[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 146 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.624 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
misterdoom schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:57:
Dat was eens een leuke game. M'n early game was echt slecht, maar doordat ons team tesamen bleef en er bleef voor gaan toch ruimschoots gewonnen.
Dat laatste zie ik ook wel eens gebeuren waardoor ik een game win of juist verlies.

We staan achter maar blijven samen spelen en door kills op tegenstanders die solo ergens lopen gaan de teamfights opeens heel anders.

Of we staan voor en het team besluit apart aan te vallen/pushen op de verkeerde momenten en de tegenstanders blijven juist samen.

Op deze manier wel een keer gehad dat een verloren game toch werd gewonnen of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:34:
[...]

Lich Bane geeft je een ongelofelijke damage boost die je naar mijn mening niet wil missen op een AP melee champ als Diana. Je autoattack die je vrijwel automatisch doet als je op de AD carry duikt en krijgt early game zo'n 175/200 bonus damage, maar wordt al snel 300-400 damage extra. Dat haal je met maximaal 20/40 ap meer uit een ander item echt niet. Juist met Lich Bane is de kans dat je de ADC binnen 1 a 2 seconde neerhaalt heel groot. Het item geeft je base 80 AP + een empowered autoattack van 50 flat damage + 75% van je AP, maar veel belangrijker is dat die bonus in zijn geheel magic damage is. Die scaled dus mee met Magic Penetration (Void Staff) en maakt je zoveel dodelijker. De double jump kan je nog steeds doen, activeer je shield net iets later dan normaal en je proct Lich Bane zo 2 keer..

[...]

Zou je wellicht wat interpunctie willen gebruiken? Dit leest vrij vervelend.

Dit soort gasten (die Rengar) zijn de typische Brons 3/4/5 stumpers die niet snappen dat het niet de taak van de Jungler is om voor hen de lane te winnen. Als je zelf al 3 keer doodgaat terwijl je niet gecamped word en je geeft vervolgens je eigen jungler de schuld ben je echt niet goed bij je hoofd. Dat soort gasten zet ik altijd direct op mute om vervolgens andere lanes te gaan helpen. Vaak heeft het bij dat soort figuren toch geen nut om te gaan helpen. Kan je beter je aandacht verplaatsen naar Mid en Bot, haal je meer rendement uit en de kans is groter dat je gefeede ADC of Mid die Lulu later prima kan handelen :)

Lulu is een bully ala Teemo maar ze is denk ik in de huidige Assassin meta niet een heel betrouwbare toplaner. Ik denk ook dat ze te weinig toevoegt aan het team, ze is geen tank, en bouwt ze damage dan is ze zo squishy als wat.
Het heeft even geduurd op dit forum, maar dan toch is er iemand die Diana wel begrijpt... ik pink even een traantje weg. Dank voor dit prachtige moment :'(

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 15:06
http://euw.leagueoflegends.com/node/11356

Nieuwe champ :) Eens even lezen..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Werkt zijn passive dan ongeveer hetzelfde als vayne's silver bolts?
Verder vind ik deze champion op xerath lijken, kwa abilities :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 19:42:
[...]

Het heeft even geduurd op dit forum, maar dan toch is er iemand die Diana wel begrijpt... ik pink even een traantje weg. Dank voor dit prachtige moment :'(
Haha graag gedaan ;) Ik ben het gaan testen omdat ik steeds niet hard genoeg burstte met Diana om de ADC neer te krijgen, met verbluffende resultaten. Mits goed gebruikt is Lich Bane een niet te missen core item naar mijn mening, het maakt je burst zo veel zieker. Mensen die het omschrijven als 'een beetje extra damage op je AA' hebben het duidelijk nooit goed getest.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2014 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:24

Lapras

Ice beam

Turismo schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 15:34:
[...]

Er is trouwens een sneaky truukje om je R te resetten wat werkt met lage ping en vingervlug bent dan kan Je R/Q combo doen ipv Q/R, dus je Q is sneller dan je R waardoor je een reset krijgt.

Ah, videootje gevonden
[video]

Daarom speel ik af en toe Diana jungle, maar ze spiked pas ergens rond lvl 10 maar dan is het echt een assassin als je die resets krijgt..
Pre 6 kan je eigenlijk zowiezo weinig betekenen.
Gisteravond een klein uur dit geprobeerd. Een paar keer gelukt, maar dat leek meer willekeurig dan kunde van mijn kant. Nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok het is waar Sten, ik moet letten op mijn interpunctie. Het is niet de eerste keer dat iemand mij dit zegt. Ik zal mijn best doen. :)

Gisteren Xerath even gespeeld en boy o boy .. Hij is echt wel leuker om te spelen. Die range indicator van je ult krijgt iedereen wel te zien waardoor de verrassing een beetje wegvalt en als je hem echt op long range doet zit er toch een kleine delay op die barrages maar toch een heel bevredigend gevoel om van zo ver te kunnen siegen.
Mijn build was endgame:
sorc boots homeguard, athene's, rabcap, voidstaff, morellonomicon, blasting wand die ik niet meer heb kunnen afwerken maar ik zou een rylais gehaald hebben.
Dankzij de 40%cdr heb je die ult om de 60 sec en dat is prachtig om objectives te siegen. Even oprukken met 4 man naar een toren waar er 3 staan te defenden, ulten en dan mogen ze met 3 low hp gaan lopen en is die toren gemakkelijk neer.
Het was wel mijn enige spel met hem en het was even wennen in de laning phase met een andere xerath tegenover me maar de slow en de stun en de lange range maken hem toch wel een bully to be reckoned with.
Ik zou er niet van verschieten als we hem wat vaker gaan zien.
Hij mag dan wel wat mobility missen maar die stun slow en range maken dat wel goed imo.
Triple kill was het beste dat ik er uit haalde en eigenlijk onbewust want er stond nog een low ziggs ergens in een bosje die door mn Q neerging toen ik ali chasete.
Ook een mooie play gezien van de andere xerath, hij burst me low en ik vlucht via jungle naar bosje boven red waar ergens in de buurt een ward moet gestaan hebben want feilloos 3 ults in het bosje en daar ging ik.
Zijn grootste fout was dat hij te weinig andere lanes ging gaan helpen want early game had hij mij goed liggen maar ik ben bot een paar keer gaan helpen en die squishy ez vond het niet zo leuk om uit het niets geburst te worden, waardoor jinx on a roll ging. De Q die je kan opladen on the move vraagt toch even tijd om te wennen maar kan je leuk mee uit halen.

new champ revealed: http://www.surrenderat20.net/2014/02/211-pbe-update.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Ik ben sinds een week overgeschakeld naar blind pick en een 80% winrate kunnen neerzetten met Nasus. Gisteren trouwens een bijzonder leuk pre-made team gehad in mijn team: ze hadden een top nodig (geluk) en ze waren bijzonder vriendelijk en teamspelers (ook voor de random!). Dit uit zich in een jungler die de lane niet unfreezed na een gank en de toren helpt uit te schakelen als je de indicatie geeft als top. Na een goede twintig minuten was het GG.

Nu ben ik niet zo blij met de nerf op de defense mastery, na een eerdere nerf op sunfire en visage. De nieuwe champ (zoals gezien in eerdere teaser(s)) lijkt me leuk en misschien een mooie additie voor mijn roster. Want enkel Karthus is soms een beetje lackluster (weinig 100 to 0) en Ziggs (is iets te squishy) of Gragas (spreekt me persoonlijk minder aan) zijn ook niet onmiddellijk een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:02
Lapras schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 09:52:
[...]

Gisteravond een klein uur dit geprobeerd. Een paar keer gelukt, maar dat leek meer willekeurig dan kunde van mijn kant. Nog tips?
Hmm niet echt tips, het is gewoon verschrikkelijke moeilijk om te doen, het is echt iets van een 0.1s window.

Je zou even door deze reddit moeten gaan voor de ervaringen.
Hier wat tips van een ander:

Okay guys, after extensive testing I think I've figured out how to do this, just not to 100% rate as this guy is. Note that the time frame is insanely small, by this i mean you have to pretty much ultflickq in the span of a friggin' millisecond.
Here are the things I learned/worked for me:
- You must be moving towards the target (at least for me).
- The flick he's talking about isn't swiping to the edge of your screen, It's pretty much moving your cursor a few units behind the target (or yourself).
- Locked screen is really ambitious to do since it forces your screen when you dash.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Wel grappig de Q van de nieuwe champ. Mochten er twee enemy champs very low health weglopen strak naast elkaar, gooi je Q in het midden van ze op max range en BAM beide dood :-). Zal wel once in a lifetime Q zijn :-)

De W lijkt op een spell van Viktor. De E is naar mijn inziens zeer lelijk mocht je een Yasuo in je team hebben. De ult lijkt op die van lux, maar je kan hem bewegen en er zit een slow in.

