[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.731 views

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38

anu

Welke leagues zitten jullie ergens? Ben zo'n support ook wel eens tegengekomen, "AP support" noemde die zich, oftewel solotop, maar dan in botlane, beetje alle farm en kills proberen te pakken, puur AP bouwen, geen wards en dergelijken, en ook nog ruzie gaan maken met onze mid, omdat ze vond dat ze als Support Nidalee meer recht had op blue, dan onze Anivia mid :P
Was best frustrerend aangezien ik zelf support speel, en ook eerder die rol callde, maar nidalee instalockte meteen, waardoor ik ADC mocht gaan spelen, wat ook mijn slechtste rol is :P

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

anu schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:35:
Welke leagues zitten jullie ergens? Ben zo'n support ook wel eens tegengekomen, "AP support" noemde die zich, oftewel solotop, maar dan in botlane, beetje alle farm en kills proberen te pakken, puur AP bouwen, geen wards en dergelijken, en ook nog ruzie gaan maken met onze mid, omdat ze vond dat ze als Support Nidalee meer recht had op blue, dan onze Anivia mid :P
Was best frustrerend aangezien ik zelf support speel, en ook eerder die rol callde, maar nidalee instalockte meteen, waardoor ik ADC mocht gaan spelen, wat ook mijn slechtste rol is :P
Ik zit in Silver I, maar speel amper ranked (11 games / 8 wins - 3 losses). Dit is in normals, waar iedereen altijd roept: "It's just a normal". Alleen blijkbaar geldt voor die instelling dat je een volledige klootviool mag uithangen in de game, want wat boeit het. Ik gebruik de normals om te werken aan mijn CS, builds (en dan geen trolololol builds, maar serieus overwogen builds), en om bepaalde Champions aan te sterken op speelwijze met de intentie om de game te winnen. Helaas delen maar weinig teammates deze instelling. Net als counterjunglen (ik speel dan zelf vaak top) wat ik dan meestal doe is een ward extra meenemen en deze bij hun blue of red plaatsen, om zo een gank op hun jungler te kunnen opzetten. Nou je kunt ook wel een halfjaar pingen en text/uitleg geven om erheen te komen.

Hetzelfde geldt als je jungler speelt, je vraagt netjes aan je mid of ze blue willen, (geen response), begin dan toch maar met blue en ping nog een keer (geen response). Tja jammer dan dan pak ik hem zelf wel. Waarna de mid roept: "Why don't I get blue?". Normals vergen ongelofelijk veel geduld, en meestal heb ik dat wel, maar heb echt het idee dat het de laatste tijd minder en minder wordt.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Verwijderd

Even rant na een gefailde avond.

Ik main tegenwoordig Kennen. Gisterenavond 5-6 games gespeeld, allemaal solotop.
Om een of andere reden was er bij ons altijd een jungler, die dan uberhaupt niet kon junglen, laat staan ganken.

geen ramp ... 1vs1 hou ik mn lane zonder prob en haal ik zelfs kills en de occasionele jungler gank weet ik ook wel te ontwijken

Nu heeft kennen wel goede harass, maar tegen 2 man (waaronder een gapcloser) is het wat moeilijker, zeker als je bvb teemo+yi tegen je hebt of morde + irelia. Zelfs al sta je onder de tower, je houdt t niet (toch niet zolang je hextech revolver niet klaar is).

De game tegen mord & Irelia was geweldig.
Game begint, jungler zegt -> Kennen solotop ... haha noob, can you play kennen? because you cannot go solotop.

game begint.

ik speel superdefensief maar kon niet voorkomen dat ik 1x geganked werd door mord onder de toren. Nuja, geen ramp ... kennen is echt late game hero en mijn turret wordt niet gesloopt. Kan mijn lane dus houden.

20min later ... kennen lvl18 4/1, brand mid lvl18 4/4, botlane lvl14 en beide 1/7 of zoiets en de jungler lvl13 1/9 ... enemy irelia 10/2 ofzo. Enemy team lvl17-18

Jungler: kennen noob, you fed irelia, told you kennen suxx solotop, L2P retard.
Ik zeg: Irelia never even killed me ... I even got 2 kills against her on top
Zegt de jungler weer doodleuk: no you retarded, kennen noob, L2P, you reported
Ik zeg: says the 1/9 jungler 5 levels below that never even came for a gank
jungler: ALL:OMG THIS KENNEN SUXX PLZ ALL REPORT

*zucht* denk ik dan.

Ook normals btw

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2013 11:12 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:08:
Even rant na een gefailde avond.

Ik main tegenwoordig Kennen. Gisterenavond 5-6 games gespeeld, allemaal solotop.
Om een of andere reden was er bij ons altijd een jungler, die dan uberhaupt niet kon junglen, laat staan ganken.

geen ramp ... 1vs1 hou ik mn lane zonder prob en haal ik zelfs kills en de occasionele jungler gank weet ik ook wel te ontwijken

Nu heeft kennen wel goede harass, maar tegen 2 man (waaronder een gapcloser) is het wat moeilijker, zeker als je bvb teemo+yi tegen je hebt of morde + irelia. Zelfs al sta je onder de tower, je houdt t niet (toch niet zolang je hextech revolver niet klaar is).

De game tegen mord & Irelia was geweldig.
Game begint, jungler zegt -> Kennen solotop ... haha noob, can you play kennen? because you cannot go solotop.

game begint.

ik speel superdefensief maar kon niet voorkomen dat ik 1x geganked werd door mord onder de toren. Nuja, geen ramp ... kennen is echt late game hero en mijn turret wordt niet gesloopt. Kan mijn lane dus houden.

20min later ... kennen lvl18 4/1, brand mid lvl18 4/4, botlane lvl14 en beide 1/7 of zoiets en de jungler lvl13 1/9 ... enemy irelia 10/2 ofzo. Enemy team lvl17-18

Jungler: kennen noob, you fed irelia, told you kennen suxx solotop, L2P retard.
Ik zeg: Irelia never even killed me ... I even got 2 kills against her on top
Zegt de jungler weer doodleuk: no you retarded, kennen noob, L2P, you reported
Ik zeg: says the 1/9 jungler 5 levels below that never even came for a gank
jungler: ALL:OMG THIS KENNEN SUXX PLZ ALL REPORT

*zucht* denk ik dan.

Ook normals btw
Had gisteren precies hetzelfde maar dan in ranked.
Ik speelde Kassadin mid tegen een lux.
We hadden een Tryndamere top die speelde tegen een jax.
Een leona/sivir premade bot die speelde tegen varus/blitz
En rammus jungle vs nocturne.

Na 2 minuten pakt hun bot first blood maar kan rammus nog een kill pakken. 1-1 dus.
Daarna killen Trynd en jax elkaar 2-2.
Ondertussen campte Nocturne mid en gaf ik door te overextenden 1 kill aan lux.
Bot stond toen al 1/3 / 0/3 en rammus failgankte top en gaf jax een double kill.

Vervolgens scoor ik een kill (Sta 1-1 dus). Begint Trynd te schreeuwen Kassadin so bad can't win vs lux mid report him. Denk dat het overbodig is om te zeggen dat we snel surrenderde
Bronze III altijd. Heb nu het geval dat ik zo'n hoge elo heb dat ik +40 per match krijg. Alleen ik faal in placement matches :(.

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 11:52:
[...]

Had gisteren precies hetzelfde maar dan in ranked.
Ik speelde Kassadin mid tegen een lux.
We hadden een Tryndamere top die speelde tegen een jax.
Een leona/sivir premade bot die speelde tegen varus/blitz
En rammus jungle vs nocturne.

Na 2 minuten pakt hun bot first blood maar kan rammus nog een kill pakken. 1-1 dus.
Daarna killen Trynd en jax elkaar 2-2.
Ondertussen campte Nocturne mid en gaf ik door te overextenden 1 kill aan lux.
Bot stond toen al 1/3 / 0/3 en rammus failgankte top en gaf jax een double kill.

Vervolgens scoor ik een kill (Sta 1-1 dus). Begint Trynd te schreeuwen Kassadin so bad can't win vs lux mid report him. Denk dat het overbodig is om te zeggen dat we snel surrenderde
Bronze III altijd. Heb nu het geval dat ik zo'n hoge elo heb dat ik +40 per match krijg. Alleen ik faal in placement matches :(.
Bronze III for life voor mij ben ik bang... al 3 keer promotion series gespeeld. 3 keer echt verschrikkelijke zuigteams.... (as in, veigar jungler, double mid instalock, afk en feeders). Die league kom ik steeds makkelijk door. Had gister 4 wins op rij, maar dan moet ik vanavond weer die promotion matches doen en zijn het allemaal falers :P

I-racing Profile

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Haha ik had laatst ook iets van 8 wins uit 11 matches, waar van dus 2 verloren in de BO3 :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

themac1983 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:53:
[...]

