een eventuele countergank.
Ik pak zephyr niet alleen voor de MS, dat is alleen een prettige bijkomstigheid.. Ik wil voornamelijk de tenacy zonder de merc boots of die ancient golem.. en ik vind ook als mijn AD nog laag is nog steeds die AS prettig.. Maarja schijnbaar sta ik daar alleen in :).. Maarja zolang het maar voor mij werkt..

Het enige waar ik trouwens nog niet overuit ben is of ik de Mobility Boots of liever de swiftness boots heb.. (De ene is prettig om kampjes van de tegenstander te jatten, de andere werkt lekkerder vs runners).. Op het moment pak ik vaker mobility, maar ik moet de swiftness ook nog maar eens goed testen ivm de anti slow die er op zit..

[ Voor 9% gewijzigd door Uhmmie op 27-03-2013 09:40 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Uhmmie schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:37:
[...]

Sjah ieder zijn eigen keuze ;).. Als jij mij neer kan bursten in 2vs1 of 3vs2 dan helemaal top.. Het is tot nu toe nog bijna niet voor komen dat iemand mij probeerde neer te bursten tijdens een gank (of althans niet succesvol) en op champs als Vi heb je niet veel AD nodig om toch goede damage te doen..

En een gank van de andere jungler op mijn gank.. Is een verhaal van map awareness.. Vaak kan je dan wel voorspellen of hij in de buurt is of niet.. Mjah opnieuw, misschien ligt dat aan het nivo waar ik speel..

[...]

Ik pak zephyr niet alleen voor de MS, dat is alleen een prettige bijkomstigheid.. Ik wil voornamelijk de tenacy zonder de merc boots of die ancient golem.. en ik vind ook als mijn AD nog laag is nog steeds die AS prettig.. Maarja schijnbaar sta ik daar alleen in :).. Maarja zolang het maar voor mij werkt..
Nee inderdaad als het voor jou werkt dan moet je het ook vooral lekker blijven doen :)
Mensen kijken mij ook altijd aan als ik mijn utility Brolaf uit de kast haal (0/9/21 masteries / movementspeed quints / armor pen reds en armor yellows mr blue's)

Werkt erg goed en op level 1 heb je gelijk de movementspeed die sommige pas hebben met boots 2 en de CD op je axes is erg kort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Wootlock schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:43:
[...]

Nee inderdaad als het voor jou werkt dan moet je het ook vooral lekker blijven doen :)
Mensen kijken mij ook altijd aan als ik mijn utility Brolaf uit de kast haal (0/9/21 masteries / movementspeed quints / armor pen reds en armor yellows mr blue's)

Werkt erg goed en op level 1 heb je gelijk de movementspeed die sommige pas hebben met boots 2 en de CD op je axes is erg kort :)
Wat ik vooral leuk vind is dat als de /all op den duur vol zit met frustraties van de tegenstander jungler.. Een paar wards hier en daar en vaak zie ik dan dat ik gezocht wordt in hun jungle (en dan dus allang weg ben).. Om vervolgens weer een gank te plaatsen omdat een van hun bot in de jungle zit met de jungler opzoek naar mij :P.. Juist dat spelletje vind ik zo leuk aan junglen.. Misschien is Vi daar eigenlijk niet de beste champ voor.. Maar ik vind van Vi de endgame weer zo lekker als ik eenmaal die warmogs en frozen mallet ook heb voor teamfights..

Wat gisteren trouwens wel raar was (bug), is dat ik Ult op een tegenstander, die precies op dat moment dood gaat (van 100-0 in 0.5 seconde omdat we idd allemaal fed waren).. Maar ipv dat mijn ult canceled vloog ik door naar zijn lokatie, waarna ik vast stond in die houding.. Dat duurde zeker 2 seconde voor ik weer kon bewegen..

[ Voor 13% gewijzigd door Uhmmie op 27-03-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja bekende bug, is er op de PTR nu uit geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:46:
Ja bekende bug, is er op de PTR nu uit geloof ik.
Ah ik wist niet dat dat ook al een bekende bug was.. Ik had wel over E gelezen (en regelmatig mee gemaakt) dat je dan soms enorm vaag doet me je volgende AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Nogmaals over het tribunal, nu wordt er vaak gezegd dat er bijna instant op Punish wordt gedruk, maar ik zit zelf nu een paar dagen achter elkaar cases te behandelen en ik pak er meestal zoveel mogelijk games bij van die ene persoon. Maar tot nu toe is ook echt alles beland op Punish. Mensen die anderen de meest gruwelijke dingen wensen, mensen die gaan lopen dreigen, mensen die expres (ze zeggen het zelfs in de chat) gaan lopen feeden. Ik heb nog geen case gehad over 3 dagen tijd inmiddels waarvan ik dacht, goh dat is een onterechte report geweest. Zijn er meer mensen met die ervaringen?

Zit nu op 77 Cases reviewed, 71 op Correct, dus merendeel is de community het er ook gewoon mee eens.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Mensen die in het tribunal komen moeten al heel veel reports gehad hebben om er uberhaupt in te geraken dus het aantal punish clicks zal inderdaad relatief hoog liggen.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het ook een beetje is zoals het honorsysteem. Het wordt niet echt meer veel gebruikt, alleen in excessen. Dus als je je echt misdraagt willen mensen nog wel de extra tijd nemen om te reporten en valt de munt altijd op punish.

De meeste 'report # for feed' ben ik al vergeten zodra er victory of defeat staat. Maar als iemand flink zit te nazien etc blijft het wel hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:22

Qon

Voorheen reporte ik consequent, zodra iemand mijn spel verziekte kreeg hij een report.
Tegenwoordig zet ik flamers gewoon direct op mute. Wanneer ik één keer het woordje OMG zie, of NOOB gaat gewoon de mute erop. Ik speel echt heerlijk de laatste tijd! Geen last meer van flamers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
Heb zelf nooit echt last van de flamers en toxic players die er zijn.

I scan de chat maar naar een paar dingen ss (lane) re (lane) , Gank ? , dragon , dragon timer. ward , nasho.

Vaak zijn de flamers en toxic players ook de trolls die je in normaal of ranked games tegekomen.

Omdat ik niet vaak op de chat let en mij de meening van een andere vaak niet kan scheelen in de chat behalve as het was kritiek of advies is ga ik er op in.

IK report bijna nooit iemand voor de woorden zie hij uitroept.
90% van de mensen die ik repport is voor un-skilled en leaving/afk of assiting the enemy team.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reporten voor unskilled vind ik best apart, aangezien iemand door matchmaking bij je of tegen je komt te zitten. Als die persoon te unskilled is voor de game die je op dat moment speelt zit er iets niet goed in de matchmaking imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mensen die reporten zijn meestal gefrustreerde kindjes.
Was bijvoorbeeld net jungle Nasus. Begin de game gewoon door te junglen deed een countergankje mid dat niks oplevert. Haal first blood voor de toplane en later daar nog een kill. Ik solo dragon op level 6 met een pink. Vervolgens wil ik bot ganken maar die gaan 2v2 dood net voordat we daar aankomen.
Ondertussen staan we al 10 kills achter en krijg ik van mid en bot te horen dat ik gereport ga worden want enemy jarvan zou meer geganked hebben. Dat is niet eens zo maar wards kopen is natuurlijk voor losers dus hij is succesvoller.

