Zoals de ouden zongen, zo housen de jongen. LoL IGN: warmastah
Verwijderd
Dat hadden ze ook vorig jaar geloof ik.Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:37:
Ik denk wel dat ze op zijn minste de baron wel een kerst muts kunnen geven lijkt me niet zo veel werk maar dat weet ik niet zeker.
Dat plus het feit dat de oude wintermap, voor mensen die kleurenblind zijn erg hinderlijk was. Als ze dus de map al zouden updaten, moeten ze 2 versies maken zodat iedereen nog plezier in het spel kan houden. Sommige skills waren sowieso al slecht te zien op de wintermap of je nu kleurenblind bent of niet.Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:24:
[...]
Volgens mij omdat toen SR een visual upgrade kreeeg hebben ze dat niet gedaan voor de map skins.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Dus als die winter map komt begin de storm vraag voor de witte skin van zed of hij eens in de sale kanDamienx2 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:08:
[...]
Dat plus het feit dat de oude wintermap, voor mensen die kleurenblind zijn erg hinderlijk was. Als ze dus de map al zouden updaten, moeten ze 2 versies maken zodat iedereen nog plezier in het spel kan houden. Sommige skills waren sowieso al slecht te zien op de wintermap of je nu kleurenblind bent of niet.
die is laatst in sale geweest dus die zal voorlopig niet meer komenArgantosNL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:10:
[...]
Dus als die winter map komt begin de storm vraag voor de witte skin van zed of hij eens in de sale kan
now 2 weken later had ik al weer eens van die comments gezien, onderschat het kinderachtig gedrag van de lol community nietMartin0 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:11:
[...]
die is laatst in sale geweest dus die zal voorlopig niet meer komen
ik had het niet over de comments, had het over de skin xDArgantosNL schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:15:
[...]
now 2 weken later had ik al weer eens van die comments gezien, onderschat het kinderachtig gedrag van de lol community niet
hang slingers en lichtjes in de randen van de map etc
*Bunny, en ik eerlijk gezegd ook. Alleen had ik hem dus "gekocht" op mijn PBE account, en ging ik de game in en dunno, maar heb toch het gevoel dat ik bij de Predator skin blijfJapieTalent schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:45:
Iemand al meer informatie over de datum dat de winter skins beschikbaar komen? Ik kijk al ruim 1,5 maand reikhalzend uit naar Snow Leopard Nidalee. Voor zover ik weet zouden ze in December komen en aangezien het reeds 5 december is, ben ik benieuwd of iemand al meer weet?
Ik verwacht dat de shop over een tot anderhalf week opengaat ongeveer tegelijk met het uitbrengen van Yasuo.
ME WANTS SANTA GRAGASZ
Bunny, dat zeg ikDamienx2 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:48:
[...]
*Bunny, en ik eerlijk gezegd ook. Alleen had ik hem dus "gekocht" op mijn PBE account, en ging ik de game in en dunno, maar heb toch het gevoel dat ik bij de Predator skin blijf.
Ik verwacht dat de shop over een tot anderhalf week opengaat ongeveer tegelijk met het uitbrengen van Yasuo.
Ik heb zelf al Pharaoh Nidalee, maar iets afwisseling voor een van mijn favoriete champs is altijd goed. Aangezien Snow Bunny slechts tijdelijk beschikbaar is ga ik die sowieso aanschaffen.
Predator is een 2e die ik al lange tijd op mijn verlanglijstje heb staan, maar die blijft nog wel gewoon beschikbaar, dus die moet nog maar even wachten..
Verder staan op mijn lijstje nog Molten Rammus, Pharaoh Amumu en Firefighter Tristana uit de Legacy sale. (En waarschijnlijk nog wel meer, maar dan moet ik eerst ook nog champions kopen
Beeromaniac
Verwijderd
Invisible Ez QDamienx2 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:08:
Sommige skills waren sowieso al slecht te zien op de wintermap of je nu kleurenblind bent of niet.

