[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 127 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.687 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Musigo schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 13:41:
Hallo alle,
Ik heb een vraag. Hoe oefenen jullie het last hitten? Vooral early game vind ik dat moeilijk omdat je items build nog niet heel ver is. Ik vind ADC namelijk best een leuke rol maar schaam me er gewoon voor als ik dit moet spelen.
Oefenen. Ik had hier ook het meeste moeite mee in het begin.
Heb een aantal custom games gespeeld maar het blijft moeilijk inschatten. Vooral bij champs die je niet onder de knie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
Zoals miwo hier al zegt.. Heel veel met de champ spelen. Dan komt het gevoel van damage vanzelf wel. Ik weet met jinx nu precies wanneer en hoeveel damage ik kan verwachten met minions.. Maar met ashe maak ik er gewoon nog een zooitje van haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
yolo IE op draven op level 9. 600 crits op level 9 al ahhaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je last hitten wilt oefenen zou ik eerst beginnen met een champ die een lekkere auto attack animatie heeft zoals MF. Als je daar dan goed mee bent neem je er een met een trage animatie zoals Annie, Anivia of Karthus.
Verder werkt gewoon veel spelen ook natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoriel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-06-2019
Musigo schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 13:41:
Hallo alle,
Ik heb een vraag. Hoe oefenen jullie het last hitten? Vooral early game vind ik dat moeilijk omdat je items build nog niet heel ver is. Ik vind ADC namelijk best een leuke rol maar schaam me er gewoon voor als ik dit moet spelen.
Enkele tips:

1. Oefen in bot games. Hoef je je nergens voor te schamen (aangenaam voordeel: bots flamen niet).

2. Heb je wel AD Runes? Zo niet, kopen die handel. Dit geeft je flink wat extra damage early game en maakt last hitten dus makkelijker (kanttekening: koop dan ook gelijk je life steal Quints, zo goed als standaard voor een ADC).

3. Hoe hoger de attack speed hoe makkelijk het is om te last hitten is mijn eigen ervaring. Een champion zoals Ezreal voelt voor mij heel aangenaam om mee te last hitten.

4. Hou de damage die jou minions doen goed in de gaten en schat in op welk moment jij met je auto attack moet komen; om het wat uitgebreider uit te leggen......

Het spel begint! De minions komen elkaar halverwege de lane tegen. Melee minions gaan op elkaar inhakken en ranged minions gaan daarachter damage staan doen. Zoek de enemy minion die het snelst hp verliest. Na enige tijd oefenen krijg je een idee van hoe snel de hp verloren raakt (overigens zijn de ranged minions heel goed in te schatten door de "balletjes" die je ziet vliegen naar de enemy minions). Dan is het enkel een kwestie van je auto attack op het juiste moment timen om die laatste hp weg te snoepen (dit laatste is dus wat je wilt oefenen in een botgame want; oefening baart kunst).
Vervolgens zoek je de minion die als tweede het loodje gaat leggen. Inschatten hoe snel de damage gaat, en op het laatste moment *click* en cashen maar!

Na verloop van tijd ga je merken dat je een minion op low hp ziet en denkt "nog twee ranged hits" eeeeeeen jawel. Hij vangt twee balletjes op met z'n bakkes..en jouw auto attack maakt het weer af.

In het begin is het ook nuttig niet zelf damage te gaan lopen doen. Blijf lekker heen en weer rennen en wachten totdat je enkel dat laatste tikje hoeft te geven. Op deze manier blijf je ook lekker beschut aan jouw kant van de lane en zal het niet aantrekkelijk zijn jou te ganken.

5. Last hitten onder de turret! Super makkelijk als jouw minions er niet zijn, want:

- Melee minions kunnen twee turret hits nemen. Na twee hits hebben ze nog een heeeeel klein beetje hp over. Een makkelijkere last hit ga je niet vinden.
- Ranged minnions kunnen NIET twee turret hits nemen. Auto attack een ranged minions eenmaal. Laat de toren een hit doen. Vervolgens maak jij het af met je auto attack (in sommige situaties zijn twee auto attacks vooraf nodig om na de turret hit met nog maar 1 auto attack het af te maken. Als je een brave support bij je hebt (zoals ik 8) ) zul je zien dat je support deze hp voor je wegsnoept, zodat jij enkel hoeft te last hitten.

* Een toren gaat altijd in een vaste routine de minions af. Van boven naar beneden, links naar rechts (maar net hoe je wilt redeneren). Let hier eens op. Naarmate je dit vaker ziet zul je kunnen voorspellen welke minion de tower hit gaat krijgen, nog voordat de tower z'n target heeft geselecteerd. Kan van pas komen.
* Maaaaaaaaaaar. Nu zijn er WEL "friendly" minions bij jouw toren. Zij gaan het voor je verstieren en niet te zuinig ook. Je gaat last hits missen omdat minions lopen te rellen. Je gaat last hits missen omdat enemy minions al een paar tikken in hun bakkes hebben gekregen en vervolgens de turret het vrolijk afmaakt. Kun je hier beter in worden? Ja, absoluut. Maar voel geen schaamte wanneer dit op z'n kont verkeerd gaat. Dit is simpelweg de lastigste situatie om last hits te scoren.

6. Schroom niet om abilities te gebruiken om last hits te scoren. Vooral in het begin zal dit nuttig zijn. Spreek alleen wel een "vuistregel" af met jezelf. bijvoorbeeld "Ik gebruik alleen abilities om te last hitten wanneer ik 75% mana of meer heb". Het laatste wat je wilt is jezelf leegpompen als een malloot om vervolgens te moeten recallen en een paar minion waves te missen terwijl je tegenstander zich een whiplash lacht.

Was een hele lap text maar hopelijk heb je er iets aan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:52

Thompson

Beeromaniac

Het verschilt ook heel erg per champion hoe makkelijk/moeilijk het is om te last-hitten vind ik zelf. Met Swain op mid blijf ik tot lvl 6 echt moeite hebben met last-hitten, daarna is het makkie. Caitlyn is van de ADC's een van de fijnste vind ik door de lange range en snelle missile speed. Van de melee champs vind ik de auto-attack animation van Jarvan IV heel responsief.

Belangrijkste is iig gewoon blijven oefenen, met elke champ zal het toch weer net wat anders aanvoelen. Probeer een champ iig 1 keer uit tegen bots voor je er mee een normal ingaat om de grootste ergernis bij jezelf en bij anderen te voorkomen.
Ook al win je tegen bots altijd simpel (als het goed is tenminste wel), probeer die potjes wel enigszins serieus te spelen en dus te letten op lasthitten.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thompson schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:25:
Het verschilt ook heel erg per champion hoe makkelijk/moeilijk het is om te last-hitten vind ik zelf. Met Swain op mid blijf ik tot lvl 6 echt moeite hebben met last-hitten, daarna is het makkie. Caitlyn is van de ADC's een van de fijnste vind ik door de lange range en snelle missile speed. Van de melee champs vind ik de auto-attack animation van Jarvan IV heel responsief.
Is ook zeker waar. Sommige champions hebben gewoon een prettige autoattack animatie. Vroeger speelde ik bijvoorbeeld NOOIT Garen omdat hij voorheen echt de aller slechtste lasthitting animatie had waarbij hij zijn zwaard als een soort speer gebruikte die hij naar voren duwde, maar dat ging super traag. Nu is dat een stuk verbeterd maar met champions als Anivia en Karthus blijft het gewoon altijd moeilijk om lasthits te pakken met je auto-attacks (des te meer omdat je op die champs geen AD koopt en geen AD runes hebt).

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:40:
[...]

Is ook zeker waar. Sommige champions hebben gewoon een prettige autoattack animatie. Vroeger speelde ik bijvoorbeeld NOOIT Garen omdat hij voorheen echt de aller slechtste lasthitting animatie had waarbij hij zijn zwaard als een soort speer gebruikte die hij naar voren duwde, maar dat ging super traag. Nu is dat een stuk verbeterd maar met champions als Anivia en Karthus blijft het gewoon altijd moeilijk om lasthits te pakken met je auto-attacks (des te meer omdat je op die champs geen AD koopt en geen AD runes hebt).
AD runes meenemen op zon champ is niet vreemd hoor. Deed zelfs Froggen omdat het lasthitten anders lastig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoriel
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 20:44:
[...]

