iCy schreef op maandag 20 januari 2014 @ 10:45:
[...]
Helaas zit ik in het nadelige geval. Vorig seizoen vanuit brons 5 naar silver 1 weten te komen (daarna helaas weer gezakt naar S5). Dus kijken waar we nu komen verder in het seizoen. Zit nu in Brons 4. Ik had 3 gewoonweg niet hoeven te verliezen, maar in je 1tje de game carrie-en is gewoonweg te moeilijk en dat lukt mij niet met mijn skills/kennis/kunde. Zilver zal wel haalbaar zijn :-). Heb de eerste in B4 al gewonnen.
17/6/19 Vi
12/5/9 Syndra
9/3/5 Vi
Helaas buiten beeld, maar ik weet dat ik onderstaande scores ook met syndra heb gehaald en wat ook een loss was:
12/2/11 Syndra
11/5/3 Syndra
De andere games weet ik de scores niet meer van, maar daar heb ik de lane niet uitbundig gewonnen.
http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168#matches
Mooie scores, niks mis mee zou ik zeggen. Blijkbaar is er niks mis met je laning/jungle skills, maar is het nog een kwestie van carry skill waar je aan moet werken.
Daarbij is het (naar mijn mening) een stuk makkelijker om te carryen als je wat tankier bent (Vi is natuurlijk wel goed daarvoor). Je kan dan denken aan solo queue te gaan doen met bvb Gragas/Diana i.p.v. Syndra. Ik denk dat je als Syndra te makkelijk gefocussed wordt (ook niet echte escapes zoals Lissandra).
Het is natuurlijk heel persoonlijk bij Vi, maar ik bouw haar heel anders (ook dan alle guides):
- Ik max eerst Q > E > W (Jaja ik weet dat meeste mensen eerst E, maar die discussie ga ik niet opnieuw aan).
In standaard situaties bouw ik haar alsvolgt (natuurlijk hebben teams/composities hier invloed op).Als allereerste ga ik voor deze twee (afhankelijk van de situatie neem ik eerst de een, dan de ander).
- Boots of mobility
- Spirit stone
Dan ga ik voor:
- Spirit for the Ancient Golem
Vervolgens ga ik meestal voor:
- Sunfire Cape
- Null-Magic Mantle (bouw ik later verder)
Afhankelijk van de situatie ga ik op verschillende volgorde voor:
- Warmogs
- Wit's end
- Merc treads
Uiteindelijk als je echt lategame komt (maak ik praktisch nooit mee) dan kan je nog hetvolgende doen:
- BT of GA (afhankelijk van de situatie)
- Spirit of the Ancient Golem inwisselen voor BT/GA/BC
Ik weet dat heel veel mensen gaan vallen over mijn build etc. maar dan is het goed om te weten dat Vi mijn main is en vorig seizoen had ik 70+% winrate met haar en nu 4 games, 4 wins.