[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 128 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.674 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:05
Ja daar kan ik zelf dan weer niet zo tegen, voelt voor mij als een te abrupte verspringing van het beeld, wellicht goede tip voor anderen.

Het is niet zo dat ik de focus van mijn poppetje kwijt ben maar als je een team fight zit en er zitten wellicht 5 of meer champs om jou heen, dan is het soms lastig jezelf terug te vinden, zeker als je Zed bent :+ en je hebt meerdere living shadows.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thormodo schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:45:
[...]

Die fancy ("smart") pings bestaan nog niet zo lang. Een jaar geleden o.i.d. had je alleen Alert en Retreat (G en V hotkeys). Toen was het vaak alert ping + iets van SS in chat.

Een goede manier om champion skills te oefenen vind ik trouwens ook Dominion. Aangezien je daar een stuk sneller levelt en het constant om gevechten draait. Nieuwe champions oefen ik daar dan ook eerst.
Toen ik begon had je zelfs alleen gewoon ping. Moest iedereen zelf maar uitvogelen wat dat betekende. SS komt volgens mij trouwens van 'switching sides', ofwel het wisselen van een lane.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:21
Ik heb een runepage over en wil voor een specifiek champ een page gaan maken.

Top: Renekton-Singed-Rengar
Mid: Orianna-Xerath-Riven

Dit speel ik only op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SS kan meerdere dingen betekenen zo kan iemand zeggen "bot no SS" wat in dta geval summonerspells betekent maar word volgens mij over het algemeen gebruikt als afkorting van Miss(ing) Dus dan miSSing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Anoriel schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:30:
[...]

Pingen is makkelijker EN duidelijker (SS typen maakt geen geluid, ping wel, trekt aandacht). Dus blijven pingen kerel!

Omtrent Yi kan ik je niet echt een passend advies geven. Ben zelf vooral van de Supports en Junglers (voor top/mid/adc kan ik maar 3 champions redelijk goed spelen; Yi is niet een van deze champions).
SS betekend eigenlijk switching sides.. maargoed, MIA is eigenlijk de correcte manier om aan te gaven dat je lane opponent er niet is. maar hier in europa zijn we allemaal achterlijk en roepen we dat SS miss betekend wat natuurlijk eigenlijk dikke onzin is maar omdat we het al 13 jaar roepen moet het wel waar zijn

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoriel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-06-2019
blamauci schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:58:
[...]

SS betekend eigenlijk switching sides.. maargoed, MIA is eigenlijk de correcte manier om aan te gaven dat je lane opponent er niet is. maar hier in europa zijn we allemaal achterlijk en roepen we dat SS miss betekend wat natuurlijk eigenlijk dikke onzin is maar omdat we het al 13 jaar roepen moet het wel waar zijn
TBH roept iedereen van alles. MIA, switching sides, miSSing, noem maar op. Uiteindelijk doet het er niet heel erg toe waar SS vandaan komt en waarschijnlijk is de oorsprong ook niet meer met 100% zekerheid te herleiden. Wel weten we tegenwoordig allemaal wat ermee wordt bedoeld.

@ Blamauci: "In europa zijn we allemaal achterlijk"...yeah..right........het zijn echt alleen de europeanen die deze term gebruiken kerel...... :F Je komt weer super vriendelijk over trouwens. Realiseer je je wel wat voor toon/sfeer er gezet wordt als meerdere mensen een dergelijke manier van schrijven/spreken gaan hanteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoriel schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:04:
[...]

TBH roept iedereen van alles. MIA, switching sides, miSSing, noem maar op. Uiteindelijk doet het er niet heel erg toe waar SS vandaan komt en waarschijnlijk is de oorsprong ook niet meer met 100% zekerheid te herleiden. Wel weten we tegenwoordig allemaal wat ermee wordt bedoeld.

@ Blamauci: "In europa zijn we allemaal achterlijk"...yeah..right........het zijn echt alleen de europeanen die deze term gebruiken kerel...... :F Komt weer super vriendelijk over. Realiseer je je wel wat voor toon/sfeer er gezet wordt als meerdere mensen een dergelijke manier van schrijven/spreken gaan hanteren?
Dat doet hij bijna altijd. Gewoon negeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah tis blamauci maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:05:
[...]

Dat doet hij bijna altijd. Gewoon negeren :P
Het achterlijk noemen is maar een geintje hoor overdrijven is ook een vak.

SS staat letterlijk voor Switching Sides dus eigenlijk voor een Laneswitch, MIA is een veel meer logische manier om aan te geven dat je lanepartner mist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:07:
[...]

SS staat letterlijk voor Switching Sides dus eigenlijk voor een Laneswitch, MIA is een veel meer logische manier om aan te geven dat je lanepartner mist
Niet moeilijk doen, het is nu algemeen geaccepteerd dat SS betekent dat iemand uit de lane is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:07:
[...]

Dat is wel zo. Maar SS is korter en zit onder je linkerhand. Dus ondanks dat de oorsprong niet juist is is het veel handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:08:
[...]

Niet moeilijk doen, het is nu algemeen geaccepteerd dat SS betekent dat iemand uit de lane is.
Ik doe niet moeilijk ik geef alleen mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoriel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-06-2019
blamauci schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:09:
[...]

Gebracht als een feit ;)

PS: volgens mij is dit een vervelende discussie aan eht worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blamauci schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:09:
[...]

Nee je moet perse de wijsneus uithangen.

Waar het ook vandaan komt. (Ik heb echt al 5 verschillende betekenissen ervan gelezen.)
Het maakt niet uit, iedereen weet wat het betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:08:
[...]

