[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 131 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.669 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:12:
Er is geen KS. Je secured een kill. Heb liever dat iemand dat laatste balkje eraf trapt, dan dat de enemy ermee wegloopt of over een muur heen flashed. "You ult just for me?" roept een rennende ADC carry met 200HP tegen mij op Malphite, ja inderdaad, ik ult voor jou, ik krijg 300G voor mijn ult poppen, dus why not. Mensen moeten niet zo janken. Speelde laatst ook met een aantal Tweakers waar ik als jungler tijdens mid ganks de meeste kills krijg "kap eens met alle kills pakken", lol wtf.
QFT

Als een support/jungler een kill meepakt terwijl het overduidelijk was dat de enemy niet zou wegkomen en de mid/adc die kill makkelijk zelf had kunnen scoren, ja dan mag je er wel iets van zeggen. Maar voor de rest, beter een kill dan geen kill....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaaskoekie schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:14:
Yo mensen je kan nu van eune naar euw en andersom, for free! Nu kan ik eindelijk van eune naar euw om met wat andere tweakers te kunnen spelen :)

http://euw.leagueoflegend...uw-and-eune-now-available
Je kan dus niet meer gratis terug. Het is volgens mij gewoon een tijdelijke 100% discount op de Server Transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Koekiemonsterr schreef op maandag 13 januari 2014 @ 18:21:
[...]

QFT

Als een support/jungler een kill meepakt terwijl het overduidelijk was dat de enemy niet zou wegkomen en de mid/adc die kill makkelijk zelf had kunnen scoren, ja dan mag je er wel iets van zeggen. Maar voor de rest, beter een kill dan geen kill....
Net zo een ding meegemaakt. Ik was Hecarim en gankte top. Het was Brand vs Tryndamere (tryn in ons team).

De gank was goed en vlak voor turret range had brand misschien minder dan 100 HP over. Ik stop om Tryn de kill te laten maar hij kan hem niet bijhouden dus heb ik m'n ghost gepopt en Brand gekilled.

Jammer genoeg tankte Tryndamere de turret en heeft de laaste shot niet overleefd.

Ik ben daarom persoonlijk ook eerder voor de kil aan de jungler/support te geven dan dat je het overlaat aan die in de lane omdat het altijd nog mis kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
iCy schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:23:
Toevallig tegen mij gisteren? Heb gisteren als malzahar tegen een akali gespeeld en haar volledig uitgepushed. Ging alleen af en toe dood omdat ik te hard aan het pushen was en de gank niet kon ontwijken, maar ik had op minuut 20 200CS en akali had maar een magere 40cs of zelfs minder.

In die game kon de jungler vrijwel niets doen, omdat hun botlane net zo slecht was en ik kon toen makkelijk bot ganken.
lunikoff96 was de nickname van de Malhazar mid bij die game (lolparse.com is echt handig als je wilt weten hoe die troll z'n naam net was :p )

Sorry voor dubbele post. Was compleet niet aan het opletten :p

[ Voor 5% gewijzigd door Death1ord op 13-01-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heeft gewoon met inschatten te maken. Met een champion die slecht scaled een kill afpakken van een champ die goed scaled is niet slim. Maar hem weg laten komen is natuurlijk nog dommer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 21:07:
Dat heeft gewoon met inschatten te maken. Met een champion die slecht scaled een kill afpakken van een champ die goed scaled is niet slim. Maar hem weg laten komen is natuurlijk nog dommer.
En zelfs dan valt de schade aan je income reuze mee, aangezien assists je vrij veel gold geven. Iedere champ die goed scaled heeft met een paar minions farm het verschil er al uit. De meeste Gold komt immers voor de scalende champs (vooral AP mid en ADC) uit minions, niet uit champs. Als je bot/mid lane voorstaat met een paar kills, is het het gold-wise vaak niet eens meer waard om een paar waves te missen voor een extra kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:46:
[...]

En zelfs dan valt de schade aan je income reuze mee, aangezien assists je vrij veel gold geven. Iedere champ die goed scaled heeft met een paar minions farm het verschil er al uit. De meeste Gold komt immers voor de scalende champs (vooral AP mid en ADC) uit minions, niet uit champs. Als je bot/mid lane voorstaat met een paar kills, is het het gold-wise vaak niet eens meer waard om een paar waves te missen voor een extra kill.
Waves missen voor een kill; een keuze die maar lastig te maken is. Misschien zouden de waves je meer gold geven, maar dan kan je tegenstander ook farmen, uiteindelijk gaat het erover om een groter verschil in gold te krijgen met je tegenstanders. Als je twee waves mist, maar daarna is je tegenstander 30 seconden de lane uit, haal je dat verschil wel weer in.

Ik geef om die reden ook best weleens wat kills weg; met name in situaties wanneer er een teammate is die geen assist zou krijgen als ik kill (jungler die bijvoorbeeld later / te laat is). Dan heb ik in veel gevallen maar graag de kill voor hem + assist voor mij, dan alleen een kill voor mij (afhankelijk natuurlijk, als ik zelf al achterloop in lane is het soms slimmer om dat beetje extra gold te halen, zodat de jungler je niet hoeft te babysitten)..
Helaas snappen de meeste dat niet op mijn beperkte niveau. Maar na het kijken van enkele pro matches zie je toch duidelijk hoe belangrijk het verschil in team gold is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
ik moet zeggen dat ziggs de laatste tijd lkkr bij mij loopt, en gister had ik ook een game met zyra waarbij ik redelijk lekker ging(ook al is zyra totaal niet mijn soort champion).

Ter onderbouwing: ziggs bouw ik:

mpen boots > Rabadons > Rylais > Lichbane > Lyandry > void staff en situational abysall en unholy grail( volgorde is verschillend op hoe de game loopt).

zyra bouw ik:

mpen boots > Rabadons > Rylais > Lyandry > Void staff situational abysall, DFG of hourglass.

[ Voor 45% gewijzigd door Martin0 op 14-01-2014 10:23 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:37

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Gister met 2 vrienden die Gold V zijn ARAM gedaan. Ik kreeg toen Jinx, nog nooit mee gespeeld dus zou spannend worden omdat ik tussen allemaal level 30 gasten zat.

Ging nog best redelijk, 9 kills, 13 deaths(freaking blitzcrank en akali waren OP as fuck) en 17 assists. Had paar mooie initiaties door mijn ult te gebruiken, mijn E er tussen te gooien en zo konden we erop springen en een Ace halen. Verder ook hele tijd die bosjes zitten poken met mijn W ^_^

Leuke champ, was even wennen maar ze lijkt erg op Ashe.

Daarna nog even met een andere vriend wat 3v3 gedaan. Hij had al tijdje niet meer gespeeld maar hij wist me goed te helpen:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/v/1079460_10202012702614168_1207782446_n.jpg?oh=1ae085c34fa75def4c840b559d8bf663&oe=52D7044F
Hij had iets van 17 assists :D

[ Voor 23% gewijzigd door MonkeySleeve op 14-01-2014 10:31 ]

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:30

Qon

Super vette champion rotation trouwens:

Fizz
Rammus
Lux
Rengar
Ahri
Udyr
Kha'zix
Caitlyn
Corki
Taric

Allemaal leuke viable champions op dit moment. En inderdaad, WEER geen nidalee :P...
Maar ik heb 'r gisteren eindelijk gekocht dan. Die speren... niet normaal die dmg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Qon schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:46:
Super vette champion rotation trouwens:

Fizz
Rammus
Lux
Rengar
Ahri
Udyr
Kha'zix
Caitlyn
Corki
Taric

Allemaal leuke viable champions op dit moment. En inderdaad, WEER geen nidalee :P...
Maar ik heb 'r gisteren eindelijk gekocht dan. Die speren... niet normaal die dmg...
nida is redelijk generft laatst, teminste de speren, ze doet nu damage vanaf waar ze de skill gebruikt ipv waar ze op het moment staat, dus achteruit lopen doet niet meer damage :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misterdoom schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:10:
Ach, je vind die overal hoor. En die mensen willen niet begrijpen dat hun negatieve attitude er enkel voor zorgt dat het team gewoon niet goed draait en je gewoon niet kan winnen.

En zoals je al aangeeft: ze zitten te klagen dat je feed, dat je noob bent of wat dan ook omdat zij door de champions gekilled worden maar dat heeft nooit te maken dat ze enkel full dmg gaan en dus geen enkele defense hebben.

Gisteren ook zo een irritante game gehad. Samen met een vriend een normaal potje summoners rift. Ik als hecarim Jungle en hij als Akali mid.
Ik zag het al aankomen als er een Malhazar + skin in het ander team was: dat was zeker geen newb.
Nu ja, Ik en m'n vriend zijn <30 lvl maar zeker niet het allerslechtste. Het was echt moeilijk want moest constant mid helpen en natuurlijk werd de Malhazar een beetje fed eenmaal die z'n ult heeft je je dus volledig uitschakelt voor je zelf iets kan doen.

Botlane had first blood icm double kill dus die werden wat fed wat het iets verlichte maar plots bleven ze maar sterven door WW ganks (en natuurlijk warden is maar bijzaak voor onze lvl 30 Blitz sup).

Maar het was natuurlijk onze fout alleen! Dus tegen de tijd dat ik bot kwam ganken was de dmg van Jinx ongelofelijk door hun eigen feed en liepen ze weg terwijl je dus aan het ganken bent ...

Sommige mensen willen gewoon niet inzien dat niet iedere team combinatie goed is en als er champions (met goede spelers) als Malhazar + WW + nog een champ met stun tegen jou staan terwijl ons team geen echt harde CC heeft (Hec z'n fear is gewoon te kort op zulke momenten) dat het een zéér moeilijke game is want vanaf ze een beetje in groep zijn ult WW, ult Malhazar en je bent gewoon dood.

In dezelfde game had ik mid gegankt omdat onze Akali aan het verliezen was maar uiteindelijk waren we allebei dood (Malhazar z'n ult).

Hij deed een recall en net toen ik weer levend was zag ik dat hij bot aan het ganken was. Nu is m'n vraag:

Blitzcrank was "nice SS mid" terwijl Akali én ik dood waren en we heb hebben zien recallen omdat hij low health was. Hebben wij een fout gemaakt door geen Enemy missing ping te maken terwijl we zelf geen vision hadden over hem? Of is het een gedeelde fout van ons én van blitz om geen mapawareness te hebben?