pffft ik zit al zo lang te wachten op de sale van de penta morde skinMebus schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:10:
Haal je een skin voor morde omdat je denkt dat je er nog geen skin voor hebt en omdat ie nu maar 260 rp kost.. Ga je een spelletje met morde spelen en zie je dat je er al een skin voor hebtNu dus 2 skins.. Pentakill morde en dragon knight morde
Nidalee is geen support.. Geen stuns, roots, slows, etc etc (alleen een zwakke heal+attack speed buff).. Alleen vervelende pokeThompson schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:10:
Ik vind Nidalee ook leuk om te spelen, vooral als support, dus die Snow Bunny ga ik ook halen
Verder staan op mijn lijstje nog Molten Rammus, Pharaoh Amumu en Firefighter Tristana uit de Legacy sale. (En waarschijnlijk nog wel meer, maar dan moet ik eerst ook nog champions kopen)
[ Voor 3% gewijzigd door Mebus op 05-12-2013 13:18 ]
Als je zo lang zit te wachten op een skin, waarom koop je hem niet gewoon voor de huidige prijs?Martin0 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:14:
[...]
pffft ik zit al zo lang te wachten op de sale van de penta morde skin
meh ik koop alleen skins in sale, ben gierige hollander ^^Damienx2 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:18:
[...]
Als je zo lang zit te wachten op een skin, waarom koop je hem niet gewoon voor de huidige prijs?
Deze kreeg ik toen dankzij mystery giftingMartin0 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:14:
[...]
pffft ik zit al zo lang te wachten op de sale van de penta morde skin
FUUUUU ik kreeg bijna alleen maar waardeloze skins, Riot hates me ...Mebus schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:19:
[...]
Deze kreeg ik toen dankzij mystery gifting
Verwijderd
Sinds wanneer is Nidalee trap CC? Het geeft vision en een tijdelijke debuff. Alleen Cait en Teemo traps hebben CC (Snare en Slow)Lointje schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:20:
Nidalee heeft natuurlijk wel een heal en een trap om te CCen, maar die zijn niet echt vergelijkbaar met de CC capaciteiten van "echte" supports. Meestal is het dus vanaf mid-game dus inderdaad een vrij nutteloze champ. (al weet ik niet hoe het sinds de gold-increase van support is).
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2013 13:21 ]
Ze kan nu wel meer AP items halen als support maar ze is naast dat nog steeds afhankelijk van 'wat' kills. Maar als je voordat een TF begint niet iemand hebt kunnen poken dan is de TF vaak al verlorenLointje schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:20:
Nidalee heeft natuurlijk wel een heal en een trap om te CCen, maar die zijn niet echt vergelijkbaar met de CC capaciteiten van "echte" supports. Meestal is het dus vanaf mid-game dus inderdaad een vrij nutteloze champ. (al weet ik niet hoe het sinds de gold-increase van support is).
Kreeg toen met mystery gifting ook een demonblade Tryndamere
[ Voor 4% gewijzigd door Mebus op 05-12-2013 13:23 ]
Denk dat je opvatting omtrent CC niet helemaal correct is. Er zit namelijk geen enkele "Crowd Control" in een trap van Nidalee, het levert geen slow/hold of wat dan ook op behalve een vision debuff en element-debuff.Lointje schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:20:
Spelers zoals Bischu halen het maximale uit deze champion, maar zijn wel zeldzaam.
In mijn geval is Nidalee een champion die net overal wat te kort komt om echt een verschil te kunnen maken.
Mwah, in de juiste handen kan ik prima ermee leven. Alleen in Silver waar ik dus zit is het hetzelfde probleem als met Lux. Skillshots worden 9 van de 10x gemist. Dus dan wordt het al snel een last ipv een nuttige aanvulling. Maar als support vindt ik haar een erg zwakke pick, ook na de supportchanges van dit seizoen.Loadichus schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:41:
Nidalee is naar mijn mening een champion die door weinig mensen echt goed gespeeld kan worden.
Spelers zoals Bischu halen het maximale uit deze champion, maar zijn wel zeldzaam.
In mijn geval is Nidalee een champion die net overal wat te kort komt om echt een verschil te kunnen maken.
Er zijn inderdaad wel goede nidalee spelers hoor.. Maar goede nidalee spelers zijn niet alleen afhankelijk van haar Q maar ook heel veel van de cougar vorm. Meeste goede nidalee spelers bouwen ook een iceborn.. Dat is wat ik meestal zie iig.Loadichus schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:41:
Nidalee is naar mijn mening een champion die door weinig mensen echt goed gespeeld kan worden.
:D:D:D:D:DMartin0 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:19:
[...]
FUUUUU ik kreeg bijna alleen maar waardeloze skins, Riot hates me ...
