[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 124 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.690 views

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 21:02

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Nutral schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:55:
Last whisper hoort altijd in je build, na je eerste grote item idd als de tegenstander veel armor heeft, maar anders ga je echt na je 2e item die last whisper willen hebben. Waarom? omdat het voor een percentuele verhoging van damage zorgt, terwijl een ander item alleen voor extra damage zorgt. 200x 1,5 of 200 +50 is een beetje het idee
LW hoort, vind ik, pas in je build wanneer jij ziet, of weet, dat een tegenstander Armor gaat bouwen. wat heb je aan LW als je enemy team volledig glasscannon is? dan zou BotRK een betere keuze zijn toch? Dan kan LW wel 15 meer AD hebben, maar de 40% Attack speed op BotRK, en de extra Lifesteal + active, compenseert dat wel gedeeltelijk. of zit ik dan fout?

LW zit vaak in mijn builds ook ja, maar pas als ik echt zeker ben dat ik tegen armor kom te staan.
maar met 100% crit heb je ook een tank met armor snel neer lijkt mij.

Alleen was er in dit geval geen sprake van een scenario met of zonder enemies met Armor.
De originele vraag ging over crit runes.

Deze runes zijn gewoon vanwege de passive van Yasuo niet nodig. overkill op welke stat met een cap (CDR, Crit enz.) is gewoon verspilling van stats die beter gebruikt kunnen worden.

BTW, is dan in plaats van LW en BotRK, misschien Black Cleaver en BT, of een andere combinatie van deze 4 items een optie?

[ Voor 7% gewijzigd door Drunken_Bear op 19-12-2013 15:51 . Reden: taalfouten, en een extra vraag aan het einde. ]

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:39
Even een wtf 1000+ Health Regen every 5 seconds op een Dr. Mundo

Interessant leesvoer:
http://cloth5.com/taking-a-look-at-kr/

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09 09:40

Qon

Bjarne666 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:48:
[...]

LW hoort, vind ik, pas in je build wanneer jij ziet, of weet, dat een tegenstander Armor gaat bouwen. wat heb je aan LW als je enemy team volledig glasscannon is? dan zou BotRK een betere keuze zijn toch? Dan kan LW wel 15 meer AD hebben, maar de 40% Attack speed op BotRK, en de extra Lifesteal + active, compenseert dat wel gedeeltelijk. of zit ik dan fout?

LW zit vaak in mijn builds ook ja, maar pas als ik echt zeker ben dat ik tegen armor kom te staan.

Alleen was er in dit geval geen sprake van een scenario met of zonder enemies met Armor.

Deze runes zijn gewoon vanwege de passive van Yasuo niet nodig. overkill op welke stat met een cap (CDR, Crit enz.) is gewoon verspilling van stats die beter gebruikt kunnen worden.

BTW, is dan in plaats van LW en BotRK, misschien Black Cleaver en BT, of een andere combinatie van deze 4 items een optie?
Dit verschilt denk ik wel per champions... er zijn weer zoveel champions die een armor buff hebben.. Rammus, Soraka, Annie etc. etc. Bij hen is het weer effectiever om een LW tegen ze te gebruiken.

Als je die active van BOTRK erg goed kunt gebruiken, zou BOTRK alleen daarom soms al een fijne aanwinst zijn. Het hangt gewoon vaak af van wat jij fijn vind.

• Anoriel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-06-2019
[...]

Oneens.

Waarom nemen we een handjevol AP/AD aan runes mee? Omdat het late-game zoveel damage doet? Nee, omdat het een wereld van verschil is early game. Lategame zijn de meeste runes gewoon leuk meegenomen en stukken minder effectief.

Crit runes op yasuo zijn simpelweg twee keer zo krachtig dan op elke andere champion.

0,93 x 9 = 8,37 x 2 = 16,74%

Hoeveel extra dmg dit earlygame tot midgame oplevert en hoe dit in verhouding staat tot pure AD marks...... dat lijkt me een leuke klus voor een theorycrafter met flink wat tijd over. Maar je kunt het niet simpelweg afdoen als "verspilling van stats".

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Turismo schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:56:

Interessant leesvoer:
Tijd voor grieving wounds: http://leagueoflegends.wi..._Wounds#Healing_reduction

• Turismo
Ik zie geen een champion in dat rijtje waarvan ik zeg van wauw dat gaat die voelen.

• isimba
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
Anoriel schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:41:
[...]

Niks mis met een AP mage op mid als Veigar. Zie alleen wel steeds meer AD champions ook op mid verschijnen en meestal maken zij het leven van een AP mage flink zuur.

Dus absoluut viable, misschien iets pittiger spelen dan wanneer jij voor het laatst Veigar hebt gespeeld.

En ja, hoe langer een game duurt, hoe maar AP jij gaat verzamelen als Veigar. In dat opzicht zijn alle veranderingen die recentelijk zijn doorgevoerd (langere matches) een indirecte buff voor Veigar.
Volgens mij heb ik afgelopen seizoen Veigar niet meer aangeraakt dus binnenkort maar weer eens proberen.

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Anoriel schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:01:
[...]

Oneens.

Waarom nemen we een handjevol AP/AD aan runes mee? Omdat het late-game zoveel damage doet? Nee, omdat het een wereld van verschil is early game. Lategame zijn de meeste runes gewoon leuk meegenomen en stukken minder effectief.

Crit runes op yasuo zijn simpelweg twee keer zo krachtig dan op elke andere champion.

0,93 x 9 = 8,37 x 2 = 16,74%

Hoeveel extra dmg dit earlygame tot midgame oplevert en hoe dit in verhouding staat tot pure AD marks...... dat lijkt me een leuke klus voor een theorycrafter met flink wat tijd over. Maar je kunt het niet simpelweg afdoen als "verspilling van stats".
dus jij hebt dan liever een slechtere early game in ruil voor crit chance die je met standaard AD itembuild al krijgt?

Ik zat eerder fout bij die 40% crit inderdaad. maar alsnog 20 op Statik en +25 op IE is 45% + de passive
dan zit je gewoon op 90%, wat meer dan zat is voor een yasuo als je het mij vraagt.
En anders bouw je phantom dancers. 30% + 25% = 55%. Dan heb je al overkill op de Crit % cap, maar dat is 5% en is nog te overzien.

(de frenzy mastery is trouwens wel echt heerlijk op yasuo zeg.. damn, na iedere crit krijg je attack speed erbij)
Turismo schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:56:

Interessant leesvoer:
Een goed getimede Ignite = GG in een gevecht met Mundo denk ik

[ Voor 14% gewijzigd door Drunken_Bear op 19-12-2013 16:19 ]

• Anoriel
Runes zijn op hun sterkst early game. Het argument wat aangedragen wordt is "crit runes zijn lategame slecht".

