[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 144 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.616 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:14

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mebus schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:25:
Kijk dit komt handig uit: http://na.leagueoflegends...ates/patch/patch-41-notes

"Players who consistently win against opponents a full tier higher than their current placement will automatically skip their promotion series as they progress to the next division. Series skipping will be possible up to Platinum I."

Van S3 naar S2 gegaan zonder promo's :D
Sja dat scheelt wel een hoop op 2 vlakken :

1) Mensen die bewust promo's dodgen, worden nu ook zonder promo gewoon op skill level gezet
2) Als je pech hebt in je promo's kan je opnieuw beginnen :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:15:
[...]

Maar gezien je niet weet hoe lang die seed werkelijk is en kun je nog steeds zeggen dat het gewoon random is. Als die seed 10k cijfers lang is merk je nog steeds niet dat het pseudo RNG is.
Je merkt het aan de vermindering in crit/non-crit sprees. Zonder het pseudo-element zou je dus afhankelijk zijn van een dobbelsteen achtig systeem waar je met 1% Crit 200x achter elkaar kan missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 22:34
Lissandra is overigens ook een flink fijne pick tegen Yasuo. Ziggs inderdaad ook.

Yasuo is echt zo super niet IMO, maar wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:31
Zebby schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:43:
Lissandra is overigens ook een flink fijne pick tegen Yasuo. Ziggs inderdaad ook.

Yasuo kan heel sterk zijn als je hem goed gebruikt en fed raakt(wat met farm niet heel moeilijk is). Maar gebruik je hem niet goed is hij makkelijk te pakken door een wat tanky champ of met een beetje CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-09 23:08
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:45:
[...]

Je merkt het aan de vermindering in crit/non-crit sprees. Zonder het pseudo-element zou je dus afhankelijk zijn van een dobbelsteen achtig systeem waar je met 1% Crit 200x achter elkaar kan missen.
Ik ben het met jullie beiden eens. Als je geen crits hebt is de kans op een volgende crit groter, maar de hoeveelheid van de kans die groter wordt is sterk afhankelijk van de seedsize.
Afhankelijk van de seed kan je dus nog steeds 200x achter niet critten voordat je kans enigszins omhoog gaat. Daarom vind ik je opmerking van "Je merkt het aan de vermindering" wel erg kort door de bocht zonder harde cijfers.
Als de seedsize 20k is dan is een niet-crit spree van 6 met 90% critchance ergens in die seed nog niet eens zo heel gek. Is de seedsize 100 dan weer wel. Zonder harde cijfers, die praktisch niet te verkrijgen zijn, heeft het niet heel veel zin om er iets over te zeggen.

Edit: Om het te testen zou je 50% crit moeten kopen, ongeveer 20.000 keer een aanval ergens op doen en dan kijken naar wat de grootste spree's zijn. Daar wat kansberekeningsformules op los laten en dan heb je op zijn best een goede afschatting.

[ Voor 10% gewijzigd door Nelusz op 06-02-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nelusz schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:58:
[...]

Ik ben het met jullie beiden eens. Als je geen crits hebt is de kans op een volgende crit groter, maar de hoeveelheid van de kans die groter wordt is sterk afhankelijk van de seedsize.
Afhankelijk van de seed kan je dus nog steeds 200x achter niet critten voordat je kans enigszins omhoog gaat. Daarom vind ik je opmerking van "Je merkt het aan de vermindering" wel erg kort door de bocht zonder harde cijfers.
Als de seedsize 20k is dan is een niet-crit spree van 6 met 90% critchance ergens in die seed nog niet eens zo heel gek. Is de seedsize 100 dan weer wel. Zonder harde cijfers, die praktisch niet te verkrijgen zijn, heeft het niet heel veel zin om er iets over te zeggen.

Edit: Om het te testen zou je 50% crit moeten kopen, ongeveer 20.000 keer een aanval ergens op doen en dan kijken naar wat de grootste spree's zijn. Daar wat kansberekeningsformules op los laten en dan heb je op zijn best een goede afschatting.
Zelfs met een test weten we de seed niet. Ik weet uit ervaring wel dat er weining non-crit sprees zijn na de 80% Crit. Heb vaak genoeg ADC's gespeeld om dat in ieder geval te merken. Dingen zoals 5 non-crit sprees met zo'n groot aantal zijn bijna non-existant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-09 21:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Zebby schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 13:43:

Yasuo is lichtelijk OP imo.
Zijn kit is bijna belachelijk. Hij heeft alles: gap closers, CC, dmg en defense.

Champions die het qua dmg moeten hebben van 1 poking ability, zijn fucked tegen Yasuo: zijn passive shield eet al die dmg weg. Lux moet bijvoorbeeld eerst een aa landen voordat je überhapt dmg kan doen met E. Of Mordekaiser, E spammen doet Yasuo niks en naar hem toelopen voor een aa is suicide. En als je als ap mid zoals Lux eerst een aa moet landen, ben je zeer kwetsbaar voor Yasuo's Q wervelstorm of een dash van hem. Ziggs heeft dan inderdaad wel de kit om hem pijn te doen, maar ook voor Ziggs is het niet eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:05:
[...]

Zelfs met een test weten we de seed niet. Ik weet uit ervaring wel dat er weining non-crit sprees zijn na de 80% Crit. Heb vaak genoeg ADC's gespeeld om dat in ieder geval te merken. Dingen zoals 5 non-crit sprees met zo'n groot aantal zijn bijna non-existant.
Maar hier heb je geen harde cijfers voor, met een groot genoege test kan je wel enigszins aantonen dat de seedsize binnen bepaalde waardes ligt.
Als je iemand 20 non-alcoholische biertjes geeft en hij gelooft dat het alcoholische biertjes zijn wordt hij dronken. Persoonlijke ervaring zonder cijfers hecht ik dan ook geen waarde aan.
5 non-crit sprees zijn nog steeds onwaarschijnlijk zelfs bij grote seed sizes, dit betekend niet dat ze non-existent zijn. Dat geloof ik in ieder geval niet zonder harde cijfers.

Edit:
Een mogelijke test om aan te tonen dat de seedsize groter dan 10 is zou zijn:
Zorg dat je 90% crit hebt. Dit betekend dat de RNG kans dat je minstens 5 non-crits hebt achter elkaar 10^-5 is. Nu maak je een dataset met 10^7 (ja sicke hoeveelheid ik weet het) aanvallen. De verwachtingswaarde van het aantal spree's met minstens 5 non-crits is dan ongeveer 100.
- Als het aantal rond de 100 ligt is je seedsize veel groter dan 10.
- Als het aantal 0 is dan kan je wel met redelijkheid aannemen dat je seedsize maximaal 9 is.
- Hoe verder het aantal van de 100 af ligt hoe dichter bij de seedsize bij de 10 ligt
Als je dit doet voor alle spree's (2-20 bijvoorbeeld) dan bouw je een soort van redundantie in. Ook zou je deze test meerdere keren moeten doen om je error te verminderen. Het is dus mogelijk om de seedsize te bepalen. Zelf denk ik dat de seedsize ver boven de 10 ligt, anders zouden mensen er, zoals je zelf al aangaf, misbruik van kunnen maken.

[ Voor 33% gewijzigd door Nelusz op 06-02-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 08:58

Qon

Even terzijde, maar wel relevant aan het 'crit' gesprek, ik heb weleens het gevoel gehad dat wanneer je je crit animatie ziet bij een champ (bv tryndamere, daar issie lekker duidelijk) maar op tijd de AA canceled, je diezelfde hit zeker crit. M.a.w. je ziet dat je een crit animatie hebt, stopt je animatie voordat je dmg doet, en gebruikt de hit op de tegenstander = 100% crit.

