Zo , men eerste paar potjes ranked zitten er ook weer op
Moet zeggen dat ik het niveau hoger had verwacht, maar blijkbaar gaan mensen vrij snel ranked in.. Ik zelf heb gewacht tot ik aan 300 + wins zat voor ik me er aan wou wagen , maar dat doet lang niet iedereen
5 wins 2 losses, kan altijd slechter natuurlijk ^^
Alleen irritant als mensen gaan roepen adc! I'm very good adc etc etc etc.. Staan ze na een kwartiertje 1-8 xD
Gelukkig kon ik het laatste potje nog wat de carry uit hangen met lux , vayne en taric bot waren volop aan het verliezen , beide 4 deaths en maar 1 kill , ik zat mid tegen kennen , kon hem regelmatig uit lane krijgen alleen miste net wat dps om hem te killen (hij begon met doran shield en ging daarna voor gaints belt , dus geen damage maar wel genoeg sustain)
Gelukkig werd hun carry wat arrogant en ging overal chasen en kills hunten , 1 teamfight kon ik mijn snare , E en ult landen op de carry en support , vayne pakte dan een tripple kill. Bot kunnen doorpushen tot hun inner turret.. Top lane beginnen pushen waar ik weer 3 mensen kon raken met al men spells (buiten de snare natuurlijk

) en vayne weer 2 kills kreeg. Inhib kunnen neerhalen en toen bij het laatste teamfight had vayne genoeg kills om 2 torens en inhibs neer te krijgen zonder problemen..
Stonden op een bepaald moment 7-29 op gebied van kills, dan is het extra leuk als je kan winnen natuurlijk

Zelf 10-3-19 kunnen eindigen, lux , mijn grote liefde in Lol