[PC] League of Legends - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 122 ... 168 Laatste
Acties:
  • 323.691 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:20

Qon

iThunda schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:25:
[...]

Ik ben wel blij dat ik ongeveer 1200 Assists meer heb dan m'n totale kills :P
Potje van eergisteren stond ik dus tegen een diamond IV lee sin, potje van eergisteren tegen een plat IV caithlin als Quinn... Leuk en aardig enzo :P.. maar ik wilde eigenlijk gewoon ff die first wins in de pocket slepen |:( ... Zulke eerlijke matchmaking de laatste tijd :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
Qon schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:30:
[...]

Potje van eergisteren stond ik dus tegen een diamond IV lee sin, potje van eergisteren tegen een plat IV caithlin als Quinn... Leuk en aardig enzo :P.. maar ik wilde eigenlijk gewoon ff die first wins in de pocket slepen |:( ... Zulke eerlijke matchmaking de laatste tijd :F
Jah en ze hadden het zogenaamd met deze Patch gefixed :P . Achjah daarom noem ik het ook Yolo Q want je weet nooit tegen we je het opneemt. Ik heb wel is gehad dat ik Solo ging en dat ik tegen 3 premade moest spelen in enemy team en bij mij was iedereen Solo Q

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 10:17
Maar dat zijn normals... In ranked kom je dit niet tegen hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 08:20

MetalPool

Boe!

Wat is het toch leuk om met een champ als Ashe (1 van de eerste champs sinds LoL online is) gewoon dik te ownen 38-2-23.....Spelen jullie ook wel veel Ashe? Ik vind haar zo fijn om mee te spelen he! Graves vanavond eens kopen.....schijnt ook een heerlijke AD champ te zijn :)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Donnas-A schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:47:
Wat is het toch leuk om met een champ als Ashe (1 van de eerste champs sinds LoL online is) gewoon dik te ownen 38-2-23.....Spelen jullie ook wel veel Ashe? Ik vind haar zo fijn om mee te spelen he! Graves vanavond eens kopen.....schijnt ook een heerlijke AD champ te zijn :)
Dit zijn 2 van de minst gespeelde AD carries van het moment, vooral graves zie ik eigenlijk nooit meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 08:20

MetalPool

Boe!

DivineNL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:48:
[...]

Dit zijn 2 van de minst gespeelde AD carries van het moment, vooral graves zie ik eigenlijk nooit meer :p
Raar is dat toch eigenlijk he? Terwijl het zulke goeie champs zijn imo! Komt dat gewoon omdat mensen die champs dan even zat zijn en dat ze andere champs willen proberen? Het is toch niet zo dat champs kapot generffed worden zodat niemand er meer mee wil spelen?

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:37
Ik vind ashe eigenlijk minder damage doen dan andere adc's (maar misschien speelt dat gewoon in mijn hoofd). Een vayne of caitlyn overrompelt end-game een ashe altijd heb ik de indruk. En vele adcs zijn ook iets mobieler. Je hebt je slow wel maar dat is het zowat.
Echter als je de cs wat kan volgen in de laning phase kom je via je E natuurlijk wel een stuk voor. En zeker als je wat communicatie hebt, kan die ult een zeer goede initiator zijn. Alleen is het jammer als je een perfecte arrow shiet op de AP van de vijand om dan iedereen van je team te zien ronddansen omdat ze er niet durven inspringen.
Maar dat is mijn persoonlijke mening, ik speel heel zelden adc, dus anderen zullen mij wel kunnen verbeteren waar nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lointje schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:08:
Ik vind ashe eigenlijk minder damage doen dan andere adc's (maar misschien speelt dat gewoon in mijn hoofd). Een vayne of caitlyn overrompelt end-game een ashe altijd heb ik de indruk. En vele adcs zijn ook iets mobieler. Je hebt je slow wel maar dat is het zowat.
Echter als je de cs wat kan volgen in de laning phase kom je via je E natuurlijk wel een stuk voor. En zeker als je wat communicatie hebt, kan die ult een zeer goede initiator zijn. Alleen is het jammer als je een perfecte arrow shiet op de AP van de vijand om dan iedereen van je team te zien ronddansen omdat ze er niet durven inspringen.
Maar dat is mijn persoonlijke mening, ik speel heel zelden adc, dus anderen zullen mij wel kunnen verbeteren waar nodig :)
Ik vind Ashe een degelijke Adc maar alleen als je met iemand kan communiceren om met jou mee in te gaan, zo vind ik het een goede Adc als je met een support speelt waarmee je op skype zit.
Als support vind ik Tresh en Zyra wel fijn, zowel Engage als Disengage.
Je vergeet het handigste aan ashe, de ingebouwde Red buff als Q. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 11:39
DivineNL schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 09:48:
[...]

Graves is erg sterk early game, doordat die tanky wordt door zijn passive, maar heeft lategame wel een probleem en kan dan nog moeilijk meekomen.

Daarbij heeft Graves maar een korte range, dus kan makkelijk doodgepoked worden door bijvoorbeeld Caitlyn, Miss Fortune, Jinx, Sivir of Ezreal.

Lategame zijn eigenlijk alle ADC's weer een stuk sterker zowel solo als in teamfights.

Ik vind Graves zijn ult ook belachelijk zwak tegenover een ult van bijv Jinx, zowel mechanisch als in damage. Een beperkte range en een hogere cooldown.

Collateral Damage
Active: Graves fires off an explosive shell dealing physical damage to the first enemy champion hit. After hitting a champion or reaching the end of its range, Collateral Damage deals physical damage in a cone behind the target.

Cost 100 mana
Cooldown 100/90/80 seconds
Range 1000

Super Mega Death Rocket!
Active: Jinx fires a rocket that gains damage over the first second it travels. It explodes on the first enemy champion hit, dealing physical damage plus a percentage of the target's missing health. Nearby enemies take 80% damage.

Cost 100 mana
Cooldown 90/75/60 seconds
Range Global

[ Voor 5% gewijzigd door Turismo op 17-12-2013 11:22 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 17:47

Ryceck

Constants and Variables

Turismo schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:19:
[...]

Ik vind Graves zijn ult ook belachelijk zwak tegenover een ult van bijv Jinx, zowel mechanisch als in damage.

Collateral Damage
Active: Graves fires off an explosive shell dealing physical damage to the first enemy champion hit. After hitting a champion or reaching the end of its range, Collateral Damage deals physical damage in a cone behind the target.

