[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 142 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.637 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

ArgantosNL schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 11:51:
[...]

Het heeft wel wat zin maar die pink kan makkelijk we gehaald worden of vermeden. Er kunnen 3 dingen gebeuren.
1. je blijft bij de pink staan om hem te beschermen, dan kan akali nogsteeds inkomen en weglopen. Gebruik je wither ult ze gewoon naar je backline minions toe en loopt weg omdat ze sneller is.
2. Je pushed niet en kan hem zo weg halen.
3. je pushed te hard en de ward is zo uit range en je wordt geganked waarbij de ward weer eenvoudig te verwijderen is.

hoe je het ook wend of keert stealth is in S4 behoorlijk sterk en er is lastig tegen te wapenen, het beste wat je kan doen is het in je inventory houden tot de shroud wordt gebruikt en daarna altijd minimaal 1 bij hebben want anders heb je er denk ik vrij weinig aan.
Volgens mij staat dat er ook gewoon, maar goed zoals wel vaker op dit forum. Een reactie om een reactie te geven. En dit was niet een voorbeeld voor een Nasus mid, wat ik sowieso net zo speciaal vindt als een Rumble mid, maar gewoon voor een NORMALE mid pick...

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Damienx2 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:10:
[...]

Volgens mij staat dat er ook gewoon, maar goed zoals wel vaker op dit forum. Een reactie om een reactie te geven. En dit was niet een voorbeeld voor een Nasus mid, wat ik sowieso net zo speciaal vindt als een Rumble mid, maar gewoon voor een NORMALE mid pick...
Akali is ook een top pick, situatie verandert dan nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
ArgantosNL schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:13:
[...]

Lolwut? Akali wordt praktisch nooit top gespeeld. En verder wat Rudy zegt; het beste kun je nog je sweeper lens upgraden tegen Akali. Kost je wel 475g, maar je hebt er natuurlijk nog meer plezier van dan alleen tegen Akali.

[ Voor 36% gewijzigd door Thormodo op 31-01-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

ArgantosNL schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:13:
[...]

Akali is slechts in beperkte mate een toppick. Maar goed waarschijnlijk op dit forum is ze een standaard toppick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik zeg akali is OOK een top pick, ik zeg niet dat je die perse top moet pakken. Ik zou sowieso Akali niet blind voor een bepaalde lane pakken omdat ze zeer zwak tegen CC is en een best makkelijk gecounterd kan worden maar dat geld ook voor mid lane. En er zijn meerder champs die mid en top kunnen, zeker assasins. AP betekent niet dat je perse mid moet. Om maar een paar champs te noemen die beide kunnen. Zed, kennen en yasuo kun je makkelijk top of mid spelen hangt allemaal af wat er in lane staat.

en damienx2 die opmerking nou echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

ArgantosNL schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:31:
Ik zeg akali is OOK een top pick, ik zeg niet dat je die perse top moet pakken. Ik zou sowieso Akali niet blind voor een bepaalde lane pakken omdat ze zeer zwak tegen CC is en een best makkelijk gecounterd kan worden maar dat geld ook voor mid lane. En er zijn meerder champs die mid en top kunnen, zeker assasins. AP betekent niet dat je perse mid moet. Om maar een paar champs te noemen die beide kunnen. Zed, kennen en yasuo kun je makkelijk top of mid spelen hangt allemaal af wat er in lane staat.

Op Kennen na (die overigens nog altijd meer gezien wordt als toplaner ipv midlaner), worden de rest van je picks vrijwel hard gestompt door de meeste toplane bruisers.

En die opmerking: Ja die is echt, ik ben bijvoorbeeld AD Sion nog niet vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:31:

Akali is een mid pick. Wat je tegenstander ook mag zijn. Het enige alternatief is dan Akali niet kiezen als je zo hard gecounterd word. Het doel van Akali is lv6 rushen en gaan roamen om met dat level voordeel squishies te pakken (hetzelfde als Leblanc en Kassadin dus). Dit kan op top niet geweldig, je kunt dan enkel naar mid zonder je lane gesloopt terug te vinden. Ook heeft ze geen geweldige escape voor een lange lane. Shroud werkt goed op midlane omdat je met de juiste plaatsing in principe naar veel uitgangen tegelijk kan rennen in stealth en pas weer unstealth als je al in de bosjes staat of bij je tower in de buurt bent. Als top wat gepushed is of de waves gelijk staan, moet je nog een lange weg bewandelen na stealth. En de meesty tanky tops kunnen je negeren of eruit farmen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Damienx2 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:10:
[...]
maar goed zoals wel vaker op dit forum.
Damienx2 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:24:
[...]

Maar goed waarschijnlijk op dit forum is ze een standaard toppick...
Dan ga je toch lekker ergens anders rondbazuinen. Niemand verplicht je om hier je mening te delen over onderwerpen of andere meningen te lezen. Iedereen hier is van een ander skill level, no need to respond like a dick. Vind je dat wel nodig, dan denk ik dat je ons net zo veel irriteert als wij jou.

De volgende keer mag het ook wel wat vriendelijker

[ Voor 4% gewijzigd door Gropah op 02-02-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Scallius schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:43:
[...]

[...]

Dan ga je toch lekker ergens anders rondbazuinen. Niemand verplicht je om hier je mening te delen over onderwerpen of andere meningen te lezen. Iedereen hier is van een ander skill level, no need to respond like a dick. Vind je dat wel nodig, dan denk ik dat je ons net zo veel irriteert als wij jou.
Oh je irriteert mij niet hoor, ik noem het meer amusement. En prima als jij vindt dat ik als een dick respond, het blijft over het algemeen nog steeds wel een fact. Dat facts enigsinds hard overkomen op degene die het schijnbaar moeilijk kunnen verwerken is niet echt mijn probleem.

Ander skill-level of niet (wat ik overigens al vaak genoeg ook heb aangegeven dat dat geen enkele zak boeit) zolang je met daadwerkelijke onderbouwing komt (zoals bijvoorbeeld Nelusz omtrent de percentage in bronze/silver) is er geen enkel probleem met een statement. Alleen lukraak wat dingen opnoemen omdat het volgens JOU zo is, helpt geen enkele nieuwe speler met het maken van keuzes. Voor zover ik het mij kan herinneren is dit een thread die ervaringen deelt en mensen probeert op de juiste weg te helpen die met het spelletje willen starten.

Zo hebben we een paar maand geleden AD Sion gehad, waarbij alleen alle pro's voor de champ naar boven kwamen maar geen enkele cons. Prima, maar daarmee creeer je een beeld dat iedereen maar even AD Sion moet pakken want er is immers niets wat hem kan stoppen/counteren, wat natuurlijk volslagen onzin is anders had Riot deze champion allang een keer gedisabled. En zou je OGN / LCS vol met picks / bans op Sion zien. Of in het ergste geval gewoon compleet disabled zoals Rengar voor een lange tijd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:04:
[...]

Alle abilities + passive van Morde zijn ideaal voor de jungle....maar waar is de cc/gap closer ability om te ganken?

Heb 3 skins van Morde, zou hem graag veel meer spelen, maar jungle werkt niet. Je kunt met Morde niet ganken en dat is imo toch een groot euvel. Bovendien is hij geen tank, al is ie voor een ap assassin vrij tanky.

Ik zou hem enkel in de jungle spelen als je met bekenden speelt, waarvan je weet dat ze hun lane kunnen houden zonder hulp van de jungler.
Je hebt geen CC en geen gap closer.
In mijn team had ik een Lee sin op top, die pushte zijn lane en ging roamen, de enemy top speler pushed de lane naar onze toren en daar sta ik te farmen totdat lee weer terug komt (zelfde geld voor midlane)
werkt best leuk :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 15:07
Je Akali history is niet echt representatief voor wat je een top pick zou noemen? Ik ben het eens dat ze een game kan carryen, maar is wel heel afhankelijk van de CC van je vijand, en nog zwaarder van je laning phase.

Top picks? Rengo (als je 3x Q nog kan doen), maar die is broken. Kassadin, Mundo, Shyvana.
Waarom? Omdat je zelfs met een brakke laning phase (die buiten Kassadin om maar in zeer weinig gevallen brak zou zijn) nog steeds relevant bent. Zelfde als een goede jungle Lee. Akali daarentegen MOET geld hebben om nuttig te zijn en vind ik daardoor eigenlijk al te onbetrouwbaar.

Maar goed, ieder zo zijn mening denk ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:54

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Hehe, vriend van me begint nu eindelijk wat meer plezier er in te krijgen. Hij was net als ik; FPS fan en kon maar moeilijk in LoL komen. Heb hem toen Master Yi aangeraden en nu gaat het best lekker tegen bots ^_^

Hij maakt nog wel wat fouten maar merk wel dat hij het leuker begint te vinden.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:41:
[...]

Akali is een mid pick. Wat je tegenstander ook mag zijn. Het enige alternatief is dan Akali niet kiezen als je zo hard gecounterd word. Het doel van Akali is lv6 rushen en gaan roamen om met dat level voordeel squishies te pakken (hetzelfde als Leblanc en Kassadin dus). Dit kan op top niet geweldig, je kunt dan enkel naar mid zonder je lane gesloopt terug te vinden. Ook heeft ze geen geweldige escape voor een lange lane. Shroud werkt goed op midlane omdat je met de juiste plaatsing in principe naar veel uitgangen tegelijk kan rennen in stealth en pas weer unstealth als je al in de bosjes staat of bij je tower in de buurt bent. Als top wat gepushed is of de waves gelijk staan, moet je nog een lange weg bewandelen na stealth. En de meesty tanky tops kunnen je negeren of eruit farmen.
Ik zeg toch ook dat akali makkelijk gecounterd kan worden dat weet ik, ik heb iets minder stil gestaan bij het roamen dat dit lastiger wordt als top staat. Maar als je tegen nasus zou kunnen snowballen dan schakel je hem wel helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Zebby schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:59:
Je Akali history is niet echt representatief voor wat je een top pick zou noemen? Ik ben het eens dat ze een game kan carryen, maar is wel heel afhankelijk van de CC van je vijand, en nog zwaarder van je laning phase.

Top picks? Rengo (als je 3x Q nog kan doen), maar die is broken. Kassadin, Mundo, Shyvana.
Waarom? Omdat je zelfs met een brakke laning phase (die buiten Kassadin om maar in zeer weinig gevallen brak zou zijn) nog steeds relevant bent. Zelfde als een goede jungle Lee. Akali daarentegen MOET geld hebben om nuttig te zijn en vind ik daardoor eigenlijk al te onbetrouwbaar.

Maar goed, ieder zo zijn mening denk ik dan.
Denk dat hij bedoeld (en zo heb ik het ook begrepen) toplane pick, niet toppick ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:30:
[...]