AD runes meenemen op zon champ is niet vreemd hoor. Deed zelfs Froggen omdat het lasthitten anders lastig is.
Ui-terst situationeel. Het is ongewoon en verreweg van standaard.

Overigens geeft de "OP" aan dat hij/zij de ADC rol leuk vindt. Daar vallen Anivia en Karthas niet onder 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Anoriel op 28-12-2013 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Laatst online: 18-07-2024
Thompson schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:25:
Van de melee champs vind ik de auto-attack animation van Jarvan IV heel responsief.
Dat zal best, zijn passive geeft hem empowered autoattacks bij de eerste hit:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoriel
SemperEgo schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:17:
[...]

Dat zal best, zijn passive geeft hem empowered autoattacks bij de eerste hit:p.
Volgens mij doelde hij op de snelheid waarmee Jarvan aanvalt/de animatie van Jarvan z'n aanval en hoe snel dit reageert op de muisklik ipv. z'n passive waarmee hij eens per 6 seconde extra damage doet op een target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
Anoriel schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:21:
[...]

Volgens mij doelde hij op de snelheid waarmee Jarvan aanvalt/de animatie van Jarvan z'n aanval en hoe snel dit reageert op de muisklik ipv. z'n passive waarmee hij eens per 6 seconde extra damage doet op een target.
Ja dat is ook wel waar. Ik speel hem nooit in lane maar als ik wat minions tax dan is het inderdaad een droom om dat met Jarvan te doen :) . Ook een zeer bevredigend geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik bedoelde inderdaad de animatie. Dat de passive het farmen makkelijker maakt is enkel mooi meegenomen. Geluid is inderdaad ook leuk .

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 11:48
Beste mensen,

Even een leuke situatie om over te babbelen:

Ik zat even bij mijn broertje zijn ranked game te kijken hij speelde annie mid.
De situatie: 2 stacks 1/2 HP, 1/2 mana, ult up 3 sec CD's, flash up.
Katarina 1/2HP CD op E, flash up.

Lee Sin wil komen ganken via bot-mid bushes, me broertje pinged van kom maar niet, maar hij komt toch.
Vervolgens loopt Lee Sin de lane in om te ganken maar reageerd mijn broertje expres niet omdat hij "niet komen" had gepinged.

Ik kreeg hierover een discussie met hem gezien het feit dat de flash van katarina prima geburned had kunnen worden waardoor er een situatie ontstaat dat Lee Sin 1 min later een free kill gank kan doen op mid. laat staan dat er een 10% kans was op een kill dmv flash die up was. Nu heeft mijn broertje helaas de tijd van deze Lee Sin enkel verspild door gewoon alleen te blijven farmen en niet te reageren.
Ik zelf zie dit als toxic shit. Soloqueue is nou eenmaal anders als 5v5 ranked team. Je zit niet met elkaar op skype. Dus je kan beter een beetje meewerken met elkaar. Hoe denken jullie hierover?

Dit is Platinum II league btw. Mijn hidden MMR zit ook rond mid platinum.

[ Voor 11% gewijzigd door Lekiame op 29-12-2013 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik kan er van beide kanten wel inkomen. Als ik back ping als laner voor whatever reden. Waarschijnlijk dat ik een countergank aan zie komen of cooldowns of mana problemen. Of gewoon een andere inschatting van de situatie is het vrij irritant als de jungler er toch voor gaat. En je vervolgens er slechter uitkomt door een countergank of minion damage. Heb door kansloze forced ganks waar ik dan wel in mee ga veel lanes verloren dus ik doe het niet meer altijd.

Zie dat heel veel gebeuren op mijn smurf die is lage plat daar snappen junglers niet dat als er 15 creeps in een lane staan op level 4 of 5 dat dat veel damage doet en dat zelfs al pak je de kill je er niet in vooruit gaat in exp en gold.

Van de andere kant is het als jungler heel kut als je gankt en de laner negeert je gewoon terwijl jij zeker wist dat het een kill was. Want dan kom je achter in farm/level.

Dus het ligt een beetje aan je eigen inschatting imo. Het beste is als jungler gewoon nadat je een camp gecleared hebt en wilt gaan ganken al te pingen dan heeft de laner ook nog tijd om te typen waar een ward is of waar hij denkt dat de jungle van de tegenstander is.

Ben zelf na een tijdje in D2 en 3 te hebben geklooid weer D1 de huidige toplane meta ligt mij heel goed ik speelde altijd al tanks top :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2013 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 11:48
Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 00:39:
Tja ik kan er van beide kanten wel inkomen. Als ik back ping als laner voor whatever reden. Waarschijnlijk dat ik een countergank aan zie komen of cooldowns of mana problemen. Of gewoon een andere inschatting van de situatie is het vrij irritant als de jungler er toch voor gaat. En je vervolgens er slechter uitkomt door een countergank of minion damage. Heb door kansloze forced ganks waar ik dan wel in mee ga veel lanes verloren dus ik doe het niet meer altijd.

Zie dat heel veel gebeuren op mijn smurf die is lage plat daar snappen junglers niet dat als er 15 creeps in een lane staan op level 4 of 5 dat dat veel damage doet en dat zelfs al pak je de kill je er niet in vooruit gaat in exp en gold.

Van de andere kant is het als jungler heel kut als je gankt en de laner negeert je gewoon terwijl jij zeker wist dat het een kill was. Want dan kom je achter in farm/level.

Dus het ligt een beetje aan je eigen inschatting imo. Het beste is als jungler gewoon nadat je een camp gecleared hebt en wilt gaan ganken al te pingen dan heeft de laner ook nog tijd om te typen waar een ward is of waar hij denkt dat de jungle van de tegenstander is.

Ben zelf na een tijdje in D2 en 3 te hebben geklooid weer D1 de huidige toplane meta ligt mij heel goed ik speelde altijd al tanks top :P
Even ter verduidelijking:

1. De lane was even 8 minions tegen / 6 van jezelf lane was 1/4 naar me broertje zijn tower gepushed.
2. Een countergank was onmogelijk Jarvan IV van de tegenstander was TOP.
3. Hij ging 1 minuut later dood doordat hij all in op kata ging met flash ult en hem niet neer burstte en vervolgens niet oplette en dood ging door een J4 gank.

De gank situatie was gewoon gunstig en er was 100% een flash van katarina geburned waardoor Lee Sin een min later gewoon kon counter ganken want mijn broertje was in de gelegenheid te pushen waardoor kata niet terug had gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Wat zijn leuke support champs om aan te denken die te vergelijken zijn met Nami? Veel (hard) CC en een heal dus eigenlijk. Heb de laatste tijd een paar keer Nami support gespeeld en dat beviel toch wel erg goed, kit is imo erg compleet.
Q raken is vaak een kill in lane, W zorgt voor meer lane sustain en leuke harass mogelijkheden, E is een mooie damage/movement bonus om net wat meer damage te doen of ganks te ontsnappen, R is geweldig in teamfights of als initiate.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:24

SilentSimon

Have you been hopped?

Thompson schreef op zondag 29 december 2013 @ 01:07:
Wat zijn leuke support champs om aan te denken die te vergelijken zijn met Nami? Veel (hard) CC en een heal dus eigenlijk. Heb de laatste tijd een paar keer Nami support gespeeld en dat beviel toch wel erg goed, kit is imo erg compleet.
Q raken is vaak een kill in lane, W zorgt voor meer lane sustain en leuke harass mogelijkheden, E is een mooie damage/movement bonus om net wat meer damage te doen of ganks te ontsnappen, R is geweldig in teamfights of als initiate.
Sona AP doet hard poke damage en healing schaalt mee met AP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Fiddlesticks is ook een leuke CC support om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:01
ik speel sind kort lol maar snap er nog niet veel van.

zijn er mensen die me eventueel willen helpen

feel free to add : GodWithWings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Inhumanous schreef op zondag 29 december 2013 @ 18:13:

Tip: Kijk op dit kanaal; YouTube: League of Legends de Champion Spotlight filmpjes eens van champs die je wilt spelen.

