LW hoort, vind ik, pas in je build wanneer jij ziet, of weet, dat een tegenstander Armor gaat bouwen. wat heb je aan LW als je enemy team volledig glasscannon is? dan zou BotRK een betere keuze zijn toch? Dan kan LW wel 15 meer AD hebben, maar de 40% Attack speed op BotRK, en de extra Lifesteal + active, compenseert dat wel gedeeltelijk. of zit ik dan fout?Nutral schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:55:
Last whisper hoort altijd in je build, na je eerste grote item idd als de tegenstander veel armor heeft, maar anders ga je echt na je 2e item die last whisper willen hebben. Waarom? omdat het voor een percentuele verhoging van damage zorgt, terwijl een ander item alleen voor extra damage zorgt. 200x 1,5 of 200 +50 is een beetje het idee
LW zit vaak in mijn builds ook ja, maar pas als ik echt zeker ben dat ik tegen armor kom te staan.
maar met 100% crit heb je ook een tank met armor snel neer lijkt mij.
Alleen was er in dit geval geen sprake van een scenario met of zonder enemies met Armor.
De originele vraag ging over crit runes.
Deze runes zijn gewoon vanwege de passive van Yasuo niet nodig. overkill op welke stat met een cap (CDR, Crit enz.) is gewoon verspilling van stats die beter gebruikt kunnen worden.
BTW, is dan in plaats van LW en BotRK, misschien Black Cleaver en BT, of een andere combinatie van deze 4 items een optie?
[ Voor 7% gewijzigd door Drunken_Bear op 19-12-2013 15:51 . Reden: taalfouten, en een extra vraag aan het einde. ]
Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah