[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 123 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.690 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:54
Damienx2 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:35:
[...]

Snap echt al dat bashen niet op Xerath of Viktor. Het zijn beide goede champs met een redelijk hoge skillcap. Ik heb genoeg goede Viktor en Xerath spelers gezien om te kunnen concluderen dat het toch gewoon mogelijk is om een gevaar te zijn als Viktor of Xerath.

Ik kan zelf weinig tot niets met beide champs.
ben niet zo zeer aan het bashen op xerath of viktor, ze zijn op het moment gewoon unballanced

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-09 21:02

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:35:
[...]

Snap echt al dat bashen niet op Xerath of Viktor. Het zijn beide goede champs met een redelijk hoge skillcap. Ik heb genoeg goede Viktor en Xerath spelers gezien om te kunnen concluderen dat het toch gewoon mogelijk is om een gevaar te zijn als Viktor of Xerath.

Ik kan zelf weinig tot niets met beide champs.
Ik zie ze nooit. Laatste keer dat ik een Viktor zag is toch 2 maanden geleden, toen speelde ik Ahri en maakte hem in.
Maar iedere champion kan goed zijn in de handen van de juiste persoon. Dat is het leuke aan LoL.

Ikzelf kan ook niets met beide champs.

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:37:
[...]

Ik zie ze nooit. Laatste keer dat ik een Viktor zag is toch 2 maanden geleden, toen speelde ik Ahri en maakte hem in.
Maar iedere champion kan goed zijn in de handen van de juiste persoon. Dat is het leuke aan LoL.

Ikzelf kan ook niets met beide champs.
viktor is eigenlijk maar goed tegen 1 champion en dan is tegen kata, maar ook daarin wordt hij outclassed bij 4 of 5 champs die het beter kunnen

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Martin0 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:37:
[...]

ben niet zo zeer aan het bashen op xerath of viktor, ze zijn op het moment gewoon unballanced
Wat is unbalanced in jouw woordenboek? Want je maakt nu een statement ipv dat je je mening geeft.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

iThunda schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:37:
[...]

Hij weet niet hoe die Soraka moet spelen.
Je moet geen AP Soraka gaan. En ik zou het waarderen als je Soraka met een hoofdletter schrijft :P.
Waarom denk je dat 72% van mijn Takedowns assists zijn.
Soraka support vind ik deze Pre-season wel weer een leuke pick. veel extra mana voor de ADC, dus op Sivir/Cait/MF zit je niet met mana problems na een paar spells. heerlijke combo is dat. en dan ook nog een redelijk sterke heal. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09 09:40

Qon

Heb gisteren weer Froggen met Anivia zien spelen.

Moest tegen een syndra, in lane ging het redelijk gelijk op, en in teamfights eigenlijk ook :P...
Ben naar bed gegaan tot de match 50 minuten duurde xD... Gold difference was minimaal.

Ben benieuwd wie er gewonnen heeft :P...

spoiler:
hij heeft gewonnen na 52 minuten xD, lolking is my friend

[ Voor 12% gewijzigd door Qon op 18-12-2013 10:41 . Reden: Lolking gecheckt.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:39:
[...]

Soraka support vind ik deze Pre-season wel weer een leuke pick. veel extra mana voor de ADC, dus op Sivir/Cait/MF zit je niet met mana problems na een paar spells. heerlijke combo is dat. en dan ook nog een redelijk sterke heal. :D
Ik speelde laatst met een vriend van mij op Bot, Hij was Vayne en ik Soraka. Ik kan je zeggen dat Diven nooit zo makkelijk was. + Ik zou liever niet meer met hem in de Skype chat zitten want die kerol kwam klaar toen ik hem al de manars en heals gaf.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qon schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:39:
Heb gisteren weer Froggen met Anivia zien spelen.

Moest tegen een syndra, in lane ging het redelijk gelijk op, en in teamfights eigenlijk ook :P...
Ben naar bed gegaan tot de match 50 minuten duurde xD... Gold difference was minimaal.

Ben benieuwd wie er gewonnen heeft :P...

spoiler:
hij heeft gewonnen na 52 minuten xD, lolking is my friend
Je zou natuurlijk zijn Lolking kunnen checken xd (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:42:
[...]

Je zou natuurlijk zijn Lolking kunnen checken xd (:
Too Soon tm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Damienx2 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:39:
[...]

Wat is unbalanced in jouw woordenboek? Want je maakt nu een statement ipv dat je je mening geeft.
dat heb ik in vorige posts uitgelegd waarom viktor en xerath unballanced waren. beetje bijblijven damien.

maar unballanced vind ik als een champion ver boven andere uit steekt of ver onder andere onderdoet

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:39
DivineNL schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:27:
[...]

Inderdaad, je ziet dat Kayle weer gespeeld wordt door pro's en ik kom hem ook weer meer tegen. Zelf heb ik er overigens ook al aan gedacht hem weer te gaan spelen :p

Xerath wordt door een klein aantal mensen overigens nog steeds gespeeld. Ik weet toevallig via een maat van mij dat er een Xerath speler is die bijna in challenger zit door alleen Xerath te spelen.
Zeker gezien die LCS match van laatst NiP vs KMT, waar Overpow met Kayle zowel Riven (ja die RIVEN) als Renekton even manhandled en melt in een paar seconden, weliswaar met Baron buff, maar zelfs dan.

Zelfs ik was verrast, welke champion kan zowel Riven als Renekton tegelijk aan?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=AI0h4uAEN98]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Turismo schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:44:
[...]

Zeker gezien die LCS match van laatst NiP vs KMT, waar Overpow met Kayle zowel Riven (ja die RIVEN) als Renekton even manhandled en melt in een paar seconden, weliswaar met Baron buff, maar zelfs dan.

Maar zelfs ik was verrast, welke champion kan zowel Riven als Renekton tegelijk aan?

[video]
+1 voor het dik gedrukte ;)

maar idd kayle kan dit wel aan maar je zag ook hoe deze kayle de situatie inschatte want hij ving alle stuns en grote damage op met zijn ult waardoor hij gewoon door kon bashen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

[...]

Maar zelfs ik was verrast, welke champion kan zowel Riven als Renekton tegelijk aan?

[video]
de meeste champions zullen in staat zijn om 2v1 battles te winnen mits ze genoeg fed zijn
Voorbeeld: Gisteren met een aantal GoTers weer 5vsRandoms gespeeld.

We werden tegen een Diamond 1 gozer ingedeeld die de nieuwe champion speelde op mid tegen Kayle.
Hij werd door ons zo hard gefeed dat hij op een gegeven moment 3v1 gevechten makkelijk won (zelfs toen ik Sunfire en frozen heart op Malph had, werd ik binnen 2 seconden doormidden gezaagd)
Nog excuses voor het feeden van hem nog heren die meespeelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:48:
[...]

de meeste champions zullen in staat zijn om 2v1 battles te winnen mits ze genoeg fed zijn
Voorbeeld: Gisteren met een aantal GoTers weer 5vsRandoms gespeeld.

We werden tegen een Diamond 1 gozer ingedeeld die de nieuwe champion speelde op mid tegen Kayle.
Hij werd door ons zo hard gefeed dat hij op een gegeven moment 3v1 gevechten makkelijk won (zelfs toen ik Sunfire en frozen heart op Malph had, werd ik binnen 2 seconden doormidden gezaagd)
Nog excuses voor het feeden van hem nog heren die meespeelden.
Bedenk wel dit is lategame in de match iedereen is "fed" en heeft complete item set en zelfde lvl, op een gegeven moment kan je niet "meer fed" zijn, alleen een (Baron) buff zal net dat beetje extra geven (en uiteraard OP skills).