Wat zou het beste geweest zijn in die situatie?
Als tip voor je vriend (ik ga ervan uit dat het blind pick was dus dat je er niet van uit kon gaan dat hij als Akali tegen een Malzahar stond): Sta je als Akali tegen een Malzahar op mid, bouw zo snel mogelijk health (Rylai's, mocht het nodig zijn ook extra magic resist) en blijf zo veel mogelijk op afstand. Doordat een Malzahar doorgaans als eerste zijn dot maxed is hij een slechte harrasser onder turret. Hij farmed als een baas maar is niet heel mobiel. Oftewel, WARDS zijn je beste vriend. Akali heeft late game veel meer nut dan Malzahar, is veel flexibeler en bij een goede engage van jou (Hecarim) kan ze meestal minstens 1 champ makkelijk uitschakelen. Als je trouwens de keuze hebt (ranked pick) zou ik nooit Akali pakken tegen Malzahar maar dat is een ander verhaal :P

In de situatie zoals je die net beschreef is het naar mijn mening jullie eigen fout. Op het moment dat je ziet dat iemand recalled zeg je dat. Die Blitz was zo te horen erg slecht. Te weinig wards en naar alle waarschijnlijkheid geen Sightstone. Maar dat neemt niet weg dat als je weet dat iemand recalled je er niet zomaar van uit kan gaan dat die persoon braaf naar zijn eigen lane terugloopt, ondanks dat ze dat in 90% van de gevallen wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 10:48:
[...]
Als tip voor je vriend (ik ga ervan uit dat het blind pick was dus dat je er niet van uit kon gaan dat hij als Akali tegen een Malzahar stond): Sta je als Akali tegen een Malzahar op mid, bouw zo snel mogelijk health (Rylai's, mocht het nodig zijn ook extra magic resist) en blijf zo veel mogelijk op afstand.
Rylais hoef je niet te rushen. QSS is genoeg om Malz compleet aan de kant te zetten. Malz is momenteel een van de meest irrelevante mid laners en is enkel nuttig in een pure 1v1 zonder ganks.
Als je trouwens de keuze hebt (ranked pick) zou ik nooit Akali pakken tegen Malzahar maar dat is een ander verhaal :P
Malz is nou niet bepaald een Akali counter. Het kan prima als je jungler en je item keuze enigzins competent is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:13:
[...]

Rylais hoef je niet te rushen. QSS is genoeg om Malz compleet aan de kant te zetten. Malz is momenteel een van de meest irrelevante mid laners en is enkel nuttig in een pure 1v1 zonder ganks.

[...]

Malz is nou niet bepaald een Akali counter. Het kan prima als je jungler en je item keuze enigzins competent is.
ja maar op akali bouw je toch nooit die QSS uit naar de simitar? bedoel beetje AD werkt wel voor akali maar dat is toch niet gold efficient.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Martin0 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:16:
[...]

ja maar op akali bouw je toch nooit die QSS uit naar de simitar? bedoel beetje AD werkt wel voor akali maar dat is toch niet gold efficient.
Ik denk dat je die QSS voornamelijk voor de lane phase is, als je zijn supression canceled and hem burst dan heb je er een kill uit en geen verloren farm, QSS kost 1550 en de resist en ult cancel die je er uit kan halen zijn het denk ik zeker waard. 1 kill + 2 waves free farm kan je zo 600 gold opleveren doe dat 2 keer en hij zal je niet zo snel meer ulten waardoor je makkelijker kan farmen. Ik denk dat je het er zeker uit haalt.

Helaas nog nooit kunnen testen hoewel ik malz haat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ArgantosNL schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:25:
[...]

Ik denk dat je die QSS voornamelijk voor de lane phase is, als je zijn supression canceled and hem burst dan heb je er een kill uit en geen verloren farm, QSS kost 1550 en de resist en ult cancel die je er uit kan halen zijn het denk ik zeker waard. 1 kill + 2 waves free farm kan je zo 600 gold opleveren doe dat 2 keer en hij zal je niet zo snel meer ulten waardoor je makkelijker kan farmen. Ik denk dat je het er zeker uit haalt.

Helaas nog nooit kunnen testen hoewel ik malz haat.
ja ja dat begreep ik ook maar ik wist niet zeker of dat rudy bedoelde dat je hem uit moest bouwen naar het laatste item of dat je hem in de laning phase houd en als laatste inwisselt voor een ander item

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Zo te zien wordt mijn support role nu geforced om AP te builden... Jammer dit.
Ik had gisteren een game waar ik Soraka was met een Jinx ADC mijn tegenstander was Vayne en Sona.
Sona builde AP en ik supportive items zoals Locket en Crucible. Ik werd in mijn lane niet alleen zwaar afgemaakt door de Vayne maar ook door Sona. Ik vind dit wel jammer want ik speel support juist om toch nog viable te zijn maar als AP Sona mij al helemaal stompt dan weet ik het ook niet meer. Moet denk ik maar ook beginnen met AP builds voor mijn support te doen

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Martin0 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:32:
[...]

ja ja dat begreep ik ook maar ik wist niet zeker of dat rudy bedoelde dat je hem uit moest bouwen naar het laatste item of dat je hem in de laning phase houd en als laatste inwisselt voor een ander item
ik heb snel nog eens nagedacht, als je hem uit bouwd tegen het einde is niet eens zo slecht. Je krijgt er 36 damage op je E bij en door je passive nog een 10 spelvamp. Het zou dus best kunnen als je tegen het einde geld over voor hebt.

Hoe bouwen jullie eigenlijk akali. ik ga meestal spellpen boots -> hextech gunblade -> lichbane
dan meestal situational rod of ages hal ik wat extra HP kan gebruiken of deathcap als het heel lekker gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iThunda schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:34:
Zo te zien wordt mijn support role nu geforced om AP te builden... Jammer dit.
Ik had gisteren een game waar ik Soraka was met een Jinx ADC mijn tegenstander was Vayne en Sona.
Sona builde AP en ik supportive items zoals Locket en Crucible. Ik werd in mijn lane niet alleen zwaar afgemaakt door de Vayne maar ook door Sona. Ik vind dit wel jammer want ik speel support juist om toch nog viable te zijn maar als AP Sona mij al helemaal stompt dan weet ik het ook niet meer. Moet denk ik maar ook beginnen met AP builds voor mijn support te doen
Dat heeft niks met AP bouwen te maken. Sona Vayne is gewoon een veel sterkere combo.
En als je achter komt in lane met soraka kan je het meestal wel schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:46:
[...]

Dat heeft niks met AP bouwen te maken. Sona Vayne is gewoon een veel sterkere combo.
En als je achter komt in lane met soraka kan je het meestal wel schudden.
We hebben de game wel nog gewonnen dankzij Jax.
Maar ik vind Soraka niet echt viable meer terwijl het wel m'n main support is.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:13:
[...]

[...]

Ik ben het hier echt niet mee eens. Het is waar dat QSS Malzahar zijn ult countered maar als je dat kreng rushed heeft Malz in de tussentijd een NLR. De damage die hij daarvan krijgt weegt naar mijn mening harder dan het feit dat je een item koopt waarmee je 1 champion countered in plaats van dat je jezelf sterker maakt. Bovendien bouwt QSS in niks wat voor Akali goed is en kost je dus effectief een itemslot. Ik vind 1550 gold nogal wat voor de laning phase. Als het een goede Malzahar is komt hij niet eens bij je in de buurt en farmed hij je er gewoon uit zodra hij ziet dat je een QSS hebt. Ik vind de achterstand die je daarmee oploopt veel te groot.
ArgantosNL schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:41:
[...]

ik heb snel nog eens nagedacht, als je hem uit bouwd tegen het einde is niet eens zo slecht. Je krijgt er 36 damage op je E bij en door je passive nog een 10 spelvamp. Het zou dus best kunnen als je tegen het einde geld over voor hebt.

Hoe bouwen jullie eigenlijk akali. ik ga meestal spellpen boots -> hextech gunblade -> lichbane
dan meestal situational rod of ages hal ik wat extra HP kan gebruiken of deathcap als het heel lekker gaat.
Ik begin meestal met Boots + Potions en rush daarna een Giants Belt into Rylai's. Omdat je passive je al sustain geeft en je de survivability nodig hebt in lane is dit naar mijn mening de beste keuze. Het punt is dat Akali nogal wat aandacht trekt in lane, zodra je supersquishy bouwt word ontsnappen aan ganks een stuk moeilijker. Met die extra health is je shroud neergooien en wegwandelen voordat je opgeblazen word een stuk makkelijker. De slow is bovendien heel handig zodra je andere lanes gaat ganken of je jungler op mid langskomt en AP is altijd goed.

Voor boots kies ik 9 van de 10 keer Merc Treats. Waarom? Omdat je al ontzettend veel damage doet en je naar mijn mening te vulnerable bent zodra je een stun hapt. De magic resist komt tegen de meeste midlaners ook verdomde goed uit. Mocht je tegen een sterke AD champ uitkomen en ze hebben weinig AP zou ik zelfs Ninja Tabi overwegen. Naar mijn mening zijn Sorc Boots op Akali niet nodig maar dit is puur een kwestie van smaak. Uiteraard pak je wel Sorc Boots als ze bijna geen CC hebben.

Hierna bouw ik altijd Lich Bane voor de burstdamage, Lich Bane is naar mijn mening essentieel op Akali. Afhankelijk van hoe hun teamcomp er uit ziet bouw ik vervolgens 3 van de volgende items: Deathcap (95% van de gevallen), Void Staff (bij meer dan 1 tanky champ), Hourglass (als je merkt dat ze je heel erg focussen en ze veel AD hebben), Abyssal (bij veel AP champs) of Gunblade. Ik bouw Gunblade zelf bijna nooit. Ik merk dat met de build die ik gebruik niet vaak zo in de problemen kom dat ik de extra slow/sustain nodig heb en ik vind dat er voor dat item betere opties zijn. Dit is puur hoe ik haar speel, iedereen die met succes Gunblade rushed moet dat vooral blijven doen :)

Rod of Ages is een item wat ik nooit zou kopen op Akali, ze heeft niks aan de mana die het item geeft en Rylai's is in elk opzicht voor Akali een beter alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je met een Melee tegen Malz moet en je kan niet swappen zou ik toch relatief snel een QSS rushen. Je hebt anders geen kill potential en andersom wel. Dan ben je volledig afhankelijk van je jungler en dat zou ik niet graag hebben. Tenzij je premade bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:07:
Als je met een Melee tegen Malz moet en je kan niet swappen zou ik toch relatief snel een QSS rushen. Je hebt anders geen kill potential en andersom wel. Dan ben je volledig afhankelijk van je jungler en dat zou ik niet graag hebben. Tenzij je premade bent.
Ik weet het niet, met Akali is kills in andere lanes pakken veel makkelijker dan de kill in je eigen lane naar mijn mening. Bijna altijd snowball je niet op je eigen lane maar op andere lanes, tenzij ze een zwakke champ op mid hebben staan die veel overextend. Misschien dat het ook meer met mijn speelstijl te maken heeft, ik probeer altijd veel te roamen met Akali. Haar hele kit maakt haar zo'n goede roamer, ze is redelijk snel, ze heeft een solide gapcloser en een slow in de vorm van haar shroud (of zodra je Rylai's hebt op al haar abilities).

Voor andere melee champs (mits AD) tegen Malzahar zou ik zeker voor een QSS kiezen, vooral nu dat item ook uit te bouwen is naar een sterk AD item, maar als Akali zou ik er niet snel voor kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Het was inderdaad een blind pick. Er moet wel gezegd worden dat de Malhazar gewoon een meer superieure speler was t.o.v. ons team.

