[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 138 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.661 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Called it ;) Mordekaiser not weak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 00:12:
[...]
Called it ;) Mordekaiser not weak!
Helaas is ie (te) goed te counteren :P

Heb hem vaak met succes gespeeld, maar ik ken helaas ook de beperkingen.

Omdat ie zijn lane standaard pusht, ben je kwetsbaar voor ganks, zeker omdat je early game nog weinig shield kan opbouwen en geen enkele escape hebt.

Komt nog bij dat Morde niet opgewassen is tegen ranged ap mids zoals Ziggs/Lux bijvoorbeeld. Elke ranged poke champ die in staat is vanaf een veilig afstand Morde's shield weg te poken en niet perse in zijn E range hoeft te komen, kan Morde behoorlijk pijn doen. Als je daarmee alleen nog maar zijn farming power kan stoppen, heb je Morde in feite al deels onschadelijk gemaakt.

Op top werkt ie eigenlijk beter, maar ook dat heeft weer zijn nadelen.

[ Voor 59% gewijzigd door Koekiemonsterr op 24-01-2014 04:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zymo656
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07-2020
Ik ben altijd al een grote fan Mordekaiser. In S1, 2 en begin 3 veel gespeeld.

Hij is inderdaad goed te counteren, door bijvoorbeeld een cassiopeia of de hierbovengenoemde AP mid's.
Maar ik zou hem zo picken tegen een Gragas (welke momenteel zeer populair is) en bijvoorbeeld tegen een Kassa/fizz.

Je zag in de vorige seizoenen, voornamelijk 1 en 2, ook nog regelmatig Tankkaiser, maar ik vond dat nooit een toevoeging aan het team. Pak dan daadwerkelijk een tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

zymo656 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 02:56:

Hij is inderdaad goed te counteren, door bijvoorbeeld een cassiopeia of de hierbovengenoemde AP mid's.
Maar ik zou hem zo picken tegen een Gragas (welke momenteel zeer populair is) en bijvoorbeeld tegen een Kassa/fizz.

Je zag in de vorige seizoenen, voornamelijk 1 en 2, ook nog regelmatig Tankkaiser, maar ik vond dat nooit een toevoeging aan het team. Pak dan daadwerkelijk een tank
Tegen een Fizz pak ik Malzahar met zijn space aids en ga ik Fizz zijn farm deny-en. Vanaf level 6 rol je Fizz omver voordat hij uberhaupt een Sheen heeft. Was gisteren malzahar tegen Fizz en dat gaat zo makkelijk.

Zou Malzahar ook niet werken tegen morderkaiser? Je kan lekker farmen met je E en je spell combo vanaf level 6 doet enorm veel damage. Q,E,W,R + Void vanaf 6 en dan zou morder wel dood moeten zijn, zelfs met zijn passive.

Totaal iets anders:
Mijn stiefzoon was gisteren Astro Boy aan het kijken en het eerste wat ik dacht toen ik ZOG zag, Blitzcrank!

:')

https://www.google.nl/sea...cQ_AUoAQ&biw=1280&bih=880

Afbeeldingslocatie: http://pics.livejournal.com/e14/pic/000hsf2s

[ Voor 15% gewijzigd door Meneer iCy op 24-01-2014 08:26 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 00:53:
[...]

Helaas is ie (te) goed te counteren :P

Heb hem vaak met succes gespeeld, maar ik ken helaas ook de beperkingen.

Omdat ie zijn lane standaard pusht, ben je kwetsbaar voor ganks, zeker omdat je early game nog weinig shield kan opbouwen en geen enkele escape hebt.

Komt nog bij dat Morde niet opgewassen is tegen ranged ap mids zoals Ziggs/Lux bijvoorbeeld. Elke ranged poke champ die in staat is vanaf een veilig afstand Morde's shield weg te poken en niet perse in zijn E range hoeft te komen, kan Morde behoorlijk pijn doen. Als je daarmee alleen nog maar zijn farming power kan stoppen, heb je Morde in feite al deels onschadelijk gemaakt.

Op top werkt ie eigenlijk beter, maar ook dat heeft weer zijn nadelen.
Op Top is hij eigenlijk NOG makkelijker te ganken, vooral als je de bovenste zijde (ik weet nooit of dat nou blue of purple of green of red is) hebt aangezien ze dan via de river EN via de tribrush kunnen komen. Dat gezegd hebbende: Morde moet je naar mijn mening alleen als counterpick nemen en dan veilig spelen. zodra je lane gepusht wordt ga je gewoon roamen of wraiths/wolves pakken. Gotta keep dat farm up ;)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 08:21:
[...]

Tegen een Fizz pak ik Malzahar met zijn space aids en ga ik Fizz zijn farm deny-en. Vanaf level 6 rol je Fizz omver voordat hij uberhaupt een Sheen heeft. Was gisteren malzahar tegen Fizz en dat gaat zo makkelijk.

Zou Malzahar ook niet werken tegen morderkaiser? Je kan lekker farmen met je E en je spell combo vanaf level 6 doet enorm veel damage. Q,E,W,R + Void vanaf 6 en dan zou morder wel dood moeten zijn, zelfs met zijn passive.
Maar Malzahar is een weak pick, dus je benadeelt je team. Een mage die zichzelf stunned heeft in deze mobiele meta weinig plek. Heb Malz's die early door mid fed zijn geraakt hard zien afvallen in de lategame. DoTs en een zelf-stun zijn niet praktisch in teamfights.

En Malz werkt niet echt tegen Morde. Je kan je E casten op creeps, maar Morde bullied je daarna weg bij de wave. Jij pushed harder, dus het nadeel van Morde (geganked worden door push) vervalt. Met shield up en W kan Morde een actieve E tanken zonder damage te nemen. Ook spellvamped hij hard met zijn ult.

Ik zou Morde zelf nergens anders dan mid spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 21:13
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:30:
[...]