Dat is slechts een gevoel, weet iemand hoe het daarmee zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:18:
Even terzijde, maar wel relevant aan het 'crit' gesprek, ik heb weleens het gevoel gehad dat wanneer je je crit animatie ziet bij een champ (bv tryndamere, daar issie lekker duidelijk) maar op tijd de AA canceled, je diezelfde hit zeker crit. M.a.w. je ziet dat je een crit animatie hebt, stopt je animatie voordat je dmg doet, en gebruikt de hit op de tegenstander = 100% crit.

Dat is slechts een gevoel, weet iemand hoe het daarmee zit?
Nee, crit cancelen betekent gewoon dat de volgende attack opnieuw wordt berekend. Pak maar een custom game en probeer het. Is ooit wel mogelijk geweest overigens, maar gepatched.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-09 08:58

Qon

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:22:
[...]

Nee, crit cancelen betekent gewoon dat de volgende attack opnieuw wordt berekend. Pak maar een custom game en probeer het. Is ooit wel mogelijk geweest overigens, maar gepatched.
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:56
FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Idioten dat er weer online zijn. _GEEN_ communicatie, niemand luistert als ik zeg group.

Onze Pantheon was Silver maar daar geloof ik geen bal van of hij was sterk aan het trollen. Ik was renekton en aangezien onze laatste man teemo pikte en geen jungler dacht ik dat hij ook top kwam. Maar nee, bot en panth top.

Plots zegt Teemo "You said jungler renekton" terwijl ik niks had gezegd daarover.

Panth gaat plots beginnen junglen met junlge items terwijl enemies ook geen jungler hebben en enkel 2 top (Garen + ww).

Dus ja, ik probeer turret te defenden maar alleen is dat moeilijk als je al achterstaat door FB weg te geven omdat Panth het beter vond in het struikje te staan ipv te helpen.

Later ook in team fights. Ik has sunfire, Spirite visage, Randuins dus ik was zeer tanky. Ik ga in en iedereen maar in het wilde weg rondlopen en gaan dood.

We hadden BEIDE nexus turrets destroyed, én er waren er maar 2 levend, Ik ping de nexus, wat doet iedereen? 2 lopen top voor wat farm en de andere loopt bot voor de inner turret ... Dat was een punt waar we gewoon hadden kunnen winnen.

Ik denk dat group het woord is dat ik tientallen keren heb gezegd en toch gingen ze solo in de enemy jungle. We zijn dan verloren door een ace omdat er gewoon geen teamplay was.

En wat zei Ashe op het einde "It's your fault for not banning him" en hij refereerde naar ziggs .... 62 kills tov 4x deaths, we hadden de nexus opengelegd maar het was mijn fout hoor .... Man man, wat een trolls weer.

Lang geleden dat ik me zo pissed heb gevoeld. Het is me weer de avond vandaag ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik snap je frustratie. Ik heb dat soort games soms ook. Ik heb op zo'n moment echt het idee dat degene, of meerderen, gewoon überhaupt niet naar de chat kijken óf geen engels kunnen lezen.. En die zitten dan op een EUW server >.< .. Als ze dan ook niet reageren op pings kan ik mijn vuist wel door het beeldscherm slaan.

Vorige week ook. Zit je zo'n 40 min in de game. Alle turrets van de enemy weg behalve die van de basis. Teamfight gewonnen, ACE.. Dragon was down, baron hadden we al gedaan voor de teamfight. Ik ping de mid turret xD en wat doen ze? 2 lopen er weg naar top en bottom, en de andere twee (met nog de helft HP over) recallen in plaats van het neerhalen van turrets en inhibs..

Het was zo erg dat ik er eigenlijk alleen nog maar om kon lachen.. Maargoed dat soort dingen krijg je nou eenmaal in teamgames.. Frustrerend om mee te maken. Maar heb het ook vaak genoeg aan de enemy kant gehad xD. Kom je tegen een team met 3 junglers :p 3 champs met smite xD .. Nieuwe meta zeiden ze.. Of een teemo jungler :p.. Die hadden schijnbaar al ruzie in de champ select maar niemand wilde leaven. Je komt de raarste dingen tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik had gister het tegenovergestelde. Een game ging vrij gelijkop totdat we een teamfight winnen waarbij wij 4 kills maken en zij 1 (onze mid). Gelijk mid pushen met het idee dat we een inhib konden pakken, maar we haalden die tower met Garen's Q, mijn sheenproc en onze ADC zo snel neer dat we gelijk ook de nexus towers hebben gesloopt. Op dat moment respawnden ze en besloten we met 3 tegelijk om ze te ontwijken en zoveel mogelijk de nexus te hitten en we haalden het ternauwernood. Die win was een stuk sneller dan ik had verwacht :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 13:14

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ShadowBumble schreef op zondag 02 februari 2014 @ 23:35:
==== Teamspeak server Info ===

De laatste tijd is gebleken dat de huidige hosting maatschappij er een flink zooitje van maakt met zijn routing naar Nederland ( momenteel based in de VS ), daarom heb ik besloten om de teamspeak server naar Nederland te verhuizen dit houd het volgende in.

Ergens deze week zal de teamspeak server down gaan voor de verhuizing wanneer weet ik nog niet exact want de teamspeak organisatie dient de license IP aan te passen. Dus bij voorbaat al even een headsup hiervoor. Zodra de hun de license hebben aangepast zal ik de DNS om gaan zetten die hopelijk vrijsnel geupdate is dan.

Dat zal ongetwijfeld inhouden dat er enige downtime deze week is van de teamspeak server. Echter krijgen we daarvoor een flink doses stabiliteit terug en natuurlijk een betere server.

Als alles achter de rug is zal ik het hier uiteraard posten :D
Vanmorgen is de Teamspeak server down gebracht op de oude server en weer up gebracht op de nieuwe, de DNS entry is gelijk aangepast dus voordat het vrijdagmiddag is zal alles weer up and ready zijn voor een weekend LoL. ( Mits EUW niet instort :+ )

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:30
Zephrex schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 03:43:
Ik snap je frustratie. Ik heb dat soort games soms ook. Ik heb op zo'n moment echt het idee dat degene, of meerderen, gewoon überhaupt niet naar de chat kijken óf geen engels kunnen lezen.. En die zitten dan op een EUW server >.< .. Als ze dan ook niet reageren op pings kan ik mijn vuist wel door het beeldscherm slaan.

Vorige week ook. Zit je zo'n 40 min in de game. Alle turrets van de enemy weg behalve die van de basis. Teamfight gewonnen, ACE.. Dragon was down, baron hadden we al gedaan voor de teamfight. Ik ping de mid turret xD en wat doen ze? 2 lopen er weg naar top en bottom, en de andere twee (met nog de helft HP over) recallen in plaats van het neerhalen van turrets en inhibs..

Het was zo erg dat ik er eigenlijk alleen nog maar om kon lachen.. Maargoed dat soort dingen krijg je nou eenmaal in teamgames.. Frustrerend om mee te maken. Maar heb het ook vaak genoeg aan de enemy kant gehad xD. Kom je tegen een team met 3 junglers :p 3 champs met smite xD .. Nieuwe meta zeiden ze.. Of een teemo jungler :p.. Die hadden schijnbaar al ruzie in de champ select maar niemand wilde leaven. Je komt de raarste dingen tegen...
Precies dit. Teamfight verloren en toen dachten we dat ze op z'n minst nog wel de 2 turrets zouden pakken en misschien de inhib op mid. Toen zei ik al in chat dat als ze geen objectives pakken ze de game niet zullen winnen en vervolgens gaan ze doodleuk dragon doen :D Nog een paar goede teamfights gehad en de game gewonnen..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Gah. Gisteren mijn placements afgemaakt. Ging van 3-1 naar 7-3 en ben van silver4 in S3 naar .... jawel.. Silver 4 gegaan. Voel me toch wel een beetje genaaid nu.

1 potje hadden we issues met connecten, 2 disconnects. 1 potje normaal verloren. 1 potje verloren omdat ik opeens mid moest gaan nadat we hadden afgesproken hadden dat ik top zou gaan (pickorder + al geclaimed).