Bronze III for life voor mij ben ik bang... al 3 keer promotion series gespeeld. 3 keer echt verschrikkelijke zuigteams.... (as in, veigar jungler, double mid instalock, afk en feeders). Die league kom ik steeds makkelijk door. Had gister 4 wins op rij, maar dan moet ik vanavond weer die promotion matches doen en zijn het allemaal falers :P
Ik had gisteren promo. Helaas dus weer niet gehaald, nu zit ik op 55 lp dus 2 keer winnen helaas. Denk dat ik van het weekend II moet halen.

Verwijderd

blijft een mooi spel :D

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-10 17:06
Zit nu voor de derde keer in mijn promo naar Silver 1. Ik win bijna al mijn matches behalve die in the best out of 3 van de promo, dan verlies ik er altijd 2.
Toch altijd net weer pech dat er dan trollers zitten. Gisteren ook weer een ranked gespeeld waar een Shen al in champion select zei dat hij ging trollen. Vervolgens picked de last pick als support J4 wat nog niet beroerd is.
Ware het niet dat hij samen met de jungler alleen door de jungle ging en ik dus daar als Vayne 1v2 stond op de botlane. Verder ook geen hulp gehad van wie dan ook. Shen deed ook altijd zijn ulti op mij als we samen op de fountain stonden. GG

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:59
Ach sommige mensen spelen LoL niet omdat ze LoL leuk vinden maar het gewoon leuk vinden om mensen te kutten die er wel plezier in hebben om te spelen. (en gewoon verder willen komen).

Achja, door die rotzak van gisteren had ik wel even zoiets van pff... waarom speel ik dit nog, maar daarna heb ik zoiets van wtf, waarom ga ik zoiets denken door een of andere malloot aan de andere kant van een internet lijntje....

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:20
Recentelijk outplayed door een shen top lane (ik had pantheon). In het verleden waren mijn shen tegenstanders wat minder goed en kreeg ik vaak hulp van de jungler. Spear herassen tot hij low is en dan stun en de kill pakken. Op die manier heb ik dan een kill op level 3-4 en dan ga je uitlopen in damage.

Deze keer had ik echter een jungler (darius) die gewoon nooit kwam opdagen. Shen had 6 healthpotions en ik zat met flask+ward+mana potion. Herass had weinig nut en recallen voor charges ging niet aangezien de jungler niet kwam.

Richting level 6 geganked door de jungler EN mid (werd gestunned dus kwam niet meer weg van 3 man). Daarna had herass geen nut meer ivm giants belt en de armor op shen.

Nu de vraag: Is een goed spelende shen te verslaan door een pantheon? Kan ik dan beter Arp nemen ipv flat AD? Is het wellicht verstandig om gewoon een andere char tegen shen te kiezen?

(Ik heb pantheon, malphite, darius, jax, jarvan, mundo, akali).

[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 28-02-2013 14:52 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

sdk1985 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:51:
Recentelijk outplayed door een shen top lane (ik had pantheon). In het verleden waren mijn shen tegenstanders wat minder goed en kreeg ik vaak hulp van de jungler. Spear herassen tot hij low is en dan stun en de kill pakken. Op die manier heb ik dan een kill op level 3-4 en dan ga je uitlopen in damage.

Deze keer had ik echter een jungler (darius) die gewoon nooit kwam opdagen. Shen had 6 healthpotions en ik zat met flask+ward+mana potion. Herass had weinig nut en recallen voor charges ging niet aangezien de jungler niet kwam.

Richting level 6 geganked door de jungler EN mid (werd gestunned dus kwam niet meer weg van 3 man). Daarna had herass geen nut meer ivm giants belt en de armor op shen.

Nu de vraag: Is een goed spelende shen te verslaan door een pantheon? Kan ik dan beter Arp nemen ipv flat AD? Is het wellicht verstandig om gewoon een andere char tegen shen te kiezen?

(Ik heb pantheon, malphite, darius, jax, jarvan, mundo, akali).
Tegen shen is het als Pantheon lastig spelen. Pantheon is redelijk afhankelijk van zijn armorpen uit zijn skills en items en Shen stackt voornamelijk health. Het beste om Shen te counteren zijn dus characters die percentage-based damage doen (zoals Warwick met zijn Q bijvoorbeeld) of door hem ranged te harassen (Jayce, Kayle, Elise, Yorick, Teemo, Vlad)

Vicariously I live while the whole world dies

• Xevoo
Elise is wel een redelijke counter voor Shen gok ik, Elise doet het op top erg goed op het moment.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Ik ben vanplan om vanaf komend weekend weer LoL te gaan spelen. Ik ben gestopt ten tijde van Heracim en ik zit er dus over te denken om 2 of 3 champs te kopen (die uit gekomen zijn na heracim). Iemand nog tips?

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Uhmmie schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:54:
Ik ben vanplan om vanaf komend weekend weer LoL te gaan spelen. Ik ben gestopt ten tijde van Heracim en ik zit er dus over te denken om 2 of 3 champs te kopen (die uit gekomen zijn na heracim). Iemand nog tips?
Van de nieuwe champs kunnen Elise en Zed een game volledig domineren maar ze zijn wel hard to master (aka zelf bak ik er niks van...). Vi is ook erg sterk (& easy to play) als Jungler maar wordt te veel gebanned in ranked (toch op mijn niveau) Tresh is ook erg leuk/sterk maar als support is je invloed op de uitkomst van de game minder groot.

Het is natuurlijk afkhankelijk van de role die je liefst speelt.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Uhmmie schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 15:54:
Wat voor type zoek je? De champions die na HEcarim zijn uitgekomen zijn:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Varus   Ranged AD   30  70  40  60  2012-05-08  6300    975
Darius  Fighter     50  90  20  30  2012-05-23  6300    975
Draven  Ranged AD   40  90  20  60  2012-06-06  6300    975
Jayce   Fighter     60  60  50  70  2012-07-07  6300    975
Zyra    Mage    30  40  80  70  2012-07-24  6300    975
Diana   Assassin    60  70  80  40  2012-08-07  6300    975
Rengar  Assassin    40  70  20  50  2012-08-21  6300    975
Syndra  Mage    50  20  90  100     2012-09-13  6300    975
Kha'Zix     Assassin    40  90  60  70  2012-09-27  6300    975
Elise   Mage    50  60  70  80  2012-10-26  6300    975
Zed     Assassin    40  80  10  80  2012-11-13  6300    975
Nami    Support     40  30  90  80  2012-12-07  6300    975
Vi  Fighter     50  80  30  50  2012-12-19  6300    975
Thresh  Support     60  40  80  70  2013-01-23  6300    975

• sdk1985
Heb nog even gekeken naar Shen counters.

Kwam op yorick, warwick , vladimir en jayce.

Daarvan heb ik warwick. Helaas is de enige up to date lane build van warwick die ik tegenkom de tankwick. Ben er persoonlijk niet zo'n fan van. Even snel in dominion (bots) geprobeerd en early game is het prima (ivm prospectors ring) en daarna doe je niks meer. Omdat je geen AP bouwt wordt Q useless en AD zit ook niet in de build. Verder voeg je ook niet zoveel toe als een echte tank (Malphite, slow, speed reduction, ultimate, enz).

http://www.solomid.net/gu...boosh-warwick-build-guide

[ Voor 9% gewijzigd door sdk1985 op 28-02-2013 16:33 ]

Verwijderd

Eindelijk terug na een rustige periode :)

S1: Bronze
S2: Silver
S3: Gold IV :) omw to GOLD III

Heb eindelijk men role gevonden. Support :)

Maar heel klein vraagje nog. Ik denk voornamelijk aan SaphuA gericht. Is er een alternatief voor AutoLoL ?
Ik vond het handig om met 1 toets de timers voor Dragon beter te zetten. oké nu kan je dit zelf checken ingme maar zo een toetsen combinatie blijft toch altijd sneller.

Bedankt alvast !

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

sdk1985 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:32:
Heb nog even gekeken naar Shen counters.