Mijn implicatie is dat crit runes late game misschien ervoor zorgen dat je door het crit chance "dak" gaat maar early game geven ze mogelijk meer profijt dan AD runes.

Als het early game voordeel oplevert kan het helpen om te snowballen.

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Anoriel schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:21:
Runes zijn op hun sterkst early game. Het argument wat aangedragen wordt is "crit runes zijn lategame slecht".

Mijn implicatie is dat crit runes late game misschien ervoor zorgen dat je door het crit chance "dak" gaat maar early game geven ze mogelijk meer profijt dan AD runes.

Als het early game voordeel oplevert kan het helpen om te snowballen.
Early zal het een gok zijn, of dat meer oplevert.
Ik heb liever de wetenschap dat ik door AD runes makkelijker Minions last hit, en mijn auto attacks standaard iets sterker zijn in een duel, dan dat ik in een trade-off moet gaan hopen op mijn ~16% (minder dan 1 op de 5 hits dat er kans is op een crit) crit om dat duel te winnen. en het last hitten word er ook lastiger door, naar mijn mening.
maar dat zal per speler anders zijn misschien.

[ Voor 3% gewijzigd door Drunken_Bear op 19-12-2013 16:28 . Reden: Pff, Nederlands is niet mijn sterkste punt ]

Verwijderd

[...]

een LW is ook goed tegen een team zonder armor items (elke champ heeft armor zelfs zonder items), de passive zal zowiezo ervoor zorgen dat je meer damage doet

als een team glascannon is ( dan lees ik squishies zonder veel health ) dan doet de passive van Botrk ook niet zoveel extra damage

er zijn veel factoren om rekening mee te houden:

als je al een stevige amount AD hebt dan is de lifesteal zeker een plus en de AS ook icm een hoge crit chance is AS aangenaam

LW zal gewoon je raw damage verhogen

er valt voor beide wat te zeggen
in dit specifieke geval durf ik geen uitspraak doen ik moet Yasuo nog unlocken
maar theoretisch gezien en afgaande op de builds die ik zie passeren of van het ene potje dat ik tegen een Yasuo stond durf ik stellen dat IE een must is

boots
static shiv
IE

als je uitgaat van deze build zou ik al niet voor de crit runes gaan, hoewel anoriel een goed punt maakt dat ze dubbel zo effectief zijn op Yasuo

tja in de huidige meta met toch vrij beefy junglers en top en soms ook support zou mijn voorkeur uitgaan naar botrk voor de lifesteal en de as icm 90% crit is dat al crazy stuff en je ad is al behoorlijk met een IE

niets dat je belet om beide te bouwen, iets in deze aard lijkt me behoorlijk hard op hem

berserker
static
IE
Botrk
LW
GA

maar ik denk dat iets in de aard van

berserker
trinity
IE
Botrk
BC
Zephyr

ook goed zou kunnen werken, hier ruil je een GA in voor ietsiepietsie meer health en tenacity , ms , sheen proc en 20% cdr en nog paar kleine stat verschillen maar ik weet niet hoe belangrijk zijn skills zijn en wat voor CD's er op zitten

• Anoriel
Zoals gezegd: schone taak voor een theory crafter met te veel tijd over om uit te rekenen wat meer voordeel oplevert.

Ik ben het helemaal met je eens; last hitten wordt lastiger, dat bedacht ik mij ook al. Persoonlijke voorkeur echter of je hiervoor AD runes neemt of niet. De een kan gewoon beter last hitten dan de ander.

Ik snap dat je liever "zekerheid" hebt dan "kans" maar vergeet niet dat AD runes ietwat extra damage opleveren. Wanneer je echter crit, ga je (zoals je zelf zei) door je frenzy mastery atk speed krijgen. Snellere aanvallen..en toch elke keer weer kans op een critical strike.

Zelf speel ik Yasuo niet, maar ik zou het toch absoluut eens uitproberen. Het klinkt in mijn eigen oren in ieder geval best viable.

Verwijderd

"It doesn't get any Bronzier than this" :')

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CAD_AKj47Mo]

Kan er wel van janken

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Anoriel schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:32:
Zoals gezegd: schone taak voor een theory crafter met te veel tijd over om uit te rekenen wat meer voordeel oplevert.

Ik ben het helemaal met je eens; last hitten wordt lastiger, dat bedacht ik mij ook al. Persoonlijke voorkeur echter of je hiervoor AD runes neemt of niet. De een kan gewoon beter last hitten dan de ander.

Ik snap dat je liever "zekerheid" hebt dan "kans" maar vergeet niet dat AD runes ietwat extra damage opleveren. Wanneer je echter crit, ga je (zoals je zelf zei) door je frenzy mastery atk speed krijgen. Snellere aanvallen..en toch elke keer weer kans op een critical strike.

Zelf speel ik Yasuo niet, maar ik zou het toch absoluut eens uitproberen. Het klinkt in mijn eigen oren in ieder geval best viable.
Dat is toch het leuke van LoL ook. ze willen ervoor zorgen dat meerde builds goed werken op champions. Zo zie je maar weer dat we allemaal verschillende ideeën hebben en dat ze allemaal waarschijnlijk grotendeels wel zullen werken.

IE is een must vanwege de passive.... als je dan toch 100% crit heb, mogen de critical strikes ook wel een stuk sterker worden toch? :P
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:34:

Kan er wel van janken
hahahaha dat liedje maakt het ook wel echt af :P

[ Voor 9% gewijzigd door Drunken_Bear op 19-12-2013 16:47 ]

• Anoriel
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:34:

[video]

Kan er wel van janken
Hi-la-risch! Je zult het maar meemaken in je qualification match om van bronze naar silver te gaan..... |:(

• Turismo
Facepalm! Als een stel domme schapen de bush willen facechecken.

Dat Varus even checked die snap ik nog wel, maar dat dan Soraka en Kassadin er ook nog in trappen is gewoon schapen gedrag, en de drang om het te moeten weten.

Eigenlijk had J4 alleen even zijn lans in de bush hoeven te knallen.....

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Turismo schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:59:
Dat Varus even checked die snap ik nog wel
Bushchecken als Varus doe je met je arrow. Als je iets raakt hoor je dat namelijk.
Hoewel velen natuurlijk nietsvermoedend wel eens naar hun red of zo lopen.

[ Voor 15% gewijzigd door Thormodo op 19-12-2013 17:22 ]

• Turismo
Dat die t zo doet kan ik nog wel inkomen gezien de situatie.....

• SemperEgo
  • Laatst online: 18-07-2024
Ik denk dat Soraka een ward wou plaatsen, en Kassadin zal wel gedacht hebben "ik ben Kassadin ik raak altijd weg".

