Ergens heb ik het idee dat er iets raars is met de normal matchmaking. Gisteren ook met Koekie en 2 anderen vrienden normal draft gedaan. 1 van de tegenstanders was maar lvl 30 (onze random was ook onder de lvl 30), dat terwijl wij allemaal al een flinke tijd 30 zijn (1 Bronze, 2 Silver, 1 Gold).Zebby schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 08:33:
Mijn laatste 3 normal games waren allen stomps, had ook wel een hele flinke winstreak... Maar als je na 20 minuten al 20k achter staat is het wel wat extreem. Kwam al wat regelmatiger tegen S3 Challengers, in principe niet zo'n probleem, maar als vervolgens alle 3 de lanes hard verliezen en de jungler counterjungled wordt dan kun je niet zo veel meer.
En het hielp niet dat in 2 vd 3 games iemand rage quitte. Ook al een tijdje niet gezien.
Behalve midlane (random) stompte we helemaal over hun heen tot op het punt dat we gingen klooien, maar toch nog bijna onder de 20 minuten de game afgemaakt (inhib in ieder geval down). Zelf geeindigd met 9/0/9 (en dat met kamikaze acties waarbij ik in mijn eentje vs 4 er in dook), speel zelf liever potjes waarbij ik er nog iets van leer