Kwam op yorick, warwick , vladimir en jayce.

Daarvan heb ik warwick. Helaas is de enige up to date lane build van warwick die ik tegenkom de tankwick. Ben er persoonlijk niet zo'n fan van. Even snel in dominion (bots) geprobeerd en early game is het prima (ivm prospectors ring) en daarna doe je niks meer. Omdat je geen AP bouwt wordt Q useless en AD zit ook niet in de build. Verder voeg je ook niet zoveel toe als een echte tank (Malphite, slow, speed reduction, ultimate, enz).

http://www.solomid.net/gu...boosh-warwick-build-guide
Je Q wordt niet useless want is based op percentage van je health. Je magicpen die je hebt uit sorc boots en je runes werkt op je Q en je R en Wits End. Je doet de hele game door prima damage. Trust me, ik heb een 70% winrate met Warwick met ongeveer deze build. Lees ook even mijn post een stukje eerder met counters voor Shen, er zijn er nog meer namelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Vicarious op 28-02-2013 16:38 ]

• Uhmmie
Qua rol maakt het me niet zoveel uit.. Ik wil vooral champs kopen die veel gespeeld worden, zodat ik ook leer hoe ik ze moet counteren :).

• sdk1985
Vicarious schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:37:
[...]

Je Q wordt niet useless want is based op percentage van je health. Je magicpen die je hebt uit sorc boots en je runes werkt op je Q en je R en Wits End. Je doet de hele game door prima damage. Trust me, ik heb een 70% winrate met Warwick met ongeveer deze build. Lees ook even mijn post een stukje eerder met counters voor Shen, er zijn er nog meer namelijk.
Bots hebben wat bonus armor/MR maar ik kreeg het idee dat het online ook tegen zou vallen. Je komt toch al snel enemies met 120 MR tegen. Runepage helpt dan niet zo veel meer. Stel dat je dan nog 10% van hp per 6 sec doet. Dan heb je verder nog snellere base attacks (maar die doen niks ivm geen AD) en sneller rennen. Dan loop je dus een beetje nutteloos rond...

Heb vroeger aardig wat ww op 3-3 gespeeld en toen vond ik het een leuke char (ad+as met wat lifesteal en dan ben je onkwetsbaar :+ ).

Van die andere chars heb ik Kayle overigens ook :).

edit: In dominion had ik geen blade of the ruined king (!). Dat gaat een hoop schelen. Dan is je attack speed ineens niet meer useless.

[ Voor 8% gewijzigd door sdk1985 op 28-02-2013 16:52 ]

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Ook al doe je misschien wat minder damage door zijn MR, het is nog steeds percentage en dat werkt goed. Nou moet ik zeggen dat ik niet zo'n fan ben van Warwick top; ik vind hem een zwakke champion overall omdat je alleen irritant kan zijn en een goede carry nooit geult wordt op een positie waar het hem fataal wordt, maar daar zullen de meningen over zijn verdeeld.

Punt blijft dat Shen damage en extra tankiness krijgt door health te stacken, (Door zijn HP scaling op Q damage en W shield amount). Er zijn dus twee type champions die Shen kunnen verslaan: Mensen die een hele goede % damage hebben op hun skills of een sterke early game hebben zodat ze hem kunnen zonen terwijl Shen nog niet zo tanky is. Zelf speel ik Jayce tegen Shen: Je hebt een sterke early game poke waar zelfs de Shen sustain niet tegen bestand is, een manier om zijn ult te stoppen, sterke pushing power om de tower te pakken mocht hij toch wegulten en, misschien wel het belangrijkst, een 20% hp damage nuke in zijn hammer form.

Elise is ook een goede pick door haar sterke laning en % damage maar is een minder goede pusher. Daarnaast wil Warwick wel maar die pusht ook minder hard en past in véél minder team comps. Ik zou Vlad niet zo snel een counter noemen maar het is wel een prima pick tegen Shen omdat hij zo ontzettend goed scalet en Shen hem praktisch niet kan denyen (en Vlad hem zelfs kan killen als hij goed speelt). Helaas alleen geen manier om zijn ult te stoppen. Yorick zou ik absoluut niet spelen tegen Shen want met een beetje hulp early kan Shen makkelijk de lane overleven en is hij veel relevanter dan Yorick in de mid en late game. Dat nog afgezien van de global presence die Shen heeft gedurende de laning en Yorick niet.

[ Voor 18% gewijzigd door Slivv op 28-02-2013 17:42 ]

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

• Inrage
ap tryndamere vs Shen misschien? :D

Verwijderd

Shen is nou niet echt moeilijk te verslaan top als je weet wat je doet.
Early game is hij wel vrij sterk maar om je te verslaan in lane zal hij zijn E agressief moeten gebruiken wat nogal riskant is ivm ganks. Op level 6 krijgt hij ook geen extra power spike dus bijna elke toplane is daarna sterker.
Irelia, Darius, Garen, Riven, Renekton, Singed, Vlad, Voli , Rumble, Nasus daarmee zou je hem allemaal wel moeten kunnen verslaan in lane. Zorg gewoon dat je hard pusht als hij level 6 is zodat als hij wilt ulten hij minsten 2 of 3 waves aan creeps verliest en liefst ook zijn tower. Vechten kan hij dan ook vrij slecht want hij heeft dus geen ult.
In 5v5 teams is hij natuurlijk sterker omdat je globals dan veel beter kan uitbuiten dan in solo que.

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 16:46

Solid Seal

3D Printer N00b

MrVegeta schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:23:
[...]

Mijn favoriete momentjes zijn wel als er een gevecht is geweest en een enemy gaat naar zijn turret om te porten. Dan met E er snel heen rennen, Q + W en weer wegrennen "DRIVE BY KENNEN PEW" Haha. Ik moet wel zeggen dat zijn cooldowns (vooral in het begin) wel erg lang zijn. Maar goed, zoals ik zei het is lategame wel een powerhouse.
haha ik mik meestal een cross-screen magic arrow van Ashe op zo een gast . 9/10 keer een kill :D

• sdk1985
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:16:
Shen is nou niet echt moeilijk te verslaan top als je weet wat je doet.
Early game is hij wel vrij sterk maar om je te verslaan in lane zal hij zijn E agressief moeten gebruiken wat nogal riskant is ivm ganks. Op level 6 krijgt hij ook geen extra power spike dus bijna elke toplane is daarna sterker.
Irelia, Darius, Garen, Riven, Renekton, Singed, Vlad, Voli , Rumble, Nasus daarmee zou je hem allemaal wel moeten kunnen verslaan in lane. Zorg gewoon dat je hard pusht als hij level 6 is zodat als hij wilt ulten hij minsten 2 of 3 waves aan creeps verliest en liefst ook zijn tower. Vechten kan hij dan ook vrij slecht want hij heeft dus geen ult.
In 5v5 teams is hij natuurlijk sterker omdat je globals dan veel beter kan uitbuiten dan in solo que.
Moet eerlijk zeggen dat ik met flat ad pantheon tegen level 6 meestal wel 3 kills heb gepakt. (Maar tegen shen lukt dat dus gewoon niet).

Het hele "niet moeilijk te verslaan als je weet wat je doet" strookt niet met wachten tot level 6 :9 .

[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 28-02-2013 21:14 ]

Verwijderd

En ik heb voor het eerst een niet placement match verloren.
Vayne ging afk na 1 minuut.
Vervolgens komen morgana en sin bot en geven een dubbelkill aan tristana.
Ik was lulu supp.

Ik eindig 4/5/0 rest van mijn typ 0/8 ...

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

sdk1985 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:47:
[...]

Bots hebben wat bonus armor/MR maar ik kreeg het idee dat het online ook tegen zou vallen. Je komt toch al snel enemies met 120 MR tegen. Runepage helpt dan niet zo veel meer. Stel dat je dan nog 10% van hp per 6 sec doet. Dan heb je verder nog snellere base attacks (maar die doen niks ivm geen AD) en sneller rennen. Dan loop je dus een beetje nutteloos rond...

Heb vroeger aardig wat ww op 3-3 gespeeld en toen vond ik het een leuke char (ad+as met wat lifesteal en dan ben je onkwetsbaar :+ ).