Zelfde had de enemy net kassadin en malphite als eerste 2 picks, ik had Tristana. Lockt een of ander groot licht nog een 2e adc in. Ik zeg dat dat een slechte pick is hij helemaal boos ik zal wel zien dat het gaat werken. Natuurlijk word die vayne in de solo lane geganked op level 2 door enemy jungle jarvan. Vayne komt weg en waste flash, Jarvan komt terug en krijgt de kill. Dat gebeurt een paar keer zo. Zeg ik nog een keer dat het ook niet slim was om Vayne te proberen te lanen tegen Kassadin en Jarvan ganks met nog een Malphite top. Maar dat was blijkbaar flamen dus report.

Gaat eigenlijk altijd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:22
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:22:
Reporten voor unskilled vind ik best apart, aangezien iemand door matchmaking bij je of tegen je komt te zitten. Als die persoon te unskilled is voor de game die je op dat moment speelt zit er iets niet goed in de matchmaking imo...
reporten voor unskilled heeft ook geen negatieve gevolgen. Je wordt er niet gebanned voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-09 14:37
Mirved schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:48:
[...]

reporten voor unskilled heeft ook geen negatieve gevolgen. Je wordt er niet gebanned voor.
Waarom bestaat het dan? Gewoon zodat de frusties wat kunnen klikken? Ik begrijp het sowieso niet zo, ik ben nog lang niet klaar voor ranked games, en ik moet zeggen in de normals die ik doe heb ik niet zó'n last van flames oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:52:
[...]

Waarom bestaat het dan? Gewoon zodat de frusties wat kunnen klikken? Ik begrijp het sowieso niet zo, ik ben nog lang niet klaar voor ranked games, en ik moet zeggen in de normals die ik doe heb ik niet zó'n last van flames oid.
Ik heb ook veel minder last van flamers in normals. Zelf ben ik ook veel rustiger in normal games aangezien deze gewoon puur voor de fun zijn voor mij. Hier expirementeer ik wel eens, nieuwe champs uitproberen, ...

Als je ranked gaat spelen is er toch een soort van competitief gevoel waardoor je het beste eist van heel je team, en als ze daar niet aan voldoen, dan gaan heel veel mensen flamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ero-Sensei schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:52:
[...]

Waarom bestaat het dan? Gewoon zodat de frusties wat kunnen klikken?
Voornamelijk wel ja. Heel soms als iemand excessief veel unskilled reports krijgt omdat hij bijv. een account van iemand anders heeft overgenomen en als totaal onervaren speler in lvl 30 games rondloopt passen ze je hidden matchmaking rating aan, maar volgens mij gebeurt dat ook vrijwel nooit.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Purv ik zie dat je in dezelfde league zit als waar we allemaal in hebben gezeten van de groep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Kom regelmatig mensen tegen in de ranked games die voor mij gevoel echt onder kwaliteit zijn.

Vaak zijn het mensen die duoq doen waarvan players 1 de juiste rating heeft en probeer zijn maat te boosten naar hogeren elo of naar daimond voor rewards van season 3.

Vandaar dat ik af en toe iemand voor unskilled report.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xzito schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:41:
Kom regelmatig mensen tegen in de ranked games die voor mij gevoel echt onder kwaliteit zijn.

Vaak zijn het mensen die duoq doen waarvan players 1 de juiste rating heeft en probeer zijn maat te boosten naar hogeren elo of naar daimond voor rewards van season 3.

Vandaar dat ik af en toe iemand voor unskilled report.
Klopt, meestal als ik een duo heb in mijn team vrees ik al voor de win. En meestal klopt dit toch ook wel.
Toch wel zeker 70% van de duo'ers die in mijn team hebben gezeten verloren hun lane redelijk hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Haha duo queue bot is zo vaak verliezen, maar ook zo vaak lol. Ik had poosje terug een support Panth en een Draven ADC.
Unstopable combo!
Ik hoef niet uit te leggen hoe dat is afgelopen. Mooi dat die twee op elkaar gingen zeiken haha.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het jammer dat zulke duos het verneuken voor de betere duos. Ik duo 95% van mijn ranked games bot als AD met een vaste support, kreeg laatst gewoon een dodge omdat 'all duos suck anyway' ...

terwijl we eigenlijk elke game onze lane sowieso winnen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:57:
Vind het jammer dat zulke duos het verneuken voor de betere duos. Ik duo 95% van mijn ranked games bot als AD met een vaste support, kreeg laatst gewoon een dodge omdat 'all duos suck anyway' ...

terwijl we eigenlijk elke game onze lane sowieso winnen :s
Ja, ik weet dat er ook goede duos zijn, maar het aantal slechte duos is nu eenmaal groter imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso snap ik niet waarom je nog steeds kan DUOen in SOLO que.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:01:
Sowieso snap ik niet waarom je nog steeds kan DUOen in SOLO que.
om de myth elo hell te verkleinen , door het duoen verklein je de kans op troll of slechte mensen in jouw team. Dus zou je winstkants groter meoten zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Xzito schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:05:
[...]

om de myth elo hell te verkleinen , door het duoen verklein je de kans op troll of slechte mensen in jouw team. Dus zou je winstkants groter meoten zijn 8)7
En omdat er ook mensen zijn die het leuk vinden om met vrienden samen te spelen, maar niet 5 vrienden hebben die LOL spelen :-S

[ Voor 52% gewijzigd door Qon op 27-03-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:45:
[...]

Klopt, meestal als ik een duo heb in mijn team vrees ik al voor de win. En meestal klopt dit toch ook wel.
Toch wel zeker 70% van de duo'ers die in mijn team hebben gezeten verloren hun lane redelijk hard.
Grappig dat veel mensen dit blijven denken.
Mijn ervaring is just andersom, premades bot doen het over het algemeen goed.
Ik zelf speel ook vaak een premade botlane en krijg dan ook wel eens negatieve reacties van: if you feed you'll be reported en "omg premade botlane 100% loss inc"
Blijf het leuk vinden als we dan de game carry'en en de medespelers toch wel aangeven dat ze fout waren om botlane zo te be-vooroordelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:08:
[...]

Grappig dat veel mensen dit blijven denken.
Mijn ervaring is just andersom, premades bot doen het over het algemeen goed.
Ik zelf speel ook vaak een premade botlane en krijg dan ook wel eens negatieve reacties van: if you feed you'll be reported en "omg premade botlane 100% loss inc"
Blijf het leuk vinden als we dan de game carry'en en de medespelers toch wel aangeven dat ze fout waren om botlane zo te be-vooroordelen 8)
Ik heb misschien wel een beetje vooroordelen, maar ik dodge wel niet. Ik laat ze altijd gewoon hun game spelen en ik hoop op het beste.
Maar tot hiertoe (1500+ games) heb ik gewoon niet zo'n goede ervaringen met duos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
hah, wij zijn gisteren nog uit botlane gesmeten zo. ik doe premade met een maat, en wij gaan bot (jax en fizz, nu niet meteen de evidenste combo). komt er een sivir af die zegt dat ik daar wegmoet. wij halen first blood, maar die sivir blijft maar bot lurken waardoor mid freefarm heeft.
ik ga dan mid uit miserie waardoor ik geen farm meer had (mijn jax vs een akali 2 lvls hoger en al goed gefarmed...) en aangezien de rest zwaar aan het feeden was was het vlug GG

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:06:
[...]

En omdat er ook mensen zijn die het leuk vinden om met vrienden samen te spelen, maar niet 5 vrienden hebben die LOL spelen :-S
Ja kan toch prima in normal games? Waarom word er een systeem bedacht dat gaat over de solo rank van iemand maar je kan met zijn 2en que'en. Het zorgt gewoon voor unbalanced games imo. Meestal is het of je duo que is goed en de enemy doet een 20 minuten surrender. Of ze zijn slecht en jij doet een 20 min surrender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:51:
[...]

