[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 133 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.667 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:48:
[...]

Amumu was altijd in de lagere regionen een standaard ban en vaak ook standaard pick als ie onverhoopt niet gebanned werd. Ik deed dat ook. Maar gaandeweg kom je erachter dat bij amumu alles draait om zijn sterke pull en ulti. Daarbuiten heeft hij te weinig impact. Counterjungle amumu early en hij valt ver terug...
Counteren is niet echt een argument though. Counterjungle iedereen succesvol en ze zijn niks waard. Heb al meerdere malen enemy jungler firstblooded en daarna nog eens hun jungle uitgejaagd.. die waren lv3-4 toen de rest al 5-6+ was. Daarbij kan zijn ult een gamemaker zijn ook al is hij niet fed. Heb al meerdere malen verloren van een slechter overall team met een godlike Amumu en vice versa. Zelfde verhaal met Malphite bvb.

Verder vind ik hem een prima champ, niet OP of God tier, maar zeker wel sterk. De reactie van de Tweaker waar ik op reageerde is totaal misplaatst.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2014 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Oh god er zit er weer eentje in 'elo hell' hoor :') Jij bent vast dat ene speciale sneeuwvlokje dat Riot lekker laag in de ranking wil houden door jou kut teammates te geven en voornamelijk goede tegenstanders. Maargoed, omdat er toch nog blijkbaar best regelmatig mensen zijn die dat denken bij deze wat concrete tips om eruit te komen:

1. Verander je mindset. Als je denkt dat je in elo hell zit denk je al gauw dat je losses aan je teammates liggen en niet aan jezelf, en dat voorkomt dat je kritisch naar je eigen spel kijkt. Iedereen zegt van zichzelf dat hij kritisch naar zichzelf kijkt maar in de praktijk blijkt dat toch vaak tegen te vallen.

2. Hou een log voor jezelf bij waar je in zet met welke champion en rol je gespeeld hebt, wat je score was, win/loss en wat je beter had kunnen doen. Probeer daarbij vooral naar jezelf te kijken en niet naar je team. Na voldoende log entries zal er een patroon ontstaan: dingen die je vaker fout doet en waar je aan moet werken, maar ook bijvoorbeeld welke champions je goed liggen en welke rollen in het algemeen jou de beste winrate opleveren

3. Probeer ingame zo min mogelijk te flamen. Ja, je komt incompetente teammates tegen. Maar dat denken zij wellicht ook van jou omdat jullie gewoon ieder je eigen perceptie op een bepaalde situatie hebben. Indien een game ontaardt in een flamefest is de kans groot dat je hem verliest

4. Als je je lane wint, probeer dan andere lanes te helpen. Te vaak zie ik mensen die claimen 'ja maar ik win mn lane altijd en ik verlies meestal'. Tja, dat ligt dan voor een groot deel ook aan jezelf. Als jij zo goed bent moet het ook makkelijk mogelijk zijn om wat kills op te zetten voor je laners. Probeer dan de kill aan je teammate te geven om ze terug in het spel te helpen ipv hem zelf te pakken.

5. Zorg dat je altijd 3 wards op de map geplaatst heb. Vision wint games, zeker op low elo waar iedereen als een kip zonder kop zomaar de enemy jungle in rent om enemy buffs te checken. Kun je als team makkelijk gratis kills mee oppikken. Nu de support maar 3 wards mag plaatsen zie je op low elo dat de andere teammates die rol maar zelden overnemen behalve dan het af en toe plaatsen van hun trinket ward.

6. Identificeer de OP champs. Als in een bepaalde patch Shyvana heel sterk is, ban die dan of speel die zelf (wel eerst even oefenen indien je er onbekend mee bent).

7. Na 2 losses op rij even pauze nemen om tilten te voorkomen.

Als je dan nog niet stijgt ligt het echt aan je skill niveau.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:24
Zeker waar.

Nu zullen er altijd nog mensen zijn die troll picken omdat ze weigeren support te spelen oid.

Maar dan kan je bijna beter gelijk de game leaven om frustratie te voorkomen. t is toch zonde van je tijd =)

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
coredalae schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:22:
Zeker waar.

Nu zullen er altijd nog mensen zijn die troll picken omdat ze weigeren support te spelen oid.

Maar dan kan je bijna beter gelijk de game leaven om frustratie te voorkomen. t is toch zonde van je tijd =)
Ja lekker ja, en vervolgens verlies je een hele week niks. Geen enkele game gaat verloren. Heerlijk zo'n ban....

Oftewel, leaven is altijd dom: je straft jezelf en je straft je teammates. Ik zeg altijd maar zo: al worden we nog zo hard gestompt, er komt een moment dat iemand leaved bij de tegenstander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:31
Ach ja dat troll picken, begrijp er weinig van, is leuk als je eens creatief wil zijn en soms werkt dat.

Gisteren ook zo eentje moest ADC of support, mij maakte het weinig uit, dus diegene vraagt of ik Soraka heb ik zeg ja, maar vind het persoonlijk niet een echt sterke champ voor een team, maargoed hij had een "ideetje" of ik toch Soraka wil spelen, afijn prima.

En wat doet die op laatste sec van de teller picked die Malzahar, ons team was hier uiteraard niet blij mee en nodige opmerkingen kwamen ook (niet echt ragen, maar gewoon "not amused, maar laten we het beste ervan maken").

Onze lane verloor dan ook hard, leuk die eindeloze mana en health, maar damage wise werden we toch de lane uitgepushed door Lucian/Tresh.

Voelde me ook vrij nutteloos tijdens teamfights, ja af en toe heal en mana of silence iemand, maar had het gevoel dat t allemaal niet veel uitmaakte.

Volgende keer denk ik wel 2x na bij iemand anders zijn "ideetje".

Al had ik laatst ook een Blitz/Sion combi gespeeld, nadat Sion zei dat dit een sterke combo was bot lane, en dit bleek ook het geval, maar ik had ook best goede pulls, dan kan ik het mij ook voorstellen, maar denk dat dit een coin toss blijft.

[ Voor 3% gewijzigd door Turismo op 16-01-2014 16:38 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
Ja precies,

Heb de laatste tijd ook een paar keer tresh adc blitz support gespeeld. Ook best sterk, maar dan moet je eigenlijk wel samen op skype zitten.

Opzich vind ik dat soort dingen nog niet eens trollpicks, zolang je maar communiceerd wat je gaat doen :P

als er helemaal niets gezegd word en dan ineens een dubbel top EN een jungle en een mid is en de adc alleen beneden staat kan je verder nog vrij wijnig :P

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 21:13
Vicarious schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:05:
Oh god er zit er weer eentje in 'elo hell' hoor :') Jij bent vast dat ene speciale sneeuwvlokje dat Riot lekker laag in de ranking wil houden door jou kut teammates te geven en voornamelijk goede tegenstanders. Maargoed, omdat er toch nog blijkbaar best regelmatig mensen zijn die dat denken bij deze wat concrete tips om eruit te komen:

1. Verander je mindset. Als je denkt dat je in elo hell zit denk je al gauw dat je losses aan je teammates liggen en niet aan jezelf, en dat voorkomt dat je kritisch naar je eigen spel kijkt. Iedereen zegt van zichzelf dat hij kritisch naar zichzelf kijkt maar in de praktijk blijkt dat toch vaak tegen te vallen.

2. Hou een log voor jezelf bij waar je in zet met welke champion en rol je gespeeld hebt, wat je score was, win/loss en wat je beter had kunnen doen. Probeer daarbij vooral naar jezelf te kijken en niet naar je team. Na voldoende log entries zal er een patroon ontstaan: dingen die je vaker fout doet en waar je aan moet werken, maar ook bijvoorbeeld welke champions je goed liggen en welke rollen in het algemeen jou de beste winrate opleveren

3. Probeer ingame zo min mogelijk te flamen. Ja, je komt incompetente teammates tegen. Maar dat denken zij wellicht ook van jou omdat jullie gewoon ieder je eigen perceptie op een bepaalde situatie hebben. Indien een game ontaardt in een flamefest is de kans groot dat je hem verliest

4. Als je je lane wint, probeer dan andere lanes te helpen. Te vaak zie ik mensen die claimen 'ja maar ik win mn lane altijd en ik verlies meestal'. Tja, dat ligt dan voor een groot deel ook aan jezelf. Als jij zo goed bent moet het ook makkelijk mogelijk zijn om wat kills op te zetten voor je laners. Probeer dan de kill aan je teammate te geven om ze terug in het spel te helpen ipv hem zelf te pakken.