[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 12-02-2014 12:20 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Is EUW down? Want kan steeds maar niet inloggen (SIV HD ook niet)..

edit: laat maar, kan alweer inloggen.

[ Voor 23% gewijzigd door Mebus op 12-02-2014 13:18 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:24

Lapras

Ice beam

Turismo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:41:
[...]

Hmm niet echt tips, het is gewoon verschrikkelijke moeilijk om te doen, het is echt iets van een 0.1s window.

Je zou even door deze reddit moeten gaan voor de ervaringen.
Hier wat tips van een ander:

Okay guys, after extensive testing I think I've figured out how to do this, just not to 100% rate as this guy is. Note that the time frame is insanely small, by this i mean you have to pretty much ultflickq in the span of a friggin' millisecond.
Here are the things I learned/worked for me:
- You must be moving towards the target (at least for me).
- The flick he's talking about isn't swiping to the edge of your screen, It's pretty much moving your cursor a few units behind the target (or yourself).
- Locked screen is really ambitious to do since it forces your screen when you dash.
Dan lag het gelukkig niet direct aan mij. Of ja, eigenlijk wel. Mocht het werken, is het wel een bijzonder waardevolle truc. Overigens gister ook gespeeld met Lich Bane op Diana. Dat bouwde ik eigenlijk nooit, maar past, zoals je al zei, erg goed bij haar kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Mebus schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:02:
Is EUW down? Want kan steeds maar niet inloggen (SIV HD ook niet)..
Robbert moet eens een keer reageren naar mijn verzoek om weer eens een keer te counterstriken met me :P. Heb tijdens mijn tijden met DFC vele uren met hem gecounterstrikesourced.

Hij had toen de nick WQLFY en was erg goed met de shotgun :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@iCy, ehhhhh? wtf?

[ Voor 5% gewijzigd door Mebus op 12-02-2014 13:26 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Siv HD heet in het echt Robbert en komt uit Eindhoven, iCy refereert naar een tijd dat hij veel CounterStrike met hem speelde, toen heette Siv HD nog WQLFY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
Vinden jullie Skarner een troll pick?

Ik wou Skarner proberen na de rework om te zien of het wat is maar het enige wat ik over m'n hoofd kreeg van onze Riven speler dat "Everyone here hopes you die of cancer"

Het begon goed, tot ik aan m'n red kwam. Enemy junlger was Lee Sin dus ik had een vermoeden van invade. Ik ward dus voorzichtig de bush vlak bij m'n red en Lee Sin zit erin. Ik jaag hem weg, loop volledig rond tot in de tri bush en niets te merken van Lee Sin. Dus ik ga door met killen van m'n Red en plots zie ik hem opduiken in m'n bush waardoor ik even afgeleid was en Lee m'n red smite.

Ik had al zeer duidelijk gepinged dat Lee Sin er de eerste keer was en ik liep weg maar hij kon me killen door de redbuff + ik had redelijk wat dmg van de lizard (lvl 2 skarner).

Toen begon het al. Riven van "WTF!" en mid ook precies verbaast.

Doordat ik dus m'n double buffs kwijt was en nog geen 400 gold voor m'n spirit stone kan ik weinig aanvangen zonder HP en Mana dus farm ik wat. Ik ben bij m'n Wolfs (een dikke 6~7min in game hoogtens) en Riven begint te klagen "Why you don't gank!" "I need gank".

Kort erachter is Riven dood vs. Xin Zhao (zonder dat Lee Sin top was).

Ook bot deed het slecht. was Vayne + WW tegen Cait + Thresh. Onze WW kon er niks van, warde niet. Dus toen begon het scheld festijn over "Worst jungler EU" e.d.

Iedere keer dat ik op weg was top voor een gank, was onze riven al dood. zelfde voor bot, zelfde voor mid.

Sorry hoor, maar ik als jungler ben toch echt niet verantwoordelijk als je towerdived met 150 HP omdat Xin Zhao 50 HP heeft terwijl Lee Sin achter je aan komt om dat door Lee Sin gedood wordt.

Het "ergste" van al was dat Riven Bronze I is .... had toch een iets betere gameplay verwacht van een Bronze I speler.

Moet er wel bij vertellen dat Top en WW en Ahri en Vayne Pre-made waren, hoewel Ahri en WW nooit echt mij beschuldigt hebben.

Toen Riven in allchat zei om mij te reporten schreef Thresh doodleuk "You think Skarner is the problem?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

YouTube: Siv HD - DRAW MY LIFE :P

[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 12-02-2014 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misterdoom schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:35:
Vinden jullie Skarner een troll pick? verhaal
lol er zijn betere picks dan skarner zelfs na de rework maar dat maakt niets uit want jij mag picken wie je wil
het gedrag van riven is report-waardig. Zeker dit : "Everyone here hopes you die of cancer"

ROFLOLOLOLOLMAO
Het "ergste" van al was dat Riven Bronze I is .... had toch een iets betere gameplay verwacht van een Bronze I speler.

Sorry ik weet niet wat jij bent maar ik vermoed sublvl30 en ik doe dit niet om met jou te lachen maar ik lag wel van mijn stoel van het lachen. In Bronze waar ik even vertoefd heb (early season 3) door heel lang geen ranked gespeeld te hebben, merkte ik heel snel dat de meeste spelers vrij clueless zijn maar wel denken dat ze BOSS zijn en dit ook graag duidelijk maken aan hun team door te ragen ipv op hun spel te concentreren.
Bronze heb ik mezelf moeiteloos uit gecarried door gewoon altijd een champ te picken die ik degelijk speel en die snowball potentieel heeft.

Dus als zo iemand zich druk maakt, gewoon muten en zoveel mogelijk genieten van je spel. Die kiddies zijn het niet waard. Ik heb het ook soms moeilijk want ik speel heel veel jungle en dan ben je vaak het doelwit van de blamegame. Het beste blijft rustig blijven en negeren, dan win ik meestal als nog. Eenmaal ik in het defensief ga komt er geen einde aan en verliezen we steevast.

Wel goed dat je pingde omdat Lee aan het counterjunglen was, wel sneu als je team niet reageert maar ja dat heb je nu eenmaal als je team rond bronze niveau zit.
Als je het lee iets moeilijker wil maken dan trek je red mee het bosje in door aggro te trekken, want dan zie je hem komen en kan hij niet zomaar smiten tenzij hij ook een ward in dat bosje staan heeft.
Als je het hele zaakje niet vertrouwd kan je ook red even laten voor wat het is en golems doen zolang je red toch geward is zal hij niet veel kunnen flikken zonder dat jij hem komt afstraffen en dan waarschijnlijk wel met hulp van je team als hij duidelijk zichtbaar is op de map omdat hij je ward passeert.
Ik hoop dat je iets aan die tip hebt.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Aan zijn engels accent is het niet te horen dat ie uit NL komt dan :) Nooit geweten haha!

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
misterdoom schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 13:35:
Vinden jullie Skarner een troll pick?

Ik wou Skarner proberen na de rework om te zien of het wat is maar het enige wat ik over m'n hoofd kreeg van onze Riven speler dat "Everyone here hopes you die of cancer"

Het begon goed, tot ik aan m'n red kwam. Enemy junlger was Lee Sin dus ik had een vermoeden van invade. Ik ward dus voorzichtig de bush vlak bij m'n red en Lee Sin zit erin. Ik jaag hem weg, loop volledig rond tot in de tri bush en niets te merken van Lee Sin. Dus ik ga door met killen van m'n Red en plots zie ik hem opduiken in m'n bush waardoor ik even afgeleid was en Lee m'n red smite.

Ik had al zeer duidelijk gepinged dat Lee Sin er de eerste keer was en ik liep weg maar hij kon me killen door de redbuff + ik had redelijk wat dmg van de lizard (lvl 2 skarner).

Toen begon het al. Riven van "WTF!" en mid ook precies verbaast.

Doordat ik dus m'n double buffs kwijt was en nog geen 400 gold voor m'n spirit stone kan ik weinig aanvangen zonder HP en Mana dus farm ik wat. Ik ben bij m'n Wolfs (een dikke 6~7min in game hoogtens) en Riven begint te klagen "Why you don't gank!" "I need gank".