Ja kan toch prima in normal games? Waarom word er een systeem bedacht dat gaat over de solo rank van iemand maar je kan met zijn 2en que'en. Het zorgt gewoon voor unbalanced games imo. Meestal is het of je duo que is goed en de enemy doet een 20 minuten surrender. Of ze zijn slecht en jij doet een 20 min surrender.
Ik heb nog geen ranked gespeeld, maar ik weet wel dat ik het bij WOW Arena erg leuk vondt om samen een 2v2 team op te zetten, en zo dus elkaar op te trekken. Daar waren dan geen honderden potjes voor nodig, maar dan zat je na ± 50 matches op je juiste matchmaking. Dus dan maakte het niet uit of je partner 2500 arena rating had en jij maar 1100.

Daarnaast, wanneer jij met je 2500 elo challenger title je maat gaat helpen in duo queue, en je verliest een potje, dan gaat er toch ook meteen een heleboel elo af? Ik weet dit niet zeker, maar dat lijkt mij wel zo logisch. Als er geen consequenties aanhangen om iemand te helpen in een lage league, dan geef ik je misschien wel gelijk.

Maar in normals is de prestatiedrang en de rewards toch een stuk minder dan op ranked. Dus waarom zou je een sociaal (team) geörienteerd spel, niet met meerdere bekende tegelijk kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Qon schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:08:
[...]

Daarnaast, wanneer jij met je 2500 elo challenger title je maat gaat helpen in duo queue, en je verliest een potje, dan gaat er toch ook meteen een heleboel elo af? Ik weet dit niet zeker, maar dat lijkt mij wel zo logisch.
Stel dat hij 50 elo verliest als hij met een 1100 speler speelt en hij verliest 3 games met die 1100 speler omdat het gemiddelde niveau van de tegenstander hoger is (want duo queue penalty)... dan heeft hij dus 2350 elo, maar hij is niet ineens een slechtere speler geworden. Buiten die 3 verloren duo games verneukt hij dan ook nog eens de fun in zijn solo games omdat hij veel beter is dan zijn Elo aangeeft. Ik zie alleen maar nadelen om dit in ranked toe te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Oh kom thuis van werk denk potje ranked the gaan doen, niemand chat in de team. dus doe gewoon standaard bans, Jarvan , Elise , Ammu.

Dus ik zeg nouw als niemand respond ga ik mid Khazix. Dus lock in mid khazix zeg de laaste picker. Okey ill will go popy support now, 5 sec latter gaan zijn mattie AD le blanc. Top pakt ook een troll champ en feed gelijk zijn lane.

Ik en onze shyvana jungle nog proberen te winnen maar een gefarme en gefeerde corki + tris + blitzcrank was iets teveel. Aan het einde van het potje zegt leblanc en poppy report khazix for trolling.

ik denk juist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Xzito schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:59:
Oh kom thuis van werk denk potje ranked the gaan doen, niemand chat in de team. dus doe gewoon standaard bans, Jarvan , Elise , Ammu.

Dus ik zeg nouw als niemand respond ga ik mid Khazix. Dus lock in mid khazix zeg de laaste picker. Okey ill will go popy support now, 5 sec latter gaan zijn mattie AD le blanc. Top pakt ook een troll champ en feed gelijk zijn lane.

Ik en onze shyvana jungle nog proberen te winnen maar een gefarme en gefeerde corki + tris + blitzcrank was iets teveel. Aan het einde van het potje zegt leblanc en poppy report khazix for trolling.

ik denk juist....
Als je Poppy pakt als support en dan tegen een blitz & corki speelt, je ult gebruikt op blitz en dan corki gewoon afmaakt, dan heb kun je een hele goede lane hebben. Dus dat Poppy persé een trollpick is ben ik niet helemaal met je eens.

Maar een AD (attack damage) Le Blanc, waar is dat goed voor? Dat ben ik nog nooit tegen gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een taiwanese pro-speler die dat vaak op zn stream speelt, denk dat hij daar het idee vandaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Qon schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 07:46:
[...]

Als je Poppy pakt als support en dan tegen een blitz & corki speelt, je ult gebruikt op blitz en dan corki gewoon afmaakt, dan heb kun je een hele goede lane hebben. Dus dat Poppy persé een trollpick is ben ik niet helemaal met je eens.

Maar een AD (attack damage) Le Blanc, waar is dat goed voor? Dat ben ik nog nooit tegen gekomen...
Poppy is wel een anti carry , echter zal ze als support niet geneog gold verdienen om daar tekomen. en ook niet voldoende presence in the lane geven waardoor de AD moelijk kan farmen en vaak gezoned of gedood word. Ben altijd wel fan van een TOP or mid poppy in mijn team vooraal als de jungler van ons team hem or haar kan baby sitten. Poppy endgame wel een beast echt met die ulti beast.

Ja mensen zien van alles in streams helaas en denke gelijk de volgende Alex ich of Azuble Shy te zijn.

http://na.leagueoflegends.com/news/patch-35-notes :o
Zit helaas op werk maar zou graag de nieuwe karma spelen

[ Voor 10% gewijzigd door Xzito op 28-03-2013 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Als ik het zo zie is Karma nog steeds meer bedoelt als support? of zou ze ook viable zijn als AP mid?

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karma kan nu als support en als mid, maar haar kit blijft ... raar... het speelt gewoon anders als welke champ dan ook.

Gister promotions , 1e win, 2e en 3e verloren nadat we dik voorstonden, mensen die vanuit niets op mekaar gaan lopen bitchen en gepakt worden als ze druk naar mekaar aan het typen zijn ... zucht.. Daarna weer 1 win dus weer in promotions, avondje voor niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:49
Ik snap het gedoe over premade botlane niet zo. Je hebt toch veel meer kans als premade botlane omdat je beter op elkaar bent ingespeeld, en je elkaars skills ook beter kent? Dat het geen garantie is op succes, akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Dnomaid schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:32:
Ik snap het gedoe over premade botlane niet zo. Je hebt toch veel meer kans als premade botlane omdat je beter op elkaar bent ingespeeld, en je elkaars skills ook beter kent? Dat het geen garantie is op succes, akkoord.
Klopt.
Maar wat vaak het euvel is is dat iemand een vriend online heeft in LoL deze inviten elkaar en verder komt er geen communicatie bij (skype / TS)
Als ik duo-q met een maat op botlane communiceren we altijd via skype :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

maar helaas is dat dus niet het geval (meestal iig)
iemand speelt bijvoorbeeld veel AP mid en komt tot de ontdekking dat een kennis ook LoL speelt
leuk, samen spelen! natuurlijk in de botlane, want dat is gezellig
gevolg is dat er dus een onervaren ADC met een onervaren supp (want hoe groot is de kans dat die kennis supp veel speelt?) bot staat

daarbij nog het verhaal dat ze automatisch 2x overmoedig worden; ten eerste omdat ze samen spelen en denken "we maken ze in, zij zijn randoms" en ten tweede omdat ze denken "hey, ik moet ff indruk maken met dikke plays"

en dan gaat het fout natuurlijk, onervaren én overmoedig levert een flinke feedingspree op :+

dat gebeurt vaker dan dat je toevallig een duobotlane krijgt die al een tijd samen speelt en weet wat ze wel/niet kunnen in de lane (en dus de lane winnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Euphanasia schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:24:
Als ik het zo zie is Karma nog steeds meer bedoelt als support? of zou ze ook viable zijn als AP mid?
De oude karma mid kon je vaak je lane opponent verassen. Met sterke early en mid game kon je erg dominant zijn. Helaas was de endgame niet bepaalt sterk door telange cooldowns en weinine dmg.

