[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 130 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.670 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zebby schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:55:
[...]

MP als in Magic Pen (je gebruikt het verder zelf ook). Ik dacht dat het wel procte op E, maar als dit niet het geval is dan is Liandry's de moeite niet nee. Ik vermoed echter dat je ongelijk hebt, want er staat "When dealing spell damage..." en dit doe je met je E procs.
Als het Liandry's procced, zal dit de AoE versie zijn zonder slow effect, en dus lang niet zoveel damage produceren als een Rylais+Liandry Kat/Brand/Vlad.
De matchup tegen Zed vind ik sterk afhankelijk van de skill van de spelers. Voor het grootste deel van de game zal Zed Kayle echt wel outdamagen.
Kayle is een vrij globaal geaccepteerde counter tegen Zed. Op meerdere counter-sites, discussies en zelfs in pro vs pro games. Hij doet meer damage? Daar draait de game niet om. Hij healt zichzelf ook niet en als het goed is ult je als Kayle pas op low health en/of als de Mark bijna afgaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Kayle/Zed discussie:
Als je puur focust op de 1v1, is het grotendeels een skill-matchup. Zed heeft het voordeel de eerste paar levels, Kayle heeft normaliter de levels 6/7/8. Daarna zal er niet veel 1v1 meer zijn. Voordeel van kayle vs Zed is dat Kayle Zed dwingt om anders te spelen in teamfights. Zed kan niet de carry proberen op te blazen voor het gevecht goed en wel begint.
Dat Zed beter zou kunnen roamen dan Kayle vind ik hoogst discutabel. Kayle heeft net als Zed zeer goede waveclear, met haar W beweegt ze zich verraderlijk snel van lane tot lane. Eenmaal daaraan gekomen biedt Kayle veel meer kill-potential dan Zed dankzij een non-conditionele slow op relatief lage CD, speed-up en hoog dive-potential, waar Zed voornamelijk probeert iemand op te blazen en hiervoor ook nog afhankelijk is van zijn ult. Kayle is meer kill-potential + meer lane-participatie.

Als build voor Kayle: doran's ring start -> nashor's / t1 boots ->lich bane->sorcs. Volgende item is sterk afhankelijk van de tegenstanders. Vaak een Deathcap, maar een vroege VS of Zhonya's is soms beter. Runaans is echt een no-go. De E is een selfcast die haar autoattacks bufft, de splash-damage is geen on-hit effect, waardoor de splash niet triggert op de secundaire targets van Runaans (er worden wel degelijk 2 extra targets geraakt door haar E!).

EDIT: i stand corrected wat betreft Liandry's. Deze schijnt wel degelijk te werken :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:52:
[...]

Als het Liandry's procced, zal dit de AoE versie zijn zonder slow effect, en dus lang niet zoveel damage produceren als een Rylais+Liandry Kat/Brand/Vlad.
Er is geen AoE versie meer van Liandry's. Die is een tijd geleden weggehaald, net zoals de reductie voor damage over time spells. Je hebt nu alleen nog de bonus voor slowed targets (4% i.p.v. 2%) en slowen kan Kayle op zich prima. Niet dat ik snel Liandry's op Kayle zou halen (dat ik toch meer een item voor champions met AoE spells), hoogsten als de tegenstander veel health heeft.
Overigens zijn dingen zoals "Procced Kayle haar E Liandry's" simpel te vinden op de Wikipedia: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Liandry's_Torment . Dus ik snap niet dat daar een discussie over moet komen.

[ Voor 21% gewijzigd door Thormodo op 09-01-2014 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:14:
[...]

Er is geen AoE versie meer van Liandry's. Die is een tijd geleden weggehaald. Je hebt nu alleen nog de bonus van slowed targets en slowen kan Kayle op zich prima. Niet dat ik snel Liandry's op Kayle zou halen, hoogsten als de tegenstander veel health heeft.
Met haar E slowed ze niet, en E past geen Liandry's toe als die van de Q slow nog actief is. Blijft een ongeschikt Kayle item. Als de tegenstander veel health heeft zou ik eerder voor DFG en Void Staff gaan. Als je daadwerkelijk vol de tanks in wil, kun je i.p.v. Liandry's beter een DFG kopen. Liandry's is geen wondermiddel tegen tanks, ook al denken mensen dit soms. Je doet een vrij minimale damage per seconde, die ook nog eens door Mres en regen tegengewerkt wordt. Liandry's is dus echt goed tegen carries die wat health hebben gepakt, maar geen resistances (denk aan Ezreal, Lucian met Triforce, Akali met Rylais etc). Tegen tanks kun je het beste je eigen magic damage proberen te verhogen en je Mpen. Dat doe je dus met een Void Staff, je passive shred en masteries om grote percentages eraf te krijgen, niet met enkele tientallen flat Mpen. Flat Mpen is niet anti-tank, het is anti-squishies.

De totale +35 Mpen van je Boots en Liandry's cancellen nog geen Negatron Cloak. Een investering van 720 Gold maakt jouw flat Mpen vrij waardeloos. Carries doen deze investering vaak niet of pas veel later in de game, daarom is flat Mpen tegen hen juist goed- je gaat dichtbij True Damage zitten tegen deze characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:25:
[...]

Met haar E slowed ze niet, en E past geen Liandry's toe als die van de Q slow nog actief is. Blijft een ongeschikt Kayle item.
Liandry's wordt wel gewoon gerefreshed als je iemand met je E raakt. Bovendien blijft de damage op zijn oude intervral ticken, dus effectief verleng je de debuff. Daarnaast kijkt hij elke tick apart of het target geslowed is. Kayle haar E wordt door het spel als spell behandeld (zie de wiki). Net zoals bijvoorbeeld Cho'Gath zijn Vorpal Spikes.
Verder heb ik het ook niet over resistances en/of tanks gehad.

[ Voor 17% gewijzigd door Thormodo op 09-01-2014 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 21:13
Mebus schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:57:
Zal zo even mijn CPU nog wat overklokken.. Hij draait nu op standaard na een bios update. Anders draait ie makkelijk 4.5-5 Ghz :-) Denk dat dat nog wat lagg issues op mijn eigen pc verhelpen..
De lag op je stream vind ik nogal storend overigens. Elke minuut zit ik wel minstens 5 seconden naar een stilstaand scherm te kijken (en dat met 4 ms, 95Mb (82 up) internet).
Heb het nu al een paar keer geprobeerd op andere momenten, ik denk dat er dus wel echt een probleem zit ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:16

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Nelusz schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:33:
[...]

De lag op je stream vind ik nogal storend overigens. Elke minuut zit ik wel minstens 5 seconden naar een stilstaand scherm te kijken (en dat met 4 ms, 95Mb (82 up) internet).
Heb het nu al een paar keer geprobeerd op andere momenten, ik denk dat er dus wel echt een probleem zit ergens.
In het licht van bovenstaande issue :

Stream je naar de twitch.tv server in Amsterdam ? Zo ja gauw op frankfurt zetten Amsterdam heeft nog steeds met meer dan enige regelmaat een packetloss van een paar %

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
@ShadowBumble, zal hem op een andere server zetten dan, heb hem inderdaad op Amsterdam. Bedankt voor de tips! :-)

Morgen Corsair Vengeance K95 toetsenbordje kopen :-) Word gek van dit Apple toetsenbord dat pijn doet aan mijn vingers (vooral tijdens Osu!).

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ik heb aan de hand van o.a. een tutorial destijds het spul ingesteld en heb het als volgt staan (respectievelijk Encoding, Broadcast, Video, Advanced). Daarnaast kan ik je sterk aanraden om Game Capture te doen i.p.v. Window Capture (als je dat al niet deed). Of de Frankfurt server beter is weet ik verder niks van, zal best kunnen. Ik heb denk ik nergens last van i.i.g..
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2exnce9.png

[ Voor 27% gewijzigd door Thormodo op 09-01-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Had al veel instellingen gelijk nu zoals jij het hebt :-) Nu hopen op wat feedback van mensen die toevallig mijn stream kijken.

Dankje! :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mebus schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:29:
Had al veel instellingen gelijk nu zoals jij het hebt :-) Nu hopen op wat feedback van mensen die toevallig mijn stream kijken.

Dankje! :D
Ik heb regelmatig lag terwijl de stream van bijv. Krepo foutloos werkt. Maar dat had ik bij de stream van Blamauci ook. Zal vast komen omdat jij geen twitch partner bent en zij wel.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vicarious schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:46:
[...]

Ik heb regelmatig lag terwijl de stream van bijv. Krepo foutloos werkt. Maar dat had ik bij de stream van Blamauci ook. Zal vast komen omdat jij geen twitch partner bent en zij wel.
Moet je even de twitch lag fix downloaden :) extension voor chrome dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
Ik ben twee weken geleden begonnen met ranked. Na de placement matches geplaatst in Silver 3 na 6 wins en 4 losses. Sindsdien alle (8?) games verloren en gedemote naar Silver 4. Ik hou het eerst maar weer even bij normals denk ik. Merk dat ik niet altijd de rol en of champ kan spelen waar ik goed mee ben. Tijd om me wat meer te verdiepen in verschillende rollen. Vooral botlane (ADC en support) vind ik erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

isimba schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:58:
Tijd om me wat meer te verdiepen in verschillende rollen. Vooral botlane (ADC en support) vind ik erg lastig.
Geef maar een DM als je een keer over skype/teamspeak samen op bot wilt. Ben ook 'maar' een Silver 4, maar kan alle rollen wel aardig. Ook ADC en bepaalde supports.

