[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.732 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:08
Wukong heb ik niet gekocht, in de ftp week heb ik daar echt op zitten falen :(
Ik kreeg het gevoel gewoon niet van die champ :(

Mjah ik zat laatst de Gambit Gaming plays weer te kijken en dan zie je Alex Ich echt teams oprollen met Kha' zix en ik ben geen Alex en mijn team zal ook geen geoliede machine zijn maar de potentie lijkt me zo groot ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lointje schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 14:08:
Daar zit net de balans denk ik. Elke skill die je gebruikt kost health, maar je dropt een blob. Door die blob terug te pakken, regen je 4% terug, waardoor je bijna break-even bent met je begin situatie. (op die mega jump na). En je ult kost niets en laat 3 blobs achter, dus die kan mega heal betekenen, maar dat wil wel zeggen dat je even moet stoppen met achtervolgen en van je pad afwijken. Beetje balans zoeken tussen poken + terug healen en massief erin.
Alleen gaan de blobs kapot als een enemy er overheen loopt en schieten ze willekeurig ergens heen.
Heb hem gespeeld op de PBE maar het werkt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Raaandoom.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:19

Qon

Nog mooier als alleen de lizard elder kapot was, en dan tibbers tussen die twee kleine lizards zetten...
wel heel grappig :p...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Ugh, trol, trol, trol, ben er een tijdje mee 'gestopt' maar nu ik weer begin zie ik dat 't spel een stuk minder aantrekkelijk is dan drie jaar geleden.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

have you seen my bear tibbers? O+ :+

gerelateerd:
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_mca4jvQBIW1qkjfsyo1_400.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 13:59
@vraag over Kha'zix
Erg sterke champ, doet het erg goed in de jungle maar ook op mid, probleem is alleen dat je mid vaak tot level 6 problemen hebt omdat je dan pas je W kunt evolven. Daarna doet je W wel enorm veel damage.
Kha'zix is wat dat betreft wel een aanrader, ligt er een beetje aan hoe je speelstijl is enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-09 21:11
Kha'zix is erg sterke champ liefst wil je hem top of mid. Jungle khazix is niet vekeerd echter ga je echt de farm nodig hebben zodat je Assasin/Bruiser kan worden.

Als mid khazix kan je wel gepoked worden in het begin door je vijand , 4 pots en red pot +1 ward zijn erg fijn of 9 hp pots 2 wards. zou je genoeg sustain tot 6 moeten geven naar de eerste town een brutaliser is erg sterk op khazix. Daarnaast geeft je W ook hp return en kan je vaak caster minoins mee hitten early.

Mits je niet geganked wordt door de jungler kan je nu vaak AP champs zone door 1 a 2x E,W,Q combo te doen.
Het fijne aan khazix is gewoon zijn toolkit met de Evoles.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Ik heb wat advies nodig van wat doorgewinterde Nidalee spelers. Speelde haar vroeger nog wel eens als bruiser op top. Maar iets staat me bij dat ze vrij recentelijk nog wat nerfs heeft ontvangen, ik zag Voyboy haar gisteren op top als AP bruiser spelen, maar dat ging hem eigenlijk heel slecht af tegenover een Irelia. Nou wil ik zelf ook wel weer eens Nidalee beginnen maar kan niet echt een goede build verzinnen of uberhaupt welke kant ik het beste op kan (dus AP of AD). Zijn er hier wat mensen die wat tips of advies kunnen geven?

Overigens krijg ik ook het idee dat Riot's plan meer is om Nidalee op mid te zetten dan op top, maar wil haar toch graag op top proberen beetje in de richting van Elise / Vlad / Rumble.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Damienx2 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 09:35:
Ik heb wat advies nodig van wat doorgewinterde Nidalee spelers. Speelde haar vroeger nog wel eens als bruiser op top. Maar iets staat me bij dat ze vrij recentelijk nog wat nerfs heeft ontvangen, ik zag Voyboy haar gisteren op top als AP bruiser spelen, maar dat ging hem eigenlijk heel slecht af tegenover een Irelia. Nou wil ik zelf ook wel weer eens Nidalee beginnen maar kan niet echt een goede build verzinnen of uberhaupt welke kant ik het beste op kan (dus AP of AD). Zijn er hier wat mensen die wat tips of advies kunnen geven?

Overigens krijg ik ook het idee dat Riot's plan meer is om Nidalee op mid te zetten dan op top, maar wil haar toch graag op top proberen beetje in de richting van Elise / Vlad / Rumble.
Ik speel veel AP Nidalee de laatste tijd met een winrate van +- 80% ofzo. Ze valt zowel top als mid te spelen, maar als het enigszins mogelijk is dan zou je beter mid gaan. Nidalee pre-6 is relatief zwak dus dan wil je in alle rust levellen. Ganks zijn ook heel moeilijk voor de jungler pre-6 dus die mag je gewoon zeggen dat hij je met rust moet laten.

Post-6 heb je best een jungler met CC om jouw gebrek eraan goed te maken. Veel is er niet van nodig aangezien je zelf een goede gapcloser hebt.

R>Q>E>W

Beginnen met W op level 1, als je niet afk bent kun je +- 5 traps klaarleggen voor de 2de minuut. Leg je traps op sleutelposities (jungle entrances, bosjes, etc) ipv midden in de lane.

Start items zijn Crystalline Flask, 1x Health Pot, 1x Sight Ward. Rond 1:30 plaats je de sight ward in een bosje aan de kant waar je hun jungler verwacht (steeds de andere kant van de river dan waar de jungler begint).

Je eerste item moet een Tear of the Goddess zijn. Dit item is zo enorm sterk op nidalee dat je na +- 7 minuten al een volle tear hebt. Hierna ga je voor Mercury's Treads. Tenzij je tegen een AD mid staat die je domineert, koop je nu een Twin Shadows. Dit item is zo enorm ondergewaardeerd maar mogelijks één van de beste items voor AP's, zeker voor nidalee. De MagRes maakt je nog tankier in lane, de movement speed werkt goed samen met je passive + cougar en de active is een godsgeschenk. Vision + cc op tegenstanders iets het enige wat een Nidalee nodig heeft om haar speren een game te laten winnen. Dit item doet beide op 2 tegenstanders. Chasen gaat nog makkelijker, escapen gaat nog makkelijker en mensen doden gaat nog makkelijker. Op dit punt zijn mijn meeste games al in de gewonnen fase, maar hierna ga je voor rabadon's en seraph's. Afhankelijk van de focus die er op je ligt pak je seraph's eerst of niet.

Endgame smijt je er een void staff of zonhyas bij.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:58
Ik zie ook meer AP dan AD nidalee. Vooral als je wat goed bent met speren is dit zo enorm tot aan mid-game.