5. Zorg dat je altijd 3 wards op de map geplaatst heb. Vision wint games, zeker op low elo waar iedereen als een kip zonder kop zomaar de enemy jungle in rent om enemy buffs te checken. Kun je als team makkelijk gratis kills mee oppikken. Nu de support maar 3 wards mag plaatsen zie je op low elo dat de andere teammates die rol maar zelden overnemen behalve dan het af en toe plaatsen van hun trinket ward.

6. Identificeer de OP champs. Als in een bepaalde patch Shyvana heel sterk is, ban die dan of speel die zelf (wel eerst even oefenen indien je er onbekend mee bent).

7. Na 2 losses op rij even pauze nemen om tilten te voorkomen.

Als je dan nog niet stijgt ligt het echt aan je skill niveau.
Hearhear, wat mij betreft mag iedereen die een klaagtopic wil plaatsen eerst even deze post lezen. Ik wil er trouwens persoonlijk nog 1 punt aan toevoegen:

8 ) Never give up, never surrender. Je wilt niet weten wat voor games ik wel niet heb gewonnen. Iemand kan DC-en, je kan onverwachts teamfights winnen etc. Ik stem standaard nee bij surrender (behalve in normals).

Gisteren bijvoorbeeld ook een 8 kills voor ons 22 voor tegenstander en zij veel meer objectives, ik was de feeder dit keer (ik bak echt niks van support :P ). Maar ik weet gewoon dat als het maar lang genoeg door gaat ik toch wel terug kom en dat ik toch geen gold waard ben (zelfopoffering ftw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:31
coredalae schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 17:07:
Ja precies,

Heb de laatste tijd ook een paar keer tresh adc blitz support gespeeld. Ook best sterk, maar dan moet je eigenlijk wel samen op skype zitten.

Opzich vind ik dat soort dingen nog niet eens trollpicks, zolang je maar communiceerd wat je gaat doen :P

als er helemaal niets gezegd word en dan ineens een dubbel top EN een jungle en een mid is en de adc alleen beneden staat kan je verder nog vrij wijnig :P
De Blitz/Sion was vooraf besproken en agreed in team selectie chat, de Sion was ervan overtuigd en ik wilde wel dat gokje wagen, aangezien ik wel benieuwd was.

De Malzahar/Soraka dat vond ik gewoon trollpick, aangezien hij alleen in team chat zei tegen mij neem Soraka want ik heb een ideetje, en dan last second Malzahar picken zonder dit te communiceren naar het team is gewoon trolling, aangezien hij lang en breed de tijd had om dit te doen.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-05 20:38
Ben de eu challenger aan het kijken fanatic moet zo dacht dat ocelote bij fanatic hoorde ma zie hem niet en google is niet mijn beste vriend hierbij. Weet iemand waar hij bij hoort tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Watchmano schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:36:
Ben de eu challenger aan het kijken fanatic moet zo dacht dat ocelote bij fanatic hoorde ma zie hem niet en google is niet mijn beste vriend hierbij. Weet iemand waar hij bij hoort tegenwoordig?
http://lol.gamepedia.com/Ocelote

Volgens deze site hoort hij dit seizoen nergens bij. Geen idee of het klopt. Hij was tot december vorig jaar bij SK Gaming actief als mid laner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:45
Hij heeft SK 1 januari verlaten na op de bank te hebben gezeten. Hij wou niet meteen weggaan bij SK zodat SK een eerlijke kans kon hebben op zich te qualifen en hij ze kennis kon delen met het huidige SK. Hij heeft laatst wel in een tournament gespeeld maar dat was met een team genaamd "trololo".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 13:06
Ranked is neer, gelijk 8 queue dodges per normal, krijg ik eindelijk eens Yasuo, en een troll last pick.
Ik heb al in geen MAANDEN hoeven te dodgen, en nu al 2x op 1 dag.
Fijn dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Ach, het is inderdaad erg. Al met allerlei ranks gespeeld en het lijkt erop hoe hoger de ELO, de meer ze beginnen te trollen.

Het is bijna niet leuk meer solo que blind pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

ShadowBumble schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:48:
Mijn persoonlijke voorkeur in 5v5 is tegenwoordig Lulu(Support op Bot)ik vind het heerlijk te spelen en eigenlijk fijner dan Sona waar de speelstijl echt super passief is early game.
Ik ben ook erg gecharmeerd van Lulu, al was het maar omdat de Dragon Trainer skin de mooiste ever is, maar ik vind haar in solo queue niet de beste keuze voor support.

Het 'probleem' van Lulu is dat ze niet direct één zo'n defining ability heeft, zoals Leona met haar E+Q dash of Thresh met zijn hook. Met die supports weet je random ADC meestal wel hoe te reageren daarop, deels omdat het vrij duidelijk is na zo'n engage all-in te gaan en deels omdat iedereen Thresh en Leona wel goed kent.

Maar Lulu kent men vaak wat minder goed, dus wordt er niet altijd juist gereageerd op Lulu's pokes bijvoorbeeld. Zo vraag ik me af of de gemiddelde ADC weet dat je Lulu's Q kan 'verlengen' met E, en dat Q een behoorlijke slow meebrengt. Lulu's kracht ligt in haar sterke early game, de pokes en de combinatie van haar skills. Je moet dan wel een ADC hebben die mee poked, reageert op een geslaagde Q slow, etc. Komt nog bij dat een Sora, Taric, Sona, Nami je pokes eruit healt en je CC is dan eigenlijk niet hard genoeg om flink terug te slaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Koekiemonsterr op 17-01-2014 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Het was gisteravond gezellig, de 3 potjes met tweakers. We hebben toch de Gold team aardig ingemaakt :-) Vooral het potje met Fizz ging verassend goed, gezien het feit dat ik maar een paar keer met Fizz heb gespeeld.
Bedankt voor de leuke avond ;-)
Thormodo
Ysidro
Ch13lz
Gh1zm0
Kainda
Ruijsch
PeterHid
Spl1tSecond
kokkie1

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Ik stond gisteravond met nasus tegenover een kha'zix en ik had geen schijn van kans, hij kon al meteen heel veel damage doen. Ik kon niet traden omdat ik dan minder overhield dan hij. en op level 4 kon hij mij halve HP bar weg bursten onder de toren. Is er een bepaald iets wat er tegen die gast te doen is, ik heb namelijk nog nooit zo erg een lane verloren.

potje daarna stond ik tegen jax en vanaf level 4 kon ik makkelijk traden en op 6 kon ik all-in maar hij was te snel en kwam weg XD. Ik kreeg ook vaak jarvan op bezoek maar dat heeft ook maar 1 kill opgeleverd omdat ik iets te ver deed chasen zonder te kijken waar hij uithing. Toen had ik jax bijna nogsteeds alleen ik kon hem niet selecter als target omdat J4 in de weg stond. Verder was het potje wel lekker gegaan. Q flink kunnen stacken en ik was ook niet meer neer te krijgen door de lifesteal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Watchmano schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 20:36:
Over forumtrolls gesproken ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

ArgantosNL schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:45:
Ik stond gisteravond met nasus tegenover een kha'zix en ik had geen schijn van kans, hij kon al meteen heel veel damage doen. Ik kon niet traden omdat ik dan minder overhield dan hij. en op level 4 kon hij mij halve HP bar weg bursten onder de toren. Is er een bepaald iets wat er tegen die gast te doen is, ik heb namelijk nog nooit zo erg een lane verloren.

potje daarna stond ik tegen jax en vanaf level 4 kon ik makkelijk traden en op 6 kon ik all-in maar hij was te snel en kwam weg XD. Ik kreeg ook vaak jarvan op bezoek maar dat heeft ook maar 1 kill opgeleverd omdat ik iets te ver deed chasen zonder te kijken waar hij uithing. Toen had ik jax bijna nogsteeds alleen ik kon hem niet selecter als target omdat J4 in de weg stond. Verder was het potje wel lekker gegaan. Q flink kunnen stacken en ik was ook niet meer neer te krijgen door de lifesteal.
Tegen kha is het gewoon farmen onder je toren en wachten op je jungler of dat je te tanky bent geworden dat hij zijn combo's vrijwel geen nut hebben. Er is als nasus zijnde weinig dat je kan doen tegen Kha. All in gan PRE6 heeft ook geen nut, maar daar kwam je al achter.

