[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 154 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.688 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Damienx2 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:09:
spoiler:
Damn wat is die FORG1VEN een goede AD Carry. Dat in combinatie met Amazing als jungler maakt Copenhagen Wolves toch 1 van de leukere teams om naar te kijken. Netjes gewonnen van Fnatic, qua teamcomp gaf ik het voordeel aan Fnatic maar qua teamplay valt er toch niet te tippen aan CW momenteel.

Op naar de volgende LCS match :)
spoiler:
Mee eens. CW speelde het clean en zorgde voor makkelijke barons. Rotations van fnatic vond ik aardig traag. Ze hadden ook veel te weinig damage in hun comp zitten.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Comp was prima. Te ver behind gekomen door laning waardoor CW gewoon meer items had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Rordarok schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:14:
[...]

spoiler:
Mee eens. CW speelde het clean en zorgde voor makkelijke barons. Rotations van fnatic vond ik aardig traag. Ze hadden ook veel te weinig damage in hun comp zitten.
spoiler:
Fnatic speelt sowieso super onzeker de laatste tijd. Lijkt wel alsof ze geen plays meer durven te maken. Is wel te begrijpen na 9 losses op rij, maar ze zullen het toch eens moeten doorbreken. Hebben ze een coach eigenlijk? Zo nee, dan wordt het er tijd voor.

MrRallez is trouwens ook een behoorlijk goede AD carry. Die Amazing van de CW speelt trouwens ook erg sterk, misschien wel de beste jungler EUW momenteel. Maakt een stuk meer indruk dan Shook uit het 'superteam' ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Vicarious op 04-03-2014 18:22 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:21:
[...]

spoiler:
Fnatic speelt sowieso super onzeker de laatste tijd. Lijkt wel alsof ze geen plays meer durven te maken. Is wel te begrijpen na 9 losses op rij, maar ze zullen het toch eens moeten doorbreken. Hebben ze een coach eigenlijk? Zo nee, dan wordt het er tijd voor.

MrRallez is trouwens ook een behoorlijk goede AD carry. Die Amazing van de CW speelt trouwens ook erg sterk, misschien wel de beste jungler EUW momenteel. Maakt een stuk meer indruk dan Shook uit het 'superteam' ;)
spoiler:
Ze hadden de game hiervoor gewonnen vs Gambit. Dus het zijn er niet 9 op rij ;) En mee eens, MrRallez en FORG1VEN hebben momenteel meer indruk op mij gemaakt dan Rekkles en/of Tabbz

[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 04-03-2014 18:24 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 00:41
Ketho schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:01:
Ik kan 10 beta keys van Curse Voice weggeven :)
Het is oa handig om mbv een overlay snel te zien wat de timers zijn voor de jungle en champion ultimates en misschien heb je het weleens gezien bij een streamer.
[afbeelding]
Voor zover ik weet is het toegestaan door Riot om het te gebruiken:
http://www.reddit.com/r/l..._league_of_legends_voice/
http://www.reddit.com/r/l...agon_timers_baron_timers/
  • Stuur me een DM voor een key, first come first served.
  • Je hebt een (gratis om te registreren) Curse account nodig om de key bij Curse te claimen.
  • Er is 1 voorwaarde, je moet al eens eerder in de League of Legends topic reeks gepost hebben.
Na een weekje kan ik ditmaal 8 beta keys van Curse Voice (FAQ) weggeven. Weer dezelfde voorwaarde als vorige post, stuur me een DM voor een key, en je moet al eens eerder gepost hebben in deze topic reeks.

En hopelijk stoor ik de discussie niet teveel als het zo door blijft gaan met die keys :X

Update 5 maart [16:20]: Alle beta keys zijn nu vergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ketho schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:31:
[...]

Na een weekje kan ik ditmaal 8 beta keys van Curse Voice (FAQ) weggeven. Weer dezelfde voorwaarde als vorige post, stuur me een DM voor een key, en je moet al eens eerder gepost hebben in deze topic reeks.

En hopelijk stoor ik de discussie niet teveel als het zo door blijft gaan met die keys :X
Nee hoor :) vrij aardig van je om ze met de mensen te willen delen. Ikzelf zal er niet voor gaan, aangezien ik mijzelf liever op pijl hou door timers bij te houden ;) maar ik denk dat er hier nog voldoende mensen zitten die er hun voordeel mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:07:
Afgelopen weekend nog, Link op LeBlanc die de enemy Syndra (Voyboy) 1 shot en vervolgens winnen ze de game.

Het gebeurt nog regelmatig, dus vandaar ook de voorkeur voor de ECHTE AP mages en niet halve supports.
Ja een dergelijke actie van LB zat geloof ik ook bij de top 5 LCS Big Plays zoals ze die lieten zien voorafgaand aan de match van Copenhagen Wolves vs Fnatic.

Lulu werd echter wel meteen gepickt in die match, en in de tweede match vanavond gebanned. Denk niet dat ze dat zouden doen als Lulu slechts werd beschouwd als een halve support.
Maar als LB niet gebanned zou zijn, zou die waarsch wel ten koste van Lulu gekozen zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:49:
[...]

Ja een dergelijke actie van LB zat geloof ik ook bij de top 5 LCS Big Plays zoals ze die lieten zien voorafgaand aan de match van Copenhagen Wolves vs Fnatic.

Lulu werd echter wel meteen gepickt in die match, en in de tweede match vanavond gebanned. Denk niet dat ze dat zouden doen als Lulu slechts werd beschouwd als een halve support.
Maar als LB niet gebanned zou zijn, zou die waarsch wel ten koste van Lulu gekozen zijn ja.
Ik zeg ook niet dat Lulu in de laning phase slecht is, integendeel. Alleen zag je vanavond ook in de game dat het team met de Lulu op een gegeven moment damage te kort kwam om daadwerkelijk kills te pakken en de game af te sluiten, dat werd later gelukkig opgevangen door hun AD Carry, maar vooralsnog blijft het een feit dat hoe langer de game duurt des te meer kans je loopt dat de enemy midlaner die geen halve support is hem qua damage zal uitscalen, en dan komt het aan op de teamfights. Je zag ook in die game van zojuist dat Lulu meer ging fungeren als support en zorgen dat de Lucian zonder defensive items in leven zou blijven.

Wat ik hiermee bedoel is dat het misschien in soloqueue in sommige games wel zal werken maar in een game waar je AD carry 0/5/0 staat je weinig carry potential zult hebben als Lulu. Dan zie ik liever een Ziggs/LeBlanc/vul maar in welke AP mage/AD assassin, waarmee de game wel gecarried zal kunnen worden.

(beetje hetzelfde als vorige seizoenen met Janna mid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Ketho schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:31:
[...]

Zojuist een mail ontvangen dat ik er ook 10 mag uitdelen. Zelfde voorwaarde die Ketho stelt :) DM voor een beta key en hier eens een keer iets hebben geplaatst.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
  • Laatst online: 19-09 22:09

Ryada

She/Her

Hmm jammer dat niemand mijn game heeft bekeken :p

Ach even iets anders net met een 5 man premade een troll game gedaan we verveelden ons dus randomizer ftw.
ik kwam uit als een garen support was geniaal.
Mid game is het nog aardig ook ^.^
Late game werd ik wel snel dood gemaakt maar zal vast niks temaken hebben met mn 525 base movement speed en mijn 2.2 att speed.
Was wel geinig met de 5 man chase over de hele map in late game.
hele enemy team achter mij aan chasen ik met mn q 650 movement speed de hele map door rennen.

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

wambamNL schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:31:
Hmm jammer dat niemand mijn game heeft bekeken :p

Ach even iets anders net met een 5 man premade een troll game gedaan we verveelden ons dus randomizer ftw.
ik kwam uit als een garen support was geniaal.
Mid game is het nog aardig ook ^.^
Late game werd ik wel snel dood gemaakt maar zal vast niks temaken hebben met mn 525 base movement speed en mijn 2.2 att speed.
Was wel geinig met de 5 man chase over de hele map in late game.
hele enemy team achter mij aan chasen ik met mn q 650 movement speed de hele map door rennen.
Ik zou je game graag hebben bekeken, maar ik heb simpelweg geen replay applicaties meer op mijn pc staan ;) dus als ik al eens zou kijken zou ik dat via spectate doen. Als je daar interesse in hebt dan wil ik dat best eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Damienx2 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:51:
[...]