Mega basic, maar voor in het begin best handige uitleg; YouTube: Basic Tutorial for League of Legends

Voor de verschillende lanes, masteries, runes, champions etc. zijn er ook nog ladingen met tutorials te vinden op Youtube.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Je mag mij wel toevoegen. Zelfde nickname als hier. Wil wel keer bot spelletje spelen als ik weer online kom en wat helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Stuur me hier via Tweakers gerust een PM als je ff een keer samen wilt spelen; heb nog een verdwaalde alt op lvl 6. En eventueel pak ik me main wel. Kennen we samen ff paar potjes doen incl headset enzo. Spelen, feedback en leren allemaal tegelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chollersin
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-09 17:41
Zou graag met iemand samen spelen die in Gold/Plat zijn? Ik ben zelfs al een tijdje GoldV maar scrim met plat and diamonds en speel best wel redelijk. Graag en PM en mijn ingame name: cheb3lais

Main Jungle

[ Voor 11% gewijzigd door chollersin op 30-12-2013 11:20 ]

Jack's Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musigo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-10-2020
Dank alle voor de uitleg over last hitten :)... ben nu aan het oefenen met lucian omdat zijn passive wel heel erg leuk er voor is.

BTW heeft er iemand ervaring met Silver vs Platinum, van wat ik begreep is dit een chatroom waar veel (zoals te titel al doet vermoeden) silv vs plat games worden gespeeld. Meestal krijg je als silver alle hoeken van de map te zien maar schijnt er leerzaam te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 21:02

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Thompson schreef op zondag 29 december 2013 @ 01:07:
Ik speel de laatste tijd veel karma support. geen heal, maar wel een shield die een speedboost geeft.
Talisman of ascention kopen en je hebt een zieke initiate als je 5v5 wil vechten.
Eerst pop je die talisman, en als je dan nog niet er bent gebruik je ult + shield en dan als je er dan nog niet bent, dan heb je de situatie slecht ingeschat :P

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Musigo schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:14:
BTW heeft er iemand ervaring met Silver vs Platinum, van wat ik begreep is dit een chatroom waar veel (zoals te titel al doet vermoeden) silv vs plat games worden gespeeld. Meestal krijg je als silver alle hoeken van de map te zien maar schijnt er leerzaam te zijn.
Dat hangt er maar van af. Laatst speelde ik met o.a. Publicpervert (met leuke Pantheon ulti engages) tegen een team met een Diamond Draven. Ik als Silver Varus bleef op -10 cs afstand van hem gedurende de hele game en qua score was ik hem ruim de baas. Nooit meteen denken dat je in mootjes wordt gehakt door een veel hoger geplaatste speler. Het gaat ook om de rest van je team en het samenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
Bjarne666 schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:23:
[...]

Ik speel de laatste tijd veel karma support. geen heal, maar wel een shield die een speedboost geeft.
Talisman of ascention kopen en je hebt een zieke initiate als je 5v5 wil vechten.
Eerst pop je die talisman, en als je dan nog niet er bent gebruik je ult + shield en dan als je er dan nog niet bent, dan heb je de situatie slecht ingeschat :P
Onzin, dan heb je nog steeds een aoe slow op je q en een tetherstun om dat op te volgen. Als ze daar nog van wegkomen heb je het inderdaad verkeerd ingeschat:p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:23

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Zelfde geldt voor mij: zou tof zijn als ik ook een aantal mensen van hier kan toevoegen voor een potje af en toe om het zo beter te leren :), daarnaast is met meerdere mensen gamen altijd leuker :) (ThraceG is m'n nick in LoL)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:21

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Kan iemand nog inloggen op LoL? Lijkt alsof de server eruit ligt hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:41
Ik kan ook niet inloggen. Ik dacht even dat het aan mij lag...

/edit: iets meer info:

Als ik username/password in typ, krijg ik "did not receive a response from the server... retrying 1,2,3"

En daar is de post:

Unscheduled Downtime
Summoners,

We are currently experiencing technical difficulties with our server and website and are working to resolve those problems as fast as possible. Thank you for your patience.

For updates, visit @lolstatus on twitter.

[ Voor 93% gewijzigd door Aeon op 30-12-2013 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:38
nee kan er hier ook niet meer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

nope lijkt erop dat de login servers eruit liggen

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
iemand orianna support al eens geprobeerd dit nieuwe seizoen? En is dat een beetje "viable'

[ Voor 19% gewijzigd door Bakkertje_01 op 30-12-2013 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Bakkertje_01 schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:32:
iemand orianna support al eens geprobeerd dit nieuwe seizoen?
Lekker concreet, want een hoop mensen zullen dat ongetwijfeld met "ja" beantwoorden :p

Je vraag is dus...?

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
mindcrash schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:15:
[...]

Lekker concreet, want een hoop mensen zullen dat ongetwijfeld met "ja" beantwoorden :p

Je vraag is dus...?
Mijn vraag: of het een goede keuze is ? Heb net 2 potjes geprobeerd 1 winst 1 verloren maar ja, iets met teammates het 2e potje.

Opzich, haar shield is best wel sterk, haar ult is ook handig en met haar bal heb je een free Ward. Late game doe je met Athene's en deathcap best wat damage.

Is het een beetje viable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Free ward met haar bal? Hoe dan? Laat je die de hele tijd nutteloos in dat bosje liggen dan? Ik denk dat ze als support best snel out of mana gaat en weinig utility heeft in vergelijking met veel andere supports. Bovendien is het kill potentieel in de lane vrij laag voor level 6 en is je damage ook niet zo goed als bijvoorbeeld een Annie of Morgana early game.

[ Voor 59% gewijzigd door Vicarious op 30-12-2013 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Het is te doen, maar ik denk dat er betere keuzes zijn met meer CC of hogere burst (annie bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
login servers worden mogelijk geDDoS't

https://twitter.com/DerpTrolling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wat een TRIESTE twitter account en wat een treurige manier om jezelf te vermaken. LEkker in je knuistje lachen omdat miljoenen gamers hun favo spelletje niet kunnen spelen. Haha leuk zeg. Het is maar waar je je plezier uit haalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THID
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-05-2024
Vicarious schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:40:
[...]

Wat een TRIESTE twitter account en wat een treurige manier om jezelf te vermaken. LEkker in je knuistje lachen omdat miljoenen gamers hun favo spelletje niet kunnen spelen. Haha leuk zeg. Het is maar waar je je plezier uit haalt...
inderdaad erg zielig maar vermoedelijk wel de oorzaak van de problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

THID schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:42:
[...]

inderdaad erg zielig maar vermoedelijk wel de oorzaak van de problemen
Sja als het true is zijn DOTA 2 en Battle.net US next :S beetje treurig

DOTA 2
US Battle.net
Battlefield 4 servers

Ze zijn lekker bezig vandaag :S Bleh sneue gastjes

Phanthoml0rd is nu bezig met ze althans aan het praten live on stream

[ Voor 25% gewijzigd door ShadowBumble op 30-12-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
Vicarious schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:36:
Free ward met haar bal? Hoe dan? Laat je die de hele tijd nutteloos in dat bosje liggen dan? Ik denk dat ze als support best snel out of mana gaat en weinig utility heeft in vergelijking met veel andere supports. Bovendien is het kill potentieel in de lane vrij laag voor level 6 en is je damage ook niet zo goed als bijvoorbeeld een Annie of Morgana early game.
Ward noem ik dan wel blauwe trinklet.
Mana viel wel mee, maar Annie en morgana zijn idd beter.
Zephrex schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:37:
Het is te doen, maar ik denk dat er betere keuzes zijn met meer CC of hogere burst (annie bv)
Ja ik denk ook dat Annie beter is, (is eigenlijk mijn main support)

ik heb ook sona en janna. Sona kan ik eigenlijk niet veel mee en janna speel ik eigenlijk nooit. Meer mensen die dat hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Heerlijk... ik wilde net nog ff een game doen. krijg je dit gezeur weer, en phantoml0rd juigt het toe. tuurlijk, riot word weer eens wakker geschud, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wakker geschud? Tegen DDoS beveiligen is zo'n beetje het lastigste wat er is in security...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Vicarious schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:12:
Wakker geschud? Tegen DDoS beveiligen is zo'n beetje het lastigste wat er is in security...
no shit 8)7 maar RIOT is een bedrijf dat hier op voorbereid moet zijn. hier moet je gespecialiseerde beheerders voor in dienst hebben die op de hoogte zijn van de nieuwste DDoS technieken en hun oplossingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

