[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.729 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hillarisch ! :P leuk hoe je over die zondag begint............

Vertel mij wat :) ik zat leuk in silver III en vermaakte me daar prima ! en wat gebeurt er vrijdag avond KABAM van silver III naar Bronze III ... wat een feestje

dus ik een paar games, en ik sta weer op nominatie voor promotion en wat gebeurt er ! bam 2 afk flamers die lekker na 10 min afk gaan....

dus weer terug bij af

even later weer op voor nominatie (games later dus he :P) sta nu op 1 win , 1 loss , en vanavond de 3e spelen .... als ik verlies eet ik mijn Toetsenbord op ... en ik stuur wel fotos
i know pics or it didnt happen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer een leuk avondje. Gezien ik al een paar junglers, ADCs, tops & AP mids kan spelen dacht ik mijn support skills wat bij te werken. Ik kan al redelijk overweg met Blitz, shen & Cho dus wou nu wat anders. Zag in de lijst dat Zilean ook als support was opgelijst. Dus Zilean even gekocht en gequeued. Mid was direct weg en insta lock. Dus ik pick zil als bot support naast een draven adc.
Direct een pak geflame op mn dak, dat ik trollpick en retarded ben, dat zil alleen mid kan, dat ze me gaan reporten (dit is dus nog in de char select eh)...

30mins later, onze ADC draven carried superhard ... ik kan hem minstens 3x ulten zodat hij niet sterft, mijn movement increase/decrease helpt hem keigoed aan kills & escapes, dankzij mijn passive zitten we 1 @ 2 levels boven hun en ik eindig met 4/8/22 ofzo en hij met 20/3/5

natuurlijk is het dan <3 zil support ...

Maar, in alle serieusheid ... is Zil support trollpick of niet?

(non ranked play btw)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:19:
[...]

Ik win gewoon niet van Elise top, period. De champs die ik top speel hebben meestal niet al teveel burst (Warwick, Singed, Rumble, Nasus) en ze heeft zelf op lvl 2/3 een heel behoorlijke burst die je met ignite erbij kan killen als je niet 100% health bent. Meestal vraag ik of de jungler een paar keer komt ganken en een enkele keer kunnen we haar dan wel in toom houden. MEestal ben ik echter afhankelijk van andere lanes. Als er niet een lane van ons hard wint verliezen we meestal van de Elise die 3v1 kan en het overleeft.
Het komt er niet altijd op neer om te killen in de toplane.. Farmen en sustain, daar komt het voor een groot deel op neer in de toplane. Tegen Elise is het het makkelijkst om een ranged farmbeast-champion te nemen. Een Vladimir of Kennen of Jayce (die met zijn melee ook versatile is) kunnen Elise UITSTEKEND af! Je moet gewoon weten hoe Elise werkt.. En haar stun zie je al van ver afkomen en is dus zeer makkelijk te dodgen. Zonder haar stun is ze al een pak minder sterk want dan kan je haar Spiderbomb ook makkelijk ontwijken achter minions.
Dit is een probleem bij deze community op laag niveau (ja, dat is het niveau waar ik momenteel steek): ze liggen direct 'OP OP OP' te roepen als ze iemand niet afkunnen, zonder ook maar ooit met die champ gespeeld te hebben of zelfs de skills gelezen te hebben. Doe eerst ervaring op en in plaats van energie te steken in het roepen van 'OP!' gebruik die energie om een oplossing te zoeken om toch te kunnen managen. Want dat is het mooie aan LoL; kills wilt niet zeggen een win. Ja, het helpt, maar als jij je lane kunt outfarmen en sterk worden voor de mid/late-game zodat je in teamfights het nodig kunt doen dan is dit des te belangrijker want een ACE in late game is meestal GG... Je hebt maar die ene Ace nodig. Dit vergeten velen mensen vanaf ze een kill of 2 achter staan.. Check ook de CS, fellas!! ;)

Maar dit terzijde, Elise is zeer sterk toplane door het BUY ALL THE WARMOGS-syndroom.. Spelers hebben dit zelf in de hand gewerkt.. Haar Q doet namelijk in Human als in Spider form % hp dmg. Wat dus een heel zootje is als ze haar combo op je speelt. Speel tegen Elise een Assasin en je zal merken dat ze niet zo OP is als overal wordt geroepen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38

anu

Mja, try carrying games als support :P, ik heb mn seeding matches gehad, en ben met 3 wins 7 losses geplaatst in bronze 2, en nu ga ik proberen met puur support spelen hoger te komen :D (tenzij er uiteraard anderen zijn die support claimen in de chamselect). Ik merkte in de seeding matches al dat je als support enorm afhankelijk bent van de ADC die je naast je krijgt. Ik speel bij voorkeur lulu in soloqueue, omdat ik het idee heb dat ik daarmee de carry het beste kan beschermen, heb best vaak mensen uit een hangelijke situatie kunnen redden met de e en ult, en eventueel een W voor movementspeed, en ook in teamfights is de ult erg handig, en met je W kun je aardig effectief een carry van de tegenstander uitschakelen (werkt ook best goed tegen BV akali heb ik gemerkt :)).
Sommige ADC spelers zijn echter gewoon niet te redden :P
Iemand nog een idee voor een support waar je toch best redelijk mee kunt carryen in soloqueue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anu schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:40:
Mja, try carrying games als support :P, ik heb mn seeding matches gehad, en ben met 3 wins 7 losses geplaatst in bronze 2, en nu ga ik proberen met puur support spelen hoger te komen :D (tenzij er uiteraard anderen zijn die support claimen in de chamselect). Ik merkte in de seeding matches al dat je als support enorm afhankelijk bent van de ADC die je naast je krijgt. Ik speel bij voorkeur lulu in soloqueue, omdat ik het idee heb dat ik daarmee de carry het beste kan beschermen, heb best vaak mensen uit een hangelijke situatie kunnen redden met de e en ult, en eventueel een W voor movementspeed, en ook in teamfights is de ult erg handig, en met je W kun je aardig effectief een carry van de tegenstander uitschakelen (werkt ook best goed tegen BV akali heb ik gemerkt :)).
Iemand nog een idee voor een support waar je toch best redelijk mee kunt carryen in soloqueue?
DE support om te carryen is Tresh! Deze champion is nu eens echt OP :p Wat een waanzinnige skills heeft die.. Hij is zeer tanky, hij kan geweldig initiaten met de hook, hij kan zotte plays & dives doen met de adc door gebruik te maken van de lantern, hij kan teammates redden met zijn pull & slow, ...
Ik denk dat de 100% ban rate in LCS boekdelen spreekt.. Als je als support wilt carryen is Tresh your guy; or ghost... i'm not sure ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

anu schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:40:
Leona en Taric zijn mijn favorieten.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekheid
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:46
speel vaak duo met Leona en dan ik op Ezreal. Ben erg fan van Leona :) is natuurlijk ook wel afhankelijk van wie hem speelt. Speel dan altijd samen met een vriend en beide op Ventrilo. Dat is vaak genoeg om botlane te winnen. Alleen al het feit dat je makkelijk kan communiceren met je support maakt het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38

anu

Thresh is inderdaad ook wel een goeie, daar had ik nog niet aan gedacht, heb hem wel al een paar keer als premade gespeeld en dat was inderdaad ook erg leuk :)
Taric en Leona speel ik ook vaak als ik premade speel momenteel, meestal samen met een Ezreal, maar ik vind met name Leona een beetje gevaarlijk om in soloqueue te spelen, weinig mogelijkheden om een carry echt te retten buiten te proberen met stuns de tegenstanders erbij weg te houden, en plays zijn ook een stuk lastiger als je niet op elkaar ingespeeld bent of kunt communiceren met skype of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:35:
[...]