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Altijd leuk, potjes spelen met mensen in je "friend" list (ditmaal iemand van T.net) potje laat op de avond, nodigt me uit met nog 4 gasten, gaat niet zo goed, en helemaal kapot geflamed worden. Trok me er zelf redelijk weinig van aan, maar valt me op dat hier altijd veel moraalridders rondlopen maar ondertussen zelf van de ergste soort zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door The Great HooD op 19-12-2013 22:54 ]

• Thormodo
Er zitten zeker rotte appels op Tweakers, maar om nu iedereen te verdoemen omdat jij er één te pakken hebt is ook zo iets. Van die vijf man waar jij mee hebt gespeeld ken ik in ieder geval niemand.
Als Yasuo tegen Maokai Jungle en Lissandra (beiden Plat V) is sowieso geen pretje.

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 19-12-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thormodo schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:09:
Er zitten zeker rotte appels op Tweakers, maar om nu iedereen te verdoemen omdat jij er één te pakken hebt is ook zo iets. Van die vijf man waar jij mee hebt gespeeld ken ik in ieder geval niemand.
Als Yasuo tegen Maokai Jungle en Lissandra (beiden Plat V) is sowieso geen pretje.
Als ik zijn zin goed lees was het 1 tweaker met 3 andere vrienden buiten tweakers die hem uitnodigde.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

In elke 4 of 5 item build is een LW gewoon benodigd om je damage te verhogen, waarom? Omdat je met LW de toegevoegde effectieve armor/HP van een tegenstander verminderd, zelfs als diegene maar 78 armor (18 sona met armor yellows) heeft zal je dan 27,5 armor penetraten, dus betekent dat je 20% meer damage doet, als je 200 attack damage hebt, doe je dus ineens damage voor 40 attack damage meer damage, plus de 40 ad die al in het item zit. Dit voorbeeld is dan nog een champ met redelijk weinig armor. 1 armor item of een al meer tanky character (maokai met runes 105 armor).
Verder schaalt dit item goed met alle physical damage, graves base damage van spells bijvoorbeeld schalen alleen maar van armor penetration, terwijl de armor penetration ook met al het andere schaalt.

Voor mij is de last whisper dus pretty much een must buy als 3e item, ook bijvoorbeeld op ezreal, de q base en de sheen proc schaalt alleen van armor pen, en niet van ad of as of crit, terwijl de armor pen ook al de andere ad spells meer damage geeft. Daarom is op ezreal bijvoorbeeld trinity, BT, LW build erg goed.

Sommige champions, zoals vayne hebben minder synergy met een LW, maar het zal nog steeds je damage amplifyen, plus dat je met natuurlijk tanky characters altijd het eerste in een gevecht te maken krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Let wel: bovenstaand geldt met name voor AD carries. Geen Last Whisper bouwen op al je AP carries of je bruisers omdat hij in elke 4 of 5 item build moet volgens Nutral :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Nutral schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 00:55:
In elke 4 of 5 item build is een LW gewoon benodigd om je damage te verhogen, waarom? Omdat je met LW de toegevoegde effectieve armor/HP van een tegenstander verminderd, zelfs als diegene maar 78 armor (18 sona met armor yellows) heeft zal je dan 27,5 armor penetraten, dus betekent dat je 20% meer damage doet, als je 200 attack damage hebt, doe je dus ineens damage voor 40 attack damage meer damage, plus de 40 ad die al in het item zit. Dit voorbeeld is dan nog een champ met redelijk weinig armor. 1 armor item of een al meer tanky character (maokai met runes 105 armor).
Verder schaalt dit item goed met alle physical damage, graves base damage van spells bijvoorbeeld schalen alleen maar van armor penetration, terwijl de armor penetration ook met al het andere schaalt.

Voor mij is de last whisper dus pretty much een must buy als 3e item, ook bijvoorbeeld op ezreal, de q base en de sheen proc schaalt alleen van armor pen, en niet van ad of as of crit, terwijl de armor pen ook al de andere ad spells meer damage geeft. Daarom is op ezreal bijvoorbeeld trinity, BT, LW build erg goed.

Sommige champions, zoals vayne hebben minder synergy met een LW, maar het zal nog steeds je damage amplifyen, plus dat je met natuurlijk tanky characters altijd het eerste in een gevecht te maken krijgt.
Ook Vayne heeft nog net zoveel profijt van LW als elke andere AD's, aangezien ze nog steeds ook "gewoon" auto-attacks doet. Redenen om een LW (AD) of een Void Staff (AP) te bouwen: Je enemy stacked veel resistances (MR of Armor) of je wilt juist zo dicht mogelijk tegen true damage aanzitten qua damage-output. Niet alle champions hebben een scaling resistance naar mate hun levels vorderen, maar de meesten zullen wel de rune-sets er voor hebben. Dus als 4e of 5e item een Armor of Magic Pen item kopen is over het algemeen een goede keuze.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Vayne doet ook auto-attacks maar heeft daar met die silver bolts al een aardige true damage component op zitten. Daardoor heeft zij het minder hard 'nodig' dan de andere AD carries en zou je op haar eerder een afweging kunnen maken of je niet liever wat meer AS of lifesteal hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der Heino
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-09 19:06
Sinds eergisteren ben ik level 20. Heeft het voor mij al zin om runes te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:29:
Vayne doet ook auto-attacks maar heeft daar met die silver bolts al een aardige true damage component op zitten. Daardoor heeft zij het minder hard 'nodig' dan de andere AD carries en zou je op haar eerder een afweging kunnen maken of je niet liever wat meer AS of lifesteal hebt.
3 schoten voor een silver bolt proc. Imo niets minder hard nodig dan de andere AD carries, tenzij je natuurlijk gewoon een comment wilt maken om een comment te maken. Laten we kijken wat de pro spelers doen in het geval van LW. Aangezien je meestal een BotRK + Phantom Dancer op Vayne zult hebben voor de atk speed en je cap voor atk speed op 2.5 ligt. Wat is hun 4e item (was even de beserker greaves vergeten)... even kijken: http://www.probuilds.net/champions/Vayne. Het is een LW.

Verdere onderbouwing: BotRK + Phantom dancer leveren vrij snelle Silver Bolt proc's op. Daar komt dan nog eens bij dat je via BotRK met gemak hoog HP targets neerhaalt. Voeg daar nog een LW aan toe, zodat je normale auto-attacks ook al door je enemy heen shredden. In combinatie met je Silver bolts, lost zo'n beetje alles als sneeuw voor de zon op voor je neus. Zou je hierbij nog een extra atk speed item bouwen dan zit je al vrij snel tegen/over de atk speed cap heen waardoor het dus zinloos zou zijn.
Der Heino schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:34:
Ja, het levert je nu al een voordeel op vs je enemies + je kunt nu de "goede" runes unlocken. Dus zeker doen.