Maar Malzahar is een weak pick, dus je benadeelt je team. Een mage die zichzelf stunned heeft in deze mobiele meta weinig plek. Heb Malz's die early door mid fed zijn geraakt hard zien afvallen in de lategame. DoTs en een zelf-stun zijn niet praktisch in teamfights.
Yep, heel tegenstrijdig om jezelf vast te zetten als APC. Net als Urgot zijn ult (als hij adc speelt), die je dan in het enemy team swapped.

Overigens gisteren mijn placement matches afgemaakt. Ik was Gold IV en was afgezakt door inactiviteit naar Silver I. 8 van de 10 placement matches gewonnen en ben nu Gold III :).
Tijdens de placement matches elke keer tegen een team die allemaal rond de Gold II was en mijn team rond de Silver II 8)7 (Speel met Silver V gast duo). Meeste games door ons gecarried, maar de laatste ging echt slecht (Weet niet of het aan de placement zenuwen lag of niet). Natuurlijk wordt ik niet een keertje zelf gecarried voor de verandering :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nelusz schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:44:
[...]

Yep, heel tegenstrijdig om jezelf vast te zetten als APC. Net als Urgot zijn ult (als hij adc speelt), die je dan in het enemy team swapped.
Urgot bouw je sowieso also bruiser, zelfs op bot lane. Standaard ADC build Urgot is... useless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:46:
[...]

Urgot bouw je sowieso also bruiser, zelfs op bot lane. Standaard ADC build Urgot is... useless.
Fixed,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:30:
[...]

En Malz werkt niet echt tegen Morde. Je kan je E casten op creeps, maar Morde bullied je daarna weg bij de wave. Jij pushed harder, dus het nadeel van Morde (geganked worden door push) vervalt. Met shield up en W kan Morde een actieve E tanken zonder damage te nemen. Ook spellvamped hij hard met zijn ult.

Ik zou Morde zelf nergens anders dan mid spelen.
Bedankt! Weet ik in ieder geval dat Malz geen viable pick is tegen morder.

Ik weet dat Malz niet een hoog potentieel lategame heeft in de teamfights, maar je kan wel heerlijk pushen als mage door je E spell en je void. Als firstpick is malzahar inderdaad weak, maar malz kan goed functioneren als counterpick voor Fizz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:06
Fizz is sowieso een bagger ding om tegen te spelen. Malzahar zou handig zijn tegen hem omdat hij in een teamfight niet zomaar erin kan springen, want dan eet hij jouw stun. Maar goed, Lichbane Fizz eet ADC levend.

Ik behoud mijn 100% winrate met Yasuo, eindelijk een champ die ik leuk vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:14
Zebby schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:03:
Fizz is sowieso een bagger ding om tegen te spelen. Malzahar zou handig zijn tegen hem omdat hij in een teamfight niet zomaar erin kan springen, want dan eet hij jouw stun. Maar goed, Lichbane Fizz eet ADC levend.

Speel je solo of met vrienden? Onlangs stonden we tegen een premade team in draft: vi, janna, malphite, yasuo en een of andere adc. Moet zeggen dat die yasuo wel unlimited ult mogelijkheden had. Op je eentje is het al wat moeilijker in teamfights want je moet eerst 2 Q's hitten binnen redelijke tijd voor je een knockup kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Zebby schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:03:

Sowieso wordt Yasuo binnenkort generfed denk ik. Heb vernomen dat hij op komende toernooien in ieder geval niet beschikbaar is.
Overigens had ik gisteren doordat het enemy team geen normale bans deed geen ban meer over voor Yasuo. Man wat is hij een pain in the ass, hij won tijdens de eerste gank gewoon 1v2 (mijn Fizz was wel low hp). Uiteindelijk had hij 4 kills (2x Fizz kwam terug in de lane maar ging dan meteen weer dood) en toen dacht ik al "Nu moet ik hem echt stoppen". Uiteindelijk met Fizz 2 goede ganks op hem gecoordineerd en de kills aan hem gegeven. Daarna kon Fizz wel snowballen op hem gelukkig.

Ik vind Yasuo een iets te grote lane bully met gigantische movement. Zijn ult ben ik nog niet eens erg van onder de indruk (tenzij het team er op gebouwd is). Als zijn base damage iets omlaag gaat wordt het al een stuk realistischer denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

zymo656 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 02:56:

Ja klopt, in Season 3 ranked matches pakte ik Morde nogal eens als ik een Fizz/Kassa/Diana tegenover me had. Ik speelde Morde dan ook eigenlijk puur als counter pick op mid.
Maar ja, nu zie je die assassins minder, dus is Morde ook minder viable zou ik zeggen. Helaas.

Tegen Gragas zou ik toch oppassen met Morde. Als je Gragas met E wilt raken is het voor hem koud kunstje om zijn Q op je gooien; de range is dan voor zijn Q vrij kort, dus makkelijk te raken. En als ie er dan meteen E charge + via W sterkere aa's achteraan gooit, wordt het lastig.
Gragas is beter te bestrijden met Ziggs bijvoorbeeld.
Vicarious schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 09:07:
[...]
Op Top is hij eigenlijk NOG makkelijker te ganken, vooral als je de bovenste zijde (ik weet nooit of dat nou blue of purple of green of red is) hebt aangezien ze dan via de river EN via de tribrush kunnen komen. Dat gezegd hebbende: Morde moet je naar mijn mening alleen als counterpick nemen en dan veilig spelen. zodra je lane gepusht wordt ga je gewoon roamen of wraiths/wolves pakken. Gotta keep dat farm up ;)
Yup, dat is waarom ik Morde ook nog nooit in ranked op Top heb gespeeld. In Normals vaak genoeg gedaan. Werkt vaak prima tegen aanzienlijk deel van de melee top champs, maar helaas is de weg terug naar je eigen turret veel langer dan op mid. En inderdaad, je moet eigenlijk zowel river als tribush warden en dat is eigenlijk niet te doen.
Ook al is het vaak erg leuk na lvl 6. Als je je top opponent tot zeg maar half hp of nog minder hebt gepoked, en er komt een gank, dan vliegt die top opponent er vaak vol in. Prima: Volle burst incl ulti op die top gast, vaak gaat ie dan dood terwijl jij nog net genoeg hp overhebt, je krijgt je ghost, je shield stackt nog sneller, en kan in potentie de jungle ganker ook nog killen :) Hue hue hue hue hue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Nelusz schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 11:41:
Ik vind Yasuo een iets te grote lane bully met gigantische movement. Zijn ult ben ik nog niet eens erg van onder de indruk (tenzij het team er op gebouwd is). Als zijn base damage iets omlaag gaat wordt het al een stuk realistischer denk ik.
Oh wee als Yasuo niet generfed wordt :)

Zijn base dmg is inderdaad al erg hoog, en koppel daar die enorme movement en eindeloos veel defensieve opties aan toe, en ja: overpowered imo. En oh ja, ook nog ranged CC....

