Waarom bouwen mensen Iceborn op Ez tegen een team met instant gapclosers en abilities die slow doorbreken? Is er iets wat ik mis aan Iceborn?
De servers hebben wat probleempjes... Kreeg Unknown error toen ik een game probeerde te joinen, toen ik de client restartte (sluiten kostte al veel tijd) kreeg ik eerst dat de server busy was, en nu zit ik in een wachtrij.
Dan wil je juist ze zoveel mogelijk slowen, en in een poke fase blijven.
Get use to it. Sorry dat ik het zeg maar EU netwerk is a piece of shit.Skyclad schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 22:01:
De servers hebben wat probleempjes... Kreeg Unknown error toen ik een game probeerde te joinen, toen ik de client restartte (sluiten kostte al veel tijd) kreeg ik eerst dat de server busy was, en nu zit ik in een wachtrij.
Gemiddeld elke week wel problemen. Lijkt wel de fyra
http://forums.euw.leagueo...ard/announcement.php?f=10
En zojuist een emergency maintenance window estimated restart time : 4 hours
En zojuist een emergency maintenance window estimated restart time : 4 hours
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Lol, zag het, zat net in een game. Dacht dat het aan mijn internet lag, maar nee hoor het zal Riot wel eens niet zijn.
Ooit gehoord dat de hele client en adobe air protocol enorm crap gebouwd zijn en dat het hele zooitje continue op instorten staat.
Ooit gehoord dat de hele client en adobe air protocol enorm crap gebouwd zijn en dat het hele zooitje continue op instorten staat.
Whahaha nadat de forums geflood werden met posts van boze spelers hebben ze de forums ook maar offline gehaald, en even for the record de forum servers staan volledig los van de game servers
Oh the irony
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Zojuist Battle of the Atlantic gekeken en vond het leuk om er wat over te schrijven en er wat slap over te ouwehoeren. Geen uitgebreide analyse oid, meer gewoon een read-up als je geen tijd/zin hebt om de matches te kijken. Mocht je de uitslagen etc. niet willen weten: het staat in een spoiler hieronder.
spoiler:
Battle of the Atlantic: CLG vs ATN
- Tanky champ meta met name dankzij nieuwe defensive masteries: Mundo en Olaf zijn met name populair want zij kunnen extreem tanky bouwen en toch flinke damage doen. Hebben dankzij Mundo ult en Olaf W bovendien extra goede synergy met defensive masteries voor health regen
- CLG maakt potentie wederom niet waar. Doublelift underwhelming en split pushen met AD carry is niet effectief. Beter: top laner met waveclear en teleport. Daardoor kun je als iemand in de 4v5 gecaught wordt alsnog de fight omkeren. Dexter was 'ok' maar had weinig ondersteuning vanuit team. Nien wederom niet indrukwekkend (en af en toe tunnelvisie)
- Bij ATN maakte Kerp indruk door Link consequent te verslaan en een aantal goede plays. Verder had jungler Aranea een erg goede presence vanuit de jungle met goede ganks waardoor de lanes konden snowballen. Hij is echt een heleboel verbeterd sinds hij bij SK weg is, daar vond ik hem (zelfs in dat team) de slechtste speler destijds.
EG vs DTG
Game 1:
Krepo draait verliezende lane om met goede leona engages vanaf level 6. EG is veel beter met de calls door Mundo vanaf het begin te shutdownen en doordat Riven effectiever was dan Mundo met de teleport (counter)ganks. Robertxlee goed in early laning maar een beetje overconfident en matige positioning. Overrated AD carry aangezien hij in NA de hemel in geprezen wordt en uiteindelijk minder impact heeft dan een van de (imo) mindere EU ad carries. Brokenshard maakt af en toe briljante plays (baron steals en aardige ganks) en faalt af en toe hard (dash in muur, onnodige kill aan Pobelter gegeven toen hij mid overnam). Uiteindelijk wint EG doordat ze wat minder fouten maken en geduldig in de stijl zoals we van hun tijd in CLG.EU gewend waren uiteindelijk de game af.
Game 2:
Brokenshard dood aan red buff, lol. Lijkt wat nerveus met rare fouten af en toe, ook later in de game. EG eigenlijk vanaf begin niet in de problemen geweest behalve dat ze 2 early towers weg gaven door wat passief spel. Pobelter had wel flinke gold lead (farm) op Arthelons Orianna mede dankzij een blue steal en samen met een early dragon had EG ondanks de verloren towers toch de gold lead. Westrice bait zijn team in 3 deaths en geeft EG groot voordeel na 18 minuten. Daarna bij een EG poging tot steal op red buff een 3v1 trade voor DTG om ze terug de game in te brengen. Vervolgens gaat EG in de jungle campen om wat kills op te pakken en pakt langzaam controle, neemt flinke gold lead en vervolgens ook objective lead. Epic baron steal van Ziggs op een desperation baron attempt van DTG aan het einde en GG.
Game 3:
Vanaf het begin eigenlijk een stomp. Geen enkel moment was DTG in de game. Kwam waarschijnlijk mede doordat ze aangeslagen waren door de 0-2 achterstand, maar ze laten zien waarom ze overrated zijn in NA. Westrice heeft een te kleine champion pool en past zich niet goed aan aan de meta, positioning van Robertlee is matig, Arthelon legt het consequent af tegen Pobelter en de jungler Brokenshard wisselt goede momenten af met hele domme fouten. Hun support vond ik wel redelijk solide. 3-0 voor EG was geen toeval of geluk, ze zijn gewoon echt een stukje beter.
EG in LCS:
- De EU EG members Snoopeh, Krepo en Yellowpete deden het allen erg goed. Snoopeh erg sterk op Olaf, Krepo draait regelmatig een early game disadvantage in bot lane om met goede engages en was ook in de teamfights erg sterk met een aantal goede engages en clutch plays. Yellowpete maakte de minst goede indruk door steeds achter te komen early game maar heeft wel superieure positioning en speelt erg safe waardoor hij weinig dood gaat en lategame vaak meer damage in teamfights doet dan de enemy ad carry.
- Pobelter lijkt erg talentvol. Zal af en toe tilten door zijn zeer aggressieve speelstijl, maar kan ook games winnen voor zijn team. Een soort Reginald in zijn betere dagen. Ben benieuwd hoe hij het tegen de betere mid laners uit NA gaat doen, alhoewel dat er niet gek veel zijn. EU is wat dat betreft ruimer bedeeld in het talent op mid.
- Innox erg solide op top lane. Won zijn lane steeds en had een aantal goede teleports om teamfights om te draaien.
- Denk dat EG mee moet kunnen strijden voor een plek in de top 3 in NA. Ik schat ze hoger in dan XDG en denk dat zij samen met TSM en C9 het sterkste team zijn.
- Tanky champ meta met name dankzij nieuwe defensive masteries: Mundo en Olaf zijn met name populair want zij kunnen extreem tanky bouwen en toch flinke damage doen. Hebben dankzij Mundo ult en Olaf W bovendien extra goede synergy met defensive masteries voor health regen
- CLG maakt potentie wederom niet waar. Doublelift underwhelming en split pushen met AD carry is niet effectief. Beter: top laner met waveclear en teleport. Daardoor kun je als iemand in de 4v5 gecaught wordt alsnog de fight omkeren. Dexter was 'ok' maar had weinig ondersteuning vanuit team. Nien wederom niet indrukwekkend (en af en toe tunnelvisie)
- Bij ATN maakte Kerp indruk door Link consequent te verslaan en een aantal goede plays. Verder had jungler Aranea een erg goede presence vanuit de jungle met goede ganks waardoor de lanes konden snowballen. Hij is echt een heleboel verbeterd sinds hij bij SK weg is, daar vond ik hem (zelfs in dat team) de slechtste speler destijds.
EG vs DTG
Game 1:
Krepo draait verliezende lane om met goede leona engages vanaf level 6. EG is veel beter met de calls door Mundo vanaf het begin te shutdownen en doordat Riven effectiever was dan Mundo met de teleport (counter)ganks. Robertxlee goed in early laning maar een beetje overconfident en matige positioning. Overrated AD carry aangezien hij in NA de hemel in geprezen wordt en uiteindelijk minder impact heeft dan een van de (imo) mindere EU ad carries. Brokenshard maakt af en toe briljante plays (baron steals en aardige ganks) en faalt af en toe hard (dash in muur, onnodige kill aan Pobelter gegeven toen hij mid overnam). Uiteindelijk wint EG doordat ze wat minder fouten maken en geduldig in de stijl zoals we van hun tijd in CLG.EU gewend waren uiteindelijk de game af.
Game 2:
Brokenshard dood aan red buff, lol. Lijkt wat nerveus met rare fouten af en toe, ook later in de game. EG eigenlijk vanaf begin niet in de problemen geweest behalve dat ze 2 early towers weg gaven door wat passief spel. Pobelter had wel flinke gold lead (farm) op Arthelons Orianna mede dankzij een blue steal en samen met een early dragon had EG ondanks de verloren towers toch de gold lead. Westrice bait zijn team in 3 deaths en geeft EG groot voordeel na 18 minuten. Daarna bij een EG poging tot steal op red buff een 3v1 trade voor DTG om ze terug de game in te brengen. Vervolgens gaat EG in de jungle campen om wat kills op te pakken en pakt langzaam controle, neemt flinke gold lead en vervolgens ook objective lead. Epic baron steal van Ziggs op een desperation baron attempt van DTG aan het einde en GG.
Game 3:
Vanaf het begin eigenlijk een stomp. Geen enkel moment was DTG in de game. Kwam waarschijnlijk mede doordat ze aangeslagen waren door de 0-2 achterstand, maar ze laten zien waarom ze overrated zijn in NA. Westrice heeft een te kleine champion pool en past zich niet goed aan aan de meta, positioning van Robertlee is matig, Arthelon legt het consequent af tegen Pobelter en de jungler Brokenshard wisselt goede momenten af met hele domme fouten. Hun support vond ik wel redelijk solide. 3-0 voor EG was geen toeval of geluk, ze zijn gewoon echt een stukje beter.
EG in LCS:
- De EU EG members Snoopeh, Krepo en Yellowpete deden het allen erg goed. Snoopeh erg sterk op Olaf, Krepo draait regelmatig een early game disadvantage in bot lane om met goede engages en was ook in de teamfights erg sterk met een aantal goede engages en clutch plays. Yellowpete maakte de minst goede indruk door steeds achter te komen early game maar heeft wel superieure positioning en speelt erg safe waardoor hij weinig dood gaat en lategame vaak meer damage in teamfights doet dan de enemy ad carry.
- Pobelter lijkt erg talentvol. Zal af en toe tilten door zijn zeer aggressieve speelstijl, maar kan ook games winnen voor zijn team. Een soort Reginald in zijn betere dagen. Ben benieuwd hoe hij het tegen de betere mid laners uit NA gaat doen, alhoewel dat er niet gek veel zijn. EU is wat dat betreft ruimer bedeeld in het talent op mid.
- Innox erg solide op top lane. Won zijn lane steeds en had een aantal goede teleports om teamfights om te draaien.
- Denk dat EG mee moet kunnen strijden voor een plek in de top 3 in NA. Ik schat ze hoger in dan XDG en denk dat zij samen met TSM en C9 het sterkste team zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Vicarious op 21-12-2013 02:16 ]
Vicariously I live while the whole world dies
Mooi samengevat.. Maar die banns van hun in game 3 sloegen echt alles...
Verwijderd
Waarschijnlijk een Ez die dacht dat Blue Build nog viable was ofzo. (Manamune, Iceborn, Froz Heart, CDR Boots, SotlE)Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 21:28:
Waarom bouwen mensen Iceborn op Ez tegen een team met instant gapclosers en abilities die slow doorbreken? Is er iets wat ik mis aan Iceborn?
Zeker, ik verloor met hem omdat ik stom speelde tegen een wukong maar hij ging wel goed qua CS en omdat je zoveel pushed krijgt de enemies turret veel damageVerwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 10:47:
Lol, Malz is volgens mij de sterkste 1v1 character. Kun je gewoon bijna niet eruit farmen of 1v1en
Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah
Verwijderd
Viable tegen wat? Teams met 0 defensive items?Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 10:32:
[...]
