[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 132 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.668 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
Limbeckx schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:44:
Ik ben na geruime tijd weer LoL gaan spelen. Hoeveel ranked games moet je spelen om een rank te krijgen?
10 games

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hebben ze Riven niet in 1x helemaal kapot generft? En voor Mundo: zijn 2 main items zijn spirit visage en sunfire cape. Beide zijn generft, dus laten we eerst afwachten wat dat voor effect heeft voordat we roepen dat hij nog steeds OP is.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:46:
Hebben ze Riven niet in 1x helemaal kapot generft? En voor Mundo: zijn 2 main items zijn spirit visage en sunfire cape. Beide zijn generft, dus laten we eerst afwachten wat dat voor effect heeft voordat we roepen dat hij nog steeds OP is.
Riven kan niet hard zat aangepakt worden voor mij persoonlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riven nog steeds heel sterk als je hem goed speelt denk ik. Hij is alleen een stuk minder faceroll geworden.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Mundo zoveel minder sterk word van die item nerfs, je kan Sunfire altijd nog vervangen door Randuin en 10% CDR is niet niks maar Mundo is ook niet super cooldown afhankelijk.

Vind het verder niet echt een geweldige patch vind de meeste probleempunten niet echt aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:39:
spoiler:
God wat een teleurstelling wat betreft Alliance. Eerst vs CW vond ik met name Froggen erg zwak spelen, teveel barrels die gemist werden, dan een ult bij Dragon die helemaal niets raakte. En dan nog de keuze van Wickd voor Renekton. Ja Wickd is een goede Renekton speler, maar de build die hij hanteerde vond ik persoonlijk vrij zwak. Waarschijnlijk ook gepicked om ervoor te zorgen dat Youngbuck zijn main niet kon spelen, maar die deed het juist prima op Shyvana. Had ook gehoopt dat Wickd inmiddels wat meer met de metashift had meegegaan, maar het lijkt weer net als season 3 dat aanpassen met name voor Wickd een ongelooflijk moeilijke opgave is. Nyph en Tabbz lijken ook nog lang niet op 1 lijn te zitten, en tevens vond ik ook dat Nyph een vrij zwakke Thresh speelde, 2 games lang. Had ook juist tegen Leona verwacht dat hij voor een Lulu zou gaan ipv een Thresh, maar dat zal wel persoonlijk zijn.

Ik hoop nog op het beste voor Alliance, maar dit was toch wel een enorm valse start. Fnatic daarentegen speelden wel erg sterk overigens. Rekkles stelde geen moment teleur (op 1 gemiste ult bij dragon na ;)).

Maar goed, ik hoop dat Alliance zich herpakt en toch laat zien waarom ze zo gehyped zijn.
spoiler:
Ik vond Alliance inderdaad ook zeer teleurstellend. Met name Nyph vond ik erg underwhelming. Hij werd gehyped alsof hij de best support EU is (terwijl ik nooit super onder de indruk van hem geweest bent, er zijn er in EU denk ik minimaal 2 of 3 beter), maar deze games miste hij alle skillshots zo'n beetje en was hij vaak uit positie.

Bovendien leek de communicatie er nog niet te zijn. Paar keer gehad dat de ene helft van het team wilde vechten en dat andere mensen juist terugtrokken. Zodra dat gebeurt verlies je de teamfight zeker. OF je gaat met zijn allen erin OF je trekt met zijn allen terug (en laat er hoogstens 1 bewust achter om de rest te stallen). Elke tussenweg leidt tot een eenvoudige teamfight win voor de tegenstander.

Verder toch wel weer onder de indruk van Fnatic. Ik had een slow start van ze verwacht omdat ze tijdens BotA vrij zwak waren, maar ze openen gewoon met 2-0. Cyanide flikt het gewoon WEER met zijn baron steal, begint echt een specialiteit van hem te worden.

Verder vond ik het leuk om te zien dat er veel onorthodoxe picks waren zoals Pantheon mid en Kennen support. Hoop dat die trend zich voortzet. Elke game shyvana vs mundo, orianna vs ziggs en een bot lane met lucian, jinx, thresh, leona en/of annie wordt ook een beetje suf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 10:28
Dank voor het antwoord. Is het niveau in ranked heel veel beter dan in standaard queue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Limbeckx schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:53:
[...]

Dank voor het antwoord. Is het niveau in ranked heel veel beter dan in standaard queue?
ligt eraan in welke division je komt, geloof dat het bij gold wel oke is maar daaronder vrij veel bagger

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Limbeckx schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:53:
[...]

Voor veel nieuwere spelers wel.
Maar het hangt helemaal af van je matchmaking rating in normal games.

Ik heb op mijn smurf account moeilijkere normal games dan ranked games. Omdat ik bij de normal games er iets van 150 heb gewonnen en 80 verloren en ik speel dan vaak tegen lage diamonds. Terwijl ik in ranked pas op platinum 5 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:57:
[...]

Voor veel nieuwere spelers wel.
Maar het hangt helemaal af van je matchmaking rating in normal games.

Ik heb op mijn smurf account moeilijkere normal games dan ranked games. Omdat ik bij de normal games er iets van 150 heb gewonnen en 80 verloren en ik speel dan vaak tegen lage diamonds. Terwijl ik in ranked pas op platinum 5 zit.
Je kunt niet achter je matchmaking rating in normal games niet vinden ergens, of wel?

Het is me overigens ook opgevallen dat via lolking en op.gg maar heel weinig games van mij beschikbaar zijn. Reset dat elke season oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee kan je niet echt achter komen. Je kan wel via zon site als lolking of op.gg kijken welke rank de meeste van je tegenstanders hebben dan heb je een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:07:
Nee kan je niet echt achter komen. Je kan wel via zon site als lolking of op.gg kijken welke rank de meeste van je tegenstanders hebben dan heb je een idee.
Hoog bronze of laag silver zie ik. Ik moet zelf ook maar eens meer ranked gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Op dit moment kijken heeft niet veel zin, veel mensen hebben maar een paar ranked games gespeeld en zijn daarna normals gaan doen. Je komt vaak zat brons mensen tegen die zeker niet in brons horen.

andersom komt natuurlijk ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Normals zijn laatst aangepast zodat men tegen sterkere spelers word geplaatst omdat je dan beter in het spel zou worden (niet altijd trouwens en of dit ook echt werkt?).. Normals zijn dus zeker niet te vergelijken met ranked games. Verder spelen mensen in normals vaak met champs die ze nog niet zo goed kunnen spelen en tijdens ranked games spelen ze dus vaak wel met champs waar ze wel goed mee kunnen spelen (meestal, sommige oefenen dus ook in ranked games helaas).

En als je in silver tegen een plat of diamand speler speelt wilt ook echt niet gelijk zeggen dat je het mmr hebt van een plat/dia/gold speler. Soms zuigt hun mmr gewoon. Vaak genoeg gewonnen van een plat/dia speler omdat zijn mmr dat van een silver/gold speler is.

Kijk eens hoever je komt. Als je niet in bronze of silver hoort dan kom je daar vanzelf wel uit. Ik hang nog steeds in Silver 1, maar dat komt omdat ik alleen maar met Evelynn kan spelen :D

[ Voor 6% gewijzigd door Mebus op 15-01-2014 14:43 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Alleen maar evelynn? Ik dacht dat ik een beperkte champion selectie had :D

Ik ga inderdaad gewoon wat meer ranked spelen en ik kijk wel waar ik eindig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mebus schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:40:
Normals zijn laatst aangepast zodat men tegen sterkere spelers word geplaatst omdat je dan beter in het spel zou worden
Als er iemand tegen iemand geplaatst wordt die sterker is houdt dat automatisch ook in dat de ander tegen iemand is geplaatst die zwakker is... weet je zeker dat dit klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Vicarious schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:46:
[...]

Als er iemand tegen iemand geplaatst wordt die sterker is houdt dat automatisch ook in dat de ander tegen iemand is geplaatst die zwakker is... weet je zeker dat dit klopt?
Zal het voor de zekerheid even opzoeken in de patchnotes. Staat ergens dat ze matchmaking systeem toen iets hadden aangepast zodat je niet alleen tegen spelers speelt van hetzelfde niveau :-) Dit omdat sommige spelers dit dus wouden..