Voor mij is het gesneden koek dat een fed Champ zelfs een 3v1 kan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

[...]

Zelfs ik was verrast, welke champion kan zowel Riven als Renekton tegelijk aan?

[video]
Riven miste zijn stun en begon tevens een nutteloze aftocht, na al zo low geraakt te zijn. Renekton begon ook te laat met zijn CC aangezien die ervan uitging dat Riven zijn stun zou raken. Tevens was het shielden (oftewel het timen van de CD's) vrij slecht.

Ik zag twee Champions op tilt om 1 vervelende Kayle te killen.

En mag ik dat zeggen als aanzienlijk lager geklasseerde LoL speler? Ja.

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 18-12-2013 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Damienx2 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:08:
[...]

Riven miste zijn stun en begon tevens een nutteloze aftocht, na al zo low geraakt te zijn. Renekton begon ook te laat met zijn CC aangezien die ervan uitging dat Riven zijn stun zou raken. Tevens was het shielden (oftewel het timen van de CD's) vrij slecht.

Jahoor :), het zag er nogal paniekerig uit, ze wisten al dat ze op een gegeven moment Kayle moesten stoppen omdat die hard aan t carryen was.

Waarschijnlijk hadden ze t idee dat Renekton in combi met Riven prima te doen moest zijn, zou je zeggen inderdaad.

Maar de uitvoering was inderdaad nogal belabberd, maar goed in de heat of the moment maakt iedereen wel eens fouten zelfs de pro's.

Om trouwens op "Riven OP" verhaal terug te komen, de grootste fout die ik vaak zie (ook in filmpje) is overwaardering van een speler, Riven kan net zo makkelijk in een paar sec gemelt worden namelijk.

Je komt ze net zo vaak tegen dat ze groffe inschattingsfouten maken teveel doodgaan early game en lategame niet meer mee kunnen komen.

De guide tips bevestigen dit ook:
- Shutdown by chain CC
- Can't build tanky until mid/late game
- Has trouble when even slightly behind in lane
- Shut down by extreme amounts of armor
- Easily kited by some champions when flash is down
- No early sustain

[ Voor 24% gewijzigd door Turismo op 18-12-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:08:
[...]

Ze hadden gewoon die 2de game ook Kayle moeten bannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:18:
[...]

Ze hadden gewoon die 2de game ook Kayle moeten bannen.
Mee eens, al deed de beste jongen het op Nidalee ook niet slecht. Was behoorlijk van hem onder de indruk om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:18:
[...]

Mee eens, al deed de beste jongen het op Nidalee ook niet slecht. Was behoorlijk van hem onder de indruk om eerlijk te zijn.
begint de Lcs anytime soon of is het pas al season 4 officeel begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:27:
[...]

begint de Lcs anytime soon of is het pas al season 4 officeel begint?
Ik denk het ja.

Wanneer begint de sneeuwpret nou dan? dat was toch vandaag of morgen? ik kan niet wachten op de nieuwe tijdelijke speelmodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:47

Wootlock

Evilution

Voor de mensen die graag junglene: Probeer Gragas eens :)
Gisteren een tweetal potten gedaan: snelle clear, goede sustain in de jungle (drunken rage regent HP) en behoorlijke ganks.
Late game heerlijke poke en een super ult om teamfights mee te beslissen :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:28:
[...]

Ik denk het ja.

Wanneer begint de sneeuwpret nou dan? dat was toch vandaag of morgen? ik kan niet wachten op de nieuwe tijdelijke speelmodus.
Riot employee zei op Reddit 19 December.

En het nieuwe seizoen begint volgens mij vanaf 4(?) Januari? Of dat heb ik verkeerd gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wootlock schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:29:
Gisteren een tweetal potten gedaan: snelle clear, goede sustain in de jungle (drunken rage regent HP) en behoorlijke ganks.
Ooit gragas support geprobeerd, je hebt dan geen sustain voor je adc maar met de nieuwe gold income is het best degelijk ook omdat hij best hoge base damage heeft.
En dan heb je die ult om de adc naar jou toe te verolaatsen en hem vervolgens te slowen met Body slam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Damienx2 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:31:
[...]

Riot employee zei op Reddit 19 December.

En het nieuwe seizoen begint volgens mij vanaf 4(?) Januari? Of dat heb ik verkeerd gelezen.
Fijn Fijn.. Ik dacht even wat skins kopen >.< Ik ben de 19e op Vakantie voor 2 weken. Ik hoop dat de patch dan in de ochtend komt zodat ik misschien toch wat skins kan kopen.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Wootlock schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:29:
Je bedoelt regent mana neem ik aan?

Drunken Rage
Active: Gragas guzzles down brew from his cask, channeling for 1 second. He gains mana while channeling, and becomes empowered after finishing, increasing attack damage and reducing damage taken for 20 seconds.

Ik zie inderdaad OddOne wel eens Gragas junglen, ziet er inderdaad wel degelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

iThunda schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:33:
[...]

Fijn Fijn.. Ik dacht even wat skins kopen >.< Ik ben de 19e op Vakantie voor 2 weken. Ik hoop dat de patch dan in de ochtend komt zodat ik misschien toch wat skins kan kopen.
Fijne vakantie alvast morgen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Turismo schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:34:
[...]

Drunken Rage
Active: Gragas guzzles down brew from his cask, channeling for 1 second. He gains mana while channeling, and becomes empowered after finishing, increasing attack damage and reducing damage taken for 20 seconds.

Ik zie inderdaad OddOne wel eens Gragas junglen, ziet er inderdaad wel degelijk uit.
Oh sorry, ik bedoel zijn passive, na iedere spell krijgt hij een tijdelijke buff die HP regent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:34:
[...]

Drunken Rage

ik denk dat hij doelde op de passive van gragas, bij elke skill regent hij 2% van total hp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:42
Wow, gewoon compleet mensen gestompt met Vayne in een ARAM, dat heb ik nog niet gehad :o Had prachtige condemns, werd niet door iedere champ outranged en kon dus heel snel kills op pakken.
Normaal heeft Vayne veel te korte range om echt wat te kunnen doen.

Mocht ook wel na 3 games tegen 3-5 point-and-click stuns. Wat is dat frustrerend zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Zebby schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:46:
Wow, gewoon compleet mensen gestompt met Vayne in een ARAM, dat heb ik nog niet gehad :o Had prachtige condemns, werd niet door iedere champ outranged en kon dus heel snel kills op pakken.
Normaal heeft Vayne veel te korte range om echt wat te kunnen doen.

Mocht ook wel na 3 games tegen 3-5 point-and-click stuns. Wat is dat frustrerend zeg.
Oh dat was wel iets wat ik nog van gisteren bij het spectaten heb meegekregen. Was een harde stomp voor het Tweakers team, maar de condemns van Xevoo waren stuk voor stuk goed. Als ik dan toch eens iets positiefs moet melden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:54:
[...]