Of als je bepaalde vragen hebt, stel ze hier vooral op het forum.

[ Voor 8% gewijzigd door Koekiemonsterr op 09-01-2014 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Ik ben twee weken geleden begonnen met ranked. Na de placement matches geplaatst in Silver 3 na 6 wins en 4 losses. Sindsdien alle (8?) games verloren en gedemote naar Silver 4. Ik hou het eerst maar weer even bij normals denk ik. Merk dat ik niet altijd de rol en of champ kan spelen waar ik goed mee ben. Tijd om me wat meer te verdiepen in verschillende rollen. Vooral botlane (ADC en support) vind ik erg lastig.
Dit gebeurd bij veel mensen ;) Nu moet je zelf gewoon bewijzen of je daar ook hoort of niet. Probeer nog wat meer te leren in normals. Maar speel ook gewoon zo nu en dan een ranked game :-) Van beide leer je best veel en over het algemeen zie ik mensen serieuzer spelen tijdens ranked games..

Als je in silver 5 komt zal je der vanzelf wel uitkomen nadat je beter word.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ShadowBumble schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 21:50:
[...]

Moet je even de twitch lag fix downloaden :) extension voor chrome dacht ik
Waarom werken andere streams van pro's dan prima?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:38:
[...]

Waarom werken andere streams van pro's dan prima?
Ik had hetzelfde met de stream van Behkuh (US streamer), na de Chrome extension minder stutter en lag. Als je alleen Euros kijkt maakt het misschien minder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:40:
[...]

Ik had hetzelfde met de stream van Behkuh (US streamer), na de Chrome extension minder stutter en lag. Als je alleen Euros kijkt maakt het misschien minder uit.
Krepo zit in NA :P Andere NA streamers gaat ook prima. Alleen de stream van Mebus lagt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
Koekiemonsterr schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:03:
[...]

Geef maar een DM als je een keer over skype/teamspeak samen op bot wilt. Ben ook 'maar' een Silver 4, maar kan alle rollen wel aardig. Ook ADC en bepaalde supports.

Of als je bepaalde vragen hebt, stel ze hier vooral op het forum.
Is goed, zal ik doen :). Speel soms wel met Sivir of Ashe maar dat gaat nog niet optimaal. Support eigenlijk alleen nog maar een paar keer Annie gespeeld. Heb Janna en Soraka ook dus zal daar eens mee oefenen. Speel over het algemeen liever top/mid/jungle en daardoor eigenlijk weinig bot gespeeld.
Mebus schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 22:38:
[...]

Dit gebeurd bij veel mensen ;) Nu moet je zelf gewoon bewijzen of je daar ook hoort of niet. Probeer nog wat meer te leren in normals. Maar speel ook gewoon zo nu en dan een ranked game :-) Van beide leer je best veel en over het algemeen zie ik mensen serieuzer spelen tijdens ranked games..

Als je in silver 5 komt zal je der vanzelf wel uitkomen nadat je beter word.
Ja heb ook het gevoel dat er in ranked serieuzer gespeeld wordt en dat ik daardoor meer kan leren. Het is wel jammer dat de druk wat hoger ligt dan bij normals waardoor sommige mensen sneller geneigd zijn te ragen. Nog maar weinig teams gezien die positief blijven als je achter staat. Maar goed, negeren en lekker door spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Als je veel wil leren moet je af en toe eens lekker met tweakers spelen. Je kan een duoqueue game doen of eens meedoen aan een full premade tweakers game. Join het GoT kanaal ingame en vraag eens of er iemand wil spelen. De meeste tweakers zijn dan niet te beroerd om je wat tips te geven via teamspeak of Skype oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo gisteren ngo wat potje gespeeld die hopeloos waren ( Als in Plat speler tegen komen terwijl wij een lv21 hadden ) maar was humorvol alles verloren en gelijk maar even wat icoontjes op de TS server gezet voor de groups nieuwe group aangemaakt voor eventuele extra admin(s), dus was weer een lekker productief avondje :D

Vanavond maar weer verder spelen en eens kijken of het wat beter word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 13:06
Ik zat in Silver 2 na 6-4, maar heb HARD moeten werken die games te winnen. Ik ben ook direct weer gestopt met ranked, de niveaus in silver zijn zo gigantisch groot. De een is dus vers level 30 en wordt "gecarried" naar silver zonder echt goed te zijn, om vervolgens daar niet goed te spelen. De ander is meer zoals ik, met ruime normals experience, goede W/L ratio en dus gewoon een solide speler. Het is echt een cointoss wat je krijgt, en veel van die games hadden minstens iemand die dus keihard won of verloor, scores met iets in de 20 was niet bizar.
Ik was het snel zat, ik kan het niet op brengen lang genoeg zo te spelen om mijn MMR wat te laten uitbalanceren.

Ik hou het bij normals, daar zit het al goed. Misschien had ik wel eerder met ranked moeten beginnen, of gewoon toch een keer doorbijten, maar met de ~2-3 games die ik af en toe kan doen wil ik toch liever leuke games hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik moet nog een paar levels maar daarna ga ik proberen om eerst Silver te behalen. En dan zien we wel verder hoe ik omhoog op de ladder die bedekt is in olie ga beklimmen.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zebby schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:57:
[...]

Ik zat in Silver 2 na 6-4, maar heb HARD moeten werken die games te winnen. Ik ben ook direct weer gestopt met ranked, de niveaus in silver zijn zo gigantisch groot. De een is dus vers level 30 en wordt "gecarried" naar silver zonder echt goed te zijn, om vervolgens daar niet goed te spelen.
Ik vond Silver II echt een eitje en de skillniveaus lagen wel goed. Werd vaak gematched met Gold V en Silver I/III's. Weinig gezien dat hersenloze figuren de games verziekte. Zelfs op Silver I zijn de meeste potjes wel leuk. Probeer niet in het weekend ranked te spelen, maakt een groot verschil heb ik samen met mijn semi-vaste duo queue partner al gemerkt. Dan krijg je inderdaad de ragekleuters en dat soort tuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Moet jullie bedanken, beginnen met Doran's shield levert mij meer zekerheid op. Waar ik normaal gesproken top Cho met 0-2/0-3 begin en dan terug kom als ik wat meer tanky wordt, gaat het nu op zijn minst gelijk op. Ik heb zelfs een potje jungle gespeeld met Doran's Shield dat verrassend goed ging.

Wel jammer dat ik 2 van de 3 tweaker potjes op woensdag verloor. Vooral die ene waar wij 2 vs 3 ingingen op bot en daar verloren was flink mijn fout. Gepingt worden (ga er niet in) en dan ik met mn apehoofd toch engagen was niet echt slim. Kostte uiteindelijk het potje volgens mij. Kan mij even niet herinneren of dat het "korean banana bush tactic" potje was maar dat was sowieso al minder vanwege de aarzigheid van de tegenstanders ;/

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik heb voor de lol een full armor page gedaan :P
Dus ik heb ongeveer +33 armor op level 1 en daar jungle ik mee en ga er ook top mee.
Mijn jungle is meestal Warwick omdat ik daar meestal wel goed mee ga. Ik zorg er altijd voor dat top en bot lanes hun flash wasten en mid maak ik soms wel eens een kill. Als ik eenmal lvl 6 ben dan blijven de ganks maar komen.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:30

Qon

Pete_Sampras schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:19:
Moet jullie bedanken, beginnen met Doran's shield levert mij meer zekerheid op. Waar ik normaal gesproken top Cho met 0-2/0-3 begin en dan terug kom als ik wat meer tanky wordt, gaat het nu op zijn minst gelijk op. Ik heb zelfs een potje jungle gespeeld met Doran's Shield dat verrassend goed ging.

Wel jammer dat ik 2 van de 3 tweaker potjes op woensdag verloor. Vooral die ene waar wij 2 vs 3 ingingen op bot en daar verloren was flink mijn fout. Gepingt worden (ga er niet in) en dan ik met mn apehoofd toch engagen was niet echt slim. Kostte uiteindelijk het potje volgens mij. Kan mij even niet herinneren of dat het "korean banana bush tactic" potje was maar dat was sowieso al minder vanwege de aarzigheid van de tegenstanders ;/
Mja, en dat was ook weer echt zo'n potje waarbij ik zoiets had van, laat ik Zyra mid eens proberen! En vervolgens beginnen met sheen en lichbane... Die kennen was zo k*t om tegen te spelen. Zodra we traden won ik op skills, echter kocht kennen twee doran blades, waardoor hij me zo hard afmaakte met z'n AA, dat ik alle trade weer verloor, en echt elke keer onder m'n turret kapot gemaakt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Zebby schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:57:
[...]

Ik zat in Silver 2 na 6-4, maar heb HARD moeten werken die games te winnen. Ik ben ook direct weer gestopt met ranked, de niveaus in silver zijn zo gigantisch groot. De een is dus vers level 30 en wordt "gecarried" naar silver zonder echt goed te zijn, om vervolgens daar niet goed te spelen.
Dit werkt twee kanten op. Ik speel zelf met een vriendin die level 30 is en ik word dan dus ook met level 30 mensen gematched. Zelf ben ik dan vaak één van de laagste levels (9) maar sta qua kills / assists / farms zeker niet laatste, geregeld zelfs in de top 3.
Daarnaast heb ik nog geen runes en dat geeft mij ook een nadeel.

