JapieTalent schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:40:
[...]
Pech of niet; het is een feit dat ik voor het derde weekend op rij een loss spree heb en van Silver 1 naar Silver 2 donder. Elke keer in dat verdomde weekend. '
Dat laatste wat je zegt is weliswaar waarheid, maar matches waarop je voor staat, waarop een teammate 'gewoon' afk gaat omdat hij een bepaalde buff niet krijgt zijn te ridicuul voor woorden. En dan ga je 4v5 in de regel echt niet meer winnen.
Dat valt mij dus ook op in het weekend heb ik nu 2x op rij een loss spree, wat ik anders niet heb.
Het valt mij ook op dat er meerdere lanes tegelijk falen, dus een game carryen of laten carryen wordt dan lastig, scenarios dat ik als jungler zowel top als bottom tegelijk om assistance pingde, dan wordt het dus lastig, je kiest dan voor de sterkste lane normaliter maar zelfs dat was er niet
Niemand die echt safe speelt, het liefst een jungler hebben die de lane babysit.
Zelfs als ze zeggen dat ze tegen een counter staan, gaan ze nog vol die lane pushen om dan gekilled te worden.
Haha @DarkCorvuz, ik had ook zo'n match met een nietsnut Alistar, die deed niks anders dan zichzelf laten killen, die was er zo op gefocussed headbuts te geven op verkeerde momenten dat die gewoon voor de minion wave tussen een Leona en Jinx maar besloot vol erin te gaan om dan dood te gaan door alle cc.
Ik vroeg nog aan m wat die aan het doen was, en het kreeg enkel een sorry dat het inderdaad slechte call was, helaas ging de hele match zo door.
Ik moet denk ik maar matches vermijden met Alistar support, heb daar tot nu toe slechte ervaring mee.
[
Voor 19% gewijzigd door
Turismo op 10-02-2014 10:59
]