Zaols ik haar abbilities nu lees is ze wel viable als AP mid en support blijven , de slow op de Q en de root van W.
Door het aanpassen van haar Passive zal de mantra kortere cooldowns hebben waardoor ze toch wat meer bruiksaam wordt.

Jungle karma zal ook vast nog steeds kunnen nu ook met wat betere gank mogelijkheden ^^.

Ik hoop dat we haar in lcs of tourney gaan zien kan niet wachten op wat gekke gameplay van een koreans team met haar. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De matchmaking zet je ook sneller tegen andere duoQers in het andere team, die hoeven uiteraard niet persé bot te staan, maar laten we zeggen dat dit toch 50% van de keren zo is. Als hun beter zijn ingespeeld dan jij met je partner is de kans weer kleiner dat je wint uiteraard.

Maar over het algemeen geeft duoQ (mathematisch gezien) je de meeste kans op overwinning, er vanuitgaande dat jullie ADC en support mainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Karma gisteren nog als supp gespeeld. Mensen weten echt niet hoe ze ermee om moeten gaan.
4/4/36 geëindigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www1.picturepush.com/photo/a/12527154/img/12527154.png

cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet de echte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee hoor, hij heeft ondertussen zen account geupgrade naar lv 30 (met 2 wins) :P
Afbeeldingslocatie: http://www5.picturepush.com/photo/a/12527308/img/12527308.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Wss issie aan het streamen, dus wel de eckte eckte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
de namen zijn verschillende 1 heeft een spatie de andre niet
Riot Phreak
RiotPhreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is wel net aangekomen in europe dus zou kunnen kloppen allemaal :) hij gaat europe LCS streamen dit weekend, Krepo als gastcommentator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:37

Lapras

Ice beam

Xzito schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:07:
[...]

http://na.leagueoflegends.com/news/patch-35-notes :o
Zit helaas op werk maar zou graag de nieuwe karma spelen
Bijzondere Udyr changes. Phoenix Stance lijkt een flinke nerf te hebben ondergaan, terwijl hij voor de rest sterker lijkt te zijn geworden (op het %resistance) verlies na. Dat zal hem in de jungle wel flink tegenwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:02

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Geen manavamp in turtlestance meer, dikke nerf voor turtle stance dus

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-10 11:22
Lapras schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:52:
[...]

Bijzondere Udyr changes. Phoenix Stance lijkt een flinke nerf te hebben ondergaan, terwijl hij voor de rest sterker lijkt te zijn geworden (op het %resistance) verlies na. Dat zal hem in de jungle wel flink tegenwerken.
Phoenix Stance is juist gebuffed(?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

[b]Champion Select AFK Detection
When any player in a match-made game fails to select a champion before their timer expires, the game is terminated.
A player who fails to select a champion is given a queue dodge penalty. The dodge penalty functions exactly the same as if the player closed their PVP.net client.
Solo players who succeed in selecting a champion are returned to the front of the matchmaking queue.
Arranged teams whose members all succeed in selecting a champion are returned to the front of the matchmaking queue.
Arranged teams with one or more members who fail to select a champion are returned to the arranged team lobby.
Draft mode is handled on a pick-by-pick basis. If a player fails to pick a champion during their turn, the game is terminated immediately. Players later in the draft order, who did not have an opportunity to pick a champion, are given the benefit of the doubt and not assigned a dodge penalty.
This feature currently only applies to match made games. Custom games still assign a random champion if one is not selected.
Goh, dat werd tijd Riot, want we waren altijd met z'n allen zo blij als er een troll in onze game zat en wij geforceerd 30 minuten mochten wachten...

Begin een beetje LoL moe te worden. No offence, dat ze bovenstaande eindelijk eens toepassen is een goede zaak, maar ik snap niet dat dit soort dingen twee jaar geleden niet al geimplimenteerd waren.

Daarnaast begin ik het nieuwe elo systeem eigenlijk goed zat te worden. Ik zit al drie seizoenen lang rond 1500 elo te schommelen (en weet vrij zeker dat ik daar ook wel thuis hoor) maar sta nu op het punt naar silver IV gedemote te worden. Er zijn op dit moment maar twee soorten games, de games die ik hard carry of de games waar iemand ontzettend zit te prutsen en/of ik niet in een rol zit (jungle of support, en zelfs de jungle games heb ik al mogen carryën) waar ik de mogelijkheid heb de rollen om te draaien. Ik zie dingen en anticipeer op dingen die mijn teamleden gewoon niet zien, ga voor objectives terwijl de rest alleen de kills ziet. Daarnet een Cait die ik door early- en midgame heen hielp, we stonden dik voor met lategame voor de boeg en vervolgens faalt ze hard in het doen van dps. En wiens schuld is het? :')

Ik denk dat ik wat meer op SC2 ga focussen, daar ben je tenminste niet van team mates afhankelijk.
Fanatic_FS schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:13:
Geen manavamp in turtlestance meer, dikke nerf voor turtle stance dus
Met andere woorden, nerf voor top Udyr, jungle Udyr blijft gewoon aars trappen. Moet ook zeggen dat 't wel tijd werd, tijdje geleden met Teemo tegen Udyr top, kwam na vijf minuten hyper agressief spelen gewoon niet meer door zijn schild heen. Werd helemaal weg gepushed en kon niets meer beginnen. Zelfs met jungler erbij kwam meneer gewoon weg.

[ Voor 10% gewijzigd door Snappie88 op 28-03-2013 15:28 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij beter bent dan waar je op dat moment in zit qua league, ga je automatisch omhoog als je blijft spelen, zelfde werkt echter de andere kant op. Je moet alleen niet oordelen over een sample van ~10 games oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:42:
Als jij beter bent dan waar je op dat moment in zit qua league, ga je automatisch omhoog als je blijft spelen, zelfde werkt echter de andere kant op. Je moet alleen niet oordelen over een sample van ~10 games oid...
Op zich waar, maar het kan wel frustrerend worden als je veel pech hebt met je promotion matches :P Ik snap dat ook niet zo goed. Als je boven een bepaalde LP-score komt heb je toch al bewezen dat je beter bent dat je divisiegenoten? Waarom dan nog die promotion matches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
gisteren en eergisteren poppy en nasus gekocht. nasus is echt wel het type hero dat ik graag speel. tank die toch gevaarlijk is. al mijn games gewonnen met nasus. gisteren dan poppy geprobeerd in dominion, ook nog een leuke hero, maar dominion vind ik niet echt de moeite. het zijn maar korte games die weinig met echte playstyle te maken hebben (imo). gewoon cappen cappen cappen en als je deftig teamt win je altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Ik heb het gisteren 4x gezien dat we na mid-game met 20-14 voorstaan en het dan alsnog laten liggen in teamfights. Nu is een deel daarvan mijn schuld omdat ik met Vi speel en daar gewoon nog niet zo goed mee ben.

Ik zat me eigenlijk af te vragen of je nu met Vi moet initiaten of juist niet. Ik zie het altijd gebeuren dat als ik er met Q of R er in ga dat ik binnen 2 seconden dood ben. Daarnaast weet ik nog steeds niet of ik Vi tanky moet bouwen of juist voor AD moet gaan. Vi is in ieder geval geen tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:26
kowlier schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:41:
gisteren en eergisteren poppy en nasus gekocht. nasus is echt wel het type hero dat ik graag speel. tank die toch gevaarlijk is. al mijn games gewonnen met nasus. gisteren dan poppy geprobeerd in dominion, ook nog een leuke hero, maar dominion vind ik niet echt de moeite. het zijn maar korte games die weinig met echte playstyle te maken hebben (imo). gewoon cappen cappen cappen en als je deftig teamt win je altijd.
Poppy is leuk! oOk al heb je nog niet extreem goede items, je kan dan toch al leuke burst damage doen.
Heb je haar AP of AD gespeeld?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
heb beide geprobeerd (in dominion weliswaar, wat geen ehte referentie geeft :p). volgens mijn lol buddy is AD beter dan AP, maar ik heb nog te weinig beide gespeeld om echt verschil te merken.

wel massive damage eens je wat items hebt en je ult op iemand smijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:39

Masuchievo

Cpt. Average

Xanthian schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:07:
Ik heb het gisteren 4x gezien dat we na mid-game met 20-14 voorstaan en het dan alsnog laten liggen in teamfights. Nu is een deel daarvan mijn schuld omdat ik met Vi speel en daar gewoon nog niet zo goed mee ben.