Waarschijnlijk een Ez die dacht dat Blue Build nog viable was ofzo. (Manamune, Iceborn, Froz Heart, CDR Boots, SotlE)
Verwijderd
Vraag me alsjeblieft niet om de gedachtegang van de gemiddelde solo queuer proberen te begrijpen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 23:57:
[...]
Viable tegen wat? Teams met 0 defensive items?
De Last Whisper stond er niet bij, waardoor de build nogal vreemd leek. Daarnaast werd Frozen Heart volgens mij weinig gebouwd. Eerder een Blade of the Ruined King of anders een BT (als je snel goud had).Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:46:
[...]
Vraag me alsjeblieft niet om de gedachtegang van de gemiddelde solo queuer proberen te begrijpen.
Maar veel van die items zijn dus inmiddels generfed, waardoor die build niet echt viable meer is.
http://www.lolking.net/guides/129959
[ Voor 10% gewijzigd door Thormodo op 22-12-2013 20:00 ]
Verwijderd
Afaik was Botrk er toen nog niet. En Frozen Heart was core in die build vanwege Ez E, die toen ook Aspd slowde. Dus je kreeg een dubbele Aspd slow en werd zo een anti-carry.Thormodo schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:53:
[...]
De Last Whisper stond er niet bij, waardoor de build nogal vreemd leek. Daarnaast werd Frozen Heart volgens mij weinig gebouwd. Eerder een Blade of the Ruined King of anders een BT (als je snel goud had).
Maar veel van die items zijn dus inmiddels generfed, waardoor die build niet echt viable meer is.
http://www.lolking.net/guides/129959
Dat was zijn W toch? E is die blink, W is die weak-ass gele mystic shot.Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:55:
[...]
Afaik was Botrk er toen nog niet. En Frozen Heart was core in die build vanwege Ez E, die toen ook Aspd slowde. Dus je kreeg een dubbele Aspd slow en werd zo een anti-carry.
Precies. ik zou liever zien dat ze die skill eens aanpassen, of AD scaling of gewoon iets anders van maken, iets van een passive/active skill of iets dergelijks.Vicarious schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:00:
[...]
Dat was zijn W toch? E is die blink, W is die weak-ass gele mystic shot.
Ondanks dat deze post enkele pagina's geleden was en de discussie inmiddels al wel gevoerd is, wil ik je bij deze hartelijk uitnodigen om eens kennis te maken met mijn laser. Viktor is één van de mid's die ik de laatste tijd het meeste speel en hoewel mijn mening niet geheel representatief is voor de gehele player base vind ik hem verre van unbalanced.Martin0 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:37:
ben niet zo zeer aan het bashen op xerath of viktor, ze zijn op het moment gewoon unballanced
Hij is niet makkelijk, integendeel; mis je je stun ben je zo goed als dood, maar zijn damage (rode augment en laseren maar) is best eng, zeker in early/mid game. Naarmate de game vordert val je wel enigszins af en word je ook beperkt doordat je een itemslot minder hebt, maar overall vind ik hem alles behalve unbalanced. Dat er champions zijn die beter zijn, soit..
Echter heb ik mijn (tijdelijke) nieuwe favoriete champion gevonden; Zac. Heb hem bij release direct gekocht (wat moet je anders met al die ip
Tot slot; vanavond maar weer eens een paar got games spelen? Het is voor mij weer een paar dagen geleden
[ Voor 7% gewijzigd door Jaap. op 23-12-2013 10:21 ]
goed plan, ik doe wel mee!JapieTalent schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:18:
[...]
Ondanks dat deze post enkele pagina's geleden was en de discussie inmiddels al wel gevoerd is, wil ik je bij deze hartelijk uitnodigen om eens kennis te maken met mijn laser. Viktor is één van de mid's die ik de laatste tijd het meeste speel en hoewel mijn mening niet geheel representatief is voor de gehele player base vind ik hem verre van unbalanced.
Hij is niet makkelijk, integendeel; mis je je stun ben je zo goed als dood, maar zijn damage (rode augment en laseren maar) is best eng, zeker in early/mid game. Naarmate de game vordert val je wel enigszins af en word je ook beperkt doordat je een itemslot minder hebt, maar overall vind ik hem alles behalve unbalanced. Dat er champions zijn die beter zijn, soit..
Echter heb ik mijn (tijdelijke) nieuwe favoriete champion gevonden; Zac. Heb hem bij release direct gekocht (wat moet je anders met al die ip) maar eigenlijk nooit echt goed geprobeerd. Jungle is sowieso niet mijn favoriete rol en die mijd ik ook liever, maar afgelopen week toch de challenge maar eens aangegaan en het bevalt eigenlijk boven verwachting goed. Redelijke clear snelheid door aoe attacks (wordt beter na afronding sunfire), goede mobility door je jump, beefy en onverwacht leuk om te spelen. Heb hem ook 1 game top gespeeld tegen Riven, vanwege miscommunicatie; maar dat was vanaf level 4 toch wel afzien. Heb zelf nog niet echt grote duidelijke nadelen gevonden (als jungler! Als top kan je hem redelijk dwarszitten door de 'blobs' te vernietigen), toch zie ik hem niet vaak in games, terwijl ik hem toch als heel erg irritant heb ervaren om tegen te spelen. Hoe kan dit? Zie ik iets over het hoofd?
Tot slot; vanavond maar weer eens een paar got games spelen? Het is voor mij weer een paar dagen geleden
Iemand trouwens al die 1v1 dingen gedaan? tot nu toe sta ik op 10w/3l ongeveer. snelste win was in 53 seconden, als olaf tegen ashe. infinite axes!
Gisteren een game met Kayle gespeeld, meteen een quadra gehaald. Wat een beest is dat end game zeg 
Enemy team had geen inhib en wij deden na een ace baron. Ik vond het useless mid te gaan want daar was de inhib toch weg dus besluit bot te gaan en vraag mijn team mee te komen. Zij zijn eigenwijs en gaan 4 vs 5 mid vechten. Ik sprinten als een gek naar het midden, onze carry en jungler waren al dood en enemy team had een dode jungler en een fed aatrox nog op half hp, de rest full HP.
Als eerst mordekaiser gefocust aangezien die onze fed tristana bij zich had met zijn ult, die was met een half shield in 3 hits dood. Daarna aatrox met 2 hits neergehaald die op half hp zat en geen passive meer had. Caitlyn 2 shot en Janna was dood na 1 hit en wat AoE damage van mijn E die ik op andere deed.
Mijn eigen rot gelache toen dat gebeurd, stond zelf versteld van de damage die ik op dat moment deed zeg
Vind Kayle early game niet sterk, mid game begint het wat te gaan maar ik merk wel dat je het echt van je end game damage moet hebben.
Enemy team had geen inhib en wij deden na een ace baron. Ik vond het useless mid te gaan want daar was de inhib toch weg dus besluit bot te gaan en vraag mijn team mee te komen. Zij zijn eigenwijs en gaan 4 vs 5 mid vechten. Ik sprinten als een gek naar het midden, onze carry en jungler waren al dood en enemy team had een dode jungler en een fed aatrox nog op half hp, de rest full HP.
Als eerst mordekaiser gefocust aangezien die onze fed tristana bij zich had met zijn ult, die was met een half shield in 3 hits dood. Daarna aatrox met 2 hits neergehaald die op half hp zat en geen passive meer had. Caitlyn 2 shot en Janna was dood na 1 hit en wat AoE damage van mijn E die ik op andere deed.
Mijn eigen rot gelache toen dat gebeurd, stond zelf versteld van de damage die ik op dat moment deed zeg
Vind Kayle early game niet sterk, mid game begint het wat te gaan maar ik merk wel dat je het echt van je end game damage moet hebben.
Zac heeft een paar minor nerfs gehad (geen tenacity meer op ult, damage iets minder en blob pickup range verkleind) en vervolgens zag de pro scene betere alternatieven. Wij, schapen die we zijn, doen daar vervolgens vrolijk aan mee. Zac is nog steeds een prima champion in de jungle.JapieTalent schreef op maandag 23 december 2013 @ 10:18:
[...]
Ondanks dat deze post enkele pagina's geleden was en de discussie inmiddels al wel gevoerd is, wil ik je bij deze hartelijk uitnodigen om eens kennis te maken met mijn laser. Viktor is één van de mid's die ik de laatste tijd het meeste speel en hoewel mijn mening niet geheel representatief is voor de gehele player base vind ik hem verre van unbalanced.
Echter heb ik mijn (tijdelijke) nieuwe favoriete champion gevonden; Zac. Heb hem bij release direct gekocht (wat moet je anders met al die ip) maar eigenlijk nooit echt goed geprobeerd. Jungle is sowieso niet mijn favoriete rol en die mijd ik ook liever, maar afgelopen week toch de challenge maar eens aangegaan en het bevalt eigenlijk boven verwachting goed. Redelijke clear snelheid door aoe attacks (wordt beter na afronding sunfire), goede mobility door je jump, beefy en onverwacht leuk om te spelen. Heb hem ook 1 game top gespeeld tegen Riven, vanwege miscommunicatie; maar dat was vanaf level 4 toch wel afzien. Heb zelf nog niet echt grote duidelijke nadelen gevonden (als jungler! Als top kan je hem redelijk dwarszitten door de 'blobs' te vernietigen), toch zie ik hem niet vaak in games, terwijl ik hem toch als heel erg irritant heb ervaren om tegen te spelen. Hoe kan dit? Zie ik iets over het hoofd?
Ah oke, van die nerfs was ik niet op de hoogte. Hij bevalt mij in ieder geval erg prima en ben blij dat ik een solide jungler heb gevonden waarmee ik de rol nog enigszins waardeer. Blijf het lastig vinden om adequaat de juiste lane te ganken en speel liever andere lanes.Vicarious schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:42:
[...]
Zac heeft een paar minor nerfs gehad (geen tenacity meer op ult, damage iets minder en blob pickup range verkleind) en vervolgens zag de pro scene betere alternatieven. Wij, schapen die we zijn, doen daar vervolgens vrolijk aan mee. Zac is nog steeds een prima champion in de jungle.
Mijn grootste probleem is in ieder geval dat ik niet potje na potje dezelfde champion kan spelen, het gaat mij gewoon vervelen en ik moet gewoon een beetje doorwisselen. Vandaar de onwijs grote diversiteit in champions die ik speel. Voordeel is dat je ze allemaal redelijk kent, maar direct nadeel is dat je geen echt heel goed beheerst.
Verwijderd
Zac zou denk ik prima top kunnen in de huidige tank meta.
Heeft prima sustain en een goeie engage voor teamfights.
Heeft prima sustain en een goeie engage voor teamfights.
Afgelopen 2 dagen Mundo op top gespeeld, en wat een geweldige champ :-) Had weleens eerder met hem gespeeld.. Maar zodra je een giant belt hebt, ben je bijna niet meer te houden
Gisteren zelfs nog een game waar ik intent zat te feeden omdat iemand anders steeds op mijn lane stond en m'n farm afpakte, game alsnog gewonnen en ik had uiteindelijk toch nog wel m'n core items waardoor ik alsnog alles zat te tanken. Lijkt het zo of zijn de items die je nodig hebt voor Mundo gewoon niet zo duur? Want had elke match wel het gevoel alsof ik hard achter liep in farm (early/mid) maar had toch wat goede items uiteindelijk.

Mooie met Mundo is dat je de farm altijd wel inhaald, met je W en een Sunfire is het een kweste van door de waves heen lopen (gechargeerd hè).. In Season3 werdt hij volgens mij vooral als jungler gebruikt, maar ik kon nooit veilig genoeg met hem ganken. Zogauw je je Q mistte was het een verloren gank, of je moest je ult al aanzetten. Dus in S3 gebruikte ik hem ook al vak als top. Tegen sommige laners is hij vrij lastig, tegen Cho bijvoorbeeld vind ik de eerste 6 lvls erg lastig farmen. Daarna met je ult laat hem maar komen in een 1vs1, zeker wanneer ik al een paar Q pokes heb geraaktMebus schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:18:
Afgelopen 2 dagen Mundo op top gespeeld, en wat een geweldige champ :-) Had weleens eerder met hem gespeeld.. Maar zodra je een giant belt hebt, ben je bijna niet meer te houdenGisteren zelfs nog een game waar ik intent zat te feeden omdat iemand anders steeds op mijn lane stond en m'n farm afpakte, game alsnog gewonnen en ik had uiteindelijk toch nog wel m'n core items waardoor ik alsnog alles zat te tanken. Lijkt het zo of zijn de items die je nodig hebt voor Mundo gewoon niet zo duur? Want had elke match wel het gevoel alsof ik hard achter liep in farm (early/mid) maar had toch wat goede items uiteindelijk.