Ik had echt wel verwacht richting de Siver 1/2 te komen. Beetje jammer. Ik zat echt de placements te timen op momenten dat ik goed ingespeeld was, rond 2400 uur net tussen alle troluurtjes in en dan zit ik gewoon toch op hetzelfde niveau terwijl ik vroeger vaak faalde op top/jungle en nu in ieder geval niet verlies en zelfs kan carryen.

Oh well, dan maar sparen voor Vi en verder ploeteren.

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-07 18:55
Nelusz schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:58:
[...]

Als je geen crits hebt is de kans op een volgende crit groter, maar de hoeveelheid van de kans die groter wordt is sterk afhankelijk van de seedsize.
Ik denk dat dat best wel moeilijk te zeggen is, niet in verband nemende de PRNG, waar we toch al zeer weinig vanaf weten

Dat is precies hetzelfde zeggen als: "als ik bij mn eerste cointoss een kop gooi, dan is er een grotere kans om bij de volgende munt te gooien"

De kans om een streak te hebben/houden wordt bij elke crit lager, maar de kans voor een crit blijft gelijk.

Statistics is a bitch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:33

Meneer iCy

swarma

Gisteravond een tweetal leuke games gehad.

Eerste potje support annie met een hark van een ADC, maar we hadden een goede nasus. Nasus had @ 15 minuten bijna 300 stacks :-)

Paar goede stuns in de teamfights met mijn tibbers en W en kwamen van 14 kills achterstand naar een win.

2e potje potje gecarried met Garen. Ik pickte Garen enkel omdat ik via championselect zag dat Garen Renekton counterde, was eerlijk gezegd mijn 2e potje als Garen in mijn leven, maar goed ik zit op het moment in Brons en heb genoeg harken gehad.

Ging nog behoorlijk goed ook, maar komt voornamelijk dat Renekton ADC runes had geselecteerd. Ik ging voor full tank. Hij nekte telkens mijn passive, maar vanaf level 6 pakte ik de eerste kill met een solo towerdive, ik ging terug @ level 5 high xp en kocht giant belt. Vanaf dat moment kon ik Renekton bijhouden en hem vernederen op toplane.

Na gesprek in de chat met 1 van de tweakers wel tot de conclusie gekomen dat Garen inderdaad Renekton niet countert.

Alhoewel, gisteravond een betere avond dan de woensdag :')

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:54
Ik heb de meest vreemde teams op dit moment eigenlijk alleen als ik in het weekend speel of als ik duo queue. Het is net alsof je dan in een totaal andere tak van matchmaking terecht komt. Eergister nog met Rudy een paar duo's gedaan met als topper dat twee mensen in ons team elkaar herkenden van de vorige match die ze speelden: "He you are the Cait from last game. Sorry guys; he was so bad this game, im gonna troll. He deserves another loss." Dan spoor je toch niet?! Dus die match maar gedodged.

Vanaf de placements (Silver V) redelijk vlot opgewerkt tot Silver 1. Door slecht spel van ofwel mijn teams, mijzelf of een combinatie, ook helaas al weer 2x eruit gedonderd, maar ook weer terug gekomen zit ik nu op 36 pts in Silver 1. Qua MMR zit ik iets hoger gezien het aantal Gold V / VI's waarmee ik gematched word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JapieTalent schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:23:
Ik heb de meest vreemde teams op dit moment eigenlijk alleen als ik in het weekend speel of als ik duo queue. Het is net alsof je dan in een totaal andere tak van matchmaking terecht komt. Eergister nog met Rudy een paar duo's gedaan met als topper dat twee mensen in ons team elkaar herkenden van de vorige match die ze speelden: "He you are the Cait from last game. Sorry guys; he was so bad this game, im gonna troll. He deserves another loss." Dan spoor je toch niet?! Dus die match maar gedodged.

Vanaf de placements (Silver V) redelijk vlot opgewerkt tot Silver 1. Door slecht spel van ofwel mijn teams, mijzelf of een combinatie, ook helaas al weer 2x eruit gedonderd, maar ook weer terug gekomen zit ik nu op 36 pts in Silver 1. Qua MMR zit ik iets hoger gezien het aantal Gold V / VI's waarmee ik gematched word.
lol ja soms is het beter een time penalty te hebben als je al in champ select ziet dat er spelers zijn die gewoon het varken uithangen

wel grappig je wordt gematched met Gold VI :) die heb ik nog nooit gezien, ik word meestal gematched met gold V en IV :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:29:
[...]

lol ja soms is het beter een time penalty te hebben als je al in champ select ziet dat er spelers zijn die gewoon het varken uithangen

wel grappig je wordt gematched met Gold VI :) die heb ik nog nooit gezien, ik word meestal gematched met gold V en IV :p
Verlies je dan geen LP meer door te dodgen?

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

JapieTalent schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:23:
Ik heb de meest vreemde teams op dit moment eigenlijk alleen als ik in het weekend speel.
Het weekend gamen met lol kan ik beamen. Van het weekend van B1 high LP naar B3 0 LP geplaatst.

Toen wij een middag DuoQde kregen we wel aardige teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Koekiemonsterr schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:08:
[...]

Yasuo is lichtelijk OP imo.
Zijn kit is bijna belachelijk. Hij heeft alles: gap closers, CC, dmg en defense.

Champions die het qua dmg moeten hebben van 1 poking ability, zijn fucked tegen Yasuo: zijn passive shield eet al die dmg weg. Lux moet bijvoorbeeld eerst een aa landen voordat je überhapt dmg kan doen met E. Of Mordekaiser, E spammen doet Yasuo niks en naar hem toelopen voor een aa is suicide. En als je als ap mid zoals Lux eerst een aa moet landen, ben je zeer kwetsbaar voor Yasuo's Q wervelstorm of een dash van hem. Ziggs heeft dan inderdaad wel de kit om hem pijn te doen, maar ook voor Ziggs is het niet eenvoudig.
Tja, counterpicks? Dit wordt van bijna alle nieuwe champions gezegd.
Irelia heeft dat ook. Rengar ook. Aatrox ook (OMG MINI MALPH ULT). Zac ook.

Het is wel een manier van spelen die je moet kennen. Lux wordt gewoon keihard counterpicked door melee met mobility/gap closers, al kan je dit tegengaan door je lange range te gebruiken. Nidalee kan het prima doen door haar heal.
Ik vind het vooralsnog een beetje het "nieuwe champion syndroom". Iedere champion kan teamfights cleanen, en dat is waar Yasuo sterk is. Als je direct een vol HP team invliegt omdat je een tornado raakt ben je gewoon dood.

*Ik was een beetje klaar met normals, dus wat ARAM gedaan. Game met 2 Challengers gewonnen, al hadden we de slechte setup, en vervolgens tegen 1 challenger game gewonnen. Beide waren erg close, dat zijn de gave dingen.

[ Voor 7% gewijzigd door Zebby op 07-02-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Zephrex schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 03:43:

Het ergste van al was, wanneer ik gekilled was bij het proberen de nexus neer te halen (solo) ik zei in chat "Don't farm or push, just get that damn nexus down".

Wat doet pantheon dan? Hij ult recht in een 5 man bij de nexus en binnen enkele seconden was hij dood ... en dat is dan silver..

@Garen vs Renekton: Mensen denken dat Garen de counter is van Renekton en je zou kunnen stellen dat het een softcounter is omdat veel Renekton spelers niet weten hoe te spelen tegen garen.