een ECHTE DDoS en een goeie hou je niet tegen tenzij je je ip ranges gaat nulrouten op backbone level niveau, hoe goed je ook bent als sysadmin of netwerkbeheerder een goeie DDoS hou je niet tegen die komt niet van 1 ip maar van honderdduizenden verschillende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

maar ze gebruiken simpelweg command line Ping... (dat beweerden ze iig op de stream van phantom) dat is wel te blokken. die methode is namelijk al jaren oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bjarne666 schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:40:
maar ze gebruiken simpelweg command line Ping... (dat beweerden ze iig op de stream van phantom) dat is wel te blokken. die methode is namelijk al jaren oud.
lol sure 1 dat gebruiken ze niet 2 ze gebruiken ICMP / sync floods of reverse DNS requests flooden die via UDP zodat je geen back traffic krijgt of iets in die geest command line ping gebruikt namelijk ook ICMP.

Eitherway er zijn tal van manieren om het te doen maar command line ping simpel gezegd het niet zijn. Das gewoon een dikke troll

[ Voor 13% gewijzigd door ShadowBumble op 30-12-2013 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 09:43
Ben nu eigenlijk wel serieus aan het overwegen om via zo'n referral service 150 referrals te kopen. 40k IP, 2 skins, 22k RP en nog een runepage erbovenop. Voor 50 euro ben je er vanaf, binnen de 10 dagen staat het op je account....
Blijft natuurlijk de vraag of Riot hier tgn zal op treden en vooral, wat ze dan afnemen. Gewoon al je referrals + rewards, of je hele account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Drama continues, Phant0mlord zojuist opgepakt op vermoeden van Helping with Cybercrime :S Ik ga naar bed lees morgen de reddits verslagen wel met de gifjes en dergelijke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben toch echt wel blij dat de politie naar phantomlord is gegaan. Wat hij deed was niet netjes.
Hij krijgt extra viewers en subscribers omdat hij met de ddosers praat en zij krijgen alle aandacht die ze willen.
Ik had respect voor hem maar ik hoop dat hij toch gestraft word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 01:30:
Ik ben toch echt wel blij dat de politie naar phantomlord is gegaan. Wat hij deed was niet netjes.
Hij krijgt extra viewers en subscribers omdat hij met de ddosers praat en zij krijgen alle aandacht die ze willen.
Ik had respect voor hem maar ik hoop dat hij toch gestraft word.
Gast geloof je het zelf... dit is dezelfde crap als de ''athene raid door de politie bullshit'' gewoon een troll niks meer... waar de fuck maar je je uberhaubt druk om.. mensen die je eigenlijk helemaal niet kent behalve zijn stream toe wensen dat ie opgepakt word.. Dit soort trolls gebeuren letterlijk 9-10 keer per jaar als er iets loos is. en iedereen trapt er telkens weer in |:( |:( |:( |:(

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

blamauci schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 01:37:
[...]

Gast geloof je het zelf... dit is dezelfde crap als de ''athene raid door de politie bullshit'' gewoon een troll niks meer... waar de fuck maar je je uberhaubt druk om.. mensen die je eigenlijk helemaal niet kent behalve zijn stream toe wensen dat ie opgepakt word.. Dit soort trolls gebeuren letterlijk 9-10 keer per jaar als er iets loos is. en iedereen trapt er telkens weer in |:( |:( |:( |:(
Uhuh en voor zo'n troll komt een twitch admin het zelf uitleggen waarom hij de stream gaat afkappen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ShadowBumble schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 01:46:
[...]

Uhuh en voor zo'n troll komt een twitch admin het zelf uitleggen waarom hij de stream gaat afkappen ?
bij athene de eerste 3 keer ook. Twitch admins zijn leuk en aardig maar doe willen ook wel is trollen.
In ieder geval word er een hoop geluld en is in het verleden het 99% van de tijd een hoax geweest. dus waarom zou ik er maar blindelings vanuit gaan dat het waar is.

Heb ik niet genoeg reden om eraan te twijfelen

[ Voor 24% gewijzigd door blamauci op 31-12-2013 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

blamauci schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 01:47:
[...]

bij athene de eerste 3 keer ook. Twitch admins zijn leuk en aardig maar doe willen ook wel is trollen.
Naja we zullen wel zien, ik ga lekker naar me bedje toch niks aan te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Er is een groot verschil tussen een fake politie raid en een ddos aanval die meerdere grote games servers neerhaalt, phantomlord maakt alles gewoon erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 01:48:
[...]

Er is een groot verschil tussen een fake politie raid en een ddos aanval die meerdere grote games servers neerhaalt, phantomlord maakt alles gewoon erger.
Sja dat moet ik ook wel toegeven hoe slim is het om te gaan zitten praten met de gasten live on stream die net

hotmail.com
ea.com
alle LoL Login servers
US Battle.net
Club Pinguin
Battlefield 4 servers
DOTA 2
World of Warcraft realms

heeft neer gehaalt is er ook wel even om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 01:48:
[...]

ach als je zo graag lol had willen spelen had dan een account gemaakt op de turkse of russische servert. Die werkten prima de hele avond.

Ik zeg nu het is een troll. Is het dat niet dan prima dan heb ik het fout dan geef ik da gelijk toe dat ik fout zat. Maar mijn gevoel zegt een troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Bakkertje_01 schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:53:
[...]

Ward noem ik dan wel blauwe trinklet.
Mana viel wel mee, maar Annie en morgana zijn idd beter.

[...]

ik heb ook sona en janna. Sona kan ik eigenlijk niet veel mee en janna speel ik eigenlijk nooit. Meer mensen die dat hebben?
Eerlijk gezegd ligt het heel erg aan mijn mood. En met die champs heb ik verschillende resultaten. Maar ik kijk vaak vooral naar de teamcomp van mij en ik vraag mijn ADC of hij een voorkeur heeft. Vanochtend in een game vroeg ik welke hij het liefst wilde. Sona, fiddle of annie.. Hij vond sona fijn. Prima champ is dat vind ik. Dacht dat ik eindigde op 2/4/21 ofzo? Paar mooie ults gehad die het team goed wist te benutten.. Een fiddle tegenover je is gewoon irri dus die speel ik ook graag :p.. En als mijn ADC jinx neemt dan ga ik standaard al voor annie. Die traps in combinatie met annie stun en ult etc is gewoon heel fijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

blamauci schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 01:52:
[...]

ach als je zo graag lol had willen spelen had dan een account gemaakt op de turkse of russische servert. Die werkten prima de hele avond.

Ik zeg nu het is een troll. Is het dat niet dan prima dan heb ik het fout dan geef ik da gelijk toe dat ik fout zat. Maar mijn gevoel zegt een troll.
http://www.reddit.com/r/l...down_discuss_here/cedmyba

incl. screenshots van de convo's en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
ach ik zat een beetje te kijken. voor zover ik het gezien heb was het niet PL die die confirmation zelf deed maar een of andere nick die toegang had tot zijn account. Daarna zijn er nog een aantal dingen gezegd door PL in chat en het zal wel..