@Limbeckx, verder nog wat support en midlaners. Maar niet met zoveel ervaring als met Evelynn.. Genoeg mensen die maar met een 'paar' champs ranked games spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Mebus op 15-01-2014 14:48 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

ArgantosNL schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:52:
[...]

in 5v5 ranked? Dat heb ik namelijk ook een paar keer gehad, pakken ze troll/non-meta picks en stompen jou team nog steeds met gemak. Dit soort groepen report ik ook altijd, dit is ook een reden waarom de lol community berucht is.
Dus omdat iemand een non meta champ pakt en jou verslaat report jij ze.
Dus jij bent waarschijnlijk zelf een van de reden waarom de LoL community berucht is i.p.v. de mensen die van jou winnen.
Oh en defineer een troll pick (op trundle na ;) ) want volgens mij snappen sommige mensen die definitie van een troll niet helemaal.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Wootlock schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:51:
[...]

Dus omdat iemand een non meta champ pakt en jou verslaat report jij ze.
Dus jij bent waarschijnlijk zelf een van de reden waarom de LoL community berucht is i.p.v. de mensen die van jou winnen.
Oh en defineer een troll pick (op trundle na ;) ) want volgens mij snappen sommige mensen die definitie van een troll niet helemaal.
als in de brons 3 5v5 je 5 diamond en plat spelers tegen komt die allemaal bruisers pakken en jou dan vervolgens gaan lopen stompen en gaan lopen taunten doen dat alleen om het plezier van anderen te verzieken. Prima reden om te reporten lijkt mij, als mensen normaal doen en gewoon beter zijn ga ik niet reporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Wat lopen Lol'ers altijd te bitchen zeg. In-game, in-chat, pre-game, post-game. Zelfs in dit topic.

@ArgantosNL: hoe weet jij dat ze 5 diamond of plat spelers zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Limbeckx schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:59:
Wat lopen Lol'ers altijd te bitchen zeg. In-game, in-chat, pre-game, post-game. Zelfs in dit topic.

lolnexus + bijna perfecte farm zegt veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Mute, Mute, Mute

Regelmatig geef ik complimenten en ze worden vaker niet als compliment ervaren maar als sarcasme.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus

lolnexus (voor matches), lolskill, lolking en zo heb je der nog aan aantal.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

ArgantosNL schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:56:
[...]

als in de brons 3 5v5 je 5 diamond en plat spelers tegen komt die allemaal bruisers pakken en jou dan vervolgens gaan lopen stompen en gaan lopen taunten doen dat alleen om het plezier van anderen te verzieken. Prima reden om te reporten lijkt mij, als mensen normaal doen en gewoon beter zijn ga ik niet reporten.
Vind het nog geen reden om die mensen te reporten, ja het is frustrerend maar ik negeer het altijd. Gewoon zorgen dat je er boven staat.
En tja, placement matches horen erbij, ook die mensen moeten ergens beginnen (ook al zijn ze diamond in solo q)
Overigen als ze allemaal een bruiser pakken kan je daar best omheen werken (zeker gezien het ranked 5vs5 is, je ziet wat ze picken ect.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Wootlock schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:01:
[...]

Vind het nog geen reden om die mensen te reporten, ja het is frustrerend maar ik negeer het altijd. Gewoon zorgen dat je er boven staat.
En tja, placement matches horen erbij, ook die mensen moeten ergens beginnen (ook al zijn ze diamond in solo q)
Overigen als ze allemaal een bruiser pakken kan je daar best omheen werken (zeker gezien het ranked 5vs5 is, je ziet wat ze picken ect.)
zodra iemand uitbundig zijn laugh emote loopt te spammen zodra hij een makkelijke laan heeft tegen mij vind ik dit genoeg reden om iemand te reporten.
Dit is namelijk geen Fairplay, je moet elkaar wel in de waarde laten.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Als iemand /all chat loopt te spammen gewoon een spam reportje geven. Dat is eigenlijk het enigste wat je dan kan doen. En als iemand 1 of 2 keer iets nutteloos in /all chat neerzet is het uiteindelijk alsnog geen spam. Dus reporten kan, maar of het zin heeft? En geloof dat het systeem mensen negeert die teveel reports sturen.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als zij 3 divisies hoger zijn valt daar niet omheen te werken. Zij zijn in elk aspect gewoon veel beter en dan maken de picks minder uit.

En meerdere dingen die hij beschrijft kun je reporten... Verbal Abuse/Negative Attitude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:07:
[...]

Als zij 3 divisies hoger zijn valt daar niet omheen te werken. Zij zijn in elk aspect gewoon veel beter en dan maken de picks minder uit.

En meerdere dingen die hij beschrijft kun je reporten... Verbal Abuse/Negative Attitude
Tja, je verliest een match, big deal.
Neem 5 min break, pak wat te drinken en queue opnieuw, snap de opheft niet zo :)
Ben ook wel eens gestomped, gewoon met je team afspreken op 20 min surrenderen en volgende keer beter.

Snap de ophef niet zo.
Wat betreft het spammen van emotes, ik doe ook altijd laugh spammen als ik nunu bot speel :+ verdien ik nu ook een report ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Wootlock schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:09:
[...]

Neem 5 min break, pak wat te drinken en queue opnieuw, snap de opheft niet zo :)
Ben ook wel eens gestomped, gewoon met je team afspreken op 20 min surrenderen en volgende keer beter.

Snap de ophef niet zo.
Eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Wootlock schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:09:
[...]

Snap de ophef niet zo.
Wat betreft het spammen van emotes, ik doe ook altijd laugh spammen als ik nunu bot speel :+ verdien ik nu ook een report ?
meestal kan je wel zien met welk doeleinde ze een emote spammen, ik heb vaak zat gehad dat je BVB!! op aram een op team tegen je krijg, dat het ze makkelijk af gaat en om je nog extra te treiteren ze emotes spammen, dat vind ik report waardig.

doe je met nunu bot je laugh spammen omdat je het leuk vind(dus niet als je een kill hebt maar ook als je gewoon ergens in jungle bent of aan het begin) dan is dat wel okey

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Mensen letten teveel op anderen tijdens het spelen van deze game.. Let gewoon lekker op jezelf en focus je op je eigen spel.. You win some, you lose some.. Ik reageer niet eens meer op flames/emotes/spam. En wat betreft chat van tegenstander, gewoon uitzetten in de game options.. :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
[...]

Als mensen bewust in brons blijven hangen om bronsies the fucken(sorry voor het taalgebruik), dan ben je gewoon een toxic speler en verdien je een waarschuwing/ban als je daarmee doorgaat.

trouwens allemaal leuk en aardig dat je ziet wat ze pakken maar je hebt pas als meer dan de helft van de picks gedaan zijn kom je er pas achter, niet veel meer wat je kunt doen als je alleen nog ADC en TOP moet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:15:
[...]

Als mensen bewust in brons blijven hangen om bronsies the fucken(sorry voor het taalgebruik), dan ben je gewoon een toxic speler en verdien je een waarschuwing/ban als je daarmee doorgaat.
Ja, dit dus. Dat je een low level aanmaakt om je vrienden te helpen die net beginnen, oke. Maar dat je gewoon meerdere lv30s gaat maken als Diamond speler om te fucken met mensen die niet 24/7 tijd hebben voor het spelletje of gewoon niet zo goed zijn ben je echt een sneu figuur en diep triest opzettelijk bezig om de game van een ander te fucken. En daar heb ik er genoeg van gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:30

Qon

m0nk schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:14:
Mensen letten teveel op anderen tijdens het spelen van deze game.. Let gewoon lekker op jezelf en focus je op je eigen spel.. You win some, you lose some.. Ik reageer niet eens meer op flames/emotes/spam. En wat betreft chat van tegenstander, gewoon uitzetten in de game options.. :)
Helemaal mee eens. Ik probeer steeds vaker naar Siv HD te kijken, gewoon omdat hij veel plezier heeft in de game. Het doet me ook altijd goed als ik hem dan hoor zeggen, tegen bv ocelote, "just have fun in the game"; [ander stemmetje] "is this game ment to be fun?" en dan vervolgens keihard beginnen te lachen.
Of vertellen dat juist dat uitgecalculeerde spel geen ruimte open laat voor sicke plays en de fun uit de game weghaalt. Juist omdat ik veel minder speel heb ik meer fun in de game, en kan ik vooral lachen om slechte plays van mezelf en anderen.