Het is vrij simpel: Wanneer Garen z'n Q gebruikt, moet je als Renekton gewoon je W gebruiken en dan kan Garen niets beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Net een ranked game gewonnen met Sona (Als je haar Q een beetje begrijpt dan is het een leuke champ, basic attack - Q), maar toch zie je der niet zo vaak.. Had een Leona en Ezrael tegen me en dat is dan gewoon goed te doen samen met een Caitlyn. Andere mensen die Sona ook wel leuk vinden?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Laatst online: 08:45
Ja sona is leuk maar het probleem is dat je tegenwoordig vooral Leona, Tresh en blitz ziet als support (toch de drafts die ik speel). En bij alle drie geldt de regel dat als ze hun skill raken op jou, dat je wel dood bent doordat sona zo sqhuishy is. Zeker de eerste levels.
Langs de andere kant is een buffed Q + autoattack wel redelijk stevig ook die eerste levels maar het zwakt wel snel af omdat je geen AP scaling hebt. Dus ik vraag me af of je dan niet beter switcht naar een groene passive buff + autoattack op de enemy carry vanaf lvl 4 of zo. (Ook wat afhankelijk of jouw carry healing nodig heeft etc...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Ik gebruik sona eigenlijk alleen nog maar als ik naast een caitlyn sta. Omdat je beide dan genoeg kan poken.. (Of een Varus).. Anders word je gewoon de land uitgeduwd omdat je zo squishy bent. Ben de laatste tijd wel behoorlijk fan geworden van Annie though. Kwam laatst een game als Annie support tegen een Caitlyn en, ehm, Nami.. Op het momet dat ik level 6 werd wonnen we elke keer de fight met Tibbers. De burst damage van Annie samen met stuns is gewoon zo heerlijk.. Je kunt dat alleen counteren door veel te poken early game. En veel mensen lukt dat niet op mijn niveau..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lointje schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:54:
Ja sona is leuk maar het probleem is dat je tegenwoordig vooral Leona, Tresh en blitz ziet als support (toch de drafts die ik speel). En bij alle drie geldt de regel dat als ze hun skill raken op jou, dat je wel dood bent doordat sona zo sqhuishy is. Zeker de eerste levels.
Langs de andere kant is een buffed Q + autoattack wel redelijk stevig ook die eerste levels maar het zwakt wel snel af omdat je geen AP scaling hebt. Dus ik vraag me af of je dan niet beter switcht naar een groene passive buff + autoattack op de enemy carry vanaf lvl 4 of zo. (Ook wat afhankelijk of jouw carry healing nodig heeft etc...)
MORGANA SUPP FTW :)
ik hou van die bitch als je tegen leona, thresh of blitz staat, ff magic shield poppen op jou of carry en no harm done, moet je wel wat reflex voor hebben maar je weet meestal wel wanneer je het kan verwachten + haar snare en pool kom je toch nasty uit de hoek tegen de meest standaard duo bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Morgana support is indd nice jah. Mensen zien dat niet snel en weten dan ook niet hoe ze ermee om moeten gaan xD..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:23:
[...]

MORGANA SUPP FTW :)
ik hou van die bitch als je tegen leona, thresh of blitz staat, ff magic shield poppen op jou of carry en no harm done, moet je wel wat reflex voor hebben maar je weet meestal wel wanneer je het kan verwachten + haar snare en pool kom je toch nasty uit de hoek tegen de meest standaard duo bots
Nami werkt ook goed tegen de 3 tanky sups. Hun support engage, leuk counter engage hun ADC en de engage van hun support is waardeloos geweest. Je kan ze tevens met grote regelmaat tegelijkertijd bubblen :-).

Ik ben persoonlijk een nami liefhebber, maar morgana is ook zeer nice alleen speel ik haar zelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
morgana sup is inderdaad lachen, zeker als die blitz grab 5 keer achter elkaar geblocked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

ArgantosNL schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:43:
morgana sup is inderdaad lachen, zeker als die blitz grab 5 keer achter elkaar geblocked wordt.
Inderdaad, heb van het weekend een potje geblitzed. Had hem geprepicked voor iemand anders want die vroeg er om, maar die ging mij blijkbaar trollen want die ging mijn mid champ niet pakken maar gewoon zijn eigen voorkeur en uiteraard niet traden.

Speelde toen blitz tegen Morgana & Sivir, dat is gewoon huilen in de lanefase :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 13:45:
[...]

Inderdaad, heb van het weekend een potje geblitzed. Had hem geprepicked voor iemand anders want die vroeg er om, maar die ging mij blijkbaar trollen want die ging mijn mid champ niet pakken maar gewoon zijn eigen voorkeur en uiteraard niet traden.

Speelde toen blitz tegen Morgana & Sivir, dat is gewoon huilen in de lanefase :'(
ja dat is double trouble morgana en sivir
ook redelijk lastige lane om te ganken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greenpearl schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:34:
[...]

Ik verlies liever een beetje LP dan dat ik 45min lang met een stel eikels moet spelen. Ik wilde iets later opblijven voor die game met Japie, maar dat soort teringlijers en een gegarandeerde loss zijn uberhaupt geen slaapverlies waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Greenpearl schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 10:34:
[...]

3LP en 6 minuten cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Het zou een mooie zijn als je bij ranked een soort van kickvote kan doen als iemand een trollpick doet. Als alle 4 er uit willen kun je "gratis" dit soort mensen ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:01:
Het zou een mooie zijn als je bij ranked een soort van kickvote kan doen als iemand een trollpick doet. Als alle 4 er uit willen kun je "gratis" dit soort mensen ontwijken.
Is al over gesproken op reddit, waar een Riot member ook een zegje heeft gedaan. Wat je dan krijgt is als iemand buiten de meta picked dat er al snel dit soort taferelen onstaan waar de rest je eruit wil hebben. Heb ook vaak afwijkende lanes gekozen met genoeg succes, maar in de pre-game chat werd er wel veel gehuild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lointje schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 11:54:
Langs de andere kant is een buffed Q + autoattack wel redelijk stevig ook die eerste levels maar het zwakt wel snel af omdat je geen AP scaling hebt.
Eh... alle spells hebben AP-scaling, zelfs de speedbuff krijgt nog 4% . Daarnaast heeft spellchord ook AP-scaling. Ik speel Sona tegenwoordig met AP-build ipv de vroegere Support-build, aangezien je daarmee de output (heal en attack) verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
looc schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:27:
[...]

Ik denk dat dat best wel moeilijk te zeggen is, niet in verband nemende de PRNG, waar we toch al zeer weinig vanaf weten

Dat is precies hetzelfde zeggen als: "als ik bij mn eerste cointoss een kop gooi, dan is er een grotere kans om bij de volgende munt te gooien"

De kans om een streak te hebben/houden wordt bij elke crit lager, maar de kans voor een crit blijft gelijk.

Statistics is a bitch :+
Je hebt gelijk als het gaat om echte RNG, maar je vergist je over hoe RNG geprogrammeerd wordt (meestal).
Als je een munt op gooit en je hebt kop dan is de kans dat je nog een keer kop gooit 50%.
Echter als je het programmeert en je seed maar 4 entries bevat en je gooit kop dan is de kans dat je nog een keer kop gooit minder dan 50%. Tenminste dat is hoe ik in veel programma's zie.
Uiteraard is het geen garantie dat dat nu ook zo is.

[ Voor 7% gewijzigd door Nelusz op 07-02-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ervaren Diana player in the house? Wil Diana eigenlijk weer oppakken na een superlange tijd. Ja ja, ze is niet super, meta etc. Don't care.

Zelf had ik in gedachte: Aspd Marks, AP Quints, Armor Seals, Mres Glyphs, 21/9/0 Masteries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
iCy schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 14:53:
[...]

3LP en 6 minuten cooldown.
Als je het te vaak doet kost het echter wel meer LP.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:21:
Een ervaren Diana player in the house? Wil Diana eigenlijk weer oppakken na een superlange tijd. Ja ja, ze is niet super, meta etc. Don't care.