Die Q doet inderdaad nog wel leuke dmg, ook tegen champs die misschien al fed zijn en daardoor al best veel health hebben. De shyvana die ik tegen me had gisteren op top lane en intent zat te feeden kon ik daarna eigenlijk alsnog wel redelijk goed aan.. Paar keer een Q raken en je kan engagen :-) Alleen kunnen ignites je aanvallen nog weleens verprutsen, maar dan is het gewoon een kwestie van wachten tot je ult weer up is en dan gewoon weer erin gaan :-) Ignite zou dan toch nog op cd moeten zijn.
Verwijderd
Ik heb wel wat 2v2's gedaan en sommige combos leken echt sterk
Team ShieldClear
summoners : flash en barrier
21/0/9 en ap heavy runes (9 in utility voor biscuits en mana regen)
Morgana : goeie waveclear + haar shield en ult zijn geniaal
Janna : goeie poke en waveclear (niet 1v1 gedaan maar wel 2v2 en ap route gegaan ipv support) + geniaalste shield
deze combinatie was echt hard, razendsnelle clear en echt pushpotentieel, die twee shields hebben een nasty potentieel, kwam volledig tot uiting als we konden blijven pushen en steeds de twee relics konden oppikken, kills waren zelfs niet echt prioriteit aangezien zij vaker back moesten liepen we steeds vooruit in cs en meestal ging die toren gewoon kapot
Team It's a blast
Ziggs : goeie poke + goeie waveclear
Gragas : SUSTAIN + poke + ok waveclear, nadeel is wel melee
overal bommetjes, gragas die alleen terug moet wanneer hij dat wil en eenmaal de ults erzijn is het gg
en dan nog wel wat andere combis gedaan maar deze leken echt sterk een combinatie van poke met waveclear en wat sustain of shields, tenzij de vijand echt fouten maakt lijken de kills moeilijker om mee te winnen dan cs of toren
Team ShieldClear
Morgana : goeie waveclear + haar shield en ult zijn geniaal
Janna : goeie poke en waveclear (niet 1v1 gedaan maar wel 2v2 en ap route gegaan ipv support) + geniaalste shield
deze combinatie was echt hard, razendsnelle clear en echt pushpotentieel, die twee shields hebben een nasty potentieel, kwam volledig tot uiting als we konden blijven pushen en steeds de twee relics konden oppikken, kills waren zelfs niet echt prioriteit aangezien zij vaker back moesten liepen we steeds vooruit in cs en meestal ging die toren gewoon kapot
Team It's a blast
Ziggs : goeie poke + goeie waveclear
Gragas : SUSTAIN + poke + ok waveclear, nadeel is wel melee
overal bommetjes, gragas die alleen terug moet wanneer hij dat wil en eenmaal de ults erzijn is het gg
en dan nog wel wat andere combis gedaan maar deze leken echt sterk een combinatie van poke met waveclear en wat sustain of shields, tenzij de vijand echt fouten maakt lijken de kills moeilijker om mee te winnen dan cs of toren
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 12:40 ]
Ja Mundo moet ik nog eens uitproberen. Jammer genoeg zal ik dan eerst > 10k IP aan runes moeten besteden om hem echt goed te kunnen spelen, maar goed 
Olaf jungle bevalt me trouwens ook erg goed. Eindelijk is ie weer eens echt viable in een bepaalde rol.
Olaf jungle bevalt me trouwens ook erg goed. Eindelijk is ie weer eens echt viable in een bepaalde rol.
Verwijderd
http://www.reddit.com/r/l...r_here_it_is_sht_koreans/
"Alistar: I am bus.
Me: you're bus? what does that mean?
Alistar: I carry you. My bus is best bus in Korea. Korean bus."
Het mooiste vond ik nog wel dat hij zijn Koreaanse teammate terechtwees omdat hij de 'yank' zat af te zeiken terwijl hij zelf zijn lane aan het verliezen wasVerwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:50:
![]()
OVer Mundo: top vind ik hem een stuk sterker dan in de jungle. Ten eerste omdat zijn ganks redelijk prut zijn, ten tweede omdat je Mundo zo snel mogelijk tanky en unkillable wil hebben, en dat kost best veel gold. Liefst wil je sunfire cape en spirit visage hebben en dat zijn toch wel items die er flink in hakken, zeker als je in de jungle zit en daarvoor ook nog eens een spirit item haalt.
[ Voor 27% gewijzigd door Vicarious op 23-12-2013 12:54 ]
Verwijderd
Riven: [how long are you going to talk to this pretender?]Vicarious schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:53:
[...]
Het mooiste vond ik nog wel dat hij zijn Koreaanse teammate terechtwees omdat hij de 'yank' zat af te zeiken terwijl hij zelf zijn lane aan het verliezen was
Alistar: [i'll stop when you start winning your lane. you should start soon]
Haha ik lag dubbel in de trein!
Gewoon proberen, ik had eerst ook gespeeld met AP runes en won de lane tegen zowel Riven als Garen, heb nu inderdaad health regen runes, maar had t gevoel dat met AP runes beter ging, voor een goed oordeel ga ik t een tijdje zo spelen.Koekiemonsterr schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:45:
Ja Mundo moet ik nog eens uitproberen. Jammer genoeg zal ik dan eerst > 10k IP aan runes moeten besteden om hem echt goed te kunnen spelen, maar goed
Ik kon gewoon eindeloos in lane blijven, ze kwamen na een tijdje ook gewoon met zijn 4en om mij proberen te killen wat ook niet lukte, omdat het voor top/jungle gewoon frusterend was, aangezien ze mijn niet eens half hp kregen.
Kwam fiddle uit de jungle, fear op mij en lifedrain oeh oeh wat een damage mischien 20%, andere keer met crowstorm, zodra die fear over was ULT aan wegrennen en weer full hp terug harassen.
Het kan wel wat eentonig worden, aangezien je zoveel sustain hebt dat recallen niet eens hoeft tot lvl8, ik ga volgende keer met teleport ipv ignite, want heb het gevoel dat ik van meeste teamfight niet veel meemaak doordat ik zolang in top lane zit en teamfights mid game vaak rond dragon zitten, wat te lang lopen is.
Gisteren ook leuk in ARAM met Mundo, ik tankte alles wel weg behalve Alistar was een lastige, niet dat ik doodging, maar hem poken heeft weinig effect.
4 tegen 1, zat ik alle damage dealers in de backlane tegen te houden, zelfs met mijn HP op 5% waren ze nog bang voor me
Helaas wel verloren, en de Lux in mijn team zei ineens: Mundo you idiot, why were you not protecting me!
Waarop ik zei, hey ben geen babysitter ofzo of persoonlijke bodyguard, mischien leek het voor team alsof ik niet in team fights zat ofzo, aangezien ik vaak solo aan de frontlinie minimaal 3 zat te blocken die de meeste damage deed.
Enemy team vond dat ik een goede game had gemaakt en nam het ook voor mij op omdat zij wisten dat ik en damage dealde en hun blockte, kreeg ook 4 honors van hun, dus fu Lux.
Als Mundo, voelt het echt als, "Mundo goes where he pleases" na lvl10, cc/ults het heeft allemaal niet zoveel risico, je kan dwars door een heel enemy team walsen (zou ook stom zijn van enemy team om jou te ulten).
[ Voor 14% gewijzigd door Turismo op 23-12-2013 13:17 ]
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Ik speel Mundo nu ook met AP runes (wel MR en Armor), en dan Defensive masteries. Een tank met wat Dmg is altijd leuk, zat tegen o.a. een Caitlyn, die pakte aardig wat kills, maar mij kreeg ze maar niet dood. Hoevaak ik die niet 1vs1 gekilled heb uiteindelijk.
Was een lange game die we wel wonnen. In de score screen na de game zal die Caitlyn te flamen op haar hele team, waarop ik zei dat ze zelf ook niet slim was aangezien ze steeds door mij gekilled werd. Daar kon ze niks aan doen, omdat ze mij gewoon niet dood kreeg: ik had een Randuim en Sunfire cape en Ninja Tabi. als armor, hun Cait had géén LW én geen BOTRK, tja, dan wordt het inderdaad lastig
Mijn fullbuild op het moment is trouwens Spirit, Banshees, armor of MR boots, Sunfire cape en Randuim's. Als laatste item pak ik meestal Whit's End voor de extra MR en attack speed voor splitpush. Dit wekr tot nog toe wel, omdat ik meestal voordat ik mijn ult aan moet zetten gewoon de torens kan blijven bashen terwijl er 1 van de tegenstander op me inhakt.
Toch lijkt het me wat overkill op defensive gebied, wellicht Banshees weglaten voor wat extra dmg? Wat is jullie idee?
Was een lange game die we wel wonnen. In de score screen na de game zal die Caitlyn te flamen op haar hele team, waarop ik zei dat ze zelf ook niet slim was aangezien ze steeds door mij gekilled werd. Daar kon ze niks aan doen, omdat ze mij gewoon niet dood kreeg: ik had een Randuim en Sunfire cape en Ninja Tabi. als armor, hun Cait had géén LW én geen BOTRK, tja, dan wordt het inderdaad lastig
Mijn fullbuild op het moment is trouwens Spirit, Banshees, armor of MR boots, Sunfire cape en Randuim's. Als laatste item pak ik meestal Whit's End voor de extra MR en attack speed voor splitpush. Dit wekr tot nog toe wel, omdat ik meestal voordat ik mijn ult aan moet zetten gewoon de torens kan blijven bashen terwijl er 1 van de tegenstander op me inhakt.
Toch lijkt het me wat overkill op defensive gebied, wellicht Banshees weglaten voor wat extra dmg? Wat is jullie idee?
Mundo met AP runes is terridom,.... je enige skill die er op scaled is je W en die gebruik je vooral om waves te clearen...Ero-Sensei schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:15:
Ik speel Mundo nu ook met AP runes (wel MR en Armor), en dan Defensive masteries. Een tank met wat Dmg is altijd leuk, zat tegen o.a. een Caitlyn, die pakte aardig wat kills, maar mij kreeg ze maar niet dood. Hoevaak ik die niet 1vs1 gekilled heb uiteindelijk.
Mpen runes kan ik wel begrijpen omdat je dan meer damage doet met cleavers en je burning agony. maar AP runes is gewoon retarded xD.
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Tja, begrijp dat AP not done is wellicht, maar op dit level waar ik speel is het te doen en win ik er lanes mee, op LCS niveau kan je inderdaad zeggen dat het retarded is. (En we hebben niet altijd eindeloos runes en rune pages om te combineren)blamauci schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:20:
[...]
Mundo met AP runes is terridom,.... je enige skill die er op scaled is je W en die gebruik je vooral om waves te clearen...
Mpen runes kan ik wel begrijpen omdat je dan meer damage doet met cleavers en je burning agony. maar AP runes is gewoon retarded xD.
Burning agony icm Sunfire cape geeft dan ook een leuk effect, vaak ben je top vs een andere bruiser (Shyv/Garen/Jax), die krijgen dan echt max damage zodra ze 1 op 1 tegen je gaan.
@Ero-Sensei, een Warmog is ook een leuke item, de passive geeft je ook weer health regen.
En het blijft situational, je kan altijd gaan voor een hybrid/damage build, afhankelijk wat je team nodig heeft en hoe enemy team is.
[ Voor 4% gewijzigd door Turismo op 23-12-2013 13:28 ]
Verwijderd
Je wint lanes met 0.2 AP scaling? Ik neem aan dat AP dan geen factor is in deze wins. Je wint dus gewoon rune-loss in dat geval. Sunfire scaled ook niet met AP. Een volle AP runepage geeft je dus welgeteld 6 extra damage per seconde op W. Het blijft achterlijk om AP te builden, op wat voor niveau dan ook. Jouw reden is dan ook onzin.Turismo schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:25:
[...]
Tja, begrijp dat AP not done is wellicht, maar op dit level waar ik speel is het te doen en win ik er lanes mee.