Dan zal je niet blij zijn met mijn lijstje van gekregen skins:
- Sultan Tryndamere
- Angler Jax
- Bloodfury Renekton
- Arcade Sona
- Gatekeeper Galio
- Shockblade Zed
- Imperial Xin Zhao (Deze kreeg ik als eerste, ik dacht ook al meteen "Ik en mijn (on)geluk, dat wordt leuk deze gifts..." maar gelukkig keerde het tij al snel
Ik kan niet klagen (afgezien van het feit dat ik ADC ben in mijn team xD)
Maar heb dan ook voor iedere champ die ik veel speel al een leuke skin en voor een paar meerdere skins
Ik denk niet dat er op hoger niveau meer skillshots worden geraakt. Daar juken ze namelijk ook weer beter. Ik denk vooral dat veel silver spelers niet goed weten wat je rol is als Nidalee in een teamfight.Damienx2 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:42:
[...]
Mwah, in de juiste handen kan ik prima ermee leven. Alleen in Silver waar ik dus zit is het hetzelfde probleem als met Lux. Skillshots worden 9 van de 10x gemist. Dus dan wordt het al snel een last ipv een nuttige aanvulling. Maar als support vindt ik haar een erg zwakke pick, ook na de supportchanges van dit seizoen.
Vicariously I live while the whole world dies
Wauw jij hebt inderdaad leuke skins gekregen zeker die van Renekton, Sona en Zed.naarden 4ever schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:48:
[...]
:D:D:D:D:D
Dan zal je niet blij zijn met mijn lijstje van gekregen skins:
- Sultan Tryndamere
- Angler Jax
- Bloodfury Renekton
- Arcade Sona
- Gatekeeper Galio
- Shockblade Zed
- Imperial Xin Zhao (Deze kreeg ik als eerste, ik dacht ook al meteen "Ik en mijn (on)geluk, dat wordt leuk deze gifts..." maar gelukkig keerde het tij al snel)
Ik kan niet klagen (afgezien van het feit dat ik ADC ben in mijn team xD)
Ik mag zelf ook niet klagen, de leukste is bij mij Red Baron Corki
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Och als ik oude games bekijken van CLG vs SK, raakte HotshotGG toch aardig wat speertjes, ondanks de jukes van de andere spelers. Hetzelfde geldt voor een Madlife op Blitzcrank/Thresh. Dus ik denk dat er aanzienlijk meer geraakt wordt op een hoger niveau, in de goede handen.Vicarious schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:57:
[...]
Ik denk niet dat er op hoger niveau meer skillshots worden geraakt. Daar juken ze namelijk ook weer beter. Ik denk vooral dat veel silver spelers niet goed weten wat je rol is als Nidalee in een teamfight.
Verwijderd
- Zombie Brand
- Surprise Party Fiddlesticks
- Grungy Nunu
- Harbringer Kassadin
Ook geen slecht rijtje al zeg ik het zelf
Na 2 minuten, first blood voor mij en sinds dien de lane gewonnen. Je AA healen je zoveel i.c.m. Hungering Strike dat renekton er niet tegen op kan. Elke gank was zo'n beetje een kill voor jungler want met ulti plus ignite en één of twee Q'tjes en hij heeft niet veel te zeggen.
Teamfights ging ook lekker. Wachten tot onze thresh een goeie hook had en dan niet veel later ulti op de ADC met ignite en die was dood.
Natuurlijk ben ik wel een paar keer dood gegaan door ganks of ze kwamen met 4 man opeens op me af maar dat deed niet veel onder mijn resultaten. Voor het niveau wat ik speel is WW best okay.
Pas wel op met je conclusies. Een champion beoordelen op één (goede) game is te kort door de bocht. Je zult er ongetwijfeld ook slechte games mee gaan hebben als je hem regelmatig gaat spelen..Xanthian schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:37:
Voor het niveau wat ik speel is WW best okay.
Mooi resultaat desondanks.
En jou niveau is?Xanthian schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:37:
Voor het niveau wat ik speel is WW best okay.
Niet zo hoog, zit ergens tussen bronze en silver.
Ik speel niet heel veel ranked.
Klopt maar ik heb nog niet echt support champs unlocked waar ik goed mee ben. Aangezien support meestal overblijft (ik vind het meestal beter om de overgebleven rol te spelen dan dat er gezeik komt in champion select vanwege meerdere mensen die 1 positie willen) speel ik die op het moment wel regelmatig.Mebus schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:18:
[...]