Zelf had ik in gedachte: Aspd Marks, AP Quints, Armor Seals, Mres Glyphs, 21/9/0 Masteries.
Over de marks is een tijdje terug een discussie geweest, begint hier ergens: Damienx2 in "[PC] League of Legends - Deel 8"
Conclusie: qua marks worden MPen marks óf Hybrid marks gebruikt. Voor de rest lijken het me redelijk standaard runes.
Persoonlijk zou ik gewoon 9 punten in utility stoppen, aangezien je de mana regen en de flash/ignite cooldown reductie wel kunt gebruiken. En een 20% langere blue buff kan natuurlijk ook nooit kwaad.
Zo gek veel krijg je niet van de 9 punten in defense als AP caster. Je hebt wat minder last van ranged poke (door Block) en je krijgt een beetje meer HP.

Tevens heb ik Kassadin maar eens gekocht, op Dominion is hij i.i.g. al OP :+.

[ Voor 20% gewijzigd door Thormodo op 07-02-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
Zo net weer eens een leuke game gehad.

Voor de derde keer deze week in promo's voor bronze 2. De vorige 2 promo's elke keer de eerste 2 gewonnen en de laatste game verloren. De eerste promo game was een easy win. Tweede game ging een stuk minder en na 45 minuten was het verloren.

Toen kwam het voor de derde keer deze week neer op de derde game. We beginnen het potje met een jungler en top die niet connected zijn. Ik speelde Sivir op bot met een Zyra als support. Onze mid Yasuo werd een aantal keren gegankt maar ging niet dood. Botlane ging wel aardig en had meer farm dan de andere adc. Na 7 minuten kwamen top en jungler in game en toen begon de pret. Ik kwam 4-0 uit mijn lane en al snel konden we mid doorpushen tot de inhibitor. De game hebben we in 21 minuten gewonnen en ben geeindigd met 8-0. Eindelijk in bronze 2... ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby

Was mijn main mid.
Met de meta nu kan je denk ik beter assassin en dus vol AP, mogelijk zelfs MPen marks.
21/9 tegen pokers, 21/0/9 anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-09 21:02

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Hangt sterk af van waar je Diana wilt spelen: mid of jungle.

Zoals Thormodo al terecht opmerkte en naar linkte, is hier kort geleden nog een (lichtelijk verhitte) discussie over geweest. Ik was overtuigd van Mpen marks, Damien van hybrid pens. Voor elk wat wils :P

Heb Diana veelvuldig mid gespeeld season 3. Al tijden niet meer gedaan, maar ze blijft leuk.
Mijns inziens bouw je Diana voor de pure burst die voortkomt uit je ability combo's, en niet voor haar auto attacks. Sowieso ga je met Diana pre lvl 6 in de laning phase nauwelijk aa's uitdelen. Pre lvl 6 is het gewoon farmen, ranged dmg proberen te vermijden en harrassen met Q. Attack speed zou ik dus op mid niet bouwen. Dus geen Nashor's Tooth bijvoorbeeld. Ik zou zonder meer Magic pen marks nemen.

Diana jungle werkt op zich prima. Ze heeft een snelle clear en vangt weinig dmg van de packs. Echter, pre lvl 6 zijn je 'ganks' nog minder overtuigend dan bijvoorbeeld Shyvana. Je hebt dan geen enkele gap closer. Dat, gecombineerd met het feit dat ze eigenlijk geen tank is, maakt haar jungle wat discutabel. Maar goed, vanaf lvl 6 zijn haar ganks bijzonder sterk en voor een ap assassin is ze in ieder geval relatief tanky.
Diana jungle gaat wel om je aa's, dus dan zijn attack speed marks en bijvoorbeeld een Nashor's Tooth wél aan te bevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Botlane ragequit na double kill voor enemy team, komen terug en feeden.
Zit met Kassadin mid tegen Graves, na invade was hij lvl3 en ik 1, werd exp zoned, jungler ging feeden omdat hij zijn red kwijt raakte en top niet kwam.
Top werd stomped.

25k achter in 20 minuten, draven deed 90% hp per axe.
Hele fucking game zeiken. WAAROM SPEEL JE ALS JE ZO REAGEERT OP 1 NADELIG DING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde mainly junglen, maar voor hybrid zou ik sowieso niet gaan. Best case scenario is physical damage 5-10% van je damage output. Mid zou ik standaard Mpen/AP/Defense pakken.

Diana is uberhaupt wel tanky door items lijkt me? Mijn build zou waarschijnlijk Abyssal Zhonya Sorc Rylais Lich Bane zijn oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 23:04:
Wilde mainly junglen, maar voor hybrid zou ik sowieso niet gaan. Best case scenario is physical damage 5-10% van je damage output. Mid zou ik standaard Mpen/AP/Defense pakken.

Diana is uberhaupt wel tanky door items lijkt me? Mijn build zou waarschijnlijk Abyssal Zhonya Sorc Rylais Lich Bane zijn oid.
In de jungle rush ik eigenlijk nashor's, die helpt enorm voor je jungle clear ivm je passive. Daarna afhankelijk van of je defense nodig hebt/lanephase voorbij is een zhonya's (als je veel teams in moet duiken) of een lich bane (is echt insane op diana, maar je bouwt op dat moment echt 0 defense).

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09 00:26

Dreanor

Joene

Weet je waar ik een beetje schijtziek van begin te worden?

Black screens en niet kunnen connecten, en ALS je dan nog in de game komt geen minions kunnen zien!

Het is zo random, dan spel ik 5 potjes prima in dezelfde run en dan ineens, BLACK SCREEN OF BULLSHIT!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Dreanor schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 11:13:

Black screens en niet kunnen connecten, en ALS je dan nog in de game komt geen minions kunnen zien!

Het is zo random, dan spel ik 5 potjes prima in dezelfde run en dan ineens, BLACK SCREEN OF BULLSHIT!
Ik denk dat je dat echt op je eigen pc moet zoeken, ik heb dat echt nog nooit gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Ik speelde gisteravond laat (of vanochtend vroeg eigenlijk ;) ) een paar games, maar wat een puinhoop. Ik was niet wakker genoeg om mijn teams ook nog instructies te geven, en er was totaal geen samenwerking. Het laatste potje begon goed, met 4 die top callen... aan het begin renden ze alle 4 nog naar top ook, maar na wat ruzien gingen er toch 2 bot. Ik stond mid als Heimer tegenover een Blitz, en ik was de lane aan het winnen tot hun Kha'Zix jungler kwam babysitten. Die deed simpelweg teveel schade vroeg in het spel, wat betekende dat ik een paar keer dood ging. De andere lanes verloren we al vanaf het begin, en ook al kregen we wel een paar turrets plat werkte er niemand samen en bleven ze soloen waar het andere team als 1 groep rond liep.

Ach ja, hopelijk vandaag beter (als ik tijd heb voor een paar spellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
http://youtu.be/S2Zqzs9a7-8

Het is me vooral om de Nummer 7 te doen. Ik wist niet dat Thresh + Blitz dit konden doen O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:01

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Nog nooit eerder gehad.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14

Klinkt als een corrupte client. Als je het de volgende keer niet meer hebt (test het in een custom game) dan was gewoon iets niet goed geladen, als het blijft zou ik ff het uninstallen en opnieuw installeren. (Eerst een uninstall + folder verwijderen zodat je zeker weet dat alle corrupte files weg zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Nadat ik lolreplay en lolmatches had geinstalleerd ook continu vastlopers. Maar wel na een game, niet tijdens gelukkig.. Binnenkort toch maar weer eens Windows 8.1 opnieuw installeren omdat ie nou niet echt stabiel lijkt :( Heb nog een SSD over voor OS X (zoveel beter om LoL op te spelen) :D

Damn: http://www.twitch.tv/wingsofdeath/c/3658896

[ Voor 8% gewijzigd door Mebus op 08-02-2014 13:54 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 13:21:
Nadat ik lolreplay en lolmatches had geinstalleerd ook continu vastlopers. Maar wel na een game, niet tijdens gelukkig.. Binnenkort toch maar weer eens Windows 8.1 opnieuw installeren omdat ie nou niet echt stabiel lijkt :( Heb nog een SSD over voor OS X (zoveel beter om LoL op te spelen) :D

Blijf dan gewoon op 8 hangen, net als ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
http://gyazo.com/98db67dce51b46649c96888c56cba5d4

Gaat die werken voor JAx top als runes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Je krijgt er redelijk wat sustain mee dus dat zou top wel moeten werken op Jax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter ga je gewoon full AD in je runes. De sustain rush je al met Botrk. Ook doe je veel magic damage en skills waar je niet vanaf lifestealed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik ga liever met jax voor 6% lifesteal, armor attackspeed en ad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 20:51:
Ik ga liever met jax voor 6% lifesteal, armor attackspeed en ad.
Als je Atkspd marks hebt en 3x LS quints, waar haal je dan AD vandaan...? Een mix van Aspd en AD marks zou wel erg waardeloos zijn, een paar % Aspd en 3-4 AD.

