[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.731 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvandenhoogen
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-08 10:44
Dylan93 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:57:
[...]

Ik heb dit probleem ook regelmatig hoor, mensen die zeggen dat het aan jezelf ligt als speler hebben echt niet altijd gelijk.

Er zijn gewoon potjes waar je het team niet kan carryen, zo had ik zaterdag een potje ADC Cait, ik ging goed in de lane, enemy compleet kapot gemaakt totdat vlak voor het einde mn support en jungler EN mid besluiten om de enemy cait te ganken onder de turret terwijl de jungler 1/4e van zn health had, resultaat was een caitlyn die van 0/3/0 en 20 cs (na 18 min) in 1x 3/3/0 stond.
Daarnaast warde myn support (blitz) niet en was ik als ADC verantwoordelijk voor de wards, zelfs naar tig keer vragen of het team ook wil warden.
Onze jungler Tryndamere die solo door enemy jungle huppelt op 30 min terwijl alle enemy's ss zijn.

Zijn van die momenten dat ik denk kunnen die mensen uberhaupt zelfstandig naar de WC ? |:(
Nou je hebt van hetzelfde last als ik heb. ik speel aleen nog maar 5v5 ranked met een voledig team (van de groep van ons) er is geen beginnen aan. :'(

Say Whut?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:33
robvandenhoogen schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:05:
[...]

Nou je hebt van hetzelfde last als ik heb. ik speel aleen nog maar 5v5 ranked met een voledig team (van de groep van ons) er is geen beginnen aan. :'(
Ik ga inderdaad ook geen solo ranked meer spelen, schiet echt niet op zo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvandenhoogen
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-08 10:44
Dylan93 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:25:
[...]

Ik ga inderdaad ook geen solo ranked meer spelen, schiet echt niet op zo 8)7
en zowizo snap ik al niet waarom ze het nieuwe ranked systeem zo hebben gemaakt in leagues, ik kan zo bijvoorbeeld niet overstappen naar de league waar mijn maat in zit.

Say Whut?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robvandenhoogen schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:37:
[...]

en zowizo snap ik al niet waarom ze het nieuwe ranked systeem zo hebben gemaakt in leagues, ik kan zo bijvoorbeeld niet overstappen naar de league waar mijn maat in zit.
Tjaah ik ben er ook niet blij mee.
Had een winstreak van 14 games en zit nog steeds in dezelfde divisie (Promotion games :(). Als er nog elo was geweest had ik er toch zo'n 150 bij gehad denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:15
Uhmmie schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:23:
[...]

Daar had ik nu inderderdaad QWER op gezet, maar nu cast ik nog steeds pas als ik de knop los laat en niet als ik hem indruk. Ik meen me te herrinderen dat hier ook een optie voor was?
Klopt, er staat ergens bij opties een functie om smartcast on release te doen ipv instant. Dat kan je dus vervangen, zelf gebruik ik het met QWER en ook op release vind ik chiller kan alsnog even snel maar je ziet teminste radius etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dylan93 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:57:
[...]

Ik heb dit probleem ook regelmatig hoor, mensen die zeggen dat het aan jezelf ligt als speler hebben echt niet altijd gelijk.

Er zijn gewoon potjes waar je het team niet kan carryen, zo had ik zaterdag een potje ADC Cait, ik ging goed in de lane, enemy compleet kapot gemaakt totdat vlak voor het einde van de laning phase mn support en jungler EN mid besluiten om de enemy cait te ganken onder de turret terwijl de jungler 1/4e van zn health had, resultaat was een caitlyn die van 0/3/0 en 20 cs (na 18 min) in 1x 3/3/0 stond.
Daarnaast warde myn support (blitz) niet en was ik als ADC verantwoordelijk voor de wards, zelfs naar tig keer vragen of het team ook wil warden.
Onze jungler Tryndamere die solo door enemy jungle huppelt op 30 min terwijl alle enemy's ss zijn.

Zijn van die momenten dat ik denk kunnen die mensen uberhaupt zelfstandig naar de WC ? |:(
Als je op een lager niveau zit dan je thuishoort betekent dat ook niet dat je ALLE games wint. Er zijn games bij die gewoon niet winbaar zijn. MAar als je consequent goed speelt stijg je na een aantal games vanzelf. Je winstkans is dan namelijk gewoon groter dan 50% .

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

MrVegeta schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:29:
Ik heb soms met LoL het probleem dat mijn skills niet werken. Ik speel met Kennen en soms ren ik met E door een tegenstander en mash ik daarna W als een malle. Maar die gaat niet af, pas als ik even wacht en daarna op W druk gebeurt het pas. Het lijkt er op dat er teveel skills in één keer gebeuren en dat die daardoor de W niet registreert. Kent iemand dit probleem?
Ik had eerst ook een probleem waarbij ik dacht dat mijn knoppen niet werkten. Toen bleek dat ik dus net de keybinds op de betreffende PC had veranderd naar alles op smartcast. Soms drukte ik echter nog shift in tijdens het casten van spells (oude gewoonte) en doordat die keys unbinded waren deed hij dus niks als ik die knoppencombinatie deed. Wellicht dat het bij jou hetzelfde is.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-10 13:44
Of natuurlijk the obvious: je bent gesilenced, stunned, ... maar dat zal het wel niet geweest zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Laatst online: 04-10 14:32
2 weken lang weer full time ranked gespeelt en gelijk van silver 3 naar silver 1 51points gegaan. Te makkelijk gewoon dit...

Sommige potjes express verloren gewoon omdat ik mijn teamgenoten de win niet gun.
Dit valt dan onder: Ragekiddies, gewoon noobs die keihard gecarried worden en trollers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-10 17:06
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:51:
[...]

Tjaah ik ben er ook niet blij mee.
Had een winstreak van 14 games en zit nog steeds in dezelfde divisie (Promotion games :(). Als er nog elo was geweest had ik er toch zo'n 150 bij gehad denk ik.
Dat is nog steeds zo. Waarom mensen zich niet inlezen over het nieuwe systeem maar er wel over zeuren snap ik ook niet. Je hebt nog steeds ELO (alleen heet het nu MMR), je ziet het niet maar het is er nog wel.

Google het maar even of zoek terug in eerdere berichten die ik heb gepost op dit forum, daar heb ik het al een keer uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Nou ik heb vandaag mijn "kado" van Riot gekregen. Een mini Teemo-beeldje (had ECHT niet gehoeven :P) en een bedankje plus een gesigneerde "foto" van mijn meest-gespeelde/favoriete champ (Irelia). Toch aardig van ze :).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/R0bsbWr.jpg?1

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 04-03-2013 13:19 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Damienx2 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:18:
Nou ik heb vandaag mijn "kado" van Riot gekregen. Een mini Teemo-beeldje (had ECHT niet gehoeven :P) en een bedankje plus een gesigneerde "foto" van mijn meest-gespeelde/favoriete champ (Irelia). Toch aardig van ze :).

[afbeelding]
Waarom heb je dit gekregen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

dr34m3dd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:19:
[...]

Waarom heb je dit gekregen als ik vragen mag?
Staat in het berichtje op de foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breakskater schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:16:
[...]

Dat is nog steeds zo. Waarom mensen zich niet inlezen over het nieuwe systeem maar er wel over zeuren snap ik ook niet. Je hebt nog steeds ELO (alleen heet het nu MMR), je ziet het niet maar het is er nog wel.

Google het maar even of zoek terug in eerdere berichten die ik heb gepost op dit forum, daar heb ik het al een keer uitgelegd.
Als je goed las dan zag je dat ik 14 keer op rij won maar mijn promotion game verloor. Dit betekend dat ik niks heb bereikt. Als er elo was had ik een goede 150 elo erbij gekregen en dus wel wat bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Overigens voor mensen die willen zien hoe het hele pakketje eruit zag, iemand op Reddit heeft foto's van het hele pakketje gemaakt: http://imgur.com/a/JmHkW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Lointje schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:15:
Of natuurlijk the obvious: je bent gesilenced, stunned, ... maar dat zal het wel niet geweest zijn ^^
Als je bent gesilenced/stunned zijn dan je knoppen een beetje grijs of zijn ze nog de gewone kleur?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Damienx2 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:24:
Overigens voor mensen die willen zien hoe het hele pakketje eruit zag, iemand op Reddit heeft foto's van het hele pakketje gemaakt: http://imgur.com/a/JmHkW
Jammer dat ik dat niet heb gekregen na 3 jaar spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-10 17:06
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:22:
[...]