Oh dat was wel iets wat ik nog van gisteren bij het spectaten heb meegekregen. Was een harde stomp voor het Tweakers team, maar de condemns van Xevoo waren stuk voor stuk goed. Als ik dan toch eens iets positiefs moet melden ;).
Vayne kan ik echt niets mee... als je stats zou kunnen zien met welke ADC ik de meeste games verlies, als ik support speel in ranked, is het wel Vayne.
Een vayne supporten vind ik op de 1 of andere manier een stuk lastiger dan bijvoorbeeld een jinx/draven/cait.

misschien omdat ze early gewoon niet zo dominant is als bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Jammer dat ik weer door een berg stront heen heb moeten lezen voor een paar aardige posts. Ik zie dat de discussie van laatst over reflecteren op meer dan je eigen belevingen weinig heeft opgeleverd.
Cityhunter schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 23:30:
[...]

En Trundle? Nu hij in free rotation is, een paar keer geprobeerd en speelde wel lekker. Hoe goed is zijn ult in teamfights?
Zijn ultimate is een echte tank sloper, daarnaast maakt hij je zelf extra tanky. Daardoor kun je je eventueel veroorloven om zelf eerst meer damage te bouwen. Bijvoorbeeld een Rammus is met Trundle zijn ultimate prima dood te krijgen. Niet dat je expres op een tank moet blijven hangen natuurlijk.

Overigens zag ik SaintVicious (Diamond 1 speler, coach van Curse) gisteren ook Wukong Jungle spelen :P.

[ Voor 16% gewijzigd door Thormodo op 18-12-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Thormodo schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:31:

Overigens zag ik SaintVicious (Diamond 1 speler, coach van Curse) gisteren ook Wukong Jungle spelen :P.
Doet ie al best lang trouwens, hij was een van de eersten daarmee.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Vicarious schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:37:
[...]

Doet ie al best lang trouwens, hij was een van de eersten daarmee.
Resultaten uit het verleden (S3) bieden geen garantie voor de toekomst (S4) :P. Heb het hem al wel eerder zien doen inderdaad, maar zo te zien is dat in S4 ook nog steeds prima te doen.

[ Voor 38% gewijzigd door Thormodo op 18-12-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Thormodo schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:40:
[...]

Resultaten uit het verleden (S3) staat niet garant voor de toekomst (S4) :P.
Een aap hoort nu eenmaal thuis in de jungle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha +1 :D

Ik heb het ook al gedaan in S4, vind het super fijn hoor. Je ganks doe je stealth, je kan vliegen... en als je lvl6 bent komen ze niet eens weg ook nog.Dat je een keer vaker terug moet vind ik geen ramp hoor.
Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:41:
[...]

Een aap hoort nu eenmaal thuis in de jungle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:54:
[...]

De nerf op riven zn shield heeft niet zo heel veel impact. in een 1v1 duel zal, als je een beetje damage doet, binnen 1 seconde dat schild er toch al afliggen.

Shyv vind ik wel een beetje jammer, want zo overdreven veel dmg deed ze nou ook weer niet.

Nasus zijn nerf heb je opzich wel gelijk in. dat maakt het een beetje saai om hem te spelen ook.
Ik speel vrij veel Shyvanna en dit gaat niet uitmaken, dat beetje verlies in damage ga je gewoon niet merken. Shyvanna is een champ die je echt moet leren counteren. Tegen een team met slows ga je echt weinig beginnen met Shyvanna. Een goede full build Vayne speler 1v1'd een full build Shyvanna ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
Er is ook weer een OGN Championship (Korea) bezig: http://nl.twitch.tv/ongamenet. Alistar OP! Maar het andere team werd sowieso gestompt :P.

[ Voor 181% gewijzigd door Thormodo op 18-12-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Ik kom steeds vaker Kayle/Taric top tegen als Cho'Gath. Aangezien ik nog steeds problemen heb met lasthitten word ik al gauw outfarmed. Het "voelt" echt veel moeilijker dan tegen een Jax/Jayce/Riven zelfs als ik met prioriteit magic resist ga bouwen (en ik zie dat zij AP gaan).

De eerste twee keren dat Taric top kwam dacht ik "wtf een troll, die pak ik wel", om vervolgens gewoon drie keer tegen Taric te verliezen op top (waarvan 2 ook een verliespotje opleverden).

Heeft iemand tips als in items die tegen die twee champions specifiek gebruikt kunnen worden?

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Items weet ik zo niet, maar wat ik zelf altijd doe is heel erg agresief spelen tegen Taric. Want anders wordt hij sterker en sterker, Heelveel armor/health en nog een dikke heal.. die krijg je niet xomaar dood
Pete_Sampras schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:37:
Ik kom steeds vaker Kayle/Taric top tegen als Cho'Gath. Aangezien ik nog steeds problemen heb met lasthitten word ik al gauw outfarmed. Het "voelt" echt veel moeilijker dan tegen een Jax/Jayce/Riven zelfs als ik met prioriteit magic resist ga bouwen (en ik zie dat zij AP gaan).

De eerste twee keren dat Taric top kwam dacht ik "wtf een troll, die pak ik wel", om vervolgens gewoon drie keer tegen Taric te verliezen op top (waarvan 2 ook een verliespotje opleverden).

Heeft iemand tips als in items die tegen die twee champions specifiek gebruikt kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Taric is gevoelig voor AP/Magic poke/True damage

Als Cho'gath zou ik m gewoon doodpoken door veel Q op m te doen, en W zodra die te dichtbij komt om te silencen.

Als je m wil ulten (true damage) dan zou ik combinatie van Q+W+R op m doen.

Kwa items wellicht Quicksilver sash of Banshee's Veil voor de counter tegen de stun.

Kayle kan nogal irritant zijn, beetje zoals Teemo door de ranged poke,early game nog niet zo sterk, die moet echt eerst items bouwen om een gank machine te worden.

Daar zou ik wellicht nog zelfs om een laneswap vragen dan.

[ Voor 10% gewijzigd door Turismo op 18-12-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Pete_Sampras schreef op woensdag 18 december 2013 @ 13:37:

Harder slaan met je tennisracket :P

maar even serieus, tegen taric gewoon veel harrass geven, al is dat miss niet makkelijk met cho... abyssal scepter is een goed counteritem tegen taric (ervanuitgaand dat taric AP/tank build pakt)

Kayle... tsjah, dat is geloof ik een goede counter tegen cho. Ik zou defensief spelen tegen haar, en haar proberen te harrassen nadat ze een aantal spells op cooldown heeft staan of als ze low op mana is.
Verder veel mana pots mee zodat je zelf niet OOM raakt. Ook hier vind ik Abyssal wel een goed item tegen Kayle, al kan een build van kayle alle kanten op.

[ Voor 3% gewijzigd door Drunken_Bear op 18-12-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht het team nog meer champions met veel AP damage hebben dan kan je prima Merc threads, abyssal en spirit visage bouwen als Cho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Laatst online: 18-09 10:17
Cho starten met dorans ring en om te last hitten gewoon regelmatig Q + R doen. Niet te veel focusson op je target, ik denk dat daar misschien vooral het probleem ligt. Met Cho zou ik gewoon focussen op last hitting, je regent toch iedere keer als je een minion killt. Daarom vind ik top Cho ook zo irritant om tegen te staan op top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Van alle adviezen ben ik nog het meest met Divine het eens. Gewoon zorgen dat je blijft farmen, pak daar de golems af en toe nog bij. Maar ga geen mana wasten op 2 champs met voldoende sustain. Zorg dat je je 6 stacks krijgt en als tank kunt fungeren in je team.