Soms doet ie me denken aan een soort Mordekaiser, maar dan i.t.t. Morde wél met gapclosers/movement shizzle én CC.
Ja I know, deze vergelijking is appels met peren, maar gaat me vooral om zijn shield. Werkt anders dan bij Morde, maar Yasuo krijgt hem in feite 'gratis' zonder dat het hem moeite/hp kost. Tegen champs die het moeten hebben van een ranged ability om dmg te doen, is Yasuo een pain in the ass, met name door zijn shield.

Stel je staat Lux mid vs Yasuo. Standaard probeer je je enemy mid te poken door met name E + aa. Leuk, maar werkt niet goed tegen Yasuo. De dmg van E wordt grotendeels geabsorbeerd door zijn shield. Dus moet je eigenlijk eerst één of twee aa's doen om zijn shield te proccen, en dan pas een E gooien. Leuk, maar aa range betekent in range voor Yasuo Q whirlwind of de kans voor hem naar je toe te dashen met alle gevolgen van dien. En oh ja, ook nog een wall voor als ik bijv een Q probeer te raken, etc

Veel te sterk, Yasuo's kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hij is nog steeds bugged, dus na zijn ult heb je ook nog 3sec stun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:26
Bugged? Als je met Yasuo ult doet wie stun je dan en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 13:00:
Bugged? Als je met Yasuo ult doet wie stun je dan en hoe?
Na je ult blijven slachtoffers nog een aantal seconden staan waar ze ge-ult werden zonder te kunnen bewegen. Om deze redenen was hij uitgeschakeld. Hij is inmiddels weer terug, maar deze bug blijft zich voordoen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=z-2GyAX-KiI]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:06
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 12:31:
[...]

Oh wee als Yasuo niet generfed wordt :)

Zijn base dmg is inderdaad al erg hoog, en koppel daar die enorme movement en eindeloos veel defensieve opties aan toe, en ja: overpowered imo. En oh ja, ook nog ranged CC....

Soms doet ie me denken aan een soort Mordekaiser, maar dan i.t.t. Morde wél met gapclosers/movement shizzle én CC.
Ja I know, deze vergelijking is appels met peren, maar gaat me vooral om zijn shield. Werkt anders dan bij Morde, maar Yasuo krijgt hem in feite 'gratis' zonder dat het hem moeite/hp kost. Tegen champs die het moeten hebben van een ranged ability om dmg te doen, is Yasuo een pain in the ass, met name door zijn shield.

Stel je staat Lux mid vs Yasuo. Standaard probeer je je enemy mid te poken door met name E + aa. Leuk, maar werkt niet goed tegen Yasuo. De dmg van E wordt grotendeels geabsorbeerd door zijn shield. Dus moet je eigenlijk eerst één of twee aa's doen om zijn shield te proccen, en dan pas een E gooien. Leuk, maar aa range betekent in range voor Yasuo Q whirlwind of de kans voor hem naar je toe te dashen met alle gevolgen van dien. En oh ja, ook nog een wall voor als ik bijv een Q probeer te raken, etc

Veel te sterk, Yasuo's kit.
Ik vind hem leuk door de "snelle" kit die hij heeft. Je kan vaak poken met Q (dat lang niet zo veel doet tot je Statikk Shiv hebt, en erg korte range heeft) en de TOrnado doet niet echt super veel meer. E is fantastisch als gap closer of escape, maar is vooral nuttig voor meer flow. Zijn ult ben ik eigenlijk niet eens zo van onder de indruk. Pas op level 2/3 begint het damage te doen.De bug heb ik ook nog niet gezien overigens!
Wind Wall is fantastisch en in lane niet zo heel spannend (afhankelijk van je tegenstander), maar echt overpowered voor siegen bij turrets of het doen van dragon/baron.

Overall ben ik het eens dat hij nu te sterk is. Zijn damage met 2 items is te hoog. Ik zat zelf eens tegen een 6 damage item Yasuo, als relatief fed Jax - dat verloor ik binnen 2 seconden na mijn E stun met 3 tank items en botrk/trinity. Absurde damage.

Ik vind Yasuo net Master Yi, maar dan met meer mobility en geen true damage. Wat je neit merkt, want je kan 90-100% crit halen zonder moeite.

Dan nog vind ik hem gewoon lekker spelen. Ik doe het niet omdat hij fotm is :) Zoals ik zei is dit de eerste champion die ik echt leuk vind, normaal wissel ik iedere game van champ. Meest gespeelde champ is Diana met 14x over de laatste 300 games. En dat was voor de slopende nerfs/meta change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik heb al een aantal keer tegen yasuo op top gestaan, maar had eerlijk gezegd niet zoveel moeite met hem. Met renekton kon ik hem prima aan.. de eerste paar levels zijn nog pittig, maar daarna kan ik easy traden. (en ik ben echt geen goeie renekton speler)

Of ik heb natuurlijk geen goede yasuo tegen me gehad, maar dit is mijn ervaring met hem.

[ Voor 6% gewijzigd door GeleFles op 24-01-2014 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:49
moet je level 30 zijn om ranked te mogen spelen? hoor mensen over dat ze in de bronze league of silver enzo zitten, maar kan dat nog nergens vinden. complete n00b here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
EUW servers zijn down. <3 Kan niet inloggen geen antwoord van login servert.