Maar dat je tegen jax win is geen wonder. Je bent te tanky voor hem. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:39
Omdat S4 is begonnen moet iedereen weer placement doen. Er is waarschijnlijk niets van 5/10 wint dat je in die Division komt? Of 8/10 wint? Dat je in Gold komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
iCy schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:16:
[...]

Tegen kha is het gewoon farmen onder je toren en wachten op je jungler of dat je te tanky bent geworden dat hij zijn combo's vrijwel geen nut hebben. Er is als nasus zijnde weinig dat je kan doen tegen Kha. All in gan PRE6 heeft ook geen nut, maar daar kwam je al achter.

Maar dat je tegen jax win is geen wonder. Je bent te tanky voor hem. :-)
Ik ben niet all in te kha gegaan, als ik niet kan traden kan ik zeker niet all in, het grootste probleem was dat hij mij heel vroeg al kon diven pre6 en hij heeft heel goed kunnen farmen omdat die lane automatisch gepushed werd terwijl ik alleen deed lasthitten. Zodra de wave tegen de toren stond liep hij ook aan en kwam terug als hij weer wat gepushed was. En daarna duurde het lang voordat de wave weer terug was bij de toren, hij kreeg het heel goed voor elkaar om de wave te freezen en ik kon niet dichbij komen omdat ik niet kon traden en de jungler dan kan ganken. Ik voelde me vrij nutteloos.

En dat potje tegen jax was wel genieten, eenmaal 150 stacks en een sheen elke keer met die Q rammen als hij dichtbij kwam om te farmen. Vooral leuk als J4 komt ganken en zijn ult gebruikt. Hij ult, ik ult + E + Q + iceborn. J4 vlucht weg omdat jax dood is en hij half HP en ik nog vol.

De goeie potjes zijn leuker, de slecht leer je meer van (teminste als ze niet te slecht zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:39:
Omdat S4 is begonnen moet iedereen weer placement doen. Er is waarschijnlijk niets van 5/10 wint dat je in die Division komt? Of 8/10 wint? Dat je in Gold komt?
Het is afhankelijk van je MMR en deels in welke division/league je vorige seizoen geeïndigd bent.

Bv. je bent vorig seizoen geeïndigd in Silver 5, en je wint 6 van de 10 placement matches zul je wss geplaatst worden in Silver 4-5. Win je meer dan zal je wss geplaatst worden in Silver 3-2.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Als het een goede Kha'Zix speler is kan je weinig er tegen doen als Nasus. Je bent wel tankier dan hem maar door z'n burst dmg en makkelijke escape/mobility sta je gewoon aap en moet je zeer defensief spelen. De enige manier om je lane te winnen is als je jungler goede ganks kan doen zodat ofwel Kha gedood wordt of dat hij uit de lane wordt gepushed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Hij deed het erg goed, was ik weg van de toren om in eigen jungle te farmen pushed hij als een gek. Ben ik bij de toren deed hij het heel rustig aan. Stond de wave bij de toren en onze jungler was ergens anders, doet hij veel damage en verdwijnt tot de lane weer tot het midden gepushed was en ik moest gewoon weg omdat ik anders dood ging, en even later deed hij mij gewoon diven terwijl ik half vol hp was. Daarna was ik snel 2 toren kwijt, en een vriend van mij had toetsenbord problemen (bug van de nieuwe patch) dus maar surrender gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macscot
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-08 15:19
Gisteren gelachen op lol.

Doordat ranked niet mogelijk was maar een normal gedaan.
Was in de stemming voor een trainings dagje ervan te maken.
Bot roles zijn mijn main dus alles behalve dat was goed.
Mocht uiteindelijk op top, tijdje twijfelen zal ik nasus of jax gaan. Uiteindelijk jax gekozen omdat ik die leap zo leuk vind.

Stond tegen een volibear, samen met kayle mijn jungler kreeg ik FB. Ging terug eerste item en weer terug in lane. Had meer lvl dan volibear en kon hem beetje weg houden van minions.
Zie ik dat hij zijn Q activeert en richting mij loopt dubbel check of het geen gank van zijn jungler (kassadin) aan zat te komen maar neen. Ik activeer stun en net op moment dat hij bij mij is stun en ik ga er in. 1vs1 pakte ik hierdoor mijn 2e kill. En zoals iedereen weet 2-0 jax met leuke farm is niet grappig. Hij had blijkbaar rage en problemen met zijn pc. Ik lvl 6 komt kassadin lvl 4 jungler naar de top lane.
Ik loop zijn turret voorbij plaats ward en ga tussen towers in farmer, kassadin kwam 1x te dicht bij jump op hem en 3-0 voor mij.

Toen kwam het mooiste, Voli ging via de all chat met mij in discussie en zei dat ik vervelende speler was. Dat terwijl ik niks verkeer had gedaan. Vervolgens ging kassa zich ermee bemoeien en ontstond er een hele discussie wiens fout het was dat ik op 3-0 stond. Gevolg was dat ze elkaar niks meer gunde en om de buurt naar lane kwamen om mij te pakken. 3 of 4x hield ik iets van 100 hp over en zo ging ik door naar 9-0. Toen zat ik op een 200+ farm deed te veel dmg en was niet meer neer te krijgen.
En de discussie tussen voli en kassa ging maar door ze waren er beide gewoon om aan het lachen. Normaal zie je dan vanuit de andere lanes z’n surrender verzoek komen met het idee ik heb geen zin in een 9-0 jax. Maar dat bleef uit.

Vervolgens werd het een super komische game waarin iedereen maar wat deed want winnaar stond toch al vast.

Zo kan het dus ook een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Kan je met Jax stacken zijn W?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:28

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
Neen, maar maxed is er maar een 3s cooldown dacht ik (zonder cdr items). En ik weet niet of dit nog altijd zo is, maar het reset ook zijn auto-attack dus je kan er wat animatietijd mee winnen ook.
Dus hoewel het niet stackt doet het toch pijn als een jax éénmaal wat voorstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Eerste ranked game gewonnen met Leona :-) 1/2/18, neem voortaan altijd ignite mee.. Hoop dat ik net als vorig seizoen weer minstens in silver word geplaatst.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Mebus schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:32:
Eerste ranked game gewonnen met Leona :-) 1/2/18, neem voortaan altijd ignite mee.. Hoop dat ik net als vorig seizoen weer minstens in silver word geplaatst.
Ik ga vanavond ook maar eens ranken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@iCy, ik probeer zoveel mogelijk overdag ranked te spelen omdat ik het gevoel heb alsof 's avonds de meeste kinderen online zijn..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
Mebus schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 13:39:
@iCy, ik probeer zoveel mogelijk overdag ranked te spelen omdat ik het gevoel heb alsof 's avonds de meeste kinderen online zijn..
gewoon niet tussen 5-10 spelen dan ;)

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Lastig als je werkt ;-)

Maar ik deel dit gevoel niet, want ben 1x per 2 weken roostervrij op maandag en krijg je dezelfde soort gasten :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sethcb
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 14:12
Ik zou je afraden de eerste week je placement games te spelen, veel mensen trollen nu omdat ze weten dat ze toch in bronze/silver komen. Ook veel smurfs op streams trollen / leaven games om zo mensen een oor aan te naaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Juist hoe meer "kinderen" er online zijn (overigens hoeven kinderen niet perse slechte spelers te zijn), hoe meer kans je hebt dat je wint. Het verschil tussen jouw niveau en dat van de anderen is dan alleen maar groter. Helemaal als je duo queued. Ik ben er nog niet over uit of ik wil duo queuen voor de placements though, want je speelt dan ook tegen betere spelers.
Daarnaast ben ik vorig seizoen zowel 's avonds als overdag net zo goed trolls tegengekomen (zelfde met het weekend/doordeweeks). Naar mijn gevoel is het eerder bijgeloof dan wat anders. Hetzelfde met dat er nu zo veel mensen zijn die gaan expres gaan trollen. Vorige seizoen heb ik doordeweeks 's middags mijn placements later het seizoen pas een keer gedaan en toen zaten die games toevallig ook vol met trolls. Shit happens. Dat is al weer het eerste excuus voor de "ik hoor niet op dit niveau thuis"-mensen imo.