Overigens waren je laatste paar Mundo games losses volgens je profile. Dus werkt het echt?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 13:33 ]
Niks LCS niveau: AP op Mundo is inderdaad not done. Kwestie van abilities lezen voordat je een champion gaat spelen (het minste wat je kunt doen).
Vorige poster had het wel wat subtieler kunnen uitdrukken maar lees de abilities van Mundo aub. eventjes goed door. Zoals eerder gezegd is: Mundo heeft maar 1 ability (W) die gebruik maakt van AP en deze ability scaled ook nog eens vreselijk (20%). De rest is allemaal gebasseerd op eigen health of health van tegenstander.
Wil je Mundo effectief spelen? Verzamel flink wat health, verbeter self heal/regen (aka spirit visage) en bouw tanky (Armor of Magic Resist, afhankelijk per match).
Qua runes kan ik magic penetration wel begrijpen, gezien z'n offensive abilities magic damage doen. Maar toch zou ik hier hybrid penetration voor kiezen ivm. auto attack waar je ook flink wat op zult moeten vertrouwen. Verder lijkt mij standaard magic resist/armor runes en Quints naar eigen voorkeur niet meer dan normaal.
Vorige poster had het wel wat subtieler kunnen uitdrukken maar lees de abilities van Mundo aub. eventjes goed door. Zoals eerder gezegd is: Mundo heeft maar 1 ability (W) die gebruik maakt van AP en deze ability scaled ook nog eens vreselijk (20%). De rest is allemaal gebasseerd op eigen health of health van tegenstander.
Wil je Mundo effectief spelen? Verzamel flink wat health, verbeter self heal/regen (aka spirit visage) en bouw tanky (Armor of Magic Resist, afhankelijk per match).
Qua runes kan ik magic penetration wel begrijpen, gezien z'n offensive abilities magic damage doen. Maar toch zou ik hier hybrid penetration voor kiezen ivm. auto attack waar je ook flink wat op zult moeten vertrouwen. Verder lijkt mij standaard magic resist/armor runes en Quints naar eigen voorkeur niet meer dan normaal.
Jullie missen het punt heb ik het gevoel, ik had voorheen gewoon geen andere runes/rune pages speciaal voor Dr.Mundo ik gaf hier alleen iemand de tip er gewoon mee te spelen voor de time being.
En ja ik lees abilities (getuige ook paar posts terug van mij over een cloth5 artikel)...wat een statements worden hier weer gemaakt zeg, wordt er een beetje flauw van.
Nergens zeg ik dat Sunfire scaled met AP, snap niet dat ik zelf zo in de verdediging moet schieten na een nietslijkende tip om als je alleen AP runes hebt er gewoon mee te spelen voor de time being.
Jullie gaan meteen weer in die "modus" zonder de gehele context te lezen.
Ik zeg in diezelfde post dat ik daarna zodra het kon op Health regen runes ben overgegaan.
Ik probeer hier geen statement ofzo te maken dat AP Mundo heilige graal is, dit is wat jullie nu zelfs eruit halen lijkt het wel.
@ItsNotRudy, je hebt waarschijnlijk gelijk, ik win de lane ondanks die AP rune-loss, maar kan moeilijk met AD runes gaan spelen, het blijft het betere als je geen andere runes hebt.
Waar je de conlusie uithaal tdat ik AP build weet ik niet, want build gewoon defensive als je had gelezen zag je ook dat ik niet veel later een speciale Rune page met Health regens heb voor Mundo.
En ja ik lees abilities (getuige ook paar posts terug van mij over een cloth5 artikel)...wat een statements worden hier weer gemaakt zeg, wordt er een beetje flauw van.
Nergens zeg ik dat Sunfire scaled met AP, snap niet dat ik zelf zo in de verdediging moet schieten na een nietslijkende tip om als je alleen AP runes hebt er gewoon mee te spelen voor de time being.
Ik zeg in diezelfde post dat ik daarna zodra het kon op Health regen runes ben overgegaan.
Ik probeer hier geen statement ofzo te maken dat AP Mundo heilige graal is, dit is wat jullie nu zelfs eruit halen lijkt het wel.
@ItsNotRudy, je hebt waarschijnlijk gelijk, ik win de lane ondanks die AP rune-loss, maar kan moeilijk met AD runes gaan spelen, het blijft het betere als je geen andere runes hebt.
Waar je de conlusie uithaal tdat ik AP build weet ik niet, want build gewoon defensive als je had gelezen zag je ook dat ik niet veel later een speciale Rune page met Health regens heb voor Mundo.
[ Voor 73% gewijzigd door Turismo op 23-12-2013 13:46 ]
Verwijderd
banshees weglaten voor GA =) en armor en MR en helemaal niet te killen pop ult na ga passive en ace hun teamEro-Sensei schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:15:
overkill op defensive gebied met een mundo is helemaal niet erg, het is toch de bedoeling dat je hun team inloopt en van alles incasseert om hun carries weg te houden van jouw team
dat is ook wat Mundo een beetje op maakt de dag van vandaag net doordat je zo defensive kan gaan, krijgen ze je helemaal niet snel neer zelfs met 5 man en als je toch neergaat omdat ze al hun ults op jou gebruiken heb je ook je job gedaan maar met een GA zijn ze bijna verplicht om je te negeren wat toch niet echt mogelijk is aangezien je W en E + sunfire + wits je toch behoorlijk pijnlijk uit de hoek komt en met de slow van je cleavers en randuins
als de tegenstanders over veel hard cc beschikt zou ik toch die ninja tabi vervangen door merc threads
In een eerdere post zeg je ook "maar had t gevoel dat met AP runes beter ging, voor een goed oordeel ga ik t een tijdje zo spelen."Turismo schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:35:
Jullie missen het punt heb ik het gevoel, ik had voorheen gewoon geen andere runes/rune pages speciaal voor Dr.Mundo ik gaf hier alleen iemand de tip er gewoon mee te spelen voor de time being.
Gevolgd door een verhaal wat hoe succesvol je met Mundo gespeeld hebt. Of het je intentie was of niet; je promote het gebruik van AP runes op Mundo hiermee. Daar springen we met z'n allen bovenop.
En let's be honest: beter hier dan in LOL. Hier kom je nog met relatief weinig brandblaren ermee weg

Ja, Banshees gaat inderdaad vervangen worden voor ofwel Warmog's of inderdaad GA. Die boots zei ik al dat het of of was. Die Ninja's gin over 1 specifieke match: zij hadden weinig CC en alleen de support was AP (nidalee).Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:36:
[...]
banshees weglaten voor GA =) en armor en MR en helemaal niet te killen pop ult na ga passive en ace hun teamof je kan ook voor locket gaan om je team defense te buffen
overkill op defensive gebied met een mundo is helemaal niet erg, het is toch de bedoeling dat je hun team inloopt en van alles incasseert om hun carries weg te houden van jouw team
dat is ook wat Mundo een beetje op maakt de dag van vandaag net doordat je zo defensive kan gaan, krijgen ze je helemaal niet snel neer zelfs met 5 man en als je toch neergaat omdat ze al hun ults op jou gebruiken heb je ook je job gedaan maar met een GA zijn ze bijna verplicht om je te negeren wat toch niet echt mogelijk is aangezien je W en E + sunfire + wits je toch behoorlijk pijnlijk uit de hoek komt en met de slow van je cleavers en randuins
als de tegenstanders over veel hard cc beschikt zou ik toch die ninja tabi vervangen door merc threads
Owh, en @ Anoriel, Je hebt gelijk hoor, ik snap dat AP runes niet handig zijn, echter gezien het gebrek aan IP heb ik nog geen Page gemaakt met full defensive runes. Mijn keuze is nu: ADC runes (lifesteal Quints, MR/lvl, Flat armor en HP), AD Top Bruiser (Flat armor, Flat MR, Flat HP en 2x lifesteal quints 1x armor), Jungle (AS, MR, Armor en HP), en de 4e page is AP page (met dus onder andere MR en Armor).
Vandaar dat ik dat dus de beste keuze vond. Al had ik bij nader inzien beter misschien mijn Jungle page kunnen pakken
[ Voor 17% gewijzigd door Ero-Sensei op 23-12-2013 13:52 ]
Met die 4 rune pages kan je best iets maken wat voor Mundo en velen anderen prima werkt. Alleen ik bekijk je rune pages en snap er de ballen niet van.Turismo schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:35:
Magic Resist Quint? Een AD page met veel ArP, 2 ad reds, scaling armour?
AP Page met een random hybrid red/health yellow?
Je AP Page zal waarschijnlijk nog wel het beste werken op Mundo, want die bevat nog wat redelijke runes (voor hem). Behalve dan de AP quints waar je weinig aan hebt. Maar je hebt blijkbaar bijvoorbeeld geen AD quints?
[ Voor 7% gewijzigd door Thormodo op 23-12-2013 13:53 ]
Persoonlijke ervaring en oordeel, betekent zeker niet de heilige graal, zeg ook niks voor niks dat ik het een tijdje zo ga spelen en daarmee bedoel ik beide Rune pages voor een goed oordeel.Anoriel schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:42:
[...]
In een eerdere post zeg je ook "maar had t gevoel dat met AP runes beter ging, voor een goed oordeel ga ik t een tijdje zo spelen."
Gevolgd door een verhaal wat hoe succesvol je met Mundo gespeeld hebt. Of het je intentie was of niet; je promote het gebruik van AP runes op Mundo hiermee. Daar springen we met z'n allen bovenop.
En let's be honest: beter hier dan in LOL. Hier kom je nog met relatief weinig brandblaren ermee weg
Hier vind ik het theory-craften nog interessant, op LoL negeer ik het meeste gewoon, meeste slaat echt k*t op dirk.
En het kan zijn dat mijn niveau van matched tegenstanders meer retarded is (en soms heb ik dat gevoel ook) 1:1 op mij ingaan zoals een Garen die mij ult/vervolgens ignite terwijl ik al lang en breed mijn ult heb aanstaan en hij stukje bij beetje steeds meer health verliest en ik regen.
[ Voor 22% gewijzigd door Turismo op 23-12-2013 13:53 ]
I rest my case. No winning against a right fighter. Veel plezier met de 20% extra damage op je W ability!Turismo schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:50:
[...]
Persoonlijke ervaring en oordeel, betekent zeker niet de heilige graal, zeg ook niks voor niks dat ik het een tijdje zo ga spelen en daarmee bedoel ik beide Rune pages.

Eerlijk gezegd denk ik dat je in het geval van Mundo beter wel voor AD (of armor pen) runes kan gaan als je de meest optimale (HP) niet hebt. Met je E heb je al een mooie AD steroid en met je runes sla je dan nog harder.Turismo schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:35:
Je hebt waarschijnlijk gelijk, ik win de lane ondanks die AP rune-loss, maar kan moeilijk met AD runes gaan spelen, het blijft het betere als je geen andere runes hebt.
AP runes zullen je zoals gezegd weinig extra brengen..
[ Voor 5% gewijzigd door Jaap. op 23-12-2013 13:55 ]
Haha, relax, als het zo zal blijken zullen health regen runes de betere zijn, de LCS S4 meta voor Mundo geeft aan dat dit het beste zou moeten zijn.
Even weer wat luchtigs in het topic gooien, soms heb ik t gevoel tegen dit soort spelers te spelen
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HMcylxkpYpo]
Even weer wat luchtigs in het topic gooien, soms heb ik t gevoel tegen dit soort spelers te spelen

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HMcylxkpYpo]
[ Voor 67% gewijzigd door Turismo op 23-12-2013 14:03 ]
Sorry, kom misschien wat naar over, maar je doet jezelf echt heel erg tekort (en persoonlijk vind ik dat toch enigszins tenenkrommend). Neem 5 minuten, ga naar wikipedia. Lees Mundo's abilities en kijk wanneer ability power hem een voordeel geeft. Zet dat weg tegen andere runes die je kan gebruiken.
Daarmee zul je niet weten welke runes het beste zijn (ik schat bijvoorbeeld hybrid pen in) maar je zult wel inzien dat AP runes echt niet een viable optie zijn. Hoef je niet je eigen tijd mee te verspillen door trial en error matches te gaan voeren met AP runes.
Daarmee zul je niet weten welke runes het beste zijn (ik schat bijvoorbeeld hybrid pen in) maar je zult wel inzien dat AP runes echt niet een viable optie zijn. Hoef je niet je eigen tijd mee te verspillen door trial en error matches te gaan voeren met AP runes.