Dat is wel zo. Maar SS is korter en zit onder je linkerhand. Dus ondanks dat de oorsprong niet juist is is het veel handiger.
hier joh zelfs karaqz geeft me gelijk xD,

Nee het maakt mij niet uit wat je wilt hanteren maar kijk niet raar op mocht je ooit een keer op de US server spelen dat ze geen enkel idee hebben daar wat SS betekent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoriel schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:33:
Nog een paar relatief makkelijk heroes. Diana, Ryze en Leona. Ik noem deze drie nu omdat zij in de (nieuwe) wekelijkse rotatie zitten. Garen zit er overigens ook in :)
Ryze is niet makkelijk. Qua skills misschien, maar positie is enorm belangrijk als Ryze door zijn minimale range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7

Dit speel ik only op dit moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 21:02

Drunken_Bear

Pro Niksnut

blamauci schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:08:
[...]

hier joh zelfs karaqz geeft me gelijk xD,

Nee het maakt mij niet uit wat je wilt hanteren maar kijk niet raar op mocht je ooit een keer op de US server spelen dat ze geen enkel idee hebben daar wat SS betekent
Dit had ik een jaar geleden toen ik van EUW naar US ging. ze snapten idd niet wat SS was.
Kwam ik terug naar EUW, was ik MIA gewend... maar EUW wist dan weer (grotendeels) niet was MIA was....

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-09 17:37

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Waar ik niet tegen kan zijn teamgenoten die er maar direct vanuit gaan dat ik weet hoe mijn champ werkt en hoe ik er mee moet spelen. Ging dus laatst 2v2 doen met Yi, en die kerel maar zeiken en een vijand targeten. Terwijl ik gewoon wist als ik erin zou springen, ik dood zou gaan.

Ben level 19 maar voel me nog steeds level 5 ofzo :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
llovesoccerx7 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:13:

En hoe moeten wij weten voor welke champ je van de 6 een rune page wilt maken?

maja voor Renekton,rengar en Riven kan je precies dezelfde runepage gebruiken.
Voor Orianna een aparte rune page
voor Singed een aparte rune page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Laatst online: 19-09 18:12
MonkeySleeve schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:17:
Waar ik niet tegen kan zijn teamgenoten die er maar direct vanuit gaan dat ik weet hoe mijn champ werkt en hoe ik er mee moet spelen. Ging dus laatst 2v2 doen met Yi, en die kerel maar zeiken en een vijand targeten. Terwijl ik gewoon wist als ik erin zou springen, ik dood zou gaan.

Ben level 19 maar voel me nog steeds level 5 ofzo :P
Dat heeft niks met level 5 te maken, gebeurd in Gold ook nog vaak genoeg. :P mensen gaan er vanuit dat je, op het moment dat zij pingen, opeens een onsterfelijk wezen wordt die alles en iedereen one-shotten. Als je dan eens luistert en je gaat dood, is het opeens 'Wtf, report pls'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 21:02

Drunken_Bear

Pro Niksnut

dr34m3dd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:19:
[...]

En hoe moeten wij weten voor welke champ je van de 6 een rune page wilt maken?

maja voor Renekton,rengar en Riven kan je precies dezelfde runepage gebruiken.
Voor Orianna een aparte rune page
voor Singed een aparte rune page.
Ik zou guides bekijken of pro's die veel orianna spelen bijvoorbeeld CLG's Link of TSM Bjergson opzoeken

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjarne666 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:14:
[...]

Dit had ik een jaar geleden toen ik van EUW naar US ging. ze snapten idd niet wat SS was.
Kwam ik terug naar EUW, was ik MIA gewend... maar EUW wist dan weer (grotendeels) niet was MIA was....
had ik ook maar met de nieuwe pings is het universeel duidelijk
MIA klonk wel logischer dan SS moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
llovesoccerx7 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:13:

Ik kijk gewoon altijd bij de LCS players en neem gewoon dat over, bijv. Dyrus (top) en Bjergsen (Mid) van TSM.
http://www.lolking.net/summoner/na/5908#runes
http://www.lolking.net/summoner/na/49159160#runes

Die van Bjergsen is wat lastig te vertalen, maar zoals Riven is wel te vinden, 2 pages 1 met lifesteal en ander met cdr, dus dat is aan jezelf wat het beste werkt.

Je kan beter denken in abilities dan in lanes.

Orianna/Xerath AP based.
Singed Tank/AP/Movement speed
Renekton/Rengar Tank/AD
Riven AD/CDR

[ Voor 17% gewijzigd door Turismo op 02-01-2014 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

naarden 4ever schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:21:
[...]

Dat heeft niks met level 5 te maken, gebeurd in Gold ook nog vaak genoeg. :P mensen gaan er vanuit dat je, op het moment dat zij pingen, opeens een onsterfelijk wezen wordt die alles en iedereen one-shotten. Als je dan eens luistert en je gaat dood, is het opeens 'Wtf, report pls'...
Ja de community zelf is soms beetje een COD achtig... Maar soms kom je ook weer toffe mensen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op beide servers nooit een issue gehad met MIA, aangezien het een vrij standaard military term is wereldwijd.

Dat gezegd, meestal ping ik een pad of typ gewoon voluit "miss ___" het is weinig moeite en ik twijfel echt of mensen SS <champ> typen en dan SS gebruiken om die ene miliseconde te besparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Turismo schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:30:
[...]

Ik kijk gewoon altijd bij de LCS players en neem gewoon dat over, bijv. Dyrus (top) en Bjergsen (Mid) van TSM.
http://www.lolking.net/summoner/na/5908#runes
http://www.lolking.net/summoner/na/49159160#runes

Die van Bjergsen is wat lastig te vertalen, maar zoals Riven is wel te vinden, 2 pages 1 met lifesteal en ander met cdr, dus dat is aan jezelf wat het beste werkt.

Je kan beter denken in abilities dan in lanes.

Orianna/Xerath AP based.
Singed Tank/AP/Movement speed
Renekton/Rengar Tank/AD
Riven AD/CDR
Omdat als ik op 1 van die champs een page maak. Dat echt goed is en misschien beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ik doe gewoon die MIA ping (vraagtekentje). Eventueel doe ik nog wat back pings bij de lane waar ik denk dat hij naartoe gaat als die overextended is. Maar ik heb idd nog nooit gezien dat iemand MIA niet begreep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
llovesoccerx7 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 18:17:
[...]
Omdat als ik op 1 van die champs een page maak. Dat echt goed is en misschien beter wordt.
Bedoel je page per champ? Dat is natuurlijk het beste, de meeste roles zijn wel aardig generiek zoals ADC's en mid ap laners, het hangt ook voor een gedeelte af van je eigen speel stijl.

Speel je heel aggressief of defensief en meer een peeler, ben je veel aan het roamen e.d. dus het beste is gewoon kijk wat de pro's doen en stem het af daarop wat het beste bij jou eigen stijl past.

