Waarom pak je dan geen movementspeed quints ?Uhmmie schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:21:
[...]
Misschien dat het niet op alle nivo's werkt en het werkt vast ook niet met alle champs, maar de junglers waar ik het nu op gebruik vind ik mobility boots + zephyr start gewoon echt lekker vooral ook om tussen door snel kampjes te pakken van de tegenstander (-1 kleine zodat niks respawned bij hem) en dus idd meer gold te pakken.. Ook bij ganken merk ik dat movement speed + anti cc (tenacy) het meest belangrijke is.. in 9/10 gevallen begint de tegenstander direct te rennen bij 3vs2 of 2vs1.. Vaak wacht ik dus dat mijn team aanvalt en spring er dan ook in... Dan komt juist die extra snelheid van pas, zodat ik er ook direct op zit..
Tegen de tijd dat de teamfights beginnen heb ik meestal wel al een giant belt of een compleet tanky item af.. Misschien dat ik die zypher moet vertragen maar die mobility boots vind ik echt ideaal en wil echt niet meer zonder op mijn junglers..
Dan kan je het geld wat je normaal in je zephyr stopt bv. in een aegis stoppen.
Je hebt dan toch net dat beetje extra speed en die extra tankyness zorgen ervoor dat zowel jij als de lane waar je voor gankt meer kans hebben om het te overleven bij een eventuele countergank.
"Don't let your dreams be memes"