Ja luister ik heb super veel succes gehad met een Full Attack speed mundo jungle runepage. Dit was weliswaar season 2 waarin de jungle creeps nog geen deuk in een pakje boter sloegen maar ja da wil ook niet meteen zeggen dat het optimaal is.Turismo schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:54:
Haha, relax, als het zo zal blijken zullen health regen runes de betere zijn, de LCS S4 meta voor Mundo geeft aan dat dit het beste zou moeten zijn.
Maar AP is gewoon Retarded Letterlijk. Als je bij mij ingame had gezeten en ik had je AP page gespot had ik je hoe dan ook gereport voor trollen. Maakt me dan niet uit of je bij mij in het team zit ja of nee. Ik had je stilletjes gereport.
Mpen en hybrid pen is redelijk logisch.
Movespeed zou ook prima zijn.
Eventueel zouden Health quints of HP/5 quints voor de early game imo ook wel decent zijn
Ik heb nu ook Health regen quints...en zal alle overige tips ter harte nemen 
Ga jij maar iemand reporten, als zo iemand gewoon geen andere runes heeft op dat moment, vind dat een beetje ver gaan persoonlijk.
Ik heb al lang en breed gelezen over hoe Mundo scaled e.d en nogmaals ook http://cloth5.com/taking-a-look-at-kr/ aandachtig doorgeleest en wat aanpassingen in masteries en runepages gemaakt op basis hiervan.
Greater Quintessence of Movement Speed
Chase enemies, dodge skillshots (or intercept them), easier positioning, run away when needed... Movement speed is always useful and Dr. Mundo loves it. .
Greater Mark of Magic Penetration
We want Magic Penetration in order to make our Infected Cleaver and Burning Agony painful.

Ga jij maar iemand reporten, als zo iemand gewoon geen andere runes heeft op dat moment, vind dat een beetje ver gaan persoonlijk.
Ik heb al lang en breed gelezen over hoe Mundo scaled e.d en nogmaals ook http://cloth5.com/taking-a-look-at-kr/ aandachtig doorgeleest en wat aanpassingen in masteries en runepages gemaakt op basis hiervan.
Chase enemies, dodge skillshots (or intercept them), easier positioning, run away when needed... Movement speed is always useful and Dr. Mundo loves it. .
We want Magic Penetration in order to make our Infected Cleaver and Burning Agony painful.
[ Voor 102% gewijzigd door Turismo op 23-12-2013 14:13 ]
Haha deel 1 is ook sterk (things in brackets mean they were spoken in korean)Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 12:50:
![]()
http://www.reddit.com/r/l...o_deliver_here_it_is_sht/
Early game:
Garen: no speak korea?
Me: naw I like english
Katarina: fuck u yankee
Me: yankee fuck u too
Ezreal: [is he really a foreigner?]
Darius: [i think so]
Ezreal: [I have a foreigner fetish...]
Katarina: [kekekekekekekekeke]
Lage game:
(Ezreal gets a double)
Me: Go ezreal!
Ezreal: [this is why I have a fetish for foreigners. what a cutie]
Instance 3:
Me: I don't speak korean. sorry
[ Voor 5% gewijzigd door Turismo op 23-12-2013 14:23 ]
Verschil mag er zijn. Als ik ingame ben en ik zie dat kan ik jou andere runepages niet zien. Als jou suboptimale runepage mogelijk ons de game verliest krijg je van mij inderdaad een report. Tenminste als ik solo zou spelen en jou dan in mijn game tegenkom. Lijkt me redelijk logisch.Turismo schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:05:
Ik heb nu ook Health regen quints...en zal alle overige tips ter harte nemen
Had ik ook gedaan als je in het enemy team had gespeeld aangezien je hun purposly minder kans geeft om te winnen. zo simpel is het imo.
Edit : even op een ander topicske. Ik weet dat ik het niet hier hoor te vragen maar heeft hier ook iemand veel lagere FPS als voorheen? Mijn systeem is opgetrokken uit een FX-8350 op 4.6Ghz en een GTX560Ti, 12GB DDR3 1333Mhz en een Sandisk SSD, Dit allemaal op een 990x Chipset mobo.
Ik had voorheen altijd rond de 200FPS op SR maar nu haal ik soms nog maar 45 FPS in drukke momenten. Lijkt me niet dat dit aan mijn systeem ligt. Dus vooral benieuwd XD
Ja ik ga hier verder niet op in, wie en hoe en waarom je iemand wilt reporten dat zijn jou zaken, en behoeft ook geen verdere discussie.blamauci schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:23:
[...]
Verschil mag er zijn. Als ik ingame ben en ik zie dat kan ik jou andere runepages niet zien. Als jou suboptimale runepage mogelijk ons de game verliest krijg je van mij inderdaad een report. Tenminste als ik solo zou spelen en jou dan in mijn game tegenkom. Lijkt me redelijk logisch.
Had ik ook gedaan als je in het enemy team had gespeeld aangezien je hun purposly minder kans geeft om te winnen. zo simpel is het imo.
Edit : even op een ander topicske. Ik weet dat ik het niet hier hoor te vragen maar heeft hier ook iemand veel lagere FPS als voorheen? Mijn systeem is opgetrokken uit een FX-8350 op 4.6Ghz en een GTX560Ti, 12GB DDR3 1333Mhz en een Sandisk SSD, Dit allemaal op een 990x Chipset mobo.
Ik had voorheen altijd rond de 200FPS op SR maar nu haal ik soms nog maar 45 FPS in drukke momenten. Lijkt me niet dat dit aan mijn systeem ligt. Dus vooral benieuwd XD
Over je edit:
Ik heb geen framedrops of verschil gezien (neem aan dat je refereert sind patch 3.14 uit is), lijkt mij het makkelijkts een benchmark tooltje zoals Futuremark te draaien, en je resultaten vergelijken online met vergelijkbare systemen, mocht er dan iets met je systeem zijn moet het daar wel uitkomen.
[ Voor 25% gewijzigd door Turismo op 23-12-2013 14:28 ]
Als jij daarvoor report voor trollen ben jij mijn inziens nou net één van de mensen die de LoL community wel kan missen (niks persoonlijks overigens). Een fout maken is namelijk wat anders dan trollen. Ik durf te wedden dat 95% van de reports is naar mensen die hun lane verliezen (wat 50 % over het algemeen doet in een game), die toevallig niet optimale runes gebruiken, een item verkeerd bouwen, een keer een domme dive doen en al dat soort dingen. Dat zijn simpelweg fouten, die niemand bewust maakt. En mensen maken nu eenmaal fouten, niks mis mee, als er maar van geleerd wordt lijkt me?blamauci schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:03:
[...]
Ja luister ik heb super veel succes gehad met een Full Attack speed mundo jungle runepage. Dit was weliswaar season 2 waarin de jungle creeps nog geen deuk in een pakje boter sloegen maar ja da wil ook niet meteen zeggen dat het optimaal is.
Maar AP is gewoon Retarded Letterlijk. Als je bij mij ingame had gezeten en ik had je AP page gespot had ik je hoe dan ook gereport voor trollen. Maakt me dan niet uit of je bij mij in het team zit ja of nee. Ik had je stilletjes gereport.
Mpen en hybrid pen is redelijk logisch.
Movespeed zou ook prima zijn.
Eventueel zouden Health quints of HP/5 quints voor de early game imo ook wel decent zijn
Hiervoor hebben ze geen tribunal opgericht, hiervoor hebben ze MMR bedacht. Mensen die dit allemaal consequent verkeerd doen, komen namelijk niet hoger dan Bronze terwijl mensen die van dit soort fouten leren, en ze dan ook consequent níet meer maken, zichzelf naar Gold carrieën.
Troll report moet je geven aan mensen die Caitlyn jungle gaan, 5x Zeal bouwen, 900 wards in base zetten enz enz. Intentionally Feeding geef je aan mensen die constant zonder terug te slaan het enemy team inloopt, niet aan iemand die 0-3 staat na lanefase (hoevaak dat niet gebeurd). Assisting enemy team geef je aan iemand die in /all typt wanneer Baron gedaan wordt en niet aan een Jarvan die met z'n ult meer teammembers dat tegenstanders opsluit

Maarja ik zal wel een STFU krijgen omdat ik ook maar een Silver5 noob ben. Jammer dat reports zo misbruikt worden door elitaire persoonlijkheden die denken dat Tribunal er voor is all spelers uit te sluiten die het spel minder kunnen dan hen (nogmaal, dit is geen flame op jouw Blamauci, ik kan en zal namelijk niet over je oordelen aangezien ik nooit met je gespeeld heb, dit is een reactie op de reden die je geeft op reports).
Verwijderd
Uhm, jawel? Waarom zou je niet met AD runes spelen en wel met AP... mis ik hier iets heel obvious? AD Marks = 9 damage per second (of meer als je eventueel Aspd bouwt of ergens anders van krijgt) en AP runes = 6 damage per second als je W aan staat. Je last-hitting wordt makkelijker, je tower damage wordt hoger... genoeg voordelen aan AD marks.Turismo schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:35:
Heb al lang en breed Health regen quints, dus lijkt mij verder niet nodig om hier nog heel lang over door te gaan, en je hebt helemaal gelijk ItsNotRudy.
Ik kom mischien als een eikel over op het moment. Geloof me dat ben ik helemaal niet. Ik speel zelf in Platinum nivo en als ik daar een mundo tegenkom met AP quints dan krijgt hij een report dat is meer waarop ik doel.Ero-Sensei schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:27:
[...]
Als jij daarvoor report voor trollen ben jij mijn inziens nou net één van de mensen die de LoL community wel kan missen (niks persoonlijks overigens). Een fout maken is namelijk wat anders dan trollen. Ik durf te wedden dat 95% van de reports is naar mensen die hun lane verliezen (wat 50 % over het algemeen doet in een game), die toevallig niet optimale runes gebruiken, een item verkeerd bouwen, een keer een domme dive doen en al dat soort dingen. Dat zijn simpelweg fouten, die niemand bewust maakt. En mensen maken nu eenmaal fouten, niks mis mee, als er maar van geleerd wordt lijkt me?
Hiervoor hebben ze geen tribunal opgericht, hiervoor hebben ze MMR bedacht. Mensen die dit allemaal consequent verkeerd doen, komen namelijk niet hoger dan Bronze terwijl mensen die van dit soort fouten leren, en ze dan ook consequent níet meer maken, zichzelf naar Gold carrieën.
Troll report moet je geven aan mensen die Caitlyn jungle gaan, 5x Zeal bouwen, 900 wards in base zetten enz enz. Intentionally Feeding geef je aan mensen die constant zonder terug te slaan het enemy team inloopt, niet aan iemand die 0-3 staat na lanefase (hoevaak dat niet gebeurd). Assisting enemy team geef je aan iemand die in /all typt wanneer Baron gedaan wordt en niet aan een Jarvan die met z'n ult meer teammembers dat tegenstanders opsluit![]()
Maarja ik zal wel een STFU krijgen omdat ik ook maar een Silver5 noob ben. Jammer dat reports zo misbruikt worden door elitaire persoonlijkheden die denken dat Tribunal er voor is all spelers uit te sluiten die het spel minder kunnen dan hen (nogmaal, dit is geen flame op jouw Blamauci, ik kan en zal namelijk niet over je oordelen aangezien ik nooit met je gespeeld heb, dit is een reactie op de reden die je geeft op reports).
Die gast maakt namelijk geen ''foutje'' die is purposly een game aan het verzieken voor zijn eigen vermaak op dat moment. Hoop voor jou dat je nooit in Platinum komt want geloof me dat is fucking hell. Ik zou liever weer lekker bronze zijn geloof me. Dan is de game tenminste nog leuk.
Bij plat is er 1 foutje en de hele game word een RAGEFESTIJN. kan je weer vrolijk 4 man gaan lopen muten en de game uitzingen tot 20 minuten(hoop je)
bij bronze kan het ook een ragefest worden maar 9/10 fouten zullen de medespelers zich niet eens laten opvallen.
Met "gast" refereer je naar mij?
Waar haal je uit dat "purposly een game aan het verzieken voor zijn eigen vermaak"
Dit is verre van waar heb 2x matches op normal gespeeld met AP runes bij gebrek aan beter, en zodra de mogelijkheid er was Health regen runes gehaald speciaal voor Mundo.