Ik zou je game graag hebben bekeken, maar ik heb simpelweg geen replay applicaties meer op mijn pc staan ;) dus als ik al eens zou kijken zou ik dat via spectate doen. Als je daar interesse in hebt dan wil ik dat best eens doen.
Is ook goed :)
Ik zal zowieso eens een keer een paar games op twitch zetten en dat de games later ook nog bekeken kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Verdomd, ik lees al zo vaak mee maar ik post eigenlijk nooit iets.

Wat zijn jullie ranked ratings atm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Bij mij 0000. Ik heb nu 200 games gewonnen en ik speel nog steeds unranked. Ik wil eerst goed kunnen junglen, top en ADC spelen voordat ik aan ranked begin. Ik heb ook niet het idee dat ik tegen hele sterke spelers moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
Xanthian schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:08:
Bij mij 0000. Ik heb nu 200 games gewonnen en ik speel nog steeds unranked. Ik wil eerst goed kunnen junglen, top en ADC spelen voordat ik aan ranked begin. Ik heb ook niet het idee dat ik tegen hele sterke spelers moet spelen.
Gewoon ranked spelen, leer je van. Er zitten meer try hards in ranked dan in normals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:00

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Booyaa schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 08:59:

Ik zit nu in Silver 5 maar heb dit seizoen nog heel weinig ranked gespeeld.
Was in Seizoen 3 gold, Seizoen 2 Silver en Seizoen 1 bronze :P maar toen boeide ranked me niets haha, toen had ik er niet eens echt benul van. vond het raar en stom dat je omstebeurd een champion moest kiezen XD dus speelde liever normal haha

[ Voor 26% gewijzigd door Ricmaniac op 05-03-2014 09:17 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 16:01

Meneer iCy

swarma

Zo frusterend, je wint er 1, 2 a 3 en je verliest er weer 1, 2 a 3 door voornamelijk een troll. Gisteravond ipv een ADC, picked ze een Diana als lastpick met als reden, oops ik dacht dat we al een ADC hadden en ik ga Mid.

Gisteravond:
Eerste potje:
Ben dus maar noodgedwongen naar Bot gegaan en helaas ging de rest van de team feeden en vooral Diana :(. Zelf goed geëindigd, maar heb je niets aan als je 2 andere lanes ook moet carry-en + de jungle.

Tweede potje:
Potje daarna, Vel staat 2-0 achter en zegt ik ga afk, bad game. Komt terug om nog even bewust 2 kills weg te geven (loopt door naar het eind) en roept in All dat ze hem moeten killen.

3e:
(geen troll aan beide kanten)
Bot ging slecht en ik had het niet makkelijk tegen Annie. Ze was erg goed bezig. Na 20 minuten 0/0/0 met gelijke farm, maar had na 20 minuten wel haar toren neer. Ben toen bot gaan ganken en gezien de score, raad maar hoe het ging :-)

4e:
Mid gewonnen na 20 minuten, daarna wederom gaan roamen

5e:
Dit vind ik een normale reden om te verliezen, geen troll. Wel helaas Vi die 2x een DC krijgt terwijl ze de enemy team probeert te baiten bij de Baron. 2x onnodig een ace, wat wel onze nek heeft gekost. Wel als Garen zijnde van Pantheon gewonnen. Pantheon countert mij, maar hij wist blijkbaar niet hoe hij mij moest counteren. Hij stopte nooit mijn passive en ik kon zijn passive stoppen met een AA en daarna met Q/E harassen. Niet 1 keer maar de hele tijd.

http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168#matches

[ Voor 4% gewijzigd door Meneer iCy op 05-03-2014 09:22 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gepromoveerd naar Silver 3. Als main support merk ik dat het een hele slimme zet is om spelers toe te voegen aan je friendlist wanneer je een succesvolle botlane hebt gespeeld met een ADC. Voorheen deed ik alles gewoon solo en dat ging een tijdje goed met als piek Silver 2 maar sinds dien keihard gevallen naar onderkant Silver 4

Nu weer de klim pakken en hopelijk richting Silver1, gold. Wie weet. Had een goede Ezreal speler gevonden samen met mijn main Janna waren wij enorm moeilijk te ganken voor hun jungler, was toch best geinige combo... normaliter duo ik graag met een Draven of Caitlyn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
Ook mensen die rond d5 / plat 1, 2 zitten?

Zit zelf atm op plat 2. Ben van plat 1 naar 2 gegaan. Zit alweer bijna in plat 3 :((.

Iemand zin om te duoQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Het was gisteren weer trollday in silver blijkbaar :) Gisteren ook een ryze in het team gehad, ik speelde elise en ga voor hem ganken op top, we worden gecounter ganked door Vi maar ik pik nog first blood op, helaas kan de renekton double kill pakken. Ryze onmiddelijk in chat: "Omg you noob!" Begint te expres te feeden de rest van de game dus support word het ook beu en gaat afk.

Daar ging men 6win streak dus en gelijk men eerste loss op Elise dit season :( gelukkig de game erna revanche kunnen nemen met wukong maar toch :) Na zo'n games moet je gewoon de knop kunnen omdraaien en weten dat die loss niet te voorkomen was.. en gewoon weer doorgaan.

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 16:52
Ketho, nogmaals mijn dank! Heb het net geïnstalleerd; works like a charm!

Inmiddels zit ik na een kleine 300 games halverwege Silver 1 en blijf ik daar beetje schommelen. Hopelijk kan ik een keer een win streak pakken en Gold bereiken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ik zit met 160 wins in silver 5.
Begonnen in Silver 4 dit seizoen (1 week geleden) en ondertussen een kleine 42 ranked games gespeeld met een win ratio van 40%.
Voor iemand die pas een paar maanden actief speelt en beter wilt worden vind ik dat ik het niet slecht doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Greenpearl schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:33:
[...]

Het was gisteren weer trollday in silver blijkbaar :) Gisteren ook een ryze in het team gehad, ik speelde elise en ga voor hem ganken op top, we worden gecounter ganked door Vi maar ik pik nog first blood op, helaas kan de renekton double kill pakken. Ryze onmiddelijk in chat: "Omg you noob!" Begint te expres te feeden de rest van de game dus support word het ook beu en gaat afk.

Daar ging men 6win streak dus en gelijk men eerste loss op Elise dit season :( gelukkig de game erna revanche kunnen nemen met wukong maar toch :) Na zo'n games moet je gewoon de knop kunnen omdraaien en weten dat die loss niet te voorkomen was.. en gewoon weer doorgaan.
Troll was het niet bij de enemy. Hij koos bewust voor Ryze en de enemy Ryze deed het behoorlijk goed. Was zijn lane zelfs aan het winnen, totdat rammus begon te babysitten :-). Hij werd geflamed in Allchat in het begin en hij zei wacht maar :-).

Hij stond zelfs 3/1 en had dubbele farm op renekton bij 15 minuten.

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 05-03-2014 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Booyaa schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:26:
Ook mensen die rond d5 / plat 1, 2 zitten?

Zit zelf atm op plat 2. Ben van plat 1 naar 2 gegaan. Zit alweer bijna in plat 3 :((.

Iemand zin om te duoQ?
Weet dat Qutheon (GOT naam) gisteren naar Diamond is gepromoveerd. Misschien een DM sturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Ben aan het opgeven....gisteren nog enkele games gespeeld, maar pffff...wat een community.

Eerste game verloren terwijl we makkelijk hadden kunnen winnen, had onze mid en onze botlane een beetje serieus gespeeld.

Tweede game krijg ik Lee sin jungle tegen....en normaal heb ik daar geen schrik van met Vi (namelijk weinig goeie Lee sin Junglers in Bronze)....maar deze was een geval apart. Hij probeert men red te stealen, ik engage hem 1v1 (misschien niet echt slim), ik ping om hulp omdat hij ook low was. Onze top pantheon komt helpen, ik sterf, lee sin ontsnapt, enemy top (Renek) komt ook helpen....Lee sin "double kill"....