Dit is trouwens wel positief voor ons allen. Dat clamping was gewoon tamelijk belachelijk.
We also removed “LP clamping” where players would only see tiny LP gains at division 1 of their tier. Clamping will still be in effect at Diamond I (because Challenger should rep the best players, so it needs to be strict), but all other tiers will see regular LP gains from now on.
Dat hebben ze kunnen doen, omdat je nu ook uit division V kan vallen naar de vorige tier.
For the 2014 season, it’s possible for a player to get demoted out of a league if they continuously play at a much lower skill level while losing games. You’ll be sufficiently warned of the demotion if it looms, but the change will improve ranked play at division V tiers.
En de rest v.d. notes aangaande ranked. Eén extra ding wat wel belangrijk is hierin; is dat als je niet binnen een maand weer aan ranked begint dat je dus gaat droppen in ranking.
Ranked solo, duo, and ranked team stats have been reset for the start of the 2014 season
• Play 10 games in ranked solo or duo queue, or 5 games in ranked teams to be seeded into a league!
• Ranked inactivity will be reset and re-enabled for the start of the season
Changed LP calculations so players will no longer see a sudden decrease in gains when hitting division I in all tiers (except Diamond)
Tier demotions and shielding have been added
• Once you enter a new tier, you’ll have a set number of games where you are invulnerable to dropping out
• After you play these games, if you fall a full tier below your placement in terms of MMR, a demotion warning will appear in your profile (IE: A Gold V player playing at a Silver V skill level would see this warning)
• Continuing to lose games at 0 LP will result in a demotion to division I of the next lower tier
• Challenger pool in solo and duo ranked queues have been increased to 200 players (from 50)

[ Voor 81% gewijzigd door Thormodo op 17-01-2014 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:17:
Het was gisteravond gezellig, de 3 potjes met tweakers. We hebben toch de Gold team aardig ingemaakt :-) Vooral het potje met Fizz ging verassend goed, gezien het feit dat ik maar een paar keer met Fizz heb gespeeld.
Bedankt voor de leuke avond ;-)
Thormodo
Ysidro
Ch13lz
Gh1zm0
Kainda
Ruijsch
PeterHid
Spl1tSecond
kokkie1
Was zeker leuk en Fizz ging wel lekker ja. Was mijn eerste pot als Annie support. Toch maar eens proberen. Wel lastig om te bepalen wanneer je de stun moet gebruiken. In laningfase altijd gevaarlijk als die charged up is, makkelijk zonen op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Betekent dit ook wederzijds? Ik heb ook een periode gehad dat als ik won kreeg ik 20-30 LP en als ik verloor maar 2-3 LP eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
iCy schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 14:53:
[...]

Betekent dit ook wederzijds? Ik heb ook een periode gehad dat als ik won kreeg ik 20-30 LP en als ik verloor maar 2-3 LP eraf.
Nee. Clamping was (bestaat alleen nog voor Diamond 1 dus) puur dat het systeem wilde voorkomen dat je te snel steeg van bijv. silver naar gold. Zeker omdat je vervolgens nooit meer uit gold kon droppen. O.a. omdat dat laatste nu wel het geval is hebben ze dat kunnen verwijderen. Wat jij had was gewoon een hele hoge MMR (Match Making Rating, oude ELO) t.o.v. je divisie. Je krijgt dan veel LP voor een win, maar verliest maar weinig bij een loss. En op die manier wil het systeem je hoger op krijgen. Hoewel 2-3 LP voor een loss wel heel weinig is. Ik had bijvoorbeeld toen ik een tijd lang veel meer potjes won dan verloor iets van +30 lp en -10 lp.
Overigens staat dat ook in het bericht:
We also removed “LP clamping” where players would only see tiny LP gains at division 1 of their tier.

[ Voor 19% gewijzigd door Thormodo op 17-01-2014 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Thormodo schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:10:
[...]

Nee. Clamping was (bestaat alleen nog voor Diamond 1 dus) puur dat het systeem wilde voorkomen dat je te snel steeg van bijv. silver naar gold. Zeker omdat je vervolgens nooit meer uit gold kon droppen. O.a. omdat dat laatste nu wel het geval is hebben ze dat kunnen verwijderen. Wat jij had was gewoon een hele hoge MMR (Match Making Rating, oude ELO) t.o.v. je divisie. Je krijgt dan veel LP voor een win, maar verliest maar weinig bij een loss. En op die manier wil het systeem je hoger op krijgen. Hoewel 2-3 LP voor een loss wel heel weinig is. Ik had bijvoorbeeld toen ik een tijd lang veel meer potjes won dan verloor iets van +30 lp en -10 lp.
Overigens staat dat ook in het bericht:

[...]
Toen ik vorig seizoen in brons zat had ik een winning streak van 17 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen met vragen over de MMR reset:
http://www.reddit.com/r/l...ng_system_an_explanation/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Watchmano
  • Laatst online: 08-05 20:38
Wootlock schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 10:06:
[...]

Over forumtrolls gesproken ;)
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

JapieTalent:

Riot: 'Ok guys, major update on this situation. It might hard to explain or to understand, but I'll do my best:

This is an issue with the Leagues system, where if you play a Ranked Match and you get that match Loss Prevented, that game, while not affecting your hidden MMR, it will count towards your Games Played.

So how does this affect you in regards to your placement matches?

It means that those people that got a Loss Prevented on 1 of their 10 placement matches, their MMR calculation will be done with only 9 placement matches and their Season 3 and Pre Season MMR.
Basically, that Loss Prevented match, is taken out of the equation.

I hope this clarifies things a bit."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iCy schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 22:08:
JapieTalent:

Riot: 'Ok guys, major update on this situation. It might hard to explain or to understand, but I'll do my best:

This is an issue with the Leagues system, where if you play a Ranked Match and you get that match Loss Prevented, that game, while not affecting your hidden MMR, it will count towards your Games Played.

So how does this affect you in regards to your placement matches?

It means that those people that got a Loss Prevented on 1 of their 10 placement matches, their MMR calculation will be done with only 9 placement matches and their Season 3 and Pre Season MMR.
Basically, that Loss Prevented match, is taken out of the equation.

I hope this clarifies things a bit."
tl;dr: niet je placements in het weekend doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Laatst online: 18-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 23:08:
[...]

tl;dr: niet je placements in het weekend doen.
Is het niet juist goed zo? Als je verliest heb je kans op los prevented en telt die niet mee, als je wint blijft de win. Of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SemperEgo schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 00:17:
[...]

Is het niet juist goed zo? Als je verliest heb je kans op los prevented en telt die niet mee, als je wint blijft de win. Of zie ik het verkeerd?
Je wordt dan veel hoger geplaatst dan waar je thuishoort (je MMR stijgt alleen maar en kan tijdens nooit droppen) wat betekent dat je na je placement waarschijnlijk een serie losses gaat krijgen. Misschien is het grappig als je ineens in Gold II wordt geplaatst na je placements ook al was je vorig seizoen Silver IV, maar dat ga je dan in je games wel merken. Mij zou die tijdelijke titel het niet waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Ik heb gisteren in ieder geval de eerste 2 games van m'n placements verloren, m'n eerste game was ik jungle Nocturne en dat ging eigenlijk wel goed in de jungle zelf, maar m'n lanes waren aan het slapen, als ik ping op mid dat ik eraan kom loopt Talon weg, toch maar door gaan in de gedachte van misschien komt hij nog... nope. Achja, zo nog 3 keer. Bot was echt hard aan het verliezen, Ashe + Leona tegen Jinx + Thresh. Jinx en Thresh hadden het compleet in de hand op bot, Ashe had 25 farm in 25 (!!!) minuten.... en stond toen ook al 2/11 ofzo. Dat was een verloren game.

2e game had ik gehoopt dat beter ging, met Vi gespeeld, ook dit ging weer lekker, heb wat goede ganks voor elkaar gekregen maar weer een lane die abnormaal hard verloor (volgens mij bot weer). Het is niet echt leuk als je zelf wel oké gaat maar de overige lanes gaan gewoon niet.