Je hoeft niet altijd voor een kill in je lane te gaan. Gewoon bosjes gebruiken om hun harras tegen te gaan en zorg ervoor dat je lasthit zodat er zo min mogelijk beweging in je minion wave zit.

Overigens om nog even terug te komen op mijn verzoek om inhoudelijk iets meer in te gaan voor keuzes van items/champions. Gaf Wickd een perfect voorbeeld van hoe het dus ook kan. Dit was in een reactie op zijn Trinity Force op Malphite. https://www.facebook.com/LoLWickd/posts/462847143820422

Voor de mensen op werk:
I saw a Reddit post questioning why I bought Trinity Force on Malphite and wanted to give my reasoning. I also thought it might be interesting for you guys to know.

First of all let's go over the usefullness of Trinity Force's stats.
30 Ability power.

In my opinion this is not very usefull due to Malphite's low AP Ratios which is also why you see AP Malphites go for a lot of magic penetration.

+30 Attack Damage
I don't see how this isn't usefull on Malphite with him having one of the best AD steriods in the entire game. +62% AD from his W is insane.

+30% attack speed
I don't see how that's any worse than on for example Irelia and she's known for buying Trinity Force. +30% attack speed combined with a 62% AD steriod yes please!

+10% Crit chanceThis is probably one of the best stats on him due to having the highest Attack Damage in the game from Trinity force alone.

+Health, Mana and movement speed are always good stats unless you're a manaless champion so let's not talk too much about those.
Trinity Force Passive.

So yes you are totally right that it's not the greatest passive in the game if you spam your abilities all at once, but who says you need to do that? I believe you can easily use r e w and then q to get 2 sheen procs which is still huge in a teamfight.
Overall I would say Trinity Force is extremely good on Malphite, but the main problem is his weak laning phase and that the components building into Trinity Force aren't that strong, but once you finish it he's a beast.

[ Voor 67% gewijzigd door Damien op 18-12-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:12:
Overigens om nog even terug te komen op mijn verzoek om inhoudelijk iets meer in te gaan voor keuzes van items/champions. Gaf Wickd een perfect voorbeeld van hoe het dus ook kan. Dit was in een reactie op zijn Trinity Force op Malphite. https://www.facebook.com/LoLWickd/posts/462847143820422

Voor de mensen op werk:

[...]
wat ik leuk vind aan zijn uiteenzetting is hoe je alle items zou moeten analyseren op een champ is dat hij wel stat voor stat overloopt om te kijken als het het waard is en met welke skills het een synergie heeft en dan moet je een afweging maken als je je speelstijl er een beetje op moet aanpassen
het enige wat ik hier mis is de afweging als er betere keuzes zijn en als/of het een reden heeft waarom hij deze haalt (bvb teamcomp gerelateerd of omwille van een enemy champ of enemy item build)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van reddit:

[–]Wickd 230 punten 13 uur geleden

The person was questioning why I build it and therefor I explained my reasoning, but just for you I will explain when to build it.

So here's how good Malphite is with different builds.

Tank Split push = He is decent at fighting 1v1 so split pushing is possible, but quite slow.

Teamfights= He is good at engaging and zoning the AD Carry, but he isn't able to kill people by himself and relies on the teams damage to bring the enemy to their feet.

Laning Phase. In most matchup's full tank build will give you the greatest laning phase except for very few matchups where AP will be better. For example against weak AP champions that are burstable (Ziggs)

AP

Split push= As an AP build he is horrible at split pushing and should be used more as a initiater/Ganker

Teamfights: Quite squishy so not always the best initiater and usually better at following up. However as an AP build he got an immense burst and can often kill the AP or AD Carry by himself.

Laning Phase: Very weak against bruisers and generally only good vs weak and squishy AP champions

AD Split push= With Trinity force he is extremely good in split pushing due to being very strong 1v1 while being able to kill towers fast.

Teamfights: He is still able to initiate, but not the tankiest so in some cases you might want to follow up. However he is able to kill someone by himself much like the AP build, but as AD malphite you would prefer teamfights where people are split.

Laning phase: quite bad due to Trinity Force components being weak untill you complete the item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:38:
[...]

wat ik leuk vind aan zijn uiteenzetting is hoe je alle items zou moeten analyseren op een champ is dat hij wel stat voor stat overloopt om te kijken als het het waard is en met welke skills het een synergie heeft en dan moet je een afweging maken als je je speelstijl er een beetje op moet aanpassen
het enige wat ik hier mis is de afweging als er betere keuzes zijn en als/of het een reden heeft waarom hij deze haalt (bvb teamcomp gerelateerd of omwille van een enemy champ of enemy item build)
Dat, en individueel de stats afgaan van een item maakt het niet altijd de juiste keuze. Zo zouden we ook kunnen vragen: Waarom geen Iceborn, aangezien deze qua stats ook prima past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:45:
[...]

Dat, en individueel de stats afgaan van een item maakt het niet altijd de juiste keuze. Zo zouden we ook kunnen vragen: Waarom geen Iceborn, aangezien deze qua stats ook prima past.
Nou dat zie je toch terug?

+30% attack speed
I don't see how that's any worse than on for example Irelia and she's known for buying Trinity Force. +30% attack speed combined with a 62% AD steriod yes please!

+10% Crit chanceThis is probably one of the best stats on him due to having the highest Attack Damage in the game from Trinity force alone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:38:
[...]

[...]

ahuh :) maar ik zit ook op mn werk en kan dus niet het gehele ding zien

@ damien

ja maar dat moet je afwegen tov de armor van bvb iceborn en om helemaal compleet te zijn moet je de volledige cost efficiency ervan in overweging nemen

ik weet ook niet over welk specifiek geval het gaat en als hoeveelste item hij het heeft gehaald en wat hij al ervoor had gebouwd want je kan het even goed afwegen tegenover sunfire cape of abyssal scepter en je kan vrij statistisch gaan bepalen waarom een bepaald item beter is om op welk moment in het spel te kopen maar dat zou een vrij vergevorderde analyse zijn en zo zou je een theoretische perfect build kunnen samen stellen totdat je je moet aanpassen aan bepaalde ingame situaties
theorycrafting is allemaal goed en wel maar niets of niemand is perfect, het is gewoon goed om bepaalde zaken te weten zodat je ingame met die info rekening kan houden (niet blindelings volgen, gezond verstand is nog steeds belangrijk) zodat je toch een beetje kan min maxxen maar het belangrijkste in lol blijft inzicht en skills

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
[...]

Q: Why not Iceborn Gauntlet instead?
A: I am personally not the biggest fan of Gauntlet, but I could see it working very well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damienx2 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:49:
[...]

Nou dat zie je toch terug?

+30% attack speed

+10% Crit chanceThis is probably one of the best stats on him due to having the highest Attack Damage in the game from Trinity force alone
De stats pakken die Iceborn niet heeft en reposten is niet echt een nuttige toevoeging aan het gesprek, aangezien er voor CDR, AoE slows en een shit-ton aan armor ook wel wat te zeggen valt. Ook had ik zelf wel door dat deze stats niet op Iceborn zaten.

Ook zit er een aardig verschil in de prijs en is de build-up van Iceborn nuttiger dan de individuele build-ups van Trinity Force. Men zou imo in een lane die hard gewonnen wordt misschien triforce moeten pakken, maar in een moeilijke lane tegen een physical laner zeker Iceborn een hogere prio moeten geven.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:04:
[...]