Ik kan me alleen nog wel eens ergeren aan mensen die echt kwetsende dingen zeggen. Maar gelukkig is daar de mute button voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:28

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Martin0 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:03:
[...]

zodra iemand uitbundig zijn laugh emote loopt te spammen zodra hij een makkelijke laan heeft tegen mij vind ik dit genoeg reden om iemand te reporten.
Dit is namelijk geen Fairplay, je moet elkaar wel in de waarde laten.
Je weet toch zelf ook dat Riot dit soort reports meteen de prullenbak in gooit en jouw toekomstige reports minder invloed zullen hebben.
Maarja je tegenstander heeft bereikt wat hij wou, jou door 2 toetsen in te drukken uit de game gehaald, mission acomplished :D

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Fanatic_FS schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:14:
[...]

Je weet toch zelf ook dat Riot dit soort reports meteen de prullenbak in gooit en jouw toekomstige reports minder invloed zullen hebben.
Maarja je tegenstander heeft bereikt wat hij wou, jou door 2 toetsen in te drukken uit de game gehaald, mission acomplished :D
hmmm meestal zijn deze games toch al verloren omdat je kei hard gerofl stompt wordt. :)

ps offtopic ik hoop dat er vanaaf animo is om een game te spelen met GoT, wil lucian iets beter gaan leren, faal nogal vaak met mijn Q op lucian.

[ Voor 13% gewijzigd door Martin0 op 15-01-2014 16:46 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me nickname toch veranderd naar super minion.

Hier een lijstje van mij die ten tijde van schrijven nog vrij waren:

Siege Minion
Lizard Elder
Tom Hanks
Xin Bot
Nobody

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
Iedereen vergeet gewoon dat het een PvP game is. Een 50% winrate is goed, 51% is zeer goede, en boven de 51% is gewoon perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09-2022
dr34m3dd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:03:
Iedereen vergeet gewoon dat het een PvP game is. Een 50% winrate is goed, 51% is zeer goede, en boven de 51% is gewoon perfect...
uhm?
ik heb zelf 51.8% maar of dit nou perfect is?
zit nu plat 4 was plat 1 maar zit nog genoeg troll in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap echt niet waar mensen zich zo druk om maken met die Diamond smurfs. Hoevaak kom je zo iemand in de praktijk nou tegen? 1 op de 50 potjes wellicht? Daarbij leer je ook nog van die potjes, je ziet technieken en trucjes die je anders niet zo snel zou zien. Leer ervan, speel gewoon verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dr34m3dd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 18:03:
Uhm, er zijn zat mensen die veel hoger dan 51% zitten. Ikzelf ook, en ik vind mezelf nou niet bepaald dichtbij perfect met m'n 56% oid...
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:46:
Ik snap echt niet waar mensen zich zo druk om maken met die Diamond smurfs. Hoevaak kom je zo iemand in de praktijk nou tegen? 1 op de 50 potjes wellicht? Daarbij leer je ook nog van die potjes, je ziet technieken en trucjes die je anders niet zo snel zou zien. Leer ervan, speel gewoon verder..
Het hele concept smurfen is fucking toxic. Het is niet hoevaak zie ik een Diamond (overigens in de laatste 50 potjes minstens 4x) hoe vaak ziet iemand van een lager niveau iemand van een hoger niveau die hem even roflstomped en taunt? Dat gebeurt ziekelijk vaak. Zijn genoeg klachten over op forums. Toen ik begon waren er geen smurf accounts, of nauwelijks. Zou ik het grappig hebben gevonden of ervan leren om in 10 minuten finaal in elkaar gestampt te worden? Denk het niet.

En stel het gebeurt 1x in de 50 games, tel dat per speler eens op? Iets accepteren of gedogen omdat het per persoon relatief weinig voorkomt is wel erg achterlijk.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja echt een toxic kerel die Wildturtle een beetje noobs stompen met zijn smurfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Vorig potje zwaar afgegaan mid-game. Ik renekton top tegen Kha'Zix. Traden ging goed, bijna een kill en toen liep m'n kat over m'n toetsenbord. Was het spel plots in windowed gegaan waarbij de camera locked moest zijn wan t als je hem unlockte bleef hij op de plaats staan terwijl renekton uit beeld liep. Natuurlijk nergens vinden hoe het te veranderen. Hierdoor had ik geen vision over de map en was het echt moeilijk. Heb toch een paar double kills gehad maar Kha'Zix begon te roamen omdat hij faalde tegen renekton early game en bot lane was aan het feeden. Doordat ik zo een benauwde visie had kon ik ook weinig aanvangen en de minimap alleen is heel moeilijk om in te schatten waar ze zich bevinden net buiten je scherm.

Onze Dr. Mundo jungle moest natuurlijk beginnen uit te schelden wat het zeker niet verbeterde. Achteraf gezien was onze caitlin maar lvl 6 terwijl het enemy team allemaal 20+ waren.

Ik ben nog altijd van mening dat als je positieve attitude hebt ten opzichte van team je veel vaker zal winnen. Zo hadden we eens een Kha'Zix die 8 keer z'n tegen Kha'Zix mid had gefeed maar door mijn positieve attitude zijn we uiteindelijk gewonnen en was onze Kha'Zix 25/9 geëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Uhm.. Ik weet niet welke kan riot hier mee op wilt gaan hoor maar dit vind ik best grappig eigenlijk. Ik zat eerst op eune en ben overgegaan op euw. Meteen een ranked potje dacht ik, verloren door een troller (nee dit is geen whinepost ^^ ) kan gebeuren. Maar wat ziet mijn oog daar? "Congrats with bronze 1"
Nou dankjewel riot, maar ik zat 1 potje geleden nog in silver 3, beetje vreemd in mijn ogen maar ach.. Of is dit volkomen normaal? Na 1 loss meteen 3 ranks naar beneden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 20:35:
Ja echt een toxic kerel die Wildturtle een beetje noobs stompen met zijn smurfs.
Hij heeft het over diamond spelers die (in teamverband) noobs stompen EN TAUNTEN (vervelend lopen doen in allchat e.d. dus). Wildturtle smurft solo en doet gewoon normaal. Hoewel dat ook niet altijd leuk is om tegen te komen (omdat je ECHT hard verliest in lane) is dat een stuk minder erg lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik ben best wel blij dat ik een groene muur op LoLKing heb.
http://www.lolking.net/summoner/euw/40369500#matches

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Welke champs kan je als mid/top/jungle in je 1tje de game carrie-en? Krijg de al sinds vorige maand de grootste idioten in mijn team en verlies games waarbij ik met syndra midlane gewoon win of zelfs dik aan het inmaken ben.

Syndra doet veel damage, maar meestal kill je er 1 en dan moet je wachten op je CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
iCy schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 08:48:
Welke champs kan je als mid/top/jungle in je 1tje de game carrie-en? Krijg de al sinds vorige maand de grootste idioten in mijn team en verlies games waarbij ik met syndra midlane gewoon win of zelfs dik aan het inmaken ben.

Syndra doet veel damage, maar meestal kill je er 1 en dan moet je wachten op je CD.
Ik weet niet zeker maar Kassadin werkt denk ik redelijk goed.
Ik heb vaak gezien dat de enemy team slecht bezig is maar dan dat hun mid Kassa gewoon rond roamed met z'n ulti en iedereen vermoord. Is me 1x overkomen dat ik zo een game verloren heb.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

spoiler:
Nog een dag LCS games gespectate. Goed om te zien dat Gambit zich na het misstapje in de eerste game zich goed heeft herpakt en ook fijn om weer eens wat andere champs te zien dan Dr. Mundo en Shyvana op top. Darien en sOaz hebben beide laten zien dat zowel Warwick en Trundle zich prima kunnen verweren vs bovenstaande twee picks. Alliance was wederom een enorme teleurstelling. Ik hoop echt dat ze nu harder gaan trainen dan ooit en dat ze elkaar ook wijzen op verbeterpunten. Tevens zou het ook niet gek voor ze zijn om te denken in teamcomps en niet soloqueue stomp champs. Een setup van: Malphite, Kha'zix, LeBlanc, Ezreal en Annie kan werken, als iedereen zich aan zijn rol houd.

Maar wat zie je vervolgens: Malphite gaat voor een damagebuild terwijl de rest van de teamcomp daar absoluut niet om vraagt. Wat creeer je hierdoor? Een zwakke bruiser met 4 squishies. Daarentegen een LeBlanc in zo'n tanky line-up picken is ook gewoon zeggen dat je totaal geen respect hebt voor je tegenstander. Dat is allemaal heel mooi en aardig, maar aan het eind van de dag kijk je op het scorebord en niet naar de ego van een speler.