Super Mega Death Rocket!
Active: Jinx fires a rocket that gains damage over the first second it travels. It explodes on the first enemy champion hit, dealing physical damage plus a percentage of the target's missing health. Nearby enemies take 80% damage.
Vetgedrukte stukje is het grootste verschil; de Jinx Ulti kan je zodanig missen dat je geen damage doet, die van Graves kan je zodanig mikken dat je target altijd wel damage ontvangt. Nogal een verschil in executie.
Ding van Jinx is dus meer een "deal badass damage and be lucky if it hits", ding van Graves is "deal a ton of damage and be sure it hits" :)

Betreffende Ashe, alle andere ADC's hebben solid abilities die meer damage dealen, Ashe is meer gericht op damage samen met flink wat utility (vision, stun, slow). Onder aan de streep doen andere ADC's (Jinx, Corki, Vayne, Ez, Cait) meer damage, maar brengen ze minder utility.
In bepaalde teamcomposities zal Ashe veel beter werken (met bijvoorbeeld een high damage top of jungle), in andere composities (weinig damage top, maar erg tanky met utility) zal een Cait bijvoorbeeld weer beter werken.

[ Voor 18% gewijzigd door Ryceck op 17-12-2013 11:26 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Ryceck schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:24:
[...]

Vetgedrukte stukje is het grootste verschil; de Jinx Ulti kan je zodanig missen dat je geen damage doet, die van Graves kan je zodanig mikken dat je target altijd wel damage ontvangt. Nogal een verschil in executie.
Ding van Jinx is dus meer een "deal badass damage and be lucky if it hits", ding van Graves is "deal a ton of damage and be sure it hits" :)

Betreffende Ashe, alle andere ADC's hebben solid abilities die meer damage dealen, Ashe is meer gericht op damage samen met flink wat utility (vision, stun, slow). Onder aan de streep doen andere ADC's (Jinx, Corki, Vayne, Ez, Cait) meer damage, maar brengen ze minder utility.
In bepaalde teamcomposities zal Ashe veel beter werken (met bijvoorbeeld een high damage top of jungle), in andere composities (weinig damage top, maar erg tanky met utility) zal een Cait bijvoorbeeld weer beter werken.
Gevoelsmatig ben ik meer voor long range global ults op ADC's zoals die van Caitlyn, Ashe, Ezreal en dus ook Jinx.

Zelfs die van Lucian vind ik nog wel oke, die heeft net wat meer range (1100 tov 1000).

Mocht je niet direct in de buurt van een team fight zijn kan je alsnog een verschil kan maken door je ult af te schieten, en het is natuurlijk handig om net die finisher te maken voor een low hp.

[ Voor 3% gewijzigd door Turismo op 17-12-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 11:32:
[...]

Gevoelsmatig ben ik meer voor long range global ults op ADC's zoals die van Caitlyn, Ashe, Ezreal en dus ook Jinx.

Zelfs die van Lucian vind ik nog wel oke, die heeft net wat meer range (1100 tov 1000).

Mocht je niet direct in de buurt van een team fight zijn kan je alsnog een verschil kan maken door je ult af te schieten, en het is natuurlijk handig om net die finisher te maken voor een low hp.
Uhm... je ult is geen finisher en doet veel minder damage dan auto-attacks. Het is een disengage middel. Je double-shots afvuren is veel belangrijker dan ult sprayen.

Overigens vind ik Jinx ult raken geen "geluk", misschien als je de gok waagt deze van bot naar top te sturen, maar in je eigen lane of als mensen predictable in een lijn lopen komt er enkel skill en calculatie bij kijken:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=o4xAHFH27po]

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear
  • Laatst online: 02-09 21:02

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Gisteren een 2 potjes met een 5man team uit het GoT channel met mij in de jungle... ik moest zeggen dat ik aardig nerveus was. Jungle is mijn slechtste role.
Gelukkig ging het wel aardig. 1e potje trundle was ik erg passief, maar iedereen won zn lane ook zo'n beetje. eindigte met een schamele 1/0/3 op ~25 minuten
2e game of Malphite vond ik een stuk lekkerder gaan. Al mijn ults waren (voor mijn gevoel) wel goed en altijd raak. die game eindigte ik op 8/9/24 (enemy focuste mij altijd in TF's)

Beide games wonnen we trouwens

Line-up:
warmastah (ik dus, als Jungler)
JapieTalent (ADC)
xDMebusDx (Mid)
Kainda (Top)
Mvdbeld (Support)

Edit: Over Lucian gesproken, Ik zie zijn ult vaak geblokt worden door zijn eigen teamgenoten als er een TF is. ook vind ik niet dat het zo heel veel damage doet. Hoort dit?

[ Voor 11% gewijzigd door Drunken_Bear op 17-12-2013 12:21 ]

Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Lucian ult wordt niet geblockd door teamgenoten. En als je je ult echt goed cast dan is de damage ook nog wel lekker hoor. In het begin dacht ik ook: Wat een waardeloze ult maar opzich is die best goed. Vooral omdat je hem kunt gebruiken bij het wegrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:42
Bjarne666 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:20:
Gisteren een 2 potjes met een 5man team uit het GoT channel met mij in de jungle... ik moest zeggen dat ik aardig nerveus was. Jungle is mijn slechtste role.
Gelukkig ging het wel aardig.
Waren zeker vermakelijke games; wat mij betreft vanavond weer :)

MvdBeld op Annie als support ging erg lekker icm mijn Sivir. Leuke ult combo :) - had ik zelf eigenlijk nooit zo bedacht, maar dat werkt echt heerlijk.. Beide keren de lane vrij gemakkelijk gewonnen en uiteindelijk de games ook..

Was niet te zien dat jungle je slechtste role was overigens; de eerste game was je niet zo aanwezig in de game, maar dat was ook niet zo gek aangezien iedere lane hard won en er vrij snel gesurrendered werd door de tegenstanders. De tweede game speelde je naar mijn idee een goede pot met idem resultaat uiteindelijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 17-12-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Bjarne666 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:20:
Gelukkig ging het wel aardig. 1e potje trundle was ik erg passief, maar iedereen won zn lane ook zo'n beetje. eindigte met een schamele 1/0/3 op ~25 minuten
2e game of Malphite vond ik een stuk lekkerder gaan. Al mijn ults waren (voor mijn gevoel) wel goed en altijd raak. die game eindigte ik op 8/9/24 (enemy focuste mij altijd in TF's)

Beide games wonnen we trouwens

Line-up:
warmastah (ik dus, als Jungler)
JapieTalent (ADC)
xDMebusDx (Mid)
Kainda (Top)
Mvdbeld (Support)

Edit: Over Lucian gesproken, Ik zie zijn ult vaak geblokt worden door zijn eigen teamgenoten als er een TF is. ook vind ik niet dat het zo heel veel damage doet. Hoort dit?
Lucians ult was eerst considered meh, maar je ziet nu dat die toch op bepaalde situaties vrij nuttig is.

Een Triforce op Lucian zie je nu ook regelmatig voor dat beetje extra damage erop en de passives scalen ook enorm goed icm met zijn abilities, in LCS zie je dat de ult op volgende situaties gebruikt wordt nu.