Begint onze Pantheon al gelijk te roepen en te tieren...pffff...game is nog maar 3 minuten bezig en iedereen is al aant flamen...

Winnen lukt me niet meer, zelfs niet meer met men allerliefste Vi (103 games)...steek mij maar in bronze 5....kgeraak nooit uit bronze. :-(

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Booyaa schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 08:59:

Silver 2 met promo's naar Silver 1 (alweer). Blijf meestal best lang in Silver 1 hangen om vervolgens in 2 te komen en eigenlijk altijd vrij snel weer in Silver 1 zit :) Begin van dit seizoen in Silver 4 gestart maar daar was ik vrij snel uit.

@Brain3, ga Evelynn spelen, waarom? Omdat mensen je niet aan zien komen en vooral in Bronze/silver niveau ze totaal niet tegen haar weten te spelen. Meestal staan er op standaard plekken toch wel een Pink, deze haal je dan gewoon weg en een minuut later gank je dan alsnog de lane. Bouw haar AP tank (Rylai's Crystal Scepter, Liandry's Torment) en bouw Spirit of the Elder Lizard als eerst af. Als de game dan nog niet is afgelopen kan je het beste Health items pakken met Armor of Magic resist :) Zorg ervoor dat jij engaged en je team pas even later opvolgt (waarom? Omdat ze toch meestal wel al hun Skills, stuns, ults op jou zullen gebruiken waardoor je team vrij spel heeft vervolgens). Seizoen 3 had ze een gemiddelde Kill ratio van 9 en seizoen 4 nog maar 6.3 omdat glasscannon builds niet meer op haar werken.

[ Voor 49% gewijzigd door Mebus op 05-03-2014 10:23 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Booyaa schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:13:
[...]

Gewoon ranked spelen, leer je van. Er zitten meer try hards in ranked dan in normals
Hoi Lamabal :W
Silver V hier ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Brain3 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:09:
Ben aan het opgeven....gisteren nog enkele games gespeeld, maar pffff...wat een community.

Eerste game verloren terwijl we makkelijk hadden kunnen winnen, had onze mid en onze botlane een beetje serieus gespeeld.

Tweede game krijg ik Lee sin jungle tegen....en normaal heb ik daar geen schrik van met Vi (namelijk weinig goeie Lee sin Junglers in Bronze)....maar deze was een geval apart. Hij probeert men red te stealen, ik engage hem 1v1 (misschien niet echt slim), ik ping om hulp omdat hij ook low was. Onze top pantheon komt helpen, ik sterf, lee sin ontsnapt, enemy top (Renek) komt ook helpen....Lee sin "double kill"....

Begint onze Pantheon al gelijk te roepen en te tieren...pffff...game is nog maar 3 minuten bezig en iedereen is al aant flamen...

Winnen lukt me niet meer, zelfs niet meer met men allerliefste Vi (103 games)...steek mij maar in bronze 5....kgeraak nooit uit bronze. :-(
Als ik Lee Sin tegen heb, start ik altijd red. Wordt die niet meer gestolen.
Later, na level 8 á 9 kan je hem vaak goed hebben omdat Lee niet kan ontsnappen aan Vi. Die Q is op een te lage CD en je ulti pakt iedereen. Dit werkt vaak wel op bronze e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Xanthian schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:29:
[...]

Als ik Lee Sin tegen heb, start ik altijd red. Wordt die niet meer gestolen.
Later, na level 8 á 9 kan je hem vaak goed hebben omdat Lee niet kan ontsnappen aan Vi. Die Q is op een te lage CD en je ulti pakt iedereen. Dit werkt vaak wel op bronze e.d.
idd, zo doe ik het ook meestal en idd...lee kan je best wel hebben met Vi...maar toen ging het toch wel effe helemaal mis....en heel het team liet het gelijk blijken :(

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Brain3 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:09:

Ach Bronze.. de duvel speelt ermee, en anders Riot wel. Ik zit nu voor de 7e keer dit seizoen in promo's van Bronze 5 naar 4. Telkens verlies ik 1 op de 4 games, niet echt slecht dus lijkt me. Telkens gebeurd echter hetzelfde: wanneer ik eenmaal op 50+ punten in Bronze 4 zit, dan krijg ik een losstreak van 5 matches, niet door trolls, gewoon door barslechte spelers in mijn team.

Mij kan je veel wijsmaken, maar dat dit nu al 6x! gebeurd is, kan geen toeval zijn meer zijn. Ik heb letterlijk 2 win percentages: normaal 75%. Totaal 52%. Op een of andere manier verlies ik steeds 17 punten bij een loss en krijg er 21 bij een win (scheelt soms een puntje aan beide kanten natuurlijk).

Ik begrijp niet waar dat voor nodig is, het lijkt erop dat 'het systeem' vindt dat ik redelijk op mijn plek zit, maar nog best mag groeien. Met een winrate van 50% stijg ik immers met deze puntenverdeling. Door de grote aantallen kan ik door een beetje geluk met een winstreak binnen no-time promo's halen. Maar met een beetje pecht zit ik zo weer een divisie lager.

Dus als het systeem vind dat ik op mijn plek zit, waarom dat zulke aantallen bij winn of loss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Mij boeit rank niet zoveel. Leuk dat je weet hoe goed je bent of in welke league je zit maar ik zou je daar niet te druk over maken. Gewoon focussen op je zelf, probeer van elk potje wat te leren. Met cijfers zitten te kloten wordt je niet beter en vaak ook niet vrolijker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Xanthian schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:13:
Mij boeit rank niet zoveel. Leuk dat je weet hoe goed je bent of in welke league je zit maar ik zou je daar niet te druk over maken. Gewoon focussen op je zelf, probeer van elk potje wat te leren. Met cijfers zitten te kloten wordt je niet beter en vaak ook niet vrolijker van.
Tuurlijk, maar van elk potje wat leren zie je pas terug in je rankings uiteraard. Daarnaast ben ik nu eenmaal van de cijfers en statistieken. Als ik gevoetbalt heb, wil ik weten hoevel km ik gelopen heb bijvoorbeeld. Niet omdat ik daar beter van wordt, wel omdat ik dat gewoon leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ero-Sensei schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:54:
[...]

Ach Bronze.. de duvel speelt ermee, en anders Riot wel. Ik zit nu voor de 7e keer dit seizoen in promo's van Bronze 5 naar 4. Telkens verlies ik 1 op de 4 games, niet echt slecht dus lijkt me. Telkens gebeurd echter hetzelfde: wanneer ik eenmaal op 50+ punten in Bronze 4 zit, dan krijg ik een losstreak van 5 matches, niet door trolls, gewoon door barslechte spelers in mijn team.

Mij kan je veel wijsmaken, maar dat dit nu al 6x! gebeurd is, kan geen toeval zijn meer zijn. Ik heb letterlijk 2 win percentages: normaal 75%. Totaal 52%. Op een of andere manier verlies ik steeds 17 punten bij een loss en krijg er 21 bij een win (scheelt soms een puntje aan beide kanten natuurlijk).

Ik begrijp niet waar dat voor nodig is, het lijkt erop dat 'het systeem' vindt dat ik redelijk op mijn plek zit, maar nog best mag groeien. Met een winrate van 50% stijg ik immers met deze puntenverdeling. Door de grote aantallen kan ik door een beetje geluk met een winstreak binnen no-time promo's halen. Maar met een beetje pecht zit ik zo weer een divisie lager.
Tja hoe 'het systeem' over je oordeelt, moet je niet te serieus nemen, ook al moet je er helaas wel mee dealen.