Van die andere chars heb ik Kayle overigens ook :).

edit: In dominion had ik geen blade of the ruined king (!). Dat gaat een hoop schelen. Dan is je attack speed ineens niet meer useless.
Als je de items koopt zoals aangegeven duurt die CD van Warwick zijn Q maar 3,5 seconden door de cooldown reduction. Bovendien healt je Q extra hard met die spirit visage waardoor je met die enorme heals en tankyness supermoeilijk te killen bent. Dat betekent dat je vol voor hun AD carry kunt gaan. Met een combinatie van een ulti, Q en ignite haal je die echt wel uit een fight vandaan als hij geen cleanse heeft genomen. Je auto-attacks dealen met Wits End en je magic pen erbij ook flinke damage. Damage is nou meestal niet iets wat ik tekort kom als Warwick eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
Patchnotes van de nieuwe patch:
  • Amumu
These changes slightly reduced Amumu’s burst damage and allow his opponents to spread out during team fights, avoiding all being locked down by Curse of the Sad Mummy.
Bandage Toss
Damage reduced to 80/130/180/230/280 from 80/140/200/260/320
Curse of the Sad Mummy
Radius reduced to 550 from 600
  • Ashe
As a classic ranged AD carry, we wanted to make her standout as a bigger late game threat.
Attack Speed per level increased to 4% from 3.34%
  • Darius
These changes reduce Darius’ ability to snowball during the laning phase while preserving his multi-kill chains of Noxian Guillotine in team fights.
Noxian Guillotine
When Noxian Guillotine kills the target, it can be recast within the next 12 seconds. This can occur multiple times in succession
Cooldown adjusted to 120/100/80 seconds from 100 at all ranks
  • Fiddlesticks
Several of Fiddlesticks' visual effects have been updated
  • Garen
We've slightly reduced Garen's resilience as he no longer gains bonus Armor and Magic Resist from his base stats. Garen will lose between 4-14 Armor and Magic Resist depending on his level.
Perseverance
Heal amount reduced to 0.4% of maximum Health per second from 0.5%
Decisive Strike
Fixed a bug where the cast time was faster than intended
Courage
Passive adjusted to now increase bonus Armor and Magic Resist (from items, runes or masteries) by 20% instead of total Armor and Magic Resist by 20%
Demacian Justice
Fixed a bug where the cast time was faster than intended
  • Hecarim
These changes make Hecarim’s durability more consistent by smoothing out his early game jungle clear while reducing his late game survivability in team fights.
Rampage
Damage increased to 60/95/130/165/200 from 50/85/120/155/190
Spirit of Dread
Healing adjusted to 20% at all ranks from 10/15/20/25/30%
Cooldown increased to 20/18.5/17/15.5/14 seconds from 14 at all ranks
Fixed a bug where Spirit of Dread was stating it dealt more damage than it actually was
  • Janna
Monsoon
Mana cost reduced to 100/150/200 from 150/225/300
  • Kassadin
We’ve made Nether Blade consistent against all structures. As an already effective mobile assassin, Kassadin does not need unnecessary pushing power.
Nether Blade
Fixed a bug where Kassadin's basic attacks with Nether Blade active triggered Muramana's active damage more than once
Nether Blade's active no longer deals damage to inhibitors or the nexus
  • Kayle
These changes remove the least noticeable points of excess power on Kayle’s kit. To increase Reckoning’s immediate impact, its slow is becoming stronger but now has a shorter duration.
No longer gains Magic Resist per level
Reckoning
No longer amplifies damage while the target is slowed
Now applies a stack of Holy Fervor to the target
Slow duration reduced to 3 seconds from 4
Slow amount adjusted to 35/40/45/50/55% from 35% at all ranks
Missile Speed increased to 1500 from 1300
  • Nidalee
These changes clarify Cougar form’s intended strengths of high damage and high mobility rather than durability.
No longer gains Magic Resist per level
Swipe
Ability Power ratio increased 0.6 from 0.4
Aspect of the Cougar
No longer grants bonus Armor or Magic Resist
  • Renekton
Ruthless Predator
Fixed a bug where Ruthless Predator was unable to critically strike on any of the attacks; Ruthless Predator can now critically strike on the first attack
  • Taric
These changes provide opponents with early lane counterplay to Taric by reducing the amount of passive Armor granted by Shatter. In return, Taric is gaining meaningful ways to potentially scale into the later game, new itemization options and better ability to engage his opponents at close range.
Base Attack Damage reduced to 57 from 62
Gemcraft - Remade
Taric's basic attacks deal bonus magic damage equal to 2% of his maximum Mana; this bonus damage is doubled against champions
Shatter
Passive Armor aura adjusted to 12% of Taric's Armor from 10/15/20/25/30 (Taric's self-Armor bonus remains 10/15/20/25/30)
Active damage now additionally scales with 30% of Taric's Armor
Mana cost reduced to 50 at all ranks from 50/60/70/80/90
Dazzle
Mana cost reduced to 75 from 95
  • Tristana
As with Ashe, we wanted to make her standout as a bigger late game threat.
Attack Speed per level increased to 4% from 3.01%
  • Tryndamere
These changes preserve the intended gameplay and counterplay of Bloodlust by forcing AP Tryndamere build up Fury before being able to fully take advantage of his heal. Using Bloodlust at 100 Fury will result in the same 1.5 AP ratio as before the patch.
Bloodlust
Ability Power ratio adjusted to 0.3 + 0.012 per Fury consumed (total 1.5 at maximum Fury) from 1.5
  • Vayne
These changes help alleviate some of the high pressure of playing Vayne by allowing her more liberal use of Tumble and Condemn.
Mana per level increased to 35 from 27
Tumble
Mana cost reduced to 30 from 40
  • Vi
These changes reduce her early jungle presence by slowing down her clearing speed. We reintroduced counterplay to Vault Breaker by rewarding opponents for interrupting her while she is charging up.
Base Attack Damage reduced to 54 from 58
Vault Breaker
Vault Breaker now goes on a 3 second cooldown and refunds 50% of the Mana cost when interrupted instead of fully refreshing the cooldown and refunding 100% of the Mana cost
Denting Blows
Damage reduced to 4/5.5/7/8.5/10% of maximum Health from 6/7/8/9/10%
  • Xin Zhao
These changes reduce Xin Zhao’s ability to stick to his target in early engagements and reduce his burst damage especially when building purely defensive items.
Audacious Charge
Damage reduced to 70/105/140/175/210 from 70/110/150/190/230
Cooldown increased to 14/13/12/11/10 seconds from 13/12/11/10/9
Crescent Sweep
Base damage reduced to 75/175/275 from 125/225/325
Cooldown increased to 120/110/100 seconds from 100/90/80
  • Zed
These changes differentiate Razor Shuriken as a higher risk, higher reward alternative to Shadow Slash.
Razor Shuriken
Damage increased to 75/115/155/195/235 from 75/110/145/180/215
Shadow Slash
Damage reduced to 60/90/120/150/180 from 60/95/130/165/200

Items
  • Warmog's Armor
Passive Health Regen reduced to 1% of maximum Health per 5 seconds from 1.5%
  • Bilgewater Cutlass
These changes make Bilgewater Cutlass a better early pickup for champions who want to utilize its UNIQUE Active.
Recipe Changed: Long Sword + Vampiric Scepter + 200 gold = 1400 gold
Attack Damage reduced to 25 from 40
Life Steal increased to 12% from 10%
UNIQUE Active damage decreased to 100 from 150
UNIQUE Active slow reduced to 25% from 30%
UNIQUE Active range increased to 500 from 400
UNIQUE Active cooldown increased to 90 seconds from 60 seconds
  • Blade of the Ruined King
These changes make Blade of the Ruined King a more universally useful item for Attack Damage champions and allow it to better fulfill its role in their arsenal as an item to combat high Health targets.
Recipe Changed: Dagger + Dagger + Bilgewater Cutlass + 650 gold = 2850 gold
Attack Damage reduced to 30 from 45
Now grants 40% Attack Speed
Life Steal increased to 15% from 10%
UNIQUE Passive adjusted to "Deals 5% of the target's current Health in bonus physical damage (max 90 damage vs. monsters and minions) on hit"
UNIQUE Active changed to "Deals 15% of target champion's maximum Health as physical damage (min. 100), heals for the same amount, and steals 30% of the target's Movement Speed for 4 seconds (60 second cooldown)"
UNIQUE Active range increased to 500 from 400
  • Spirit of the Elder Lizard
Incinerate damage reduced to 14-50 over 3 seconds from 15-66
  • Game UI
Players can now access 4 new pings in game through a radial menu
"Enemy Missing", "On My Way", "Danger", and "Assist Me"
Fixed a bug in which the tooltip for the item shop button would remain over the item shop once it opened
  • Spectator Mode
In Spectator Mode, the ping button on the minimap has been removed
  • Co-op vs AI
Retreat behavior on bots in Dominion Co-op vs AI has been improved