Interessant idee wel van de twin shadows. Heb dit al eens op een support gebruikt, maar nog nooit aan gedacht om het op een nidalee te zetten die wat CC nodig heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:37

Lapras

Ice beam

Ik snap de redenatie achter AD nidalee niet zo. Waarom zou dit beter zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Lapras schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:13:
is het niet, zie je (ik iig) ook niet
wat wel word gedaan is bruiser nida (AP/AD/tank mix) top en dan splitpushen voor het leven, a la singed zeg maar

werkt goed als ze geen goede (perma) CC en burst hebben in de top/jungle, dan kun je makkelijk ontsnappen met je cougar form

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-09 23:11

UntamedNL

Drumming

Heb even een vraag mbt RP kopen.

Ik heb office 365 via school gekocht en krijg daardoor elke maand 60 minuten gratis wereldwijd beltegoed voor Skype per maand, naar telefoons in 40+ landen. Weet iemand van jullie of dit ook gebruikt kan worden voor RP te kopen (via de mobile payment manier)?

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zou Riot met jouw punten moeten in godsnaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Lapras schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:13:
Hmm je kan iemand de lane uit harassen met ranged autoattacks en je heal en bent vrijwel onkwetsbaar voor ganks door je cougar form en je traps. In de laning phase kun je dan hard winnen en hun top domineren waardoor de game hopelijk snel over is. Lategame heb je namelijk niks aan bruiser nidalee.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nidalee is buiten haar spear late game eigenlijk sowieso nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 19:29:
Nidalee is buiten haar spear late game eigenlijk sowieso nutteloos.
Lategame ben je sowieso nutteloos als je maar 3 skills hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 19:46:
[...]

Lategame ben je sowieso nutteloos als je maar 3 skills hebt
Dat zeg ik toch ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-09 23:11

UntamedNL

Drumming

Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 18:21:
Wat zou Riot met jouw punten moeten in godsnaam?
Als je deze reactie op mij bedoelde:
Je kan RP gewoon kopen via sms. Ik dacht dat dit misschien ook kon met Skype omdat hier ook gewoon een telefoonnummer en beltegoed bij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:08
Geplaatst in Bronze 2. Beter dan ik had gedacht :P

Aan de ene kant vind ik ranked leuker dan normal. Mensen zijn er serieuzer, en misschien wel ook wat uiteenlopender. Aan de ene kant heb je meer mensen die goed communiceren en de rest proberen moed in te praten. Aan de andere kant zijn er lui die na 3 deaths zoiets hebben van, ok bg <champion> is now fed because of me/<teammaat>.

Het kan me feitelijk geen ene zier schelen of ik nu ranked of normal speel. Het is alleen wel leuk om je speelsterkte te zien, en te vergelijken met de rest.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Sinds season 2 zijn ranked games vaak alleen een invasie van troll geworden en kan je geen eens fatsoenlijk een champoin testen :(. speel nu vaak ranked omdat het gewoon net wat serieuzer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:41
vannacht om 3 uur lekker op NA server gespeelt, zit ook m'n main op. Gold 5
Heb nog nooit zon raar potje gehad. eerst 4 calls: Only mid, dus wat gebeurt er 3 man pickt mid lane: Veigar, fizz en AP nidalee. Verder hadden we nog een Varus en ik ging maar AP gankplank want ik dacht er word toch wel gedodged, niet dus. Dus wij zitten met 5 man mid pushen hun eerste tower, daarna gaat varus bot samen met veigar en ik als AP plank top. Enemy heel slecht enzo wij allemaal trollen. Ben ik uiteindelijk gefeed. Full build binnen 30minuten maar ze gingen uiteindelijk tanky bouwen dus werden we geowned in team fights. Wij hebben hun inhibitor en zij hebben onze inhibitor turret. Worden weer geowned in teamfights en ik denk fuck it. Verkoop al m'n items en ga tankplank, ik was diegene die continue het meeste damage dee in teamfights dus ze focusde mij continue maar bij de laatste teamfight wisten ze niet dat ik tankplank was gegaan. Ze hebben al hun ulties op mijn gelost en zit nogsteeds met 40% HP. We winnen de teamfight en winnen gewoon het potje. Nog nooit zo'n leuke ranked gehad met trollers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:35:
vannacht om 3 uur lekker op NA server gespeelt, zit ook m'n main op. Gold 5
Heb nog nooit zon raar potje gehad. eerst 4 calls: Only mid, dus wat gebeurt er 3 man pickt mid lane: Veigar, fizz en AP nidalee. Verder hadden we nog een Varus en ik ging maar AP gankplank want ik dacht er word toch wel gedodged, niet dus. Dus wij zitten met 5 man mid pushen hun eerste tower, daarna gaat varus bot samen met veigar en ik als AP plank top. Enemy heel slecht enzo wij allemaal trollen. Ben ik uiteindelijk gefeed. Full build binnen 30minuten maar ze gingen uiteindelijk tanky bouwen dus werden we geowned in team fights. Wij hebben hun inhibitor en zij hebben onze inhibitor turret. Worden weer geowned in teamfights en ik denk fuck it. Verkoop al m'n items en ga tankplank, ik was diegene die continue het meeste damage dee in teamfights dus ze focusde mij continue maar bij de laatste teamfight wisten ze niet dat ik tankplank was gegaan. Ze hebben al hun ulties op mijn gelost en zit nogsteeds met 40% HP. We winnen de teamfight en winnen gewoon het potje. Nog nooit zo'n leuke ranked gehad met trollers.
Ach ik had gisteren een game waar onze firstpick mid Shaco inlockte en 2e pick jungle Yi, toen ben ik zelf maar Blitzcrank top gegaan, bot hadden we alistar janna. Was echt de easiest game ever we snowballden zo hard zonder dat iemand throwde.

Ook nog een game gehad waar echt alles mis ging aan het begin. Ik had Thresh gepicked en zou Irelia krijgen maar ik was te laat met swappen 8)7 . Toen stond ik dus top met Thresh wat ik nog nooit gedaan had. Verder werden we geinvade en onze carry werd gefirstblood. Onze mid was dc tot level 6 en onze jungler AP Nasus. Zelf ging ik ook nog dood top omdat ik mijn red pot vergat en onze adc werd nog 2x gekilled omdat hij dus 2v1 stond en kwam iets van 40 cs achter. Maar 0 rage en toen lux een paar levels had werd de tegenstander echt keihard gestomped.

Sowieso 10x liever trolls dan ragers.
Kom denk ik zoveel trolls tegen omdat de meeste mensen in de lage platinum leagues toch wel weten dat het lastig word om diamond te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

speedzor schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 15:42:
[...]

Ik speel veel AP Nidalee de laatste tijd met een winrate van +- 80% ofzo. Ze valt zowel top als mid te spelen, maar als het enigszins mogelijk is dan zou je beter mid gaan. Nidalee pre-6 is relatief zwak dus dan wil je in alle rust levellen. Ganks zijn ook heel moeilijk voor de jungler pre-6 dus die mag je gewoon zeggen dat hij je met rust moet laten.