Overigens werkt dota 2 ook gewoon prima. heb net nog een game gespeeld. Geen lag, geen DC's etc. Het is allemaal nogal overdreven. Dota 2's server hebben zoiezo de tendency om regelmatig een keer 10 minuten down te gaan

[ Voor 17% gewijzigd door blamauci op 31-12-2013 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben alleen de server waar phantomlord op speelde aangevallen, niet alle dota2 servers.
Ze deden het alleen omdat hij zijn game verloor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 02:09:
Ze hebben alleen de server waar phantomlord op speelde aangevallen, niet alle dota2 servers.
Ze deden het alleen omdat hij zijn game verloor.
phantomlord speelde op us west en east. Daar heb ik ook op gespeeld de halve avond... je weet niet hoe dota 2 werkt met zijn servers denk ik.. je kan ze allemaal aanvinken en je word dan sneller gematched..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

blamauci schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 02:51:
[...]

phantomlord speelde op us west en east. Daar heb ik ook op gespeeld de halve avond... je weet niet hoe dota 2 werkt met zijn servers denk ik.. je kan ze allemaal aanvinken en je word dan sneller gematched..
Hij bedoelt de specifieke server waar de game van PL op gehost werd. Er is niet 1 US server. US is een heel platform aan servers, waarschijnlijk verspreid over meerdere datacenters. Maar een game wordt uiteindelijk wel op een enkele server gehost. En zodra je die onderuit trekt verdwijnt dus de game waar PL op dat moment in zit, en dat gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bakkertje_01 schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:53:

Sona is mijn main. Zeker nu supps meer gold krijgen, is Sona AP best leuk. De poke is net even wat harder, je healing scaled gewoon mee (Heal: 40 / 55 / 70 / 85 / 100 (+ 25% AP). En als je een beetje communiceert met je ADC kan de ult (uberstun) best leuke resultaten opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Sona is indd erg leuk met AP ^^!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:23:
[...]

Sona is mijn main. Zeker nu supps meer gold krijgen, is Sona AP best leuk. De poke is net even wat harder, je healing scaled gewoon mee (Heal: 40 / 55 / 70 / 85 / 100 (+ 25% AP). En als je een beetje communiceert met je ADC kan de ult (uberstun) best leuke resultaten opleveren.
lich bane is erg goed op sona

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Martin0 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 18:26:
[...]

lich bane is erg goed op sona
Kom op zeg. Het nieuwe jaar is net pas begonnen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
Thormodo schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:05:
[...]

trolololol lich bane sona OP je weet zellufff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
[...]

trolololol lich bane sona OP je weet zellufff

En gelukkig nieuwjaar etc etc. <3 <3

[ Voor 8% gewijzigd door blamauci op 01-01-2014 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
[...]

hoe bedoel je?

ik zal mijn opmerking even onderbouwen:

iedere keer als je een skill gebruikt krijg je een bonus gebaseerd op je ap, samen met de blue bonus van cresendo doe je bakken met schade.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Daar heb je misschien gelijk in, maar als support (want in die rol ziet iedereen je toch zelfs als je AP gaat) wil ik toch wel defense items ook. Als je dan bv al Zhonya's gaat en rabadon voor damage. En boots. Dan heb je naast een sightstone nog 2 plekken over. Die gebruik ik liever voor 2 defense items...

Of zie ik het nu helemaal fout allemaal xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 16:22

Wootlock

Evilution

[...]

Grappig dat je het totaal niet weet waar je het over hebt ;)
Phantoml0rd is opgepakt door iemand die de politie gebeld had dat er een "hostage situation" was bij zijn huis (ook wel genoemd "Swatting")
Die derp gasten hebben vast ergens een botnet gekocht en misbruiken het voor de lulz (actie lijkt erg veel op die van een aantal jaar terug @LulzSec)
Anyway, ik keur het DDossen niet goed, maar vond het wel interessant om te zien hoe PL er mee om ging, voor hem was het natuurlijk kassa, al die nieuwe subs en op het piekpunt 140k twitch viewers.
Ben erg benieuwd hoe dit verder zal gaan :)
Overigens het meest trieste vond ik toch wel de reacties op het euw LoL forum: damn hoeveel rage kindjes er wel niet rondlopen, ongelooflijk.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Zephrex schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:12:
Daar heb je misschien gelijk in, maar als support (want in die rol ziet iedereen je toch zelfs als je AP gaat) wil ik toch wel defense items ook. Als je dan bv al Zhonya's gaat en rabadon voor damage. En boots. Dan heb je naast een sightstone nog 2 plekken over. Die gebruik ik liever voor 2 defense items...

Of zie ik het nu helemaal fout allemaal xD
Zeker als een support hangt het totaal van de champ en de situatie af.
Ik vind het bijvoorbeeld op leona leuk om randuins/talisman/locket/sunfire/starks te gaan, maar als de situatie om andere items vraagt (meer AP defensive bijvoorbeeld) dan switch ik sunfire vaak voor een Magic resist item naast Locket.

Met karma ga ik inderdaad vaak AP maar ook op haar pak ik af en toe iets van Locket.
Anders ga ik met haar Talisman, Athene's, Liandrys, Crystal scepter, sorc boots, rabadons of zonya's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoriel
Martin0 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 00:13:
[...]

Hoe bedoel je?

ik zal mijn opmerking even onderbouwen:

iedere keer als je een skill gebruikt krijg je een bonus gebaseerd op je ap, samen met de blue bonus van cresendo doe je bakken met schade.
Lich Bane geeft flink wat AP. Wanneer is een item goed op een champion? Zodra een champion een item "veel gebruikt".

Sona's Q doet dmg + 50% AP.
Sona's W healt + 25% AP.
Sona's E geeft speed 2% per 100 AP
Sona's R doet dmg + 50% AP.

Als ik kijk naar een Morgana en Annie zie je dat 3/4 van de spells 70-90% AP bonus krijgen.

Wat zegt dit over Lich Bane op Sona? Het maakt Sona sterker maar het maakt andere AP tegenstanders mogelijker nog sterker. Is Lich Bane HET item voor Sona? Nee. Kijk naar haar spell-set.

Q: dmg + ap/ad buff (power chord: extra dmg)
W: heal + armor/mr buff (power chord: minder dmg van vijand)
E: speed + speed buff (power chord: slow)
R: dmg + CC (feitelijk een stun)

Elke ability heeft 2 effecten (met power chord een versterkt effect of zelfs een derde effect). Laten we voor het gemak de passive van power chord achterwege laten. 2 van de 8 effecten doet dmg. De rest is heal, CC, stat buff). Je bent een utility (oftewel classic support) champion.

Ga je deze (voornamelijk utility) spells zoveel sterker maken met extra AP? Nee. Beter geef je je team meer utility uit je tier 3 support trinket (3 seconden speed buff), allround MR en hp/10 uit Locket. Verder wordt er van je verwacht dat je sightstone zult kopen. Natuurlijk ga je ook je boots willen hebben (mobility of Ionian meestal voor supports). Al deze items staan boven Lich Bane op de prio lijst. Een Mikael´s Crucible staat ook al snel boven Lich Bane wanneer enemy team redelijk wat CC heeft.

Laat dit veel ruimte over om Lich Bane te kopen? Niet echt. Ga je Lich Bane kunnen kopen? Vast wel, maar als je je prioriteiten goed hebt wordt dit erg laat (40/50+ minuten) in de match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gisteren maar eens begonnen met een andere support dan Sona, kortom Lulu stond op het menu en ik moet toegeven wat speelde dat toch heerlijk :D Eigenlijk vele malen beter als wat ik verwachte.

Eerste potje was wennen maar 2de potje ging echt al stukken beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoriel schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:23:
[...]

Laat dit veel ruimte over om Lich Bane te kopen? Niet echt. Ga je Lich Bane kunnen kopen? Vast wel, maar als je je prioriteiten goed hebt wordt dit erg laat (40/50+ minuten) in de match.
Dat en om Lich Bane nuttig te maken zul je vrij veel andere AP items moeten gaan kopen, of in ieder geval een Deathcap. Dus standaard support items en dan een Lich Bane is vrij useless (of andersom, maar LB zonder andere AP items rushen is achterlijk).

Ik zou dan liever voor Iceborn gaan als je erg graag offensive wil zijn. Het heeft zoveel goede stats en geeft CC. Je lane moet wel ziekelijk hard snowballen wil je full AP Sona bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
Klinkt indd heel erg op de builds die ik ook neem. Lich bane is een heel mooi item, vind het alleenngeen plekje waard op sona of leona bv...

Edit: sorry, zag niet dat er op de volgende pagina al verder was gegaan haha..

[ Voor 22% gewijzigd door Zephrex op 02-01-2014 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoriel schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:23:
[...]

Lich Bane geeft AP en 30% meer AP. Wanneer is een item goed op een champion? Zodra een champion een item "veel gebruikt".