Ik zeg toch ook dat akali makkelijk gecounterd kan worden dat weet ik, ik heb iets minder stil gestaan bij het roamen dat dit lastiger wordt als top staat. Maar als je tegen nasus zou kunnen snowballen dan schakel je hem wel helemaal uit.
Tenzij Nasus pushed word dit heel lastig voor Akali, en zelfs dan scaled Nasus haar qua HP/Mres er na een tijdje wel uit. Hij bouwt vooral tank items, dus na een Visage en een health item word het lastig voor Akali om all-in kills op Nasus te pakken, tenzij je ziekelijk fed bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Ik vind persoonlijk het moeilijkste aan een mid-late game te hebben om je team te overtuigen zich niet over te geven. Zo heb ik eens twee kills prijs gegeven aan Shen met als gevolg dat hij genoeg zelfvertrouwen had om te gaan roamen en top vrij liet. Dit was niet een gemakkelijke situatie voor het team, maar een gigantische free farm voor mij; met als gevolg toen Shen + Vi (jungle) terug kwamen (en die lieten op zich wachten omdat de lane bevroren werd en er geen dreiging voor hun toren was) het Nasus double kill werd en de turret genomen. Dit is eerder zeldzaam, waardoor ik het des te meer koester :9

Daarom speel ik graag met een vriend en liefst iemand die rollen op zich neemt die mij niet onmiddellijk liggen (jungle/support), zorgt dat ik een grotere kans heb om te gaan waar ik wil en heb ik altijd iemand om de surrender vote tegen te houden. De laatste dagen heb ik helaas solo moeten spelen en heb ik helaas een wall of red opgelopen. Nu is het wel duidelijk dat Nasus een beetje brakke keus was voor mid; naast Karthus (waar ik graag mee speel) wie zou nog een goede optie voor mid zijn? Gragas (had ik al eens gevraagd), Fiddle of Ziggs (heb ik een tijdje terug voor gekeken, maar zo duur en zo squishy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 14:41:
[...]

Tenzij Nasus pushed word dit heel lastig voor Akali, en zelfs dan scaled Nasus haar qua HP/Mres er na een tijdje wel uit. Hij bouwt vooral tank items, dus na een Visage en een health item word het lastig voor Akali om all-in kills op Nasus te pakken, tenzij je ziekelijk fed bent.
je gaat een nasus ook niet 100-0 bursten, je blijft je q naar hem toe spammen. En als hij zijn Q heeft gebruikt ult + combo en weglopen daarna herhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KS1987 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:00:
Gragas (had ik al eens gevraagd), Fiddle of Ziggs (heb ik een tijdje terug voor gekeken, maar zo duur en zo squishy).
Ziggs is een van de betere mids tegenwoordig. Squishy zijn er veel wel. Ziggs heeft veel tools in zijn kit om weg te komen (minefield slow en satchel om weg te flashen) dus opzich moet squishy geen argument zijn. Dat is ter compensatie van zijn ziek grote bereik en CC.
ArgantosNL schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:08:
[...]

je gaat een nasus ook niet 100-0 bursten, je blijft je q naar hem toe spammen. En als hij zijn Q heeft gebruikt ult + combo en weglopen daarna herhalen.
Met die logica kun je als Akali iedereen wel neerkrijgen (in theorie) helaas blijft dat in theorie. Nasus krijgt met Q ook HP terug, evenals auto-attacks. Met een snelle Spirit Visage regent hij hard genoeg om jouw Q's weer bij te healen. En je Q+R blijven gebruiken op iets wat niet doodgaat word je eigen dood, R refreshed immers alleen door kill/assist of 20-30s wachten. Dus na 3 pogingen heb je niet zoveel poke meer, en gebruikt hij die 20-30s om te herstellen. Ik snap het idee erachter, alleen Nasus moet je pre-6 neerhalen om deze te kunnen stoppen, niet na 6. Wat je nu doet is twee characters die beide tot lv6 zwak en op dat level een powerspike krijgen tegen elkaar neerzetten.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 15:30
KS1987 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:00:
Ik vind persoonlijk het moeilijkste aan een mid-late game te hebben om je team te overtuigen zich niet over te geven. Zo heb ik eens twee kills prijs gegeven aan Shen met als gevolg dat hij genoeg zelfvertrouwen had om te gaan roamen en top vrij liet. Dit was niet een gemakkelijke situatie voor het team, maar een gigantische free farm voor mij; met als gevolg toen Shen + Vi (jungle) terug kwamen (en die lieten op zich wachten omdat de lane bevroren werd en er geen dreiging voor hun toren was) het Nasus double kill werd en de turret genomen. Dit is eerder zeldzaam, waardoor ik het des te meer koester :9

Daarom speel ik graag met een vriend en liefst iemand die rollen op zich neemt die mij niet onmiddellijk liggen (jungle/support), zorgt dat ik een grotere kans heb om te gaan waar ik wil en heb ik altijd iemand om de surrender vote tegen te houden. De laatste dagen heb ik helaas solo moeten spelen en heb ik helaas een wall of red opgelopen. Nu is het wel duidelijk dat Nasus een beetje brakke keus was voor mid; naast Karthus (waar ik graag mee speel) wie zou nog een goede optie voor mid zijn? Gragas (had ik al eens gevraagd), Fiddle of Ziggs (heb ik een tijdje terug voor gekeken, maar zo duur en zo squishy).
Champs met enige vorm van escape en all in burst power, populaire mid champs op dit moment (naast degene die je al opgenoemd hebt) zijn:

- LeBlanc
- Syndra
- Katarina
- Fizz
- Kayle
- Zed
- Yasuo
- Riven

De laatste 3 altijd afstemmen zowiezo met je team, als je alleen maar AD in je team hebt kan dan natuurlijk makkelijk gecountered worden.

Als je Karthus leuk vind om te spelen, moet Cassiopeia je ook wel bevallen, haar skillset komt wel aardig overeen, haar Q kan je ook blijven spammen bijna zelfde range als Kart.

Ziggs mag dan wel squishy zijn, maar die heeft een prima escape, geeft jungler echt een hard time je te ganken.

Je W is een stun en een mini flash voor jou, daarnaast heb je nog je E (minefield), ik heb vaak genoeg situaties weten om te draaien en een kill weten op te pakken.

[ Voor 11% gewijzigd door Turismo op 31-01-2014 16:13 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

- Syndra, ik zou deze van de streep halen. Ja ze heeft veel burst je wint als goede syndra vrijwel elk potje je lane, maar in de teamfight is ze een beetje meh. Ja je kan snel de ADC of de APC uitschakelen, maar in brons/silver is dat niet genoeg.

De andere opties zijn wel beter. Ik kan het weten, want ik heb syndra veel gespeld aan het begin van S4 en vrijwel elk potje de lane gewonnen, maar endgame merk je gewoon dat syndra begint af te zwakken als je op teamfight bekijkt.

Zie mijn winningrate en gemiddelde mijn K/D/A over 9 games. http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168#ranked-stats

Ik zou zeggen, kan je Fizz krijgen kies hem maar als je hem weet te spelen. Gegarandeerd succes.

[ Voor 12% gewijzigd door Meneer iCy op 31-01-2014 16:33 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Goede uitleg, beetje een Malzahar dus, goed voor mid lane, maar in team fights beetje nutteloos, kan iemand in 1x uitschakelen met ult, maar vaak ook ten koste van zichzelf.

Je bent goed bezig gezien je match w/l rate, je zal wel snel in Silver terecht komen, en inderdaad Fizz is gewoon een ganking machine als je hem mechanisch goed weet te spelen.

Blijft een grappig ventje die Fizz, vind m er echt humor uitzien ook, hij lijkt zo onschuldig, totdat die in de aanval gaat dan ga je het echt niet meer grappig vinden.

Afbeeldingslocatie: http://riot-web-static.s3.amazonaws.com/images/news/November_2011/2011_11_11_fizz_reveal/Fizz3.png

[ Voor 68% gewijzigd door Turismo op 31-01-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Silver haal ik sowieso wel dit seizoen, maar doelstelling is low gold. Moet haalbaar zijn met het juiste hulp van het forum.

Wat betreft Syndra, Syndra is meer usefull in teamfights dan malzahar. Ze heeft niet een stun wat je zelf voor een paar seconden useless maakt.

Maar dan alsnog is syndra mid-late een beetje meh. Haar ult geeft gewoon ontzettend veel damage.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Ben laatst iemand van challenger s3 tegen gekomen. Hij heeft me toe gevoegt als friend en wilt me nu helpen met mn gameplay. Best wel chill dit (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

En zo leer je maar weer eens dat je toch af ten toe eens een patchnote mist...

Zit ik naar ALL vs SK te kijken en zie ik Thresh ontsnappen via Golems, dus ik denk jammer Pantheon maar die ben je kwijt. Hop springt gewoon op een Golem, en ik denk wtf? En ja hoor:

V3.15:
Aegis of Zeonia
Can now be cast on enemy minions and jungle monsters.

Wist ik dus niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Iemand anders dikke lagspikes/disconnects? In mijn huidige game heeft iedereen het, duurde min. 5 minuten voordat iedereen terug was. Hopelijk wordt het loss prevented. Anders sta ik hierna 3-2 in mijn placements -,-.

Edit: Na nog een paar keer gedisconnect te worden en 1 minuut te spelen, kwam ik het spel niet meer in en is de game inmiddels verdwenen (staat ook niet in de history).

Conclusie: ga geen ranked games starten nu :P.

[ Voor 46% gewijzigd door Thormodo op 31-01-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-09 15:06
Damienx2 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 20:01:

Zit ik naar ALL vs SK te kijken en zie ik Thresh ontsnappen via Golems, dus ik denk jammer Pantheon maar die ben je kwijt. Hop springt gewoon op een Golem, en ik denk wtf? En ja hoor:

V3.15:
Aegis of Zeonia

Wist ik dus niet. ;)
Hoorde het ook toevallig van iemand gisteren ja.. haha

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:51:
[...]