Nidalee is geen support.. Geen stuns, roots, slows, etc etc (alleen een zwakke heal+attack speed buff).. Alleen vervelende pokeEn als je daar niks uithaald tijdens je laningphase heb je de rest van de game vaak ook al verloren.
Denk dat ik binnenkort Leona en Blitz maar eens ga unlocken, die liggen me beide wel. Thresh past ook wel in dat straatje denk ik. Hooks/pulls zijn leuk
Beeromaniac
Verwijderd
Je zou Nami kunnen proberen, erg sterke support met zowel een heal als een bak crowd control. Als je haar bubble weet te raken hangen ze iets van anderhalve seconde hulpeloos in de lucht en haar ult is ook heel nice, die kan zowel als engage of als disengage gebruikt wordenThompson schreef op donderdag 05 december 2013 @ 18:40:
[...]
Klopt maar ik heb nog niet echt support champs unlocked waar ik goed mee ben. Aangezien support meestal overblijft (ik vind het meestal beter om de overgebleven rol te spelen dan dat er gezeik komt in champion select vanwege meerdere mensen die 1 positie willen) speel ik die op het moment wel regelmatig.
Denk dat ik binnenkort Leona en Blitz maar eens ga unlocken, die liggen me beide wel. Thresh past ook wel in dat straatje denk ik. Hooks/pulls zijn leukZijn er nog meer champs behalve die 3 die zoiets hebben?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2013 20:00 ]
Dat is inderdaad een van mijn favoriete support champs. Alleen besteed ik mijn IP op het moment aan andere champs op mijn verlanglijstjeVerwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 19:59:
[...]
Je zou Nami kunnen proberen, erg sterke support met zowel een heal als een bak crowd control. Als je haar bubble weet te raken hangen ze iets van anderhalve seconde hulpeloos in de lucht en haar ult is ook heel nice, die kan zowel als engage of als disengage gebruikt worden
Beeromaniac
in trant van de pulls/hooks zou je nautilus kunnen proberen maar nautilus is niet echt een suport, meer een jungler, maar supautilus is wel leuk om te spelen, ineens een giga tank uit de fog of war die een hoop sustain heeft en CCThompson schreef op donderdag 05 december 2013 @ 20:35:
[...]
Dat is inderdaad een van mijn favoriete support champs. Alleen besteed ik mijn IP op het moment aan andere champs op mijn verlanglijstjeMaar Nami gaat er zeker binnenkort komen.
soms denk ik wel eens dat mensen hier gewoon maar wat rondgooien met termenFanatic_FS schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 00:01:
nautilus heeft geen sustain.
Verwijderd
Voor zover ik kan zien heeft Nautilus ook geen skills die zijn sustain helpen...Vicarious schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 01:52:
[...]
soms denk ik wel eens dat mensen hier gewoon maar wat rondgooien met termen
Nee precies. Dus waarom de term sustain genoemd wordt icm Nautilus is mij een raadsel.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 07:36:
[...]
Voor zover ik kan zien heeft Nautilus ook geen skills die zijn sustain helpen...
Verwijderd
Nautiluss support leveld ook als prio shield tot max.Vicarious schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 07:49:
[...]
Nee precies. Dus waarom de term sustain genoemd wordt icm Nautilus is mij een raadsel.
Dit shield mitigate dmg in trades, aka sustain.
Daarnaast heeft hij voordeel van Relic shield.
Met de changes een goeie tank support
Een shield is geen sustain. Sustain zorgt ervoor dat je ook weer life TERUG kan halen door middel van bijv. een heal of lifesteal of flinke regeneration (Mundo, Garen). Die shield zorgt wel voor damage mitigation, maar je lifebar blijft low als je eenmaal low bent. Zelfde geldt voor wel meer supports overigens hoor (Thresh, Blitz, Leona, Annie etc.) dus dat hoeft geen groot probleem te zijn, maar hij heeft dus geen sustain.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 08:00:
[...]
Nautiluss support leveld ook als prio shield tot max.
Je hebt gelijk, er zit in de terminologie alleen een misvatting die veel mensen hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 08:00:
[...]
Nautiluss support leveld ook als prio shield tot max.