Als je goed las dan zag je dat ik 14 keer op rij won maar mijn promotion game verloor. Dit betekend dat ik niks heb bereikt. Als er elo was had ik een goede 150 elo erbij gekregen en dus wel wat bereikt.
Ik kan nou de chagrijnige aap gaan uithangen en weer exact hetzelfde zeggen als in mijn vorige bericht (omdat het dus nog steeds op gaat).

Maar je hebt dus wel die 150 (niet dat exacte getal natuurlijk) bij je MMR gekregen. Waardoor je in de toekomst makkelijker weer in de promotion komt (en ook sneller in de promotion daarna).

Nogmaals ik raad je aan even onderzoek te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breakskater schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:25:
[...]

Ik kan nou de chagrijnige aap gaan uithangen en weer exact hetzelfde zeggen als in mijn vorige bericht (omdat het dus nog steeds op gaat).

Maar je hebt dus wel die 150 (niet dat exacte getal natuurlijk) bij je MMR gekregen. Waardoor je in de toekomst makkelijker weer in de promotion komt (en ook sneller in de promotion daarna).

Nogmaals ik raad je aan even onderzoek te doen.
Zolang ik niet promoveer heb ik er nog niks aan ...
Leuk dat ik onderhand +50 per win krijg maar als ik steeds die promotion games verlies dan heeft het nog geen nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:26:
[...]

Zolang ik niet promoveer heb ik er nog niks aan ...
Leuk dat ik onderhand +50 per win krijg maar als ik steeds die promotion games verlies dan heeft het nog geen nut.
Dan ben je niet goed genoeg of je hebt gewoon pech.
Het is een team spel en je zal altijd voor ..% afhankelijk zijn van je team of je stijgt of daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:28:
[...]

Dan ben je niet goed genoeg of je hebt gewoon pech.
Het is een team spel en je zal altijd voor ..% afhankelijk zijn van je team of je stijgt of daalt.
Heb ook nooit gezegd dat ik goed ben. Alleen dat als er nog elo was ik onderhand zo'n 300 elo boven het gemiddelde Bronze 1 elo zou zitten. Simpelweg omdat ik zoveel meer heb gewonnen als verloren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
MrVegeta schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:24:
[...]

Als je bent gesilenced/stunned zijn dan je knoppen een beetje grijs of zijn ze nog de gewone kleur?
Ja dan worden ze uitgegrijsd, tot je ze weer kan gebruiken. Het aantal keer dat ik op flash-key zit te rammen bij een stun is echt ontelbaar, om toch te proberen weg te geraken van zodra het mogelijk is. (en dan flashen en alsnog sterven zodat je toch nog een lekkere cooldown hebt).

Iets anders, grappige comment gelezen dit weekend:
Bericht -> iBlitzcrank is now available
comment: So is flash supported on this champ, or do I need to choose a different summoner spell.

Ik kon er wel hard om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:29:
[...]

Heb ook nooit gezegd dat ik goed ben. Alleen dat als er nog elo was ik onderhand zo'n 300 elo boven het gemiddelde Bronze 1 elo zou zitten. Simpelweg omdat ik zoveel meer heb gewonnen als verloren :(
En is het je dan ook niet opgevallen dat je tegen betere spelers speelt dan bronze 1?

Ik zit zelf silver 1 nadat ik van 1700 naar 1400 was gezakt pre-season en dus op 1400 bleef.
Merk zelf dat ik als silver 1 vaak zat tegen gold 2, gold 3 en af en toe nog wel een plat 5 tegenkom.

Er word veel minder naar jou genoemde ELO gekeken maar meer wat je vaardigheden zijn tijdens de games.
Er zit ergens een geheim getalletje wat je werkelijke "skills" toont en dat getalletje wat wij zien is waar je op het moment zit in de leagues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Iedere dag hetzelfde gezeur hier. Blijf gewoon spelen en je zal wel eens geluk hebben in je promotion games zeker...

Misschien terug over het spel zelf praten hier... Iemand gisteren naar LCS gekeken? Tot 2 weken geleden dacht ik dat EG er wel even ging doorwandelen maar die zijn blijkbaar ineens aan het tilten :) Hah, komen ze tegen een team zonder ADC (tegen Giant denk ik) en ze waren direct van slag. Dan geen wards top en enkele domme plays later en het weeral een snelle loss. Je ziet dan ook dat hun jonge leeftijd erg tegen hun begint te spelen want omgaan met verlies is niet hun sterkste punt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:33:
[...]

En is het je dan ook niet opgevallen dat je tegen betere spelers speelt dan bronze 1?

Ik zit zelf silver 1 nadat ik van 1700 naar 1400 was gezakt pre-season en dus op 1400 bleef.
Merk zelf dat ik als silver 1 vaak zat tegen gold 2, gold 3 en af en toe nog wel een plat 5 tegenkom.

Er word veel minder naar jou genoemde ELO gekeken maar meer wat je vaardigheden zijn tijdens de games.
Er zit ergens een geheim getalletje wat je werkelijke "skills" toont en dat getalletje wat wij zien is waar je op het moment zit in de leagues.
Dat valt me zeker op. Alleen maar gold/silver randjes in de games. En ik eindig mijn games nog steeds met een positief k/d ook al win ik niet altijd mijn lane meer :(. Uiteindelijk lever ik toch goede bijdragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:37:
[...]

Dat valt me zeker op. Alleen maar gold/silver randjes in de games. En ik eindig mijn games nog steeds met een positief k/d ook al win ik niet altijd mijn lane meer :(. Uiteindelijk lever ik toch goede bijdragen.
Dus dat betekent: Je bent gestegen in je ELO. Nu nog in divisions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:38:
[...]

Dus dat betekent: Je bent gestegen in je ELO. Nu nog in divisions.
Klopt alleen dat lukt niet en is nogal frustrerend. Denk dat ik mijn promotional matches al zo'n 12 keer heb gedaan maar helaas ik denk dat ik niet tegen de druk kan ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:40:
[...]

Klopt alleen dat lukt niet en is nogal frustrerend. Denk dat ik mijn promotional matches al zo'n 12 keer heb gedaan maar helaas ik denk dat ik niet tegen de druk kan ofzo :)
2 woorden 8 letters.

Duo Queue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Inrage schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:34:
Iedere dag hetzelfde gezeur hier. Blijf gewoon spelen en je zal wel eens geluk hebben in je promotion games zeker...

Misschien terug over het spel zelf praten hier... Iemand gisteren naar LCS gekeken? Tot 2 weken geleden dacht ik dat EG er wel even ging doorwandelen maar die zijn blijkbaar ineens aan het tilten :) Hah, komen ze tegen een team zonder ADC (tegen Giant denk ik) en ze waren direct van slag. Dan geen wards top en enkele domme plays later en het weeral een snelle loss. Je ziet dan ook dat hun jonge leeftijd erg tegen hun begint te spelen want omgaan met verlies is niet hun sterkste punt :)
EG is vooral even minder nu omdat Froggen in een slump zit en Wickd gewoon hard gecampt wordt. Dat is Wickd op zich wel gewend en dan maken de bot lane en Froggen het gewoon weer goed, maar als Froggen niet in vorm is dan is dat direct te merken. Het team dat zonder ADC speelde was overigens Dragonborns, het team met Shushei erin (de MVP van dreamhack season 1). Erg leuk team om te zien: ze innoveren veel, maken risicovolle plays en hebben over het algemeen gewoon games met erg veel actie. Mooi dat dit gewerkt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:06:
[...]

EG is vooral even minder nu omdat Froggen in een slump zit en Wickd gewoon hard gecampt wordt. Dat is Wickd op zich wel gewend en dan maken de bot lane en Froggen het gewoon weer goed, maar als Froggen niet in vorm is dan is dat direct te merken. Het team dat zonder ADC speelde was overigens Dragonborns, het team met Shushei erin (de MVP van dreamhack season 1). Erg leuk team om te zien: ze innoveren veel, maken risicovolle plays en hebben over het algemeen gewoon games met erg veel actie. Mooi dat dit gewerkt heeft.
Of gewoon de EG curse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

huh? die snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iets van starcraft. EG signde altijd de beste spelers. Maar zodra ze getekend hadden konden ze niet meer presteren en halen ze hun niveau nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Oh lol op die manier. Mjah ik heb starcraft nooit gevolgd, dus ik weet ook niet echt waar de slechte reputatie die EG als organisatie lijkt te hebben vandaan komt. Nu begrijp ik het al iets beter, thanx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
EG heeft gewoon een slechte reputatie omdat Idra een van hun SC2 spelers is... dat is iemand die ooit geen GG na een verlies heeft gezegd 3jaar geleden en daardoor nog steeds bestempeld wordt als "badboy"... korte samenvatting ...