Kort erachter is Riven dood vs. Xin Zhao (zonder dat Lee Sin top was).

Ook bot deed het slecht. was Vayne + WW tegen Cait + Thresh. Onze WW kon er niks van, warde niet. Dus toen begon het scheld festijn over "Worst jungler EU" e.d.

Iedere keer dat ik op weg was top voor een gank, was onze riven al dood. zelfde voor bot, zelfde voor mid.

Sorry hoor, maar ik als jungler ben toch echt niet verantwoordelijk als je towerdived met 150 HP omdat Xin Zhao 50 HP heeft terwijl Lee Sin achter je aan komt om dat door Lee Sin gedood wordt.

Moet er wel bij vertellen dat Top en WW en Ahri en Vayne Pre-made waren, hoewel Ahri en WW nooit echt mij beschuldigt hebben.

Toen Riven in allchat zei om mij te reporten schreef Thresh doodleuk "You think Skarner is the problem?"
Was het normal of ranked? Als het normal was, who cares, schuif het gewoon van je af, on to the next game.

Prima dat je benieuwd bent naar de Skarner rework en die op normal probeert, En Skarner is inderdaad niet echt een goede jungler in de huidige meta, geen vorm van mobility en een soft cc, eigenlijk alleen zijn ult is hard cc, maar dat hebben wel meer junglers.

Let wel dat Riven wel een specifieke skill set vereist, zeker met de laatste nerfs, en die Riven was duidelijk Toxic, gewoon negeren.

Het is gewoon vervelend als je al early wordt gecounter jungled, omdat je gelijk een harde achterstand oploopt en dat moet inhalen door meer te junglen + het gevaar dat je keer op keer wordt gecounter jungled.

Het komt erop neer jij underleveled, enemy jungler overleveled, dus easy ganks voor hem.

Eigenlijk moet je dan gaan anticiperen, wat zou jij doen als jij hem was: Jou blijven terroriseren en blijven counterjunglen zodat je niks meer kan in de game + altijd gratis vision op jou voor hun team.

Beste is dan om je entrances te warden en een bait op te zetten met je team, hopen dat je m ganked zodat je weer bij kan blijven, en op een gegeven moment zal die t wel doorhebben en opgeven om je te counterjunglen.

Ik heb het probleem van counter junglen meestal bij Udyr, t lijkt wel alsof het zijn levens taak is om mijn leven zuur te maken als jungler. (Omdat die redelijk safe kan zijn door zijn movement speed, stun en shield)

Ik ga er nu dus ook standaard van uit dat Udyr early game mijn jungle komt bezoeken en ik anticipeer daar dan ook op en probeer de situatie om te draaien door entrances te warden en dan te pingen als je m door de ward ziet gaan, reken maar dat dan 1 van je team members komt voor de gratis gank.

Denk dat als je river entrances ward de kans velen malen hoger is dat je team komt opdagen ipv in je jungle zelf, de afstand die ze moeten afleggen (heen/terug) kan net teveel zijn om die cs te missen.

En Lee Sin is gewoon een vervelende counter jungler door zijn high mobility, hij kan vol op je ingaan en er net zo snel weer uit gaan (als die goed is).

En met sight stone wat een must is op Lee Sin, kan je ervan uitgaan dat jou jungle geward is en hij vision op je heeft..
Kan echt een schaak spelletje zijn, en het beste is om m dan te baiten want dat is zijn zwakke punt.

Zo had ik die fout eigenlijk 2 weken terug, ik Vi enemy Evellyn, dus ik wilde die red van haar counter junglen omdat haar early vrij zwak is, maar dat pakte dus helemaal verkeerd uit omdat ze blijkbaar 100% zeker wist dat ik dit ging doen, ik was dus gebait.

Junglen blijft gewoon een spel ansich, kijk altijd of jou enemy jungler jou counter is en hoe hoog de kans is dat die je gaat counter junglen, zoveel variabelen waar je rekening mee moet houden.

- Begin red ipv blue
- Ward je red en begin blue, hier verlies je mischien wat tijd op, maar nog altijd beter dan dat je red wordt gestolen en je zelf wordt geganked.
- Pakt die jou red, dan pak je zijn red.

[ Voor 30% gewijzigd door Turismo op 12-02-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Mebus schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:24:
[...]

Aan zijn engels accent is het niet te horen dat ie uit NL komt dan :) Nooit geweten haha!
Haha, not sure if sarcastic, maar hij heeft overduidelijk een NL accent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Turismo schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:30:
[...]

Haha, not sure if sarcastic, maar hij heeft overduidelijk een NL accent.
Agreed. Hij dikt het juist bewust extra aan.

Over Skarner staat een leuke thread op Reddit waar de consensus zo'n beetje is dat Skarner sinds zijn rework zelfs SLECHTER geworden is dan hij al was... http://www.reddit.com/r/l...er_is_literally_the_most/

[ Voor 34% gewijzigd door Vicarious op 12-02-2014 14:33 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Wilde net zeggen, toen ik hem voor het eerst hoorde was het eerste wat in me opkwam: Brabander.. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
m0nk schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:32:
Wilde net zeggen, toen ik hem voor het eerst hoorde was het eerste wat in me opkwam: Brabander.. :P
Ik praat op mijn werk dagelijks een aantal uur Engels maar ik heb het idee dat je het ook makkelijk kan horen dat ik uit Brabant kom :9 Het is inderdaad goed te horen bij hem.

Over Skarner, ik zag op Reddit voorbij komen dat z'n rework een beetje "meh" was, ze hebben hem juist nog slechter gemaakt. Nu heb ik er zelf niet mee gespeeld dus kan ik daar niets nuttigs over zeggen, neemt niet weg dat je spelers al Riven het beste kan muten en reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 14:23:
[...]
lol? Ik zou er niet te veel van verwachten (of uberhaupt niks), de algemene spelers in Bronze/low Silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:27:
[...]

lol? Ik zou er niet te veel van verwachten (of uberhaupt niks), de algemene spelers in Bronze/low Silver.

[video]
Zo soortgelijk momentje had ik gisteren een tripple kill met fizz te pakken :')

Had nog maar 250-300 health dus ze gingen met zijn 3en de toren in. Ik pak er 1 met mijn ult, W+Q de andere en sprong met E en flash weg. Toen ging de 2e en de 3e pakte de toren ook nog voor mij :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
De tips zijn zeker goed, dank daar voor.

Ik ben idd lvl 29 en ik besef goed dat Bronzies vaak nogal hoogoplopend zijn met hun skills maar van een Bronze I verwacht ik toch net wat meer dan een lagere Bronze maar dat was hier niet het geval.

Ik ben 1/7/x geëindigd en dat was de laagste deaths van heel ons team, om maar een referentie te geven.

En de riven heb ik gereport voor die kanker uitspraak. Dat deert me eigenlijk weinig, ik kan daar tegen maar zo'n gedrag gaat er wel over.

En over het warden van de entrances van de jungle en de bait: klinkt goed, maar als je hele team jou beschuldigd omdat zij hun lane verliezen mag je zeggen en doen wat je wilt maar er was geen teamwork. Ook was warden moeilijk omdat onze jungle vol met wards stond en ik de enige was met een sweeper. Onze ww support had geen enkele ward staan en door de slechte start had ik ook geen gold over voor veel wards.

En over skarner zelf, z'n attackspeed buff is leuk maar je draint je mana gewoon te snel, doordat je E een skillshot is, mis je relatief vaak en je W is ook niet zo leuk door de 3s delay van je MS boost. Mosschien dat ik hem uitzonderlijk nog eens speel voor de fun, z'n root wanneer de ult wordt gecast zoegt er wel voor dat je je best moet doen om deze te laten falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo

Riven *proest, je merkt vaak wel of ze zijn erg goed en high skilled met Riven of t zijn gewoon RQQQWER button bashers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
misterdoom schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:34:
De tips zijn zeker goed, dank daar voor.

Ik ben idd lvl 29 en ik besef goed dat Bronzies vaak nogal hoogoplopend zijn met hun skills maar van een Bronze I verwacht ik toch net wat meer dan een lagere Bronze maar dat was hier niet het geval.

Ik ben 1/7/x geëindigd en dat was de laagste deaths van heel ons team, om maar een referentie te geven.

En de riven heb ik gereport voor die kanker uitspraak. Dat deert me eigenlijk weinig, ik kan daar tegen maar zo'n gedrag gaat er wel over.

