In het begin speelde ik ook locked, maar waarschijnlijk zoals je zelf al hebt ondervonden beperkt je dit in enige mate in map awareness, zeker wanneer je jungler speelt (of een TP spell/ability hebt, Shen/Twisted fate e.d. of je hebt global ult zoals Ez/Lux/Draven etc.) of veel aan roaming doet.
Enige tip die ik je kan meegeven is door het nog wat langer dan een maand te geven, denk dat die 8+ jaar nogal een impact heeft kwa wat je gewend bent, geef het minimaal een maand.
Mischien moet je eerst proberen het in ARAM te doen, die map is linear en kleiner, gewoon van onder naar boven, mischien dat dit gaat helpen om het wat meer natuurlijker aan te voelen.
Als je champion kwijt raakt, spatie drukken dan fixed die weer op je champion (voor als je het nog niet wist).
Fixed vision geeft je ook een nadeel wanneer je top (purple team) bent, je hebt 20% minder vision omdat je hud ervoor zit, enemy team ziet jou bijv. dus eerder dan jij hun.
Wat ik wel bij mijzelf vermoed is dat als ik boven begin het lastiger is om de vision naar onderen te verplaatsen ipv wanneer ik onder begin en vision naar boven moet verplaatsen.
Of dit nou daadwerkelijk mijn spel beinvloed weet ik niet, geen statistieken hiervoor, kan ook gewoon iets in mijn hoofd zijn en dat het geen moer uitmaakt.
Quickcasten was bij mij net zoiets, in het begin voelt het onwennig maar na verloop van tijd weet je niet beter en wil je niet meer terug.
[
Voor 38% gewijzigd door
Turismo op 03-01-2014 13:44
]