Wel leuk om te zien dat pro teams met rare teamcomps er toch in slagen om te winnen. Meta game moet niet altijd gevolgd worden dus! Al ga je er in solo queue meestal niet mee wegkomen zonder de nodige flame :)

Meta game in Silver league is trouwens:
1. Always blame the jungler
2. Report call de eerste die 2 keer dood gaat
3. Support moet alles warden van top over mid tot bottom, anders REPORT!

Na men vrije val van Silver II (met 98 lp) naar Silver 5 (ergens daarin zat een 7 games losing streak...) terug opgeklommen naar Silver IV, ondertussen ook weeral al de 1 promotion game gewonnen, nog 1game van de 2 winnen en ik sta terug in Silver III. Dank u Taric & Vi :)

Als ze nu nog terug men Evelynn een beetje unnerfen (vooral de ult dan) dan kan ik misschien terug gold ruiken :)

Na het zien van de vele LCS matches heb ik ook zin om Kassadin eens goed te leren kennen, als die vroeg een voorsprong kan pakken is er geen houden aan, echt wel de definitie van een Snowball champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet weer even mijn gal spitten hoor. Want wat ik vandaag meemaak. Damn. Zo fuckin slecht.
Ik Diana mid, ga niet zo heel goed, maar wij winnen wel, bot gaat goed, top redelijk maar ik maak wat kills door te roamen. Wij hebben alles down (enemy alleen 1 mid turret) gaat Jax, Nunu en Ezreal alleen roamen, zonder wards, zonder ook maar iets, en gooien de game gewoon weg. Ik heb 1000 keer gezegd dat ze niet alleen moeten gaan, ik had verdomme nog wards gekocht ook. Maar goed.

Ik heb ze alle 3 geband. Ezreal omdat hij al direct aan het flamen was omdat hij niet mid mocht en hij "kan" geen adc spelen. Nunu en Jax om bovenstaande reden. Kost mij gewoon weer een placement match. Ik wordt er echt kk gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Volgens mij hebben ze (buiten Ez misschien) niks tegen de "summoners code" gedaan dus die "bans" (reports bedoel je) zijn compleet nutteloos en eigenlijk vertragen ze gewoon het ban systeem voor mensen die echt een ban verdienen. Lijkt wel net het 4de punt dat ik in mijn post hierboven had kunnen toevoegen.

Je had ook kunnen proberen om je team te motiveren en proberen iedereen grouped te houden. Door 1 fuck-up in de jungle verlies je geen game die je keihard aan het winnen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-10 11:01
Als ze met z'n drieën in een groep blijven en je staat al zo voor dan zal het niet meer zo vreselijk veel uitmaken waar de teamfight plaats vindt. Gewoon met die drie mee gaan lopen en de andere speler ook overtuigen dat hij in de groep moet blijven. Spel kan niet altijd gaan zoals jij het wilt, je moet je aanpassen aan de andere spelers (ook al zijn het idioten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

best wel grappig dit:
tegenstanders zijn nidalee, lux, mordekaiser, teemo en jungle leona

ik rush dus een maw, gevolgd door een wits end; ik heb de Mres gewoon *hard* nodig tegen een full AP team, dan maar wat minder DPS
uiteindelijk een teamfight waarbij de meesten afsplitsen in een chase/run en ik achterblijf tegen mordekaiser
wij allebei vol HP, ik begin gelijk te schieten met een volley en wat AA's
ik zie morde een fractie van een seconde twijfelen om mij te pakken, en besluit het toch te doen: ik ben toch maar de squishy ADC zonder lifesteal
hij doet z'n combo, ik half HP
ik krijg hem vrij gemakkelijk neer, de Mres gecombineerd met de 6% lifesteal die ik uit m'n runes haalde waren meer dan genoeg om hem te veslaan met 1/3de HP over oOo
nog nooit als ADC een mordekaiser 1op1 verslagen, zeker niet met minder farm/kills :D

uiteindelijk wel dik verloren omdat m'n team gewoon niet lekker werkte; constant flamen, facechecken, verkeerde items bouwen
ik heb normaal vrij weinig commentaar op builds, maar als je geen Mres bouwt tegen zo'n team dan ben je gewoon idioot, helemaal als je een zonhya's begint te bouwen (ipv bijvoorbeeld abyssal) als jungle eve... lekker nuttig al dat armor 7(8)7

[ Voor 3% gewijzigd door godofal op 04-03-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Whehe als je dat duel van Morde verliest heeft hij gelijk je AD carry ghost en pushen ze door tot ze een inhib hebben. Maargoed, veel maakte het zo te zien toch niet uit in die game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
Gisteren uiteindelijk 4v5 gewonnen, constant calls maken voor dragon en baron. Wachten in de bush tot de tegenstander kwam en daarna er 1 of 2 doden waardoor je uncontested deze objectives kon doen. Ik was samen met Kassadin aan het carrien. Uiteindelijk ben ik 13/3/17 geeindigd.

Nou sta ik in de placement matches 4/9 en ben ik eigenlijk wel benieuwd waar ik zou kunnen uitkomen als ik 5/10 kom te staan. Ik hoop in Silver V te komen, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:59
Gisteren was weer echt een bagger avond waar niets wilde lukken, eerst een normal met 2 andere, ging Kayle jungle wat wel lekker ging, wist m'n ult goed te timen en deed flink wat damage. Uiteindelijk toch verloren omdat het andere team gewoonweg beter (als team) speelde en betere items hadden.

Tevens heb ik nu 2 / 3 keer een Quinn in m'n team gehad en het gaat elke keer fout, ik heb niet het idee dat het een fatsoenlijke adc is.

Maarja, hierna wilde ik nog een ranked game doen (DuoQ), ik pick gewoon wat de rest niet wil spelen (ook al ben ik first pick, vaak pak ik support), Ik denk laat ik eens blitzcrank pakken... krijg ik een Sivir tegen :( Hoeveel grabs ik ook raakte, hij had steeds z'n spellshield up. Ik moet je zeggen, dan kan je vrij weinig. Sivir had een Taric erbij staan en ik een MF. Taric wil je ook niet pullen dus dan blijft er niet veel meer over dan wardbot spelen.

Zoals ik al zei, het ging écht kut, ik werd steeds overal tussenuit gepakt, ik had amper assists omdat ik niet veel kon uitvoeren en dus ook geen gold, dus geen items.

Voortaan in ieder geval geen blitzcrank meer picken tegen Sivir...(ook al [ickte hij sivir tegen mij).

Edit: uiteindelijk echt 0/10/xx geeindigd en was ik dus iemand waar ik mezelf aan erger tijdens ranked, ik flamede niet though! :+

[ Voor 5% gewijzigd door Xevoo op 05-03-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Ja iemand die sivir wat gewoon is, kan eenvoudig zijn spellshield opzetten op blitz grabs, en krijgt zo nog een lekkere dosis mana bij om zijn boemerang te gooien. De cooldown van 1e rank spellshield is wel 2s langer dan jouw grab, dus als je echt op de bal zit en nonstop kunt pullen (gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk met al die minions), dan "dwing" je hem wel om early naar lvl 3 spellshield te gaan of hem heel defensief te laten spelen.

Andere manier is je speed opzetten, er naartoe hollen en hem zo stunnen. Als hij daarvoor zijn spellshield gebruikt, kan je hem binnenhalen met rocketgrab. Maar tegen een taric-sivir combo moet je al redelijk tanky zijn, of een goede MF hebben. In theorie is het dus wel mogelijk, maar in de prakijk...
Ik zou early lvl gewoon taric binnentrekken en stunnen als sivir ver genoeg staat (enkel als je ziet dat sivir alle grabs blokt met spellshield). Voor de rest is het hopen op een foutje van de vijand, of een slechte invade van enemy jungler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Lointje schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:48:
Ja iemand die sivir wat gewoon is, kan eenvoudig zijn spellshield opzetten op blitz grabs, en krijgt zo nog een lekkere dosis mana bij om zijn boemerang te gooien. De cooldown van 1e rank spellshield is wel 2s langer dan jouw grab, dus als je echt op de bal zit en nonstop kunt pullen (gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk met al die minions), dan "dwing" je hem wel om early naar lvl 3 spellshield te gaan of hem heel defensief te laten spelen.