General
We made a bunch of quality of life improvements to passive on-attack effects so they’re no longer consumed when attacking wards
  • Nami
Tidecaller's Blessing is no longer consumed when attacking wards
  • Thresh
Death Sentence is no longer consumed when attacking wards
  • Statikk Shiv
Passive is no longer consumed when attacking wards
  • Sheen
Spellblade is no longer consumed when attacking wards
  • Trinity Force
  • Lichbane
  • Iceborn Gauntlet
  • Cursors in colorblind mode have been updated
All red cursors have been recolored to orange
The spellcasting cursor has been recolored to a lighter shade of blue
LeaverBuster has been improved to account for client-related issues
Fixed an issue that would cause some particles to be invisible for the duration of the match (ex: Nidalee spears, Dr. Mundo cleavers, Lux’s Lucent Singularity)
Fixed an issue that would cause some spells to go on cooldown without casting when the target entered fog of war
Health bars will now display thicker black lines for every 1000 health
Enabling HUD animations now animates health and resource bars on the HUD.
The death screen has been upgraded: Enemy and allied particles and champions will now retain light coloration while your champion is dead."

http://www.surrenderat20....d-patch-preview.html#more

[ Voor 4% gewijzigd door Alvanosa op 01-03-2013 08:35 ]

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel blij met die ''missing enemy'' ping, ik deed normaal een Retreat ping om te laten weten dat er een SS in me lane is :) dit omdat ik het gewoon VRESELIJK vind om te typen in game :P ben vrij stil ! haha

dus dat is voor mij wel een toegevoegde waarden, hopen dat iedereen dat wat meer oppakt :) kan de chat ook lekker leeg blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kayle nee :(.
Favoriete OP jungler is zo simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kayle is alleen maar een betere jungler geworden met die hardere (wel kortere) slow op Q. Wel jammer, veel van mijn champions geraakt door deze patch. Ik speel vrij veel Xin Zhao, Vi en Taric. Taric vond ik wel prima zoals hij was eigenlijk. Hij is support, dus als mana tank bouwen schiet toch niet op want je hebt er geen gold voor. Tuurlijk, je kunt hem nu ook top proberen, maar voor top heb ik genoeg andere opties.

De nerf van Garen begrijp ik niet zo goed. Volgens mij was hij niet echt OP ofzo, maar gewoon goed. Dat Ashe en Tristana een buffje krijgen vind ik wel weer leuk. Ik speel niet vaak AD, maar Ashe is daarin eigenlijk mijn favoriet. Het voelde alleen altijd aan alsof ik te weinig damage deed. Early/mid is ze niet zo sterk (buiten die crit op lvl 1), maar lategame werd ze ook hard voorbij gescaled door Kog, Vayne en Tristana. Hopelijk wordt dat nu wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oef gister had ik een potje mid tegen Kayle met Kennen. Dat was ook niet makkelijk (heb flink verloren). Kon wel een paar keer stunnen, maar met haar E kon ze vrij makkelijk farmen en mij dmg'en. Ook had ik een jungler van niets die 2 keer een minion stunde... maar ik speelde zelf te agressief. Had gewoon moeten proberen te farmen en Revolver te krijgen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Lijkt me een hele faire patch te zijn. Vooral de Vayne fans zullen wel blij zijn denk ik :)

Enkel de rework van Taric snap ik niet. Wat heeft die nu aan extra damage en waarom zou die nu met deze patch late game beter zijn? Je krijgt toch nooit de kans om een build met veel mana te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38

anu

Taric rework snap ik ook niet helemaal, het aura van shatter is echt hard generfed als ik het goed begrijp :( om dezelfde hoeveelheid armor te krijgen moet je zelf 250 armor hebben, wat me niet echt realistisch lijkt op een support :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tristana buff is echt zo bizar. De lategame van haar is al super sterk. Helemaal met de buff van de Bllade of the ruined king en de toevoeging van AS op dat item.
Een 6 item build tristana was al bijna niet te stoppen, met deze buffs van items zie ik niet in hoe ze nog te stoppen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze is te stoppen zoals bijna elke ADC ... focus fire icm hard CC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:05

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vicarious schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 09:01:
Kayle is alleen maar een betere jungler geworden met die hardere (wel kortere) slow op Q. Wel jammer, veel van mijn champions geraakt door deze patch. Ik speel vrij veel Xin Zhao, Vi en Taric. Taric vond ik wel prima zoals hij was eigenlijk. Hij is support, dus als mana tank bouwen schiet toch niet op want je hebt er geen gold voor. Tuurlijk, je kunt hem nu ook top proberen, maar voor top heb ik genoeg andere opties.

De nerf van Garen begrijp ik niet zo goed. Volgens mij was hij niet echt OP ofzo, maar gewoon goed. Dat Ashe en Tristana een buffje krijgen vind ik wel weer leuk. Ik speel niet vaak AD, maar Ashe is daarin eigenlijk mijn favoriet. Het voelde alleen altijd aan alsof ik te weinig damage deed. Early/mid is ze niet zo sterk (buiten die crit op lvl 1), maar lategame werd ze ook hard voorbij gescaled door Kog, Vayne en Tristana. Hopelijk wordt dat nu wat beter.
Meer slow, maar geen damage amp meer, waardoor haar jungle clear dus slechter wordt.

Garen nerf komt neer op -13.5 armor en -10.5mr op lvl 18. Garen kreeg iets te veel free tankyness met die nieuwe W, nu worden dus zijn base resists niet meer geboost, alleen item resists

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Inrage schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:27:
Lijkt me een hele faire patch te zijn. Vooral de Vayne fans zullen wel blij zijn denk ik :)

Enkel de rework van Taric snap ik niet. Wat heeft die nu aan extra damage en waarom zou die nu met deze patch late game beter zijn? Je krijgt toch nooit de kans om een build met veel mana te maken.
Over Taric: in lane gaf hij teveel free stats met zijn W aura.
Daarnaast was met de oude passive taric het volgende:
Hey ik ben een beefy melee die je stunt en naar je toekomt en je met mijn hamer gaat slappen, echter doet dit geen damage dus negeer je mij gewoon.

Nu doen zijn autoattacks gewoon meer damage waardoor je dus meer gemotiveerd wordt om uit de bush te komen en mensen te meppen.

Ook Bruiser Taric is nu mogelijk :D frozen heart, manamune, banshees en misschien nashors/wits end/malady.
Teminste dit heb ik op pbe geprobeerd en was erg leuk, 1v1 fights met een xin en rengar gewoon flink winnen :P

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:29:
Tristana buff is echt zo bizar. De lategame van haar is al super sterk. Helemaal met de buff van de Bllade of the ruined king en de toevoeging van AS op dat item.
Een 6 item build tristana was al bijna niet te stoppen, met deze buffs van items zie ik niet in hoe ze nog te stoppen is.
Die active van BOTRK is wel een beetje lastig op Trist, heeft 500 range en op lvl 18 heeft trist 700+ range, dus wordt het lastig om de active ook daadwerkelijk te raken, gezien je niet te dichtbij wilt komen omdat je niet echt tanky bent.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Fanatic_FS schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:51:
[...]

Die active van BOTRK is wel een beetje lastig op Trist, heeft 500 range en op lvl 18 heeft trist 700+ range, dus wordt het lastig om de active ook daadwerkelijk te raken, gezien je niet te dichtbij wilt komen omdat je niet echt tanky bent.
Volgens mij gebruik je hem eerder om te kiten, er zit ook een slow op toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-10 11:03
Ik denk erover om Poppy top te gaan spelen....
Lijkt me een leuke tank/Diver zeker met haar ult!

Beuk de eerste Bruiser aan de kanten ren door naar de Vayne/Ez/Caitlyn.

Maar een itembuild van guides ect kosten allemaal 3x het gold van een ADC farm.... tips en trics iemand?