Soms heb je gewoon geluk met je medespelers en soms niet.
Story of life :).

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:28:
[...]

Mja, en dat was ook weer echt zo'n potje waarbij ik zoiets had van, laat ik Zyra mid eens proberen! En vervolgens beginnen met sheen en lichbane... Die kennen was zo k*t om tegen te spelen. Zodra we traden won ik op skills, echter kocht kennen twee doran blades, waardoor hij me zo hard afmaakte met z'n AA, dat ik alle trade weer verloor, en echt elke keer onder m'n turret kapot gemaakt werd.
Waarom start je een Lich Bane op Zyra? Tegen double Blade Kennen kun je beter Seeker's Armguard rushen. Zie eigenlijk nooit Sheen->LB op Zyra. Ook niet helemaal nuttig in vergelijking met Rylais/DFG/Hourglass/Deathcap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Waarom start je een Lich Bane op Zyra? Tegen double Blade Kennen kun je beter Seeker's Armguard rushen. Zie eigenlijk nooit Sheen->LB op Zyra. Ook niet helemaal nuttig in vergelijking met Rylais/DFG/Hourglass/Deathcap.
Dat is dan een soort hard engage Zyra, ik zou kiezen voor een long range/poke Zyra en DFG uitwisselen Liandry's. Rylais is wel leuk voor extra slow. Lichbane zou ik ook niet doen, als het goed is ben je niet in AA range.

Jammer genoeg zijn de Koreaanse games de laatste tijd ook wat minder spannend. Er was nog 1 goede 3e game, weet even niet meer tussen wie, maar verder heel veel stomps. Nu oZone weer.
De kayle bouwde overigens daar 2x dorans, Stinger, Sorc boots, Lichbane en had toen een Negatron en 860 scepter dus ging waarschijnlijk een Abyssal maken. Vond hem alleen niet zo goed spelen, zag 2 teamfights dat hij rond liep, (proberende bij zijn AD te komen om te ulten?) en vervolgens totaal geen damage deed tussendoor. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Thormodo schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:19:
Ik heb aan de hand van o.a. een tutorial destijds het spul ingesteld en heb het als volgt staan (respectievelijk Encoding, Broadcast, Video, Advanced). Daarnaast kan ik je sterk aanraden om Game Capture te doen i.p.v. Window Capture (als je dat al niet deed). Of de Frankfurt server beter is weet ik verder niks van, zal best kunnen. Ik heb denk ik nergens last van i.i.g..
[afbeelding]
Heb het eens geprobeerd maar OBS geeft bij mij aan dat ik bij Video die encoding beter op main kan zetten ipv high aangezien ik Twitch/Justin.tv gebruik.

Had in iig gisteren geen fps lag voor de eerste keer maar goed ik merkte wel op dat ik toch echt meer LoL moet spelen wil ik volgend seizoen met een degelijke rank afsluiten.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Damienx2 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:59:
[...]

Heb het eens geprobeerd maar OBS geeft bij mij aan dat ik bij Video die encoding beter op main kan zetten ipv high aangezien ik Twitch/Justin.tv gebruik.
Dat heb ik inderdaad ook. Schijnt te maken te hebben met dat sommige mobieltjes het dan beter/wel kunnen afspelen: https://obsproject.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=7568 . Feitelijk maakt het dus geen bal uit op welke je hem zet.
It's not a Twitch requirement, but a Twitch recommendation. As I stated earlier, some lower-power mobile devices aren't capable of decoding high-profile video, so main is more compatible with devices that might watch a stream. You can do it either way, though you'll probably have a hard time seeing much of a difference between the two on your computer."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik Fraps + YouTube liever dan streamen. Toch geen hond die naar een non-Plat/Diamond speler gaat zitten kijken 's avonds in de NL tijdzone. Krijg je ook nog eens hogere quality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:30

Qon

Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Ik had een beetje m'n ap mid alistar build in m'n hoofd, dus kocht zonder na te denken m'n sheen.
Daar ging het eigenlijk al fout (bij het 'zonder na de denken' gedeelte :D ).

Was best troll van me, zulke dingen moet ik niet doen met tweaker matches :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:29:
Ik Fraps + YouTube liever dan streamen. Toch geen hond die naar een non-Plat/Diamond speler gaat zitten kijken 's avonds in de NL tijdzone. Krijg je ook nog eens hogere quality.
Ik verwacht ook niet dat mensen gaan kijken hoor (behalve misschien een keer één GoTter o.i.d.) :P. Ik weet niet hoe het inmiddels met Fraps zit, maar dat was toch altijd wel een dikke aanslag op je PC (en daarnaast niet gratis, mits...). En de video's werden nogal gigantisch en daarna moet je ze nog uploaden. Het is wel lekker makkelijk zo. Twee keer een knopje drukken en je match is gesaved op Twitch. Filmpjes op YouTube zetten heeft ook niet echt veel zin. Kutte van Twitch is wel dat het vrij traag is om er doorheen te spoelen, maar je kunt ze altijd nog achteraf uploaden.
Dit is één v.d. betere games van gisteren. Na dit seizoen een paar Mundo te hebben gespeeld snap ik die bans wel :+ http://www.twitch.tv/thormodo/c/3524425 (Met Ysidro, Kainda, Mebus en JapieTalent). Ik zal hem voor de gein ook eens uploaden naar YouTube, kijken hoe dat wordt.

[ Voor 43% gewijzigd door Thormodo op 10-01-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Qon schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:32:
Was best troll van me, zulke dingen moet ik niet doen met tweaker matches :P...
Nee pas op, want anders word je expelled from the Jedi order!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Ooh Kayle vs Zed setup mid! Mooie pick van kayle, leuk dat ze nog gespeeld wordt in competities. Laatste keer was die Poolse club in LCS, KM?

Edit1: Ow, Kayle lijkt Hourglass te moeten gaan als 2e item, of iig de armor. De splitpush/mobility zorgt ervoor dat Zed het wel beter doet atm.
Edit2: Nope, toch Lichbane.
3: Dit is wel hoe ik Kayle ook speel, vooral de Q burst met E voor de Lichbane proc, en daarna kijken of je door kan vechten met E of dat je daarna terug moet om niet dood geburst te worden/hourglass/ult.
Je ziet als hij te diep is dat hij dit gelijk moet doen.

Wel retegoede game dit opeens trouwens. Echt good heen en weer.

4: Void staff + abyssal. Tja, ik snap dat het je (Close target) burst verhoogt, maar gezien de andere champions in zijn team vind ik het niet zo'n super item? Ja, Ozone heeft flink wat Magic damage, maar alle magic damage van Shield is zowat passive.

6 item build is dus in deze setup: sorc, stinger, armguard, lichbane, hourglass afmaken, void staff, abysal.

7: en dan verkoopt hij Hourglass voor Deathcap. 640 AP, nice. Hij doet nu zeker veel meer dan Zed.

8: Holy shit, Kayle bijna 1v3, ff Cait ownen. Gelukkig is Shyvana momenteel OP :D

[ Voor 100% gewijzigd door Zebby op 10-01-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thormodo schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:41:
[...]

Ik verwacht ook niet dat mensen gaan kijken hoor (behalve misschien een keer één GoTter o.i.d.) :P. Ik weet niet hoe het inmiddels met Fraps zit, maar dat was toch altijd wel een dikke aanslag op je PC (en daarnaast niet gratis, mits...).
Heb Fraps toendertijd gekocht met korting, dus misschien 10-15 aan uitgegeven. Stelt niet veel voor.
En de video's werden nogal gigantisch en daarna moet je ze nog uploaden. Het is wel lekker makkelijk zo. Twee keer een knopje drukken en je match is gesaved op Twitch. Filmpjes op YouTube zetten heeft ook niet echt veel zin. Kutte van Twitch is wel dat het vrij traag is om er doorheen te spoelen, maar je kunt ze altijd nog achteraf uploaden.
De videos worden soort van raw opgeslagen, dus bijna full quality i.t.t. OBS, die vrij crappy mp4s maakt. Ik encode mijn files met Handbrake naar een schappelijk formaat, deze gratis tool ondersteunt encoden van meerdere files tegelijk.

Ik vind YouTube vrij makkelijk om op terug te kijken en met m'n huidige handjevol videos verdien ik per jaar ongeveer 60-70 euro (heb er een aantal met 10k, 100k+ views), dus ik heb Fraps er al uit met uploads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:32:
[...]

Heb Fraps toendertijd gekocht met korting, dus misschien 10-15 aan uitgegeven. Stelt niet veel voor.

[...]

De videos worden soort van raw opgeslagen, dus bijna full quality i.t.t. OBS, die vrij crappy mp4s maakt. Ik encode mijn files met Handbrake naar een schappelijk formaat, deze gratis tool ondersteunt encoden van meerdere files tegelijk.