Maar de negatieve attitude van de Blitz (en deels Jinx) maakt het gewoon dat het team niet lekker werkt en kan je gewoon niet winnen. Het is alsof je onbewust slechter begint te spelen.

Ik moet zeggen dat die games waarbij je hard verliest vaak het meest interessant is omdat je achteraf kan nadenken wat je verkeerd hebt gedaan en hoe het aan te pakken. Als je enkel wint omdat je tegenstanders nieuwe spelers zijn heb je er ook geen drol aan (zoals de lvl 30 die zuiver Co-op beginner bots spelen).

Wat ook leuk is, is om te spelen met mensen waarmee je al gespeeld hebt. Als je weet dat die persoon goed is én je erop kan vertrouwen dan gaat het vaak beter, zelfs al verlies je de game, weet je dat hij er alles aan gedaan heeft.

Dat gaat vaak goed 3v3. Ik speel daar bijna enkel Sejuani. Early game moet je soms wat opletten maar als je wat farm/kills/assists hebt schaal je zo goed met HP dat je gewoon een echt tank met redelijk wat dmg bent. Zo hadden we een Jax, Malhazar en Sejuani waarbij onze Malhazar midgame DCde voor 10 min ofzo maar Jax en ik pwnded het enemy team zo hard (Master Yi, Teemo, Shyvanna).
Natuurlijk is het zo dat als je bot/top gesplitst bent en ze plots met 3 bij jou staan je niet veel kans maakt en als ik een initiate deed dat ze me vaak focusten en ik dood ging, maar dan nam Jax met gemak de Ace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
misterdoom schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:16:
Het was inderdaad een blind pick. Er moet wel gezegd worden dat de Malhazar gewoon een meer superieure speler was t.o.v. ons team.

Maar de negatieve attitude van de Blitz (en deels Jinx) maakt het gewoon dat het team niet lekker werkt en kan je gewoon niet winnen. Het is alsof je onbewust slechter begint te spelen.

Ik moet zeggen dat die games waarbij je hard verliest vaak het meest interessant is omdat je achteraf kan nadenken wat je verkeerd hebt gedaan en hoe het aan te pakken. Als je enkel wint omdat je tegenstanders nieuwe spelers zijn heb je er ook geen drol aan (zoals de lvl 30 die zuiver Co-op beginner bots spelen).

Wat ook leuk is, is om te spelen met mensen waarmee je al gespeeld hebt. Als je weet dat die persoon goed is én je erop kan vertrouwen dan gaat het vaak beter, zelfs al verlies je de game, weet je dat hij er alles aan gedaan heeft.

Dat gaat vaak goed 3v3. Ik speel daar bijna enkel Sejuani. Early game moet je soms wat opletten maar als je wat farm/kills/assists hebt schaal je zo goed met HP dat je gewoon een echt tank met redelijk wat dmg bent. Zo hadden we een Jax, Malhazar en Sejuani waarbij onze Malhazar midgame DCde voor 10 min ofzo maar Jax en ik pwnded het enemy team zo hard (Master Yi, Teemo, Shyvanna).
Natuurlijk is het zo dat als je bot/top gesplitst bent en ze plots met 3 bij jou staan je niet veel kans maakt en als ik een initiate deed dat ze me vaak focusten en ik dood ging, maar dan nam Jax met gemak de Ace.
ja maar voor TT en 3 vs 3 raad ik altijd aan om fighters te nemen, of bruisers. zo is seju een bruiser en jax een fighter.
die zijn gewoon enorm sterk op deze map, adc en apc kunnen hier ook wel lekker spelen maar bruisers en fighters zijn vaak net ietsjes beter

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Olaf op TT is zo sterk. Zijn Q doet heel veel dmg, en nog AOE ook. Heerlijk met name voor early fights 3vs3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ero-Sensei schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:24:
Olaf op TT is zo sterk. Zijn Q doet heel veel dmg, en nog AOE ook. Heerlijk met name voor early fights 3vs3.
zoals ik al zei, bruiser ;)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-09 10:31
iThunda schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:53:
[...]

We hebben de game wel nog gewonnen dankzij Jax.
Maar ik vind Soraka niet echt viable meer terwijl het wel m'n main support is.
Riot gaat Soraka dan ook een rework geven (alsook Xerath)

http://www.reignofgaming....s-rework-direction-dancer

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:00:

Rod of Ages is een item wat ik nooit zou kopen op Akali, ze heeft niks aan de mana die het item geeft en Rylai's is in elk opzicht voor Akali een beter alternatief.
Spelpen boots geven een leuke damage boost en tegen een CC heavy team moet je akali in eerste instantie al niet pakken.

en rod of ages vs rylai's, de ROA geeft iets meer HP en is misschien ook iets van een gewenning. En die slow, hoeveel champs zijn er die een akali (lvl2 boots + LB) er uit lopen. Ook de range van haar R is groter dan de Q dus vertragen van de tegenstander om je gap closer te gebruiken is niet zo heel hard nodig.

En dat jij gunblade laat of nooit maakt vind ik persoonlijk wel een beetje vreemd. De gunblade geeft jou inclusief passive een spellvamp van 27% (45 ADbonus = 7% Spellvamp) dit geeft heel veel sustain ook in teamfights kun je langer in het gevecht blijven zonder dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
viktor staat ook nog altijd in het rijtje voor een rework maar dat staat hij al ongeveer ander half jaar ofzo

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Martin0 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:00:
[...]

viktor staat ook nog altijd in het rijtje voor een rework maar dat staat hij al ongeveer ander half jaar ofzo
Hij is heel populair, dat heeft er vast iets mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:55:
[...]

Spelpen boots geven een leuke damage boost en tegen een CC heavy team moet je akali in eerste instantie al niet pakken.

en rod of ages vs rylai's, de ROA geeft iets meer HP en is misschien ook iets van een gewenning. En die slow, hoeveel champs zijn er die een akali (lvl2 boots + LB) er uit lopen. Ook de range van haar R is groter dan de Q dus vertragen van de tegenstander om je gap closer te gebruiken is niet zo heel hard nodig.

En dat jij gunblade laat of nooit maakt vind ik persoonlijk wel een beetje vreemd. De gunblade geeft jou inclusief passive een spellvamp van 27% (45 ADbonus = 7% Spellvamp) dit geeft heel veel sustain ook in teamfights kun je langer in het gevecht blijven zonder dood te gaan.
Lezen is moeilijk blijkt, ik geef aan dat bij low CC teams je altijd Sorc Boots moet pakken. Ik ga er alleen niet van uit dat je die heel vaak tegenkomt.

De reden waarom ik liever eerst Rylai's bouw vs Gunblade is omdat hij je effectief 500 health extra geeft. Dit is early game een gigantisch verschil en maakt heel vaak het verschil als je geganked word in je lane. Je mag dan 27% spellvamp hebben, maar op het moment dat je opgeblazen word bij de eerste poging om damage te doen heal je helemaal niks en lig je uit de teamfight. Je moet ongeveer 1800 damage doen om die 500 hp terug te verdienen, dat is veel meer dan Akali doet voor level 11/12. Bovendien heb je ook nog de passive waardoor ze met Rylai's nog steeds iets van 6/7% heeft. Het geeft je dezelfde early game sustain maar dan met minder risico, je kan je namelijk iets meer foutjes permitteren zonder dat je gelijk met 1/3e van je health overblijft en je een risico moet nemen om dat weer terug te krijgen. Bovendien is het verschil in damage niet heel erg groot heb ik gemerkt. De slow werkt overigens ook defensief als je gechased word en zorgt er bij wat taaiere tegenstanders (bijvoorbeeld bij een roam naar de toplane) voor dat je team de tijd heeft om in de buurt te komen, niet eenmalig (zoals bij Gunblade), maar continu.

Nogmaals, dit is puur persoonlijke smaak, als jij het beter doet met een Gunblade, blijf hem dan vooral bouwen. Ik zeg niet dat het een slechte keuze is, ik leg alleen uit waarom het niet MIJN keuze is.

RoA is gewoon een slecht item op Akali. Je betaald veel geld voor een stat die je nooit gebruikt en een Catalyst rushen is in elk opzicht een slecht idee. Als je een RoA wilt bouwen wil je die vroeg bouwen om hem optimaal te abusen en zou die dus voor al je andere items moeten komen. Anders is het helemaal weggegooid geld. Hier kan je over twisten maar het is gewoon niet een optimale keuze.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
ArgantosNL schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:05:
[...]

Hij is heel populair, dat heeft er vast iets mee te maken.
Kip en Ei verhaal natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Ja, duurt wel even. Ik hoop dat ze ook plannen hebben voor een nieuwe skin voor Soraka verdomme man.
Niet populaire champs worden verwaarloosd.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
iThunda schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:48:
[...]

Ja, duurt wel even. Ik hoop dat ze ook plannen hebben voor een nieuwe skin voor Soraka verdomme man.
Zeiken om het zeiken. Hoe ga je in godsnaam 120+ champions populair krijgen? Logisch dat ze skins voor de populaire champions maken omdat ze daar mee geld binnen harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:00:
[...]

Ik ben het hier echt niet mee eens. Het is waar dat QSS Malzahar zijn ult countered maar als je dat kreng rushed heeft Malz in de tussentijd een NLR. De damage die hij daarvan krijgt weegt naar mijn mening harder dan het feit dat je een item koopt waarmee je 1 champion countered in plaats van dat je jezelf sterker maakt. Bovendien bouwt QSS in niks wat voor Akali goed is en kost je dus effectief een itemslot. Ik vind 1550 gold nogal wat voor de laning phase. Als het een goede Malzahar is komt hij niet eens bij je in de buurt en farmed hij je er gewoon uit zodra hij ziet dat je een QSS hebt. Ik vind de achterstand die je daarmee oploopt veel te groot.
Ik bedoel hier ook niet mee tijdens de laning phase. En niet in de buurt zijn van Akali is na lv6 geen optie. Vooral voor Malz niet. Dat Malz zijn ult heeft betekent niet dat jij eruit ligt. Een full HP engage win je als Akali. Also, Mercurial Scimitar werkt prima op Akali, ze scaled immers ook met AD:

Akali gains 6% (+ 1% per 6 bonus AD) spell vamp.

Crescent Slash: 30 / 55 / 80 / 105 / 130 (+ 30% AP) (+ 60% AD)

Ook bouw je vaak Gunblade en moet je auto-attacken voor Q, dus extra AD op een defense item is zeker geen far stretch of rare build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iThunda schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:48:
[...]

Diana is tijdenlang mateloos populair geweest, heeft ze veel skins?

I rest my case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 13:06
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:00:
[...]

Diana is tijdenlang mateloos populair geweest, heeft ze veel skins?

I rest my case.
Dat Diana (relatief)nieuw is, momenteel te veel generfed, slecht is in de tank meta en toch al een nieuwe skin krijgt? Je spreekt hier wat mij betreft jezelf wat tegen?