[ Voor 34% gewijzigd door Damien op 20-12-2013 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Ik zeg niet dat je meteen geen LW moet kopen on vayne, maar dat je bij vayne meer de LW koopt als 3e damage item, of misschien 4e. Veel andere champions is als 2e ook mogelijk. graves BT + LW is bijvoorbeeld best sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Nutral schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:02:
Ik zeg niet dat je meteen geen LW moet kopen on vayne, maar dat je bij vayne meer de LW koopt als 3e damage item, of misschien 4e. Veel andere champions is als 2e ook mogelijk. graves BT + LW is bijvoorbeeld best sterk.
Meestal als 4e item, en dan eigenlijk als 2e damage item. Aangezien je boots + phantom dancer meer gezien kunnen worden als atk speed boosters. BotRK (1) -> Beserker Greaves -> Phantom Dancer of Statikk Shyv -> Last Whisper (2). Tenzij je natuurlijk zegt dat elk item een damage item is (indirect klopt dat natuurlijk ook, alleen "echte" (AD) damage is het nummer 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Der Heino schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:34:
Op level 20 kun je al Tier 3 runes kopen toch? ik zou het zeker doen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:05:
[...]

Meestal als 4e item, en dan eigenlijk als 2e damage item. Aangezien je boots + phantom dancer meer gezien kunnen worden als atk speed boosters. BotRK (1) -> Beserker Greaves -> Phantom Dancer of Statikk Shyv -> Last Whisper (2). Tenzij je natuurlijk zegt dat elk item een damage item is (indirect klopt dat natuurlijk ook, alleen "echte" (AD) damage is het nummer 2).
Ben ik met je eens, ik koop LW het liefst als 4e item, met als 1e en 2e items een BotRK of BT of IE (depending hoe ik het in lane doe en wat de tegenstanders zijn), als 3e item Statik/Phantom Dancers. als 4e dan LW of black cleaver.
5e item bouw ik het liefst een defensief item.

Boots zit er altijd wel ergens tussen in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:29:
Vayne heeft physical skills die met AD scalen en een AD steroid op ult. Ik snap niet waarom mensen Vayne zo anders behandelen als ADC. Je beginroute is anders, maar uiteindelijk kom je min of meer op dezelfde ADC build uit. Lach me altijd suf om die mensen met 180AD en 3 Aspd items lategame Vayne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:27:
[...]

Vayne heeft physical skills die met AD scalen en een AD steroid op ult. Ik snap niet waarom mensen Vayne zo anders behandelen als ADC. Je beginroute is anders, maar uiteindelijk kom je min of meer op dezelfde ADC build uit. Lach me altijd suf om die mensen met 180AD en 3 Aspd items lategame Vayne.
Hmm, misschien dat ik daarom altijd faal op vayne.
Waarom moet je precies een andere beginroute hebben als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:39:
[...]

je natuurlijk gewoon een comment wilt maken om een comment te maken.
Ja, daar is het me allemaal om te doen. Kunnen we nou eens kappen met dit soort kansloze steken onder water? Iedereen hier loopt te zeiken dat er geen normale discussies zijn, maar als ik iedere keer dat ik in de ogen van iemand anders een onlogische comment maak dit soort opmerkingen krijg kap ik er wel gewoon helemaal mee en volgens mij sta ik daar niet alleen in. Zo worden discussies al doodgeslagen voordat ze überhaupt beginnen omdat straks niemand meer een comment durft te maken uit angst om publiekelijk neergesabeld te worden en vervolgens uitgelachen te worden op de teamspeak kanalen. Ik geloof dat ik normaal gesproken een van de mensen ben die zijn posts altijd goed onderbouwt, en ook hierin zit gewoon een stukje onderbouwing dus wat het probleem nou precies is... Tuurlijk kun je het er niet mee eens zijn maar waarom dan weer zo'n opmerking erbij?

En ja, Vayne is een AD carry die scalet met AD en ja, een last whisper is ook goed op Vayne. Ik heb nergens anders beweerd. Het enige dat ik heb aangegeven is dat Vayne het iets minder hard nodig heeft dan enkele andere AD carries. Nergens ook heb ik (@itsnotrudy) geclaimd dat je beter gewoon lekker 3 AS items kan bouwen. Je kan echter wel wat nuances en volgordes in je build aanpassen aan de hand van de situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Bjarne666 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:35:
[...]

Voor early damage, gaan de meeste eerst voor wat atk speed door middel van BotRK / Phantom dancer waar je op bijvoorbeeld Caitlyn liever voor harde damage gaat via Bloodthirster / Last Whisper. Bij Vayne pak je eerst wat levels in je W en dat levert je dankzij de atk speed voldoende dmg op voor je silver bolts procs (even ter verduidelijking). Voor de rest bouw je Vayne vrijwel hetzelfde als elke andere AD Carry.

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 20-12-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:37:
[...]

Voor early damage, gaan de meeste eerst voor wat atk speed door middel van BotRK / Phantom dancer waar je op bijvoorbeeld Caitlyn liever voor harde damage gaat via Bloodthirster / Last Whisper. Bij Vayne pak je eerst wat levels in je W en dat levert je dankzij de atk speed voldoende dmg op. Voor de rest bouw je Vayne vrijwel hetzelfde als elke andere AD Carry.
Thanks man, ga ik morgen even uitproberen.
Vanavond lekker kerstborrelen! Fijne feestdagen hier trouwens nog voor iedereen gewenst! :D
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Bjarne666 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:39:
[...]

Thanks man, ga ik morgen even uitproberen.
Vanavond lekker kerstborrelen! Fijne feestdagen hier trouwens nog voor iedereen gewenst! :D
O-)
Van hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Bij vayne is eigenlijk de damage beter met attack damage dan met attack speed items. Maar dan speelt het minder lekker als vayne en kun je minder makkelijk silver bolts proccen.
Alsnog, niet meer dan grote attack speed items kopen op vayne, BOTRK + Phantom dancer is echt meer dan genoeg attack speed. Punt is ook dat je dps gigantisch hard schaalt als je ad koopt in plaats van meer attack speed.
Als je BOTRK + PD + LW hebt, gewoon een infinity edge kopen, krijg je een ongelovelijke boost van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Nutral schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:47:
Bij vayne is eigenlijk de damage beter met attack damage dan met attack speed items. Maar dan speelt het minder lekker als vayne en kun je minder makkelijk silver bolts proccen.
Alsnog, niet meer dan grote attack speed items kopen op vayne, BOTRK + Phantom dancer is echt meer dan genoeg attack speed. Punt is ook dat je dps gigantisch hard schaalt als je ad koopt in plaats van meer attack speed.
Als je BOTRK + PD + LW hebt, gewoon een infinity edge kopen, krijg je een ongelovelijke boost van.
Zou je overigens nog even kunnen uitleggen wat je bedoelde met je comment: "Sommige champions, zoals vayne hebben minder synergy met een LW". Want dat was voor mij de trigger om uberhaupt op deze discussie te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nutral schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:47:
perfect voorbeeld waarom theorie ook maar theorie is, in de praktijk werken sommige andere zaken soms lekkerder
hangt ook af van de speelstijl van de speler
theorie is leuk maar niet allesomvattend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

wat ik daarmee bedoel te zeggen is, LW is sowieso een item dat je physical damage versterkt. Maar je vergelijkt het ook met andere items.