Ik denk dat veel mensen namelijk denken dat 'sustain' een vorm van lifesteal - hp/5 - heal is.
Dit klopt ook, maar is alleen maar een 'onderdeel van' sustain. Sustain betekent dat je d.m.v. wat dan ook langer kunt blijven vechten zonder dat je 'out of resources' raakt, zowel mana, hp maar dus ook shields. Bron: http://leagueoflegends.wi...ue_of_Legends_terminology maar zie ook sustainability in het algemeen.
Laten we geen taalnazi's worden en ervanuit gaan dat ook nautilus langer in lane kan blijven als hij zijn shield gebruikt bij trades, m.a.w. ook een vorm van sustain. Alleen niet zoals we dat bij LOL over het algemeen gebruiken.
[ Voor 8% gewijzigd door Qon op 06-12-2013 08:37 ]
De definitie op de site is overigens:
•A champion's capacity for staying in a lane or jungle without having to go back to the base.
Als je low bent met Nautilus MOET je eigenlijk wel terug. Als je low bent met Taric/Alistar/Nami/Soraka heb je een heal en kun je langer in lane blijven. Dat bedoel ik dus met sustain.
[ Voor 60% gewijzigd door Vicarious op 06-12-2013 09:05 ]
verb (used with object)
1.
to support, hold, or bear up from below; bear the weight of, as a structure.
2.
to bear (a burden, charge, etc.).
3.
to undergo, experience, or suffer (injury, loss, etc.); endure without giving way or yielding.
4.
to keep (a person, the mind, the spirits, etc.) from giving way, as under trial or affliction.
5.
to keep up or keep going, as an action or process: to sustain a conversation
Shields zijn dus ook sustain. alleen met een support is het fijner als je de ADC kan sustainen. niet jezelf

(grapje)
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe regels dat LCS players geen andere spellen dan LOL meer mogen streamen? link
Verwijderd
Grootste BULLLSHIT ooit, het gaat echt helemaal nergens over,ik zie niet waarom zei niet in queue mogen spelen wat ze willen..Qon schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:19:
Taalnazi's!![]()
![]()
(grapje)
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe regels dat LCS players geen andere spellen dan LOL meer mogen streamen? link
Aan de ene kant logisch omdat je ook nooit spelers gesponsord door Nike met Reeboks zult zien lopen, aan de andere kant moeten ze wel iets te doen hebben tijdens die extreem lange queue times. Bovendien is dat lijstje nogal arbitrair...Qon schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:19:
Het gaat om de LCS players geloof ik. Zij hebben een contract met Riot games, dus is het logisch dat ze, als ze streamen, geen andere game van een concurerend bedrijf mogen streamen.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:24:
[...]
Grootste BULLLSHIT ooit, het gaat echt helemaal nergens over,ik zie niet waarom zei niet in queue mogen spelen wat ze willen..
Zo zorgt Riot er ook voor dat een Hearthstone (die game van blizzard, die nu hij in closed beta is al een hoop streamers trekt) niet de "upper hand" krijgt als het spel eenmaal uitkomt.
(Off topic: ik heb trouwens die beta. het is een leuk spel!)
Jij mag toch ook niet een concurrerend bedrijf, die dezelfde werkzaamheden heeft, aanprijzen van jou baas?
Phantonl0rd en Guardsman mogen doen wat ze willen toch, Phantomlord had er gister in ieder geval goed scheit aan.
GMB was anders ook geband van TwitchBjarne666 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:00:
[...]
Het gaat om de LCS players geloof ik. Zij hebben een contract met Riot games, dus is het logisch dat ze, als ze streamen, geen andere game van een concurerend bedrijf mogen streamen.
Zo zorgt Riot er ook voor dat een Hearthstone (die game van blizzard, die nu hij in closed beta is al een hoop streamers trekt) niet de "upper hand" krijgt als het spel eenmaal uitkomt.
(Off topic: ik heb trouwens die beta. het is een leuk spel!)
Jij mag toch ook niet een concurrerend bedrijf, die dezelfde werkzaamheden heeft, aanprijzen van jou baas?
Phantonl0rd en Guardsman mogen doen wat ze willen toch, Phantomlord had er gister in ieder geval goed scheit aan.