*En soraka had toch net een nieuwe skin? Die battle of starcaller of zo?

[ Voor 15% gewijzigd door Zebby op 14-01-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zebby schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:03:
[...]

Dat Diana (relatief)nieuw is, momenteel te veel generfed, slecht is in de tank meta en toch al een nieuwe skin krijgt? Je spreekt hier wat mij betreft jezelf wat tegen?
Anderhalf jaar is niet relatief nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:59:
[...]

Ik bedoel hier ook niet mee tijdens de laning phase. En niet in de buurt zijn van Akali is na lv6 geen optie. Vooral voor Malz niet. Dat Malz zijn ult heeft betekent niet dat jij eruit ligt. Een full HP engage win je als Akali. Also, Mercurial Scimitar werkt prima op Akali, ze scaled immers ook met AD:

Ook bouw je vaak Gunblade en moet je auto-attacken voor Q, dus extra AD op een defense item is zeker geen far stretch of rare build.
je ult en Crescent slash activeren de proc van je Q toch ook?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:05:
[...]

je ult en Crescent slash activeren de proc van je Q toch ook?
Niet je ult. En Crescent Slash ga je niet als 3e in je chain gebruiken en je Energy erdoor jagen/Lich Bane proc verspillen.

Q > R > Auto (Lich Bane + Q proc) > E > Auto (Lich Bane) > Q > R > Auto (Lich Bane + Q proc)

Enzovoorts. W in je combo waar nodig.

Akali's basic attacks or Crescent Slash against a marked target will consume the mark, dealing additional magic damage again and restoring energy.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:06:
[...]

Niet je ult. En Crescent Slash ga je niet als 3e in je chain gebruiken en je Energy erdoor jagen/Lich Bane proc verspillen.

Q > R > Auto (Lich Bane + Q proc) > E > Auto (Lich Bane) > Q > R > Auto (Lich Bane + Q proc)

Akali's basic attacks or Crescent Slash against a marked target will consume the mark, dealing additional magic damage again and restoring energy.
oh okey ik dacht dat de ult van Akali ook die proc eraf haalde, maar idd ik zou het ook altijd met een AA doen.
(ik vergeleek de Q van akali met de Q van Kata die proc wordt er ook afgehaald met haar E en aangezien ik dacht dat de ult van akali ook on hit effecten liet afgaan dacht ik dat de proc er ook zo afgehaald wordt)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:16:
[...]

oh okey ik dacht dat de ult van Akali ook die proc eraf haalde, maar idd ik zou het ook altijd met een AA doen.
(ik vergeleek de Q van akali met de Q van Kata die proc wordt er ook afgehaald met haar E en aangezien ik dacht dat de ult van akali ook on hit effecten liet afgaan dacht ik dat de proc er ook zo afgehaald wordt)
Nee, Akali's ult is gewoon een single-target spell. Geen fratsen met on-hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:59:
[...]

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:06:
[...]

Het is wellicht voor jou geen far stretch in je build, maar wat mij tegenstaat aan het item is dat het je ontzettend veel damage kost. Akali is in mijn ogen meer een AP burst mage dan een autoattacker, op het moment dat je in je build te veel de focus op AD legt met een Gunblade en een Mercurial Scimitar gaat dat ten koste van haar damage en niet zo'n beetje ook. Het verlies in AP (wat doorspeelt naar je Q, je W, je R en je Lich Bane) maak je niet goed met die extra AD (wat alleen naar haar E en haar autoattacks doorspeelt). Bovendien ga je er nu van uit dat Malzahar elke keer de kans krijgt om je te ulten zonder daarbij gehinderd te worden in late game teamfghts, dit komt als je goed speelt en een beetje een decent team hebt vrijwel niet voor. Je W proccen voor die extra damage is ook minder een probleem als je meer op AP gefocust bent omdat het flink compenseert voor de damage en je gelijk de energy terughebt door de Q-proc.
Zebby schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:03:
[...]

*En soraka had toch net een nieuwe skin? Die battle of starcaller of zo?
Diana relatief nieuw noemen is onzin, ze is er al minstens een jaar. Bovendien is ze vorig seizoen helemaal stukgespeeld door heel wat mensen, dus wat populariteit betreft heeft ze niks te klagen gehad. Ze is op dit moment inderdaad niet heel sterk maar dat zou niet echt uit moeten maken aangezien ze er al zo lang is en ook zij glorietijden heeft gekend ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:27:
Het is wellicht voor jou geen far stretch in je build, maar wat mij tegenstaat aan het item is dat het je ontzettend veel damage kost. Akali is in mijn ogen meer een AP burst mage dan een autoattacker, op het moment dat je in je build te veel de focus op AD legt met een Gunblade en een Mercurial Scimitar gaat dat ten koste van haar damage en niet zo'n beetje ook. Het verlies in AP (wat doorspeelt naar je Q, je W, je R en je Lich Bane) maak je niet goed met die extra AD (wat alleen naar haar E en haar autoattacks doorspeelt). Bovendien ga je er nu van uit dat Malzahar elke keer de kans krijgt om je te ulten zonder daarbij gehinderd te worden in late game teamfghts, dit komt als je goed speelt en een beetje een decent team hebt vrijwel niet voor. Je W proccen voor die extra damage is ook minder een probleem als je meer op AP gefocust bent omdat het flink compenseert voor de damage en je gelijk de energy terughebt door de Q-proc.
Het ligt aan het aantal CCers op enemy team. Maar Mercurial afmaken zou de laatste stap in mijn full build zijn, mocht ik QSS willen houden. Snapte het eerdere argument eigenlijk niet zo van "ja maar je kunt hem nergens naartoe bouwen." Dat hoeft in minstens 80% van alle games ook niet. Op geen enkele character. Heb gemakkelijk 200+ Akali games gespeeld, en daarvan zijn er veel matches die al afgelopen zijn terwijl ik maar 3 core items en boots heb. In de meeste games krijg je je build toch niet af.

Ik kijk net in mijn match history, 2/10 games heb ik een volledige 6 volle items, waarvan 1 game gewoon een uur heeft geduurd en iedereen wel full build had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Diana kan op zich nog wel op in de jungle. Redelijk snelle clear en in ieder geval relatief tanky voor een ap assassin. Pre 6 heb je alleen geen ganks, maar goed, dat geldt in feite ook voor Shyvana. En vanaf lvl 6 heb je zeer sterke ganks. Als je een tanky top en tanky jungler hebt, dan kan Diana jungle wel.
Mid tegen bepaalde champs ook. Het houdt allemaal niet over, maar het kan erger :)

Alleen die nieuwe Lunar Revel skin voor haar....lijkt wel carnaval

[ Voor 12% gewijzigd door Koekiemonsterr op 14-01-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:53:
[...]

Het ligt aan het aantal CCers op enemy team. Maar Mercurial afmaken zou de laatste stap in mijn full build zijn, mocht ik QSS willen houden. Snapte het eerdere argument eigenlijk niet zo van "ja maar je kunt hem nergens naartoe bouwen." Dat hoeft in minstens 80% van alle games ook niet. Op geen enkele character. Heb gemakkelijk 200+ Akali games gespeeld, en daarvan zijn er veel matches die al afgelopen zijn terwijl ik maar 3 core items en boots heb. In de meeste games krijg je je build toch niet af.

Ik kijk net in mijn match history, 2/10 games heb ik een volledige 6 volle items, waarvan 1 game gewoon een uur heeft geduurd en iedereen wel full build had.
Hier spreek je jezelf dus tegen. Je geeft aan dat tijdens het gros van je Akali games je maar 3 coreitems afkrijgt, maar je zegt eerder ook dat als je QSS bouwt je dat niet in de laning phase doet. Wanneer was je dan van plan om dat ding te bouwen? Het gaat zo hard ten koste van je damage dat het niet relevant is om hem vroeg te bouwen en late-game wil je hem al hebben? Het midgame bouwen van QSS gaat ten koste van je effectiviteit. Dat is het probleem met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:54:
Diana kan op zich nog wel op in de jungle. Redelijk snelle clear en in ieder geval relatief tanky voor een ap assassin. Pre 6 heb je alleen geen ganks, maar goed, dat geldt in feite ook voor Shyvana. Als je een tanky top en tanky jungler hebt, dan kan Diana jungle wel. Mid tegen bepaalde champs ook. Het houdt allemaal niet over, maar het kan erger :)

Alleen die nieuwe Lunar Revel skin voor haar....lijkt wel carnaval
Duo jungle? ;)

Welke supports zijn het meest tanky trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:00:
[...]

Duo jungle? ;)

Leona, Alistar, Thresh en Blitz (mits tanky gebouwd, early game is hij niet tanky).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:25
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:03:
[...]

Leona, Alistar, Thresh en Blitz (mits tanky gebouwd, early game is hij niet tanky).
blitz is wel uitermate goed in baiten early game.. denk je hem bijna dood te hebben chase je net iets te ver, ploink passive wordt geactiveerd dus dik schild en hij grabbed je nog een keer onder hun toren jij dood.

lukt me best vaak met blitz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Skyclad schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:00:
[...]

Duo jungle? ;)

Ah ja daar moest tanky support staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 14:59:
[...]

Hier spreek je jezelf dus tegen. Je geeft aan dat tijdens het gros van je Akali games je maar 3 coreitems afkrijgt, maar je zegt eerder ook dat als je QSS bouwt je dat niet in de laning phase doet. Wanneer was je dan van plan om dat ding te bouwen? Het gaat zo hard ten koste van je damage dat het niet relevant is om hem vroeg te bouwen en late-game wil je hem al hebben? Het midgame bouwen van QSS gaat ten koste van je effectiviteit. Dat is het probleem met dat ding.
Als het goed is eindigt je laning phase vrij vroeg met Akali. Vanaf level 6 hoop ik dat jij (en elke andere Akali) gaan doen wat ze moeten doen- keihard op de sidelanes inhakken met je zieke lv6+ damage. Een pusher ben je sowieso niet.

Als ik ooit een QSS zou bouwen, dan zou dit na mijn Revolver, Sorcs en Sheen zijn. En 3 core items hebben, betekent niet dat ik geen losse items ernaast heb of dat deze core items in de volgorde hoogste prio hebben. Ik weet niet wat jij verstaat onder je core, maar bij mij zijn mijn core items DFG, Lich Bane en Rylais. Daarnaast heb ik sowieso m'n Revolver nog, die pas later eventueel een upgrade zal zien. Een QSS is ook weer niet zo verschrikkelijk duur, dus Sorcs, DFG, Rylais, QSS, LB, Revolver is zeker haalbaar in een game (ongeveer 11-12k bij elkaar farmen/killen voor het hele zooitje) Mijn gemiddelde gold per game ligt rond de 14k. Trek daar pots/wards vanaf en je zit wel aan de 12-13k per game waar ik die items makkelijk af krijg.