Andere manier is je speed opzetten, er naartoe hollen en hem zo stunnen. Als hij daarvoor zijn spellshield gebruikt, kan je hem binnenhalen met rocketgrab. Maar tegen een taric-sivir combo moet je al redelijk tanky zijn, of een goede MF hebben. In theorie is het dus wel mogelijk, maar in de prakijk...
Ik zou early lvl gewoon taric binnentrekken en stunnen als sivir ver genoeg staat (enkel als je ziet dat sivir alle grabs blokt met spellshield). Voor de rest is het hopen op een foutje van de vijand, of een slechte invade van enemy jungler.
Taric pullen is early game inderdaad niet zo erg. Als paniekreactie doen ze dan vaak een stun op Blitz zodat de MF lekker op hem kan auto-attacken. Als hij dan ook nog in zijn paniek zijn W activeert heeft hij nog minder armor ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Alvanosa schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:01:
Gisteren uiteindelijk 4v5 gewonnen, constant calls maken voor dragon en baron. Wachten in de bush tot de tegenstander kwam en daarna er 1 of 2 doden waardoor je uncontested deze objectives kon doen. Ik was samen met Kassadin aan het carrien. Uiteindelijk ben ik 13/3/17 geeindigd.

Nou sta ik in de placement matches 4/9 en ben ik eigenlijk wel benieuwd waar ik zou kunnen uitkomen als ik 5/10 kom te staan. Ik hoop in Silver V te komen, maar dat zal hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren.
Met 4/10 kwam ik in Silver IV terecht.
Ik zal mijn rage over die random generated placement matches maar achterwege laten :p. (O.a. 4x afker in mijn team, 0x bij hun. 3x had ik een adc die ~50 cs had na 30 min etc.)
Ik had blijkbaar pre-season 10 games moeten spelen, omdat ik dan mijn elo van vorig seizoen mee had kunnen nemen. Ik dacht dat dat sowieso wel gebeurde.

[ Voor 20% gewijzigd door Thormodo op 05-03-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Thormodo schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:58:
[...]

Met 4/10 kwam ik in Silver IV terecht. Je kunt met die placement matches namelijk niet hoger komen dan Gold.
Ik zal mijn rage over die random generated placement matches maar achterwege laten :p. (O.a. 4x afker in mijn team, 0x bij hun. 3x had ik een adc die ~50 cs had na 30 min etc.)
Ik had blijkbaar pre-season 10 games moeten spelen, omdat ik dan mijn elo van vorig seizoen mee had kunnen nemen.
Lol, 4 van de 10 fgewonnen en dan Silver IV? xD Ik had 6/10 en kwam in Bronze I :+

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Xevoo schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:34:
Tevens heb ik nu 2 / 3 keer een Quinn in m'n team gehad en het gaat elke keer fout, ik heb niet het idee dat het een fatsoenlijke adc is.
het is geen traditionele ADC in de zin van pewpewpew tot je tegenstander dood is
het is eigenlijk net zo'n ADC als ezreal: meer utility en duel mogelijkheden en wat minder damage

quinn moet je dus eigenlijk vooral gebruiken tegen AD bruisers die veel damage uit AA's halen; de blind en gapcreator+slow zorgen ervoor dat ze bijna geen schade kunnen doen

quinn's ult is vrij nutteloos voor teamfights, je kán ff in melee gaan, AA+blind gevolgt door ult finisher en gap creator; je doet meer schade op die manier in een kortere tijd, maar je bent zóveel kwetsbaarder omdat je dichterbij staat

quinn is een sterke ADC maar je moet haar wel op het juiste moment picken (veel AA AD bruiser divers dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Nidhiki schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:03:
[...]

Lol, 4 van de 10 fgewonnen en dan Silver IV? xD Ik had 6/10 en kwam in Bronze I :+
Blijkbaar is mijn elo (al dan niet gedecayed naar 1400) dan toch wel meegekomen. En ben ik alleen niet automatisch geplaatst, omdat ik geen pre-season ranked games heb gespeeld. :)

@Quinn and Valor: Ik denk dat het vooral een kwestie is van dat mensen haar moeten leren. Voor een ADC carry is ze vrij complex. Overigens had ik laatst wel een Quinn en Valor die gehakt maakte van Garen top :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Ik heb zelf meer het idee dat Quinn een toplaner is ipv een AD carry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Alvanosa schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:31:
Ik heb zelf meer het idee dat Quinn een toplaner is ipv een AD carry.
Misschien als AD mid? Lijkt me wel iemand die levels nodig heeft, maar die hard gepwnd wordt door tops met gapclosers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

toplane kan, zolang je tegenstander dus veel AA's moet doen voor schade en weinig damage uit skills haalt
mid lijkt me niet echt viable door de korte range en niet genoeg waveclear; bijna elke AP carry zal de lane constant kunnen pushen en top/bot kunnen ganken
zoiezo is solo ADC mid niet echt geweldig; je hebt geen enkele verdediging tegen een AP burst zonder je DPS op te offeren (en je wilt niet de hele match rondlopen met items tegen een AP carry)

imo is het echt een heel erg situationele champ; sterk in bepaalde situaties maar vrij nutteloos in alle andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Qua skils zou je quin ind meer op toplane plaatsen. Ik vraag me alleen af of die mid/end-game nog iets te betekenen heeft en niet enorm squishy is.

Ik speel zelf alleen nog maar Aram op het moment. Een paar slechte rondjes gehad op SR waarin ik alle blame kreeg ook al was het niet alleen mijn schuld en toen was ik het even zat. (bv ik gank top als amumu tegen yorick. Onze vayne top (...ja ind) schiet er twee keer op, tumbled achter zijn toren en gaat dan minions farmen. Als yorick dan wegkomt met 50 health krijgt ik een scheldtirade over me heen vanwege slechte gank. Beetje later gank ik bot, weer geen kat die volgt, dus ik sterf. Opnieuw krijg ik alle blame en ja dan zit je in zo'n slechte mood dat gewoon niets meer wil lukken, iedereen weggeraakt met 100hp, en als je dan ult op 2 personen, waarna er plots drie nog onverwacht uit de bush komen, heb je natuurlijk een slechte ult geplaatst. Ja oké, hij was beter geweest op 5 maar op dat moment leek het beter op die 2... Het volgende potje was al even erg en toen had ik er gewoon geen zin meer in. Ik heb vaak ook leuke groepen enzo, maar als je 7 van de 8 teammates moet reporten op 2 spelletjes... En dan maar besloten een weekje enkel te arammen.

Gisteren eerst een AP yi geprobeerd voor het eerst. Mogelijk slechtste yi-play ooit aanschouwd in LoL. Ik stond 0-7 voor ik begreep waarom ik bij alpha strike soms terug op de beginpositie begon, en waarom ik andere keren in het midden van de enemy group terecht kwam. En toch niemand die begon te schreeuwen. Dan plots wel triple kill en dan krijg ik zelfs: gj YI te horen. Ik was aangenaam verrast en heb me wel verontschuldigd voor zo slecht te spelen in het begin.

Rondje erop kreeg ik een caitlyn en dat was zoveel eenvoudiger. Gewonnen met 14/3/23.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:20
Klinkt erg bekend Lointje.
SR speel ik zelf bijna niet meer Solo/Duo. Gister drie ranked games gespeeld met 5 premade, dat werkt dan toch wel lekker. Alle 5 op Skype en je bent van een hoop gezeik af!

ARAM is ook leuk om een keer wat te proberen zonder dat je meteen 4 man hebt die gaan ragen :)
Verbaas me nog wel over het feit dat er, helaas ook in ARAM, nog zoveel mensen AFK gaan. Gister een enemy Nidalee die blijkbaar tussendoor ineens ging eten. Potje duurde aardig lang en na 25min kwam er ineens een "still playing this game?!" langs in de chat van haar.. :?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:20
Ik heb me verdiept in de counters van mijn (tot nu toe) favorite char: pantheon. Dit zijn primair yorick, shen , malphite en udyr.

Zoals weleens eerder vermeld kom ik shen regelmatig tegen. Dit zijn de counters: yorick, warwick, vlad, jayce, teemo, kayle, olaf, elise, darius, garen.

Daarvan heb ik warwick, teemo kayle en darius. Kayle vond ik toch geen prettige char en darius wordt nog vaak gebanned (hopelijk na nerf minder). Warwick eerder besproken hier. Ik heb hier voor geoefend in dominion maar ben nog geen shen tegen gekomen dus heb het nog niet kunnen testen. Dominion zonder Blade of the ruined king was in ieder geval niet prettig.

Teemo blijft echter ook nog wel een leuke optie. Probleem is alleen dat er zo verschrikelijk veel manieren zijn om teemo te spelen. Welke type denken jullie dat het beste past als shen counter?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 11:03
Even ventileren... Excuses voor de Frustratie.
Ik speel Nocturne Jungle ( purple side start) Mid is LeBlanc, bot Sona en Caitlyn en top Nautilus.
In het lockscreen zien we Tresh/Blitz/Talon/Darius en Shaco.