Ik zat me eigenlijk af te vragen of je nu met Vi moet initiaten of juist niet. Ik zie het altijd gebeuren dat als ik er met Q of R er in ga dat ik binnen 2 seconden dood ben. Daarnaast weet ik nog steeds niet of ik Vi tanky moet bouwen of juist voor AD moet gaan. Vi is in ieder geval geen tank.
Het antwoord is JA. Vi heeft een keiharde initate, dash en ult op de adc en die is zo goed als weg (voeg hier 1 a 2 burst hits aan toe). Let echter wel op dat je een team moet hebben die er achteraan kan, en dat je zeker weet dat ze dat dan ook doen. Je wilt geen pantheon taferelen. Verder heeft Vi een achterlijke hoeveelheid aan dmg zonder ook maar 1 ad item te halen.

Placement is key, probeer zoveel mogelijk mensen te raken met je ult. En wanneer je bezig bent probeer iedereen te raken met ja aoe skill (ben op het moment de naam kwijt, die empowered hit).

Ik speel over het algemeen adc, en Vi is echt een draak voor mij. Je moet wachten totdat de ult af is gelopen (als je deze niet hebt ontlopen) en in die split second daarna moet je flash/jump/dodge wat dan ook doen, om te zorgen dat je niet dood bent.

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Masuchievo schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:19:
[...]

Het antwoord is JA. Vi heeft een keiharde initate, dash en ult op de adc en die is zo goed als weg (voeg hier 1 a 2 burst hits aan toe). Let echter wel op dat je een team moet hebben die er achteraan kan, en dat je zeker weet dat ze dat dan ook doen. Je wilt geen pantheon taferelen. Verder heeft Vi een achterlijke hoeveelheid aan dmg zonder ook maar 1 ad item te halen.

Placement is key, probeer zoveel mogelijk mensen te raken met je ult. En wanneer je bezig bent probeer iedereen te raken met ja aoe skill (ben op het moment de naam kwijt, die empowered hit).

Ik speel over het algemeen adc, en Vi is echt een draak voor mij. Je moet wachten totdat de ult af is gelopen (als je deze niet hebt ontlopen) en in die split second daarna moet je flash/jump/dodge wat dan ook doen, om te zorgen dat je niet dood bent.
Ben ik toch blij dat ik het enigzins goed doe met haar. De champions die tegenwoordig op focus is Ashe, Fizz en Kha'Zix, die zie ik deze week heel veel. Wat ik meestal doe is initiate met mijn Ulti, gevolgd door twee keer Excessive Force, de AoE aanval. En als het kan gebruik ik ook BotRK om snel te healen. Maar meestal was ik al binnen 2 seconden dood na mijn Ulti en dan verlies je gewoon.

Bovendien heb ik met 1vs1 en 2vs2 weinig problemen. Dat gaat wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Xanthian schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:28:
[...]

Ben ik toch blij dat ik het enigzins goed doe met haar. De champions die tegenwoordig op focus is Ashe, Fizz en Kha'Zix, die zie ik deze week heel veel. Wat ik meestal doe is initiate met mijn Ulti, gevolgd door twee keer Excessive Force, de AoE aanval. En als het kan gebruik ik ook BotRK om snel te healen. Maar meestal was ik al binnen 2 seconden dood na mijn Ulti en dan verlies je gewoon.

Bovendien heb ik met 1vs1 en 2vs2 weinig problemen. Dat gaat wel lekker.
Forget Fizz, zij kan op haar stokje gaan staat en you are done, weg ult.

Wat je ook kan doen is peelen. Als je weet dat er 1 target is die de dmg doet, en de rest van je team half competent is. Ga voor die ene persoon. Maakt niet uit of dit niet de adc is of de mid. Doet de top bruiser het meeste dmg? Dan moet die dood. Blijkt het zo te zijn dat de Sona (bijv) haar ult ontiegelijk goed kan plaatsen en je daardoor je teamfights verliest, klap support neer. Jammer dat je daarna dwars door iedereen heen moet harken om bij de adc te komen, maar je wint je teamfight wel (wss).

En als je als jungler fungeerd(geld eigenlijk voor alle lanes), niet al te vaak tower diven. Jammer dat ze niet dood zijn, maar uit lane is ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Aangezien Kha'zix F2P is deze eens in de jungle gezet.
Zijn clear is "ok" en zijn gank potentieel is ook wel redelijk te noemen (zeker na je spikes te hebben ge-evolved)
Uiteindelijk geindigd in 6-0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wootlock schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:49:
Aangezien Kha'zix F2P is deze eens in de jungle gezet.
Zijn clear is "ok" en zijn gank potentieel is ook wel redelijk te noemen (zeker na je spikes te hebben ge-evolved)
Uiteindelijk geindigd in 6-0 :)
Ik heb een hekel aan junglen, maar met Kha'Zix moet ik zeggen dat ik het best wel leuk begin te vinden! Na 2x in een Bot game te hebben geprobeerd heb ik een normal gedaan. Hoewel ik nog niet veel gank, zijn de ganks wel ontzettend krachtig na level 6 als je je W hebt geëvolueerd. Ontzettend veel damage, een goede AoE slow en je kunt tijdens teamfights na level 18 (indien je zijn R evolueerd) best veel damage tanken en heen en weer springen als een sprinkhaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis alleen wel zo dat Khazix niet echt wat toevoegd als je achter loopt in je jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
En hoezo dat?

Zijn W heeft een relatief lage cooldown, dus je hebt best wel vaak een AoE slow klaar om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:21:
Tis alleen wel zo dat Khazix niet echt wat toevoegd als je achter loopt in je jungle.
Khazix voegt altijd wat toe. Hij kan sowieso op de AD carry jumpen in teamfights en deze low of dood krijgen. Bovendien heeft hij een AoE slow. Het is gewoon een hele sterke en veelzijdige champion die je top, mid of jungle kan spelen. Wel denk ik dat hij mid het beste tot zijn recht komt (sidelanes ganken en sneller lvl 6 voor zijn spikes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Riot heeft er eindelijk oren naar gehad, zonet 5500 RP van november 2012 gekregen :P

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
*Kan* maar stel je het volgende voor.

Als jij een premade in je team hebt, en het andere team niet. dan zorgt de matchmaking ervoor dat het andere team gemiddeld 100 elo *(voorbeeld, ik weet niet precies hoeveel het scheelt) meer hebt als jouw team (om en nabij). Wat er dus gebeurt, en dan maakt het niet uit of je premade bot nou goed is of niet, je mid en je top gaan practisch altijd verliezen. Wat er dan gebeurt is dat bot wel MOET roflstompen om het team nog te kunnen carrien, maar ook zij zitten tegen betere tegenstanders met gemiddeld hoger elo, dus is ook dat lastig. Daarom is de ervaring zo negatief.

Als je met een premade groepje zit, moet je eigenlijk altijd gematched worden tegen een andere premade groep, dat is de enige manier om het eerlijk te maken.