Zelf had ik natuurlijk ook dingen beter kunnen doen, maar het werkt niet echt mee met zo'n team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 10:44:
[...]

Je wordt dan veel hoger geplaatst dan waar je thuishoort (je MMR stijgt alleen maar en kan tijdens nooit droppen) wat betekent dat je na je placement waarschijnlijk een serie losses gaat krijgen. Misschien is het grappig als je ineens in Gold II wordt geplaatst na je placements ook al was je vorig seizoen Silver IV, maar dat ga je dan in je games wel merken. Mij zou die tijdelijke titel het niet waard zijn.
Op Reddit was er gister een topic waarin ze hun rank van season 3 posten en hun nieuwe rank na placements. Vrijwel niemand zat hoger en ik heb plat spelers in Bronze IV terecht zien komen met een 6-4 record in placements. Er lijkt iets raars aan de hand, dus ik wacht nog even. Bovendien is EUW in het weekend altijd laggy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Vicarious schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 12:16:
[...]

Op Reddit was er gister een topic waarin ze hun rank van season 3 posten en hun nieuwe rank na placements.
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben 5-5 gegaan in placements en ben nu plat 2. Dat valt me eigenlijk helemaal niet tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

ArgantosNL schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 09:45:

Nasus is anders echt een vervelende matchup voor Kha'Zix hoor. Als je hem passief speelt en je chain vest farmt kan hij vervolgens niks meer. Een aantal dingen die je wel in acht moet nemen als Nasus zijnde:"

- Early game moet je de lane pushen. De grootste power spike voor Kha'Zix is zijn level 2 en je wil echt niet hebben dat hij die pakt voor jou. Dus, je autoattackt de wave in gelijke mate als Kha'Zix en zorgt ervoor dat je de eerste creep van de tweede minion wave killt vóór de Kha (Dat is je level 2 point). Dat maakt het voor hem veel moeilijker om all-in te gaan omdat je minion wave even groot is en je hetzelfde level bent als hij.

- Zorg dat je niet isolated raakt. Als jij bang speelt en ver achter je minions staat, ben je juist een prime target voor Kha aangezien hij meer damage doet met zijn Q. Sta naast je minions en wees niet bang voor de occasional harrass van de Kha'Zix Q; zolang je naast je minions staat valt de damage reuze mee. Push ondertussen de lane terug zodat je sustaint van je life steal en je doran's shield. Op een gegeven moment heb je rond de 800 gold. Dan ga je back en koop je een Chain Vest en een ward.

- Mocht je voor je chain vest in de problemen komen, wees dan niet greedy en laat wat cs zitten. Je kunt beter back gaan en een wave missen dan met half hp onder de tower farmen zonder armor en ult om vervolgens gedived te worden door de Kha'Zix en enemy jungler.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09-2022
Nou ben 8-2 gegaan met placement matches :)
van plat 4 pre-season naar plat 5 na die placement matches...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Wacky Weed schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 17:51:
Nou ben 8-2 gegaan met placement matches :)
van plat 4 pre-season naar plat 5 na die placement matches...
Lijkt me een prima resultaat toch? Je MMR is gesoftreset en alle challenger/diamond 1 spelers kunnen maximaal in Plat 1 beginnen.

Met het elo systeem was het allemaal wat transparanter, dan zou het in jouw geval globaal als volgt werken.
Als voorbeeld (de details zullen niet kloppen, maar dat doet er ook niet toe);
Je elo (huidige MMR) werd gesoftreset naar (1200+1900)/2 = 1550. (1200 = "basis" elo, 1900 is wat je had). Vervolgens win je 8 potjes en verlies je er 2. Die waren zo'n 50 elo per stuk waard (placement matches tellen een stuk zwaarder dan normale matches). Dus zou je op 1550 + 8*50 - 2*50 = 1850 elo = plat V uitkomen. Maar hoe het nu precies werkt weet niemand. Sowieso zit er nog een soort cap op, zodat je niet hoger dan Plat 1 kan beginnen.
Verwachten dat je hoger uitkomt dan dat je begon is door die softreset daarom ook niet echt redelijk. Hoewel dat uiteraard een stuk makkelijk is als je in brons/laag silver begint, omdat je dan minder MMR kwijt raakt.

Overigens als je door slechte promotion games een stuk lager uitkomt dan eigenlijk verwacht werd a.d.v. je oude MMR zul je ook divisions gaat skippen als je daarna betere resultaten boekt.

[ Voor 80% gewijzigd door Thormodo op 18-01-2014 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Urgh, normal of niet, maar als je een game doet met wat mede-Tweakers, ga dan niet lopen trollen met 1 of andere random Rumble mid pick. Niet iedereen heeft namelijk zin in die flauwekul. Als je dan ook nog eens endgame naar de stats kijkt en in een 50+ min game nog niet eens boven de 200 cs hebt weten te verkrijgen is het misschien beter om eerst maar eens een champ te pakken die je wel kunt spelen ipv dit soort nutteloos tijd verdoen. Ik zal je niet bij naam noemen aangezien je wel weet over wie ik het heb, maar ik vond dit toch echt een mooi staaltje van disrespect naar de rest van je teammates toe.

Iig 2 die wel hun best deden in de game: ItsNotRudy en Mebus, bedankt voor de game. Jammer dat het een 3vs5 was.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@damien, :-) Was verder een leuke game ja!

@ranking systeem, waarom mensen hier zoveel over klagen snap ik niet. Als je hoger hoort te zitten dan je denkt kom je er vanzelf wel en je hebt er weer genoeg tijd voor. Balen voor de mensen die eerst in gold/plat/dia zaten en nu in gold 1-5 of lager belanden. Maar als je daar niet hoort dan kom je er vanzelf uit. Ik vind het een prima systeem. En met wat geduld speel je gewoon over een week of 2 ranked als (volgens de meeste mensen hier en elders) de troll/afk'ers er niet meer zijn en minder mensen ranked spelen gezien het systeem best laggy is 's avonds/weekends nu (en anders ook).

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Laatst online: 05-10-2024
Hoe zit dat nu met loss prevented??
Wat of hoe of wat betekent dat nu?? iets met de servers ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:29:
Hoe zit dat nu met loss prevented??
Wat of hoe of wat betekent dat nu?? iets met de servers ofzo?
Servers laggen momenteel gigantisch dus alle losses worden tijdelijk vergeven (tellen niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Verwijderd schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 20:55:
[...]

Servers laggen momenteel gigantisch dus alle losses worden tijdelijk vergeven (tellen niet)
Dat is dan wel wat geluk hebben als je net een slecht tea heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 21:15:
[...]

Dat is dan wel wat geluk hebben als je net een slecht tea heb?
I guess. Aangezien ranked uitgeschakeld is maakt het toch niks uit. Je krijgt nog steeds loser-IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

laat maar wezen.

[ Voor 103% gewijzigd door Meneer iCy op 18-01-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

iCy schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:16:
[...]

Ik heb het nog gevraagd op TS en er was geen tegenspraak. Farmen was vrijwel onmogelijk omdat iedereen de mid farm wegpakte voor mij en ja het was geen geslaagde keuze zoals ik al eerder zei, maar niemand mag meer iets proberen meer tegenwoordig? Doe gelijk lekker vijandig hier op het forum ipv het eerst uit te spreken. :(
Niets vijandigs aan, maar ondanks je zeer slechte pick die je in mijn ogen volgens mij voor de allereerste keer in je leven hebt gespeeld, koos je er ook nog eens voor om gewoon elke teamfight te vermijden en weer iets randoms te doen door bijvoorbeeld Golems te gaan lopen killen terwijl de rest van je team (met een Baron buff) klaar staat om mid door te pushen.

Eerlijk gezegd, geef gewoon aan in gevolg dat je wilt trollen, dan vermijd ik de game namelijk. Ik kan een uur aan speeltijd leuker invullen met mensen die wel daadwerkelijk hun best willen doen. Tevens gaf ItsNotRudy al in teamchat aan dat hij graag mid zou willen spelen, dat negeer je vervolgens gewoon en pak je een Rumble...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Laat maar wezen Damien. Jij zal mij in het vervolg vermijden en ik jou. Het was niet eens als troll bedoeld, ik wou het een serieus proberen. Je hebt ook vaker champs wat ze mid proberen en wat soms wonderbaarlijk wel werkt zoals Malphite mid en nog genoeg anderen. Ik vroeg direct bij de invite al of ik Mid mocht en men zei akkoord..