In season 3 zat ik tijdenlang vast in de elo hell van Silver 5: kreeg iets van 5 punten voor een win en -20 voor een loss. Kortom, het systeem vond dat ik in Bronze thuis hoorde. Maar degraderen kon toen niet. Dan zit je dus muurvast. Gaandeweg kroop ik daar langzaam uit, het aantal punten dat ik kreeg voor een win normaliseerde en in no time zat ik in Silver 3. En dat terwijl het systeem vond dat ik in Bronze thuishoorde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Gisteren nog met Renekton gespeeld. Ik heb hem al enkele maanden maar ik speel er pas sinds vorige week echt mee. Ze zeggen dat Renekton late game af valt, maar ik merk hier niet zoveel van. Laatste potje was iets van 50 minuten en ik had voornamelijk een tanky build. Eerst Sunfire, daarna brutalizer, thornmail (voor fed jinx), SV, Frozen Mallet en Black Cleaver.

Late game is gewoon een kwestie van erin duiken, ulti activeren en die hele zooi tanken terwijl de rest van je team iedereen afmaakt. Zo ging dat het laatste potje. Moest lanen tegen Garen, wat in het voordeel van Garen moest zijn. Maar die gebruikte vooral zijn abilities op minions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
Vicarious schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 10:32:
[...]

Hoi Lamabal :W
Silver V hier ;(
Shiet, stalker. Wie van F! ben jij ook alweer :$ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Xanthian schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:37:
Late game is gewoon een kwestie van erin duiken, ulti activeren en die hele zooi tanken terwijl de rest van je team iedereen afmaakt. Zo ging dat het laatste potje. Moest lanen tegen Garen, wat in het voordeel van Garen moest zijn. Maar die gebruikte vooral zijn abilities op minions.
Inderdaad, je moet als Garen harrassen op renekton early game, want anders win je het niet Q+E en wegwezen maar na de Q. Minions pak je toch wel met je E.

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 05-03-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Diamond 4 nu. Zit op dit moment een beetje vast in de bekende 'd5 trollhole' waarin elke game wel een leaver, intentional feeder of dubbel mid/jungle/top getrolld wordt. Ik merk wel dat mijn spel de laatste weken echt veel beter wordt (ben ook positiever over m'n spel in het algemeen) dus verwacht binnenkort naar d3 (en hoger) door te stomen.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online
Rordarok schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:06:
Diamond 4 nu. Zit op dit moment een beetje vast in de bekende 'd5 trollhole' waarin elke game wel een leaver, intentional feeder of dubbel mid/jungle/top getrolld wordt. Ik merk wel dat mijn spel de laatste weken echt veel beter wordt (ben ook positiever over m'n spel in het algemeen) dus verwacht binnenkort naar d3 (en hoger) door te stomen.
Als je ooit een game wilt doen add me maar.

Ingame - Booyaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Booyaa schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:59:
[...]

Shiet, stalker. Wie van F! ben jij ook alweer :$ ?
nyny83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:54:
[...]

Dus als het systeem vind dat ik op mijn plek zit, waarom dat zulke aantallen bij winn of loss?
Zegt niet zoveel. Heb ook ooit een Division 20punten/game gepakt, volgende Division werd dat gelijk 5/game.

Maar goed, als je tientallen games lang in dezelfde B5 blijft zitten, dan ben je misschien nog niet helemaal klaar voor de hogere niveaus. Zoals al vaker gezegd, als je er echt niet thuishoort, dan kom je eruit. Tienduizenden voor jou die uit Bronze naar Silver en hoger klommen, dus niemand is een uitzondering.

Misschien kun je wat meer informatie geven (lolking, replays e.d.) zodat je wat constructieve feedback kan krijgen van de community. Er zijn hier te veel posts van mensen die lopen te schelden op hun huidige bracket, maar zelf niet laten zien hoe ze het er vanaf brachten. Dat is een beetje jammer voor ons, want wij weten (door eindeloze herhaling in dit draadje, snurk) wel hoe klote Bronze1-5 is en het is voor hen/jou een gemiste kans om feedback te krijgen.

Ik loop zelf ook wel eens te schelden (vaak niet in chat) op m'n teammates, maar ben dan wel zo reeel om te kijken naar m'n eigen stats en te realiseren dat mijn eigen ward placing niet optimaal was, enkele tientallen farm achterliep en minder geganked heb dan mogelijk. Elk beetje voegt toe aan een win of loss, ook de kleine foutjes die je zelft maakt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2014 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Toch maar een keer dit topic opgezocht ik speel league nu denk ik 2 a 3 maanden actief en heb pas ongeveer 200 normal wins, ranked zit ik op het moment in bronze 1 en zie verbetering in mn spel en hoop zo snel mogelijk in silver te komen, kom de laatste tijd wel vaak met silver mensen in het team/tegenstanders, weet niet of dit veel zegt maar wel leuk :). Was na de placements in bronze 1 geplaatst(waar ik nu dus weer zit) maar was ondertussen afgezakt naar bronze 3, maar de mensen die daar rond lopen zijn echt ronduit debiel, na een invade op level 1 de toren inflashe bijvoorbeeld, ach ik kan er wel om lachen. Heet op league trouwens het zelfde als hier mocht iemand intresse hebben om me toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Xanthian schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:37:
Gisteren nog met Renekton gespeeld. Ik heb hem al enkele maanden maar ik speel er pas sinds vorige week echt mee. Ze zeggen dat Renekton late game af valt, maar ik merk hier niet zoveel van. Laatste potje was iets van 50 minuten en ik had voornamelijk een tanky build. Eerst Sunfire, daarna brutalizer, thornmail (voor fed jinx), SV, Frozen Mallet en Black Cleaver.

Gister voor het eerst Renekton in een potje aram. Ik dacht altijd dat je dice altijd binnen 4 seconden na slice kon gebruiken, maar je moet een enemy hebben geraakt. Geeft de hero wel wat meer moeilijkheid en complexiteit :Y)

Verder wel een leuke hero. Al speel ik liever Xin of Fiora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:49:
[...]

Zegt niet zoveel. Heb ook ooit een Division 20punten/game gepakt, volgende Division werd dat gelijk 5/game.

Maar goed, als je tientallen games lang in dezelfde B5 blijft zitten, dan ben je misschien nog niet helemaal klaar voor de hogere niveaus. Zoals al vaker gezegd, als je er echt niet thuishoort, dan kom je eruit. Tienduizenden voor jou die uit Bronze naar Silver en hoger klommen, dus niemand is een uitzondering.

Misschien kun je wat meer informatie geven (lolking, replays e.d.) zodat je wat constructieve feedback kan krijgen van de community. Er zijn hier te veel posts van mensen die lopen te schelden op hun huidige bracket, maar zelf niet laten zien hoe ze het er vanaf brachten. Dat is een beetje jammer voor ons, want wij weten (door eindeloze herhaling in dit draadje, snurk) wel hoe klote Bronze1-5 is en het is voor hen/jou een gemiste kans om feedback te krijgen.

Ik loop zelf ook wel eens te schelden (vaak niet in chat) op m'n teammates, maar ben dan wel zo reeel om te kijken naar m'n eigen stats en te realiseren dat mijn eigen ward placing niet optimaal was, enkele tientallen farm achterliep en minder geganked heb dan mogelijk. Elk beetje voegt toe aan een win of loss, ook de kleine foutjes die je zelft maakt.
Owh begrijp me niet verkeerd hoor. Als ik in Bronze 5 hoor; prima, dan speel ik in Bronze 5, ik scheld absoluut niet op mijn huidige bracket.
Waar het mij nu net om ging zijn de vreemde losingstreaks die je ineens krijgt. Puur door slechtere teammates. Zogauw ik demote zit in binnen 1 tot 2 games weer in promo's.

Het enige nadeel zijn de loss streaks én win streaks. Dat voelt oneerlijk. Als je om de game wint en verliest, en eeuwig in divisieX zit, voelt dat prettiger dan het nu gaat. Steeds als door gewoon prima te spelen blijft winnen, en denkt nu kan ik doorstoten verlies ik er weer 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Viper® schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:05:
[...]

Gister voor het eerst Renekton in een potje aram. Ik dacht altijd dat je dice altijd binnen 4 seconden na slice kon gebruiken, maar je moet een enemy hebben geraakt. Geeft de hero wel wat meer moeilijkheid en complexiteit :Y)

Verder wel een leuke hero. Al speel ik liever Xin of Fiora.
Niet bekend met Fiora en Xin hier, speel voornamelijk tanky top of carry jungler. Slice&Dice moet inderdaad wel iemand raken wel je hem nog een keer kunnen gebruiken. Maar in lane is dit heel makkelijk. Als je geganked wordt dan raak je vaak wel iemand de eerste keer wel, daarna kan je hem nog een ker gebruiken. Dit maakt hem zo moeilijk te ganken.