K ga smurfen op russische servert

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
jaydenjarno schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:53:
moet je level 30 zijn om ranked te mogen spelen? hoor mensen over dat ze in de bronze league of silver enzo zitten, maar kan dat nog nergens vinden. complete n00b here!
Ja, je moet inderdaad level 30 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Op http://www.twitch.tv/best_junglah_euw aan het streamen op de russische servert. <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
hij wil bij mij niet echt laden je twitch stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
jaydenjarno schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:00:
hij wil bij mij niet echt laden je twitch stream
volgens mij heeft twitch wat issues. is ie nu wel geladen of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
yep hij doet het. effe dingen afkijken van je haha. als n00b zijnde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
jaydenjarno schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:02:
yep hij doet het. effe dingen afkijken van je haha. als n00b zijnde
ik ben level 14 op deze server dus veel van me afkijken gaat t niet worden hoor <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:14
jaydenjarno schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 14:53:
Je moet inderdaad lvl 30 zijn en je moet ook 16 champs bezitten (free niet meegerekend). Voor normal draft pick moet je er ook 16 champs hebben maar rekenen de free to play wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
als ik nu speel kies ik gewoon pvp normal en dan krijg ik maar de keus uit een aantal champions. waar kan je eventueel je eigen champ kiezen als je die koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaydenjarno schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:14:
als ik nu speel kies ik gewoon pvp normal en dan krijg ik maar de keus uit een aantal champions. waar kan je eventueel je eigen champ kiezen als je die koopt?
In ditzelfde menu komen de champs te staan die je hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ok. heb nu volgens mij een standaard rijtje die ik elke keer zie. dus als ik een ander haal kan ik die selecteren? ik zie veel mensen met Raven spelen. dit lijkt me wel wat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

jaydenjarno schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:17:
ok. heb nu volgens mij een standaard rijtje die ik elke keer zie. dus als ik een ander haal kan ik die selecteren? ik zie veel mensen met Raven spelen. dit lijkt me wel wat :D
Klinkt als een leuke nieuwe champ ;) wat kan Raven allemaal? :+

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. En Riven bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Damienx2 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:18:
[...]

8)7 8)7

Vanavond weer Fnatic in LCS :D. Volgen jullie ook de LCS of boeit het jullie niet echt? Heb al gezien dat er een aantal mensen hier het er eens kort over hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste seizoen begon LCS op het laatst erg saai te worden, maar op het moment trekken veel teams (Roccat, wat een helden), veel nieuwe (of juist oude) dingen uit de kast, wat mijn intresse wel weer heeft gewekt. Ook het [A] debacle is interessant geweest om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

DivineNL schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:21:
[...]

8)7 8)7

Vanavond weer Fnatic in LCS :D. Volgen jullie ook de LCS of boeit het jullie niet echt? Heb al gezien dat er een aantal mensen hier het er eens kort over hebben :p
Ik wel ja. Alliance/Gambit/Fnatic in volgorde van meeste support ;). En in NA: EG/CLG/C9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
dat zeg ik Riven. maar dan met een spellingsprobleem is dat Raven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:18:
[...]

The league of Raven

Afbeeldingslocatie: http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2012/342/8/9/league_of_draven__5_by_cyriixx-d5nduvw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

jaydenjarno schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:24:
dat zeg ik Riven. maar dan met een spellingsprobleem is dat Raven.
Vindt het een mooie naam voor een nieuwe champ hoor! En dat is geen geintje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ah bah... nou die naam kan ook weer in de dumpster :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
tja. soms heb ik een briljante ingeving waar ik niets vanaf weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Damienx2 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:23:
[...]

Ik wel ja. Alliance/Gambit/Fnatic in volgorde van meeste support ;). En in NA: EG/CLG/C9.
Ben al 4/5 jaar Fnatic "fan" (Al sinds HoN :p) en na Fnatic had ik hoop voor Alliance, ook omdat daar 2 Nederlanders in zitten :D

NA: TSM & EG, al kijk ik ook graag naar C9 natuurlijk maar vind bjergsen echt een geniale speler om naar te kijken, die acties die hij vorige week maakte waren geniaal.

Hij heeft overigens wel een boete van 2000 dollar aan zijn broek hangen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
ok. heb nu volgens mij een standaard rijtje die ik elke keer zie. dus als ik een ander haal kan ik die selecteren? ik zie veel mensen met Riven spelen. dit lijkt me wel wat :D
Ik zou als je net begint niet zo snel 6300 IP aan een champion uitgeven. Je kunt dan imo beter een hele rits goedkopere halen, maar dat moet je uiteraard zelf weten.
Lijstje: Thormodo in "[PC] League of Legends - Deel 8"

[ Voor 8% gewijzigd door Thormodo op 24-01-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

DivineNL schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:28:
[...]

Ben al 4/5 jaar Fnatic "fan" (Al sinds HoN :p) en na Fnatic had ik hoop voor Alliance, ook omdat daar 2 Nederlanders in zitten :D

NA: TSM & EG, al kijk ik ook graag naar C9 natuurlijk maar vind bjergsen echt een geniale speler om naar te kijken, die acties die hij vorige week maakte waren geniaal.

Hij heeft overigens wel een boete van 2000 dollar aan zijn broek hangen :p
Op C9 na zijn het bij mij allemaal underdog teams, het net niet gehalte van bijna elk seizoen. CLG puur om als tegenhanger van TSM te hebben. Terwijl de enige redenen voor mij om TSM te steunen inmiddels weg zijn, weet ik eerlijk gezegd niet waarom ik nog weinig respect voor ze kan opbrengen. (die redenen: The Rain Man & Reginald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

DivineNL schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:28:
[...]

Ik heb zelfs een keer tegen Fnatic op Netgamez gespeeld, weliswaar in een hele andere gamecategorie. Namelijk CS Source.