Het team heeft op alle posities een speler staan met genoeg skill om alle teams in EU / NA te kunnen verslaan. Waarom het momenteel niet lukt is puur omdat er totaal geen team staat, maar 5 individuen. Er is geen enkele vorm van synergy te bespeuren. Persoonlijk zou ik het geen slechte keuze vinden om een coach aan te wijzen die alle punten met ze afzonderlijk en vervolgens als team doorneemt. Wickd's builds zijn ronduit bedroevend, Froggen schijnt de grootste moeite te hebben om een skillshot te landen, wat mij erop lijkt dat er gewoon weinig getrained wordt of de druk op zijn schouders wordt hem te veel. Shook en Nyph spelen alsof ze hun vorm helemaal kwijt zijn geraakt. En Tabbz kan simpelweg geen stempel op de game drukken omdat de game al verloren is voordat een AD Carry de kans krijgt te shinen.

Hopelijk zien we bij de volgende ronde een verbetering, en is dit allemaal te wijten aan de vele feestdagen waardoor er weinig getraind is.

Sorry voor het grote zwarte blok ;) Maar ik wil het niet verpesten voor mensen die de streams nog gaan bekijken :D.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

iThunda schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 08:49:
[...]

Ik weet niet zeker maar Kassadin werkt denk ik redelijk goed.
Ik heb vaak gezien dat de enemy team slecht bezig is maar dan dat hun mid Kassa gewoon rond roamed met z'n ulti en iedereen vermoord. Is me 1x overkomen dat ik zo een game verloren heb.
Fizz doet hetzelfde. Maar zal eens met kassadin spelen. Ik wordt er nu een beetje flauw van dat ik games verlies terwijl ik 13/5, 16/4 etc staat of 9/1 tot de teamfights en dat ik dan geen schijn van kans maak omdat hun toplaner nog meer kills heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Meneer iCy op 16-01-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
Potjes kan je uiteraard niet alleen op je eentje winnen. Sommige champions hebben inderdaad wel meer impact of potentieel dan andere, maar onthou wel dat dit vaak komt omdat ze goed snowballen. Voor mid vind ik kassa en fizz heel goed. Voornamelijk ook door hun mogelijkheid om nog te ontsnappen. In de jungle een jarvan of zo? Sinds de patch weet ik niet hoe viable shyvanna en mundo nog zijn.

Bovendien is het niet enkel lane winnen dat belangrijk is. Als jij je lane wint in cs bv, maar ondertussen is jouw tegenstander al 3 keer bot gaan ganken, dan ligt het ook niet enkel aan bot lane. Dan moet je toch zorgen dat je ofwel volgt, ofwel indien je een goede waveclear hebt zo'n druk te zetten op mid turret dat zijn gank het niet waard was. Wat ik ook soms zie met mensen die voorstaan is dat ze continue alleen gaan splitpushen en nooit samen in het team zitten. Oké, de waves moeten gepusht worden maar als de 4 andere daardoor niets kunnen doen omdat hun grootste damage dealer telkens alleen staat...

Als je vindt dat je team niet goed samenwerkt dan moet je eens proberen met pings te werken. Veel mensen reageren vrij goed op pings en komen zo mee met jou. Zo kan je het spel ook sturen. Maar dan moet je ook wel genoeg inzicht hebben om goede calls te maken en dus niet op baron gaan pingen terwijl in het enemy team iedereen leeft en er 0 vision is bij baron. Als ping niet werkt dan typ je iets van: let's try to stay together. (afhankelijk van je team composition natuurlijk).

Zeker als je 16/4 staat zoals ik hier lees, moet je proberen het team meer te sturen van zodra je 1 of 2 kills maakt. Dat 5vs3 voordeel moet je echt omzetten in objectives. Dus niet gaan recallen, maar zorgen dat je een lane pusht (om te beginnen mid) en zo toch wat turrets neerhaalt. 3 + turret vs 5 is echt moeilijk te verdedigen. Ook zorgen dat je op tijd het signaal geeft om te retreaten. En op dat moment recall je allemaal en heal je terwijl je nieuwe items pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Helemaal mee eens.
spoiler:
Overigens vind ik dat Roccat het ook erg goed doet. Is eigenlijk het team waar ik het minst van verwachtte, maar ze zien er erg sterk uit. Nu hebben ze natuurlijk nog niet tegen de toppers gespeeld, maar ik denk dat ze ook daartegen gewoon een kans maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Lointje schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:18:
Potjes kan je uiteraard niet alleen op je eentje winnen. Sommige champions hebben inderdaad wel meer impact of potentieel dan andere, maar onthou wel dat dit vaak komt omdat ze goed snowballen. Voor mid vind ik kassa en fizz heel goed. Voornamelijk ook door hun mogelijkheid om nog te ontsnappen. In de jungle een jarvan of zo? Sinds de patch weet ik niet hoe viable shyvanna en mundo nog zijn.

Bovendien is het niet enkel lane winnen dat belangrijk is. Als jij je lane wint in cs bv, maar ondertussen is jouw tegenstander al 3 keer bot gaan ganken, dan ligt het ook niet enkel aan bot lane. Dan moet je toch zorgen dat je ofwel volgt, ofwel indien je een goede waveclear hebt zo'n druk te zetten op mid turret dat zijn gank het niet waard was. Wat ik ook soms zie met mensen die voorstaan is dat ze continue alleen gaan splitpushen en nooit samen in het team zitten. Oké, de waves moeten gepusht worden maar als de 4 andere daardoor niets kunnen doen omdat hun grootste damage dealer telkens alleen staat...

Als je vindt dat je team niet goed samenwerkt dan moet je eens proberen met pings te werken. Veel mensen reageren vrij goed op pings en komen zo mee met jou. Zo kan je het spel ook sturen. Maar dan moet je ook wel genoeg inzicht hebben om goede calls te maken en dus niet op baron gaan pingen terwijl in het enemy team iedereen leeft en er 0 vision is bij baron. Als ping niet werkt dan typ je iets van: let's try to stay together. (afhankelijk van je team composition natuurlijk).

Zeker als je 16/4 staat zoals ik hier lees, moet je proberen het team meer te sturen van zodra je 1 of 2 kills maakt. Dat 5vs3 voordeel moet je echt omzetten in objectives. Dus niet gaan recallen, maar zorgen dat je een lane pusht (om te beginnen mid) en zo toch wat turrets neerhaalt. 3 + turret vs 5 is echt moeilijk te verdedigen. Ook zorgen dat je op tijd het signaal geeft om te retreaten. En op dat moment recall je allemaal en heal je terwijl je nieuwe items pakt.
Bedankt voor de adviezen, maar helaas doe ik het meeste al. Uiteraard kan iedereen wel een misschatting van zijn acties maken.

Als ik win in mijn lane dan volg ik vrijwel altijd mijn champion. Sta ik gelijk/achter dan dan wil ik wel eens de champion niet volgen want dan kan ik juist even wat CS extra pakken.

In de elo waar ik naartoe gezakt ben werkt pingen gewoonweg niet meer. Ik zal eens wat vaker chatten, dat is wel iets wat ik vaker zou kunnen doen. Krijg geregeld schelden van teammates dat ik geen SS zei, terwijl ik wel meerdere malen heb gepinged dat mijn champ missed danwel warning als ik zeker weet waar hij naartoe is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik bij dota 2 geleerd dat je speelt in de elo waar je hoort. Dat er mensen zijn die denken dat ze beter zijn dan alle andere in de pot, zegt meer over hen dan over de medespelers. Nu weet ik of dit 1 op 1 geldt voor LoL maar opvallend genoeg zijn er veel klagers in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Goh het is gewoon vaak moeilijker om je eigen fouten in te schatten dan die van andere te zien natuurlijk :)

@icy, dan heb ik helaas geen tips meer behalve: sommige potjes win je, sommige verlies je. Gewoon even 5 minuutjes ventileren en dan met goede moed een nieuw potje beginnen. Ook niet enkel focussen op de potjes die je verliest maar ook denken aan die potjes die je met de vingers in de neus won.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Limbeckx schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:49:
Ik bij dota 2 geleerd dat je speelt in de elo waar je hoort. Dat er mensen zijn die denken dat ze beter zijn dan alle andere in de pot, zegt meer over hen dan over de medespelers. Nu weet ik of dit 1 op 1 geldt voor LoL maar opvallend genoeg zijn er veel klagers in dit topic.
Klopt dat wordt vaak wel gesuggereerd. Maar kom op, als ik in mijn lane op CS dan wel op kills dik win en dat meerdere malen, hoor ik dan in mijn elo? Ik was Silver 2 voordat ik de slechtere teams kreeg (ja ik had ook af en toe een kutgame tussendoor). Het is en blijft een teamgame, maar ik blijf vol goede moed want ik weet dat ik gewoon hoger kan komen. Ik hoor zeker niet in platinum/diamond thuis, maar zeker wel in S1/G5.