[ Voor 6% gewijzigd door Turismo op 02-01-2014 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
Voorbije week nog een grappig potje aram gehad. Enemy team had 3 adc's, pantheon en vi. Ik kreeg amumu, rest van mijn team was een mix van ad en ap. Dus een sunfire, randuin's en thornmail (+-340 amrmour dacht ik dat ik had) later zat ik als een rambo hun team in te duiken en bleven ze mij te veel focussen. Ondertussen maar damage uitdelen door sunfire & thornmail en de rest van mijn team blies ze op.
Uiteindelijk werd enemy sivir ongeveer gek en typte hij in allchat: omg stop focussing amumu. Dus volgende teamfight loop ik er in, 4 van de 5 lopen effectief langs mij om de rest van het team aan te vallen. Amumu ult :) Het blijft ook grappig hoe aanlokkelijk zo'n tank met halve health lijkt voor het vijandelijke team. Je ziet ze denken: die is low, die halen we al even neer. Terwijl door hun keuze om allemaal AD te gaan en mijn armour dat echt moeilijk is.

Uiteindelijk de voorbije vakantie ook wat normals opnieuw beginnen spelen. Redelijk goede support plays gedaan behalve het begin van het laatste spelletje. Ik moet zeggen dat met die "nieuwe" gold-items & masteries (sinds preseason 4 dus) het echt wel leuker is als support. Vroeger geraakte je tot aan een aegis. Nu kan er vaak nog een sunfire of spirit visage bij (op taric bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok gisteren Mundo eens op top getest, gewoon weg belachelijk, mn tegenstander was ook niet bijster goed. Jax haalt wel samen met eve een kill op mij in het begin.
ik had als summoners ghost en tp genomen.
Maar eenmaal ik wat health had wat vrij snel ging want ik kon jax wel uit lane bullyen en rustig csen, was er geen stoppen meer aan. Regelmatig 1v2 en af en toe 1v3 maar met ghost en ult kon ik ze lang bezig houden en maar blijven cleavers smijten. En maar blijven mn lane pushen tot aan hun inhibs. En af en toe hun jungle induiken en wat ganks opzetten.
Merc threads, spirit visage, warmogs, sunfire cape, randuins en dorans shield was mn endbuild, ging die shield nog vervangen door guardian angel of banshees veil aangezien ze behoorlijk wat ap hadden op hun team en eigenlijk swain het grootste gevaar was. Hadden ze meer AD gehad had ik zeker een thornmail in de mix gesmeten.
Na dus die eerste keer gestorven te zijn helemaal in het begin was ik dus niet meer doodgegaan en op het einde had ik nog zoiets van : ach voor de fun hun basis inlopen en 1v5 onder de nexus torens. Toch neergegaan na 4 kills door ignite en loads of damage en had die fking minion niet in mn weg gelopen had ik een penta gehad.
13/2/5 geeindigd na mn bijna penta was het surrender

Mundo toch een beetje OP, ok ze waren niet al te best maar zo onstopbaar worden is er een beetje over.
Mn vriendin moest even afk omdat onze zoon aan het wakker worden was en ik dacht bah zelfs al gaan er nu 2 van mn team afk, we winnen nog. Dat is toch niet gezond. Ze mogen hem wel nerfen, alhoewel ik er nu toch wel even mee ga spelen tot ze dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:10:
[...]

Nee je moet perse de wijsneus uithangen.

Waar het ook vandaan komt. (Ik heb echt al 5 verschillende betekenissen ervan gelezen.)
Het maakt niet uit, iedereen weet wat het betekent.
Overduidelijk niet dus,met 5 betekenissen wordt het voor noobs wel lastig te begrijpen gemaakt. Gewoon pingen is veel makkelijker. De G zit ook onder je linkerhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:08

Qon

MonkeySleeve schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 09:58:
[...]

Overduidelijk niet dus,met 5 betekenissen wordt het voor noobs wel lastig te begrijpen gemaakt. Gewoon pingen is veel makkelijker. De G zit ook onder je linkerhand.
Ik had toevallig eergisteren op EUW een team wat niet wist wat MIA betekende, waardoor ik het ze dus even moest uitleggen :P....

Ik: Mid MIA
Hun: What does MIA mean?
Ik: Missing In Action
Hun: Ah, like SS right?
Ik: Correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Qon schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:04:
[...]

Ik had toevallig eergisteren op EUW een team wat niet wist wat MIA betekende, waardoor ik het ze dus even moest uitleggen :P....

Ik: Mid MIA
Hun: What does MIA mean?
Ik: Missing In Action
Hun: Ah, like SS right?
Ik: Correct
Snap echt niet waarom je iets zou typen wanneer je die ping tools hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:08

Qon

MonkeySleeve schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:07:
[...]

Snap echt niet waarom je iets zou typen wanneer je die ping tools hebt.
In SoloQ doe ik het altijd beide, ik ping mijn lane met een ?, ik ping bij elke andere lane met ! en zeg daarna nog in de chat MIA of SS. Gewoon omdat ik het mezelf aangeleerd heb om het zo te doen. En omdat het dan ook voor vrijwel iedereen duidelijk is.

Alleen een ping zegt vaak niet genoeg, aangezien er vaak mensen zijn die denken dat wanneer jij pingt, zij denken dat ze moeten initiëren (precies andersom dus). Vandaar dat ik dan, om verwarring te voorkomen, volledig probeer te zijn met eerst 1. ping ?, 2. chat Mid MIA, 3. ping ! in de lane van mijn teammembers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Qon schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:14:
[...]

In SoloQ doe ik het altijd beide, ik ping mijn lane met een ?, ik ping bij elke andere lane met ! en zeg daarna nog in de chat MIA of SS. Gewoon omdat ik het mezelf aangeleerd heb om het zo te doen. En omdat het dan ook voor vrijwel iedereen duidelijk is.