Maar ik heb daardoor ook enigsinds een zwak voor ze :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ik speel wel eens met Katarina, maar die staat als champ gewoon te koop. krijg je er altijud een paar "gratis"of zoiets. heb MissFortune en Katarina beide al gespeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
jaydenjarno schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:31:
ik speel wel eens met Katarina, maar die staat als champ gewoon te koop. krijg je er altijud een paar "gratis"of zoiets. heb MissFortune en Katarina beide al gespeelt
Dat hebben we je al eens uitgelegd. Elke week is er een nieuwe rotatie van 10 champions:
http://euw.leagueoflegend...tation-2014-season-week-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
ok en die rotatgie is dus hetgene dat ik nu zie. maar als ik er 1 bij wil dan kan ik die kopen en komt als extra bij de rotatie.

en "dat hebben we je al eens uitgelegd" kan wel kloppen maar soms begrijp je dingen anders. dacht namelijk dat die 10 "gratis" waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:26
@DivineNL, Waarvoor heeft hij een boete gekregen dan lol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
jaydenjarno schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:34:
en "dat hebben we je al eens uitgelegd" kan wel kloppen maar soms begrijp je dingen anders. dacht namelijk dat die 10 "gratis" waren.
Waarom zou je elke week 10 gratis champions krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
geen idee. ik ben nieuw in dit spel. dacht dat er misschien 10 gratis waren. niet iedereen kent alle inns en outs al van dit spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
"New free champion rotation (2014 Season: week 1)". Lijkt me toch tamelijk duidelijk. Of je hebt natuurlijk destijds niet de link bekeken, waardoor je het achteraf moet gaan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
is goed thomodo. je hebt helemaal gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:34:
@DivineNL, Waarvoor heeft hij een boete gekregen dan lol?
In het kort: Toen hij NIP ging verlaten moest hij vervanger zoeken voordat hij wegging. Hij heeft toen de mid van LemonDogs een bod gedaan en er zijn er toen 3 van lemondogs over gestapt. Maar hij mag niet, zonder het team zelf op de hoogte te brengen, een aanbod doen op een speler (oid). Vandaar de boete.

Bron: http://forums.euw.leagueo...p?p=14674717#post14674717

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
jaydenjarno schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:36:
geen idee. ik ben nieuw in dit spel. dacht dat er misschien 10 gratis waren. niet iedereen kent alle inns en outs al van dit spel
binnenkort word dit wel het geval
dus niet zo slecht gedacht.

Voor spelers onder een bepaald level word het binnenkort een vast roster die free zijn om het spel mee te leren tot een bepaald level.

Riot neemt dit over van de Garena servers waar dit principe al een hele tijd gehanteerd word. Zo zijn ashe tryndamere etc alle 450 IP champs daar standaard free en ik verwacht dat riot het in US EU en turkije rusland brazilie etc ook zo gaat aanpakken.

http://na.leagueoflegends...ates/patch/patch-41-notes

zie het kopje new player experience

[ Voor 7% gewijzigd door blamauci op 24-01-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
jaydenjarno schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:38:
is goed thomodo. je hebt helemaal gelijk
Hoef je niet zo'n knullig antwoord te geven. Er hebben meerdere mensen uitgebreid antwoord op je vragen destijds gegeven. Dat je die dan niet of half hebt gelezen vond ik nogal frappant.
Ero-Sensei in "[PC] League of Legends - Deel 8"
Verwijderd in "[PC] League of Legends - Deel 8"
Thormodo in "[PC] League of Legends - Deel 8"

@ItsNotRudy: ik doelde dus meer op bovenstaande.

[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 24-01-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:37:
"New free champion rotation (2014 Season: week 1)". Lijkt me toch tamelijk duidelijk. Of je hebt natuurlijk destijds niet de link bekeken, waardoor je het achteraf moet gaan vragen.
Kom op, hij is net nieuw. Hij dacht waarschijnlijk dat de huidige rotatie de 10 standaard gratis champs waren (Als in always free) LoL is de enige Moba die ik ooit gespeeld heb met dit (imo achterlijke) champ-systeem waar je bij je essentiele karakters moet kopen. Niet iedereen leest alle content van de LoL page, deed ik in het begin (en nog steeds) niet.

Maar goed, elke week zijn er 10 verschillende champs vrij te spelen. Elke 2e week na een nieuwe champ release is deze aanwezig in het free roster.
blamauci schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:38:
Riot neemt dit over van de Garena servers waar dit principe al een hele tijd gehanteerd word. Zo zijn ashe tryndamere etc alle 450 IP champs daar standaard free en ik verwacht dat riot het in US EU en turkije rusland brazilie etc ook zo gaat aanpakken.
Heb een tijd op de Garena SEA server gespeeld toen ik in Singapore zat en die hebben niets gratis. (vorige week toen ik even inlogde ook nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:43:
[...]

Kom op, hij is net nieuw. Hij dacht waarschijnlijk dat de huidige rotatie de 10 standaard gratis champs waren (Als in always free) LoL is de enige Moba die ik ooit gespeeld heb met dit (imo achterlijke) champ-systeem waar je bij je essentiele karakters moet kopen. Niet iedereen leest alle content van de LoL page, deed ik in het begin (en nog steeds) niet.

Maar goed, elke week zijn er 10 verschillende champs vrij te spelen. Elke 2e week na een nieuwe champ release is deze aanwezig in het free roster.

[...]

Heb een tijd op de Garena SEA server gespeeld toen ik in Singapore zat en die hebben niets gratis. (vorige week toen ik even inlogde ook nog niet)
dit geld voor de garena taiwan server
niet voor de SEA server. Dat is SINGAPORE en een andere divisie van GARENA. helaas zijn die nogal greedy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:44:
[...]

dit geld voor de garena taiwan server
niet voor de SEA server. Dat is SINGAPORE en een andere divisie van GARENA. helaas zijn die nogal greedy
Vrij kleine demographic. Je komt vaak dezelfde spelers tegen, dus er moet ergens verdient worden om LoL viable te houden in zo'n klein segment als SG/Malaysia. Singapore is gewoon een stad en Malaysia is over het algemeen vrij ruraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
@ thormodo. geen knullig antwoord hoor. maar je wilt zo graag gelijk hebben dus dan krijg je dat ook van me. dat heet aardig zijn.