Goede uitleg, beetje een Malzahar dus, goed voor mid lane, maar in team fights beetje nutteloos, kan iemand in 1x uitschakelen met ult, maar vaak ook ten koste van zichzelf.
Uh nee. Syndra vergelijken met Malz... dat gaat totaal niet op. Syndra kan al haar spells casten terwijl ze beweegt en stunned zichzelf niet. Daarbij heeft ze een AoE Stun, AoE knockback, AoE slow en een grote range. Midgame heeft ze een grote damage spike.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

V3.15:
Aegis of Zeonia

Wist ik dus niet. ;)
Hahaha ik had precies hetzelfde, ik dacht al van o.O wtf xD

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Zeer close ranked match toch nog met Rudy tot goed einde gebracht. De Fed Quinn dacht het even te kunnen maken, maar ja, axes komen van voren, maar bombs from above :P :D

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/kb3goo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Net weer een potje met 5 tussen de 15 en 25 op het ene team, en als tegenstanders 3x level 30 (o.a. een S3 silver) en 2 newbies (level 4 en level 9). Dat waren 2 premade teams natuurlijk. Alleen zetten ze vervolgens beide newbies (uit verschillende premade teams) op bot. Dus ook al waren ze de andere lanes een beetje aan het winnen, ze waren op bot zo erg aan het verliezen dat ze na een tijdje toch kwamen helpen, en dus hun eigen lanes ook begonnen te verliezen. De level 30 unranked Zed besloot dat alles de schuld was van onze jungler aangezien die net kans zag een kill op hem te krijgen (2 vs 1, ik als Blitz + Yi vs Zed). Eerst begon hij te klagen dat Yi niet 1 vs 1 vocht (let wel, ze hadden Yi 1 1/2 minuut eerder met zijn 4-en besprongen), en daarna was Yi natuurlijk een noob, en ging hij hem reporten. Dat heeft ie tot het eind volgehouden, de rest van zijn team zei niets, alleen 1 of 2 'gg' toen we gewonnen hadden. En van Zed natuurlijk nog 'bg, report Yi!'.

Ach ja, als ze hun newbies wat meer hadden geholpen en niet duo bot hadden gezet hadden ze misschien nog kunnen winnen, dan was ie waarschijnlijk een stuk minder vervelend geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

V3.15:
Aegis of Zeonia

Wist ik dus niet. ;)
Volgens mij hebben we het er hier nog over gehad (ik haalde het aan) en dacht dat jij ook in die discussie deelnam eigenlijk :D Ik wist het dus wel, maar of ik er op zo'n moment aan zou denken weet ik niet.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 16:19
Skyclad schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 01:25:
Net weer een potje met 5 tussen de 15 en 25 op het ene team, en als tegenstanders 3x level 30 (o.a. een S3 silver) en 2 newbies (level 4 en level 9). Dat waren 2 premade teams natuurlijk. Alleen zetten ze vervolgens beide newbies (uit verschillende premade teams) op bot. Dus ook al waren ze de andere lanes een beetje aan het winnen, ze waren op bot zo erg aan het verliezen dat ze na een tijdje toch kwamen helpen, en dus hun eigen lanes ook begonnen te verliezen. De level 30 unranked Zed besloot dat alles de schuld was van onze jungler aangezien die net kans zag een kill op hem te krijgen (2 vs 1, ik als Blitz + Yi vs Zed). Eerst begon hij te klagen dat Yi niet 1 vs 1 vocht (let wel, ze hadden Yi 1 1/2 minuut eerder met zijn 4-en besprongen), en daarna was Yi natuurlijk een noob, en ging hij hem reporten. Dat heeft ie tot het eind volgehouden, de rest van zijn team zei niets, alleen 1 of 2 'gg' toen we gewonnen hadden. En van Zed natuurlijk nog 'bg, report Yi!'.

Ach ja, als ze hun newbies wat meer hadden geholpen en niet duo bot hadden gezet hadden ze misschien nog kunnen winnen, dan was ie waarschijnlijk een stuk minder vervelend geworden.
Het is vaak zo dat low levels het leuk vinden om ranged te spelen en dus vaak een ADC character nemen omdat die makkelijk veel damage doet maar het probleem is dat velen nog geen besef hebben hoe ze zich moete positioneren, wat last hitten is, ...

Dan zie je inderdaad fenomenen als 25 CS in 15 minuten en 0/8/0 verschijnen.

Maar lvls zegt niets hoor. Een Silver IV Ezreal tegen een lvl 28 tristana en lvl 25 annie. Ze werden constant gepulled door Blitzcrank omdat tristana _constant_ aan het pushen was en onze Kayle top vond het oneerlijk dat een Silver IV tegen ons speelde en zei "dat hij maar met z'n eigen niveau moest gaan spelen".

Ik speelde m'n eerste game Nocturne en deed het redelijk goed (behalve dat ik constant m'n Q miste op Ez omdat hij z'n E gebruikte om weg te komen). Maar als je als noct met weinig farm early game (doordat ik mid al eens had moeten redden) tegen een 8/0/0 ezreal komt te staan, is het moeilijk wat te doen.

Hij was low HP en ik had ult dus ik geef dat aan dat ik ga ganken. Ik ult, en plots zie ik Tristana dood, Annie vluchten en dan duurde het niet lang voor ik er ook aan was. Geen idee wat Tristana had gedaan maar zeer brilliant zal het niet geweest zijn.

En vanaf dat punt was het gewoon moeilijk. Als Tristana niet zo zou pushen en als er eerst op Ez zou gefocust zijn dan zouden we team fights wel kunnen winnen hebben maar als je ult en op Ez spring en de andere lopen weg omdat ze bang zijn en dus in de rug worden gekilled, dan is het ook hopeloos.

Maar dan is de jungler plots de feeder natuurlijk. Tristana was opnieuw dood, ez was ondertussen 16/1/0 en ik was bij golems dus ik zeg "I'll come bot to help defend tower" zodat ez deze niet free kon nemen. Geen idee wat Annie dacht maar een stun+tibbers net buiten de turret range zorgde ervoor dat we allebei killed waren ......

Maar op terug te komen op je lvl verdeling: Ik vermoed dat door de premades er een hogere MMR tegen jullie is gezet geweest maar dat is vaker vervelend dan goed omdat premades vaak gewoon niet weten wat ze aan het doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een paar mooie duoQ potten met Koekie gehad, ook al was die laatste game verdomd close :P kwam in mn promos terecht en onze Kassadin deed alsof hij een Diamond speler was oid, flamede iedereen kapot en uiteindelijk verloren omdat hij "net als ons ging spelen" en elke keer 1v3 erin ging (beetje onzin overigens, we stonden voor in torens en 3 kills achter maar goed) gelukkig Loss Prevented door lag, dus geen kruisje op de promo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sevinc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 16:33
Ben pas begonnen met LoL, maar die **** mushrooms van teemo zijn irritant met welk item kan je ze zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sevinc schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:59:
Ben pas begonnen met LoL, maar die **** mushrooms van teemo zijn irritant met welk item kan je ze zien ?
De roze ward of de rode trinket (upgraded)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 13:00
Gisteren eindelijk Platinum bereikt. Vorig seizoen, vlak voor de rewards, ook een poging gedaan maar toen na Gold 1 98LP 15 games verloren :P

Ging wel heel lekker nu, 8-2 in placements en toen verder met 7-1. Met 15-3 in Platinum gekomen.

MMR is nu echt belachelijk hoog, zag zelfs een challenger icon langskomen in de loading screen :P Game gewonnen, twee games verloren en toen weer een game gewonnen en ik had 42LP :P

Uiteraard allemaal met Morgana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel al behoorlijk lang league of legends, ben niet heel hoog ofzo (speel amper ranked, ben niet goed genoeg om mensen te carry'en) speel vooral casual aram en normals. Maar dacht, dit is wel een leuke om te posten, mijn eerste pentakill met Brand. Helaas op de ARAM map, maar in de normal map zie ik het niet zo snel gebeuren (behoorlijk UP vandaag de dag...) toch weer leuk om hem even te spelen! :D

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img541/4397/oc98.png

Hoop dat ze hem weer een keertje buffen zodat esports kerels hem weer spelen, dan wordtie weer leuk mid :D

Weet iemand trouwens welk potje dat laatst in de LCS was waarin gambit met support kennen speelt die de enemy adc owned? Wil die vd week nog ff terug kijken, maar kan hem niet vinden |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2014 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aarondk1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Dat was SK tegen Gambit gaming in week 2 denk ik, hier heb je een link.
Dat is de volledige game, ik weet niet juist wanneer in de game deze 1v1 tussen edward en Candypanda gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx toppie, ff kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 20:33:
Hoop dat ze hem weer een keertje buffen zodat esports kerels hem weer spelen, dan wordtie weer leuk mid :D
Het is niet zo zeer dat hij een buff nodig heeft, maar meer dat zijn hele kit gewoon niet meer echt in het spel past. Zijn enige "escape" is een skillshot stun, waarvoor je ook nog eens eerst een andere skill moet raken. Voor de rest is het alleen maar damage zonder utility, waarbij je ultimate ook 9 v.d. 10 keer niet volledig afgaat.
In season 3 had ik nog aardig wat succes met hem, maar nu met o.a. al die assassin junglers (Vi, Kha'Zix etc.) ben je je leven helemaal niet meer zeker. Waarom zou ik Brand gaan spelen als ik ook bijv. Ziggs kan spelen? Die heeft met naast zijn slows, knockback/escape en global ultimate ook nog meer dan genoeg damage.

Edit: Na 7-3 te zijn geëindigd in de placements ben ik van Gold 3 weer naar Gold 3 gegaan *O*.

[ Voor 18% gewijzigd door Thormodo op 02-02-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Thormodo schreef op zondag 02 februari 2014 @ 11:29:
[...]
Het is niet zo zeer dat hij een buff nodig heeft, maar meer dat zijn hele kit gewoon niet meer echt in het spel past. Zijn enige "escape" is een skillshot stun, waarvoor je ook nog eens eerst een andere skill moet raken. Voor de rest is het alleen maar damage zonder utility, waarbij je ultimate ook 9 v.d. 10 keer niet volledig afgaat.
In season 3 had ik nog aardig wat succes met hem, maar nu met o.a. al die assassin junglers (Vi, Kha'Zix etc.) ben je je leven helemaal niet meer zeker. Waarom zou ik Brand gaan spelen als ik ook bijv. Ziggs kan spelen? Die heeft met naast zijn slows, knockback/escape en global ultimate ook nog meer dan genoeg damage.
Yup, het probleem van Brand zit in zijn kit. Helaas is dit het verhaal voor zo'n beetje alle AP mids zonder escapes.

Het is geen toeval dat Ziggs/Gragas/LB/Zed/Yasuo/Ahri veelal de champs zijn die mid domineren. Allemaal mobiel en escapes. Types als Lux/Brand hebben in vergelijking met hen echt te weinig om weg te komen, los van andere factoren die ook niet in hun voordeel spreken.

Sowieso vind ik dat gap closers/mobiliteit eigenlijk te dominant zijn geworden. Bijna alle relatief nieuwe champs hebben gap closers. Bijvoorbeeld ADC's als Varus zijn daarmee nu nóg meer in het nadeel. En AP mids a la Lux/Brand dus ook, en die waren in Season 3 ook al niet ideaal.

Wel jammer vind ik, dat de pool van champs die per positie viable zijn, niet wat groter is.