Verder moet je met Renekton goed op je fury letten. Als die meer dan 50% is doen je skills meer damage. Ik gebruik mijn fury bijna altijd met de Q omdat die zo veel healed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik had het vorig seizoen een tijdje en nu laatst weer. Dan speel je een paar games achter elkaar. in 3 wins kreeg ik 4 a 5 punten erbij per win, en toen verloor ik er 1 en gelijk 18 punten eraf. dat duurd dan een 1 tot 2 dagen en toen kreeg ik weer veel punten per win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Xanthian schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:10:
[...]

Niet bekend met Fiora en Xin hier, speel voornamelijk tanky top of carry jungler. Slice&Dice moet inderdaad wel iemand raken wel je hem nog een keer kunnen gebruiken. Maar in lane is dit heel makkelijk. Als je geganked wordt dan raak je vaak wel iemand de eerste keer wel, daarna kan je hem nog een ker gebruiken. Dit maakt hem zo moeilijk te ganken.

Verder moet je met Renekton goed op je fury letten. Als die meer dan 50% is doen je skills meer damage. Ik gebruik mijn fury bijna altijd met de Q omdat die zo veel healed.
In Aram speelt het heel anders, daar is het bijna altijd gelijk full all-in :P

Renekton is sowieso wat meer tankier dan Xin en Fiora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Nog 3 bèta keys voor curse over! Mensen die hun key na één week nog niet hebben gebruikt zal aan iemand anders gegeven worden :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mebus schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:59:
Nog 3 bèta keys voor curse over! Mensen die hun key na één week nog niet hebben gebruikt zal aan iemand anders gegeven worden :)
Lijkt me vooral mooi voor die jungle timers, als jij daar goeie ervaringen mee heb en je heb nog een key over, graag!

[ Voor 0% gewijzigd door garriej op 05-03-2014 17:25 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
garriej schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:24:
[...]

Lijkt me vooral mooi voor die jungle timers, als jij daar goeie ervaringen mee heb en je heb nog een key over, graag!
Voor zover ik zag heb je geen timers van je Red en Blue, maar wel Dragon en Baron, wat toch wel handig is! Zo een mooi klokje is beter dan een stip die op je kaart tevoorschijn komt als Dragon of Baron weer up is :)

Daarnaast is het fijn om te weten wanneer iemand zijn Ult van CD komt (hoewel dit niet altijd even accuraat is geloof ik) en dat je kan zien wanneer er iemand tegen je praat (als die dus ook Curse heeft). Heb het programma verder nog niet echt kunnen gebruiken, maar japie schijnt het ook te hebben nu en daar speel ik weleens mee. Dus maar eens met hem uit proberen.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Mebus schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:28:
[...]

Voor zover ik zag heb je geen timers van je Red en Blue, maar wel Dragon en Baron, wat toch wel handig is! Zo een mooi klokje is beter dan een stip die op je kaart tevoorschijn komt als Dragon of Baron weer up is :)

Daarnaast is het fijn om te weten wanneer iemand zijn Ult van CD komt (hoewel dit niet altijd even accuraat is geloof ik) en dat je kan zien wanneer er iemand tegen je praat (als die dus ook Curse heeft). Heb het programma verder nog niet echt kunnen gebruiken, maar japie schijnt het ook te hebben nu en daar speel ik weleens mee. Dus maar eens met hem uit proberen.
Hmm klinkt goed, vooral die ults zijn wel lekker denk ik hoor, dus doe sowieso maar een key deze kant op gooien als je er nog 1 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@garriej, DM

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

Thnx! Vanavond gelijk proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
  • Laatst online: 23-09-2022
Demote naar bronze 2. Toen ik begon vandaag stond ik nog op 65 LP in bronze 1. helaas helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

isimba schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:46:
Demote naar bronze 2. Toen ik begon vandaag stond ik nog op 65 LP in bronze 1. helaas helaas.
Ja dat is erg zuur, ik ga zo mn eerste potje van de dag spelen, sta nu op 20LP in bronze 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

isimba schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:46:
Je moet proberen om voor 3-4 lanes ongeveer 2 champs te masteren. Dat is het slimste om te klimmen. Als klimmen je doel is natuurlijk, als je het leuker vind om gewoon vrij te zijn in het spelen kan je meerdere champs spelen. Ik ben in diamond gekomen met 4-5 champions. Dit is in principe de makkelijkste manier om te klimmen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Mebus schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 17:28:
[...]

Ik heb gelezen dat ze bezig zijn met blue en red buff in te bouwen en ook dat je het handmatig kan starten als je geen vision hebt.

Hier de thread:http://beta.cursevoice.com/forums/beta-feedback/feature-suggestion/147-blue-and-red-timer-onclick-send-timer-on-chat
Je moet ingelogd zijn en beta acces hebben om het te lezen.

[ Voor 10% gewijzigd door Ryada op 05-03-2014 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik heb ook nog 8 keys over, mochten die van Mebus opzijn ;)

edit: en ze zijn op!

[ Voor 16% gewijzigd door GeleFles op 06-03-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe uitgeprobeerd, maar laat maar. Veel te druk met het spelletje om op die overlay te letten, en wanneer alles up is is ook wel duidelijk zonder. Word pas interessant als het enemy stats laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:11:
Effe uitgeprobeerd, maar laat maar. Veel te druk met het spelletje om op die overlay te letten, en wanneer alles up is is ook wel duidelijk zonder. Word pas interessant als het enemy stats laat zien.
Als jungler vind ik het heel handig.
Ik kijk toch om de 5 seconden op mn minimap (zo ongeveer) waardoor ik de dragon en baron timer automatisch zie.
als ik ga ganken check ik even hoelang voor de ults van cooldown af zijn en aan de hand daarvan kan ik van te voren al inschatten welke lane ik het beste kan ganken om de gank te laten slagen.
In de tf fase kan ik makkelijker beslissen wanneer ik moet initiaten en soms met een ziggs of gangplank kan ik om een ulti vragen op de lane die ik gank.

Hier even buiten gelaten dat ik dit eerst allemaal op mn telefoon bij hield is dit een uitkomst blue en red kan ik uit mn hoofd timen.

Blijkbaar heeft niemand mijn replay gekekeb of is vergeten feedback te geven zou het dan handiger zijn er een youtube filmpje van te maken?

[ Voor 14% gewijzigd door Ryada op 05-03-2014 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-09 14:58

MikeVM

- Baloo -

hallo, ik zit ook vast in bronze I, ik win meestal mijn lane, maar ik kan nooit het spel Carry'en. andere lanes lopen achter, en dan kom ik na 30 minuten zwaar fed tegenstanders tegen. tja daar sta je dan.

in Bronze moet je echt de carry zijn om vooruit te kunnen imo

DuoQ'ers mogen mij DM'en voor een potje.
- geen flamers aub
- geen toplaners (my favorite lane)
- kan alle lanes buiten mid
- Bronze II - Silver II

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wambamNL schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:18:

Blijkbaar heeft niemand mijn replay gekekeb of is vergeten feedback te geven zou het dan handiger zijn er een youtube filmpje van te maken?
Heb em denk ik gemist, waar staat deze?
MikeVM schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:28:
hallo, ik zit ook vast in bronze I, ik win meestal mijn lane, maar ik kan nooit het spel Carry'en. andere lanes lopen achter, en dan kom ik na 30 minuten zwaar fed tegenstanders tegen. tja daar sta je dan.
Wat speel je en ga je ook naar die andere lanes toe? Daarom pak ik vaak roaming mids, Panth, Akali e.d. je word level 6, vergeet je matchup op mid en gaat net zo lang sidelanes lastig vallen tot ze verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:51:
Wat speel je en ga je ook naar die andere lanes toe? Daarom pak ik vaak roaming mids, Panth, Akali e.d. je word level 6, vergeet je matchup op mid en gaat net zo lang sidelanes lastig vallen tot ze verliezen.
Top: Mundo, Olaf, Wukong, Jax, Teemo, Malphite, Darius, Nasus
Other Champs: Fiddle, Amu, Udyr, jinx, cait, sivir, ashe, thresh, annie, sona, soraka, alistar, zilean

ik ben vaak een splitpusher, maar TF's mijd ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:51:
[...]