Alleen een ping zegt vaak niet genoeg, aangezien er vaak mensen zijn die denken dat wanneer jij pingt, zij denken dat ze moeten initiëren (precies andersom dus). Vandaar dat ik dan, om verwarring te voorkomen, volledig probeer te zijn met eerst 1. ping ?, 2. chat Mid MIA, 3. ping ! in de lane van mijn teammembers.
Mmmh ja ter verduidelijking is het wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Hadden gisteravond meer mensen last van lag, gisteren was ik ADC en het begin van de lane werd totaal verknalt hierdoor. Op lvl 2 kon ik al terug omdat ik na 2 lagspikes precies bij een enemy engage al 80% van mijn hp kwijt was. En op lvl 4 doe ik een engage en de tegenstander komt net weg door een lagspike omdat hij gewoon in eens weg was. lvl 5 gank van 4 man lekker dood en tegenstander ali en cait lekker kunnen snowballen. Ik kom een hoop damage tekort om die ali uit te schakelen wat hij is zo'n pain in the ass dat hij je al ADC weg beukt tijdens engages of jou naar de muur beukt als zijn engagen. Lekker frustrerend potje dus weer.

Het vervelenste dan ook nog is dat die cait eigenlijk niet zo heel goed is alleen dat hij hard gecarried wordt en een hoop kills weet te pakken terwijl ze slechter is in het last hitten dan jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

ArgantosNL schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:31:
Hadden gisteravond meer mensen last van lag, gisteren was ik ADC en het begin van de lane werd totaal verknalt hierdoor.
Had ik ook last van. Nu had ik die game sowieso niet gewonnen (ik speelde slecht als Pantheon tegen een Vlad), maar laning werd zo'n beetje onmogelijk omdat ik bijna al mn lasthits miste daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Ja, gisteren avond was er wat lag. Heb zelfs 2x 15s stationair gestaan met Sejuani. De eerste maal niet zo erg maar moven/casten was niet mogelijk en plots kon ik weer lopen.

De 2de maal deed ik een jump bij de turret en plots was het gedaan. Stond ik blok aan de turret en icm de enemy champs was ik vrij snel dood.

M'n andere teamplayers hadden ook sterke lag maar niet iedereen had het raar maar waar.

Ik speel nu al iets over een jaar (zeer casual, de laatste tijd meer) maar heb nog steeds zeer veel moeite om met unlocked camera te spelen. De laatste paar dagen heb ik het me geforceerd zo te doen maar ik raak soms m'n champion "kwijt" wat voor taferelen als turret execution zorgt of dat ik het basecamp inloop terwijl ik het niet eens doorheb.

Ik denk dat het vooral komt omdat ik 8+ jaar een MMORPG heb gespeeld met locked camera :p

Het is wel zo dat ik map awareness heb, ik kijk rond of bij gewoon farmen zet ik hem ook unlocked voor wat extra vision maar anders heb ik het liever locked.

Nog mensen die hier problemen mee hebben? Het voelt nogal "noob" om locked te spelen hoewel je map awareness er niet echt slechter op wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Ik speel zelf ook veel locked, maar wissel vaak af door steeds op de Y te drukken om het aan en uit te zetten. Denk niet dat het je noob maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
In het begin speelde ik ook locked, maar waarschijnlijk zoals je zelf al hebt ondervonden beperkt je dit in enige mate in map awareness, zeker wanneer je jungler speelt (of een TP spell/ability hebt, Shen/Twisted fate e.d. of je hebt global ult zoals Ez/Lux/Draven etc.) of veel aan roaming doet.

Enige tip die ik je kan meegeven is door het nog wat langer dan een maand te geven, denk dat die 8+ jaar nogal een impact heeft kwa wat je gewend bent, geef het minimaal een maand.

Mischien moet je eerst proberen het in ARAM te doen, die map is linear en kleiner, gewoon van onder naar boven, mischien dat dit gaat helpen om het wat meer natuurlijker aan te voelen.

Als je champion kwijt raakt, spatie drukken dan fixed die weer op je champion (voor als je het nog niet wist).

Fixed vision geeft je ook een nadeel wanneer je top (purple team) bent, je hebt 20% minder vision omdat je hud ervoor zit, enemy team ziet jou bijv. dus eerder dan jij hun.

Wat ik wel bij mijzelf vermoed is dat als ik boven begin het lastiger is om de vision naar onderen te verplaatsen ipv wanneer ik onder begin en vision naar boven moet verplaatsen.

Of dit nou daadwerkelijk mijn spel beinvloed weet ik niet, geen statistieken hiervoor, kan ook gewoon iets in mijn hoofd zijn en dat het geen moer uitmaakt.

Quickcasten was bij mij net zoiets, in het begin voelt het onwennig maar na verloop van tijd weet je niet beter en wil je niet meer terug.

[ Voor 38% gewijzigd door Turismo op 03-01-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Of zet de functies van de pijltoetsen onder je s z x c. Dan kun je gewoon de map verklein maar ook blijven klikken en kun je alsnog makkelijk bij je q w e r :)

Zo speel ik omdat ik navigeren via de muis ronduit kut vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Turismo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:26:
Fixed vision geeft je ook een nadeel wanneer je top (purple team) bent, je hebt 20% minder vision omdat je hud ervoor zit, enemy team ziet jou bijv. dus eerder dan jij hun.
20% minder vision?! Als je HUD zo gigantisch is zou ik hem toch echt eens gaan downscalen :+.

Locked camera in teamfights kan handig zijn (dan kun je de hotkey gebruiken), maar hem permanent aanzetten kan ik niet echt aanraden.

[ Voor 15% gewijzigd door Thormodo op 03-01-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smartcast en unlocked screen is gewoon kwestie van gewoonte
op zich is het niet zo een groot verschil maar kleine verschillen kunnen wel een sprong vooruit betekenen
net zoals attack move click assignen aan je linker muis knop? maakt ook een groot verschil als ik met adc speel in mn damage dealt maar het was echt wel aanpassen en ik denk dat het nog even zal duren vooraleer ik er met volle gemak mee omspring maar het verschil in kiten en chasen is enorm
als nadeel moet ik nu wel wards en pings met shift + linkermuis doen wat ook wel wennen was en om een of andere reden kan ik ook niet op de map klikken maar volgens mij was daar een workaround voor, even moeten opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Thormodo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:46:
[...]

20% minder vision?! Als je HUD zo gigantisch is zou ik hem toch echt eens gaan downscalen :+.
Haha, okay ik zal wat overdrijven hier (of teveel Twitch custom huds gezien), maar je hebt minder vision dan je enemy, wat je toch een nadeel geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Turismo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:47:
[...]