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 02-02-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Als ze champions die niet mobile zijn nou eens een kleine buff geven hebben mensen tenminste nog een reden om ze te spelen. Nu doen ze het niet omdat andere champions vaak net zo sterk zijn EN een blink/flash/dash hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:02

ShadowBumble

Professioneel Prutser

==== Teamspeak server Info ===

De laatste tijd is gebleken dat de huidige hosting maatschappij er een flink zooitje van maakt met zijn routing naar Nederland ( momenteel based in de VS ), daarom heb ik besloten om de teamspeak server naar Nederland te verhuizen dit houd het volgende in.

Ergens deze week zal de teamspeak server down gaan voor de verhuizing wanneer weet ik nog niet exact want de teamspeak organisatie dient de license IP aan te passen. Dus bij voorbaat al even een headsup hiervoor. Zodra de hun de license hebben aangepast zal ik de DNS om gaan zetten die hopelijk vrijsnel geupdate is dan.

Dat zal ongetwijfeld inhouden dat er enige downtime deze week is van de teamspeak server. Echter krijgen we daarvoor een flink doses stabiliteit terug en natuurlijk een betere server.

Als alles achter de rug is zal ik het hier uiteraard posten :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Prima joh, sowieso top dat je kosteloos een teamspeak server voor ons ondankbare tweakerts in de lucht houdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

voor de zoveelste keer in m'n promos geraakt gisteren, na een mooie winning streak van 4 games in a row.

...maar ja, je raad het, helemaal om zeep. 2 keer verloren, terwijl we makkelijk de eerste hadden kunnen winnen ( dan ga je 14/5/14, en dan wil je team niet snappen dat gewoon lanes pushen en towers pakken de beste manier is om games te winnen....zitten ze gewoon iedereen te chasen...met alle gevolg)

Soms zo frustrerend dat je 4 mooie games speelt, en als je dan uiteindelijk in je promos geraakt...alles zo wordt vern$$kt...hop en het is voorbij, terug herbeginnen.

Wat ik echter niet snap is dat na het verliezen van m'n promos, ik gelijk op 68LP sta....terwijl een vriend van me in B2 na het verliezen van z'n promos terug op 90LP staat...onbegrijpelijk

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Dit weekend de focus gelegd op SR normals icm een oud CS maatje die zelf vorig seizoen Bronze was geeindigd. Met hem samen de meeste games weten om te zetten in wins, maar wat mij wel opviel was dat hij regelmatig zijn mid kwijt was en vervolgens geen van de andere lanes op de hoogte bracht wat vaak onnodig kills opleverde voor de enemies. Tevens viel het mij bij mijzelf op dat hoe meer fouten mijn lane-opponent maakt des te meer ik er ook ga maken, om te proberen hem af te straffen, maar uiteindelijk straf ik mijzelf af door dezelfde foutjes te maken. Goed leerpuntje iig.

Vervolgens deden we aan het eind van de dag nog een paar matches met wat van zijn Engelse vrienden die ook allemaal diep Bronze waren. Nou dat was echt afzien. De champions die ze kunnen spelen, hebben ze mechanisch goed onder de knie maar het zijn nou niet echt de sterkste picks in lane (bijv Fiora top). Dat heeft ons dan ook zo'n beetje elke game gekost. Plus wat mij opviel en ik weet niet of dit in Bronze normaal is, maar het hele snelle opgeven. Niet normaal. We staan slechts een beetje achter en gelijk komen de surrender votes naar voren. En in een 5 man premade gaat het dan lastig om met jouw ene nee vote nog iets in te brengen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Gisteren een leuke game gehad met wat Nederlanders. 1 was geen NL maar die was ook gewoon mooi aan het teamworken.

Ik speelde Varus en we hadden een echt moeilijke start. Blitz was constant rond onze blue buff aan het rondlopen en onze jungler, Volibear, was niet in het spel geladen waardoor we dus niet veel konden doen.

First blood & second blood ging naar Vayne (Thresh en ik waren allebei van over de muur gegrepen door blitz).

Toen kwam voli dus hebben we hem een groote leash moeten geven om toch nog iets in het game te blijven waardoor, als we in lane kwamen Vayne al een 2 lvl advantage over ons had.

We zijn meerdere malen gegankt geweest bot door de jungler, top en mid lane waarbij er vaak 3~4 bot waren maar het was echt een goed team. We bleven allemaal positief en gingen er gewoon voor.

En plots draaide het om. M'n CS begon goed te stijgen, ik kreeg enkele double kills en ben uiteindelijk 14/8/10 geeindigd en we hebben de game met glans gewonnen.

Het was een aangename game. Als ik een fout maakte kreeg je geen verwijten naar je kop en als Thresh een fout maakt, tja, dat gebeurt nu eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Brain3 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:43:
Wat ik echter niet snap is dat na het verliezen van m'n promos, ik gelijk op 68LP sta....terwijl een vriend van me in B2 na het verliezen van z'n promos terug op 90LP staat...onbegrijpelijk
Niet zo heel onbegrijpelijk. Als je 0-2 gaat in je promos wordt je verder teruggezet dan als je 1-2 gaat. Daarnaast kunnen de LP gains/losses voor jullie beide ook compleet verschillend zijn, afhankelijk van jullie MMR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Het gedrag van sommige spelers gewoon niet geloven soms.

Gisteren potje ranked, ik was Vi jungle en een ander Fizz Mid (first pick), het enemy team picked een counter tegen Fizz namelijk Ryze.

Waarop Fiora (top) zegt dat Ryze de counter is van Fizz en dat die safe wil spelen en ik moet babysitten.

Nou ben ik als jungler nou niet echt een fan van babysitten (moet wel bijblijven kwa gold income), maargoed wil best iets meer focus op mid bregen.

Game begint, ik begin blue -> wolf camp en ga naar mijn red, ik kijk een beetje naar Fizz zijn lane en zie hij half health en Ryze half health (allebij regenen ze van potion) en hij begint te pingen op Ryze terwijl hij aardig zijn lane heeft gepushed, waarop ik zeg play safe, im not lvl3 yet.

En jahoor wat doet die, precies het omgekeerde hij gaat allin op Ryze en uiteraard verliest die dat en geeft kill weg.

Daarna begint die een rage festijn op mij "FU Vi, you piece of shit", en begint telkens op Ryze te pingen terwijl hij zijn hele lane heeft gepushed en Ryze onder zijn eigen tower staat.

Normaal negeer ik zulke taal, maar kon het amper geloven hoe hij zich gedroeg ik zeg "Act normal Fizz, are you for real" antwoord terug "Come gank now!! you piece of shit".

Ryze onder zijn eigen tower dus vraag mij af wat ik kan doen en wat hij verwachtte, en aangezien enemy bot aardig had doorgepushed, besloot ik daar maar 2 ganks op te pakken.

Top ging gewoon goed, Fiora pakte aardig wat kills op en zelfs een double, top en jungler.

Uiteindelijk beginnen er kansen te ontstaan op mid (wellicht zag Fizz het licht door zijn lane te freezen) en pakken we daar ook kills op, ik en Fizz ulten tegelijk.

Mid tot late beginnen we ook meer als team te spelen en uiteindelijk winnen we de game ook.
Heb ook niks meer van Fizz gehoord, nadat ik m assisteerde met kills op pakken.

Het is alleen jammer dat emoties soms zo hoog moeten oplopen dat je maar een rage festijn op je jungler begint door je eigen onkunde, helaas kon een bedankje of excuus er weer niet af nadat ik m hielp met ganks op Ryze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Turismo schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:40:

Gisteren potje ranked, ik was Vi jungle en een ander Fizz Mid (first pick), het enemy team picked een counter tegen Fizz namelijk Ryze.

Waarop Fiora (top) zegt dat Ryze de counter is van Fizz en dat die safe wil spelen en ik moet babysitten.

Nou ben ik als jungler nou niet echt een fan van babysitten (moet wel bijblijven kwa gold income), maargoed wil best iets meer focus op mid bregen.

Game begint, ik begin blue -> wolf camp en ga naar mijn red, ik kijk een beetje naar Fizz zijn lane en zie hij half health en Ryze half health (allebij regenen ze van potion) en hij begint te pingen op Ryze terwijl hij aardig zijn lane heeft gepushed, waarop ik zeg play safe, im not lvl3 yet.

En jahoor wat doet die, precies het omgekeerde hij gaat allin op Ryze en uiteraard verliest die dat en geeft kill weg.

Daarna begint die een rage festijn op mij "FU Vi, you piece of shit", en begint telkens op Ryze te pingen terwijl hij zijn hele lane heeft gepushed en Ryze onder zijn eigen tower staat.

Normaal negeer ik zulke taal, maar kon het amper geloven hoe hij zich gedroeg ik zeg "Act normal Fizz, are you for real" antwoord terug "Come gank now!! you piece of shit".

Ryze onder zijn eigen tower dus vraag mij af wat ik kan doen en wat hij verwachtte, en aangezien enemy bot aardig had doorgepushed, besloot ik daar maar 2 ganks op te pakken.

Top ging gewoon goed, Fiora pakte aardig wat kills op en zelfs een double, top en jungler.

Uiteindelijk beginnen er kansen te ontstaan op mid (wellicht zag Fizz het licht door zijn lane te freezen) en pakken we daar ook kills op, ik en Fizz ulten tegelijk.

Mid tot late beginnen we ook meer als team te spelen en uiteindelijk winnen we de game ook.

Het is alleen jammer dat emoties soms zo hoog moeten oplopen dat je maar een rage festijn op je jungler begint door je eigen onkunde, helaas kon een bedankje of excuus er weer niet af nadat ik m hielp met ganks op Ryze.
het leven van een jungler is hard :P ...maar met Vi kan je wel wat rechtzetten

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Daarom main ik Vi ook als jungler :)

Verbaas mij ook vaak hoevaak ik trades win van enemy junglers.

Gisteren besloot J4 mijn wraith camp te bezoeken (allebei waren we lvl3) ik was 80% health en hij full health dus hij besluit maar op mij in te gaan.

Vreemde keuze van hem op enemy terrein, dus ik ping om assist van mid (full health) die kwam niet opdagen vreemd genoeg, en aangezien ik al all in op m was moest ik wel doorgaan, echter ik doe meer damage dan J4 en pak uiteindelijk de kill op.

Die passive van Vi maakt echt een enorm verschil tegen andere bruisers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met Akali moeten junglen ...
5v5 normal ... zeg als eerste top ... al de rest pakt mid, adc, supp ... juist 1 man zegt niks.
Reageert ook niet op de vraag of hij gaat junglen. En ja hoor, dan gebeurt het .... 2 secs voor countdown
renekton-lock en hij typt top in chat ....

Ok dan ik offer me op... met Akali junglen, op een full ap runeset & masteries.
Om van te huilen ... die neutrals meppen echt wel hard op een squishy als Akali de eerste 5 levels.
En onze renek top? Die kreeg keihard op zn kop van enemy wukong.