Ik zal wat meer proberen te chatten, wellicht dat dat gaat helpen. :-)
Lointje schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 09:55:
Goh het is gewoon vaak moeilijker om je eigen fouten in te schatten dan die van andere te zien natuurlijk :)

@icy, dan heb ik helaas geen tips meer behalve: sommige potjes win je, sommige verlies je. Gewoon even 5 minuutjes ventileren en dan met goede moed een nieuw potje beginnen. Ook niet enkel focussen op de potjes die je verliest maar ook denken aan die potjes die je met de vingers in de neus won.
Jup, het is gewoon doorbikkelen. Heb al eens een 15 lose streak gehad en direct daarna een 17win streak.

[ Voor 32% gewijzigd door Meneer iCy op 16-01-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Komt denk ik aardig over een met LoL, maar het zou best kunnen dat inderdaad die mensen in een hogere plek horen maar die goed genoeg zijn om een game te carrien. Meeste zilver 3's zullen een brons 2 team niet kunnen carrien, ik weet niet hoeveel flamers er in dota 2 zitten in de lagere elo's maar een game waar het flamen meteen begint is lastig om de sfeer weer goed te krijgen.

Van de week een game waar een jungle nasus 2 18 ging door al zijn solo avontuurtjes en 5v1 engages. Ik was met 3 vrienden bezig dus we hebben de game nog kunnen winnen door goeie samenwerking. Maar dat zou ik alleen niet gelukt zijn als er meer van dit soort spelers meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@iCy, heel mooi dat je overal in voorstaat. Maar heb je ook wel is bedacht dat het een teamspel is? Als ik zo jou reacties lees gaat het alleen maar over jou en hoe slecht je teamgenoten wel niet zijn. Als een andere lane slecht gaat kan je eens proberen te helpen.. Vooral als je mid staat kan je dat doen of als je jungler bent.

Als je goed genoeg bent zal je vanzelf omhoog gaan.. Zelf heb ik s5 naar s1 solo gedaan en speel ik nu wel eens met japie samen :-)

[ Voor 16% gewijzigd door Mebus op 16-01-2014 10:06 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Zou het kunnen zijn dat jij met je twee vrienden een hoog genoege elo hebt waardoor jullie een persoon met lage elo erbij hebben gekregen om de match evenwichtig te houden?

Volgens mij is er maar een oplossing al jullie geklaag: Je kunt zelf het goede voorbeeld geven door je spelwijze of stoppen met LoL spelen. Whinen heeft weinig zin want dan ben je zelf net zo de sfeer aan t verzieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Mebus schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:04:
@iCy, heel mooi dat je overal in voorstaat. Maar heb je ook wel is bedacht dat het een teamspel is? Als ik zo jou reacties lees gaat het alleen maar over jou en hoe slecht je teamgenoten wel niet zijn. Als een andere lane slecht gaat kan je eens proberen te helpen.. Vooral als je mid staat kan je dat doen of als je jungler bent.

Als je goed genoeg bent zal je vanzelf omhoog gaan.. Zelf heb ik s5 naar s1 solo gedaan en speel ik wel eens met japie samen :-)
Denk je dat ik dat niet probeer? Zodra de enemy midlane/toplane useless is ga ik juist veel roamen. Geef door middel van ping commando's aan dat ik er aan kom en dan sta ik geregeld nog vaak tegen 2 mensen in mijn 1tje bij botlane.

Maar goed. Ik weet dat het een teamgame is en dat je de fouten bij je zelf moet zoeken. Daarom zoek ik naar opties dat ik beter de team kan carrien. Wellicht is een andere champ hier beter geschikt voor. Ik zal eens wat normals met kassadin proberen, alhoewel hij vaker gebanned is dan dat die gepicked kan worden.

Vaak zijn de potjes die ik win, de potjes dat ik support speel omdat de support player zoveel impact op teamfights heeft en ik kan de ADC laten feeden, dan wel de midlaner. Toplane kan ik als support weinig voordat de teamfights beginnen.

Ik doel dan op supports zoals nami, leona, thresh. Die zijn echt gamebreaking champs. Wellicht moet ik maar minder op de mid/top lane focussen en meer jungler/support spelen :-)

En het klagen doe ik buiten de game, ingame hou ik me zoveel mogelijk stil. Sterker nog, als ik uberhaupt complimentjes probeer te geven wordt als negatief ontvangen.

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 16-01-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@iCy, ben je overigens kill hungry? Veel mensen pakken namelijk liever nog even snel een kill dan een objective.. Als je niet tijdig wat objectives pakt dan schiet je ook niet veel op. Genoeg games gehad waarbij ik met mn team 30-15 stond en alsnog verliezen omdat zij netjes objectives pakten.

Als je wilt wil ik weleens duoq proberen? Misschien dat het helpt om je uit s5/s4 te krijgen. Vond zelf s5/s4 het vervelends. Niet dat de games moelijk waren maar meer omdat er veel trollers, slecte picks of afk'ers tussen zitten.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Al eens gedacht om een tanky character te proberen op top/jungle? Wat ook soms het probleem is, is dat iedereen wacht op iedereen om te initiaten. Een goede support CC kan wel helpen, maar er als tank invliegen is soms ook genoeg om de rest van je team te laten volgen. Alleen hopen dat je teammates dan goede focus hebben op de adc en ap ipv alles te knallen op de enemy tank.

Het enige probleem is dat top vaak nogal solo is tot aan de teamfights. Zelfs een shen of met teleport zie ik eigenlijk zelden hulp vanuit top.
Met jungle heb je meer impact op de laning phase. Paar goede ganks op elke lane en het spel kan wel gewonnen zijn. Heeft een lane problemen, dan kan je proberen om daar wat meer te babysitten om hem zo terug te brengen. Alleen is het beetje zoeken tss hoevaak je moet farmen en hoevaak je moet ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Lointje, een lane helpen die het zwaar heeft oké. Maar een lane die dus totaal niet meer te winnen valt, zelfs niet 2v1 zou ik gewoon links laten leggen om lanes te helpen die nog wel goed gaan of wat aan je hulp hebben. Want als de andere jungler weet dat je top babysit en top lane gaat niet dood dan is het alsnog een win voor hun als hun jungler vervolgens op mid of bot een succesvolle gank uitvoert. Tenzij je top uit zijn lane weet te krijgen en daardoor de turret krijgt.

[ Voor 8% gewijzigd door Mebus op 16-01-2014 10:22 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je speelt dit spel niet..?

En ja, dit telt ook in LoL. Veel mensen wanen zich hoger dan ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AenW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-04-2021
ik weet niet hoelang ik WW en amumu kan mainen met de legio nerfen...amumu is nu onspeelbaar met die nieuwe jungle items..man man man...word gewoon geforceerd om Lee te pakken of shy jungle etc Riot is echt slecht bezig met de jungle naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Mebus schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:17:
@iCy, ben je overigens kill hungry? Veel mensen pakken namelijk liever nog even snel een kill dan een objective.. Als je niet tijdig wat objectives pakt dan schiet je ook niet veel op. Genoeg games gehad waarbij ik met mn team 30-15 stond en alsnog verliezen omdat zij netjes objectives pakten.

Als je wilt wil ik weleens duoq proberen? Misschien dat het helpt om je uit s5/s4 te krijgen. Vond zelf s5/s4 het vervelends. Niet dat de games moelijk waren maar meer omdat er veel trollers, slecte picks of afk'ers tussen zitten.
Chasen heeft niet veel nut. Kan beter de toren neerknallen en meer roamen. :-)

Ik kwam uit B5, dus heb S5 al eerder meegemaakt. Het is gewoon een fase wat ik vorig jaar ook heb gehad, alleen nu wat langer. You win some and you lose some, alleen helaas op het moment het tweede wat meer en DuoQ kan altijd wel een keer :-)

Nu moet ik alleen de ELO Brug weer over om punten te krijgen. Krijg ze nu nog wel, maar er zal een moment komen dat ik over de brug moet stappen om weer punten te krijgen.

