Zo frusterend, je wint er 1, 2 a 3 en je verliest er weer 1, 2 a 3 door voornamelijk een troll. Gisteravond ipv een ADC, picked ze een Diana als lastpick met als reden, oops ik dacht dat we al een ADC hadden en ik ga Mid.
Gisteravond:
Eerste potje:
Ben dus maar noodgedwongen naar Bot gegaan en helaas ging de rest van de team feeden en vooral Diana

. Zelf goed geëindigd, maar heb je niets aan als je 2 andere lanes ook moet carry-en + de jungle.
Tweede potje:
Potje daarna, Vel staat 2-0 achter en zegt ik ga afk, bad game. Komt terug om nog even bewust 2 kills weg te geven (loopt door naar het eind) en roept in All dat ze hem moeten killen.
3e:
(geen troll aan beide kanten)
Bot ging slecht en ik had het niet makkelijk tegen Annie. Ze was erg goed bezig. Na 20 minuten 0/0/0 met gelijke farm, maar had na 20 minuten wel haar toren neer. Ben toen bot gaan ganken en gezien de score, raad maar hoe het ging :-)
4e:
Mid gewonnen na 20 minuten, daarna wederom gaan roamen
5e:
Dit vind ik een normale reden om te verliezen, geen troll. Wel helaas Vi die 2x een DC krijgt terwijl ze de enemy team probeert te baiten bij de Baron. 2x onnodig een ace, wat wel onze nek heeft gekost. Wel als Garen zijnde van Pantheon gewonnen. Pantheon countert mij, maar hij wist blijkbaar niet hoe hij mij moest counteren. Hij stopte nooit mijn passive en ik kon zijn passive stoppen met een AA en daarna met Q/E harassen. Niet 1 keer maar de hele tijd.
http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168#matches
[
Voor 4% gewijzigd door
Meneer iCy op 05-03-2014 09:22
]