Ik vind YouTube vrij makkelijk om op terug te kijken en met m'n huidige handjevol videos verdien ik per jaar ongeveer 60-70 euro (heb er een aantal met 10k, 100k+ views), dus ik heb Fraps er al uit met uploads.
Wat is je channel? :)

Met een beetje geluk hark ik per 3/4 maanden 70 euro binnen door deze 2 video's;

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BVoL7k2KtIM]

&

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fVfclrhXdpA]

^pro tip voor beginners btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Ik vind het wel bijzonder dat in EU/NA echt heel veel focus lijkt te liggen op de AD picks, naast de Shyv/Mundo en Kassadin/Ziggs. Altijd een FP Lucian of Jinx, en dan in OGN helemaal niet en picken ze (ook in de nerf patch) Sivir, Cait, Vayne en Ezreal :D Toch een ander individueel niveau denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:32:
[...]

Fraps kost inderdaad geen drol. Ik dacht dat het met licenties werkte, maar het is gewoon eenmalig (via Fraps zelf 27 euro).
De video uploaden vanuit Twitch naar YouTube geeft het volgende resultaat: YouTube: Mundo LoL Op zich ook niet onacceptabel :).
Trouwens bij het laatste potje wat we gisteren gedaan hebben had ik mijn microfoon wel aan staan, maar op de stream klinkt het heel zacht. Ik weet niet of dat op TeamSpeak ook zo was.

[ Voor 10% gewijzigd door Thormodo op 10-01-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 16:15

Meneer iCy

swarma

Thormodo schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:20:
[...]

Fraps kost inderdaad geen drol. Ik dacht dat het met licenties werkte, maar het is gewoon eenmalig (via Fraps zelf 27 euro).
De video uploaden vanuit Twitch naar YouTube geeft het volgende resultaat: YouTube: Mundo LoL Op zich ook niet onacceptabel :).
Trouwens bij het laatste potje wat we gisteren gedaan hebben had ik mijn microfoon wel aan staan, maar op de stream klinkt het heel zacht. Ik weet niet of dat op TeamSpeak ook zo was.
Je moet geen muziek gebruiken die je niet mag gebruiken :')

"
Deze video bevat inhoud van WMG, BMG_Rights_Management, UMG, NATOarts, Muzikomio, SME, Sony ATV Publishing, SACEM, PEDL, PRS CS, EMI Music Publishing, K-Star, HorusMusic en UMPI. Een of beide partners hebben deze inhoud wegens auteursrechtschending geblokkeerd."

Ik weet niet wat ik heb de afgelopen 1,5 maand. Maar als ik slecht speel wordt ik gecarried en win ik mijn laan dik, dan verliezen er wel twee lanes waardoor ik het potje alsnog verlies :'(. Uitgezonderd het potje met tweakers van van de week, bah bah bah wat was ik slecht.

http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168#matches :'(

[ Voor 31% gewijzigd door Meneer iCy op 10-01-2014 14:31 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenzeN schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:02:
[...]

Wat is je channel? :)

Met een beetje geluk hark ik per 3/4 maanden 70 euro binnen door deze 2 video's;

[video]

&

[video]

^pro tip voor beginners btw
YouTube: ItsNotRudy

De meeste views komen bij mij binnen op een muziek-upload, losse games en een stream van Phreak over Runes/Masteries ik op YouTube heb gezet, lol. Ik plemp ook regelmatig Tweaker games erop.
iCy schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:27:
[...]
LOL. 14 copyrighthouders hebben die video geblokt, hahaha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
iCy schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:27:
[...]

"
Deze video bevat inhoud van WMG, BMG_Rights_Management, UMG, NATOarts, Muzikomio, SME, Sony ATV Publishing, SACEM, PEDL, PRS CS, EMI Music Publishing, K-Star, HorusMusic en UMPI. Een of beide partners hebben deze inhoud wegens auteursrechtschending geblokkeerd."
Als ik van plan was er geld mee te verdienen, moet ik inderdaad geen Spotify aanzetten :D. Maar lekker belangrijk dat ze het in Duitsland niet kunnen bekijken. :P
Edit: Oh, hij is blijkbaar hier ook geblokt zeg je. Ik zie het ja, hij is feitelijk overal geblokkeerd.* Mijn (oude) Warhammer Online video (YouTube: Warhammer Online: Uneath Keep Claiming) werd destijds alleen in Duitsland geblokkeerd.
Maar zonder muziek spelen is ook weer zo saai.

*Albanië, Andorra, België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Faeröer, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, IJsland, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Monaco, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Oekraïne, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Rusland, San Marino, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Wit-Rusland, Zweden, Zwitserland

Gooi ik hem wel weer van YouTube af, hij staat ook op Twitch mocht je hem echt willen zien (niet dat hij zo boeiend is.) http://www.twitch.tv/thormodo/c/3524425

[ Voor 58% gewijzigd door Thormodo op 10-01-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thormodo schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:32:
[...]

Als ik van plan was er geld mee te verdienen, moet ik inderdaad geen Spotify aanzetten :D. Maar lekker belangrijk dat ze het in Duitsland niet kunnen bekijken. :P Oh, hij is blijkbaar hier ook geblokt zeg je.
Ik kan het ook niet kijken hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Weet niet of iemand hier nog in geïnteresseerd is, maar via deze website kun je dus verder terugkijken in je matchverleden. http://www.lolparse.com/

Zag het vandaag, en heb het gelijk even geprobeerd. Was best grappig om te zien hoeveel minuten ik met sommige mensen al gespeeld had. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Damienx2 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:39:
Weet niet of iemand hier nog in geïnteresseerd is, maar via deze website kun je dus verder terugkijken in je matchverleden. http://www.lolparse.com/

Zag het vandaag, en heb het gelijk even geprobeerd. Was best grappig om te zien hoeveel minuten ik met sommige mensen al gespeeld had. ;)
Vanavond gelijk eens even kijken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zal eens kijken vanavond, ziet er wel interessant uit. Wel jammer dat ik een aantal re-installs gehad heb waardoor ik niet ALLES terug kan vinden, maar toch leuk om eens te zien lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Nou nog maar een website die ik op Reddit tegenkwam: http://www.op.gg/ deze zal bij de meeste al bekend zijn, maar ze zijn ondertussen gestart met een EU/NA versie ervan. Dus wordt dit waarschijnlijk een goede concurrent van LoLking / Elobuff. Ik zit nu bijvoorbeeld via mijn eigen client gezellig een game van Faker te kijken. Scheelt weer streams kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ook gezien inderdaad. Heb je ook lolreplay nodig daarvoor om dat spectaten te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:00:
Ook gezien inderdaad. Heb je ook lolreplay nodig daarvoor om dat spectaten te kunnen?
Nee, je krijgt een .bat bestandje die je aanklikt en rest wordt via je client gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nice. Zie trouwens dat mijn MMR 1487 is en dat ik te laag zit volgens deze website. Ziet er verder wel overzichtelijk uit. Kan in 1x 3 sites in mijn bookmarks vervangen: lolking, quickfind en lolnexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:01:
[...]

Nee, je krijgt een .bat bestandje die je aanklikt en rest wordt via je client gedaan.
Bij mij krijg ik helemaal niks... staat ook op de site dat je de Koreaanse LoL client nodig hebt:
If you are using a client other than Korean, you cannot spectate any matches.
De melding die ik krijg als ik op spectate ram is:
Page cannot be found.

The page you have requested does not exist

존재하지 않는 관전 정보입니다.
Dat Koreaanse gekrabbel betekent Attendance information is non-existent.

[ Voor 28% gewijzigd door Vicarious op 10-01-2014 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Vandaag nieuwe toetsenbord binnengekregen en hij werkt super! :-) Wel nog even wennen.. Iemand die nog leuke macro's weet voor LoL? :D Corsair Vengeance K95

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:32:
[...]

Bij mij krijg ik helemaal niks... staat ook op de site dat je de Koreaanse LoL client nodig hebt:

[...]

[...]

Deed het gewoon voor mij hoor :) Zonder Koreaanse LoL client. Maar ik ben ook via speler profiel gegaan, ipv streamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isimba
4 win IP boosts als je je email bevestigt op leagueoflegends.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Mebus schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:47:
Vandaag nieuwe toetsenbord binnengekregen en hij werkt super! :-) Wel nog even wennen.. Iemand die nog leuke macro's weet voor LoL? :D Corsair Vengeance K95
No offense Mebus, allemaal heel persoonlijk natuurlijk, zal ongetwijfeld een indrukwekkend gaming toetsenbord zijn, maar is zo'n prijs niet een beetje erg veel voor een toetsenbord? :)

Ben al heel tevreden met mijn cheap ass Microsoft Wired Keyboard 600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
OMG, het is weer vrijdag = trolldag. Wat een vervelende mensen kom je dan tegen.

Na een aantal twisted treelines met Sejuani (echt een goede champ daar) dacht ik om nog es Renekton te proberen. Het is nu m'n 3e dag met Renekton en het gaat al beter en beter. Vooral z'n combo begint echt goed te lukken.

Nu wou ik voor de verandering eens 21/1/0 proberen ipv 1/21/0 (ik ben lvl 22 vandaar) maar dat was niet zo een groot succes. Vooral het lack van armor early game was moeilijk, zeker tegen Tryndamere. Had hem redelijk laag health gekregen, en was terug aan het lopen maar z'n movement speed was echt een stuk hoger dan de mijne dus kon hij me inhalen en nog igniten en m'n potion kon de laatste tik net niet tegenhouden.