Puur om te weten of Mundo top voor mij wat was, en toen bleek dat ik de lanes keihard won, heb ik gelijk de juiste runes voor hem gehaald.
Je hebt een aanname dat ik het spel niet serieus neem lijkt wel.
Waar haal je uit dat "purposly een game aan het verzieken voor zijn eigen vermaak"
Dit is verre van waar heb 2x matches op normal gespeeld met AP runes bij gebrek aan beter, en zodra de mogelijkheid er was Health regen runes gehaald speciaal voor Mundo.
Puur om te weten of Mundo top voor mij wat was, en toen bleek dat ik de lanes keihard won, heb ik gelijk de juiste runes voor hem gehaald.
[ Voor 13% gewijzigd door Turismo op 23-12-2013 14:38 ]
Ja als ik JOU in een platinum elo match tegen was gekomen met die runeset had je idd een report verdient.Turismo schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:37:
Met "gast" refereer je naar mij?
In een normal zal het me eerlijk gezegd een worst wezen wat voor runes je hebt.
Mischien moet je is beter leren lezen kerel.
Relax, waar heb ik ooit gezegd dat ik in een Ranked match zo heb gespeeld, want je refereert wel op persoon en niet naar een bepaalde ELO in je eerdere post.
People people......volgens mij wordt er iets te hard door ge-raged op wat oorspronkelijk een stukje miscommunicatie/misvatting was?
Ben het inmiddels wel eens met Turismo: Relax, chill....niemand sprak hier over high ranked ELO, niemand zei dat ze voor de lol AP runes gebruiken om andere te trollen.
Dit is dan misschien wel een LOL topic maar het hoeft niet qua sfeer regelrecht down the drain (en richting het gemiddelde LOL sfeertje) te gaan
* Overigens heb ik de laatste tijd ook geen lag gemerkt oid. Zowel na patch 1.14 noch na 1.15 niet.
Ben het inmiddels wel eens met Turismo: Relax, chill....niemand sprak hier over high ranked ELO, niemand zei dat ze voor de lol AP runes gebruiken om andere te trollen.
Dit is dan misschien wel een LOL topic maar het hoeft niet qua sfeer regelrecht down the drain (en richting het gemiddelde LOL sfeertje) te gaan
* Overigens heb ik de laatste tijd ook geen lag gemerkt oid. Zowel na patch 1.14 noch na 1.15 niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoriel op 23-12-2013 14:49 ]
Waarna ik het 2 post later beter uitleg waarom en hoe en wat. Wat je gewoon verder negeert. Prima gast.Turismo schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:43:
Relax, waar heb ik ooit gezegd dat ik in een Ranked match zo heb gespeeld, want je refereert wel op persoon en niet naar een bepaalde ELO in je eerdere post.
Als jij je aangevallen voelt omdat iemand je mischien eventueel wel zou reporten in een bepaald geval dan ben je vrij kleinzerig. Als de report volgens tribunal niet eerlijk is hoef je je geen zorgen te maken toch.
Als je niks fout doet hoef je ook niet bang zijn gebanned of gewarned te worden toch.
Iedereen word gereport. Sommige meer als de andere. Maar iedereen word wel eens gereport dat is niet iets om je druk over te maken tenzij je zo vaak gereport word dat je warnings en bans gaat krijgen
En sorry als ik de sfeer verpest heb. Het is absoluut niks persoonlijks en ik kap er wel weer over verder

[ Voor 5% gewijzigd door blamauci op 23-12-2013 14:47 ]
Een verkeerde runepage is geen reden om iemand te reported. je report zal dan ook gewoon met een grote lachaanval gepardonned worden in de tribunal als er staat: "I lost the game because he had a retarded runepage".blamauci schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:23:
[...]
Verschil mag er zijn. Als ik ingame ben en ik zie dat kan ik jou andere runepages niet zien. Als jou suboptimale runepage mogelijk ons de game verliest krijg je van mij inderdaad een report. Tenminste als ik solo zou spelen en jou dan in mijn game tegenkom. Lijkt me redelijk logisch.
Een game verliezen op een runepage is onmogelijk, dat is gewoon zoeken naar oorzaken en DAT is dan weer trollen imho
Op je vraag... mijn systeem is: 3gb DDR2, AMD HD6770, Intel® Core™2 Duo Processor E6320 (4M Cache, 1.86 GHz, 1066 MHz, en ik speel alles op high rond de 45 FPS op drukke momenten (als karthus besluit in een TF een ult te doen, word het rond de 30) dus ik zou ff troubleshooting doen. driver updaten ofzo.
Ik voel mij niet aangevallen hoor, en hoe of wat iemand mij ergens voor report, zijn serieus zaken waar ik mij niet zo druk over maak, prima daar is Tribunal voor, als het terecht is komt het er wel uit.
Ik hoop niet dat het er allemaal zo toegaat in Platinum, laat weinig ruimte over voor creativiteit, klinkt verzuurd.
Iemand zoals een SivHD lijkt daar minder last van te hebben, doet gewoon lekker zijn ding en waar die zelf zin in heeft.
Ik hoop niet dat het er allemaal zo toegaat in Platinum, laat weinig ruimte over voor creativiteit, klinkt verzuurd.
Iemand zoals een SivHD lijkt daar minder last van te hebben, doet gewoon lekker zijn ding en waar die zelf zin in heeft.
Ik draai alle nieuwste drivers. Systeem is hard getest. Prime95 64 bit Blend test handig 9 uur uit te houden.Bjarne666 schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:47:
[...]
Een verkeerde runepage is geen reden om iemand te reported. je report zal dan ook gewoon met een grote lachaanval gepardonned worden in de tribunal als er staat: "I lost the game because he had a retarded runepage".
Een game verliezen op een runepage is onmogelijk, dat is gewoon zoeken naar oorzaken en DAT is dan weer trollen imho
Op je vraag... mijn systeem is: 3gb DDR2, AMD HD6770, Intel Duo Core E3800 (geloof ik, zo uit mn kop) en ik speel alles op high rond de 45 FPS op drukke momenten (als karthus besluit in een TF een ult te doen, word het rond de 30) dus ik zou ff troubleshooting doen. driver updaten ofzo.
Systeem is iig stabiel. Dota 2 en Battlefield 3 werken prima. Zo ook TF2 en Metro 2033 werkt ook prima.
Starcraft 2 ook. Het is alleen League die de laatste tijd veel slechter werkt.
Ik heb wel gehoord van een aantal vrienden dat er na de laatste paar patches wel wat problemen waren qua performance. ze hebben wel redelijke aanpassingen gemaakt (animated bushes bijvoorbeeld).blamauci schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:50:
[...]
Ik draai alle nieuwste drivers. Systeem is hard getest. Prime95 64 bit Blend test handig 9 uur uit te houden.
Systeem is iig stabiel. Dota 2 en Battlefield 3 werken prima. Zo ook TF2 en Metro 2033 werkt ook prima.
Probeer LoL te repairen? ik had gister ook een issue dat er nog stond dat ik in een game was, terwijl die al over was. repair heeft dat voor mij opgelost.
Geloof me in platinum is 9/10 games een ragefest. Gold is nog leuk. daar hebben ze redelijke kennis en redelijke mechanics.Turismo schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:49:
Ik voel mij niet aangevallen hoor, en hoe of wat iemand mij ergens voor report, zijn serieus zaken waar ik mij niet zo druk over maak, prima daar is Tribunal voor, als het terecht is komt het er wel uit.
In plat hebben ze ''Alle kennis'' en decent mechanics en daar zit het probleem, 3/4 van de mensen in plat denken dat ze diamond of challenger moeten zijn en dat hun teammates hun tegenhouden etc.
Dus de blame game begins. SUPERLEUK echt waar.
Mjah ik heb af en toe ook zo mijn kuren met League wat dat betreft. Op summoners rift en twisted treeline kan ik prima spelen maar op howling abyss is mijn framerate 2x zo laag. Bovendien heb ik dan af en toe (niet altijd) dat mijn FPS zo laag wordt dat ik niet eens meer kan spelen, onafhankelijk van hoe ik de kwaliteit instel. Let wel: dit is dus ALLEEN op howling abyss, dus aan mn laptop en videokaart zal het niet liggen lijkt me.blamauci schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:50:
Het is alleen League die de laatste tijd veel slechter werkt.
Realiteit is vaak wel dat zodra je iets doet wat niet binnen de huidige META past je rekening mag houden met flink wat gehaat.
"Je volgt de pro's niet! En zij maken de beste keuzes! Je speelt dus met een mindere keuze! Je vergroot ons risico om te verliezen! AAAARRRRGGHGHGHGH!!!!!*()@#$&)#@($*&@#)$*( REPORT REPORT REPORT!"
"Je volgt de pro's niet! En zij maken de beste keuzes! Je speelt dus met een mindere keuze! Je vergroot ons risico om te verliezen! AAAARRRRGGHGHGHGH!!!!!*()@#$&)#@($*&@#)$*( REPORT REPORT REPORT!"
30 minuten wachten had dat ook opgelost. De enige reden dat het lijkt dat repair het heeft opgelost is dat dat zo tyfus lang duurt.Bjarne666 schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:52:
[...]
Ik heb wel gehoord van een aantal vrienden dat er na de laatste paar patches wel wat problemen waren qua performance. ze hebben wel redelijke aanpassingen gemaakt (animated bushes bijvoorbeeld).
Probeer LoL te repairen? ik had gister ook een issue dat er nog stond dat ik in een game was, terwijl die al over was. repair heeft dat voor mij opgelost.
Wat je gisteren had is een Ghost game. Happens every so often en is meestal binnen 30-45 minuten weer opgelost.
Klinkt inderdaad als LoL specifiek, al de oplossingen vanuit hier geprobeerd?blamauci schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:50:
[...]
Ik draai alle nieuwste drivers. Systeem is hard getest. Prime95 64 bit Blend test handig 9 uur uit te houden.
http://www.reddit.com/r/l...problems_since_patch_314/
zie 2 potentiele fixes
-----I SOLVED IT!-----
Ok, I have been trying an unlimited amount of things the past two days, so I have not eliminated what made it work down to one single thing, but I know that it has something to do with this...
in C:\spill\Riot Games\League of Legends\Config you find the config file (game.cfg). open this is notepad and check that you have theese settings:
[General] SystemMouseSpeed=0 Width=1024 Height=768 Colors=32 WaitForVerticalSync=0 PredictMovement=0 Windowed=0 EnableLightFx=0 UserSetResolution=1 GameMouseSpeed=10 BorderlessWindow=0 [Performance] AutoPerformanceSettings=0 CharacterQuality=0 EnvironmentQuality=0 Full3DModeEnabled=0 GammaEnabled=0 EffectsQuality=0 ShadowQuality=0 FrameCapType=2 AdvancedShader=0 EnableParticleOptimizations=0 AdvancedReflection=0 PerPixelPointLighting=0 ShadowsEnabled=0
PS! Width=1024 and Height=768 is your resolution. I did not change this because I wanted the native resolution for my monitor. You could leave this unchanged imo.
Also, what might have done it for me is I manually set "PVP.net Client" to low priority and "league of legends.exe" to high priority in windows task manager -> processes. You need to do this every time you load a new game, so hopefully this is not the reason it worked.
so basically I am back to stable 200+ fps with drops in the lower 100'eds from close to unplayable drops after doing this. I also manually lowered all my global settings in NVIDIA Control panel. I formated my computer and installed a new windows to make sure I eliminated any possible thing.
I had the same problem and after much frustration and searching for weeks I found that the solution for me was to update my LoL adobe air client I posted this on another thread so I'll go ahead and just copy and paste the explanation. Just please don't let it get buried and I hope it works for you
I have supposedly fixed my fps issue and I figured I'd bring the solution here because it's a good thing to do either way and if anything changes I will let you know. Anyways it turns out it was the adobe air client for LoL, you need to update it. However if you go to adobe.com and attempt to update it will not update adobe air for the LoL client. In order to update the one for the LoL client you must download the SDK for the current version of adobe air off their website then you must go to where ever you saved it at and find the file 1.0. You have to use that 1.0 file to replace the file of the same name in C:\riotgames\leagueoflegends\RADS\Projects\lol_air_client\releases\0.0.1.57\deploy\adobe air\versions
this seems to have solved my problems and if anything changes I will report, but there you go hope it solves yours and everyone elses
edit: 1.0 in the sdk for adobe air should be under runtimes\air\win\Adobe Air\versions
Ik dacht dat de blamegame overal was. in silver 3 waar ik zit iig wel. niet vanwege de redenen die jij noemt.blamauci schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:52:
[...]