Heb em denk ik gemist, waar staat deze?

[...]

Ik post ze hier nog wel ff.

Mijn Vi game:
http://www.mediafire.com/?on99n72c4lbowfw

Mijn Amumu game:
https://www.mediafire.com/?twwtklrvwnl71bb

Dit zijn mijn 2 favo junglers dus daarvan heb ik mijn meest recente game van geupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02:59
Uh oh, ik voorzie een herhaling van S2...

Morgana is deze week in ongeveer 75% van de LCS-games gepickt, en volgens de LolKing-stats gaat de pickrate omhoog :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wambamNL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 00:02:
[...]

Ik post ze hier nog wel ff.

Mijn Vi game:

Mijn Amumu game:

Dit zijn mijn 2 favo junglers dus daarvan heb ik mijn meest recente game van geupload.
allebei de Amumu game :P kijk morgen ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeVM schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:57:
[...]

Top: Mundo, Olaf, Wukong, Jax, Teemo, Malphite, Darius, Nasus
Other Champs: Fiddle, Amu, Udyr, jinx, cait, sivir, ashe, thresh, annie, sona, soraka, alistar, zilean

ik ben vaak een splitpusher, maar TF's mijd ik niet.
Hier is je probleem grotendeels. Split pushen kan alleen mee om worden gegaan in diamond. In plat is het zelfs niet aan te raden. Enemy grouped, towerdived en pakt meer objectives dan dat jij in je eentje kan pakken. Teleport is dan de enige optie maar dan wordt een kill in lane dubbel zo lastig, terwijl je het juist wil carryen. Kill je lane opponent, pak de turret en roam naar mid/drake. Dat is 'the way'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 00:22:
[...]

allebei de Amumu game :P kijk morgen ff
Whoops foutje.
http://www.mediafire.com/?on99n72c4lbowfw
Dit is dan toch echt de Vi game.
Ik heb het orginele bericht ook geedit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiedB schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 00:17:
Uh oh, ik voorzie een herhaling van S2...

Morgana is deze week in ongeveer 75% van de LCS-games gepickt, en volgens de LolKing-stats gaat de pickrate omhoog :/
Morg support is niet echt veel gespeeld hoor, bijna allemaal mid in eerdere seizoenen.
Preseason 1 werd ze wel regelmatig gespeeld als support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 00:29:
[...]

Hier is je probleem grotendeels. Split pushen kan alleen mee om worden gegaan in diamond. In plat is het zelfs niet aan te raden. Enemy grouped, towerdived en pakt meer objectives dan dat jij in je eentje kan pakken. Teleport is dan de enige optie maar dan wordt een kill in lane dubbel zo lastig, terwijl je het juist wil carryen. Kill je lane opponent, pak de turret en roam naar mid/drake. Dat is 'the way'.
ja, vaak moet je als team kunnen omgaan met een splitpusher. vaak gaan ze enkel flamen, of ze gaan aggressief spelen, en teamfights aangaan, als ze dan achter mij chasen, dan gaan ze doodleuk ook chasen. met als gevolg, ik ga dood. en het team loopt enkel achter hun aan en doen niets..

imo moet je als team (met splitpusher) dan constant op mid zijn, pushen als ze er niet zijn, en defenden als ze pushen.. een goede toplaner kan meer dan 50% van de ganks overleven. op zen minst lang genoeg laten chasen, zodat jouw team een objective kan nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon_92
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-09 18:25
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 00:47:
[...]

Morg support is niet echt veel gespeeld hoor, bijna allemaal mid in eerdere seizoenen.
Preseason 1 werd ze wel regelmatig gespeeld als support.
Morg support werd de afgelopen weken redelijk gespeeld week 5 /6 / 7.

Ze is ook vrij sterk tegen andere cc supports ( leona / thresh / annie). 't Verbaast me dus ook dat ze niet meer gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MikeVM schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 01:03:
[...]

ja, vaak moet je als team kunnen omgaan met een splitpusher. vaak gaan ze enkel flamen, of ze gaan aggressief spelen, en teamfights aangaan, als ze dan achter mij chasen, dan gaan ze doodleuk ook chasen. met als gevolg, ik ga dood. en het team loopt enkel achter hun aan en doen niets..

imo moet je als team (met splitpusher) dan constant op mid zijn, pushen als ze er niet zijn, en defenden als ze pushen.. een goede toplaner kan meer dan 50% van de ganks overleven. op zen minst lang genoeg laten chasen, zodat jouw team een objective kan nemen..
Dit is solo Q, alles wat je zegt is waar, zo zou het moeten. Je moet het anders bekijken though. Jouw team snapt niet dat ze dragon moeten pakken als er 3 top zijn om jou te killen, ze snappen ook niet dat ze zo lang mogelijk in mid moeten defenden ipv engagen of gecaught worden te ver voor de turret. Als je dit weet, dan ga je vanzelfsprekend niet splitpushen maar groupen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-09 14:24
RonnieB82 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:09:
heb je er nog een? ;)

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 01:17:
[...]

Dit is solo Q, alles wat je zegt is waar, zo zou het moeten. Je moet het anders bekijken though. Jouw team snapt niet dat ze dragon moeten pakken als er 3 top zijn om jou te killen, ze snappen ook niet dat ze zo lang mogelijk in mid moeten defenden ipv engagen of gecaught worden te ver voor de turret. Als je dit weet, dan ga je vanzelfsprekend niet splitpushen maar groupen.
ik zal het meer proberen, hopelijk heb je gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik zie zo vaak dat die draak niet wordt gepakt. Toen ik bezig was om level 30 te worden ging ik vaak naar de draak toe en ging ik veel pingen. Niemand kwam. Nu ik al tijdje 30 ben komen ze tenminste wel als ik ping, als ze het niet de druk hebben. Verder zie ik het zo vaak dat als je level 10 bent dat de draak er nog steeds staat.

Met Vi kan je dan heel makkelijk de draak solo'en je hebt gewoon gratis gold. Het zelfde geld voor Kha en Nasus. Die kunnen ook heel makkelijk en snel de draak solo'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-09 14:17
Gisteren zo'n goed spelletje gespeeld met Leona! Al mijn E skills er op, Q op de ap of enemy adc, wards net op tijd refreshen, timers posten van dragon & enemy blue, junglers callen als ze ergens heen gingen en dan nog een paar mooi getimede flashes waarmee ik enemy elise heb kunnen outrunnen :)
Onze top en mid lane hadden het wat moeilijker, maar nadat mijn adc 5/1 stond en we wat begonnen helpen op andere lanes ging het steeds beter. Uiteindelijk vrij mooie win wel.
Soms lukt het allemaal zo goed en voelt het aan als diamond-niveau. Andere dagen is het helaas altijd net niet en voelt het als bronze fails ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonnieB82 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 23:09:
Ik zou het ook heel graag willen proberen :-).

Ik lees hier wat meer mee dan dat ik post (meer bij Diablo 3) maar desondanks zou ik het erg waarderen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Gisteravond 2 potjes gehad en beide zonder troll :D

1 verloren door wat minder bekwame teammates maar daar kan ik mee leven :-) en 1 gewonnen doordat we een winnende top/mid lane hadden. Helaas was de jungler en botlane behoorlijk slecht bezig, maar goed win = win.

http://www.lolking.net/su...153168#matches/1358839474

Maar het tooltjes is wel handig van cursevoice. Hoef je zelf niet meer bij te houden wanneer de baron/dragon up is :-).