Het komt er niet altijd op neer om te killen in de toplane.. Farmen en sustain, daar komt het voor een groot deel op neer in de toplane. Tegen Elise is het het makkelijkst om een ranged farmbeast-champion te nemen. Een Vladimir of Kennen of Jayce (die met zijn melee ook versatile is) kunnen Elise UITSTEKEND af! Je moet gewoon weten hoe Elise werkt.. En haar stun zie je al van ver afkomen en is dus zeer makkelijk te dodgen. Zonder haar stun is ze al een pak minder sterk want dan kan je haar Spiderbomb ook makkelijk ontwijken achter minions.
Dit is een probleem bij deze community op laag niveau (ja, dat is het niveau waar ik momenteel steek): ze liggen direct 'OP OP OP' te roepen als ze iemand niet afkunnen, zonder ook maar ooit met die champ gespeeld te hebben of zelfs de skills gelezen te hebben. Doe eerst ervaring op en in plaats van energie te steken in het roepen van 'OP!' gebruik die energie om een oplossing te zoeken om toch te kunnen managen. Want dat is het mooie aan LoL; kills wilt niet zeggen een win. Ja, het helpt, maar als jij je lane kunt outfarmen en sterk worden voor de mid/late-game zodat je in teamfights het nodig kunt doen dan is dit des te belangrijker want een ACE in late game is meestal GG... Je hebt maar die ene Ace nodig. Dit vergeten velen mensen vanaf ze een kill of 2 achter staan.. Check ook de CS, fellas!! ;)

Maar dit terzijde, Elise is zeer sterk toplane door het BUY ALL THE WARMOGS-syndroom.. Spelers hebben dit zelf in de hand gewerkt.. Haar Q doet namelijk in Human als in Spider form % hp dmg. Wat dus een heel zootje is als ze haar combo op je speelt. Speel tegen Elise een Assasin en je zal merken dat ze niet zo OP is als overal wordt geroepen.
Ik denk dat je maar wat eerdere posts van mn moet lezen, ik ben juist allesbehalve een OP roeper. En ik weet dat het niet om killen gaat, maar als je Elise laat freefarmen wordt ze hoe dan ook sterker dan de andere toplane. In dat geval moet je dus wel killen of in ieder geval harassen. En dat is verdomd lastig, zeker in het geval van een melee. Elise kan namelijk naast ranged harassen ook nog uitstekend traden als melee. En ja, ik ken haar skillset (ongeveer), heb ook inmiddels zo'n 3 jaar en 2000+ games ervaring....

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 14:27:
Hillarisch ! :P leuk hoe je over die zondag begint............

Vertel mij wat :) ik zat leuk in silver III en vermaakte me daar prima ! en wat gebeurt er vrijdag avond KABAM van silver III naar Bronze III ... wat een feestje

dus ik een paar games, en ik sta weer op nominatie voor promotion en wat gebeurt er ! bam 2 afk flamers die lekker na 10 min afk gaan....

dus weer terug bij af

even later weer op voor nominatie (games later dus he :P) sta nu op 1 win , 1 loss , en vanavond de 3e spelen .... als ik verlies eet ik mijn Toetsenbord op ... en ik stuur wel fotos
i know pics or it didnt happen :P
Het is toch niet mogelijk om van Silver naar Bronze te degraderen? Eenmaal in Silver blijf je daar ook of heb ik het nou mis?

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Vicarious schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:11:
[...]

Ik denk dat je maar wat eerdere posts van mn moet lezen, ik ben juist allesbehalve een OP roeper. En ik weet dat het niet om killen gaat, maar als je Elise laat freefarmen wordt ze hoe dan ook sterker dan de andere toplane. In dat geval moet je dus wel killen of in ieder geval harassen. En dat is verdomd lastig, zeker in het geval van een melee. Elise kan namelijk naast ranged harassen ook nog uitstekend traden als melee. En ja, ik ken haar skillset (ongeveer), heb ook inmiddels zo'n 3 jaar en 2000+ games ervaring....
Elise scalet eigenlijk helemaal niet zo goed naar de late game als mensen doen beweren. Ze is eigenlijk een assassin, maar stackt penetration en tankiness om de hp stacking bruisers in de midgame te verslaan. In de late game hebben bruisers daarentegen vaak ook Magic Resist en ben je nog slechts een minor nuisance, en doordat je alleen penetration gestacked hebt en niet zo veel AP ben je ook bij lange na niet zo'n gevaar voor de enemy carries (die hebben immers niet zo veel HP). Niet dat Elise nutteloos is in late game, maar ik kan me enorm veel top laners voorstellen die veel meer impact hebben in de late game. (o.a. Jayce, Malphite, Wukong, Jax, AP Nidalee, Singed, Nasus en nog veel meer).

Zelf speel ik Wukong als 'counter' tegen Elise, maar dat is meer omdat hij by far mijn beste champion is. Hij heeft wel een goede all-in vanaf level 2 en kan goed harrass dodgen met zijn clone. Punt tegen Elise is dat ze geen echte hard counter heeft, maar wel een heleboel even matchups. Dus dan is het zaak om gewoon beter te zijn dan je tegenstander met een champion die jou goed ligt, of farmen tegen haar met een champion die in de late game meer impact heeft op de game.
Alvanosa schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:14:
[...]

Het is toch niet mogelijk om van Silver naar Bronze te degraderen? Eenmaal in Silver blijf je daar ook of heb ik het nou mis?
Dat kan inderdaad niet. Dus of die man zat in zijn placements of er klopt geen barst van zijn verhaal.

[ Voor 8% gewijzigd door Slivv op 25-02-2013 15:31 ]

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:11:
[...]

Het 'OP roepen' was ook niet op jou bedoeld, mijn excuses als het zo overkwam, het was eerder een algemene LoL-trend. Jij bestudeerd de champ gewoon en aan je posts kon ik al merken dat je weet hoe ze werkt. Vandaar dat ik voor jou enkel de tips gaf van een goede ranged farm champ te picken want traden met Elise resulteerd inderdaad praktisch steeds in een loss als melee. Als je zelf ranged bent kan je haar makkelijk outfarmen, want enkel in spiderform is ze een echt farmbeest. Als ze toch Spiderform gaat kan je haar dan lekkere prikjes geven aangezien je ranged bent. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slivv schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:28:
[...]

Elise scalet eigenlijk helemaal niet zo goed naar de late game als mensen doen beweren. Ze is eigenlijk een assassin, maar stackt penetration en tankiness om de hp stacking bruisers in de midgame te verslaan. In de late game hebben bruisers daarentegen vaak ook Magic Resist en ben je nog slechts een minor nuisance, en doordat je alleen penetration gestacked hebt en niet zo veel AP ben je ook bij lange na niet zo'n gevaar voor de enemy carries (die hebben immers niet zo veel HP). Niet dat Elise nutteloos is in late game, maar ik kan me enorm veel top laners voorstellen die veel meer impact hebben in de late game. (o.a. Jayce, Malphite, Wukong, Jax, AP Nidalee, Singed, Nasus en nog veel meer).
Eh wat? Elise met wat penetration oneshot je carry meestal gewoon hoor.
En als die carry tanky gebouwd is kunnen alle picks die jij noemt hem ook niet killen met uitzondering van lategame nasus misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:05

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ik zie niet in waarom Zilean support een trollpick zou zijn. Tis misschien niet de beste support, of de ideaalste in de meeste situaties, maar zijn skills maken hem zeker geen slechte support, zijn ult kan het verschil tussen een game winnen of verliezen zijn.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fissure
  • Laatst online: 05-10-2024
Net een geweldige game gehad met teemo in ranked. Ik begon slecht en door lagg had garen een 2e kill op mij. Die kon gaan diven en met begin van tf stond ik 1-4:( Onze carry had wel goeie cs dus ik die beschermen van vooral xin. Zodra die erop dook q en ze attacks doen niks meer en perma slow van mijn frozen mallet.

En ik was de hidden passive van teemo ook even vergeten, must kill teemo. Dus ben gewoon beefy teemo gegaan en ze bleven mij stevig focussen terwijl de carry de kills pakte. En ondertussen lekker shroomen en ook nog leuke damage met malady en haunting guise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Alvanosa schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:14:
[...]