@Lointje, al mijn junglers zijn tanky. Hecarim, J4, Udyr :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:23:
[...]

Ik bedoelde te schrijven: Nu weet ik niet of dit 1 op 1 geldt voor LoL. Ik speel wel League maar ik ken de meta en het game mechanisme van LoL veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AenW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-04-2021
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:23:
[...]

Ik ben op mijn main gold 1 smurf gold v

van silver 1 naar gold v was echt moeilijk door all troller feeders maar ook puur dat je team genoeten niet weten wat je doet of wat je gaat doen om mee te doen aan de actie!! dus het spel visie niet begrijpen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Mebus schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:20:
@Lointje, een lane helpen die het zwaar heeft oké. Maar een lane die dus totaal niet meer te winnen valt, zelfs niet 2v1 zou ik gewoon links laten leggen om lanes te helpen die nog wel goed gaan of wat aan je hulp hebben. Want als de andere jungler weet dat je top babysit en top lane gaat niet dood dan is het alsnog een win voor hun als hun jungler vervolgens op mid of bot een succesvolle gank uitvoert. Tenzij je top uit zijn lane weet te krijgen en daardoor de turret krijgt.
Akkoord over een echt verloren lane. Maar sommige mensen vinden een 2/0 vs 0/2 al verloren en dat vind ik dus niet. Dan twee goede ganks en het is 2/2 en sta je zelfs voor met gelijke cs. Staat het bv 6-0 en zelfs de toren kan geen soelaas meer bieden, dan moet je zo snel mogelijk uit de laning phase gaan en in team druk gaan zetten. Dan zou een extra kill op een andere lane inderdaad niet slecht zijn en moet je er ook geen 8/0 van gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:47
Nu heb ik niet zo heel vaak met je meegespeeld, maar ik gok als ik je verhaaltjes hier zo lees dat je ingame ook boos wordt als het niet gaat. En er is niets contraproductiever dan het afzeiken van je teamgenoten. Mocht je dit niet doen heb ik niets gezegd uiteraard.

Beste devies is kijk naar jezelf, geef niet af op je teamgenoten en verder zo min mogelijk opwinden en stug doorgaan.. Ik zelf zit nu 'vast' in Silver 2. Win m'n potjes, afgelopen weekend gepromoveerd naar Silver 1 en toen heb ik de meest erge loss streak sinds maanden gehad waardoor ik binnen een dag weer in Silver 3 zat; nou leuk is anders, maar shit happens. "Dust yourself off and try again" ging een liedje geloof ik..

En inderdaad, duoqueuen heeft ook zijn voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:28

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

armnl schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:24:
ik weet niet hoelang ik WW en amumu kan mainen met de legio nerfen...amumu is nu onspeelbaar met die nieuwe jungle items..man man man...word gewoon geforceerd om Lee te pakken of shy jungle etc Riot is echt slecht bezig met de jungle naar mijn mening
Hoe bedoel je onspeelbaar met de nieuwe jungle items?
Spirit of the ancient golem werkt anders perfect op amumu, nergens problemen mee, hij is nog steeds een heel sterke jungler :S

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

JapieTalent schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:37:
[...]

Nu heb ik niet zo heel vaak met je meegespeeld, maar ik gok als ik je verhaaltjes hier zo lees dat je ingame ook boos wordt als het niet gaat. En er is niets contraproductiever dan het afzeiken van je teamgenoten. Mocht je dit niet doen heb ik niets gezegd uiteraard.
Je hebt niets gezegd :)

En zoals André van Duyn zegt, we zullen doorgaan. Dat is ook mijn motto, maar daar niet van zeik ik hier wel op het forum/lol chat na de game. Maar ingame hou ik mij braaf stil, want een flamer zorgt er vaker voor dat het team verliest dan wint.

DuoQ was ik eigenlijk afgestapt ivm slechte ervaringen. Toen ben ik behoorlijk omhoog gegaan in SoloQ, maar nu lijkt in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst wat betreft Solo.

Maar goed, ik heb wat tips gekregen die ik ga toepassen wat betreft teamspirit (Niet de pingsystem gebruiken maar de chat wanneer je champ mist), champs die goed kunnen roamen (Fizz, Kassadin) en wat ik zelf ineens aan dacht: Meer support en je ADC laten feeden zodat hij de damage kan uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
iCy schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:16:
[...]

Je hebt niets gezegd :)

En zoals André van Duyn zegt, we zullen doorgaan. Dat is ook mijn motto, maar daar niet van zeik ik hier wel op het forum/lol chat na de game. Maar ingame hou ik mij braaf stil, want een flamer zorgt er vaker voor dat het team verliest dan wint.

DuoQ was ik eigenlijk afgestapt ivm slechte ervaringen. Toen ben ik behoorlijk omhoog gegaan in SoloQ, maar nu lijkt in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst wat betreft Solo.

Maar goed, ik heb wat tips gekregen die ik ga toepassen wat betreft teamspirit (Niet de pingsystem gebruiken maar de chat wanneer je champ mist), champs die goed kunnen roamen (Fizz, Kassadin) en wat ik zelf ineens aan dacht: Meer support en je ADC laten feeden zodat hij de damage kan uitdelen.
Support vind ik eigenlijk stiekem de leukste rol, maar in soloQ is dat wel tricky hoor.. Er zijn gewoon te veel droeftoeters die ADC pakken om maar niet te hoeven supporten en vervolgens hard falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Chat gebruiken als er een champ mist? Daarvoor is een mooi ping systeem. Nog nooit de chat gebruikt daarvoor en let zelf eigenlijk niet zoveel op de chat. Zie nu trouwens ook bijna geen mensen meer die daarvoor de chat gebruiken.

Net potje gewonnen met Evelynn, instant ult is wel beter nu :-) En mede dankzij Japie natuurlijk die Ezreal niet liep te feeden :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:05
JapieTalent schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:21:
[...]

Support vind ik eigenlijk stiekem de leukste rol, maar in soloQ is dat wel tricky hoor.. Er zijn gewoon te veel droeftoeters die ADC pakken om maar niet te hoeven supporten en vervolgens hard falen.
ik vind support ook het leukste en speel daarom liever WEL duoQ omdat je dan tenminste weet dat je een redelijke ADC hebt (als je duo maat ADC is that is..)

Speel de laatste tijd redelijk wat Leona en daarmee kan je goed plays maken, echter dan moet je ADC wel even meewerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Wat betreft de suppert en ADC "droeftoeters", je kan als support deze "droeftoeter" juist carry-en. Tenminste dat doe ik vaak als ADC.
Mebus schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:22:
Chat gebruiken als er een champ mist? Daarvoor is een mooi ping systeem. Nog nooit de chat gebruikt daarvoor en let zelf eigenlijk niet zoveel op de chat. Zie nu trouwens ook bijna geen mensen meer die daarvoor de chat gebruiken.
Ik krijg juist veel gescheld op mij dat ik niet SS maar enkel de ping system. In mijn elo Laag zilver high bronze hebben ze daar nu blijkbaar behoefte aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
JapieTalent schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:21:
[...]

Support vind ik persoonlijk een moeilijke rol om te spelen, mede omdat ik de champions niet optimaal gebruik. Soms gebeurt ook een overschatting van de damage waardoor je dus perongeluk de kill neemt.

Maar het is inderdaad zo dat veel mensen vergeten dat ADC ook een moeilijke rol is. Als je soms kijkt naar de hoeveelheid CS dat ze maar hebben. Ik ben zelf ook slecht in CS, geef ik eerlijk toe (ik overschat de AD early game hard waardoor ik net te vroeg attack en dus de minion niet last hit) maar als je 15 ingame bent en je hebt maar 10~30 cs dan is het toch ook het teken dat je het nog niet volledig door hebt. Dit komt ook vaak voor op relatief hoge lvls in normal games.