Ik vraag aan leblanc of ze alsjeblieft Blue mee wil coveren en Nautilus of hij mijn red voorzichtig wil bewaken/zicht houden op.

Bot reageerd nergens op en rushen naar hun lane want jaaa 2 x hooks in lane waarschijnlijk dus positioneren is belangrijker dan helpen.

Blanc loopt naar haar inner turret en staat daar stil, bot is weg dus ik begin solo wolves en daarna begin ik aan mijn blue. ik zie nog in geen enkele lane een tegenstander..... Ik wordt wat ongemakkelijk en probeer mijn blue in mijn bosjes te krijgen maar daar komt ie, dubble hook op mijn Golem, Talon loop weg uit de river met mijn blue buff en Blitz en Tresh zijn nog missing. Ik zit al te vloeken maar vooruit ik pin Blanc terug en ga via het pad tegen de base richting red.

Bij mijn red aangekomen hebben Blitz Tresh en Talon FB op Beblanc onder hun toren, zover was ze gepushed , niet eens gehaakt....... Ik secure mijn red en ga proberen op top een gank te zetten op een way way pushed Darius, net voor ik eraankom haakt Darius Naut binnen en staan er 3 nestjes te schieten met een Shaco en Darius erbij, ik draai om en farm verder.

Ik ben vanaf dat moment, ondanks een redelijke 5-8-21 score en erg tanky build enkel en alleen geflamed dat ik Talon een Blue heb gegeven en daarna top niet ging helpen terwijl hij al dood was voor ik mijn Jungle uit kon komen.....

Jungle is awesome, ik hou ervan om op Nocturne te spelen en je kunt best veel corrigeren maar dit soort games.... Man man :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

sdk1985 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:00:
Ik heb me verdiept in de counters van mijn (tot nu toe) favorite char: pantheon. Dit zijn primair yorick, shen , malphite en udyr.

Zoals weleens eerder vermeld kom ik shen regelmatig tegen. Dit zijn de counters: yorick, warwick, vlad, jayce, teemo, kayle, olaf, elise, darius, garen.

Daarvan heb ik warwick, teemo kayle en darius. Kayle vond ik toch geen prettige char en darius wordt nog vaak gebanned (hopelijk na nerf minder). Warwick eerder besproken hier. Ik heb hier voor geoefend in dominion maar ben nog geen shen tegen gekomen dus heb het nog niet kunnen testen. Dominion zonder Blade of the ruined king was in ieder geval niet prettig.

Teemo blijft echter ook nog wel een leuke optie. Probleem is alleen dat er zo verschrikelijk veel manieren zijn om teemo te spelen. Welke type denken jullie dat het beste past als shen counter?
shen is nou niet echt een hele sterke laner, pantheon juist wel
pantheon is juist een champ die je nauwelijks kan counteren, shen is imo juist gecountered door een pantheon

yorick is een beetje een skill matchup, malphite verliest early maar wint late, udyr is hetzelfde als malph denk ik (geen ervaring mee)

als je shen wilt counteren krijg je een lange lijst; elke champ met een sterke ult gaat het makkelijk kunnen winnen vanaf lvl6 en daarna

teemo zou ik niet mee beginnen: het is een stomper tegen mensen die er niet tegen kunnen spelen maar iedereen die hem kennen winnen er makkelijk van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
godofal schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:43:
[...]

shen is nou niet echt een hele sterke laner, pantheon juist wel
pantheon is juist een champ die je nauwelijks kan counteren, shen is imo juist gecountered door een pantheon
Nee... Sterker nog Pantheon is de nummer 1 bij "Shen is strong against" zie:
http://www.championselect.net/champ/Shen

Pantheon moet het hebben van spear throw herass. Shen stacked gewoon health en armor. Na zijn eerste recall doet je spear geen damage meer. Vrij logisch want een giants belt voegt bijna 400 hp toe en je spear doet op dat moment rond de 100 damage. Dat kost je dus 135 mana om alleen de belt eraf te krijgen. Shen krijg je zelfs met flask (3x60 mana) dus niet meer dood en dan zul je moeten tower farmen. Vervolgens wordt je met een beetje pech getowerdived door mid+jungler+shen.

Pantheon is juist heel sterk als je early game kills kunt pakken. Finish net een game tegen poppy waarbij ik voor level 6 al 2 kills had. Vervolgens kon ik met ult bottem ganken en daar nog een kill pakken. Hierna kun je snowballen. Op 10 minuten had ik 5/0 en de top tower neer. Midgame ging ik in met 7/2 (junlge 2-1 en mid kwam niet, daarna had poppy bonus gold en was hij onverwachts tanky :D). Endgame 12/4, had nog wat kills aan tristana gegeven. Uiteindelijk 22k dmg op champions terwijl de adc 16k had :+ .

Ik wil dus overigens de lane gewoon pre 6 winnen zodat ik op andere plekken kan gaan helpen.
How does nobody understand this counter pick? Shen just builds a bunch of armor and then puts a few early points into his W to negate pantheon poke. shen can farm the lane and Panth will usually just waste his mana trying to do real damage to Shen, who also sustains with his q. Not to mention if Panth ults another lane to gank, Shen can ult on to his ally and counter gank.

Shen denies Pantheon's early game snowball and can also deny his ults into other lanes. Shen doesn't have to kill Pantheon for it to be a counter pick. He is just one of the tougher match ups because he stops Panth from doing what he wants to do.

J> Phoenix370•2 months ago

And don't forget that Shen's Q goes through Pantheons shield, so Shen can just counter poke endlessly, while pantheon got his mana to worry about.
Zoek overigens nog steeds een adc of mid om duo que mee te doen :o .

[ Voor 31% gewijzigd door sdk1985 op 05-03-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Panth word gecountered door bruisers. Dus toplane kan bijna iedereen makkelijk lane tegen hem winnen behalve een paar ranged en ap champs. Je kan hem beter mid spelen of bot in een kill lane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Gaat prima hoor. Sinds ik stats site laat refreshen 17 wins 8 losses met een kda van 2.90 (normals ofc).

De vraag was dan ook wat de beste build voor teemo is om shen te counteren en niet hoe ik pantheon moet spelen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste build tegen shen met teemo hangt natuurlijk helemaal af van wat voor items shen bouwt.
Gaat hij voor armor bouw je wits end/ ap. Gaat hij voor health kan je BoRK of Liandry halen. Gaat hij voor mr dan koop je ad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Maar hoe zit het met je pregame setup. Traditioneel kon je Teemo zowel AD, AP, AS en als hybrid spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik teemo zou spelen zou ik gaan voor hybrid pen runes + armor en mr
Masteries iets van 9-21-0 of 14-16-0 dan ben je nog flexibel hoe je gaat builden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tegenwoordig alleen maar games dat ik out of control snowball x)
Of t nou rankeds zijn, arams of normals....

http://www.lolking.net/summoner/euw/19566261#history
http://www.legendsnet.com/#!/stats/eu/19566261 (gare website, maar langere history)

Die nieuwe oefen methode heeft wel geholpen :-)
1v1 met skill equal oefenen, soms verlies je, soms win je.
Wanneer je verliest leer je zonder afhankelijkheid van andere teammaten door te farmen en strategie aan te passen.
Dan heb ik het natuurlijk niet over thornmail bouwen tegen een Ashe ofzo, wel in een 5v5 mind blijven.

(ps, die Tresh game was ik niet aan t spelen !!! haha!)

Edit:
Het aller ergste is.... is dat ik in bed lig met een laptop en een draadloos muisje :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de algemene opinie op Morgana?
Heb ze nu bot supp & solo top gespeeld, maar ik slaag er niet in deftige dmg te doen,
zelfs full ap

ok de flash/ult/zhonya truk is nice, ok haar Q hold is nice (albeit skillshot)
Maar vind ze voor de rest een mindere lux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

sdk1985 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 15:53:
[...]

Nee... Sterker nog Pantheon is de nummer 1 bij "Shen is strong against" zie:
http://www.championselect.net/champ/Shen

Pantheon moet het hebben van spear throw herass. Shen stacked gewoon health en armor. Na zijn eerste recall doet je spear geen damage meer. Vrij logisch want een giants belt voegt bijna 400 hp toe en je spear doet op dat moment rond de 100 damage. Dat kost je dus 135 mana om alleen de belt eraf te krijgen. Shen krijg je zelfs met flask (3x60 mana) dus niet meer dood en dan zul je moeten tower farmen. Vervolgens wordt je met een beetje pech getowerdived door mid+jungler+shen.:+ .