Ik had pasgeleden overigens weer een premade (zie ze minder de laatste tijd) dit waren de teams:

premade 1, gold ranking
ik, silver
3rd pick silver
4th pick bronze
5th pick bronze

andere team had geen premade, maar wel achterlijke rankings
1x diamond, 3x gold en 1x silver..

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xW9bBFa.jpg

Jeehj! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:52
speedzor schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:52:
Riot heeft er eindelijk oren naar gehad, zonet 5500 RP van november 2012 gekregen :P
En het toeval wil dat het Gifting Center ook weer open is :+.

Edit: Je kunt nu twee runepages voor de prijs van één kopen.
http://euw.leagueoflegend.../showthread.php?t=1115252

[ Voor 19% gewijzigd door Thormodo op 29-03-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:33:
[...]

Khazix voegt altijd wat toe. Hij kan sowieso op de AD carry jumpen in teamfights en deze low of dood krijgen. Bovendien heeft hij een AoE slow. Het is gewoon een hele sterke en veelzijdige champion die je top, mid of jungle kan spelen. Wel denk ik dat hij mid het beste tot zijn recht komt (sidelanes ganken en sneller lvl 6 voor zijn spikes).
Hij heeft idd een AoE slow, maar blijft shuishy met damage of tanky zonder damage zodra je achter gaat lopen. Een AoE slow maakt dat nog niet helemaal goed, heb ik liever een uderfarmed jarvan met stuns, slow en shield bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fissure
  • Laatst online: 05-10-2024
Yes, runepage sale is er eindelijk. Hier heb ik mijn ip voor gespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Laatst online: 11:41
YES! verbannen op mn main account omdat ik 3x getroll reported was door een duo queue waar ik 3x mee speelde. Hoe ik dat weet: Stond 6x dezelfde tekst en speelde 3x met ze.

Nu maar mn broer zijn acc naar gold carryen HUE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Volgens mij moet je behoorlijk meer reports aan je broek hebben voor een ban.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:49

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Iemand anders ook probs met inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Laatst online: 11:41
MrVegeta schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 15:10:
Volgens mij moet je behoorlijk meer reports aan je broek hebben voor een ban.
nope, dit was het enigste wat in de tribunal stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

dr34m3dd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 17:52:
[...]

nope, dit was het enigste wat in de tribunal stond.
dat zijn de enige die jij en de tribunal zien, je bent in werkelijkheid veel vaker gereport
voordat je in de tribunal geplaatst word moet je echt meer dan 6 reports hebben, het is toevallig dat die 3 potjes eruit gepikt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:16

m0nk

16-09-2003 15.15

Ben Zac een beetje aan het spelen in normals. Die Elastic Slingshot is echt te grappig, en ook echt goed om te ganken.. Vooral als je ult ook nog op cd is.. Bounce... Boinggg... :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:52
http://www.chewgame.com/en-euw/chew/
Vooral het (hidden) AstroTeemo level en de muziek daar zijn briljant _/-\o_

Het fijne is ook nog dat hij je voortgang gewoon saved als je de browser afsluit.

De soundtrack:
YouTube: Astro Teemo - Soundtrack

[ Voor 67% gewijzigd door Thormodo op 01-04-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:19

Hu9o

Schokkend

Mensen hier al ervaring met Team Summon

Ik dacht eerst dat het een 1april grap was, maar dat is het toch niet. Zaten vanochtend alleen nog niet veel mensen op had ik het idee.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Iemand dit al gespeeld?
http://www.chewgame.com/en-euw/chew/

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Bijzonder maar weer. Waar ik op mijn main account vrij simpel naar Gold klim, kan ik op mijn smurf account niet meer uit de Bronze I league komen. De ene naar de andere loss. En dan probeer ik als ik eenmaal mijn eigen lane op orde heb om andere lanes te helpen, het mag allemaal niet baten. Bronze I is simpelweg een onmogelijke taak geworden om nog uit te klimmen en ik kan mijn vinger er niet meer op leggen waar het nu inzit.

Heb al de schuld bij mijzelf gelegd, alleen snap ik dan niet waarom het op het main account wel lukt en hier ineens niet meer. Nu kan ik ook weer vrij simpel de schuld leggen bij mijn teammates maar ook dat wil ik niet al te graag doen. Nu zie ik wel 1 verschil in speelstijl. In Bronze I kun je wel 100x tegen ze zeggen, ga niet chasen. Toch blijven ze het doen. Wat weer resulteert dat je weer 2 spelers kwijt bent voor een paar seconden omdat ze door het gehele enemy team worden afgeslacht. Of de standaard throws dat als ze mid toren + inhib down hebben ineens ook bot willen doorpushen met nog maar half hp terwijl de enemy weer in leven is.

En ik heb ook elk potje hoe moedeloos hij ook leek positief benadert en geprobeerd het team te motiveren. Enige wat je dan terug krijgt is: "stfu idiot". Bronze league, ik wens het niemand toe. Maar ik zal niet stoppen totdat mijn smurf uit die league is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:21
Damienx2 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:06:
Nu zie ik wel 1 verschil in speelstijl. In Bronze I kun je wel 100x tegen ze zeggen, ga niet chasen. Toch blijven ze het doen. Wat weer resulteert dat je weer 2 spelers kwijt bent voor een paar seconden omdat ze door het gehele enemy team worden afgeslacht. Of de standaard throws dat als ze mid toren + inhib down hebben ineens ook bot willen doorpushen met nog maar half hp terwijl de enemy weer in leven is.

En ik heb ook elk potje hoe moedeloos hij ook leek positief benadert en geprobeerd het team te motiveren. Enige wat je dan terug krijgt is: "stfu idiot". Bronze league, ik wens het niemand toe. Maar ik zal niet stoppen totdat mijn smurf uit die league is.
Het gaat vooral om de verschillende speelstijl en "denkstijl".
Je geeft eigenlijk zelf heel goed aan hoe dat van invloed is. Dit vraagt dus ook een totaal andere speelstijl van jou! In Gold gaat het al vooral om het teamspel in Bronze gaat het eigenlijk over het carry vermogen van de persoon die gefed raakt. Jij moet dus de game carryen naar victory in plaats van dat je samen met je team naar victory moet komen.
Harde carry momenteel: Lux. Heb geregeld games waarin ik 20/2/20 sta aan het eind of iets dergelijks en geloof me dan maakt het echt niet veel meer uit hoe je teammates spelen zolang je jezelf in leven houd en lasered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Bijzonder maar weer. Waar ik op mijn main account vrij simpel naar Gold klim, kan ik op mijn smurf account niet meer uit de Bronze I league komen. De ene naar de andere loss. En dan probeer ik als ik eenmaal mijn eigen lane op orde heb om andere lanes te helpen, het mag allemaal niet baten. Bronze I is simpelweg een onmogelijke taak geworden om nog uit te klimmen en ik kan mijn vinger er niet meer op leggen waar het nu inzit.

Heb al de schuld bij mijzelf gelegd, alleen snap ik dan niet waarom het op het main account wel lukt en hier ineens niet meer. Nu kan ik ook weer vrij simpel de schuld leggen bij mijn teammates maar ook dat wil ik niet al te graag doen. Nu zie ik wel 1 verschil in speelstijl. In Bronze I kun je wel 100x tegen ze zeggen, ga niet chasen. Toch blijven ze het doen. Wat weer resulteert dat je weer 2 spelers kwijt bent voor een paar seconden omdat ze door het gehele enemy team worden afgeslacht. Of de standaard throws dat als ze mid toren + inhib down hebben ineens ook bot willen doorpushen met nog maar half hp terwijl de enemy weer in leven is.