Ook de synergy tussen de support en ADC moet goed zijn en het is nu eenmaal zo dat bij de ene persoon het direct klikt en bij de andere niet waardoor je een beetje naast elkaar aan het spelen bent. En om terug te komen op de kill nemen als support: kan altijd natuurlijk gebeuren dat je ADC laag health is/enemy laag health is en je dus bv een pulverize doet met Allistar maar dat icm met een auto-attack van de ADC net voor je pulverize je de kill neemt. Als het echt niet klikt dan mag je zeker van zijn dat je de rest van de game "KS" en "REPORT FOR KS" te horen mag krijgen.

Ik heb me altijd afgevraagd of er enige tips zijn hoe je beter kan inschatten om te last hitten en zo een hogere CS te halen. Is er een truukje voor of is het een kwestie van gewoonte/je champion te kennen? Misschien dat deels de overschatting komt door een nog niet volledige runepage/masteries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
iCy schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:41:
Wat betreft de suppert en ADC "droeftoeters", je kan als support deze "droeftoeter" juist carry-en. Tenminste dat doe ik vaak als ADC.

[...]

Ik krijg juist veel gescheld op mij dat ik niet SS maar enkel de ping system. In mijn elo Laag zilver high bronze hebben ze daar nu blijkbaar behoefte aan.
Daarvoor is het hele ping systeem. Gewoon het ping systeem gebruiken want de chat is veel meer handelingen verrichten dan dat als je gewoon even snel je muis gebruikt. Alleen maar onhandig en de kans dat je opeens word gepakt tijdens het typen is vaak ook groter ;) Vaak zijn het de spelers die het spel al wat langer speler en daarom de chat nog gebruiken....

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Het helpt door bv flat AD runes te nemen. En veel mastery points in de attack tree. Hierdoor gaat je base AD omhoog en zeker in het begin is dit handig. Eens je wat items hebt, heb je natuurlijk meer marge en zou het steeds eenvoudiger moeten zijn. Met sommige champs kan je dan ook met een skill bijna een volledige wave clearen.
Verder enkel oefenen en blijven oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
misterdoom schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:41:
[...]

Support vind ik persoonlijk een moeilijke rol om te spelen, mede omdat ik de champions niet optimaal gebruik. Soms gebeurt ook een overschatting van de damage waardoor je dus perongeluk de kill neemt.

Maar het is inderdaad zo dat veel mensen vergeten dat ADC ook een moeilijke rol is. Als je soms kijkt naar de hoeveelheid CS dat ze maar hebben. Ik ben zelf ook slecht in CS, geef ik eerlijk toe (ik overschat de AD early game hard waardoor ik net te vroeg attack en dus de minion niet last hit) maar als je 15 ingame bent en je hebt maar 10~30 cs dan is het toch ook het teken dat je het nog niet volledig door hebt. Dit komt ook vaak voor op relatief hoge lvls in normal games.

Ook de synergy tussen de support en ADC moet goed zijn en het is nu eenmaal zo dat bij de ene persoon het direct klikt en bij de andere niet waardoor je een beetje naast elkaar aan het spelen bent. En om terug te komen op de kill nemen als support: kan altijd natuurlijk gebeuren dat je ADC laag health is/enemy laag health is en je dus bv een pulverize doet met Allistar maar dat icm met een auto-attack van de ADC net voor je pulverize je de kill neemt. Als het echt niet klikt dan mag je zeker van zijn dat je de rest van de game "KS" en "REPORT FOR KS" te horen mag krijgen.

Ik heb me altijd afgevraagd of er enige tips zijn hoe je beter kan inschatten om te last hitten en zo een hogere CS te halen. Is er een truukje voor of is het een kwestie van gewoonte/je champion te kennen? Misschien dat deels de overschatting komt door een nog niet volledige runepage/masteries?
Lasthitten is simpelweg je champion kennen: auto attack speed, en hoeveelheid dmg. Wat een tip kan zijn: pak ook daadwerkelijk alleen de lasthits. Ga dus niet je friendly minions 'helpen' om de minions low hp te krijgen.
- Met alleen de lasthits zorg je ervoor dat: je de lane niet te ver pushed, waardoor je minder bevattelijk bent voor ganks
- Veel meer tijd hebt om te kijken welke minions het hards hp verliezen (waar dus een lasthit aan zit te komen)
- Veel meer tijd om pokes, engages van tegenstanders te ontwijken
- Makkelijker en minder voorziene ganks van je eigen jungler

Het probleem vaak: je support speelt heel aggressief, waardor het voor jezelf ook pompen of verzuipen is
Je support gaat wel minions lopen damagen.

10-30 na 15 minuten wat jij zegt is wel erg laag. Als je dat haalt, is het raadzaam om eens wat botgames te doen. Bots engagen nagenoeg niet, ganken niet, en zo heb je tijd om te 'rustig' lasthitten.
In een botgame zou je denk ik minimaal 150 in 20 minuten moeten halen om in ieder geval klaar te zijn voor het echte werk (experts graag jullie richtlijn, want dit weet ik niet zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
Bots zijn net enorm agressief en die vallen constant aan. Rustig farmen hoort er niet zo bij dan. Wat wel is bij bots, is dat eens ze zelf geraakt worden, ze wel gaan lopen om wat later weer terug te komen.
Als je natuurlijk een 1vs1 custom tegen een bot maakt, heb je wel genoeg lege lanes om op het gemak te oefenen op lasthitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armnl schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:24:
Hoezo is Amumu generfed? Al tijden geen changes meer gezien. Hij is nog steeds een prima pick. En WW is al meer dan een jaar een "meh" jungler.
armnl schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 10:26:
[...]

Ik ben op mijn main gold 1 smurf gold v

van silver 1 naar gold v was echt moeilijk door all troller feeders maar ook puur dat je team genoeten niet weten wat je doet of wat je gaat doen om mee te doen aan de actie!! dus het spel visie niet begrijpen!!
En toch zijn er mensen die zichzelf er vanzelf uit-carryen, of er nu retards zijn of niet. Ligt je niveau dus echt hoger, dan lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:44
Ik heb nu weer 6300 IP en hoef alleen nog Lulu, Quinn en Sejuani.
Weet alleen niet welke ik zou halen? Ik speel bot of jungle.
Misschien hebben jullie een voorkeur?!

Laat het weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 18:48

ShadowBumble

Professioneel Prutser

llovesoccerx7 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:47:

Laat het weten!
Mijn persoonlijke voorkeur in 5v5 is tegenwoordig Lulu(Support op Bot)ik vind het heerlijk te spelen en eigenlijk fijner dan Sona waar de speelstijl echt super passief is early game.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:31:
Hoezo is Amumu generfed? Al tijden geen changes meer gezien. Hij is nog steeds een prima pick. En WW is al meer dan een jaar een "meh" jungler.
Amumu was altijd in de lagere regionen een standaard ban en vaak ook standaard pick als ie onverhoopt niet gebanned werd. Ik deed dat ook. Maar gaandeweg kom je erachter dat bij amumu alles draait om zijn sterke pull en ulti. Daarbuiten heeft hij te weinig impact. Counterjungle amumu early en hij valt ver terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
llovesoccerx7 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:47:

Laat het weten!
ik zou voor sejuani kiezen, zij is een vrij solide jungler, zeker dit seizoen nu de tanks wat sterker zijn.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
iCy schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:41:
Als ze de rol niet begrijpen of niet weten wanneer er wel of niet aangevallen kan worden kan je supporten wat je wil maar sta je machteloos..`
Mebus schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 12:22:
....mede dankzij Japie natuurlijk die Ezreal niet liep te feeden :D
Wait what? Volgens mij hakte ik hem gewoon zelf in de pan lol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Martin0 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:48:
ik zou voor sejuani kiezen, zij is een vrij solide jungler, zeker dit seizoen nu de tanks wat sterker zijn.
Als voormalig fervent sejuani-fan is het pijnlijk om te zeggen, maar ik zou sejuani overslaan. Ik vond, in tegenstelling tot vele anderen, de 3.6 patch remake van haar allesbehalve geweldig. O.m. haar jungle clear speed werd nóg lager en die was al niet great. Nu met die sterkere packs duurt het nog langer voor Sejuani.
Lord-Ronddraai had geloof ik redelijk wat succes met Sejuani in S3, maar zeker nu zijn er imo betere jungle alternatieven: Vi, Shyvana, Olaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Lointje schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:05:
Bots zijn net enorm agressief en die vallen constant aan. Rustig farmen hoort er niet zo bij dan. Wat wel is bij bots, is dat eens ze zelf geraakt worden, ze wel gaan lopen om wat later weer terug te komen.
Als je natuurlijk een 1vs1 custom tegen een bot maakt, heb je wel genoeg lege lanes om op het gemak te oefenen op lasthitten.
Ze vallen je constant aan als je in range bent. Echt engagen heb ik nog niet meegemaakt? Maak een botgame en ga met Caitlyn tegen een melee staan en poke hem gewoon steeds de lane uit, of laat hem lekker staan en blijf uit range :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:57:
[...]