Elke ability heeft 2 effecten (met power chord een versterkt effect of zelfs een derde effect). Laten we voor het gemak de passive van power chord achterwege laten. 2 van de 8 effecten doet dmg. De rest is heal, CC, stat buff). Je bent een utility (oftewel classic support) champion.
30% meer ap ? lich bane geeft 80 ap maar geen procentuele boost dat is deathcap

Het goeie aan lichbane op sona is de passive omdat je die heel vaak zal kunnen triggeren door haar korte cd's, waardoor je veel hardere poke krijgt als je behoorlijk wat ap hebt. Op SR is dit niet wat je rol moet doen maar het kan wel indien onverwacht door de tegenstander hard uit de hoek komen.
In aram vind ik het een mustbuy op sona. Het verhoogt je damage output aanzienlijk aangezien je bijna per seconde een aa kan doen die hard geboost word door je ap. Op aram zal ik op de meeste ap's met korte cd's wel een lichbane bouwen. Carry sona ftw.

Gisteren Dr Mundo op aram gekregen, speel er normaal niet mee maar ik overweeg toch om hem eens wat boven te halen in normal games. Na 5 minuten stond ik al 8/0/x en dan mn eerste death, was gewoon begonnen met ruby cristal + die cd ruby + pot om zo snel mogelijk een spirit visage te rushen. En samen met een soraka en een zilean op mn team was ik gewoon unstoppable. Verschillende gevechten gewoon op mn eentje al vrij vroeg in het spel 1v3 gegaan en dan met een schilfertje hp er als winnaar uitkomen, soraka die me bijhealt + ult en sv in de volgende teamfight en blijven gaan. En naar het einde toe zelfs 1v5 en alle ults op me gekregen en nog bijna penta halen, supergevoel, mundo goes where he pleases recht door hun team op hun adc af met zil bommetje op mn hoofd.
endscore 28/5/23 of iets in die aard (assists onthoud ik altijd moeilijker :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoriel
Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:49:
[...]

30% meer ap ? lich bane geeft 80 ap maar geen procentuele boost dat is deathcap

Het goeie aan lichbane op sona is de passive omdat je die heel vaak zal kunnen triggeren door haar korte cd's, waardoor je veel hardere poke krijgt als je behoorlijk wat ap hebt. Op SR is dit niet wat je rol moet doen maar het kan wel indien onverwacht door de tegenstander hard uit de hoek komen.
In aram vind ik het een mustbuy op sona. Het verhoogt je damage output aanzienlijk aangezien je bijna per seconde een aa kan doen die hard geboost word door je ap. Op aram zal ik op de meeste ap's met korte cd's wel een lichbane bouwen. Carry sona ftw.
Gelijk heb je, mijn fout; thanks. Blijf echter wel bij wat ik heb gezegd. De AP die het geeft maakt het nog steeds geen goed item voor Sona. Zelfs niet met de passive. Maar kennelijk zijn we het wel eens dat dit niet het goede item is voor Sona op SR :)

ARAM is inderdaad a whole different story. Dan ben je continu (bij voorkeur non stop) aan het poken.

PS: Voor de liefhebbers. Vandaag is de laatste Snowdown dag!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:49:
[...]

Gisteren Dr Mundo op aram gekregen,
Dr Mundo is ook gewoon een beest op het moment. Zijn base damages zijn erg hoog en hij scaled heel goed met items. Icm met de nieuwe defense tree is hij nu fotm op toplane.
Hij wordt niet te stoppen als hij voorloopt, en zelfs als je je lane verliest ben je relevant in teamfights.

Ik speelde hem in s2 graag vanuit de jungle, en nu is hij mijn go-to voor een veilige toplane pick. Top is mn slechtste lane, maar met mundo feed ik tenminste niet en kan ik prima farmen ;-)

Mocht ik door ganks mn lane winnen dan ben ik vaak niet te stoppen in splitpushes en zet ik zoveel druk op mn lane dat ik de druk weghaal voor de rest van mn team. In teamfights zone je de carry, of peel je voor je eigen carry.
Mocht de enemy carry een misstap maken heb je ook nog eens de sustained damage om de adc te killen.

Ondanks dat het een van mn mains is, noem ik hem wel OP op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:14

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Ik vind dit maar een moeilijke game om in te komen. Speel het nu een tijdje maar durf nog lang niet te zeggen dat ik het spel goed kan. Er zijn zoveel champions met elke hun unieke abilities en builds die mogelijk zijn.

Ik speel voornamelijk met Ashe, Teemo, Fiddlesticks en sinds paar dagen met Master Yi die ik echt geweldig vind. Die Q is heerlijk en heb er tot nu toe mijn beste potjes mee gespeeld <3

Vind het ook maar moeilijk om dit spel aan te raden aan iemand omdat het een hoge leercurve heeft. Al die termen die gebruikt worden snap ik ook nog niet helemaal :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:22:
[...]
Ondanks dat het een van mn mains is, noem ik hem wel OP op het moment.
Vind ik ook wel, hij kan zo al enorm veel incasseren als je wat defensief bouwt maar als je nog tenacity genoeg hebt kunnen ze je amper afremmen wanneer je lategame hun team inrent en chaos veroorzaakt en hun carrys begint te pummelen. Die slow van cleaver + de speed van ult zorgt ervoor dat je in notime op hun face zit en daar valt lastig aan te ontsnappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoriel
MonkeySleeve schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:33:
Ik vind dit maar een moeilijke game om in te komen. Speel het nu een tijdje maar durf nog lang niet te zeggen dat ik het spel goed kan. Er zijn zoveel champions met elke hun unieke abilities en builds die mogelijk zijn.

Ik speel voornamelijk met Ashe, Teemo, Fiddlesticks en sinds paar dagen met Master Yi die ik echt geweldig vind. Die Q is heerlijk en heb er tot nu toe mijn beste potjes mee gespeeld <3

Vind het ook maar moeilijk om dit spel aan te raden aan iemand omdat het een hoge leercurve heeft. Al die termen die gebruikt worden snap ik ook nog niet helemaal :P
Hoe makkelijk/moeilijk LOL is, is heel afhankelijk van vorige games die je hebt gespeeld. LOL is meer een "Easy to learn, hard to master". Starcraft is bijvoorbeeld meer een "Hard to learn, hard to master". Ik kan me voorstellen dat je als je geen vorige real time strategy/moba ervaring hebt LOL best even wennen is. Het enige wat je hier aan kunt doen is gamen, gamen en gamen....

Top of my head kan ik wel wat tips meegeven die het voor mij heel snel heel begrijpelijk/makkelijk hebben gemaakt.

- Speel ARAM. Hier heb je constant 5 enemy heroes "in your face" en speel je zelf ook een willekeurige hero. Dit is DE manier om z.s.m. champions + abilities te leren/begrijpen.

- Guides guides guides! Gebruik guides niet alleen voor je eigen champions maar pak ook eens een guide (als je in loading/eerste minuut van de game zit) erbij wanneer je tegen een enemy laner/jungler moet spelen die je niet goed begrijpt/kent.

- Wil alles weten! Qua termen kan je alles heel snel in de smiezen krijgen zolang je het gewoon consistent opzoekt. Google en wiki zijn zo gewillig wat dit betreft. Vragen aan andere helpt overigens ook ;)

En als je er echt niet uit komt zijn wij er nog! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Anoriel schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:08:
[...]

Hoe makkelijk/moeilijk LOL is, is heel afhankelijk van vorige games die je hebt gespeeld. LOL is meer een "Easy to learn, hard to master". Starcraft is bijvoorbeeld meer een "Hard to learn, hard to master". Ik kan me voorstellen dat je als je geen vorige real time strategy/moba ervaring hebt LOL best even wennen is. Het enige wat je hier aan kunt doen is gamen, gamen en gamen....

Top of my head kan ik wel wat tips meegeven die het voor mij heel snel heel begrijpelijk/makkelijk hebben gemaakt.

- Speel ARAM. Hier heb je constant 5 enemy heroes "in your face" en speel je zelf ook een willekeurige hero. Dit is DE manier om z.s.m. champions + abilities te leren/begrijpen.