Haha, okay ik zal wat overdrijven hier (of teveel Twitch custom huds gezien), maar je hebt minder vision dan je enemy, wat je toch een nadeel geeft.
Je kunt ook nog die balken er tussen weghalen hè. Is misschien sowieso wel een handige tip voor de nieuwelingen hier. Je hebt inderdaad iets minder vision, omdat je minimap wat blokkert. Maar dat je er echt last er van hebt, muah. Mijn HUD ziet er zo uit (minus dan de kerstmeuk): Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2814dw6.png

[ Voor 10% gewijzigd door Thormodo op 03-01-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Thormodo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:51:
[...]

Je kunt ook nog die balken er tussen weghalen hè. Is misschien sowieso wel een handige tip voor de nieuwelingen hier. Je hebt inderdaad iets minder vision, omdat je minimap wat blokkert. Maar dat je er echt last er van hebt, muah. Mijn HUD ziet er zo uit (minus dan de kerstmeuk): [afbeelding]
Ik heb er zelf geen ervaring hebt, maar als ik Google "league of legends purple side disadvantage" dan zie ik toch veel klachten over het vision nadeel, en dat het toch een verschil uitmaakt in een poking lane tegen bijv een cait of ez door langere range.

En elk beetje nadeel wat je kan elimineren zou ik voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 22:17

rSNNN

Titel ondertitel

Thormodo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:51:
[...]

Je kunt ook nog die balken er tussen weghalen hè. Is misschien sowieso wel een handige tip voor de nieuwelingen hier. Je hebt inderdaad iets minder vision, omdat je minimap wat blokkert. Maar dat je er echt last er van hebt, muah. Mijn HUD ziet er zo uit (minus dan de kerstmeuk): [afbeelding]
heb jij een custom hud erin gegooid?

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
rSNNN schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:04:
[...]

Volgens mij is dat zo'n Twitch custom hud, waar onze vriend SivHD zo goed in is, geeft zelfs af en toe tutorials op zijn stream hoe te doen :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bLA3Dcs.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Turismo op 03-01-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rSNNN
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-09 22:17

rSNNN

Titel ondertitel

Turismo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:07:
[...]

Volgens mij is dat zo'n Twitch custom hud, waar onze vriend SivHD zo goed in is, geeft zelfs af en toe tutorials op zijn stream hoe te doen :D

[afbeelding]
haha maar ik hoef niet te streamen :P

League of legends, PSN, CSGO : rSNNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
rSNNN schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:04:
[...]

Nah, dat is van mijn stream (zie signature). Custom huds kunnen volgens mij niet (kan het fout hebben). Niet dat er iets boeiends op te zien is, maar het kan geen kwaad om af en toe wat games op te nemen.

@Turismo: Zoals ik zei blokkert je minimap inderdaad heel iets (zolang je HUD niet asociaal groot is). Maar als je je daar over druk gaat maken, kun je beter op je spel gaan letten. Eventueel zou je je minimap ook nog aan de andere kant kunnen zetten. Maar beter is gewoon om standaard niet met locked camera te spelen :P.

[ Voor 13% gewijzigd door Thormodo op 03-01-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ik speel al pro :+, mini map aan andere kant, moet je daar weer aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:49

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Thormodo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:09:
[...]
@Turismo: Zoals ik zei blokkert je minimap inderdaad heel iets (zolang je HUD niet asociaal groot is). Maar als je je daar over druk gaat maken, kun je beter op je spel gaan letten. Eventueel zou je je minimap ook nog aan de andere kant kunnen zetten. Maar beter is gewoon om standaard niet met locked camera te spelen :P.
Zijn scherm ziet er anders normaal uit hoor hij heeft alleen verschillende "screens" toegevoegd en die screens ingezoomed op een bepaald gedeelte waardoor hij die "aparte" screens" in zijn stream over het hele scherm kan gooien ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
ShadowBumble schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:13:
[...]

Zijn scherm ziet er anders normaal uit hoor hij heeft alleen verschillende "screens" toegevoegd en die screens ingezoomed op een bepaald gedeelte waardoor hij die "aparte" screens" in zijn stream over het hele scherm kan gooien ;)
Ja mag niet hopen dat die het zelfde ziet in het spel, soms staat het helemaal vol bij Siv HD met zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Waarom quote je mij?
Turismo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:14:
[...]

Ja mag niet hopen dat die het zelfde ziet in het spel, soms staat het helemaal vol bij Siv HD met zooi.
In-game heeft hij gewoon een normale hud. Zelfs je minimap in het midden zetten kan dacht ik niet. Wel kun je eventueel de files van de UI verwisselen met andere files, zodat het er anders uit ziet:
Bijv.: YouTube: League of Legends Custom UI mod (Download)
Dat kun je ook met de map doen (dit is nog de oudere map).

[ Voor 102% gewijzigd door Thormodo op 03-01-2014 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Vind je liev O+

De verkeerde quote dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Thormodo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:16:
[...]

Waarom quote je mij?

[...]

In-game heeft hij gewoon een normale hud. Zelfs je minimap in het midden zetten kan dacht ik niet. Wel kun je eventueel de files van de UI verwisselen met andere files, zodat het er anders uit ziet:
Bijv.: YouTube: League of Legends Custom UI mod (Download)
Dat kun je ook met de map doen (dit is nog de oudere map).
[video]
Het aanpassen van files, is dat wel aan te raden? Scant Riot niet zoals Valve Anti-Cheat System (VAC) je local installatie om hacks e.d. tegen te gaan, kan je dit niet een waarschuwing/ban opleveren. (want in feite pas je UI elementen aan wat je wellicht een voordeel kan geven tov anderen, al is dit in lichte mate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:33:
[...]