andere mensen nogmaals bedankt. ik snap nu de rotatie die standaard is. en als ik een extra champ buiten de rotatie wil kan ik die kopen en komt die in de lijst erbij.
thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Damn Blamauci! En ik was net aantekeningen aan het maken hoe ik het beste Shaco in ARAM kan spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaydenjarno schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:52:
@ thormodo. geen knullig antwoord hoor. maar je wilt zo graag gelijk hebben dus dan krijg je dat ook van me. dat heet aardig zijn.

andere mensen nogmaals bedankt. ik snap nu de rotatie die standaard is. en als ik een extra champ buiten de rotatie wil kan ik die kopen en komt die in de lijst erbij.
thanx
De lijst tijdens Champion Select is een overzicht van wat er voor jou beschikbaar is. Dus een verzameling van alle gratis, gekochte en gekregen champs staan hierin. Gratis champs worden met een ( ! ) gemarkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL

thanx
Beetje jammer, die attitude van je richting hem... Hij probeert je toch op weg te helpen en dan krijg je dit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo

thanx
Deze twee posts waren inderdaad niet nodig geweest. Maar dat was dus met in mijn achterhoofd dat we het je al een keer uitgebreid hebben verteld en je het vervolgens nog een keer komt vragen. Ik had je beter gelijk die posts (zie hierboven) kunnen linken, waar we het dus al eens uitgebreid hadden uitgelegd, terwijl jij deed alsof dat niet het geval was.

[ Voor 5% gewijzigd door Thormodo op 24-01-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
@divinityNL. is een reactie op hoe hij mij benadert. heb iedereen die me heeft geholpen juist bedankt. ik kan er helaas (nog) niets aan doen dat ik een n00b ben en dus veel vragen heb. Als iemand je wilt helpen graag, maar om er vanuit te gaan dat dit allemaal duidelijk had moeten zijn niet. ik bedoel er niets mee, maar wil geen zinloze discussie starten erover. het gaat over het spel en niet over andere dingen.

dit is dan ook het laatste hierover want ik wil gaan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Even bij elkaar staan jongens: GROUPHUG! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
@ damienx2 :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
jaydenjarno schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:57:
@divinityNL. is een reactie op hoe hij mij benadert. heb iedereen die me heeft geholpen juist bedankt. ik kan er helaas (nog) niets aan doen dat ik een n00b ben en dus veel vragen heb. Als iemand je wilt helpen graag, maar om er vanuit te gaan dat dit allemaal duidelijk had moeten zijn niet. ik bedoel er niets mee, maar wil geen zinloze discussie starten erover. het gaat over het spel en niet over andere dingen.

dit is dan ook het laatste hierover want ik wil gaan spelen :D
Doe me op zijn minst quoten in plaats van mijn naam zo te schrijven ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

DivineNL schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:55:
Beetje jammer, die attitude van je richting hem... Hij probeert je toch op weg te helpen en dan krijg je dit :?
Als je dat "op weg helpen noemt"....dan heb je een merkwaardige notie van het begrip 'op weg helpen'.

Je kan ook gewoon antwoord geven, zonder die stekelige opmerkingen van de niet nader genoemde hierboven. Jayden is kennelijk nieuw in dit spel, cut him some slack.
thanx
Gewoon je 'knullige' vragen blijven stellen :) Er zijn nog genoeg mensen die gewoon antwoord geven.

En nu weer /on-topic....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:57:
Even bij elkaar staan jongens: GROUPHUG! ;)
en anders swaffel ik ze met Rumble Mid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

iCy schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:00:
[...]

en anders swaffel ik ze met Rumble Mid
En dat wil niemand! ;) _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Jayden: ik snap dat je nieuw bent, en ik begrijp ook wel dat je veel te veel informatie krijgt om allemaal ineens te onthouden. Ons geheugen is immers te programmeren door herhaling, vandaar dat je een aantal keer dezelfde vragen moet stellen denk ik :)

Maar toch, zoals ik al eerder schreef (gisteren geloof ik): Het meeste is in zeer uitgebreide, en soms ook korte maar efficiënte guides op het internet te vinden. Verdere tip: ga spelen, spelen, spelen.
Al de vragen die je hier stelt zijn prima, maar zorg dat je de basics begrijpt, dan begrijp je de antwoorden namelijk beter. Je hebt er niets aan dat hier iemand je verteld hoe je Riven (of Raven :P) precies moet builden, als je zelf niet weet waarom.

Het is overigens wel heel mooi dat je het zo serieus neemt, dus zie het niet als een aanval. Wij lullen allemaal graag over LoL dus dat komt wel goed :). Maar nogmaals: oefenen, oefenen, daarmee leer je de basics: lasthitten, leer jezelf aan elke 3 seconden een korte blik op je map te richten, leer jezelf aan in de korte rustmomenten (bijvoorbeeld een 100% safe recall) te kijken wat er op de rest van de map gebeurd. Leer jezelf aan te pingen, leer reageren op pings van andere enz. enz.

Dat zijn de dingen die de meeste niet onder controle hebben, en daarmee kan je het verschil maken.
Ach who's talking; ik ben net in Bronze geplaatst :), maargoed, mijn probleem blijft bij mijn aggresieve speelstijl liggen. Soms pak ik nog een kill al geef ik ermee 4 assist en een kill weg :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:00:
[...]

Als je dat "op weg helpen noemt"....dan heb je een merkwaardige notie van het begrip 'op weg helpen'.

Je kan ook gewoon antwoord geven, zonder die stekelige opmerkingen van de niet nader genoemde hierboven. Jayden is kennelijk nieuw in dit spel, cut him some slack.

[...]

Gewoon je 'knullige' vragen blijven stellen :) Er zijn nog genoeg mensen die gewoon antwoord geven.