- Guides guides guides! Gebruik guides niet alleen voor je eigen champions maar pak ook eens een guide (als je in loading/eerste minuut van de game zit) erbij wanneer je tegen een enemy laner/jungler moet spelen die je niet goed begrijpt/kent.

- Wil alles weten! Qua termen kan je alles heel snel in de smiezen krijgen zolang je het gewoon consistent opzoekt. Google en wiki zijn zo gewillig wat dit betreft. Vragen aan andere helpt overigens ook ;)

En als je er echt niet uit komt zijn wij er nog! :>
Ik ben het gaan spelen omdat een vriend van me het erg fanatiek speelt en we een LAN gingen doen en ook LoL wilde spelen. Hebben toen 4v4 Aram gedaan met zijn alle. Dat was erg tof want alleen hij en nog iemand konden het spel echt goed dus hadden we gewoon 2 teams met elk een soort leader en een paar noobs :P

Ik ben nooit echt fan van die RTS en RPGs geweest dus dit was erg wennen inderdaad. Geef mij maar simpele shooters :)

Moet die guides misschien meer gaan checken inderdaad, sta vaak tegenover iemand en weet ik gewoon niet wat hij kan.

Ik gebruik de ping tools nu wel veel meer en dat helpt erg goed, maar mijn teammates doen dat vaak weer niet wat beetje jammer is. Af en toe posten ze dan 'ss' in de chat, nog niet opgezocht wat het betekent eigelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoriel
Hou je vast, komt ie dan.......

miSSing. Wat een anticlimax hae? 8)

Blijf vooral pingen. Ook al doet de rest het niet, het is een super goede gewoonte om aan te leren.

Neem gewoon lekker de tijd om je ding te doen. Enjoy the game. Probeer alle lanes/jungle/support. Er komt een moment wanneer je gaat doorkrijgen wat je het liefst doet. Dan ga je champions zoeken die bij die rol passen, krijg je vanzelf een favoriete champion waar je "van nature" goed mee bent en meestal ga je die dan ook willen masteren. Dan ga je vanzelf alles willen opzoeken, waarom item A wel goed is, item B niet...etc..etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
MonkeySleeve schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:14:
[...]

Ik ben het gaan spelen omdat een vriend van me het erg fanatiek speelt en we een LAN gingen doen en ook LoL wilde spelen. Hebben toen 4v4 Aram gedaan met zijn alle. Dat was erg tof want alleen hij en nog iemand konden het spel echt goed dus hadden we gewoon 2 teams met elk een soort leader en een paar noobs :P

Ik ben nooit echt fan van die RTS en RPGs geweest dus dit was erg wennen inderdaad. Geef mij maar simpele shooters :)

Moet die guides misschien meer gaan checken inderdaad, sta vaak tegenover iemand en weet ik gewoon niet wat hij kan.

Ik gebruik de ping tools nu wel veel meer en dat helpt erg goed, maar mijn teammates doen dat vaak weer niet wat beetje jammer is. Af en toe posten ze dan 'ss' in de chat, nog niet opgezocht wat het betekent eigelijk :P
Nog een tip: Zorg steeds dat je alle 10 de Free Champions in de week speelt. Dan weet je meteen wat ze kunnen en wat vooral wat niet. Ook leer je op die manier welke champions makkelijk zijn voor je.
Je vindt nu bijvoorbeeld Yi leuk, waarschijnlijk omdat hij zo makkelijk kills maakt, wanneer je wat langer speelt ga je merken dat een game die je met 0 kills maar 30 assists afsluit ook heel leuk kan zijn.

Daarom is het misschien leuk om bijvoorbeeld Garen eens te proberen. Hele makkelijke champ, lekker tanky zeker na wat (tank)items. Dan heb je een wat grotere foutmarge.

En vergeet niet; na een aantal games heeft 'het systeem' door op welk niveau je zit, en wordt je dus geplaatst tegenover wat gelijkwaardige tegenstanders zouden moeten zijn. De eerste paar levels geld dit niet omdat: 1. Het systeem je nog niet genoeg kent en 2. je een hoop zogenaamde "smurfs" tegenkomt (oftewel ervaren spelers met een vers account).
Dat laatste is ververlend, maar je leert er wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoriel
Nog een paar relatief makkelijk heroes. Diana, Ryze en Leona. Ik noem deze drie nu omdat zij in de (nieuwe) wekelijkse rotatie zitten. Garen zit er overigens ook in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Ik heb de functies van de pijltoetsen(camera verplaatsen) onder s z x en c gezet zodat ik makkelijk over het veld kan scrollen. Vind het niet fijn om mijn muis hiervoor te gebruiken behalve om even snel ergens op de map te klikken :P Ben ik de enige die dit zo doet?
Ero-Sensei schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:29:
[...]

Nog een tip: Zorg steeds dat je alle 10 de Free Champions in de week speelt. Dan weet je meteen wat ze kunnen en wat vooral wat niet. Ook leer je op die manier welke champions makkelijk zijn voor je.
Je vindt nu bijvoorbeeld Yi leuk, waarschijnlijk omdat hij zo makkelijk kills maakt, wanneer je wat langer speelt ga je merken dat een game die je met 0 kills maar 30 assists afsluit ook heel leuk kan zijn.

Daarom is het misschien leuk om bijvoorbeeld Garen eens te proberen. Hele makkelijke champ, lekker tanky zeker na wat (tank)items. Dan heb je een wat grotere foutmarge.

En vergeet niet; na een aantal games heeft 'het systeem' door op welk niveau je zit, en wordt je dus geplaatst tegenover wat gelijkwaardige tegenstanders zouden moeten zijn. De eerste paar levels geld dit niet omdat: 1. Het systeem je nog niet genoeg kent en 2. je een hoop zogenaamde "smurfs" tegenkomt (oftewel ervaren spelers met een vers account).
Dat laatste is ververlend, maar je leert er wel van.
Vind Yi leuk omdat hij inderdaad redelijk makkelijk kills maakt maar een assist vind ik inderdaad ook prima. De Q is handig om te initialiseren, dan de E om true damage te doen, als het te druk wordt de aandacht trekken en mijn W gebruiken en als ze dan eindelijk wegrennen mijn R om ze toch nog af te maken O+

Ik ben ranged champs gewend dus vind melee champs nog lastig, zeker wanneer ik tegenover een ranged tegenstander sta. Zij kunnen mij veel makkelijker poken dan. Master Yi zijn Q is daarvoor een mooie compensatie.
Anoriel schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:20:
Hou je vast, komt ie dan.......

miSSing. Wat een anticlimax hae? 8)

Blijf vooral pingen. Ook al doet de rest het niet, het is een super goede gewoonte om aan te leren.

Neem gewoon lekker de tijd om je ding te doen. Enjoy the game. Probeer alle lanes/jungle/support. Er komt een moment wanneer je gaat doorkrijgen wat je het liefst doet. Dan ga je champions zoeken die bij die rol passen, krijg je vanzelf een favoriete champion waar je "van nature" goed mee bent en meestal ga je die dan ook willen masteren. Dan ga je vanzelf alles willen opzoeken, waarom item A wel goed is, item B niet...etc..etc.
Dat is inderdaad een anticlimax zeg :lol: Is dus gewoon enemy missing, waarom dan niet pingen? Dat gaat veel sneller naar mijn idee :P

Ben nu lekker met Master Yi aan het experimenteren. Heb een fijne build maar ben verschillende items aan het kijken die ik het begin koop. Zo wordt bij de build de Brutalizer aangeraden en daarna die Ghost blade. Maar een Static Shiv leek me ook wel fijn om minions te farmen. Of de Vamperic scepter om weer snel health terug te krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door MonkeySleeve op 02-01-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoriel
MonkeySleeve schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:23:
Dat is inderdaad een anticlimax zeg :lol: Is dus gewoon enemy missing, waarom dan niet pingen? Dat gaat veel sneller naar mijn idee :P

Ben nu lekker met Master Yi aan het experimenteren. Heb een fijne build maar ben verschillende items aan het kijken die ik het begin koop. Zo wordt bij de build de Brutalizer aangeraden en daarna die Ghost blade. Maar een Static Shiv leek me ook wel fijn om minions te farmen. Of de Vamperic scepter om weer snel health terug te krijgen.
Pingen is makkelijker EN duidelijker (SS typen maakt geen geluid, ping wel, trekt aandacht). Dus blijven pingen kerel!