Ik wil dus overigens de lane gewoon pre 6 winnen zodat ik op andere plekken kan gaan helpen.
spears doen veel meer schade, je overdrijft bepaalde aspecten waardoor het een hele scheve vergelijking word
als je punten in je schild stopt heb je geen punten in je Q
de Q word niet geblocked door pantheons passive, maar shen's passive wel, en dat is net zo goed een belangrijke vorm van schade van shen
pantheon's speer kost ook niet veel mana; 45 mana per Q, een beetje manaregen in je runes/masteries is meer dan zat om die speren tot het einde der dagen te kunnen gooien
pantheon's speer doet ook meer dan 100, op het moment dat shen een giants belt kan veroorloven zit die zeker op lvl4; 185+140% bonus AD, dat is gewoon minimaal 150 maar eerder 200 per speer met een 4sec CD
om die giants belt er dus af te halen ben je als pantheon 90~135 mana kwijt, wat niet veel is (andere champs geven dat uit voor 1 skill die minder doet)
gedived worden is zeldzaam, zeker early, en helemaal zeldzaam door én jungler én mid
bovendien is dat een "voordeel" wat pantheon ook kan hebben; ganks kan je niet meerekenen in een verhaal als dit
pre6 winnen is gewoon niet te doen voor shen, pre6 heb je nog niet de items (en dus tankyness) om het te winnen
als laatste: pantheon kan vrij gemakkelijk shen's ultimate cancelen, wat duidelijk een groot voordeel is voor je team

ik zie shen niet van pantheon winnen; de early van panth is zoveel sterker dan die van shen waardoor je gewoon enorm hard snowballed

dat gezegd hebbende: shen is in teamfights een stuk beter dan pantheon; pantheon is enorm sterk in de lane maar valt vrij hard af daarna
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:56:
Wat is de algemene opinie op Morgana?
morgana is een AP mid, haar kracht kwam vooral uit het makkelijk pushen en daarna ganken, en net zoals lux/blitzcrank een squishy kunnen uitpikken als initiate voor een teamfight
ik zie d'r niet heel veel meer (lees: zo goed als niet)
geloof dat ze een tijd terug generfed was
eigenlijk een beetje zoals cassiopeia; was erg sterk maar is om (voor mij) onduidelijke redenen afgevallen
ik geen mid speler, weet er dus het fijne niet van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
godofal schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:32:
[...]

spears doen veel meer schade, je overdrijft bepaalde aspecten waardoor het een hele scheve vergelijking word
als je punten in je schild stopt heb je geen punten in je Q
de Q word niet geblocked door pantheons passive, maar shen's passive wel, en dat is net zo goed een belangrijke vorm van schade van shen
pantheon's speer kost ook niet veel mana; 45 mana per Q, een beetje manaregen in je runes/masteries is meer dan zat om die speren tot het einde der dagen te kunnen gooien
pantheon's speer doet ook meer dan 100, op het moment dat shen een giants belt kan veroorloven zit die zeker op lvl4; 185+140% bonus AD, dat is gewoon minimaal 150 maar eerder 200 per speer met een 4sec CD
om die giants belt er dus af te halen ben je als pantheon 90~135 mana kwijt, wat niet veel is (andere champs geven dat uit voor 1 skill die minder doet)
gedived worden is zeldzaam, zeker early, en helemaal zeldzaam door én jungler én mid
bovendien is dat een "voordeel" wat pantheon ook kan hebben; ganks kan je niet meerekenen in een verhaal als dit
pre6 winnen is gewoon niet te doen voor shen, pre6 heb je nog niet de items (en dus tankyness) om het te winnen
als laatste: pantheon kan vrij gemakkelijk shen's ultimate cancelen, wat duidelijk een groot voordeel is voor je team

ik zie shen niet van pantheon winnen; de early van panth is zoveel sterker dan die van shen waardoor je gewoon enorm hard snowballed

dat gezegd hebbende: shen is in teamfights een stuk beter dan pantheon; pantheon is enorm sterk in de lane maar valt vrij hard af daarna
De link naar champion select stond erbij toch? Bij shen staat met stip op nummer 1 als strong against Pantheon.

Je mist één cruciaal detail (wat je eigenlijk zelf wel door hebt als ik je verhaal lees...) Shen HOEFT de lane niet te winnnen. Pantheon wel (!). Shen is immers in de teamfase heel nuttig.

Pantheon moet snowballen en dat lukt gewoon niet tegen shen. Shen voorkomt snowballen ( je krijgt hem niet dood) en hij kan je achterna teleporten vanaf 6 (je ult ganks mislukken).

ps Mbt spear daamge vergeet je armor. Op level 4 heb je 2 punten in Q en doe je dus 105 + 1.4 x AD. Basic AD is 50 + 13 + 9 (ivm per level bonus) dan kom je dus op 72. 105 + 1.4 x 72 = 205,8. Vervolgens gaat daar ongeveer 40% vanaf (flat armor) en dan blijft er dus ongeveer 125 damage over. Dat komt dus neer op 3x spear. Maar dan ben je er nog niet dan moet je NOG 768 hp (=6x spear).

Manapool van pantheon is +- 350 op level 4. Aangezien je voor een kill zult moeten bursten= spear>stun>strike>spear ben je dan 190 mana kwijt. Maar dan moet hij dus al low zijn ( =6 + spears).

Het wordt als het goed is zo heel snel duidelijk dat het gewoon niet mogelijk is met de mana pool. Daarbij komt ook nog dat shen een berg potions meesleept. Elk potion restored 150 hp. Neemt hij 3 potions mee dan kost het je dus 3 extra spears. Ik heb ook een shen gezien die een stuk of 8 potions had :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

sdk1985 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:47:
[...]

De link naar champion select stond erbij toch? Bij shen staat met stip op nummer 1 als strong against Pantheon.

Je mist één cruciaal detail (wat je eigenlijk zelf wel door hebt als ik je verhaal lees...) Shen HOEFT de lane niet te winnnen. Pantheon wel (!). Shen is immers in de teamfase heel nuttig.

[small]ps Mbt spear daamge vergeet je armor. /small]
zoals jij het uitlegt is het dus niet dat shen pantheon countered, maar dat shen pantheon kan óverleven
en dat detail mistte ik niet; ik zei allang dat shen veel nuttiger is in de teamfights en dat pantheon hard afvalt

op het speer verhaal; ik vergat niks, ik zei dat die speer op lvl4 185+140%bonus AD deed
ik heb nog geen shen gezien die al op lvl4 met een giants belt in de lane rondloopt, zo vroeg gaan rekenen is dus een beetje scheef

ik heb ook nooit gezegd dat pantheon shen sloopt, wat ik bedoel met de lane winnen is dat pantheon gewoon meer en gemakkelijker kan farmen dan shen; z'n speren doen meer schade early waardoor shen gezoned word en zijn Q moet gebruiken om te farmen

zeggen dat shen pantheon's ult countered is natuurlijk niet helemaal waar; pantheon kan ook achter shen aanspringen (naar mid iig) en belangrijker: shen's ult stoppen
bovendien, een pantheon ult ruilen voor een shen ult is een goede trade imo; shen zit met een veel grotere CD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ben wel lekker bezig :)

http://www.lolking.net/summoner/euw/30065532#history

En dan een match waar ik niet mid ben en we verliezen omdat onze mid tegen diana moest, geen ss deed en haar liet roamen :')

[ Voor 44% gewijzigd door MrVegeta op 05-03-2013 22:18 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een toevoeging: als je al per se uit moet gaan leggen hoe Shen 'sterk' is tegen Pantheon, DMV Champselect (een discutabele site, die het lang niet altijd bij het beste einde heeft), dan moet er uberhaupt meer nagedacht worden dan dat.

Sowieso moet je nooit compleet uitgaan van counters, een je comfort zone blijven spelen. Als je puur op de counter pickt, zonder relevante ervaring in de matchup, dan is het bij voorbaat al kansloos als je tegenstander een comfort pick heeft. Heb vele malen als Shen bijv. gewoon gewonnen tegen Jayce. Wil niet zeggen dat Shen goed is tegen Jayce (het tegenovergestelde is zeker waar!), maar ik wil hier mee alleen zeggen dat je nooit ALLEEN die 'counterpick' mentaliteit moet volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

sdk1985 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 20:47:
[...]