Lifesteal quints op Jax is het niet waard omdat je damage early vooral vanuit skills komt. En lifestealen door top keihard te pushen is ook een slecht idee. Zie mijn eerdere post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:50:
[...]
. En lifestealen door top keihard te pushen is ook een slecht idee. Zie mijn eerdere post.
Als je tegenstander het al toelaat... Als ik zie dat die Jax weak combat stats heeft en continue wil lifestealen op creeps ga ik hem natuurlijk als een malle harassen zodat hij niet eens bij de creeps in de buurt durft te komen. Om als Jax relevant te zijn early game heb je AD nodig zodat je met je W + Q flinke burst damage kunt doen als de tegenstander wil traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Irelia S4?..Wat vinden jullie daarvan op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
llovesoccerx7 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 00:36:
Irelia is altijd goed geweest. Niks aan verandert eigenlijk. Wel dat ding bouwen uit stinger mocht je tegen een sterke AD top staan met CC. Dan kan je Armor boots halen xD

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 00:36:
Early game niet engagen en onder tower farmen, anders fucking useless, lol. Nasus syndroom zeg maar.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

blamauci schreef op zondag 09 februari 2014 @ 02:14:
[...]

Irelia is altijd goed geweest. Niks aan verandert eigenlijk. Wel dat ding bouwen uit stinger mocht je tegen een sterke AD top staan met CC. Dan kan je Armor boots halen xD
Nou nou, goed??? Ze is toch echt vrij mediocre tegenwoordig. Je kunt zo 10 toplaners opnoemen die haar taak beter doen. Ze is een degelijke pick in lower elo's maar hoe hoger je komt zou ik haar meer en meer vermijden en je richten op betere opties.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op zondag 09 februari 2014 @ 02:14:
[...]

Irelia is altijd goed geweest. Niks aan verandert eigenlijk.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5VxfQcP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben inmiddels lvl10. Speel eigenlijk altijd Marksman omdat dat mij het beste bevalt.
Nu vind ik Tristana wel een fijne champion, Quinn ook maar Ashe dan weer minder. Ik heb echter weer genoeg punten verzameld voor een volgende champion. Ik twijfel tussen Corki en Miss Fortune.

Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mijn advies is om ook andere dingen te spelen. Later in het spel zul je merken dat men toch wat meer in een bepaalde vaste 'opstelling' wil spelen en daarin is meestal maar ruimte voor 1 marksmen. Als iemand anders die rol gepicked heeft ben jij dus de sjaak. Ik zou proberen om minimaal 3 rollen redelijk te kunnen spelen voordat je ranked gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
In de iets hogere lvls normals merk ik dat voornamelijk de Jungle rol het minst gewild is.

Maar als je ADC, support, mid/top kan spelen is de kans klein dat je toch jungle gaat moeten gaan. Nu ben je nog te laag lvl om aan junlge te denken maar ik zou me vooral focussen op een andere soort champion zoals een melee tank en een support als voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op zondag 09 februari 2014 @ 19:34:
Ik twijfel tussen Corki en Miss Fortune.

Iemand advies?
Een willekeurige andere "Marksman", de twee die je opnoemt zou ik zo'n beetje als laatste halen :P. Sivir kost bijvoorbeeld maar 450 IP en is ook heel sterk. Maar als het echt één v.d. twee moet worden, kies ik voor Corki. Vooral vanwege zijn mobility.
http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/ADC

Verder zou ik eerder een paar goedkopere heroes voor andere rollen halen. In/onder deze post staan wel wat adviezen: Thormodo in "[PC] League of Legends - Deel 8"

[ Voor 21% gewijzigd door Thormodo op 09-02-2014 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je. Ga eerst wat andere rollen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misterdoom schreef op zondag 09 februari 2014 @ 20:07:
In de iets hogere lvls normals merk ik dat voornamelijk de Jungle rol het minst gewild is.
Voor zover ik het meestal zie is support nog steeds de minst gewilde rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zondag 09 februari 2014 @ 20:41:
[...]

Voor zover ik het meestal zie is support nog steeds de minst gewilde rol.
Er zijn weinig mensen die hem callen, maar de meesten doen er tegenwoordig ook niet al te moeilijk meer over. Voorheen was het echt een 'anything but support' mentaliteit in champ select maar nu is het meestal niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Mebus schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 13:21:

voor jullie die last hebben ban LolReplay. Er is alternatief die ik tegen kwam op reddit. Ik heb inmiddels getest onder 8.1 en het werkt geweldig.
Neem een kijkje...
http://www.reddit.com/r/l...ention_baronreplay_users/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Vicarious schreef op zondag 09 februari 2014 @ 21:00:
[...]

Er zijn weinig mensen die hem callen, maar de meesten doen er tegenwoordig ook niet al te moeilijk meer over. Voorheen was het echt een 'anything but support' mentaliteit in champ select maar nu is het meestal niet zo'n probleem.
Die mentaliteit heb ik wel nog steeds :P maar dat komt meer omdat ik echt verschrikkelijk ben in supporten. Ik vind het niet erg om te supporten maar bak er gewoon weinig van.
Toch merk ik in laag Gold dat als je last pick bent je nog steeds het vaakst support bent. Naar mijn gevoel is daar het gemiddeld gezien Mid > Top > ADC/Jungle > Support. Ik ben het met je eens dat het een stuk beter is geworden. Mensen vinden het een stuk minder erg om te supporten (ik ook).
Ik merk ook in het nieuwe seizoen dat vaker mensen willen junglen, maar het is dan ook iets makkelijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is LoL toch een geweldige game in het weekend, 5 ranked losses in a row \o/ teringlijers everywhurrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 00:07:
Wat is LoL toch een geweldige game in het weekend, 5 ranked losses in a row \o/ teringlijers everywhurrr.
Blij dat ik niet de enige was dan :) stond 5-0 in men placements games en gisteren niets dan troll teams.. elke lane verloor gewoon super hard.. probeer dan maar te carryen als jungle.. Ok speelde misschien ook niet op en top, zeker na paar losses maar toch.. uiteindelijk 5-5 geëindigd en nog net in silver V gebleven.

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

haha ja mooi he. Ik had gisteren iemand die kwam de champ select in met deze quote: "I don't care about your opinion, i go duo top with <vriendje>. No jungler!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

m0nk schreef op maandag 10 februari 2014 @ 07:39:
[...]

haha ja mooi he. Ik had gisteren iemand die kwam de champ select in met deze quote: "I don't care about your opinion, i go duo top with <vriendje>. No jungler!
Of je pakt gewoon een champ die een 1v2 bot enigszins kan houden en neemt alsnog een jungler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

@Thorgrem

Ik zou opteren om eerst een champion onder te knie te krijgen en dan pas kijken om andere champions/rollen te spelen; spaar je gelijk wat IP voor toekomstige champions en runes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 15:31:
[...]