Of is het uberhaupt de moeite waard, als zijnde, heeft iemand dat hier geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Probleem met poppy is dat je voor geen meter kunt pushen, terwijl heel veel van de populaire toplaners erg sterke pushers zijn (singed, ap tryn, jayce) hierdoor ga je dus flink veel farm verliezen en onder je turret staan.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Laatst online: 03-10 11:03
Ja precies, maar als passieve farmer zul je toch je c wel pakken gezien je ( lijkt me) vol tank kunt bouwen en een mini BOTRK in je kit hebt zitten zul je later als je de carry hebt gedived de bruisers met over 9000 hp ( geintje natuurlijk) ook makkelijker op kunnen ruimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Inrage schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:27:
dit is de vreemdste buff/nerf in de hele patch imo
vayne is een van de characters waarmee ik echt nóóit mana problemen heb (en dat zonder runes/masteries ervoor)
je hebt als vayne zijnde bijna niks aan extra mana/minder manacosts :Z

daarnaast vind ik de tristana buff vrij vreemd, ze staat er al om bekend een lategame monster te zijn dankzij haar range en AS, nu buffen ze juist die lategame nog wat meer, vaagheid imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Dat lategame monster is ze alleen als jaar Q up is, nu als die down is is ze dus iets sterker

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Fanatic_FS schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:32:
Dat lategame monster is ze alleen als jaar Q up is, nu als die down is is ze dus iets sterker
de meeste teamfights zijn toch wel voorbij/besloten na de 7 seconden die die Q duurt
mijn punt is dat tristana al sterk genoeg was, de buff op ashe is logisch want die heeft gewoon niet zulke damage boosters als andere carries (zoals tristana Q)
waarom dan eenzelfde (sterkere!) buff geven aan tristana, een carry die al heel sterk is
dat is gewoon vreemd

@onder
dat is mijn punt: tristana was al sterk zat, waarom dan nog een buff eroverheen? zeker een buff die een minder sterke carry (ashe) ook krijgt maar dan in mindere vorm

[ Voor 13% gewijzigd door godofal op 01-03-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ze is een lategame monster vanwege een combinatie van haar range, attack speed steriod (Q), Self peel (R), escape (W).
Tristana was mijn main in S2 en ook nu speel ik haar vrij veel. Zodra de game langer duurt dan 35 minuten win ik 90% van de keren (educated guess natuurlijk :P)

Voor de squishies heb je je Q niet nodig, dat zijn 4 schoten. Om de tanks te melten die op je af rennen wel. Q activeren, rustig blijven staan en schieten als ze op je af rennen. Zijn ze bij je, ult erop, en door schieten. Mochten ze dan nog leven kun je nog weg jumpen.

Bovenstaand scenario is meestal al genoeg. Maar speel haar met Cleanse, blade of the ruined king actieve en flash dan wordt het nog sterker. Heb je dan nog een support of jungler die voor je peelt dan win je de game helemaal easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:38:
Nee ze is een lategame monster vanwege een combinatie van haar range, attack speed steriod (Q), Self peel (R), escape (W).
Tristana was mijn main in S2 en ook nu speel ik haar vrij veel. Zodra de game langer duurt dan 35 minuten win ik 90% van de keren (educated guess natuurlijk :P)

Voor de squishies heb je je Q niet nodig, dat zijn 4 schoten. Om de tanks te melten die op je af rennen wel. Q activeren, rustig blijven staan en schieten als ze op je af rennen. Zijn ze bij je, ult erop, en door schieten. Mochten ze dan nog leven kun je nog weg jumpen.

Bovenstaand scenario is meestal al genoeg. Maar speel haar met Cleanse, blade of the ruined king actieve en flash dan wordt het nog sterker. Heb je dan nog een support of jungler die voor je peelt dan win je de game helemaal easy.
Klinkt goed, ik ga haar ook maar weer eens proberen als ik weer eens in de ad carry rol 'gedwongen' word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Wat ik weer niet snap is dat je geen manaproblemen met vayne hebt :S
Vayne had de kleinste manapool van iedere champ, ikzelf merkte dat ik na een R + Q + E combo vrij snel oom was als ik eerder paar keer skillshot had geduked of geharrassed had met Q.

Anyway, vayne en trist buffs, yahoo!

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

ik denk dat dat is omdat je, als je niet veel met vayne speelt, de neiging hebt om op Q te drukken bij elke skillshot, of elke minion die je bijna mist
als je jezelf aanleert om dat niet te doen, dus alleen wanneer je iets niet kan ontwijken zonder Q te gebruiken, dan heb je geen manaproblemen
E eet wel veel mana idd maar die gebruik je zoiezo vrij weinig, zeker in lane

nja, ik ga straks wel ff vayne spelen, extra harassen met Q is natuurlijk leuk meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:00:
[...]

Klinkt goed, ik ga haar ook maar weer eens proberen als ik weer eens in de ad carry rol 'gedwongen' word.
Tristana heeft natuurlijk wel haar nadelen;
Ze heeft early een korte range, wat traden lastig maakt.
Haar E pusht de minionwave hard.
Haar midgame is heel zwak, ze heeft 2 tot 3 items nodig om effectief te zijn.

Maargoed elk nadeel heeft zijn voordeel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Hmm, dat "korte range early" kan ik me niet zo in vinden. op lvl 1 heeft ze gewoon 550 range, dat is hetzelfde als, MF, Ezreal, Draven, Corki, Twitch, Vayne.

Cait, Varus en Ashe gaan er idd overheen, maar dat zijn dan ook de enige die dat zonder skills doen (aka kog)

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja het is natuurlijk ook gewoon wennen aan tristana. Je speelt vaker met een grotere range dan je tegenstander, dus het omschakelen naar 'korte' range en 'hoge' range kan je inschatting lastig maken.

Verdere trist tips:
- Je burst op level 2 en 6 zijn hoog. Met een hoge burst support kun je vaak voor kills gaan. Voor de hoogste burst op level 6 pak je geen enkel punt in Q voor die tijd.
- Gebruik je E active vaak op de tegenstander, free damage. Let wel dat de ticks turret aggro kunnen pakken
- Gebruik je E als de tegenstander healthpots drinkt. Maakt de pot 50% minder effectief.
- Om je moeilijke midgame tegen te gaan kun je ervoor kiezen om je Q als eerste te maxen. Deze steroid in combinatie met wat ingredienten van je infinity edge zorgen toch voor best wat damage.
- Roamen. Trist heeft goede ganks. Met je jump kun je achter je tegenstander springen (vanaf een zijkant) om deze vervolgens naar de andere kant te ulten. Is uiteraard een riskante move.

Uberhaupt voor elke AD carry handig:
Attack moven. Zorgt ervoor dat je op maxrange aanvalt. Ik heb mijn duimknop van de muis ingesteld als attack move command.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

heeft er iemand anders toevallig last van een crashende client als je via je profiel naar de runepage gaat?
heb er al een dag of 2 last van, vandaag maar 's client repaired (wat niet hielp) en daarna geherinstalleerd wat ook niet heeft geholpen
vrij vervelend om geen runes aan te kunnen passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

godofal schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:32:
heeft er iemand anders toevallig last van een crashende client als je via je profiel naar de runepage gaat?
heb er al een dag of 2 last van, vandaag maar 's client repaired (wat niet hielp) en daarna geherinstalleerd wat ook niet heeft geholpen
vrij vervelend om geen runes aan te kunnen passen
Nope, nooit gehad. De meeste problemen die ik altijd met de client hebben gehad waren gerelateerd aan het opzetten van custom games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik men firefighter trist weer eens uit de kast trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat buffje voor trist maakt toch geen reet uit. De sterkste lategame adc was het al en blijft ze ook nog wel even. Haar post 6 tot lategame is alleen waardeloos. Verreweg het slechtst van alle andere carries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Toplane Taric, wat een terror.
Eindigde game 16/2/13, build was:
Manamune
Frozen Heart
Abyssal scepter
Nashors tooth
Malady
Ninja Tabi

Echt niet 1v1 kapot te krijgen met 500hp heal iedere 3~4s en een 1.5s stun iedere 6s haha

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog tips voor iemand die net begint met junglen? Wil namelijk eerst alle rolleneen aantal keer gespeeld hebben voordat ik ranked ga. Ik jungle eigenlijk altijd met Trundle. Ik vind Trundle echt een van de coolste / leukste champs uit het spel. Gewoon zijn uiterlijk, zijn grapjes en zijn hele ontwerp.