Misschien is hij gestart in Bronze, is hij naar Silver geklommen en kan hij zo terug naar Bronze zakken. Als je laagste League ooit Silver was kan je idd volgens mij niet naar Bronze zakken tenzij door een bug. Of tenzij het nu na enkele weken S3 gepatched is dat het wel gewoon kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:20
MrVegeta schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:21:
Ik speel Bronze III en daar wordt hij in 90% van de games gebanned.

Tja, dan kan je wel zeggen dat Darius niet op is maar deze zoekresultaten laten wel wat zien.
Vreemd. Hij staat niet eens in de top10 voor Europe West:
http://www.lolking.net/ch...d&type=bans&range=monthly

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Tja het is onderhand al duidelijk dat het vooral in de lagere Elo is, beetje gek dat je dat nog hebt gelezen...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Inrage schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:00:
[...]

Misschien is hij gestart in Bronze, is hij naar Silver geklommen en kan hij zo terug naar Bronze zakken. Als je laagste League ooit Silver was kan je idd volgens mij niet naar Bronze zakken tenzij door een bug. Of tenzij het nu na enkele weken S3 gepatched is dat het wel gewoon kan.
Nope. Als je eenmaal een League hebt behaald kun je alleen maar naar een lagere league worden gedegradeerd als je door inactiviteit league punten verliest.
What happens if I lose a ranked match in the league system?
Losing a ranked game in the league system will cost some of your League Points. If you’re already at the bottom of your division, this may mean falling back to the previous division . Once you’ve earned a skill tier, however, you can never be demoted to the previous tier unless you stop playing for a prolonged period of time.

In other words, losing can never cause you to fall below 0 League Points in the lowest division of your league.
http://na.leagueoflegends...system-coming-soon-ranked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yi mid is zo'n nutteloze pick.
Werd in ranked als tweede gepicked en ik vroeg of ik hem mocht counteren.
Jax mid. Had mijn eerste kill al na 3 minuten. 7/1/12 geëindigd en nog nooit zo'n makkelijke lane gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ure so bad, I bet ur spanishfag
I'm Dutch
LOL GO EAT HAMBURGERS AND BE FAT LIKE MERKEL
ik heb een bloedneus van de facepalm.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Gisteren was het weer de dag voor alle trundles in de wereld om maar weer eens te voorschijn te komen. Geen enkel potje gehad waar ik top kon/mocht spelen. Dan bannen onze teamleaders ook nog eens alles waar zij een hekel aan hebben in laning phase (dus Darius / Yorick / Elise) waarna je ineens tegenover een Malphite / Amumu / Blitzcrank staat. Want dat zou onze top / mid en jungle natuurlijk nooit pakken. Dus dan ziet je team er volgens uit als: Zed top, Brand mid en Lee Sin jungle. Sta je dan tegenover een Malphite top, Amumu jungle, Katarina mid en Blitzcrank/Caitlyn bot. Na 3 potjes was ik er flauw van en kon het me weinig boeien dat we voor de zoveelste keer onderaan stonden, hup Renekton / Sion bot.

Had beter kunnen stoppen ipv mijzelf verlagen tot het bedenkelijke niveau van mijn teammates, maar goed. Toch wilde ik nog even snel een daily win halen. Dus ik met een maat een snelle Co-AI vs beginner bots. Nu dacht ik dat het praktisch onmogelijk was om hier nog dood te gaan, maar nee hoor :P onze Katarina / Kayle stonden binnen mum van tijd 0/5/0. Toen was ik het zat :P Heb hard mid doorgepushed met Fiora en de game maar zo snel mogelijk geeindigt. Gisteren was absoluut geen goede dag voor LoL. Al moet ik wel zeggen dat ik enorm heb moeten lachen om die Katarina en Kayle die werkelijk geen kans hadden vs bots :). 1 hele mooie death van Katarina was toen een 10 hp Shen wegliep en zij nog even er achteraan wilde rennen, Shen doet een taunt en de toren killed haar op level 2. <3

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Zo weer één die ik van mijn lijstje kan afstrepen :)

Bronze V
Bronze IV
Bronze III
Bronze II
Bronze I

Heb mij het doel gesteld silver te halen :) Daarna weer een nieuw doel stellen uiteraard :)
Ben nu voornamelijk Jarvan jungle aan het spelen of Maokai. Indien geen jungle speel ik support omdat dit de twee rollen zijn die ik een beetje goed beheers en vaak speel.
Nu met 2 wins alweer in Bronze III dus als het mee zit binnenkort weer promo games :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb echt pech gehad. na me 10 games dat ik ben neergezet in silver V heb ik nog 3 ranked games gedaan. alle 3 de games stond ik positief in me lane. en voor met farms. maar de andere lanes hadden het gewoon echt zwaar verkloot. 1 potje was ADC jayce, toen dacht ik al GG en ja hoor die gast stond binnen 8 minuten 0/4/0. top was akali bij het enemie team die ook haar lane rockte en ging vanaf dat ze 6 was gelijk snowballen als een idioot en kwam vervolgens mid babysitten. kon het niet in me eentje houden.

Ik twijfelde of je van Silver V terug kon vallen naar Bronze I maar denk het niet aangezien ik 0 punten heb en er al 3 heb verloren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren net mijn nieuwe favoriete ADC gevonden :)
Namelijk Varus, wat is die sterk seg.

Zijn Q met een huge range.
Zijn W die passive on-hit m dmg geeft + x% of health dmg wanneer die consumed worden door een andere skill.
Zijn E skill met een zeer goede slow + healing reduction
Zijn R die, wanneer goed geplaatst, een heel team kan immobilizen

Ik ben fan geworden sinds gisteren :P
1st time dat ik hem ranked speelde ging ik meteen 13/3/10 :)

P.S. : Volgens mij is hij redelijk underestimated (Ik zit in Silver 1)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:03:
Jax mid. Had mijn eerste kill al na 3 minuten. 7/1/12 geëindigd en nog nooit zo'n makkelijke lane gehad.
Ik ben gister helemaal afgemaakt door een Yi jungle. Toegegeven, het was grotendeels te wijten aan mn team, maar als het in het begin een beetje meezit is Yi best gevaarlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:03:
Yi mid is zeker geen nutteloze pick. het ligt wel een beetje aan de champions. maar ik heb vaak genoeg als master yi mid echt keihard gerockt. AP yi dan wel natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:41:
[...]

Yi mid is zeker geen nutteloze pick. het ligt wel een beetje aan de champions. maar ik heb vaak genoeg als master yi mid echt keihard gerockt. AP yi dan wel natuurlijk
Als je hem counterpicked misschien? In mijn situatie werd hij als tweede gepicked terwijl wij nog geen mid hadden. Tjaah dan had hij nogal pech dat ik goed in jax ben.

Hij gebruikt zijn q? Activeer e (25% minder dmg) wacht tot hij klaar is met zijn animatie activeer w spring erop met q dan stunt e hem krijg je 2 free hits erbij en is hij al 3/4 dood.

Grappige aan deze was trouwens dat hij op level 1 van blue af kwam met 3/4 hp en ik had full hp. Hij engaged op mij met zijn q en ik had mijn e als eerste gepakt en dus geactiveerd. Hij hit mij met 3 basic attacks ongeveer. Als je jax zijn e kent weet je dat het meer dmg doet per basic hit die jax incaseerd. Mijn e stunt hem en hij heeft nog 200 hp 2 hits + ignite was dus firstblood na 1,5 minuut.

@Vicarious
Yi jungle is idd een ander verhaal. Die bouwt meestal ad en kan echt heel vervelend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik speel zelf veel Kennen en dat is best wel een late game champ. In het begin heb ik vrij weinig AP omdat ik energy, magic resis/armor runes heb. Zelfs op level 6 doe ik niet veel dmg met mijn ulti, ik kan dan één champ stunnen. Ik ga vrij snel dood omdat ik weinig hp heb, ik moet echt lopen farmen en rond level 12 á 13 begin ik wat te powerhousen. Vooral omdat ik dan creepwaves snel kan clearen. Maar ik krijg zo vaak commentaar van een jungler die op level 2 of 3 al mid wil ganken. Ik kan niets doen :/ Mijn Q kan ik onmogelijk hitten als de champ achter creep staat en mijn E heb ik nodig om te escapen mocht het nodig zijn :/ Zo vervelend is dat.