LW verbeterd autoattack damage, maar dat doet attack speed en attack damage ook.
LW verbeterd base damage van spells. Alleen andere penetration items doen dat.
LW verbeterd geen magic of true damage.

Bij vayne, heb je minder synergy, omdat het de true damage niet verbeterd, de Q damage is gebaseerd op een percentage van je damage. Het werkt wel op de ult van vayne, maar attack speed ook.

Dus LW is goed op vayne, maar dan puur als amp item, dus je gebruikt het als 3e grote damage item of tegen tanky characters.

Ik heb zelf ook redelijk wat vayne gespeeld, en met wat attack speed speelt het gewoon veel lekkerder, je krijgt vaker de silver bolts af ook al switch je van target (gebeurt gewoon in teamfights) en je kunt sneller sidesteppen en tumble doen. Toch is het niet slim op meer dan 2 grote attack speed items te nemen, eigenlijk hetzelfde verhaal als kog maw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Nutral schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:59:
Ik heb zelf ook redelijk wat vayne gespeeld, en met wat attack speed speelt het gewoon veel lekkerder.
Ik denk dat dit het vooral is. voor jou werkt dit. Voor Damien werkt het bijvoorbeeld weer anders. Zo heeft iedereen een andere speelstijl op vayne :)

Trouwens, Is Snowdown al uit? gister was ik niet online, en vandaag red ik het dus ook niet, en LoL site is blocked op mijn werk. dus ik heb geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09 09:40

Qon

Bjarne666 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:02:
[...]

Ik denk dat dit het vooral is. voor jou werkt dit. Voor Damien werkt het bijvoorbeeld weer anders. Zo heeft iedereen een andere speelstijl op vayne :)

Trouwens, Is Snowdown al uit? gister was ik niet online, en vandaag red ik het dus ook niet, en LoL site is blocked op mijn werk. dus ik heb geen idee.
Ik lees net op reignofgaming.net dat hij uit is ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Nutral schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:59:
wat ik daarmee bedoel te zeggen is, LW is sowieso een item dat je physical damage versterkt. Maar je vergelijkt het ook met andere items.

LW verbeterd autoattack damage, maar dat doet attack speed en attack damage ook.
LW verbeterd base damage van spells. Alleen andere penetration items doen dat.
LW verbeterd geen magic of true damage.

Bij vayne, heb je minder synergy, omdat het de true damage niet verbeterd, de Q damage is gebaseerd op een percentage van je damage. Het werkt wel op de ult van vayne, maar attack speed ook.

Dus LW is goed op vayne, maar dan puur als amp item, dus je gebruikt het als 3e grote damage item of tegen tanky characters.

Ik heb zelf ook redelijk wat vayne gespeeld, en met wat attack speed speelt het gewoon veel lekkerder, je krijgt vaker de silver bolts af ook al switch je van target (gebeurt gewoon in teamfights) en je kunt sneller sidesteppen en tumble doen. Toch is het niet slim op meer dan 2 grote attack speed items te nemen, eigenlijk hetzelfde verhaal als kog maw.
Tja als je alleen naar de true damage krijgt, is het inderdaad geen geweldig item. Alleen Vayne is meer dan alleen dat. En zolang je praat over AD champions die het voornamelijk van auto-attacks moeten hebben. Dan is een extra damage boost als een Last Whisper imo juist ideaal om op beide fronten het maximale er uit te halen. Maar goed, bedankt voor je onderbouwing, dan snap ik de rest van je redenatie iig beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Qon schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:03:
[...]

Ik lees net op reignofgaming.net dat hij uit is ja.
Awesome, 1v1/2v2 games... heb er nu al zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:32
Bjarne666 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:05:
[...]

Awesome, 1v1/2v2 games... heb er nu al zin in!
Ik ook helaas geen Magma chamber :(, maar gewoon Howling Abyss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Mvdbeld schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:15:
[...]

Ik ook helaas geen Magma chamber :(, maar gewoon Howling Abyss...
Yup, zit ook nog altijd op de magma chambers te wachten.... zag er gewoon goed uit op het All stars toernooi, geen bugs te zien. dus leek mij klaar voor release.
Ze hebben het al jaren over die map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik kan me herinneren dat er een hele tijd geleden een keer een Riot post was dat de client niet meer dan een bepaald aantal maps aan kan. Vandaar dat ze ook niet meer deden aan die winter maps, die plekken waren inmiddels namelijk opgevuld door Dominion etc. Geen idee of dat ondertussen is veranderd, maar wellicht is dat een van de redenen waarom het vertraging oploopt. Wederom is de communicatie van Riot hierover wel erg matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

Ben het ook eens Damien, omdat het erg sterk is op alle ad damage is het ook een must op vayne. zelf zou ik ook iets als BOTRK > PD/SS/IE > LW pakken in een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Nutral schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:37:
Ben het ook eens Damien, omdat het erg sterk is op alle ad damage is het ook een must op vayne. zelf zou ik ook iets als BOTRK > PD/SS/IE > LW pakken in een game.
Dat en een Last Whisper synced juist heel lekker met een BotRK. Maar goed volgens mij zeggen we beide hetzelfde alleen verwoorden we het verschillend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Om toch nog even de 1vs1 en 2vs2 modus te vieren tijdens deze aankomende feestdagen heb ik maar een opmerking:

COME AT ME BRO! Ik zeg volgende conflicten/meningsverschilen in dit topic worden 1vs1 uitgevochten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjarne666 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:35:
[...]