- Wacht op een enemy team knock (Zyra stranglethorns of Orianna's shockwave) kom van de side en ult zoveel mogelijk enemies.
- Voor als je towers pushed en een snelle waveclear wil doen.
- Disengage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:21
JapieTalent schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:42:
[...]

MvdBeld op Annie als support ging erg lekker icm mijn Sivir. Leuke ult combo :) - had ik zelf eigenlijk nooit zo bedacht, maar dat werkt echt heerlijk.. Beide keren de lane vrij gemakkelijk gewonnen en uiteindelijk de games ook..

Was niet te zien dat jungle je slechtste role was overigens; de eerste game was je niet zo aanwezig in de game, maar dat was ook niet zo gek aangezien iedere lane hard won en er vrij snel gesurrendered werd door de tegenstanders. De tweede game speelde je naar mijn idee een goede pot met idem resultaat uiteindelijk :)
Was mijn "eerste" keer Annie support en dat ging inderdaad prima, zat nog wel een beetje te spelen qua items.

Moet zeggen dat die upgrade van die talisman wel lekker is 20% CDR (CDR = vaker stun) sustain en gold om vervolgens naast sightstone alleen dmg te bouwen!

Qua gold en dmg deed ik 1 pot amper onder voor de adc, had ook wel veel kills :o maar soms is het gewoon alles of niets...

[ Voor 5% gewijzigd door Mvdbeld op 17-12-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

JapieTalent schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:42:
[...]

Thanks! ja die 1e game ownde jullie hard dus kon ik chill farmen in de jungle :P
Denk dat ik Malph vaker probeer als jungler. die was heel makkelijk vond ik.
Wat zijn nog meer van die tanky champs die nog goede damage te doen? ik zat te denken aan bijvoorbeeld Xin ofzo. alleen die zie je nog maar weinig (tenminste ik dan) dus dan vraag ik me af of hij nog viable is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Xin is niet zo heel goed meer. Zijn clear is "ok", zijn damage is early wel aardig maar valt snel af en zijn utility valt ook tegen ten opzichte van "echte" tanks. Ik heb Xin jungle lange tijd als een van mn mains gehad, maar ben ervanaf gestapt. Probeer Maokai of Shyvana eens :)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Olaf jungle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Ik ben een groot fan van olaf, maar je MOET je axe raken om de gank goed te laten gaan, en dat kan nog wel eens vervelend zijn, ik heb de ervaring er mee dat het bij mij vaker fout gaat dan goed :P
Xin is niet zo heel goed meer. Zijn clear is "ok", zijn damage is early wel aardig maar valt snel af en zijn utility valt ook tegen ten opzichte van "echte" tanks. Ik heb Xin jungle lange tijd als een van mn mains gehad, maar ben ervanaf gestapt. Probeer Maokai of Shyvana eens
Tsjah, Shyv heb ik wel eens geprobeerd, maar daar krijg ik nooit echt geweldige ganks mee van de grond voor lvl 6. Mao kan ik wel proberen, maar die lijkt me weer minder sterk in vergelijking met Malph :P
Ik ga ik in ieder geval een aantal proberen vanavond!

[ Voor 46% gewijzigd door Drunken_Bear op 17-12-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Haha ja we zijn niet allemaal TheOddOne :) on the Brolaf train.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Weer geen nidalee in de f2p champs... Grmbl... Deze week zijn de F2P champions (voor de mensen die het niet kunnen zien):

Nunu
Ashe
Orianna
Trundle
Annie
Draven
Sona
Morgana
Volibear
Sejuani

lijkt me duidelijk gefocussed op het winterse thema :P... Ashe, Voli, Seju, Trundle, Nunu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Begrijp dat je graag Nida wil spelen?
Die is toch zo te halen met IP (3150) en anders 790 RP

Is inderdaad wel 1 van de leukere champs om mee te spelen, en prima voor zoning, niet zozeer voor team fights.

[edit]

Zie net dat je nog 2 runepages hebt, kan je inderdaad je IP beter daar voor gebruiken.
Tenzij je al best veel IP bij elkaar gesprokkeld hebt :)

[ Voor 27% gewijzigd door Turismo op 17-12-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Turismo schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:58:
Begrijp dat je graag Nida wil spelen?
Die is toch zo te halen met IP (3150) en anders 790 RP

Is inderdaad wel 1 van de leukere champs om mee te spelen, en prima voor zoning, niet zozeer voor team fights.
Nja ik wil gewoon zeker weten dat ik haar kan spelen. Ik vind die 3150 ip erg veel voor de hoeveelheid tijd die ik kan spelen. Ik heb wel geduld <+:) , maar wil wel elke week één keertje m'n beklag doen :Y O-) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-09 11:54
Bjarne666 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:45:

Tsjah, Shyv heb ik wel eens geprobeerd, maar daar krijg ik nooit echt geweldige ganks mee van de grond voor lvl 6. Mao kan ik wel proberen, maar die lijkt me weer minder sterk in vergelijking met Malph :P
Ik ga ik in ieder geval een aantal proberen vanavond!
shyv heeft voor lvl 6 al heel veel mobility met haar w, als je dan via tribush en zo kan ganken red je het meestal wel, daarnaast malph heeft voor lvl 6 ook best wel moeilijke ganks, zijn q heeft nou niet bepaald de grootste range.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjarne666 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:15:
[...]

Thanks! ja die 1e game ownde jullie hard dus kon ik chill farmen in de jungle :P
Denk dat ik Malph vaker probeer als jungler. die was heel makkelijk vond ik.
Wat zijn nog meer van die tanky champs die nog goede damage te doen? ik zat te denken aan bijvoorbeeld Xin ofzo. alleen die zie je nog maar weinig (tenminste ik dan) dus dan vraag ik me af of hij nog viable is.
Iedereen vergeet Udyr, je bent tanky maar doet wel veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-09 10:11
Ik ga Sejuani support eens proberen. Kijken of dat een beetje werkt.
Je hebt een beetje CC, mooie ulti en als je tanky gaat dan doe je ook nog eens meer damage met W.
Lijkt mij een aardige optie als de rest toch al squishy is.

Je kan alleen je ADC niet helpen want je hebt geen sustain en mana zal ook wel een probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanthian schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:39:
Ik ga Sejuani support eens proberen. Kijken of dat een beetje werkt.
Je hebt een beetje CC, mooie ulti en als je tanky gaat dan doe je ook nog eens meer damage met W.
Lijkt mij een aardige optie als de rest toch al squishy is.

Je kan alleen je ADC niet helpen want je hebt geen sustain en mana zal ook wel een probleem zijn.
Zeke's harrold kopen xd, krijgt je adc lifesteal en AD van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 15:49:
[...]

Zeke's harrold kopen xd, krijgt je adc lifesteal en AD van
En jij zelf ook :)

Net weer Orianna gespeeld, maar ik vind nog steeds dat het een baggerchamp is..