Geloof me in platinum is 9/10 games een ragefest. Gold is nog leuk. daar hebben ze redelijke kennis en redelijke mechanics.
In plat hebben ze ''Alle kennis'' en decent mechanics en daar zit het probleem, 3/4 van de mensen in plat denken dat ze diamond of challenger moeten zijn en dat hun teammates hun tegenhouden etc.
Maar simpelweg omdat het nooit die persoon zijn eigen schuld is als hij geowned word door de jungler.
Maar dit klinkt precies wat over Bronze gezegd wordt, de blame game, denken dat ze in Silver horen, hun skills OP zijn en dat het aan team ligt, slechte zelf kennis etc. etc.blamauci schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:52:
[...]
Geloof me in platinum is 9/10 games een ragefest. Gold is nog leuk. daar hebben ze redelijke kennis en redelijke mechanics.
Lijkt mij dat Silver II/I Gold dan nog het leukste is om in terecht te komen.
Het verschil met zilver en plat is like this: qua blamegame dan he. In zilver blamen ze 1 iemand vaak om de meest domme reden. Want die persoon doet vaak het juiste namelijk NIET VERTROUWEN IN ZIJN TEAMMATES.Bjarne666 schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:54:
[...]
Ik dacht dat de blamegame overal was. in silver 3 waar ik zit iig wel. niet vanwege de redenen die jij noemt.
Maar simpelweg omdat het nooit die persoon zijn eigen schuld is als hij geowned word door de jungler.
In zilver en bronze kan je niet vertrouwen in je teammates. Dus probeert hij de game te forcen. En dan komt de blamegame omdat het misgaat. Amiright?
In plat gebeurt er dit: je doet bijvoorbeeld je jungle clear. en gankt mid en blowed de mid zijn summoner. Vervolgens loop je naar top en probeert daar te ganken.. mislukt. Dan krijg je omg bad jungler 2x gank no kill wtf n00b.
Loop je terug naar mid en gank je nogmaals en pak je de kill, en help je je midlaner pushen naar de tower... Op dat moment gaat natuurlijk net top dood en start de rage op de toplaner.
Moet zeggen dat van wat ik heb gezien, de jungler meestal de target is van de blamegame, die is het makkelijkst want die heeft het soms onmogelijk van lane naar lane rennen omdat die slecht gaan, soms niet eens aan junglen toekomen en in gold achterkomen.
Als een lane niet lekker gaat voelt het voor toxic spelers beter aan om zich te verschuilen voor hun eigen onkunde en te zeggen "OMG this noob junger, not ganking"
Ergste is soms nog dat rest van een team dit vaak dan ook begint te geloven.
Als een lane niet lekker gaat voelt het voor toxic spelers beter aan om zich te verschuilen voor hun eigen onkunde en te zeggen "OMG this noob junger, not ganking"
[ Voor 11% gewijzigd door Turismo op 23-12-2013 15:10 ]
Klopt. Redelijke algemeen feit dat de Jungler het vaakst doelwit van rage is. Precies om de reden die jij noemt. Faalt een lane, dan is het jou schuld, had je maar moeten ganken.Turismo schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:08:
Moet zeggen dat van wat ik heb gezien, de jungler meestal de target is van de blamegame, die is het makkelijkst want die heeft het soms onmogelijk van lane naar lane rennen omdat die slecht gaan, soms niet eens aan junglen toekomen en in gold achterkomen.
Als een lane niet lekker gaat voelt het voor toxic spelers beter aan om zich te verschuilen en te zeggen "OMG this noob junger, not ganking"
Jungler en support... de 2 meest ondergewaardeerde roles ooit... jungler krijgt (bijna)alle haat, support krijgt (bijna) nooit de creditsTurismo schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:08:
En beide speel ik het liefstBjarne666 schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:16:
[...]
Jungler en support... de 2 meest ondergewaardeerde roles ooit... jungler krijgt (bijna)alle haat, support krijgt (bijna) nooit de credits
Ik heb lange tijd SC2 gespeeld en daar allang geleerd dat je waanzinnig veel fouten maakt tijdens een game (SC2 speelde ik 1v1 dus niemand anders die'k de schuld kon geven). Je krijgt vanzelf een olifantenhuidje waar rage simpelweg niet meer doorheen komt
Lekker boeiend. Ik hoef geen schouderklopjes als ik het goed doe. Blamen als het mis gaat is echter een ander verhaal, daar heeft echt helemaal niemand wat aan tenzij je tips geeft over hoe iemand het beter kan doen.Bjarne666 schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:16:
[...]
support krijgt (bijna) nooit de credits
@hierboven: ook mijn meest gespeelde rollen, alhoewel support nu vaak al wordt ingevuld door een andere vrijwilliger en ik ook nog wel eens top terecht kan komen.
[ Voor 17% gewijzigd door Vicarious op 23-12-2013 15:21 ]
Wat betreft de performance issues; ik heb afgelopen weekend op mijn laptop regelmatig drops en spikes gehad, hoewel niet ernstig, had ik dat voorheen letterlijk nooit. Vanavond eens zien of het op mijn vaste pc ook is of dat het aan de laptop ligt.
Long story short; op alle niveau's heb je tuig en gespuis, maar wat ik wel met Blaumucci eens ben is dat naarmate het niveau hoger is, je ook meer mag verwachten van je medespelers. Om Damien nog even een plezier te doen met weer een mooie voetbalmetafoor
; als je in de Champions League wil spelen zijn er ook andere verwachtingen dan wanneer je in de Jupiler League acteert.
In Brons heb je mensen die menen in Silver te moeten zitten en in Silver heb je de mensen die menen in Gold te moeten zitten, maar "in promo's altijd met noobs worden gematched" of constant leavers/feeders of ander gespuis tegen komen. Ikzelf zit eigenlijk al 1,5 seizoen tegen Gold aan en merk dat er, qua gedrag niet zo heel veel verschil is met de lagere regionen, waar ik daarvoor bivakkeerde.Turismo schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:57:
Lijkt mij dat Silver II/I Gold dan nog het leukste is om in terecht te komen.
Long story short; op alle niveau's heb je tuig en gespuis, maar wat ik wel met Blaumucci eens ben is dat naarmate het niveau hoger is, je ook meer mag verwachten van je medespelers. Om Damien nog even een plezier te doen met weer een mooie voetbalmetafoor
Je zegt wel lekker boeiend, maar ik als support vind het fijn om eens een keer een GJ te krijgen op mijn initiate ipv een "GOOD JOB EZREAL" terwijl ook als support er veel werk in gestoken heeft.Vicarious schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:20:
[...]
Lekker boeiend. Ik hoef geen schouderklopjes als ik het goed doe. Blamen als het mis gaat is echter een ander verhaal, daar heeft echt helemaal niemand wat aan tenzij je tips geeft over hoe iemand het beter kan doen.
@hierboven: ook mijn meest gespeelde rollen, alhoewel support nu vaak al wordt ingevuld door een andere vrijwilliger en ik ook nog wel eens top terecht kan komen.
Wat ik ook wel eens heb is dat een ADC net doet alsof je de slechtste support ooit bent als hij bijvoorbeeld 2/2/0 staat, nadat jij 2 fouten maakt.
"you suck as a support" ..... dude... zonder mij had je die 2 kills niet eens gehad. badmongool.
Ik kan daar aardig pissed off over worden. lang leve de mute knop
Kan me daar totaal niet druk meer om maken. Sowieso over wat mijn teammates ragen. Maakt het spel voor mij een stuk aangenamer. Ik had op een gegeven moment een dikke rager top staan die 2x dood ging in het begin en zijn lane hard verloor. Ik kon echter bot en mid steeds makkelijk ganken en daar kills oppakken en assists uitdelen. Daarbij dacht ik: die ene fed top laner kunnen we wel aan als de rest van ons eigen team maar sterk genoeg is. En warempel: de teamfights komen eraan, we focussen hun top laner hard en we winnen de game uiteindelijk eenvoudig. Aan het einde bood de top laner zijn excuses nog aan.Bjarne666 schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:26:
[...]
Je zegt wel lekker boeiend, maar ik als support vind het fijn om eens een keer een GJ te krijgen op mijn initiate ipv een "GOOD JOB EZREAL" terwijl ook als support er veel werk in gestoken heeft.
Wat ik ook wel eens heb is dat een ADC net doet alsof je de slechtste support ooit bent als hij bijvoorbeeld 2/2/0 staat, nadat jij 2 fouten maakt.
"you suck as a support" ..... dude... zonder mij had je die 2 kills niet eens gehad. badmongool.
Ik kan daar aardig pissed off over worden. lang leve de mute knop
Het alternatief was dat ik in chat tegen die top laner in was gegaan, het een groot ragefest in allchat was geworden en we de game keihard verliezen alleen maar omdat er 1 lane mis gaat.
Het enige waar ik me nu nog wel eens aan erger is dat als ik bijvoorbeeld enemy jungler in mijn jungle heb, ik de fight aan ga en mijn laners ping dat ze me moeten helpen, ze gewoon niet komen omdat ze niet op de map kijken. Als we dan een kill mislopen ben ik eventjes pissig, maar dat is vrij gauw weer over.
Over supports gesproken overigens.... Ligt het aan mij of vindt er momenteel een verschuiving plaats onder supports? Het valt mij op dat de laatste tijd klassiekere supports als "Nami, Janna, Lulu, e.d." veel minder gespeeld worden terwijl supports met hoger kill potential (Morgana is HET voorbeeld van dit moment) veel meer de voorkeur hebben.
Ligt dit aan mij of ben ik hier niet de enige in?
Ligt niet aan jou. Supports krijgen meer gold dus AP supports zijn meer viable. Vroeger had je als support alleen een sightstone en boots, en als een game heeeeeeel lang duurde nog een locket. Tegenwoordig heb je met 40 minuten ook een 6 item build support waarvan er dan wel 1 of 2 items AP zijn. Geeft je team een stuk meer damage en in sommige gevallen bijna net zoveel utility (Annie's AoE stun, Morgana's AoE snare). Klassieke supports zijn bovendien vaak minder leuk om te spelen voor mensen die eigenlijk geen support willen spelen maar gewoon lekker willen knallen, kills en plays willen maken.Anoriel schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:35:
Over supports gesproken overigens.... Ligt het aan mij of vindt er momenteel een verschuiving plaats onder supports? Het valt mij op dat de laatste tijd klassiekere supports als "Nami, Janna, Lulu, e.d." veel minder gespeeld worden terwijl supports met hoger kill potential (Morgana is HET voorbeeld van dit moment) veel meer de voorkeur hebben.
Zit zeker verschuiving naar supports die ook meer damage kunnen dealen, zeker Karma is nu 1 van de sterkere supports.Anoriel schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:35:
Komt voornamelijk door de gold income items en masteries.
Je hebt dan lategame gewoon feitelijk een extra AP mage erbij die niet meer als support hoeft te functioneren.
Verwijderd
Ik speel echt mijn meeste games als jungler en het is echt iets te vaak dat degene die beginnen de jungler te blamen het slechtste spelen op het hele team. Net de lane waar je denkt dat als je daar gaat ganken het waarschijnlijk een dubble kill word voor de vijand. Ik probeer steeds eens te helpen in een lane waar het slecht gaat maar als de tegenstander daar aan het snowballen is blijf ik toch liever de druk opvoeren op de andere lanes.