[ Voor 15% gewijzigd door Meneer iCy op 06-03-2014 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 07:54:
Ik zie zo vaak dat die draak niet wordt gepakt. Toen ik bezig was om level 30 te worden ging ik vaak naar de draak toe en ging ik veel pingen. Niemand kwam. Nu ik al tijdje 30 ben komen ze tenminste wel als ik ping, als ze het niet de druk hebben. Verder zie ik het zo vaak dat als je level 10 bent dat de draak er nog steeds staat.

Met Vi kan je dan heel makkelijk de draak solo'en je hebt gewoon gratis gold. Het zelfde geld voor Kha en Nasus. Die kunnen ook heel makkelijk en snel de draak solo'en.
Probleem daarmee is gepakt worden. Vi en Kha zullen flink wat HP verliezen tijdens een lv10 dragon en debuffed zijn. Als een enemy Lee oid zoiets ziet, ben je vrij hard de sjaak of je moet dragon weggeven. Dus als het even kan, eerst bot lane low krijgen of killen zodat ze dragon niet stelen of overpakken als jij geganked word.

En zoals eerder gezegd tegen MikeVM, splitpushen werkt bijna nooit tenzij je allen premade op ventrilo oid zit. Je kan nog zo hard roepen dat ze aan de tower moeten plakken, 1 greedy assassin die denkt dat hij de support wel even one-hit en kwn terugspringen verkloot het meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Jongens, dat tooltje? Waarom wordt dat niet als cheat/hack gezien. Het neemt een groot deel micromanagement van de game weg, wat je dus een ontzettend voordeel geeft t.o.v. je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:46:
Jongens, dat tooltje? Waarom wordt dat niet als cheat/hack gezien. Het neemt een groot deel micromanagement van de game weg, wat je dus een ontzettend voordeel geeft t.o.v. je tegenstander.
Welk tooltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:14

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Gister potje ARAM met een vriend gedaan, ik als Master Yi( :D) en hij als Jarvan. 5 min in de game en onze Gankplank gaf aan dat hij zijn pa moest wegbrengen. 4v5 was het nu dus.

Het ging nog redelijk gelijk op, in het begin ging ik redelijk vaak dood dankzij een enemy thresh met zijn grab en vervolgens springt iedereen op me; Kassadin, Vladimir, Graves en Mordekaiser. Maar toen mijn vriend eenmaal lekker tanky werd en veel Magic Resist had kon hij er telkens op springen, ulten en ze konden geen kant op. Vervolgens kwam ik er aan, ult aan, E aan en via mijn Q erin springen :D

Quadra kill gehaald, bijna Penta kill maar onze Swain jatte die :(

Wel gewonnen nog :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die teambuilder werkt best netjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Mijn Curse Béta keys zijn ook op, maar er zijn er 4 die nog niet zijn ingevoerd. Als deze van het weekend nog niet zijn ingevoerd bij Curse dan geef ik ze alsnog weg want er is veel interesse voor :)

Paar pagina's terug gaf Ketho aan dat ie ook weer keys mocht weggeven, misschien dat hij er nog wat heeft.

Het programma is gewoon legaal en is niks cheat-achtigs aan en zelfs pro spelers op Twitch maken er gebruik van.

@RonnieB82, op Curse kan je zien welke keys al geclaimed zijn. Als dit na een bepaalde tijd nog niet is gedaan (laat zeggen: 5 dagen of eind deze week) geef ik ze opnieuw weg.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ero-Sensei schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:46:
Als je dat tooltje zou bannen dan zouden alle apps op je telefoon die dat bijhouden ook als cheat/hack gezien moeten worden.
Het tooltje start alleen de timer als jij vision hebt op dragon/baron.
Of de ults van je team al up zijn kan je via het groene bolletje normaal gesproken al zien maar nu heb je er ook een timer bij.
Het is iets wat je ook op je mobiel kan doen zoals wat ik altijd deed (ja ik hield zelfs ult timers bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de key Ronnie!

Zal deze vanavond meteen eens gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht er iemand nog een key hebben dan zou ik er graag wel 1 willen ontvangen.
Gisteren wel gemerkt in een potje jungle VI dat mn timing niet goed is. Ganks etc gaan prima maar dragon/baron control heb ik totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 17:28
Als iemand nog een key heeft zou ik graag het tooltje proberen.

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irelia is gebuffed op PBE :D Hiten Style no mana cost down from 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:35:
Irelia is gebuffed op PBE :D Hiten Style no mana cost down from 40
Wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
wambamNL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:25:
[...]

Als je dat tooltje zou bannen dan zouden alle apps op je telefoon die dat bijhouden ook als cheat/hack gezien moeten worden.
Het tooltje start alleen de timer als jij vision hebt op dragon/baron.
Of de ults van je team al up zijn kan je via het groene bolletje normaal gesproken al zien maar nu heb je er ook een timer bij.
Het is iets wat je ook op je mobiel kan doen zoals wat ik altijd deed (ja ik hield zelfs ult timers bij)
Onzin natuurlijk. Een app op je telefoon houdt helemaal niks bij, dat doe je zelf. Die app is slechts een hulpmiddel die jij door je eigen waarnemingen ingame voedt met informatie. Je zou er ook pen en papier en een kookwekker voor kunnen gebruiken.

Een ingame tool zoals dit haalt dus alles weg wat je zelf moet zien. Ja je moet er vision op hebben, maar je hoeft er niet meer op te letten. Micromanagement valt dus voor een groot deel weg. Ult CD bijhouden van 5 champions ammehoela dat iedereen dat al doet. Sterker nog, niemand kan het precies: weten wanneer ze precies gebruikt worden (dus op 10 champs tegelijk letten), en na de strijd die tijden ook nog precies weten? Van 5 champions weten hoeveel CDR ze precies in de items hebben en deze kennis zonder tijd te verliezen ook paraat hebben én van alle champions precies weten hoeveel base CD ze hebben op hun ult?

Tuurlijk, het ís allemaal bij te houden, maar niet zoals met zo'n tooltje. In de praktijk zal je de Malphite ult bijhouden, en een Amumu ult, maar een Caitlyn ult zal geen prioriteit krijgen. Het maakt het verschil of je met 3 man 25% HP de overgebleven Jinx wel of niet nog gaat engagen bijvoorbeeld.

Ja je moet er vision op hebben, maar alles op je scherm weergegeven krijgen en alles daadwerkelijk zien is wel heel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada

Ryada

She/Her

Ero-Sensei schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:45:
[...]

Onzin natuurlijk. Een app op je telefoon houdt helemaal niks bij, dat doe je zelf. Die app is slechts een hulpmiddel die jij door je eigen waarnemingen ingame voedt met informatie. Je zou er ook pen en papier en een kookwekker voor kunnen gebruiken.

Een ingame tool zoals dit haalt dus alles weg wat je zelf moet zien. Ja je moet er vision op hebben, maar je hoeft er niet meer op te letten. Micromanagement valt dus voor een groot deel weg. Ult CD bijhouden van 5 champions ammehoela dat iedereen dat al doet. Sterker nog, niemand kan het precies: weten wanneer ze precies gebruikt worden (dus op 10 champs tegelijk letten), en na de strijd die tijden ook nog precies weten? Van 5 champions weten hoeveel CDR ze precies in de items hebben en deze kennis zonder tijd te verliezen ook paraat hebben én van alle champions precies weten hoeveel base CD ze hebben op hun ult?

Tuurlijk, het ís allemaal bij te houden, maar niet zoals met zo'n tooltje. In de praktijk zal je de Malphite ult bijhouden, en een Amumu ult, maar een Caitlyn ult zal geen prioriteit krijgen. Het maakt het verschil of je met 3 man 25% HP de overgebleven Jinx wel of niet nog gaat engagen bijvoorbeeld.