Post-6 heb je best een jungler met CC om jouw gebrek eraan goed te maken. Veel is er niet van nodig aangezien je zelf een goede gapcloser hebt.

R>Q>E>W

Beginnen met W op level 1, als je niet afk bent kun je +- 5 traps klaarleggen voor de 2de minuut. Leg je traps op sleutelposities (jungle entrances, bosjes, etc) ipv midden in de lane.

Start items zijn Crystalline Flask, 1x Health Pot, 1x Sight Ward. Rond 1:30 plaats je de sight ward in een bosje aan de kant waar je hun jungler verwacht (steeds de andere kant van de river dan waar de jungler begint).

Je eerste item moet een Tear of the Goddess zijn. Dit item is zo enorm sterk op nidalee dat je na +- 7 minuten al een volle tear hebt. Hierna ga je voor Mercury's Treads. Tenzij je tegen een AD mid staat die je domineert, koop je nu een Twin Shadows. Dit item is zo enorm ondergewaardeerd maar mogelijks één van de beste items voor AP's, zeker voor nidalee. De MagRes maakt je nog tankier in lane, de movement speed werkt goed samen met je passive + cougar en de active is een godsgeschenk. Vision + cc op tegenstanders iets het enige wat een Nidalee nodig heeft om haar speren een game te laten winnen. Dit item doet beide op 2 tegenstanders. Chasen gaat nog makkelijker, escapen gaat nog makkelijker en mensen doden gaat nog makkelijker. Op dit punt zijn mijn meeste games al in de gewonnen fase, maar hierna ga je voor rabadon's en seraph's. Afhankelijk van de focus die er op je ligt pak je seraph's eerst of niet.

Endgame smijt je er een void staff of zonhyas bij.
Dank je. Hier kan ik behoorlijk wat mee.

Omtrent de keuze voor Nidalee in een game. Het hangt natuurlijk wel af van de teamcomp. Maar voor splitpushen blijft Nidalee toch 1 van de betere champions. Voor teamfights vindt ik haar niet echt geweldig tenzij je een pokecomp hebt. Nogmaals ben ik het niet eens met de mening dat Nidalee nutteloos is, het hangt er puur vanaf wat je van plan bent met het team.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Damienx2 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:15:
[...]

Dank je. Hier kan ik behoorlijk wat mee.

Omtrent de keuze voor Nidalee in een game. Het hangt natuurlijk wel af van de teamcomp. Maar voor splitpushen blijft Nidalee toch 1 van de betere champions. Voor teamfights vindt ik haar niet echt geweldig tenzij je een pokecomp hebt. Nogmaals ben ik het niet eens met de mening dat Nidalee nutteloos is, het hangt er puur vanaf wat je van plan bent met het team.
Mercury's treads -> Sorcerers shoes dus.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De kraker van dit weekend, Gambit vs fnatic, gaat nu beginnen! http://nl.twitch.tv/riotgames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als elo hell niet bestaat, hoe kan het dat ik een week of twee geleden in de promotion games naar Bronze I zat en nu mijn best moet doen om in Bronze IV te blijven? Dat kan niet omdat ik een slechte speler ben wat ik ben laatst van Bronze III naar Bronze II (promotion I) gegaan :/ Hoe kan het dat ik opeens zoveel matches verlies terwijl mijn speelstijl hetzelfde is? :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elo hell bestaat alleen als je heel dicht tegen je echte ELO aanzit, omdat je dan in games komt waar je net niet kan carryen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
Ben begonnen een beetje filmpjes proberen te maken met Sony Vegas Pro.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HrHdqE-5T7k]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Peertje schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 18:58:
De kraker van dit weekend, Gambit vs fnatic, gaat nu beginnen! http://nl.twitch.tv/riotgames
Mooie game was dat, aanrader om nog eens achteraf te kijken als je hem gemist hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fissure
  • Laatst online: 05-10-2024
Copenhagen Wolves vs EG, was ook een erg leuke game om te zien. VInd ik toch ook een aanrader om terug te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Laatst online: 30-04 16:53
dit weekend ook eens begonnen met lol (op aanraden van een vriend die dota 2 totaal niet kan spelen). eerst wat games met pantheon en gangplank, ging lekker vlot. dan mordekaiser unlocked en daarmee wat games beginnen carryen. niveau is echt laag op zo'n laag level. ben nu lvl 11 ofzo en heb nog maar 1 maal moeite gehad en dat was ik mid first time modre vs een lvl 30 talon. enige game die ik verloren heb omdat ik het slecht deed.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Fissure schreef op zondag 24 maart 2013 @ 19:35:
Copenhagen Wolves vs EG, was ook een erg leuke game om te zien. VInd ik toch ook een aanrader om terug te kijken.
WEl leuk om te zien, maar voornamelijk door de vele fouten die er gemaakt werden. Die van Gambit vs Fnatic was van een hoger niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Dit weekend heel veel LoL gespeeld, dit werd afgewisseld met goede games, klote games, totale feed games en stomp games. Gisteravond net na het eten was het helaas het ergste, steeds trolls in m'n team. Nadeel van normals zijn ook dat je niet kan zien wie / wat je in je lane gaat krijgen. Sta ik bot met Varus en een blitz support, krijg je een Draven en Jax tegen je. ik zal je zeggen... dat doet enorm veel damage op level 1. Die game was echt klote, denk dat we ongeveer 46-10 eindigde waarvan ik zelf 12 keer dood was gegaan, damn....

Verder er achter gekomen dat Jarvan echt mijn champion is, en ik jungle ook nog steeds leuk vind om te doen (als niet alle 3 de lanes falen want dan doe je het nooit goed).

We gaan weer lekker verder :9 en misschien ook maar weer eens ranked gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Jarvan is erg sterk momenteel, zelfs ondanks zijn nerfs. Redelijke jungle clear, vrij goede ganks als je je E/Q combo goed weet te raken en sterk in teamfights. Ik ben er alleen niet helemaal uit hoe ik nou moet builden. Ik heb zelf het meeste succes gehad door gewoon na die spirit stone zo snel mogelijk een black cleaver te rushen omdat zijn damage niet heel briljant is, maar als ik de enige tanky persoon ben ga ik meestal voor Aegis. Alleen merk ik dan dat ik totaal geen damage doe en compleet afhankelijk van mijn team word, en dat is tot nu toe geen succes gebleken. Zo ook gister niet in een ranked game met een troll teemo top die de hele game in zijn eentje de jungle van de tegenstander in rende om shrooms te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie de match niet gezien heeft, Copenhagen Wolves tegen Evil Geniusses was echt Bizar, superleuk om terug te kijken!