Nuja, mid speelde lekker & de support leona was ook goed. Ben 16/5 geeindigd en dikke win.
Conclusie: Het was ongeveer een jaartje geleden dat ik Akali nog gespeeld had, maar wat hou ik toch van haar skillset ... maar om te junglen? Waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:29:
... maar om te junglen? Waardeloos
Ze was ooit een goede jungle pick en kan het vast best nog aardig, maar als jij geen Armor in je setje hebt dan heb je inderdaad een probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:29:
Gisteren met Akali moeten junglen ...
5v5 normal ... zeg als eerste top ... al de rest pakt mid, adc, supp ... juist 1 man zegt niks.
Reageert ook niet op de vraag of hij gaat junglen. En ja hoor, dan gebeurt het .... 2 secs voor countdown
renekton-lock en hij typt top in chat ....

Ok dan ik offer me op... met Akali junglen, op een full ap runeset & masteries.
Om van te huilen ... die neutrals meppen echt wel hard op een squishy als Akali de eerste 5 levels.
En onze renek top? Die kreeg keihard op zn kop van enemy wukong.

Nuja, mid speelde lekker & de support leona was ook goed. Ben 16/5 geeindigd en dikke win.
Conclusie: Het was ongeveer een jaartje geleden dat ik Akali nog gespeeld had, maar wat hou ik toch van haar skillset ... maar om te junglen? Waardeloos
Ik ben er zelf ook geen fan van, maar Akali jungle is gewoon mogelijk. Alleen zorg wel voor een specifieke runesetup.
1x Flat AD Quint / 2x Spellvamp Quints
9x Flat AD Marks
9x Flat Armor Seals
9x Flat AP Glyphs.

Masteries: 25/5/0, beetje in deze trend: http://leaguecraft.com/ma...0000000000000000000000000

Uiteraard kun je ook gewoon 21/9/0 gaan, keuze is dan aan jezelf uiteraard.

Zo haal je voldoende sustain tijdens de jungle clear. Begin vervolgens met een Machete en 5 pots en begin daarna zo snel mogelijk je hextech gunblade in elkaar te zetten. Skills eigenlijk gewoon normaal ingevuld als dus Q > E > Q > W (mocht je een gank op level 4 willen opzetten en de shroud als slow willen gebruiken). Vooralsnog zou ik zeggen, farm gewoon door tot level 6 en hoop dat je niet gecounterjungled wordt, want duelen voor level 6 is redelijk nadelig.

Dus zoals ItsNotRudy het zegt, het is mogelijk maar ik jungle 10x liever iets anders. Mocht je ooit weer in de situatie gedrukt worden om te moeten junglen op Akali. Overigens Draft pick is iets safer om deze situaties te voorkomen, of natuurlijk de 5 min break ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:40:

Ik mute dit soort spelers altijd direct. Laat ze maar ragen.

Een tijdje terug een game waarin ik Amumu jungle speelde. Op bot stonden een Cait en een Leona (niet premade) en voor de rest ook randoms. Ik farmde rustig mijn jungle, was net level 4 geworden toen het geflame begon. Leona maakte me uit voor noob jungler want ik was in de eerste minuten van de game uiteraard nog niet bot geweest, deels ook omdat er flink gepushed werd. Direct gemute, Cait probeerde haar te sussen maar dat mocht niet baten. Ze bleef blijkbaar maar schreeuwen in de chat en daardoor maakte ze zelf veel fouten. Zelf speelde ik een lekker potje omdat ik me compleet op mijn jungle en de andere lanes kon focussen en die Cait wist wat ze deed, waardoor ik uiteindelijk samen met de gewonnen midlane voor een 4 vs 2 bot kon gaan, dit was wel pas 12 minuten ingame ofzo. Pas toen hield ze blijkbaar op met zeiken maar uiteindelijk heeft nog het hele team haar gereport.

Het beste wat je kan doen is gewoon muten en focussen op je eigen spel. Sinds ik ben gestopt met terugragen en dit soort sukkels gelijk mute ben ik zelf ook veel beter gaan spelen en is de kans groter dat je de game alsnog naar je toe kan gaan trekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ik zat gisteren in een premade team van 2x Gold V, 1x Silver III en 1x Silver V.

Tegenover een team van Silver I, Diamond V, Gold IV, Silver IV en Bronze I.

http://www.lolking.net/su...082104#matches/1305842667

Kom ik aan met mijn Bronze II, en ik moest nog in mijn minste ervaren rol spelen ook ADC, dus ik zag de bui al hangen en besloot safe te spelen en gewoon zoveel mogelijk farmen, zeker met het risico van een enemy Shen ult die elk moment kan besluiten Stand United te gebruiken.

In het begin harrasde enemy ADC en support mij ook, ging zelfs zover dat Alistar mij onder eigen toren begon te Taunten met lachen, maar dat veranderde snel want ik begon aardig hard te snowballen en te carryen, ik deed op een gegeven moment zoveel damage dat ik Udyr of Shen met een paar boomerangs neer had.

Eindigde op 24/3/11 met iets van 80k damage, 2x zoveel als alle andere, viel mij dus niet tegen.
Uiteraard hadden we gewoon goede team play en veel vision en weinig fouten maakte en dit maakte de game ook velen malen aangenamer.

Ben 2 weken geleden begonnen met ranked en helaas in Bronze III terecht gekomen, deels ligt aan mezelf maar waren zat games dat er 1 afk was of dat het gewoon als team niet werkte, nouja ik leer ervan en probeer te verbeteren.

Gelukkig vrij snel naar Bronze II kunnen klimmen en nader Bronze I nu, en ik hoop toch in Silver terecht te komen (wat ook zal gebeuren mocht mijn skill daar toe zijn, dus heb daar wel vertrouwen in)

Waar ik wel een beetje van sta te kijken is dat mijn mede Bronze spelers vaak maar max 2 rune pages hebben (adc/apc), en maar een aantal mastery pages, snap ook niet wat zij in ranked doen dan, want dat beperkt ze maar tot een aantal rollen.

[ Voor 6% gewijzigd door Turismo op 03-02-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:10:
Ik zat gisteren in een premade team van 2x Gold V, 1x Silver III en 1x Silver V.

Tegenover een team van Silver I, Diamond V, Gold IV, Silver IV en Bronze I.

http://www.lolking.net/su...082104#matches/1305842667

Kom ik aan met mijn Bronze II, en ik moest nog in mijn minste ervaren rol spelen ook ADC, dus ik zag de bui al hangen en besloot safe te spelen en gewoon zoveel mogelijk farmen.

In het begin harrasde enemy ADC en support mij ook, ging zelfs zover dat Alistar mij onder eigen toren begon te Taunten met lachen, maar dat veranderde snel want ik begon aardig hard te snowballen en te carryen, ik deed op een gegeven moment zoveel damage dat ik Udyr of Shen met een paar boomerangs neer had.

Eindigde op 24/3/11 met iets van 80k damage, 2x zoveel als alle andere, viel mij dus niet tegen.
Uiteraard hadden we gewoon goede team play en veel vision en weinig fouten maakte en dit maakte de game ook velen malen aangenamer.

Ben 2 weken begonnen met ranked en helaas in Bronze III terecht gekomen, deels ligt aan mezelf maar waren zat games dat er 1 afk was of dat het gewoon als team niet werkte, nouja ik leer ervan en probeer te verbeteren.

Gelukkig vrij snel naar Bronze II kunnen klimmen en nader Bronze I nu, en ik hoop toch in Silver terecht te komen.

Waar ik wel een beetje van sta te kijken is dat mijn mede Bronze spelers vaak maar max 2 rune pages hebben (adc/apc), en maar een aantal mastery pages, snap ook niet wat zij in ranked doen dan, want dat beperkt ze maar tot een aantal rollen.
Dat laatste is precies de reden waarom die spelers in Bronze zitten. De kans is groot dat ze daar niet eens over nagedacht hebben of zelfs maar 1 of 2 champions goed beheersen. Als ze elke keer in normal games die champion instalocken en daardoor dus altijd met hun favoriete champ op hun favoriete plek eindigen geeft dat ze genoeg zelfvertrouwen om het dan maar in ranked te gaan doen. Dat je daar in tegenstelling tot normal games niet altijd je plek krijgt is dan maar jammer en dan krijg je van die 'top or feed' of 'I can't play support so I will pick (x) and just go bot with you' momenten om vervolgens een Rengar of iets dergelijks te locken.

Dit soort figuren zal je altijd blijven tegenkomen en als je zelf goed genoeg bent carry je jezelf zo uit bronze. Zo te horen weet je echt wel waar je mee bezig bent dus ik heb daar voor jou alle vertrouwen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:15:
[...]

Dat laatste is precies de reden waarom die spelers in Bronze zitten. De kans is groot dat ze daar niet eens over nagedacht hebben of zelfs maar 1 of 2 champions goed beheersen. Als ze elke keer in normal games die champion instalocken en daardoor dus altijd met hun favoriete champ op hun favoriete plek eindigen geeft dat ze genoeg zelfvertrouwen om het dan maar in ranked te gaan doen. Dat je daar in tegenstelling tot normal games niet altijd je plek krijgt is dan maar jammer en dan krijg je van die 'top or feed' of 'I can't play support so I will pick (x) and just go bot with you' momenten om vervolgens een Rengar of iets dergelijks te locken.

Dit soort figuren zal je altijd blijven tegenkomen en als je zelf goed genoeg bent carry je jezelf zo uit bronze. Zo te horen weet je echt wel waar je mee bezig bent dus ik heb daar voor jou alle vertrouwen in :)
Ach ja, time will tell, op zich had ik ranked bronze erger verwacht, maar moet zeggen dat de meeste toch nog manieren hebben.

Vriendelijk beginnen met "Hi" en "Prefer mid or top" en er blijven helaas uitzondering zoals gisteren was er eentje "I go top or I feed" waarop anderen vroegen of die de game wilde quitten puur om zijn gedrag want hij mocht prima top dat was het probleem niet. waarop die zei "I used to be Diamond last season, and i hate this f*cking Bronze with feeders and 0 skill".

Uiteindelijk quitte iemand anders, die zag het gewoon niet zitten om met zo iemand te spelen, heel begrijpelijk.

Kom ik in de volgende game zit hij er weer :o, maar dit keer zei die alleen dat die top ging, hij was last pick, iedereen zegt take Mundo he's open, maar wat doet die hij neemt Vladimir, wat een probleem was want we hadden al 2x AP (ik op Ziggs en jungle op amumu), team niet blij maar goed.

Game begint, en op minuut 10 ofzo pakt hij al first blood, en uiteindelijk maakt die kill na kill en kon die roamen hij was dus wel skilled en erg goed met Vlad, dit resulteerde ook in een aantal fouten dat die over extende en onnodig kills weg gaf(denk dat die aardig zelf vertrouwen begon te krijgen), gelukkig game gewonnen.