Het is alleen geen echte killer. Meer een support. Dient bij ganks zijn pillar goed te plaatsen. In teamfights vind ik hem niet zo sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-10 23:56
voor beginnende jungler, ga voor malph
Deze wordt in ranked wel veel gebanned, maar het is een junlger die niet gelijk afgestraft wordt voor een foutje

Focus altijd de adc of de ap carry.
Ping als je gaat ganken
Laat de laner altijd het gevecht starten voor je er zelf in gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

ik speel trundle zelf niet maar een *hoop* van zijn kracht in teamfights is idd onmerkbaar; een goede ult zorgt ervoor dat een tank gewoon een stúk sneller doodgaat
je kan in een teamfight dus bij je ADC blijven en die beschermen; komt er een diver dan gooi je je ult erop (meer damage voor je ADC) en een goedgeplaatste pillaar erbij waardoor de diver niet bij je carry komt
je ult is bij uitstek geschikt om flinke tanks te slopen, het heeft veel minder effect op een squishy
rabit bite op AD bruisers gebruiken als het ff kan, zorgt er ook voor dat je team langer leeft

een trundle is net zoals veel supports bijna onmerkbaar in teamfights, wil niet zeggen dat het niet een wereld van verschil maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ping altijd als ik gank en kondig het ook aan in chat. Vaak reageren mijn teammates niet of traag. Ze engagen eigenlijk nooit zelf ... beetje jammer.

Ja ik snap de functie van de ult van trundle niet zo? Wat doet dat nou precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 12:12:
Ik ping altijd als ik gank en kondig het ook aan in chat. Vaak reageren mijn teammates niet of traag. Ze engagen eigenlijk nooit zelf ... beetje jammer.

Ja ik snap de functie van de ult van trundle niet zo? Wat doet dat nou precies?
z'n ult doet magic damage, geeft jou direct evenveel HP terug en vreet een armor en Mres percentage weg en geeft die aan jou
vervolgens verdubbelt die damage/heal en armor Mres shred over een paar seconden

de damage en armor/Mres shred die in de tooltip staat is dus 2x en jij krijgt alles wat eraf gaat bij je target erbij
soort van lifesteal effect op zowel HP als armor en Mres dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een flinke ulti dan. In ieder geval maakt hij je een heel stuk sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Goed nieuws voor Mac-gebruikers: de officiele Mac open beta client is samen met de iBlitzcrank skin uitgekomen! http://euw.leagueoflegend...iblitzcrank-available-now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_QnrX8PZpBU]

Nidalee is zo tof om mee te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Early game is ze ontzettend vervelend met haar speren. Dit kan later ook nog haar kracht zijn. Ik vind haar in teamfights echter niet zo sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 15:59:
Early game is ze ontzettend vervelend met haar speren. Dit kan later ook nog haar kracht zijn. Ik vind haar in teamfights echter niet zo sterk.
Is vaak ook de grote afwezige in teamfights, maar zodra je ook maar een paar spears hit is dat voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin in een potje vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Het GoT league of legends channel is erg stil.

Mbt malphite jungler: Ga in ieder geval niet voor Q ook al kun je wellicht een FK pakken. Pas gedaan en toen ik terug naar de jungle kwam had ik echt grote problemen door het ontbreken van E. Liep gelijk achter. Ik kon na golems recalled.

[ Voor 74% gewijzigd door sdk1985 op 02-03-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Fanatic_FS schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 20:40:
Toplane Taric, wat een terror.
Eindigde game 16/2/13, build was:
Manamune
Frozen Heart
Abyssal scepter
Nashors tooth
Malady
Ninja Tabi

Echt niet 1v1 kapot te krijgen met 500hp heal iedere 3~4s en een 1.5s stun iedere 6s haha
Ik heb Taric top nu alleen nog maar op een smurf account gespeeld, maar hij is inderdaad ontzettend sterk!

Ik volg deze guide: http://www.solomid.net/gu...lidxidx-taric-build-guide
Echter is het wel lastig om een Manamune vol te stacken met Taric in een normal game.
Maar zijn damage is best wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Klopt het dat de website en de game offline zijn?
Kan namelijk niet inloggen :< of server status bekijken

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Arnevld schreef op zondag 03 maart 2013 @ 11:16:
Klopt het dat de website en de game offline zijn?
Kan namelijk niet inloggen :< of server status bekijken
In-game staat inderdaad zo'n blauwe melding "We are working on connectivity issues". De site ligt hier ook plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Hij is nu al weer fixed :)
Back on track iemand ranked dual que ?

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 13:11
Ranked queue is momenteel uitgeschakeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

sdk1985 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 22:59:
Het GoT league of legends channel is erg stil.

Mbt malphite jungler: Ga in ieder geval niet voor Q ook al kun je wellicht een FK pakken. Pas gedaan en toen ik terug naar de jungle kwam had ik echt grote problemen door het ontbreken van E. Liep gelijk achter. Ik kon na golems recalled.
Als je dat doet kun je misschien het beste in de lane waarvan je de opponent gekilled hebt eventjes wat experience ophalen om lvl 2 te worden. Je medespeler heeft daar weinig last van want hij loopt toch al vrij ver voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ben wel weer klaar met LoL, ik kom bronze nooit uit. Ik win 4 á 5 matches. Promotion verlies er 2 en dan het hele verhaal weer achter elkaar. Zoveel achterlijke spelers. Ben er wel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
MrVegeta schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:38:
Ben wel weer klaar met LoL, ik kom bronze nooit uit. Ik win 4 á 5 matches. Promotion verlies er 2 en dan het hele verhaal weer achter elkaar. Zoveel achterlijke spelers. Ben er wel klaar mee.
MrVegata je zegt niet uit brons te kunnen komen. Waar ligt dat volgens jou dan aan.. aan je teamgenoten of aan jou? kan me niet voorstellen dat je teammates expres je promotion games throwen. En ligt het 90% zeker dus elke keer aan jou. en zit je dus op de plek waar je hoort.

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Ach uit zijn attitude hier is toch wel op te maken dat hij duidelijk in bronze thuishoort? Ik vraag me af waarom je er nog woorden aan vuilmaakt.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

:'). Natuurlijk als ik beter zou spelen zou ik er wel uit komen. Maar in het weekend kom je toch lui tegen :/ Net ook iemand die het potje in kwam "troll" en gewoon random liet picken terwijl iedereen al wist waar die heen ging. Daarna een potje met 2 mid . Daarvoor een potje niet mid gespeeld omdat iemand anders ging trollen. Deze ging counter picken tegen Diana met Fizz en verloor enorm. Tja, ik maak ook wel fouten, maar damn er zitten in het weekend toch lui tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
MrVegeta schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:24:
:'). Natuurlijk als ik beter zou spelen zou ik er wel uit komen. Maar in het weekend kom je toch lui tegen :/ Net ook iemand die het potje in kwam "troll" en gewoon random liet picken terwijl iedereen al wist waar die heen ging. Daarna een potje met 2 mid . Daarvoor een potje niet mid gespeeld omdat iemand anders ging trollen. Deze ging counter picken tegen Diana met Fizz en verloor enorm. Tja, ik maak ook wel fouten, maar damn er zitten in het weekend toch lui tussen.
*knip*

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 05-03-2013 16:43 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zit in Silver IV op het moment, maar ik moet zeggen dat het niveau van spelers soms dramatisch veel lager ligt dan bij Normal games. Veel spelers hebben geen idee waar ze moeten staan in teamfights, geen wards terwijl je de enemy tower aan het neerhalen bent etc.

Maar ja, als je zelf goed genoeg bent, zul je zeker wel uit Bronze kunnen komen zonder daar je uiterste best voor te moeten doen, ondanks dat je soms zulke ongelofelijke idioten in je team hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

We gaan weer voor een bo3! Een match met Taric moeten spelen (last pick) en verloren, een match waarmee ik mid ap kennen kon gewonnen! Iemand zat steeds wel te zeuren dat ik zijn kills pakte met mijn ulti. En de laatste match ging ik ook weer ap kennen maar dan bot :p. Ging best wel goed, maar verwacht niet op hogere levels er mee weg te komen :).