Zac kopen en je bent er zo uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Laatst online: 06:45

Ik onderschrijf jou verhaal wel. Ik heb inmiddels een kleine 500 games in seizoen 3 opzitten waarvan het overgrote deel in silver IV. Het lukt mij gewoon niet om hieruit te komen. Nu zullen er vast een aantal denken/zeggen "nou dan hoor je daar thuis." Nu vind ik dit te kort door de bocht en kan me er niet helemaal in vinden. Ik heb (schrik niet) al 12x geprobeerd te promoveren, maar elke keer in de promotion matches krijg je de raarste mensen / teamcomps (het lijkt wel of de matchmaking deze promotion games anders indeelt) waardoor ik telkens na 2 games weer klaar ben. Vervolgens gaan we weer spelen in de league en kunnen we na 2 a 3 games wederom voor promotion. Het hele verhaal begint gewoon frustrerend te worden. |:( Dusdanig frustrerend dat ik merk dat ik de game steeds meer links laat liggen en eigenlijk enkel nog met een 5 mans team speel en hoewel het resultaat dan ook wel meespeelt is de lol toch een belangrijker punt..

Het grootste nadeel is (denk ik?) dat bronze/silver de grootste groep spelers omvat waardoor de kans op scum zoveel groter is. Tuurlijk zullen deze op hoger elo ook wel zitten, maar rond mijn elo krijg je ook de nieuwe ranked spelers (aangezien nog steeds wordt gematched op MMR) en dus de smurf accounts --> ook een trend van de laatste tijd lijkt het: in champion select: "I'm smurfing gold/diamond/plat, let me mid plz.. check real account *insert name*... " Om vervolgens binnen het kwartier 4x te sterven en afk te gaan..

Anyhow genoeg geklaag; laat ik ook nog een inhoudelijke bijdrage leveren aan het topic..

Karma: heb haar zelf nog niet weer gespeeld, valt wel op dat ze vaker gepicked wordt.. Haar kit is toch minimaal irritant te noemen.. Vind wel dat ze qua uiterlijk er niet echt op vooruit is gegaan.. Ik vond haar al niet echt een goed uitziende champ (vandaar dat ik de sakura karma skin gekocht had hehe) maar vind de nieuwe standaardskin echt afschuwelijk..

Zac: bijzonder vervelende champion om tegen je te hebben.. Wanneer hij tanky bouwt lastig dood te krijgen en van hem escapen is vrij lastig door zijn kit.. Wanneer je hem dan wel dood is er ook nog de mogelijkheid dat hij ressurect door zijn passive.. Al met al vind ik dit echt een vervelende champ om tegen te staan..

In het algemeen blijf ik het wel knap vinden hoe ze telkens weer vernieuwende champs ontwikkelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

breakskater schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:36:
[...]

Het gaat vooral om de verschillende speelstijl en "denkstijl".
Je geeft eigenlijk zelf heel goed aan hoe dat van invloed is. Dit vraagt dus ook een totaal andere speelstijl van jou! In Gold gaat het al vooral om het teamspel in Bronze gaat het eigenlijk over het carry vermogen van de persoon die gefed raakt. Jij moet dus de game carryen naar victory in plaats van dat je samen met je team naar victory moet komen.
Harde carry momenteel: Lux. Heb geregeld games waarin ik 20/2/20 sta aan het eind of iets dergelijks en geloof me dan maakt het echt niet veel meer uit hoe je teammates spelen zolang je jezelf in leven houd en lasered.
Dit is dus ook wat ik in gedachte heb voor vanavond. Gisteren heb ik een aantal games met Zed gespeeld, alleen het probleem met een champ als Zed is dat eenmaal gefocussed is hij binnen luttele secondes dood. Dat gebeurde gisteren ook keer op keer. Ik schakel AD en AP carry uit, val vervolgens dood neer en dan zie ik mijn team alsnog 1 voor 1 doodgaan. Dit kan 1 game gebeuren, maar het gebeurde game na game.

Dus voor vanavond heb ik een andere strategie in gedachten, dat is tanky bruisers zoals Renekton. En dan maar hopen dat het wel lukt. Gisteren bijvoorbeeld wel een win behaald met Volibear jungle, kon vrij simpel hun AP en AD carry uit de teamfights houden waardoor mijn team damage kon doen op de rest.

Maar ook de picks in Bronze zijn zo bijzonder. Dan heb je al een Kha'zix jungle, pakt nummer 2 Janna support, nummer 3 Katarina mid. En dan zijn er nog 2 picks over voor ADC en top. Onze lastpick pakt Teemo top. Waarna ik nog een ADC mag pakken... Team squishy united!

Maar goed, je hebt gelijk. Ik moet het vanuit een ander oogpunt benaderen. Dit is iig weer een leerzame bezigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 21:32
Zac is inderdaad erg leuk om mee te spelen. Tenminste, wat ik er van gezien heb, die manier van ganks die hij kan doen is gewoon game-breaking op het moment.. :D Dat wordt nog even IP sparen!

Afgelopen week gepromoveerd naar Silver III en alweer hard op weg naar de promotion matches.. Gelukkig weinig losses, altijd nog de gebruikelijke troller maar ik denk dat ik ze weet te motiveren ;)

Gisteren nog een mooi potje begonnen wat rampzalig begon.
Ons team: Garen(top), Teemo(Mid), Rengar(Jungle), Leona(supp), Tristana(Adc)
Enemy team: Zed(top), Xerath(mid), Hecarim(Jungle), Blitzcrank(supp), Miss Fortune(Adc)

Teemo was al niet connected in het summoning screen. Vervolgens bij het starten van de game disconnecte Tristana ook... Vervolgens ben ik Top gebleven, Rengar jungle, en Leona voorzichtig op bot, gelukkig was Tristana er weer na 3 minuten.

Rengar maakte Xerath op 1 moment bijna dood waardoor hij recallde. vervolgens rende hij naar top om samen hun Hecarim + Zed te pakken die mij net wou ganken (Garen speed hurray!) Double kill voor ons!

Hierna is het hard gegaan. We roamden veel en pakten zo onze kills. Leona was top aan het supporten met wards + stuns! Na 15 minuten ingame kwam eindelijk onze Teemo terug, die hebben we lekker laten farmen en wij zijn doorgegaan met single/dubbeltargets te pakken.

Uiteindelijke score:
Garen: 8-2-12
Teemo: 6-4-5
Rengar: 16-1-9
Leona: 2-1-20
Tristana: 3-7-6

Rengar + Garen, killer combi ;-)

Zo blijkt maarweer, instant motivatie op 0 zetten als iemand offline is en kut gaan spelen heeft geen zin, probeer er wat van te maken, en wie weet slaat het om! ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Ben ook op Bronze 1 begonnen dit seizoen en (net) gepromoveerd naar silver 3. Het is dus mogelijk ;)
Wat je schrijft is heel herkenbaar, vooral het "stfu idiot" maar ook als iemand chased en opgepakt wordt waarna hij begint te typen "team ??!?!"
Pak met tanky champs op op je smurf (J4 in de jungle / Morgana op mid / MF/Taric op bottom)
Met morgana heb ik verloren games kunnen carry'en naar victory :)
Ult -> Hourglass ideaal.

Gisteren ook in een normal Taric jungle geprobeerd, dat is echt verbazingwekkend goed :')
Stun shatter en men is ruim 40% van het leven kwijt bij een gank.

[ Voor 4% gewijzigd door Wootlock op 02-04-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:52:
[...]