En toen kwam het, onze "Silver ranked" Karma. "OMG, NOOB". De tweede maal moet ik toegeven dat het minder verstandig was maar die Tryndamere was écht goed en zonder enig armor was het echt moeilijk. Toen was het al van "going to report you for feed!".

Ok ja, ik heb maar gezegd dat ik geen armor had. Toen in een goede teamfight gezeten, wat dmg gedaan, een champ gekilled. Toen was het goed.

Ben toen een 3e keer dood gegaan en vanaf dan was het _echt_ gedaan. Non-stop flaming, /all report renekton for feed, noob en zo van die dingen. Klagen dat ik niet kwam helpen bot terwijl er minions aan onze turret waren en ik, eerlijk gezegd, het telaat had opgemerkt en dus gewoon niet op tijd kon komen en dat ik anders toch maar zou "feeden".

En dan was alles natuurlijk mijn fout. Verloren door mijn fout, Als karma half health het opneemt tegen onze fed Tryn, die overigens goed gesmuld had van Ashe & Karma zonder resist items maar dat was door mijn feed, dan was dat ook mijn fout.

En het beste van al: Hadden outer turret top vernietigd en er waren geen minions. We hadden net 1 champ weggejaagd en de andere 2 waren rond de inner turret aan het lopen. Zegt Karma tegen mij "Tank" dus ik twijfel wat maar ga dan toch tanken, om dan natuurlijk de volle lading over ons team te krijgen, waarbij ik toch wel 2 mooie stuns op Tryndamere én Yi had gedaan maar het was natuurlijk mijn fout dat ik noob was en de turret niet snel genoeg tankte ......

Achteraf gezien dat die Tryndamere een lvl 30 met 308 wins is wat veel uitlegt over z'n niveau. Ik ben gewoon geen pro speler maar ook geen complete noob. M'n masteries waren niet zo een goede keuze.

Het enemy team heeft me achteraf gerust gesteld en heeft ze allebei gereport voor constant flaming. Wat zijn dat toch voor ruk mensen. En die willen nu eens niet snappen dat als je 1 zo'n rotte appel in je team hebt, het hele team gewoon niet werkt en je enkel maar kan verliezen.

Afbeeldingslocatie: http://i426.photobucket.com/albums/pp348/tweakers_2008/Renekton_zps7367577b.png

Het is zeker m'n beste play niet maar deze stats zien er nu toch niet 100% dramatisch uit.

Wat kan het toch deugd doen om die vervelende games van je af te schrijven :)

[ Voor 8% gewijzigd door Death1ord op 10-01-2014 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Lich bane op Ashe? Ik zou er niet teveel van aantrekken:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-09 10:31
Inderdaad, beste advies gewoon ignoren, muten die hap.

Ga er niet op in en speel gewoon je spel, vaak houdt het flamen dan gewoon op, wat heeft het voor zin om met een muur te communiceren.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 18:32:
[...]

[...]

[...]

Om het met daadwerkelijk bewijs nog maar eens aan te tonen ;)

Ik heb eerst gekeken welke "pro" spelers er in Korea momenteel aan het spelen zijn. Daar zag ik Flame tussen staan dus ben ik richting zijn profiel gegaan.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Bjh0VnJ.jpg

Vervolgens dus op meekijken geklikt, en dan download je een .bat. En als je die aanklikt start je client.

En krijg je dus dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8L8DOm8.jpg

Dus zo te zien heb je geen Koreaanse client nodig om spelers te spectaten. Of ik heb 1 of andere gare all regions client ;)

offtopic: ook mooi hoe mijn Chrome Matches naar Lucifers vertaald ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 11-01-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rofl, Platinum is the new Bronze :') net een Plat Gragas in mn Ranked queue premade met z'n Silver vriendje, 2/10 mid tegen Bronze Ahri. TOO GOOD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:05
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 22:47:
Rofl, Platinum is the new Bronze :') net een Plat Gragas in mn Ranked queue premade met z'n Silver vriendje, 2/10 mid tegen Bronze Ahri. TOO GOOD.
Counterlogic gg. Of het was gewoon een retard. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 15:02:
[...]

Om het met daadwerkelijk bewijs nog maar eens aan te tonen ;)

Ik heb eerst gekeken welke "pro" spelers er in Korea momenteel aan het spelen zijn. Daar zag ik Flame tussen staan dus ben ik richting zijn profiel gegaan.

[afbeelding]

Vervolgens dus op meekijken geklikt, en dan download je een .bat. En als je die aanklikt start je client.

En krijg je dus dit:

[afbeelding]

Dus zo te zien heb je geen Koreaanse client nodig om spelers te spectaten. Of ik heb 1 of andere gare all regions client ;)

offtopic: ook mooi hoe mijn Chrome Matches naar Lucifers vertaald ;)
Ook eens proberen zo. Ik ben naar het linkje spectate games gegaan ipv via een spelersprofiel, dat is denk ik waarom het niet lukte. Edit: nu werkte het ook vanuit het spectate games linkje. Let op: je moet wel je smartscreen uitschakelen, anders wordt dat bat bestandje niet gerund.

[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 12-01-2014 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Waarom maken ze bij LoL eigenlijk niet een WoW achtig queue systeem? Je geeft aan welke rol je wilt spelen en daar queue je op in. Als alternatieve optie voor zij die gewoon normaal willen queuen zoals nu, en daarmee onorthodoxe rolverdelingen kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
apNia schreef op zondag 12 januari 2014 @ 20:17:
Waarom maken ze bij LoL eigenlijk niet een WoW achtig queue systeem? Je geeft aan welke rol je wilt spelen en daar queue je op in. Als alternatieve optie voor zij die gewoon normaal willen queuen zoals nu, en daarmee onorthodoxe rolverdelingen kunnen doen.
Wat een briljant idee: http://www.surrenderat20....oducing-team-builder.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
En nog een queue systeem waar ze als iemand declined die persoon er gewoon uit trappen en de volgende toevoegen ipv iedereen naar de queue terug te trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
Omdat je dan iemand van exact dezelfde MMR moet hebben om het gat te vullen. Als je iedereen terug in queue zet, vind je sneller een spel omdat er meer opties zijn. Al ben ik het wel eens dat het soms lastig is. Vrijdag nog gehad, 9 declines en 4 keer iemand die het spel verlaat na alle bans en picks (tijdens de laatste 5 seconden). Het was echt om gek van te worden.

Sowieso was het geen goede matchmaking vorige vrijdag. Wij: 1 platinum2, 3 golds (tss 3 en 5) en één unranked met 185 wins. Worden we gematched tegen diamond 1, diamond 5, twee platina en een gold... Nu kan je nog gokken dat die diamond ergens geboost is geweest en door onze premade komen we tegen iets hoger uit maar dan nog. We werden echt zo outplayed. Twee spellen erna was ook gelijklopend qua ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Op hoger niveau kan ik me voorstellen dat MMR inderdaad het een stuk moeilijker maakt om passende vervanging te vinden. Het is echter vrij irritant onder level 30, aangezien het dan toch alleen naar level kijkt en niet naar skills (tenminste, zo lijkt het te zijn).

Had gisteren trouwens ook een keer dat direct 4 personen top riepen. Dan weet je dat dat potje niet plaats zal vinden, en inderdaad verliet direct iemand de champion picking. Ook bij het volgende potje gehad dat meerdere mensen top riepen, maar daar was iedereen sociaal, 2 riepen direct iets anders, en ook tijdens het spel werd er niet geflamed en werd er goed samengewerkt. Die wonnen we dan ook.

Wat ook irritant is zijn mensen die zodra iets niet naar hun zin gaat direct roepen dat mensen je moeten reporten. In een 5 vs 5 team fight initieerde ik als blitz support zijnde, en pickte met mijn ult een kill op zodat het gevecht 3 vs 0 werd. Vervolgens riep onze Katarina 'report blitz for not helping!', en werd door zowel mijn team genoten als het andere team zo ongeveer uitgelachen. Die heeft zich dan ook de rest van de match koest gehouden. Figuren die om de haverklap 'ks' roepen zijn ook zoiets, maar dat is makkelijker te negeren aangezien daar geen consequenties aan verbonden zijn, en aan reporten mogelijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skyclad schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:38:
Op hoger niveau kan ik me voorstellen dat MMR inderdaad het een stuk moeilijker maakt om passende vervanging te vinden. Het is echter vrij irritant onder level 30, aangezien het dan toch alleen naar level kijkt en niet naar skills (tenminste, zo lijkt het te zijn).
Nee, dat is niet waar. Maak maar een smurf en win 10-15 games achter elkaar. Lv30s staan dan ineens voor je neus. Easy lv30s, maar toch.

Also, waarom moet het moeilijk zijn om iemand met dezelfde MMR te vinden? Tenzij je Diamond bent zijn er honderden/duizenden anderen die dezelfde MMR hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jespertje
  • Laatst online: 24-04 10:58
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:54:
[...]

Nee, dat is niet waar. Maak maar een smurf en win 10-15 games achter elkaar. Lv30s staan dan ineens voor je neus. Easy lv30s, maar toch.