Gister trouwens een Elise die constant haar web miste :') Dat was ook irritant. Zelfs toen ik een mid champ had gestuned miste ze haar web en ik ging dood "lol you only have 1 ap noob". Ugh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

ja precies je gaat niet als je mid bent yi picken als je first of second pick bent inderdaad. Maar het ligt ook aan de yi. je kan ook hard herrassen als je alleen je Q op minions doet. Je weet waar je dan weer uitkomt dus met goeie movement enzo kan je goed erop inspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

MrVegeta schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:04:
Ik speel zelf veel Kennen en dat is best wel een late game champ. In het begin heb ik vrij weinig AP omdat ik energy, magic resis/armor runes heb. Zelfs op level 6 doe ik niet veel dmg met mijn ulti, ik kan dan één champ stunnen. Ik ga vrij snel dood omdat ik weinig hp heb, ik moet echt lopen farmen en rond level 12 á 13 begin ik wat te powerhousen. Vooral omdat ik dan creepwaves snel kan clearen. Maar ik krijg zo vaak commentaar van een jungler die op level 2 of 3 al mid wil ganken. Ik kan niets doen :/ Mijn Q kan ik onmogelijk hitten als de champ achter creep staat en mijn E heb ik nodig om te escapen mocht het nodig zijn :/ Zo vervelend is dat.

Gister trouwens een Elise die constant haar web miste :') Dat was ook irritant. Zelfs toen ik een mid champ had gestuned miste ze haar web en ik ging dood "lol you only have 1 ap noob". Ugh.
Kennen was in seizoen 1 één van mijn favoriete champion. heb zooo veel plezier met dat ventje gehad XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:06:
ja precies je gaat niet als je mid bent yi picken als je first of second pick bent inderdaad. Maar het ligt ook aan de yi. je kan ook hard herrassen als je alleen je Q op minions doet. Je weet waar je dan weer uitkomt dus met goeie movement enzo kan je goed erop inspelen.
Jax heeft hogere (Of ongeveer dezelfde movement speed) als ik bij die dichtbijzijnde creep blijf staan is die nog nergens. Zelfs met zijn ult kan ik er nog makkelijk opspringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:11:
[...]

Jax heeft hogere (Of ongeveer dezelfde movement speed) als ik bij die dichtbijzijnde creep blijf staan is die nog nergens. Zelfs met zijn ult kan ik er nog makkelijk opspringen.
ja ik bedoelde met goeie movement niet de speed.. maar gewoon hoe je je constant beweegt om jax uit range te houden enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ricmaniac schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:07:
[...]

Kennen was in seizoen 1 één van mijn favoriete champion. heb zooo veel plezier met dat ventje gehad XD
Mijn favoriete momentjes zijn wel als er een gevecht is geweest en een enemy gaat naar zijn turret om te porten. Dan met E er snel heen rennen, Q + W en weer wegrennen "DRIVE BY KENNEN PEW" Haha. Ik moet wel zeggen dat zijn cooldowns (vooral in het begin) wel erg lang zijn. Maar goed, zoals ik zei het is lategame wel een powerhouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MR Vegeta

heb je ook welleens kennen ad gespeeld dan ? was en tijdje dat dat nog aardig populair was :P teminsten zo leek het, volgens mij was het omdat iemand van SK gaming dat in KIev deed :P maar ik heb het zelf nooit geprobeerd, vond het niet echt nuttig kwa scaling e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:23:
[...]

ja ik bedoelde met goeie movement niet de speed.. maar gewoon hoe je je constant beweegt om jax uit range te houden enzo
Als je q gebruikt heb ik je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:25:
@MR Vegeta

heb je ook welleens kennen ad gespeeld dan ? was en tijdje dat dat nog aardig populair was :P teminsten zo leek het, volgens mij was het omdat iemand van SK gaming dat in KIev deed :P maar ik heb het zelf nooit geprobeerd, vond het niet echt nuttig kwa scaling e.d.
ja kennen AD zag je na toernooien van S2 =p modat ik dacht M5 dat toen gebruikt had. zelf ook een keer gedaan. toevallig toen ook hard gegaan. maar kennen ad is zker geen ranked pick nu voor AD. je kan nog wel top AD kennen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

@MR Vegeta

Nee niet echt echt eigenlijk. Heb het wel geprobeerd, maar (in normals) wordt er over gezeikt. Vind het zelf ook minder leuk dan AP Kennen mid. Top Kennen is ook wel leuk. Why you gank, byyeeee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-09 23:01
Ricmaniac schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:36:
[...]

ja kennen AD zag je na toernooien van S2 =p modat ik dacht M5 dat toen gebruikt had. zelf ook een keer gedaan. toevallig toen ook hard gegaan. maar kennen ad is zker geen ranked pick nu voor AD. je kan nog wel top AD kennen gaan.
http://euw.lolesports.com/season3/split1/players/jimbownz speelt tegenwoordig nog veel AD kennen.
maar ik heb het zelf nooit geprobeerd, vond het niet echt nuttig kwa scaling e.d.
Electrical Surge's (zijn W) passive schaalt met AD en AS. Verder is hij natuurlijk super mobiel (altijd handig als AD carry) en heeft hij stuns.
(Passive) Every 5 attacks, Kennen will deal extra magic damage equal to a percentage of his attack damage and add a Mark of the Storm to his target.

[ Voor 37% gewijzigd door Thormodo op 26-02-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb een keer gehad dat ik support zou gaan, vervolgens iemand sona picked terwijl ik al taric gelocked had, dus ben ik maar AD taric gegaan.

En DAAR ging ik hard mee joh :D niet te geloven, zo grappig :)

is idd wel fijn hoor soms gewoon eens wat anders :P dat was echt super, heb nog ergens filmpje zal effe graven vanavond! en ff linken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Oh dat geloof ik best. In 1 van de games gisteren had een maat van mij Blitzcrank gepakt voor top en ik Leona bot (ja copy van Fnatic) en dat pakte geweldig uit. Ik stun, lopen ze weg pulled Blitz ze weer terug. Als je dan nog een team hebt die wat damage doet is het een gegarandeerde win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het leuke met taric is dat de skills ook nog best profijt geven aan je als je AD gaat,

zoals je ulti, en je Stun geeft je kans om dichtbij genoeg te komen om te hitten, plus dan de -armor die je kan doen natuurlijk !

alleen doet je heal heel weinig :P maar alle kleine beetjes helpen!

Vind het soms wel hillarisch om beetje troll te gaan. laatst ging ik als last pick Jungle Teemo in ranked game :) iedereen flamen als een baas

ik eindigde 7/2/6 en me hele team was teemo fan :P dan ineens wel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:03:
Ja het leuke met taric is dat de skills ook nog best profijt geven aan je als je AD gaat,

zoals je ulti, en je Stun geeft je kans om dichtbij genoeg te komen om te hitten, plus dan de -armor die je kan doen natuurlijk !

alleen doet je heal heel weinig :P maar alle kleine beetjes helpen!