Betreft AD Nidalee, je hebt een supergoede escape, een heal en een 70% attack speed steroïde. Zeg niet dat het altijd een supergoede keuze is, maar dat kan prima werken. :)

Betreft dat Bruiser Nidalee lategame niets waard is, dat is pure onzin. In teamfights hop je in cougar vorm gewoon overal doorheen terwijl je door je Iceborn gaunlets 1 groot slowfield creeërt, terwijl je -30% health chars kan one hitten. Werkt prima. :p
Vicarious schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:19:
Jarvan is erg sterk momenteel, zelfs ondanks zijn nerfs. Redelijke jungle clear, vrij goede ganks als je je E/Q combo goed weet te raken en sterk in teamfights. Ik ben er alleen niet helemaal uit hoe ik nou moet builden. Ik heb zelf het meeste succes gehad door gewoon na die spirit stone zo snel mogelijk een black cleaver te rushen omdat zijn damage niet heel briljant is, maar als ik de enige tanky persoon ben ga ik meestal voor Aegis. Alleen merk ik dan dat ik totaal geen damage doe en compleet afhankelijk van mijn team word, en dat is tot nu toe geen succes gebleken. Zo ook gister niet in een ranked game met een troll teemo top die de hele game in zijn eentje de jungle van de tegenstander in rende om shrooms te plaatsen.
Ik ga met Jarvan altijd uit van basisdamage, ik heb 25 armor penetration uit runes en masteries en bouw een brutaliser. Op dat moment doe je de squishies zo'n beetje true damage, wat erg fijn is met je % damage en Q poke. Voor de rest full tank gaan. Aegis, Locket of the Iron Solari, Randuins en situational een Spirit Visage.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2013 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Vicarious schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:19:
Meestal begin ik met Butcher + 5 pots, doe ik de hele jungle en top jungle nog een keer, ga ik terug voor spirit stone + boots, hierna kijk ik een beetje wat ik nodig heb, soms eerst Giant Belt, anders The Brutaliser. Na brutaliser meestal warmogs en dan spirit stone afmaken voor *dat ene item*, Black cleaver, daarna nog meer tanky bouwen. Als boots kijk ik ook meestal een beetje of ik alle 3 de lanes moet hebben (mobility boots) of als ze veel cc hebben de mercury threats.

Bij Jarvan heb ik sowieso alles op smartcast staan, E + Q is erg makkelijk te doen dan.

P.s. benaming van de items kan een beetje *off* zijn, heb niet alles opgezocht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eigenlijk altijd smartcast aan staan. Zijn er volgens jullie champs waarom je het beter niet kan doen?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:22

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik moet dat nog steeds instellen, maar vergeet het steeds :P

Ik hoop dat de champs binnenkort wat goedkoper worden met ip. Ik kan alleen nog maar wat junglers kopen voor 1350 (dacht ik) en de rest is te duur (3100 dacht ik)... Ik had gelezen dat ze bij elke nieuwe champ de andere champs goedkoper wouden laten maken?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:20:
Heb eigenlijk altijd smartcast aan staan. Zijn er volgens jullie champs waarom je het beter niet kan doen?:)
Stel het altijd aan het begin van de game in, is in ~15 sec gefixt. Ik gebruik geen smartcast op m'n R spells, tenzij het point & click is. skillshots doe ik ook niet smartcasten (Ezreal Q dan weer wel). Hangt er eigenlijk een beetje vanaf :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
ik heb altijd smartcast aan staat het is beter om daar gelijk aan te wennen, 1 handeling minder kan soms leven of dood betekenen.

[ Voor 3% gewijzigd door Euphanasia op 25-03-2013 10:32 ]

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Zolang je je skill ingedrukt houdt "cast" de smartcast ook nog niet, pas als je de button loslaat. Als je dan je rechermuisknop indrukt terwijl je de skill ingedrukt houdt is er nog niks aan de hand. Ik speel ook nooit meer zonder smartcast.

[ Voor 6% gewijzigd door Qon op 25-03-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:38:
Zolang je je skill ingedrukt houdt "cast" de smartcast ook nog niet, pas als je de button loslaat. Als je dan je rechermuisknop indrukt terwijl je de skill ingedrukt houdt is er nog niks aan de hand. Ik speel ook nooit meer zonder smartcast.
dit is enkel als je die optie hebt ingesteld waar je toch direction indicators krijgt bij smartcast
wat ik persoonlijk behoorlijk irritant vond want dan is het toch geen smartcast meer
dan kan je beter gewoon even wennen aan smartcast
maar ja na zoveel tijd heb ik gewoon geen zin meer in lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:06

Wootlock

Evilution

Xevoo schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:19:
[...]

Meestal begin ik met Butcher + 5 pots, doe ik de hele jungle en top jungle nog een keer, ga ik terug voor spirit stone + boots, hierna kijk ik een beetje wat ik nodig heb, soms eerst Giant Belt, anders The Brutaliser. Na brutaliser meestal warmogs en dan spirit stone afmaken voor *dat ene item*, Black cleaver, daarna nog meer tanky bouwen. Als boots kijk ik ook meestal een beetje of ik alle 3 de lanes moet hebben (mobility boots) of als ze veel cc hebben de mercury threats.

Bij Jarvan heb ik sowieso alles op smartcast staan, E + Q is erg makkelijk te doen dan.

P.s. benaming van de items kan een beetje *off* zijn, heb niet alles opgezocht :9
Machete/5 -> wriggles/boots -> Warmogs -> blackcleaver.
Wordt je nog snel neer geburst dan wat resistances stacken (meestal een randuins / spirit visage)
Mocht je daarna nog meer HP nodig hebben -> Frozen Mallet.

kleine edit:

http://www.lolking.net/summoner/euw/21506982
Het lijntje loopt lekker omhoog O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Wootlock op 25-03-2013 10:59 ]

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:58
Outerspace schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:25:
Ik moet dat nog steeds instellen, maar vergeet het steeds :P

Ik hoop dat de champs binnenkort wat goedkoper worden met ip. Ik kan alleen nog maar wat junglers kopen voor 1350 (dacht ik) en de rest is te duur (3100 dacht ik)... Ik had gelezen dat ze bij elke nieuwe champ de andere champs goedkoper wouden laten maken?
Ik vrees dat de champs die goedkoper worden momenteel niet echt in jouw ip-budget liggen dan :) Elke nieuwe champ wordt na 1 week op 6300 gezet. Bij elke nieuwe champ gaat de oudste 6300 champ ook naar 4800. En per 3 nieuwe champs gaat de oudste 4800 naar de goedkopere 3100 of lager.

In het begin, als je wat runes hebt enzo, kan je best uit de 450 / 1350 pool wat champs pakken. Daar zitten ook een aantal heel goede in. En vooral bij de free champs goed uitproberen welke jou eventueel ligt, en dan kan je daar wel voor sparen. Zo veel mogelijk spelen en anders toch elke dag vlug die 1st win of the day oppakken. Dat is al 150ip + matchpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Lointje schreef op maandag 25 maart 2013 @ 11:26:
[...]

