OMG, het is weer vrijdag = trolldag. Wat een vervelende mensen kom je dan tegen.
Na een aantal twisted treelines met Sejuani (echt een goede champ daar) dacht ik om nog es Renekton te proberen. Het is nu m'n 3e dag met Renekton en het gaat al beter en beter. Vooral z'n combo begint echt goed te lukken.
Nu wou ik voor de verandering eens 21/1/0 proberen ipv 1/21/0 (ik ben lvl 22 vandaar) maar dat was niet zo een groot succes. Vooral het lack van armor early game was moeilijk, zeker tegen Tryndamere. Had hem redelijk laag health gekregen, en was terug aan het lopen maar z'n movement speed was echt een stuk hoger dan de mijne dus kon hij me inhalen en nog igniten en m'n potion kon de laatste tik net niet tegenhouden.
En toen kwam het, onze "Silver ranked" Karma. "OMG, NOOB". De tweede maal moet ik toegeven dat het minder verstandig was maar die Tryndamere was écht goed en zonder enig armor was het echt moeilijk. Toen was het al van "going to report you for feed!".
Ok ja, ik heb maar gezegd dat ik geen armor had. Toen in een goede teamfight gezeten, wat dmg gedaan, een champ gekilled. Toen was het goed.
Ben toen een 3e keer dood gegaan en vanaf dan was het _echt_ gedaan. Non-stop flaming, /all report renekton for feed, noob en zo van die dingen. Klagen dat ik niet kwam helpen bot terwijl er minions aan onze turret waren en ik, eerlijk gezegd, het telaat had opgemerkt en dus gewoon niet op tijd kon komen en dat ik anders toch maar zou "feeden".
En dan was alles natuurlijk mijn fout. Verloren door mijn fout, Als karma half health het opneemt tegen onze fed Tryn, die overigens goed gesmuld had van Ashe & Karma zonder resist items maar dat was door mijn feed, dan was dat ook mijn fout.
En het beste van al: Hadden outer turret top vernietigd en er waren geen minions. We hadden net 1 champ weggejaagd en de andere 2 waren rond de inner turret aan het lopen. Zegt Karma tegen mij "Tank" dus ik twijfel wat maar ga dan toch tanken, om dan natuurlijk de volle lading over ons team te krijgen, waarbij ik toch wel 2 mooie stuns op Tryndamere én Yi had gedaan maar het was natuurlijk mijn fout dat ik noob was en de turret niet snel genoeg tankte ......
Achteraf gezien dat die Tryndamere een lvl 30 met 308 wins is wat veel uitlegt over z'n niveau. Ik ben gewoon geen pro speler maar ook geen complete noob. M'n masteries waren niet zo een goede keuze.
Het enemy team heeft me achteraf gerust gesteld en heeft ze allebei gereport voor constant flaming. Wat zijn dat toch voor ruk mensen. En die willen nu eens niet snappen dat als je 1 zo'n rotte appel in je team hebt, het hele team gewoon niet werkt en je enkel maar kan verliezen.
Het is zeker m'n beste play niet maar deze stats zien er nu toch niet 100% dramatisch uit.
Wat kan het toch deugd doen om die vervelende games van je af te schrijven
[
Voor 8% gewijzigd door
Death1ord op 10-01-2014 23:27
]