Excuses voor je verloren minuten, zoals ik al eerder heb gezegd.

[ Voor 9% gewijzigd door Meneer iCy op 18-01-2014 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

iCy schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:28:
Laat maar wezen Damien. Jij zal mij in het vervolg vermijden en ik jou. Het was niet eens als troll bedoeld, ik wou het een serieus proberen. Je hebt ook vaker champs wat ze mid proberen en wat soms wonderbaarlijk wel werkt zoals Malphite mid en nog genoeg anderen. Ik vroeg direct bij de invite al of ik Mid mocht en men zei akkoord..

Excuses voor je verloren minuten, zoals ik al eerder heb gezegd.
Dit is al voldoende! Bedankt! Misschien volgende keer nog wat meer ronddwalen in de enemy jungle zonder vision! ;)

Overigens met "ze" bedoel je waarschijnlijk spelers met meer ervaring en op een hoger niveau dan jijzelf, dan heb je gelijk de verklaring waarom het bij hun wel werkt. Omdat Alex Ich een Malphite mid kan spelen, betekent niet gelijk dat jij het ook in je mars hebt om er iets mee te doen.

[ Voor 18% gewijzigd door Damien op 18-01-2014 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:30:
[...]

Dit is al voldoende! Bedankt! Misschien volgende keer nog wat meer ronddwalen in de enemy jungle zonder vision! ;)
Ga maar door.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Even een vlug ideetje, is het een idee om 2 GOT channels aan te maken bij LOL? GotFun en GotSerieus.

Degene die goed genoeg zijn (waaronder ik niet) kunnen elkaar inviten vanuit de gotserieus (Gold, Plat, Diamond) en degene die minder zijn vanuit de GotFun (Zilver, Brons, Level 30 en lager)

Zo kunnen de serieuze niet geïrriteerd raken door de slechtere spelers onder ons? Het is maar een ideetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

iCy schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:56:
Even een vlug ideetje, is het een idee om 2 GOT channels aan te maken bij LOL? GotFun en GotSerieus.

Degene die goed genoeg zijn (waaronder ik niet) kunnen elkaar inviten vanuit de gotserieus (Gold, Plat, Diamond) en degene die minder zijn vanuit de GotFun (Zilver, Brons, Level 30 en lager)

Zo kunnen de serieuze niet geïrriteerd raken door de slechtere spelers onder ons? Het is maar een ideetje.
Omdat jullie kennelijk een akkefietje o.i.d. hebben gehad, is nog geen reden om een tweede GoT channel te starten. Nergens voor nodig, het channel zoals het er nu is is prima.

Op zich is een beetje publiek bekvechten ergens wel vermakelijk om mee te lezen, maar met name Damien: doe dit voortaan ff in een pm via de LoL client of via voip (teamspeak). Beetje onzinnig om dat hier op het forum te doen. En ik kan het weten, want heb me er zelf ook wel eens schuldig aan gemaakt :P

Al heeft Damien in zijn algemeenheid wel een punt. Dergelijke lichtelijk experimentele keuzes zijn op zich prima, maar als je dat doet met anderen erbij, dan moet je wel weten wat je doet en dat het gaat werken. Kortom, oefen dat eerst voldoende in solo queue voordat je het met anderen doet.

Overigens, ik vond je houding hier in die paar posts wel erg nederig, iCy! Come on, step up for yourself :P

[ Voor 11% gewijzigd door Koekiemonsterr op 18-01-2014 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Er zijn meerdere die zich irriteren aan het niveau verschil binnen de Got channel. Het is niet enkel dit akkefietje, waar ik overigens pas weet van kreeg toen ik op het forum kwam.

Maar goed, iedereen kan wel eens slechte dagen hebben. Ik had er vandaag 1 van :).

Maar ik had ook vol tegen Damien in kunnen gaan, maar waarom zou ik. Wat heeft dat voor nut?

Maar goed, ik zal niet meer expirementeren met gotters erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

iCy schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:38:
[...]

Er zijn meerdere die zich irriteren aan het niveau verschil binnen de Got channel. Het is niet enkel dit akkefietje, waar ik overigens pas weet van kreeg toen ik op het forum kwam.

Maar goed, iedereen kan wel eens slechte dagen hebben. Ik had er vandaag 1 van :).

Maar ik had ook vol tegen Damien in kunnen gaan, maar waarom zou ik. Wat heeft dat voor nut?

Maar goed, ik zal niet meer expirementeren met gotters erbij :)
Niveau verschil boeit me niet, daar had ik ook niemand op aangesproken. Experimenteren heb ik ook niets op tegen, maar pick dan wel iets wat ook daadwerkelijk nuttig kan zijn op mid en overleg het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

iCy schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 22:56:
Wat heeft je niveau te maken met of je voor de fun speelt of om te winnen? En sluit het een het ander uit? Zorg gewoon dat als je iets uitprobeert of niet te serieus wilt spelen dat je dat communiceert VOORDAT de game gestart wordt, dan komt men ook niet voor onaangename verrassingen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

iCy schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 23:38:
[...]
Waarom zou een niveauverschil in het GoT channel een probleem zijn? Als je een beetje actief bent weet je wel op welke niveau de meesten acteren. Bovendien zien we straks na de placements meteen in welke league men zit. Nou, als je kennelijk bepaalde GoT'ers te hoog/te laag vindt qua niveau, dan queue je niet met hen.... Simpel. Zie het probleem niet zo. En btw, 'niveauverschil' is ook maar relatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Het leuke is dat ik wel heb gecommuniceerd op TS over rumble. Maar goed, laat dit punt maar voorbij gaan. Het is gebeurd, heb excuses aangeboden en ik zal geen alternatieve champ op een lane gebruiken met medegotters. Weltrusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Waar kan die GOT TEAMSPEAk vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Kan me niet voorstellen dat jullie ranked speelde met z'n allen. Normals zijn toch gewoon voor dingen uitproberen? Moeten de tryhards niet gewoon ranked spelen?

Ik snap sowieso niet waarom je zou ragen, zeker niet op mede tweakers. Wat heeft dat nu weer voor zin?

En imo is Rumble mid gewoon een decent pick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

The Great HooD schreef op zondag 19 januari 2014 @ 10:33:
Kan me niet voorstellen dat jullie ranked speelde met z'n allen. Normals zijn toch gewoon voor dingen uitproberen? Moeten de tryhards niet gewoon ranked spelen?
Dus zodra het een normal is, dan mag je het winnen aan de kant zetten? Dan ineens hoeft er niet geward te worden, kun je gewoon de enemy jungle in gaan wandelen en vervolgens dood gaan? Wat is dit voor kul-redenatie? Wat probeer je uit op het moment dat je elke vorm van winnen gewoon uitbanned? Als je zo nodig een Champion voor de eerste keer in je leven wilt testen, start dan lekker een custom en trek niet 4 anderen mee in je quest om een champion te leren. Normal of niet, het blijft nog altijd proberen om er een win uit te halen lijkt mij. Want zodra dat niet het geval in je mindset is, dan ben je dus simpelweg aan het trollen. Ligt dan iig de andere 4 in dat je dit van plan bent dan kunnen die ervoor kiezen om er alsnog uit te stappen.

Dingen uitproberen in een normal is geen enkel probleem mee, zolang je er maar wel van te voren over na hebt lopen denken en bedacht hebt waarom deze champion dan daadwerkelijk een meerwaarde op mid zou KUNNEN zijn.
Ik snap sowieso niet waarom je zou ragen, zeker niet op mede tweakers. Wat heeft dat nu weer voor zin?
"rage (reɪdʒ)

n., v. raged, rag•ing. n.
1. angry fury; violent anger.
2. a fit of violent anger (sometimes used in combination): a flight attendant attacked, the unfortunate victim of air rage.
3. fury or violence of wind, waves, fire, disease, etc.
4. violence of feeling, desire, or appetite.
5. a violent desire or passion.
6. ardor; fervor; enthusiasm.
7. an object of current popularity; fad: I remember when long hair was all the rage.
8. Archaic. insanity.
v.i.
9. to act or speak with fury; show or feel violent anger.
10. to move, rush, dash, or surge furiously.
11. to proceed, continue, or prevail with great violence."