En nu weer /on-topic....
Ik heb geen probleem met knullige vragen hoor, maar als ik een vraag stel of een tip geef terwijl dat al is gezegd krijg ik het ook naar mijn hoofd gegooid dat het al gemeld is en dat ik maar eerst 50 nieuwe posts moet gaan doorlezen voordat ik een tip wil geven of een vraag wil stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-09 14:42

rSNNN

Titel ondertitel

DivineNL, was jij nou GroteKaas? :P

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ero-Sensei schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:01:
Jayden: ik snap dat je nieuw bent, en ik begrijp ook wel dat je veel te veel informatie krijgt om allemaal ineens te onthouden. Ons geheugen is immers te programmeren door herhaling, vandaar dat je een aantal keer dezelfde vragen moet stellen denk ik :)

Maar toch, zoals ik al eerder schreef (gisteren geloof ik): Het meeste is in zeer uitgebreide, en soms ook korte maar efficiënte guides op het internet te vinden. Verdere tip: ga spelen, spelen, spelen.
Al de vragen die je hier stelt zijn prima, maar zorg dat je de basics begrijpt, dan begrijp je de antwoorden namelijk beter. Je hebt er niets aan dat hier iemand je verteld hoe je Riven (of Raven :P) precies moet builden, als je zelf niet weet waarom.

Het is overigens wel heel mooi dat je het zo serieus neemt, dus zie het niet als een aanval. Wij lullen allemaal graag over LoL dus dat komt wel goed :). Maar nogmaals: oefenen, oefenen, daarmee leer je de basics: lasthitten, leer jezelf aan elke 3 seconden een korte blik op je map te richten, leer jezelf aan in de korte rustmomenten (bijvoorbeeld een 100% safe recall) te kijken wat er op de rest van de map gebeurd. Leer jezelf aan te pingen, leer reageren op pings van andere enz. enz.

Dat zijn de dingen die de meeste niet onder controle hebben, en daarmee kan je het verschil maken.
Ach who's talking; ik ben net in Bronze geplaatst :), maargoed, mijn probleem blijft bij mijn aggresieve speelstijl liggen. Soms pak ik nog een kill al geef ik ermee 4 assist en een kill weg :S
Dit inderdaad. Daarbij, als 1 persoon hier een tip geeft dan zijn er weer 3 anderen die een eigen mening daarover hebben dus op internet zoeken voorkomt onnodige discussies :p

Sites die handig zijn om te gebruiken om een champion te leren/bouwen zijn in mijn ogen:
Probuilds.neten solomid.net. Ook geloof ik dat er mensen zijn die mobafire gebruiken maar ben meer fan van de andere 2.

@rSNNN Nee kleine kaas :+ . Maar nee, in game heet ik Divìne. Heette eerst DivineNL maar heb namechange gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:00:
[...]

[...]

En nu weer /on-topic....
Lekker laag zo'n opmerking. Het gaat er niet om of hij nieuw is of niet. Het ging er om dat hij gisteren exact dit uitgebreid door meerdere mensen heeft uitgelegd gekregen. Ik had beter gelijk die linkjes naar die posts kunnen geven misschien, hoewel hij het natuurlijk zelf ook extreem makkelijk had kunnen vinden (zelfs op Google). Wij steken moeite in het maken van posts voor hem. Dan hoop ik dat hij ook moeite steekt in die posts lezen.
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:06:
Laat dan die lichtelijk geïrriteerde toon achterwege; nu zit ik ook weer deze off-topic discussie te voeden. :(
Mag ik, alleen in eerste instantie wel te verstaan, lichtelijk geïrriteerd reageren als ik en anderen gisteren (dus niet vorige week of zo) een paar posts voor hem hebben lopen maken, waarna hij vervolgens weer exact hetzelfde komt vragen. Thanks.

[ Voor 34% gewijzigd door Thormodo op 24-01-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Wij lullen allemaal graag over LoL dus dat komt wel goed :).
Hoe kom je dáááár nou bij? :P
Thormodo schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:05:
[...]

Lekker laag zo'n opmerking. Het gaat er niet om of hij nieuw is of niet. Het ging er om dat hij gisteren exact dit uitgebreid door meerdere mensen heeft uitgelegd gekregen. Ik had beter gelijk die linkjes naar die posts kunnen geven misschien.
Nou precies. Geef dan gewoon de linkjes, of copy paste de info, of verwijs gewoon naar 2 pagina's, etc.

Laat dan die lichtelijk geïrriteerde toon achterwege; nu zit ik ook weer deze off-topic discussie te voeden. :(

[ Voor 58% gewijzigd door Koekiemonsterr op 24-01-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DivineNL schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 15:59:
[...]

Doe me op zijn minst quoten in plaats van mijn naam zo te schrijven ;(
stfu dvninevnl ):

Ach who's talking; ik ben net in Bronze geplaatst :),
De pros ook :') best MMR system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Thormodo schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:05:
[...]

Lekker laag zo'n opmerking. Het gaat er niet om of hij nieuw is of niet. Het ging er om dat hij gisteren exact dit uitgebreid door meerdere mensen heeft uitgelegd gekregen. Ik had beter gelijk die linkjes naar die posts kunnen geven misschien.
Die opmerking moet je niet teveel van aantrekken Thormodo, Een aantal van onze forum gebruikers dragen namelijk een wit harnas en rijden rondjes door deze thread op hun witte paard. Zodra je iets afwijkt van het "standaard" gedrag dan wordt dat gezien als: rage/flame/onbehoorlijk gedrag. Dat blijf je hier helaas altijd houden, sommigen knuffelen gewoon wat meer dan anderen, niets mis mee maar dat men je dan op je plaats probeert te zetten is soms hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
damien wil je niet met me knuffelen dan?

Nee ik vind ook dat onze eigen thormodo gelijk heeft. Het is notabene nog geen 24 uur geleden al helemaal uitgelegd. Dan mag je toch verwachten dat je het niet de dag erop nogmaals moet vragen, plus volgens mij word er hier op tweakers verwacht dat je zelf eerst googeld voordat je een vraag stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:18:
damien wil je niet met me knuffelen dan?
Slet, ik dacht dat ik de enige was :'(

En ach er word zoveel info redundant gegeven. Elke 20 pagina's komt er een nieuweling binnen met een google-bare vraag. Dat hou je wel met 1000en pagina's.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2014 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:38:
[...]