Ik vrees dat de champs die goedkoper worden momenteel niet echt in jouw ip-budget liggen dan :) Elke nieuwe champ wordt na 1 week op 6300 gezet. Bij elke nieuwe champ gaat de oudste 6300 champ ook naar 4800. En per 3 nieuwe champs gaat de oudste 4800 naar de goedkopere 3100 of lager.

In het begin, als je wat runes hebt enzo, kan je best uit de 450 / 1350 pool wat champs pakken. Daar zitten ook een aantal heel goede in. En vooral bij de free champs goed uitproberen welke jou eventueel ligt, en dan kan je daar wel voor sparen. Zo veel mogelijk spelen en anders toch elke dag vlug die 1st win of the day oppakken. Dat is al 150ip + matchpoints.
Ik heb alle 450 ip champs al, de 1350 reeks zijn voornamelijk junglers (iets waar ik geen held mee ben :P). Maar bedankt voor je reactie, ik ga die f2p champs maar even testen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Mjah ik heb persoonlijk nooit geen champs voor IP gehaald, maar gewoon gekocht met RP.. Je hebt genoeg IP nodig voor al je runesets..

Wat ik de laatste tijd bij veel 'melee' junglers lekker vind is beginnen met:
Butcher + pots (475g)
<< Boots + Spirit Stone (750g)
<< Stinger (1250g)
<< Mobility Boots (650g)
<< Elder Lizard (1600g) of Zyphyr (1600g)

En daarna ga is het echt afhankelijk van de champ.. Maar veel melee junglers kunnen de stats van Zyphyr goed gebruiken en ik vind mobility boots vaak maar al te fijn overal kriskras over de map te ganken en turrets te pushen.. Als Zyphyr echt niet op mijn melee jungler past ga ik voor de Ancient Golem ipv Elder Lizard, zodat ik nog steeds de mobility boots kan nemen zonder dat ik de 35% tenacy kwijt raak.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik ben iemand die eigenlijk geen geld wil stoppen in een game, vandaar dat alles met IP gaat :P Mijn runeset is dan ook inderdaad bij lange na niet gevuld :P Ik zal eens kijken of ik wat RP kan kopen / winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Outerspace schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:54:
Ik ben iemand die eigenlijk geen geld wil stoppen in een game, vandaar dat alles met IP gaat :P Mijn runeset is dan ook inderdaad bij lange na niet gevuld :P Ik zal eens kijken of ik wat RP kan kopen / winnen.
Dat snap ik ook best.. Ik koop zelf dan weer bijna al mijn champs alleen in de sale (scheelt helft van RP). Ik heb nu iets meer dan 50% van de champs op die manier.. De enige die ik buiten de sale gekocht heb zijn Hecarim en Vi :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Xevoo schreef op maandag 25 maart 2013 @ 09:04:
Nadeel van normals zijn ook dat je niet kan zien wie / wat je in je lane gaat krijgen. Sta ik bot met Varus en een blitz support, krijg je een Draven en Jax tegen je. ik zal je zeggen... dat doet enorm veel damage op level 1. Die game was echt klote, denk dat we ongeveer 46-10 eindigde waarvan ik zelf 12 keer dood was gegaan, damn....
Je kunt ook gewoon normal draft doen.

Ben trouwens nog steeds op zoek naar een duo rond silver 1.

[ Voor 6% gewijzigd door Thormodo op 25-03-2013 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Laatst online: 11:41
nu mn way naar level 30 maar doen op mn EUW account b0b de bouwer.

Ik zal dit allemaal streamen en hopen dat ik veel viewers krijg:D
www.twitch.tv/holyitsdadon

Stream is meestal aan vanaf 3uur tot een uurtje of 10 tenzij ik andere spellen speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow Ravenous Hydra is echt een geweldig item. Kocht het net voor de eerste keer op vi. Stonden 20 kills achter en as niet echt fed 6/4/6. Hun doen 3 man baron en ik jump in. Ik ult zedd die 18 kills had en kill hem. Mijn e neemt de baron mee en ik kill nog een riven voordat mijn team erbij komt en de diana killed. Vervolgens doorgepushed en gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 22:01:
Wow Ravenous Hydra is echt een geweldig item. Kocht het net voor de eerste keer op vi. Stonden 20 kills achter en as niet echt fed 6/4/6. Hun doen 3 man baron en ik jump in. Ik ult zedd die 18 kills had en kill hem. Mijn e neemt de baron mee en ik kill nog een riven voordat mijn team erbij komt en de diana killed. Vervolgens doorgepushed en gewonnen.
Dat item is hilarisch als je een beetje fed AD sion speelt. In combinatie met je ult sloop je hun hele team terwijl je jouw hele team gigantisch healt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Gisteren weer twee potten solo queue gewonnen met een Taric / MF lane.
Verbazingwekkend hoe de enemy denkt je te hebben gecounterpicked en vervolgens op lvl 6 gedoublekilled wordt door een MF ult en Taric stun/shatter/ult :)
Ach iig weer 1-0 in me promo matches naar Silver 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-10 17:11
Dit spel heeft een flinke leercurve, na ongeveer 50 matches zit ik nu level 11 en ik ken nog niet eens een kwart van alle champions. Ik heb nu mijn eerste vaste champion gekocht, Blitzcrank. Die speel ik voornamelijk als support. Je eindigt dan meestal met een score van 4/4/30 of zo. Om een één of andere reden heb ik altijd de meeste assists.

Nu heb ik een vraagje over junglers. Die zie ik eigenlijk niet op level 11. Het is altijd 2 top, 1 mid en 2 bot. De tegenstanders doen dit ook altijd. Wat is het voordeel dat je hebt als je gaat junglen en de andere doen dat niet? Top of bot moet dan namelijk regelmatig 2v1 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Op lage level heb je weinig voordeel, maar opzich zou je 2v1 top voordeel moeten hebben als de ene want die anderen moeten xp en gold delen. Diegene die alleen is krijgt 100% gold/xp, maar op lagere level is dat wel moeilijk (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 00:18:
[...]

Dat item is hilarisch als je een beetje fed AD sion speelt. In combinatie met je ult sloop je hun hele team terwijl je jouw hele team gigantisch healt.
Sion hmm dat is lang geleden dat ik die heb gespeeld. Lijkt me wel weer leuk om dat te spelen met Hydra. Haha ik stel het me al voor hier
MrVegeta schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:35:
Op lage level heb je weinig voordeel, maar opzich zou je 2v1 top voordeel moeten hebben als de ene want die anderen moeten xp en gold delen. Diegene die alleen is krijgt 100% gold/xp, maar op lagere level is dat wel moeilijk (denk ik).
Neem Zed. Je kan met je living shadow gewoon farmen als het nodig is en escapes zijn ook makkelijk. Towerdive? Ult en livingshadow en je juked ze eruit.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2013 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

MrVegeta schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:35:
Dat heeft voornamelijk te maken dat je op die lage levels nog niet genoeg runes en masteries hebt, om de damage van de neutral monsters te tanken. Op level 11 kun je met moeite bijvoorbeeld blue golem solo'en in een potje op level 1. Terwijl je als level 30 heel de jungle kan clearen en dan nog +50% hp over hebben.