Ik spreek mezelf dus niet tegen, je moet gewoon even nadenken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is die name clean up nu eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:20:
Wanneer is die name clean up nu eigenlijk?
Bij de eerstvolgende patch :)

Zijn jullie ook allemaal weer de LCS gaan kijken ( is vandaag weer begonnen)
info over LCS http://euw.lolesports.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacky Weed schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:41:
[...]

Bij de eerstvolgende patch :)

Zijn jullie ook allemaal weer de LCS gaan kijken ( is vandaag weer begonnen)
info over LCS http://euw.lolesports.com/
Ja de eerstvolgende patch? Maar wanneer is die? :P
To make it easier to snag the alias you've always wanted, you can now purchase a Summoner Name Change for 13,900 IP. For players who prefer using RP, procure your new namesake for half off from January 14 to January 28 (11:59 PM CET).
Dit zou betekenen vanavond om 11:59.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09-2022
Ja daar ga ik wel vanuit!
LCS(NA) begint pas de 17e LCS(EU) vandaag begonnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor sneue nekbaard ben je als je met 5 Plat/Diamond players gaat lopen trollen en smurfen tegen een gold/silver team. Sommige mensen in deze game, echt. Afsterven.

Van mij mag Riot wel even actief gaan enforcen dat er 1 account per persoon wordt gemaakt en niet anders.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2014 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryiuuz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
Zijn hier nog enige 5v5 teams actief?:)
zoek er namelijk nog 1 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryiuuz schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:16:
Zijn hier nog enige 5v5 teams actief?:)
zoek er namelijk nog 1 !
Ik zou op het forum kijken @ euw.leagueoflegends.com .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:47:
[...]

Als het goed is eindigt je laning phase vrij vroeg met Akali. Vanaf level 6 hoop ik dat jij (en elke andere Akali) gaan doen wat ze moeten doen- keihard op de sidelanes inhakken met je zieke lv6+ damage. Een pusher ben je sowieso niet.

Als ik ooit een QSS zou bouwen, dan zou dit na mijn Revolver, Sorcs en Sheen zijn. En 3 core items hebben, betekent niet dat ik geen losse items ernaast heb of dat deze core items in de volgorde hoogste prio hebben. Ik weet niet wat jij verstaat onder je core, maar bij mij zijn mijn core items DFG, Lich Bane en Rylais. Daarnaast heb ik sowieso m'n Revolver nog, die pas later eventueel een upgrade zal zien. Een QSS is ook weer niet zo verschrikkelijk duur, dus Sorcs, DFG, Rylais, QSS, LB, Revolver is zeker haalbaar in een game (ongeveer 11-12k bij elkaar farmen/killen voor het hele zooitje) Mijn gemiddelde gold per game ligt rond de 14k. Trek daar pots/wards vanaf en je zit wel aan de 12-13k per game waar ik die items makkelijk af krijg.

Ik spreek mezelf dus niet tegen, je moet gewoon even nadenken.
Oftewel, jij gaat je midgame power spike delayen door 1550 gold aan een QSS uit te geven? Tsja, net waar je voor kiest. Ik blijf erbij dat het hele ding op Akali compleet overbodig is tenzij ze een team hebben met 5 stuns ofzo. Maargoed, ik snap je punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:16:
Wat voor sneue nekbaard ben je als je met 5 Plat/Diamond players gaat lopen trollen en smurfen tegen een gold/silver team. Sommige mensen in deze game, echt. Afsterven.

Van mij mag Riot wel even actief gaan enforcen dat er 1 account per persoon wordt gemaakt en niet anders.
Zie het probleem niet zo. Ik heb ook een account waar ik alleen maar AP WW of AP Jax op speel
En die is nu lage plat ipv hoog diamond. Fun hebben moet kunnen toch.
Sowieso zijn smurfs niet je probleem maar je instelling. Ik vind het vaak alleen maar mooi om gestompt te worden door een smurf van een Pro player of bekende streamer ofzo. Leer ik meer van dan lane winnen game verliezen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2014 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Gister avond 2 leuke games als Rengar gehad :P (beide gewonnen)
1e game ging ik 17/16/10 echt geweldig. Iedere kill die ik maakte ging ook weer door dood door Akali.
Het is wel mooi als ik m'n ulti heb dat de Akali gewoon binnen een seconde weg is.
2e game ging ik 5/10/14 en dit was me toch is een game. Ik was bot met Darius wij hadden er geen zin om echt onze best te doen (niet dat ik beter ben wanneer ik mijn best doe) We kregen Yasuo en Lee op bot. Oh god 1 van de beste synergy tot nu toe.We werden best wel rekt door ze totdat we level 6 waren maarja. Ik werd uiteindelijk steeds gestomped door enemy Zed. Maar we hadden wel lol erin.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:16:

in 5v5 ranked? Dat heb ik namelijk ook een paar keer gehad, pakken ze troll/non-meta picks en stompen jou team nog steeds met gemak. Dit soort groepen report ik ook altijd, dit is ook een reden waarom de lol community berucht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 02:04:
[...]

Oftewel, jij gaat je midgame power spike delayen door 1550 gold aan een QSS uit te geven? Tsja, net waar je voor kiest. Ik blijf erbij dat het hele ding op Akali compleet overbodig is tenzij ze een team hebben met 5 stuns ofzo. Maargoed, ik snap je punt.
Dus jij koopt nooit defensieve items op assassins? Als het moet koop ik early of midgame op mijn assassins ook defensive. Een Rylais is in principe ook 1k+ dat word uitgegeven aan een defensive stat.

Also, lol @ new Annie changes. Met max CDR kun je Tibbers bijna permanent in de game houden :')

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2014 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
gister een grappige wombo combo gemaakt met een maatje van mij.

ik was lucian en mijn maatje was lux, ik krijg vayne die alleen loopt in zicht en pop mijn ult, laat haar met 100 levens over(mistte 2 a 3 kogels van mijn ult) en toen gooide lux haar laser erover heen xD was wel grappig

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
De patch notes voor de gene die het nog niet gelezen of niet kunnen lezen!

Hey Summoners,

Riot Pwyff here with the first update of 2014! Since this is the beginning of a new year, we’re rolling over our patch numbering from 3.x to 4.x. Aside from getting that +1, our general design philosophy for the new season isn’t changing. We’re still closely watching the state of the game as it evolves with the preseason, and this update is just another step down that path.

The general theme of patch 4.1 is more refinement and tuning. We’re in the process of de-fogging more of those outliers like Shyvana, Riven and Annie. That said, now that the dust has settled we can also take another look at modernizing certain items (the Spirit line of jungle items, for example) and systems (2v1 lane swaps).

Quick note, any text in red will be myself guiding you through some of our changes and our thought process behind them. On with the patch notes!

Leagues
The 2014 ranked season reset will take place within the next few days. We’ll have a full list of changes in the patch notes when it happens.
Back to top
Vision Code Changes
While these changes won’t be immediately noticeable at first, you should see some positive differences over time with vision becoming more dynamic and responsive. These changes let us do more with vision while tackling larger issues in 2014. No promises for now as to what timelines we’ll be hitting with our updates, but hopefully you’ll be able to see the difference.

In-game vision should now be more responsive and dynamic as it interacts with abilities (like Lux’s Lucent Singularity)
Ward sweeping abilities will now cause wards to darken the fog of war when they are disabled.
Projectiles should register more quickly when a champion casts an ability from the fog of war
Back to top
Champions
Anivia
Summary: We’ve increased the speed of Anivia’s basic attack projectile and brought down the mana cost of Flash Frost and Crystallize. Additionally, Anivia’s ult will now have a warning effect when she is almost out of Glacial Storm’s range.
We call these kinds of changes “modernizations,” where we bring a champion up-to-date with the current state of the game. Usually this means mana cost changes (typically reductions), but it also extends to playability improvements, like range indicators or gameplay improvements.

General
Basic attack projectile speed increased to 1400 (from 1100)
Q - Flash Frost
Mana cost reduced to 80/90/100/110/120 (from 80/100/120/140/160)
W – Crystalize
Mana reduced to 70 at all ranks (from 70/90/110/130/150)
R - Glacial Storm
Now displays a warning particle over Anivia that only the Anivia player can see when she is close to the maximum range of her ultimate
Annie
Summary: Pyromania’s stun duration is now shorter at earlier levels but Summon: Tibbers’ cooldown has been reduced at later levels to compensate.
Annie’s a terrifying kid to play against in the early phases of the game – even before Tibbers joins the party– mostly due to her long duration stun at level 1. With these changes, we want to give Annie’s lane opponents some more room to breathe against her early threat, but we’ve given Tibbers more late game playtime to compensate. This should lessen a bit of Annie’s power without incinerating her overall strengths.

Passive - Pyromania
Stun duration now scales 1.25/1.5/1.75 seconds at levels 1/6/11 (from 1.75 seconds at all levels)
R - Summon Tibbers
Cooldown reduced to 120/100/80 seconds (from 120 at all ranks)
Evelynn
Summary: We’ve slowed down Hate Spike’s missile speed, changed Ravage’s damage from magical to physical and Agony’s Embrace now grants its shield instantly.
Evelynn’s newfound strength in the preseason is partially a result of our changes to the vision system, but she’s also been blowing up enemy champions during the mid-game when she can stack Magic Penetration. Changing Ravage’s damage to physical will reduce some of Evelynn’s burst, but our core focus is on the Hate Spike change. By reducing its missile speed, Evelynn’s victims should feel more rewarded for keeping her at a distance, especially if they have some speed boosts to outrange her spikes. We also cleaned up the response time of Agony’s Embrace – it feels pretty bad for Evelynn to die before the shield but after the cast.

Q - Hate Spike
Missile speed reduced to 1250 (from 2000)
E - Ravage
Damage changed to physical (from magic)
R - Agony's Embrace
Now grants the shield instantly (instead of 0.5 seconds later after the projectiles return to her)
Janna
Summary: Monsoon now channels immediately on activation and the channel duration has been reduced. Additionally, we’re increasing Monsoon’s heal per second and total heal amount.
Since we removed a lot of Janna’s invisible power, we can now buff up some of the cooler parts of her kit. Since Monsoon is one of Janna’s big moments in the spotlight, we decided to throw caution to the wind and buff her up with more healing potential and immediate gains.

R - Monsoon
Now begins channeling immediately upon activation (from an initial 0.25 second cast time)
Total channel duration reduced to 3 seconds (from 4 seconds)
Heal per second increased to 100/150/200 (+0.6 ability power) (from 70/110/150 (+0.35 ability power)
Total heal amount increased to 300/450/600 (+1.8 ability power) (from 280/440/600 (+1.4 ability power))
Jinx
Summary: We’ve lowered Jinx’s base health but increased her health per level. We’re also standardizing Flame Chompers! arm time, reduced its damage at earlier levels and fixing a slight bug.
Given all of Jinx’s other core strengths; we’re looking to reduce some of her early game laning power.

Despite Flame Chompers! taking a little longer to arm – and doing less damage at early levels – Jinx can at least get excited about their increased reliability against champions who could use movement-based abilities to get over them (Vi, Lee Sin, etc).