Pantheon moet snowballen en dat lukt gewoon niet tegen shen. Shen voorkomt snowballen ( je krijgt hem niet dood) en hij kan je achterna teleporten vanaf 6 (je ult ganks mislukken).

ps Mbt spear daamge vergeet je armor. Op level 4 heb je 2 punten in Q en doe je dus 105 + 1.4 x AD. Basic AD is 50 + 13 + 9 (ivm per level bonus) dan kom je dus op 72. 105 + 1.4 x 72 = 205,8. Vervolgens gaat daar ongeveer 40% vanaf (flat armor) en dan blijft er dus ongeveer 125 damage over. Dat komt dus neer op 3x spear. Maar dan ben je er nog niet dan moet je NOG 768 hp (=6x spear).

Manapool van pantheon is +- 350 op level 4. Aangezien je voor een kill zult moeten bursten= spear>stun>strike>spear ben je dan 190 mana kwijt. Maar dan moet hij dus al low zijn ( =6 + spears).

Het wordt als het goed is zo heel snel duidelijk dat het gewoon niet mogelijk is met de mana pool. Daarbij komt ook nog dat shen een berg potions meesleept. Elk potion restored 150 hp. Neemt hij 3 potions mee dan kost het je dus 3 extra spears. Ik heb ook een shen gezien die een stuk of 8 potions had :+ .
Jij mist ook wel een cruciaal detail anders hoor: Pantheon kan meer dan alleen speren gooien. Je hebt een hele aardige autoattack en met een beetje AD of Armor Penetration kan je daar prima mee traden. Je passive blockt de empowered autoattack van Shen dus gewone auto-trades zou je altijd moeten winnen. Early game zal je dus enorm aggressief moeten zijn met zowel spears als autoattacks om hem low te krijgen en te zonen.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Slivv schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 23:03:
[...]

Jij mist ook wel een cruciaal detail anders hoor: Pantheon kan meer dan alleen speren gooien. Je hebt een hele aardige autoattack en met een beetje AD of Armor Penetration kan je daar prima mee traden. Je passive blockt de empowered autoattack van Shen dus gewone auto-trades zou je altijd moeten winnen. Early game zal je dus enorm aggressief moeten zijn met zowel spears als autoattacks om hem low te krijgen en te zonen.
Laat ik het zo zeggen... Zo speel ik pantheon :+ . Aggressief spelen, flat AD runes, spear herass en dan pas alle abilities voor de kill. Kill proberen te pakken op level 2-4 en dan op 6 gaan roamen met ult.

Stun gebruiken in de "trade" kost me te veel mana. Maar tegen shen werkt dit niet.

Heb hem overigens wel eens doodgekregen zie:
http://nl.twitch.tv/exchequer/c/1953139
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Christ. Net een potje, ik heb me nog nooit aan iemand zo geërgerd. Deze gast ging lux support, maar pakte allemaal CS en KS en constant flamen. Uiteindelijk stonden we enorm voor en gingen we winnen "im afk". Gast rent naar fountain en gaat afk :/ Uiteindelijk potje verloren. Kijk je bij zijn history,

http://www.lolking.net/summoner/euw/19241926#history

Christ :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

niet dat ik z'n gedrag goedpraat ofzo, maar een match history is *niet* de manier van iemand beoordelen
iedereen heefd van tijd tot tijd dat er alleen maar wins in z'n history staan en dat er alleen maar loss in staat
om nog maar niet te beginnen over de kwaliteit van tegenstanders; zo goed als iedereen kan 800 elo bronze 5 gasten 10x achter elkaar verslaan; dat maakt je nog geen goede speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat iemand veel wint en soms wat verliest kan ik me voorstellen. Maar dat iemand over 10 matches 9 verschillende champs speelt op level 30 is toch wel wat raar :/ Ook zijn gedrag en spelkennis tijdens de game waren uitzonderlijk slecht. Al met al een waardeloze speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu net in m'n match history 7 verschillende champions geteld. Hoe is dat precies een probleem? Een diverse 'champion pool' hebben is geenzins een indicatie van een slechte speler. Vind dat een raar argument. En ook ik heb wel 's 7 losses in m'n match history staan, het komt niet vaak voor, maar het kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
10 verschillende champs, 7 losses hier. Toch zou ik me niet beschouwen als een noob.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Is goed jongens. Dan vinden jullie die kerel niet een verschrikkelijk slechte speler en ik wel. Ik ben er niet op uit om hier een nutteloze discussie over te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

9 verschillende champs 3 verloren (Waarvan 1 ARAM).

Grote championpool heeft juist voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
http://www.lolking.net/summoner/euw/19785507#history
Faalweek *D en ja, ook ik heb een grote champion pool. Ik speel gewoon graag met verschillende champions, waarom heb ik anders al die skins? Probeer met ranked wel m'n meest gespeelde champions te kiezen though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 21:35
Inderdaad.. Ik probeer mijzelf zoveel mogelijk champions meester te maken, zodat je ze goed kent, je weet hoe je ze moet counteren, en zelf goed mee kan spelen.

http://www.lolking.net/summoner/euw/23104836#history

Afgelopen week ging het redelijk.. Kayle is leuk ;-)
Praat me alleen niet van die game met Annie...argh ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik zeg toch ook niet dat je je moet focussen op één of meerdere champs (al is het natuurlijk wel beter om goed te zijn met 3 champs en een paar counters), maar deze gast zijn speelstijl en zijn history van 7 losses in 10 matches met allemaal random champs zegt voor mij wel genoeg, want ik kan 1+1 wel optellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Rann schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:50:
Inderdaad.. Ik probeer mijzelf zoveel mogelijk champions meester te maken, zodat je ze goed kent, je weet hoe je ze moet counteren, en zelf goed mee kan spelen.

http://www.lolking.net/summoner/euw/23104836#history

Afgelopen week ging het redelijk.. Kayle is leuk ;-)
Praat me alleen niet van die game met Annie...argh ;D
Vind Kayle ook erg leuk om te spelen, ze kan ook eigenlijk elke role spelen. Probleem met ranked spelen is dat je niet kan kiezen wat je wilt. Daarom speel ik ook liever normals omdat ik dan alsnog een leuke champ als "support" kan spelen dan dat ik ALWEER Taric moet spelen ook al ben ik first pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Xevoo schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:53:
[...]

Vind Kayle ook erg leuk om te spelen, ze kan ook eigenlijk elke role spelen. Probleem met ranked spelen is dat je niet kan kiezen wat je wilt. Daarom speel ik ook liever normals omdat ik dan alsnog een leuke champ als "support" kan spelen dan dat ik ALWEER Taric moet spelen ook al ben ik first pick.
Daarom Kayle, top, jungle, mid, support? No problem! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:53:
[...]

Kayle jungle first picken is ook niet verkeerd. Probeer maar eens te raden waar die heen gaat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:54:
[...]

Kayle jungle first picken is ook niet verkeerd. Probeer maar eens te raden waar die heen gaat :).
Daarom vind ik Kayle ook zo geweldig ;-)

Ik zeg ook vaak van dat ik wel wil wisselen van role als hij/zij of ik een betere counter is voor die lane. Werkt vaak goed ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

speedzor schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:23:
10 verschillende champs, 7 losses hier. Toch zou ik me niet beschouwen als een noob.
Ik wel. Platinum scrub. :+

Ik speel nog altijd vooral normals, maar het niveauverschil is af en toe echt bizar. De ene keer speel ik top en gaat de matchup vrij gelijkop of verlies ik hem lichtelijk, de volgende keer own ik mn tegenstander BIZAR hard. Gister even een game gespeeld waarbij ik als 3rd pick Nasus top inlockte. Hun top was lastpick en pickt gewoon Irelia in mn Nasus. Nouja op zich kun je early game Nasus nog wel pakken als je aggressief bent, ignite hebt en jungle hulp krijgt. Echter, als je mij de eerste 6 levels laat freefarmen dan kun je het als Irelia echt wel vergeten, helemaal als je attack speed bouwt terwijl ik wither heb. Anyway, uiteindelijk 7/2/16 geëindigd (en ik ben vaak geks'd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedzor schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:23:
Snap niet waarom jullie nog reageren op MrVegeta. Kerel moet altijd een afwijkende mening hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Laatst online: 20:33
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:20:
Ik heb ze alle 3 geband. Ezreal omdat hij al direct aan het flamen was omdat hij niet mid mocht en hij "kan" geen adc spelen. Nunu en Jax om bovenstaande reden. Kost mij gewoon weer een placement match. Ik wordt er echt kk gek van.
Ik word gek van dat achterlijke gescheld wat je hier doet ;w

Sinds ik support main (sona) zit ik echt in een win streak, heb ook zoveel betere potjes, niet flamen, als ik teammates tegenkom die elkaar flamen zeg ik er altijd wat van, de map geward houden zelfs als je mid dat niet doet (voor anderen warden dus).
Na een weekje support te mainen kom ik nu constant in lobby's waar er letterlijk ruzie is over wie er support mag zijn, wie had dat gedacht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 09:27:
[...]

