Tjongejonge, hoe meer ik met Bronze II en I speel, hoe meer overrated ik die categorie begin te vinden.
Onze Jayce Gold III, de rest Bronze I en II (ik als enige niet ranked, net lvl 30 geworden).
We hebben wel gewonnen, daar niet van, maar heb zo veel keren moeten zeggen "group", wat maar heel af en toe werkte.
3 enemies dead, open inhib gerespawned, Ik en Jayce pushen mid (zaten al aan verwoeste tier 2 turret) en we zeggen "go for inhib".
Onze ADC Tryndamere, ja, je leest het goed, gaat wat bot farmen/pushen terwijl deze geen probleem vormt, onze WW jungle loopt de hele tijd tussen camps/lanes en natuurlijk komt de lichte fed riven bij inhib en is het double kill.
Als ik had geweten dat ze het allemaal gingen aftrappen, dan was ik niet tot de inhib gegaan om een double kill te geven.
Ook bij bijna het einde van de game. We pushen bot inhib turret + inhib, mid inhib is open, nee, 3 van on team jumpen op de enemies om wat kills te halen. Gelukkig dps van mij en jayce hoog genoeg om inhib te halen.
Wat een vervelende mentaliteit. Zo gefocussed op hun KDA dat ze liever de game throwen dan het te winnen, wat bijna gebeurt is door dat gedrag (enemy had ace gemaakt omdat er altijd wel 1 was die in unwarded enemy jungle wat farm ging halen top of bot ..)
Ik vind ziggs wel een leuke champ. Ben 7/7/10 gegaan wat niet zo slecht was vergeleken met de andere. Wat ik wel merk is dat ik bijna nooit m'n ignite gebruik. Doordat z'n Q zo'n grote range heeft komt het er bijna niet van. Ben aan het twijfelen of ik gewoon geen andere skill zou nemen.
Heb ignite 1 keer gebruikt en zo hard gefaald. Darius was mij aan het achtervolgen. Had 2 mooie Q geland en hij had nog een paar honderd HP. Ik was zelf redelijk low maar ik had zhonyas. Ik stop, throw een Q, darius springt op mij, ik zet ignite op hem, doe nog een E en duw op m'n 3 toets en ... "YOU HAVE BEEN SLAIN" .... stond m'n Zhonyas op de 1 toets
Heb gelukkig darius gekilled met de laaste tik van ignite