General
Base health reduced to 462 (from 500)
Health per level increased to 82 (from 80)
E - Flame Chompers!
Standardized arm time to 0.7 seconds (from 0.5 to 0.74 seconds)
Fixed a bug that would cause Chompers to sometimes not activate on champions dashing over them
Reduced damage at earlier levels to 80/135/190/245/300 (from 100/150/200/250/300)
Nasus
Summary: We’re reducing Wither’s range and removing the increased Wither and Spirit Fire range granted through Fury of the Sands.
We want to keep Nasus’ core strengths where they are while toning down some of his power. Reducing the cast range of Wither and removing Wither’s bonus cast range from Fury of the Sands means that Nasus must position better and make better decisions about which target to Wither, rather than “sniping” fragile opponents with long-range Withers before eating them.

W - Wither
Range reduced to 600 (from 700)
R - Fury of the Sands
No longer increases the cast ranges of Wither and Spirit Fire
Rengar
Summary: We fixed a bunch of bugs in Savagery and tweaked Empowered Battle Roar.
Rengar’s overall sustain with Empowered Battle Roar is incredibly high, especially because he can transition from a tank in the mid-game to an unseen predator in the late-game. While this is definitely a nerf to Rengar’s overall sustain, we wanted to maintain his ability to survive in a fight, so the scaling heal will remain a good choice when Rengar’s low on health. The Savagery change means that Rengar now has two seconds to pull off his empowered basic attack instead of six seconds.

Q – Savagery
Savagery basic attack buff (not attack speed buff) reduced to 2 seconds (from 6 seconds)
Fixed multiple bugs that allowed Rengar to use Savagery more frequently than intended
W - Battle Roar
Empowered Battle Roar heal changed to 20 + (10 x level) amplified by a 1% per 1% of Rengar’s missing health (from 40 + (20 x level) health)
Riven
Summary: We lowered Riven’s base attack damage but increased her attack damage per level to compensate. Additionally, Broken Wings’ damage has been decreased and Valor’s shield duration was shortened.
Riven’s burst damage is just too high at early levels, so we’re dulling her blade. Broken Wings scaling off total AD from bonus AD means that Riven will do better when she’s behind (because she won’t be able to buy so much raw AD), but worse when she’s far ahead. We’re reducing the duration of Valor to hit some of Riven’s flexibility in lane – if she’s going to rely on Valor’s shield to trade damage, she’ll need to commit quickly or risk losing the shield.

General
Base attack damage reduced to 54 (from 56.7)
Attack damage per level increased to 3 (from 2.7)
Q - Broken Wings
Damage per strike decreased to 10/30/50/70/90 (+40/45/50/55/60% total attack damage) (from 30/55/80/105/130 (+70% bonus attack damage))
E - Valor
Shield duration reduced to 1.5 seconds (from 2.5 seconds)
Shyvana
Summary: We’re lowering Burnout’s overall damage and Flame Breath’s damage at earlier levels. Dragon’s Descent also received a bug fix and the damage now matches the tooltip.
Shyvana’s doing a lot of damage in the early to mid-game, even when she builds tanky. It turns out that when Shyvana can push, wave clear and out-trade opponents all at once, things can get a little frustrating. We’re cooling some of that dragon blood down to make her early bullying more manageable.

W - Burnout
Damage per second reduced to 20/35/50/65/80 (from 25/40/55/70/85)
Minimum magic damage reduced to 60/105/150/195/240 (from 75/120/165/210/255)
Maximum magic damage reduced to 140/245/350/455/560 (from 175/280/385/490/595)
E - Flame Breath
Damage reduced at earlier levels to 60/100/140/180/220 (from 80/115/150/185/220)
R - Dragon's Descent
Damage now correctly matches the tooltip at 175/300/425 (from 200/300/400)
Thresh
Summary: We made it more obvious that Dark Passage is a clickable item and gave it a small collision radius. We’re also slightly increasing the time it takes for The Box to form.
Giving Thresh’s lantern a small collision radius means that he can’t cover things like minions or wards to prevent enemies from clicking them. Similarly, this also means that minions can’t accidentally cover up a lantern, and that enemies can’t block Thresh’s lantern with a bunch of wards. Instead, Thresh’s lantern will now slightly push units out of the way when it’s thrown on top of them – or if the unit can’t be moved (ie: wards or champions), Thresh’s lantern will land beside them and champions won’t be able to walk directly on top of it. Click that lantern!

The increased delay on The Box’s wall formation is to clarify its use as a trapping ability when Thresh has the right position. Sometimes Thresh will just throw out The Box when walking behind a fleeing opponent to “clip” them on the edge, but Thresh should fail in those situations because he didn’t bother to have the proper positioning.

W - Dark Passage
Now shows indicator particles to nearby allies to indicate that it is a clickable object
Lantern now has a small collision radius
R - The Box
Delay on wall formation increased to 0.75 seconds (from 0.5 seconds)
Yasuo
Summary: We’ve smoothed out Yasuo’s gameplay overall and made Steel Tempest auto-smartcast. Additionally, Last Breath now gives maximum Flow when cast and has a slightly shortened animation.
While we’re still keeping an eye on how Yasuo is performing at all levels, we wanted to smooth out his gameplay and give Last Breath more use to turn around a fight when he’s behind.

General
Now properly applies the 10% critical strike damage reduction to Statikk Shiv critical hits
Improved the functionality of his E – Sweeping Blade to Q – Steel Tempest combo
Q – Steel Tempest
All casts are now automatically smart cast
W – Wind Wall
No longer blocks friendly Syndra orbs
R – Last Breath
Now grants maximum Flow on cast
Spell animation shortened by 0.1 seconds
Now less likely to be teleported out of by enemies spamming flash
Now properly alerts spectators and allies when it is on cooldown
Back to top
Minor Changes and Bug Fixes
Caitlyn
R – Ace in the Hole
Fixed a bug where Ace in the Hole's visual effects would continue, even after the projectile was destroyed by its target becoming untargetable. Caitlyn players should now have better visual feedback for when their ultimate will not hit its target.
Darius
R – Noxian Guillotine
Duration after kill when Darius can re-cast Noxian Guillotine increased to 20 seconds (from 12 seconds)
Fiddlesticks
This is a change we’re planning to make with more testing, but it went out accidentally and we’re reverting it for now.

Q - Terrify
Fixed a bug where Terrify would cause enemies to flee in a straight line, rather than in random directions
Fiora
R – Blade Waltz
Fixed a bug where Fiora could teleport while casting Blade Waltz
Hecarim
W – Spirit of Dread
Amount healed now correctly matches the tooltip at 20% across all ranks (from 10/15/20/25/30%)
Jarvan IV
Passive – Martial Cadence
Fixed a bug where Martial Cadence would sometimes trigger on towers
Lux
R – Final Spark
Now goes on cooldown when it finishes casting, instead of when it begins casting
If Lux dies while casting Final Spark, it will no longer go on cooldown
Malzahar
R – Nether Grasp
Now halts the target's movement if they were being moved by a friendly effect (dashes, jumps, etc.)
Nami
R – Tidal Wave
Now goes on cooldown when it finishes casting, instead of when it begins casting
If Nami dies while casting Tidal Wave, it will no longer go on cooldown
Nidalee
W - Bushwhack
Fixed a bug where Nidalee's Bushwhack traps could be placed in walls
If Nidalee casts a trap that would fall in a wall, the trap will instead be placed in the nearest non-wall position less than or equal to Bushwhack's maximum cast range (900 units)
Olaf
Q – Undertow
Slow reduced to 29/33/37/41/45% (from 35/40/45/50/55%)
Talon
E – Cutthroat
Now teleports Talon slightly further behind his target
Twisted Fate
Q – Wild Cards
Targeting indicator updated to show the individual targeting lines
Back to top
Items
Rabadon's Deathcap
Tooltip now displays the amount of Ability Power gained from its UNIQUE Passive.
Spirit Visage
The cooldown reduction for Spirit Visage is to reduce its high gold efficiency for almost all tanky champions, especially since many were just buying Spirit Visage as part of their “core” tank build, regardless of the enemy team composition.

Cooldown reduction reduced to 10% (from 20%)
Sunfire Cape
This change is to reduce the overwhelming power of early Sunfire Capes.

Magic damage changed to 25 + character level (from 40)
Jungle Items
We really like Spirit of the Spectral Wraith’s healing passive, so we decided to make it a staple passive on every Spirit item.

Spirit Stone
Now gives 8% of damage dealt to monsters as health and 4% as mana (half effect for area of effect spells)
No longer has health or mana regen
No longer has Maim passive
Spirit of the Ancient Golem
Now gives 8% of damage dealt to monsters as health and 4% as mana (half effect for area of effect spells)
Spirit of the Spectral Wraith
Now gives 8% of damage dealt to monsters as health and 4% as mana (half effect for area of effect spells) (from 8% of spell damage for both health and mana)
Now grants 2 ability power for every large monster kill (max: 30)
Spirit of the Elder Lizard
Back to top
Summoner's Rift
These changes are for Summoner’s Rift only
With these changes, we want to tackle the 2v1 lane swaps that many competitive teams have adopted in order to shut down enemy laners while also taking quick objectives. Initiating a 2v1 lane swap to shut down an opponent should have inherent risks, like leaving your bottom tower vulnerable to early pushes.

Turrets
Outer turrets no longer gain bonus armor and magic resist for the first eight minutes of the game.
Top and middle lane outer turrets now have 20 damage reduction from champion basic attacks.
Back to top
Crystal Scar and Twisted Treeline
These changes are for Crystal Scar and Twisted Treeline only
Much like when we removed Needlessly Large Rod from Twisted Treeline and Crystal Scar (due to its high cost in a faster game mode), we’re doing the same with B.F. Sword while reintroducing items with alternative build paths. Lord Van Damm’s Pillager has the exact same stats and total cost as Infinity Edge, but is easier to build up over time.

Blackfire Torch
Movement speed reduced to 5% (from 10%)
Wicked Hatchet
Re-introduced with a new build and effect
Builds from a Long Sword and Brawler's Gloves
Costs 1200 (440 combine cost)
20 AD and 10% Critical Chance
Critical strikes cause your target to bleed 60% of your bonus AD over 3 seconds (physical damage)
Lord Van Damm's Pillager
Re-introduced with a new build and effect
Builds from Wicket Hatchet, Pickaxe, Agility Cloak
Costs 3800 (995 combine cost)
Stats and effect are identical to Infinity Edge
Infinity Edge
Removed
Back to top
Crystal Scar and Howling Abyss
These changes are for Crystal Scar and Howling Abyss only
Entropy
No longer builds out of BF Sword - Now builds out of pickaxe
Damage reduced to 55 (from 70)
Total cost reduced to 2700 (from 3475)
Combine cost reduced to 500 (from 600)
Back to top
Crystal Scar, Howling Abyss, Twisted Treeline
These changes are for Crystal Scar, Howling Abyss and Twisted Treeline only
Grez's Spectral Lantern
Total cost reduced to 1350 (from 1450)
Combine cost reduced to 250 (from 350)
The Lightbringer
Total cost reduced to 2200 (from 2500)
Combine cost reduced to 375 (from 575)
Hextech Sweeper
Total cost reduced to 2000 (from 2200)
Combine cost reduced to 330 (from 530)
Back to top
New Player Experience
We’ve introduced a stable roster of free champions for new players to play. Our goal is to improve the way players learn to play League of Legends when they’re first starting out. These champions were picked because of how easy they can be learned and how enjoyable most new players find them.