Al met al deed die het wel erg goed, alleen dat gedrag...door al in champ selectie ruzie te maken met je mede spelers en een lane te locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:27:
[...]

Ach ja, time will tell, op zich had ik ranked bronze erger verwacht, maar moet zeggen dat de meeste toch nog manieren hebben.

Vriendelijk beginnen met "Hi" en "Prefer mid or top" en er blijven helaas uitzondering zoals gisteren was er eentje "I go top or I feed" waarop anderen vroegen of die de game wilde quitten puur om zijn gedrag want hij mocht prima top dat was het probleem niet. waarop die zei "I used to be Diamond last season, and i hate this f*cking Bronze with feeders and 0 skill".

Uiteindelijk quitte iemand anders, die zag het gewoon niet zitten om met zo iemand te spelen, heel begrijpelijk.

Kom ik in de volgende game zit hij er weer :o, maar dit keer zei die alleen dat die top ging, hij was last pick, iedereen zegt take Mundo he's open, maar wat doet die hij neemt Vladimir, wat een probleem was want we hadden al 2x AP (ik op Ziggs en jungle op amumu), team niet blij maar goed.

Game begint, en op minuut 10 ofzo pakt hij al first blood, en uiteindelijk maakt die kill na kill en kon die roamen, dit resulteerde ook in een aantal fouten dat die over extende (denk dat die aardig zelf vertrouwen begon te krijgen).

Al met al deed die het wel erg goed, alleen dat gedrag...door al in champ selectie ruzie te maken met je mede spelers en een lane te locken.
Over dat Diamond lult hij sowieso al uit zijn nek. Het was een soft reset en zelfs al was hij 0-10 gegaan met zijn placement matches was hij nog nooit in Bronze beland 8)7

Je doet er inderdaad weinig aan, door de zure appel (in de meeste gevallen een loss) heen bijten en gewoon doorspelen. Soms heb je geluk en weet zo iemand echt wat hij/zij aan het doen is, zoals nu, maar meestal gewoon de loss accepteren, die persoon als hij echt onuitstaanbaar is ingame muten en je eigen spel spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kleine tip: als je zoiets tegenkomt in queue en iemand anders quit de champ select (thank god!), ga dan gelijk uit de queue en wacht een paar minuten. Anders krijg je vrijwel gegarandeerd dezelfde mensen weer in je game, hoogstens een beetje door elkaar gehusseld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Turismo schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:54:
Daarom main ik Vi ook als jungler :)

Verbaas mij ook vaak hoevaak ik trades win van enemy junglers.

Gisteren besloot J4 mijn wraith camp te bezoeken (allebei waren we lvl3) ik was 80% health en hij full health dus hij besluit maar op mij in te gaan.

Vreemde keuze van hem op enemy terrein, dus ik ping om assist van mid (full health) die kwam niet opdagen vreemd genoeg, en aangezien ik al all in op m was moest ik wel doorgaan, echter ik doe meer damage dan J4 en pak uiteindelijk de kill op.

Die passive van Vi maakt echt een enorm verschil tegen andere bruisers.
idd...echt heel leuke champ om mee te spelen en te carrien. Alhoewel je zelf met een mega-score nog de game kan verliezen....spijtig genoeg :?

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brain3 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:21:
[...]

idd...echt heel leuke champ om mee te spelen en te carrien. Alhoewel je zelf met een mega-score nog de game kan verliezen....spijtig genoeg :?
Telt voor elke champ, heb ook games verloren op een ziek harde carry als Jinx met 16/1/heleboel, als de juiste personen op je duiken en je tank een mietje is die achter de APC/ADC gaat hangen is het snel voorbij zo'n teamfight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
hij was last pick, iedereen zegt take Mundo he's open
Hier krijg ik dus kippenvel van hè; dat andere mensen gaan bepalen welke champs ik kan spelen. Inderdaad, een tip van 'we need a tank' of 'pls AP we have 4 AD already' dat snap ik nog, dat zijn goede tips. Maar dat andere gaan zeggen take Mundo, of veel gehoord: 'Take Blitz' 'Take Fizz OP'.

En het ergste, de mensen die het dan nog doen ook, en dan feeden als een grote. Op Bronze is 99/100 games Blitz gebanned; wat betekend dat de mensen die alleen ranked spelen, de champ waarschijnlijk niet onder controle hebben, maar dat wil niemand snappen.

Zelf hoop ik ooit weer uit Bronze te komen. S3 had ik teveel geluk met placements en kwam Silver4 terecht. Daardoor teveel verloren, en een slechte MMR is het resultaat. Nu kwam ik in Bronze5 terecht en merk wel dat ik dat ontgroeit ben. Bij een verliespartij is het -15/17 LP en winst geeft 18/22LP. Binnen 3 dagen zat ik in mijn promo's, helaas verloren. Wel hield ik een 80% winrate over.
3 games later weer promo; en ja hoor Bronze 4. Toen een loss, een win en daarna 4 losses op rij (dat was lang geleden). Resultaat: demote.

Daarna nog een keer in promo's terecht gekomen, dat was drama: eerste game speelde we met 3 man vanwege 2 AFK. Heb een winrate van 75% ofso, helaas komen de losses constant in streaks, waardoor ik steeds weer terugval. Natuurlijk komen de wins ook in streaks, maar ik moet duidelijk mijn MMR opbouwen zodat ik veel minder LP ga verliezen bij een loss. Nu ligt dat te dicht bij elkaar om echt te stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:22:
[...]

Telt voor elke champ, heb ook games verloren op een ziek harde carry als Jinx met 16/1/heleboel, als de juiste personen op je duiken en je tank een mietje is die achter de APC/ADC gaat hangen is het snel voorbij zo'n teamfight.
Jep, gisteren zo een potje gespeeld...ik dacht dat we ongeveer 12 kills voorstonden. Ik Vi jungle, enemy Master Yi jungle....early game viel alles nog goed mee, en had ik al gauw wat kills bij mekaar....en ging het wat slechter met Yi, maar eens midgame begon die zo keihard te snowballen....er was geen houden aan.

Uiteindelijk was het dus snel verloren...bey bey promo's...hello Bronze 4 :'(

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ero-Sensei schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:31:
[...]

Hier krijg ik dus kippenvel van hè; dat andere mensen gaan bepalen welke champs ik kan spelen. Inderdaad, een tip van 'we need a tank' of 'pls AP we have 4 AD already' dat snap ik nog, dat zijn goede tips. Maar dat andere gaan zeggen take Mundo, of veel gehoord: 'Take Blitz' 'Take Fizz OP'.

En het ergste, de mensen die het dan nog doen ook, en dan feeden als een grote. Op Bronze is 99/100 games Blitz gebanned; wat betekend dat de mensen die alleen ranked spelen, de champ waarschijnlijk niet onder controle hebben, maar dat wil niemand snappen.

Zelf hoop ik ooit weer uit Bronze te komen. S3 had ik teveel geluk met placements en kwam Silver4 terecht. Daardoor teveel verloren, en een slechte MMR is het resultaat. Nu kwam ik in Bronze5 terecht en merk wel dat ik dat ontgroeit ben. Bij een verliespartij is het -15/17 LP en winst geeft 18/22LP. Binnen 3 dagen zat ik in mijn promo's, helaas verloren. Wel hield ik een 80% winrate over.
3 games later weer promo; en ja hoor Bronze 4. Toen een loss, een win en daarna 4 losses op rij (dat was lang geleden). Resultaat: demote.

Daarna nog een keer in promo's terecht gekomen, dat was drama: eerste game speelde we met 3 man vanwege 2 AFK. Heb een winrate van 75% ofso, helaas komen de losses constant in streaks, waardoor ik steeds weer terugval. Natuurlijk komen de wins ook in streaks, maar ik moet duidelijk mijn MMR opbouwen zodat ik veel minder LP ga verliezen bij een loss. Nu ligt dat te dicht bij elkaar om echt te stijgen.
True, je moet champs niet forceren op spelers, ik heb liever dat iemand een champ picked waar die comfortabel mee is en mechanisch goed mee is.

Er mist wel stukje context bij mijn uitleg, er werd wel gezegd door team neem een heavy tank, en dat Mundo de beste keuze was gezien de team comp. Hij selecte ook Mundo om op het allerlaatste moment alsnog Vladimir te locken, dan ben je dus doelbewust je team aan het trollen.

Uiteindelijk is het goed afgelopen aangezien hij mechanisch erg goed was op Vladimir blijkbaar en pakte kill na kill, maar als het omgekeerde was gebeurd dan wil ik niet weten hoe dat team had gereageerd.

Ik merk dat er hier trouwens ook aardig wat Bronze spelers rondzwerven, mischien een idee als wij elkaar carryen, dat geeft zowiezo al de volgende voordelen.

- Al 1 of wellicht meer spelers uit de equitation die afk zijn/gaan.
- Geen rage.
- Evt. Teamspeak (Dit brengt echt een groot voordeel)
- En op ten duur speel je beter als team naarmate je met elkaar speelt.

[ Voor 7% gewijzigd door Turismo op 03-02-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Laatst online: 07-09 23:08
Damienx2 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:52:

Tevens viel het mij bij mijzelf op dat hoe meer fouten mijn lane-opponent maakt des te meer ik er ook ga maken, om te proberen hem af te straffen, maar uiteindelijk straf ik mijzelf af door dezelfde foutjes te maken. Goed leerpuntje iig.
Dit is iets wat mij ook altijd overkomt, hoe slechter mijn tegenstander hoe meer fouten ik zelf meestal maak. Het is ook wat heel veel mensen fout doen. Heb vaak genoeg mensen gezien die eigenlijk hun lane makkelijk wonnen maar dan overextenden en dan ook niet meer uit die "win" modus komen en vervolgens in feeders veranderen.

Een heel slecht weekend qua ranked gehad, in alle eerlijkheid is mijn MMR echt naar de knoppen :P Zit nog wel in Gold III maar nog 1 loss en ik lig daar uit.
Word nu meestal gematched met Gold V en Silver I (wat wat zegt over mijn MMR drop). Speelde zelf niet op mijn top, maar de hoeveelheid feeders/ragers/flamers was wel echt weer op zijn top. Omdat ik zelf niet op mijn top speelde lukte het niet om de games te carrien.
Had gewoon moeten stoppen toen ik in een loss-streak zat maar ik eindig niet graag met een loss met mijn eigenwijze kop :P

In alle eerlijkheid zit ik momenteel ook te hoog denk ik voor wat mijn skill is. Vorig seizoen geeindigd met laag Gold, maar heb ook een tijd niet gespeeld. Kwam nu na mijn placements in Gold III.
Maar heb toch ook ergens nog het gevoel dat er meer ragers/flamers aan het spelen zijn op mijn MMR dan in vorig seizoen. Kan me van eind S3 herinneren dat ik niet extreem veel vaker won dan verloor, maar dat waren toch meestal beschaafde potjes. Dit weekend was er 1 op de 10 "beschaafd".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
2 ranked games achter elkaar verloren :( Eerste ging wel oké maar later in de game teveel onnodige deaths (waren maar 1 turret kwijt en zij tot aan de inhib turret).. Tweede game was onze Ahri speler wel goed met haar maar had ze totaal geen map awareness (Héé fiddle loopt achter mijn rug te ulten, laat ik er eens charmen, maar nee, daardoor toen dood gegaan). En dat wanneer der lane niet is gepushed ze niet hielp bij de enemy blue (pant deed dat wel en hun fiddle en riven waren low genoeg voor 2 easy kills) maar blijkbaar waren die paar minions net wat belangrijker.. Ze gaf zelf ook al aan dat ze niet veel op de map kijkt.. Daardoor best veel kills weggeven ondanks dat onze lanes best goed gingen.. Op gegeven moment zei ik al dat ik wel meer zou gaan farmen :) Dus niet echt mijn dag vandaag, maar zag ook mij eigen fouten.