Vind het soms wel hillarisch om beetje troll te gaan. laatst ging ik als last pick Jungle Teemo in ranked game :) iedereen flamen als een baas

ik eindigde 7/2/6 en me hele team was teemo fan :P dan ineens wel haha
Ach je kan met alles jungle gaan en een goede score neerzetten zolang je maar durft. Laatst met cassiopeia jungle gegaan en zolang je blue hebt clear je nogal snel. Vayne,Irelia,Blitz,Karthus heb ik al gehad als ortodoxe jungle picks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Geeft meer iets aan over het niveau van de tegenstander imo.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:02
Als irelia kan je toch moeilijk ganken, je hebt enkel een hele kleine E stun

Junglen kan je, denk ik, met iedereen, maar de manier waarop je kan ganken is volgens mij toch belangrijker? Dat is toch de bedoeling van een jungler? Goeie ganks ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt aan je lanes. Als je lanes hebt met cc, kun je een jungler nemen die minder tot geen cc heeft. Helemaal als je in plaats daarvan veel damage doet. Dan kun je tijdens je ganks gewoon bursten. Kha'zix/Rengar zijn hier een voorbeelden van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:44:
Ligt aan je lanes. Als je lanes hebt met cc, kun je een jungler nemen die minder tot geen cc heeft. Helemaal als je in plaats daarvan veel damage doet. Dan kun je tijdens je ganks gewoon bursten. Kha'zix/Rengar zijn hier een voorbeelden van.
En Eve. En Heca, Fish en Shyvana, etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Creëert een jungler kills voor de andere spelers of moet die juist zelf de kills pakken trouwens? Ik ben van mening dat die kills moet creëren voor de anderen zodat zij hun tegenstander kunnen outlevelen waardoor ganks etc. makkelijker worden en je beter de match kan winnen.

[ Voor 47% gewijzigd door MrVegeta op 26-02-2013 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Trouwens heb een champion voor je met meer hits dan jouw Darius :). Teemo: Ongeveer 502.000 resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

"is teemo op" league of legends = 4900 resultaten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:59
MrVegeta schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:49:
Creëert een jungler kills voor de andere spelers of moet die juist zelf de kills pakken trouwens? Ik ben van mening dat die kills moet creëren voor de anderen zodat zij hun tegenstander kunnen outlevelen waardoor ganks etc. makkelijker worden en je beter de match kan winnen.
Ik vind dat je als jungler ook kills moet kunnen pakken (of securen), als je als jungler kills pakt heb je betere items en heb je meer nut tijdens ganks / teamfights. Je moet juist niet álle kills pakken want dan lopen de lanes alsnog "achter"

Owja, kap eens met die Google searches jongens, dat heeft toch geen zin :9

[ Voor 5% gewijzigd door Xevoo op 26-02-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Het hangt van de situatie af. Als je je ad carry een gegarandeerde kill kan geven moet je dat altijd doen. Echter als er maar een klein risico is dat iemand wegkomt (bijv. cooldown op een dash loopt bijna af) -> gewoon attacken en dan zien we wel wie de kill krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

MrVegeta schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:01:
"is teemo op" league of legends = 4900 resultaten ;).
Dan zoek je zeker alleen op EU? :P Maar goed kwam hier meer op door een poll op Reddit, over meest irritante champion om tegenover je te hebben. Daar kwam Teemo met kop en schouders bovenuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gewoon door google halen :). Teemo is ook ubervervelend. Hoe vaak ik wel niet dood ben gegaan door random shrooms :') Maar ik denk dat ik Darius een stuk vervelender vind. Misschien wel omdat Darius zijn dunk animatie gewoon ... ugh, ik moet er niet aan denken :p. Poosje geleden wel een uberdunk gezien, hij werd door een Jana de lucht ingeschoten terwijl hij zijn dunk deed.

[ Voor 55% gewijzigd door MrVegeta op 26-02-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

MrVegeta schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:04:
Gewoon door google halen :). Teemo is ook ubervervelend. Hoe vaak ik wel niet dood ben gegaan door random shrooms :')
Het helpt ook niet echt met al die skins die Riot voor hem heeft gemaakt. De 1 nog irritanter dan de ander. Wat dat betreft heb ik echt een hekel aan al die Yordles. En ze hebben ook allemaal een goede escape...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:01:
[...]

Ik vind dat je als jungler ook kills moet kunnen pakken (of securen), als je als jungler kills pakt heb je betere items en heb je meer nut tijdens ganks / teamfights. Je moet juist niet álle kills pakken want dan lopen de lanes alsnog "achter"

Owja, kap eens met die Google searches jongens, dat heeft toch geen zin :9
het ligt eraan. Als ik een support jungler of dmg jungler speel. Als support jungler pak ik geen kills and dmg jungler pak ik ze wel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Naar een goed jaar geen lol te hebben gespeeld maar weer begonnen.. Ik had vroeger geen ervaring met lol/dota/hon type games, en was dan ook bronze in season 2. heb me toen naar silver gekregen.

Naar kwalificatie matches (wist niet wat ik wilde spelen qua role) uit gekomen in bronze 1. Zit nu in silver 3 en heb het idee dat ik qua skills hoger hoor, maar ik maak gewoon vaak verkeerde beslissingen... (kan niet alle champs) en dan is traden ook moeilijker in te schatten.

Helaas zijn er niet echt veel vrienden die goed in lol zijn (silver 4) die me tips kunnen geven over hoe ik mezelf kan verbeteren naast het lezen van guides e.d.

Mijn mailrole is ADC en mijn secundairy roles zijn support of jungle.

Qua champs speel ik het liefst:

AD: Graves / Ezreal / Vayne / Twitch
Support: Taric / Leona / Sona
Jungle: Hecarim / Cho Gath
Mid: Twisted Fate / Nidalee
Top: Renekton / Lee Sin

Op die champs richt ik me dan ook op en speel ook geen andere champs.

Ik heb al mijn gerecorde matches dan ook nog altijd bewaard van s3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Laatst online: 04-10 14:32
Kainda schreef op zondag 24 februari 2013 @ 22:15:
Na 2 wins (2nd en 10th) 8 losses, ben ik in Bronze IV geplaatst. Hulde aan de leavers/feeders op m'n team, of Yi als support........
Om wat hoger op te komen als je graag adc speelt neem een duo queue support.
Laat haar Leona spelen en jij tristana. Die lane is gewoon ongelofelijk goed.
Tristana is een hyper-carry die pas echt goed word end game. Omdat je al zoveel kills maakt omdat je een zeer agressieve lane hebt begin je echt te roflstompen vanaf mid game. Blijf lekker achter zorg dat je team niet veel teamfights maakt en farm lekker. Eenmaal level 15-16 zorg dat je bij elke teamfight bent en je maakt je quadras-pentas.
Door Tristana haar range zit je altijd wel veilig.(maak er gebruik van!)
Door haar Q hoef je niet zoveel attack speed te kopen want jah 90% voor 7seconden is toch echt veel! Max die dan ook als 2de en dr E als eerste voor een lekkere poke in lane phase.
Haar rocket jump zorgt ervoor dat je rustig kan wegspringen van bruisers die ervan houden om jou te slopen en met je R kan je ze nog eens wegschieten.

Je masteries moeten 21-4-3 zijn met ignite en flash.
Je kan m'n rune page vinden op mn lolking: Mister Cho Gath

Ik ben misschien maar silver 2 maar ik ben getrollt in m'n placement matches en speel vaak zat met wat duo queues die diamond/plat zijn dus zit vaak tegen gold 1 plat 4 leagues en ik doe t daar perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Ligt aan de jungler, speel je een carry jungler (nocturne) dan zou ik zelf de kills pakken, speel je bv een tank/supportish jungler (nautilus, rammus, maokai) dan zou ik de kills aan de lane geven.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
MrVegeta schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:49:
Maakt niet zoveel uit toch?

Assist gold zit immers op 50%.

Daarnaast mist de tegenstander XP. Een early gank (denk aan level 2) kan er zo voor zorgen dat de toplaner al 4 is tegen de tijd dat de enemy terug komt. Mid hetzelfde (maar de afstand daar is korter dus is lastiger).

Of de jungler nu wel of niet de kill heeft maakt niet uit.

Bottem lane zit het anders en is het beter als de ADC de kill krijgt. Maargoed als het er op aan komt dan beter de kill pakken dan dat de lane voor niets is doorgepushed. Dat is vragen om een counter gank.

Iemand overigens nog tips tegen een top Teemo? Dat is tot nu toe eigenlijk de enige top champion waar ik het lastig mee heb.