Is al over gesproken op reddit, waar een Riot member ook een zegje heeft gedaan. Wat je dan krijgt is als iemand buiten de meta picked dat er al snel dit soort taferelen onstaan waar de rest je eruit wil hebben. Heb ook vaak afwijkende lanes gekozen met genoeg succes, maar in de pre-game chat werd er wel veel gehuild.
Ik meen ook ergens een screenshot gezien...waarbij je zelf je voorkeur van lane kon aangeven voor het opstarten van een game...en waarbij de Lol dan zelf de rest van je teamleden zoekt...zodat iedereen gewoon zijn eigen lane kan spelen.....dat lijkt mij net een leuk alternatief. Maar is hier al iets meer over bekend?

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brain3 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:02:
[...]

Ik meen ook ergens een screenshot gezien...waarbij je zelf je voorkeur van lane kon aangeven voor het opstarten van een game...en waarbij de Lol dan zelf de rest van je teamleden zoekt...zodat iedereen gewoon zijn eigen lane kan spelen.....dat lijkt mij net een leuk alternatief. Maar is hier al iets meer over bekend?
teambuilder is momenteel in test op de pbe server, ik vermoed dat het niet zo heel lang meer zal duren voor die naar de live servers komt

ik heb gisteren trouwens mijn 117ste champ gekocht, viktor als allerlaatste overgehouden :) gotta catch em al achievement unlocked :) nu gewoon nog 6300ip sparen tegen dat de volgende eraan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Vicarious schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:13:
[...]

Of je pakt gewoon een champ die een 1v2 bot enigszins kan houden en neemt alsnog een jungler
Mjah ik nam juist door die copy/paste spam een jungler. Zij speelden Yasuo/Zac top. Zac speelde nog wel redelijk maar Yasuo stond na 20 min 1/9/2. Was een grote trollgame.. geen beginnen aan.. :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Ben ik ook blij dat ik inderdaad toch niet de enige ben. Kan mij herinneren dat ik een klaagpost na vorig weekend had geplaatst, toen ook een loss streak van 5/6. Ik heb daarom ranked vermeden dit weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
m0nk schreef op maandag 10 februari 2014 @ 07:39:
[...]

In dit soort gevallen heb ik al meteen "note to self, report ass 1 en ass 2", veel kun je er dan niet aan doen en meteen gaan lopen schreeuwen en flamen dan weet je zeker dat je gaat verliezen(kans is aanzienlijk groter). Een ding moet je onthouden als je een potje wil winnen, behandel en spreek andere speler aan zoals jij aangesproken wil worden. Dit scheelt een hele hoop getype door alle mensen waardoor gewoon kunnen spelen en niet gefrustreerd zijn of heel bang worden om een fout te maken en niets meer durven.

Ik zat een game van een vriend van mij te spectaten en wat ik zag was een ammumu en leona die niet durfde in te gaan waardoor ze een inhib verloren. Waarschijnlijk hadden deze 2 zo veel flame ontvangen dat ze te bang waren dat ze iets fout deden, en daardoor deden ze dus niks.

De state of mind van die vriend van mij was dus niet heel geweldig meer en hij krijgt dan de neiging om dan de blame game te gaan spelen. :+ Als mensen lopen te klungelen zeg ik dat meestal tegen mijn scherm en niet in de chat. Gewoon op je eigen spel focussen dan komt alles goed.

Gisteren hadden we zelfs een 4v5 game kunnen winnen door gewoon rustig verder te spelen, niet ragen en flamen probeer het team een beetje te sturen en je komt al heel ver. we speelde het einde met voli, teemo, sona en varus(ik) tegen thresh, kog'maw, eveline, yasuo en kha'zix. Ik vind dat we het niet slecht gedaan hebben tegen 3 assasins. Goeie disrupt van voli gaf mij en teemo de kans om te DPSen en Sona kon haar stun goed gebruiken en veel mensen raken, waardoor die assasins goed afgeschoten konden worden. Die game heb ik zelfs nog kunnen afsluiten met een penta kill en het voelde best lekker om die game te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nelusz schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:10:
[...]

Ben ik ook blij dat ik inderdaad toch niet de enige ben. Kan mij herinneren dat ik een klaagpost na vorig weekend had geplaatst, toen ook een loss streak van 5/6. Ik heb daarom ranked vermeden dit weekend :P
Toch blijft het een kwestie van pech. Als het goed is heeft de tegenstander meer trolls dan jij aangezien je zelf geen troll bent. Wel belangrijk hoe je met trolls omgaat trouwens...als je er vol tegenin gaat wordt de troll alleen nog maar erger en ga je zelf bovendien ook slechter spelen. Als je hem negeert kun je soms zulke games ook nog wel winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:14:
[...]

Toch blijft het een kwestie van pech. Als het goed is heeft de tegenstander meer trolls dan jij aangezien je zelf geen troll bent. Wel belangrijk hoe je met trolls omgaat trouwens...als je er vol tegenin gaat wordt de troll alleen nog maar erger en ga je zelf bovendien ook slechter spelen. Als je hem negeert kun je soms zulke games ook nog wel winnen.
Soms heeft het niets te maken met trolls, maar gewoon mensen die niet skilled genoeg zijn en simpelweg richting jouw divisie/rank zijn gecarried. Die zullen uiteraard daar blijven steken, maar ondertussen heb je ze wel in je team zitten. En dan dus niet eens moedwillig verliezen maar gewoon niet meer in hun mars hebben.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ging bij mij in de afgelopen paar games gisteren ook niet om trolls, maar simpelweg mensen die liepen te slapen of na de eerste paar kills al fijn GG roepen en dan beginnen te kutten. Of van die wijsneusjes die in pre-game chat al roepen "give me x lane, i am pro smurf" en dan gezellig 0/2 de hele game staan en hun lane blijven farmen 8)7 dus die game was na een aantal 4v5jes onder de tower wel voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
[...]

Klopt :P Ik reageer tegenwoordig te veel op flamers. Ik speel zelf veel liever met slechte spelers dan met trollers/flamers. Slechte spelers probeer ik altijd nog een beetje tips te geven en die kunnen er ook niets aan doen (vind ik dan).
Maar als iemand revive gaat pakken en zegt "I troll" of zoals hierboven beschreven "I am Diamond smurf" en vervolgens gaat zitten feeden en flamen vind ik veel erger.
Dan wordt het ook meer een kansspelletje dan een spelletje "Hoe goed kan je carrien?". Een game waarin mensen expres kills gaan weggeven of afk gaan is toch een stuk moeilijker dan een game met mensen die niet echt heel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:29
Het weekend ga ik gewoon maar overslaan voor ranked, hier ook beetje van dat zelfde.

Overdag gespeeld ook iets van 5 ranked losses in row, zelfs gedegradeerd een divisie, terwijl ik niet lang daarvoor voor mijn promo's ging.

Toen na 11en maar weer opgepakt en toen weer een winstreak van 7 dus weer gepromoveerd naar mijn originele divisie.

Zondag overdag begon het alweer met 2 losses op rij, zag de bui al hangen dus overgegaan op normals en met wat champs oefenen.

Heb het gevoel dat in het weekend je met veel minder ervaren spelers speelt overdag, en de diehards er snachts nog zijn die het wel kunnen.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:54
[...]

Pech of niet; het is een feit dat ik voor het derde weekend op rij een loss spree heb en van Silver 1 naar Silver 2 donder. Elke keer in dat verdomde weekend. '

Dat laatste wat je zegt is weliswaar waarheid, maar matches waarop je voor staat, waarop een teammate 'gewoon' afk gaat omdat hij een bepaalde buff niet krijgt zijn te ridicuul voor woorden. En dan ga je 4v5 in de regel echt niet meer winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

JapieTalent schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:40:
[...]