Ja je moet er vision op hebben, maar alles op je scherm weergegeven krijgen en alles daadwerkeling zien is wel heel wat anders.
Tuurlijk je hebt in zekere zin een punt.
Maar hetzelfde deed ik ook al met een app op mijn mobiel is het enige wat ik zeg.
ik zelf houd mijn team flat base ult cooldown bij dan kan je ongeveer schatten waneer hij van cd afkomt.
het neemt wel wat weg ja maar het zorgt er niet voor dat je een oneerlijke voorsprong krijgt aangezien je hetzelfde kan doen met jungle timers op je mobiel of op je computer.
van de app heb ik ook gemerkt dat het altijd flat cooldown van je ult neemt waardoor je alsnog niet de echte cd krijgt met cdr.
tuurlijk zullen er van dit soort tooltjes altijd voorstanders en tegenstanders zijn want de een vind het bijhouden op de telefoon al vals spelen en de ander niet.
in principe is daarom deze discussie nutteloos want het is jou mening of je het eerlijk vind of niet.
Ik kan ook zeggen ik zit in silver 5 en als ik gematched word met platinum en diamond players dan hebben hun een oneerlijk voordeel, wat totaal niet waar is maar dat is wel mijn mening omdat hun in een hogere bracket zitten.

Beware dit is mijn mening en gebasseerd op mijn ervaring het kan zijn dat jij het hier totaal niet mee eens bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:58
jenpet schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:34:
Als iemand nog een key heeft zou ik graag het tooltje proberen.
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:32:
Mocht er iemand nog een key hebben dan zou ik er graag wel 1 willen ontvangen.
Gisteren wel gemerkt in een potje jungle VI dat mn timing niet goed is. Ganks etc gaan prima maar dragon/baron control heb ik totaal niet.
Ik heb jullie beiden een key gepm'd, ik heb zelf 10 betakeys gekregen, nadat ik van Ketho een key had gekregen/

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:03:
[...]

Ik heb jullie beiden een key gepm'd, ik heb zelf 10 betakeys gekregen, nadat ik van Ketho een key had gekregen/
Als je er nog 1 over hebt. I'd like one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:58
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:04:
[...]

Als je er nog 1 over hebt. I'd like one.
Je hebt een PM!
Nog maar 7 (gaat hard) 1 over, dus als er nog gegadigen zijn, stuur mij een PM

[ Voor 5% gewijzigd door Turismo op 06-03-2014 18:36 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
wambamNL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:52:
[...]

Tuurlijk je hebt in zekere zin een punt.
Maar hetzelfde deed ik ook al met een app op mijn mobiel is het enige wat ik zeg.
ik zelf houd mijn team flat base ult cooldown bij dan kan je ongeveer schatten waneer hij van cd afkomt.
het neemt wel wat weg ja maar het zorgt er niet voor dat je een oneerlijke voorsprong krijgt aangezien je hetzelfde kan doen met jungle timers op je mobiel of op je computer.
van de app heb ik ook gemerkt dat het altijd flat cooldown van je ult neemt waardoor je alsnog niet de echte cd krijgt met cdr.
tuurlijk zullen er van dit soort tooltjes altijd voorstanders en tegenstanders zijn want de een vind het bijhouden op de telefoon al vals spelen en de ander niet.
in principe is daarom deze discussie nutteloos want het is jou mening of je het eerlijk vind of niet.
Ik kan ook zeggen ik zit in silver 5 en als ik gematched word met platinum en diamond players dan hebben hun een oneerlijk voordeel, wat totaal niet waar is maar dat is wel mijn mening omdat hun in een hogere bracket zitten.

Beware dit is mijn mening en gebasseerd op mijn ervaring het kan zijn dat jij het hier totaal niet mee eens bent.
Houdt de tool alleen ults van je eigen team bij? Als het legaal is, niks mis mee om te gebruiken hoor. Ik vraag me alleen af of dit de kant is die Riot op moet willen, of dat ze dit juist moeten onderdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

wambamNL schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:52:
[...]

Dat geldt zo'n beetje voor elke post op dit forum ;)

Anyway, gister even een gamepje Morgana support gespeeld en het is toch wel lastig voor mij. Early in laning ging het prima en wonnen we de lane ondanks dat mijn adc vrij matig was (slecht lasthitten en lette vaak niet op als ik een Q landde, we pakten vooral kills als de tegenstander engagede en ik een Q raakte). In teamfights werd ik echter steeds opgeblazen omdat ik de neiging heb er te snel in te duiken. Zodra ik dan mn ult aanzet word ik opgeblazen voordat hij helemaal af kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Ero-Sensei, zoals al eerder aangegeven, het is een legaal programma. Riot zegt dat je het gewoon mag gebruiken. Hij houd Ults CD bij, maar is niet altijd even precies wat dat betreft.

Het is gewoon een hulpmiddel en daarbij krijg je ook nog eens voor niks een voip optie. Al met al een mooi programma dat mooi verwerkt is in de client en in de game.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 00:41
Ero-Sensei schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 11:26:
[...]
Houdt de tool alleen ults van je eigen team bij?
Ja, alleen je eigen team

Ik wist eigenlijk niet dat mensen die een beta key geclaimed hadden zelf ook weer meer zouden ontvangen. Dat gaat best wel hard dan, en had liever niet een hele discussie willen ontketenen over dit onderwerp :|

Hier de Curse Voice FAQ, aangezien die achter een afgeschermde login zit blijkbaar
Greetings all! Once again we want to thank you for your continued feedback and testing of Curse Voice beta! With your help, we're making amazing progress! Below, you'll find a list of frequently asked questions and our answers. :)

Question: How do I get into beta?
Answer: Curse Voice is in a closed beta. Currently, Curse Premium members can claim a key as a thanks for their support. We will continue to expand the beta to more users in the coming weeks as we work towards public beta. We are committed to the quality of the product and will let that guide our release schedule.

Question: Does this only work for LoL?
Answer: Our current focus is on League of Legends features. However, you are welcome to create a voice session for any game or reason. We only have game-specific overlay features for LoL. After we’re happy with the LoL feature set, we will expand to additional games.

Question: Does this work for jungle camps besides Dragon and Baron?
Answer: Currently we only have timers for Dragon and Baron. Once we are completely happy with these timers we plan to add additional camps as well as custom timers.

Question: Does CurseVoice violate the terms of service for League of Legends?
Answer: Curse Voice overlay only provides timers for events you are already able to track. For example, if you have visibility on Dragon or Baron and they are killed, your timer will start. This is something that could be manually done but our tool helps to automate the process. Our goal is to create features that make the game more fun to play and make your team more effective. We are extremely sensitive when creating these tools and services and have vowed to never create something that would give someone an unfair advantage or exploit the game in any way. We will continue to strive to make value-added tools and services with this core ideal in mind.

Question: Is my IP address protected from other users?
Answer: Curse Voice uses a client / server architecture. This means that your IP address will never be shared with other users and is only known by the server.

Question: I’m located outside of the United States, will voice still work for me?
Answer: Yes! We have servers worldwide and will automatically place you on the one closest to you so that you will always have the lowest latency possible.

Question: How does Curse Voice impact my frame rate?
Answer: In our testing we have seen a maximum drop of 3-5 frames per second while using the Curse Voice overlay. We are committed to ensuring our overlay technology is lightweight and has as little impact on game performance as possible.

Question: Why can’t I use text chat as well as voice?
Answer: Text chat for your voice sessions will be coming very soon. :)

Question: Is there a friends list that I can add people to?
Answer: Currently, there is no friends list and voice sessions can only be shared via the Share link. Our first objective was to create an application for solo queue to allow you to easily join a voice session with your teammates without needing to be their “friend.” We are now planning and designing a friends list system for Curse Voice.

Question: Why can’t I change the install location?
Answer: We made the decision to remove the option to change your install location because it was causing issues and not installing properly. In the future we will be investigating adding this back in.

Question: Is there a Mac version of Curse Voice?
Answer: Right now our focus is on our Windows client. Down the road we will certainly consider creating a Mac version.

Question: How do I change my nickname and avatar?
Answer: When you are in a voice chat, hover over your own Avatar and you will see options for changing your nickname and avatar.

Last edited by naxos: February 27, 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Ok ik ben overtuigt! Ik dacht dat je ook de CD op enemy team kon zien, en dat leek me niet echt fair. Je eigen team hoef je het alleen maar te vragen natuurlijk, dus dat scheelt weer.

Ik denk dat deze tool me vooral zou kunnen helpen goed te warden, gezien de benefits.

Turismo, ik heb je een PM gestuurd.
Pagina: 1 ... 154 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.