(Als mensen overigens nog steeds moeite hebben tegen Darius dan raad ik aan hem zelf te gaan spelen, dan heb je vrij snel door wat de beperkingen van deze champ zijn).

[ Voor 27% gewijzigd door sdk1985 op 26-02-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
sdk1985 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:57:
[...]

Maakt niet zoveel uit toch?

Assist gold zit immers op 50%.

Daarnaast mist de tegenstander XP. Een early gank (denk aan level 2) kan er zo voor zorgen dat de toplaner al 4 is tegen de tijd dat de enemy terug komt. Mid hetzelfde (maar de afstand daar is korter dus is lastiger).

Of de jungler nu wel of niet de kill heeft maakt niet uit.

Bottem lane zit het anders en is het beter als de ADC de kill krijgt. Maargoed als het er op aan komt dan beter de kill pakken dan dat de lane voor niets is doorgepushed. Dat is vragen om een counter gank.

Iemand overigens nog tips tegen een top Teemo? Dat is tot nu toe eigenlijk de enige top champion waar ik het lastig mee heb.
Ken je The Rain Man? Fanatieke Teemo player.

Run 9-21-0 masteries.
Haal eerst een lantern gevolgt door een FM. Daarna malady of dat nieuwe % per attack item. Daarna lekker bouwen wat je wilt.Blijf top pushen 24/7 en zet wards/shrooms overal neer zodat je weet wanneer je word geganked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ik zoek een tip om de teemo te verslaan :D. Speel meestal Pantheon top momenteel. Blind blijft problematisch. Heb aardig wat bruisers (Malphite, Darius, Jax, Jarvan).

[ Voor 20% gewijzigd door sdk1985 op 26-02-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
sdk1985 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:06:
Ik zoek een tip om de teemo te verslaan :D. Speel meestal Pantheon top momenteel. Blind blijft problematisch.
Yorick en Kayle zijn wel leuk tegen hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Kayle heb ik maar nog nooit gespeeld (champion pack 3 jaar geleden).

Wil hem best een kans geven.

Waar moet ik dan op letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
ze heeft prima damage, je pushed wel automatisch als je je E spell gebruikt dus WARDSSS

Poke hem lekker met je Q en haal een nashors eerst gevolgt door rabadon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Op Kayle neem ik soms de attackspeed uit de masteries en voor de rest standard AP masteries. Als ik dan in het begin een double dorans ring neem ben ik direct wat meer beefy en heb ik wat minder mana problemen als ik veel wil poken. Daarna doe ik ook Nashors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
MrVegeta schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:04:

Dat zie je bot ook vaak hoor, mensen die zitten zeiken dat de ADC niet veel dmg doet bij een lvl 2-3 gank... zucht.

Zelf gank ik mid meestal bij lvl2-3 als jungler, maar dat is meer om wat HP weg te snoepen en de tegenstander naar achter te werken dan echt een KILL te pakken. (is mooi megenomen natuurlijk)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
http://www.lolking.net/guides/list.php?champion=kayle

Bovenste 3 werken sowieso alle 3, zelf getest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-10 17:06
Om nog even antwoord te geven op wat jungle vragen (over of je de kills moet pakken of niet).
Dit hangt heel erg af van de situatie en moet per pot/situatie ingeschat worden.

Ik speel over het algemeen "carry/tank" junglers zoals Vi/Jarvan/Amumu. Mijn ervaring is dat het het beste uitpakt als je ongeveer de helft van de kills van je ganks dan oppakt en de helft weggeeft. Uiteraard moet je heel erg oppassen dat een vijand niet ontsnapt als je er een weg probeert te geven (is mij vaak genoeg overkomen).

Probeer van je eerste ganks een kill zelf op te pakken. Dit zorgt er meestal voor dat je bij je eerste back Boots of Mobility en madreds(/spirit stone) kunt halen. Dit is een gigantische increase in zowel je ganking mogelijkheden als in je clearing time in de jungle dat je deze kill beter zelf kan gebruiken.
Je teammate krijgt (als hij het goed speelt) door de assist en extra farming time toch al een xp en gold voorsprong.
Als je deze early kill heb kan je snel veel lanes ganken en het voordeel wat jij hebt "gestolen" gebruiken om extra kills uit te delen in meerdere lanes. Terwijl deze anders maar voordeel oplevert in 1 lane (ja deze kan ook roamen maar dat gebeurt erg weinig early game).

Er zijn trouwens situaties waarbij ik hem liever weggeef overigens, bijvoorbeeld als een lane gecountered is (ongeacht of hij of de enemy gecountered is in die lane). Probeer een goede inschatting te maken voor elke pot/gank.

Overigens zijn dit mijn bevindingen van bronze5-silver1 misschien dat ik er later weer op terug kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
...
Zelf speel ik ook Vi jungle en inderdaad die 1e kill pak ik ook graag af :P daarna is het een beetje 50/50 verder is het als Vi niet echt makkelijk kils stelen, je hebt een megauber burst maar daarna ook niet veel dmg. (ik iig).

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In soloqueue pak ik alle kills die ik kan. Niet zo erg dat ik ga "killstealen" met abilities, maar gewoon rammen tot die dood is.
Ik heb geen vertrouwen genoeg in mijn team dat ze genoeg doen met het goud wat ik ze geef. Daarbij is er geen jungler die nooit goud nodig heeft om echt effectief te zijn. Carry junglers hebben de damage nodig van items, tanky/support junglers hebben de CDR en tanky stats nodig.
Ik zie geen reden om kills weg te geven aan andere champs behalve de AD carry in soloqueue.

Als ik samenspeel met bekenden is het voor mij een heel ander verhaal en klopt het wel wat hierboven omschreven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-10 17:06
themac1983 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:38:
[...]

Zelf speel ik ook Vi jungle en inderdaad die 1e kill pak ik ook graag af :P daarna is het een beetje 50/50 verder is het als Vi niet echt makkelijk kils stelen, je hebt een megauber burst maar daarna ook niet veel dmg. (ik iig).
Zelf vind ik dit vrij eenvoudig (tenzij je achter loopt) met Vi. Als je de kill wilt goed je abilities timen, de kill is vrij eenvoudig te pakken met een proc van W + een E. Of als ze wegrennen met een Q + AA + E combo (ik max mijn Q eerst speciaal hiervoor en escapes).

Ik zie veel mensen eerst E maxxen, hoewel ik denk dat dit de meeste damage geeft is de utility van je Q te goed om te laten liggen. Als je Q op lvl 4 hebt zal je hem in meeste situaties kunnen gebruiken om er in en er uit te gaan of er in en nog een keer er in. Ook is de knockback tegelijk een stun van zo'n 0.5s.

Edit naar Benno:
Ja hier dacht ik ook nog aan toen ik gepost had. Het hangt voor mij heel erg af van de speler zijn skill (voor zover ik die kan inschatten) hoeveel moeite ik ga doen om hem de kill te geven. Soms "steal" ik de kill zelfs als ik het idee heb dat ze er zelf totaal niks mee kunnen/gaan doen.

[ Voor 14% gewijzigd door Nelusz op 26-02-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Mijn ganks begin ik meestal met Q+EE dus dan heb ik geen skils meer om kills te pakken :P Zodra ik phage heb ik het makkelijker want dan rennen ze niet meer weg :D En inderdaad eerst Q maxen, dat ding doet beste lekkere dmg ook als je hem een beetje hoog hebt, dan E en als laatste W voor mij.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
themac1983 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:06:
Mijn ganks begin ik meestal met Q+EE dus dan heb ik geen skils meer om kills te pakken :P Zodra ik phage heb ik het makkelijker want dan rennen ze niet meer weg :D En inderdaad eerst Q maxen, dat ding doet beste lekkere dmg ook als je hem een beetje hoog hebt, dan E en als laatste W voor mij.
Persoonlijk doe ik W-E-E-Q R>Q>E>W levelen aangezien ik het wel fijn vind om wat sneller door de jungle creeps heen te gaan. Op level 4 ga ik dan ook meestal kijken of ik een gank ergens kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Is er iemand die binnenkort wil beginnen aan de 10x qualify en probeert meteen gold te halen (of iig hoge silver)?