These changes will be turned on at a later date
Players new to League of Legends will now have a static roster of free champions to play during their first few levels; after which, they will use the normal Free to Play rotation

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Martin0 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:41:

Jungle Items
We really like Spirit of the Spectral Wraith’s healing passive, so we decided to make it a staple passive on every Spirit item.

Spirit Stone
No longer has Maim passive
Spirit of the Ancient Golem
Spirit of the Spectral Wraith
Now gives 8% of damage dealt to monsters as health and 4% as mana (half effect for area of effect spells) (from 8% of spell damage for both health and mana)
Now grants 2 ability power for every large monster kill (max: 30)
Spirit of the Elder Lizard
Dan maar ff jungle testen.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 09:39

Ryceck

Constants and Variables

Turrets
Outer turrets no longer gain bonus armor and magic resist for the first eight minutes of the game.
Top and middle lane outer turrets now have 20 damage reduction from champion basic attacks.
Wth? Dus alle turrets worden squishier gemaakt behalve de bot turret...
Vage change...

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Ryceck schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:54:
[...]

Wth? Dus alle turrets worden squishier gemaakt behalve de bot turret...
Vage change...
nee, de bot turrets worden juist zwakker gemaakt en die van mid en top juist wat sterker ;)

Turrets

De buitenste towers die krijgen geen bonus armor en magic resist voor de eerste 8 min.

top en mid outer turrets hebben nu 20 damage Reduction(VERMINDERING) van champions basic attacks

[ Voor 40% gewijzigd door Martin0 op 15-01-2014 10:01 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
  • Laatst online: 24-04 10:58
Annie met 40%CDR betekent Tibbers elke 48 seconden op lvl 16 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Gister gewoon maar Yasuo gekocht, leek me leuk.
Gelijk game gedaan, maar kon amper echt wat doen. Zat beetje top te farmen tegen Kha'zix, won de lane met poke (weet niet waarom hij niet hard engagede, dat had hij gewonnen) en CS. Maar mijn team was ondertussen alles en iedereen anders aan't stompen, toplane was echt een eilandje...

Ook een game verloren, god wat was dan weer typisch.
Twee Diamond V spelers. Duoqueue. Botlane.
Samen 0-7 na laning phase.

Ik was 3-0-3 mid Gragas en kon mensen in 1 combo neerleggen.
Ze engage 1 fight bij Dragon (die al neer ging, en niemand was er), en het was onze schuld dat ze dood gingen en de game verloren.

Ze zeiden serieus dat wij niks wisten want ik ben maar Silver (met 10 ranked puur voor border, heel representatief, maar goed) en zij zijn diamond dus fantastisch. Echt. En nee, dat zou ik toch nooit halen.

Daarom zit je bij mij (en zelfs onder mij) in normal MMR?
Serieus?

Triest. Ze waren verreweg de slechtste spelers in de game en de enige lane die zo hard verloor. Echt, permaban dit soort ragers. Maakt mij het nou uit dat je Diamond bent, als je een slechte game heb ga ik je er ook niet voor harassen. Ik ging gelijk ruk spelen voordat ik ze op ignore had gezet, want het kon me gelijk niet meer schelen, die gozers verdienen het te verliezen... Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
shyvana is generfed, en mundo is still broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
Best wel vreemd die turretchanges. Vroeger wilden ze nooit de meta vastleggen en moest je zelf maar dingen verzinnen. Maar nu turrets anders gaan scalen zodat een 1vs2 swap niet meer gedaan wordt, stappen ze daar langzaam toch van af heb ik de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
iThunda schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:50:
[...]

Dan maar ff jungle testen.
Denk dat assassin junglers hier alleen sterker door worden. Geen langzame regen meer, maar ga na een gank de jungle in, sloop een paar zwakke mobs, en je zit meteen weer op max health en mana. Kan het zelfs misschien voor sommige mids interessant maken om een spirit stone te pakken aangezien ze dan snel kunnen healen met het wraith camp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Skyclad schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:37:
[...]

Denk dat assassin junglers hier alleen sterker door worden. Geen langzame regen meer, maar ga na een gank de jungle in, sloop een paar zwakke mobs, en je zit meteen weer op max health en mana. Kan het zelfs misschien voor sommige mids interessant maken om een spirit stone te pakken aangezien ze dan snel kunnen healen met het wraith camp.
Ik speel het liefst Warwick jungle hij is wel traag als in lopen maarja eenmaal lvl 6 en je hebt geweldige ganks.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

spoiler:
God wat een teleurstelling wat betreft Alliance. Eerst vs CW vond ik met name Froggen erg zwak spelen, teveel barrels die gemist werden, dan een ult bij Dragon die helemaal niets raakte. En dan nog de keuze van Wickd voor Renekton. Ja Wickd is een goede Renekton speler, maar de build die hij hanteerde vond ik persoonlijk vrij zwak. Waarschijnlijk ook gepicked om ervoor te zorgen dat Youngbuck zijn main niet kon spelen, maar die deed het juist prima op Shyvana. Had ook gehoopt dat Wickd inmiddels wat meer met de metashift had meegegaan, maar het lijkt weer net als season 3 dat aanpassen met name voor Wickd een ongelooflijk moeilijke opgave is. Nyph en Tabbz lijken ook nog lang niet op 1 lijn te zitten, en tevens vond ik ook dat Nyph een vrij zwakke Thresh speelde, 2 games lang. Had ook juist tegen Leona verwacht dat hij voor een Lulu zou gaan ipv een Thresh, maar dat zal wel persoonlijk zijn.

Ik hoop nog op het beste voor Alliance, maar dit was toch wel een enorm valse start. Fnatic daarentegen speelden wel erg sterk overigens. Rekkles stelde geen moment teleur (op 1 gemiste ult bij dragon na ;)).

Maar goed, ik hoop dat Alliance zich herpakt en toch laat zien waarom ze zo gehyped zijn.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Zebby schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:10:
Gister gewoon maar Yasuo gekocht, leek me leuk.
Gelijk game gedaan, maar kon amper echt wat doen. Zat beetje top te farmen tegen Kha'zix, won de lane met poke (weet niet waarom hij niet hard engagede, dat had hij gewonnen) en CS. Maar mijn team was ondertussen alles en iedereen anders aan't stompen, toplane was echt een eilandje...

Ook een game verloren, god wat was dan weer typisch.
Twee Diamond V spelers. Duoqueue. Botlane.
Samen 0-7 na laning phase.

Ik was 3-0-3 mid Gragas en kon mensen in 1 combo neerleggen.
Ze engage 1 fight bij Dragon (die al neer ging, en niemand was er), en het was onze schuld dat ze dood gingen en de game verloren.

Ze zeiden serieus dat wij niks wisten want ik ben maar Silver (met 10 ranked puur voor border, heel representatief, maar goed) en zij zijn diamond dus fantastisch. Echt. En nee, dat zou ik toch nooit halen.

Daarom zit je bij mij (en zelfs onder mij) in normal MMR?
Serieus?

Triest. Ze waren verreweg de slechtste spelers in de game en de enige lane die zo hard verloor. Echt, permaban dit soort ragers. Maakt mij het nou uit dat je Diamond bent, als je een slechte game heb ga ik je er ook niet voor harassen. Ik ging gelijk ruk spelen voordat ik ze op ignore had gezet, want het kon me gelijk niet meer schelen, die gozers verdienen het te verliezen... Bah.
i know the feels man, ik wordt meestal met silver II tot gold V gematcht in normals terwijl ik Bronze III ben en vaak own ik die gasten.

Alleen ik heb nu een probleempje, ik zit in een team waar ik tot voorkort eigenlijk de reserve speler was, maar omdat ze iemand aan de kant gezet hebben wordt ik nu ingezet als ADC, probleem is, ADC is mijn zwakste rol, ik loop te vaak te passief te spelen wanneer de support erin duikt en zo en loop ook vaak te ver achterin om echt veel damage te doen.
daarnaast ben ik vaak te bang om erin te duiken want ik ben dan squisy en daar hou ik niet van, ik ben gewend hits te kunnen pakken.

maar als ik een beetje train komt dit wel goed

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
iThunda schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:39:
[...]

Ik speel het liefst Warwick jungle hij is wel traag als in lopen maarja eenmaal lvl 6 en je hebt geweldige ganks.
Ik ben de laatste tijd weer meer mijn oude favoriet Hecarim gaan spelen. Vind de verandering dan ook jammer, aangezien hij (ook al was ie op laag level zwak) juist door die imba healing zo sterk was aan het eind als je full tank ging. Maar eens zien hoe het gaat met deze veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Skyclad schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:45:
[...]

Ik ben de laatste tijd weer meer mijn oude favoriet Hecarim gaan spelen. Vind de verandering dan ook jammer, aangezien hij (ook al was ie op laag level zwak) juist door die imba healing zo sterk was aan het eind als je full tank ging. Maar eens zien hoe het gaat met deze veranderingen.
True

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Martin0 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:45:
Alleen ik heb nu een probleempje, ik zit in een team waar ik tot voorkort eigenlijk de reserve speler was, maar omdat ze iemand aan de kant gezet hebben wordt ik nu ingezet als ADC, probleem is, ADC is mijn zwakste rol, ik loop te vaak te passief te spelen wanneer de support erin duikt en zo en loop ook vaak te ver achterin om echt veel damage te doen.
daarnaast ben ik vaak te bang om erin te duiken want ik ben dan squisy en daar hou ik niet van, ik ben gewend hits te kunnen pakken.

maar als ik een beetje train komt dit wel goed
Je kan natuurlijk ook gewoon met ze praten en kijken of er iemand in het team is die ADC ook wel wil proberen. Misschien kan je gewoon wisselen met de support of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Skyclad schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:47:
[...]

Je kan natuurlijk ook gewoon met ze praten en kijken of er iemand in het team is die ADC ook wel wil proberen. Misschien kan je gewoon wisselen met de support of zo.
Daarnaast lijkt me het verstandig om via skype of dergelijke programma's te gebruiken voor beter communicatie. Als je niet op elkaar bent ingespeeld dan een goed supp die de juiste calls maakt natuurlijk prima samen werken. Normaal gesproken speel ik met een vriend van mij als sup en ik adc en ik kan al zien aan de manier dat hij naar voren komt of hij er in vliegt of niet zonder al te veel te praten. Laatste had ik een game met iemand anders die sup was ik was hem niet gewend maar door goeie communicatie hebben we de lane kunnen domineren en hebben we kunnen snowballen.