En ach er word zoveel info redundant gegeven. Elke 20 pagina's komt er een nieuweling binnen met een google-bare vraag.
met jou doe ik ook batsen met hem alleen knuffelen
dat is toch niet erg niet rudy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Ik moet zeggen, mijn libido is wel een beetje gezakt door het woord 'batsen'. Zonde want is toch één van de dingen die ik liever doe dan LoL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ero-Sensei schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:50:
Ik moet zeggen, mijn libido is wel een beetje gezakt door het woord 'batsen'. Zonde want is toch één van de dingen die ik liever doe dan LoL :)
Haha, QFT 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Ero-Sensei schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:50:
KEI HARD NEUKEN DAN KERELTJE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

blamauci schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:18:
damien wil je niet met me knuffelen ?
Tuurlijk wel. Jij bent mijn Elise/Shaco god! Dus doe ik graag knuffelen voor wat pro-tips!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:38:
[...]

En ik dan???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cable-one
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 17:03
Hoeveel rune pages heeft men hier gemiddeld ?

Ik heb geen cent uitgeven en heb alles met ip gekocht.
Nu in totaal 9 pages.

2 generieke, support en adc.
Daarnaast maak ik voor elke champ graag een aparte runepage.

Hoe zit dat met jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
cable-one schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 17:10:

Nu in totaal 9 pages.

Hoe zit dat met jullie ?
heb er 16
2x 7 gekocht met RP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu in totaal 9 pages.

Hoe zit dat met jullie ?
15, een RP bundle gekocht en de rest los met IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Nu in totaal 9 pages.

Hoe zit dat met jullie ?
20 en allemaal gebasseerd op toplane. Andere lanes kan ik met deze pages ook spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Heb er nu 12, en kom nog tekort :) Waar blijft de volgende 2 for 1 runepage IP aanbieding? :)

Ja ik maak ook graag aparte runepage per champ; daarom kom ik er altijd wel wat tekort.

Zo heb ik er één speciaal voor Galio voor de MR, ook al speel ik hem niet heel vaak.

En voor Ziggs werkt hybrid pen marks wel prima, maar er zijn volgens mij geen andere ap mids die dat goed kunnen gebruiken, dus heb je wéér een page speciaal voor maar één champ. Schiet niet op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:14:
[...]

Heb er nu 12, en kom nog tekort :) Waar blijft de volgende 2 for 1 runepage IP aanbieding? :)

Ja ik maak ook graag aparte runepage per champ; daarom kom ik er altijd wel wat tekort.

Zo heb ik er één speciaal voor Galio voor de MR, ook al speel ik hem niet heel vaak.

En voor Ziggs werkt hybrid pen marks wel prima, maar er zijn volgens mij geen andere ap mids die dat goed kunnen gebruiken, dus heb je wéér een page speciaal voor maar één champ. Schiet niet op :)
Akali, Diana, Elise... hyb pen kan op de meeste champs wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:18:
Akali, Diana, Elise... hyb pen kan op de meeste champs wel.
Ja Elise kan inderdaad, al speel ik haar uitsluitend in de jungle en dan gebruik ik weer een aparte runepage met attack speed marks voor snellere clear :)

Zou geen hybrids op Diana gebruiken. Gaat bij haar niet om de aa's, maar om de burst via spells en haar passive cleave. En die cleave scaled met ap en is magic dmg.

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 24-01-2014 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:23:
[...]

Ja Elise kan inderdaad, al speel ik haar uitsluitend in de jungle en dan gebruik ik weer een aparte runepage met attack speed marks voor snellere clear :)

Zou geen hybrids op Diana gebruiken. Gaat bij haar niet om de aa's, maar om de burst via spells en haar passive cleave. En die cleave scaled met ap en is magic dmg.
En hoe wil jij die passive triggeren als ik mag vragen
zonder aa's te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:29:
[...]

En hoe wil jij die passive triggeren als ik mag vragen
zonder aa's te doen?
Speel Diana vooral met hybrids als je denkt dat dat werkt, not me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:14:
Hybrid vind ik nogal vreemd op Ziggs. Ja zijn passive is een AA die gebuffed is. Maar die buff doet magic damage. Daarnaast scalen al zijn skills met AP en doen ze allemaal magic damage.

Hetzelfde verhaal geldt voor Diana. Ze mag dan wel aanvallen als melee, maar die buff is toch echt magic damage. AS marks zouden helpen bij haar om de buff eerder te krijgen (wat men "vroeger" vaak deed), maar magic pen doet waarschijnlijk meer.

[ Voor 19% gewijzigd door Thormodo op 24-01-2014 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Thormodo schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:33:
[...]

Hybrid vind ik nogal vreemd op Ziggs. Ja zijn passive is een AA die gebuffed is. Maar die buff doet magic damage. Daarnaast scalen al zijn skills met AP en doen ze allemaal magic damage.
Kun je over twisten ja.

Speelde Ziggs eerst altijd met magic pen, maar zeker in lane gebruik ik toch nogal vaak aa's. En dan komt hybrid wel weer van pas; beetje experiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:31:
[...]

Speel Diana vooral met hybrids als je denkt dat dat werkt, not me.
Was niet echt het antwoord hoe jij de passive triggered zonder aa's. En ik zal idd met hyb pen spelen. Gelukkig hebben een aantal Koreanen al bewezen dat het prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 18:37:
[...]

Was niet echt het antwoord hoe jij de passive triggered zonder aa's. En ik zal idd met hyb pen spelen. Gelukkig hebben een aantal Koreanen al bewezen dat het prima werkt.
Op dergelijke retorische vragen ga ik geen antwoord geven.

Als je Diana ooit mid gespeeld hebt, weet je dat pre lvl 6 Q haar enige echte harass is. Autos op je enemy zijn dan rare. En na 6 komt verreweg de meeste dmg van je Q + R, passive en W = allemaal magic. Misschien dat je 3 aa's op de enemy kan landen. Vind ik geen hybrids rechtvaardigen, maar ieder zijn ding.

[ Voor 30% gewijzigd door Koekiemonsterr op 24-01-2014 18:43 ]

Pagina: 1 ... 138 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.