De stats pakken die Iceborn niet heeft en reposten is niet echt een nuttige toevoeging aan het gesprek, aangezien er voor CDR, AoE slows en een shit-ton aan armor ook wel wat te zeggen valt. Ook had ik zelf wel door dat deze stats niet op Iceborn zaten.

Ook zit er een aardig verschil in de prijs en is de build-up van Iceborn nuttiger dan de individuele build-ups van Trinity Force. Men zou imo in een lane die hard gewonnen wordt misschien triforce moeten pakken, maar in een moeilijke lane tegen een physical laner zeker Iceborn een hogere prio moeten geven.
Je vraag is waarom hij de afweging niet heeft gemaakt voor Iceborn, hij onderbouwt waarom hij deze stats als "goed" ziet op Malphite. Hoeveel meer onderbouwing heb je dan nog nodig? Of wil je ook een hele afsplitsing hebben van de stats op een Iceborn? De vraag aan hem was ook waarom bouw je Trinity Force. Niet waarom bouw je geen Iceborn Gauntlet of Randuin's Omen of Sunfire cape etc etc.

Edit: Zoals Thormodo al aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wickd heeft mooi uiteengezet hoe veelzijdig Malphite eigenlijk is. Er zijn dus 3 viable builds die je in verschillende situaties kan bouwen:

Tank -> Standaard tank-items als Sunfire, Randuins, Spirit Visage, Gauntlet
AP -> Tanky AP items als Zhonya's, Abyssal Scepter, Liandri's
AD -> Tanky AD. Eigenlijk gewoon triforce rushen en daarna over op de tank build

Per game kun je dan bepalen wat jouw team of jouw lane het hardst nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Persoonlijk houd ik wel van theorycraft topics. Ik zou best vaker een post willen zien die ongeveer zo gaat:

Ik speel Cho
Superprospeler 1 zegt bouw dit en dat tegen zus en zo
Superprospeler 2 zegt bouw dit en dat tegen zus en zo
Ikzelf bouw liever dit van 1 en dat van 2 omdat reasons.

Eventueel met als char toevoegingen zoals bijv bij Cho:
focus je ulti stacks op de cannon minions omdat die meer gold geeft en een zeker gold income geeft ipv te moeten lasthitten.

Ik zal eens zoiets voor Cho neerkalken en kijken of het wat is :)

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Ik vraag me af of het volgende verstandig is bij yasuo.
Op dit moment heb ik
3 lifesteam quint
9 damage marks
9 armor seals
9 mr glyphs

Ik zat er aan te denken om de marks the vervangen met crit chance.
dan begin je meteen met een % of 15 crit chance en dan kom ik wel op 100% crit chance uit met mijn huidige build.
static shive
bezerkers greaves
IE
LW
Warmogs of randions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

ArgantosNL schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:05:
Op dit moment heb ik
3 lifesteam quint
9 damage marks
9 armor seals
9 mr glyphs

dan begin je meteen met een % of 15 crit chance en dan kom ik wel op 100% crit chance uit met mijn huidige build.
static shive
bezerkers greaves
IE
LW
Warmogs of randions
static shiv = 40% + 25 op IE + 15% op runes = 80%. dat is wel heel erg overkill met zijn passive :P
Dus je bent minder tanky, en je hebt er niets aan, want als je op 50% crit zit, heb je al 100% door zijn passive.

ik zou ze dus gewoon seals laten wat ze zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Drunken_Bear op 18-12-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:20:
[...]

static shiv = 40% + 25 op IE + 15% op runes = 80%. dat is wel heel erg overkill met zijn passive :P
Dus je bent minder tanky, en je hebt er niets aan, want als je op 50% crit zit, heb je al 100% door zijn passive.

Precies, je hoeft in totaal slechts 50% crit te bouwen op Yasuo, zijn passive maakt daar 100% van. De runes die jij voorstelt gebruik ik ook. De lifesteal vond ik persoonlijk goed van pas komen in lane voor een beetje sustain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArgantosNL schreef op woensdag 18 december 2013 @ 18:05:
Op dit moment heb ik
3 lifesteam quint
9 damage marks
9 armor seals
9 mr glyphs

static shive
bezerkers greaves
IE
LW
Warmogs of randions
Is dat handig though, geen Lifesteal? (behalve dat kleine beetje van runes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:24:
[...]

Is dat handig though, geen Lifesteal? (behalve dat kleine beetje van runes)
Kan ie gelijk een crit item vervangen door lifesteal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Vicarious schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:28:
[...]

Kan ie gelijk een crit item vervangen door lifesteal :D
Hmm, persoonlijk zou ik LW veranderen door BotRK of BT.
Ik geloof dat je als Yasuo eerst probeert de squishies probeert uit te schakelen toch? like a true assasin
Daarbij met 100% crit krijg je een tank ook wel neer

Ik denk dat BotRK de betere keuze is als je die in de plaats van LW doet vanwege de passive die 5% health van current HP (let op, niet max health dus) in damage omzet.
edit: Ow, en de active die ook 15% van de Max health (hier dus wel max ) eraf haalt in 1 klap, inclusief wat movement speed als bonus.

[ Voor 27% gewijzigd door Drunken_Bear op 18-12-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Heeft iemand anders ook het gevoel dat je gewoon in de zeik wordt genomen door Riot met al dat geouwehoer met die game icoontjes?

Neem nou het huidige smite icoontje:

Afbeeldingslocatie: http://static3.wikia.nocookie.net/__cb20131121024726/leagueoflegends/images/0/05/Smite.png

Dat moet dus nu worden:

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-TLWSdOhKFuE/UrH8b7y8F5I/AAAAAAAAKww/ZyiSGe-7OHM/s1600/Summoner_smite.png

Hier is dus serieus overleg over geweest?

"Guys, I've noticed a gamebreaking design error"
"For real, what is it?"
"The smite icon, at the moment it moves from left to right, while we all know most of our players are right handed"
"Oh my god, how could we have missed this?"
"Time to change our mistake as soon as possible!"

Maar ondertussen, laten we de belangrijker zaken wel even liggen...

[ Voor 70% gewijzigd door Damien op 18-12-2013 23:41 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Het gaat ook om de kleur. De hand is weer iets paarser om het oude icon wat meer te matchen en de kleur van het icoontje is meer geel ipv oranje. Het probleem is nu dat barrier, flash, ignite en smite, ofwel de meest gebruikte summoners, enorm op elkaar lijken qua kleurstelling.

• Damien

Damien

-iwnl-

Vicarious schreef op donderdag 19 december 2013 @ 01:01:
Het gaat ook om de kleur. De hand is weer iets paarser om het oude icon wat meer te matchen en de kleur van het icoontje is meer geel ipv oranje. Het probleem is nu dat barrier, flash, ignite en smite, ofwel de meest gebruikte summoners, enorm op elkaar lijken qua kleurstelling.
Tja, je kunt het bekijken alsof het een nummer 1 prioriteit is om dit op te lossen. Maar volgens mij liggen er nog genoeg zaken open die momenteel wat belangrijker zijn dan een kleursamenstelling van icoontjes die opzich niet eens veranderd hadden hoeven worden.