Also, waarom moet het moeilijk zijn om iemand met dezelfde MMR te vinden? Tenzij je Diamond bent zijn er honderden/duizenden anderen die dezelfde MMR hebben.
Op platinum(plat 2 op dit moment) begint de matchmaking ook al langer te duren omdat er ook gewoon minder mensen online zijn op hetzelfde niveau. Gemiddelde queu tijd staat bij iedereen volgens mij op 30 seconden, maar bij mij gaat het meer naar de 2 min met uitschieters naar 4-5. Onafhankelijk van het feit of iemand wel/niet accept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troyk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-04 14:11

troyk

attrib -r troyk.nfo

Skyclad schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:38:

Wat ook irritant is zijn mensen die zodra iets niet naar hun zin gaat direct roepen dat mensen je moeten reporten. In een 5 vs 5 team fight initieerde ik als blitz support zijnde, en pickte met mijn ult een kill op zodat het gevecht 3 vs 0 werd. Vervolgens riep onze Katarina 'report blitz for not helping!', en werd door zowel mijn team genoten als het andere team zo ongeveer uitgelachen. Die heeft zich dan ook de rest van de match koest gehouden. Figuren die om de haverklap 'ks' roepen zijn ook zoiets, maar dat is makkelijker te negeren aangezien daar geen consequenties aan verbonden zijn, en aan reporten mogelijk wel.
Ik kan me vergissen want ik ben nog een behoorlijke noob (lvl 11) maar als je dan toch iemand er van verdenkt een KS te maken, dan heb je waarschijnlijk zelf al veel damage gedaan op die champion en pak je een assist mee toch? Dat tekent zich wel uit na de match als je veel assists hebt tegenover relatief weinig kills. Goede support geleverd!

Als mensen gaan ragen en commentaar hebben dan geef ik gewoon uit mezelf aan dat ik noob ben , waarvooor excuses. Ben van plan dit tot ver in mijn LoL carriere vol te houden, zo zijn de meesten heel snel , heel stil.

It's not who you are , it's who you know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Nog een maandje voordat season 4 begint, en ik ben sinds gisteren weer normals gaan spammen na een periode van (CS:Go, Guild Wars 2, Rust). Wat mij voornamelijk de eerste game opviel is dat ik qua mechanics zo'n beetje weer op nul ben begonnen, vond ik zelf vrij schokkend. Maar naarmate de games voorbij gingen, begon ik stukje bij beetje weer wat dingen op te pakken. Map awareness is ook weer een drama. Maar daarentegen was ik qua escapen van ganks wel goed op gang.

Ik hoop in ieder geval dat ik klaar ben voor season 4 zodra deze begint, want er moet nog een hoop gebeuren viel mij op. Gelukkig zijn de meeste van mijn season 2 tanky tops inmiddels weer viable, maar met name mid / ad carry gaat mij zeer slecht af. Het CSen gaat wel goed, maar het traden absoluut niet. Enige succesvolle rollen die ik heb gespeeld zijn jungle/top/support. Maar ook daar moet nog flink aan gesleuteld worden. ARAM's hebben iig ook niet de juiste bijdrage geleverd. Ja ik kan nu een stuk meer met een aantal champs, maar voor de rest voel ik mij net een bronze V...

Zijn er nog meer mensen die recentelijk weer LoL op hebben gepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jespertje schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:58:
[...]

Op platinum(plat 2 op dit moment) begint de matchmaking ook al langer te duren omdat er ook gewoon minder mensen online zijn op hetzelfde niveau. Gemiddelde queu tijd staat bij iedereen volgens mij op 30 seconden, maar bij mij gaat het meer naar de 2 min met uitschieters naar 4-5. Onafhankelijk van het feit of iemand wel/niet accept.
Silver I heb ik gemiddeld 1:40-1:50 als queue time. Geen idee waar het systeem nog meer naar kijkt, maar niet enkel naar "kom we gaan 10 mensen rond de 1400-1500 MMR bij elkaar gooien."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
troyk schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:18:
[...]

Ik kan me vergissen want ik ben nog een behoorlijke noob (lvl 11) maar als je dan toch iemand er van verdenkt een KS te maken, dan heb je waarschijnlijk zelf al veel damage gedaan op die champion en pak je een assist mee toch? Dat tekent zich wel uit na de match als je veel assists hebt tegenover relatief weinig kills. Goede support geleverd!

Als mensen gaan ragen en commentaar hebben dan geef ik gewoon uit mezelf aan dat ik noob ben , waarvooor excuses. Ben van plan dit tot ver in mijn LoL carriere vol te houden, zo zijn de meesten heel snel , heel stil.
Wanneer je iemand niet helpt of stopt met helpen en ze gaan daardoor zelf dood of de vijand rent weg is het jouw schuld, wanneer je wel helpt en je krijgt toevallig een crit en daardoor een kill is het ook jouw schuld, dat is nou eenmaal de aard van sommige mensen ;)

Als ik kills oppak als support zeg ik sorry (als ik het had kunnen voorkomen maar het risico niet durfde nemen), als ik iets anders speel zal ik hooguit iets zeggen wanneer ze klagen. De wat socialere spelers klagen niet zo snel en weten ook dat het kan gebeuren dat je per ongeluk kills pakt. Liever een teamgenoot die een kill pakt zodat je een assist ipv een kill krijgt dan 1 die er bij staat en kijkt terwijl jij wordt gesloopt en/of de vijand wegrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Skyclad schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:31:
[...]

Wanneer je iemand niet helpt of stopt met helpen en ze gaan daardoor zelf dood of de vijand rent weg is het jouw schuld, wanneer je wel helpt en je krijgt toevallig een crit en daardoor een kill is het ook jouw schuld, dat is nou eenmaal de aard van sommige mensen ;)

Als ik kills oppak als support zeg ik sorry (als ik het had kunnen voorkomen maar het risico niet durfde nemen), als ik iets anders speel zal ik hooguit iets zeggen wanneer ze klagen. De wat socialere spelers klagen niet zo snel en weten ook dat het kan gebeuren dat je per ongeluk kills pakt. Liever een teamgenoot die een kill pakt zodat je een assist ipv een kill krijgt dan 1 die er bij staat en kijkt terwijl jij wordt gesloopt en/of de vijand wegrent.
Veel mensen die KS roepen doen dat tijden fights waar je met 2 a 3 man op champs staat in te stampen. Dit soort gevallen kun je echt niet spreken van KS. Wanneer je wel kan spreken van een KS als een iemand even lang komt om net die laatste 100 Hp even vlug er af te tikken om de kill te pakken. Een vriend van mij deed dat bij mij met leona. Leona die een KS doet bij nasus :+ kon er wel om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
ArgantosNL schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:35:
[...]

Veel mensen die KS roepen doen dat tijden fights waar je met 2 a 3 man op champs staat in te stampen. Dit soort gevallen kun je echt niet spreken van KS. Wanneer je wel kan spreken van een KS als een iemand even lang komt om net die laatste 100 Hp even vlug er af te tikken om de kill te pakken. Een vriend van mij deed dat bij mij met leona. Leona die een KS doet bij nasus :+ kon er wel om lachen.
ik had gister andersom, we hadden een kata mid en ik was nasus top, ik was inmiddels met mijn 500 stacks op 35 min(wat ik al een hele prestatie vind eig voor mijn doen) top towers en inhib te pushen en samen met ww jungle(terwijl ik eig jungle zou gaan amar we deden laneswap omdat mijn teammaten dat een beter idee vonden) en kata kwam na de inhib ook even kijken, beginnen een 3 vs 3 fight, kata pakt 2 kills en ik zie hun support met relatief weinig leven en ik Q hem dood, die kata gelijk Really..., zo irritant, dus ik mag geen kills pakken omdat jij jezelf als mid belangrijker vind enzo blah blah.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Gisteren noodgedwongen door een trollpick, Nami als adc moeten spelen met support runes/masteries. Werd gekillstealed bij het leven en het boeide me geen reet :-)

De trollpick pakt als lastpick geen adc, maar shaco en ging een beetje rondzwerven in de map. Maar goed, wel gewonnen alsnog :-)

Stond 3/5/23 op het einde met een BOTRK Trinity Force Bloodthirster Phantom Dancer en AS schoentjes.

:-)

[ Voor 5% gewijzigd door Meneer iCy op 13-01-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:37

MonkeySleeve

It's just Monkey business

ArgantosNL schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:35:
[...]

Als ik zie dat een vijand bijna dood is maar er no way is dat ze hem gaan inhalen dan ren ik er wel heen ja. Heb liever dat hij dood is dan dat hij even van de lane is.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
MonkeySleeve schreef op maandag 13 januari 2014 @ 11:49:
[...]

Als ik zie dat een vijand bijna dood is maar er no way is dat ze hem gaan inhalen dan ren ik er wel heen ja. Heb liever dat hij dood is dan dat hij even van de lane is.
is die situatie zou ik dat ook doen en dat is dan ook niet echt een KS te noemen als hij is ontsnapt.