En over het warden van de entrances van de jungle en de bait: klinkt goed, maar als je hele team jou beschuldigd omdat zij hun lane verliezen mag je zeggen en doen wat je wilt maar er was geen teamwork. Ook was warden moeilijk omdat onze jungle vol met wards stond en ik de enige was met een sweeper. Onze ww support had geen enkele ward staan en door de slechte start had ik ook geen gold over voor veel wards.

En over skarner zelf, z'n attackspeed buff is leuk maar je draint je mana gewoon te snel, doordat je E een skillshot is, mis je relatief vaak en je W is ook niet zo leuk door de 3s delay van je MS boost. Mosschien dat ik hem uitzonderlijk nog eens speel voor de fun, z'n root wanneer de ult wordt gecast zoegt er wel voor dat je je best moet doen om deze te laten falen.
Als je als team al niet speelt speelt dan verlaagt dat natuurlijk de kans op winnen drastisch, al helemaal wanneer enemy wel als team speelt.

En inderdaad wards kopen early game is nogal kost intensief, want aan de andere kant je enemy jungler doet dit niet en heeft dus of meer hp of meer damage door items, wat het verschil nog groter maakt als die jou tegenkomt.

Enige oplossing is dat je team je af en toe helpt, wil dit niet dan is het jammer maar dan wordt de game winnen natuurlijk lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 15:27:
[...]

[video]
hela mij niet quoten e :)
dat was al een quote al was dat misschien niet duidelijk
ik verwacht helemaal niets van mn teammates en ik zit in silver, ik verwacht zelfs niet zoveel van low golds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Wat me opvalt is dat veel spelers zich gewoon teveel focussen op kills en hun score dan op objectives. Zo heb ik vaak dat we met 4 man of 5 bij de inhib turret of open inhib staan en ipv de turret onmiddelijk neer te halen of se inhib, zich plots gaan focussen op de enemy waardoor je of te veel turret aggro hebt waardoor je een easy kill bent voor de enemy of dat je gewoon ingemaakt wordt door de recallende of revivde teamgenoten waardoor je én de teamfight verliest én de inhib of turret niet neerhaald, terwijl dat er anders max 1 teamgenoot gekilled wordt, zoals bv de tank die alles tanked voor z'n team of dat je hele team gewoon kan retreaten voor een volgende siege wanneer er super minion pressure is. Veel mensen beseffen niet hoe belangrijk die pressure is.

Ook velen beseffen niet dat je je lane oan winnen zonder een kill. Soms lukt het gewoon niet om je enemy in lane te killen maar dat betekend niet dat je moet gaan diven tot en met. Zo in de game dat ik eerder hier heb verteld tegen Jayce, ik kon hem moeilijk harassen maar op dat moment heb ik gewoon iedere wave gepushed zodat hij geen dmg op m'n tower kon doen, zelfs niet na een kill op mij. En zijn turret hebben we vrolijk neergehaald na een sucesvolle gank van onze Udyr.

En dat vind ik spijtig bij vele games. Ik kijk veel naar LCS, enkele youtubers zoals Anklespankin en SoloRenektonOnly en heb daarom wel wat theoretische kennis van champions en de optimale manier van spelen maar de technische uitvoering is er gewoon nog niet en de onwetendheid van de teamgenoten is soms groot waardoor je games verliest die je niet zou mogen verliezen.

Ik vind het nog steeds leuk hoor, maar soms wil het echt niet lukken met je team, vooral als er premades tussen zitten, die kunnen vaak vervelend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
misterdoom schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:58:
Wat me opvalt is dat veel spelers zich gewoon teveel focussen op kills en hun score dan op objectives. Zo heb ik vaak dat we met 4 man of 5 bij de inhib turret of open inhib staan en ipv de turret onmiddelijk neer te halen of se inhib, zich plots gaan focussen op de enemy waardoor je of te veel turret aggro hebt waardoor je een easy kill bent voor de enemy of dat je gewoon ingemaakt wordt door de recallende of revivde teamgenoten waardoor je én de teamfight verliest én de inhib of turret niet neerhaald, terwijl dat er anders max 1 teamgenoot gekilled wordt, zoals bv de tank die alles tanked voor z'n team of dat je hele team gewoon kan retreaten voor een volgende siege wanneer er super minion pressure is. Veel mensen beseffen niet hoe belangrijk die pressure is.

Ook velen beseffen niet dat je je lane oan winnen zonder een kill. Soms lukt het gewoon niet om je enemy in lane te killen maar dat betekend niet dat je moet gaan diven tot en met. Zo in de game dat ik eerder hier heb verteld tegen Jayce, ik kon hem moeilijk harassen maar op dat moment heb ik gewoon iedere wave gepushed zodat hij geen dmg op m'n tower kon doen, zelfs niet na een kill op mij. En zijn turret hebben we vrolijk neergehaald na een sucesvolle gank van onze Udyr.

En dat vind ik spijtig bij vele games. Ik kijk veel naar LCS, enkele youtubers zoals Anklespankin en SoloRenektonOnly en heb daarom wel wat theoretische kennis van champions en de optimale manier van spelen maar de technische uitvoering is er gewoon nog niet en de onwetendheid van de teamgenoten is soms groot waardoor je games verliest die je niet zou mogen verliezen.

Ik vind het nog steeds leuk hoor, maar soms wil het echt niet lukken met je team, vooral als er premades tussen zitten, die kunnen vaak vervelend zijn.
Same here, gewoon zelf een premade team starten, weet je in ieder geval wat je aan elkaar hebt.

Premades zijn inderdaad af en toe vervelend, klaagt er 1 dan volgt de ander snel.
En het is vriendjes politiek vooral elkaar zoveel mogelijk helpen, dit kan goed uitpakken maar ook slecht dat ze alleen focus hebben voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misterdoom schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:58:

Goed dat je LCS kijkt en zo, zeker ook eens best moves checken van bjergsen of andere toppers op youtube als je ziet wat die kerels allemaal kunnen met Zed, Fizz, Riven enz... daar leer je ook wel veel van, ook al heb je niet noodzakelijk de skills om alles ervan te kunnen gebruiken het toont toch maar eens wat kan en als je bijleert groei je in het spel vanzelf wel. Sommige van die technische uitvoeringen hebben die pros ook wel op getraind en soms is het ook een kwestie van vlug denken icm vingervlugheid.

Tja dat je veel games gaat verliezen is normaal, zolang je er meer wint dan verliest zelfs als het verschil maar een paar games is dan ben je goed bezig en je hoeft je niet te storen aan teammates, ook al is het frustrerend. Zolang je persoonlijke evolutie er is zal je steeds meer gematched worden met je eigen niveau na genoeg potjes gespeeld te hebben.

• Damien

Damien

-iwnl-

Goed omschreven hoe de status van solo-queue is. ;)

Ik heb gelijk maar even de Reddit comments erover gelezen. En schijnbaar is het grootste gedeelte het NIET met hem eens. En de reden is weer simpel, men kijkt naar de persoon ipv de argumenten die hij aankaart. Ik ben absoluut geen fan van Elementz maar de situaties die hij omschrijft heb ik vorig seizoen ook vaak genoeg ervaren. Mensen die lukraak een champion in ranked kiezen die ze nog nooit hebben gespeeld. En voordat we weer een hele meute aan mensen krijgen die gaan roepen: Ja maar statistisch gezien is de kans groter dat ze in het enemy team zitten... Prima, maar de keren dat je ze WEL in je team hebt zitten moet je keuzes maken. Dodge ik de game of neem ik de gok dat het misschien wat wordt. Merendeel van de tijd zal iemand toch de gok nemen aangezien het dodge systeem altijd negatieve gevolgen voor jezelf heeft.

Het is ook grappig hoe hij in zijn verhaal verteld dat Normals tegenwoordig meer tryhard aanvoelen dan ranked, dat is exact wat ik ook begon te merken aan het einde van season 3 en mede de reden dat ik tegenwoordig liever voor Normal Draft kies dan uberhaupt die placements doen. Je kunt als voorbeeld hier al 10 pagina's lezen van mensen die slechte ervaringen hebben in hun placements/ranked over het algemeen.

En dan nog willen mensen beweren op Reddit dat Elementz er totaal naast zit. Ik vraag me af als alle pro's spelers zo'n video zouden opnemen of er dan nogsteeds plus minus 1000 negatieve reacties op zo'n video zouden komen. Wat als Faker zegt: Ranked = trollfest of assholes. Mijn gok, dan loopt de hele community mee.

[ Voor 87% gewijzigd door Damien op 13-02-2014 10:25 ]

Verwijderd

Omdat de hele reddit LoL community een stel schapen is.