Verwijderd
Imaqtpie speelt ondertussen gewoon FFXIII op een emulator op de achtergrond
De streamers kunnen simpelweg de game welke ze spelen op hun 2e scherm zetten echter help je de kijkers hier niet mee. Volgens mij heeft Saintvicious aangegeven dat dit contract wat over het internet circuleert een oud contract is wat ondertussen dus al aangepast is? Dit verhaal zal ongetwijfeld nog een tijdje goed actueel blijven.Xevoo schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:52:
Ik heb wel zoiets van, wat moeten ze tijdens het streamen dan doen, als je inderdaad 30 minuten moet kijken naar iemand die in een queue zit dan neemt het aantal kijkers ook enorm af denk ik.
Nee hoor hij speelt geen Final Fantasy 13. hij speels wel final fantasy 12 en 10 maar 13 gaat toch vrij lastig worden, aangezien er geen xbox360 en of playstation 3 emulator bestaat.Viper® schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:33:
Ik zie Scarra ook nog wel eens tussendoor snel een Heartstone potje doen.
Imaqtpie speelt ondertussen gewoon FFXIII op een emulator op de achtergrond
Get your facts right lekker ding

Ontopic wat iemand anders al zei denk ik dat waar is. Ik denk dat dit een outdated contract is en dat de lijst waarschijnlijk aanzienlijk verkleind is. Riot overlegt voor zover wij weten best wel goed over de voorwaarden van hun contracten met pro-players.
Voorwaarde daarop is dan weer wel dat wat er overlegd word stil word gehouden. Vandaar dat vorig season verscheidende pro's hadden aangegeven dat ze behoorlijk tegen gewerkt werden in een aantal zaken maar niet mochten vertellen hoe en wat.
Wat natuurlijk aan de ene kant logisch is. Vanwege concurrentie etc.
Alleen jammer dat Riot zo bang is voor concurrentie, ze zijn zelf degene met de grootste markt en hoeven totaal niet bang te zijn voor concurrentie.
Dota 2 is een prima spel en ik speel het regelmatig met plezier maar het is een heel ander soort spel als League. Kan niet zeggen welke beter is per se want allebij hebben ze zo hun goede en slechte kanten
[ Voor 48% gewijzigd door blamauci op 06-12-2013 14:03 ]
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Dit wordt wel een issue. Ik zet de stream af als ik 20 minuten naar een streamer moet kijken die in queue hangt en een ander spel speelt op een scherm wat ik niet kan zien.Pimorez schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:15:
[...]
De streamers kunnen simpelweg de game welke ze spelen op hun 2e scherm zetten echter help je de kijkers hier niet mee.
Lijkt me dom aangezien die vaak gebannd wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:24:
Is er hier iemand die bijvoorbeeld 1 champion speelt in ranked, Bijvoorbeeld Riven.?
Volgens mij zijn er wel mensen die 1 champ pakken zodra die open is
Op mijn BEST JUNGLAH EUW speelde ik tot platinum voornamelijk alleen Lee Sin. Totdat mijn tegenstanders mij zo een mooi lintje gaven en precies wisten dat als je die gast met het blauwe lintje tegenkwam je Lee Sin moest bannen. One Trick pony werkt wel tot een bepaald moment maar daarna naai je jezelf nogal hard ermee.DivineNL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:26:
[...]
Lijkt me dom aangezien die vaak gebannd wordt.
Volgens mij zijn er wel mensen die 1 champ pakken zodra die open is
Verwijderd
AFAIK kun je met streaming software gewoon aparte vensters en schermen streamen, dus of de game nou op Monitor #1 of #3 staat, streamen kun je.Vicarious schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:25:
[...]
Dit wordt wel een issue. Ik zet de stream af als ik 20 minuten naar een streamer moet kijken die in queue hangt en een ander spel speelt op een scherm wat ik niet kan zien.
Dat kan inderdaad alleen zien je kijkers het dan dus niet en is het dus nog niet interessant voor de kijkers.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:58:
[...]
AFAIK kun je met streaming software gewoon aparte vensters en schermen streamen, dus of de game nou op Monitor #1 of #3 staat, streamen kun je.
Kijkers houden niet ervan om 20-40 minuten naar een Queue timer te kijken terwijl de streamer op een ander scherm een game speelt die zij niet kunnen zien.
Dit is het hele probleem. De streamers kunnen natuurlijk het spel wel spelen ze mogen het alleen niet laten zien op stream.
blamauci schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:25:
[...]