Maar KS van die maat van mij was echt erg, ik stond bijna fullhealth tegen de champ aan dus die had geen kans om weg te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook vaak zat dat we midden in een teambattle zitten en ik persoonlijk vaak geen enkel idee heb waar ik mee bezig ben door alle drukte haha! En dat ik dan 1 of meerdere kills krijg en er dan iemand wil komen melden dat ik zijn/haar kill heb afgepakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is geen KS. Je secured een kill. Heb liever dat iemand dat laatste balkje eraf trapt, dan dat de enemy ermee wegloopt of over een muur heen flashed. "You ult just for me?" roept een rennende ADC carry met 200HP tegen mij op Malphite, ja inderdaad, ik ult voor jou, ik krijg 300G voor mijn ult poppen, dus why not. Mensen moeten niet zo janken. Speelde laatst ook met een aantal Tweakers waar ik als jungler tijdens mid ganks de meeste kills krijg "kap eens met alle kills pakken", lol wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:12:
Er is geen KS. Je secured een kill. Heb liever dat iemand dat laatste balkje eraf trapt, dan dat de enemy ermee wegloopt of over een muur heen flashed. "You ult just for me?" roept een rennende ADC carry met 200HP tegen mij op Malphite, ja inderdaad, ik ult voor jou, ik krijg 300G voor mijn ult poppen, dus why not. Mensen moeten niet zo janken. Speelde laatst ook met een aantal Tweakers waar ik als jungler tijdens mid ganks de meeste kills krijg "kap eens met alle kills pakken", lol wtf.
We need to play again! ;) als je tijd hebt uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Zeuren over kill steals, ik zie het gelukkig alleen nog terug in wat botgames...
Of je moet bewust afspreken met je team dat je 1 speler fed laat worden, en dat hij dus alle GEGARANDEERDE kills pakt en jij vervolgens alles leuk pakt, moah, vervelend.
Alle andere situaties - wut?

Is net als een penta "moeten geven" als iemand een quadra heeft. Als ally zal ik het doen, maar als ik in het andere team zit laat ik me niet gewoon afslachten zodat hij een penta heeft. Die moet je verdienen!

Ik had gisteren zo'n game waar ik al een slecht gevoel bij had. Ik had 2x dia1, 1x dia2 en 1x dia 4 in mijn team.
Botlane verloor keihard (~0-12 samen) en mid ook, alleen ik deed het goed. Ze waren wel Diamond niveau in flamen :) *Ik hou me mond overigens gewoon, want het zijn wel normals. Maar het zijn wel vaak dit soort mensen/groepen die elkaar altijd overal de schuld van geven.
En toen zat ik tegen zo'n setup (4m premade ook) en die game was op 20 minuten al voorbij met 12k lead voor hun :D
Altijd jammer!

[ Voor 8% gewijzigd door Zebby op 13-01-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:12:
Ik denk er net zo over en het kan mij ook niet schelen als het mij overkomt. Onder vrienden op vent zeg ik het wel eens om te lachen maar dan krijg je toch moet je maar sneller zijn als antwoord :).
Ik heb liever gold voor ons team ongeacht wie dan dat de vijand net wegkomt omdat je er je niet mee wil moeien om geen KS te doen.
KS .. WHATEVER .. kiddie het is een teamgame zolang ze sterven is het toch goed voor ons wat kunnen mij perfect stats schelen, ik speel om als team te winnen niet voor individuele stats.

mja gisteren even geraged (door slaapgebrek) op een kiddie op aram was het echt niet waard maar ja het is toch gebeurd, ons team was yi draven trist mf kennen :s tegen fiora kass nida kayle diana. (ons team ik silver 2 trist silver 5 een bronze en twee unrankeds / hun team 3 gold 2 silver en met veel meer games played) duidelijke matchmaking fail dus ik wist eigenlijk al dat we gingen verliezen maar ik wil het toch proberen, dus ik zeg iemand moet tanky bouwen waarop onze trist we are good we can win easy.
(zucht... ja weet het maar beter .. ff checken 100% ap runes op trist .. zucht heel efficient kerel..)
you just have to use your brain and dodge those nida spears .. early game tja ja maar daarna zijn we toch dik screwed zonder tank of iemand die iets kan incasseren
ik probeer uit te leggen dat er echt iemand wat health en resists moet stacken en die trist blijft zeiken dat ik suck en onnodig damage pak en suicide maar zelf blijft ie steeds op de achtergrond voor gewoon erin te jumpen als er kills te pakken vallen en als het niet goed gaat gewoon aan de toren staan nixxen
hun fiora was wel met een giants belt begonnen en ging vrij defensief zodanig dat die kon engagen en nix gaf om onze poke omdat ze focus trok en ons team werd opgeblazen
dus ik kon het niet laten van even te ragen.. ik haat het als mensen denken dat ze goed bezig zijn met positieve KDA maar hun team in de steek laten en dan tegen andere mensen zeggen use your brain... ja jij zou beter niet denken want daar ben je toch te dom voor
natuurlijk end game report draven 100% nida spear caught wat natuurlijk geen waar was en hij had er zelf ook zijn deel gevangen

ik word echt gefrustreerd van die kleine eikeltjes ( ik mag dit zeggen want ik ben 31 :) ), gelukkig komt dit maar zelden voor en meestal ben ik wijs genoeg om ze te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:03:
[...]

Ik denk er net zo over en het kan mij ook niet schelen als het mij overkomt. Onder vrienden op vent zeg ik het wel eens om te lachen maar dan krijg je toch moet je maar sneller zijn als antwoord :).
Ik heb liever gold voor ons team ongeacht wie dan dat de vijand net wegkomt omdat je er je niet mee wil moeien om geen KS te doen.
KS .. WHATEVER .. kiddie het is een teamgame zolang ze sterven is het toch goed voor ons wat kunnen mij perfect stats schelen, ik speel om als team te winnen niet voor individuele stats.

mja gisteren even geraged (door slaapgebrek) op een kiddie op aram was het echt niet waard maar ja het is toch gebeurd, ons team was yi draven trist mf kennen :s tegen fiora kass nida kayle diana. (ons team ik silver 2 trist silver 5 een bronze en twee unrankeds / hun team 3 gold 2 silver en met veel meer games played) duidelijke matchmaking fail dus ik wist eigenlijk al dat we gingen verliezen maar ik wil het toch proberen, dus ik zeg iemand moet tanky bouwen waarop onze trist we are good we can win easy.
(zucht... ja weet het maar beter .. ff checken 100% ap runes op trist .. zucht heel efficient kerel..)
you just have to use your brain and dodge those nida spears .. early game tja ja maar daarna zijn we toch dik screwed zonder tank of iemand die iets kan incasseren
ik probeer uit te leggen dat er echt iemand wat health en resists moet stacken en die trist blijft zeiken dat ik suck en onnodig damage pak en suicide maar zelf blijft ie steeds op de achtergrond voor gewoon erin te jumpen als er kills te pakken vallen en als het niet goed gaat gewoon aan de toren staan nixxen
hun fiora was wel met een giants belt begonnen en ging vrij defensief zodanig dat die kon engagen en nix gaf om onze poke omdat ze focus trok en ons team werd opgeblazen
dus ik kon het niet laten van even te ragen.. ik haat het als mensen denken dat ze goed bezig zijn met positieve KDA maar hun team in de steek laten en dan tegen andere mensen zeggen use your brain... ja jij zou beter niet denken want daar ben je toch te dom voor
natuurlijk end game report draven 100% nida spear caught wat natuurlijk geen waar was en hij had er zelf ook zijn deel gevangen

ik word echt gefrustreerd van die kleine eikeltjes ( ik mag dit zeggen want ik ben 31 :) ), gelukkig komt dit maar zelden voor en meestal ben ik wijs genoeg om ze te negeren
AP tristana for the fail, en die zilver 5 tristana hoor in brons thuis met al ze'n geflame. Flamen = brons speler, in iedergeval daar hoort zo'n speler thuis. Leren van hun fouten doen ze vaak niet en denken altijd zelf de game te kunnen carry'en met het tactisch vermogen van een knol. :+ Ik zeg niet dat alle bronsy's zo zijn maar die soort spelers horen daar wel thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Ach, je vind die overal hoor. En die mensen willen niet begrijpen dat hun negatieve attitude er enkel voor zorgt dat het team gewoon niet goed draait en je gewoon niet kan winnen.

En zoals je al aangeeft: ze zitten te klagen dat je feed, dat je noob bent of wat dan ook omdat zij door de champions gekilled worden maar dat heeft nooit te maken dat ze enkel full dmg gaan en dus geen enkele defense hebben.

Gisteren ook zo een irritante game gehad. Samen met een vriend een normaal potje summoners rift. Ik als hecarim Jungle en hij als Akali mid.
Ik zag het al aankomen als er een Malhazar + skin in het ander team was: dat was zeker geen newb.
Nu ja, Ik en m'n vriend zijn <30 lvl maar zeker niet het allerslechtste. Het was echt moeilijk want moest constant mid helpen en natuurlijk werd de Malhazar een beetje fed eenmaal die z'n ult heeft je je dus volledig uitschakelt voor je zelf iets kan doen.

Botlane had first blood icm double kill dus die werden wat fed wat het iets verlichte maar plots bleven ze maar sterven door WW ganks (en natuurlijk warden is maar bijzaak voor onze lvl 30 Blitz sup).

Maar het was natuurlijk onze fout alleen! Dus tegen de tijd dat ik bot kwam ganken was de dmg van Jinx ongelofelijk door hun eigen feed en liepen ze weg terwijl je dus aan het ganken bent ...