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Damienx2 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:48:
Het is ook grappig hoe hij in zijn verhaal verteld dat Normals tegenwoordig meer tryhard aanvoelen dan ranked, dat is exact wat ik ook begon te merken aan het einde van season 3 en mede de reden dat ik tegenwoordig liever voor Normal Draft kies dan uberhaupt die placements doen.
Wat bedoel je met dat Normals tryhard aanvoelen?

meh euw down :(

Verwijderd

apNia schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 10:46:
[...]

Wat bedoel je met dat Normals tryhard aanvoelen?

meh euw down :(
Dat er meer play2win word gespeeld in normal games en dat er in ranked gigantisch veel getrolled/throwed word.

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-09 23:08
Verwijderd schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:05:
[...]

Dat er meer play2win word gespeeld in normal games en dat er in ranked gigantisch veel getrolled/throwed word.
Misschien is dit zo in Bronze/Silver, maar in Gold echt niet meer hoor. Ik stoor me erg aan het gedrag van mensen (ook ranked), maar er zijn veel meer trollers/leavers in normals (ook draft) dan ranked.
In normals mag ik vaak ook van de anders spelers dingen uitproberen (dat gebruik ik er ook voor) en mensen trekken het zich minder aan als we verliezen dan in ranked (Lees ook: minder geflame als je het niet goed doet).

Ik vind het dus fijner om normals te spelen eigenlijk (relaxtere sfeer over het algemeen), maar ranked in Gold league is veel meer play2win en tryhard dan normals.

• Damien

Damien

-iwnl-

Nelusz schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 11:55:
[...]

Misschien is dit zo in Bronze/Silver, maar in Gold echt niet meer hoor. Ik stoor me erg aan het gedrag van mensen (ook ranked), maar er zijn veel meer trollers/leavers in normals (ook draft) dan ranked.
In normals mag ik vaak ook van de anders spelers dingen uitproberen (dat gebruik ik er ook voor) en mensen trekken het zich minder aan als we verliezen dan in ranked (Lees ook: minder geflame als je het niet goed doet).

Ik vind het dus fijner om normals te spelen eigenlijk (relaxtere sfeer over het algemeen), maar ranked in Gold league is veel meer play2win en tryhard dan normals.
Dit hangt volgens mij weer meer af van hoeveel normals jij op je naam hebt. Ik gok dat als jezelf op ongeveer 200 normals zit meer trolls zult aantreffen dan dat je op 2000 normals staat. Aangezien je gematched gaat worden met mensen die gemiddeld aan dat aantal komen.

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Damienx2 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:48:
[video]

Je kunt als voorbeeld hier al 10 pagina's lezen van mensen die slechte ervaringen hebben in hun placements/ranked over het algemeen.
Tja, heeft het nut om de 'gewone' games hier te vermelden?

Slechte ervaringen blijven altijd beter hangen, en zijn makkelijker om over te bitchen.
Vorig seizoen was ik S4, en ben met mn placements 7-3 gegaan.
Nu ben ik in S2 uitgekomen.
De 3 verloren games niet hard genoeg kunnen carryen, het niveau van mn medespelers was gewoon lager als die van de tegenstander.

Ik speel eigenlijk weinig ranked, maar voornamelijk normal draft met 2/3/4 vrienden, dus heb sowieso niet snel last van vervelende gasten in mijn team.

Wel merk ik daardoor dat mijn ranked MMR veel lager is als m'n normal MMR, de placement games had ik het best makkelijk. Gold moet iig wel te halen zijn.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Zijn ze aan 't patchen?

In gold heb ik niet zoveel last van trollers.

• Damien

Damien

-iwnl-

RonnieB82 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:18:
[...]

Tja, heeft het nut om de 'gewone' games hier te vermelden?

Slechte ervaringen blijven altijd beter hangen, en zijn makkelijker om over te bitchen.
Vorig seizoen was ik S4, en ben met mn placements 7-3 gegaan.
Nu ben ik in S2 uitgekomen.
De 3 verloren games niet hard genoeg kunnen carryen, het niveau van mn medespelers was gewoon lager als die van de tegenstander.

Ik speel eigenlijk weinig ranked, maar voornamelijk normal draft met 2/3/4 vrienden, dus heb sowieso niet snel last van vervelende gasten in mijn team.

Wel merk ik daardoor dat mijn ranked MMR veel lager is als m'n normal MMR, de placement games had ik het best makkelijk. Gold moet iig wel te halen zijn.
Een ervaring blijft een ervaring ongeacht in welke queue het is ;) Dus uiteraard blijft het het vermelden waard.

• Mebus
@die eerste 3 reacties: http://euw.leagueoflegends.com/node/11666

Hoop dat de servers snel weer up zijn! :D

[ Voor 25% gewijzigd door Mebus op 13-02-2014 12:24 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

• llovesoccerx7
Mebus schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:23:
@die eerste 3 reacties: http://euw.leagueoflegends.com/node/11666

Hoop dat de servers snel weer up zijn! :D
Wat zijn ze nu precies aan het doen dan?

• Nelusz
Damienx2 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:17:
[...]

Dit hangt volgens mij weer meer af van hoeveel normals jij op je naam hebt. Ik gok dat als jezelf op ongeveer 200 normals zit meer trolls zult aantreffen dan dat je op 2000 normals staat. Aangezien je gematched gaat worden met mensen die gemiddeld aan dat aantal komen.
Volgens mij wordt je nog steeds gematched volgens je "normal MMR" en niet op de hoeveelheid wins/games die je hebt. Alhoewel er meestal natuurlijk een correlatie tussen is.
De kern van mijn opmerking ging ook vooral om het ranked gedeelte, dat in Gold (als je het weekend vermeid) de meesten spelen om te winnen wat een contrast geeft tegen wat Rudy zegt en bevestigd wordt door llovesoccerx7.

• Death1ord
llovesoccerx7 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 12:40:
[...]

Wat zijn ze nu precies aan het doen dan?
http://forums.euw.leagueo.../showthread.php?t=1601455

Emergency maintenance die een uurtje of 10 al is uitgelopen :p

• llovesoccerx7
Uurtje of 10 uitgelopen haha xD? Wanner zijn ze begonnen dan?

• Death1ord
De post is ongeveer 12h oud dus het ging een uurtje of 2 duren.

Ze zijn begonnen om 4 uur onze tijd en ze zijn nog altijd bezig :p

• llovesoccerx7
misterdoom schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:52:
De post is ongeveer 12h oud dus het ging een uurtje of 2 duren.

Ze zijn begonnen om 4 uur onze tijd en ze zijn nog altijd bezig :p
Ja en tuurlijk weer eu west.

• Mebus
EUNE ook geloof ik. Dus als ik gelijk heb hierin, zeg het dan wel correct alsjeblieft. (of was dat alweer gisteren? I dont get it anymore -_- )

Ik ben al levenloos Osu! aan het spelen.. Hoopte eigenlijk dat morgen de servers down waren :(

[ Voor 7% gewijzigd door Mebus op 13-02-2014 13:55 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

• llovesoccerx7
Mebus schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:54:
[...]

EUNE ook geloof ik. Dus als ik gelijk heb hierin, zeg het dan wel correct alsjeblieft. (of was dat alweer gisteren? I dont get it anymore -_- )

Ik ben al levenloos Osu! aan het spelen.. Hoopte eigenlijk dat morgen de servers down waren :(
Ik doe NA nu lekker :P

• Death1ord
Mebus schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:54:
[...]

EUNE ook geloof ik. Dus als ik gelijk heb hierin, zeg het dan wel correct alsjeblieft.

Ik ben al levelloos Osu! aan het spelen.. Hoopte eigenlijk dat morgen de servers down waren :(
Nee, het is enkel EUW. Heb het in de launcher getest.

Met wat geluk hebben ze nu de fout gevonden die voor de regelmatige instabiliteit zorgt en dan heb ik wat extra downtime er wel voor over.

Natuurlijk vervelend wat ik heb vandaag net een namiddag vrij en had gedacht een spelletje te spelen.

• Mebus
Met die +100 ping ga ik dus mooi niet spelen.. Dan maar even geen LoL. Moet denk ook maar mijn account op EUNE levelen :/

BABYMETAL LoL - Twitch

• llovesoccerx7
Mebus schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:58:
[...]

Met die +100 ping ga ik dus mooi niet spelen.. Dan maar even geen LoL. Moet denk ook maar mijn account op EUNE levelen :/
Heb verder nergens last van :)

• Death1ord
Update: 12:56 GMT: Emergency maintenance is still ongoing. Final precautions are being taken to ensure stability of platform.