Vorige week nog wel een game gewonnen waarbij onze adc 2 keer een dc had, gewoon rustig blijven en defenden totdat ie terug was (bij elkaar minstens 5 minuten weg) en daardoor gewoon de game gewonnen :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Gister 3v3 top lane als Master Yi tegen een Zac gespeeld, dankzij een tip die ik hier las wist ik dat je die groene blobjes op de grond kapot kon maken door eroverheen te lopen. Die gast kon gewoon niks terug doen. Hele tijd lekker poken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Zac is dan ook niet de meeste makkelijke champ in een 3v3, wordt die gewoon doodgepoked en inderdaad door zijn blobjes te denyen, poked die zichzelf effectief dood.

In 5v5 als jungler of in ARAM is die wel weer viable, zodra die veel tank items heeft is het een goede initiator voor team fights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
3 dagen geleden ook maar eens begonnen aan lol en moet zeggen dat ik me aardig vermaak ^^ Wel alleen nog vs AI gedaan, Beginner begint nu te makkelijk te worden maar op Intermediate heb ik toch wel moeite als er nog 2-3 mensen in het team zitten die nieuw zijn, als de rest het ook een beetje snapt gaat het wel aardig. Snap dat de meta anders is in pvp maar is het toch verstandiger om dat te gaan spelen? Kan me voorstellen dat het vrij vervelend is als er een newb meedoet :p

Iemand nog tips of dingen waar ik aan zou moeten werken voordat ik PvP begin? Last hitting is nog iets waar ik aan moet werken, als ik mijn lane onder controle hebt lukt het wel aardig maar zodra ik de hele tijd terug wordt gedwongen loop ik teveel achterstand op.

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Klaar met me qualify's met als resultaat: van Silver 2 naar Silver 5, ik kan ermee leven. Best veel fuckups van mijzelf en teammates wat resulteerde in domme losses.

Gisteren ook gelijk maar ff wat ranked potten gespeeld en ik moet wel zeggen dat het verschil tussen silver 2 en 5 behoorlijk is.
Kon me eigen goed carry'en vanuit de jungle.
Kijken of ik wat divisions kan skippen. (krijg +32 wij een win :) )

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:07
awesom-o schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:42:
3 dagen geleden ook maar eens begonnen aan lol en moet zeggen dat ik me aardig vermaak ^^ Wel alleen nog vs AI gedaan, Beginner begint nu te makkelijk te worden maar op Intermediate heb ik toch wel moeite als er nog 2-3 mensen in het team zitten die nieuw zijn, als de rest het ook een beetje snapt gaat het wel aardig. Snap dat de meta anders is in pvp maar is het toch verstandiger om dat te gaan spelen? Kan me voorstellen dat het vrij vervelend is als er een newb meedoet :p

Iemand nog tips of dingen waar ik aan zou moeten werken voordat ik PvP begin? Last hitting is nog iets waar ik aan moet werken, als ik mijn lane onder controle hebt lukt het wel aardig maar zodra ik de hele tijd terug wordt gedwongen loop ik teveel achterstand op.
Als je gewoon de basics van de game snapt en een paar champions kent en leuk vindt kun je gewoon pvp gaan doen. Het kan zijn dat je wat smurfs tegen komt in de eerste paar games, maar daarna wordt je gewoon gematched van mensen met je eigen skill level, dus ook newbies. Probeer je niet teveel vast te houden aan de meta enzo, daar zijn echte nieuwe spelers helemaal niet mee bezig. Gewoon pakken wat je leuk vindt en spelen/leren maar. Hoe verder je leveled hoe vaker je de normale meta begint te herkennen en daarop in kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

awesom-o schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:42:

Speel je 5v5 of 3v3? Vind zelf 3v3 wat makkelijk omdat die potjes minder lang duren en wat minder ingewikkeld zijn dan 5v5. Zo heb ik een vriend LoL leren spelen.

Last hitting is belangrijk om zo lekker snel te leven en omdat je er dan voor zorgt dat je minions niet te ver pushen zodat er minder kans is dat je gegankt gaat worden. Leer tevens te pingen(Enemy missing, On my Way, Danger, Support enz) want dit kan enorm helpen als je snel iets duidelijk wilt maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Heb alleen nog 5v5 gespeeld tot nu toe, zal 3v3 ook een keer proberen. Pingen gaat steeds beter, wil het nog wel eens vergeten of mis klikken ^^ Is trouwens leren spelen met camera unlocked een must? Vind het vrij irritant maar snap ook wel dat het voordelen heeft..

En in vs AI games is het vaak 2top, 1 mid, 2 bot. Is dat ook in PvP als je net begint? Als ik op twitch zit te kijken zijn de start posities altijd heel anders ^^

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
MonkeySleeve schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:49:
[...]

Speel je 5v5 of 3v3? Vind zelf 3v3 wat makkelijk omdat die potjes minder lang duren en wat minder ingewikkeld zijn dan 5v5. Zo heb ik een vriend LoL leren spelen.

Last hitting is belangrijk om zo lekker snel te leven en omdat je er dan voor zorgt dat je minions niet te ver pushen zodat er minder kans is dat je gegankt gaat worden. Leer tevens te pingen(Enemy missing, On my Way, Danger, Support enz) want dit kan enorm helpen als je snel iets duidelijk wilt maken :)
Last hitten en controle over de lane, dat zou ik echt als eerste zorgen dat je dat onder de knie hebt. zonder geld kom je nergens in LoL en als je na 10 minuten 20 farm hebt kom je niet ver. Er zijn mensen op lvl 30 die dit nog niet door hebben en dit scheelt heel veel farm(gold).
gold = items, items = damage, damage = makkelijk farmen, farm = gold en zo is het cirkeltje rond. :+

Oefen het last hitten, zodra dat makkelijker gaat dan kun je je op extra dingen focussen als last hitten niet meer moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

awesom-o schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:06:
Heb alleen nog 5v5 gespeeld tot nu toe, zal 3v3 ook een keer proberen. Pingen gaat steeds beter, wil het nog wel eens vergeten of mis klikken ^^ Is trouwens leren spelen met camera unlocked een must? Vind het vrij irritant maar snap ook wel dat het voordelen heeft..

En in vs AI games is het vaak 2top, 1 mid, 2 bot. Is dat ook in PvP als je net begint? Als ik op twitch zit te kijken zijn de start posities altijd heel anders ^^
locked camera is geen must maar eenmaal je het gewoon bent is het wel beter vind ik persoonlijk

in pvp vanaf lvl 20 mogelijks maar vanaf lvl 30 zeker zal je 1 top 1 mid 2 bot en 1 jungle tegenkomen welke de courante rolverdeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:10:
[...]

locked camera is geen must maar eenmaal je het gewoon bent is het wel beter vind ik persoonlijk

in pvp vanaf lvl 20 mogelijks maar vanaf lvl 30 zeker zal je 1 top 1 mid 2 bot en 1 jungle tegenkomen welke de courante rolverdeling is.
Dit is inderdaad wel de meta, al zie je in LCS dat er wel wat kleine varianten zijn door alle turret wijzigingen.

Zoals dat een jungler early bot/top lane joined op lvl3 en niet voor de ganks gaan maar voor de outer turret in de eerste 8 minuten van de game.

Strategisch groot voordeel als je zelf er geen turret voor op offert, dit zorgt voor meer roaming possibilities en lane pressure.

Of we dit soort diepgaande strategieen ooit in onze games gaan meemaken moet ik nog zien, want dat blijft wel een heel ander niveau waar weken voor is getrained.

Patch 4.1
Outer turrets no longer gain bonus armor and magic resist for the first eight minutes of the game.
Top and middle lane outer turrets now have 20 damage reduction from champion basic attacks.

[ Voor 7% gewijzigd door Turismo op 03-02-2014 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Turismo, zei Riot toen niet eens ooit dat ze nooit de intentie hebben om de meta te beïnvloeden? Want met die turret changes doen ze dat dus juist vind ik.. Dan kunnen ze net zo goed de map layout veranderen en gewoon spiegelen..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Het is niet echt beïnvloeden van de meta denk ik. Alleen de tactiek van een team zou kunnen veranderen door dit soort changes, maar feit blijft dat het gewoon de jungler is die een lane een handje helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

awesom-o schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:06:

Ik speel zelf met free cam, maar ik bestuur de camera door de functies van de pijltoetsen onder mijn SZXC te zetten :X Vind het niet fijn om met mijn muis naar de randen van mijn scherm te gaan dus doe ik het zo.

Zit ook lekker dichtbij mijn QWER en 12345 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Mebus schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:28:
@Turismo, zei Riot toen niet eens ooit dat ze nooit de intentie hebben om de meta te beïnvloeden? Want met die turret changes doen ze dat dus juist vind ik.. Dan kunnen ze net zo goed de map layout veranderen en gewoon spiegelen..
Het is meer optimaliseren/finetunen van gameplay denk ik, generiek blijft iedereen in zijn eigen rol, dat de jungler meehelpt heeft meerdere redenen vermoed ik:

- patch 3.14 Outer turrets now grant 100 global gold per player and 150 gold split among the players who participate in destroying the turret
- En natuurlijk dat 3 man op een zwakke turret de kansen vergroot neer te gaan, voordat het enemy team ook maar kan reageren.

Het is volgens mij meer om de 2v1 lane swap af te straffen, want als bijv. ADC/Support naar top gaan tegen bijv. Renekton/Mundo, dan zijn ADC/Support vrij snel naar de turret gefarmed, en kunnen ze free spammen op de outer turret die reeel gezien een grote kans heeft binnen 8 minuten neer te gaan met die turret wijzigingen.

Hierdoor is het dus niet meer handig om die lane swap te doen omdat het risico erg groot is je outer turret te verliezen early game.