Sommige mensen willen gewoon niet inzien dat niet iedere team combinatie goed is en als er champions (met goede spelers) als Malhazar + WW + nog een champ met stun tegen jou staan terwijl ons team geen echt harde CC heeft (Hec z'n fear is gewoon te kort op zulke momenten) dat het een zéér moeilijke game is want vanaf ze een beetje in groep zijn ult WW, ult Malhazar en je bent gewoon dood.

In dezelfde game had ik mid gegankt omdat onze Akali aan het verliezen was maar uiteindelijk waren we allebei dood (Malhazar z'n ult).

Hij deed een recall en net toen ik weer levend was zag ik dat hij bot aan het ganken was. Nu is m'n vraag:

Blitzcrank was "nice SS mid" terwijl Akali én ik dood waren en we heb hebben zien recallen omdat hij low health was. Hebben wij een fout gemaakt door geen Enemy missing ping te maken terwijl we zelf geen vision hadden over hem? Of is het een gedeelde fout van ons én van blitz om geen mapawareness te hebben?

Wat zou het beste geweest zijn in die situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:51
misterdoom schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:10:
Wat zou het beste geweest zijn in die situatie?
Naar mijn mening is het fijn wanneer er gemeld wordt wanneer iemand zijn/haar lane verlaat, maar het is nog altijd je eigen verantwoordelijkheid om op te letten of je een play wel of niet kunt maken. Je speelt een game en bent geen kleuterjuf right?

Dus concreet voor jou game; als bot had gezien dat de (gefeede) Malzahar mia was, hadden ze beter voorzichtig kunnen spelen. Maar ach, het is immers veel makkelijker om anderen de schuld te geven als ze daardoor eigen falen niet hoeven te erkennen toch?

[ Voor 28% gewijzigd door Jaap. op 13-01-2014 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
een tip voor als je akali speelt en zeker tegen een malzahar cleans meenemen als summonor spell. Doet hij zijn ult kan hij even niks doen en kun jij hem omblazen. Akali is sowieso zwak tegen CC dus is het een aanrader om het mee te nemen. Ongeacht wie je in je lane hebt, tenzij hij team geen CC heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Toevallig tegen mij gisteren? Heb gisteren als malzahar tegen een akali gespeeld en haar volledig uitgepushed. Ging alleen af en toe dood omdat ik te hard aan het pushen was en de gank niet kon ontwijken, maar ik had op minuut 20 200CS en akali had maar een magere 40cs of zelfs minder.

In die game kon de jungler vrijwel niets doen, omdat hun botlane net zo slecht was en ik kon toen makkelijk bot ganken.

@ArgantosNL
Cleanse niet veel nut, want je wordt compleet weggepushed door de space aids (E). Dan maar geen kill maar wel veel CS.

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 13-01-2014 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
iCy schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:23:
Toevallig tegen mij gisteren? Heb gisteren als malzahar tegen een akali gespeeld en haar volledig uitgepushed. Ging alleen af en toe dood omdat ik te hard aan het pushen was en de gank niet kon ontwijken, maar ik had op minuut 20 200CS en akali had maar een magere 40cs of zelfs minder.

In die game kon de jungler vrijwel niets doen, omdat hun botlane net zo slecht was en ik kon toen makkelijk bot ganken.

@ArgantosNL
Cleanse niet veel nut, want je wordt compleet weggepushed door de space aids (E). Dan maar geen kill maar wel veel CS.
Malzahar is wel heel makkelijk farmen volgensmij, maar een goeie akali had wel meer dan 40 farm gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:15:
[...]

We need to play again! ;) als je tijd hebt uiteraard.
Ben vanavond denk ik wel online na 8 oid. :)
AP Tristana is zeker goed te spelen. Resets en ult doen verschrikkelijk veel damage.
Zebby schreef op maandag 13 januari 2014 @ 13:15:
Of je moet bewust afspreken met je team dat je 1 speler fed laat worden, en dat hij dus alle GEGARANDEERDE kills pakt en jij vervolgens alles leuk pakt, moah, vervelend.
Lijkt me het type afspraak dat je veel kills gaat kosten als die teammate toch niet kan securen en de vijand vrolijk wegflashed oid omdat jij als teammate je skills weigert te gebruiken om hem te feeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 18:39

MetalPool

Boe!

Mensen "trolls" die beginnen te schreeuwen na een foutje, ks of iets in die geest meteen op mute gooien. Heb ook vaak het idee dat het 13 jarige pubertjes zijn maar dat terzijde. Ik heb werkelijk waar nog nooit een partij gewonnen als na 7 minuten zo`n idioot begint te blèren met z`n report dit en dat. Eigenlijk vanaf dat moment kan je er 9 v.d 10 keer vanuit gaan dat je match verliest. Probeer zo goed mogelijk je role te vervullen op jou manier....koop de items die jij denkt nodig te hebben en laat die kleuters lekker het heen en weer krijgen. Moet wel zeggen dat de community met de maand negatiever wordt. En het begint al bij de championpick. Ohhhh dat geouwehoer over mid, bot , top en wie er wel niet eerder was met spammen. Erg jammer....

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Met blind pick moet je dat haast wel doen als je een bepaalde rol wil spelen. Bij draft kun je het altijd vragen, ik heb een groot aantal potjes gehad dat er niet moeilijk over werd gedaan, en dat was met ranked zilver games.

Maar dat mensen spammen welke rol ze willen hebben is 1 ding, maar niet de eerste zijn en toch insta-locken is wel heel vervelend en zet vaak ook al de toon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
ArgantosNL schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:11:
Met blind pick moet je dat haast wel doen als je een bepaalde rol wil spelen. Bij draft kun je het altijd vragen, ik heb een groot aantal potjes gehad dat er niet moeilijk over werd gedaan, en dat was met ranked zilver games.

Maar dat mensen spammen welke rol ze willen hebben is 1 ding, maar niet de eerste zijn en toch insta-locken is wel heel vervelend en zet vaak ook al de toon.
Soms wil ik m'n renekton play wat verbeteren en zorg ik dat ik als eerste top zeg maar ervaring leert dat je beter in blind pick geen lock-in doet want er zijn inderdaad kleuters die enkel en alleen 1 rol spelen met 1 champion en niets anders.

Het grote probleem is als iedereen door elkaar begint te spammen, champions neemt die compleet onlogisch zijn en als je dan zegt: "Where does everyone go now?" niemand reageert of reageert wanneer je net gekozen hebt om er dan achter te komen dat bv. midlane door niemand gepicked is of dat er geen jungler meer is.

Zo heb ik eens Renekton genomen omdat _niemand_ meer reageerde waar ze zouden gaan en er al een jungler was. Mocht ik plots Mid gaan omdat MF en Tristana premade waren en allebei bot gingen ... Het was vervelend tegen Heimerdinger doordat ik niet veel trades kon maken door z'n 3 turrets die anders op me aan het schieten waren en die doen pijn early game.

Ik heb echt geen probleem met 2 of meer mensen die tesamen een spelletje spelen maar ze denken compleet niet na over hoe of wat en nemen gewoon hun favoriete champion.

En de faal is meestal bij de premades. Ze kennen iemand van lvl 20~30 en die invite een nieuwe speler lvl 5 ofzo en plots komen die dan tussen andere lvl 20+ te staan. Soms gaat het goed, soms is het gewoon idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik call meestal wel de rol die ik wil doen en pick een champ maar lock in doe ik pas nadat de rest dit gedaan heeft zodat ik nog kan aanpassen. Wil je bv Yasuo mid doen maar er is geen AP in het team kun je beter iets anders pakken. Zo zijn mijn vrienden ook en zp bespaar je jezelf ook frustratie van gebalanceerd team. Helaas kun je er niks mee als je 4 premades er bij hebt die niets in de chat zetten en zomaar picken maar ja, je kunt niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:27

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

ArgantosNL schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:21:
een tip voor als je akali speelt en zeker tegen een malzahar cleans meenemen als summonor spell. Doet hij zijn ult kan hij even niks doen en kun jij hem omblazen. Akali is sowieso zwak tegen CC dus is het een aanrader om het mee te nemen. Ongeacht wie je in je lane hebt, tenzij hij team geen CC heeft.
Cleanse removed geen supress, alleen QSS doet dat.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op maandag 13 januari 2014 @ 17:22:
[...]

Cleanse removed geen supress, alleen QSS doet dat.
Dat en Akali sowieso Ignite+Flash. Als je survival wil tegen CC -> Hourglass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Yo mensen je kan nu van eune naar euw en andersom, for free! Nu kan ik eindelijk van eune naar euw om met wat andere tweakers te kunnen spelen :)

http://euw.leagueoflegend...uw-and-eune-now-available

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ArgantosNL schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:58:
Ik call meestal wel de rol die ik wil doen en pick een champ maar lock in doe ik pas nadat de rest dit gedaan heeft zodat ik nog kan aanpassen. Wil je bv Yasuo mid doen maar er is geen AP in het team kun je beter iets anders pakken. Zo zijn mijn vrienden ook en zp bespaar je jezelf ook frustratie van gebalanceerd team. Helaas kun je er niks mee als je 4 premades er bij hebt die niets in de chat zetten en zomaar picken maar ja, je kunt niet alles hebben.
Als er 4 premades in zitten is het een normal en moet je je niet zo druk maken of je team balanced is of niet :P Gewoon spelen om beter te worden ipv om te winnen en je focussen op je eigen spel en map awareness.

Pagina: 1 ... 130 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.