Dus zodra het een normal is, dan mag je het winnen aan de kant zetten? Dan ineens hoeft er niet geward te worden, kun je gewoon de enemy jungle in gaan wandelen en vervolgens dood gaan? Wat is dit voor kul-redenatie? Wat probeer je uit op het moment dat je elke vorm van winnen gewoon uitbanned? Als je zo nodig een Champion voor de eerste keer in je leven wilt testen, start dan lekker een custom en trek niet 4 anderen mee in je quest om een champion te leren. Normal of niet, het blijft nog altijd proberen om er een win uit te halen lijkt mij. Want zodra dat niet het geval in je mindset is, dan ben je dus simpelweg aan het trollen. Ligt dan iig de andere 4 in dat je dit van plan bent dan kunnen die ervoor kiezen om er alsnog uit te stappen.
Dingen uitproberen in een normal is geen enkel probleem mee, zolang je er maar wel van te voren over na hebt lopen denken en bedacht hebt waarom deze champion dan daadwerkelijk een meerwaarde op mid zou KUNNEN zijn.
Ik snap sowieso niet waarom je zou ragen, zeker niet op mede tweakers. Wat heeft dat nu weer voor zin?
"rage (reɪdʒ)
n., v. raged, rag•ing. n.
1. angry fury; violent anger.
2. a fit of violent anger (sometimes used in combination): a flight attendant attacked, the unfortunate victim of air rage.
3. fury or violence of wind, waves, fire, disease, etc.
4. violence of feeling, desire, or appetite.
5. a violent desire or passion.
6. ardor; fervor; enthusiasm.
7. an object of current popularity; fad: I remember when long hair was all the rage.
8. Archaic. insanity.
v.i.
9. to act or speak with fury; show or feel violent anger.
10. to move, rush, dash, or surge furiously.
11. to proceed, continue, or prevail with great violence."
Definitie van ragen, dat heeft niet plaatsgevonden, ik heb hem simpelweg gevraagd in gevolg mensen ervan op de hoogte te stellen als hij wil lopen trollen, dat bespaard een hoop mensen de ellende om 1 uur lang in een game te zitten waarbij de desbetreffende persoon maar wat mindless zit rond te dwalen.
En imo is Rumble mid gewoon een decent pick.
Dat zegt meer over jou dan het helaas over Rumble zegt. Rumble is tegen het einde van season 3 zo hard generfed dat hij zelfs voor top geen viable pick meer is tenzij je tegen bepaalde champions kwam te staan. Op mid is het helemaal een drama aangezien merendeel van de champions die tegenwoordig op mid gespeeld worden een hogere mobility / burst hebben dan Rumble. Daar komt nog eens bij dat Rumble vrij gevoelig is voor ganks gezien zijn toch al vrij lage mobility en dat is op mid alleen nog maar erger waarbij de ganks van 2 kanten kunnen komen. Neem daar nog eens bij dat je een midlaner bent die amper een ward plaatst en je kunt zelf wel invullen hoe nuttig het is om Rumble op mid te pakken.
En als allerlaatste nog even terugkomen op je opmerking: "
zeker niet op mede tweakers". Wat heeft het er mee te maken of hij wel of geen gebruiker is van Tweakers? Geeft dat hem ineens een onschendbare status? Als iemand Tweaker of niet zeer bedenkelijke acties en/of performance in een game laat zien dan heeft wat mij betreft iedereen recht van spreken om daar iets van te zeggen. Als ik een game met bijvoorbeeld ItsNotRudy speel en ik doe dingen die ronduit slecht zijn, dan ben ik blij als hij mij daar naar vraagt of een opmerking over geeft. Wat heb ik eraan als hij aan het eind van de game tegen mij zegt: "Hey man, je stond 1/20/2, goed gespeeld!". Doe me dan toch maar de wat meer kritische commentaren ipv een opmerking met een hoog knuffelgehalte.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.