Ik denk dat het omslagpunt tussen de level 25-30 ligt dat het echt rendabeler wordt om een jungler in je team te hebben. Daarnaast is het wel goed om ook een keertje jungler voor dat level te hebben getrained. Alleen doe je daar meestal je team geen plezier mee (dan gaan ze ragen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Qon schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:45:
[...]
Dat heeft voornamelijk te maken dat je op die lage levels nog niet genoeg runes en masteries hebt, om de damage van de neutral monsters te tanken. Op level 11 kun je met moeite bijvoorbeeld blue golem solo'en in een potje op level 1. Terwijl je als level 30 heel de jungle kan clearen en dan nog +50% hp over hebben.

Ik denk dat het omslagpunt tussen de level 25-30 ligt dat het echt rendabeler wordt om een jungler in je team te hebben. Daarnaast is het wel goed om ook een keertje jungler voor dat level te hebben getrained. Alleen doe je daar meestal je team geen plezier mee (dan gaan ze ragen).
Junglen is inderdaad lastig met weinig runes, ik heb er nog maar een stuk of 10 in totaal. Ik wil heel graag met Blitzcrank gaan junglen omdat dit veel meer gold op levert. Als ik 40 minions in een match kill dan is dat al veel. Ik sta nu heel veel met Blitz in bosjes, afwachten tot dat ik een goeie grab kan doen en alleen een vroege kill of First Blood levert nu wat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Je kan er ook voor kiezen om tot level 4 top te gaan en daarna te gaan junglen.. Dan leer je het alsnog en heb je niet dat rune probleem zozeer.. Van je gold tot level 4 kan je dan bv een spirit stone kopen die je helpen tijdns het junglen.. Niet optimaal, maar je leert de rol zo wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Warwick is wel een jungler waarmee je zonder runes de jungle in kan, zo heb ik junglen al snel geleerd ;)
Na lvl 6 kan je ook direct leuke ganks opzetten!

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:20

UTADDICT

NERF

Gisteren dan eindelijk een champion gevonden die me echt ligt: Fizz.

Te hilarisch, vooral de Ultimate. Enorme Haai die iedereen opvreet (Kreeg van een vriend de fisherman skin, nu dus een dikke zeeleeuw). Ook meteen dikke scores in games. Speelde eerst altijd AD Carry, Ashe of Tristana ofzo. Maar te weinig burst, veel te veel autoattack (zoals het een AD Carry betaamd).

Fizz: Dikke burst, erg veel lol. En als je build complete is, bijna invincible :p

[ Voor 7% gewijzigd door UTADDICT op 26-03-2013 10:13 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Xanthian schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:51:
[...]

Junglen is inderdaad lastig met weinig runes, ik heb er nog maar een stuk of 10 in totaal. Ik wil heel graag met Blitzcrank gaan junglen omdat dit veel meer gold op levert. Als ik 40 minions in een match kill dan is dat al veel. Ik sta nu heel veel met Blitz in bosjes, afwachten tot dat ik een goeie grab kan doen en alleen een vroege kill of First Blood levert nu wat op.
Blitzcrank heeft niet echt de skillset om goed te kunnen jungelen, dus dat gaat helaas niet echt werken. Hij is dan ook een typische 'support' hero. Iemand die met een andere hero (bij voorkeur een ranged ad, zoals Sivir, hoewel dat op level 11 nog niet zal gelden) in de lane gaat om de andere hero aan zo veel mogelijk kills/creep score te helpen.
De reden dat hij vaak support is, is omdat hij juist met relatief weinig gold zijn rol nog prima kan vervullen. Zijn grabs worden niet beter met extra gold (behalve een beetje dmg), knock-up blijft de hele game door goed, zijn speedboost scaled niet met gold en zijn ulti silence is ook niet langer o.i.d. met meer gold.
Nu is het natuurlijk niet zo dat een fed blitzcrank met bijvoorbeeld een trinity force niet goed kan zijn. Top Blitzcrank kan bijvoorbeeld ook prima werken.

Maar eigenlijk vervul je je rol precies goed als je alleen in de bosjes staan te wachten en te kijken of je een grab kunt pakken :). Daarnaast zou je eens kunnen proberen om gewoon met een speedboost naar iemand toe te lopen en hem een knock-up te geven, als hij daarna wegrent kun je hem alsnog grabben.

Als laatste zou ik wachten met runes tot je level 20 bent. Dan kun je namelijk de sterkste kopen (tier 3), die je de rest van je LoL carrière kunt gebruiken. De runes die je daarvoor koopt zijn tamelijk nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Blitzstar botlane, the memory's.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
gisteren jax geprobeerd, man wat een leuke hero. als je wat deftige farm hebt in het begin kan je zo hard snowballen. alleen moet ik nog uitvissen wat een goed moment is om die ult te poppen. ik gebruik die meestal te laat en dan help dat beetje armour en magic resist niet veel meer. speel wel meer dominion dan gewone games lately, omdat ze sneller gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:43:
[...]
Neem Zed. Je kan met je living shadow gewoon farmen als het nodig is en escapes zijn ook makkelijk. Towerdive? Ult en livingshadow en je juked ze eruit.
Op lagere levels weet niemand dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:30:
[...]

Op lagere levels weet niemand dat.
Daarom leg ik het uit he? Als er een 2 vs 1 champ is die het extreen makkelijk maakt is het Zed wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:33:
[...]

Daarom leg ik het uit he? Als er een 2 vs 1 champ is die het extreen makkelijk maakt is het Zed wel.
Niet bepaald, hij heeft geen sterke ranged farm mogelijkheden en hij is squishy, iets dat je niet wilt tegen een mogelijks sterke duo lane met CC. Veel veiligere keuzes zouden Yorick of Cho'Gath zijn.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:43:
[...]