Gisteren nog wel 2 leuke potjes gespeeld met wat medetweakers! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Mebus op 17-12-2013 16:26 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mebus schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:26:
[...]

En jij zelf ook :)

Net weer Orianna gespeeld, maar ik vind nog steeds dat het een baggerchamp is..

Gisteren nog wel 2 leuke potjes gespeeld met wat medetweakers! :)
Lolwut. Bagger omdat je er niet mee om kan gaan neem ik dan aan? Qua champ is er niets mis met Orianna :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:28:
[...]

Lolwut. Bagger omdat je er niet mee om kan gaan neem ik dan aan? Qua champ is er niets mis met Orianna :?
Teveel skillshots :/

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik ben wel aardig fan van udyr en volibear, lekker tanky, sterke ganks, en je kan nog best wat damage doen.

op mijn youtube kanaal staan wel wat matches: YouTube: DwergieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ze heeft 1 skillshot?, dat is haar q en voor de rest heeft ze haar main AOW damage op W, een shield op E en een CC monster ult

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Daar vallen nogal wat mid mage/assassins champs onder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet meer dan Eve. En als je een Shyv/Zac/Amumu oid in je team hebt, hoef je in het begin niet eens te skillshotten, gewoon je W/R timen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Orianna's combo is echt heerlijk Q + W + R (of andersom) + alt&E en je kunt iemand in 1x neer bursten. Soms is de alt+E niet eens nodig als je goed gefarmd hebt en wat kills hebt gekpakt early game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Hij heeft wel een punt de Q is naast je passive je enige damage dealer, daarnaast alleen utility.

Dus als je veel je Q mist dan heb je niet echt andere means of damage, daarnaast vind ik het inderdaad trickier om te landen vergeleken met bijv. Lux/Ez skillshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:54:
Hij heeft wel een punt de Q is naast je passive je enige damage dealer, daarnaast alleen utility.

Dus als je veel je Q mist dan heb je niet echt andere means of damage, daarnaast vind ik het inderdaad trickier om te landen vergeleken met bijv. Lux/Ez skillshots.
W en ult dealen geen damage? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Je Q hoeft niet eens raak te zijn om je W of R te raken, alleen een beetje in de buurt.

EDIT: Ik zeg niet dat het de makkelijkste mid champ is en volgens mij is ze gemiddeld moeilijker te spelen dan de meeste mid champions maar zo overdreven moeilijk is ze ook weer niet :p

[ Voor 52% gewijzigd door DivineNL op 17-12-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:46:
[...]

Niet meer dan Eve. En als je een Shyv/Zac/Amumu oid in je team hebt, hoef je in het begin niet eens te skillshotten, gewoon je W/R timen.
Persoonlijk vind ik Orianna ook erg lastig, dus kan ik wel met Mebus meekomen. Bij mij ligt het er vooral aan dat je eigenlijk aan drie aspecten tegelijk moet denken:

1, jou champion, je positioning en alles wat erbij hoort
2, jou ball, de positioning van je ball en alles wat erbij hoort
3, de tegenstander, zijn positioning en alles wat erbij hoort

Om ideaal gebruik te kunnen maken van Orianna moet je dus auto attacken, je Q goed raken + w (dit is natuurlijk niet lastig), maar ook inschatten of je op dat moment ook niet de bal terug moet laten komen (als shield) voor meer dmg, of dat je daar nog mee moet wachten in het geval van een counter binnen x seconde.

Bij andere champs is het vaak ff net wat simpeler. Nogmaals dat is mijn mening;

deze post is niet bedoelt om mensen op wat voor manier te kwetsen, tegen te spreken of te benadelen. Voel je ook niet persoonlijk aangevallen, de insteek is puur voor vermaak. Ik geef in deze post geen tips of advies voor beginners, vat deze informatie dan ook niet dusdanig op.

[ Voor 12% gewijzigd door Qon op 17-12-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

RonnieB82 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:30:
Ik ben wel aardig fan van udyr en volibear, lekker tanky, sterke ganks, en je kan nog best wat damage doen.

Ja ik denk dat volibear de volgende champ is die ik haal (ik mis nog iets van 40 champs waarvan 33 van 6300+ IP :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:42
Bjarne666 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:00:
[...]

Ja ik denk dat volibear de volgende champ is die ik haal (ik mis nog iets van 40 champs waarvan 33 van 6300+ IP :P )
Nou ja, als je lang genoeg wacht worden die 6300 champs vanzelf goedkoper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

JapieTalent schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:04:
[...]

Nou ja, als je lang genoeg wacht worden die 6300 champs vanzelf goedkoper :P
Haha ja, dat klopt, maar gebeurde dat niet pas iedere keer als er een nieuwe champion uitkomt? dan word het wel een vicieuze cirkel, een goedkopere champ kopen als een dure uitkomt :P

ik wil bijvoorbeeld Jinx nog wel, die lijkt me tof. en misschien nog een aantal champs. maar ik mis ook nog een boel runes, die toch iets belangrijker zijn. (ik heb voor iedere lane toch wel 3 champs die ik enigzinds beheers, en in ieder geval leuk vind om te spelen, dus champs kopen is een beetje overbodige luxe op het moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Verwijderd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:56:
[...]

W en ult dealen geen damage? :?
Jawel, voor de compleetheid, moet die enemy wel in de buurt van je bal staan, die je met je Q gespammed moet hebben. Die bal gaat helaas niet naar de enemy toe met alleen W of R, zou even mooi zijn.

Maar je moet het in een globaler plaatje bekijken, als ik de usecase zie snap ik zijn punt wel dat het lastig is en ook uit eigen ervaring, je moet toch wel enigzins je Q raken voor main damage willen je W en R wat doen.

En als je naar aanloop van je ult teveel je Q hebt gemist dan mis je dus damage (en mana gewaste)

Blijft voor mij toch meer een utility based champ imo die goed is voor het team algeheel, dat ze harde kills kan maken sluit ik niet uit maar lijkt meer uitzondering dan regel, haar ball is veels te makkelijk te dodgen 1:1 heb ik t gevoel.