Het aanpassen van files, is dat wel aan te raden? Scant Riot niet zoals Valve Anti-Cheat System (VAC) je local installatie om hacks e.d. tegen te gaan, kan je dit niet een waarschuwing/ban opleveren. (want in feite pas je UI elementen aan wat je wellicht een voordeel kan geven tov anderen, al is dit in lichte mate)
UI aanpassingen gedogen ze, net zoals sommige controls in config.ini aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:17:
Ik speel zelf ook veel locked, maar wissel vaak af door steeds op de Y te drukken om het aan en uit te zetten. Denk niet dat het je noob maakt.
Ik speel ook "locked", alleen ik houd gewoon de spatiebalk ingedrukt om te locken. Die loslaten is namelijk net wat sneller dan op y drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Alle berekeningen e.d. worden aan de kant van Riot gedaan, juist om cheaten tegen te gaan. Ik zie niet in hoe het gebruiken van een lompere UI/map je een voordeel geeft. Aangezien de UI van Riot juist minimalistisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Thormodo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:53:
Alle berekeningen e.d. worden aan de kant van Riot gedaan, juist om cheaten tegen te gaan. Ik zie niet in hoe het gebruiken van een lompere UI/map je een voordeel geeft. Aangezien de UI van Riot juist minimalistisch is.
Ik doel niet zozeer op de lompere UI/map, maar meer generiek over het aanpassen van local files, kan mij voorstellen dat je de fog of war wellicht kan aanpassen of een manier waardoor stealth items/champs zichtbaar worden.

Er zijn genoeg games waar het niet gedoogd wordt namelijk, dit was meer uit voorzorg, als jullie 100% zeker zijn dat dit geen ban/waarschuwing oplevert.

Ik weet wel dat heel veel dingen server side gebeurt bij League waardoor bots of speed hacks e.d. niet mogelijk zijn

[ Voor 7% gewijzigd door Turismo op 03-01-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looc
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-07 18:55
Turismo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:57:
[...]

Ik doel niet zozeer op de lompere UI/map, maar meer generiek over het aanpassen van local files, kan mij voorstellen dat je de fog of war wellicht kan aanpassen of een manier waardoor stealth items/champs zichtbaar worden.

Er zijn genoeg games waar het niet gedoogd wordt namelijk, dit was meer uit voorzorg, als jullie 100% zeker zijn dat dit geen ban/waarschuwing oplevert.

Ik weet wel dat heel veel dingen server side gebeurt bij League waardoor bots of speed hacks e.d. niet mogelijk zijn
Juist de voorbeelden die je aanhaalt worden server side berekend.
Fog of War kun je dan dus ook niet weghalen.
Je zou het "zwarte" van FOW wel clientsided weg kunnen halen, maar champions in FOW kan je dan nog niet zien. Niet zoveel zin dus

Een andere hack wat weliswaar zou kunnen werken is auto lasthitter of iets dergelijks. Totdat je wordt gebanned in ieder geval 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Andere wellicht nuttige tip om stutter stepping te verbeteren is attack-move-click te enablen op een mouse button.
Attack Move Click op MB1 en Move Click on MB2

Dit verbetert je attacks per second, kiting, last hitting, en nog wat andere dingen zoals counter juking.

Video: YouTube: Stutter Step, Attack Move, and Awesome Keybinding Trick]

Howto:
http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1bo2nk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
attack move is standaard shift + right click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:46:
attack move is standaard shift + right click
ja maar geloof me het voelt veel natuurlijker van die op LMB te binden, het is even foefelen maar duurt niet lang en door onderstaande te zien een hele tijd geleden heb ik dit ook toegepast en het scheelt toch wel veel, er word ook uitgelegd hoe je standaard LMB shit zoals items verplaatsen of wards plaatsen kan rebinden naar shift LMB
zoals ik in mn eerdere post al had gezegd dit is echt wel wennen als je het niet gewoon bent maar op ADC is dit geniaal en ook om bushdukes tegen te gaan is attackmoveclick geniaal
Turismo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:45:
Andere wellicht nuttige tip om stutter stepping te verbeteren is attack-move-click te enablen op een mouse button.
Attack Move Click op MB1 en Move Click on MB2

Dit verbetert je attacks per second, kiting, last hitting, en nog wat andere dingen zoals counter juking.

Video: YouTube: Stutter Step, Attack Move, and Awesome Keybinding Trick]

Howto:
http://www.reddit.com/r/leagueoflegends/comments/1bo2nk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Als je plat V zit kan je niet meer demoted worden? Alleen als je inactief bent toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:20:
Als je plat V zit kan je niet meer demoted worden? Alleen als je inactief bent toch?
Inactiviteit geldt niet in preseason, dus ook als je niet speelt blijf je plat V gedurende de preseason. Zodra season 4 begint zal er een soft reset plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Vicarious schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:43:
[...]

Inactiviteit geldt niet in preseason, dus ook als je niet speelt blijf je plat V gedurende de preseason. Zodra season 4 begint zal er een soft reset plaatsvinden.
Als we weer in Season 4 zitten geldt dat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

llovesoccerx7 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:47:
[...]
Als we weer in Season 4 zitten geldt dat toch?
Volgens mij is het plan om degraderen ook mogelijk te maken om te voorkomen dat mensen naar een bepaald niveau geboost worden en daar altijd blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wanneer krijg je die knock up bij yasou? 3x q hitren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
word de server weer geddossed? ik krijg weer allemaal server problemen dat ik niet kan verbinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
megadoom schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:14:
word de server weer geddossed? ik krijg weer allemaal server problemen dat ik niet kan verbinden
Ik kan ook inderdaad niet meer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Alle servers zijn down.
http://www.islolup.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Wat is er nu weer aan de hand dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:18:
[...]

Wat is er nu weer aan de hand dan?
waarschijnlijk weer een ddos aanval, het gebeurt elke avond zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

megadoom schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:18:
[...]

waarschijnlijk weer een ddos aanval, het gebeurt elke avond zo te zien
Yup hier de claim https://twitter.com/Deexav

Hele groep mensen zijn bezig onder de #OpTrollSec om het nieuwe jaar in te luiden zowel Lol NA als EUUW plat battle.net ook grote problemen weer jeej het is weer weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmgItsKoen
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 09:18
looc schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 15:25:
[...]
Een andere hack wat weliswaar zou kunnen werken is auto lasthitter of iets dergelijks. Totdat je wordt gebanned in ieder geval 8)7
Anklespankin speelde laatst tegen een cassiopeia die een script gebruikte voor een bepaalde skill combo, althans dat dacht hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:06
Ik speelde laatst met iemand ie een leblanc combo met 1 knop op het toetsenbord kon activeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:08

Steef

GoT's Most Eaten

Bakkertje_01 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:49:
Ik speelde laatst met iemand ie een leblanc combo met 1 knop op het toetsenbord kon activeren..
Er zijn in massa tools beschikbaar die automatisch max damage combos uitrekenen en activeren zodra je in (flash, dash) range bent. Autosmite, range indicators, auto target tools.... etc etc etc.