Zoals bijvoorbeeld:

- Random lagproblemen, zowel op NA als EU geconstateerd;
- Zorgen dat de toplane voor season 4 geen 8 standaard champ setup wordt waarbij tankyness/sustain de doorslag zal geven;
- Reworks op enkele champions om ze enigsinds weer viable te maken in de huidige meta;
- Finetuning van enkele champions die vrij recentelijk gereleased zijn;
- Als we dan toch bezig gaan met problemen rond icoontjes, geef Wight 2 vriendjes om hem heen zodat hij daadwerkelijk op een junglecampje lijkt;
- Rework/Finetuning items, enkele items zijn ronduit "not worth" buying, zoals bijvoorbeeld Atma's;

Dit zijn slechts enkele kleine puntjes maar op een lijst met "bijwerken icoontjes" zouden ze volgens mij alle 6 boven dat onderwerp moeten staan. De gameplay wordt echt niet anders omdat het vuistje op het plaatje iets paarser is.

Om gelijk maar verder te gaan op icoontjes, iemand zin om zodra Snowdown beschikbaar is, wat games te doen om alle icoontjes te unlocken?

Zoals ik heb begrepen is de snelste manier:

- Snowdown skin giften;
- 2v2 Snowdown spelen met een Snowdown skin;
- 3x 2v2 of ARAM game winnen;
- En de laatste krijg je als je de andere 4 hebt, kan zijn overigens dat ik nog 1 ding ben vergeten te noemen voor het unlocken;

Dit heb ik van een website geplukt:
Fastest Method For Earning All Summoner Icons (Nerfplz Style)
Find a friend - :D
Gift each other a Snowdown Skin (Scroll to bottom for list)
[Santa Gragas Cookie EARNED]
Duo queue Showdown Queue (2v2 map) using Snowdown Skin
[Slay Belle Surprise EARNED]
ARAM or Showdown duo queue until you win 3 games
[Bad Gingerbread Veigar, Giftwrapped Poro, Snow Teemo EARNED]
Celebrate!

Read more: http://www.nerfplz.com/20...-icons.html#ixzz2nu2WPf5Z

[ Voor 12% gewijzigd door Damien op 19-12-2013 08:18 ]

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:09:
[...]

Verhaal met een hoop irritatiepunten vanuit de lolcommunity

[...]
Ik denk niet dat ze alles stil hebben gelegd om alleen die icons aan te pakken, dat ik het mooie van RIOT. dat is ondertussen zo groot dat ze alles tegelijk kunnen aanpakken. of in ieder geval veel.
Het is dus echt niet priotiteit nummer 1, dat is een beetje overdreven.

De laggproblemen die opgelost worden zul je niet gauw in de patchnotes van 3.who.knows. zien.

Edit: Overigens voel ik me, als linkshandige, nu wel een beetje achtergesteld :+

Edit 2: de meeste problemen op het lijstje (afgezien van items en nieuwe champs finetunen, wat vast in de volgende patch, of die daarna, zal gebeuren) zijn grote projecten waar RIOT een tijd over doet.

Wat ik me persoonlijk afvraag is waar die verdraaide Molten map die ze bij All-stars al lieten zien nou eens online zetten. op dat toernooi waren er geen bugs te zien op die map. I WANT IT.

[ Voor 36% gewijzigd door Drunken_Bear op 19-12-2013 09:08 ]

• DivineNL
Vergeet niet dat het ook uit verschillende teams bestaan. Mensen die zich met het designen van summoner spells bezighouden werken volgens mij niet aan de lag problemen of skill reworks, dit is meer het grafische gedeelte.

• Damien

Damien

-iwnl-

DivineNL schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:12:
Vergeet niet dat het ook uit verschillende teams bestaan. Mensen die zich met het designen van summoner spells bezighouden werken volgens mij niet aan de lag problemen of skill reworks, dit is meer het grafische gedeelte.
En toch zullen ze allen nauw samen moeten werken. Aangezien je niet zo maar even een grafische update uit kunt brengen zonder te controleren of dit ook nadelige gevolgen zal hebben voor de speelbaarheid. Denk hierbij aan het designen van de nieuwe struikjes. Dit moet niet resulteren in enorme framedrops bijvoorbeeld.

• DivineNL
Damienx2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:16:
[...]

En toch zullen ze allen nauw samen moeten werken. Aangezien je niet zo maar even een grafische update uit kunt brengen zonder te controleren of dit ook nadelige gevolgen zal hebben voor de speelbaarheid. Denk hierbij aan het designen van de nieuwe struikjes. Dit moet niet resulteren in enorme framedrops bijvoorbeeld.
Maar een grafische update van smite zit toch verder geen verschil in op het plaatje na? Ik denk dat ze er hooguit toestemming voor hebben gevraagd maar verder zal dit de gameplay toch niet beïnvloeden?

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:16:
[...]

Nee, maar dat is, in dit geval, niet aan de orde.
Het draaien van een paar minuscule plaatjes met enkele veranderingen in kleur en positie doet niets af aan de speelbaarheid van de game.

De struiken die je noemt, had misschien wel een probleem kunnen zijn, omdat deze tegenwoordig geanimeerd zijn als je er doorheen loopt, maar ook dit heeft (voor mij met mijn bagger duo core pc) geen problemen opgeleverd na die patch. Ik speel nog vrolijk op 60 fps.
DivineNL schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:19:
[...]

Maar een grafische update van smite zit toch verder geen verschil in op het plaatje na? Ik denk dat ze er hooguit toestemming voor hebben gevraagd maar verder zal dit de gameplay toch niet beïnvloeden?
De update van nu is alleen het plaatje. toen de nieuwe icons uitkwamen werd (voor mijn gevoel) de animatie van smite in-game ook aangepast. het ziet er nu echt uit alsof de smite vanuit de "hemel" komt, waar het volgens mij eerst een animatie was die in het midden van een minion die gesmite werd gezien werd en meer niet.

[ Voor 26% gewijzigd door Drunken_Bear op 19-12-2013 09:23 ]

• Damien

Damien

-iwnl-

DivineNL schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:19:
[...]

Klopt helemaal, vandaar dat ik mij ook verbaas dat hier de focus nog op ligt, valt imo meer onder nazorg voordat het nieuwe seizoen begint, waardoor je ondertussen beter kunt richten daadwerkelijke problemen in de speelbaarheid.

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:22:
[...]

Klopt helemaal, vandaar dat ik mij ook verbaas dat hier de focus nog op ligt, valt imo meer onder nazorg voordat het nieuwe seizoen begint, waardoor je ondertussen beter kunt richten daadwerkelijke problemen in de speelbaarheid.
Nogmaals, hier ligt echt geen focus op. dit is waarschijnlijk 1 of 2 grafische ontwerpers die het hebben aangepast. de rest is echt nog wel bezig met andere, belangrijkere zaken bezig.
Want de punten die je noemt zijn zeker dingen die, naar mijn mening, wel wat sneller doorgevoerd mogen worden.

Maar je maakt geloof ik een beetje van een mug een olifant met het icoontjes verhaal.

[ Voor 10% gewijzigd door Drunken_Bear op 19-12-2013 09:24 ]

• Damien

Damien

-iwnl-

Bjarne666 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:24:
[...]

Nogmaals, hier ligt echt geen focus op. dit is waarschijnlijk 1 of 2 grafische ontwerpers die het hebben aangepast. de rest is echt nog wel bezig met andere, belangrijkere zaken bezig.