[ Voor 42% gewijzigd door Turismo op 17-12-2013 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turismo schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 17:14:
haar ball is veels te makkelijk te dodgen 1:1 heb ik t gevoel.
Vanuit Ori wel, je legt je ball als het goed is ook in het veld, dan is de afstand veel korter. Ook hoef je de ball niet te raken voor W/Ult. Je kunt ook iemand op een manier zonen dat ze de ball ontwijken, maar dan met jouw enhanced auto-attacks te maken krijgen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cityhunter
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-08-2022
RonnieB82 schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:30:

En Trundle? Nu hij in free rotation is, een paar keer geprobeerd en speelde wel lekker. Hoe goed is zijn ult in teamfights?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, ik denk niet dat het dat is. Het is meer hoe skills van haar met elkaar samenwerken. Ik heb 0,0 problemen met skillshots champs en vind ze zelfs makkelijker dan point n click champs, maar Ori moet ik toch maar wat vaker spelen :P. Neem aan dat het bij jou ook zo is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Ik hoop dat de huidige PBE changes het niet redden tot de live patch. Met name de Riven nerfs vindt ik ietswat overdreven. En dan heb ik het niet over de Q-dmg, maar 1 seconde duration van haar shield vindt ik nogal een harde nerf. Want juist dat maakt haar een degelijke champ voor trades. Die Q-dmg nerf kan ik mee leven want imo doet ze idd teveel dmg early level.

Voor de mensen die nog niet op de hoogte zijn van de huidige PBE changes:
Riven

Broken Wings ( Q ) - 1st, 2nd, 3rd use damage lowered to 10/30/50/70/90 ( +.4/.45/.5/.55/.6 total AD ) from 30/55/80/105/130 ( +.7 bonus AD )

Valor ( E ) shield duration lowered to 1.5 from 2.5
De nerfs op Shyvana geloof ik verder wel, die hebben niet zo'n overdreven grote impact op haar speelstijl.
Shyvana

Burnout ( W ) damage lowered to 20/35/50/65/80 from 25/40/55/70/85

Flame Breath ( E ) damage reduced to 60/100/140/180/220 from 80/115/150/185/220
Nasus nerf vindt ik ook ietswat overdreven. Je forceert namelijk een vrij eenzijdige speelstijl met deze nerf die wat mij betreft ook eerst met bijv 600 range had kunnen beginnen.
Nasus

Wither ( W ) range reduced to 500 from 700

( R ) tool tip no longer lists increasing cast ranges.
Gelukkig is het PBE en zoals ik al eerder zei kunnen deze changes nog teruggedraaid worden, maar genoeg over mijn mening. Wat vinden jullie ervan?

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:51:
Ik hoop dat de huidige PBE changes het niet redden tot de live patch. Met name de Riven nerfs vindt ik ietswat overdreven. En dan heb ik het niet over de Q-dmg, maar 1 seconde duration van haar shield vindt ik nogal een harde nerf. Want juist dat maakt haar een degelijke champ voor trades. Die Q-dmg nerf kan ik mee leven want imo doet ze idd teveel dmg early level.

Voor de mensen die nog niet op de hoogte zijn van de huidige PBE changes:

[...]

De nerfs op Shyvana geloof ik verder wel, die hebben niet zo'n overdreven grote impact op haar speelstijl.

[...]

Nasus nerf vindt ik ook ietswat overdreven. Je forceert namelijk een vrij eenzijdige speelstijl met deze nerf die wat mij betreft ook eerst met bijv 600 range had kunnen beginnen.

[...]

Gelukkig is het PBE en zoals ik al eerder zei kunnen deze changes nog teruggedraaid worden, maar genoeg over mijn mening. Wat vinden jullie ervan?
De nerf op riven zn shield heeft niet zo heel veel impact. in een 1v1 duel zal, als je een beetje damage doet, binnen 1 seconde dat schild er toch al afliggen.

Shyv vind ik wel een beetje jammer, want zo overdreven veel dmg deed ze nou ook weer niet.

Nasus zijn nerf heb je opzich wel gelijk in. dat maakt het een beetje saai om hem te spelen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:54:
[...]

De nerf op riven zn shield heeft niet zo heel veel impact. in een 1v1 duel zal, als je een beetje damage doet, binnen 1 seconde dat schild er toch al afliggen.

Shyv vind ik wel een beetje jammer, want zo overdreven veel dmg deed ze nou ook weer niet.

Nasus zijn nerf heb je opzich wel gelijk in. dat maakt het een beetje saai om hem te spelen ook.
Dat schildje, is wel als volgt:
SHIELD: 70 / 100 / 130 / 160 / 190 (+ 100% bonus AD) Dus naarmate de game vordert heb je een dikker shield die je er echt niet even in 1 hit afslaat. Als dan de duratie ervan met een seconde wordt generfed heeft dat een behoorlijke impact op je regen.

En met Shyv verkijk je je erop. Moment dat jij je E op iemand land en je W aan staat, komt er vrij veel damage los op de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Damienx2 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:58:
[...]

Dat schildje, is wel als volgt:
SHIELD: 70 / 100 / 130 / 160 / 190 (+ 100% bonus AD) Dus naarmate de game vordert heb je een dikker shield die je er echt niet even in 1 hit afslaat. Als dan de duratie ervan met een seconde wordt generfed heeft dat een behoorlijke impact op je regen.

En met Shyv verkijk je je erop. Moment dat jij je E op iemand land en je W aan staat, komt er vrij veel damage los op de tegenstander.
Mjah, maar 2,5 voor zo'n dik schild vind ik erg lang, zeker met 6 seconden cooldown op max rank.
Een beetje spannend duel is met dat schild dan wel 90% in het voordeel van riven omdat je dat schild sowieso 2x kan poppen dan. van het schild staat 2,5 seconden, die je dan van die 6 seconden CD kan afhalen, dus om de 3,5 seconden heb je in dat duel dus een dik schild van 2,5 seconden. en dat is als je geen CDR runes/masteries/items hebt.

Dat nerfen ze dus naar 1,5 seconden, dat vind ik misschien wel erg veel, maar het mag ook zeker minder. Nerfen naar 2 seconden is dan een mooie middenweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 08:54:
[...]

Riven nerf :o

Shyv nerf :(

nasus nerf, nog niet genoeg, hij is te tanky voor zijn damage of doet te veel damage voor zijn tankyness, ze moeten 1 van de 2 nerven.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:05:
[...]

Mjah, maar 2,5 voor zo'n dik schild vind ik erg lang, zeker met 6 seconden cooldown op max rank.
Een beetje spannend duel is met dat schild dan wel 90% in het voordeel van riven omdat je dat schild sowieso 2x kan poppen dan. van het schild staat 2,5 seconden, die je dan van die 6 seconden CD kan afhalen, dus om de 3,5 seconden heb je in dat duel dus een dik schild van 2,5 seconden. en dat is als je geen CDR runes/masteries/items hebt.

Dat nerfen ze dus naar 1,5 seconden, dat vind ik misschien wel erg veel, maar het mag ook zeker minder. Nerfen naar 2 seconden is dan een mooie middenweg.
Maar hou er dan wel rekening mee dat Riven amper tot niet defensive bouwt. En zeker met de Q nerf erbij wordt het nog meer een verplichting om puur damage te bouwen. Als er dan toch wat van de tijd af moet, doe dan 0.5. Heb je 2 seconden een shieldje en kun je eerst kijken wat voor impact dat zal hebben. Misschien gebeurt dat ook nog wel, aangezien het nog PBE changes zijn.

edit: ik zie dat je tot dezelfde conclusie kwam met de 2 seconden.