Nee hoor hij speelt geen Final Fantasy 13. hij speels wel final fantasy 12 en 10 maar 13 gaat toch vrij lastig worden, aangezien er geen xbox360 en of playstation 3 emulator bestaat.
Get your facts right lekker ding
Ontopic wat iemand anders al zei denk ik dat waar is. Ik denk dat dit een outdated contract is en dat de lijst waarschijnlijk aanzienlijk verkleind is. Riot overlegt voor zover wij weten best wel goed over de voorwaarden van hun contracten met pro-players.
Voorwaarde daarop is dan weer wel dat wat er overlegd word stil word gehouden. Vandaar dat vorig season verscheidende pro's hadden aangegeven dat ze behoorlijk tegen gewerkt werden in een aantal zaken maar niet mochten vertellen hoe en wat.
Wat natuurlijk aan de ene kant logisch is. Vanwege concurrentie etc.
Alleen jammer dat Riot zo bang is voor concurrentie, ze zijn zelf degene met de grootste markt en hoeven totaal niet bang te zijn voor concurrentie.
Dota 2 is een prima spel en ik speel het regelmatig met plezier maar het is een heel ander soort spel als League. Kan niet zeggen welke beter is per se want allebij hebben ze zo hun goede en slechte kanten
FFXII, X, who cares, I stopped caring after FFVIII
Ik kan het me wel voorstellen, contracten worden vaak vrij globaal opgezet, je kan beter alles verbieden dan specifiek zaken uitsluiten. Voor je het weet vindt iemand een gaatje in je regels en afspraken.
Ze spelen nu vaak ander soort spellen, maar voor hetzelfde geldt gaat ze Dota 2 streamen, een wat directere concurrent.
Iets contractueel vastleggen is nog niet eens het probleem, zolang het toezicht niet heel strict is. Kan me voorstellen dat ze nu veel toelaten, maar wel iemand kunnen aanspreken op contractbreuk mocht dit noodzakelijk zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat veel kijkers welke op zoek waren naar een LoL stream het wel leuk vinden om de queue tijd door te brengen om iemand Call of Duty te zien spelen. Ik denk wanneer deze contracten echt zo strak zijn geworden, de beste oplossing is: herhalingen uitzenden tijdens queue.blamauci schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:02:
[...]
Dat kan inderdaad alleen zien je kijkers het dan dus niet en is het dus nog niet interessant voor de kijkers.
Kijkers houden niet ervan om 20-40 minuten naar een Queue timer te kijken terwijl de streamer op een ander scherm een game speelt die zij niet kunnen zien.
Dit is het hele probleem. De streamers kunnen natuurlijk het spel wel spelen ze mogen het alleen niet laten zien op stream.
Verwijderd
Dit dus. Ik heb regelmatig eventjes naar Dyrus gekeken die Tetris oid aan het spelen was, is soms ook best geinig voor de afwisseling. Maar als er niks op het scherm staat dan houdt het voor mij op en haak ik af.blamauci schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:02:
[...]
Dat kan inderdaad alleen zien je kijkers het dan dus niet en is het dus nog niet interessant voor de kijkers.
Verwijderd
Als een streamer het wel interessant maakt door vragen te beantwoorden of iets anders over de game te vertellen is er een grotere kans dat ik blijf hangen.
Overigens is het twitch chat commentaar soms ook dramatisch, spammende mensen met plaatjes etc.
bijna net zo erg als het youtube/google commentaar. Henk de tank die de wereld veroverd
Ja dat zou wel een goed idee zijn. en dat ze dan de plays toelichten, zo leer je nog wat. Zezullen er ook wel iets meer advertisements tussendoor gooien.Ero-Sensei schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:33:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat veel kijkers welke op zoek waren naar een LoL stream het wel leuk vinden om de queue tijd door te brengen om iemand Call of Duty te zien spelen. Ik denk wanneer deze contracten echt zo strak zijn geworden, de beste oplossing is: herhalingen uitzenden tijdens queue.
Ik kijk vaak naar Wingsofdeath, hij legt best veel uit naar mijn idee!Bjarne666 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 16:37:
[...]
Ja dat zou wel een goed idee zijn. en dat ze dan de plays toelichten, zo leer je nog wat. Zezullen er ook wel iets meer advertisements tussendoor gooien.
http://www.twitch.tv/wingsofdeath
Zeker, ik speelde bijna alleen maar karthus.Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:24:
Is er hier iemand die bijvoorbeeld 1 champion speelt in ranked, Bijvoorbeeld Riven.?