Snap niet waarom jullie nog reageren op MrVegeta. Kerel moet altijd een afwijkende mening hebben.
Oh die ironie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:22
Imo is Shen een van de veiligere tops aangezien hij tanky is, en veilig kan farmen. Daarbij kan je makkelijk assists/kills scoren met je ult. Ja, je kan hem aardig counteren, maar echt "shut down" is lastig. Panth is vooral irritant. Ik weet nog dat ik tegen Panth zat met Kha'zix, spear poke deed pijn, maar mijn Q meer. Full 1-on-1 won ik makkelijk, rond level 10 nog een keer maar toen lastig (rende bosje in, AA+Q burste hem net voor hij mij dood kreeg). Daarna was hij te veel 'shut down' en alleen stun-bot.

En ik speel ook echt VAN ALLES. Alle lanes, alle roles, meeste rond hetzelfde niveau. Zie mijn LoLmatches (mooie site tot Riot dit zelf implementeert voor Normal): http://lolmatches.com/player/eune/26446701/Hybr1dth
Bij Champion Statistics.

Wacht overigens alsnog op reactie op mijn vraag of mijn EUW account delete kan worden. Duurt erg lang, en kan niet transferren tot die weg is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Ikke blij

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/2cXU9

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd man :). Hoop er zelf ook nog eens te komen.
Zit weer op 100 puntjes in bronze 1, vanavond promo matches spelen en hopen dat ik nu niet bezwijk onder de druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:14:
[...]

Gefeliciteerd man :). Hoop er zelf ook nog eens te komen.
Zit weer op 100 puntjes in bronze 1, vanavond promo matches spelen en hopen dat ik nu niet bezwijk onder de druk.
T is wel teamranked 5v5 he dus t niveau is hoger als soloQ nou nog soloQ gold halen silver IV atm

Ohja namechange. Mijn LoL name is nou Dragon Chrysophy

[ Voor 6% gewijzigd door blamauci op 06-03-2013 10:16 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:16:
[...]

T is wel teamranked 5v5 he dus t niveau is hoger als soloQ nou nog soloQ gold halen silver IV atm

Ohja namechange. Mijn LoL name is nou Dragon Chrysophy
Oww dat zag ik zo niet :).
Dan is het nog beter inderdaad.
Mijn team zit in silver II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Gisteren mijn oude liefde Irelia weer opgepakt. Eerst een game op mijn smurf, tegenover een Xin Zhao. (ook al zegt Elo weinig, het was een 1600 elo speler) Ik pakte FB en de enemy jungler kwam er gelijk aan om mij uit te schakelen, ik pop mijn red pot en kill hem ook, dus vervolgens heb ik double buff. Hele tijd top wezen doorpushen en Xin stond inmiddels 0/13/0. Ik dacht dat het op een makkelijke win ging uitdraaien. Ik had top inmiddels 2 turrets doorgepushed maar zag dat de rest van mijn team nog geen toren gepushed had, dus ging ik proberen mid door te pushen. Helaas wilde de rest van het team de toren niet ompushen dus stond ik de hele tijd tegenover enemy mid + jungler. Bot precies hetzelfde verhaal. Mijn team ging gewoon recallen op het moment dat de wave tot de toren gecleared was.

Ondertussen zag ik dat Xin druk bezig was mijn torens door te pushen dus ging ik weer terug naar top. Paar keer hem teruggepushed en zelfs gekilled maar ondertussen bleef mijn team passief spelen. Zal het verhaal niet langer maken, uiteindelijk ge-eindigt met een 19/6/11 score op Irelia, maar wel een loss te pakken.

Ik zag dat ik de fout had gemaakt om op mijn team te vertrouwen dus ging ik op mijn main. Ik pak weer Irelia vs een Cho'gath deze keer. Werd top gecamped door een Volibear jungler. Alleen die maakte 1 foutje, hij liep door op de toren na de zoveelste chase, ik stun hem kill hem en heb vervolgens redbuff te pakken. Hierna valt Cho'gath ook vrij snel en push ik snel de eerste toren door. Aangezien Cho en Voli beide al begonnen met health ipv armor stacken ging ik voor een BoTRK en Wits End. Dit resulteerde in snelle kills op top en ondertussen was mijn team aan het vechten op mid. Ik koos ervoor ze niet te helpen maar ondertussen torens te pushen (ik had immers genoeg attack speed nu). Ik tik tijdens de teamfight 2 torens en een inhib om. Waarna onze mid totaal in woede uitbarst op mij, waarom ik niet de teamfights join.

Ik zeg hem dat ik juist ervoor heb gezorgd dat de druk van 2 lanes afvalt en dat we nu mid kunnen doorpushen. Volgens hem was ik maar een solospeler die niets van het spel snapte. Teamfight begint en ik kill er 4 waarna een surrender vote komt. Enemy team roept: gg Irelia. Onze mid roept: fuck that Irelia, doesn't know how to play.

-_- je kunt het ook nooit goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 4 tot deze bad-ass :)
Afbeeldingslocatie: http://www1.picturepush.com/photo/a/12349954/img/12349954.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wat is dat? En nog 4 wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Referrals bij 50 referrals krijg je die Warwick skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Alvanosa schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:39:
Referrals bij 50 referrals krijg je die Warwick skin.
25 toch? 50 is volgens mij Medieval Twitch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

MrVegeta schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 08:42:
Is goed jongens. Dan vinden jullie die kerel niet een verschrikkelijk slechte speler en ik wel. Ik ben er niet op uit om hier een nutteloze discussie over te starten.
dude, ik zei gelijk dat ik z'n gedrag niet wil goedpraten, wat jij zei is gewoon enorm slecht spel
mijn punt is simpelweg dat een match history niet een goede representatie is van een speler zijn skill
jij post een link naar je match history met alleen maar wins, dat is leuk en aardig maar dat betekent niet dat je een goede speler bent
je post een link van iemand met alleen maar losses, ook dat betekent niet dat het een slechte speler is

iedereen heeft goede matches en slechte matches; sommige potjes raak je élke skillshot en kom je weg met 1hp
anderen mis je ze allemaal en ga je elke keer dood, gewoon omdat je je dag niet hebt
en van tijd tot tijd heb je een serie van goede/slechte potjes achter elkaar, dat heeft iedereen; jij hebt ook loss streaks gehad en die gozer heeft ook win streaks gehad

en dan heb je nog het feit dat mensen in verschillende (hidden) elo's zitten; een win streak in low elo zegt natuurlijk geen reet en betekent verre van dat je een goede speler bent; een loss streak in platinum hetzelfde, je bent dan nog steeds een betere speler dan degene met een winstreak in bronze

er is geen énkel verband tussen match history en skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

godofal schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:50:
[...]

dude, ik zei gelijk dat ik z'n gedrag niet wil goedpraten, wat jij zei is gewoon enorm slecht spel
mijn punt is simpelweg dat een match history niet een goede representatie is van een speler zijn skill
jij post een link naar je match history met alleen maar wins, dat is leuk en aardig maar dat betekent niet dat je een goede speler bent
je post een link van iemand met alleen maar losses, ook dat betekent niet dat het een slechte speler is

iedereen heeft goede matches en slechte matches; sommige potjes raak je élke skillshot en kom je weg met 1hp
anderen mis je ze allemaal en ga je elke keer dood, gewoon omdat je je dag niet hebt
en van tijd tot tijd heb je een serie van goede/slechte potjes achter elkaar, dat heeft iedereen; jij hebt ook loss streaks gehad en die gozer heeft ook win streaks gehad

en dan heb je nog het feit dat mensen in verschillende (hidden) elo's zitten; een win streak in low elo zegt natuurlijk geen reet en betekent verre van dat je een goede speler bent; een loss streak in platinum hetzelfde, je bent dan nog steeds een betere speler dan degene met een winstreak in bronze

er is geen énkel verband tussen match history en skill
Nu weet ik niet over welke matchhistory we het hebben. Maar als ik mensen zie schreeuwen in chat dat ze een bepaalde rol willen, dan controleer ik altijd wel even hoe ze het in het verleden gedaan hebben. Zat bijvoorbeeld laatst 1 gast bij die in zijn matchhistory alleen maar Elise top speelde, maar ook elke score was 1/20/3 - 2/14/3 etc etc. Nou kun je veel zeggen, maar dat zegt toch echt wel iets over zijn skill omtrent die ene champion. Je hebt namelijk niet 10 matches achter elkaar "pech" bestaat statistisch gezien gewoon niet.

Pagina: 1 ... 15 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.