[ Voor 3% gewijzigd door Damien op 18-12-2013 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Altijd balen om te zien als er 2 van mijn favo champs (Nasus, Shyvana) worden generft... vooral die van Nasus vind ik jammer. Die van Shyvana heeft denk ik maar een kleine impact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 22-09 18:27
Nerfs?! Ik kan nergens patchnotes van de riven/shyv/nasus nerfs vinden.
Heeft iemand een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Junia schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:23:
Heeft iemand een linkje?
http://www.surrenderat20....1217-pbe-update.html#more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Junia schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:23:
Heeft iemand een linkje?
Het is op PBE, daar zijn geen officiele patchnotes van .Echter komen PBE changes vaak uiteindelijk naar live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Cityhunter schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 23:30:
[...]

En Trundle? Nu hij in free rotation is, een paar keer geprobeerd en speelde wel lekker. Hoe goed is zijn ult in teamfights?
Gisteren een normal gespeeld en daar was ook iemand Trundle jungle aan het spelen...amai...die "ownede" gewoon iedereen....hij ging 14/1/xx ofzo...

Trundle jungle zie je niet veel, maar zag er wel goed uit..misshien zelf ook eens proberen...ben ook mainly jungle

BEn nu aan het proberen met Kha'Zix en die is ook wel fun...duurt effe voor hij echt damage doet, maar eens level6 kan je wel wat kills bijeenrapen

Volgende die ik ga proberen is Diana, ...en zo gaan we het rijtje af :*)

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imo zijn de Riven nerfs net iets overdreven, ze moeten Q damage inderdaad nerfen maar gewoon de Shield ( E ) Lekker 2.5 seconden laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Die 2,5 seconden is prima, maar het shield mag wel wat minder. Een shield dat met AD scalet is sowieso lastig te balancen, waarom niet gewoon vaste nummertjes eraan geven zoals bij alle andere champions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Vicarious schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:32:
Die 2,5 seconden is prima, maar het shield mag wel wat minder. Een shield dat met AD scalet is sowieso lastig te balancen, waarom niet gewoon vaste nummertjes eraan geven zoals bij alle andere champions?
riven is sowieso een broken champ, 4 dashes, zonder stun krijg je haar nooit te pakken.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Martin0 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:36:
[...]

riven is sowieso een broken champ, 4 dashes, zonder stun krijg je haar nooit te pakken.
Dan is Leblanc dat ook met die jump en mirror jump van haar (die play van Bjergson in de TSM vs. Lemondogs game, hij facecheckt een brush waar 3 champs in zitten, en ontsnapt)

Riven is niet echt Broken, maar hij moet gewoon balanced worden. net zoals Rengar in mijn opinie.
Ik baal iedere keer als ik zie dat een enemy Fiddlesticks of Rengar locked in de jungle.... 1 trick pony's met een zieke damage waar je bijna niet vandaan kan komen.

Edit: Riven is een zij he? dat vergeet ik steeds :P

[ Voor 4% gewijzigd door Drunken_Bear op 18-12-2013 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Riven doet inderdaad zieke damage, maar helemaal broken vind ik haar niet. Ze krijgt namelijk zelf ook heel veel damage vind ik omdat de meeste rivens full damage gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:40:
[...]

Dan is Leblanc dat ook met die jump en mirror jump van haar (die play van Bjergson in de TSM vs. Lemondogs game, hij facecheckt een brush waar 3 champs in zitten, en ontsnapt)

Riven is niet echt Broken, maar hij moet gewoon balanced worden. net zoals Rengar in mijn opinie.
Ik baal iedere keer als ik zie dat een enemy Fiddlesticks of Rengar locked in de jungle.... 1 trick pony's met een zieke damage waar je bijna niet vandaan kan komen.

Riven doet zieke damage doormiddel van haar Passive, maar ik vind het zowiezo lame om 1 trick ponys te gebruiken zoals riven, je hebt 0,0 verstand nodig om te winnen, 0,0 skill, zo hadden wij bvb gister een tryndamere op top tegen een riven.(edit: Trynda is iets wat counter van riven).

en tryndamere werdt gewoon constant door riven getowerdived, want ja ik ben riven en ik kom toch wel weg inclusief dat ik een kill pak.
sorry maar dat vind ik broken, dat je hoe dan ook wegkomt en zelfs gewoon zonder veel schade :S

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Martin0 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:49:
[...]

Riven doet zieke damage doormiddel van haar Passive, maar ik vind het zowiezo lame om 1 trick ponys te gebruiken zoals riven, je hebt 0,0 verstand nodig om te winnen, 0,0 skill, zo hadden wij bvb gister een tryndamere op top tegen een riven.

en tryndamere werdt gewoon constant door riven getowerdived, want ja ik ben riven en ik kom toch wel weg inclusief dat ik een kill pak.
sorry maar dat vind ik broken, dat je hoe dan ook wegkomt en zelfs gewoon zonder veel schade :S
Trynda is toch ook een 0 skill champ? die zitten nu eenmaal in het spel. daar doe je niets aan :P
Als er alleen maar lastige champs in het spel waren, was ik van pure frustratie om dat ik die champs niet onder de knie kan krijgen allang gestopt denk ik.
(Ik kan bijvoorbeeld niet overweg met Orianna, Leblanc, Alistar, Zyra, Syndra, en meer van dat soort combo champs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imo heb je voor Riven meer skill nodig dan Tryndamere dat vind ik zon achterlijke champ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:56:
Imo heb je voor Riven meer skill nodig dan Tryndamere dat vind ik zon achterlijke champ.
Wil je riven goed spelen wel, ik had het over de game winnen.
Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:54:
[...]

Trynda is toch ook een 0 skill champ? die zitten nu eenmaal in het spel. daar doe je niets aan :P
Als er alleen maar lastige champs in het spel waren, was ik van pure frustratie om dat ik die champs niet onder de knie kan krijgen allang gestopt denk ik.
(Ik kan bijvoorbeeld niet overweg met Orianna, Leblanc, Alistar, Zyra, Syndra, en meer van dat soort combo champs)
ja trynda is ook een 0,0 skill champ i agree with that, maar het ging erom dat een trynda met 5 sec ult(als ik het goed zeg) gewoon onder de turret word doodgeslagen vanaf full health door een riven, en riven er met half health mee weg komt, dat vind ik ziek broken, als ik dat doe met talon bvb dan lukt dat echt niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Martin0 op 18-12-2013 09:57 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

Martin0 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:56:
[...]

ja trynda is ook een 0,0 skill champ i agree with that, maar het ging erom dat een trynda met 5 sec ult(als ik het goed zeg) gewoon onder de turret word doodgeslagen vanaf full health door een riven, en riven er met half health mee weg komt, dat vind ik ziek broken, als ik dat doe met talon bvb dan lukt dat echt niet.
Daarentegen kan je, als tryndamere, ook met je ult 5 seconden towerdiven, weg spinnen en healen zodra je de enemy dood hebt.
Ook Riven kan makkelijk gekilled worden, dus opzich vind ik de OPness van Riven wel meevallen.
Zoals ik al zei: "Ban Rengar! Rengar OP" xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 14:58

Lapras

Ice beam

Rengar wordt binnenkort aangepakt, zoals ik het begreep. Weet niet of ik zo enthousiast ben over zijn veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:58:
[...]