Laatste update dit. Dus hopelijk online vrij snel.

• Damien

Damien

-iwnl-

Nelusz schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 13:00:
[...]

Volgens mij wordt je nog steeds gematched volgens je "normal MMR" en niet op de hoeveelheid wins/games die je hebt. Alhoewel er meestal natuurlijk een correlatie tussen is.
De kern van mijn opmerking ging ook vooral om het ranked gedeelte, dat in Gold (als je het weekend vermeid) de meesten spelen om te winnen wat een contrast geeft tegen wat Rudy zegt en bevestigd wordt door llovesoccerx7.
Tja dit filmpje is door iemand gemaakt in Diamond, mijn eigen ervaring in Gold van het vorige seizoen was vanuit 3on3's waar de kans op trolls aanzienlijk kleiner is aangezien je daar als team moet queuen. Tuurlijk heb je er af en toe wel een team tussendoor zitten die maar wat aan loopt te kloten, maar over het algemeen was het daar flink tryharden, wat het ook aantrekkelijk maakte (enige echt nadeel van 3on3 vindt ik de item-keuzes, maar ik begrijp wel waarom ze die keuzes gemaakt hebben uiteindelijk).

Solo-queue heb ik na een tijdje bewust vermeden omdat het elke dag wel raak was omtrent DC'ers/Trollers/AFK'ers. Na wat weken hier te hebben gelezen omtrent mensen in hun placements, heeft het me nou niet echt gemotiveerd om weer moeite te willen doen voor ranked. En je zegt het zelf al. Het weekend moet je vermijden, gaat de goeie kant op als je al bepaalde momenten gewoon geen ranked moet gaan spelen ;). Dus schijnbaar heb je ze dan wel in Gold? ;)

• Nelusz
Damienx2 schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 14:00:
[...]

En je zegt het zelf al. Het weekend moet je vermijden, gaat de goeie kant op als je al bepaalde momenten gewoon geen ranked moet gaan spelen ;). Dus schijnbaar heb je ze dan wel in Gold? ;)
Helaas is het in het begin van dit seizoen wel erger (zeker in het weekend) dan midden en eind vorig seizoen in Gold. Ik hoop dat dat komt omdat er nog veel mensen zitten op een plaats waar ze niet thuis horen.
De meest toxic spelers zijn toch altijd de diamonds en de bronzies die per ongeluk in gold geplaatst zijn en met een ego aankomen van hier tot tokio.
Maar over het algemeen speelt iedereen harder om te winnen dan in een normal (draft) waar ik ook regelmatig zie "It's just a normal anyway".

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Waaagh! Wat een wedstrijd na de rug! Ons team (Ashe, Teemo, Soraka, Zed, Nasus) stond voor qua kills, echter achter qua objectives en ik persoonlijk was niet op mijn best (300 stacks na 45 min). Twee inhib neer, ashe afk en het was zo goed als game over. We slagen er toch echter om te overleven tot ashe terugkeert. ACE (Blitz, Teemo, Trist, WW, Zac) bij de volgende wave, ik rush naar de inhib, inhib zo goed als neer en een ward neergepoot terwijl ik terugkeerde. Volgende wave gaan al onze inhibs neer, maar opnieuw een ace, ik TP terug naar de ward, inhib neer, turret krijg ik niet neer tot soraka me komt helpen en dan uiteindelijk ook de nexus. Niet te min te danken aan de eerste keer dat ik trin heb gekocht voor nasus. Wat een wedstrijd; maakt me echt blij dat ik LoL heb ontdekt.

• Death1ord
Net een Jax top 4/8/4 die mij noob noemde omdat ik m'n Ziggs ult gebruikte om een giant wave top te clearen zodat ze onze tier 2 niet konden neerhalen ... Dan mag je je zelf als muted zien.

Ik geef toe, ik stond 0/5/0. Was een harde game tegen 5 premades. Hun teamwork was zeer goed en de Ahri in mid had al wat langer dan mij geoefend (het was m'n 3e game met ziggs).

Het ging wel maar eenmaal er enkele lvls komen dan ben ik zo snel neergeburst met ziggs.

Achja, m'n andere 2 games met ziggs waren wel leuk. Ook redelijk wat doodgegaan maar toch redelijk wat gecarried door m'n mid/late game dmg.

Net een leuke ARAM gedaan. Ik als sejuani met nautilus, yi, sivir en ezreal tegen kayle, teemo, ziggs, lux en soraka. We hadden dus de moeilijkere teamcomp door onze melee.

Ik ken sej door en door en al m'n ults lockten iedere maal alle champs aanwezig, soms een 5 man stun. Had 300+ MR en kon lang overleven. Door hun range toch wel wat teamfights verloren zodat onze nexus open was zoals se enemy de zijne. Bij de laatste dight aan hun nexus een mooie ult gedaan, redelijk wat dmg en op het einde enkel sivir en teemo in leven. Sivir een 150hp en teemo 800hp maar door de dmg en lifesteal heeft onze sivir een ace gescoord en toch gewonnen :D

[ Voor 35% gewijzigd door Death1ord op 13-02-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:26

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Ging gister wat 3v3 doen met vriend van me, besloot om Ezreal eens uit te proberen. Had nog nooit met hem gespeeld maar wist wel ongeveer wat hij kon omdat ik hem vaak zat door andere mensen heb zien spelen.

Op level 7 had ik gelijk een triple kill met mijn ult _/-\o_ Ze liepen in een prachtige rechte lijn dus op hoop van zegen geprobeerd. Lachte me helemaal kapot.

Hele potje ging lekker, de skillshots waren even wennen maar dat ging vanzelf steeds beter :D

Toen nog even heel moedig 5v5 geprobeerd, bot als ADC samen met vriend van me die als Sona ging. Dat ging helaas wat minder :(

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Ik heb het gevoel dat Ezreal wel sterk is maar soms weinig toevoegt als ADC. Op ARAM of 3v3 kan hij goed zijn maar bij 5v5 heb ik nog nooit echt een ezreal gezien die echt carried.

AP Ezreal is wel leuk om te spelen. Kan je echt gevaarlijk uit de hoek komen zoals op ARAM.

En nu weet je wat je nooit mag doen als team tegen een Ezreal. Wanneer je denkt dat hij z'n Ult heeft, nooit allemaal in een mooi groepje weglopen want ja, dan krijg je zo'n fenomenen. Maar dat zijn zulke momenten waar je gewoon blij van wordt als je dat kan doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:26

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Wat is verschil tussen AP Ezreal en AD Ezreal dan? :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
MonkeySleeve schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:17:
Hij heeft 3 skills die magic dmg doen en 1 physical dmg (zijn Q). Maar zijn Q schaalt niet zo heel erg lekker met AP, zijn W heeft niet zo een grote range, zijn E is meer een escape dan dat je hem agressief wilt gebruiken (of je weet waar iedereen van de tegenpartij op de map is) en zijn ult doet met AP geloof wel heel wat meer dmg omdat je sneller AP verkrijgt dan AD.

Dus met een licht bane kan je makkelijk je Q procen en anders wel met je basic attacks :)

http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Ezreal

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Momenteel is AD Ezreal gewoon waardeloos. Zijn damage output is vele malen lager dan de standaard AD carries waardoor je in teamfights eigenlijk altijd minder impact hebt. Het enige voordeel wat Ez heeft is dat hij met zijn E redelijk goed kan kiten.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Vicarious schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:30:
Momenteel is AD Ezreal gewoon waardeloos. Zijn damage output is vele malen lager dan de standaard AD carries waardoor je in teamfights eigenlijk altijd minder impact hebt. Het enige voordeel wat Ez heeft is dat hij met zijn E redelijk goed kan kiten.
Zijn laning phase vind ik ook nog niet zo slecht. Een bruikbare ulti, mobiel met E en met Q kun je toch aardig poken, zeker met een poke-supp a la Karma naast je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Ik vind Ezreal nog steeds een prettige adc. Echter wel in bepaalde teamcomps. Wanneer ik tegen een Jinx sta, neem ik hem eigenlijk altijd. Hij heeft zeker early game een goede burst dmg met Q, W en een blink voor de chompers te ontwijken.

Daarnaast vergeten veel mensen dat zijn W ook nog eens je teammates buffed, dus als je een Yi, Yasuo, Jax, Xin dat dat soort autoattackers ook nog eens 40% attackspeed buff krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MonkeySleeve schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:17:
De ene doet een beetje magic damage en is useless, de andere doet physical damage en is useless.

inb4 fanboys: Ezreal heeft een 47% winrate.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:07:
Ik vind Ezreal nog steeds een prettige adc. Echter wel in bepaalde teamcomps. Wanneer ik tegen een Jinx sta, neem ik hem eigenlijk altijd. Hij heeft zeker early game een goede burst dmg met Q, W en een blink voor de chompers te ontwijken.