Op elkaar ingespeeld zijn en/of goeie communicatie is waardoor het goed werkt.

natuurlijk moet je wel de champ kunnen spelen en goed kunnen lasthitten maar dat lijkt me redelijk logisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ArgantosNL schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:04:
[...]

Daarnaast lijkt me het verstandig om via skype of dergelijke programma's te gebruiken voor beter communicatie. Als je niet op elkaar bent ingespeeld dan een goed supp die de juiste calls maakt natuurlijk prima samen werken. Normaal gesproken speel ik met een vriend van mij als sup en ik adc en ik kan al zien aan de manier dat hij naar voren komt of hij er in vliegt of niet zonder al te veel te praten. Laatste had ik een game met iemand anders die sup was ik was hem niet gewend maar door goeie communicatie hebben we de lane kunnen domineren en hebben we kunnen snowballen.

Op elkaar ingespeeld zijn en/of goeie communicatie is waardoor het goed werkt.

natuurlijk moet je wel de champ kunnen spelen en goed kunnen lasthitten maar dat lijkt me redelijk logisch :+
wij gebruiken skype sowieso al ;), maar de calls worden meestal niet gezegt xD
daarnaast ik wil juist wel ADC leren dus dat is het probleem niet maar daar gaat wel wat tijd in zitten :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Martin0 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:10:
[...]

wij gebruiken skype sowieso al ;), maar de calls worden meestal niet gezegt xD
daarnaast ik wil juist wel ADC leren dus dat is het probleem niet maar daar gaat wel wat tijd in zitten :P
begin daarmee en je zult al een groot verschil merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ArgantosNL schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:14:
[...]

begin daarmee en je zult al een groot verschil merken
ja, ik weet het maar het is vaak dat de support er al in loopt en dan zeg nu nu nu en dan ben ik al te laat :P

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ip name change is er!

Heb de nickname Nobody kunnen claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iThunda schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:39:
[...]

In theorie. Jammer dat zijn ult zo verdomde buggy is. Als je een champ bespringt met een targeted CC die hij al op jou richt voordat je je ult doet (Singed flip, Sion stun), word deze alsnog tijdens de ult gecast. Ook mid-movement (Riven E, Shyvana R) iemand ulten cancelled de suppress. Ben eigenlijk wel even klaar met WW als viable beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
ArgantosNL schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:16:
shyvana is generfed, en mundo is still broken.
Mundo is broken door de masteries. Waarom speelde niemand anders Mundo in s3? En aangezien hij al een aantal aanpassingen heeft gehad zullen ze hem daarom denk niet verder aanpassen.. Las ook ergens dat ze de masteries ook nog wat zullen aanpassen.

Evelynn haar Q voelt wat vaag aan nu trouwens.. Dat haar E naar physical dmg is gegaan vind ik eigenlijk niet eens zo heel erg aangezien wat armor tegen Evelynn ook wel handig is. Maar armor schaalt toch al beter dan magic resist dus dat zou niet eens een heel groot probleem moeten zijn. Dus of dat echt een nerf is? Enigste pluspuntje is dat haar ult nu instant is :D Vast ter compensatie...

@iThunda, ja geweldige ganks van WW (not). Vooral omdat ik de meeste WW spelers hun flash zie burnen om hun ult te kunnen gebruiken :D

[ Voor 7% gewijzigd door Mebus op 15-01-2014 11:46 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:44:
[...]

Mundo is broken door de masteries. Waarom speelde niemand anders Mundo in s3? En aangezien hij al een aantal aanpassingen heeft gehad zullen ze hem daarom denk niet verder aanpassen.. Las ook ergens dat ze de masteries ook nog wat zullen aanpassen.

Evelynn haar Q voelt wat vaag aan nu trouwens.. Dat haar E naar physical dmg is gegaan vind ik eigenlijk niet eens zo heel erg aangezien wat armor tegen Evelynn ook wel handig is. Maar armor schaalt toch al beter dan magic resist dus dat zou niet eens een heel groot probleem moeten zijn. Dus of dat echt een nerf is? Enigste pluspuntje is dat haar ult nu instant is :D Vast ter compensatie...
E was een vrij grote nuke met Mpen though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@ItsNotRudy, had nu niet echt het gevoel alsof dat heel veel minder is geworden.. Maar naast dat gebruik ik toch het liefst een lich bane op Evelynn omdat ie zo makkelijk te proccen is elke 2 seconden :-)

En ik gebruikte toch altijd al hyb pen runes.

[ Voor 10% gewijzigd door Mebus op 15-01-2014 11:49 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Mebus schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:44:
[...]

Ze blijft een laning phase terror. Ik twijfel alleen of een AP Assassin build nog zal werken nu haar E niet meer AP is, dus 1-shotten zit er niet meer in. Ik denk echter dat de Bruisery build niet eens zo slecht zal werken. Misschien Trinity based?

Ik moest laatst met Evelynn lategame spelen, maar dat ging niet zo fantastisch. Ik was vaak stunned voordat ik goed kon engagen, en ze hadden een volle build Akali die mij en de AD carry kon neerleggen in 1 ult combo. Ja, als er eentje los liep (buiten Akali) kon ik die wel aan door de burst, maar dat gebeurde in die fase niet meer.

Het was echt net Tower Defense. Dansen bij de turret terwijl onze Ziggs probeerde te siegen, maar niemand echt wilde engagen omdat ze een zo-goed-als-volle-AP Annie hadden (die mij ook kon 1-shotten, woop) en tot dusverre iedere siege had gestopt.

Wel nog kunnen winnen, maar vooral door Rengo en Ziggs. Ik voelde me knap nutteloos late game, had mijn build meer (en eerder) moeten aanpassen op de extreme burst die ze uit 3 champs konden halen.

@Mundo, ik vind het inderdaad vreemd dat hij compleet intact gehouden wordt. Ja, de Sunfire en Spirit Visage nerf raken hem, maar ik denk niet voldoende om zijn "monster" status weg te halen.
Jammer dat hij zo retesaai is om te spelen (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen triple Q meer met Rengar? Ik moet een nieuwe gank tactiek verzinnen...

De enemy ADC 1-shotten hiermee was wel leuk voor zolang het duurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@Zebby, ik vind Evelynn early/mid/late altijd nog erg sterk. Je moet gewoon altijd proberen een champ te pakken met een lage hp pool zoals de adc of apc. En als je dit goed doet doe je dit vanaf een andere kant (met de gedachte dat adc/apc meestal meer achteraan staan in tf) als dat kan. Mooie is dat ze meestal al vrij veel skills gebruiken om dat vervolgens te voorkomen (leona, annie) en daardoor voor de rest van je team (adc/apc) geen stun hebben zodat die gewoon hun gang kunnen gaan vervolgens :-) Ik gebruik vaak ook mijn flash om opnieuw te positioneren daarna zodat ik er later alsnog in kan.

En als tf's niet werken probeer dan eens te splitten. Dit kan ze ook best goed en als je ze op tijd aan ziet komen ben je weer net zo makkelijk weg.

Maar ik moet nog wat verder kijken hoe ik Evelynn nu het beste kan bouwen.. Want las ook ergens dat ze AD veel sterker schijnt te zijn nu.

[ Voor 9% gewijzigd door Mebus op 15-01-2014 12:01 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:59:
@Zebby, ik vind Evelynn early/mid/late altijd nog erg sterk. Je moet gewoon altijd proberen een champ te pakken met een lage hp pool zoals de adc of apc. En als je dit goed doet doe je dit vanaf een andere kant (met de gedachte dat adc/apc meestal meer achteraan staan in tf) als dat kan. Mooie is dat ze meestal al vrij veel skills gebruiken om dat vervolgens te voorkomen (leona, annie) en daardoor voor de rest van je team (adc/apc) geen stun hebben zodat die gewoon hun gang kunnen gaan vervolgens :-) Ik gebruik vaak ook mijn flash om opnieuw te positioneren daarna zodat ik er later alsnog in kan.

En als tf's niet werken probeer dan eens te splitten. Dit kan ze ook best goed en als je ze op tijd aan ziet komen ben je weer net zo makkelijk weg.

Maar ik moet nog wat verder kijken hoe ik Evelynn nu het beste kan bouwen.. Want las ook ergens dat ze AD veel sterker schijnt te zijn nu.
Dan verandert haar rol compleet. Aangezien je dan voor sustained damage gaat en niet burst. Je kan namelijk geen AD en dan ook nog Mpen bouwen. Ook zal je ult zonder AP en DFG niet zo geweldig meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Mebus schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 11:59:

Ik ken het principe en weet het vaak ook toe te passen, maar dit was echt ~40 minuten in game met alleen hun 3 base turrets/inhibs, en wij die niet konden siegen/engagen. Lastig om er in deze positie langs te komen :D Een keer probeerde ik dus wat te poken (stond er 1 op de trap) met Q, en at gelijk Annie DFG/TIBBAHS et cetera. Dat deed ik dus ook niet meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
@ItsNotRudy, daar heb je gelijk in ja. En het feit dat haar skills met ap items beter scalen dan met ad items.

@Zebby, dan heb je dus een goed team tegen je :-) Meest easy kills zijn de apc/adc die alleen lopen over de map nadat er ergens een turret neer is van hun.. Maar als dit zoals bij niet het geval is dan is het best lastig om er een goede target uit te kiezen. Vaak genoeg games gehad waarbij ik de apc/adc heb gepakt (die dus alleen loopt) maar dat mijn team vervolgens geen enkele objective weet te pakken :(

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:59:
[...]

nee, de bot turrets worden juist zwakker gemaakt en die van mid en top juist wat sterker ;)

Turrets

De buitenste towers die krijgen geen bonus armor en magic resist voor de eerste 8 min.

top en mid outer turrets hebben nu 20 damage Reduction(VERMINDERING) van champions basic attacks
botlane ganks worden wel een stuk sterker zo, daar kan je nu veel makkelijker de tower pushen.
met een toplane gank zal je die nu denk ik niet meer zo snel neerkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:06:
[...]

botlane ganks worden wel een stuk sterker zo, daar kan je nu veel makkelijker de tower pushen.
met een toplane gank zal je die nu denk ik niet meer zo snel neerkrijgen.
ik denk wel dat top makkelijk neer gepusht kan worden, de 1e 8 minuten krijgen de turrets geen bonus armor en Mpen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Martin0 op 15-01-2014 13:14 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en ik zie tegenwoordig veel supports ook dorans shield starten dus dan zijn er max 2 trinket wards bot. Daar kan je makkelijk omheen spelen als jungler helemaal als je support of adc sweeper start en er 1 cleared

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

W – Wind Wall
No longer blocks friendly Syndra orbs

Eindelijk. Heb al een teammaat een keer vervloekt (in mijn gedachten) omdat die op het moment van mijn combo net een shield plaatst.

:P

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 10:28
Ik ben na geruime tijd weer LoL gaan spelen. Hoeveel ranked games moet je spelen om een rank te krijgen?
Pagina: 1 ... 131 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.