Je maakt geloof ik een beetje van een mug een olifant.
Tja als je de patchnotes na loopt voor de PBE, ligt er toch meer focus op icoontjes dan dat je ziet dat er iets aan de andere punten wordt gedaan. Maar nogmaals dat is MIJN mening. Daar hoef JIJ en weet ik veel het niet mee eens te zijn. De vraag was ook of het gevoel wederzijds was. Nou gezien de reacties niet.

Offtopic overigens, ben je familie van Jeffro?

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:27:
[...]
Offtopic overigens, ben je familie van Jeffro?
Zou niet weten wie hij is, eerlijk gezegd.
Lijk ik zoveel op hem? :P

• Damien

Damien

-iwnl-

Bjarne666 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:31:
[...]

Zou niet weten wie hij is, eerlijk gezegd.
Lijk ik zoveel op hem? :P
Fair enough, ik zag wat overeenkomsten :) vandaar de vraag.

Anyway ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn andere vraag omtrent Snowdown, dus heeft iemand zin om al die dingen te doen? ;)

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:32:
Anyway ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn andere vraag omtrent Snowdown, dus heeft iemand zin om al die dingen te doen? ;)
Ik ga ze toch wel doen dus maakt mij niet uit poke me maar :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Damien

Damien

-iwnl-

ShadowBumble schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:35:
[...]

Ik ga ze toch wel doen dus maakt mij niet uit poke me maar :D
Will do :) Hou er wel rekening mee, ik heb op 3 (verloren) ARAM games gisteravond de afgelopen 2 weken niet gespeeld. Dus 3 wins kan nog lastig worden ;).

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Damienx2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:37:
[...]

Will do :) Hou er wel rekening mee, ik heb op 3 (verloren) ARAM games gisteravond de afgelopen 2 weken niet gespeeld. Dus 3 wins kan nog lastig worden ;).
Tweakers ARAM night 5 Tweakers -> Random Champs gogogog

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

ShadowBumble schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:38:
[...]

Tweakers ARAM night 5 Tweakers -> Random Champs gogogog
Leuk Ideetje ik doe wel mee als het niet pas rond 11 uur begint.

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:20:
[...]

static shiv heeft 20% niet 40%, 20 + 25 (ie) = nog altijd 45x2 = 90.
die 40% van static shiv is AS

Ik bouw alleen meer lifesteal als ik het nodig heb. Maar als het niet nodig is dan begin ik meestal wel met shiv en IE anders kan er altijd nog een vamp scepter bij

[ Voor 14% gewijzigd door ArgantosNL op 19-12-2013 10:19 ]

• iThunda
Zou snowdown vandaag nog uit komen?

LoL - Golden Fail (Lv29)

• Damien

Damien

-iwnl-

iThunda schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:58:
Zou snowdown vandaag nog uit komen?
Begin er ook aan te twijfelen, maar goed het kan natuurlijk nog steeds. Misschien brengen ze het pas rond 20:00 vanavond uit.

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Gisteren zo iets vreemds gehad.
Eerst twee potjes geoefend met Zed tegen een vriend van mij.

Daarna maar eens ARAM opgestart, krijg ik bij het laden continu een foutmelding dat een bestand niet gevonden kon worden. Na 3x opnieuw inloggen was het nog niet opgelost dus toen maar LoL zelf laten repareren. Na 20 minuten was het klaar en ik maar weer eens opnieuw inloggen. Dit keer geen problemen en zat ik eindelijk weer in de game, blijkt dat mijn team met 30-10 de andere zaten te stompen. Mijn presence werd dus niet erg gemist.

Gelukkig weinig reports gekregen. Zou wel anders zijn geweest als we verloren hadden.

• Turismo
Ze hadden zeker Riven en Kayle in 1 team :+

[ Voor 4% gewijzigd door Turismo op 19-12-2013 14:13 ]

• iThunda
Damienx2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 13:41:
[...]

Begin er ook aan te twijfelen, maar goed het kan natuurlijk nog steeds. Misschien brengen ze het pas rond 20:00 vanavond uit.
als het vandaag is kan ik waarschijnlijk nog alle icons krijgen en skins die ik wil.

LoL - Golden Fail (Lv29)

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:45:
[...]

Hmm, persoonlijk zou ik LW veranderen door BotRK of BT.
Ik geloof dat je als Yasuo eerst probeert de squishies probeert uit te schakelen toch? like a true assasin
Daarbij met 100% crit krijg je een tank ook wel neer

Ik denk dat BotRK de betere keuze is als je die in de plaats van LW doet vanwege de passive die 5% health van current HP (let op, niet max health dus) in damage omzet.
edit: Ow, en de active die ook 15% van de Max health (hier dus wel max ) eraf haalt in 1 klap, inclusief wat movement speed als bonus.
Eh ?
Ik weet niet hoelang je al speel, en of je al level 30 bent maar een LW vervangen voor een BoTRK is het vrijwel het slechtste wat je kan doen op een character die pure physical damage doet.
LW is een essentieel item op iedere character die fysieke schade uitdeelt.

• Turismo
Yup eensch LW is 40 damage ten op zichte van 25 damage, I take that any day.

En de passive van LW:
Physical damage ignores 35% of the target's Armor (applies before Armor Penetration).

Tenzij enemy team heel veel armor heeft gestacked kan je m inderdaad wel overslaan, maar dat komt amper voor.

Ik vraag mij af hoe een TriForce scaled op Yasuo zijn abilities, zeker de passives daarvan zijn interessant voor hem.

Ga ik vanavond eens proberen.

[ Voor 20% gewijzigd door Turismo op 19-12-2013 14:45 ]

Verwijderd

Xanthian schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:05:
Gisteren zo iets vreemds gehad.
Eerst twee potjes geoefend met Zed tegen een vriend van mij.

Daarna maar eens ARAM opgestart, krijg ik bij het laden continu een foutmelding dat een bestand niet gevonden kon worden. Na 3x opnieuw inloggen was het nog niet opgelost dus toen maar LoL zelf laten repareren. Na 20 minuten was het klaar en ik maar weer eens opnieuw inloggen. Dit keer geen problemen en zat ik eindelijk weer in de game, blijkt dat mijn team met 30-10 de andere zaten te stompen. Mijn presence werd dus niet erg gemist.

Gelukkig weinig reports gekregen. Zou wel anders zijn geweest als we verloren hadden.
Kreeg je de Error dat je een Champion miste of alleen files,
Volgens mij moet je het spel de-instaleren en dan weer op nieuw downloaden.
Ik had het ook elke game waar een Lee sin in zat kon ik niet joinen en aangezien Lee mijn main is was dat een probleem, ik heb het bovenstaande gedaan en ik kon weer spelen 8)7

Verwijderd

Turismo schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:39:
Yup eensch LW is 40 damage ten op zichte van 25 damage, I take that any day.

En de passive van LW:
Physical damage ignores 35% of the target's Armor (applies before Armor Penetration).

Tenzij enemy team heel veel armor heeft gestacked kan je m inderdaad wel overslaan, maar dat komt amper voor.
sorry but i lolled

40 damage tov 25 damage i take that any day
en euh de attack speed? of maakt dat geen verschil voor jouw dps? en de lifesteal ? en de active?

de passive van LW is goed tegen alle targets
de passive van Botrk is goed tegen HP stacked champs

voor mij hangt het af van de teamcomp van de vijand welk item ik de voorkeur geef en dan ook zeker niet met deze gebrekkige redenering, het hangt ook af van hoevel AD ik al heb want AS is veel waard als je al veel AD hebt

en dan het vet gedrukte : dus als een vijand veel armor stackt dan zou je een item met ArmPen laten vallen??? waar is de logica?