Daarentegen kan je, als tryndamere, ook met je ult 5 seconden towerdiven, weg spinnen en healen zodra je de enemy dood hebt.
Ook Riven kan makkelijk gekilled worden, dus opzich vind ik de OPness van Riven wel meevallen.
Precies, ik vind Rengar op het moment meer "OP" als je de Tank build gaat, dan krijg je hem niet dood maar doet als nog redelijk veel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:40:
[...]

Dat van LeBlanc heeft wel een bepaalde inschatting en risico assessment om die brush te facechecken, voor het zelfde geldt werd die gestund, denk dat de gemiddelde speler het risico niet neemt.

Fiddle zijn fear is in ieder geval al generfed met de laatste patch van 3s naar 2s, Rengar is inderdaad nogal irritant zodra die lvl6 raakt, zijn enige missie is eigenlijk dan nog squishys ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:58:
[...]

ja maar trynda valt nog makkelijk te stunnen of dergelijk in zijn ult, bij riven kan dit amper omdat ze heen en weer vliegt met haar 4 dashes. ;)

rengar is idd op, stond laatst tegen een rengar en ik kon gewoon niks.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Je moet karma eens pakken tegen een rengar top... Als je Karma dan goed speelt heeft rengar geen schijn van kans. Je kunt hem dan zo hard kiten dat rengar gewoon dood gepoked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

DivineNL schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:00:
Je moet karma eens pakken tegen een rengar top... Als je Karma dan goed speelt heeft rengar geen schijn van kans. Je kunt hem dan zo hard kiten dat rengar gewoon dood gepoked wordt.
met Karma heb ik een haat/liefdes verhouding.
Ik vind haar zo cool om te spelen, maar ik vind haar te squishy en haar dmg output is niet echt superhoog. De rework heeft haar wel beter gemaakt, maar ik vind dat Riot niet moet blijven hangen op een support/AP mix. ze moeten een keuze maken bij haar. OF support, OF AP. een beetje haar base resistances of base HP buffen zou al een hoop schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Damage output niet hoog? Ik werd afgemaakt door een Karma met minder dan 100 AP + magic pen boots. Zelfs toen ik magic resist had gekocht. Ze kon me echt zo goed kiten dat ik niet bij haar in de buurt kwam en de damage die ze dan erbij doet is ook niet normaal. Als rengar namelijk voor je gaat slow je hem en doe je jezelf met hem verbinden waardoor die vast komt te staan. Als rengar dan moet weglopen omdat het zinloos is kun je er nog eens flink wat damage achteraan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Riven is momenteel gewoon sterk omdat ze zoals ik al zei een shield heeft dat scalet met damage. Daardoor kan ze full damage bouwen en toch het grootste deel van de damage die ze ontvangt negaten door dat enorme shield wat ze krijgt (al gauw 300+ mid/late). Als de de AD scaling van het shield afhalen of verminderen denk ik dat ze al gauw een stuk meer balanced wordt. Dan kun je denk ik zelfs de Q zo laten, want er zijn wel meer champs die 1v1 op level 1 veel damage doen (probeer maar eens een gangplank te all-innen op top lane).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

Het gaat weer echt naar het overdreven niveau toe of niet? Als al deze champs zo makkelijk te spelen zijn, pak ze dan gewoon en win je games zo makkelijk als jullie het weergeven?

Bij elke champ is nog wel een gedachte gang nodig en met name spelinzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

DivineNL schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:05:
Damage output niet hoog? Ik werd afgemaakt door een Karma met minder dan 100 AP + magic pen boots. Zelfs toen ik magic resist had gekocht. Ze kon me echt zo goed kiten dat ik niet bij haar in de buurt kwam en de damage die ze dan erbij doet is ook niet normaal. Als rengar namelijk voor je gaat slow je hem en doe je jezelf met hem verbinden waardoor die vast komt te staan. Als rengar dan moet weglopen omdat het zinloos is kun je er nog eens flink wat damage achteraan doen.
Dat is rengar... okee.. maar vergelijk haar eens als je haar op mid speelt tegen een Ahri, Lux of Brand.
Je word compleet kapotgemaakt met een paar skills.
Damienx2 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:05:
Het gaat weer echt naar het overdreven niveau toe of niet? Als al deze champs zo makkelijk te spelen zijn, pak ze dan gewoon en win je games zo makkelijk als jullie het weergeven?

Ja je hebt wel gelijk, maar dat doe ik dan dus ook. je zal mij echt geen champion zien spelen voordat ik haar/hem compleet onder de knie heb.
Ik heb dan ook een vaste champion pool waarmee ik beter probeer te worden. Af en toe probeer ik eens een andere champ, maar als ik die naar een paar games nog niet fijn vind spelen, laat ik die links liggen.

[ Voor 32% gewijzigd door Drunken_Bear op 18-12-2013 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Ik heb ook nooit gezegd dat ze met bepaalde champs op mid kan vechten. Sinds ik Soaz op top heb gezien met Karma lijkt het me ook meer een top champion dan een mid aangezien het echt een goede kite champion is naar mijn mening. Je kunt heel veel bruisers/tanks gewoon van je afhouden in een 1 op 1.

Ik hoop dat dit niet op mij bedoeld is? Maar als het toch zo is :p : Ik zeg niet dat Karma makkelijk te spelen is maar dat het gewoon een goede counter is tegen een heleboel top champs, mits je haar een beetje onder de knie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
DivineNL schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:13:

[...]

Ik hoop dat dit niet op mij bedoeld is? Maar als het toch zo is :p : Ik zeg niet dat Karma makkelijk te spelen is maar dat het gewoon een goede counter is tegen een heleboel top champs, mits je haar een beetje onder de knie hebt.
nee het ging over mij, met mijn riven geklaag :P

er zijn gewoon een paar champions die op dit moment enorm unballenced zijn, en misschien overdrijf ik ook wel een beetje met het 0,0 skill maar goed, ik ben van mening dat sommige champs broken zijn(zowel positief als negatief), zo vind ik ook dat viktor een buff nodig heeft omdat hij gewoon negatief unballanced is.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

Martin0 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 09:49

Riven doet zieke damage doormiddel van haar Passive, maar ik vind het zowiezo lame om 1 trick ponys te gebruiken zoals riven, je hebt 0,0 verstand nodig om te winnen, 0,0 skill, zo hadden wij bvb gister een tryndamere op top tegen een riven.(edit: Trynda is iets wat counter van riven).