Meestal begin je Botrk, waar je die prioriteit bij andere ADCs niet zo vroeg (of uberhaupt niet) hoeft te leggen.
Vicarious schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:36:
[...]
Nergens ook heb ik (@itsnotrudy) geclaimd dat je beter gewoon lekker 3 AS items kan bouwen.
Nergens beweer ik dat. Ik zei enkel dat ik me suf lach om Vayne's die zich alleen maar druk maken om W stacks en de meest retarded shit (3x AS items) bouwen. En dat zijn er nogal wat. Nergens staat dat jij dit doet/deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Bjarne666 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:02:
[...]
http://promo.euw.leagueoflegends.com/en/snowdown-2013/
Client laat ook zien dat het live is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Mvdbeld schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:59:
Om toch nog even de 1vs1 en 2vs2 modus te vieren tijdens deze aankomende feestdagen heb ik maar een opmerking:

COME AT ME BRO! Ik zeg volgende conflicten/meningsverschilen in dit topic worden 1vs1 uitgevochten!
YOU'RE ON, JE GROTE TEEN IS LELIJK, KOM MAAR! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om toch nog even de 1vs1 en 2vs2 modus te vieren tijdens deze aankomende feestTagen heb ik maar een opmerking:

U mad bro?
U MAD ?
feestdagen is niet met twee T's geschreven LOEZER

:)
IGN : CorvuzCorone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik zie de challenges wel tegemoet :+
Hoe zit het met die 1v1 trouwens? Begin je gewoon op 475 gold en level 1 of is het net als ARAM 13XX gold en level 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Vicarious schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:07:
[...]

Ik zie de challenges wel tegemoet :+
Hoe zit het met die 1v1 trouwens? Begin je gewoon op 475 gold en level 1 of is het net als ARAM 13XX gold en level 3?
Ik gok dat het, omdat het op howling abyss is, dat je de regels van die map hebt. fight to the death, geen healing op het platform en geen shop als je van het platform afgaat. 1350g (geloof ik) en lvl 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mjah daar was ik al bang voor (ivm Howling Abyss idd) en dan vind ik het persoonlijk dus al een heel stuk minder boeiend omdat het geen 'echte' 1v1 is. In een summoners rift game begin je ook niet met zoveel gold en level 3. Bovendien zijn er veel champions die juist op lvl 1 of 2 heel sterk zijn (Riven, Gangplank e.d.) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Bjarne666 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:10:
[...]

Ik gok dat het, omdat het op howling abyss is, dat je de regels van die map hebt. fight to the death, geen healing op het platform en geen shop als je van het platform afgaat. 1350g (geloof ik) en lvl 3 :)
En sowieso de standaard rules voor een win (1v1):

- eerste die 100 CS haalt;
- eerste die de kill maakt;
- eerste die de enemy toren neer haalt;

Voor 2v2 is het de eerste 2 kills.

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 20-12-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Vicarious schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:12:
Mjah daar was ik al bang voor (ivm Howling Abyss idd) en dan vind ik het persoonlijk dus al een heel stuk minder boeiend omdat het geen 'echte' 1v1 is. In een summoners rift game begin je ook niet met zoveel gold en level 3. Bovendien zijn er veel champions die juist op lvl 1 of 2 heel sterk zijn (Riven, Gangplank e.d.) .
Dan maken wij gewoon een custom game aan op Summoners rift waarin ik je ass kick :P
Damienx2 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:12:
[...]

En sowieso de standaard rules voor een win:

wel leuk om mijn last hitting te trainen dan. jammer genoeg zal ik er waarschijnlijk een hoop verliezen dan, aangezien ik daar steeds mijn concentratie voor verlies.
Ach dan maar proberen met een sterk pushende champ te winnen :D

[ Voor 32% gewijzigd door Drunken_Bear op 20-12-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

- eerste die 100 CS haalt;;
Sustain Heimerdinger OP? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Ik had een aantal maanden geleden meegedaan aan een Online ladder toernooi waar ze ook 1v1's deden (een soort intel extreme masters voor 1v1 waar je 10.000 euro mee kon winnen). daar was caitlyn de standaard pick vanwege de range, damage, en die verdraaide traps waarmee ze je op de howling abyss weinig ruimte geeft om in de buurt te komen.

Met de nieuwe heimer changes zou dat zomaar eens een chille champ kunnen zijn 1v1

[ Voor 7% gewijzigd door Drunken_Bear op 20-12-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
[...]

Voor 2v2 is het de eerste 2 kills.
En hoe zal het gaan met het feit dat je normaal op Howling Abyss alleen kan kopen als je dood bent? Lijkt me niet handig in deze gamemode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Mvdbeld schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:19:
[...]

En hoe zal het gaan met het feit dat je normaal op Howling Abyss alleen kan kopen als je dood bent? Lijkt me niet handig in deze gamemode.
Als je VoD's kijkt, of op youtube zoekt naar 1v1 op het all-star toernooi zie je dat ze een aantal x back gaan voor een paar basic items zoals een longsword en dat soort basic items.

ga er dus niet vanuit dat je in 1v1 rond gaat lopen met bloodthirsters of void staffs enzo. daar is 100 minions te kort voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 17:23
Je kan gewoon items kopen en regenen als je terug gaat *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Je begint op level 1 en 475 gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
even over het LW BotrK verhaal. LW kun je het beste halen wanneer de tegenstander snel high damage kan brengen. BotrK kun je beter pakken als de tegenstander Health heeft en een lage sustained damage heeft. Als iemand minder armor heeft is de LW nog sterker vanwege de schaling die armor heeft. Als je regen een lage sustained damage team zit maar die veel hp hebben is de lifesteal van de BT en BotrK voldoende om in het gevecht te blijven. Ik heb die wel vaker moeten doen en dan krijg je in de all chat te zien "that lifesteal" Ik heb op die manier wel eens kunnen healen tegen een bruizer die op mij stond in te rammen. Altijd je items afstemmen op de tegenstanders je begin is meestal het zelfde bij elke game maar op het einde verandert dat meestal.

Met varus ga ik meestal BT - ASboots - zeal - IE - PD daarna is het afhankelijk van de tegenstander.
IE en PD combi geen een critrate van 55% en je wordt niet afgeremd door minions die in de weg lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

ArgantosNL schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:59:
even over het LW BotrK verhaal. LW kun je het beste halen wanneer de tegenstander snel high damage kan brengen. BotrK kun je beter pakken als de tegenstander Health heeft en een lage sustained damage heeft. Als iemand minder armor heeft is de LW nog sterker vanwege de schaling die armor heeft. Als je regen een lage sustained damage team zit maar die veel hp hebben is de lifesteal van de BT en BotrK voldoende om in het gevecht te blijven. Ik heb die wel vaker moeten doen en dan krijg je in de all chat te zien "that lifesteal" Ik heb op die manier wel eens kunnen healen tegen een bruizer die op mij stond in te rammen. Altijd je items afstemmen op de tegenstanders je begin is meestal het zelfde bij elke game maar op het einde verandert dat meestal.