LoL's netcode heeft geen verificatie, dit verlaagt de kans op lag en hoge ping maar is ontzettend makkelijk misbruik van te maken met third party apps.

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ThaRabbit schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 20:56:
[...]

Er zijn in massa tools beschikbaar die automatisch max damage combos uitrekenen en activeren zodra je in (flash, dash) range bent. Autosmite, range indicators, auto target tools.... etc etc etc.

LoL's netcode heeft geen verificatie, dit verlaagt de kans op lag en hoge ping maar is ontzettend makkelijk misbruik van te maken met third party apps.
Of je maakt gewoon simpele macro's op je toetsenbord.... damn net alsof dat zo bijzonder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 14:33:
[...]

Nee, er is geen scanner die je client-side files checked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roark
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Hey,

Ik zoek een paar lol spelers om samen mee te queuen in ranked mode.
Met ongeveer 15 / 20 ranked potjes zit ik nu in silver 2, maar vind het wel leuk om af en toe te duo q en.
Speel het liefst support / jungle / adc.
Graag ook skype / TS gebruiken voor wat extra killing power.
europe server. naam = hellme en alt = Taggert

edit: ook voor normals / aram ben ik te porren :)

[ Voor 7% gewijzigd door Roark op 05-01-2014 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Roark schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:45:
Hey,

Ik zoek een paar lol spelers om samen mee te queuen in ranked mode.
Met ongeveer 15 / 20 ranked potjes zit ik nu in silver 2, maar vind het wel leuk om af en toe te duo q en.
Speel het liefst support / jungle / adc.
Graag ook skype / TS gebruiken voor wat extra killing power.
europe server. naam = hellme en alt = Taggert

edit: ook voor normals / aram ben ik te porren :)
Kijk even in de TS ( Topic Start ) hierin staan de TeamSpeak server en het ingame kanaal waar we allemaal uithangen ;) Je bent welkom om te joinen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:21:
[...]

Nee, er is geen scanner die je client-side files checked.
niet? Ik dacht dat dat juist de methode van de installer was om te bepalen of je al gepatcht bent of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 06 januari 2014 @ 07:36:
[...]
niet? Ik dacht dat dat juist de methode van de installer was om te bepalen of je al gepatcht bent of niet...
Client version kan ook uit een simpele .xml of register value geplukt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 06 januari 2014 @ 07:36:
[...]
Client kijkt naar een versienummer in een xml. Dus stel we zitten op patch 4.123, dan kijkt de client enkel naar de server en vergelijkt dat, totdat de server roept dat 4.124 released is. De enige manier om een full scan+repair te doen is handmatig in de patcher, en die report niets aan Riot. Ik heb zelf de textures van de Harrowing 2012 skin op mijn SR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Wat waren er deze avond weer trolls en vervelende mensen online. Een Jax met smite die niet jungle gaat, een teemo die bij 3v3 ons noobs blijf noemen terwijl hij er zelf niets van bakt maar zogezegd silver v is, mensen die denken dat lvl 3 Sejuani een burst dmg heeft én sustain voor 1v3, andere die diven op champions waarbij je zelf begint te helpen en dan gewoon weglopen en klagen als je dan dood gaat en je dus een noob bent, ...

Maar gelukkig ook een paar potjes met zeer aangename mensen gespeeld. Ik speel graag Sejuani in 3v3 en weet wat ze kan en hoe ze te spelen maar soms willen mensen gewoon niet luisteren of zijn ze zo gefocust om kills te krijgen dat ze niet als team spelen en dan vragen ze af waarom we verliezen.

Ach, er zijn zoveel mensen die vergeten dat het een team spel is en geen solo. Of ze hebben totaal geen clue hoe ze moeten spelen met het team.

Wat ik me wel afvraag is waarom er bij normal games met lvl 15~26 zo weinig junglers aanwezig zijn. De ganks is net wat het zo leuk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

misterdoom schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 00:36:
Wat ik me wel afvraag is waarom er bij normal games met lvl 15~26 zo weinig junglers aanwezig zijn. De ganks is net wat het zo leuk maakt.
Dat komt vooral omdat je op lvl 15 nog heel wat mastery talents mist, om nog maar te zwijgen over runes. Daardoor mis je als jungle rond dat lvl teveel power en defense/sustain om goed te kunnen junglen. Zeker nu met die nieuwe jungle packs die harder zijn dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
En bovendien zijn er veel mensen die de "meta" nog niet helemaal snappen op dat moment, dus hulp krijgen aan blue/red is ook soms wat verloren moeite. En om op je 1tje zonder masteries en runes blue te soloen gaat maar met enkele champs en dan mag je waarschijnlijk meteen recallen daarna omdat je 5 pots op zijn.

Gisteren super support potjes gehad met taric. 1e spel 2/0/15 (van de 21 kills). Mijn adc begon wat slecht door vele ganks 0/3/0 en ondanks stuns en exhausts was de vijandelijke blitz niet slecht met zijn grabs en knockups. Dan had onze adc zijn blade en kwam hij op stoom. De double kills vlogen ons rond de oren (met mooie initiates, al zeg ik het zelf. We zijn als team van 1 - 10 kills teruggekomen tot 21-15. Nog een ult ontweken van riven door over een muur te flashen. We waren 5 premades, 1 platinum, 3 golds en ik unranked (180 wins). Het was echt zo'n spel waar alles gewoon leek te lukken. Pro plays :D

De andere twee potjes ook gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Ik heb een vraagje over team ranked elo. Is deze automatisch veel hoger dan normaal? als ik normals speel met de zelfde groep dan hebben we een team elo van 1200-1300 als we team ranked doen zitten we ineens op 1800? resultaat dat we regelmatig gerofl stompt worden omdat in de tegenpartij een aantal plat en glods zitten. Dat terwijl wij dan 1 gold 5 en max 2 silver 5 in ons team hebben zitten, als team zitten we trouwens in brons 3 of 4 dus ik snap die matchups niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:09:
Ik heb een vraagje over team ranked elo. Is deze automatisch veel hoger dan normaal? als ik normals speel met de zelfde groep dan hebben we een team elo van 1200-1300 als we team ranked doen zitten we ineens op 1800? resultaat dat we regelmatig gerofl stompt worden omdat in de tegenpartij een aantal plat en glods zitten. Dat terwijl wij dan 1 gold 5 en max 2 silver 5 in ons team hebben zitten, als team zitten we trouwens in brons 3 of 4 dus ik snap die matchups niet echt.
Elke queue heeft een eigen Elo/MMR. Als je dus 10 placement games achter elkaar verliest in solo queue en in Bronze V terechtkomt en vervolgens met je team veel placement games wint in Ranked Team, kom je eerder in Silver/Gold terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:32:
[...]