Als voormalig fervent sejuani-fan is het pijnlijk om te zeggen, maar ik zou sejuani overslaan. Ik vond, in tegenstelling tot vele anderen, de 3.6 patch remake van haar allesbehalve geweldig. O.m. haar jungle clear speed werd nóg lager en die was al niet great. Nu met die sterkere packs duurt het nog langer voor Sejuani.
Lord-Ronddraai had geloof ik redelijk wat succes met Sejuani in S3, maar zeker nu zijn er imo betere jungle alternatieven: Vi, Shyvana, Olaf
ja ja ja maar hij vroeg welke van de 3 te kopen, en aangezien ik in de pre season toch redelijk goed seju heb kunnen spelen. daarnaast zijn vi en shyvana op het moment idd de beste junglers.
olaf heeft een nerf gehad en ben niet een geweldige olaf speler dus ik sla olaf meestal over.

maar seju sla ik dan weer niet over. en haar clear speed is best goed hoor, niet zo snel als shyvana maar zeker niet slecht. daarnaast is seju de beste cc jungler die er is.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Koekiemonsterr schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:57:
[...]

sejuani vind ik als jungler heel fijn om er bij te hebben, een bak aan CC en tanky as hell als ze goed gebouwd is. Meestal win we als een van mijn vrienden haar speelt. Je bent wel wat meer afhankelijk van je team omdat je minder damage doet, dat is wel een nadeel in yolo Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:44
En Quinn is dat nou een toplaner of botlaner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
llovesoccerx7 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:10:
Marksman dus botlane maar ze kan ook toplane xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShadowBumble schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:48:
[...]
Mijn persoonlijke voorkeur in 5v5 is tegenwoordig Lulu(Support op Bot)ik vind het heerlijk te spelen en eigenlijk fijner dan Sona waar de speelstijl echt super passief is early game.
Hoezo passief? Je aura zorgt voor extra dmg van je ADC, daarnaast heb je een ranged poke voor harrass. En gebruik je AA om de minions een laag hp te bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:19
Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:38:
[...]

Hoezo passief? Je aura zorgt voor extra dmg van je ADC, daarnaast heb je een ranged poke voor harrass. En gebruik je AA om de minions een laag hp te bezorgen.
Hij bedoeld waarschijnlijk dat Sona zo Squishy is dat je gedwongen wordt passief te spelen ondanks je range. Als een andere support leo/taric/thresh iets van CC op je landt kan het zo maar over zijn namelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door Mvdbeld op 16-01-2014 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:31
llovesoccerx7 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:10:
Dat is maar net wat de meta ervan maakt :P

In LCS zie je wel eens dat earlygame de traditionele ADC/Support top lane begint en ergens vanaf lvl 8 roteert naar bot lane, dit kan werken gisteren een LCS match waar ze top lane al 2 outer turrets hadden voordat ze lvl6 waren en Shyvana farm en experienced denied werd voordat ze naar bot lane roteerde.

Maar inderdaad, Marksman/ADC.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:38:
[...]

Uhu jammer genoeg zijn in het verleden gehaalde resultaten over AA als support gebleken dat dit in 99.3% niet gewaardeerd word :D En er zijn er hier genoeg aanwezig die dat volmondig kunnen beamen :D
Mvdbeld schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:39:
[...]

Hij bedoeld waarschijnlijk dat Sona zo Squishy is dat je gedwongen wordt passief te spelen ondanks je range. Als een andere support leo/taric/thresh iets van CC op je landt kan het zo maar over zijn namelijk.
Dit is ook 1 van de punten inderdaad, alhoewel Lulu natuurlijk alleen de morph heeft is het wel aangenaam deze te kunnen chainen met iets.

[ Voor 33% gewijzigd door ShadowBumble op 16-01-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mvdbeld schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:39:
[...]
Dat is waar, Sona staat in de top5 van Squishies... http://leagueoflegends.wi.../List_of_champions'_armor (handige site, toch wel :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:43:
[...]

Dat is waar, Sona staat in de top5 van Squishies... http://leagueoflegends.wi.../List_of_champions'_armor (handige site, toch wel :P )
Sja Sona staat op de 2de plek (Gedeeld met Orianna & Lux waarbij Lux het beste scaled op 18 en Orianna lager scaled op 18) kwa lowest armor maar Lulu zit er niet heel veel onder hoor ;) Denk dat het gewoon zeer duidelijk te merken is door de cc die lulu wel heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door ShadowBumble op 16-01-2014 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Martin0 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:04:
[...]

ja ja ja maar hij vroeg welke van de 3 te kopen, en aangezien ik in de pre season toch redelijk goed seju heb kunnen spelen. daarnaast zijn vi en shyvana op het moment idd de beste junglers.
olaf heeft een nerf gehad en ben niet een geweldige olaf speler dus ik sla olaf meestal over.

maar seju sla ik dan weer niet over. en haar clear speed is best goed hoor, niet zo snel als shyvana maar zeker niet slecht. daarnaast is seju de beste cc jungler die er is.
Sejuani is mid ~ late game gewoon een van de beste tanks mede omdat haar W zo goed schaalt met HP.

De meeste games heb ik ook gespeeld met Sejuani 3v3 omdat ik met wat boven mij ook al gezegd is: de jungle clear time early game is gewoon erg traag. Eenmaal je jouw eerste lvls hebt overleeft begint de combinatie W + E goed z'n werk te doen en midgame kan je sommige camps gewoon in enkele seconden clearen.

Het hangt dus af van de team comp van de tegenstanders. Counter junglen in de eerste lvls is niet echt mogelijk en je kan ook weinig doen in je eerste lvls. Maar zoals gezegd, geraak je over de eerste lvls heb je zoveel CC dat je heel makkelijk ganks kan opstellen zonder dat de tegenstanders veel kunnen doen.

Met de veranderingen in de jungle items heb ik haar nog niet gespeeld, zal dit vanavond eens proberen en zien wat het geeft. Maar ik kan je zeggen dat in Twisted Treeline, Sejuani een van de sterkere champions is mid-late game doordat je zeer tanky kan bouwen en toch redelijk damage kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 19:32

Lapras

Ice beam

misterdoom schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:39:
[...]

Sejuani is mid ~ late game gewoon een van de beste tanks mede omdat haar W zo goed schaalt met HP.

De meeste games heb ik ook gespeeld met Sejuani 3v3 omdat ik met wat boven mij ook al gezegd is: de jungle clear time early game is gewoon erg traag. Eenmaal je jouw eerste lvls hebt overleeft begint de combinatie W + E goed z'n werk te doen en midgame kan je sommige camps gewoon in enkele seconden clearen.

Het hangt dus af van de team comp van de tegenstanders. Counter junglen in de eerste lvls is niet echt mogelijk en je kan ook weinig doen in je eerste lvls. Maar zoals gezegd, geraak je over de eerste lvls heb je zoveel CC dat je heel makkelijk ganks kan opstellen zonder dat de tegenstanders veel kunnen doen.

Met de veranderingen in de jungle items heb ik haar nog niet gespeeld, zal dit vanavond eens proberen en zien wat het geeft. Maar ik kan je zeggen dat in Twisted Treeline, Sejuani een van de sterkere champions is mid-late game doordat je zeer tanky kan bouwen en toch redelijk damage kan hebben.
In 3v3 heb ik haar ook veel gespeeld. Mits je team enigszins meewerkt is het maken van kills vanaf level 3 geen grote opgave. Geweldige champ. Al begon ik op een gegeven moment wel enigszins te balen dat ze wat minder goed in duellen is. Vandaar dat ik overstapte op Zac als mijn tank/cc champ, die ook in duels nog wat te vertellen heeft door zijn sustain.

Nu met de nerf op sunfire is Sejuani wellicht ook iets minder krachtig geworden. Net als Zac na de nerf op dat CDR/MR item waarvan ik de naam even vergeet.
Pagina: 1 ... 132 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.