Daarnaast vergeten veel mensen dat zijn W ook nog eens je teammates buffed, dus als je een Yi, Yasuo, Jax, Xin dat dat soort autoattackers ook nog eens 40% attackspeed buff krijgen.
Klinkt leuk, maar nee :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Kijk zo'n reactie voegt wat toe aan dit forum. Vertel, maar nee wat? De eerste alinea is mijn persoonlijke mening, zie de eerste 2 woorden. Een de 2e alinea is de tooltip van zijn W.
inb4 fanboys: Ezreal heeft een 47% winrate.
Lee Sin ook, dat maakt een champion niet slecht, dat betekend gewoon dat mensen zoals ik de champion niet genoeg beheersen. Dat heb je in Bronze, waar de meeste in zitten :). Teemo daarentegen heeft een 53% winrate. Dus als winrates iets zeggen dan is LeeSin slecht en Teemo goed.

[ Voor 33% gewijzigd door Ero-Sensei op 14-02-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:00:
[...]

Kijk zo'n reactie voegt wat toe aan dit forum. Vertel, maar nee wat? De eerste alinea is mijn persoonlijke mening, zie de eerste 2 woorden. Een de 2e alinea is de tooltip van zijn W.
Ja het klinkt leuk wat je zegt, maar nee het blijft gewoon nog steeds een waardeloze adc. (In vergelijking met andere.)

Dan kun je wel heel leuk zijn W tooltip gaan oplezen enzo, maar dat doet niks af aan het feit dat je eigenlijk in een lane gewoon gestomped gaat worden door mensen van equal skill met een "betere adc".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
ik denk dat hij bedoeld dat het niet zo heel nuttig is, zijn w is ook een damage ability en die ga je niet primair voor team buff gebruiken. Daarnaast moet een adc ook niet midden in een teamfight gaan staan waar meestal de door jou genoemde champs.

Waardeloze adc zou ik nog niet helemaal zeggen, maar in hogere elo zal hij minder nuttig/sterk zijn. Als je tegen een team speeld die totaal geen idee heeft zou ze moeten teamfighten dan kun je met ezreal makkelijk uit de voeten door rond te springen met je blink kun je gewoon een paar man kiten. Maar als je zo goed bent kun je beter andere adc's pakken die meer damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:51
Mja, hij is ontzettend safe en kan heel goed kiten. Als je een poke setup hebt werkt Ezreal heel erg goed. Met Tri+LW kan hij al heel hard poken. Heb je gekozen voor Manamune (en heb je hem vol) dan doe je helemaal reteveel - al had je waarschijnlijk wel een waardeloze lane. Ik heb Q"s gezien van meer dan 500 damage per Q, op een ?1.2? sec cd als je hem raakte.

Ook al is Blue Ezreal echt 100% nutteloos early game, lategame vind ik het verreweg de leukste AD om te spelen. Zeer hoge mobility, hoge (deels AoE) damage, extreem lage cooldowns (ult 40s np), kiten als een baas... Ik heb meerdere malen gevechten gewonnen voordat ze begonnen waren, en heb er ook 2 pentakills mee gepakt.
Met de kracht van AD's momenteel in de early tot midgame lijkt het me juist weer wat beter haalbaar als je je lane maar kan overleven.

Maar nee, hij doet niet zo veel als een Jinx/Lucian/Vayne/Kog'maw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ero-Sensei schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 11:07:

Mee eens, als ik in een Koreaanse teamcomp speel met een Koreaanse Ezreal dan ben ik er absoluut fan van, in het geval van bronze/silver/gold EUW/EUNE/NA Ezreal, nee dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Hexa games, 1 kans meer op een rager.

Zo zie ik de nieuwe game mode ;w

[ Voor 33% gewijzigd door Meneer iCy op 14-02-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
je kunt het ook zo bekijken, als je met 6 man bent kun je een game samen spelen als net 1 maat teveel online is.

[ Voor 16% gewijzigd door ArgantosNL op 14-02-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
ArgantosNL schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:57:
je kunt het ook zo bekijken, als je met 6 man bent kun je een game samen spelen als net 1 maat teveel online is.
En nu heb je een zevende persoon te veel :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

ArgantosNL schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:57:
1vs11 gg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Mebus schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:02:
[...]

En nu heb je een zevende persoon te veel :D
lol, kan ik heb vaak dat er net 6 man online zijn. En dat gewoon vrienden van mij en niet via forum en het spel zelf.

het volgende is een 12 man FFA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 14:50
Zebby schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:12:
Mja, hij is ontzettend safe en kan heel goed kiten. Als je een poke setup hebt werkt Ezreal heel erg goed. Met Tri+LW kan hij al heel hard poken. Heb je gekozen voor Manamune (en heb je hem vol) dan doe je helemaal reteveel - al had je waarschijnlijk wel een waardeloze lane. Ik heb Q"s gezien van meer dan 500 damage per Q, op een ?1.2? sec cd als je hem raakte.

Ook al is Blue Ezreal echt 100% nutteloos early game, lategame vind ik het verreweg de leukste AD om te spelen. Zeer hoge mobility, hoge (deels AoE) damage, extreem lage cooldowns (ult 40s np), kiten als een baas... Ik heb meerdere malen gevechten gewonnen voordat ze begonnen waren, en heb er ook 2 pentakills mee gepakt.
Met de kracht van AD's momenteel in de early tot midgame lijkt het me juist weer wat beter haalbaar als je je lane maar kan overleven.

Maar nee, hij doet niet zo veel als een Jinx/Lucian/Vayne/Kog'maw.
Absoluut waar, ez is zoiezo mijn favo maar blue is echt super leuk om te spelen, ben gewoon een ezreal fanboy kan er niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:06:
[...]
het volgende is een 12 man FFA.
props for the idea, een FFA arena map, sounds motherfucking awesome
een CTF zou ook nog grappig zijn en een last man standing variant zoals in dawn of war2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:45:
[...]

een CTF zou ook nog grappig zijn en een last man standing variant zoals in dawn of war2
CTF Team: Thresh, Lee, Kassadin, Leblanc, Ez gg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:45:
[...]

lol, en dan InstaGib CTF en King of the Hill, en als we dan toch bezig zijn Horde mode.

Iets realistischer zou zijn een Capture the Teemo mode, niet mijn idee, maar idee van de community

hier een voorbeeld van de rules:
http://forums.euw.leagueo...d/showthread.php?t=643913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 13:59:
[...]

CTF Team: Thresh, Lee, Kassadin, Leblanc, Ez gg.
Je moet dan wel wat regels toevoegen zodat je niet altijd dezelfde champs hebt.
- bij blink of dash drop je de vlag, beetje zoals UT.
- bij active speed boosts drop je ook de vlag.
- bij recallen drop je ook de vlag, wel pas na de teleport gedaan is.

hierdoor zou je een spelletje krijgen waarbij je de tegenstander of de hersens in bashed of tegen houden met CC skills. Ik denk dat het best wel een grappige gamemode zou kunnen zijn voor even :+

edit:
Turismo schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:37:
[...]

Iets realistischer zou zijn een CaptureKILL the Teemo mode, niet mijn idee, maar idee van de community
Daar zou ik aan meedoen :+

[ Voor 17% gewijzigd door ArgantosNL op 14-02-2014 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
ArgantosNL schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:26:
[...]

hierdoor zou je een spelletje krijgen waarbij je de tegenstander of de hersens in bashed of tegen houden met CC skills. Ik denk dat het best wel een grappige gamemode zou kunnen zijn voor even :+

edit:

[...]

Daar zou ik aan meedoen :+
Jarvan heeft een decoy! OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 15:26:
[...]

zou doenbaar moeten zijn, gewoon de nexus vervangen door een vlag :)
met jouw regels erbij wordt dat nog vrij interessant
dan bouw je massaal veel MS op 1 champ die de vlag moet cappen en terugbrengen naar eigen kamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Had toch opeens zo erg last van lagg (andere teamgenoten niet, dus of het door mij kwam of Riot? Het is wel 5 uur geweest..) 5/0/4 geeindigt, maar de laatste engage was zo vaag, ult thresh en kha, loopt alles half vast en dus voor de zekerheid maar geflashed daarom. Vervolgens zie ik dat we ze hadden geaced :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Mebus schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 17:04:
Had toch opeens zo erg last van lagg (andere teamgenoten niet, dus of het door mij kwam of Riot? Het is wel 5 uur geweest..)
Had rond 17.30 uur exact hetzelfde. Attempting to reconnect, totaal onspeelbaar, dus maar even gereconnect en toen was het weer weg. De rest had geen last, vreemd genoeg.