Ik zoek nog iemand om samen de que mee in te gaan. Ik win 90% van de games de top lane dus een goede ADC of AP mid is een ideale toevoeging.

[ Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 26-02-2013 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Ik denk dat ik "verdoemd" ben tot het spelen van support, de 3 keer dat ik gisteren Leona speelde in ranked heb ik gewonnen, daarna 1 potje met Kayle (jungle) en deze verloren. Was deels aan mezelf te wijten (eindigde 1/9/x) hoewel ik early game "gewoon" 1/1/x ging werd ik daarna constant gefocust en gesniped (Lux / Ezreal ult) daarbij kwam ook nog dat onze top (Olaf) en mid (Morgana) constant op elkaar aan het flamen waren waardoor het moraal flink omlaag ging. Nope, laatste potje was niet fijn, en Kayle vind ik toch niet zo fijn werken in de jungle. Nu 6x LP in Bronze I geloof ik, ik hoop vanavond Promotion matches te kunnen spelen maar misschien worden het wel gewoon weer normals :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:51:
Daarbij is er geen jungler die nooit goud nodig heeft om echt effectief te zijn.
Alistar! :D
Alleen is zijn jungle ruk in S3 :(

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xevoo schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:27:
Ik denk dat ik "verdoemd" ben tot het spelen van support, de 3 keer dat ik gisteren Leona speelde in ranked heb ik gewonnen, daarna 1 potje met Kayle (jungle) en deze verloren. Was deels aan mezelf te wijten (eindigde 1/9/x) hoewel ik early game "gewoon" 1/1/x ging werd ik daarna constant gefocust en gesniped (Lux / Ezreal ult) daarbij kwam ook nog dat onze top (Olaf) en mid (Morgana) constant op elkaar aan het flamen waren waardoor het moraal flink omlaag ging. Nope, laatste potje was niet fijn, en Kayle vind ik toch niet zo fijn werken in de jungle. Nu 6x LP in Bronze I geloof ik, ik hoop vanavond Promotion matches te kunnen spelen maar misschien worden het wel gewoon weer normals :9
Op zich werkt Kayle jungle prima, maar ik ben vaak te ongeduldig. Ik wil vaak initiaten of vooraan lopen in fights en dat moet je met Kayle nou juist net niet doen, en dat is voor mij tegennatuurlijk. Ik hou het dus bij bruiser type junglers vooralsnog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Vicarious schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:04:
[...]

Op zich werkt Kayle jungle prima, maar ik ben vaak te ongeduldig. Ik wil vaak initiaten of vooraan lopen in fights en dat moet je met Kayle nou juist net niet doen, en dat is voor mij tegennatuurlijk. Ik hou het dus bij bruiser type junglers vooralsnog :+
Ik ben ook wel iemand die graag initiate, speel daarom ook met Jarvan en Nocturne oid, maar Kayle vereist inderdaad een andere speelstijl. Niet dat ik die speelstijl niet heb maar het werkt soms gewoon niet als 2 lanes gestomped worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
sdk1985 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 22:57:
Is er iemand die binnenkort wil beginnen aan de 10x qualify en probeert meteen gold te halen (of iig hoge silver)?

Ik zoek nog iemand om samen de que mee in te gaan. Ik win 90% van de games de top lane dus een goede ADC of AP mid is een ideale toevoeging.
Ik zou dat wel willen doen, ik main alleen wel jungle/support en heb al 3 matches gespeeld. Geen idee of dat eventueel een probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xevoo schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:11:
[...]

Ik ben ook wel iemand die graag initiate, speel daarom ook met Jarvan en Nocturne oid, maar Kayle vereist inderdaad een andere speelstijl. Niet dat ik die speelstijl niet heb maar het werkt soms gewoon niet als 2 lanes gestomped worden.
Plus dat Kayle vrij squishy is. Ik zou Kayle dus eigenlijk alleen picken bij bijv. Malphite/J4 top en Leona of Taric ofzo bot. Een tank in het team om te initieren is vaak toch wel erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Vicarious schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:09:
[...]

Plus dat Kayle vrij squishy is. Ik zou Kayle dus eigenlijk alleen picken bij bijv. Malphite/J4 top en Leona of Taric ofzo bot. Een tank in het team om te initieren is vaak toch wel erg prettig.
Jup, was gewoon een erg foute pick, team was geloof ik: Olaf top, Morgana mid, Kayle jungle, Corki bot, Alistar bot. In principe moest Kayle gewoon kunnen gezien Olaf en Alistar redelijk tanky zijn. Achja, volgende keer een andere pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kayle squishy? 1v1 openen met Q en een paar keer E hitten, als de tegenstander dichtbij is laat je je 2 keer hitten en dan W om tea healen gevolgd door R. Ik loop zelf altijd met barrier ipv ignite dus die kan je ook nog poppen. Mocht je het niet winnen Q en W om te ontsnappen en dan nog paar keer hitten met E. Dat doet het bij mij altijd wel goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-10 15:17

Lapras

Ice beam

Je zou Kayle alleen al goed willen leren spelen omdat die nieuwe skin zo cool is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
Spuitelf schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:25:
Naar een goed jaar geen lol te hebben gespeeld maar weer begonnen.. Ik had vroeger geen ervaring met lol/dota/hon type games, en was dan ook bronze in season 2. heb me toen naar silver gekregen.

Naar kwalificatie matches (wist niet wat ik wilde spelen qua role) uit gekomen in bronze 1. Zit nu in silver 3 en heb het idee dat ik qua skills hoger hoor, maar ik maak gewoon vaak verkeerde beslissingen... (kan niet alle champs) en dan is traden ook moeilijker in te schatten.

Helaas zijn er niet echt veel vrienden die goed in lol zijn (silver 4) die me tips kunnen geven over hoe ik mezelf kan verbeteren naast het lezen van guides e.d.

Mijn mailrole is ADC en mijn secundairy roles zijn support of jungle.

Qua champs speel ik het liefst:

AD: Graves / Ezreal / Vayne / Twitch
Support: Taric / Leona / Sona
Jungle: Hecarim / Cho Gath
Mid: Twisted Fate / Nidalee
Top: Renekton / Lee Sin

Op die champs richt ik me dan ook op en speel ook geen andere champs.

Ik heb al mijn gerecorde matches dan ook nog altijd bewaard van s3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Lapras schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:26:
Je zou Kayle alleen al goed willen leren spelen omdat die nieuwe skin zo cool is.
Got the skin, not the skills, daarom probeer ik haar ook veel te spelen nu :9 net als met veel andere champs trouwens. Misschien gaat het de volgende keer een stuk beter in de jungle maar gisteren ging gewoon echt slecht. Mid / bot als hybrid carry gaat best goed trouwens.
Ik zie geen vraag :9

[ Voor 13% gewijzigd door Xevoo op 27-02-2013 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
Xevoo schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:28:
[...]

Got the skin, not the skills, daarom probeer ik haar ook veel te spelen nu :9 net als met veel andere champs trouwens. Misschien gaat het de volgende keer een stuk beter in de jungle maar gisteren ging gewoon echt slecht. Mid / bot als hybrid carry gaat best goed trouwens.

[...]

Ik zie geen vraag :9
Hmm wierd.. ik had meer getyped.. ah well... Ik wil improven maar zie het zelf soms niet.. wellicht mensen die een beter ook hebben en interesse hebben om naar een record van mijn adc play en van mijn support play te kijken? Ben vanavond thuis en kan ze dan even uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

MrVegeta schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:22:
Kayle squishy? 1v1 openen met Q en een paar keer E hitten, als de tegenstander dichtbij is laat je je 2 keer hitten en dan W om tea healen gevolgd door R. Ik loop zelf altijd met barrier ipv ignite dus die kan je ook nog poppen. Mocht je het niet winnen Q en W om te ontsnappen en dan nog paar keer hitten met E. Dat doet het bij mij altijd wel goed :).
Ja, ze is squishy. In teamfights ben je in een scheet dood zonder je ulti als je even niet goed gepositioneerd staat. Dat geldt al helemaal als jungler waar je smite nodig hebt en minder gold hebt om items te kopen en standaard underleveled bent tov de AP mid en bruiser top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Vicarious schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:58:
[...]