Pech of niet; het is een feit dat ik voor het derde weekend op rij een loss spree heb en van Silver 1 naar Silver 2 donder. Elke keer in dat verdomde weekend. '

Dat laatste wat je zegt is weliswaar waarheid, maar matches waarop je voor staat, waarop een teammate 'gewoon' afk gaat omdat hij een bepaalde buff niet krijgt zijn te ridicuul voor woorden. En dan ga je 4v5 in de regel echt niet meer winnen.
Ik beaam het feit ook over weekend en meer trollers, ook in je eigen voordeel. Het werkt beide kanten op. Had van het weekend een potje 3 tegen 4, tenminste onze botlane feedde (bewust) en de tegenpartij had een zerominute afk. Weliswaar gewonnen, maar niet verdiend. Wij hadden wel; 5 spelers, maar we hadden niets aan onze botlane. Het is het laatste potje in mijn matchstreak (http://www.lolking.net/su...153168#matches/1314607750)

De laatste 4 potjes had ik ofwel een troller of een gewoon een enorm slechte botlane :( Zelfs een potje bijna solo weten om te draaien :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja in het weekend ranked spelen is soms pijnlijk, zeker zo vroeg in het seizoen met die rare matchmakings.
Heb verschillende malen gehad full silver team tegen full silver team, alleen was het ene team bijna allemaal gold vorig seizoen en het andere team bijna allemaal bronze en dan hangt het af van op welk team je terecht komt als je wint of niet ... het verschil tussen de twee teams is meestal groot genoeg dat het echt merkbaar is, ten eerste champ selection merk je al het verschil in welke champs gepicked worden waardoor er al een kwalitatief verschil is in teamcomp, ten tweede is er het gedrag als je begint te verliezen en het laatste is de overduidelijke skillgap in de laning phase. Dit weekend toch wel wat pech gehad met matchmaking maar toch status quo overall. Ook een potje gehad dat ik bot werd gepusht terwijl ik liever gelijk welk van de andere 3 roles speel maar ja dan toch liever adc dan support en de laatste in de q riep vanaf het begin dat hij wou supporten en om een of andere reden was het een premade bronze 3 terwijl het andere team ook een premade had met als laagste een silver 3 op hun team. Dus mn bronze support pakt alistar en ik ben jinx met tegenover ons gold lucian en silver thresh .. zucht wat een kutgame was dat, alistar super passief en krijgen we nog regelmatig bezoek van hun jungler waardoor het echt niet goed komt en bijna elke keer dat mijn zap een kill had kunnen maken heabutt en weg de kill. En dan begint de rest van ons team en met name de jungler de premade met ali te ragen hoe slecht ik wel niet ben, enige bezoek van jarvan die wij gehad hebben was toen ze met 5 bot toren kwamen plat leggen .... ali zette bijna geen wards.
Dat zijn echt games die zo hard een loss zijn nog voor ze begonnen zijn en dat is toch een beetje wrang om daar dan een halfuur aan te verliezen want er waren natuurlijk 2 die niet wilden surrenderen.
En dan ben ik toch wat pissig op de matchmaking. Had het andere team ook iemand als alistar op hun team gehad dan had het nog alle kanten kunnen opgaan maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
[...]

Dat valt mij dus ook op in het weekend heb ik nu 2x op rij een loss spree, wat ik anders niet heb.

Het valt mij ook op dat er meerdere lanes tegelijk falen, dus een game carryen of laten carryen wordt dan lastig, scenarios dat ik als jungler zowel top als bottom tegelijk om assistance pingde, dan wordt het dus lastig, je kiest dan voor de sterkste lane normaliter maar zelfs dat was er niet :-(

Niemand die echt safe speelt, het liefst een jungler hebben die de lane babysit.

Zelfs als ze zeggen dat ze tegen een counter staan, gaan ze nog vol die lane pushen om dan gekilled te worden.

Haha @DarkCorvuz, ik had ook zo'n match met een nietsnut Alistar, die deed niks anders dan zichzelf laten killen, die was er zo op gefocussed headbuts te geven op verkeerde momenten dat die gewoon voor de minion wave tussen een Leona en Jinx maar besloot vol erin te gaan om dan dood te gaan door alle cc.

Ik vroeg nog aan m wat die aan het doen was, en het kreeg enkel een sorry dat het inderdaad slechte call was, helaas ging de hele match zo door.

Ik moet denk ik maar matches vermijden met Alistar support, heb daar tot nu toe slechte ervaring mee.

[ Voor 19% gewijzigd door Turismo op 10-02-2014 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Misschien is het ook wel zo dat je doordat je in het weekend meer games achter elkaar speelt misschien een heel klein beetje zelf allemaal een stuk minder geconcentreerd bent?

Uiteindelijk heeft iedereen last van loss sprees in het weekend; ik ook. Toch besef ik maar al te goed dat bij elke loss die ik heb 5 mensen een win hebben, en dus op z'n minst de spree doorbreken :D. Ik durf te wedden dat er dit weekend net zoveel gewonnen is dan verloren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Warden is belangrijk inderdaad, laatste potje (gelukkig een Loss Prev) kwam wukong mid en bot babysitten. Mij heeft hij geen enkele keer dood gekregen tijdens de ganks omdat ik wel warde. Botlane overextended en warde slecht en wukong had daar elke keer prijs.

En Ero-Sensai, nee heeft niet echt met het aantal games te maken. De games die ik win heeft de enemy vaak een troller. Een enkele game is gewoon normaal.

[ Voor 23% gewijzigd door Meneer iCy op 10-02-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ero-Sensei schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:59:
Misschien is het ook wel zo dat je doordat je in het weekend meer games achter elkaar speelt misschien een heel klein beetje zelf allemaal een stuk minder geconcentreerd bent?

Uiteindelijk heeft iedereen last van loss sprees in het weekend; ik ook. Toch besef ik maar al te goed dat bij elke loss die ik heb 5 mensen een win hebben, en dus op z'n minst de spree doorbreken :D. Ik durf te wedden dat er dit weekend net zoveel gewonnen is dan verloren :)
Als dat zo is dan zou statitisch iedereen waarmee en tegen je speelt ook minder geconcentreerd zijn, dus dat geeft iedereen dezelfde kansen :)

Ik heb aardig wat matches achter elkaar gespeeld, zeker na de loss spree van 5 en een divisie gezakt te zijn, toe weer een winspree van 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Dat klopt, maar dat gebeurt andersom toch ook? Zelfde geldt voor onervaren/slechte spelers: die heb je toch ook in beide teams? We hebben het er allemaal over dat elo hell niet bestaat, waarom in het weekend dan wel? Komt het niet ook een beetje doordat we zelf anders reageren op de wat meer casual spelers die je in het weekend tegenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Vicarious schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:32:
[...]
Dat klopt, maar dat gebeurt andersom toch ook? Zelfde geldt voor onervaren/slechte spelers: die heb je toch ook in beide teams? We hebben het er allemaal over dat elo hell niet bestaat, waarom in het weekend dan wel? Komt het niet ook een beetje doordat we zelf anders reageren op de wat meer casual spelers die je in het weekend tegenkomt?
Natuurlijk gebeurt het andersom ook. Maar naar mijn mening hebben trollers/afk-ers/flamers een grotere invloed op het spel. Het maakt het een stuk lastiger om te carrien dan wanneer mensen "gewoon" niet goed spelen.
Je bent dus meer afhankelijk van "geluk" dan normaal, kon je in eerste instantie nog compenseren voor het ongeluk is dat nu nagenoeg onmogelijk.
Natuurlijk zal je gemiddeld gezien nog steeds meer games winnen als je een stuk beter bent dan waar je thuis hoort, maar dat zal dan niet 9 van de 10 games zijn maar eerder 6 van de 10. Dit maakt de spreiding in je streaks een stuk groter en maakt de games ook nog eens een stuk minder leuk.
In het weekend heb ik echt het gevoel dat het een dobbelsteen worp is wie de meeste trollers/flamers/afk-ers heeft.
Pagina: 1 ... 144 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.