Ik dus een paar lvls achter op Xerath mid, maar kon met Ziggs (ondanks 0 ganks of een blue buff die ik niet kreeg) nog prima terugkomen en raakte zelfs enigszins fed, alleen jammer dat ons team het nodig vond Xerath, Irelia en Khazix zwaar te feeden.

Was mijn eerste match tegen nieuwe Xerath. Wat denk jullie van die Xerath ult?

Zijn Q is nu lastiger te dodgen, al is het wel mogelijk. Maar vooral die ult is nogal hard imo. Die drie 'artillerie granaten' zijn vrijwel instant; het is bepaald niet eenvoudig om op tijd uit die cirkels te lopen en als je het via een Ziggs W doet tijdens zijn tweede granaat, dan heb je nog altijd die derde die op je kop komt. Om nog maar te zwijgen over de range.
Iedereen met low hp en waar Xerath vision op heeft, is in feite de sjaak.

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 14-02-2014 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Koekiemonsterr, het is net een Lux ult, maar dan met NOG meer range..

Net helaas een ranked game verloren omdat ik retards van een spelers in mijn team had 8)7 Full AD team tegen ons (was mundo met alleen maar armor). Maar er was nooit echt sprake van een 5v5.. En anders was onze Jinx elke keer wel weer in range van Zed zijn ult :(

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezellig, LoL spelen. Onze top blijft tot het eind van de game top in ranked. "dont care if we win" nou daar sta je dan als 7/1 Akali, de hele game geganked en dat krijg je dan. Kutkinderen in deze game, gadver.

Riot moet beginnen met perm bans op mass scale

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2014 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Ach, wees blij dat er niemand MR bouwde dan. Het zou de eerste keer niet zijn.

Ik stond eens tegen een full AP team ARAM en 1 van mijn team slaagde er in om toch Armor te bouwen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:15

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ik denk ga trundle toch eens top proberen op mijn NA account.
top tegen een Darius, lvl 1 en 2 schijt ik zo hard op hem, om hem vervolgens bij zijn turret te willen harassen en wat denk je met die 180 ping loopt die gvd gewoon de turret in en killt die me. Wat is de ping voor europeans op NA server toch fking triest....

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Fanatic_FS schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 22:57:
Ik denk ga trundle toch eens top proberen op mijn NA account.
top tegen een Darius, lvl 1 en 2 schijt ik zo hard op hem, om hem vervolgens bij zijn turret te willen harassen en wat denk je met die 180 ping loopt die gvd gewoon de turret in en killt die me. Wat is de ping voor europeans op NA server toch fking triest....
Het hangt er echt van af welke provider/waar je zich bevindt. Er zijn mensen die betere ping op NA hebben dan op EUW.

Moet zeggen dat EUW deze avond redelijk stabiel was. Heb geen echte lag spikes gehad en gisteren ook niet. Wie weet hebben ze het echt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:15

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ping op euw is de laatste tijd ook hoger dan normaal 70~80 vergeleken met 30~35 een week of 3 geleden

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ero-Sensei schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:00:
[...]

[...]

Lee Sin ook, dat maakt een champion niet slecht, dat betekend gewoon dat mensen zoals ik de champion niet genoeg beheersen. Dat heb je in Bronze, waar de meeste in zitten :). Teemo daarentegen heeft een 53% winrate. Dus als winrates iets zeggen dan is LeeSin slecht en Teemo goed.
Mijn stats kwamen van een Diamond+ calc, niet iedereen en zijn moeder in Bronze. In Bronze en low Silver roepen mensen zelfs dat Jayce en Vayne OP zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Wat is een goede en niet te moeilijke adc om te leren? Het lasthitten gaat over het algemeen redelijk, maar ik wordt te makkelijk de lane uit gepest wanneer ik 1 vs 2 kom te staan (je ziet op karton V regelmatig premade duo tops verschijnen), en ook al ging Ezreal redelijk toen ik die probeerde zou ik liever een adc leren waar ik wat langer mee verder kan, in plaats van dat het na bronze of silver straks niet meer goed is. Wanneer de support (als ik een support heb) er een puinhoop van maakt heb ik de neiging te proberen te helpen, waarbij we dan dus vaak beide doodgaan, en wanneer ik alleen ben heb ik de neiging teveel risico te nemen om maar niet achter te komen in levels en CS en ga daardoor af en toe dood.

Voor top moet ik ook nog iets vinden wat ik leuk vind te spelen en een beetje redelijk is, op het moment heb ik alleen maar Udyr die aardig werkt. Ook al is dat op hoger niveau ook niet een goede keus.

Voor mid heb ik gisteren Ziggs 'ontdekt'. Ik speelde hem voor het eerst, en na een moeilijke start (ging een paar keer dood tegen TF in combinatie met de ganks van J4), kreeg ik het een beetje door en kon J4 meteen terug om te healen als hij me probeerde te ganken (goedgeplaatst mijnenveldje en hij raakte meteen de helft van zijn health kwijt). De ult is zowel verdedigend als aanvallend erg goed, en ook al moet ik nog wat oefenen op de W ging dat aan het eind ook steeds beter. Oh, en met Q mensen die vluchten nog een tik nageven werkt ook lekker :)
Zal moeten gaan sparen om die te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Skyclad schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:37:
Wat is een goede en niet te moeilijke adc om te leren? Het lasthitten gaat over het algemeen redelijk, maar ik wordt te makkelijk de lane uit gepest wanneer ik 1 vs 2 kom te staan (je ziet op karton V regelmatig premade duo tops verschijnen), en ook al ging Ezreal redelijk toen ik die probeerde zou ik liever een adc leren waar ik wat langer mee verder kan, in plaats van dat het na bronze of silver straks niet meer goed is.
Probeer Caitlynn of Jinx eens. Beiden goeie ADC's en niet al te moeilijk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 11:49:
[...]

Probeer Caitlyn of Jinx eens. Beiden goeie ADC's en niet al te moeilijk imo.
Jinx niet moeilijk? Toch wel één van de moeilijkste ADC's in mijn ogen. Helemaal omdat je totaal geen escape hebt (ook de reden dat ze in Korea niet gespeeld wordt). Je chompers raken is vrij lastig door de arm time en je moet ook nog eens van wapens wisselen. Wel kan je er knetterhard mee snowballen.
Dan zou ik voor Lucian gaan, die had ik na één potje al wel grotendeels onder de knie. Caitlyn is inderdaad ook een prima optie.

Ezreal is ook helemaal niks mee als je daar goed in bent. Als je hem gewoon met damage bouwt dan doet die ook bakken met schade (wel minder dan bijv. een Jinx natuurlijk, maar hij kan dan weer poken). En je hebt een escape dus bent minder afhankelijk van je teammates. Ik heb vaak zat gehad dat Ezreals heel hard aan het carryen waren (op gold/plat niveau). Dat zijn dan wel de mensen die veel met hem spelen.
Daarnaast is Ezreal heerlijk om mee te last hitten. Waar je zeker als een beginner nog veel gold vandaan kan halen.

[ Voor 31% gewijzigd door Thormodo op 15-02-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Thanks, zal ik nadat ik gespaard heb voor Ziggs eens kijken naar 1 van die :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Skyclad schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 12:18:
Thanks, zal ik nadat ik gespaard heb voor Ziggs eens kijken naar 1 van die :)
Als je ziggs wilt spelen, hij is leuk ja, raad ik je aan om eens wat pro spelers te bekijken die hem spelen. Dan gaan je ogen open gaan wat er allemaal met hem mogelijk is.

Wat je ook kan doen is Sivir proberen. Zeer eenvoudige ADC, grote range op haar Q. Ze heeft wel geen escape, doch heeft ze een spelshield. Met dit kan je Blitz z'n hooks of Thresh z'n Deathsentences negaten zodat een escape in deze gevallen niet nodig is.

Het grote voordeel van Sivir is dat ze maar 450 IP kost.

Maar anders zijn Cait en Lucian safe picks door hun escapes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@misterdoom, je kan zijn ult enigszins zien als 'escape'..

BABYMETAL LoL - Twitch

Pagina: 1 ... 146 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.