Niet bepaald, hij heeft geen sterke ranged farm mogelijkheden en hij is squishy, iets dat je niet wilt tegen een mogelijks sterke duo lane met CC. Veel veiligere keuzes zouden Yorick of Cho'Gath zijn.
Zijn shadow maakt farmen makkelijker als een ranged naar mijn mening. Oke als er cc bij komt ben je wel de pineut. maar dan kan je nog makkelijk steeds onder je toren csén.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Yorick, Cho, Olaf, Jayce, Shen, Nidalee... dit zijn ze wel zo'n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

[...]

low lvls hebben niet genoeg runes/masteries om met cho/yorick 1v2 te kunnen, je hebt veels te weinig Mregen
het kan wel, maar als ze niet pushen de eerste paar levels ben je keihard de klos; je krijgt geen XP/gold zodat je Mregen kan regelen in de vorm van tear/chalice/catalyst

ik zou eerder olaf aanraden, zijn axe eet minder mana voor het lasthitten early en z'n ult kan je redden tijdens een dive (of anders je W+passive lifesteal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PpN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01-2023

PpN

Ik zou gewoon niet 1 vs 2 gaan low level :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Iemand nog tips hoe je de perfect verhouding tussen AD/AS/ArmPen en lifesteal kan vinden? Voor maximaal selfhealen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
toevallig nog een duo partner beschikbaar zoek iemand tussen plat gold 1 en plat 2 , ben zelf plat 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

PpN schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:37:
Ik zou gewoon niet 1 vs 2 gaan low level :P
je hebt niet veel keus als iemand de jungle in gaat en de tegenstanders doen dat niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:49
Ik heb trouwens al veel succes gehad met Mundo solo top 1 vs 2 ... Cleavers om te lasthitten, W als ze je achterna zitten. Element of surprise E & R, ze denken dat ze je kunnen pakken, maar jouw dmg schiet de hoogte in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik speel vaak samen met mijn broertje. De afgelopen weken hadden we vaak de Twitch + Blitzcrank combo. Van de afgelopen 10 wedstrijden hadden we zeker 8x First Blood. Het blijkt dat iedereen rond level 10 altijd als eerst naar de bosjes gaat boven of onder. Als wij ervoor zorgen dat we als eerste zijn dan kan je bijna niet alleen ontsnappen van Twitch en Blitzcrank. De rocket grap is killing.

Ik ben benieuwd tot hoelang dit blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Laatst online: 29-09 16:08
Xanthian schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 12:58:
Ik speel vaak samen met mijn broertje. De afgelopen weken hadden we vaak de Twitch + Blitzcrank combo. Van de afgelopen 10 wedstrijden hadden we zeker 8x First Blood. Het blijkt dat iedereen rond level 10 altijd als eerst naar de bosjes gaat boven of onder. Als wij ervoor zorgen dat we als eerste zijn dan kan je bijna niet alleen ontsnappen van Twitch en Blitzcrank. De rocket grap is killing.

Ik ben benieuwd tot hoelang dit blijft werken.
Dit doen low levels altijd inderdaad, op level 30 zie je dit in ieder geval niet meer. Je krijgt ook flash op level 12.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:52:
Mjah ik heb persoonlijk nooit geen champs voor IP gehaald, maar gewoon gekocht met RP.. Je hebt genoeg IP nodig voor al je runesets..

Wat ik de laatste tijd bij veel 'melee' junglers lekker vind is beginnen met:
Butcher + pots (475g)
<< Boots + Spirit Stone (750g)
<< Stinger (1250g)
<< Mobility Boots (650g)
<< Elder Lizard (1600g) of Zyphyr (1600g)

En daarna ga is het echt afhankelijk van de champ.. Maar veel melee junglers kunnen de stats van Zyphyr goed gebruiken en ik vind mobility boots vaak maar al te fijn overal kriskras over de map te ganken en turrets te pushen.. Als Zyphyr echt niet op mijn melee jungler past ga ik voor de Ancient Golem ipv Elder Lizard, zodat ik nog steeds de mobility boots kan nemen zonder dat ik de 35% tenacy kwijt raak.
Dit is leuk als je de game helemaal roflstomped en keihard snowballt. Maar in een normale game ben je echt waardeloos met deze items, je bent gewoon instant dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:51:
[...]

1 tip, koop pas runes vanaf level 20. Tot die tijd is het een waste van IP punten. De runes die je na lvl 20 kan kopen (teir 3 runes) zijn veel sterker dan de runes die je op lvl 11 haalt. Ik raad je aan om of je IP points op te sparen of gewoon champions te kopen zodat je wat meer verschillende champs leert spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft leuk om een beetje te trollen(asian style) in de solo qeue vooral als je daar mee ook 22-3 mee wint.
http://img9.imageshack.us/img9/4742/asianstyle.jpg

Junglers overrated!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Uhmmie schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:39:
Iemand nog tips hoe je de perfect verhouding tussen AD/AS/ArmPen en lifesteal kan vinden? Voor maximaal selfhealen?
Bij champions die een skill hebben zoals nocturne, vi, yi etc. (bij een X aantal auto attacks doe je iets extra's) scaled attack speed het beste. Dan pak je dus bloodthirster of blade of the ruined king (afhankelijk van je opponents en hoe ze bouwen, bij veel hp, pak je ruined king) en lifesteal quints, + attack speed marks.

Als je dat op Vi doet (ik had begrepen naast hecarim een van je fav champions) heb je een super goede sustain. En als je echt een maximale selfheal wil, moet je Bloodthirster + blade of the ruined king + ravenous hydra + warmogs + spirit visage. Als je dan niet gecc'd wordt, kun je echt vrijwel niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:19:
[...]

Dit is leuk als je de game helemaal roflstomped en keihard snowballt. Maar in een normale game ben je echt waardeloos met deze items, je bent gewoon instant dood.
Bijvoorbeeld een gemiddelde Vi match:
Butch >> Boots >> Spirit Stone
Stinger
Mobility Boots
Zephyr
Phage
Warmogs
Frozen Mallet

Wat ik dus uit eindelijk overhoudt is:
Mobility Boots + Zephyr + Warmogs + Frozen Mallet + "spirit stone"..

En dan heb ik nog 2 slots over voor bijvoorbeeld Frozen Heart, Locket, Randuin of wat dan ook of om alsnog die spirit stone om te bouwen naar een Elders.. Maar in 9/10 games kom ik niet verder dan Mobility Boots + Zyphur + Warmogs + frozen mallet voor dat de game is afgelopen.. Dus ik weet niet waar jij vandaan haalt dat je met mijn begin niet tanky kan zijn.. Het is puur hoe ik graag start met melee junglers..
Qon schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:40:
[...]

Bij champions die een skill hebben zoals nocturne, vi, yi etc. (bij een X aantal auto attacks doe je iets extra's) scaled attack speed het beste. Dan pak je dus bloodthirster of blade of the ruined king (afhankelijk van je opponents en hoe ze bouwen, bij veel hp, pak je ruined king) en lifesteal quints, + attack speed marks.

Als je dat op Vi doet (ik had begrepen naast hecarim een van je fav champions) heb je een super goede sustain. En als je echt een maximale selfheal wil, moet je Bloodthirster + blade of the ruined king + ravenous hydra + warmogs + spirit visage. Als je dan niet gecc'd wordt, kun je echt vrijwel niet dood.
Die twee junglers bouw ik meer als tank.. Ik vroeg het me af hoe ik AD sion het beste kon maxen (via zijn Ult met ravenous hydra) om die LS op mijn team zoveel mogelijk te maximizen..

[ Voor 32% gewijzigd door Uhmmie op 26-03-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:48:
[...]