Dit is dus ook wat ik in gedachte heb voor vanavond. Gisteren heb ik een aantal games met Zed gespeeld, alleen het probleem met een champ als Zed is dat eenmaal gefocussed is hij binnen luttele secondes dood. Dat gebeurde gisteren ook keer op keer. Ik schakel AD en AP carry uit, val vervolgens dood neer en dan zie ik mijn team alsnog 1 voor 1 doodgaan. Dit kan 1 game gebeuren, maar het gebeurde game na game.

Dus voor vanavond heb ik een andere strategie in gedachten, dat is tanky bruisers zoals Renekton. En dan maar hopen dat het wel lukt. Gisteren bijvoorbeeld wel een win behaald met Volibear jungle, kon vrij simpel hun AP en AD carry uit de teamfights houden waardoor mijn team damage kon doen op de rest.

Maar ook de picks in Bronze zijn zo bijzonder. Dan heb je al een Kha'zix jungle, pakt nummer 2 Janna support, nummer 3 Katarina mid. En dan zijn er nog 2 picks over voor ADC en top. Onze lastpick pakt Teemo top. Waarna ik nog een ADC mag pakken... Team squishy united!

Maar goed, je hebt gelijk. Ik moet het vanuit een ander oogpunt benaderen. Dit is iig weer een leerzame bezigheid.
Bruisers zijn denk ik inderdaad the way to go. Als je daarmee fed raakt kun je eigenlijk alles: hun carries uit de fight houden en mogelijk zelfs killen, jezelf in leven houden en je eigen carries beschermen. Ik zou gaan voor bruisers die veel damage doen ook als je ze tanky bouwt. Een veelgemaakte vergissing is om harde damage te bouwen als je fed raakt, maar dat is heel risicovol. Als ze jou dan killen, en dat kan vrij snel als je vol voor damage gaat, is de fight al verloren. Als je daarentegen tanky gaat en zij met 4 man jou proberen te focussen omdat jij fed bent, kan je team ondertussen damage op de rest doen. Bovendien blijft je damage toch relevant genoeg om in ieder geval de squishies te diven/killen.

Champions waar ik dan aan denk zijn:
- Vi
- Renekton
- Garen
- Darius
- Hecarim
- J4
- Olaf
- Volibear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
hoort nasus daar ook niet thuis? :p
gisteren nog een zalig potje gehad met nas.
rustig mid farmen, op lvl 4 FB op katarina, dan op lvl 6 bot geganked en vanaf dan heen en weer in de lanes, pushen, ganken, teamfights.

midgame ging het natuurlijk wel weer fout door wat overzealous teammates die halfweg de base chasen enzo...
gelukkig genoeg farm op mijn Q en kwa items om het verschil te maken (hello quadkill op 3% hp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

kowlier schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:43:
hoort nasus daar ook niet thuis? :p
gisteren nog een zalig potje gehad met nas.
rustig mid farmen, op lvl 4 FB op katarina, dan op lvl 6 bot geganked en vanaf dan heen en weer in de lanes, pushen, ganken, teamfights.

midgame ging het natuurlijk wel weer fout door wat overzealous teammates die halfweg de base chasen enzo...
gelukkig genoeg farm op mijn Q en kwa items om het verschil te maken (hello quadkill op 3% hp)
Nasus heeft veel farm nodig op zijn Q om qua damage ECHT relevant te zijn. Competitief zie je hem daarom ook alleen in de jungle waar hij vooral gebruikt wordt voor zijn wither en de armorpen op zijn E. Buiten dat is hij, zelfs als hij damage heeft, redelijk eenvoudig te kiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
mja, ik ben nog maar lvl 13 :p
meestal ga ik puur defensive en spring ik gewoon in de fights als bait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo

Masuchievo

Cpt. Average

Ik banjer nogsteeds in silver 1 rond... winstreaks tot placement, dan 1 win (maybe I am going to make it), loss (mid gewoon niet goed genoeg, jammer kan gebeuren), loss (potver kk team, maar het kan nog), win (whoop whoop this time baby), loss (go team full retard....). En ik mag weer opnieuw beginnen. Nu langzaam maar zeker weer naar placement. Go It is so fluffy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-10 11:22
Vicarious schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:34:
[...]
Bruisers zijn denk ik inderdaad the way to go. Als je daarmee fed raakt kun je eigenlijk alles: hun carries uit de fight houden en mogelijk zelfs killen, jezelf in leven houden en je eigen carries beschermen. Ik zou gaan voor bruisers die veel damage doen ook als je ze tanky bouwt. Een veelgemaakte vergissing is om harde damage te bouwen als je fed raakt, maar dat is heel risicovol. Als ze jou dan killen, en dat kan vrij snel als je vol voor damage gaat, is de fight al verloren. Als je daarentegen tanky gaat en zij met 4 man jou proberen te focussen omdat jij fed bent, kan je team ondertussen damage op de rest doen. Bovendien blijft je damage toch relevant genoeg om in ieder geval de squishies te diven/killen.

Champions waar ik dan aan denk zijn:
- Vi
- Renekton
- Garen
- Darius
- Hecarim
- J4
- Olaf
- Volibear
Met Renek carryen is een moeilijke opgave, vooral met weinig ad in je team.
Hij is niet echt supermobiel en lategame is niet echt goed. Weinig CC ook. Wel veel sustain en makkelijk farmen. Bij zo'n 60% van de games ben je dus afhankelijk van je jungle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaargh 1 hit verwijderd zijn van een plek in promotions naar plat...

Vollibear probeerd nog even iemand uit de fountain te flippen met 1 hit op de nexus left... Iedereen probeerd ineens te backdooren terwijl we gewoon teamfights winnen, ze worden ineens behoorlijk gefeed door alle domme kills en ze winnen de game aaaaargh

stomme xpeke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
raad vaak vrienden aan om mid of jungle te spellen als ze uit broze en silver.
Sterke champs zoals heracim,j4,Volibear werken momenteel erg goed.

mid raad ik twisted fate of pantheon aan zal even wennen zijn om de leeren de champ. Eenmaal daar is het wel de sterste soloqeu champ t/m , de roam en gank mogelijkheid. Probeer je lane te winnen push de minoins en daarna ulti hoppa gank bot of top & repeat process.

probeer nu zelf richting plat 1 tegaan echter heb ik het gevoel dat er twee soorten games bestaan.

keiharde victory een volledige stomp of keiharde defeat.

Snap het niet waroom mensen een smurf maken. zie het nu ervan wel in als je challenger tier bent en de queu duurt 45 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:31
Xzito schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:46:
raad vaak vrienden aan om mid of jungle te spellen als ze uit broze en silver.
Sterke champs zoals heracim,j4,Volibear werken momenteel erg goed.
Dat ga ik zeker vaker proberen.

Na mijn plaatsing heb ik geen enkele game weten te winnen :')

Het lijkt alsof ik wat pech heb gehad met AFK teammates en dergelijken.
Aan de andere kant was de tegenstander alle keren gewoon veel sterker. Ik hoop dat ik binnenkort eens wat leuk gebalanceerde potjes kan hebben in ranked. In de 6 potjes zijn er geloof ik nooit meer dan 3 enemy turrets neer geweest.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer ook eerst wat volume te maken in games. Zie heel veel mensen het opgeven om ranked te spelen omdat er in 2 van de 3 potjes een AFK speler was. Dit is een te kleine sample om echt over te oordelen, zelfde met slechte spelers (ik kom zo nooooit uit silver met alle feeders) en trolls (ik krijg aleeeeeen maar trolls). Speel 25+ potjes , ga dan kijken waar je staat met een goede dosis zelfreflectie. Laat je sowieso niet afschrikken door trolls/feeders/noobs
Pagina: 1 ... 21 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.