Wat je dus nu wel eens ziet is dat je ADC/support rond mid blijven hangen totdat ze weten waar enemy ADC/support gaat doen.

Wat dit eigenlijk forceert is de default meta meer supporten zodat die abuse niet kan voorkomen zodat ADC/support ook tegen elkaar komen te staan (of dit nou top of bot is maakt niet uit), maar zelfs dan zie je varianten van die strategieen zoals TSM heeft door zelfs early 3 man in 1 lane te pushen op lvl 3.

Wat ik hier allemaal zeg is puur theory en wat ik analyseer van hoe bepaalde LCS teams spelen, dus neem dit niet voor feit aan.

En ik denk dat voor ons mortals die lane swap strategy amper voorkomt, ik heb t nog niet meegemaakt in ieder geval.

Hier een voorbeeld TSM vs XDG van verleden week

Vanaf minuut 17 zie je dat de laneswap ervoor zorgt dat die outer turret vrij snel neergaat.

Volgens de patch 4.1 summary:
The general theme of patch 4.1 is more refinement and tuning. We’re in the process of de-fogging more of those outliers like Shyvana, Riven and Annie. That said, now that the dust has settled we can also take another look at modernizing certain items (the Spirit line of jungle items, for example) and systems (2v1 lane swaps).

[ Voor 26% gewijzigd door Turismo op 03-02-2014 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
MonkeySleeve schreef op maandag 03 februari 2014 @ 15:49:
[...]

Ik vind juist dat 3v3 een stuk moeilijker is dan 5v5. Je hebt veel minder ruimte voor fouten want een ace is maar een triple kill verwijderd. Ook de lanephase is heel kort en het is een zeer dynamisch spel waarbij je goed moet letten wat de enemy doet en op de juiste plaatsen pressure uitvoeren.

5v5, bij de normals meestal, heb je een relatief relaxte lane phase waarbij je later pas in groep bv. mid gaat pushen. Bij 5v5 heb je gewoon meer ruimte voor fouten en die kan je ook gemakkelijker recht zetten.

PvP-wijs klopt het wel dat er vanaf het begin een betere "actie" is in 3v3 en de gevechten vaker all-in zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
LoL ziet er in 3D trouwens ook nog best aardig uit (Heb een 3D scherm van LG al een paar jaar). Wel grappig :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh wat leuk dat er een LOL dedicated TS is! Lijkt me leuk om keer samen te spelen ofzo, ranked doe ik nauwelijks, maar normals ben ik in voor! Mijn nickname is Unstoppabull (EUW) als iemand vnaaf/ morgen zin heeft wat potjes te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Mebus schreef op maandag 03 februari 2014 @ 17:31:
LoL ziet er in 3D trouwens ook nog best aardig uit (Heb een 3D scherm van LG al een paar jaar). Wel grappig :)
Weet niet of ik Cho'gath met 6 stacks wel in 3D durf te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 18:36:
Mijn nickname is Unstoppabull (EUW)
Ik verwacht dat u een Alistar main bent die enkel Alistar speelt

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Had net een Shyvana mid op mijn team, die full AP ging. Eerste 6 levels ging niet geweldig, maar toen ie zijn items begon te krijgen deed ie ontzettend veel schade en kregen ze em bijna niet meer plat. Had zelf support gecalled, maar de laatste gast (die niets gezegd had tot dan toe) riep 'bot', en ging toen switchen tussen Lulu en Annie. Dus met 2 seconden op de klok ben ik maar naar Sivir geswitched. Vervolgens bleek mijn Lulu support ook niet echt door te hebben wat de taak van een support is, en hij zat continu CS te pakken, de lane te pushen, en heeft het hele spel geen ward gekocht (terwijl ik em vroeg de river ook te warden aangezien we een Gold IV Lee Sin jungler tegenover ons hadden). Uiteindelijk een niet al te moeilijke win gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Koekiemonsterr schreef op maandag 03 februari 2014 @ 19:23:
[...]

Weet niet of ik Cho'gath met 6 stacks wel in 3D durf te zien :P
Of zac, en dan beide champs met een Lulu ult :o

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Skyclad schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:36:
Had net een Shyvana mid op mijn team, die full AP ging. Eerste 6 levels ging niet geweldig, maar toen ie zijn items begon te krijgen deed ie ontzettend veel schade en kregen ze em bijna niet meer plat. Had zelf support gecalled, maar de laatste gast (die niets gezegd had tot dan toe) riep 'bot', en ging toen switchen tussen Lulu en Annie. Dus met 2 seconden op de klok ben ik maar naar Sivir geswitched. Vervolgens bleek mijn Lulu support ook niet echt door te hebben wat de taak van een support is, en hij zat continu CS te pakken, de lane te pushen, en heeft het hele spel geen ward gekocht (terwijl ik em vroeg de river ook te warden aangezien we een Gold IV Lee Sin jungler tegenover ons hadden). Uiteindelijk een niet al te moeilijke win gekregen.
Ik vermoed (of beter gezegd) normal draft en geen ranked?

Je komt het wel vaker tegen hoor. Mensen die support gaan en dan eigenlijk gewoon niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ben nog geen 30, dus inderdaad normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zymo656
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07-2020
Nou, ben in season 3 een tijdje gestopt met spelen.
Sinds eergisteren weer begonnen met placement matches.
Helaas was ik natuurlijk niet meer even goed als ik eerst was en mede daardoor en slecht teammates/comps. 5 van de 10 matches verloren en geplaatst in silver III.

Gisteren en vandaag behoorlijk wat matches gespeeld en ben nu in de promotions naar Gold V.
Ik speel voornamelijk wat overblijft aan role, ik ga niet in champselect al roepen wat ik wil spelen en ik kan gelukkig aardig wat champs/lanes goed spelen (in ieder geval niet hard verliezen).

Als het even meezat voor jungle Vi gekozen, die word in silver I en II nog vaak gebanned.
Wat kan je met haar goed carrien zeg. Ik rush meteen een Spirit of the Elder Lizad. Zodra je die hebt kan je direct Dragon soloen (ik pak altijd rode trinket zodat je kan zien of dragon al geward is, is meestal niet het geval zo vroeg in de game). Vanuit daar even kijken naar enemy en eigen team comp.

8 van de 10 keer ga ik tanky items. Naar Spirit of the Elder Lizard en Phage en daarna uitbouw naar een tri-force. Daarna een Warden's Mail > Randuin's Omen. Ergens tussendoor koop ik lvl 1 boots, welke ik vrij lang niet upgrade (met haar gap-closers is een lvl2 boots niet echt nodig).

Lanes ganken zonder een disengage of escape resulteert vaak in een kill of een flash. Zodra je je ult hebt even wachten tot de enemy zijn escape of flash gebruikt en daarna pas ulten, meestal zijn ze dan nog in range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Bij sommige ARAMs weet je al dat het heel moeilijk wordt om te winnen als je het enemy team ziet. Het was vandaag zo'n geval:
Ons team zag er initieel goed uit:
Urgot, Skarner, Garen, Ashe, Xerath.

Toen zagen we enemy:
Malhazar, Teemo, Nidalee, Sona, Lux

Je raad het al: Poke fest tot en met. Aangezien wij 2 melee hadden en Urgot een idioot korte range heeft was het de ene dood na de andere bij ons team.

Einde spel had ik 300 MR en toen pas kon je je een beetje verdedigen tegen de magic dmg maar het was niet echt doenbaar om te winnen.
We hebben enkele mooie teamfights gewonnen maar konden nooit een ace halen en meestal bleven enkel Garen en ik leven dus met een Nidalee levend kan je niet eventjes turret damage gaan doen.

Maar al bij al was het een leuke game :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godverdomme zeg wat raak ik soms gefrustreerd van dit ***spel. Rond dit tijdstip verwacht je toch geen kinderachtig gedrag meer, volwassenen die nog een potje willen spelen omdat het kan. Niet normaal, troll pick double mid. Volgende pot gaat een pantheon top feeden omdat hij een keer is dood gegaan vanwege geen SS terwijl we 10-5 voor staan en 1 turret. Rot toch op man, gadverdamme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Om die tijd slapen de meeste volwassenen juist en zijn de studentjes en kiddo's juist nog wakker.. ;)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 15:07
Mijn laatste 3 normal games waren allen stomps, had ook wel een hele flinke winstreak... Maar als je na 20 minuten al 20k achter staat is het wel wat extreem. Kwam al wat regelmatiger tegen S3 Challengers, in principe niet zo'n probleem, maar als vervolgens alle 3 de lanes hard verliezen en de jungler counterjungled wordt dan kun je niet zo veel meer.

En het hielp niet dat in 2 vd 3 games iemand rage quitte. Ook al een tijdje niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
misterdoom schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:38:
[...]

Ik vermoed (of beter gezegd) normal draft en geen ranked?

Je komt het wel vaker tegen hoor. Mensen die support gaan en dan eigenlijk gewoon niet kunnen spelen.
Je hebt mensen die support spelen maar stiekem toch geen support willen spelen en gaan lopen CSen en full AP gaan. Dit kan zo frustrerend zijn, als je wil CSen en kill ga dan mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:10:
[...]

Hopelijk bedoel je geen permanent gelockte camera, want dat is per definitie niet beter. Je verspilt gigantisch veel schermruimte. Als je bij je tower staat heb je er natuurlijk geen klap aan dat de helft van je scherm de lane achter tower is. En liggend aan je schermresolutie kun je zo ook skillshots en ganks niet op tijd zien aankomen.

Tijdens teamfights of om focus op je char te pakken kun je het nog eens doen, anders vooral laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Apart over 3 dagen begint de Olympische spelen, maar tot op heden nog niet de skins gezien op de PBE. Kan natuurlijk nog maar ik dacht dat ze daar wel wat meer tijd voor zouden gebruiken om te testen. Ja het zijn al bestaande skins, maar omdat ze ook in dit geval weer vrij rare zijn kan het zijn dat ze nog niet goed functioneren qua particles op de vernieuwde SR. Oh well. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:27:
[...]

Hopelijk bedoel je geen permanent gelockte camera, want dat is per definitie niet beter. Je verspilt gigantisch veel schermruimte. Als je bij je tower staat heb je er natuurlijk geen klap aan dat de helft van je scherm de lane achter tower is. En liggend aan je schermresolutie kun je zo ook skillshots en ganks niet op tijd zien aankomen.

Tijdens teamfights of om focus op je char te pakken kun je het nog eens doen, anders vooral laten.
oops ik denk dat ik niet goed gelezen heb wat ik typte
ik bedoel net het tegenovergestelde :)
ik speel zonder locked camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:27:
[...]

Scherm resolutie maakt niets uit op afmeting(4:3,16:9,16:10) na misschien of eyefinity maar dan krijg je hele rare glitchy beelden aan de zijkanten van je scherm, best grappig maar niet speelbaar.
Pagina: 1 ... 142 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.