Bijvoorbeeld een gemiddelde Vi match:
Butch >> Boots >> Spirit Stone
Stinger
Mobility Boots
Zephyr
Phage
Warmogs
Frozen Mallet

Wat ik dus uit eindelijk overhoudt is:
Mobility Boots + Zephyr + Warmogs + Frozen Mallet + "spirit stone"..

En dan heb ik nog 2 slots over voor bijvoorbeeld Frozen Heart, Locket, Randuin of wat dan ook of om alsnog die spirit stone om te bouwen naar een Elders.. Maar in 9/10 games kom ik niet verder dan Mobility Boots + Zyphur + Warmogs + frozen mallet voor dat de game is afgelopen.. Dus ik weet niet waar jij vandaan haalt dat je met mijn begin niet tanky kan zijn.. Het is puur hoe ik graag start met melee junglers..
Je start dan toch met 4k gold aan wat attack speed movespeed en tenacity. Met 0 tankyness, als je dan een teamfight doet ben je net zo squishy als een adc met 2 dorans. Terwijl jij melee bent.
Tenzij je dus hard voorloopt en deze items eerder hebt dan de tegenstander.
Een lizard elder rush kan nog werken omdat je daar veel meer burst van krijgt maar de attack speed van een stinger is early game niet zoveel waard omdat je auto attacks nog weinig damage doet en je dus doodgaat als het gevecht langer dan een paar seconde duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vestux
  • Laatst online: 22-09 23:10
Speelde vandaag tegen 2 mensen van GoT draven en fizz. Was wel een goede game. Toevallig dat je zo snel tweakers tegenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Lol, ik m'n tweede placement match in, zie m'n team trollen dus ik dodge maar, ben ik ook meteen m'n eerste gewonnen match kwijt :')

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Waarom zou je dodgen als je weet dat je sowieso één match kwijt bent? Dat je er twee kwijt bent is wel raar :/ Mag je nu overnieuw of ben je je BO3 gewoon kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fissure
  • Laatst online: 05-10-2024
Snappie88 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:48:
Lol, ik m'n tweede placement match in, zie m'n team trollen dus ik dodge maar, ben ik ook meteen m'n eerste gewonnen match kwijt :')
Klopt, als je dodged in promotion matches is het gelijk voorbij. Opnieuw naar je promotion matches toewerken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
damn zeg, gisteren 10 potjes gespeeld, en allemaal verloren. 5 met afkers, 5 met ongelooflijk domme spelers. rambostyle idioten die in 5 man springen, en dan nog ragen omdat ze niet geholpen worden...
hopelijk is het niveau wat aangenamer op lvl 30...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

kowlier schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:37:
damn zeg, gisteren 10 potjes gespeeld, en allemaal verloren. 5 met afkers, 5 met ongelooflijk domme spelers. rambostyle idioten die in 5 man springen, en dan nog ragen omdat ze niet geholpen worden...
Kan je rekenen? Reken er maar niet op! :P
Speelde na mijn placement in Silver V, en 7 van de 10 matches kwam ik ook bij flamers, ragers en gewoon lompe mensen in het team. Normals moet je geluk hebben, maar normals speel ik alleen om nieuwe champs etc uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
dan keer ik maar terug naar dota, daar is het niveau toch wat constanter op hoger level :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Mjah, als je goed bent en je wordt in Bronze/Silver geplaatst speel je jezelf wel omhoog waar het niveau wat beter is. Moet zeggen dat ik in Silver IV al een stuk relaxtere mensen tegenkom dan in V. (Heb zelf ook Dota geprobeerd maar kan er echt niet aan wennen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
nuja, ik speel nog niet zolang en ben ook vooral de gratis hero's aan het testen. kan je de UI eigenlijk aanpassen? ik vind die gigantische healthbars boven spelers zo onnozel, in teamfights kan ik niemand selecteren :/ ik hoop gewoon dat ik op de juiste enemy click...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kowlier schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:46:
dan keer ik maar terug naar dota, daar is het niveau toch wat constanter op hoger level :p
Monk heeft het over Silver V, wat - met alle respect - niet echt gelijk staat aan 'hoger level', dan zit je toch meer aan halverwege platinum en hoger te denken. Ik zou eerst in gold proberen te komen, merk je al dat het niveau behoorlijk omhoog schiet ten opzichte van silver (waar vele na placements toch in komen) en bronze (als je zelfs je placements al niet kan winnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

kowlier schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:37:
In het begin zal dit hetzelfde zijn, naar mate je MMR stijgt zul je merken dat dat de "domheid" afneemt en men daadwerkelijk een idee heeft wat ze aan het doen zijn ;)
m0nk schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:48:
Mjah, als je goed bent en je wordt in Bronze/Silver geplaatst speel je jezelf wel omhoog waar het niveau wat beter is. Moet zeggen dat ik in Silver IV al een stuk relaxtere mensen tegenkom dan in V. (Heb zelf ook Dota geprobeerd maar kan er echt niet aan wennen).
Het niveau in Silver 5 en 4 is vrijwel hetzelfde als in Brons :+

[ Voor 29% gewijzigd door Wootlock op 27-03-2013 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:54:
[...]

Je start dan toch met 4k gold aan wat attack speed movespeed en tenacity. Met 0 tankyness, als je dan een teamfight doet ben je net zo squishy als een adc met 2 dorans. Terwijl jij melee bent.
Tenzij je dus hard voorloopt en deze items eerder hebt dan de tegenstander.
Een lizard elder rush kan nog werken omdat je daar veel meer burst van krijgt maar de attack speed van een stinger is early game niet zoveel waard omdat je auto attacks nog weinig damage doet en je dus doodgaat als het gevecht langer dan een paar seconde duurt.
Misschien dat het niet op alle nivo's werkt en het werkt vast ook niet met alle champs, maar de junglers waar ik het nu op gebruik vind ik mobility boots + zephyr start gewoon echt lekker vooral ook om tussen door snel kampjes te pakken van de tegenstander (-1 kleine zodat niks respawned bij hem) en dus idd meer gold te pakken (en dan helpt die AS toch echt wel als je skills hebt als Denting Blows etc).. Ook bij ganken merk ik dat movement speed + anti cc (tenacy) het meest belangrijke is.. in 9/10 gevallen begint de tegenstander direct te rennen bij 3vs2 of 2vs1.. Vaak wacht ik dus dat mijn team aanvalt en spring er dan ook in... Dan komt juist die extra snelheid van pas, zodat ik er ook direct op zit..

Tegen de tijd dat de teamfights beginnen heb ik meestal wel al een giant belt of een compleet tanky item af.. Misschien dat ik die zypher moet vertragen maar die mobility boots vind ik echt ideaal en wil echt niet meer zonder op mijn junglers..

[ Voor 10% gewijzigd door Uhmmie op 27-03-2013 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dan ren je snel en je bent lastig te CCen? Prima dan burst ik je gewoon down zonder je tankyness en damage... Het kan werken maar Zephyr kan je echt uit je core build halen, of uberhaupt uit je Vi build.
Pagina: 1 ... 20 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.