Elke queue heeft een eigen Elo/MMR. Als je dus 10 placement games achter elkaar verliest in solo queue en in Bronze V terechtkomt en vervolgens met je team veel placement games wint in Ranked Team, kom je eerder in Silver/Gold terecht.
misschien was ik niet helemaal duidelijk, ik zal het dan maar oven opsommen
- het gaat over team ranked 5v5
- tijdens placement deden we meeste matches met 2 silver 5 en 3 unranked
- normal matches zitten wel 2l0 1200-1300
- team ranked 1800

dus mijn raadsel waarom een team elo van 1800 bij ranked en dat kan niet omdat we zo veel winnen (W/L 0.3 ofzo :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
ArgantosNL schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:37:
[...]

- team ranked 1800

dus mijn raadsel waarom een team elo van 1800 bij ranked en dat kan niet omdat we zo veel winnen (W/L 0.3 ofzo :+ )
Een team heeft altijd een hoger MMR, dit heeft te maken omdat je als 5 man premade betere communicatie hebt en eigenlijk in het voordeel bent (in normals dan), in ranked is het afhankelijk hoe je als team gepresteerd hebt, de enemie teams kunnen ook wel bronze X zijn omdat ze amper gespeeld hebben.
met een MMR van 1900 ofzo, daarnaast geloof dat je 5 man team gemiddelde MMR + 20% is ofzo

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:37:
[...]

- team ranked 1800

Je baseert je team MMR op 1800 omdat de enemy team mensen in het team heeft die in solo queue 1800 MMR zijn (of ik mis iets, want ik kan geen team MMR zien in game of op lolking). Dat is dus al een scheve vergelijking. Als jullie team zoveel heeft verloren, dan heeft je tegenstander dat ook. Kunnen ze 5x Challenger zijn, als zij de eerste 3 placements verliezen, en jouw Bronze-niveau team ook 3 placements verliezen, worden jullie tegen elkaar gezet, want volgens de Ranked Team queue zijn jullie even goed/slecht want 3x verloren. Solo queue MMR values hebben hier geen effect op.
llovesoccerx7 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 23:12:
Wanneer krijg je die knock up bij yasou? 3x q hitren?
2x Q op iets raken, de volgende Q (raak of niet) stuurt een tornado naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:20:
[...]

Je baseert je team MMR op 1800 omdat de enemy team mensen in het team heeft die in solo queue 1800 MMR zijn (of ik mis iets, want ik kan geen team MMR zien in game of op lolking). Dat is dus al een scheve vergelijking. Als jullie team zoveel heeft verloren, dan heeft je tegenstander dat ook. Kunnen ze 5x Challenger zijn, als zij de eerste 3 placements verliezen, en jouw Bronze-niveau team ook 3 placements verliezen, worden jullie tegen elkaar gezet, want volgens de Ranked Team queue zijn jullie even goed/slecht want 3x verloren. Solo queue MMR values hebben hier geen effect op.

[...]

2x Q op iets raken, de volgende Q (raak of niet) stuurt een tornado naar voren.
De elo baseer ik eigenlijk op wat lolnexus en quickfind mij voorschotelen. blijf het raar vinden dat die verschillen zo groot zijn. Maarja je leert er wel wat van, behalve als je een groep plat's tegenkomt die je stompen met trollpicks en net voor je nexus boem zegt surrenderen om maar een lage mmr te hebben.

edit:
let wel op dat je stacks bij yasou niet lang geldig zijn en na een 10 sec verdwijnen. Dat betekent dus dat als na je eerste en tweede raak meer dan 10 sec tussen zit ben je je stacks kwijt. Dus niet zoals annie's stun passive.

[ Voor 9% gewijzigd door ArgantosNL op 07-01-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, fantastisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

ArgantosNL schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:32:
[...]

De elo baseer ik eigenlijk op wat lolnexus en quickfind mij voorschotelen. blijf het raar vinden dat die verschillen zo groot zijn. Maarja je leert er wel wat van, behalve als je een groep plat's tegenkomt die je stompen met trollpicks en net voor je nexus boem zegt surrenderen om maar een lage mmr te hebben.

edit:
let wel op dat je stacks bij yasou niet lang geldig zijn en na een 10 sec verdwijnen. Dat betekent dus dat als na je eerste en tweede raak meer dan 10 sec tussen zit ben je je stacks kwijt. Dus niet zoals annie's stun passive.
Lolnexus/Quickfind MMR is bullshit

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Haha die gast is echt te droog af en toe. Soms slaan zn filmpjes helemaal nergens op maar deze was weer erg geinig gedaan.

Over Shyvana: must ban? Iedere keer als ik er tegen speel en ze is top lane carriet ze de game. Moeilijk de lane uit te krijgen, lastig te ganken (zeker na 6) en vanaf midgame gewoon een unkillable tank die ook nog flinke damage doet en met die ult bovenop de ad carry kan duiken om die uit de fight te houden. Mundo is tenminste nog te kiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shyv is makkelijker te kiten dan Mundo hoor. Endless cleavers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 01:57:
Shyv is makkelijker te kiten dan Mundo hoor. Endless cleavers.
1 op 1 wel ja, maar in een teamfight kan Shyvana erin duiken met de ult en moet Mundo nog maar zien hoe hij in de buurt komt. Mijn broertje speelt veel Mundo en vooral als we achter staan heb ik het idee dat hij alleen maar een beetje rondrent om te proberen bij de carries te komen om vervolgens als allerlaatste 1v4 te sterven als de rest van het team dood is.

Pagina: 1 ... 128 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.