Aan iedereen die denkt dat games met 4 leeghoofden sowieso verloren zijn: 'U heeft ongelijk!'
Zoek jezelf een champ waarmee je ongelofelijk hard kan carryen en doe het! Ik win ook al lange tijd steeds mijn lanes, maar door het ongeluk van ongelofelijk slechte teams te krijgen toch steeds verloren.. Nu was mijn probleem dat ik het steeds op de teams schoof (wat ook wel zo was, want ik had altijd uitstekende scores), in plaats van een manier te zoeken om deze games toch te kunnen winnen. Ik heb dan ook een switch gemaakt in mentaliteit en gewoon gezegd: 'Als je jezelf toch te goed vindt voor deze league dan moet je ook games met leeghoofden naar de overwinning kunnen carryen!' Ik heb dan met een ingesteldheid beginnen van 'Ik vs 5' en alles wat m'n teammates doen is gewoon bonus. En ik heb ook de champion gevonden waarmee ik waanzinnig lekker kan carryen: Twisted Fate!
Een voorbeeld van een game gisteren:
We lagen met ons team direct een goeie 7-18 achter. Ik was als enige mijn lane aan het winnen. Toen ben ik beginnen ganken en kwamen we rustig terug in de game. Onze Darius was echter een complete noob die constant solo roamde (en dus free kills aan het enemy team doneerde).. Dus om hem te carryen zou ik m'n uberspel moeten bovenhalen. Ook onze ADC, caitlyn, stond 0-6-6.. En de enemy ADC, Ezreal, was onmiddellijk vrij fed..
Ik zag het eerlijk waar even niet meer zitten, maar herinnerde me dan: 'Als je niet kan carryen in deze league en met zo'n noobs, ben je het ook niet waard te stijgen..' Ik dus: 'fok dat! Lets roll!' Vi was wel decent en Janna was ook nog redelijk. Ik ben toen als een gek beginnen carryen en heb die mannen gesteamrolled! Iedereen op het einde, ook de enemies van: "Respect TF!!" Ik mijn kraagske wat losser gemaakt en lekker alle lof ontvangen

Maar al zeg ik het zelf, ik heb zotte plays gedaan. Ik heb aan Vi gevraagd om de replay door te sturen want ie heeft die lolrecord dinges.. Hier is alvast een pic van de eindscore:
http://imageshack.us/photo/my-images/837/ownedi.jpg/
Hopelijk volgt de replay nog. Het matchke is een waar genot om te checken
Maar dus aan iedereen die denkt dat ze te goed zijn voor hun league: BEWIJS HET DAN!! Je kan echt solo een team carryen. Dit wilt niet zeggen dat je 1 v 5 heads on kunt vechten, maar je kan wel winnen door slimme plays doen. En ja, sommige games zijn oncarrybaar, maar dat is een minderheid. Wijzig gewoon je ingesteldheid en een game is nooit over voor de Nexus down is!!