Jungler you suck 0 ganks mid (score kda 6/0/4 ofzo en de mid staat 0/8/1) jah kerel hier ga ik echt geen moeite in steken om je uit te leggen wat jij allemaal verkeerd denkt maar dit is gewoon te belachelijk voor woorden en die ene assist die hij heeft komt van een van mn early ganks
en dan begint botlane jungler help mid ... uh mute all
maar daar word ik toch ook wel pissed van, het is niet mijn fucking fout dat die kerel braindead is en niet kan defensief spelen als hij ziet dat hij geen kans maakt
en dit soort problemen kom je zelfs tegen als je het als jungler goed doet dus als het dan eens minder gaat door invades waar de andere lanes zelfs met pings niet op reageren ... of gewoon fail ganks omdat de lane niet reageert ook al ping je en alle tijd had om iemand te kunnen killen en dan ga ik weg en word ie gecounterganked en nog steeds de jungler blamen
dat is soms echt te zielig voor woorden
het gebeurt te vaak
tot dusver de rant post
ingame trek ik het me niet zo erg aan want het komt echt vaak voor en ondertussen ben ik het wel al wat gewoon dat het vaak de schuld van de jungler is en maar zelden terecht, ok ik maak zeker nog fouten en van de meeste besef ik het wel maar het is vaak degene die begint te roepen zelf slecht bezig is en dan is het vrij duidelijk dat die meer fouten maakt dan mij
achja on to the next game
Jungler you suck 0 ganks mid (score kda 6/0/4 ofzo en de mid staat 0/8/1) jah kerel hier ga ik echt geen moeite in steken om je uit te leggen wat jij allemaal verkeerd denkt maar dit is gewoon te belachelijk voor woorden en die ene assist die hij heeft komt van een van mn early ganks
maar daar word ik toch ook wel pissed van, het is niet mijn fucking fout dat die kerel braindead is en niet kan defensief spelen als hij ziet dat hij geen kans maakt
en dit soort problemen kom je zelfs tegen als je het als jungler goed doet dus als het dan eens minder gaat door invades waar de andere lanes zelfs met pings niet op reageren ... of gewoon fail ganks omdat de lane niet reageert ook al ping je en alle tijd had om iemand te kunnen killen en dan ga ik weg en word ie gecounterganked en nog steeds de jungler blamen
het gebeurt te vaak
tot dusver de rant post
ingame trek ik het me niet zo erg aan want het komt echt vaak voor en ondertussen ben ik het wel al wat gewoon dat het vaak de schuld van de jungler is en maar zelden terecht, ok ik maak zeker nog fouten en van de meeste besef ik het wel maar het is vaak degene die begint te roepen zelf slecht bezig is en dan is het vrij duidelijk dat die meer fouten maakt dan mij
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2013 15:43 ]
Logisch I guess. Maar kan er dan gesteld worden dat damage output > utility. Of is dit puur een kwestie van teamcomposition/personal preference?
Volgende situatie is ook leuk:Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:40:
Ik speel echt mijn meeste games als jungler en het is echt iets te vaak dat degene die beginnen de jungler te blamen het slechtste spelen op het hele team. Net de lane waar je denkt dat als je daar gaat ganken het waarschijnlijk een dubble kill word voor de vijand. Ik probeer steeds eens te helpen in een lane waar het slecht gaat maar als de tegenstander daar aan het snowballen is blijf ik toch liever de druk opvoeren op de andere lanes.
het gebeurt te vaak
tot dusver de rant post
Je pinged voor enemy gank op bot, je komt aan "knock up" alles ult erop je denkt dit gaat goed, na 3 seconde denk je toch, hey dit gaat toch niet zo goed, ik mis damage.
Om er dan achter te komen dat je bot lane gewoon rustig staat door te farmen, terwijl je mischien paar (figuurlijke) meters voor ze een fight aan het doen bent

Het is een kwestie van teamcomp en personal preference, maar aangezien mages als Annie en Morgana zowel damage als utility hebben (Morgana heeft een snare EN een AoE snare en een spellshield) kun je je voorstellen dat zolang zij genoeg gold kunnen krijgen deze champions vaker gespeeld zullen worden dan bijvoorbeeld een Janna die het echt puur van een beetje utility moeten hebben. Bovendien: de beste CC is nog altijd iemand killen. Met Janna kun je wel proberen de assassins van de tegenstander van je AD Carry af te houden, en Janna is daar nog vrij goed in, maar als ze early in de teamfight gewoon gekilled worden door de enorme hoeveelheid burst damage in je team komen ze ook niet bij je.Anoriel schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:44:
Logisch I guess. Maar kan er dan gesteld worden dat damage output > utility. Of is dit puur een kwestie van teamcomposition/personal preference?
Verwijderd
Karma was eerder ook al sterk though. Niemand nam de tijd om hier achter te komen. Heb een serie heerlijke bot lane games gehad met een vriend van me een aantal weken terug.Turismo schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:38:
[...]
Zit zeker verschuiving naar supports die ook meer damage kunnen dealen, zeker Karma is nu 1 van de sterkere supports.
Komt voornamelijk door de gold income items en masteries.
Je hebt dan lategame gewoon feitelijk een extra AP mage erbij die niet meer als support hoeft te functioneren.
Karma's poke is niet zomaar poke, die doet gewoon keiharde damage kan zomaar15% health af van een ADC.Anoriel schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:44:
Volgens preS4 meta
Karma has been one of the most played support in Champions Winter since patch 3.14. She is an all around solid support with poke, self sustain, crowd control, shield, and a speed buff. Most importantly Karma has a built in Shurelya’s Reverie in her kit. Giving a maximum of 60% Movement Speed and a shield to everyone around her, paired up with Talisman of Ascension she becomes a huge initiation tool and disengage
Taric
In the current patch Taric is at a very strong state with the changes to his kit. Taric benefits from Armor most compared to any other stat because it serves as both defensive and offensive purposes. By stacking Armor, Taric and his allies become tankier, his auto attack does bonus magic damage, and provides more armor shred. In the early game Taric does a significant amount of burst damage with Shatter and in the mid game he is able to do as much as a tanky bruiser from a solo lane. With the purchase of some Cooldown Reduction, Taric can stunlock a target down with Dazzle due to his passive Gemcraft.
Zal nogmaals link naar artikel posten.
http://cloth5.com/taking-a-look-at-kr/
Geloof dat deze weinig zinvolle discussie gelukkig inmiddels weer is afgesloten.Turismo schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:35:
Je had helemaal gelijk Turismo; types als Anoriel/Blamauci maken zichzelf alleen maar belachelijk met dergelijke overtrokken reacties. Ze missen het punt, omdat ze niet goed (kunnen) lezen....
Verwijderd
Woohoo gelukkig rakel jij hem weer op om ook even je overtrokken reactie te plaatsen!Koekiemonsterr schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:54:
[...]
Geloof dat deze weinig zinvolle discussie gelukkig inmiddels weer is afgesloten.
Ik heb wel eens ganks meegemaakt dat de jungler ver achter een dubbele minion wave een engage doet dat zou betekenen dat ik door een dubbele minion wave moet lopen on vervolgens door al die minions afgeschoten wordt omdat ik nog een laag level ben. of nog mooier gank doen terwijl ik en mijn supp onder de 20% naar onze toren terug gaan om et recallen en springt de jungler in 2 full hp champs.
Soms kunnen junglers ook domme engages doen en tijdens kansloze situaties ga ik er als adc niet inspringen als ik zeker weet dat ik dat niet overleef.
Ik flame eigenlijk nooit zelfs niet als iemand aan het klungelen is, maar troll builds of troll picks en dan ook nog zwaar falen dan kun je wel wat verwachten. vb. gisteren hadden we een AP rengar WTF maar 1 skill schaalt op AP en dan ook op level 1 first blood geven en dan op level 3 weer dood gaan dan 5 minuten afk precies nadat hij dood was gegaan en daarna was toevallig zijn pc gecrashed. Hij heeft dus lekker een report gekregen ondanks dat we die game nog gewonnen hadden.
Soms kunnen junglers ook domme engages doen en tijdens kansloze situaties ga ik er als adc niet inspringen als ik zeker weet dat ik dat niet overleef.
Ik flame eigenlijk nooit zelfs niet als iemand aan het klungelen is, maar troll builds of troll picks en dan ook nog zwaar falen dan kun je wel wat verwachten. vb. gisteren hadden we een AP rengar WTF maar 1 skill schaalt op AP en dan ook op level 1 first blood geven en dan op level 3 weer dood gaan dan 5 minuten afk precies nadat hij dood was gegaan en daarna was toevallig zijn pc gecrashed. Hij heeft dus lekker een report gekregen ondanks dat we die game nog gewonnen hadden.
Verwijderd
Wacht maar tot je Platinum bent mannetje, dan report ik jeKoekiemonsterr schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:54:
[...]
Geloof dat deze weinig zinvolle discussie gelukkig inmiddels weer is afgesloten. Je hebt helemaal gelijk Turismo; types als Anoriel/Blamauci maken zichzelf alleen maar belachelijk met dergelijke overtrokken reacties. Ze missen het punt, omdat ze niet goed (kunnen) lezen....
Tijd niet ingame gezien Koekie ): what gives?
Overigens gisteren een "grappige" interactie tussen Yasuo en Leblanc ontdekt. Die muur breekt "tijdelijk" ook een actieve chain, wat best wel bullshit is. Als Yasuo een wall tussen hem en jou gooit terwijl hij chained is, verdwijnt de chain. Als je tijdens chain leash nog over de muur komt, heractiveerd de chain weer, maar daar heb je niet veel tijd voor. Snap even niet waarom een actieve chain als projectiel gezien word.
Om vervolgens weer reacties uit te lokken met zo'n post; totaal onnodig.Koekiemonsterr schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:54:
[...]
Geloof dat deze weinig zinvolle discussie gelukkig inmiddels weer is afgesloten. Je hebt helemaal gelijk Turismo; types als Anoriel/Blamauci maken zichzelf alleen maar belachelijk met dergelijke overtrokken reacties. Ze missen het punt, omdat ze niet goed (kunnen) lezen....
Wat betreft de support discussie: Karma zie ik zelf nog steeds weinig tot niet, Morgana af en toe, maar Annie is momenteel bijna pick of ban. Bovendien werkt ze ook gewoon erg goed; ook binnen GoT games al meerdere malen succesvol toegepast.
Verwijderd
Ik zie haar ook weinig, maar goed, dezer dagen zie je enkel alleen champs die succesvol in BotA zijn gespeeld, en mensen die er keihard mee falen.JapieTalent schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:57:
[...]
Om vervolgens weer reacties uit te lokken met zo'n post; totaal onnodig.
Wat betreft de support discussie: Karma zie ik zelf nog steeds weinig tot niet, Morgana af en toe, maar Annie is momenteel bijna pick of ban. Bovendien werkt ze ook gewoon erg goed; ook binnen GoT games al meerdere malen succesvol toegepast.
Haha, jij mag me altijd reportenVerwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:57:
Wacht maar tot je Platinum bent mannetje, dan report ik je
Tijd niet ingame gezien Koekie ): what gives?
Ja af en toe beetje BF4 gedaan ipv LoL, maar ben nu alweer online hoor
Ikzelf ook niet om eerlijk te zijn, ik zie nog steeds veel traditionele S3 supports.JapieTalent schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:57:
[...]
Om vervolgens weer reacties uit te lokken met zo'n post; totaal onnodig.
Verandering is altijd moeilijk denk ik, de shift in bepaalde regionen is sneller dan anderen.
Ik ga gewoon Karma veel spelen, vaak ook zo dat als je champ weinig ziet ze niet altijd weten hoe er mee om te gaan.
Annie is gewoon one-trick-pony Stun/Tibbers of Flash/Stun/Tibbers, hoop dat Riot daar eigenlijk wat aan gaat doen, wordt gewoon tot het saaie toe.
[ Voor 7% gewijzigd door Turismo op 23-12-2013 16:04 ]
Hahahahahahaha! Heb ik in het verleden ook wel eens meegemaakt. Wat dat betreft zou een "thumbs up" icon geweldig zijn.Turismo schreef op maandag 23 december 2013 @ 15:46:
[...]
Volgende situatie is ook leuk:
Je pinged voor enemy gank op bot, je komt aan "knock up" alles ult erop je denkt dit gaat goed, na 3 seconde denk je toch, hey dit gaat toch niet zo goed, ik mis damage.
Om er dan achter te komen dat je bot lane gewoon rustig staat door te farmen, terwijl je mischien paar (figuurlijke) meters voor ze een fight aan het doen benten als je dan doodgaat, ze nog even de overtrappende trap geven "gj feeding"
PING! (Jungler is on his way)
PING! (BotLaner is ready!)
oid zou echt geweldig zijn. Weet je in ieder geval dat je niet voor de kat z'n k*t naar een lane komt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.