Nu alleen maar teemo.
Heb ook een tijdje mumski gespeeld.
In 2011 ofzo speelde ik alleen maar mordekoekebakker.
Toen ik begon alleen maar Annie.
Tijdje alleen maar corki,
Tijdje alleen maar Ez.
Tijdje alleen maar sup blitz gespeeld.
Maar teemo is het tofste, die kan overal spelen. En iedereen haat teemo. Vooral je teammaten. Prachtig.
Kijk ook eens op lolking naar mc chickenwings, die is diamond 1 met alleen mar teemo spelen.
Nu met nieuwe seizoen is teleport wel een vereiste zowat, wards en shrooms overal.
Vermaak me goed met super teemo. Karthus is saai. Tear > Belt > Rylai > (sorc) boots AA staff > roa / rab cap zonya / abyss scep / void staff / lategame boots verkopen en liandry nemen (volgorde afhankelijk van hoe tanky je team is / en hoe fed je bent) Met geduld farmen, en je verliest nooit mid 1v1. Teemo is veel meer humor.
m'n nick is bezdrev.
Verwijderd
solo blind baron np OPZephrex schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 23:13:
Maar dat betekend neem ik aan dat je geen jungle doet? Of heb je teemo ook wel eens jungle geprobeerd...
Verwijderd
Verwijderd

Verwijderd
Jaa ik probeer zoveel mogelijk hun buffs te pakken en loop eigenlijk constant met red/blue buff rond omdat ik die van hun pak.Zephrex schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 16:18:
Ligt er heel erg aan. Als de enemy zorgt dat ze de buffs telkens pakken en top ook iemand met een goede cc heeft kunnen ze je best nog goed inmaken...
Verwijderd
Waarom dan gekocht?Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:23:
Ik krijg de hele week op ARAM letterlijk ELK potje Wukong.. en als ik een champ wel kansloos vind is het deze wel.

Verwijderd
In ARAM wel, normaal gesproken toch een van de sterkere champs in de game hoorVerwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:23:
Ik krijg de hele week op ARAM letterlijk ELK potje Wukong.. en als ik een champ wel kansloos vind is het deze wel.
Misschien moet je eens op R drukken.Verwijderd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 17:23:
Kijk hoe erg dit is...
een verslaggever gaat kijken wat er gebeurt als ie het stroom uitzet in een internet café in Korea.
[ Voor 22% gewijzigd door dr34m3dd op 07-12-2013 20:43 ]
Tja, wat is erg? Wij hebben totaal geen idee in wat voor context dit afspeelt, alleen dat iemand een switch omzet en dat er geblèrd wordt in een andere taal. Lijkt me sterk dat hij random naar binnen loopt en gamers gaat irriteren.dr34m3dd schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:40:
YouTube: SNL KOREA 20130615 ep-17 최일구의 현장 출동
Kijk hoe erg dit is...
een verslaggever gaat kijken wat er gebeurt als ie het stroom uitzet in een internet café in Korea.
A recent law prohibits people in PC Bang (Internet Cafe where majority of the customers play PC games) from smoking. However, there has been a report that such regulation has not been kept in majority of the PC Bangs. A reporter walks into a PC Bang and finds out that many gamers that smoke while playing online games show violent behaviors. As such, he performed a small experiment where he temporarily shuts down all computers in the PC Bang while many League of Legends gamers are going through an intense match of soloq. As for the rest of the video... You can figure it out for yourself what happens lol.Recrush schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:12:
[...]
Tja, wat is erg? Wij hebben totaal geen idee in wat voor context dit afspeelt, alleen dat iemand een switch omzet en dat er geblèrd wordt in een andere taal. Lijkt me sterk dat hij random naar binnen loopt en gamers gaat irriteren.

In 3vs3 hadden we deze prestigieuze ranking al eerder behaald.
Dit topic is gesloten.
Problemen met het draaien van League of Legends? Start een nieuw topic en plaats het niet hier
Iets van je af schrijven kan erg helpen om die ene loss vanwege trolls te overkomen, maar hou het aub wel binnen de perken. Voor afspraken om te spelen, bezoek het GoT kanaal in het spel zelf.