Ja, ze is squishy. In teamfights ben je in een scheet dood zonder je ulti als je even niet goed gepositioneerd staat. Dat geldt al helemaal als jungler waar je smite nodig hebt en minder gold hebt om items te kopen en standaard underleveled bent tov de AP mid en bruiser top.
With ^ gisteren was de afweging tussen damage items of items om langer te overleven dus erg moeilijk. Ik heb uiteindelijk gekozen voor damage items maar dit is ook een verkeerde keus geweest. Nogmaals, ik denk dat het erg goed kan, maar dat je inderdaad de goede team comp er voor moet hebben. En ook de goede items kiezen (maar dat is altijd zo met elke champ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-10 15:17

Lapras

Ice beam

Kayle kan geniale dingen in team fights doen, maar dit vereist wel goede coordinatie. Verder is ze inderdaad vrij squishy. Ik vind haar W niet top voor sustaining. Daarnaast moet je goed je E timen.

Overigens is het nog wel interessant om te kijken of je AP, AD of hybrid Kayle wilt. Ik kies zelf voor AP, maar hybrid heeft ook zeker nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lapras schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:41:
Kayle kan geniale dingen in team fights doen, maar dit vereist wel goede coordinatie. Verder is ze inderdaad vrij squishy. Ik vind haar W niet top voor sustaining. Daarnaast moet je goed je E timen.

Overigens is het nog wel interessant om te kijken of je AP, AD of hybrid Kayle wilt. Ik kies zelf voor AP, maar hybrid heeft ook zeker nut.
Ikzelf ga voor AP + rageblade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-10 14:05
Zelf speel ik Kayle vaak met Berserkers Boots, Nashor Tooth, Rageblade als basis... Werkt vaak goed, welke rol je ook hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Laatst online: 03-10 13:44
Beetje laat, vraag staat al 2 pags terug, maar zilean is geen trollpick als support. Wel moet je rekening houden dat je geen shield of heal hebt voor je carry, en je hem enkel speed kan geven op de eerste levels. Je ult is natuurlijk wel ge-ni-aal als hij goed geplaatst is om je carry te redden.

Ook zijn je bombs early game zo pijnlijk, zelfs als je geen AP runes / masteries neemt. In het begin kan je echt heel zwaar zonen en harrassen. Maar omdat hij zo weinig genomen wordt, denken mensen snel dat het een trollpick is.

@spuitelf, ik wil wel een match bekijken. Moet wel zeggen dat ik zelf geen grote expert ben, en meer dan 1 match ga ik waarschijnlijk ook geen zien want het is toch snel een 30-45 minuten per match, maar alle beetjes helpen, nee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
"PLEASE UNINSTALL AND DIE YOU FCKING NOOB BITCH"

Jup, Bronze I :) en ja ik was slecht bezig maar ik ging écht slechter spelen hierdoor.. (overigens had ik steeds wel mn stuns goed met Leona maar ach..).

• Inrage
Nieuwe trend in LCS NA lijkt wel Xerath te zijn... moet ik ook maar eens proberen :)

• Damien

Damien

-iwnl-

Zucht gisteren weer van die geweldige games. Snap niet waarom mensen support pakken als ze niet als support willen fungeren (warden / harras of healen / support items kopen). Gisteren 2 games waar ik helaas weer gedoomed was om mijn minst favoriete rol te spelen. AD Carry, eerste potje als Tristana, sta ik met een Nami in de lane vs een Caitlyn en Morgana. Morgana was continu bezig om haar pool onder mij te gooien en doordat ik dat aan het ontwijken was schoot Cait vervolgens een Q om zo mij iig nog wat damage te geven. Nou zou ik verwachten dat Nami dan iig de moeite deed om eens een heal naar mij te gooien, maar nee hoor die was druk bezig met autoattacken van de minions. Dus ik wens hem veel succes en koop ondertussen wat pots en wards in base, kill wolves op de weg naar bot. Waarna hetzelfde scenario afspeelt. Heb hem toen vriendelijk verzocht om de lane maar helemaal uit te gaan aangezien hij toch niet als support wilde spelen dat hij dan maar lekker rond ging roamen. Dat werd beantwoord met een "stfu". Waarna ik hem de keuze gaf om of weg te gaan of dat ik zelf ging roamen, vervolgens ging hij dus eindelijk weg. Goed het was een 1v2 lane maar met mijn eigen wards + pots kon ik de lane uiteindelijk winnen en had een double kill te pakken op Cait en Morg. Game eindigde een 5/0/3 score voor me en een 20 min surrender van de enemy kant.

Game daarna, weer mijn minst favoriete rol. Ditmaal met een Leona support, die vanaf level 1 er gelijk in duikt. Vervolgens wordt ze kapot genuked door Tristana en Blitz, waarna Trist haar FB pakt. Ze gaat terug om te kopen en binnen mum van tijd lag ik zelf op de grond. Er werden zoals weer vaak geen wards geplaatst waarop ik weer hetzelfde traject ging qua buys. Pakte ditmaal minder goed uit en eindigde met een prachtige 0/4/0 score.

Dit is ook hoofdzakelijk de reden dat ik geen AD Carry wil spelen, je krijgt maar 3x in de 10 games een fatsoenlijke support die ook daadwerkelijk support wil spelen, voor de rest van de tijd zijn het Morgana's/Lux's/Leona's (die haar puur pakken omdat het bekend staat als Blitz counter, maar niet weten hoe de fucking champ werkt)/Fiddlesticks en dan maar full AP bouwen. Kijk ik heb er geen probleem mee, als je weet wat je doet, zolang je geen flauw idee hebt wat je doet, speel dan geen support. Ga dan zelf lekker AD Carry pakken, dan support ik je wel.

• Lointje
  • Laatst online: 03-10 13:44
Xerath is wel handig omwille van zijn immense range. Maar net als elke mid champ zijn er spellen waar je hem mensen ziet opeten, en er zijn spellen waar hij echt gewoon niet aan te pas komt :)

En damien, misschien spelen ze adc nog slechter dan hun support? Of gewoon pech kan ook. Ik heb potjes dat ik echt het verschil maak als support, en er zijn spellen dat ik echt de ene fout na de andere maak en uiteindelijk meer bezig ben met het zorgen dat ik ergens terug wat health heb ipv andere zaken. (wards enzo zetten blijf ik wel doen uiteraard).

• Damien

Damien

-iwnl-

Lointje schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:53:
Xerath is wel handig omwille van zijn immense range. Maar net als elke mid champ zijn er spellen waar je hem mensen ziet opeten, en er zijn spellen waar hij echt gewoon niet aan te pas komt :)

En damien, misschien spelen ze adc nog slechter dan hun support? Of gewoon pech kan ook. Ik heb potjes dat ik echt het verschil maak als support, en er zijn spellen dat ik echt de ene fout na de andere maak en uiteindelijk meer bezig ben met het zorgen dat ik ergens terug wat health heb ipv andere zaken. (wards enzo zetten blijf ik wel doen uiteraard).
Dat zou heel goed kunnen, maar daar kan ik als support nog een verschil in maken, zij als support maken simpel het verschil dat een game die al niet lekker loopt nog minder gaat. Ik bedoel een support die erin blijft duiken zonder te warden of na 1 mislukte kill maar onder de toren blijft staan zonder enige vorm van toegevoegde waarde te geven behalve exp stelen, heeft totaal geen nut op bot. Men denkt ook dat als ze een ward kopen ze al voldoende hebben gedaan als support. Maar er zit toch echt wat meer achter, zoals hier al vaker voorbij is gekomen op het forum.

Pagina: 1 ... 13 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.