Met varus ga ik meestal BT - ASboots - zeal - IE - PD daarna is het afhankelijk van de tegenstander.
IE en PD combi geen een critrate van 55% en je wordt niet afgeremd door minions die in de weg lopen.
Het BotRK verhaal ging merendeel over Vayne, en in haar geval is het puur vanwege de stats die het oplevert ten aanzien van haar Silver Bolt procs. De rest van je verhaal klopt overigens wel, maar dan heb je het over de andere AD Carry's die niet afhankelijk zijn van atk speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:47

Wootlock

Evilution

The Great HooD schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:54:
Altijd leuk, potjes spelen met mensen in je "friend" list (ditmaal iemand van T.net) potje laat op de avond, nodigt me uit met nog 4 gasten, gaat niet zo goed, en helemaal kapot geflamed worden. Trok me er zelf redelijk weinig van aan, maar valt me op dat hier altijd veel moraalridders rondlopen maar ondertussen zelf van de ergste soort zijn.
Hoho, ook jijzelf was niet erg netjes in het post game scherm (dingen lopen tikken die niet in chat gezegd waren)
Laat ik nou net bij jou in dat team gezeten hebben (Ik was premade met een maat van me op botlane) een die rol die in eerste instantie opgeëist werdt door de personen waar jij mee queude (Nasus en Vladimir als ik me niet vergis)
Iedereen heeft shit games, en van mij kant was dit er iig één.

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Wootlock schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:14:
[...]

Hoho, ook jijzelf was niet erg netjes in het post game scherm (dingen lopen tikken die niet in chat gezegd waren)
Laat ik nou net bij jou in dat team gezeten hebben (Ik was premade met een maat van me op botlane) een die rol die in eerste instantie opgeëist werdt door de personen waar jij mee queude (Nasus en Vladimir als ik me niet vergis)
Kijk hier gaan we al, dit kan nu mooi beslecht worden in een Snowdown Showdown duel, ik zeg uit wisselen die ingame's!
Bjarne666 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:05:
[...]

YOU'RE ON, JE GROTE TEEN IS LELIJK, KOM MAAR! :+
You're on mister!
Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:06:
[...]

U mad bro?
U MAD ?
feestdagen is niet met twee T's geschreven LOEZER

:)
IGN : CorvuzCorone
Ik voeg je toe, bring it :+

[ Voor 26% gewijzigd door Mvdbeld op 20-12-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:02
Jullie stinken allemaal. Groetjes Arclight Varus
Ik zal jullie wel even allemaal schoonmaken in een 1v1 !
MUAHAHAHAHA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

dr34m3dd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:45:
MUAHAHAHAHA
Keep on dreaming :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
dr34m3dd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:45:
MUAHAHAHAHA
Blijf het apart vinden dat je gewoon een naam van een champion mag hebben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Thormodo schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:53:
[...]

Had ik dat geweten... was ik nu Pedobear Annie geweest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Da's het voordeel van showdown als laag level: Je tegenstander heeft meestal ook een beperkte keuze, en daar kan je nog 3 van bannen ook. Dus kijken welke hij het meest heeft (AP, ADC, etc), daar is ie waarschijnlijk het beste mee, en daar ban je er 3 van. Dan moet hij een class spelen waar ie niet ervaren mee is, en jij kiest gewoon een early harrass champ (ranged met stuns of aoe werkt meestal het beste tegen andere level 20s :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-09 08:08
Dat 1vs1 winnen met 1 kill vind ik nogal opvallend. Het is echt turrethuggen als je tegen een Riven staat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ero-Sensei schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:59:
Dat 1vs1 winnen met 1 kill vind ik nogal opvallend. Het is echt turrethuggen als je tegen een Riven staat dan.
Gewoon Caitlyn pakken. Tot ziens Riven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Thormodo schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:53:
[...]

Ik heb ook de naam van een skin: Arclight Varus heet die skin en zo heet ik ook (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Ero-Sensei schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:59:
Je hebt ook 3 bans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Damienx2 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:03:
[...]

Gewoon Caitlyn pakken. Tot ziens Riven!
Tuurlijk, alles is te counteren. Het lijkt me alleen dat alle tanky low dmg champs al afvallen. Een Akali die het tot lvl 6 weet uit te zingen, of een LeBlanc wint een all-in meteen waarschijnlijk.

Malzahar voor de 100 farm: farmed snel, farmed save (met z'n E geloof ik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Eerste indruk van Showdown is bij mij wel goed. Je begint inderdaad gewoon op lvl 1 met 475 gold. Je kunt recallen, healen etc. Ze hebben alleen Howling Abyss gepakt omdat het een sneeuwmap met 1 lane is. Je kunt ook gewoon een Scrying Orb en ik meen een Sweeping Lens trinket kopen. Ik weet niet of ze nog met meerdere gametypes komen, maar als het tussen Showdown en One For All gaat hoop ik dat Showdown wint en een permanente gametype wordt. En dan hopelijk op Magma Chamber uiteraard.

Ben een week geleden toevallig begonnen met Orianna te spelen, natuurlijk omdat ik haar kit leuk vind maar vooral omdat ik mezelf geen sterke solo laner vind en dit dus meer wil spelen. Showdown is in dit geval een leuke oefening om in ieder geval op 1v1 beter te worden en om redelijk snel tegenover meerdere champions te kunnen staan. Dus ik vermaak me daar wel :+ Sta nu 2/0, so far so good :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
vergeet fiddledicks niet of chogath. Cho kan je al killen op level 3 en heeft genoeg sustain ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Ik kijk zelf meer uit naar de 2v2's. Jayce + Thresh of Jarvan + Leona. Maar goed, zijn nog oneindig veel goede combo's te verzinnen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damienx2 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:08:
Ik kijk zelf meer uit naar de 2v2's. Jayce + Thresh of Jarvan + Leona. Maar goed, zijn nog oneindig veel goede combo's te verzinnen natuurlijk.
Agreed. 1v1 vind ik altijd een beetje lame omdat je vaak voordat een match begint al weet wie er gaat winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:08:
zeker, er komt toch wat meer teamwork bij kijken.

De combo die ik wel zou willen zien is Gragas/skarner.
de enemy naar jou toren trekken met skarner ult, vervolgens gragas ult erachter aan om hem daar te houden als hij wil wil komen. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Bjarne666 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:27:
[...]

zeker, er komt toch wat meer teamwork bij kijken.

De combo die ik wel zou willen zien is Gragas/skarner.
de enemy naar jou toren trekken met skarner ult, vervolgens gragas ult erachter aan om hem daar te houden als hij wil wil komen. xD
Wel te hopen dat Gragas een beetje fatsoenlijk ult ;) anders kijk je elke keer naar een net niet kill ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaaskoekie
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 15:43
Zijn er mensen die op EUNE spelen en 520rp kunnen missen? Ik zou graag random champions willen ruilen dan! Add me: Kaaskoekie
Ik ben erg wanhopig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:29:
[...]