@wootlock
ik weet niet waar ik moet beginnen, volgens mij komt het door de scheve vergelijkingen

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2013 14:58 ]

• Wootlock

Wootlock

Evilution

:?

Als je zoiets neerzet, onderbouw het dan ook.

• Damien

Damien

-iwnl-

Wootlock schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:51:
[...]

:?

Als je zoiets neerzet, onderbouw het dan ook.
Prima, je gaat dus Armor Pen weghalen, zodra je ziet dat het enemy team Armor stacked. Denk zelf eens na over die redenatie? ;)

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Damienx2 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 14:51:
[...]

Prima, je gaat dus Armor Pen weghalen, zodra je ziet dat het enemy team Armor stacked. Denk zelf eens na over die redenatie? ;)
Het ging mij meer over zo'n reactie.
Iedereen loopt hier te zeuren over geen inhoudelijke discussies ect. maar wat wil je als er een persoon zo'n rare reactie geeft.

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Last whisper hoort altijd in je build, na je eerste grote item idd als de tegenstander veel armor heeft, maar anders ga je echt na je 2e item die last whisper willen hebben. Waarom? omdat het voor een percentuele verhoging van damage zorgt, terwijl een ander item alleen voor extra damage zorgt. 200x 1,5 of 200 +50 is een beetje het idee

Verwijderd

Zou Shyvana dit season nog zo OP blijven of wordt het nog een nutteloze champion... Ik snap het dat hij wat genurft gaat worden maar kan ik hem over een half jaar nog steeds spelen denken jullie

• Turismo
Dunno, valt niets over te zeggen, Dr. Mundo heeft opeens ook zijn terugkeer gemaakt, terwijl die amper werd gespeeld voor pre-season 4.

Verwijderd

ik heb mijn post upgedate met onderbouwing, ik had plots op verzenden geduwd omdat ik niet goed wist waar ik moest beginnen, wil ook niet beledigend overkomen of rage veroorzaken maar ik kreeg een trollvibe met die laatste zin

Mundo daar valt wel iets over te zeggen, toch een tikkeltje te sterk lijkt me
hij haalt veel uit de nieuwe masteries + doordat de game meestal wat langer rekt nu krijgt hij de kans om een lategame monster te worden

Shyvana zal wel sterk blijven, zelfs de aankomende nerf zal niet veel verschil maken in haar speelstijl, haar clear zal misschien een tikkeltje vertragen maar het zal niet zoveel schelen

Yasuo dat schild irriteert me toch ook wel wat, ik noem niet graag champs op en dan zeker niet zonder er mee gespeeld te hebben maar het lijkt me toch een dikke eikel en dan zeker in blind pick
het lijkt me zo een must counter champ, sommige teamcomps worden gewoon van de kaart gevaagd door deze kerel en dat lijkt me toch een tikkeltje op

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2013 15:09 ]

• isimba
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
Is Veigar ook nog viable op mid? Doordat games langer kunnen duren kun je je Q aardig stacken lijkt me?

• Turismo
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:07:
ik heb mijn post upgedate met onderbouwing, ik had plots op verzenden geduwd omdat ik niet goed wist waar ik moest beginnen, wil ook niet beledigend overkomen of rage veroorzaken maar ik kreeg een trollvibe met die laatste zin

Mundo daar valt wel iets over te zeggen, toch een tikkeltje te sterk lijkt me
hij haalt veel uit de nieuwe masteries + doordat de game meestal wat langer rekt nu krijgt hij de kans om een lategame monster te worden

Shyvana zal wel sterk blijven, zelfs de aankomende nerf zal niet veel verschil maken in haar speelstijl, haar clear zal misschien een tikkeltje vertragen maar het zal niet zoveel schelen

Yasuo dat schild irriteert me toch ook wel wat, ik noem niet graag champs op en dan zeker niet zonder er mee gespeeld te hebben maar het lijkt me toch een dikke eikel en dan zeker in blind pick
het lijkt me zo een must counter champ, sommige teamcomps worden gewoon van de kaart gevaagd door deze kerel en dat lijkt me toch een tikkeltje op
Jahoor vind ik ook prima, ik sla LW eigenlijk in de praktijk niet over, geeft nog steeds 1 van de hoogste armor penetration van alle items.

En een BotrK bouw ik vaak genoeg, bijvoorbeeld op Jax of Aatrox vindt ik ze zeer nuttig omdat de dmg icm as goed scaled en torens snel neerhaalt.

Waar ik op doelde met "valt niets over te zeggen" is dat over een half jaar er weer zoveel wijzigingen zijn, dat weer impact heeft op champions en gameplay.

Het grappige is dat Dr.Mundo al tijden niet is gewijzigd, maar door huidige wijzingen in de game zelf zeer viable is geworden, inderdaad die nieuwe defense masteries.

Verwijderd

"valt niets over te zeggen" had ik gesnopen hoor en geef ik je gelijk in,
ik wou gewoon wat contrast door dezelfde woorden te gebruiken voor mundo

gisteren een game gehad waarbij een mundo top niet bijzonder geheerst heeft maar plots is het lategame en dan rijdt er een vrachtwagen over je team en is het alsof je je door 3 extra champs aan health en tankyness moet heen werken gewoon omdat ze een mundo hebben die je van je carries moet afhouden but mundo goes where he pleases

en over shyvana durf ik wel zeggen dat die nog wel even heel sterk zal blijven, de pbe nerf die eraankomt zal haar echt niet zwaar raken, maar wat er binnen een half jaar nog van over blijft dat is iets anders

• Turismo
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:27:
"valt niets over te zeggen" had ik gesnopen hoor en geef ik je gelijk in,
ik wou gewoon wat contrast door dezelfde woorden te gebruiken voor mundo

gisteren een game gehad waarbij een mundo top niet bijzonder geheerst heeft maar plots is het lategame en dan rijdt er een vrachtwagen over je team en is het alsof je je door 3 extra champs aan health en tankyness moet heen werken gewoon omdat ze een mundo hebben die je van je carries moet afhouden but mundo goes where he pleases

en over shyvana durf ik wel zeggen dat die nog wel even heel sterk zal blijven, de pbe nerf die eraankomt zal haar echt niet zwaar raken, maar wat er binnen een half jaar nog van over blijft dat is iets anders
Ah zo voor degene die nog niet de Dr. Mundo trein hebben meegemaakt.

"Mundo smash like a boss!" *BAM* gooit die weer een cleaver naar je.

• Anoriel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-06-2019
isimba schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:18:
Is Veigar ook nog viable op mid? Doordat games langer kunnen duren kun je je Q aardig stacken lijkt me?
Niks mis met een AP mage op mid als Veigar. Zie alleen wel steeds meer AD champions ook op mid verschijnen en meestal maken zij het leven van een AP mage flink zuur.

Dus absoluut viable, misschien iets pittiger spelen dan wanneer jij voor het laatst Veigar hebt gespeeld.

En ja, hoe langer een game duurt, hoe maar AP jij gaat verzamelen als Veigar. In dat opzicht zijn alle veranderingen die recentelijk zijn doorgevoerd (langere matches) een indirecte buff voor Veigar.
Pagina: 1 ... 123 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.