[ Voor 86% gewijzigd door MrVegeta op 04-03-2013 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-10 13:27
Pimorez schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:28:
Ik zit in Silver IV op het moment, maar ik moet zeggen dat het niveau van spelers soms dramatisch veel lager ligt dan bij Normal games. Veel spelers hebben geen idee waar ze moeten staan in teamfights, geen wards terwijl je de enemy tower aan het neerhalen bent etc.
Datzelfde bedacht ik me vanochtend ook.. Zit ook in Silver IV.. Verbaas me over hoeveel drama er is. Echt geen enkele game zonder gescheld, gerage en mensen die 't opgeven of gewoon dood blijven gaan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• godofal
  • Niet online

godofal

het is zoiezo een *stuk* erger in het weekend, of na schooltijden
's nachts en overdag is het veel minder erg

ranked geeft ook nog een extra hoeveelheid druk door de league points, mensen zijn dan veel meer geneigd om te gaan schelden en dankzij de druk (zowel door LP als door flamers) gaan ze vaak ook minder presteren

om zo leuk mogelijk te spelen: normals spelen, overdag/'snachts op werkdagen dus
je moet natuurlijk wel tijdens die tijden kunnen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mmore schreef op zondag 03 maart 2013 @ 22:14:
[...]

Datzelfde bedacht ik me vanochtend ook.. Zit ook in Silver IV.. Verbaas me over hoeveel drama er is. Echt geen enkele game zonder gescheld, gerage en mensen die 't opgeven of gewoon dood blijven gaan. :?
In silver zitten vaak gasten die denken dat ze pro zijn en door hun teammates naar beneden worden gehaald. Die worden dan pissig als ze verliezen en gaan dan ragen. Ik denk dat Silver de grootste cesspool in lol is. In bronze WETEN mensen tenminste dat ze slecht zijn en zijn er denk ik veel relaxtere games. In gold is het ook weer iets beter omdat mensen daadwerkelijk enige gamesense hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finally, na 5x de qualifiers te doorlopen van S1 naar Gold is het me eindelijk gelukt om deze te winnen :P
Ik dacht al dat ik gedoemd was om daar te blijven. Hehe :)

Op naar Plat! Zal wel heel lang duren aangezien ik zeker nog wat aan mijn skills moet werken, maar we leren elke game bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-10 14:05
Zo lijk ik gedoemd te zijn om te blijven in Bronze1, gisteren voor de 4e keer promotion matches. De eerste promotion match dik gewonnen, bij de 2e hebben we een afk Quinn(adc) die pas na 11 minuten in de game komt en Riot de schuld geeft... Vervolgens feed hij 4x en verlaat hij alsnog de game -_-

Als hij gebleven was hadden we nog bijna kunnen winnen ook.. Maar uiteindelijk 4v5 is bijna niet te doen ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Rann op 04-03-2013 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Van het weekend daadwerkelijk weer een paar games gespeeld (puur bots games;)) en wat moet ik weer wennen aan de controls zeg.. Ik kan alleen de optie nergens meer vinden dat je automatisch je spells cast 'on button down' zeg maar.. Ik heb nu wel dat ik cast on button up, maar dat vind ik toch minder prettig werken.. Ik hoef gewoon geen range indicator etc.. ik wil gewoon dat mijn skills direct afgaan. Vooral als het druk is, merk ik dat ik deze setting mis als ik snel mijn skill shot op een renner probeer te casten.. Waar vind ik deze setting terug?

Daarnaast moet ik echt weer wennen dat ik zelf mijn camera moet bedienen (na het spelen van games als diablo, torlicht, etc) ook hier weer het probleem dat zodra het even chaotisch op mijn scherm is, ik mijn character niet meer kan vinden :(.. Ik weet wel dat je dit met spatie op kan lossen, maar dat ben ik vaak net 1 seconde telaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:17:
Van het weekend daadwerkelijk weer een paar games gespeeld (puur bots games;)) en wat moet ik weer wennen aan de controls zeg.. Ik kan alleen de optie nergens meer vinden dat je automatisch je spells cast 'on button down' zeg maar.. Ik heb nu wel dat ik cast on button up, maar dat vind ik toch minder prettig werken.. Ik hoef gewoon geen range indicator etc.. ik wil gewoon dat mijn skills direct afgaan. Vooral als het druk is, merk ik dat ik deze setting mis als ik snel mijn skill shot op een renner probeer te casten.. Waar vind ik deze setting terug?

Daarnaast moet ik echt weer wennen dat ik zelf mijn camera moet bedienen (na het spelen van games als diablo, torlicht, etc) ook hier weer het probleem dat zodra het even chaotisch op mijn scherm is, ik mijn character niet meer kan vinden :(.. Ik weet wel dat je dit met spatie op kan lossen, maar dat ben ik vaak net 1 seconde telaat..
Smartcast gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
Daar had ik nu inderderdaad QWER op gezet, maar nu cast ik nog steeds pas als ik de knop los laat en niet als ik hem indruk. Ik meen me te herrinderen dat hier ook een optie voor was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Laatst online: 17:02
Tegenwoordig speel ik top lane met Sejanui. Wat gaat dit lekker, enkel wel moeilijk gehad met Shen.
Pushen kan zeker niet, gewoon wat tower huggen..., maar o zo sterk late game. Gewoon wat tanky bouwen + magical penetration/ap. En wat een gigantische ulti, misschien wel de beste ulti van alle champs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb soms met LoL het probleem dat mijn skills niet werken. Ik speel met Kennen en soms ren ik met E door een tegenstander en mash ik daarna W als een malle. Maar die gaat niet af, pas als ik even wacht en daarna op W druk gebeurt het pas. Het lijkt er op dat er teveel skills in één keer gebeuren en dat die daardoor de W niet registreert. Kent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valermos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08:32
Hier heb ik ook last van Vegeta. Maar dan eerder met summonerspells ofzo. nog niet gehad met gewone skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:29:
Ik heb soms met LoL het probleem dat mijn skills niet werken. Ik speel met Kennen en soms ren ik met E door een tegenstander en mash ik daarna W als een malle. Maar die gaat niet af, pas als ik even wacht en daarna op W druk gebeurt het pas. Het lijkt er op dat er teveel skills in één keer gebeuren en dat die daardoor de W niet registreert. Kent iemand dit probleem?
Hmm hier heb ik geen last van.
Speel zelf nogal wat Brand en daar is het doel ook zo snel mogelijk je combo spammen. En met smartcast gaat alles in 0,5 seconde en heb dat nog nooit anders meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik speelde gister dus tegen een Brand en die won elke keer terwijl ik even snel mijn combo's kan maken. Ik zal eens proberen te simuleren in een normal of bot game. Ik weet dat toetsenborden niet altijd goed reageren als je bijvoorbeeld 5 knoppen tegelijk indrukt, maar een Logitech g19 zou dat probleem toch niet moeten hebben...

[ Voor 33% gewijzigd door MrVegeta op 04-03-2013 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmmie schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:23:
[...]

Daar had ik nu inderderdaad QWER op gezet, maar nu cast ik nog steeds pas als ik de knop los laat en niet als ik hem indruk. Ik meen me te herrinderen dat hier ook een optie voor was?
Geen idee, ik gebruik zelf geen smartcast :)
Ik veronderstelde dat het wel zou werken op button push :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Uhmmie schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:23:
[...]

Dat moet je hem dus op smarcasten zetten en range indicator uit zetten. Dan is het op button down.

Gisteren naar Silver V gepromoveerd, heel iets voor me :+ Hopen dat ik het een beetje door kan zetten nu. Wil eigenlijk wel in Gold terecht komen :) Moet zeggen dat support wel voor me werkt, maar alleen met een goede adc ernaast, anders kan ik zoveel kills neer blijven leggen, als ze niet gemaakt worden heb ik er niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylan93
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-10 20:17
MrVegeta schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:24:
Ik heb dit probleem ook regelmatig hoor, mensen die zeggen dat het aan jezelf ligt als speler hebben echt niet altijd gelijk.

Er zijn gewoon potjes waar je het team niet kan carryen, zo had ik zaterdag een potje ADC Cait, ik ging goed in de lane, enemy compleet kapot gemaakt totdat vlak voor het einde van de laning phase mn support en jungler EN mid besluiten om de enemy cait te ganken onder de turret terwijl de jungler 1/4e van zn health had, resultaat was een caitlyn die van 0/3/0 en 20 cs (na 18 min) in 1x 3/3/0 stond.
Daarnaast warde myn support (blitz) niet en was ik als ADC verantwoordelijk voor de wards, zelfs naar tig keer vragen of het team ook wil warden.
Onze jungler Tryndamere die solo door enemy jungle huppelt op 30 min terwijl alle enemy's ss zijn.

Zijn van die momenten dat ik denk kunnen die mensen uberhaupt zelfstandig naar de WC ? |:(
Pagina: 1 ... 14 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.