Wel te hopen dat Gragas een beetje fatsoenlijk ult ;) anders kijk je elke keer naar een net niet kill ;)
hmm... true... misschien een skilled Lee sin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral

Nutral

gamer/hardware freak

gragas + riven zou ook nog kunnen, riven die geen spells nodig heeft om in de buurt te komen > veeeel damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 07:23
Wootlock schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:14:
[...]

Ik geef toe dat ik (de Nasus) niet echt goed reageerde, maar ik kan er toch niet tegen als mensen gelijk andere mensen de schuld geven als die een slechte game hebben. Vladimir was een vriend van me, hij ging al niet zo lekker mid (tegen Lissandra), dus ik heb hem prio gegeven met ganken. Bot ging idd niet zo lekker, maar richting de end-game speelden we toch al een stuk beter dan early (toen iedereen hard verloor). TheGreatHood ging toen proberen te splitpushen, terwijl we met z'n alleen onze base aan het deffenden waren, wat ons niet zo'n goed idee leek. Dit werd bevestigd doordat hij dood ging, waarna hij weer vrolijk verder ging met splitpushen.

Ik probeer in-game eigenlijk gewoon niet te flamen, post-game ben ik dan wel boos, en dat heb ik helaas laten blijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Joukea schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:15:
[...]

Ik geef toe dat ik (de Nasus) niet echt goed reageerde, maar ik kan er toch niet tegen als mensen gelijk andere mensen de schuld geven als die een slechte game hebben. Vladimir was een vriend van me, hij ging al niet zo lekker mid (tegen Lissandra), dus ik heb hem prio gegeven met ganken. Bot ging idd niet zo lekker, maar richting de end-game speelden we toch al een stuk beter dan early (toen iedereen hard verloor). TheGreatHood ging toen proberen te splitpushen, terwijl we met z'n alleen onze base aan het deffenden waren, wat ons niet zo'n goed idee leek. Dit werd bevestigd doordat hij dood ging, waarna hij weer vrolijk verder ging met splitpushen.

Ik probeer in-game eigenlijk gewoon niet te flamen, post-game ben ik dan wel boos, en dat heb ik helaas laten blijken...
Niet om te flamen, maar geef dat dan gelijk toe in je 1e post. nu las toevallig de tweaker die in jou game zat dit, en zei het tegen je, waardoor je het nu toegeeft.
Maar probeer je niet heilig voor te doen als je dat niet bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
Bjarne666 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:28:
[...]

Maar probeer je niet heilig voor te doen als je dat niet bent.
Als dat de maatstaf is zitten er hier veel Challenger/Pro spelers :P
Zelfkritiek is hier maar aan een aantal gegeven hoor. Hij geeft en tenminste nog toe na erop gewezen te worden O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Ero-Sensei schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:31:
[...]

Als dat de maatstaf is zitten er hier veel Challenger/Pro spelers :P
Zelfkritiek is hier maar aan een aantal gegeven hoor. Hij geeft en tenminste nog toe na erop gewezen te worden O-) .
ja is ook wel zo, sommige hier (inclusief ikzelf) kunnen heel erg koppig zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Dank je voor Re-gifted Amumu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Mooi, Alle 5 icons binnen nu maar is op vakantie gaan voor 2 weken :P
Net een game gehad waarvan ik moest huilen.. Garen top gaat lekker tegen Rengar.
Mijn bot weerhoudt enemy Kog'maw niet van het farmen en GG hoor we verliezen een game waar we al 2 inhibitors all kapot van hebben.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Matige skins deze kerst en slechts 3 :/ kan me nog een kerst herinneren met een stuk of 5-6? Volgens mij is dit het laagste aantal ooit. En kwaliteit druipt er bij die Sivir skin niet echt vanaf. Beetje Arctic Cait recolor met een sneeuwboomerang. Helaas speel ik geen Lulu, die is nog wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:13
Bummer. Ik ben er ruim een week geleden mee begonnen, en Cho'Gath bevalt me enorm goed. Q+W, vervolgens R eroverheen, heerlijk. Met een spellblade item wordt het alleen maar makkelijker :). Na een aantal dagen tegen AI gespeeld te hebben, durfde ik het eindelijk op te nemen tegen andere mensen. Dat verging eigenlijk best prima, 5 van de 7 gewonnen (3v3, nu proberen om in een league te komen). Het laatste potje met zoveel overmacht gewonnen (37-5, 25 kills van mij), maar helaas drukte ik op "skip waiting for stats". Nu heb ik daar dus geen exp/IP/FWOTD voor gekregen :| Ik lees dat het wel vaker fout gaat, stomme bug :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Winter Wonder Lulu wordt na 23 December ook nog 1350 RP.
Ik heb maar de Sona skin gekocht, de enige champion van al die Snowdown Skin Champions die ik af en toe nog speel. En die krijgt vast nog wel een keer een Visual Update. Plus ze speelt een kerstdeuntje :P.
Damienx2 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:09:
[...]

Dank je voor Re-gifted Amumu :)
No problem. Je had nog een mystery gift van me te goed. Dus ik dacht "snel giften", voordat hij ze weer allemaal heeft :P. Jammer dat het geen 975RP skin is geworden.

@mat.hi.as Je krijgt als het goed is die IP wel, maar misschien pas vannacht of zo (als ze het één en ander doorspoelen). Reloggen wil ook nog wel eens helpen.

[ Voor 18% gewijzigd door Thormodo op 20-12-2013 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:13
Thormodo schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:06:
@mat.hi.as Je krijgt als het goed is die IP wel, maar misschien pas vannacht of zo (als ze het één en ander doorspoelen). Reloggen wil ook nog wel eens helpen.
Yup, het is er nu bijgekomen. Bovenin het scherm staat ook zoiets als: "we are aware of issues with games not showing up on the match history. Working on it". Alles is er nu bijgekomen gelukkig :)

Bedankt voor de site die linkte. Ik heb hem helemaal doorgelezen, en had eerder al andere gevonden/gebruikt. Toch vind ik het raar dat in die van jou eerst W volledig wordt geupgrade. Op zich geven ze daar goede redenen voor (silence -> longer, stun/slow van Q wordt niet hoger, damage comparable) maar die Q vind ik lekkerder werken. Ook de items gaan vooral op sustainability, maar daar heb ik nu (nog) geen last van als het begin goed gaat. Liever extra AP/CR. Maar daar zal ik waarschijnlijk vanzelf achterkomen als er betere tegenstanders komen O-)

[ Voor 5% gewijzigd door mat.hi.as op 20-12-2013 20:51 ]

Pagina: 1 ... 124 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.