Definitie van ragen, dat heeft niet plaatsgevonden, ik heb hem simpelweg gevraagd in gevolg mensen ervan op de hoogte te stellen als hij wil lopen trollen, dat bespaard een hoop mensen de ellende om 1 uur lang in een game te zitten waarbij de desbetreffende persoon maar wat mindless zit rond te dwalen.
Dat zegt meer over jou dan het helaas over Rumble zegt. Rumble is tegen het einde van season 3 zo hard generfed dat hij zelfs voor top geen viable pick meer is tenzij je tegen bepaalde champions kwam te staan. Op mid is het helemaal een drama aangezien merendeel van de champions die tegenwoordig op mid gespeeld worden een hogere mobility / burst hebben dan Rumble. Daar komt nog eens bij dat Rumble vrij gevoelig is voor ganks gezien zijn toch al vrij lage mobility en dat is op mid alleen nog maar erger waarbij de ganks van 2 kanten kunnen komen. Neem daar nog eens bij dat je een midlaner bent die amper een ward plaatst en je kunt zelf wel invullen hoe nuttig het is om Rumble op mid te pakken.

En als allerlaatste nog even terugkomen op je opmerking: "zeker niet op mede tweakers". Wat heeft het er mee te maken of hij wel of geen gebruiker is van Tweakers? Geeft dat hem ineens een onschendbare status? Als iemand Tweaker of niet zeer bedenkelijke acties en/of performance in een game laat zien dan heeft wat mij betreft iedereen recht van spreken om daar iets van te zeggen. Als ik een game met bijvoorbeeld ItsNotRudy speel en ik doe dingen die ronduit slecht zijn, dan ben ik blij als hij mij daar naar vraagt of een opmerking over geeft. Wat heb ik eraan als hij aan het eind van de game tegen mij zegt: "Hey man, je stond 1/20/2, goed gespeeld!". Doe me dan toch maar de wat meer kritische commentaren ipv een opmerking met een hoog knuffelgehalte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deefje85 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 09:51:
Waar kan die GOT TEAMSPEAk vinden?
Eerste post in dit topic.
iCy schreef op zondag 19 januari 2014 @ 00:22:
Het leuke is dat ik wel heb gecommuniceerd op TS over rumble.
En daar heb ik ook gelijk bezwaar gemaakt omdat we al excessief veel melee hadden (top, jungle, support waren allemaal melee) en ik de enige range was. Ook had ik al gezegd dat ranged mid > Rumble in lane, maar er werd niet gereageerd.
The Great HooD schreef op zondag 19 januari 2014 @ 10:33:
Kan me niet voorstellen dat jullie ranked speelde met z'n allen. Normals zijn toch gewoon voor dingen uitproberen?
Wie is er ooit op het idee gekomen dat na de introductie van de ranked queues Normals maar yolo alles mag moet worden? Sommige mensen spelen om te winnen, welke mode dit ook is. Ik heb nog champs die ik moet kopen en ook nog wel wat runepages, dus elke win is bij mij welkom en een extra loss is minder IP/uur.

En als je een melee tank top hebt, een melee tank jungle en een CC tank bot, is een AP tank mid geen goede keuze. En dat was ook te merken, ik knalde endgame hun ADC eruit in 3 shots en werd overspoeld door andere damage dealers die effectief de helft van onze damage dealers dan buiten het spel zette. Sowieso trapt de meerderheid van alle populaire mid picks Rumble er keihard uit, maar dat ter zijde.

Zo had ik laatst met Damien een game waar ik Morde mid pakte. Hij vond dit een vreemde pick. Misschien logisch, je ziet hem nooit en heeft een van de laagste pick rates. Ik gaf aan dat ik Morde best onder de knie heb en heb me die game op wat fouten na goed geweerd tegen hun mid en qua farm, kills en ganks liep het allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Ik speel rank voor mijn plezier en ik zie wel waar ik uit komt hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
8-2 placement matches -> Bronze 1 :9

Was zilver V met 0 lp dus zal wel een behoorlijk lage MMR hebben gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Ik zal uitkomen in Bronze 3 denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Weer Bronze 2. Laatste rondje redelijk wat flamerkes had weer.
Die al bezig zaten ik ben pro ik ben Gold jullie zijn noobs xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

umm hoi allemaal ik zie veel reacties waaronder veel verschillende meningen!

Maar is er iemand genegen me het spel te leren. uit te leggen enzv. Ja ik ben noob en nee heb het nog nooit gespeeld. Maar daar zijn jullie allemaal ooit begonnen. Ik heb een korte leer curve maar heb altijd console gegamed heb me game pc bijna af. En wil me hierin gaan vast bijten heb alleen geen ervaring what so ever. Dus iemand die wat tijd over heb om me de basis uit te leggen graag.

Zoniet even goede vrienden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:16:
umm hoi allemaal ik zie veel reacties waaronder veel verschillende meningen!

Maar is er iemand genegen me het spel te leren. uit te leggen enzv. Ja ik ben noob en nee heb het nog nooit gespeeld. Maar daar zijn jullie allemaal ooit begonnen. Ik heb een korte leer curve maar heb altijd console gegamed heb me game pc bijna af. En wil me hierin gaan vast bijten heb alleen geen ervaring what so ever. Dus iemand die wat tijd over heb om me de basis uit te leggen graag.

Zoniet even goede vrienden
Np, stuur maar pm ofzo, of check in LoL of Koekie26 online is. Doen we via teamspeak een game of meer, heb ook nog een low lvl alt ergens. Of stel je specifieke vragen ook hier.

Check trouwens ook hier op het forum, een aantal pagina's terug. Geloof dat ItsNotRudy daar een aardige post had gemaakt met info voor de beginner

[ Voor 8% gewijzigd door Koekiemonsterr op 19-01-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:18:
[...]

Np, stuur maar pm ofzo, of check in LoL of Koekie26 online is. Doen we via teamspeak een game of meer, heb ook nog een low lvl alt ergens. Of stel je specifieke vragen ook hier.

Check trouwens ook hier op het forum, een aantal pagina's terug. Geloof dat ItsNotRudy daar een aardige post had gemaakt met info voor de beginner
Dank je heb je even een pm gestuurd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekiemonsterr schreef op zondag 19 januari 2014 @ 15:18:
[...]

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 12:46:
[...]

Dat is een beetje de aard van het beestje. Bijhouden wie/wat/waar speelt. Nerfs/buffs bijhouden en eventueel van lane ruilen tijdens een game als het niet goed gaat. Ook is over de afgelopen jaren de lane-positie van elke type champ drastisch veranderd. De ranged AD stonden meestal op mid en sinds de laatste paar maanden kunnen mages ook met groot succes bottom lane spelen, wat eerder vrijwel nooit gebeurde.

[...]

Leer je skills met CTRL+Q/W/E/R levelen, zo kun je tijdens een gevecht waarin je levelt soms nog als winnaar uit het gevecht komen. Smartcast je skills (kun je re-binden in options) dit zorgt ervoor dat je skill cast op de positie/vijand direct onder je muis ipv twee keer hoeven te klikken. Je krijgt dan geen range indicator meer, maar als je aan een champ gewend bent, ken je de afstanden wel een beetje.

Ik zou eens kijken naar wat andere champs die goedkoop zijn maar wel erg viable.

Bot lane ADC
Ashe - Vrij basic ADC met een lange stun, extra gold-per-kill en slows
Tristana (gratis door Facebook-Like) - Goede escape, gemixte damage en long-range
Sivir - ADC met movement speed buffs, een long-range skillshot die veel damage doet en een shield die stuns en spells tegenhoudt.

Mid lane
Kayle - Vrij gemakkelijke mid-champ met heal en een ulti die haar of een teamgenoot tijdelijk invincible maakt.
Morgana - Tanky mage met snares, slows, stuns en healed zichzelf door spellcasts

Jungle
Rammus - Makkelijke jungler-tank die vooral goed is voor zijn CC tijdens ganks. Kan met Taunt mensen naar zijn team toetrekken en stunnen door tegen ze aan te rollen.
Warwick - Jungler-tank die vooral magic damage doet, heeft een heal on-hit, dus is heel veilig om jungle mee te oefenen.