Omtrent Yi kan ik je niet echt een passend advies geven. Ben zelf vooral van de Supports en Junglers (voor top/mid/adc kan ik maar 3 champions redelijk goed spelen; Yi is niet een van deze champions).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Anoriel schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:30:
[...]

Pingen is makkelijker EN duidelijker (SS typen maakt geen geluid, ping wel, trekt aandacht). Dus blijven pingen kerel!

Omtrent Yi kan ik je niet echt een passend advies geven. Ben zelf vooral van de Supports en Junglers (voor top/mid/adc kan ik maar 3 champions redelijk goed spelen; Yi is niet een van deze champions).
Ik speel eigelijk geen 5v5 meer, vind het te gefocused om die set van 1 top, 1 mid, 2 bot en 1 jungler. Wil gewoon zelf mijn ding doen. Tevens duurt het zo faking lang al dat lopen. Helemaal gek werd ik er van.

Speel nu meer 3v3 en dan heen en weer lopen tussen de 2 lanes en mijn teammates helpen wanneer het nodig is. 2v2 vind ik ook wel tof maar durf er vaak niet in te springen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:58
MonkeySleeve schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:23:
Ik heb de functies van de pijltoetsen(camera verplaatsen) onder s z x en c gezet zodat ik makkelijk over het veld kan scrollen. Vind het niet fijn om mijn muis hiervoor te gebruiken behalve om even snel ergens op de map te klikken :P Ben ik de enige die dit zo doet?

[...]
Vind Yi leuk omdat hij inderdaad redelijk makkelijk kills maakt maar een assist vind ik inderdaad ook prima. De Q is handig om te initialiseren, dan de E om true damage te doen, als het te druk wordt de aandacht trekken en mijn W gebruiken en als ze dan eindelijk wegrennen mijn R om ze toch nog af te maken O+

Ik ben ranged champs gewend dus vind melee champs nog lastig, zeker wanneer ik tegenover een ranged tegenstander sta. Zij kunnen mij veel makkelijker poken dan. Master Yi zijn Q is daarvoor een mooie compensatie.

[...]

Volgens mij is dat ss een gewenning vanuit DOTA van wat ik heb begrepen, het is om en om sommige pingen sommige doen de 'ss' methode.

Ik had hetzelfde toen ik met LoL begon, ik was ook meer gewend aan ranged champs, maar je zal er achter komen dat het leven van ranged champs niet makkelijker is naarmate je verder in het spel komt, vaak ben je de target en je moet nog meer letten op je last hitting en uiteindelijk het team carryen.

Over Master Yi, items die attack damage/critical strike/attack speed geven doen het goed, daar komt de Statikk shiv en Infinity edge goed van pas.

Voor wat sustain kan je de Blade of the Ruined King erbij doen (zit Vampiric scepter in).

Maar builds blijven situational, Yi wordt al snel geshutdowned bij heavy cc (crowd control), dus daar kan je een build op aanpassen.

Je zou ook de nieuwe Champ Yasuo kunnen proberen, die heeft wel wat weg van Master Yi, kwa builds komen ze wel aardig overeen.

Voor builds kan je hier kijken
http://www.lolking.net/
http://www.probuilds.net/champions/MasterYi

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoriel
Solomid.net en Mobafire.com zijn er ook nog.

Mobafire.com wordt de laatste tijd beter maar lange tijd werd het door velen beschouwd als "De plek waar ik kijk als ik wil weten hoe ik een champion NIET moet bouwen".

Persoonlijk heb ik het meeste vertrouwen in 2 eerder genoemde websites en solomid.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha duidelijk de achtergrond van een fps speler ;-)
Dat had ik ook. Vond het wat traag wat betreft actie in het begin. Maar zodra je een beetje de nuances van het spel begint door te krijgen dan wordt 5v5 uitdagender en (voor mij iig) leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Het is voornamelijk de mechanics van iedere champ.

In het begin wist ik niet hoe bijv. Kha'zix werkte, dus begreep al helemaal niet dat die door zijn passive alsnog een fight kon winnen als die zelf op 25% hp zat en ik 100% bijv.

PASSIVE: Kha'Zix marks enemies that are isolated from their allies.
ACTIVE: Kha'Zix slashes, dealing physical damage to a single enemy. If the target was isolated, the damage dealt is increased by 45%.

En m toen zelf spelen ging echt slecht :+ snapte er niks van, nu geen probleem, maar zijn mechanics door hebben en weten welke abilities evolven dat duurde wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve

MonkeySleeve

Turismo schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:43:
[...]

Volgens mij is dat ss een gewenning vanuit DOTA van wat ik heb begrepen, het is om en om sommige pingen sommige doen de 'ss' methode.

Ik had hetzelfde toen ik met LoL begon, ik was ook meer gewend aan ranged champs, maar je zal er achter komen dat het leven van ranged champs niet makkelijker is naarmate je verder in het spel komt, vaak ben je de target en je moet nog meer letten op je last hitting en uiteindelijk het team carryen.

Over Master Yi, items die attack damage/critical strike/attack speed geven doen het goed, daar komt de Statikk shiv en Infinity edge goed van pas.

Voor wat sustain kan je de Blade of the Ruined King erbij doen (zit Vampiric scepter in).

Maar builds blijven situational, Yi wordt al snel geshutdowned bij heavy cc (crowd control), dus daar kan je een build op aanpassen.

Je zou ook de nieuwe Champ Yasuo kunnen proberen, die heeft wel wat weg van Master Yi, kwa builds komen ze wel aardig overeen.

Voor builds kan je hier kijken
http://www.lolking.net/
http://www.probuilds.net/champions/MasterYi
Die kocht ik ook inderdaad, moest toen alleen nog wennen dat ik items ook kon gebruiken. :P

Ik zoek meestal in google naar <champ name> build. Zo kom ik eigelijk altijd bij Mobafire.com uit :P

Ik heb tevens ook heel vaak dat ik gewoon in de chaos mijn muis of poppetje kwijt ben. Vooral wanneer we allemaal gezellig bij elkaar staan en iedereen zijn abilities gebruikt. Soms echt geen idee wat er gebeurt :P

[ Voor 11% gewijzigd door MonkeySleeve op 02-01-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Herkenbaar, ik denk dat je niet de enige bent die daar last van heeft.
Wat een beetje helpt (voor mij in ieder geval) is colorblind mode aan te zetten in de opties.

Hierdoor verandert de groene healthbar van jou naar geel, ik heb er hierdoor minder last van mijn poppetje kwijt te zijn.

Moet je Zed maar eens gaan spelen, dat kan nogal chaotisch aanvoelen dat je gewoon niet meer weet waar je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 14:24:
Herkenbaar, ik denk dat je niet de enige bent die daar last van heeft.
Wat een beetje helpt (voor mij in ieder geval) is colorblind mode aan te zetten in de opties.

Hierdoor verandert de groene healthbar van jou naar geel, ik heb er hierdoor minder last van mijn poppetje kwijt te zijn.

Moet je Zed maar eens gaan spelen, dat kan nogal chaotisch aanvoelen dat je gewoon niet meer weet waar je bent.
Gewoon spatie rammen als je jezelf even kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Turismo schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:43:
[...]

Die fancy ("smart") pings bestaan nog niet zo lang. Een jaar geleden o.i.d. had je alleen Alert en Retreat (G en V hotkeys). Toen was het vaak alert ping + iets van SS in chat.

Een goede manier om een champion zijn skills te oefenen vind ik trouwens ook Dominion. Aangezien je daar een stuk sneller levelt en het constant om gevechten draait. Nieuwe champions oefen ik daar dan ook eerst. Maar bij mij gaat het dan wel puur om hoe de mechanics van die champion werken.
Bij ARAM heb je geen controle over welke champion je krijgt en het is vaak allemaal toch op een kluitje vechten. En AI tegenstanders doen te weinig moeite om bijvoorbeeld je skills te dodgen.

[ Voor 34% gewijzigd door Thormodo op 02-01-2014 14:52 ]

Pagina: 1 ... 127 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.