Ben het eigenlijk wel met Damien eens hier:

Ik ben van mening dat je voor geen een champion een 0,0 skill nodig hebt. Ik zuig hard met Riven, simpelweg omdat ik haar passive niet volledig weet te benutten en dat ik erg moeite heb om die derde Q volledig te benutten. Daarnaast is het ondanks al je dashes nogsteeds erg lastig om tegen een ranged champion op top te spelen met Riven. Desondanks zijn er toch tryndameres die rivens verslaan en zijn er rivens die ranged champions verslaan, simpelweg doordat ze gewoon beter zijn, meer geluk hebben of betere ganks krijgen.
Martin0 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:17:
[...]

er zijn gewoon een paar champions die op dit moment enorm unballenced zijn, en misschien overdrijf ik ook wel een beetje met het 0,0 skill maar goed, ik ben van mening dat sommige champs broken zijn(zowel positief als negatief), zo vind ik ook dat viktor een buff nodig heeft omdat hij gewoon negatief unballanced is.
Heel fijn dat je even nuanceert en beargumenteerd :P... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Martin0 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:17:
[...]

Viktor is in vergelijking met andere AP casters wel Negatief unballanced maar is wel nog steeds een nice Champ.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

iThunda schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:19:
[...]

Viktor is in vergelijking met andere AP casters wel Negatief unballanced maar is wel nog steeds een nice Champ.
Over mids gesproken... ik zie Xerath al een hele tijd niet meer, komt dat omdat hij unbalanced is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

iThunda schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:19:
[...]

Ze zouden zijn slow / stun ook voor je eigen team moeten laten werken (beetje net als orianna W) alleen dan ipv slow / stun iets van +ms / nog iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:21:
[...]

Over mids gesproken... ik zie Xerath al een hele tijd niet meer, komt dat omdat hij unbalanced is?
Ik denk dat met Xerath hetzelfde is net als met Viktor, In vergelijking tot andere AP casters zijn zij gewoon niet goed genoeg dus Negatief unballanced.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Qon schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:22:
[...]

Ze zouden zijn slow / stun ook voor je eigen team moeten laten werken (beetje net als orianna W) alleen dan ipv slow / stun iets van +ms / nog iets
Probleem van Viktor is, zelfs met een slow is z'n stun moeilijk te raken. Ik vind dat de stun wel iets eerder mag af gaan.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
[...]

Xerath is altijd al een beetje minder geweest, gister nog tegen een Xerath gespeeld though en die deed ziek veel damage.

ik denk dat xerath net als viktor een beetje buiten de boot vallen door hun kit, iedere mid heeft wel een escape.
daarnaast kamp je heel snel met viktor met mana problemen, zijn skills kosten enorm veel mana voor de mana pool die hij heeft.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

[...]

Xerath is een vrij goede mid champion. Maar erg FotM gevoelig. Je kunt hem maanden niet zien, totdat een pro hem weer oppakt en vervolgens zie je hem weer wekelijks in soloqueue. Een goede Xerath in je team is heerlijk om te hebben. Vereist nog wel een redelijke skillcap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Ik denk dat mensen zelfs Shen mid zouden picken boven Xerath of Viktor.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
Damienx2 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:23:
[...]

Xerath is een vrij goede mid champion. Maar erg FotM gevoelig. Je kunt hem maanden niet zien, totdat een pro hem weer oppakt en vervolgens zie je hem weer wekelijks in soloqueue. Een goede Xerath in je team is heerlijk om te hebben. Vereist nog wel een redelijke skillcap.
Inderdaad, je ziet dat Kayle weer gespeeld wordt door pro's en ik kom hem ook weer meer tegen. Zelf heb ik er overigens ook al aan gedacht hem weer te gaan spelen :p

Xerath wordt door een klein aantal mensen overigens nog steeds gespeeld. Ik weet toevallig via een maat van mij dat er een Xerath speler is die bijna in challenger zit door alleen Xerath te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

iThunda schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:26:
Why?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Omdat Xerath en Viktor niet zo'n geweldige kit hebben als Soraka... ik bedoel Shen. :S

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qon

Qon

iThunda schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:30:
[...]

Omdat Xerath en Viktor niet zo'n geweldige kit hebben als Soraka... ik bedoel Shen. :S
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
[...]

Xerath heeft nog wel een redelijk viable kit, bedoel zijn range is ongeveer de halve map(overdrijf overdrijf) dus kan je op veilige afstand poken maar je hebt geen escape dus bij een gank als je over extended bent, ben je 9 van de 10 keer kansloos.

viktor hier in tegen heeft amper range, hoge mana cost tegenover een lage manapool, je ben afhankelijk van je laser want een andere echt goede damage source heb je niet en als je gegankt wordt dan heb je je schildje en je slow/stun die idd lastig te raken is.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
[...]

Ik hoop dat je aan het trollen bent, sarcasm op internet is niet zo duidelijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
DivineNL schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:32:
[...]

Ik hoop dat je aan het trollen bent, sarcasm op internet is niet zo duidelijk 8)7
WOW WOW.. Noem jij Soraka slecht? Mijn waifu heeft beste kit in de hele game.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien

Damien

-iwnl-

iThunda schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:26:
Snap echt al dat bashen niet op Xerath of Viktor. Het zijn beide goede champs met een redelijk hoge skillcap. Ik heb genoeg goede Viktor en Xerath spelers gezien om te kunnen concluderen dat het toch gewoon mogelijk is om een gevaar te zijn als Viktor of Xerath.

Ik kan zelf weinig tot niets met beide champs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunken_Bear

Drunken_Bear

Pro Niksnut

iThunda schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:34:
[...]

WOW WOW.. Noem jij Soraka slecht? Mijn waifu heeft beste kit in de hele game.
Maandagavond had ik een AP soraka op mid: "trust me, It's good" zei die gozer....
Ik heb zo hard geraged op hem. Hij verklootte mn promo naar S2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThunda
Bjarne666 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:35:
[...]

Maandagavond had ik een AP soraka op mid: "trust me, It's good" zei die gozer....
Ik heb zo hard geraged op hem. Hij verklootte mn promo naar S2 :(
Hij weet niet hoe die Soraka moet spelen.
Je moet geen AP Soraka gaan. En ik zou het waarderen als je Soraka met een hoofdletter schrijft :P.
Waarom denk je dat 72% van mijn Takedowns assists zijn.

LoL - Golden Fail (Lv29)

Pagina: 1 ... 122 ... 168 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier

Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.