Top lane
Garen - Tank character met passieve heal wanneer hij een tijd niet geraakt is, veel base damage, hoge movespeed en een ultimate skill die enemies met lage HP execute.
Malphite - Tank character met automatisch schild en zelf-buffs. Vooral met ultimate een goede teamfighter, aangezien hij van afstand een heel team kan stunnen. Kan ook AP of hybrid gebouwd worden voor meer focus op damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Lux is toch ook wel een relatief simpele en goedkope mid champ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
iCy schreef op zondag 19 januari 2014 @ 18:05:
Q mis GG

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Kan je nu in Season 4 ook demoted als je in Silver V of Gold V zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
GG RIOT.. Net wanneer je 5 man hebt voor een draft :(

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Zo.. Dit waren heerlijke placement matches.

Het is een tijd geleden, maar de flamende en feeding kids waren weer volledig van de partij in deze heerlijke 10 matches. 8/0 enemy akali na 10 mins, no problemo.

3 W - 7 L (met 1 loss forgiven) en je gaat van promos naar plat 4 S3 naar Silver 2 S4

Wordt maar eens kijken of ik ergens nog de zin kan vinden om dit weer helemaal uit te gaan carrien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Laatst online: 18-07-2024
Scallius schreef op zondag 19 januari 2014 @ 20:31:

Het is een tijd geleden, maar de flamende en feeding kids waren weer volledig van de partij in deze heerlijke 10 matches. 8/0 enemy akali na 10 mins, no problemo.

3 W - 7 L (met 1 loss forgiven) en je gaat van promos naar plat 4 S3 naar Silver 2 S4

Wordt maar eens kijken of ik ergens nog de zin kan vinden om dit weer helemaal uit te gaan carrien.
Zilver zit vol met ex-plat spelers hoor als ik het zo lees, en je mmr blijft natuurlijk plat. Dus qua teamgenoten/tegenstanders zal het niet uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt een beginners-champ om heel eerlijk te zijn. 4x skillshot.
SemperEgo schreef op zondag 19 januari 2014 @ 20:53:
[...]

Zilver zit vol met ex-plat spelers hoor als ik het zo lees, en je mmr blijft natuurlijk plat. Dus qua teamgenoten/tegenstanders zal het niet uitmaken.
Het is een reset, dus je MMR is niet meer Platinum, maar nu dan dus Silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:07:
[...]

Het is een reset, dus je MMR is niet meer Platinum, maar nu dan dus Silver.
Als je placements relatief slecht gaan wordt daar wel rekening mee gehouden, doordat je bijvoorbeeld divisies kan gaan skippen (volgens één of andere Riot post).

[...]
:( Ik had nog willen vragen of je zin had in Duo, de laatste keer dat ik keek had je volgens mij nog geen placements gedaan.
Ik moet nog beginnen aan mijn placements, maar ik zal wel weer ergens in laag silver eindigen.

[ Voor 44% gewijzigd door Thormodo op 19-01-2014 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
PLACEMENTS zijn helemaal verrot!!!! Silver 2 vorig seizoen, weinig gespeeld dat seizoen. Flamende 10 jarige honden waren er weer. Eerste placementmatch 2 trollers. Heerlijk. Uiteindelijk toch nog 4-6. Bronze 2.

UNISNTALL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ook wel vrij speciaal om uberhaupt in een weekend aan je placements te beginnen en dan al helemaal als de reset net een paar dagen terug was. ;)

Wat is het probleem om even een aantal dagen te wachten, en te kijken of de servers uberhaupt stabiel genoeg zijn om op te spelen?

Imo als je er nu voor kiest om je placements te doen, verwacht er dan ook niet teveel van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musigo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-10-2020
Ik zelf wacht ook nog een weekje met me placements, vooral om met wat stabielere servers te kunnen spelen dan dat ze op dit moment zijn. Hoop gewoon dat het dan wat rustiger is.

Maar het verbaasd me weinig dat mensen in een lagere tiers of divisions komen, het is namelijk een reset... wel is waar een soft reset maar toch. Of zie ik het dan heel verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Eenmaal je wat games zonder trolls hebt zou je normaal gezien wel snel moeten stijgen. En het is correct dat je divisies kan skippen. Al bij al zouden het relatief makkelijke games moeten zijn als je niveau echt veel hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Damienx2 schreef op zondag 19 januari 2014 @ 23:04:
Ook wel vrij speciaal om uberhaupt in een weekend aan je placements te beginnen en dan al helemaal als de reset net een paar dagen terug was. ;)

Wat is het probleem om even een aantal dagen te wachten, en te kijken of de servers uberhaupt stabiel genoeg zijn om op te spelen?

Imo als je er nu voor kiest om je placements te doen, verwacht er dan ook niet teveel van...
Tja, ik heb het ook zo benaderd en tot nu toe slechts 1 ranked gedaan.

Maar of het nou wel of niet slim is om dit weekend al flink ranked te hebben gespeeld, is niet zo relevant. Trollers of geen trollers, feit is dat de uitkomsten na 10 placements voor menigeen toch wel erg bevreemdend en tegenvallend lijken te zijn.

Dit soort verhalen lees je veel te vaak. Las zelfs van iemand die in S3 in Bronze II eindigde, nu 7/10 placements heeft gewonnen, en doodleuk in Bronze V belandt. Yeah right. Dat is toch eigenlijk niet uit te leggen. Net als de gang van Plat 4 naar Silver 2.

Weet niet of dit nou te verklaren is door MMR, maar goed, ik vond MMR toch altijd al een discutabel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Sorry Thormodo, je mag gerust altijd vragen :p

Ik snap de MMR factor niet in mijn geval, ik stond Plat 5 100LP met 1 win in promos. Dus niet een gevalletje, verlies alles in plat 5 dus lage MMR.

Net in Silver 2 potje verloren. Ging goed als Zed, 2,5x Gragas z'n farm. Maar de rest van het team had niet zoveel zin om te winnen. Zeggen dat je splitpushed en dan 4v5 fighten als je bij enemy inhib staat. Vervolgens natuurlijk "report Zed".

Daarna weer gelukkig kunnen carrien en gewonnen met Lee, maar kreeg verrassend genoeg maar 25 LP. Naja we zien wel op een wat langere run hoe lang het mij gaat duren.

Weet wel dat er een behoorlijk skill level verschil is tussen Silver en low plat. Mensen kunnen echt geen inschattingen maken qua trades, hebben meer moeite met objectives en split pushen snappen ze al helemaal niet. Ook roepen mensen "I need some kills, to get my x item" ipv dat ze gewoon farmen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je Q missen? Die hitbox is HUGE.

Ik wacht nog lekker met mijn placements, voel er weinig voor om met 9 andere compleet random geplaatste mensen te spelen :9 .

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2014 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Tja wat is simpel....
Verwijderd schreef op zondag 19 januari 2014 @ 22:07:
Niet echt een beginners-champ om heel eerlijk te zijn. 4x skillshot.
True, vergt wel wat oefening ja.

Maar zelfs met voldoende oefening zou ik niet snel Lux nemen atm, pijnlijk om te zeggen over mijn favo champ, maar waar.

Ik heb in het verleden zo vaak Lux gespeeld dat ik de skillshots behoorlijk goed raak. Kan best prima werken op mid, zelfs als supp in bepaalde gevallen, maar het gemis van een escape gekoppeld aan haar squishyness maakt het altijd lichtelijk riskant op mid. In ranked ga ik zeker geen Lux op mid zetten.

Bijvoorbeeld Gragas en Ziggs hebben dankzij hun escapes net even een streepje voor op Lux. Zij zijn veel beter in staat ganks te overleven en beiden zijn in principe 1vs1 ook nog sterker dan Lux.

Lux op mid zou ik hooguit kiezen als een counterpick.
Lux als supp is lichtelijk controversieel, maar kan goed werken als je geen healer tegenover je hebt en bijv een Cait naast je hebt staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 13:06
Heb momenteel nog 100% winrate met Yasuo zover ik hem kan spelen! Wat een heerlijke champion, geweldige laner en fantastische dueler, alleen heb je in teamfights echt een goede opening nodig wil je op de backline kunnen komen.

@Placement trolling, gelukkig was ik niet de enige dan, ik heb precies hetzelfde gehad vorig seizoen. Ik ga wel weer duo queuen :D
Pagina: 1 ... 133 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.